Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

NEC versterkt zich voor komend seizoen met sensatie van Topklasse

Laatste update:

NEC heeft zich voor volgend seizoen versterkt met Danny van den Meiracker. De 23-jarige spits is met 21 treffers de topscorer van Spakenburg in de Topklasse. Van den Meiracker, die afgelopen winter enkele dagen stage liep in Nijmegen, heeft een contract voor een jaar getekend met een optie op nog twee seizoenen.

''NEC is een mooie club om je carrière in het betaalde voetbal te beginnen'', aldus Van den Meiracker. ''Spakenburg heeft tegen me gezegd dat ik altijd terug kan komen als ik onverhoopt niet mocht slagen in De Goffert.''

Van den Meiracker trainde van 3 tot en met 6 januari mee met de selectie van trainer Alex Pastoor. Toentertijd kon hij ook meetrainen bij ADO Den Haag, maar hij gaf de voorkeur aan een stage in Nijmegen. Spakenburg gaat aan kop in de zaterdagafdeling van de Topklasse.

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

PSV nu ?? Ajax 2018/2019 ??
Reacties

Hopen dat hij het anderhalf niveautjes hoger ook kan. Zal waarschijnlijk fysiek op sterkte moeten komen. Ik ben benieuwd naar hem!

30 april 2012 om 16:03

denk dat hij wel meekom, wel even wennen aan een waarschijnlijk zwaardere manier van trainen, want Spakenburg is echt wel beter als een aantal clubs uit de jupiler league.

30 april 2012 om 16:20

//want Spakenburg is echt wel beter als een aantal clubs uit de jupiler league. \\

Waaruit zou dat dan moeten blijken? Als je iets zo stellig beweert dan moet je daar ook argumenten voor kunnen aandragen.

30 april 2012 om 16:34

@ Malloot

In het bekervoetbal blijkt al vaak dat een aantal topklassers weinig onder doen voor bepaalde Jupiler League clubs.

Daarbij is Willy Overtoom een mooi voorbeeld.

30 april 2012 om 16:38

@ hen_nie
Je zou voor de aardigheid eens moeten kijken hoe die topklassers het er vanaf brengen in de toernooien om de districtsbeker. Spakenburg haalt de achtste finales niet eens en Ijsselmeervogels brengen het er maar nauwelijks beter vanaf.
Van de twaalf finalisten komen er maar vier uit de topklasse.

Kortom, aan die bekerresultaten zou ik als ik jouw was maar niet te veel waarde hechten.

30 april 2012 om 17:00

@ Malloot

Het geeft wel aan dat er talent tussen zit. Je wint niet zomaar van een club uit een divisie of twee divisies hoger. Natuurlijk is het bekervoetbal onvoorspelbaar, maar als ik een aantal Jupiler clubs zie voetballen dan kan ik niet zeggen dat die zo veel beter zijn dan een aantal topklassers. Ik denk dat het verschil tussen de topklasse en de jupiler league alleen maar kleiner gaat worden. Steeds meer spelers zullen voor een normale baan kiezen en bijpikken bij een topklasser in plaats van full time in de eerste divisie voetballen voor een habbekrats.

Kijk bijvoorbeeld naar Overtoom of Toornstra. Jongens uit het amateurvoetbal die zich binnen no-time hebben aangepast en belangrijk zijn voor hun clubs.

30 april 2012 om 17:15

@ hen_nie
Het zijn doorgaans niet de Wesley Sneijders die voor de topklasser kiezen, maar meer de voetballers die het in het profvoetbal niet gered hebben.
De trainigsintensiteit in de topklasse ligt een stuk lager dan in het profvoetbal, dus conditioneel gezien maakt dat al een groot verschil.

Overtoom en Toornstra doen het inderdaad best aardig, maar er ook heel wat spelers (barto, v/d Heide, Krohne, Kuipers, enz) die de overstap van de amateurs naar de profs hebben gemaakt die een stuk minder succesvol waren.

30 april 2012 om 17:43

Ook kiezen een boel spelers voor de topklasse ipv de jupiler league vanwege het feit dat ze dan meer verdienen. Een mooie en makkelijke baan bij een van de sponsors naast de vergoeding.

30 april 2012 om 19:03

@hen_nie
Dat klopt wat jij zegt,maar in de bekervoetbal doet een club uit de jl ook weinig voor bepaalde clubs uit de eredivisie onder. Zelf ajax heeft moeite met een club uit de jl.

1 mei 2012 om 11:13

kijk jouw club zwolle is natuurlijk wel beter als alle topklassse teams, maar club uit de kelder jl agovv,veendam en top topklasse spakenburg, rijnsburgse boys zjin die topklasse teams misschien wel beter, dit komt gewoon omdat de meeste teams uit de topklasse niet naar de jl willen omdat ze dan een stadion moeten bouwen en financieel niet kunnen voldoen aan de eisen van de jl.

1 mei 2012 om 16:37

ijsselmeervogels domineren al jaren de top van de amateurs en spakenburg is nr 1 concurent het zijn igg prof clubs in de topklasse spelers als ricky van der berg en hans van der haar spelen hier

Ben benieuwd hoe hij zal presteren in de eredevisie, blijft mooi om te zien dat zulke spelers de stap nog kunnen maken naar het professionele voetbal.

En nog veel mooier voor Danny van den Meiracker.

Ken die speler niet maar hoop dat hij de verwachting waar kan maken, beter amateurs een kans geven dan weer een niets toevoegende buitenlandse speler erbij op de Nederlandse velden..

Toornstra is ook van de amateurs gehaald dus wie weet...

30 april 2012 om 16:51

Van Der Sar ook, dus nooit afkeuren op basis van van welke club hij komt, want sommige amateurspelers bereiken meer dan jeugdproducten van FC Barcelona, Real Madrid, Ajax, FC Porto, etc.

Hier zitten ze al lang achteraan mooi dat ze hem nu eindelijk hebben! is deze voetballer al gelijk toe aan een basisplaats??? toornstra kwam ook van de amateurs dus misschien is het wat!

30 april 2012 om 16:06

Nou als Zeefuik blijft en Ten Voorde keert terug dan zal Van Den Meirackter het het eerste jaar moeten doen met hoogstens wat invalbeurtjes en misschien een bekerwedstrijdje. Wat er met Platje gaat gebeuren weet ik niet.

30 april 2012 om 16:11

Kristian,
Ik denk dat het slimmer is om genero volgend jaar te laten gaan of je moet hem voor een heel goedkoop prijsje moeten ophalen bij psv
dan heb je ten voorde,danny van den Meiracke,platje.

30 april 2012 om 18:44

Kristian, vergeet je ons aller Erton niet? Zo ver mij bekend sluit deze het nieuwe seizoen weer aan bij de selectie. Hopelijk krijgt ie NU een eerlijke kans, onvoorstelbaar dat ie bij NEC niet tot scoren kan komen terwijl ie elders wel het netje laat bollen.

30 april 2012 om 19:55

Lijkt me niet. NEC probeert Zeefuik te houden, ten Voorde keert terug, VD Meiracker komt en dan heb je Platje ook nog. 4 spitsen voor (waarschijnlijk) 1 positie vind ik al aan de hoge kant, al zal VD Meiracker wel ff moeten wennen. Fejzullahuh lijkt me overbodig en volgens mij zijn beide partijen ook op mekaar uitgekeken.

30 april 2012 om 20:57

Erton wordt aan het eind van het seizoen overgenomen.

30 april 2012 om 16:09

Danny van den Meiracke Zal volgend seizoen uiteraard geen 1ste spits zijn,
Ten voorde zal dat denk ik worden die met 7 goals het prima doet bij rkc en er ook een aantal weken heeft uitgelegen,
Ik ben wel benieuwd wat er dan met melvin platje gaat gebeuren die kan het niveau van eredivisie echt niet aan, en hij werkt niet hard genoeg naar mijn mening wat je van zon speler wel verwacht
Ik ben benieuwd; naar van den Meiracker

30 april 2012 om 16:12

Als NEC Zeefuik kan behouden wordt hij de 1e spits. Past beter in het systeem dan Ten Voorde. Of Ten Voorde misschien als valse rechtsbuiten kan spelen zou misschien ook kunnen.

30 april 2012 om 16:33

Ik verwacht dat ze zeefuik niet houden,
zeefuik moet dan persee gekocht worden en daar zit nec ook niet op te wachten ben ik bang en vooral als je al 3 spitsen hebt.
ik wil wel eens een x een echte buitenspeler zien bij nec die de achterlijn opzoekt

Veel teams in de topklasse zijn beter dan de teams in de Jupiler. Zo een speler van Spakenburg verdient ook meer geld dan van Telstar.

30 april 2012 om 16:28

En waar baseer jij dat dan allemaal op?

30 april 2012 om 16:53

Ik zie al voor de derde keer dat jij haastig op zoek bent naar argumenten omdat jij het er niet mee eens bent. Het gaat hier over een aantal team uit de Jupiler League, laten we daarbij denken aan teams van het kaliber FC Emmen, Agovv Apeldoorn en SC Veendam.

Als je ziet hoe Gvvv gewoon even van Excelsior en Sparta Rotterdam wint en hoe ze het doen in de Topklasse zie ik ze echt wel hoger eindigen dan de clubs die ik eerder heb genoemd. Hierbij heb ik het alleen nog maar over Gvvv. Clubs als Ijsselmeervogels en Spakenburg kunnen naar mijn mening moeiteloos mee in de Jupiler League. Het zullen geen hoogvliegers zijn die mee doen om promotie maar ze zullen ook niet tegen degradatie vechten.

Als je in een keer van de Topklasse naar een middenmotor in de Eredivisie kunt heb je blijkbaar wel wat in je mars. Kijk naar Toornstra, afgelopen zomer een zeer gewilde speler op de transfermarkt, kwam net van een Topklasser af. Als je in een keer van de Topklasse naar een Eredivisie club kunt en daar de sterren van de hemel speelt, Europees voetbal bereikt, gewild bent op de transfermarkt, en een van de dragende krachten van het team bent heb je een heleboel in je mars! Daarom zijn er een aantal Topklassers die moeiteloos in de Jupiler League mee kunnen voetballen, dan heb ik het dus niet alleen over een aantal clubs, maar ook over een aantal spelers.

30 april 2012 om 17:01

@ Pimpelman

Als jij dan kijkt hoe een topklasse ploeg als G V V V het tegen een profclubs doet dan moet jij ook voor de aardigheid eens kijken hoe deze ploegen het er daarnaast vanaf brengen in de toernooien om de districtsbeker. Geen enkele van de grotere topklasse ploegen haalt de halve finale. Dus wat zegt dit dan uiteindelijk? Bovendien heb ik het FC Zwolle ook wel eens moeilijk zien hebben tegen een amateurploeg, maar ook dat ze clubs als FC Twente en Feyenoord tot het uiterste weten te dwingen.

Toornstra doet het inderdaad uitstekend, maar hoeveel van dit soort spelers zijn er nog meer die een dergelijke stap hebben kunnen maken? Misschien lukt het met V/d Meiracker ook, maar het is uiteindelijk maar afwachten of hij het gaat redden.

30 april 2012 om 17:06

omdat sommige spelers bij telstar contributie betalen haha

30 april 2012 om 18:52

@malloot. Je beroept je continu op die districtsbeker, maar heb je wel eens verder gekeken dan de uitslagen? Die beker is totaal niet van belang voor clubs als Ijsselmeervogels en Spakenburg (ik kom oorspronkelijk uit dat dorp). Die wedstrijden worden afgewerkt met spelers van de A1 en wat restjes van de A-selectie. Dan kun je natuurlijk zomaar eens van een eersteklasser verliezen.

30 april 2012 om 21:48

@malloot respect dat je het iedere keer weer probeert hoor. Om die onzin te ontkrachten. Maar je blijft die reacties houden. vaak van eredivisievolgers die alleen wat samenvattingen zien op de televisie van de eerste divisie. En van de topklasse helemaal niets zien. en zich dan basseren op wat bekeruitslagen. Daarom keren al die gedegradeerde clubs uit de eredivisie altijd meteen terug... NOT

1 mei 2012 om 16:40

omdat je in spakenburg een goede vis industrie is en koek industrie dat levert wel het nodige geld op

Ik denk dat er idd wel een paar topklasse teams mee zouden kunnen doen in de jupiler league, maar veel teams zijn beter dan de teams in de Jupiler vindt ik sterk overdreven..

Platje heeft nooit de kans gehad, een training zegt niks, Zeefuik is een prima meevoetballende spits, maar bij NEC moeten ze in het mandje....
dus ten Voorde terug en uitvechten met Meiracker, ten Voorde als backup voor de spitesen en nummer 10.

Vind raar dat Sargon Gouriye nog niet is opgepikt door een betaaldvoetbal club...

Sensatie VAN DE Topklasse, Mooi HE Eigenlijk?????????????

Er lopen in de topklasse en lager, veel meer spelers rond waarvan de meeste eredivisiespelers hun veters nog niet eens mogen strikken.
Maar ja je kan beter een vliegtuig nemen en in het buitenland kijken, dan ben je er ook even uit.

Niet alleen topscoorders die het balletje er in schieten naar aanleiding van een goede voorzet maar ook verder lopen er fantastische spelers rond die de kans verdienen en zeker moeten krijgen.
Maar onze nederlanse jongens moeten eerst testtrainingen doen of een wedstrijd spelen om zich te laten zien????? (terwijl ze in nederland spelen)
Enkele voorbeelden, Rodney Hofman, uitstekende verdediger in de topklasse , Joey Snijders, koning van de assisten in de topklasse, Tim Krux uitstekende verdediger in de hoofdklasse, ga zo maar door.
Ook talenten maar misschien te goedkoop!!!
Maar ja dit zijn dan ook jongens buiten de EEG en die zijn niet interesant voor de op sensatie beluste bestuursleden van onze Bvo's in nederland.

Maar je kan beter een naam hebben die je niet kan uitspreken, en die heel veel wil verdienen, als een gewone jongen die echt wil voetballen in plaats van zijn zaken te vullen zonder zaakwaarnemer.
Danny, heel veel succes bij NEC en laat zien dat ook gewone jongens deze volgevreten "profs"het nakijken kunnen geven.
Ben alleen benieuwd of je geaccepteerd wordt door je collega's die al jaren in die schijnwereld leven.

Veel succes,

Persoonlijk vind ik dit een te grote stap, van de Topklasse naar de middenmoot v.d. Eredivisie. Maar aangezien hij erg indrukwekkend heeft gepresteerd, kan hij best als pinchhitter fungeren

Weet iemand of Spakenburg ook nog een vergoeding krijgt van Nec?

1 mei 2012 om 10:48

Nee. Hij is aan het einde van het seizoen transfervrij en kost NEC dus niets.

Volgens omroep Gelderland is NEC ook bezig met Alberg van Excelsior, dat zou een goede zet zijn van mijn clupje

30 april 2012 om 19:18

Ik hoop eerlijk gezegd dat Alberg naar Feyenoord komt.. Bakkal zal weg gaan en dus zou Alberg tezamen met Vilhena om die positie kunnen gaan strijden.

30 april 2012 om 19:52

Natuurlijk, dat zou ik ook hopen als Feyenoord-supporter zijnde. Hoe meer goede middenvelders hoe beter. Echter, voor die jongen zelf is het verstandig om eerst naar NEC te gaan. Bij Feyenoord heb je zat middenvelders met Clasie, Leerdam, Vormer, waarschijnlijk nog El Ahmadi, Goossens, Vilhena en als Feyenoord tweede wordt zie ik Bakkal ook nog wel blijven. Bij NEC gaan Schone en Goossens weg, al zal de een veel harder gemist worden dan de ander, dus een basisplek ligt in het verschiet, al zal hij die niet zomaar krijgen aangezien Roorda er ook bijkomt. Maar hij heeft wel meer kans op speeltijd, en dat kan wel eens de doorslag geven.

Volgens mij was NEC ook al best serieus met Alberg bezig.

Ik ben zeer benieuwd of Van den Meiracker het niveau aankan en een beetje kan knallen bij N.e.c. In de topklasse is het wel de sterkste spits. Hij is nog jong en hij kan denk ik het betaalde voetbal wel aan.

En krijgt ie geen speelminuten dan schuif je hem toch een jaartje door naar fc Oss want uit nijmegen hebben we alleen maar de drollevangers mogen aanschouwen de afgelopen jaren.hopelijk nu Anton Janssen komt neemt ie gelijk wat spelers mee uit nijmegen die wel wat kunnen betekenen voor onze fc want wat we de laatste jaren hebben gehad was schandalig dramatisch!!!!!

1 mei 2012 om 13:28

dat vond ik ook al

1 mei 2012 om 16:44

oss is niks daar wonnen wij ijsselmeervogels makkelijk van wij wouden niet promoveren maar hij redt het wel

ik kom uit spakenburg het is een erg goede spits dit zeg ik als suporter van ijsselmeervogels het is een goede spits ik denk dat hij het wel redt

http://www.youtube.com/watch?v=lt0plmpf8wa

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren