Voetbalzone

Verbeek niet verrast door Ajax: 'Ik ben een soort waarzegger'

Zondag, 19 augustus 2012 om 19:54

De transfermarkt is nog een kleine twee weken open en Ajax wil nog drie versterkingen halen: een vleugelaanvaller, een verdedigende middenvelder en een linker centrale verdediger. Voor laatstgenoemde positie gaat Ajax voor Niklas Moisander van AZ, die al geruime tijd in beeld is. Dit weekend heeft Ajax zich weer gemeld bij AZ, al is er nog geen bod uitgebracht.

Bekijk de voorpagina voor het laatste nieuws.

19 augustus 2012 om 19:59

Ik vind Verbeek echt een vreselijk irritante man. Maar wel een goede coach op zich. Ik denk trouwens dat Moisander nu te duur is voor Ajax, ik zie zelf toch liever Viergever of Nuytinck omdat je die nog met dikke winst kan verkopen.

19 augustus 2012 om 20:02

Het gaat niet om de verkoop het gaat om ervaring dat er bij moet komen.

19 augustus 2012 om 20:11

Dat weet ik, maar ik vind dat niet echt nodig, in de Eredivisie heeft Ajax in mijn ogen genoeg ervaring, de enige leider die vertrokken is is Vertonghen, maar er staat in de loop van het seizoen wel weer een nieuwe leider op. In de Champions League kan Ajax inderdaad wat ervaring gebruiken, maar Moisander heeft ook niet echt ervaring op dat niveau.

19 augustus 2012 om 21:42

Vertonghen, Anita, Ooier, Bulykin, Jansen (waarschijnlijk) er is wel wat meer aan leidende capaciteiten en ervaring weg hoor.
Met de achterhoede en de vdm van vandaag ga je absoluut niet meedoen om het kampioenschap.
Psv en Twente zijn er zichbaar sterker op geworden.
Zonder 2 defensieve versterkingen vrees ik dat Ajax zwaar tekort gaat komen.

19 augustus 2012 om 20:02

En Viergever is nog duurder als Moisander! En hij wilt trouwens ook niet naar Ajax. Uiteindelijk zullen ze wel uitkomen AZ en Ajax met Moisander.

19 augustus 2012 om 20:14

Ik ben benieuwt of ze er uit komen.
Ik denk eigenlijk van niet, Ajax is er eigenlijk nog met geen een club uitgekomen met ''het nieuwe beleid''
Terwijl een goede verdediger wel broodnodig is.

19 augustus 2012 om 20:25

Hoeft niet.. Viergever heeft misschien wel meer potentie, dus kun je hem ook duurder verkopen, en Moisander zal waarschijnlijk ook meer salaris eisen.

19 augustus 2012 om 20:27

Ajax zal inzien dat ze een ervaren verdediger nodig hebben zeker in de CL. al komt Moisander dan ook tekort. Als ze vasthouden aan het nieuwe beleid gaat de transfer idd niet door. Dan word het een lastig seizoen voor Ajax, zowel in CL als eredivisie.

19 augustus 2012 om 21:37

Geloof mij, Viergever wil echt wel naar Ajax.

Ik zeg:
Cl
Altijd kampioenskandidaat
kan nog veel leren van De Boer die op dezelfde positie speelde
Onder veel meer druk spelen t.o.v. AZ

19 augustus 2012 om 22:25

Ajax is er juist een paar keer wel met de club uitgekomen, alleen niet met de spelers, dat is het probleem.

On:
Wat een zeikerd is het toch ook zeg, ongelooflijk. Staat me trouwens iets van bij dat ie zei dat Ajax vlak voor de wedstrijd tegen AZ ermee zou komen, om zo Moisander minder te laten presteren. Pff echt niet meer serieus te nemen.

19 augustus 2012 om 23:04

@voetbal777

Praat niet zo onozel als je nergens van af weet. Viergever heeft al te kennen gegeven dat hij niet naar Aajx wil. Doe die gekleurde bril "iedereen wil bij Ajax voetballen" eens af man. Gatver...

19 augustus 2012 om 21:28

Verbeek wist zeker dat Ajax nog voor de wedstrijd tegen AZ langs zou komen. Vervolgens riep alleen Stewart nog een paar keer dat Ajax de spelers van AZ niet kan kopen voor minder dan 10 mln. Inderdaad, vreselijke man. Altijd maar weer dan onrecht.

20 augustus 2012 om 09:31

Ik vind Verbeek een topper! Lekker recht door zee! Daar houden wij in het noorden wel van.

Je kan hem zelden op onzin betrappen, hij zegt het alleen zonder het mooi te formuleren. De man zegt waar het op staat. Vind het nog steeds zonde dat hij niet meer bij H'veen aan de slag is. Hij had H'veen naar grote hoogtes kunnen leiden als je het mij vraagt.

20 augustus 2012 om 09:50

Je vindt Verbeek een vreselijke irritante man, omdat hij gelijk heeft? Iedereen kent de tactiek van Ajax toch? Eerst laten ze via via een persbericht lekken dat ze wel geïnteresseerd zijn in een bepaalde speler...daarna vragen ze aan de club wat hij kost en of ze mogen praten met de speler. Met de speler (komen ze er dan meestal wel uit) en dan zeggen ze tegen de club dat de speler te duur is. Heel veel onrust binnen de club en de speler helemaal gek gemaakt van het mooie salaris. Dan wachten ze rustig af, het liefste zien ze dan dat een speler naar de tuchtcommissie gaat of zelfs naar de rechter....om zodoende een transfer af te dwingen.

Maar Ajax is Ajax allang niet meer en zowel spelers als clubs trappen hier niet meer in, Ajax heeft niet veel geld te besteden dus dan zal Moisander de enige optie zijn, nu investeren en dan over 2 a 3 jaar afschrijven. (janssen mooi voorbeeld) Persoonlijk zou ik hier geen moeite mee hebben, Moisander maakt andere spelers beter die je wel met winst kunt verkopen. Maar als ik AZ was had ik de vraagprijs verhoogt, ze hebben nog maar 2 weken de tijd om een vervanger te halen en Ajax is gewoon niet doortastend genoeg geweest. Pech voor hun en AZ houdt de touwtjes in handen en Verbeek heeft gewoon gelijk gehad!

19 augustus 2012 om 19:59

Verbeek kun je ook voorspellen of Moisander nu gaat vertrekken?

19 augustus 2012 om 20:31

Hij voorspelt alleen maar dingen die me dochter van 4 ook wel kan voorspellen

19 augustus 2012 om 20:01

Maar geen goede Gertje, je had voorspeld dat Ajax dit zou doen voor de wedstrijd van vorige week.

19 augustus 2012 om 20:01

Heb nog altijd sterk mijn twijfels bij deze speler. Zal de kansen van Denswil doen verkleinen en ik denk dat hij met zijn ervaring weliswaar bruikbaar kan zijn. maar hij een overbodige aankoop zal worden. Ik denk dat we als Ajax zijnde maar moeten accepteren dat als er geen LCV te huren is. dat het dan maar puzzelen is geblazen.

19 augustus 2012 om 20:01

Het stond vandaag niet eens zo slecht met Toby en v.rhijn.
Maar Moisander kan je nodig hebben op gebied van ervaring en dan kan v.rhijn weer op Rb.
Heeft weinig zin om VDW als basisspeler te laten spelen.
Verdien je niks meer mee en zit v.rhijn's ontwikkeling in de weg.

19 augustus 2012 om 23:02

Van der Wiel doet het nu erg goed op RB en hij heeft een aflopend contract dus hij moet er voor de 31 of in de winter vertrekken anders gaat hij gratis weg. En als hij deze vorm vasthoud heb ik er geen probleem mee.

19 augustus 2012 om 23:19

Tja dat wel.
Als hij tot het einde van deze periode genoeg interesse krijgt om te verkopen, zou ik hem gewoon nog die 1-2 duels laten spelen voor de sluiting van de transferperiode. Vooral als hij zijn vorm behoudt. Dan kan je hem nog verkopen denk ik.

Maar na deze periode heb je niks aan hem als je hem nog wilt verkopen. In de winterstop zal niemand hem nog halen, want als je nog een half jaar wacht kan hij transfervrij overgenomen worden.
Dan loopt hij ook nog de ontwikkeling van v.rhijn in de weg.
Dus zal die denk ik gewoon banken als een transfer niet lukt deze periode\.

19 augustus 2012 om 20:01

Door deze handelswijze van Ajax zal de prijs hoger uitkomen als Ajax net voor de deadline Moisander willen halen. Ik verwacht dat AZ inmiddels een bedrag verlangt van 7 a 8 miljoen.

19 augustus 2012 om 22:08

Moisander kan als hij het wil een arbitragezaak aanspannen. Niet dat hij het zal winnen, maar AZ zou erdoor wel van hem af willen.

19 augustus 2012 om 23:38

Wat een onzin.....op basis van wat? En waarom zou AZ dan van hem af willen? Niemand is gebaat bij een arbitragezaak,

19 augustus 2012 om 23:44

Op basis van het feit dat hij heel graag weg wil. Hij was niet voor niks al bijna rond met Anderlecht totdat Suarez zijn blessure roet in het eten gooide.

We weten allemaal dat Moisander heel graag naar Ajax wil, dat heeft hij meerdere malen aangegeven. Dus als Ajax 5/6 miljoen biedt en AZ wil 8 en ze komen er niet uit dan denk ik dat de kans erin zit dat hij dat gaat doen.

Moisander en Maher houden zich nu nog goed omdat er geen concrete interesse is, maar mocht die komen dan zie ik ze het wel hard spelen als AZ veel gaat vragen. Vooral Maher.

19 augustus 2012 om 20:02

Dat kan je vergeten. Ajax zal niet ver gaan. Haal dan maar Nuytinck op

19 augustus 2012 om 20:04

Zit Gertjan verbeek op zeuren?
Als dat zo is zal hij wel wereldkampioen zijn.

19 augustus 2012 om 20:04

Ajax is echt stom geweest deze transferperiode.

Als ze sneller gehandeld hadden dan hadden ze met een beetje onderhandelen Moisander en Assaidi al lang binnen gehad. Dan waren er al twee problemen minder. Nu moet Ajax nog minimaal 3 spelers aantrekken in de laatste 1,5 week. Dit betekent dat de eerste opties vaak al elders spelen en clubs juist meer vragen in die laatste weken. Daarbij moeten nieuwe jongens nog ingepast gaan worden terwijl de competitie al volop aan de gang is.

19 augustus 2012 om 20:24

@hen_nie

Heeft niks met snelheid te maken maar met de bereidheid de portomonee te trekken.

Geef mij maar spelers uit het vaatje Sana. Veel goedkoper dan Assaidi en vanaf heden the way to go voor Ajax denk ik. Ook spelers uit de subtop zijn bijna niet meer haalbaar, of er moeten astronomische bedragen betaald worden. De jeugdopleiding is befaamd, gebruik deze dan maar en vul dat aan met talent uit het buitenland.

19 augustus 2012 om 20:40

@ Marcore

Spelers als Sana zijn buitenkansjes, die liggen lang niet altijd voor het oprapen. Overigens heeft Ajax nog steeds een extra aanvaller nodig, ondanks Sana. Assaidi was voor een uitstekend bedrag te koop en gezien de situatie van Boerrigter, Sigthorsson en Sulejmani ook nodig.

19 augustus 2012 om 20:59

@hen_nie

Over die spits zijn we het eens maar ik denk dat juist die buitenkansjes de spelers zijn waar Ajax zich op moet richten. De tijd dat Ajax een sterkhouder van pak 'm beet Heerenveen, Vitesse of AZ kan ophalen voor 2 of 3 miljoen is voorbij. Dan moet je dergelijke aankopen in mijn opinie alleen nog doen als er een absoluut probleem is in de veldbezetting. In de spits is dat zo dus mag er daar wat mij betreft best wat kwistiger betaald worden. Over de posities op de flanken zijn we het niet eens dan, ik denk dat we meer dan voldoende zijn voorzien met ook nog een Fisher die aan de poorten staat te rammelen. En dus Sana, die het zeer naar behoren doet in zijn eerste weken.

Centraal in de verdediging mag er van mij nog wel iemand bij maar het is daar niet zo nijpend dat we onverantwoorde uitgaven moeten gaan doen. Ik heb zelf teveel twijfels over Moisander om daar heel veel geld voor uit te willen geven. Is hij nou zoveel beter dan dat wat we al hebben? Nogmaals, een spits is erg nodig en mij zal je niet horen als daar méér voor wordt betaald. Dat geleur met De Jong vind ik écht kwalijk namelijk.

Geef de Ajax-scouts maar weer eens wat werk. Voor Moisander heb je geen scoutingapparaat nodig, netzomin als voor Assaidi, Büttner en Viergever. De Ajax-scouts hebben de laatste 7 jaar vakantie gehad door het waanzinnige transferbeleid bij Ajax, op elke positie werden spelers gehaald waar geen scout voor nodig was. Met heel veel miskopen trouwens. Creativiteit is nodig in een tijd waarin Ajax op de centen moet letten en dat is waar we altijd goed in zijn geweest in het verleden. Die tijden moeten maar weer eens terugkomen.

Ik ben altijd superkritisch geweest op de paleisrevolutie van Cruijff, maar dat behelst vooral de manier waaróp dat gebeurde. Deze filosofie, de eigen jeugd benutten en creatief en niet te duur kopen, is echter iets waar ik een grote voorstander van ben.

20 augustus 2012 om 00:39

"de tijd dat Ajax een sterkhouder van pak 'm beet Heerenveen, Vitesse of AZ kan ophalen voor 2 of 3 miljoen is voorbij. "

Ik denk dat juist de tijden voorbij zijn dat Ajax 16M betaalt voor de sterkhouder van Heerenveen.

Ajax is eentijd lang DE bank geweest van de eredivisie, maar dat is voorbij.

20 augustus 2012 om 01:38

het één sluit het ander niet uit

19 augustus 2012 om 20:27

Ja, en dan hadden ze 7-8 miljoen minder gehad. Assaidi is volstrekt onnodig bij Ajax. De vleugelpositie is niet de positie waar ze versterkingen moeten zoeken. Een spits is oke, daar hebben ze niet heel veel opties. Maar op de vleugels hebben ze al Sulejmani, Boerrigter, Sana, Lukoki, Fischer en Ebecilio. Dat zijn 6 spelers voor 2 posities. Daar hoeft niks meer bij.

Moisander was ook niet echt nodig. Ik denk niet dat hij de speler is die Ajax zoekt. Hij is en niet de ervaren speler en ook niet een speler die ze met veel winst kunnen doorverkopen. Ajax zoekt nog even verder, heel verstandig. Ik denk dat ze voor minder geld wel een goede verdediger kunnen halen.

19 augustus 2012 om 20:41

@ vlaav

Boerrigter is meer geblesseerd dan fit, Sulejmani en Sigthorsson idem. Ebecilio komt te kort, Fischer is er nog niet klaar voor, dus hou je erg weinig over. De Boer heeft het nota bene zelf aangegeven dat ze voorin meer spelers nodig hebben.

19 augustus 2012 om 21:42

@hen_nie
Boerrigter is nu weer fit. Sulejmani is ook fit. Sigthorsson heeft er niks mee te maken, die is geen vleugelspeler. Fischer is er inderdaad nog niet klaar voor, maar kan als alternatief wel wat spelen. Ebecilio is inderdaad geen topper, maar je hoeft dan niet voor miljoenen een vervanger te halen. Je hebt ook nog Sana. De vleugels zijn gewoon goed bezet. De Boer kan beter om een spits, een verdedigende middenvelder en een centrale verdediger vragen. Die posities zijn veel harder aan versterking toe.

19 augustus 2012 om 20:27

Wij hebben geen problemen op de vleugels. We hadden Assaidi helemaal niet nodig. Boerrigter, Sana, Sulejmani, Lukoki die zowat allemaal op beide flanken kunnen spelen. En dan heb je in nood nog Ebecilio en Fischer achter de hand.

19 augustus 2012 om 20:41

@ ajaxdude

Boerrigter en Sulejmani spelen ieder 20 wedstrijden. Dat is veel te weinig. Dan hou je alleen Sana over. De rest is leuk voor in te laten vallen of bij nood, maar niet voor een groot deel van de wedstrijden.

Hier valt overigens ook weinig over te discussieren, aangezien De Boer zelf dit heeft aangegeven.

19 augustus 2012 om 20:09

Pfoeh... nog twaalf dagen. Moisander mag op zich wel vertrekken, bij een hoge geldsom, maar Maher en Viergever moeten blijven. Dat is het belangrijkste.
Moisander is nog zeker van waarde voor AZ. Maar als je hem nog een keer wilt verkopen, dan moet je het nu doen. Je kan nu nog zes miljoen voor hem krijgen. En beter dan dit wordt ie toch niet meer. Bovendien staan z'n opvolgers klaar: Reijnen/lam.

19 augustus 2012 om 20:13

Ach ja, elke kermis moet een waarzegger hebben. Zo ook de voetbalwereld. Kan me moeilijk voorstellen dat deze deal rond komt, of Moisander moet echt gaan rebelleren om de prijs te drukken. Daar lijkt hij mij echter niet het type voor.

Huiskamer vraagje, aangezien Moisander in de jeugd van Ajax heeft gespeeld - krijgen ze in Amsterdam een deel van de door hun betaalde transfersom teruggestort als opleidingsvergoeding?

19 augustus 2012 om 20:16

Dat lijkt me heel erg onlogisch.
Sowieso omdat hij in de jeugd heeft gezeten en niet het eerste elftal, en het team waar je vandaan komt je terugkopen en vervolgens een deel van je eigen betaalde som terug krijgen lijkt me heel erg onlogisch.
Ik denk dus van niet.

19 augustus 2012 om 20:25

Lijkt mij in theorie wel mogelijk, maar aangezien dit een binnenlandse transfer is gaat dat niet door. Die 5% wordt sowieso verdeeld. Mocht de kopende club toevallig hetzelfde zijn als de opleidende club dan veranderd er niks aan de regel lijkt mij.

19 augustus 2012 om 20:18

Ik ben echt totaal gen fan van hem, maar ja, alles beter dan blind natuurlijk al viel moisander voor opbouwend tegen ajax gruwelijk door de man.
echt iedere bal leverde hij in, verdedigend vind ik hem ook niet super, vorig seizoen te vaak zien schutteren in bijvoorbeeld de europa league en toch ook gewoon in de competitie.

19 augustus 2012 om 20:18

haha die gert jan ,mooie man zegt tenminste waar het op staat.
Rest natuurlijk az maar 1 ding : de hoofdprijs vragen en daaraan vasthouden.
Ze hebben gezien dat ze dan vanzelf weer afhaken.

19 augustus 2012 om 20:27

Prima, hoe meer hoe liever, zolang moisander maar niet naar ajax komt.
1 enoh hebben we genoeg aan, hoef er niet nog 1 bij die onnodige kaarten pakt en vrije trappen weggeeft. Huren en denswil door schuiven volgend jaar.

20 augustus 2012 om 01:40

maar wel eerst 2 weken onderhandelen aub

19 augustus 2012 om 20:21

Ik zou iemand huren i.p.v. Moisander halen. Als je Denswil zo hoog inschat verwacht je dat hij er volgend jaar staat. Huur dan iemand voor een jaar met een optie tot koop. Doet de huurling het goed en heeft Denswil meer tijd nodig dan neem je de huurling definitief over. Ontwikkelt Denswil zich dermate snel dan kan je de huurling laten gaan. Doen ze het beide goed neem de huurling over en maak je de komende jaren niet meer druk om een Lcv. De opties zouden Rajkovic en Boyata kunnen zijn.

19 augustus 2012 om 20:25

Moisander moet gewoon Siezoen afmaken bij AZ dan lekker verkassen naar het buitenland.
Laat ajax blind maar gebruiken voor die positie...

19 augustus 2012 om 20:33

Nee nee Gertjan, jij had voorspeld dat Ajax in de week voor Ajax-Az ging ouwehoeren met moisander. Voorspelling gefaald

19 augustus 2012 om 20:40

Vraag de hoooprijs maar, zeker gezien dit tijdstip!
Hebben jullie vandaag het Moisandertje gezien, haha;-)

19 augustus 2012 om 20:53

En al 2 kaarten in 2 wedstrijden. Dat wordt echt niks met hem bij Ajax.

19 augustus 2012 om 20:49

als ik het goed heb is het in eerder stadium afgeketst omdat Ajax de hoofdprijs niet wilde betalen, en mij lijkt het dat ze hoe dichterbij de sluiting van de transfermarkt komt hoe duurder de spelers worden, dus mij lijkt niet dat Ajax er nog uitkomt met AZ, in iedergeval niet met het huidige beleid

19 augustus 2012 om 21:05

wat een gezeur altijd om 'de hoofdprijs'

Wat is de hoofdprijs van een voetballer? op basis waarvan wordt een hoofdprijs bepaald? Is de hoofdprijs het hoogste bedrag wat een voetballer redelijkerwijs waard is geweest? is het bedrag dat nu genoemd wordt (pak hem beet 5 miljoen) de hoofdprijs, of is dit bedrag al aangepast op recente contract status en vertrek wens? is er dan geen nieuwe hoofdprijs?

Misschien is het handig om de hele term hoofdprijs te boycotten. Kan er ook niet gehuild worden omdat sommige clubs meer moeten betalen dan de hoofdprijs (of is dat dan een nieuwe hoofdprijs?)

19 augustus 2012 om 22:34

Heel simpel: op basis van vraag en aanbod. Als Moisander voor AZ 40 miljoen waard is, dan is dat zijn waarde. Als Ajax bereid is om 40 miljoen te beiden en AZ gaat akkoord, dan is dat zijn waarde. Het is maar wat de gek ervoor wil betalen.....

19 augustus 2012 om 21:15

Verbeek is helemaal geen waarzegger, want Verbeek had n.l. gezegt dat Ajax wel voor Moisander zal gaan melden net voordat de wedstrijd tussen Ajax en AZ zal moeten plaats vinden, want dat was typisch Ajax althans Verbeek.

Jammer dat hij daarna niet zijn ongelijk durft toe te geven. Maar dat is typisch Verbeek.

19 augustus 2012 om 21:24

AZ is nu al seizoenen lang een van de best voetballende clubs en als het al zijn sterkhouders niet noodgedwongen had moeten verkopen na de DSB debacle ben ik er van overtuigd dat het na het kampioenschap elk jaar kampioen was geworden.
Nu het verlost is van zijn schulden en nog steeds de voetballende ploeg van Nederland is vind ik dat je na Elm, Holman en Poulsen je sterkhouders niet moet laten gaan maar vol voor de titel gaan wat kan met dit prachtige elftal.

19 augustus 2012 om 21:32

Ja, en ik denk dat Az zonder een malafide voorzitter die met fout geld een stadion, spelers, toptrainer en supportersschare kocht AZ nog in de eerste divisie rond liep. Jammer, heh. Dat we beiden nooit zullen weten wat er juist is.

19 augustus 2012 om 21:37

De best voetballende ploeg? Dat hebben we vorige week gezien in de Arena ja, als een stelletje laffe herders achter bij de 16 lopen hangen en loeren op de counter.

19 augustus 2012 om 21:28

Wordt een speler naarmate de tranferperiode duurt niet meestal duurder?, omdat de verkopende club zich in korte tijd nog moet zoeken naar een vervanger ook al hebben ze een schaduwlijst toch wordt het lastiger iemand te halen in de korte tijd die nog rest, en als Ajax zich vasthoudt aan het beleid wat ze gevoerd hebben deze tranferperiode gaat er geen deal komen.. ben benieuwd..

19 augustus 2012 om 21:46

Zeker waar. Ajax wilde Moisander niet omdat hij te duur was en nu willen ze hem alsnog terwijl hij zeker een paar miljoen duurder is geworden. Wat een ironie he..

19 augustus 2012 om 22:09

Ik hoop dat AZ die grens op 8 miljoen zet in deze fase van de transferperiode. Ajax krijgt de hoofdprijs voor haar spelers en moet die simpelweg ook betalen voor de aanvoerder van een concurrent.

19 augustus 2012 om 22:12

Pfffff de cirkel is weer rond. Gaan we hierna muniesa weer eens proberen?

19 augustus 2012 om 22:39

Ajax moet Moisander ook niet gaan zien als een Messias. Er lopen wel meer spelers rond met het niveau van Moisander in Denemarken, Zweden, Schotland, Rusland, Tsjechie of Griekenland en die zijn allemaal een stuk betaalbaarder (voor Ajax) dan Moisander. Moisander koop je van een directe concurrent, daardoor wordt de transferprijs sowieso al door opgevoerd.

Kijk lekker verder.

19 augustus 2012 om 23:06

Goeie reactie! Als Moisander eerder het niet waard was om het gevraagde bedrag te betalen, dan is hij dat nu natuurlijk niet op eens wel. De blik verbreiden, goed scouten. Vinden we niks, dan vinden we niks. Ook goed.

19 augustus 2012 om 23:21

Ik snap ook niet waarom ajax alleen maar op namen als nuytinck en moislander komt ik bedoel je weet dat verthongen gaat vertrekken.
Dan moeten ze toch verder gescout hebben op een LCV dus ook in het buitenland. Ik ben niet impressed door Moislander er moeten wel betere namen zijn die betaalbaarder zijn.

20 augustus 2012 om 00:35

Ik ben ook een waarzegger. Over een week begint Verbeek weer te zeiken dat Ajax Moisander gek loopt te maken omdat ze niet met het veel te hoge transfer bedrag op de proppen willen komen.

Moisander komt echt niet als het bedrag te hoog, is. Dat is toch wel duidelijk geworden de laatste weken.

20 augustus 2012 om 00:53

wat een gelul van hem. Sorry voor de taal, maar volgens mij heeft hij Ajax bij hoog en laag beschuldigt van het feit dat ze voor Ajax - AZ moisander het hoofd op hol zouden gaan brengen en volgens mij is dat nou precies wat ajax niet heeft gedaan.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

Voetbalzone video

Ajax

Stand
Selectie
Actuele wedstrijden
 TeamPnt+/-
1.Ajax7652
2.PSV6960
3.Feyenoord6926
4.Vitesse6426
Voor de complete stand: Eredivisie
SpelersPositieW
Daley BlindVerdediger342
Siem de JongMiddenvelder3412
Toby AlderweireldVerdediger332
Christian EriksenMiddenvelder3310
Lasse SchöneMiddenvelder326
Ricardo van RhijnVerdediger310
Voor de complete selectie: Clubpagina Ajax.
Programma 
Uitslagen
Voor de alle wedstrijden: Clubpagina Ajax.

50 fans
Verdediger, 27 jaar
SeizoenClubW
2012/2013 Ajax 29 4 5 1
2012/2013 AZ 2 0 2 0
2011/2012 AZ 30 1 8 2
2010/2011 AZ 29 0 6 1
2009/2010 AZ 28 1 6 0
Laatste voetbalnieuws

Alderweireld opgelucht: ‘Ik wist dat ik het samen met hem kon doen’

Toby Alderweireld baalde vorig jaar zomer van het vertrek van Jan Vertonghen naar Tottenham Hotspur. De twee Belgen vormden een goed koppel achterin bij Ajax, maar Vertonghen kon de kans naar...Lees verder

In de wandelgangen

Donderdag 23 mei
Voor wat hoort wat, zo lijkt Paris Saint-Germain te denken. Lees verder

Uitgelichte documenten

Achtergronden
Populair actueel
Archief

Clubexperts

Actueel
Populair
Klassiekers
Titel
Beoordeling
Titel
Beoordeling

Bekijk onze Clubexperts

Titel
Beoordeling

Online Soccer Manager

Online Soccer Manager OSM

(Advertorial) Word nu ook manager van je favoriete voetbalclub. Laat de wereld zien dat jij de beste manager bent! Meer...

Voetbalzone is wettelijk verplicht toestemming te vragen voor het gebruik van cookies. Deze hoef je eenmalig te accepteren. Wij maken gebruik van functionele cookies en cookies voor het beheer van webstatistieken, advertenties en social media. De cookies bewaren geen persoonsgegevens en zijn dus niet aan een individu te koppelen. Klik op accepteren als je al geïnformeerd bent over het gebruik van cookies. Meer weten over cookies en hoe je deze uit kunt schakelen?
Pagina gegenereerd in 0.125 seconden.