Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

De Jong: ‘Dit is teleurstellend, het voelt alsof we verloren hebben’

Laatste update:

Ajax leek zondag drie punten mee te nemen uit Rotterdam, maar door een prachtig doelpunt van Graziano Pellè wist Feyenoord toch nog een punt uit het vuur te slepen in de Klassieker. Voor aanvoerder Siem de Jong voelde het gelijkspel als een nederlaag: dat kwam vooral door de rode kaart voor Niklas Moisander en het late doelpunt van Pellè.

/

“Dit is teleurstellend. Iedereen zat in de kleedkamer alsof we verloren hebben”, liet De Jong weten aan Eredivisie Live. “Zo voelde het ook. Die rode kaart gooide de wedstrijd helemaal om en mag je blij zijn dat Feyenoord op het eind nog een aantal aardige kansen laat liggen en het 2-2 blijft. Daarvoor hadden we het aardig onder controle. Een paar steekballetjes waren te hard. Zijn die goed, dan zijn het grote kansen. Dat spelen we niet goed uit, we hadden 3-1 moeten scoren. Je kan wel zeggen dat die kaart het duel omgooide.”

“Iedereen deed bij ons zijn best om die goal te voorkomen. Helaas gebeurde het alsnog op het einde”, baalde teamgenoot Christian Eriksen. De Deen toonde zich sportief door vol lof te spreken over de prachtige gelijkmaker van Pellè. “Het was een hele mooi goal, vooral hoe hij die bal aannam. En hij schiet hem er aardig in.”

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Dit voelt eerder voor Feyenoord als een nederlaag.

Aangezien het los van de eerste 15-20 minuten gewoon beter was dan Ajax. Als je alleen al naar de kansen kijkt. Mathijssen bij een corner, Verhoek één op één, Immers zo veel keer, Martins Indi met zijn kopbal, en natuurlijk op het eind nog Pellé in de absolute slotfase.

Natuurlijk zullen er weer reacties komen op mijn bericht, dat Ajax geen rode kaart had moeten krijgen, maar dan verwijs ik jullie erop dat Ajax de blessure tijd is doorgekomen om als stervende zwanen neer te gaan terwijl er nog zeker 2 minuten gespeeld hadden moeten worden.

28 oktober 2012 om 16:56

Jij bent zielig zeg snel 1 zinnetje schrijven en dan je reactie aanpassen zodat je maar als eerste bent...

Over de kaart, ik vind het wel makkelijk gegeven maar hij kan hem wel geven is gewoon dom shirtje trekken van Moisander terwijl hij weet dat hij al een gele kaart heeft.

28 oktober 2012 om 17:02

Ah gossie had jij als eerste willen reageren dan? Wat maakt het nou uit wie er als eerste reageert......

28 oktober 2012 om 17:06

Je kan beter niet reageren als je niks zinnigs op het topic heb te zeggen.

De jong niet moet zeuren, ze hebben geluk dat ze niet als ons zo'n koekebakker in het doel hebben staan anders hadden ze gewoon verloren.

28 oktober 2012 om 17:12

Beste Johnguidetti,

Ik vind het jammer dat je me zielig noemt. Aangezien we volgens mij aan de zelfde kant staan. En de zelfde mening hebben.

Om je de waarheid te vertellen. Ik typte inderdaad eerst de eerste zin. Maar bedacht me dat ik er nog wat toe aan wilde voegen. Aangezien mijn reactie anders verwijderd zou worden wegens gebrek aan onderbouwing.

OT. De Ajacieden zouden eerder boos moeten zijn op hun eigen speler, die met al een gele kaart op zak teveel risico neemt. Aangezien Feyenoord in 6 minuten tijd ook 3 gele kaarten kreeg voor niets. Kon hij verwachten dat hij het laatste fluitsignaal niet kon halen wanneer hij Pelle aan zijn shirt trekt.

28 oktober 2012 om 17:12

Waarom is het geluk als je een goede keeper hebt? Vind ik altijd zo'n vreemde stelling,

28 oktober 2012 om 17:16

Inderdaad..

Het is ook geen pech als je kansen mist, ik noem matig afronden..

28 oktober 2012 om 16:57

Helemaal mee eens als die 2 minuten erbij werden geteld had Feyenoord zeker de 3 punten thuis gehouden. Nijhuis floot perfect maar moest Moisander rood geven van die charge op Clasie. Met een beetje geluk had Feyenoord met 5 of 6-2 gewonnen..

28 oktober 2012 om 17:03

Hahaha clasie had zeker geen rood moeten hebben.... 5 of 6-2 droom verder joh. Met een scheidsrechter die volgens de regels had gefloten had Ajax hier met speels gemak gewonnen.

28 oktober 2012 om 17:08

Beste Theartist, heb ik iets over 5 of 6-2 geschreven? Ik ben alleen van mening als je kijkt naar het aantal uitgespeelde kansen dat Feyenoord er op zijn minst een overwinning uit had moeten slepen.

En dan zeg je dat Ajax met speels gemak had kunnen winnen. Na de 1-2 heb ik wel geteld een kans voor Ajax gezien. En dat was een knal van Schone. Voor de rest probeerde Ajax wel aan te vallen maar waren hun steekballetjes net iets te hard en zaten de verdedigers van Feyenoord er goed tussen. Feyenoord daar in tegen kreeg in de tweede helft ook voor de rode kaart genoeg kansen. Met name Immers mocht zich schuldig maken dat we niet op gelijke hoogte kwamen. Tevens kreeg ook Martins Indi nog voor de rode kaart een reuze kans via een kopbal.

Kortom al had Moisander geen rood gehad, en al had Pellé geen 2-2 gemaakt, dan vind ik het nog steeds misplaats om te zeggen dat Ajax met speels gemak had gewonnen aangezien het niet op de waarheid berust.

Edit: Sorry je reageerde op Brunoclasie.

28 oktober 2012 om 17:23

Ja. Als, als als. Als Feyenoord direct na rust twee rode kaarten krijgt wint Ajax met 1-8. Ik denk dat een gelijkspel terecht is. Beide ploegen hebben pakweg de helft gedomineerd en beide konden de goals maar moeizaam afdwingen. Jammer va het kaartverloop, maar er is altijd wel wat te zeuren in zo'n wedstrijd.

28 oktober 2012 om 19:27

ja daarom had ajax de eerste helft niks te vertellen in de kuip op de eerste 15 minuten na. Boetius speelde met ricardo van Rhijn. Hoe de international zich keer op keer in de luren liet leggen is echt onvoorstelbaar. Louis van Gaal kan zich zorgen gaan maken om de rechtsback plek want wat van rhijn liet zien was echt heel slecht. Jezelf laten dollen door een debutant kan gewoon niet als jijzelf de rechtsback van Nederland bent.

De scheidsrechter floot heel het duel tegen Feyenoord juist ik had eerder het gevoel als hij normaal gefloten had dat Feyenoord gewonnen had. Met alle respect maar durf als ajacied ook eens te zeggen het lag gewoon aan ons. Het is altijd de scheidsrechter of iets anders. Ajax is blijkbaar niet goed genoeg meer om van Feyenoord op normale wijze gewoon te winnen en dus kwam Ajax kwam naar de kuip voor 1 punt die hebben ze gehaald.

28 oktober 2012 om 22:04

waarom altijd na de scheids wijzen, ajax kreeg rood, en dat was gewoon dom hij ken hem geven, moisander speelde sowieso al dramatisch. dat ie feyenoord een x rood had kunnen geven klopt maar die geeft ie niet, simple as that. of dat iets met de kuip te maken heeft boeit me niet.

ik denk dat we blij mogen zijn met een punt, f'noord had de meeste dreiging en ajax mist vechtersmentaliteit, ze missen theo janssen. het type straatschoffie, wat er nu loopt zijn veel watjes.

dat feyenoord zo laat (mooi) scoort vond ik ook vreselijk, maar je zag het aankomen. al met al mogen we niet klagen.

28 oktober 2012 om 17:10

Idd, we de enige die hier punten heeft verloren is Feyenoord......21 doelpogingen tegenover 9......zegt eigenlijk al genoeg

Maar goed, als je een zwaar bevochten wedstrijd heb gespeeld wil je beloond worden naar je werk, maar dat werkt zo niet, soms is de ander gewoon beter......

28 oktober 2012 om 17:34

Ajax wordt er gewoon bijgenaait door Bas Nijhuis. Die eerste kaart die moisander krijgt speelt hij gewoon de bal. Dan ga je geen 2e geel geven voor licht vasthouden.
Verder vind ik het gelijke spel wat Feyenoord er uithaalde wel terecht. Een aantal spelers bij Ajax speelde weer zo ongelofelijk slap. Siem de Jong en Eriksen moeten echt het hele team op sleeptouw nemen.

28 oktober 2012 om 18:37

Ja ja superjood, jullie waren veel beter hadden de meeste kansen meeste bal bezit, maar ja die scheids he.....

Altijd als jullie verliezen ligt het aan een ander.....pffff makkelijk hoor.

Vermeer heeft jullie gewoon gered

29 oktober 2012 om 17:15

@liveanddiein01

Ik vraag mij af of jij wel kan lezen? Ik zeg juist dat het wel terecht was dat Feyenoord er nog een gelijkspel uit sleepte. Echter als Moisander geen onterecht rood had gekregen, had het nog knap lastig geworden voor Feyenoord om dit eruit te slepen.

En Vermeer stond idd goed te keepen.

28 oktober 2012 om 18:22

Zeker de tweede helft ook gemist tot de rooie kaart.

29 oktober 2012 om 09:48

Ach Wim2 mag ik dan verwijzen naar het niet geven van 2 rode kaarten aan Clasie en Immers.

En mag ik verwijzen naar de laffe wijze waarop Feyenoord met 11 tegen 9 doorspeelde terwijl er een Ajax speler al geruime tijd geblesseerd op de grond lag. Lekker sportief maar dat telt niet in Rotterdam waarbij er gewonnen moet worden van Ajax het maakt niet uit hoe.

De stervende zwaan was vooral Clasie die letterlijk van zich af mepte en schopte maar zodra hij zelf maar aangeraakt werd theatraal naar de grond ging en als een dwaas verhaal ging halen.

On topic:

de Jong heeft gelijk, het voelt als een nederlaag aan als je met tien man tegen dertien (11 spelers, publiek dat de scheids bespeelde en scheids die er in trapte) je voorspring niet weet vast te houden.

Maar het is lastig als team, je voelt aan alle kanten dat je gepakt wordt en niet eerlijk behandeld wordt. Gelukkig laat Ajax zich met de komst van Poulsen niet meer fysiek omver blazen op het middenveld.

Nou nou, de overwinning voor Feyenoord was toch dichterbij dan een overwining voor Ajax.

28 oktober 2012 om 17:01

Feyenoord heeft nog ternauwernood gelijk gespeeld door een helpende hand van Nijhuis, waardoor ze in blessuretijd gelijk maken. Hoe kan je dan stellen dat Feyenoord dichter bij een overwinning was? Dan mis je een paar blaadjes aan je boom, hoor.

28 oktober 2012 om 17:06

Aantal kopballen van BMI en Pelle die er op zich wel in mochten en natuurlijk die allerlaatste

28 oktober 2012 om 17:11

21 doelpogingen tegen 9 van Ajax... Ajax moet niet huilen en gewoon blij zijn met die ene punt

28 oktober 2012 om 17:18

Als als als, als het slaan van Clasie was geconstateerd was het gewoon gespeeld geweest.. Ajax was 2x tot aan de voorsprong de bovenliggende partij, dat Ajax daarna het initiatief aan Feyenoord laat is logisch.. Waardoor ze ook meer kansen krijgen.. Na de rode kaart was het makkelijker spelen voor Feyenoord.. Feyenoord mag niet klagen, maar Ajax ook niet door het verloop van de wedstrijd! Gefeliciteerd met het punt, ik zeg huldiging?

28 oktober 2012 om 17:18

Als je al die kansloze schoten doelpogingen noemt ja dan hadden ze er wel wat.
Uitgespeelde kanssen waren er niet.
Daarbij had een immers al niet eens meer in het veld mogen staan.

28 oktober 2012 om 17:35

die 21-9 zijn de statestieken van deze wedstrijd.....
en als als als.....daar beginnen jullie mee met als clasie gewoon geel had gehad en als Moisonder geen geel had gehad....

als jullie verliezen ligt het aan de scheids, als statestieken in jullie voordeel is zijn ze goed en belangrijk zo niet zijn ze kansloos??

Jullie hebben gewoon geluk met 1 punt.....vermeer heeft jullie gered

28 oktober 2012 om 17:44

Het zuiden, dat betekent niet dat Feyenoord dichterbij was. Ajax had al lang 1-3 gemaakt als Nijhuis geen thuisfluiter was geweest.

10 tegen 7 op doel, liveanddie01.

Vermeer heeft ons gered, Nijhuis heeft jullie gered. Nu mag Vermeer dat doen en Nijhuis niet. Het lijkt me duidelijk.

28 oktober 2012 om 17:49

Met "als" wordt bedoeld dat jullie veel doelpogingen hebben gehad.. Dat wordt continu als argument gebruikt dat wij geluk hebben gehad.. De kansverhouding voor de rode kaart was 9-7.. Jullie hebben geluk gehad dat de slaande beweging van Clasie niet gezien is.. Tot de 1-0 en de 2-1 werd Feyenoord van het kastje naar de muur gestuurd, waarin Ajax goed positiespel speelde..

28 oktober 2012 om 18:16

@liveanddiein01

21-9 en dan slechts 2-2 gelijk spelen met een man meer is niet iets om trots van de daken te schreeuwen, daarnaast is het aantal schoten die daadwerkelijk tussen de palen belanden veel belangrijker 10-7. Dat verschil is dus niet zo groot en de meeste kwamen pas na de rode kaart. Enige nuance aanbrengen mag dus wel. Verder moet Ajax helemaal niet blij zijn met een gelijk spel, dat moet je als ploeg namelijk nooit zijn. liever dat de spelers het als verlies ervaren dan dat ze ook nog eens blij gingen doen.

28 oktober 2012 om 18:43

Feyenoord was gewoon veel beter en Nijhuis heeft gewoon goed gefloten.

Tubes, bijnde 21-9 zitten dus ook de kansen van immers en verhoek die net naast of overgaan, die vind ik belangrijker dan die afstandschoten van 20 meter of die rollletjes in de keeper zijn handen.

21-9 en er dan maar 2 in schieten is ook niet iets om trots op te zijn het geeft wel het verschil aan....huilen omdat je vind dat je had moeten winnen terwijl de statestieken en het beeld duidelink wat anders zeggen is typisch voor ajax supporters, wanneer ze verliezen geven ze direct de schuld aan een ander......zooooo makkelijk

Ajax had vandaag geluk, helemaal maal eerste helft waar immers en verhoek allebei hadde moeten scoren feyenoord had gewoon met minimaal 3-1 de rust in moeten gaan.

Echt dat huilen over scheidsrechters is gewoon te triest voor woorden......jullie lijken wel een step kleuters

28 oktober 2012 om 19:29

Volgens mij F.de Boer heeft pelle de goal gemaakt en niet Bas Nijhuis. Feyenoord kreeg tog nog de kopbal wat gewoon is geluk is dat dat eruit gehaald word. Dan was Feyenoord idd dichter bij de overwinning

29 oktober 2012 om 09:54

10 schoten op het doel voor Feyenoord tegen 7 voor Ajax. Of wll jij die "bal op het dak" acties als kansen zien? Dan kan je de net niet gelukte steekballen van Ajax ook als kansen zien.

De enige die reden heeft om te huilen is dit Feyenoord. Feyenoord was voor mij lang een ploeg van uitdelen en incasseren maar wat zijn die gasten met Clasie voorop door de mand gevallen, Wel uitdelen maar niet incasseren, Clasie wordt de ideale opvolger van Pepe bij Real Madrid!

Daarnaast was die allerlaatste kopbal het gevolg van onsportief gedrag, eerst een Ajacied blesseren, deze lekker een minuut in het strafschopgebied laten liggen en maar doorspelen met 11 tegen 9 is er dan inderdaad grote kans dat je vrij kan inkoppen.

Maar laat ik niet alleen negatief zijn, het doelpunt van Pelle was prachtig en ook Poetius had een heel leuk debuut.

28 oktober 2012 om 17:17

Vond ik niet.
Ajax had de wedstrijd onder controle.

28 oktober 2012 om 17:36

vond ik niet
Feyenoord had ajax in de tang het grootste deel van de wedsrijd en hadden de beste en nmeeste kansen

28 oktober 2012 om 19:21

Feyenoord hoort gewoon met 10 man te spelen met een goede scheidsrechter.
Feyenoord kreeg pas kanssen toen Ajax onterecht een rode kaart kreeg.
Dus wees blij met 2-2 ben ik ook.

28 oktober 2012 om 19:26

Wat nou onterecht hij is zo dom vast te houden als ie al geel heeft! Dat gezeik over die rode kaart, die Ajaxcieden hebben altijd wat te mekkeren, hadden ze maar beter moeten spelen!

29 oktober 2012 om 10:13

Onder controle? Eerste kwartier 1e helft beter, 1e 10 min 2e helft beter. Ook heb ik geen één echte kans van Ajax gezien. Tegenover stuk op 4 of 5 van Feyenoord. Die rode kaart was niet helemaal terecht vond ik. Maar ook zonder die rode kaart verdiende Feyenoord meer dan een verlies!!

Hij heeft deels wel gelijk maar hij heeft niet gelijk dat ze controleerden. Misschien met de stand wel mar het spelbeeld was zeker anders Feyenoord verdiende op z'n minst een gelijkspel...

28 oktober 2012 om 18:58

Dat is een beetje de Jong z'n punt; Zij contreerden en kwamen 2 maal op voorsprong, maar beide keren gaven ze het (door verschillende factoren) weer weg.

28 oktober 2012 om 19:32

je bedoelt met verschillende factoren gewoon Feyenoord toch? sorry, begrijp je niet helemaal maar volgens mij moet ajax eens ophouden met het zeiken op de scheidsrechter. Niklas moet gewoon niet zo dom doen en wordt er terrecht afgestuurd. Ajax heeft gelijk gespeeld en dat is niet eens een juiste verhouding omdat feyenoord gewoon beter was.

Het voelt voor beide teams als een verlies en het voelt voor beide teams als een winst. Dat is de charme van een gelijkspel.

28 oktober 2012 om 19:00

Not really, voor ajax als een verlies en voor Feyenoord als winst. Althans als ik de reacties heb gezien.

28 oktober 2012 om 21:39

Ajax heeft gewoon weinig gebracht en dus mogen ze blij zijn met een punt. Veel balbezit wil niet zeggen dat je de betere bent. Het gaat erom wat je doet met het balbezit. En vooral na de 1-2 liet Ajax het volledig lopen door de 1-2 over de streep te trekken ipv door te drukken. Dan wordt het gelijk, en gezien de kansen van feyenoord had die ploeg gewoon kunnen winnen. Dus heeft Ajax een punt Gewonnen ipv 2 verloren.

Als er een ploeg verdiende om te winnen, gezien de scoringskansen dan was het Feyenoord. Ajax heeft weinig kansen gecreeerd.
Sana en Babel waren zwak, zeer zwak.

28 oktober 2012 om 16:55

Babel zwak? Hoezo?

28 oktober 2012 om 17:05

Ongelooflijk veel balverlies, op zijn assist na echt heel matig.

28 oktober 2012 om 17:07

Hij wil de vedette zijn, maar is gewoon middelmaat, brengt nix extras. Creeerd geen kansen, balletje breed of terug.

28 oktober 2012 om 17:09

Ging geen dreiging vanuit, verloor vrijwel elke bal en was onzichtbaar. Veel te voorspelbaar aan de linkerkant, ik zie hem liever in de punt van de aanval.

28 oktober 2012 om 17:18

Babel speelde tot nu toe bijna iedere wedstrijd waarin hij meedeed wel goed.. om dan na een slechte wedstrijd direct met zulk commentaar te komen vind ik nogal overdreven..

29 oktober 2012 om 09:59

10 tegen 7 waarvan er 4 nadat Ajax onterecht met 10 man was komen te staan? Als Nijhuis consequent was geweest had Feyenoord dan al met 9 man gestaan en had Ajax de wedstrijd fluitend uitgespeeld.

Sana en Babel speelde een mindere wedstrijd maar Immers en Clasie ook. Vielen alleen op door het missen van kansen (immers) en onnodige zware overtredingen (clasie en Immers) en opruien van het toch al fanatieke publiek (beide).

Voetballende konden ze het niet bolwerken op het middenveld.

Van Ajax kant waren Vermeer, Poulsen en Eriksen sterk, van Feyenoord kant Pelle en de scorende debutant waar van Rhijn het erg moeilijk tegen had.

Ajax heeft vandaag alles mee gehad, met een beetje geluk was het een monsterscore voor Feyenoord want hoeveel kansen heb je nodig. De scheids was na de rust dramatisch bezig, Moisander mocht van mij niet eens de 2e helft spelen want wat een overtreding op Clasie..jammer. Babel was er ook niet met zijn mooie praatjes..

28 oktober 2012 om 17:05

Hahaha we kunnen jou echt niet serieus nemen. Die 1e gele kaart was niet eens een overtreding.

28 oktober 2012 om 21:43

Jawwel... hij glijd in volle vaart met been vooruit naar een speler en dat is een gevaarlijke actie. Ondanks dat hij de bal raakt loopt er ook een speler rond geraakt kan worden. Er zouden meer scheidsrechters moeten zijn die dit soort slidings aanpakken.

Immers-- rood, geen twijfel mogelijk. Echter, een scheids heeft slechts een fractie van een seconde om te beoordelen.

29 oktober 2012 om 10:03

@brand_fr
Nee het was geen overtreding. Moisander speelde de bal en was eerder bij de bal dan de tegenspeler.

Deze zag het gebeuren en in plaats van te springen ging hij blind door om een overtreding uit te lokken. Als Nijhuis rustig de beelden terugkijkt.

Het lijkt mij goed om als Nijhuis met Blankensteijn en Frank de Boer en Ronald Koeman de wedstrijd eens rustig terug te kijken en te analyseren. Nijhuis zat er ook al naast met Clasie (meerdere malen) en heeft zich echt gek laten maken door de Kuip wat voor de Feyenoord supporters een groot compliment is.

Behalve uiteraard die randdebiel die Babel probeert te raken maar Janmaat vol op zijn hoofd raakt.

28 oktober 2012 om 17:06

Ajax heeft meegehad dat Immers vandaag totaal niks kon verzilveren. Een paar keer dacht ik, die hangt maar dan kreeg hij hem toch over of naast.

De scheids heeft Ajax niet mee gehad. Moisander was een terechte eerste gele kaart, die tweede was totaal niet nodig. Net zo min als BMI hem had moeten krijgen voor een soort gelijk vergrijp.
Clasie en Immers hadden beidde rood kunnen krijgen. Clasie geeft een smerige elleboog en beukt er aardig op los in de tweede helft. Immers raakt Poulsen vol, terwijl er geen bal in de buurt van zijn been was.

2-2 is terecht, beidde ploegen hadden kans op de overwinning, beidde ploegen hebben gefaald.

28 oktober 2012 om 17:08

Ongelooflijk laag niveau die reacties van jou. Feyenoord had de beste kansen. Ajax had tot de rode kaart de controle. Feyenoord komt goed weg door die te makkelijke rode kaart en die niet gegeven rode kaart voor clasie.

Zet je feyenoord bril af man, jullie hadden de beste kansen,de jong geeft dat ook toe,mmaar het zat ajax absoluut vaak tegen.

28 oktober 2012 om 17:13

je heb gelijk hoor, als immers en verhoek gewoon scoren, want moeilijk waren die kansen niet, ga je gewoen met 3 of 4-1 de rust in....nu laat je ajax in leven en flikken ze bijna het zelfde als tegen Manc

28 oktober 2012 om 17:20

Lekker hypocriet ben jij. Gewoon die schandalige overtredingen van Feyenoord niet opnoemen. Verder vond ik de eerste gele kaart van Moisander al onterecht.

28 oktober 2012 om 17:29

Wat een reactie zeg.. ik vraag me echt af hoe je tot zo'n conclusie kan komen..

Je verdraaid in je hoofd waarschijnlijk van alles zonder dat je het zelf doorhebt..

Waarom mocht Moisander de tweede helft niet spelen? hij kreeg geel na een sliding op de bal, waarna hij zijn been direct terugtrekt en Clasie eroverheen valt.. Dat was niet eens een overtreding.. Een vrije trap is al redelijk zwaar bestraft, geel ook, maar rood geven zou helemaal bizar zijn..

Clasie heb ik meerdere vieze en totaal onnodige overtredingen zien maken, hij was nogal opgefokt bezig.. Oa op Babel en op van Rhijn, vervolgens de Jong aanvliegen.. Dat zouden alle 3 gewoon gele kaarten moeten zijn..

Moisander krijgt een tweede gele voor iets onzinnigs (bmi kreeg ook een onterechte gele kaart).

Feyenoord heeft inderdaad meer kansen gehad, maar ook niet extreem veel. Dat je ze niet afmaakt is je eigen manco. Maar een monsterscore heeft er geen moment ingezeten.

Het Babel verhaal is allemaal een slecht verzinsel... Een interviewer vraagt hem: Ga je nog een panna maken? Waarop hij politiek correct zegt dat hij liever wil winnen en dat als ze voorstaan hij het misschien wel wil proberen (als grapje). Vervolgens staan in andere media berichten als: Babel gaat een panna maken.. Dat is slechte journalistiek. En het erge is dat mensen er constant intrappen en dit soort berichten als 'waar' aannemen...

28 oktober 2012 om 17:32

LOL ga jij dit gelijkspel maar heel snel vieren net zoals toen jullie 2de werden in de competitie.
Feyenoord staat tot de 90ste minuut achter dus beter knijp je je handen dicht.

Feyenoord was matig pas na de rode kaart die erg zwaar was gegeven, was Feyenoord aardig.

Die eerste overtreding van moislander op clasie was op de bal en hij trekt zijn been zelfs iets terug ga de herhaling kijken.

28 oktober 2012 om 18:51

Wij vieren dit gelijk niet hoor, het voelt gewoon als een verlies.
En als feyenoord al matig was kan je nagaan wat ajax was, feyenoord had de betere en meeste kansen, ajax had gewoon geluk en Vermeerd heeft jullie gered.
En die rode kaart was gewoon terecht, hij was gewoon dom om die 2de overtreding te maken.....

Maar goed, alles wat in het nadeel is van ajax is niet goed, wat jullie zeggen is waar want jullie zijn de beste......het is gewoon zielig als im jullie reacties ziet

De zoveelste Klassieker in de afgelopen 10 jaar die gelijk wordt, terwijl Feyenoord echt de betere ploeg was. Ongelooflijk dat als wij beter zijn het nooit afmaken, terwijl Ajax altijd heel makkelijk aan zijn doelpunten komt....
Voor mij voelt dit gelijkspel juist als een nederlaag, weet niet waar De Jong het over heeft.

28 oktober 2012 om 16:54

Fr_jurre

'wij' hebben vaak ook minder 'voetbalkwaliteiten' dan Ajax. Dat is denk ik de reden.

28 oktober 2012 om 17:00

Jurre. Je kletst jongen. Tot het gênante aan toe.

In de afgelopen tien jaar won Ajax De Klassieker 13(!) keer, Feyenoord drie keer, zeven keer werd er gelijk gespeeld. Ik geloof er niks van dat jij je al die Klassiekers nog herinnerd maar de afgelopen jaren heeft Feyenoord de scheidsrechter in ieder geval steeds mee gehad, zo ook vandaag. Dat was ook de reden dat het als een nederlaag aanvoelt. De winst is ons door Nijhuis afgepakt. Ik raad je aan toch wat objectiever zaken te bekijken voor je jezelf al teveel voor schut zet.

28 oktober 2012 om 17:04

Ik doel op 09/10, 08/09 en 07/08, 3 Klassiekers in De Kuip die gelijk waren geëindigd, terwijl Feyenoord zeker de 3 punten verdiende. Vorig jaar in de Arena verdiende Feyenoord de 3 punten.
Elk gelijkspel in de recente geschiedenis was er een waarin Feyenoord de betere ploeg was. Slecht de wedstrijden in de Arena op vorig jaar na, was Ajax echt beter. Alleen in 10/11 was Feyenoord vrij zwak in De Kuip, maar zelfs daar had een punt nog wel verdiend geweest.

28 oktober 2012 om 17:22

09/10 herinner ik me niet meer, 08/09 kreeg Tomasson een penalty na een schwalbe. Dat was inderdaad weer eens zo'n wedstrijd waar Feyenoord profiteerde van een thuisfluiter, net zoals vorig seizoen en dit seizoen. 07/08 herinner ik me ook niet meer eigenlijk. Vorig seizoen verdiende Feyenoord in de Arena een punt, en dat punt kregen ze ook. Ajax heeft Feyenoord deze eeuw gewoon finaal afgeslacht, jaar op jaar. Jammer joh.

28 oktober 2012 om 19:28

Zeik toch niet over die scheidsrechter man, altijd dezelfde praatjes bij die Ajaxcieden, vind je het gek dat heel Nederland een hekel aan Ajax heeft!

28 oktober 2012 om 19:38

Lul niet zo zwak man, ga je frustraties ergens anders botvieren, wat n onzin komt eruit, je naam zegt genoeg!

28 oktober 2012 om 20:18

Het gebrek aan argumenten bij jullie drie is tekenend. Ik zie het alweer, een stel proleetjes. Kan ook moeilijk anders, Feyenoord hè.

28 oktober 2012 om 20:19

Pfff, en die onterechte rode kaart voor Babovic weet je zeker niet meer. Toen was Feyenoord trouwens ook minstens gelijkwaardig en hing een 0-1 in de lucht, maar uit het niets een rode kaart voor Babovic en meteen een goal van ik dacht De Zeeuw, 2009-2010 was dat.

Triest dat je alleen om de scheidsrechter zit te klagen en schijnbaar niets meer van wedstrijden herinnerd. Dat je zegt dat Feyenoord vorig jaar een puntje verdiende in de Arena, zegt dan genoeg. Feyenoord domineerde toen volkomen.
Ga vandaag nou ook eens een kansenverhouding bekijken, Feyenoord heeft echt zo veel gemist, ongelooflijk zuur.

28 oktober 2012 om 20:32

Jawel, wat was daar mis mee? Dat was overigens in Amsterdam. Toen was Feyenoord ook niet beter, ze draaiden redelijk mee. Na de terechte rode kaart weggespeeld.

Niet van elke wedstrijd. Wat gebeurde er dan in die wedstrijden die je noemde? Nee, Feyenoord domineerde toen helemaal niet volkomen. Ze waren ongeveer even goed, wat op zich al bewonderenswaardig is. Ajax speelde overigens toen ook met een veredeld B-team, Ligeon, Enoh, Ebecilio en Lodeiro moesten toen spelen.
Aah gossie. Kweek wat realiteitszin.

28 oktober 2012 om 22:58

Je bent het stereotype Ajaxcied, onsportief en zeiken over de scheidsrechter, Feyenoord had de beste uitgespeelde kansen en wonnen alle duels omdat Ajax gewoon de duels niet aangaat. Die minachting is zielig en jullie denken nog steeds dat het 1995 is, wakker worden die tijd is voorbij. Ga met respect om met elkaar en ga niet zo arrogant en minachtend doen daar die je zo'n grote club als Feyenoord te kort mee!

28 oktober 2012 om 17:00

De laatste jaren hadden we gewoon minder kwaliteit en mochten we blij zijn met dat punt, nu zijn we minstens gelijkwaardig en hebben we dit punt meer dan verdient

28 oktober 2012 om 17:14

je heb helemaal gelijk, ik baal er ook van, maar kan dan wel weer lache om de reacties van ajacieden die menen te zijn genaaid door een scheidsrechter en menen beter te zijn geweest dan Feyenoord

Tja, ik vond die 2e gele kaart (ook als Feyenoorder) wel erg simpel gegeven. Bovendien vond ik de haagse 'sjonnies' Lex Immers (verovert 10 ballen, maar levert er weer 15 in) en Verhoek erg slecht spelen. Beide hadden natuurlijk moeten scoren (meerdere keren misschien zelfs). Anyhow, ik heb genoten van een klassieker die 90 minuten spannend en redelijk sportief was.

ajax had betere veldspel, feyenord betere kansen. Een gelijkspel is dan wel terecht, maar op zo'n manier is het gewoon kut. Ik wist al dat het fout zou gaan na die idiote actie van de scheids.
Overigens vond ik de jong en eriksen, twee van de meest bekritiseerde jongens, weer goed spelen. Het nieuwe systeem bevalt hun denk ik

Nou we hebben ook wel een beetje mazzel gehad in de allerlaatste minuut, gelukkig dat Ajax Vermeer heeft anders was het nog 3-2 geworden. Ik vind het een terechte uitslag.

Wat kansen betreft had Feyenoord gewoon moeten winnen, Vermeer heeft het punt gered voor Ajax. Waren teveel mensen die niet thuisgaven bij Ajax, waaronder de Jong zelf. Vond hem stukke minder dan de afgelopen weken. Verder de grootste dissonanten Sana en Babel. Sana is dit niet aan te rekenen, had nooit mogen worden opgesteld als vlieggewicht in een wedstrijd waarvan je vantevoren wist dat Feyenoord de beuk erin zou gooien. Babel mag het zichzelf aanrekenen met zijn grote waffel vandeweek over een panna!!!!!

Niet zeuren De Jong.
Feyenoord had beter kansen dan Ajax en je mag blij zijn dat je Kenneth op goal hebt staan, die in de slot minuten nog een wereldredding had.

Ajax was gewoon onthutsend zwak op het eerste kwartier na. Er was totaal geen systeem te bekennen. De rode kaart was zwaar overdreven maar daar moeten we niet over zeuren. Als Ajax een beetje beter positie spel had gespeeld hadden ze dit Feyenoord zo op de knieën gekregen, want bij Feyenoord ging er ook genoeg fout.

Een klassieker met heel veel fouten over en weer. Uitslag was terecht.

Als aanvoerder had je team moeten oppeppen na de 1-2 om door te drukken.rode kaart of niet jullie gaven het te makkelijk weg.

Al verdiende Feyenoord op basis van het spel wel een punt, ze hadden hier de scheidsrechter voor nodig en daarom is het toch onterecht dat Ajax hier niet gewoon wint. Het ging gelijk op maar Ajax maakt er eentje maar. Tja. Rottig. Zonder de scheidsrechter hadden we hier drie punten gepakt en daardoor voelt het inderdaad als een verlies.

28 oktober 2012 om 17:21

Want door de scheidsrechter creeerde ajax vrijwel geen enkele uitgespeelde kans????
Kom op man.
Ben het met je eens dat de beste man vreemde beslissingen nam, maar het is toch echt niet de scheids die de kansen creeerd voor Feyenoord of die er voor zorgt dat Ajax niet tot aan het doel komt.
Tis altijd zo makkelijk.
Als er tegen City heel knap wordt gewonnen, dan staan de Ajacieden op hun achterste benen als er gezegt wordt dat City matig speelde, want dat lag gewoon aan Ajax......
En nu speelt Ajax, op een minuut of 15 a 20 na, gewoon heel zwak en creeerd het haast geen kansen, en dan licht het ineens aan alles, behalve aan Ajax zelf.
2-2 was gewoon een terechte uitslag van een vermakelijke wedstrijd.
En zonder deze scheids, had er wel een ander gestaan, die weer andere vreemde beslissingen had genomen, daar ontkom je in nederland namelijk vrijwel nooit aan.

28 oktober 2012 om 17:25

Onzin. Sowieso heeft Ajax twee doelpunten gemaakt en daarnaast had Ajax 7 schoten op doel. Feyenoord 10. Verschil valt dus ook wel weer mee.
Nee, het is de scheids die Feyenoord in het zadel helpt door een speler van Ajax onterecht weg te sturen en er één of twee van Feyenoord onterecht te laten staan. Anders had Ajax dit echt niet meer uit handen gegeven.
Het is waar, in deze.
City speelde ook niet goed, voor hun doen. Maar het was desalniettemin een indrukwekkende prestatie van Ajax. Bovendien doet dit helemaal niet ter zake.
Feyenoord was niet beter dan Ajax vandaag, zeker niet voor de rode kaart. Het is de scheidsrechter die Feyenoord aan een punt heeft geholpen. Niet onverdiend, maar wel onterecht.

28 oktober 2012 om 17:30

Want wat geeft jou de garantie dat het dan nooit meer 2-2 had kunnen worden, met 11 tegen 11????
Zo waar is dat niet, slechts een aanname van jouw kant...........

28 oktober 2012 om 20:19

Dat had wel gekund maar die kans is bijzonder klein, Feyenoord werd sterker door de man-meer situatie waarna de gelijkmaker werd gemaakt. Eenzelfde verhaal bij Ajax is logisch.

28 oktober 2012 om 23:01

Het ligt altijd aan de scheidsrechter, het veld of de hoekvlag, wees sportief en concludeer dat 2-2 terecht is!

Mensen zeggen het al zelf. Ajax heeft weinig kansen nodig om te scoren, en Feyenoord heel veel. Dat heeft te maken met klasse verschil lijkt me. Overigens was Feyenoord beter qua kansen creeëren vandaag, maar Ajax veel beter in het afmaken van hun kansen.

Als je hem zo kort voor tijd alsnog om de oren krijgt, voelt dat eenmaal als een nederlaag. Teleurstellende middag al met al, zeker gezien de omstandigheden.

28 oktober 2012 om 17:18

En als je hem in de laatste minuut nog weet te maken dan voelt dat als een overwinning.

Natuurlijk is het zuur dat je een voorsprong weggeeft. Maar ik vind dat jullie dat teveel op de prima fluitende scheidsrechter afschuiven. Jullie zouden eerder kwaad moeten zijn op jullie spelers dat ze na de 1-2 geen fatsoenlijke kans meer hebben gecreëerd. Dat rondtikken is leuk hoor maar je kan verwachten dat je dan alsnog de deksel op je neus krijgt.

Respect voor Eriksen, die in tegenstelling tot de jankende ajaxsupporters gewoon een eerlijke reactie geeft, en vol lof over pelle spreekt! Het was spanenend, en zoals ik eerder zei: wij als feyenoord en ajax supporters moeten blij zijn dat onze enige echte klassieker weer zijn glans terug heeft waarbij het beide kanten op kan gaan!

puur afgaand op het aantal kansen is het juist feyenoord dat een overwinning verdiende. In sommige delen van de wedstrijd was ajax sterker en in andere delen feyenoord dus uiteindelijk vind ik een gelijkspel nog niet eens zo onterecht

@ Het Zuiden
Volgens mij stond ajax de halve wedstrijd voor en feijenoord nul keer,, feyenoord komt in mn negentig pas weer gelijk, uiteraard verdiend maar volgens mij was ajax toch echt dichterbij overwinning dan feyenoord

zie hier boven een paar mensen zeggen dat moisander rood moest krijgen voor de charge op clasie, dat is echt onzin, Moisander raakte duidelijk de bal

Ik voel als Feyenoorder dit ook als een nederlaag, maar ik bekijk het positief voorgaande jaren zeg ik met eerlijkheid dat bij gelijkspel ik het gewoon toejuichte als een winst. Dat betekend dat Feyenoord echt vooruit is gegaan!

Heerlijke wedstrijd met een uitslag waar ik als Psv'er mee kan leven. Op basis van de kansen had Feyenoord moeten winnen, ik vond Ajax matig in balbezit. Ik heb Sana de hele wedstrijd nauwelijks gezien en Babel was z'n assist op Eriksen ook nauwelijks op goede acties te betrappen. Zo zie je maar, puur op kwaliteit misschien de mindere maar dat kan gecompenseerd worden met vechtlust!

Erg zuur idd ,maar wel schitterend doelpunt , en Ajax mag van geluk spreken dat ze vandaag niet hebben verloren.

Mentaal zit het op het moment niet goed bij Ajax. Als Ajax voorkomt, dan sluipt de gemakzucht erin.
Dat verklaart ook de vele gelijke spelen. Als je Ajax gewoon door blijft gaan met goed voetballen na de goals, dan ben je gewoon de hele wedstrijd beter. Maar Ajax moet de tegenstander weer de in de wedstrijd laten komen. Heel frustrerend!
En dan blijft het geluk ook nog achterwege.

Wat een arrogantie weer van deze vervelende matige.speler. Hij zou eens moeten ophouden met zie vieze schwalbes van hem, aansteller.

Uit het oogpunt van de ajaxcieden snap ik het wel.je komt 2 keer op voorsprong en geef het 2 keer weg.
Op het moment van dat de voorsprong kwam werd er ook gedomineerd alleen na de voorsprong liet Ajax Feyenoord voetballen daar zijn ze de fout ingegaan.
Over rood ja of nee kan je discussiëren alleen hij neemt zelf het risico met geel om hem beet te pakken terwijl de scheids daarvoor al 3 keer snel geel trok dus kan je moisander niet slim noemen.

Feyenoord had gewoon kunnen winnen zeker als je naar de kansen verhouding kijk. De 2-1 is niet eens een kans dus al helemaal knap.

Uiteindelijk denk ik dat je allebei tevreden moet zijn...

Zucht, weer een overwinning uit handen gegeven. Dat zijn nu al 4 punten die verspeeld zijn afgelopen week! Ajax moet weer in de achtervolging gaan, en het begint met Vitesse thuis zaterdag. Nijhuis bedankt!

28 oktober 2012 om 17:49

wat heeft nijhuis ermee te maken??
Mentaliteit beste vriend daar ontbreekt het de heren aan.lekker invallen zoals dijks met zijn handschoentjes aan......
De miljonairs van vandaag de dag hebben totaal geen kloten meer om echt te bikkelen wanneeer dat gevraagd wordt.
Feijenoord was de enigste die aanspraak mocht maken op drie punten.

28 oktober 2012 om 17:50

In je eerste en laatste zin van je betoog spreek je jezelf wel heel erg tegen. Die eerste zin lijkt mij de correcte versie van het verhaal!

28 oktober 2012 om 17:56

Tot de rode kaart kwam was er niet veel aan de hand. Het was zeker geen 2x geel van Moisander. Veel te makkelijk gegeven. Overwinning uit handen dankzij Nijhuis.

Simpel.

Als Ajax wint dan komt het door het geweldige spel, dan is alles hosanna, is Eriksen een wereld speler. Maar als Ajax verliest of gelijk speelt. , dan ligt het altijd aan de scheids! Accepteer gewoon dat Feyenoord deze
wedstrijd beter was en gezien de kansen het gewoon naar zich toe had moeten trekken. Feyenoord heeft ook zeer makkelijke gele kaarten tegen gehad. Zoals bij Fc Groningen.

28 oktober 2012 om 17:53

Beter in wat? Kansen creëren? Ja daar was Feyenoord inderdaad de betere in. Maar Ajax was dan weer veel beter in het afmaken. En als je neutraal beoordeeld dan kan je dat een beetje op elkaar afwegen. Over de scheids, waarom begin je daar over? Het waren inderdaad 2 hele makkelijk gegeven gele kaarten voor Moisander, Immers hoorde rood te krijgen door met een gestrekt been in te komen, en Clasie hoorde misschien ook wel rood te krijgen voor natrappen/ veel overtredingen(als je zo makkelijk die kaarten had gegeven als bij Moisander). Dus daar valt inderdaad wat aan op te merken. Eriksen was btw deze wedstrijd ook wel weer heel belangrijk ook al werd er niet door Ajax gewonnen.

28 oktober 2012 om 18:57

Het punt is gewoon dat dit in zoveel wedstrijden gebeurd. Altijd krijgt er wel ene een gele kaart en de andere niet. Het punt is gewoon dat Ajacieden zich er zo aan op hangen dat het lijk alsof ze door die beslissing punten verspeelt hebben. In iedere reactie van een Ajacied staat iets over de scheidsrechter. Net alsof ze de pannen van het dak speelde en Feyenoord op hadden moeten rollen maar enkel door de beslissing van de scheidsrechter niet gewonnen hebben.

Ze vinden dat ze prachtig voetbal spelen en dat ze de beste zijn. Wees dan ook eens kritisch op je eigen spelers. Want die speelde niet eens zo goed. Ik zal je eens een geheimpje vertellen. Over het algemeen verdient de ploeg die meer kansen creëert en ook veel meer inzet toont de overwinning.

Feyenoord had moeten winnen in de eigen Kuip. Helaas, dit voelt als een nederlaag.

28 oktober 2012 om 19:03

Ja Feyenoord was ook wel beter? Ik ben zelf ook een ajacied hoor?
Maar je kan in meerdere dingen beter in zijn in een wedstrijd, Feyenoord was dat vandaag met kansen creëren en Ajax met het afmaken, en de helft van de kansen die Feyenoord kreeg, waren ongevaarlijk, de rest was goed verdedigt, of gewoon slecht ingeschoten, wat Immers vandaag dus meerdere malen deed. Dat doet hij trouwens wel vaker in grote wedstrijden, zoals tegen Kiev. Dus in het kader afmaken heeft Ajax dus veel meer kwaliteit, dat bepaalt uiteindelijk toch echt wie er beter is/wint, dat was vandaag weer te zien.

29 oktober 2012 om 10:15

wim2 praat niet zo dom, Ajax had vorige week de scheids met 2 cruciale beslissingen tegen (heracles speler geen terechte rode kaart geven, die vervolgens de aansluitingstreffer scoort en een terecht doelpunt afkeuren). Heb je Frank de Boer er over gehoord? Nee dus!!

Nu maakt Nijhuis een hele reeks beslissingen die zwaar in het voordeel van Feyenoord zijn (moisanders speelde bij de eerste gele kaart gewoon de bal, Immers had direct rood moeten krijgen en Clasie ook of anders zeker drie keer geel)

Dan heeft de scheidsrechter wel een hele grote invloed op de wedstrijd en is het terecht dat hieroer wat gezegd wordt,

Je voorbeeld van Groningen is geen goed voorbeeld een paar gele kaarten hebben niet zo'n invloed op een wedstrijd als het geven van een onterechte rode kaart aan jouw team en het niet niet geven van terechte rode kaarten aan de tegenstander.

Ik geef je een beter voorbeeld, Feyenoord-nec van vorig jaar. Toen was heel Rotterdam te klein omdat de scheidsrechter 1 fout had gemaakt; het goedkeuren van een buitenspeldoelpunt van Nec......

on topic; de Jong heeft gewoon gelijk als je een 2-1 voorsprong in de 90e minuut uit handen geeft.

29 oktober 2012 om 10:17

Voor de duidelijk. Kongolo kreeg rood in Groningen na al 20 minuten. Feyenoord Nec was idd een buitenspel doelpunt, maar de meeste Feyenoorders zagen ook in dat Feyenoord dramatisch speelde en niet recht had op meer.

29 oktober 2012 om 10:32

@wim2, oke ik heb de wedstrijd Groningen-feyenoord niet gevolgd en een rode kaart na 20 minuten is balen zeker als hij onterecht is.

Aan jou heeft het niet gelegen Siem!

Het prubleem is dat we Kracht missen achterin, dat er een paar spelers met te weiniig niveau meedoen en dat er een verschrikkelijk tintje de ploeg in is geslopen: het balletje rondspelen voor t balbezit zonder de bedoeling om gevaarlijk te worden of te scoren. Scoren, daar draait het voetbal om!

Kwalitteit is er opzich genoeg dus ik zou een stel jonge frisse gasten de kans geven die echt willen knokken. Anders gaan we nog 20 wedstrijden gelijkspelen dit seizoen!

_______________cillessen________________
Van Rhijn___alderweireld___denswil___dijks
_________bocarra_______de Jong_________
Lukoki___________eriksen__________fischer
_________________babel________________

Vermeer is een held op de lijn maar helaas een bron van onrust.

Vrije rol Eriksen zo houden!

Babel weg van de vleugel, hij is daar nog altijd dramatisch.

Geef de 3 grootste talenten: Denswil, Bocarra en Fischer, de kans!

Vandaag heeft net als vorige week weer de arbitrage verloren. Weer dwalingen van de scheids die ons punten kost.

Wrom lees ik nou niks over die Vieze overtredingen van Immers of clasie. Volgens mij hadden die al rood moeten hebben. Dan had de wedstrijd er totaal anders uit gezien Maar was wel lekker spannend en 2-2 is beter dan verliezen±'.

typische feijenoord reacties hier ? Elk schot hoe onmogelijk ook is een kans . elke kopbal hoever naast ook is een kans , Ajax was helemaal niks enz enz .
ten eerste was de 1e kaart voor Moisander totale onzin gaat gewoon voor de bal Clasie is de speler die te laat inkomt en Moisander krijgt geel terwijl ie ook nog eens de bal speelt ? Zijn 2e kaart was niets meer dan compensatie voor de gele kaart voor Martin indi want in beide geallen was er sprake van een gewoon duel om de bal ? Immers had zeker diep rood moeten hebben omdat ie puur voor de man gaat met duidelijke opzet , en de bal al helemaal niet haalbaar was voor die gek ! Clasie moet gewoon rood hebben voor de klap die hij uitdeelt ! Loepzuivere momenten die een ieder zonder club bril kan zien lijkt mij . Ajax speelde vandaag een soort countervoetbal zo leek het wel en dat ligt ze niet , valt de rode kaart niet en gaat men uit van eigen kracht , dus door drukken na de 0-1 dan scoort fijenoord never nooit geen 2 keer ! Maar al met al een terechte uitslag arbitrage hoort nu eenmaal ook bij een wedstrijd , maar die overdreven feijenoord reacties hier zijn wel erg door een rotterdam brilletje bekeken denk ik dan ? Enige realiteitszin is er niet in te vinden ? nogmaals , typisch...
Jammer voor de wedstrijd dat Ajax niet hun eigen spel speelde , wat overigens ook wel door Feijenoord kwam , maar een gelijkspel is wel de juiste uitslag , want als je tegen 9 man het niet kan afmaken dan verdien je de overwinning ook niet ?

28 oktober 2012 om 18:59

Overdreven feyenoord reacties? Feyenoord bril? De statestieken ondersteunen wat de feyenoorders en andere hier zeggen, feyenoord had de betere en meeste kansen, ballen die echt tussen de palen kwame was 10-7 de serieuze doelkansen zelfs 23-9, hierbij zitten dus de kansen van immers en verhoek.

En daarom zijn we dus ook niet blij....die kansen moeten er gewoon in, je komt netjes terug van een achterstand maar vergeet het af te maken voor de rust.....

28 oktober 2012 om 18:59

De club heet Feyenoord, niet Feijenoord, dat is een wijk in Rotterdam, zoals de meeste Ajacieden ook geen Ajaxieden genoemt dienen te worden.
Daarnaast zal je altijd houden, dat waar de eene club de Scheids in hun nadeel vind, de andere club dat niet vind, maar gewoon zegt dat hij goed gefloten heeft.
Welkom in de wereld van de rivaliteit.
Herinner me ook nog wel wat wedstrijden waarin Ajacieden rood diende te krijgen en er uiteindelijk een Feyenoorder met rood het veld moest verlaten.
You win some, you lose some.
Met een andere scheids waren er weer andere dubieze beslissingen geweest.
Zo gaat dat helaas nu eenmaal met scheidsrechters, die geen 36 beelden zien en in een splitseconde in alle hectiek moeten reageren.
Is de uitslag positief is het altijd de verdienste van het team, is het negatief, dan ligt het aan alles, behalve de spelers.......
Is dat dan weer typisch Amsterdams??

Ik denk dat de Jong dan de late gelijkmaker bedoeld want Feijenoord heeft echt veruit de beste kansen gehad.rode kaart was terecht want Moisander hield vast en Indi kreeg ook geel voor vasthouden dat zijn nu eenmaal de regels.ik vind wel dat Clasie rood had moeten hebben want die sloeg van Rhijn gewoon in zijn gezicht,een belachelijke actie.

28 oktober 2012 om 18:20

Hij bedoeld ook geen kansen slimpie. Hij bedoeld situaties die erg grote kansen hadden kunnen worden als de eindpass goed was. 2 keer een te harde steekbal en een waardeloos uitgespeelde counter.

28 oktober 2012 om 18:55

Gefrustreerde gek!

28 oktober 2012 om 19:03

Ben jij wel helemaal goed bij je plaat????

Kan je ook gewoon reageren zonder zo gefrustreerd en respectloos te doen?

28 oktober 2012 om 19:05

Dubbel post

28 oktober 2012 om 19:19

Zo zo, gefrustreerd mannetje hebben we hier. Jou neem ik niet serieus.

nou de jong, jullie moeten blij zijn met 1 punt, want feyenoord heeft de grootste kansen gehad.
al met al was het een leuke wedstrijd.

Dat gejank om die rode kaart, daarom heeft heel Nederland een hekel aan Ajax!

28 oktober 2012 om 18:57

wil je beweren dat Immers en Clasie geen rood hadden moeten hebben?
Ajax was eerste 20 minuten beter en eerste 20 minuten na rust...die beslissingen van Nijhuis zijn wel van cruciaal belang geweest dat kun je niet ontkennen,

Clasie is goed op weg om irritanter te worden dan strootman.

28 oktober 2012 om 18:58

Als iedereen graag even voor zichzelf mag spreken, want jij bent niet "heel Nederland"...

28 oktober 2012 om 19:31

Dat ben ik wel, wel eens van sportiviteit gehoord?

28 oktober 2012 om 21:08

Dat jij denkt dat jij "heel Nederland bent" en sportiviteit heeft niks met elkaar te maken lijkt me...

28 oktober 2012 om 19:10

Ik snap niet waarom je dan uberhaupt op deze topic reageert, want je weet dat er mensen van ajax zijn die een andere mening dan jou hebben.

Zit nu het overzicht te kijken maar ik snap die Ajaxieden echt niet want die 1e gele kaart was meer als terecht want dat had ook een ernstige blessure kunnen zijn door die dolle Ajaxied!

2e geel is ook terecht door vasthouden want die krijgt men bij feyenoord ook en vasthouden is geel!

En de meeste kansen waren voor Feyenoord dus ben blij met 1 punt want Feyenoord verdiende er 3!

Als jullie verliezen ligt het altijd aan andere factoren dan aan jullie zelf!

Ook die reactie van Frank de Boer is te triest voor woorden!

het legioen was weer met pensioen! mooiste conclusie van vandaag!!

Het is weer een gelijkspel voor Ajax. Ze weten te winnen van Man C. maar niet van Feyenoord, een beetje raar.

Onder controle???? Volgens mij scoort Ajax uit zijn 2 echte kansen 2 doelpunten, Feyenoord had er 8 kunnen scoren.

Beetje dom en slap gelul van de Jong, die ik hoog had zitten.

Wat mag Ajax Vermeer danken dat hij onder de lat stond, want wat keepte hij fantastisch vandaag.

Beetje sneu dat alle Ajacieden over de scheids zeuren. Meestal staat de beste man aan Ajax' kant. Nu heb je hem een keer tegen. Dat gebeurt soms.

Verder ging het gelijk op en heb genoten van de wedstrijd. Het was als neutrale supporter een heerlijke klassieker. Strijd, fanatieke supporters, fouten en mooie acties. Feyenoord af en toe wat sterker, soms Ajax. Oftewel, geen van beide clubs had winst verdiend.

Haha wat een haat en kortzichtigheid.br Persoonlijk wil ik een resultaat goed of slecht nooit aan een scheids wijten, hij is ook een mens die fouten maakt, zoals bijv een spits een 100%kans mist of een keep die blundert. Maar ik heb hier verscheidene reacties gelezen waarin wordt gezegd dat wij Ajacieden niet de scheids de schuld mogen geven en geluk moet hebben met t resultaat. vervolgens doet feyenoord zichzelf tekort door de kansenverhouding (21-9). Dat zijn dan ook nietszeggende statistieken.. Wedstrijd wordt nou eenmaal bepaald door statistieken. Evenals een Clasie en Immers die eraf hadden mogen worden gestuurd.. krijg je een andere wedstrijd hé.. komt goed uit om niet over te praten... Serieus leer dan ook eens echt als feyenoord fan objectief te kijken en niet een kant van de medaille te belichten

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren