Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Braziliaans wonderkind is volgende topaankoop PSG

Laatste update:

Paris Saint-Germain heeft opnieuw de knip getrokken voor een aanvallende versterking. De Fransen gaven deze zomer al vele miljoenen uit aan Zlatan Ibrahimovic en Ezequiel Lavezzi en maken woensdagavond op de website van de club ook melding van de komst van Lucas Moura. De fans van PSG zullen echter nog even geduldig moeten zijn: Lucas maakt het kalenderjaar nog af bij Sao Paulo en zal pas in januari 2013 de overstap naar de Ligue 1 maken.

/

Met de transfer troeft PSG onder meer Manchester United en Internazionale af. Laatstgenoemde ploeg gold lange tijd als belangrijkste kandidaat om Lucas naar Europa te halen, maar Massimo Moratti gaf de strijd deze week op, toen hij beweerde te weten dat PSG 45 miljoen euro had geboden op de negentienjarige aanvaller. Op de website van de club doen de Fransen geen mededelingen over de transfersom die het heeft betaald voor Lucas.

De dribbelaar, een vijftienvoudig international die momenteel met Brazilië in Engeland zit voor de Olympische Spelen, tekent een contract voor 4,5 jaar en komt dus tot medio 2017 vast te liggen bij PSG. Lucas maakt het kalenderjaar zoals gezegd nog af bij Sao Paulo, de club waar hij twee jaar geleden debuteerde in het eerste elftal. Tot dusver speelde hij 58 competitiewedstrijden voor de Braziliaanse vereniging, waarin hij veertien keer wist te scoren.

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

wauw, who's next to join this absurd salary team.

Wel een goede aankoop op papier!

8 augustus 2012 om 19:42

Ik ben eigenlijk heel erg benieuwd hoeveel salaris PSG over heeft voor een 19 jarige..
Zou de salaris van hun dan echt zoveel meer zijn dan bijvoorbeeld een club als United zou betalen voor Lucas? Ik denk namelijk niet dat hij net zoveel gaat verdienen als Ibra bijvoorbeeld.

8 augustus 2012 om 19:45

Ik moet zeggen dat de handelingssnelheid me erg verbaasd.
En heb dan ook het idee dat het salaris een groot deel zal hebben gespeeld in Moura's keuze.

8 augustus 2012 om 19:46

Denk even na man. PSG betaalt 45 miljoen euro voor hem en jij denkt dat hij niet meer salaris gaat krijgen dan bij United?

8 augustus 2012 om 19:48

Tuurlijk zal hij veel salaris krijgen, maar toch niet zoveel dat niet te betalen is voor clubs als Manchester United -.-
Dit zeg ik omdat Positielieveling denkt dat hij voor het salaris heeft gekozen.
Ik denk eerder om het feit dat de andere clubs zijn transfersom niet konden betalen en niet zijn salaris..

8 augustus 2012 om 19:52

Natuurlijk betaalt een normale club geen 45 miljoen voor hem dat is het probleem ook geweest. 19 jaar en nu al zo ongelofelijk arrogant. Met het arrogante bedoel ik het negeren van SAF

8 augustus 2012 om 19:53

De brazilianen die er spelen zullen voor een negentienjarige ook wel parten hebben gespeeld.

Thiago Silva, Alex, Nene ( nu nog bezit van Psg), Maxwell

8 augustus 2012 om 20:45

Plus, op dit moment is er helemaal niks mis met PSG, behalve alles achter het middenveld op T. Silva na

8 augustus 2012 om 20:46

Dat hoort toch wel eeb beetje bij de heel erg talentvolle selectie van Braza

8 augustus 2012 om 23:38

Dus jij noemt Sakho en Alex niets? Zijn gewoon goede verdedigers, zeker Sakho. Daarnaast kan Maxwell ook nog prima mee in de Ligue 1 dus kan ik niet anders concluderen dat je of wat roept of er geen kijk op hebt.

8 augustus 2012 om 19:50

Idd dit is een zeer goede aankoop, Ik durf best te stellen dat dit op lange termijn de beste aankoop is samen met Pastore ze hebben nu écht een gruwelijk elftal al vind ik het wel zonde en triest om te zien dat franse spelers amper kansen meer gaan krijgen bij deze club, Publiekslievelingen in de vorm van Menez & Nene zullen op de bank verpieteren en dat vind ik persoonlijk erg jammer ik vind dat je met dit beleid echt een club cultuur helemaal kapot maakt.

Met nog een goeie rechtsback hebben ze in mijn ogen gewoon een topteam, Mischien nog een ijzersterke centrale middenvelder in de vorm van bijvoorbeeld een De Rossi gaan ze écht hoge ogen gooien op europees niveau, Ik neem aan dat dit serieus is en dat Lucas dus écht naar Frankrijk gaat wat ik opzich heel erg zonde vind want zo een speler wil je gewoon wekelijks aan het werk zien maar ik denk dat Sport 1 volgend jaar toch wat extra wedstrijdjes van PSG aanschaft

Ik denk dat ze zo gaan spelen als Lucas is aangekomen : Dan hebben ze ook nog een superbank met groot talent Veratti en Alex Menez Nene en nog een aantal sterkhouders. Op de positie naast Motta weet ik niet precies wie gaat spelen dat kan ook zomaar Bodmer zijn of een andere goeie middenvelder.

Sirigu
Jallet
Silvs
Sakho
Maxwell
Sissoko
Motta
Lucas
Pastore
Lavezzi
Ibrahimovic
8 augustus 2012 om 20:32

Ik verwacht dat Maicon ook nog naar PSG gaat om de rechtsback te voorzien...

8 augustus 2012 om 20:49

Ik baal ook wel van Nene en Menez, je hebt het dan toch over topscorer en Frans international

tsjoh, dit had ik niet verwacht, maar echt een heel groot talent. Heb een aantal filmpjes opgezocht en deze gozer ken echt goed voetballen. hier gaan we nog van genieten

Deze zat eraan te komen. We zullen zien hoe Lucas zich ontplooid in Europa. Hopen dat hij zijn geld waard zal zijn.

Holy shit, dit is een topper.

Prachtige speler die ze halen, nu Neymar nog naar Catalonie.

8 augustus 2012 om 19:39

Ik zou Neymar graag naar Arsenal zien gaan.
Het duo Bergkamp & Henry wordt dan Van Persie&neymar!

8 augustus 2012 om 19:50

Arsenal heeft net een recordaankoop afgerond van 18 miljoen. Denk niet dat Arsenal ineens bedragen van richting de 50 miljoen gaat betalen. Dat is meer iets voor clubs met gratis geld van de banken, die weer gratis geld uit Brussel krijgen. Zal je in Engeland niet zo snel zien gebeuren.

8 augustus 2012 om 20:52

Denk dat dit een motherfucking spelletje is

8 augustus 2012 om 20:51

Inderdaad, dat heeft Barcelona naast Thiago eindelijk weer een toptalent, want op hun B1 na hebben ze egt een bagger opleiding

Hoe rijk zal die man zijn die heeft geinvesteerd in PSG en hoeveel is er dit seizoen al echt uitgegeven aan transfers?

8 augustus 2012 om 19:36

Er is deze zomer reeds 110 miljoen euro geïnvesteerd. Dus met deze transfer van Lucas komen ze op €150.000.000.

8 augustus 2012 om 19:40

Dat is tog normaal?

8 augustus 2012 om 20:32

Het is niet 1 man, maar een heel bedrijf dat eigenaar is van PSG dus een heleboel rijke mannetjes bij elkaar. Deze transfer zat eraan te komen, Leonardo blijft of spelers uit Italie halen of Brazilianen en soms allebei lol. Zou me niks verbazen als Neymar na het WK Barca en Madrid links laat en ook naar PSG gaat.

8 augustus 2012 om 20:55

Ik hoop het niet, hij is egt de speler die Barca kan gebruiken, en ik ben nu wel een beetje klaar met Madrid, zelfs nu ze kampioen ze geworden en Sahin gwoon links hbben laten liggen willen ze nog steeds spelercarriere's verzieken

8 augustus 2012 om 21:42

Nee, hij haalt zal zich waarschijnlijk aangetrokken voelen aan Brazilianen omdat hij er één is. In Italie heeft hij AC Milan getraind en kon zo Zlatan en Silva makkelijker overhalen en is daar dus van gecharmeerd.

Geweldige speler...
Echt jammer dit ik had hem graag bij en échte'topclub gezien i.p.v. Psg.
Aan de andere kant zal de CL wel wat spannender worden.

8 augustus 2012 om 20:33

Met de spelers die ze hebben is PSG een echte topclub.

8 augustus 2012 om 22:00

Zolang ze niks bereiken zijn ze nog geen topclub.

9 augustus 2012 om 00:39

PSG is tradtioneel 1 vd grotere clubs in Europa, dat kon bv van City en Chelsea nog niet worden gezegd toen ze een sugardaddy kregen.

Met Ancelotti als trainer en zulke top spelers moeten ze wel ver komen in de CL en frans kampioen worden. Gaat waarschijnlijke een zeer leuke team zijn op Fifa 13. Ik ga nu zeker meer wedstrijden van de franse competitie volgen.

8 augustus 2012 om 19:36

En Football Manager 2013

8 augustus 2012 om 20:08

Ja, je krijgt daar nu wel allemaal absurd goede teams. Chelsea, City, Psg.

Dit dwingt de topclubs wel om ook te investeren. Willen clubs als bijvoorbeeld AC Milan en Manchester United bij blijven bij de concurrentie zullen ze echt moeten investeren.

8 augustus 2012 om 22:20

Of die clubs zijn verstandig en voeren een goed beleid, in tegenstelling tot die drie clubs die jij daar noemt.

8 augustus 2012 om 23:01

De drie clubs die ik hier noem voeren een fantastisch beleid vriend. Als je het geld hebt moet je het goed besteden, en dat doen ze allen heel erg goed. En je ziet nu al dat dat prijzen oplevert en ze het voetbal domineren.

8 augustus 2012 om 20:35

Zat eraan te komen, PSG heeft nu een heleboel gloryhunters erbij.

--cfc-- ik denk dat PSG nu zelfs een treedje hoger staan dan die andere 2. Ze investeren slimmer dan City heeft gedaan en ik verwacht dat Chelsea nog niet weet wat het wil want de oudere spelers hebben de kar getrokken toen en niet de jonkies en Terry en Lampard hebben zoveel krediet dat ze wel weer gaan starten, maar dat moet Chelsea eigenlijk niet willen vind ik. Vooral Lampard heeft eigenlijk zijn beste tijd gehad.

8 augustus 2012 om 22:30

Hij gaat PSG Toch alleen volgen. Hij zegt niet dat hij fan wordt. Ik denk dat ik ook wat meer wedstrijden van PSG ga kijken doordat er zoveel mooie spelers als Lucas, Silva, Ibra en Lavezzi gaan spelen. Ik volgde de Franse competitie al met regelmaat, maar nu ga ik dat toch iets meer doen, en dan met name Psg. Gewoon om te zien of het gaat renderen en zo ja, hoe ze gaan spelen etc.

hehe zou wat zijn moest die sjeik van PSG hun ook in de steek laten gelijk de sjeik van malaga deed !
met al deze aankopen heb je een plots een echte topploeg

8 augustus 2012 om 19:44

Er druipt honing af van je reactie! Dat hoop ik zo erg. Even kijken of dezelfde geldwolven PSG 'trouw' zullen blijven;.

8 augustus 2012 om 20:36

Het is geen sjeik dat ze overnam, maar een bedrijf. Datzelfde bedrijf heeft o.a. de zoon van Sarkozy als werknemer nog meer Franse prominenten. Ze weten heel goed wat ze doen.

8 augustus 2012 om 21:52

neenee je hebt het mis... bij hun ist ook een sjeik

9 augustus 2012 om 00:38

Nee, ze zijn overgenomen door een Qatarese investeringsbedrijf. De naam zegt het eigenlijk al, het is een bedrijf bestaande uit verschillende investeerders.

Is de transfersom ook bekend gemaakt?

8 augustus 2012 om 19:37

L'equipe sprak over 45 miljoen, weet niet of dit waar is.

8 augustus 2012 om 19:39

Dat zou me niet verbazen in ieder geval.

8 augustus 2012 om 19:38

45 miljoen euro

8 augustus 2012 om 19:38

45 mil ;

8 augustus 2012 om 19:39

Rond de 45 miljoen.

8 augustus 2012 om 19:42

43 miljoen om precies te zijn. Dat meldt de Braziliaanse media..

Even serieus Fifa, Uefa, Blatter, Platini weet ik veel wie, Grijp in Aub, het voetbal wordt verziekt door zulke *** teams.

8 augustus 2012 om 20:38

Ze gaan ook ingrijpen, alleen hadden ze de datum naar voren moeten schuiven. PSG profiteerd er nu van, zij kopen nu heel veel in en gaan de brave jongen uithangen als de Financial Fairplay eindelijk is ingevoerd.

Dit is gewoon niet leuk meer. De een na de andere prachtige speler verstopt in de Ligue 1, zo jammer. Talenten als Lucas Moura zie je het liefst gewoon naar een topclub in een topcompetitie gaan, om ze zodoende goed te kunnen volgen. Ik durf haast te beweren dat ik hem nog liever naar United zie gaan haha, en dat zegt wat.

8 augustus 2012 om 19:41

Tsja, het is tijd voor ons om Lique 1 te gaan volgen.. Mssn bevalt het ons nu wel he..
Dit herinnert me aan de transfer van Ronaldinho.. Toen voelde ik me gedwongen PSG te volgen.. maar ik heb er geen spijt van ofzo..

8 augustus 2012 om 19:51

Je bedoelt eerder PSG volgen, de Lique 1 is zo goed als dood met deze ontwikkelingen. Nog erger dan de Spaanse competiite, waar je tenminste nog twee teams hebt die ver boven de rest staan.

8 augustus 2012 om 20:10

Kijk, jij zegt, een topclub in een topcompetitie. Manchester City en Chelsea zijn dat, maar als een speler daar naar toe gaat komt er weer een bult gezeur en termen van koopclub dit koopclub dat, maar als MU of Arsenal zo een speler koopt is het helemaal geweldig. Het is gewoon allemaal een beetje scheef tegenwoordig.

8 augustus 2012 om 22:43

Haha het transferbeleid van Chelsea en City met dat van Arsenal vergelijken? Dat gaat me ietsje te ver.. Er is bij Arsenal een beleid dat er een bepaald salarisplafond is en een transferbudget of -bedrag niet mag en zal worden overschreden. Als een speler te duur is, kijken ze verder naar een alternatief of kijken ze rond naar een jeugdige speler.
De enige schuld die Arsenal heeft, is het aflossen van het stadion, maar in principe zijn ze gewoon schuldvrij uit eigen initiatief..
En met dat beleid ieder jaar in de top 5 van de Premier League komen, met ook nog eens prachtig voetbal, is bewonderenswaardig. Dat in tegenstelling tot het opkopen van iedere topspeler voor luttele miljoenen en een astronomisch hoog salaris waardoor ze hun spelers niet kwijtkunnen (zie Adebayor nu bij City..) die een suikeroom hebben met een portemonnee die ze vanaf de maan nog kunnen zien.

Maargoed, koopclubs zijn ook clubs. Het is maar hoe je aan de top wilt komen én blijven.

8 augustus 2012 om 22:01

Maar hij gaat nu toch naar een topclub, of tenminste een club wat de ambities heeft om een topclub te worden en de spelers er al heden voor heeft. En de Franse competitie wordt ook steeds sterker, dus zo erg is dit ook weer niet. Maar natuurlijk zag ik hem liever naar Manu gaan, niet naar Inter, daar vind ik hem niet bij passen.

Dit project komt wel sneller van de grond dan Manchester City. Bij PSG komen na het niveau Gameiro al wereldtoppers. Bij City hebben ze toch wel wat meer tussen stappen gehad met Santa Cruz en Adebayors. Denk dat PSG dik kampioen word in Frankrijk, maar in Europa geloof ik er nog niet in.

8 augustus 2012 om 20:39

Ze hebben heel slim Leonardo ingesteld. Hij heeft veel contacten in Serie A en is Braziliaans. Bijna al hun nieuwe spelersmateriaal komt uit Serie A of is Braziliaans.

PSG wordt echt genieten dit jaar, hoop ik

Wel jammer dat Lucas op deze leeftijd al voor het geld kiest !

8 augustus 2012 om 20:40

Zijn club kon 45 miljoen nooit weigeren dus het ligt niet alleen aan de speler zelf.

its all about arab money heuehuehue.

Ik hoop zo erg dat hetzelfde gebeurt als met Malaga, dat de salarissen niet worden betaalt dan wil ik de koppen van ibrahimovic en moura wel zien.

Oke heb nu dus definitief een (....) hekel aan PSG moeten letterlijk ieder steekje talent onder de neus trekken bij elke ploeg. Hoop letterlijk dat er een bom ontploft in dat stadion met die sheik erin.

8 augustus 2012 om 21:23

Gast doe eens rustig jij hebt Mufc in je naam staan, die zijn nou ook niet echt zuinig. Die wouden zelf ook 36 miljoen geven voor hem (hij is 19 jaar) hypocriet...

8 augustus 2012 om 22:11

36 is opzich nog een beetje normaal
Voor PSG is het gewoon: even zien inter bood 27 and man utd 36.. Weetje wat wij gooien er nog 9 op en verdubbelen dat salaris. Het gene wat mij iriteerd hierin is dat man u het altijd op eigen inkomsten de sterren naar zich toe trekt. En nu komt die verveelde sheik even kloten in parijs. En daar het suikeroompje spelen van een club die ooit voor de trots stond van de franse competitie. En nu net zoon achterbaks spel speelt als city en chelsea.

PSG CL winners 2014 (?)

Ongelofelijk wat een aanval hebben die nu, ook al ben ik voor Chelsea, ik vind toch dat die FFP regels is in moeten gaan.

8 augustus 2012 om 19:41

Haha, omdat ze meer geld uitgeven dan Chelsea?? Soort verdraaiende calimero gedrag hier.

8 augustus 2012 om 19:43

Nee daarom niet, ik denk dat Chelsea het met de FFP regels ook goed gaat doen, dan word er gestimuleerd om meer via de jeugd te doen, en die is goed genoeg.

8 augustus 2012 om 20:12

@joeri

Inderdaad, Chelsea heeft een hele goede jeugd. Hazard en Oscar zijn hele goede gerichte aankopen die heel veel zullen toevoegen, maar daar wordt het voor toptalenten als Piazon Mceachran etc. niet beter op. De jeugd is echt goed verbeterd, maar dat moet je wel toepassen.

8 augustus 2012 om 20:13

Als Chelsea fan mag je juist hopen dat die FFP regels niet komen. Want die zullen zo de *** zijn zeg. Nu ook weer voor zoveel geld uitgegeven en maken samen met mijn clubbie City jaarlijks enorme verliezen. Nou is onze eigenaar tevens de sponsor dus veel zorgen hoeven we niet om de FFP te hebben maar Chelsea zeker wel. Ben benieuwd hoe ze het gaan oplossen daar.

Pfff, wat een topaankoop..
Had eerlijk gezegd gehoopt dat hij naar een topcompetitie kwam, maar nu heb je wel echt een topteam bij Psg..
De echte topclubs hadden niet zoveel geld over voor hem, wat overigens wel begrijpelijk is, maar dit is echt een toptalent en als je al zoveel betaalt voor een Carroll...

Saai, weer een team zoals man city die ik nooit ga spelen op fifa. deze clubs verdienen geen credits

8 augustus 2012 om 19:51

Man City speelt heel lekker op Fifa hoor!

On PSG moet nu echt makkelijk kampioen van Frankrijk worden en in de CL kunnen ze best een de Kwart/halve finale halen, (tenzij ze Barca ofzo tegenkomen)

Ik gun Moura niks meer. Wat een ***mentaliteit op je negentiende. Hoe kan een uiterst getalenteerde speler op zo een jonge leeftijd vertrekken naar een club als Psg? Met alle respect, ik heb niks tegen de club zelf. Een fantastische club, maar het beleid en de runners hebben de club kapot gemaakt kwa status en aanzien.

Hopelijk raakt deze jongen totaal uit beeld, want met zo een houding verdien je niks. Hebben de $ dollartekens $ jouw ambitie in een klap weggewuifd? Diep triest dit.

8 augustus 2012 om 19:48

Wat doet hij verkeerd? Hij komt in een team met absolute sterren, en gaat spelen in de Champions league. Ik snap niet wat het verschil is tussen het naar bijv. Inter gaan of naar Psg?

8 augustus 2012 om 19:53

Onder normale omstandigheden zou hij never nooit naar PSG vertrekken. Als het geld niet aanwezig zou zijn in Parijs, dan zou Moura daar amper op vakantie gaan. Maar een club als Inter is altijd een optie voor een goede speler. Ook als er geen exorbitante salarissen uitgedeeld worden.

8 augustus 2012 om 22:07

Ja maar als er geen geld was konden ze hem ook niet kopen. En weetje zo'n discussie is eigenlijk zinloos want ze hebben het geld wel.

Overigens ben ik benieuwd waar Lucas Moura over 5 jaar voetbalt, ik hoop stiekem wel dat hij zijn contract laat aflopen en transfervrij de deur uitloopt. ;

8 augustus 2012 om 19:58

Wat een voorbarig gedrag is dit nouweer? Ik heb ook een hekel aan het schandalige beleid van PSG maar waarom oordeel je nu al? In zuid-amerika gaat het er heel anders aan toe dan in europa met 3 4 mensen die rechten op jou hebben louche zaakwaarnemers & corrupte clubeigenaren jij weet helemaal niet wat de reden van zijn vertrek is. Mischien was PSG wel de enige europese club die aan de vraagprijs kon vol-doen? Zijn grootste voorbeeld in de vorm van Ronaldinho heeft ook bij PSG gespeelt & heeft daarna een glansrijke carierre gekent mischien speelt dit wel mee? kortom je kraam onzin uit zonder enig idee te hebben hoe & waarom dit tot stand is gekomen & waarop baseer je trouwens dat PSG hem meer betaalt dan een Barcelona of een United? Heb je toevallig Ferguson net gesproken ofzo?

Jammer had hem graag naar Madrid zien gaan.

8 augustus 2012 om 20:19

Het is zeker geen voorbarig gedrag. Mijn gedrag tegenover koopclubs is niet van vandaag. Sommige clubs hebben voetballiefhebbers tot dit punt gekregen. En dat spelers hier serieus op ingaan, is een andere zaak.

Als de eigenaren en zaakwaarnemers corrupt zijn, dan moet de Braziliaanse overheid ingrijpen. Of eten zij ook mee? Lucas is niet verplicht om onwillig naar een club te vertrekken. Als hij gewoon staakt met voetballen en naar een transfer eist, dan kan de club zelf hoog of laag springen.

Blijkbaar vond hij het geld aantrekkelijk. Over Ronaldinho gesproken. Toen Ronnie bij PSG tekende, had dat andere oorzaken. PSG was midden jaren 90 de angstgegner van menig Europese topclubs. De club beleefde haar beste jaren en was Europees succesvol. Dat was de reden voor Ronaldinho om naar PSG te vertrekken. Bij Lucas ligt dat heeeeeel anders.

Waarop ik dat baseer? Spelers kiezen voor Barcelona en United omdat diezelfde clubs een bepaald beleid, historie, prestaties, achterban, status en netwerk hebben. Daarnaast speelt de salaris ook een belangrijke rol, maar dat is 1 van de tig oorzaken.

Daarentegen kiezen spelers voor PSG omdat de club gewoonlijk een miljoenencontract aanbiedt voor een speler die het (nog) niet verdiend.

Edit: En Ronnie werd zeker niet voor 45 miljoen overgenomen. Als Moura al 45 miljoen euro kost en Man. Utd nu al geen 45 miljoen voor hem op tafel legt, wat als PSG hem met winst wilt doorverkopen. 80 miljoen? Zullen Barca, Real en Utd dat verdubbeld bedrag dan wel opeens op tafel leggen? Nou nee.

45 miljoen voor een speler die helemaal niks heeft gepresteerd in europa, ach als je geld hebt maakt het ook niks uit

8 augustus 2012 om 20:42

Eigenlijk wel inderdaad, ze kunnen de gok wagen. Met al die Brazilianen nu al in het team zou het me niks verbazen als Neymar na het WK ook gaat komen.

Jammer.. had echt gehoopt dat hij naar Madrid kwam. Echter vind ik een bedrag van 45 miljoen euro veel te veel voor hem. In de Ligue 1 zal hij wel goed spelen denk ik, kan niet anders met zijn talent. Wel balen dat hij naar PSG gaat maar ja, ook begrijpelijk dat ze daar voor het hoogste transferbod kiezen.

9 augustus 2012 om 00:19

Naar Real Madrid? Denk dat als Real Modric haalt het al meer dan goed zit wat het middenveld betreft.

On: Mooi dat Lucas z'n transfer naar Europa te pakken heeft. Jammer dat hij dan naar PSG is gegaan waar ik hem liever bij Man Utd had gezien, denk dat SAF hem beter had kunnen opleiden.
PSG heeft nu echt een goed team, ben benieuwd hoe ze het komend seizoen gaan doen in Europa.

Sport1 zal wel Live wedstrijden van PSG gaan uitzenden dit jaar....

Binnekort zal Platini hier moeten gaan kijken of het allemaal wel volgens de regels gaat.
Wat betreft inkomsten en uitgaven.

Real, City, Psg, who's next? Ik geniet best wel van deze koopclubs

8 augustus 2012 om 19:50

Vitesse :

8 augustus 2012 om 20:18

Vitesse is verreweg van koopclub, ze kopen alleen goedkope talenten of halen transfervrije spelers. In Nederland is dat meer Twente of PSV !

8 augustus 2012 om 20:47

Al vind ik wel dat je Real in een ander rijtje moet plaatsen: Die komen niet aan het geld door een of andere verveelde sjeikh maar door het feit dat ze wellicht de grootste of 2e grootste club van de wereld zijn met een rijke historie.
En als je geld hebt, mag je het uitgeven.

8 augustus 2012 om 20:59

Mwah bij Real lenen ze gewoon van de bank en betalen dan niet terug, allebei niet heel chique vind ik, maar als voetballiefhebber puur genieten al die topaankopen... Chelsea mag overigens ook rustig bijgezet worden

8 augustus 2012 om 22:26

Betalen ze niet terug? Over 1 á 2 jaar zijn ze schuldenvrij.
Ik heb persoonlijk ook niets tegen topaankopen. Wel vind ik het jammer dat dat komt door oliegeld.

Echter maken dit soort clubs het wereldwijde voetbal wel langzamerhand kapot.

8 augustus 2012 om 19:45

Om nog maar eens een open deur in te trappen..

mensen doe er allemaal niet zo moeilijk over. die mannen mogen toch zelf weten waar ze hun geld aan besteden? als ze 200 dure auto's kopen hoor je niemand klagen, terwijl die schadelijk zijn voor het milieu.. en als ze een voetbalclub als speeltje nemen, is het opeens absurd?

8 augustus 2012 om 19:52

Maar dat kan nog wel betekenen dat dit soort incidenten het wereldwijde voetbal langzamerhand kapot maken?

8 augustus 2012 om 20:16

Dat is jou mening! Er zijn genoeg mensen die het geweldig vinden om Ibrahimovic, Thiago Silva, Lucas Maura, Lavezzi, Palermo etc. in 1 team te zien.

8 augustus 2012 om 20:46

het probleem is die arab niet maar de regels in voetbal, voetbal heeft lang geleden z'n identiteit verloren. uiteindelijk zullen er maar een aantal clubs zijn die de dienst uitmaken.

Voetbal heeft een nieuwe identiteit en sommige mensen vinden het geweldig maar ik niet liever clubs met spelers die daar voor altijd blijven en alleen weggaan voor sportieve verbeteringen.

pff ... +40 miljoen voor Pastore, 65 miljoen voor Zlaten en Silva en nu (waarschijnlijk) +45 miljoen voor deze Moura, dit is pure geldverspilling.

Clubs als City en PSG hebben geen respect voor andere zaken, ze spenderen schandalig veel geld in korte tijd, maar dan ook echt schandalig veel ! Veel geld besteden aan transfers is niet zo erg, maar wat zij doen is gewoon verkeerd.

Ze hebben wel een kijker gekregen, een team met Zlatan, Silva, Pastore, Moura en Sirigu moet gevolgd worden

8 augustus 2012 om 19:44

En natuurlijk Lavezzi niet te vergeten.

Ik ga ook zeker wat meer wedstrijdjes van ze kijken.

8 augustus 2012 om 19:44

Geld verspilling? voor Sommigen mssn.. Een voorbeeld... veeel meer mensen zullen nu Fifa kopen om met PSG te gaan spelen.. Je hebt altijd voordelen en nadelen.. Ook goed voor de kijkcijfers (internationaal) etc etc

8 augustus 2012 om 19:53

ik bedoelde het meer ethisch, als bijv. zoveel geld in projecten voor Afrikaanse landen werd gestoken of voor schonere waterleidingen, zouden veel meer mensen er profijt van hebben.

Dat meer mensen Fifa gaat spelen is een voordeel voor EA Sports, niet voor PSG zelf. Over kijkcijfers heb je gelijk.

8 augustus 2012 om 20:04

Ja, ik heb het ook over Fifa EA sports.. Dus dat het goed voor de economie is als clubs zoveel spenderen. maar wel ''eigengeld'' gebruiken.

Ik denk dat veel mensen zich ''bedreigt'' voelen..

Een voorbeeld
De Laatste paar jaren, ik zeg maar wat, 3 jaar, kocht Psg mssn 300 miljoen aan spelers? Maar daarvoor deden ze het heel weinig...
Andere topclubs spenderen 300 miljoen in 10 jaar..
Feit is ze hebben ook wel 300m euro uitgegeven aan spelers.. en niet alleen Psg.. Wat is het verschil dan als iemand het in 1x keer doet? Waarom is het zo slecht?

8 augustus 2012 om 20:17

Als PSG elke 3 jaar 300m aan spelers koopt zullen ze over 10 jaar misschien wel meer dan een 1 miljard aan spelers gespendeerd hebben, 1 miljard is meer dan 300 miljoen en de clubs die 300m in 10 jaar hebben gespendeerd, hebben iets opgebouwd en hebben echte (lees: echte) fans, dat kan je niet van deze extreme koopclubs zeggen.

En nee, ik voel me niet bedreigd als een voetbalclub veel geld uitgeeft, rare opmerking

8 augustus 2012 om 20:21

Niet jij, maar veel fans van andere Europese topclubs.. Ze vinden het maar oneerlijk.. Ik den dat velen daarom boos is ..anders snap ik het echt niet.. Want dit is juist goed voor de economie.. En vooral als PSG haar eigengeld gebruikt..
In crisis tijd moet je juist veel geld uitgeven.. en wie anders dan die sjeiks..

''hebben iets opgebouwd en hebben echte (lees: echte) fans, dat kan je niet van deze extreme koopclubs zeggen.''

Je moet toch ergens beginnen?

En verder maakt het in mijn ogen niet uit als je het in 3jaar tijd of 10 jaar tijd doet..maargoed..

8 augustus 2012 om 19:52

Geldverspilling PSG willen in paar jaar tijd de Champions league en met deze Elftal is dat echt wel mogelijk nu!

8 augustus 2012 om 19:54

65m gedeeld door 2 = 32,5m. Ze betalen 32,5m voor een 30 jarige spits. Over een paar jaar zal die spits 33 of 34 zijn en dan heb je bijna niets aan hem.

8 augustus 2012 om 19:56

23miljoen werd aan hem gegeven en dat is echt helemaalt niet veel als het om Ibrahimmovic gaat.

8 augustus 2012 om 20:01

Wat een onzin. Psg heeft 20 miljoen voor Zlatan betaald en 43 voor Silva. Wel bij de feiten blijven graag..

8 augustus 2012 om 20:07

Jhaa dat zijn toch geen Monster bedragen voor deze speler Ibra een van de beste spitsen van Europa voor 20miljoen en Silva beste verdediger van de wereld voor 43 miljoen ik denk dat jy by de feiten zal blijven

8 augustus 2012 om 20:11

Vorige jaar gaf liverpool ook 120 miljoen uit . City en Psg hebben tenminste goed beleid die investeren er worden er sterker van en boeken vooruitgang dat is tenslotte de bedoeling als je investeert. dat kan je bijv van liverpool niet zeggen.

Dit is echt niet meer normaal zo..
PSG is een mooie club, maar dit gaat toch echt te ver.
Grote kans op een hoop nieuwe PSG Supporters hier ;

Met een trainer als Ancelotti en zo'n team moet je toch op voor alle mogelijke prijzen spelen.
Europees zullen ze een absolute topclub nog niet meteen wegspelen, maar over een paar jaar wordt dit nog eens wat.



Het zal wat zijn als Montpellier weer kampioen wordt ik gun het ze natuurlijk veel meer als PSG

8 augustus 2012 om 19:46

Als dat gebeurt, ga ik een shirt van Montpellier kopen met $-tekens erachter, hehe.

8 augustus 2012 om 19:47

Ik help je alvast uit je droom, gaat niet gebeuren.

8 augustus 2012 om 19:57

Hoe groot was de kans dat Nederland met 0 punten eruit geknikkerd zou worden? 0 procent?

Wie zou zijn geld op Chelsea zetten na de 3-1 nederlaag tegen Napoli? Enkel Abrahamovich zelf, voor de rest?

Griekenland won het EK 04', wie had dat gedacht? Niemand

8 augustus 2012 om 20:02

Gelukkig draait een seizoen om 38 wedstrijden niet om minder dan 10.. Psg wordt gewoon kampioen.

8 augustus 2012 om 20:04

Dit is allemaal op korte termijn wat je nu allemaal opnoemt... PSG wordt idd gewoon kampioen

8 augustus 2012 om 20:12

Er is wel immense druk natuurlijk, wordt Ancelotti met dit materiaal geen kampioen dan mag die zijn trainerspapieren wel inleveren...

8 augustus 2012 om 20:15

Mensen kunnen zich eraan ergeren dat een club veel koopt, maar dat is geen garantie voor resultaat.

Dat is een stukje in het voetbal dat altijd zal blijven: Alles is mogelijk. Het gaat voor 1/2 ook om de eenheid. Qua kwaliteit was Nederland beter dan Denenmarken, maar je zag bij Nederland alleen maar egoïsme.

En Chelsea heeft ook de CL gewonnen op eenheid, en niet op kwaliteit. En dan kun je wel zeggen: dat kwam door voor de goal gaan staan, maar als je dat bij elkaar 270 minuten lukt tegen respectievelijk Barcelona en Bayern dan is dat wel heel wat.

8 augustus 2012 om 20:40

De kans is klein, maar zonder hoop kom je nergens. Vorig jaar zeiden veel mensen dat PSG met twee vingers in hun neus kampioen zou worden. Toen hadden ze ook spelers als Pastore, Alex, Menez, Sakho, Sirigu en Motta, maar het lukte ze niet. De transfers van PSG zullen Ligue 1 onderschatten en dat kan nog eens een dodelijke tegenwapen zijn. Als zo iets gebeurt, kan Ancelotti beter het land verlaten.

@ Nuths en Leandro

PSG heeft de beste papieren om kampioen te worden, nogmaals papieren. Realiteit is anders. Wie had twee jaar geleden verwacht dat Klopp Dortmund kampioen zou maken? Dat was toch ook een lange marathon. Of dat Ajax tot twee maal toe een inhaalrace zou voeren en jaren terug dat AZ kampioen zou worden. Voetbal blijft onvoorspelbaar en zulke arrogante reacties kunnen keihard afgestraft worden.

8 augustus 2012 om 20:54

PSG wordt gewoon kampioen en dat is nog niet de realiteit maar dat wordt het wel en voetbal is ook gewoon zoals in dit geval heel voorspelbaar

Wat moeten ze ermee als je Pastore en Verratti ook al hebt,...kansloze club zeg!

8 augustus 2012 om 19:48

Montpellier mag blij zijn als ze volgend seizoen Europees voetbal halen. De kans op een herhaling van vorig seizoen is nihil.

Edit: deze reactie was voor Granitxhaka.

8 augustus 2012 om 20:13

Lucas is meer een winger, Nene en Menez zijn meer zijn concurrenten.

8 augustus 2012 om 21:24

Dus hebben ze hem nog niet nodig:-)

8 augustus 2012 om 21:35

Het lijkt me een prima speler, als je een onbeperkt budget hebt dan kan je hem er net zo goed bij hebben ;

Dit doet erg veel pijn, wou hem echt bij Man U hebben..

8 augustus 2012 om 20:15

Was leuk geweest, ik ben ervan overtuigd dat Ferguson hem enorm groot had kunnen maken. Voor dit geld vind ik het echter heel fijn dat hij niet naar Manchester United is gekomen, wel lijkt Ferguson een type als Lucas te willen hebben aangezien hij Hazard ook probeerde te halen. Een club die zelf zijn geld moet verdienen en op een bedrijfsmatige wijze wordt gerund kan vrijwel niet meegaan tegen clubs die uit een ongelimiteerde pot kunnen grijpen.

Geen zak aan dat Psg alles opkoopt. Ze zullen volgend jaar fluitend kampioen worden. En daarbij hebben ze toch Néné, Lavezzi en Menez al als aanvallende middenvelders?

Ik roep al een hele tijd dat Lucas heel erg goed is en dat heeft PSG blijkbaar ook gezien.

8 augustus 2012 om 19:50

Ja goed getipt man, chapeau!

8 augustus 2012 om 19:57

Nu nog Ganso.

8 augustus 2012 om 20:17

@gilster

Ganso zou zo ontzettend zonde zijn, ik hoop toch wel dat de topspelers een beetje verdeeld blijven. Hoe dichter de kwaliteit bij clubs bij elkaar ligt, hoe leuker. PSG heeft voorin Ibra, Pastore, Lavezzi, Lucas, Menez, en Nene rondlopen. Daar is echt niemand meer nodig. Als ze nog een aankoop doen zou ik alleen een back kunnen begrijpen.

8 augustus 2012 om 22:36

Naast die spelers hebben ze ook nog als het goed is die Franse spits, Gameiro geloof ik. En weet niet zeker, denk dat hij verkocht is, Houroa toch ook ofzoiets? Zo'n lange slungel!

8 augustus 2012 om 19:56

De hele wereld wist het al... Als dit een onbekende jongen was zou er geen 43 Miljoen voor betaald worden he haha

8 augustus 2012 om 20:13

Veel mensen onderschatten hem, zo als die Menezes die hem gewoon niet in de basis laat spelen;

Want ze hebben ook echt nieuwe spelers nodig. Klote team

Dit soort clubs moeten hard aangepakt worden ik Hoop echt de deze rijke heren die daar bij die clubs aan de macht zijn gauw zat van deze clubs zijn !!! dan zijn ze in 1 klap failliet Gerechtigheid !!!

Ik snap eerlijk gezegd het nut hiervan niet. Dat City toppers nodig heeft om kampioen van de BPL te worden, oké. Maar het team van PSG is nu al zoveel beter dan de rest uit de Franse competitie... Jammer dat zo'n 19 jarig talent direct voor het geld gaat. Ik hoop dat Neymar een betere keuze maakt!

8 augustus 2012 om 19:53

In de competitie zijn ze de beste ja, maar ze willen meer. Denk maar aan de CL. Als je die wil winnen zal je zeker deze aankopen moeten doen!

8 augustus 2012 om 20:11

Die gaan ze nooit direct winnen. Dan spelen ze de competitie er dus een beetje bij, en focussen ze zich op de CL. En als ze er daar dan uitvliegen, wat dan? Is het seizoen dan verloren? Kampioen worden lijkt me geen echte prestatie meer...

8 augustus 2012 om 20:15

Waarom niet? Je kan toch ook niet in 1x de CL winnen. Dat gaat met stapjes, dus dit zijn allemaal investeringen om daar naar toe te werken. Bij City wonnen ze toch ook niet in 1x?!

8 augustus 2012 om 20:16

Er zijn voldoende spelers die het niveau hebben om de CL te kunnen winnen, ze maken in de toekomst echt wel een kans.

Denk dat al dat geld van city psg chelsea en anzhi nu de armoede in afrika al had kunnen beindigen.

8 augustus 2012 om 19:57

Ik denk het niet, maar het is idd wel te gek voor woorden dat er zoveel geld in voetbal gestoken word en helaas niet voldoende in arme landen.

Chelsea betaalde 30 miljoen voor Oscar, en PSG 43 miljoen voor Lucas, maar wie speelt op de Olympische Spelen in de basis en wie bankt, niet echt gericht he Psg..

8 augustus 2012 om 20:38

Chelsea betaalde 25 miljoen euro voor Oscar, in plaats van 25 miljoen pond wat veel mensen denken.

PSG wordt ook nog gelinkt aan 2 andere spelers namelijk: Kaka en Modric lees ik net.

Jammer dat hij pas in Januari naar PSG gaat had liever nu gewild.maar met deze opstelling winnen ze in 3jaar tijd de Landstitel3x coupe la france 3x en 1x Championsleague

Sirigu
Jallet
Sakho
Silva
Maxwell
Bodmer
Motta
Lucas
Pastore
Lavezzi
Ibrahimmovic

Hele goede aankoop van Psg. Echt een jongen die nu al heel veel kan brengen en nog veel meer kan brengen in de toekomst! Hij is heel snel, heeft veel creativiteit en heel veel inzicht. Hij is nu heel goed en als hij zich zo sterk blijft ontwikkelen kan hij een wereldtopper worden! Samen met Ibra, Pastore, Lavezzi en Silva kunnen ze echt een geweldig team vormen. Nu nog een goede Cm/cvm erbij als Sahin ofso dan heb je echt een heel mooi elftal staan die in de competitie iedereen kan verpletteren en in europa ook veel kan komen!

Is dit dan een opstelling?

Jemig zeg, hebben ze ff €150 miljoen uitgegeven. Slaat toch nergens op... Had hem liever bij een United gezien... Maargoed... Blatter, voor deze ene keer, FFP Direct!

Sirigu
Jallet?
Alex
Silva
Maxwell
Motta
Lucas
Pastore
Nene
Ibra
Lavezzi
8 augustus 2012 om 19:58

Dat United hier zelfs niet tegen opkan is schandalig vind je niet?

8 augustus 2012 om 20:19

Nou, zelfs? Zelfs? Man United is niet heilig hoor. Man United wint niet makkelijk van: Bayern Munchen, AC Milan, Psg, Chelsea, Manchester City, Barcelona, Real Madrid. Dus dat ''zelfs'' is niet zo nodig. En als United mee wil moeten ze ook maar goed investeren.

In tegenstelling tot Neymar is dit een echt toptalent en 45 miljoen euro is veel geld, een City-achtige prijs voor een speler die zich enkel in de Braziliaanse competitie heeft bewezen.

Hoop dat PSG dit seizoen helemaal af gaat daar in frankrijk. Het was zo mooie club, nu is daar niks meer van over door dat smerige geld

Ik vind dit erg jammer, had hem veel liever een garantie aan speeltijd zien krijgen vind het echt een geweldige voetballer. Had hem liever naar een iets minder kapitaal krachtige club zien gaan. Speelt hij ten minste meer.
Moet je ook gewoon na gaan dat PSG van het middenveld af aan een van de beste selecties heeft ter wereld. Met Menez Matuidi en Pastore kan je het middenveld maken met dan Ibra, Lavezzi en Nene in de voorhoede. Ik zou de verdediging versterken en Lloris halen.

Leek vorige week nog naar Manchester United te gaan, gelukkig is Manchester United niet meegegaan met dit bedrag. 43 miljoen voor een jongen van 19 uit Brazilie die de bank mag warmhouden bij het olympische team van Brazilie. Ruwe diamant is het wel, onder Ferguson had ik hem wel een topper zien worden maar nu is het maar afwachten.

8 augustus 2012 om 20:23

Ik zeg als chelsea supporter dat ik hem liever bij United had gezien,
Alleen wie is beter Oscar of Lucas? Oscar speelt in de basis

8 augustus 2012 om 20:51

Oscar is geen winger! Zijn niet eens elkaar concurrent, in potentie is Lucas een gouden bal winnaar.

8 augustus 2012 om 21:16

Dat bedoel ik niet.

Maar Lucas heeft we pech dat Hulk mee is.

Zonde, had hem graag in de Premier League terug gezien eigenlijk.

Chelsea blijft nog steeds de grootste koopclub. Die hebben verreweg het meeste geld uitgegeven aan transfers afgelopen 10 jaar. Check het maar na.
Edit:chelsea fans geef mij maar duimpjes omlaag! Cijfers liegen niet

Alweer een goede aankoop, PSG wordt fluitend kampioen volgend jaar in de Ligue 1. Zouden ze niet ook nog een goede controlerende middenvelder nodig hebben?

Denk dat heel veel clubs in de Ligue 1 extra gebrand zijn om te winnen van Psg. PSG gaat het best nog wel is lastig krijgen denk ik. Klinkt allemaal leuk zo'n elftal maar is nog niet op elkaar ingespeeld zodra dat wel is dan moeten ze kampioen worden.

Dit is verder gewoon de doodsteek voor het Franse voetbal. Eens zo''n leuke competitie word kapot gemaakt door een paar Arabieren...

Marseille, Lyon, Bordeaux, St-etienne, Lille etc, kunnen nooit zulke salarissen betalen zoals Psg.

Ik zie ze dit seizoen nog niet zoveel bereiken omdat het nog in het geheel een teams moet gaan vormen en dat gaat niet 1 2 3

Hij gaat 250 000 euro/maand verdienen volgens Francefootball!

Ongelofelijk, clubs als City & PSG maken het echt kapot met die malle bedragen. Andere clubs hebben zo geen schijn van kans.

Ik vind dit gewoon absurd! 45 miljoen voor een snotneus van 19 jaar die een paar trucjes kan en nog nauwelijks professionele wedstrijden heeft gespeeld!

Ik hoop dat de Uefa binnenkort met nieuwe regels komen. Dat hele Financial Fairplay gedoe is leuk en aardig maar die zullen ze ook wel omzeilen. Ze zouden het moeten verbieden om clubs te laten verkopen. Clubs moeten niet bestuurt worden door 1 persoon maar door meerdere mensen.

Ben blij dat zulke dingen in Duitsland niet gebeuren. Gellukig is de Bundesliga de meest winstgevende, meest bezochte competitie en snelst groeiende competitie. En ze hebben ook de minste schulden van de top-5 competities.

Kut Psg, koop alles maar! Zo gaat voetbal kapot.. Maar niet tegen te houden helaas, Against Modern Football

... En waarschijnlijk zien we vanaf volgende week 100 nieuwe vz-accounts met PSG logo.
Op zich een goede tussenstap voor Lucas om eerst een subtopper aan te doen, voordat hij naar een van de grote clubs gaat. Want al geef je 300mil uit, of voor mijn part 1 miljard, de status, geschiedenis en roem van topclubs als Real, Barca en United is niet te koop.

8 augustus 2012 om 21:28

Ja en het erge is nog dat ze nog gaan zeggen al heel mijn leven PSG bla bla bla. Weten opeens alles over het Franse voetbal? Waarschijnelijk gewoon even zelf een snelcursus gedaan door in de statistieken te kijken. Maar nauwelijks tot geen wedstrijden gezien.

Betekent dit dan dat hun beste speler van vorig seizoen, Nene, nu gewoon op de bank terecht komt? Mede door Nene heeft PSG uiteindelijk toch Champions League gehaald en heel lang om de titel meegedraait. Al is Moura een groter talent, vind ik dit een overbodige aankoop aangezien je op zijn positie al twee topspelers had; Nene en Pastore.

Gelukkig! Sorry hoor maar als fergie zijnde zo'n bedrag te willen spenderen om alleen te willen laten zien dat hij & Utd dat kan? Blij dat het niet door gaat, zijn zaakwaarnemer & familie die extra geld wilde zien? Nooit aan toegeven!!

58 competitiewedstrijden waarin hij veertien keer wist te scoren. Ik ken hem verder niet maar ik zou daar geen 45 miljoen voor neerleggen.

Zozo toe maar!
Misschien kunnen ze het ook nog in briefgeld aan hun geven jeetje!
Maar het word een goed team!
misschien kunnen ze nog een rb halen nu ze toch bezig zijn Jallet heb ik m'n twijfels over.
Misschien Maicon of Marcelo

Sirigu
Mai/Mar
Silva
Sakho
Maxwell
Motta
Bodmer
Lucas
Pastore
Lavezzi
Ibrahimovic

En zo gaat het voetbal verder en verder kapot aan koopzieke clubs met steen en steenrijke eigenaren. Van doordacht beleid is geen sprake... Gewoon kopen wat enorm goed is, geld speelt toch geen rol.

Hoe veel offensieve versterkingen willen ze halen eigenlijk? Net als Chelsea, nu weer die Moses.. Wat een onzin allemaal..

En maar kopen en maar kopen. Maar dit is te belachlijk voor woorden, niet meer normaal. Een jonge gast die weliswaar potentie heeft maar zich nimmer heeft bewezen in een competitie van hoog niveau en dan dik 40 miljoen betalen, bah bah. Inplaats van allemaal aanvallende versterkingen te halen zouden ze eens beter kijken waar ze echt versterkingen nodig hebben. Bv een linksback en een controlerende middenvelder want Thiago Motta is met alle respect echt geen absolute topper.

Ik kijk nu al uit naar het financieel rapport van Psg. Ik ben benieuwd hoeveel verlies ze maken in dit jaar, zou mij niet verbazen als dat een dikke 200 miljoen euro is, wat ik alleen maar aanjuich. Dat je investeerders hebt is mooi, maar koop dan doelgericht in en geef je eigen jeugd ook een kans om met die jongen door te groeien. Maar dit is alleen maar kopen kopen en nog eens kopen omdat je geen weet hebt met je geld.

Vanaf vandaag ben ik officieel Psg-fan!!! Man, wat een ziekelijk goed team gaan die krijgen. Je wordt er gewoon jaloers op.

Komend seizoen sowieso wekelijks een wedstrijdje PSG meepakken op Sport1!!!!

8 augustus 2012 om 22:34

Zo begint een gloryhunter ....

8 augustus 2012 om 22:46

Aldus de United-fan uit Nederland.....

Uiteraard vertrouw ik erop dat iemand als jij zou moeten weten wat de definitie van een "gloryhunter" zou zijn.

8 augustus 2012 om 23:08

@ Epl_prof

Jij zegt hier dus dat alle Nederlanders die fan zijn van een buitenlandse club gloryhunters zijn, gewaagd.

8 augustus 2012 om 23:13

Wat een kansloze reactie.

Aangezien je ineens fan wordt van een club om de spelers die er zijn gekocht, mag het toch zachtjes aan wel gezegd worden dat je een gloryhunter ben. Aangezien er nog geen glory is, benadruk ik het ook als 'zacht'.
Vraag me af om je ook Psg-fan geweest zou zijn als ze Narsingh en Toivonen bijv. gehaald hadden.

Off: Hoe krijg je eigenlijk een vol balkje? Zie wel vaker personen met de gekste teksten maar wel een vol balkje? Kan iemand mij dit uitleggen?

Tja niet normaal meer die aankopen je weet niet meer wat zeggen effi 45 miljoen neertellen voor een supertalent.ik ben benieuwd naar dit PSG volgend jaar en we kunnen volgend jaar al meteen kijken hoe Moura het in de CL zal gaan doen een hele aanpassing moet dat zijn.begrijp nog altijd niet waarom hij naar PSG is gegaan er zijn zoveel mooier teams dan dat koopclubje.ik zal er niet van schrikken dat PSG nog spelers zal halen.frankrijk zal echt geen leuke competitie meer zijn gewoon geen spanning meer alleen maar PSG die elk seizoen met overschot kampioen zal worden nu heb je nog 5 tot 7 ploegen in Frankrijk voor de titel maar nu met PSG hun spelers is er maar 1 ploeg die de titel zal pakken.hopelijk komt die Financial fairplay regel er snel want dit kan gewoon niet meer.

Een aantal jaar geleden had ik een dit een zeer goede overstap gevonden, zie Ronaldinho. Maar nu heb ik er toch echt mijn twijfels bij.

Idd dit is een zeer goede aankoop, Ik durf best te stellen dat dit op lange termijn de beste aankoop is samen met Pastore ze hebben nu écht een gruwelijk elftal al vind ik het wel zonde en triest om te zien dat franse spelers amper kansen meer gaan krijgen bij deze club, Publiekslievelingen in de vorm van Menez & Nene zullen op de bank verpieteren en dat vind ik persoonlijk erg jammer ik vind dat je met dit beleid echt een club cultuur helemaal kapot maakt.

Ik hoop niet dat dit betekent dat United de interesse gaat verleggen naar Sahin, heb nog steeds goede hoop dat Arsenal hem kan huren (met optie tot koop?).

Ik kan verder weinig zeggen over deze speler, heb hem nog nooit aan het werk gezien. Maar vijftien interlands, 19 jaar, grote Europese clubs achter je aan.. Dit belooft wat!

Ik ga me bijna afvragen waarom deze Arabische verveelde mensen niet meteen Neymaar voor 200 miljoen euro gaan ophalen? Als ik psg fan zou zijn verwacht nog wat spelers, toch?

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren