Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Zaakwaarnemer Eriksen: 'Ik krijg erg veel aanbiedingen binnen'

Laatste update:

De telefoon van Martin Schoots staat roodgloeiend. De belangenbehartiger is de zaakwaarnemer van Christian Eriksen en wordt iedere dag weer opgebeld door clubs met interesse. “Er is altijd veel belangstelling voor hem geweest, maar nu de transfermarkt open is, mag je wel spreken van enorme belangstelling. Ik krijg erg veel aanbiedingen binnen”, zegt Schoots tegen Sporten.

/

Paris Saint-Germain zou Eriksen zondag komen bekijken tegen AZ en ook Manchester United wordt genoemd. “Daar zeg ik niets over”, aldus Schoots. "Eriksen wordt al jaren door vele clubs gevolgd, maar op dit moment hebben wij geen behoefte om te reageren op alle speculaties. Christian moet zich volledig concentreren op het voetbal."

De negentienjarige Eriksen wil het seizoen in ieder geval afmaken bij Ajax, maar Schoots kan een transfer in januari niet helemaal uitsluiten. “Ik zeg liever niet te veel”, aldus de belangenbehartiger. “Het blijft voetbal, dus je weet niet wat er gaat gebeuren. Wij weten ook hoe Ajax hier instaat, maar het is niet verstandig om er over te praten.” Het contract van Eriksen loopt tot medio 2014 door.

Christian Eriksen is klaar voor een stap hogerop

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Zaakwaarnemers hebben altijd constant clubs aan de lijn voor hun spelers als je ze mag geloven. Maar in het geval van de gehypte Eriksen geloof ik het ook wel.

20 januari 2012 om 14:30

Gehypt? Dat lijkt me niet, maar een kleine kijk op je profiel zegt al genoeg hoe je over Ajax denkt.

Eriksen is een zeer groot talent dat zien velen. Hij heeft de laatste jaren bij Ajax in een onstabiel klimaat zeer goede staande weten te houden. Absoluut een tospeler in spé als hij deze lijn voortzet en de juiste keuzes maakt in zijn carriére.

20 januari 2012 om 14:35

De je moet voor Ajax zijn wil je het talent van eriksen zien??? Ik vind dat Eriksen zeker talent heeft maar hij is ook wel een beetje gehypt. Ik heb hem nog nooit een topwedstrijd zien schitteren en overtuigend laten zien dat hij een heel groot talent is

20 januari 2012 om 14:37

Ook ik vind hem gehypt. Ik kan ook zien dat het een begaafde voetballer is met een heerlijke techniek, maar hij laat niet al te vaak, liever gezegd: haast nooit, iets exceptioneels zien. Wellicht komt dat nog, maar ik zie het nog niet.

20 januari 2012 om 14:40

Hy heeft 1 keer zo'n sleeptrucje door de benen van een nac/rodajc/vitesse speler gedaan. Die vond ik wel echt heel mooi maar voor de rest laat hij inderdaad heel weinig zien

20 januari 2012 om 14:42

Ervaring. Ik denk dat dat het enige is wat nu nog ontbreekt. Hij heeft inzicht in het spelletje en zeer veel talent maar vaak op bepalende momenten doet hij iets verkeerd of speelt hij een slechte wedstrijd. Ik denk dat dit vanzelf komt.

Een hele grote gaat het denk ik niet worden maar wel een stap hoger op naar bijv. een Tottenham.

Gehypt vind ik een raar woord. Iedereen weet wat hij kan. Laat het soms een wedstrijd liggen, maar doet niet heel Ajax dit de laatste tijden?

20 januari 2012 om 14:51

idd,en daarnaast voor zijn positie scoort hij veel te weinig.en ik vind ook dat hij de laatste tijd laks rondloopt op het veld.misschien paar weken op de bank om terug op de grond te zetten.

20 januari 2012 om 14:59

AC Milan - ajax; dat noem ik in ieder geval een topwedstrijd; ken je klassiekers..

20 januari 2012 om 15:05

Eriksen kan inderdaad niks, daarom was hij ook de beste man op het veld bij wedstrijden tegen Engeland en Portugal met Denemarken.

20 januari 2012 om 15:10

Nee tegen zagreb thuis niet zien schitteren?
Hij heeft meerdere wedstrijden geschitterd.
Alleen omdat hij van ajax komt vinden mensen hem gehyped...
Tuurlijk moet hij nog veel leren, maar als je sommige reactie's leest dan weet je dat er veel mensen maar wat slap uit hun nek kletsen.

20 januari 2012 om 15:10

als je als hoogtepunt van eriksen niet verder komt dan een sleepbeweging dan is er weinig hoop voor je, kijk je nooit naar ajax of heb je er gewoon geen kijk op.

het klopt helemaal dat hij niet met grote regelmaat overtuigd, of de kar trekt. maar hij geeft wel met grote regelmaat blijkt van een meesterlijk inzicht en het vermogen op openingen te vinden. dat zijn medespelers hier niet altijd mee om weten gaan is een feit. typisch een speler die op een hoger niveau beter tot zijn recht zal komen. de gemiddelde scout zal wel in staat zijn dit te voorzien, dus ik geloof die zaakwaarnemer wel.

20 januari 2012 om 15:13

Haha natuurlijk gaat het geen grootte worden.
Iedere voetbal specialist vind precies het tegenover gestelde.
Hij liet al wat zien tegen Engeland en Portugal.
Overigens gaat Tottenham geen 25-30 miljoen betalen...iets wat ajax minimaal verlangt.
Tottenham is geen slechte club...zeker op het moment niet ...2e of 3e in de Premier League.
Deze jongenman kan veel hoger gooien.
Heel Ajax doet het slecht op het moment...dan kan Eriksen gewoon niet zijn best doen...daar heb je het collectief van een Team nodig!

20 januari 2012 om 15:30

@nolimit.

Ik ben het volledig met je eens!
Bij vlagen laat hij zijn talent zien, maar hij is nog te jong/onervaren om een constant niveau te hebben laat staan om Ajax op sleeptouw te nemen.
Maar zijn techniek en inzicht daar is inderdaad niks mis mee.

Ik zie hem inderdaad ook naar een club als Tottenham gaan, en misschien daar nog doorontwikkelen zodat hij naar een topclub kan, dat hij een talent is, dat is duidelijk.

20 januari 2012 om 15:31

Waar jij (ndisdenaam) zegt dat andere mensen uit hun nek lullen doe je dat zelf zekers niet?
Eriksen kan hoger dan Tottenham?
Je maakt jezelf nu volstrekt belachelijk.
Ajax doet het slecht op het moment, uiteraard kan Eriksen dan niet optimaal schitteren, maar vergeet je nu ook niet dat Tottenham 2 stappen verder is op dit moment?
Nee Eriksen kan niet hoger dan Tottenham, nu in ieder geval niet. Je overschat Eriksen en onderschat Tottenham. Ik zie hem op den duur zeker meekomen met Tottenham maar dat je nu al begint over hoger is lachwekkend.

20 januari 2012 om 15:32

Zijn rendement ligt hoger dan het rendement van Iniesta en Xavi.

20 januari 2012 om 16:19

Veel zal afhangen van het EK naar mijn mening. Als Eriksen met Denemarken speelt zoals hij dat regelmatig doet, dan moet je niet verbaasd zijn dat hij voor een potentieel record bedrag naar een Europese topploeg verkast. Dat kan Tottenham zijn, dat kan een nog grotere zijn. Maar dat er zwaar diep in de buidel moet worden getast zal een feit zijn.
Aan de andere kant, als hij met Denemarken niet veel laat zien, dan zal de interesse voor hem zeker verminderd zijn, want ik ben bang dat het voor hem moeilijk zal zijn om zich optimaal te etaleren in het huidige Ajax, gezien het niveau waar Ajax de laatste tijd op speelt. Dan is het voor een 19 jarige niet even makkelijk, Zelfs een ervaren speler als Janssen heeft moeite met goed spelen. Ik zeg dit allemaal met pijn in mijn Ajax hart, maar het is wel een feit.

20 januari 2012 om 17:19

Nope. In Nederland ben ik voor Groningen ;-)

20 januari 2012 om 17:39

Als ik 1 club moet noemen waarvan de supporters onrealistisch zijn is het Ajax wel, Eriksen is een prima voetballer met meer talent dan een gemiddeld iemand maar een wereldtopper zie ik hem niet worden. Ik denk dat hij meer zo iemand als van der Vaart word, maar zeker niet beter. Ja ik ben voor Feyenoord maar toch.... Ajax supporters zijn gewoon onrealistisch en denken te goed over hun eigen club, kijk wat er nu met die club aan de hand is... Succes met reacties schrijven!

20 januari 2012 om 18:02

@galasekthebest

Rendement van Eriksen hoger dan Iniesta en Xavi. Ik heb zojuist mijn lachspier verrekt denk ik..

Ik ben volbloed ajacied en een groot bewonderaar van Eriksen maar alsjeblieft, Eriksen is in deze fase van zijn loopbaan nog geen 10 procent van deze 2 spanjaarden. Waar Iniesta en Xavi al jaren bepalend zijn in de wereldtop, elke wedstrijd weer, daar worstelt Eriksen er nog mee om wekelijks zijn stempel te drukken op Ajax, een club die meedoet om de titel in Nederland. Nog geen wedstrijd is Eriksen erin geslaagd een volledige pot bepalend te zijn en de kar te trekken, zoals bijvoorbeeld Sneijder dat in zijn laatste jaar altijd deed: Wesley was altijd top en verzaakte nooit.

Daar is Eriksen nog bij lange na niet. Eriksen zou, als hij nu een overstap naar een echte topclub in Engeland of Spanje zou gaan, het gros van de wedstrijden op de bank blijven zitten en daarbij is hij niet gebaat.

Maar bovenal: probeer de realiteit een beetje in de gaten te houden. Het noemen van Eriksen in één zin met Iniesta en Xavi is eigenlijk al te zot voor woorden.

20 januari 2012 om 23:52

Hij speelt ook absoluut niet goed op het moment bij Ajax, maar gehypt terwijl ongeveer iedere topclub achter hem aan zit kan ik ook niet geloven. Ze zullen er meer verstand van hebben dan wij allemaal bij elkaar al moet ik zegge ik zie zijn talent er ook nog niet uitkomen.

21 januari 2012 om 01:22

@ Feynoord96, Hoe moet ik dit een Feynoorder nou uitleggen... Amsterdammers dus ook supporters van Ajax, ze bluffen vaak en daar bedoel ik mee, ze zeggen iets bijv. wij worden kampioen en dat is ook een deel van de kracht van deze mensen.. Omdat ze zelfverzekerd zijn, jullie noemen dat arrogant maar in adam noemen ze dat zelfvertrouwen en dat kan je naar een hoger niveau brengen.. Maar daarom is Adam ook de stad van de zaken mensen en niet rotterdam omdat ze bluffen als arrogant zien maar eigenlijk gewoon zelfvertrouwen geeft en vaak een goede uitgangs positie ( Niet altijd ).
Ik ben ook een Amsterdammer dus ik zal even nuchter zijn over onze Eriksen, hij is een groot talent maar hij moet constant worden dus ervaring heeft hij zeker nodig.. Maar om nu al te stellen wat de jongen zijn top is klopt niet, want iedereen groeit in een voetbal carriere het meest, vanaf ongeveer zijn leeftijd.. Ik zeg niet dat hij bij Real Madrid kan spelen maar ik zeg ook niet dat Tottenham zijn top is want daar kan je gewoon echt helemaal niks over zeggen.. Maar hij heeft veel inzicht en heeft goede steekballen.. Het is niet zomaar dat Barca ook interesse heeft in Eriksen ! Sneijder had ook allemaal goede spelers om zich heen bij Ajax en Eriksen zit in een lichting met allemaal jonge spelers ( Talenten ) en daar heeft hij een beetje pech mee, maar Eriksen moet denk ik nog minimaal 2 jaar bij Ajax blijven om echt een stuk constanter te worden en Ajax heeft wel een paar oudere spelers nodig om het balans in dit jonge team te houden ! Dus Feynoord96 vind je mij onrealistisch ? Dus alsjeblieft scheer niet alle mensen over een kam, dankje..

20 januari 2012 om 14:35

Achja als je Eriksen zijn statistieken even bekijkt zie je dat hij wel degelijk van grote waarde is, dat het de meesten amper opvalt is een ander verhaal. Als Eriksen meer gaat scoren is hij een topper voor eredivisie begrippen en dat op deze leeftijd.

Logisch, is een talent. Maar meer ook nog niet in mijn optiek.
Zou er goed aan doen om een of twee jaar bij ajax te blijven, en zich daarvan uit verder te ontwikkelen.

Beter dat hij nog 1 jaartje blijft. Hij is zeker nog niet uitgeleerd bij Ajax en nog niet klaar voor een stap naar een topclub naar mijn mening.

20 januari 2012 om 14:34

hangt natuurlijk van de club af, bij een club als arsenal zou hij zeker stukken meer leren dan bij Ajax.

20 januari 2012 om 14:58

Ik denk dat zelfs in dit elftal van Arsenal zijn speeltijd niet veel zal zijn. En je leert toch het meeste van wedstrijden. Hij is nog maar 19 jaar dus die stap komt uiteindelijk echt wel. Beter nog 1 of 2 jaar Ajax voor hemzelf maar natuurlijk ook voor Ajax

20 januari 2012 om 15:17

nouja het niveau van de training van arsenal is natuurlijk een stuk hoger dan bij Ajax. Dus daar word hij dagelijks al beter dan op de trainingen. daarnaast bij Arsenal krijg je genoeg tijd als je goed genoeg bent. en dat is hij.

Hmm, apart als hij dit daadwerkelijk zo heeft gezegd. Tot nu toe waren de berichten uit het kamp Eriksen altijd zeer duidelijk: hij zou voorlopig nog bij Ajax blijven. Blijkbaar komt er toch wat vernadering in deze zaak?

20 januari 2012 om 15:07

Hij wil het seizoen afmaken bij Ajax, maar mocht er een club waar Eriksen ooit wil spelen komen met een bod dat Ajax niet kan weigeren dan lijkt het me niet zo gek als hij daarover zou denken. Zo apart vind ik het dus niet dat zijn zaakwaarnemer niets helemaal uitsluit.

Zou vervelend zijn voor ajax als hij deze maand nog weg gaat. Hij is toch vaak belangrijk, al vind ik hem dit seizoen wel bijzonder matig voetballen in vergelijking met vorig seizoen.

20 januari 2012 om 14:49

Los van het feit dat ik vind dat hij beter bij Ajax kan blijven voor zijn ontwikkeling, denk ik niet dat het direct heel vervelend hoeft te zijn voor Ajax. Dan kan de Boer namelijk eindelijk Janssen laten voetballen, Eriksen en Janssen kunnen niet samen op het middenveld, dat is me wel duidelijk, kijk als er een goede wedstrijd tussen zit lijkt het allemaal prima te gaan, mindere wedstrijden gaan ze niet voor elkaar door het vuur, de omschakeling om een foutje van je medespeler goed te maken is er dan net niet.

Eriksen is natuurlijk een groot talent, maar ik vind hem nog lang niet goed genoeg voor de Premier League en de Ligue 1. Hij heeft zijn uitschieters, maar blijft wisselvallig en gehypt

20 januari 2012 om 15:24

Ik neem als voorbeeld Maher. Een groot talent, en hij speelt in een elftal dat ook goed loopt. Hierdoor is het voor hem gemakkelijker om zijn niveau te halen.

Eriksen speelt in een team dat ik dit seizoen nog maar weinig keren goed heb zien spelen. Dan is het voor een 19-jarige ook moeilijk om zijn niveau te halen. Als anderen hun taken niet goed uitvoeren of als het positiespel als team niet goed is dan is het lastig om je niveau te halen. Je kunt van een 19-jarige nou eenmaal niet verwachten dat hij ff het team op sleeptouw neemt

Dus daardoor is hij wisselvallig denk ik en daarom vind jij hem gehypt.
Maar kijk alleen naar de pass op De Jong van gisteren. Wat een prachtige bal, daarvan geeft hij er vaker een dit was niet de eerste keer

20 januari 2012 om 16:48

Kijk ook even naar de rest van zijn wedstrijd. Eriksen speelde echt niet goed hoor, daar brengt dat ene mooie passje echt geen verandering in. Heel het seizoen is Eriksen al slecht en als hij echt zo goed is als velen beweren dan moet hij er toch wel een stuk vaker bovenuit kunnen steken dan hij op dit moment doet. Hij heeft af en toe zijn momenten maar laat het heel erg vaak afweten. Dus daarom is hij wisselvallig en gehypet.

Eriksen vind ik persoonlijk echt overhyped. Heeft heel veel talent maar is dit seizoen amper zichtbaar. Heb hem bijna geen wedstrijden zien beslissen nog. Volgens mij zweeft hij al teveel op een roze wolk door alle lof, want ik weet/denk dat hij een stuk beter kan.

20 januari 2012 om 14:37

10 assists en 4 doelpunten en je beweert met droge ogen dat hij bijna geen wedstrijden beslist? (waarmee je ook zegt dat hij niet belangrijk zou zijn)
belachelijk!
de statistieken alleen al zeggen genoeg en bovendien is eriksen ook vaak degene die een gevaarlijke aanval opzet.
als het tempo erg laag ligt en hij krijgt de bal dan gaat het tempo bijna altijd omhoog.
mensen die hem overhyped vinden zijn echt totaal niet serieus te nemen, sorry...

20 januari 2012 om 16:59

9 assists en 4 doelpunten!

Maar ik durf ook best met droge ogen te beweren dat hij bijna geen wedstrijden beslist. Gister heeft hij 1 mooi passje gehad, moor voor de rest helemaal zoek gespeeld. Waar was dat grote supertalent Eriksen dan? Helemaal nergens, gewoon helemaal weg gespeeld.

Ja hij is overhyped. Als je naar de beste wedstrijden van Eriksen vraagt dan is dat altijd bij het nationale elftal van Denemarken. Nooit bij Ajax, de club die zijn salaris betaald. Hij heeft ook veel te weinig scorend vermogen, af en toe een mooi passje en nog minder vaak een mooie schijnbeweging, maar dan heb je ook wel alles gehad wat Eriksen heeft laten zien. Loopt over het veld alsof hij al de vedette van 33 is.

20 januari 2012 om 14:39

Huh? Hij heeft verreweg de meeste assist van Ajax, blijft rustig aan de bal en lijdt nauwelijks balverlies. Op zijn leeftijd is dat een hele prestatie. Hij is pas 20. Al die scouts komen niet kijken omdat hij overhyped is (daar prikken ze zo doorheen). Zij weten namelijk wel naar welke aspecten ze moeten kijken. Het enige is dat hij niet veel scoort, maar met zoveel assists mag dat de pret niet drukken. Xabi en iniesta zijn ook geen doelpunten machines, maar hebben wel degelijk hun waarde.

20 januari 2012 om 14:54

Ja, hij doet dat in de 'mindere' wedstrijden. Ik heb hem nog nooit in de toppers beslissend zien zijn. Verder verwacht ik ook meer van hem, omdat ik weet dat hij beter kan. Misschien een oneerlijke maatstaf, maarja zo kijk ik er tegenaan.

20 januari 2012 om 22:02

2 assists in wedstrijd tegen az is inderdaad een 'mindere' wedstrijd

20 januari 2012 om 14:42

Eriksen is heel belangrijk voor ajax, niet met zn doelpunten, maar wel met zijn overzicht en steekpassjes, heeft dit seizoen al 9 assists en 4 goals gemaakt alleen in de competitie, dat is niet slecht voor zn 2e echte seizoen. gisteren ook nog 1 assist en 1 indirecte assist op de Jong, dus hij is wel degelijk zichtbaar dit seizoen

20 januari 2012 om 15:15

10 assists

20 januari 2012 om 22:02

beter :P zag ergens 9 staan

Psg..laat ze de moeite besparen..of Eriksen daar naar toe gaat...die gaat of naar Engeland of naar Spanje. Misschien dat AC of Inter nog een kansje maken..evenals Bayern Munchen..dan houdt het ook wel op.

20 januari 2012 om 14:47

Lees je reactie met veel plezier, je had beter kunnen schrijven waar hij niet heengaat, aangezien je alle grote voetballanden opnoemt.
Maar ik begrijp wat je bedoelt hoor, vond het alleen wel grappig staan.

Trouwens ik denk dat PSG wel een goed alternatief is, dit moet toch binnen afzienbare tijd tot de top van Europa gaan behoren, het lijkt mij dam mooi als je zeggen kunt, daar heb ik aan mee gebouwd.

20 januari 2012 om 18:47

Ben er toen geweest..en die club heeft wel wat kwa sfeer enzo...maar denk dat het voor Eriksen funest zou zijn.
Die kopen en kopen...je moet je afvragen of dat op dit moment wel de juiste plek is voor zijn ontwikkeling.
Geldt ook voor Manchester City hoor. Al zit je dan wel in een mooie competitie.

Ik snap dat echt niet dat zulke clubs intresse zouden hebben in Eriksen. Hij heeft misschien talent, maar verdedigend doet ie zijn werk niet naar behoren. Hij mag wel wat harder werken anders komt ie nooit bij een topclub.

Eriksen moet voorlopig bij Ajax blijven. Bij PSG halen ze op het moment gevestige namen en is er op de positie van een aanvallende middenvelder veel concurrentie voor hem. Bij Ajax is hij zeker dat hij vertrouwen en speelminuten krijgt. Manchester United zou een optie kunnen zijn, maar Tom Cleverley is een speler met min of meer dezelfde kwaliteiten als Eriksen. Zou Eriksen verkassen, denk ik dat die Engelsman de voorkeur krijgt.

Wanneer er een bod van 30 miljoen is zou ik hem verkopen. Het is een geweldig talent, maar ik vind dat zijn ontwikkeling stagneert. Hij blijft wat wispelturig in de wedstrijd en durft de touwtjes niet in de handen te pakken. Wanneer hij vertrokken is kan Ajax Janssen optimaal gaan benutten of eventueel Serero of Klaassen een kans geven. Die 30 miljoen zou zeker welkom zijn bij Ajax!

Dan heeft hij geluk dat de clubs hem gisteren niet kwamen bekijken, wat was hij een drama zeg. Deze man is zeker nog niet toe aan een transfer naar een topclub. Probeer eerst een subtopclub.

Ajax laat hem deze transferperiode echt niet gaan, tenzij er natuurlijk hele hoge bedragen van minimaal 25 miljoen geboden, dan moet Ajax er wel over nadenken.

Hoe hard Eriksen ook roept te blijven als een ploeg als Man U komt gaat hij gewoon direct. Al ist voor zijn ontwikkeling veel beter nog even bij ajax te rijpen. In mijn ogen nog niet klaar voor de absolute top. Is nog jong, komt er wel!!

Dit is volkomen logisch.
Hij is nu al 1 van de beste van Denemarken, speelt al 2 jaar bij Ajax, en wordt gezien als toekomstig top speler.
Ik denk dat hij tot de zomer blijft en daarna verkocht wordt voor een bedrag tussen de 15 - 25, Jammer voor Ajax maar zoveel geld kunnen ze gewoon niet weigeren. Ik hoop dat hij met zijn verstand kiest en een club zoekt waar hij aan spelen toekomt en niet op de bank wordt gehouden.

Ajax heeft er iig veel plezier en zijn opvolger staat in de zomer klaar. Klaassen.

20 januari 2012 om 14:37

Klaasen willen ze klaarstomen voor de spitspositie volgens mij. Maar zijn opvolger staat ind wel klaar, er zijn er meerder die daar kunnen spelen. Serrero, Lodeiro en in de A1 lopen er ook nog 2.

20 januari 2012 om 14:58

Ik hoop dat Klaassen gewoon in de aanvallende middenvelder positie blijft spelen.
Voor de spits positie hebben ze Sigthorson, Bulykin, De Jong nog rondlopen en ik nood kan ook Lodeiro daar spelen.

Maar je hebt wel gelijk dat ook Serero ( zo schrijf je het) en Lodeiro op die positie kunnen spelen.
En ik ben benieuwd welke jeugd speler jij nog meer op die positie zou willen zien?
Ik denk dat je Mats Rits bedoelt maar die kan het niveau nog niet aan en die ander zou ik graag van je willen horen.

20 januari 2012 om 15:16

Ik doelde inderdaad op Mats Rits, die is er inderdaad nog niet klaar voor, maar dat is wel het volgende talent die op die positie kan komen te spelen, de andere die ik bedoelde is Fischer, is toch ook een aanvallende middenvelder, of zit ik nou mis.

20 januari 2012 om 15:28

Ik weet niet precies waar Fischer speelt. ik dacht dat hij juist een verdediger was , maargoed, misschien dat iemand anders dat wel weet

20 januari 2012 om 15:17

Contract tot zomer 2014...dan is 15-25 niet genoeg... een getal onder de 20 gaat het 10000% niet worden.

20 januari 2012 om 15:30

Ajax gaat hem echt niet wegdoen voor 10 miljoen.
Hij kan dus nog 2 jaar bij Ajax spelen en als een club hem wilt hebben moeten ze maar zo'n bedrag voor hem neerleggen. en dat is echt niet veel voor een speler van zijn kaliber!!

20 januari 2012 om 16:26

Sterker nog, ik geloof niet dat Ajax hem voor minder dan 20 miljoen zou laten gaan en als hij het op het EK goed doet, dan zou 30 miljoen mogelijk zijn. Ik zeg niet dat hij dat waard is voordat ik verontwaardigde reakties krijgt, maar de vermogende clubs zullen dan aan de deur kloppen. En met wat concurrentie onder hun loopt dat dan al gauw op.

20 januari 2012 om 18:38

Dat zeg ik ook, Vele scouts van topsclubs manu Barca etc erkennen zijn talent.
Het komt zelden voor dat alle scouts hetzelfde denken.
Ongetwijfeld word dit een grootte.
Ongelofelijk dat er mensen nog aan hem twijfelen.
Stelletje calimero's

Ik hoop dat hij zeker dit seizoen nog blijft, hopelijk daarna nog 1 seizoentje. Deze jongen is nog maar 19, nog een hele carriëre voor zich. Ik denk dat het beter voor hem is om nog anderhalf jaar te ontwikkelen. Maar ik weet wel dat Ajax flink gaan cashen voor Eriksen.

Zou slecht nieuws zijn. Deze jongen moet nog groeien, ook fysiek en valt dit seizoen wat tegen. Zijn afstandsschot moet ook veel beter.maar de pass die hij gisteren weer gaf, daar druipt de klasse gewoon vanaf. 19 jaar is hij ook pas en al zo''n intelligente voetballer. De pass bij de 3-1 in de kampioenswedstrijd ook. 25 miljoen euro moet er zeker uit te trekken zijn.

Het is te hopen, en het zou voor hem ook goed zijn, om nog zeker een seizoen te blijven. Anders blijft er zonder Vertonghen, Van der Wiel en Eriksen buiten Boerrigter, Boilesen en Sigthorsson echt alleen nog maar middelmaat over.

Eriksen heeft alleen dit seizoen al meer dan 10 assists gegeven, en dat in dat matige zootje van ons.

ik wil hem wel is bij Man United zien, het lijkt soms wel of hij te slim is voor Ajax.
Ik wil hem wel is zien met een Rooney of Hernandez, die goede loopacties hebben, kijken of Erikson zich daar beter kan ontwikkelen

Eriksen is misschien een leuke speler voor de Eredivisie,maar mocht hij naar een club als Barcelona of Man.u gaat hopeloos falen.
Deze jongen word zo erg gehypt dat je medelijden begint te kijrgen voor hem.
Laat hem maar eerst topwedstrijden beslissen wat hij nauwelijks doet voor zijn positie.

Ajax moet nu proberen het contract van Eriksen open te breken. De interesse begint nu echt toe te nemen en Eriksen geeft aan nog te willen blijven, als ze het nu niet doen verlengt hij niet meer en wacht hij op een topclub.

Hoe langer zijn contract bij Ajax duurt, hoe meer hij kan opbrengen.

20 januari 2012 om 14:36

Inderdaad want, in 2014 loopt zijn contract af en dat moeten we niet hebben.

20 januari 2012 om 14:40

Ik weet niet of je het sarcastisch bedoelt, maar hoe langer hij onder contract staat, hoe langer Ajax clubs kan afwijzen (er is geen directe druk om hem te verkopen) en dan kan hij dus nog beter worden bij Ajax (waardoor hij weer meer op kan brengen).

20 januari 2012 om 14:39

idd, maar ajax kennende doen ze dat niet.
komen ze er volgend jaar pas achter dat ze hem ineens wel moeten verkopen want anders loopt hij gratis weg...
tijdje geleden heb ik al aangegeven dat ajax hier veel te dom in handelt wat contracten openbreken betreft.
ik vrees dat dat bij eriksen weer niet anders zal zijn...
dom dom dom

20 januari 2012 om 14:50

Ja, inderdaad. Ze doen het wel met jonge talenten als Klaasen, maar waarom ze dan in godsnaam de spelers vergeten die al het goede niveau hebben en veel waarde vertegenwoordigen..

Je ziet dat zo verschrikkelijk vaak bij Ajax, zoals jij al aangeeft, daar worden zoveel miljoenen mee verspilt. Als je ziet hoe bijvoorbeeld Portugese clubs daarmee omgaan. Die verlengen contracten zodra een speler begint te presteren en daarna zo vaak mogelijk. Ook al is het zonder verlengen, maar met een hoger salaris. Puur om ze tevreden te houden bij de club en misschien ook om een hogere clausule in het contract te krijgen.

Ajax (en alle andere Nederlandse clubs) denken er pas aan als het contract bijna afgelopen is of het gewoon al te laat is voor de speler zelf (aangezien er clubs interesse hebben die meer salaris betalen of in een mooiere competitie spelen).

20 januari 2012 om 16:01

He gelukkig dat jij de oplossing ervoor hebt gevonden. En iedereen in de voetbalwereld zich maar afvragen hoe het toch mogelijk is!!....wat het maar waar man. Zo simpel als jij het stelt is het gewoon niet...jammer genoeg

20 januari 2012 om 16:15

@ Marrekie

Waarom niet? Als je iets afkraakt is het ook wel geloofwaardig als je er meteen bij zegt waarom het precies niet kan.

@de10

Volgens mij ben jij echt ziek!! Vind jij Erikssen echt 30 miljoen waard? Dan zou je toch eens vaker Ajax moeten volgen. Ajax zou blij moeten zijn met 10miljoen.

20 januari 2012 om 14:41

Het gaat er niet om wat hij waard is, het gaat erom wat de gek ervoor wil geven. Voor onder de 20 miljoen zou ik Eriksen niet verkopen, puur omdat je er op latere leeftijd meer uit kan halen. Veel clubs zijn geïnteresseerd en hij staat bekend als europese grootste talenten. Momenteel laat hij het wat afweten, maar zijn status blijft. Het slechte positiespel van Ajax is ook een v/d oorzaken dat hij niet goed functioneert als je bij Denemarken kijkt doet hij het altijd top

Zelfs als hij voor zijn doen slecht presteert is hij toch samen met Narsingh de meest waardevolle speler van de eredivisie qua assists goals van 2011

20 januari 2012 om 14:45

Of iemand ziek is of niet laat ik in het midden.

On: Het gaat er niet om wat die waard is, maar wat andere clubs er voor willen geven. Op dit moment zijn er meerdere grote clubs geintereseert in hem, hij zal dus wel wat kunnen. Voor Ajax is dit gunstig want die clubs zullen tegen elkaar gaan opbieden en laat nou net PSG en Man City tussen de clubs zitten die interesse hebben en die geven geld uit als water.

Nou dikke doei dan maar.gister 1 mooi balletje gegeven en verder niks nada noppes!! Alleen maar dom balverlies.zo gaat dat al tijden bij hem. Zet de Jong daar maar weer neer.

Eriksen, blijf bij Ajax win nog eens de titel, ga door richting de knock-out fase van de Champions Leage, geef de meeste assists in de Eredivisie, word aanvoerder en de beste voetballer van Nederland. Dan mag je bij ons weg.

ons meestertalent zou op dit moment nog niet uitblinken bij Utrecht. Wat speelt hij zijn laatste 10 wedstrijden ontzettend slecht zeg. Ik verbaas me iedere keer opnieuw weer als ik na een wedstrijd zie dat hij weer 2 assists op zijn naam heeft staan, want hij laat werkelijk helemaal niets zien. Opzich is dat dan nog knap te noemen, maar we hebben op dit moment niks aan hem. Hij is nog lang niet klaar voor een topclub, moet eerst maar is een jaar de belangrijkste man bij Ajax worden en echt iedere week een 7 scoren.
Gewoon lekker een contract geven met een dikke afkoopsom en hopelijk komt het er ooit nog een keer uit. Hij is pas 19, dus daar maak ik me geen zorgen over.

Als ajaxfan wil ik het volgende zeggen:
Ik vind Eriksen een enorm talent en hij heeft het in ''het kampioensjaar'' fantastisch gedaan, maar sinds Theo janssen is gekomen en ajax 4-3-3 met de punt naar achter is gaan spelen (ala barca) vind ik het spel van ajax dramatisch en het niveau van eriksen is gedaald.
Het zou voor ajax beter zijn als ze weer met de punt naar voren gaan spelen wat betekent 2 controlerende middenvelders... want de verdediging van ajax is erg slecht dit seizoen
Vertongen... de arogantie druipt er vanaf en zijn slechte spel word gemaskeerd door hier en daar een doelpunt en af en toe gaat hij met de bal naar voren... Maar verder is het verdedigend maar waardeloos

Als ajax weer met 1 ''10'' speelt: Eriksen, komt in ieder geval hij weer op niveau en heb je met 2 controleurs iets meer zekerheid achterin

maar eriksen is nog maar 19 jaar en als hij slim is blijft hij nog 1 of 2 jaar.. de miljoenen lopen niet weg

20 januari 2012 om 15:01

Ajax speelt met de punt naar achteren, en dat deden ze vorig jaar onder Frank de Boer ook al.

20 januari 2012 om 15:33

ja bedoel ik ook, verander het meteen

Maar toch is er iets verandert vanaf de zomer.. het is gewoon dramatisch

20 januari 2012 om 16:04

Er zijn veel dingen verandert sinds de zomer:

- Janssen voegt nog minder toe dan De Zeeuw.
- De aanvallende middenvelders staan veel te diep waardoor ze niet aanspeelbaar zijn. Dat was vorig jaar ook wel enigzins het geval maar toen was er vaak in ieder geval 1 aanvallende middenvelder die zich een beetje terug liet zakken.
- Anita is van het middenveld gehaald. Hij was essentieel in de tweede seizoenshelft vorig jaar in de rol van spelverdeler. Hij heeft meer inzicht en controle dan Enoh. En is ook een prima aanjager.
- De Jong heeft veel op het middenveld gespeeld. Daarvoor is hij niet geschikt.
- Het elftal zet te weinig druk naar voren als de tegenstander balbezit heeft.
- De verdediging staat consequent te ver naar achteren waardoor de afstanden te groot worden en je niet gelijk druk kan zetten bij balverlies.

Het probleem met de buitenspelers die met hun verkeerde been op de zijkanten staan en zelden een man passeren hadden we helaas vorig jaar ook al.

En het droevige is dat Frank de Boer geen idee lijkt te hebben heeft wat er fout gaat.

Typisch voorbeeld van een overgewaardeerde voetballer.

Maakt helemaal niks klaar op dit moment bij Ajax en zie hem zeker niet slagen bij een grotere club!

Dit moment zij vooral Strootman en Mertens een klasse hoger.

20 januari 2012 om 15:15

Dan vertel mij eens, wat maakt Mertens en Strootman betere voetballers dan Eriksen?

Ben er benieuwd de aankomende 2 wedstrijden hoe Eriksen het gaat doen.
Deze 2 wedstrijden zijn erg belangrijk voor Ajax.

Jammer dat Ajax zo'n puinhoop is en Frank de Boer zo dom. Dat gaat ten koste van de ontwikkeling van dit toptalent. Hij moet ook gestimuleerd worden om beter te worden. Speelt veel te gemakkelijk op dit moment.

Jongens, echt, als je niet kan inzien dat Eriksen een van de allergrootste talenten van Europa is dan weet ik het ook niet meer.
Die jongens is op zo'n jonge leeftijd al zoo goed, en ook bepalend (!), ja bepalend voor dit team. Als je alleen al zijn statistieken erbij haalt: 4 goals, en 11 assists dit seizoen.
Tadic werd vorig jaar de hemel ingeprezen nadat hij 19 assists in een heel seizoen had, ik denk dat Eriksen daar met gemak overheen gaat.
Hij heeft zoveel inzicht in het spelletje op zo'n leeftijd. Eriksen gaat Ajax heel veel geven, wat betreft zijn spel doet hij dat al en als hij over een jaar of 3 vertrekt ook qua financiën.

Eriksen is zeer zeker een groot talent, maar laten we allemaal nu de discussie eindigen door te stellen dat hij op dit moment hélémaal niks brengt!
Hij is zo zwaar gehypt dat deze nuchtere jongen ook is gaan zweven. Als hij nu eens simpeler gaat spelen komt het vanzelf wel, hij wil het altijd zo mooi doen dat het zijn doel voorbij schiet.
En ook wel het krachthonk in want wat een slappeling is het zeg, geen duel- of schotkracht what so ever. Daar gaat hij het in het buitenland niet mee redden.

Ik denk dat er komende zomer een groot probleem bij komt in het amsterdamse.
Buiten de huidige perikelen (waarvan ik denk dat die daar nooit opgelost worden) komt daar de sportieve teloorgang ook nog bij.
Deze spelers zullen allen vertrekken bij een aantrekkelijke club ('aanbieding)
vd wiel
vertongen
alderwereld
sulimanie
jansen terug naar arnhem
en eriksen
Ik denk dat dit niet onwaarschijnlijk is en dan heb je mischien een aardige zak met geld maar wat dan??

20 januari 2012 om 15:42

Alderweireld blijft sowieso wel. Die is nog niet klaar voor een stap hogerop. Vd wiel voor meer dan 10mil is ook wel goed, daar haal je transfervrij Janmaat voor terug. Als vertonghen weg gaat heb je wel een probleem, daar moet je dan ook een goede vervanger voor halen. Als Sulejmani eer dit seizoen 20 inlegt wat wel mogelijk is dan kan je daar ook een grote transfersom voor vangen die je kan besteden aan een nieuwe links en rechtsbuiten. Jansen weg is ook geen probleem, hij doet het toch niet zo goed bij Ajax.

20 januari 2012 om 15:46

Als Jan weg gaat is er geen probleem, wat hij nu laat zien is niet best. Laat een jeugdspeler dan maar lekker rijpen.

20 januari 2012 om 15:50

Ja, maar nog een jeugdspeler erbij kan bijna niet. Als Janssen, Vertonghen en vd Wiel weg gaan mis je wel ervaring he. Met alleen talent red je het echt niet. Al helemaal niet met een verdediging van gemiddeld 20 jaar oud.

20 januari 2012 om 15:57

Het is wel grappig dat jij dit zo meld want ik denk dat zo'n opsomming bijna elk jaar wel komt en toch blijft Ajax toch goed boven water. Ze moeten toch iets goeds doen lijkt me

Voor meer dan 30 miljoen mag hij van mij we lweg hoor. Er zijn genoeg spelers voor zijn positie.

Ik ben geen Ajax supporter, maar ik -e en erken de klasse vqan Eriksen we'll. Die jongen is in potentie voor mij een Barca speler (geen sarcasme). Mensen vergeten dqat die jongen nog maar 19 is en al 2 jaar onomstreden basispeler. Ok hij scoort niet bijster veel, maar staat standaard hoog op de assist lijstjes. Wat dus betekent dar die jongen nu al veel inzicht heeft en dat kan met meer ervaring alleen maar beter worden. En trouwens een speler+als Afellay(vergelijkbare posities) destijds bij Psv scoorde ook niet bijzonder veel, maar werd we'll beschouwd als beste speler vqan de eredivisie.

20 januari 2012 om 16:27

Hij is pas sinds vorig jaar winterstop onomstreden basisspeler, Milan uit in de CL vorig seizoen was zijn eerste belangrijke basisplaats en dit jaar staat hij voor het eerst hoog in het assist klassement.
Iedereen ziet dat Eriksen over voldoende talent beschikt om een stap hogerop te komen, maar als hij zo blijft spelen als nu dan gaat dit nooit gebeuren. Hij is niet belangrijk genoeg voor zijn team en neemt Ajax niet op sleeptouw als ze het moeilijk hebben en het nodig is. Eriksen is kampioen van de 'kleine' wedstrijden, en speelt ook alleen goed tegen kwalitatief veel slechtere tegenstanders als Ajax. Dit probleem heeft Toivonen ook bij Psv, al scoort die wel wat meer.

Geweldige speler die het AZ erg moeilijke maakte maar volgens mij maar 1 goede ingeving had en voor de rest er een beetje doelloos bij liep.
Nee, die Ajax sprookjes geloof ik nu wel met al die klasse spelers. Ik kan gelukkig nog echt genieten van spelers een paar kilometer verder op waar ze dan zo gezegd minder materiaal voor handen hebben.
Hoe lang kan men dit ons nog wijsmaken?

20 januari 2012 om 17:37

Haha, inderdaad. En dan die jeugdopleiding waar 'geweldige talenten rondlopen als Wesley de Sa' of weet ik veel. Als ze zo goed zijn, zouden ze hun debuut al hebben gemaakt. Want Sulejmani is ook zo wisselvallig als wat en Boerrigter is nu geblesseerd, dus dan zouden ze die kans nu moeten grijpen.
Ik vind Eriksen echt enorm gehyped. Die jongen heeft nog geen tien doelpunten gemaakt in anderhalf jaar geloof ik. En geeft amper assists. Het gaat ook niet alleen om cijfers, maar je ziet hem nooit belangrijke, simpele ballen geven. Hij heeft wel een aardige techniek, maar bij Ajax loopt het nou niet bepaald op rolletjes, dus daar komt ie niet echt tot z'n recht.

Als je als 18/19jarige bepalend bent in het deens elftal dan kan of ben je een hele grote. Het is jammer dat Eriksen in een groep bij Ajax speelt die heel wisselvallig is. Als hij in een meer ervaren team had gezeten had zijn klasse veel meer tot uiting gekomen.
Je kan helemaal niet " gehypt" worden in het voetbal want resultaten spreken voor zich.
Het zou denk ik niet goed voor hem zijn om nu al naar een andere club te gaan. Hij is pas 19

Waarom zegt maar liefst 65% (zie poll) dat Eriksen Niet klaar is voor een stap hogerop..
Persoonlijk ben ik geen Ajax fan (verre van), maar Eriksen is gewoon een enorm talent, die een stap(je) hogerop heus wel gaat overleven..

Deze jongen haalt het wel als PSG hem bijvoorbeeldd binnen wil halen. Eriksen is er helemaal klaar voor! Zeker weten!

Wat wij in deze vinden is voor een eventuele transfer van belang. Tuurlijk, meningen zijn leuk. Ajax beschouwt hem als een talent en als we de media mogen geloven zijn veel clubs die interesse voor hem hebben. Daarbij is die jongen pas 19 jaar en ik vind hem nuchter overkomen. Daarbij past hij zich goed aan (door bijvoorbeeld de nederlandse taal te spreken) en dat spreekt mijn inziens in je voordeel. Hij heeft een contract tot 2014 dus als er een bod komt, moet er een heel goed bod komen. Als Ajax daarmee akkoord gaat en Eriksen wil daar ook naar toe....tjah, dan gaat hij.

Persoonlijk denk ik dat het beter is om nog even te blijven. Hij is verzekerd van een basisplaats en kan nog genoeg leren in de nederlandse competitie.

Off: Ik vind Eriksen een zeer talentvolle speler. Hij heeft meerdere malen laten zien dat hij met een paar simpele bewegingen/passes iemand vrij voor het doel kan zetten.

Een talent betekent dat iemand de potentie heeft om door te groeien tot een hele goede voetballer. Het verschilt alleen per speler wanneer dit er uit komt. Daarnaast zijn er andere factoren die bepalend zijn. Onder andere de vorm van je medespelers. Als de spelers bijvoorbeeld niks doen met de passes van Eriksen, valt de prestatie van Eriksen automatisch ook in het niets.

Volgens mij verwacht iedereen van Eriksen dat hij de nieuwe Messi van Ajax wordt, terwijl het een hele andere type speler is. Bovendien speelt hij ook in een beduidend slechter team.

On: Ik zou Eriksen lekker verkopen voor een flinke zak met geld. Als er een team is die 30-35 miljoen wilt uitgeven zou ik dat zeker doen. Kan je met dat geld in ieder geval de rest van het team gaan versterken.

De potentie spat eraf,lt wel potentie.
Want op een paar hakballen en geweldige steekpasses heeft hij zijn talent laten zien,jammer dat hij nog nooit beslissend genoeg is geweest.
Zeker nog niet klaar voor de top,ff geduld nog.

Grappig hoe mensen zich blind staren op assist en doelpunten. Deze jongen is zo veel beter dan zijn teamgenoten (Op Vertonghen na misschien). Hij is constant maar dan ook echt constant aanspeelbaar heeft de bal altijd kort aan zijn voet, hoeft niet na de bal te kijken als die hem aan ze voet heeft liggen. (weetje nog toen Jan van Halst 1 moment van Wijnaldum eruit pakte dat hij dribbelde met ze hoofd omhoog, Eriksen doet dat 90 minuten lang). Bovendien begint hij zich steeds nadrukkelijker rendabel te maken. Gisteren ook weer een prachtige assist op Siem de Jong bij de 1-0.

Neen, ik lach al die mensen uit die zeggen dat hij te weinig laat zien. Eriksen laat elke week zien dat hij met een stelletje prutsers op het middenveld en op de vleugels voorin speelt.

Ik vind hem zeker nog niet toe aan een stap hogerop. Ik vind nog niet dat hij echt als het er echt om gaat zijn stempel op Ajax heeft gedruk zoals spelers als Ibrahimovic, Sneijder, van der Vaart, Huntelaar of Suarez wel deden. Als je nou bijvoorbeeld kijkt naar Utrecht - Ajax of Ajax - AZ gister. En het loopt niet lekker dan moet hij als groot talent juist opstaan en de ploeg aan de hand nemen. Zolang hij dat nog niet kan is hij in mijn ogen nog niet toe aan een volgende stap.

Verder als er echt een club komt en Eriksen heeft daar zelf ook oren naar is het voor mij ook prima. Zou ik als ik Ajax was gewoon net als die Portugese topclub gewoon lekker hoog in de boom gaan zitten. Durf zo'n jongen gewoon een prijskaartje van 40 miljoen te geven. Dan zal er uiteindelijk echt wel een club als Man City of Paris SG zijn die 25 miljoen voor hem neerlegd. Ook Eriksen is vervangbaar.

20 januari 2012 om 17:53

Vind ook niet dat je kan eisen dat hij Ajax op sleeptouw neemt. Suarez kon Ajax in zijn 2e seizoen ook nog niet op sleeptouw nemen en die had toen al heel wat meer eredivisieervaring. Ik vergelijk het liever met Sneijder die op die leeftijd Ajax ook nog niet op sleeptouw nam en zelfs een periode op de bank kwam omdat hij ver onder maats speelde.... en we zijn het met zijn allen eens dat Sneijder toch geen koekebakker is geworden of wel. Geef deze jongen eens de tijd want het is nog maar een broekie.

20 januari 2012 om 19:10

Wow Ajacied777, nu maak je toch echt even een fout, Sneijder nam vanaf zijn debuut uit tegen Willem II zijn club Ajax op sleeptouw in moeilijke wedstrijden. Ik blijf erbij de echte talenten kunnen dat.

Neem dat lijstje van het grootste talent van Europa daar eens bij. Götze nam Dortmund vorig jaar aan de hand en won de Bundesliga. Wilshere ontpopte zich in verschillende wedstrijden van Arsenal als leider. Hazard maakte vorig jaar Lille zo'n beetje eigenhandig kampioen van Frankrijk. En Thiago wist bij afwezigheid van Xavi en Iniesta het hele middenveld van Man Utd onderste boven te spelen. Eriksen zit nog niet op dat niveau. En nogmaals de echte grote talenten staan dan juist op dat soort momenten op. Dat verwacht ik nu ook van Eriksen. Hij heeft absoluut de kwaliteiten daarvoor. Ik bedoel dit ook niet als sneer van Eriksen. Ik vind juist dat hij met zijn mogelijkheden meer uit sommige situaties kan halen. En dan ben je dus nog niet uitgeleerd.

Sneijder is inderdaad geen koekenbakker, dat zag je al toen hij in de B-tjes speelde dat hij een grote zou worden.

Verder tja tijd geven. Hij speelt nu al bijna twee jaar in het eerste. De tijd heeft hij nu gehad om te wennen etc. Nu is het tijd voor de volgende stap, en dat is dat hij het verschil moet gaan maken.

21 januari 2012 om 13:24

@ Rugu

Sneijder heeft helemaal niet vanaf het eerste moment Ajax op sleeptouw genomen. Er was zelfs een periode dat veel mensen twijfelden of hij het niveau wel aan kon en hij heeft toen meerdere wedstrijden op de bank gezeten.

Daarbij maak je de vergissing om 1 ding over het hoofd te zien. Gotze, Hazard, Thiago doen dit allemaal in een team dat heel goed draait. En Wilshere!!!! Je bedoelt die jongen die tegen Denemarken helemaal zoek gespeeld werd door Eriksen waardoor gelijk alle Engelse topclubs die nog geen interesse hadden dat wel kregen en de discussie over Engels talent weer direct oplaaide.
Bij die clubs is het heeeeeeel wat makkelijker om je postief te onderscheiden dan als broekie in een team dat totaal niet draait. Afellay was in zijn eerste wedstrijd bij Barca ook gelijk 2 klasses beter als 3 weken daarvoor in zijn laatste wedstrijd van Psv. Wanneer je in een team met een hoog niveau speelt dan ga je zelf ook sneller in dat hoge niveau mee.

Het allermooiste aan bovenstaande discussie vind ik weer dat vele scouts van verschillende subtop en topclubs in Europa hem wekelijks volgen, dat vele NL experts zeggen dat het een geweldige speler is maar dat alle voetbalkenners hier op VZ die Ajax het licht in de ogen nog niet gunnen zeggen dat het een gehypte speler is en hij ze niet imponeert...... LOL dat is mijn reactie op al die mensen.

zomaar een gedachten spinsel.

Is de kans niet aanwezig dat mede door het organisatorische geklungel bij ajax er een leegloop dreigt aan te komen?
Eriksen, vd wiel, enoh, vertongen (miralem zat ook al te twijfelen geloof ik).
Misschien hebben of krijgen spelers nu ook wel hun buik vol van alles, ondanks dat Frank de boer ze verre van alle onzin weg houd.
(sponsor adidas liep ook al beetje te mekkeren).
Vorig seizoen werd alles nog beetje verbloemd door kampioenschap.

Ik hoorde vandaag van verschillende mensen dat PSG 22 miljoen op Eriksen zou hebben geboden.
Ik weet niet of dat op de waarheid is berust. Maar, ik hoorde het van meedere mensen.
Als dat waar zou zijn, zou ik als ik Ajax was er niet mee akkoord gaan. Als 30 word geboden zou ik pas gaan praten. Eriksen heeft nog zo veel protentie.

Christian Eriksen is 1 van de grootste, zo niet het grootste talent van de Nederlandse velden! Ik als Ajacied vind echter dat hij nog niet rijp is voor de top! Deze jongen is pas 19 en kan nog genoeg leren bij de kampioen van Nederland.

Ik denk dat ie een volledig seizoen top moet zijn voor die weg moet gaan! Stuk of 10 goals en 15 assist! Net als Sneijder, een stap naar United of een andere topclub komt, als hij veel wil spelen nog te vroeg!

Ik hoop dat Paris Saint-germain voor zondag een slaapzak meeneemt, want wat deze jongen dit seizoen laat zien is ronduit onder de maat en slaapverwekkend. Jammer, want het is natuurlijk een groot talent.

Nou ik laat er geen traan om als die vertrekt bij Ajax. De meest overschatte voetballer van de eredivisie. Ik moet altijd aan een schoolvoetballertje denken bij hem en snap werkelijk niet waarom hij zo wordt opgehemeld, maar dat heb je al gauw als je bij ajax speelt

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren