Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Inter haakt af in strijd om Braziliaan na 'onlogisch hoog' bod van PSG

Laatste update:

Paris Saint-Germain legde deze zomer al veel geld neer voor Ezequiel Lavezzi en Zlatan Ibrahimovic, maar is van plan om nog eens vele miljoenen neer te leggen voor een aanvallend ingestelde speler. De Fransen hebben zich gemengd in de strijd om Lucas Moura, het Braziliaanse supertalent van Sao Paulo. Internazionale is om die reden afgehaakt.

/

Evenals Manchester United wilde Inter Lucas graag hebben, maar voorzitter Massimo Moratti realiseert dat hij kansloos is, nu Paris Saint-Germain de negentienjarige Lucas ook wil hebben. Moratti beweert dat de Fransen 45 miljoen euro hebben geboden voor de Braziliaan: "Dat is gewoon onlogisch veel en wij zijn niet in staat om een bedrag dat daar ook maar bij in de buurt komt te betalen", aldus de Inter-preses tegen Sky Italia.

Inter zoekt zodoende verder naar aanvallende versterkingen voor het elftal. "Ik heb er geen spijt van dat we de komst van Lucas niet hebben afgerond voordat PSG zich in de strijd mengde, want de prijs lag daarvoor ook al erg hoog", zei Moratti. "Paris Saint-Germain begint aan een nieuw tijdperk en is bezig met het bouwen van een geheel nieuwe selectie. Ik kan tenminste zeggen dat ik geld bespaar."

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Lucas is een supertalent en 45 miljoen is deze tijd een mooie prijs voor hem. Misschien het maximum, maar goed, PSG betaalde ook al 43 miljoen voor Pastore. Niettemin worden die bedragen absurd.

6 augustus 2012 om 19:57

45 miljoen een mooie prijs? Hij heeft helemaal nog niets bewezen, dus wat als die flopt? Nee, op dit moment zijn er niet veel spelers dat bedrag waard. Natuurlijk wordt er zo nu en dan te veel betaalt voor spelers, maar 45 miljoen voor een 19-jarig talent? Nee, daar kan ik niet goed bij.

Ik hoop dat die naar United komt, maar dan tegen een lager bedrag.

7 augustus 2012 om 01:10

Ik denk dat deze zogenaamde " Edenhazard " iets teveel Fifa 12 heeft gespeeld op de PS3 ?

6 augustus 2012 om 19:58

Nee het is veel te veel. Net als er veelte veel is betaald voor Hazard, Pastore en Oscar. Ik zie geen enkele manier waarop je deze bedrag terug kan krijgen, het is een heel gevaarlijke investering en het enige wat het kan opleveren is prijzen. Maar is het het wel waard om 500 miljoen uit te geven om 3 prijzen die niet eens 50 miljoen opleveren?
25 miljoen is met deze uitgaven redelijk, maar alsnog veel te veel voor een 19 jarige.

6 augustus 2012 om 22:19

Drie prijzen die geen 50 miljoen opleveren? Barca en United hebben beide meer dan 50 mil opgehaald door CL dus daar zouden ze al meer als 50 miljoen mee verdienen. Daarnaast zou op de langere termijn veel meer geld verdienen. Wie weet loopt later iedereen wel in een PSG shirt door goede prestaties op langere termijn. Dan ontvang je heel veel aan merchandising en dergelijke.

6 augustus 2012 om 20:01

Pastore had zich al jaren bewezen in Italie.. en de eigenaar van Palermo is ook nog eens gek haha... dat bedrag was ook te veel, maar deze is nog gekker, nog niets bewezen en 45 miljoen waard. ..;

6 augustus 2012 om 20:20

Nog niets bewezen in Europa he.. In Zuid-amerika heeft hij zich allang bewezen. En voor het nationale elftal van Brazilie eigenlijk ook. En voetbal wordt er niet alleen maar in Europa gespeeld.. dat moeten de meesten wel begrijpen..

Maargoed.. 45m is wel heel erg veel geld.. Maarja,, als je een speler van zijn kaliber wil, moet je betalen, anders blijft ie gezellig bij Sao Paulo.
No problemo.

6 augustus 2012 om 20:25

Ik vind dat ze zulke talenten inderdaad gewoon bij hun club moeten laten.. als ze echt zo sterk zijn komen ze daar later wel achter. Dan zal de Braziliaanse competitie net zo sterk worden als de Europese topcompetitie's..

Ze hebben volgens Pele al een speler die beter is dan Messi.. ze hebben al 10 Kaká's, 20 fenomeno's.. 30 Rivaldo's etc..

6 augustus 2012 om 20:30

Precies dus..en wnnr de spelers naar Europa komen spelen ze anders omdat er hier anders wordt gespeeld.. Ze krijgen heimwe ze presteren niet goed en worden ze als ''geflopte spelers'' gezien.. Terwijl ze het goed doen voor het nationale team.. vind je dat niet Raar? Mij maakt het echt niet uit.. 1 ding zeg ik.. Betalen of wegwezen..

Je kan toch niet gaan zeuren omdat de prijs hoog is.. Wie zijn ze dan om boos te worden?

6 augustus 2012 om 20:38

Wat doen ze goed bij de nationale team dan? De olympische spelen kan je niet serieus nemen hé.. en in de Copa, de enige serieuze beker waarvoor deze "talenten" hebben gespeeld zijn ze in de groepsfase uit beland.. ik begrijp niet wat je bedoeld met presteren? Wat hebben ze gepresteerd dan?

Ik heb een stuk of 10 maal naar Ganso,neymar etc. gekeken voor Brazilie.. en het was 3 keer niks.

6 augustus 2012 om 20:41

Groepfase niet kwartfinale .. En de talenten als Lucas hebben geen Copa America gespeeld.. Dat was Robinho Alves etc etc..

EN ik heb het tegen toplanden als Denemarken Argentinie en Duitsland etc etc..

6 augustus 2012 om 20:42

Nou.. Neymar en Ganso zaten er wel tussen.. dat waren de "grote jongens" waar ik niets van heb gezien.

toplanden? Een oefenpartijtje zegt niets hé.. ze mogen het in eigen land laten zien. Over 2 jaar.

6 augustus 2012 om 20:58

oefenpartijtje zegt niets nee. En het was een oefenpartijtje van Brazilie waarin Kaka schitterde.. Toen besloot Milan hem uiteindelijk te halen ;

6 augustus 2012 om 21:19

Kaká heeft altijd al geschitterd in het shirt van Brazilie.. misschien nog wel beter dan op clubniveau.. maar ik begrijp niet wat je daarmee wilt zeggen?

6 augustus 2012 om 21:57

Ik herinneer het heel goed. Kaka speelde een supergoede wedstrijd voor Brazilie en toen was Milan pas echt overtuigd van zijn kwaliteiten.. Met andere woorden.. toen pas besloten ze echt werk te maken voor Kaka... (dat heb je meestal, dat de scouts/voorzitter etc etc van een club een live wedstrijd van een speler gaan bekijken)..

En jij zei: Een oefenpartijtje zegt niets hé...

ik zeg dus: Een oefenpartijtje bepaalde de toekomst van Kaka

6 augustus 2012 om 22:31

uhm.. maar dat zegt meer over Milan dan over een oefenpartij.. een oefenpartij zegt niet veel over de kwaliteiten van een speler.

6 augustus 2012 om 22:41

Huh?

Dankzij dat oefenpartijtje besloot Milan hem te halen.. Niet eerder...snapje dat wel? Waarom waren ze niet volledig overtuigd van zijn kwaliteiten ''tijdens de officiele wedstrijden''?

Wedstrijden zijn wedstrijden.. Een oefenwedstrijd tegen Chelsea is moeilijker dan een officiele wedstrijd tegen Palermo... Hopelijk ben ik duidelijk genoeg.. wedstrijden zijn wedstrijden..

6 augustus 2012 om 23:17

@blink
Sana is gehaald na een wedstrijd waarin zijn ploeg met 5-0 heeft verloren. Betekent dat deze wedstrijd doorslaggevend was om Sana te halen? Neen. Meestal gaat een hele procedure aan zo een beslissing vooraf. Kaka was een groot talent.. Maar zo goed deed zelfs hij het met jong Brazilie niet (voordat hij naar Ac Milan ging). Ik dacht dat Saviola met de Argentijnen het jeugd WK had gewonnen en Brazilie in de halve finale met Kaka had afgedroogd. In die tijd als je moest kiezen tussen Saviola en Kaka dan wist iedereen wel dat je voor de eerste moest gaan.

Kaka was een groot talent met een goede persoonlijkheid. Ultieme prof die ook nog de perfecte speler was voor het countervoetbal dat Milan speelde met veel ruimte achter de verdedigers van de tegenstander. Maar echt niet dat een oefenpotje ff bepaalt of Kaka komt of niet Blink.. zet dat maar uit je hoofd.

7 augustus 2012 om 09:58

Als ik de artikel vind dan mail ik het persoonlijk naar je.. Waarin De voorzitter van Milan zegt: Nadat ik Kaka heb gezien na dit ''oefenpotje!!!!'' was ik pas volledig overtuigd!! Natuurlijk is het een procedure. maar het was een oefenpotje dat de doorslag geeft.. en dat heeft de voorzitter toen zelf gezegt.. en jij komt mij zeggen dus dat ik het uit me hoofd moet halen? wauuw

7 augustus 2012 om 07:54

Ach hou is op man 45 miljoen voor iemand die schittert in de braziliaanse competitie? het is dan wel een talent ja, maar laat hem zich eerst maar is bewijzen in Europa voordat ze met zulke grote bedragen gaan komen

Tja.. tegen zulk geld kun je ook niet op. Had gehoopt dat hij naar Manchester United ging, maar goed, die zullen nu ook wel afhaken lijkt me.

6 augustus 2012 om 19:53

Moura heeft aangegeven dat ie zelf naar United wil verkassen.

6 augustus 2012 om 19:58

Waar moet hij gaan spelen bij united dan, die komen nu in de problemen omdat ze hun beste speler van vorig jaar (valencia) geen basisplaats kunnen bieden !

6 augustus 2012 om 20:09

Nou, Valencia heeft het legendarische nummertje 7 gekregen, dus die gaat zeker niet op de bank belanden. Moura is een typische vleugelaanvaller en ik ben het met je eens dat we met Young, Nani en Valencia al genoeg in huis hebben, maar als een Moura langskomt kun je die moeilijk weigeren.

6 augustus 2012 om 20:29

Owen had ook de "legendarische" nummer 7 gekregen, en hij was zeer zeker een bankzitter.. een nummer zegt wel wat, maar als Ferguson je op de bank wilt hebben, dan ga je er ook zitten.

6 augustus 2012 om 20:55

@mancunian. Lucas gaf juist aan niet naar ManU te willen vandaar dat Inter in een mooie positie zat. Psg zal nu wel de club worden van Lucas.

6 augustus 2012 om 23:21

Dat snap ik, alleen is het helaas niet geworden met Owen wat we gehoopt hadden. Valencia daarin tegen heeft een sterk seizoen achter de rug, die is nu helemaal gesetteld en die is de komende jaren nog wel op Old Trafford. Hij zal zeker niet op de bank terechtkomen aangezien SAF veel vertrouwen in hem heeft uitgesproken en hem de nummer 7 heeft gegeven.

Het is al bijna zo goed als zeker dat Moura naar United verkast. Volgens de Daily Mail gaat ie deze week een medische keuring krijgen en zal het officieel gemaakt worden, maar vooralsnog niks zeker is ga ik niet juichen.

6 augustus 2012 om 19:55

Daily Mail lol, die zijn niet echt vertrouwlijk en zie United geen 45 miljoen bieden.

6 augustus 2012 om 20:10

Nee, maar de vraag is of de speler zelf wel wil verkassen naar Psg. Allemaal leuk en aardig die steenrijke eigenaren, maar als er één besluit de stekker uit te trekken dan breng je de hele club in gevaar. (zie Malaga)

6 augustus 2012 om 20:23

Britse pers moet je niet altijd geloven, elke krant spreekt zich daar tegen en er zal er wel altijd eentje gelijk hebben. Maar toch lees ik ook elke dag wat ze daar allemaal vertellen. Niets leuker dan transfer gossips!

Een voorbeeld: kijk eens naar de Daily Mirror. Volgens deze krant zou Moura naar PSG gaan omdat Manchester een veel te saaie stad is. Zolang het niet op de BBC staat moet je er niets van geloven!

6 augustus 2012 om 23:23

Nee dat snap ik. Feit is dat SAF achter is gebleven in Manchester terwijl de hele selectie en staf in Noorwegen was voor een oefenpot. SAF is druk bezig achter de schermen om nog een speler te transfereren en ik heb sterk het gevoel dat het om Moura gaat.

Als ik het goed heb wou Inter ook 37 Miljoen betalen.. dan moet je niet opkijken als iemand anders 45 miljoen bied.. zoveel meer is dat niet..

Bedragen voor talenten worden echt extreem hoog.. Vroeger kostte een potentiele gouden bal winnaar als Kaká, Fenomeno.. etc.. minder dan 10 miljoen..

6 augustus 2012 om 19:56

Moura heeft het om groter te worden dan bijvoorbeeld Kaka!

6 augustus 2012 om 20:00

Ja.. dat zeggen ze tegenwoordig over elke voetballer, maarja.. ik wil hem eerst een gouden bal in zijn handen zie voordat ik dat geloof hahaha..

6 augustus 2012 om 20:00

Ja ongelofelijk hè, nu word het soms 5 miljoen voor een jong talent van 17 jaar neer gelegd, waar vroeger een debat ontstond toen Maradona voor 1 miljoen werd verkocht (correct me if I'm wrong).

6 augustus 2012 om 20:05

Real Madrid is ermee begonnen.. zei en City hebben het echt verpest!! 73 Miljoen voor Zidane, 100 Voor C.ronaldo, 65 Miljoen voor Kaká, 30 voor Qoentrao terwijl je Marcelo hebt..

Ook Abramovich heeft ermee geholpen trouwens..

6 augustus 2012 om 20:11

Juist, de koopgrage clubs geven andere clubs de mogelijkheid om hun eigen prijzen te bepalen. Dit betekent dus in feite dat de verschillen tussen de rijke clubs en minder vermogende clubs alleen maar groter worden. Reflecterend op wat er nu in de wereld gebeurt

6 augustus 2012 om 20:14

@ac_milan22

Real Madrid begon , Chelsea wou mee doen, City laat het zien, PSG laat iedereen kansloos achter.

6 augustus 2012 om 20:15

Dat was denk ik nog het uiterste, maar ze waren al eerder begonnen en dan vooral in Italië.

Rond het jaar 2000 gingen spelers naar Italië voor grote bedragen naar Italiaanse clubs. Crespo voor 53 miljoen naar Lazio, Buffon voor 49 naar Juventus, Vieri voor 48 naar Inter, Nedved voor 46 naar Juventus, Rui Costa voor 44 naar Milan, Mendieta 43 naar Lazio, Inzagi 36 naar Milan, Ronaldo 34 naar Inter, Batistuta 33 naar Roma, Thuram 33 naar Juventus.

Denk dat het gewoon met het vergaan van de tijd te maken heeft. Hoe meer jaren er verstreken hoe meer ze gingen kosten. Maar ik denk dat we nu wel zo''n beetje op het hoogtepunt zitten. Er is crisis en alleen de clubs met een sjeik aan het hoofd en enkele andere rijke clubs kunnen nog zoveel uitgeven voor spelers. De andere clubs die steeds meer moeten gaan bezuinigen, vooral voor het ffp, kunnen steeds minder uitgeven waardoor de prijzen ook weer zullen dalen, denk dat we nu dus wel zo''n beetje op het hoogtepunt zitten.

6 augustus 2012 om 20:17

Echt hé.. PSG doet het in 1 maal gelijk goed.. dit jaar niet eens kampioen, volgend seizoen met 2 vingers in de neus kampioen+ minimaal een outsider voor de Cl

6 augustus 2012 om 20:22

@lazaros

Kijk naar die namen.. dat zijn geen talenten.. dat zijn wereldspelers...dat is door de jaren heen..door meerdere clubs.

Anders was Galacticos beleid ook van dat "tijdperk", maar toch waren de bedragen lang niet zo belachelijk als ze nu zijn..

Real kocht Benzema,ronaldo en Kaká voor 200 miljoen in 1 transferperiode.. 3 spelers 200 miljoen!!!! Dat is toch absurd?? Het zette de transfermarkt volledig op zijn kop.

Teams als Porto,milan en Braziliaanse clubs maken hier goed gebruik van.

6 augustus 2012 om 20:27

@joeri Cfc: Zo'n vergelijking kan je nooit maken. Ga 17 jaar terug aan iemand vertellen dat je nu een euro betaalt voor een brood en heel het volk staat op straat. Als je prijzen wilt vergelijken in verschillende jaren moet je daar factoren als inflatie en koopkracht ook in berekenen.

Maar toch zijn de prijzen nu veel sneller aan het stijgen en zijn ze absurder dan vroeger, dat is zeker. Enkel is het verkeerd om de 1 miljoen voor Maradonna te vergelijken met de 90 miljoen voor Ronaldo.

6 augustus 2012 om 20:35

@ Ac_milan22

Dat is in een tijdsbestek van 2/3 jaar

Toen waren de Italiaanse top samen met Real, Barca en United de rijkste clubs
Terwijl je nu de olieclubs hebt en dan nog Real Barca en United en nog een paar clubs die de hoge bedragen kunnen betalen.

Zoals Samur al zegt, de bedragen moet je vergelijken met tijdperken. 40 miljoen lijkt nu niet meer speciaal maar toen was dat misschien wel hetzelfde als de 60 miljoen voor Torres. De clubs zijn steeds rijker geworden. Je zou denken dat de hoge bedragen een keer stoppen want alleen een paar clubs kunnen ze nog betalen. En zoals ik net al aangaf, als die clubs geen geld meer willen uitgeven moeten die Portugese en Braziliaanse clubs hun spelers gewoon goedkoper aanbieden om ze te slijten. Ik denk dat dat nu ook met normale spelers meer gaat gebeuren omdat de ffp eraan komt en er een crisis is. Clubs willen minder uitgeven waardoor de prijzen omlaag gaan, of spelers blijven gewoon langer bij hun club.

6 augustus 2012 om 20:36

AC Milan22

De Italiaanse clubs zijn ermee begonnen hoor:

- Crespo voor 53 miljoen naar Lazio Roma.
- Buffon voor 49 miljoen naar Juventus.
- Vieri voor 48 miljoen naar Inter.
- Nedved voor 46 miljoen naar Juventus.
- Rui Costa voor 44 miljoen naar Milan.
- Medieta voor 43 miljoen naar Lazio.
- Inzaghi voor 36 miljoen naar Milan.
- Ronaldo voor 34 miljoen naar Inter.
- Batistuta voor 33 miljoen naar Roma.
- Claudio Lopez voor 33 miljoen naar Lazio.
- Thuram voor 33 miljoen naar Juventus.

Nu heb je inderdaad andere clubs die het stokje overnemen.

6 augustus 2012 om 20:41

Oké.. de Italiaanse clubs zijn ermee begonnen.. maar dat veranderd mijn punt niet... er moet tegen gestreden worden.. het is verkeerd wat ze in het verleden hebben gedaan.. ik heb het gevoel dat de koop van Kaká.ronaldo en Benzema de transfermarkt op zijn kop hebben gezet.. maar het kan inderdaad zijn dat Milan,juve,inter er echt mee zijn begonnen.

6 augustus 2012 om 21:19

De bedragen die werden betaald voor de spelers die je hier opnoemt waren dat waard. Qua merchandising en kwaliteit. Dat waren TOP spelers die wereldwijd aanbeden werden. 45 miljoen voor een "snotneus" anno 2012 is wel teveel van het goede.

6 augustus 2012 om 22:26

@el fenomeno

Mischien een stomme vraag, maar was het grootste deel daarvan niet in het gulden tijdperk?

6 augustus 2012 om 23:24

Het loopt ook de spuigaten uit. Wat er in de voetbalmarkt gebeurt, reflecteert de samenleving. De rijken onderscheiden zich van de armen. Denk dat veel clubs staan te popelen om het fair play systeem, zo krijgen de clubs gelijke kansen.

6 augustus 2012 om 20:23

geen 37, maar 27m euro wou Inter betalen als ik het goed heb..

Waar groeien die geldbomen precies in Parijs??? Als ik PSG zo'n beetje volg, dan kun je je reis naar frankrijk en alle onkosten aardig vergoeden.

Ibrahimovic, Thiago Silva, Lucas Moura, Pastore, Sakho, Menéz, Alex, Lavezzi, Maxwell, Gameiro, Veratti, Thiago Motta, ga maar door...

Ik denk niet dat Paris St Germain in degradatie nood zal komen komend seizoen!

Vraag me af wat hiervan waar is, Moratti is wel vaker geneigd complete onzin de wereld in te helpen.
PSG heeft natuurlijk wel een grote naam voor braziliaanse talenten, nadat Ronnie daar doorbrak!

45 miljoen is helemaal geen mooie prijs voor hem. Die Braziliaanse talenten moeten naar mijn mening eerst naar de subtop in Europa, anders is de stap van de Braziliaanse competitie naar de absolute top te groot. Maar goed, als dat bij clubs nog niet duidelijk is na gevallen als Robinho moeten ze vooral fortuinen uitgeven en de kans wagen.

6 augustus 2012 om 20:11

De grote clubs uit Europa geven de Braziliaanse clubs gewoon gelijk. Als je als club een talent voor 45 miljoen kan verkopen, moet je dat doen.. als er een gek is die dat wilt neerleggen toch?

Scoren ze 5 maal, zijn ze gelijk 25 miljoen waard..

Ze moeten dit eigenlijk met ze allen boycotten.. laat ze maar in Brazilie blijven.. Op gegeven moment zullen die clubs dan ook niet zo belachelijk doen..

6 augustus 2012 om 20:25

Waarom belachelijk? Als je een speler wil dan moet je betalen punt uit stop.. Wil je niet betalen dan moet je je mond houden en een goedkopere/onwaardigere speler halen toch? zo simpel.

Als de spelers in Brazilie blijven is het beter voor Brazilie!
Stel je voor een Europa zonder Kaka, Ronaldo, Ronaldinho etc etc kan toch niet.. dusja.. mij maakt het niet uit.. Betalen.. of wegwezen toch?

Edit: schrol even naar beneden..

6 augustus 2012 om 20:32

Och kom nou.

Het is inderdaad belachelijk dat er überhaupt 45 miljoen word geboden op Lucas dat is hij bij lange na niet waard.

We praten hier over een 19 jarig talent dat zich alleen bewezen heeft in brazilie. Heel verschil als je het mij vraagt tussen die competitie en die van Spanje en Engeland.

45 miljoen betaal je voor gevestigde wereldtoppers niet voor 19 jarige snotneuzen. Lachwekkend maar gelukkig is het geen United dat 45 miljoen neerlegt voor hem, als ze hem toch halen dan voor 30 tot 35 miljoen en dan mag je in je handjes klappen.

6 augustus 2012 om 20:33

Ja.. dat is mijn punt ook.. ze moeten gewoon allemaal "hun mond houden" en niet van de clubs kopen die zoveel vragen.

Een Kaká,ronaldo,ronaldinho etc. waren allemaal niet zo duur hé.. die kwamen niet in de buurt van deze bedragen terwijl Ronaldo en Ronaldinho bij de besten aller tijden horen..

Ik vind dat ze het gewoon moeten boycotten en niemand moeten halen voor een tijdje. Dat zal ze leren.. maarja.. deze Sjeiks spelen met geld alsof het niets is.

Ik begrijp de clubs uit Brazilie wel hoor.. je moet het onderste uit de kan halen, maar ik begrijp de clubs uit Europa niet dat ze deze bedragen werkelijk betalen!!

6 augustus 2012 om 20:42

Edit: Niet iedereen wordt de next Ronaldinho, Kaka, Ronaldo, Natuurlijk.. Maar hoe weetje dan welke speler the next big thing wordt? Stel ik verkoop mijn toptalent voor 5m .. en hij wordt the next Messi.. Bij een eventuele doorverkoop krijg ik mssn slecht 3 procent van dat geld.. Terwijl als ik hem duur had verkocht..het een ander verhaal zou zijn..

Niet elke talent wordt the next best thing, maar er zit zeker eentje tussen.. maar wie is het dan? Dat weet niemand.. feit is.. je moet gewoon betalen om erachter te komen.. Hopelijk ben ik duidelijk..

6 augustus 2012 om 20:45

Daarom hoop ik dat Brazilie helemaal geen talenten meer verkoopt.. Arrogante Europese mensen die denken dat Voetbal alleen maar in Europa gespeeld wordt.. Wie zijn jullie dan om te bepalen wat er voor een speler betaald moet worden? Is hij geen wereldspeler omdat hij niet in Europa speelt? Dus Europa is ineens ''de wereld?''

Bergrijp me niet verkeerd, 45m is veel.. maar het is ook veel voor een speler als Ronaldo.. het is gewoon veel. Maar alles wordt duurder..en iedereen wil het maximale..

Een Europa zonder Zuid-amerikaanse superstars is lachwekkend.. Wie winnen er de meeste goudenballen? Zuid- Amerikaanse spelers.. Feit.. Europa hebben ze nodig voor de kijkcijfers.. en automatisch voor mooivoetbal.. En dat weet iedereen..

6 augustus 2012 om 20:46

Dus omdat er 1 uit de 100(?) "the next Messi" word, moeten ze maar voor iedereen 45 miljoen betalen, anders word het een ander verhaal?

Ik begrijp de Braziliaanse clubs wel.. dat zeg ik de hele tijd!! maar de Europese clubs niet!! Zei betalen veel.. veel te veel.. dat moet jij ook inzien. Als je het niet inziet is dat gewoon puur nationalisme

6 augustus 2012 om 20:52

Het is netals de lotto kopen.. Je weet niet wnnr je hem zal winnen.

Ik snap de Braziliaanse clubs wel.. Mensen moeten PSG afzeiken.. maar niet Brazilie omdat ze ''teveel'' voor talenten vragen.. Ze hebben het geld toch niet nodig ofzo? Als toen Kaka voor 8,5m werd verkocht ..of Ronaldo9 voor niets bijna naar PSV ging?

Nogmaals.. Ja 45m euro is veel geld.. Maar de meesten worden boos omdat Lucas veel geld kost.. en niet omdat PSG veel geld voor hem ''betaald heeft''... Slaat nergens op..

6 augustus 2012 om 20:55

Kijk eens naar al mijn berichten.. ik zeg precies hetzelfde als jou laatste bericht...;

6 augustus 2012 om 20:55

Arrogante Europese mensen die denken dat Voetbal alleen maar in Europa gespeeld wordt..

Wat moet ik hier precies uit opmaken? het is toch duidelijk dat Europees voetbal een hoger niveau is dan in Brazilie of wilde jij iets anders beweren?

Brazilie heeft Europa even hard nodig hoor of dacht jij dat al die spelers gouden ballen wonnen in Zuid-amerika...al die spelers waren nooit zo goed geweest als ze Brazilie bleven dat weet jij ook.

45 miljoen is te veel ongeacht dat de markt verschuift. 30 miljoen voor Òscar vond ik al veel en dan nu opeens 45 voor Lucas, lachwekkend als je het mij vraagt. Dat clubs het maximale willen begrijp ik wel maar welke club die niet leeft van een sheikh is bereid om 45 miljoen te betalen voor 19 jarige spelers? geen enkele.

Zodra clubs merken dat anderen 45 miljoen willen betalen voor Lucas wat denk je dan dat er gebeurt? elke speler wordt 50 miljoen waard, met Òscar op 30 miljoen getaxeerd is het al omhoog gegaan en dat is al een fors bedrag voor een talent.

Nog even en de markt gaat kapot omdat andere clubs bedragen niet meer kunnen betalen.

6 augustus 2012 om 21:04

Ik vind die Europese mensen echt arrogant.. met name de media en de voorzitters van sommige clubs..

Galliani zei zoiets van: Een speler maakt 5 goals in de Braziliaanse competitie en is meteen 25m euro waard..

En nu heb je van die normale supporters die zich laten meeslepen door die domme uitspraak! Wat wil je dan dat Internacional doet.. Voor een stuiver verkopen? zodat jij hem door verkoopt wnnr ie een superster is? (zie Kaka, Thiago Silva etc)..

Jij begrijpt het.. nou, is dat dan het motief om Braziliaanse talenten af te zeiken, vroeg ik me af.. Want dat gebeurd hier namelijk.. Er zijn maar een paar die PSG afzeiken.. Iedereen zegt.. Ja hij is niet 45m waard.. Wie is 45m waard dan? Ronaldo? ook niet niemand is zoveel waard.. Ja alleen God..

Brazilie vroeg eerst nooooit zoveel om haar spelers.. Terwijl men daar in Italie al jaren lang meer dan 30m betaald vor een speler.. En nu dat er crisis is, nu dat de Italianen (en nog een paar) het niet kunnen betalen............. (je weet de rest al)...

Saf wou niet eens meer dan 35m euro betalen voor Hazard.. Maar voor Lucas ging die tot 37m euro.. Voor iemand die zich niet heeft bewezen op Europese velden?? Ra ra ra..... Dus Saf is nu ook dom geworden..omdat hij 37m euro voor Lucas over heeft? (volgens sommigen dan)... Hij deed/doet alles om Lucas binnen te halen.. De strijd is nog niet voorbij.. want dit zijn allemaal speculaties..

6 augustus 2012 om 21:22

45 miljoen betaal je voor gevestigde wereldtoppers zoals ik al eerder zei. Wat beter is en zich heeft bewezen daar betaal je meer voor zo simpel is het. Je betaalt immers geen 1 miljoen om je lokale DJ op je feest te hebben, nee dat betaal je voor Dj's als Tiësto, Afrojack, David guetta e.d die zich allang en breed bewezen hebben.

De Braziliaanse competitie is nog geen topniveau zoals de premier league en de Primera division zijn, vandaar dat zoveel geld voor iemand die zich bewezen heeft in een competitie die niet hoog staat aangeschreven buiten proportie is.

Anders kunnen ze in Qatar, Australië en andere landen ook 30 tot 40 miljoen vragen voor hun spelers, daar wordt ook voetbal gespeeld. Clubs staan altijd in hun recht om een bedrag te vragen en ik kraak ze dan ook niet af maar vind het lachwekkend dat PSG bereid zou zijn om zoveel te betalen voor iemand die nog geen gevestigde wereldtopper is.

Doordat vele clubs worden overgenomen door sheikh's zien de clubs dollartekens in hun ogen en zolang eerstgenoemde clubs voldoen aan vraag op de markt zullen de prijzen alleen maar stijgen en kunnen de clubs die op eigen geld leven het niet meer bijbenen.

Dat SAF zoveel wil neerleggen vind ik inderdaad dom. Daar ben ik het zeker niet mee eens en dat heb ik al vaker laten weten. Helemaal als dit ten koste gaat van je nieuwe aankoop Kagawa die op 10 speelt of je meest constante speler Valencia die op de rechtsbuiten speelt.

Want laten we eerlijk zijn, een aankoop van 30 miljoen zet je niet op de bank.


6 augustus 2012 om 21:46

Gelijk heb je.. Even dit nog he..

Lucas kost geen 45m euro. Dat weten ze ook (met name Sao Paulo).. Hij is goedkoper.. In zijn clausule staat 80m ja, maar dat is gewoon om clubs afteschrikken natuurlijk..

Dit wil ik dat de mensen begrijpen...

Sao Paulo wil gewoon het maximale voor haar sterspeler..
Het begon met Real Madrid. Ze boden 25m euro geloof ik..
De zaakwaarnemer en de vader van Lucas vond het okay, want de ouders van Lucas hadden zelfs een rondleiding gehad van Florentino Perez in Bernabeu en een dinnertje na een wedstrijd van Real Madrid. Dit is geen een speculatie, want Lucas gaf het zelf toe de volgende dag toen hij geconronteerd werd met de vraag...

Daarna zei Inter.. ''ik betaal 27m euro voor hem''.
Sao Paulo vond 25m/27m euro eigenlijk niet genoeg, maar wel acceptabel.

Daarna kwam Manu met een 1e bod van 33m dacht ik .. Ik weet niet precies.. iig het was hoger dan de 27m van Inter natuurlijk.... Sao Paulo vond het ineens niet goed genoeg omdat ze weten dat er meer te behalen is.. Stel je voor....

Bod numero 2 uit Manchester. 37m euro. Toen was het volgens de Braziliaanse media wel weer raak!

Nu komt het dus naar voren, dat Psg 45m euro heeft geboden tot schrik van iedereen..

Met andere woorden, Lucas Moura kon gewoon voor 25m/27m naar Madrid/inter. Snapje waar ik heen wil?

Europese Clubs maken andere Europese clubs kapot.. Maar Braziliaanse clubs kan je toch niet afzeiken omdat ze ''veel geld vragen voor haar spelers''...

6 augustus 2012 om 21:58

Ik begrijp het allemaal al. ;

Je had jezelf tijd kunnen besparen maar waardeer je uitleg wel. Uiteindelijk lijkt de transfer van Lucas op een veiling, eenmaal, andermaal, oh wacht 30 miljoen, 35 miljoen eenmaal andermaal 40 miljoen etc..

Uiteindelijk kraak ik de clubs ook niet af maar het is gewoon veel geld voor 19 jarige speler. PSG is de enige die je kan aanwijzen als schuldige.

Mocht Lucas komen dan juich ik dat toe maar wel voor een marktconform bedrag rond de 35 miljoen al heb ik moeite om dat zelf marktconform te noemen. ;


6 augustus 2012 om 22:20

Alleen wat mij zorgen baard is dit..
Hoe kan een speler van 19 jaar goed presteren als hij voor zoveel geld verkocht wordt?? De druk is inmens... Dat is zeker een topic-point daar in Brazilie geworden..

De voorzitter van Santos heeft laatst aangegeven, dat hij Neymar gratis naar het buitenland wil laten gaan.. Hij denkt dat het beter voor hem is.
Het lig natuurlijk niet alleen aan hem (de voorzitter), want de zaakwaarnemer, het bedrijf die zijn imagorechten behartigt en Neymar zelf hebben ook recht op een deel van die transfersom.. Dus het wordt heeel lastig.. Maar "the thought" gewoon geef je kippenvel.. omdat je ziet/merkt hoe graag men wil dat de club haar beste speler het goed doet in het buitenland...
Ze zijn niet allemaal zo natuurlijk, maar als Ribeiro (de voorzitter van Santos) dit echt meent............

Jammer dat Sao Paulo niet hetzelfde wil doen.. maar het is natuurlijk logisch, want ik bdoel.. Wie zou nou nee zeggen tegen een bedrag tussen de 25m-45m?

Ongelooflijk eigenlijk ook wat die lichting van al die Brazilianen moet kosten, Oscar 25, Moura 45, Neymar 60, Ganso 35. Maar ik zie Brazilië in 2014 wel de kampioen worden, met deze jonge selectie waar nog zoveel rek in zit.

Lucas is een groot talent maar 45 miljoen is misschien toch iets te veel. Kan je net zo goed 3 slimme aankopen van doen.

6 augustus 2012 om 20:30

Het is wat de gek er voor wil geven. Ik snap die Braziliaanse clubs wel. Die zien ook dat er belachelijke bedragen rondgaan in Europa. Als deze clubs dan ook nog eens interesse hebben in een speler van jou dan ben je toch dom bezig als je niet de absolute hoofdprijs vraagt.

PSG mag hoeveel sterren halen dat we maar willen, over een teamgeest in het elftal is er geen sprake van. Zo zie je maar op de trainingen dat ze het leuk vinden om elkaar (licht) te blesseren, en ruzie's maken & rellen ontstaan omdat er een sterspeler het #10 truitje wilt. Je mag kosten hoeveel je wilt, het truitje van Nêné pak je niet zomaar af.

Ik vind dit wel een erg slimme zet van Internazionale die hebben simpelweg het geld er gewoon helemaal niet voor . Ik heb er nog steeds het volste vertrouwen in dat hij naar Manchester United verkast aangezien hij zelf ook aangegeven heeft graag naar United te verhuizen..! Ik denk ook wel dat dat beter is voor zijn ontwikkeling omdat ik denk dat hij bij United een basisplaats krijgt in tegen stelling tot Paris Saint Germain. En als hij toch voor het geld kiest dan betwijfel ik of het ooit nog goed gaat komen met zijn cariere als hij al op zijn 19e voor het geld kiest..!

Gameiro, Menez en Nene gaan zich waarschijnlijk vertrekken of nemen een plek op de bank. Zeer jammer want met die drie spelers kun je ook een hele eind komen in de Franse competitie, en misschien wel in de Champions League.

Als Van Persie daadwerkelijk vertrekt bij Arsenal hoop ik dat Wenger misschien goedkoop kan inkopen bij Psg. Een Sakho, Gameiro en Menez vind ik toch wel betere spelers dan Djourou, Park en Walcott.

PSG heeft hem niet nodig met spelers als, Pastore, Ménez, Lavezzi, Chantome, Nené & Bahebeck.

Sirigu
Jallet
Sakho
Thiago Silva
Maxwell
Verratti
Pastore
Matuidi
Lavezzi
Nene
Ibrahimovic
6 augustus 2012 om 20:27

het kan ook zo

Sirigu
Jallet
Sakho/Alex
Thiago Silva
Maxwell
Verratti
Pastore
Lucas
Nene/Menez
Ibrahimovic
Lavezzi
6 augustus 2012 om 21:11

Als ik de media, filmpjes en alle andere berichten over Lucas moet horen, dan is Lucas toch wel een klasse beter dan Menez, Nené en die andere spelers. Ik zou dan als volgt spelen:

Qua namen een verschrikkelijk goed team.

Sirigu
Jallet
Thiago S.
Sakho
Maxwell
?
Matuidi
Lucas
Pastore
Lavezzi
Zlatan
6 augustus 2012 om 21:29

Zet in bij die ? maar Sissoko of Bodmer neer;

Ik hoop niet dat Lucas Moura naar PSG gaat.

Voor z'n ontwikkeling is het beter om naar Manchester United te gaan, want ik weet zeker dat hij het daar gaat maken. Hij zal daar het vertrouwen krijgen en hij krijgt bij Manchester United sowieso 'n kans om zich door te ontwikkelen naar 'n wereldspeler.

Ik ga er ook vanuit dat als Lucas Moura naar 'n andere club gaat, dat hij dan meteen naar die club toe wilt. Bij PSG kan dat niet, want dan moet hij tot januari wachten. Tenminste, zoiets had ik gelezen.

Edit: Lucas Moura lijkt echt kapot veel op Theo Walcott.

6 augustus 2012 om 20:31

Helemaal gelijk! Bij Man Utd komt hij in een goed geolied team terecht waar hij zich rustig aan kan passen, bij PSG is hij 1 van de vele nieuwe gezichten in een team wat nog automatismen moet creeeren.

6 augustus 2012 om 20:40

@ Torrio,

Ja, precies wat jij schrijft, dat dacht ik ook. Maar bij PSG zullen de verwachtingen sowieso super hoog zijn, want PSG heeft miljoenen geïnvesteerd waardoor de druk echt enorm hoog zal zijn voor iedere speler.

Bij Manchester United is de druk wat minder en daar kan hij rustiger gebracht worden dan bij Psg.

Het blijven absurde bedragen voor Braziliaanse talenten. Om één van andere reden zijn Europese topclubs altijd bereid om hoge transfersommen te betalen, voor talenten uit Brazilië. Het is maar wat de gek er voor over heeft.

kan psg niet eens aankloppen bij ajax voor eriksen of zo? (niet dat ik hem kwijt wil, belangrijkste speler op dit moment)
maar als ze 45 miljoen willen geven voor een speler die een gigantisch talent is maar nog niet veel bewezen heeft, tja, dan moet eriksen dat ook wel op kunnen brengen toch?
meteen doen
dus kom op psg, meld je eens even bij ajax voor iemand.

6 augustus 2012 om 20:38

Eriksen is nog geeneens beslissend genoeg voor Ajax en Denemarken, dus ik denk niet dat het de topspeler is die PSG voor ogen heeft.

6 augustus 2012 om 21:08

nee natuurlijk is hij dat niet, maar ik wil gewoon 45 miljoen voor ajax zien
al is hij wel beslissend voor ajax hoor, denemarken kan nog beter.

Niet te geloven dit. Moet PSG nou letterlijk ieder steekje talent weg kapen? Word hier echt zo ziek van. Hoop dat hij gewoon sportief is en voor man utd kiest.

De Intervoorzitter is fier dat hij heeft kunnen sparen... Als PSG er zich mee moeit, dan kan eigenlijk alleen City nog in de buurt komen, de ploeg van die andere oliesjeik want zelfs de al steenrijke Abramovic moet het afleggen tegen die mannen uit het Midden-oosten.

Wanneer de FFP er niet komt, en eigenlijk word ik alsmaar sceptischer daaromtrent, dan is het een kwestie van enkele jaren voor een Cl-finale tussen Parijs en Man City.

Vernieuwing aan de top, sommigen zullen het toejuichen maar bij deze clubs komt er weinig visie kijken om die top te bereiken.

Als deze jongen mislukt, dan koopt die sjeik gewoon een andere en betaalt met de glimlach opnieuw 50 mio euro en vroeg of laat zal het dan wel eens lukken zeker ?

Ik snap niet dat er tegenwoordig zoveel geld neergelegd wordt voor talenten. Er zit altijd een risico aan verbonden als een speler zich nog niet heeft bewezen in een topcompetitie en buiten dat, kan er nooit winst gemaakt worden. Op een paar voltreffers na, gaat 90 met zwaar verlies de deur uit.

En dat allemaal dankzij het handjevol gekken dat al jaren geld over de balk smijt, vind het ook niet gek dat clubs als Santos en Sao Paulo deze bedragen vragen, het wordt er uiteindelijk ook voor betaald.

6 augustus 2012 om 20:35

Dat is het hem juist : voor die sjeik is het geen risico. Die man is zo rijk dat hij bij mislukking van deze jongen gewoon opnieuw zoveel geld op tafel legt.

Het is alsof jij een cola bestelt en nadien een glaasje prik omdat je de cola niet lustte.

Het kopen van een voetbalspeler is voor die sjeik even lastig als voor ons het bestellen van een pilsje, helemaal niet lastig dus en de financiële impact ongeveer nul.

Uiteindelijk zal PSG ook wel als Malaga gaan eindigen. Rijke eigenaar weg, club kapot. Dit zijn gevaarlijke tendensen in het voetbal. Vooral ook als er een soort netwerk ontstaan waar het moeten lijken dat clubs niets met elkaar te maken hebben omdat het niet mag, maar waar uiteindelijk de clubs onder dezelfde eigenaar vallen. Dan komt er teveel macht bij een paar mensen terecht.

6 augustus 2012 om 20:35

Laten we het hopen.

Spelers weer naar clubs met status, ipv naar clubs met het meeste geld. Het zou te gek voor woorden zijn als zulke grote clubs als Man Utd en Internazionale worden afgewezen voor een club als PSG (met alle respect). Ik zou het wel weten als ik in Lucas' schoenen zou staan.

6 augustus 2012 om 21:01

PSG gaat zeker niet net als Malaga eindigen.

de mensen van PSG zijn veel rijker dan die van Malaga.
en ze weten zelf wel wat ze doen
want als het zo is zoals je denkt dan gaan de spelers echt niet bij psg tekenen
want als een speler bij een club tekent hebben ze eerst een gesprek over wat je van de club verwacht enz.

6 augustus 2012 om 21:28

Denk je dat de spelers van Malaga niet zo'n gesprek hebben gehad toen ze tekenden?

aah brazilie komt er weer een gouden lichting aan en zullen ze schitteren?? ik hoop het ik mis brazilie
na de afscheid van de beste speler ter wereld ronaldo el fenomeno bij selecao
ging het een tijdje achteruit met brazilie ze miste een speler alla ronaldo

nu lijkt weer een gouden lichting te komen ze zijn nog jong afwachten dus!!

Eigenlijk ongelooflijk, ben benieuwd wanneer de volgende sjeik zijn handen van de club afhaalt, zie Malaga. Clubs als City en PSG leven ook op een tijdbom.

6 augustus 2012 om 21:09

Helaas geld dat voor city niet die hebben een overeenkomst getekend met mansour dat de sheik pas mag vertrekken mocht man city zijn eigen financiën kon handhaven. En dat lijkt me in geen 20 jaar te gaan gebeuren aangezien ze miljoenen verlies draaien per kwartaal.

Wat de sheik eventueel wel kan doen is er geen geld meer in pompen voor nieuwe spelers zodat city op den duur wel moet gaan verkopen om zijn zaakjes op orde te stellen maar ook dit lijkt me zeer onwaardchijnlijk.

Lucas kan een hele grote worden! Hij is dit geld echt waard. Hij is al heel goed en heeft ongelofelijk veel potentie! Hij heeft heel veel creatviteit en omspeelt heel makkelijk een mannetje, hij heeft echt wel heel veel snelheid en heeft ook nog ongelofelijk veel inzicht! Hij kan echt een van de beste ter wereld worden!

Als ze ook nog een goede keeper kunnen halen zoals Lloris dan staan ze echt wel heel sterk opzich! Lloris is ook een wereldtopper in wording. Maar een goede back erbij zou ook niet verkeerd zijn. Maar dat is niet echt nodig. De Franse titel moet wel voor hun zijn, anders zetten ze zichzelf echt voor schut! Maar 1 of 2 grote namen erbij zou niet verkeerd zijn. Misschien kunnen ze een Sahin ophalen als verdedigende middenvelder, dat brengt ook weer een extra topper erbij!

Jezus, 45 miljoen, voor hem is denk 20 al een relatief hoge prijs.
Het is wel een groot talent, maar 45 miljoen is gewoon veel te veel.

beter dat voor 45 mil naar psg gaat dan na real of man u daar moet hij gelijk staan.
daarna kan hij nog de stap maken naar de top

Clubs als Psg, Manchester City willen de allerbeste, daar hebben ze recht op, maar doordat ze zulke bedragen bieden blazen ze de markt op, want ten eerste kunnen andere clubs hier niet tegen opboksen, en bovendien wordt de marktconforme prijs van andere 'betaalbare' spelers verhoogd, omdat alle clubs nu denken zoveel geld te kunnen vangen voor hun talenten

Je hebt Pastore toch al op die plek van Cam? links kan je hem nu ook niet zetten nu Lavezzi er is.

6 augustus 2012 om 23:01

Hij wordt gehaald om als rightwinger te spelen.. Op de plek van Menez zegmaar..

6 augustus 2012 om 23:25

Lucas Moura kan ook als rechtshalf en ik vermoed dat die positie zijn voorkeur geniet.

45 miljoen euro? Voor een 19-jarige speler?

Applaus..

Slagingskans: laag (vanwege onwijs hoge druk)
Restwaarde : laag (doorverkopen met winst is vrijwel onmogelijk)
Speeltijd : het eerste seizoen als basiskracht en het seizoen erop komt er een nieuwe Moura
Status : Als je op je 19de naar een koopclub gaat, verlies je je waarde

Ik vind het een belachelijk bedrag, 45 miljoen voor 19 jarige jongen. Niveau in brazilie is veel lager dan europa.

PSG is dus bereid om 45 miljoen te betalen en hem vervolgens met winst door te verkopen ?

De voetbalmarkt gaat regelrecht de afgrond in door koopgrage, steenrijke eigenaren. De roep om de Fia fairplay system is harder nodig dan ooit. Op het moment dat clubs met blanco cheques lopen te zwaaien dan heb je als middenmoter geen enkele kans om een topspeler te halen en laatstaan als je een club bent van de onderste regionnen.

Succes wordt gekocht en zodoende ga je meer respect krijgen voor clubs als Arsenal bijvoorbeeld die niet meedoen met dit soort beleid.

Wie wordt er nou eigenlijk als grootste talent gezien van al die braziliaanse knaapjes? Ik dacht dat een Neymar en Ganso al wat verder waren als deze Lucas en ook Oscar, maar hoeveel moeten die dan wel niet kosten... echt absurde bedragen worden er betaald door al die sjeiks en olie russen.

Zowel de ploeg van Lucas Moura als zijn zaakwaarnemer hebben aangegeven dat er geen enkel officieel bod van PSG is uitgebracht. Ik snap dan ook niet waarom deze man dit hier dan komt vermelden? Speelt hij een spelletje om op één of andere manier alsnog Lucas te krijgen? Maar als PSG echt bereid is om 45 miljoen te betalen vind ik het niet meer dan logisch dat Inter afhaakt. Het gaat werkelijk nergens over, deze jongen mag dan wel talent hebben, hij heeft zich niet bewezen bij de absolute top. Lachwekkend dat zoiets kan, een club zoals PSG dat miljoenen verlies heeft mag gewoon verder spenderen. Dat zal hopelijk snel gedaan zijn.

de brazeliaanse competitie is veel sterker als vroeger geworden en nu moeten ze hun spelers niet meer verkopen voor en appel en een ei.

is het niet normaal dat je je speler zo duur mogelijk verkoopt? het maakt die club tg niet uit of die het geld waard is....

maar als je 19 bent en je bent 1 van de beste spelers van de competietie en je speelst zelfs voor de nationale ploeg..... dan denk ik wel dat sou pailo er heel veel geld uit gaat halen.

Het is niet gek dat er nu zoveel interesse is in alle supertalenten en dat er heel veel geld voor wordt uitgetrokken.. Na dit seizoen of zelfs na deze transferperiode (volgensmij) gaat de financial fairplay in en moeten clubs al meer verantwoording gaan afleggen naar de fifa dus dit lijkt mij de meest logische verklaring.. Doordat er veel vraag naar is schiet die prijs zo omhoog.

Ik zou hem liever bij inter zien spelen dan kan inter weer voor de prijzen gaan spelen

Zo is er toch helemaal niks meer aan voor de mindere clubs diet niet zoveel geld hebben, Psg/city/chelsea zulke clubs maken het voetbal kapot, tegenwoordig is 20 miljoen voor een speler niks meer.
De Fifa en Uefa moeten er wat aandoen.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren