Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

'Loos gerucht' over Ajax-doelwit blijkt kern van waarheid te bevatten

Laatste update:

Ajax wil af van Mounir El Hamdaoui, maar heeft wel een opvolger op het oog. In Turkije zag men zich genoodzaakt te reageren op een gerucht dat de afgelopen dagen de ronde deed. De Amsterdamse club zou 7,5 miljoen euro willen betalen voor Burak Yilmaz van Trabzonspor, de topscorer van de Süper Lig. De 26-jarige aanvaller maakte dit lopende seizoen al 21 competitiedoelpunten.

/

Een zegsman van Trabzonspor ontkende donderdag dat er concrete belangstelling is voor Burak, maar het management van de hoofdrolspeler geeft toe dat er wel degelijk iets speelt. Een winterse transfer is hoe dan ook geen optie, zo verzekerden beide partijen aan diverse Turkse media. "Er is nog geen deal, maar Ajax wil Burak wel", vertelde een zaakwaarnemer van Burak donderdag aan Radyospor. "Ajax is niet de enige club, want er is ook interesse van topclubs uit Spanje, Engeland, Italië en andere landen. Aan het eind van het seizoen bestuderen we formele aanbiedingen. Het ligt in de lijn der verwachting dat Burak Trabzonspor in de zomer verlaat."

De veertienvoudig international kent persoonlijk een topseizoen. Vorig seizoen kwam Burak, die eerder onder meer het tenue van Fenerbahçe droeg, tot negentien Süper Lig-treffers, maar dat aantal heeft hij nu al overschreden. Ajax is door Guus Hiddink, voormalig bondscoach van Turkije, getipt over zijn kwaliteiten. "Hij heeft positief gerapporteerd over Burak, waardoor Ajax nog gewilliger is om hem vast te leggen", besluit de belangenbehartiger.

Bekijk hier een video van Burak Yilmaz:

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Als de belangstelling, uit Engeland, Italie en Spanje serieus is dan moet Ajax toch afhaken want dan gaat het qua salaris over totaal andere bedragen die zelfs voor een nederlandse topclub niet realistisch zijn.

20 januari 2012 om 00:47

Ga jij is heel gauw naar je bed toe!

Laat Burak Yilmaz zelf bepalen waar hij naar toe wil en Ajax moet opgeven omdat volgens jou ''als de belangstelling, uit Engeland, Italie en Spanje serieus is dan moet Ajax toch afhaken'' schei toch uit! Buitenlandse clubs hebben inderdaad meer kans om hem te halen, maar dat wilt niet zeggen dat Ajax moet opgeven.

On: Met de verkoop van Mounir, Gregory en waarschijnelijk onze aanvoerder Jan Vertonghen in de winsterstop/zomer, heeft Ajax genoeg geld er voor over om hem binnen te halen.

Kan iemand mij vertelen wat voor soort speler hij is in de (spits) positie???.. Want we weten allemaal, dat hij goed op dreef is met scoren bij Transpor.

20 januari 2012 om 02:20

Het is toch volkomen juist wat Ramondiaz hier zegt. Van mij hoeft Ajax niet af te haken, maar de kans is bijzonder groot dat Ajax bot vangt wanneer de topclubs uit o.a. Engeland en Spanje zich mengen. Die kunnen nu eenmaal meer betalen, en daarnaast hebben ze ook meer status. Ik denk, met alle respect, dat deze speler liever een contract tekent bij een club uit zo'n topcompetitie dan bij Ajax.
Maargoed, ik heb prachtige verhalen gehoord over deze spits, dus mocht Ajax 'm overhoopt toch binnenhalen dan zou dat de Nederlandse competitie alleen maar sieren.

20 januari 2012 om 03:08

slaap je al mannetje...
een topschutter uit turkse competitie zal nooit maar dan ook nooit wat worden in amsterdam.
1 eigen jeugs is nooit minder
2 financieel veels te groot risico
3 islamiten spelen niet voor plus minus 2 maanden ramadan enzovoort terwijl het salaris wel doorgaat

als 3 oop feiten beruste optelsommen waarom hij totaal niet hoeft te komen

slaap lekker

20 januari 2012 om 06:17

@kingverbeek
Ik denk dat jij toen behoorlijk veel slaap nodig had want wat een onzin verkondig jij.
De eigen jeugs is nooit minder???ik weet niet waarom jij zo zeker van je zaak bent ben je een jeugdtrainer daar of?of doel je op davy klaasen?of wat?
Waarom zou het financieel een risico zijn doel je el hamdoui?dat is echt een drog redenen en stel dat je op hamdoui doelt die heeft ondanks alles toch nog zijn bijdrage geleverd aan dat kampioenschap hoe je het wendt of keert .En de ramadan duurt 1 maand vriend ,dat is oh zo lang he haha .vriend ga je hersens voortaan eens goed ventileren voordat je zo een onzin verkondigt en het is geen aanval of dergelijks.

20 januari 2012 om 09:01

Welterusten...

Ken je ene Shota Arveladze nog jongen.
Topschutter van Trabzonspor nota bene.
Die daarna naar Ajax ging waar hij beste speler van het jaar werd gekozen.

Slaapse

20 januari 2012 om 09:19

wat een dieptrieste reactie

1 je hebt niet altijd gelijkwaardige spelers in de jeugd rondlopen anders hadden er nooit spelers gekocht hoeven te worden.
2 financiele risico heb je geen idee van je weet niet wat hij moet kosten en je weet zijn salaris niet.
3 ramadan duurt zoiezo al geen 2 maanden blijkt alweer dat je de ballen verstand ervan hebt, en ik speel zelf op amateur niveau met islamitische jongens en hoe zwaar het ook mag zijn die jongens werken als een malle op het veld tijdens de ramadan.

20 januari 2012 om 12:00

haha ja ga jij maar gauw weer naar bed toe. als het gaat over een warmer land, betere competitie en beter salaris is de kans dat die kerel naar nederland komt toch nihil...wees nou realistisch

El ham in de deal betrekken en klaar is kees

20 januari 2012 om 00:17

die werd volgens mij al eerder benaderd door trabzonspor maar wou niet naar turkijke. Kan het mis hebben, maar herinner me wel zoiets.

20 januari 2012 om 00:17

El ham wil waarschijnlijk niet naar Trabzonspor.
Beetje jammer dus

20 januari 2012 om 09:14

Wacht maar tot de dollars komen....

Ajax was 2 jaar geleden ook al in de markt voor Yilmaz maar deze transfer zou niet realistisch zijn want Ajax zal jammer genoeg verliezen van de concurrentie van de topcompetities maar ze kunnen het natuurlijk wel proberen.

ken deze speler niet, maar hij heeft wel indrukwekkende cijfers. Kan iemand mij vertellen of het een multifunctionele/ bewegelijke spits is of meer een statische spits? Volgend seizoen vertrekken waarschijnlijk bulykin en misschien castillon (heeft niet echt een goede indruk achtergelaten tot nu toe). Dan hebben we eindelijk fatsoenlijke spitsen en kan de jong zich volledig op het middenveld richten.

20 januari 2012 om 00:30

Kijkend naar het filmpje van zijn goals ziet hij er wel bewegelijk uit en niet zo zeer een statische spits. Maarjah om daar nou volledig van uit te gaan, qua bouw lijkt hij wel beetje op sigthurson. Misschien nog iets breder. Maar 7.5 mil is wel weer een aardig bedrag.....

20 januari 2012 om 00:33

Het is een behoorlijk bewegelijke/multifunctionele spits. Zijn sterkste punt is ook zijn loopactie; die is namelijk geweldig.

Zie hieronder mijn reactie in een ander topic:

Burak is een leuke spits die vooral heel goed is in een systeem met twee spitsen. Zijn zwakste punt is namelijk met de rug naar de goal spelen. In een systeem met 3 spitsen is hij dus sterker als hij van rechts naar binnen trekt. Hij is goed in de afronding (schijnt er ook op te trainen) en hij heeft echt geweldige loopacties. Daarnaast heeft hij ook een goed schot.

Ik denk echter niet dat hij haalbaar is voor Ajax. Hij zal Trabzonspor niet willen verlaten voor Ajax en daarnaast denk ik dat Trabzonspor hem niet voor €7,5 miljoen laat gaan. Ook zal zijn salaris (rond de €2 miljoen) een obstakel zijn

20 januari 2012 om 00:39

Ik vind 7,5 miljoen een prima bedrag voor een spits uit de Super Lig, ik bedoel: Arda was weliswaar duurder, maar echt een topspeler. Burak moet zich nog maar bewijzen.

20 januari 2012 om 00:40

@hierboven thnx voor de info, klinkt veelbelovend
ik denk dat volgens jou beschriiving hij wel een beetje om een balvaste spits als sigthorsson kan 'zwerven'. Zijn salaris hoeft denk ik niet echt een probleem te zijn, want na deze seizoen vertrekken waarschijnlijk vd wiel, el hamdaoui, aisatti en vertonghen en komt er heel veel salaris vrij

20 januari 2012 om 07:36

@emre61, 'als hij van rechts naar binnen trekt', dus is hij linksbenig ? Mss denken ze dan aan hem als Sulejmani niet bijtekent en dan wordt verkocht.

20 januari 2012 om 10:40

@emre61

Jammer genoeg heeft hij een afkoopclausule van 5 miljoen in zijn contract. Trabzon zal daarom nooit meer dan 5 miljoen voor hem kunnen vangen.

20 januari 2012 om 11:58

@shaktar
Trabzonspor heeft wel vaker spelers voor dit soort bedragen naar het buitenland gestuurd (denk maar aan Fatih Tekke en Gökdeniz Karadeniz). Die gingen weliswaar naar Rusland, maar toch. Ik denk niet dat Trabzonspor hem voor 7,5 miljoen laat gaan.

@ali_ajax
Hij is inderdaad goed als hij rond een andere spits zwerft. Dan gaat hij er met zijn loopacties ook vaak overheen en staat hij zo één op één op de keeper

@cyprioot
Nee hij is rechtsbenig. Zonder bal loopt hij vaak vanaf rechts naar binnen.

@cocacola
Hij heeft het bestuur van Trabzonspor onlangs gevraagd om zijn afkoopclausule te verhogen naar €20 miljoen. Hij weet dat hij veel te danken heeft aan Trabzonspor en wil daarom dat Trabzonspor ook goed aan hem verdient.

20 januari 2012 om 18:48

Nee, als ik het goed heb is hij rechtsbenig. Een spits die heel erg snel is en goed de ruimtes ziet. Kan heirdoor ook goed op de flanken overweg.

Je moet het zien als een extra speler voor de voorhoede. Vanaf rechts is hij snel genoeg om een man te passeren en een voorzet te geven. Vanaf links kan hij goed naar binnen trekken en knallen. In de spits heeft hij body en lengte genoeg om te koppen. En met hem kan je in een 2 spitsen systeem spelen met sigthorson en Yilmaz.

Een welkome aankop naar mijn idee.

Ik zou zeggen meteen halen die Burak Yilmaz, is een geweldige afmaker die nu al 21 goals heeft gescoord in de Super Lig en kan van Groote waarde zijn voor Ajax met zijn fysieke kracht en balaanname.

20 januari 2012 om 07:40

en dan kolbein maar weer verkopen?

20 januari 2012 om 08:37

Die is geblesseerd en je hebt gisteren hopelijk wel gezien dat Ajax een kwaliteitsinjectie nodig heeft. Hoewel Siem de Jong het gister best aardig deed maar die kan dan op het middenveld.

20 januari 2012 om 09:00

die is nu nog geblesseerd ja maar zoals je in het artikel kan lezen gaat het om een zomerse transfer en dan is is kolbein als het goed is weer hersteld. En daarbij je gaat toch geen spits halen voor 7.5 miljoen voor een paar maanden?

20 januari 2012 om 09:23

Hij heeft wel een punt natuurlijk je zal 1 van de 2 komend seizoen op de bank moeten zetten. en alhoewel het belangrijk is vind om concurentie te hebben op alle posities vind ik 7,5 mln dat hij waarschijnlijk een behoorlijk salaris verdiend een hoop geld.

en op de foto te zien is het een gevalletje Boerrigter

Guus Hiddink was ook vol lof over ene Chun So Lee, dus staar je niet blind op het feit dat Guus overtuigd is ;

Maar zonder dollen, deze jongen kan duidelijk voetballen, deed het als ik me niet vergis ook aardig in de CL dit jaar. Of het verstandig is om 7,5 miljoen euro aan een spits uit te geven terwijl je, in mijn ogen, in Sightorsson een hele goede hebt,.........

20 januari 2012 om 05:08

Chun So Lee was ook een van de beste voetballers in Azie voordat hij naar Feyenoord ging echter kreeg hij last van Heimwee en aanpassing problemen zoals velen Aziaten ja en dan kan je even goed als Messi zijn maar dan word het gewoon een moeilijk verhaal bij wijze van spreken.

Ik twijfel zwaar over deze speler, hij doet het geweldig dit seizoen, maar toch ben ik niet overtuigt. Neemt niet weg dat het een goede aanvaller is voor Ajax. Helemaal omdat Boelykin en De Jong minder zijn dan Yilmaz. Het blijft slechts een gerucht, ik verwacht niet dat het tot een transfer komt. Maar er zijn nog genoeg andere spitsen.

20 januari 2012 om 00:45

de jong minder dan ene yilmaz absoluut niet die man doet het even goed in turkije en jullie denken dat hij de top al aankan. nokiaspor is toch anders dan als je tegen feyenoord speelt hoor.

20 januari 2012 om 12:00

En jij denkt dat Ajax en de Eredivisie de top is? Grapjas!

20 januari 2012 om 12:06

Dit kan ik echt niet serieus nemen... Eerst semi-middenvelder De Jong vergelijken met een echte spits, en dan ook nog eens de NL competitie boven de Turkse plaatsen ('de top aankan?'?

Absoluut een leuke speler, maar gewoon onhaalbaar. Bedrag ligt momenteel al te hoog voor Ajax, tenzij er een aantal spelers wordt verkocht, maar zelfs dan zal het (vereiste) salaris er een zijn wat Ajax echt niet meer wil gaan betalen. Denk even aan het huidige beleid mbt de salarissen!! Gewoon niet realistisch dit...

20 januari 2012 om 16:38

ik ga in op wat (shaktar)zegt dan de jong minder is, dat absoluut niet en ja de nederlandse competitie is velen male hoger dan de turkse, buiten gala,fener,keyseri,besiktas heb je alleen ploegen die de competitie opvullen voorderest spelen ze geen rol

Voor de Ajaxfans, Burak is een voetballer met een geweldige fysiek en kracht met een ongeloofelijk hard schot. Hij is een killer zoals je het ziet aan zijn indrukwekkende cijfers, af en toe heeft hij van die wedstrijden waarin hij bagger is maar kan ook uit het niets zomaar scoren en de wedstrijd zelf beslissen. Harde werker die heel vaak sneaky achter de verdedeging loopacties maakt. Als dit waar is is dit natuurlijk een goede aankoop.

Haha, ik dacht dat dit een grote grap was.

Maar het bleek dus dat Ajax echt contact opgenomen had!

Anyway, 7,5 miljoen vond ik wat weinig, toen al.

We zullen zien.

20 januari 2012 om 00:48

7.5 te weinig hahaha voor de nederlandse topscorder werd vorig jaar welgeteld 3.5 miljoen neergeteld wel een beetje realistisch blijven he 3 miljoen denk ik, meer dan genoeg

20 januari 2012 om 08:50

Voor Suarez werd 24 miljoen neergelegd..

20 januari 2012 om 16:35

:wie was de topscorder van vorige seizoen....geen suarez?

Zou een perfecte spits zijn voor Ajax. Hij is fysiek enorm sterk en is bovendien ook snel en scherp. Het enigste waar ik aan twijfel of hij in de kleine ruimtes goed mee kan voetballen al heeft hij een goede eerste aannamen. Hij is ook flexibel hij kan ook makkelijk op de rechterflank en is een harde werker!

Hopelijk krijgt hij het gevoel, dat hij.
Bij de andere top-clubs geen rol hoeft te spelen...
bijvoorbeeld: dat veel aankopen van top-clubs, toch eindige op de bank.

Bij Ajax zou hij zeer welkom zijn.
Maar geld speelt meestal de grootste rol.

snap het niet, in Turkije kan hij toch veel meer verdienen, broodje aap verhaal duss....

20 januari 2012 om 07:57

Ervan uitgaande dat salaris het enige is wat voor voetballers telt heb je volkomen gelijk. Echter, gezien het feit dat er nog steeds genoeg voetballers zijn die landen als Rusland, Oekraine en de Arabische landen afwijzen betekent dit dat er ook een heleboel zijn waarbij salaris niet reden nummer 1 is.

Alleen door de salaris zal het al een probleem zijn, en zal hij denk ik dus niet komen.

Kan deze jongen ook aan de zijkanten spelen?

Is het een jongen met een actie en een voorzet in huis? Spitsen hebben we immers genoeg met Sigthorsson, Bulykin en eventueel Siem de Jong. We missen juist aan de zijkanten de nodige creativiteit. En dan niet een speler die alleen maar naar binnen komt, maar iemand die het breed houdt en een voorzet kan geven.

20 januari 2012 om 07:44

Bulykin is in de zomer alweer weg waarschijnlijk

20 januari 2012 om 16:35

@ gimmert_5421

Dat zou enorm dom zijn. Bulykin is een prima 2de spits. Als je Yilmaz haalt dan zit je met twee 1ste spitsen. Dat terwijl versterking op de vleugels veel harder nodig is.

20 januari 2012 om 17:32

@hen_nie
Bulykin is inderdaad een prima 2e spits. Het ligt echter niet alleen aan ajax of die volgend jaar nog bij ons speelt. Daarnaast is het maar de vraag of ajax het wil. Ze hebben hem natuurlijk niet voor niks maar 1 jaar contract gegeven.

Ik ben het wel met je eens dat ze die Yilmaz neit moeten halen tenzij kolbein verkocht wordt.

Als Trabzonspor in Nederland arriveert in Eindhoven voor de Europa League duel tegen PSV Eindhoven, zullen er vast scouts op de tribune plaats nemen.. waaronder (ajax delegatie).

Hij is voor mij, van harte welkom! Zo'n speler, kunnen we goed gebruiken op dit moment bij Ajax. Als Ajax kampioen wordt en ze spelen weer Champions League, dan zie ik Burak Yilmaz sneler komen naar Amsterdam.

Volgens mij is Yilmaz niet de persoon die wij zoeken. We moeten een creatieve buitenspeler hebben. Met een goede actie en een goede voorzet.

20 januari 2012 om 01:16

En wie maakt de doelpunten dan buiten Sulejmani? Een spits dus en voorlopig is er geen Sigthorsson.

20 januari 2012 om 01:22

Ja laten we buiten Sigthorsson, Bulykin, De Jong en eventueel Lodeiro nog een spits halen voor 7.5 miljoen. Geld zat we geven het wel uit aan spelers die we niet nodig hebben..

Een buitenspeler en een linker CV die ook linksback kan spelen moeten we hebben. Geen spits.

20 januari 2012 om 09:48

Check in deze video na 6.43 min. Burak dolt twee verdedigers van Nederland uit.
In de oefenwedstrijd Nederland - Turkije en scoort bijna stekelenburg redt moeizaam

Geen kans dat Burak naar Nederland komt.
Denk eerder aan Spanje als hij uberhaupt uit TR vertrekt.

Elham verkopen, Buly volgend seizoen wegdoen, De jong verkopen(heeft in mijn ogen geen echte positie binnen Ajax waar hij op uitblinkt) Lodeiro verkopen en dan met Sightorson en deze Burak het nieuwe jaar in. Lijkt me heel mooi!

26 jaar en wellicht 27 aan eind vh seizoen. 7.5 mil ook nog betalen.
Deze gozer mag v mij lekker in Turkije blijven of een andere clubbie uitzoeken.

20 januari 2012 om 03:44

Juist!

Ik geloof echt niks van dit verhaal moet ik bekennen. Zie veel liever de huidige topscorer van de Eredivisie Bas Dost komen die en goedkoper is en iets anders kan brengen dan Sigie. Voor 7,5 en iets meer zouden we zelfs het gouden duo Dost + Narsingh kunnen halen.

Buruk Yilmaz doet in zijn spel mee veels te veel denken aan Castillion en laat die nou net aan het einde van het seizoen terugkomen lol.

20 januari 2012 om 07:58

Ben het met je eens dat er in Nederland veel betere targets rondlopen maar voor iets meer dan 7,5 Narsingh en Dost halen? Ik vrees dat je dan van een erg koude kermis thuis gaat komen.

Kan me niet voorstellen dat Ajax zo'n bedrag voor spits zou betalen die nauwelijks restwaarde meer heeft. Dan schrijf dat bedrag dus af plus het salaris van deze vent wat ook hoog zal liggen aangezien hij uit de turkse liga komt. Dat zal Ajax niet kunnen en willen doen lijkt me.

Burak zal nog in geen honderd jaar naar Ajax gaan. Waarom?

Hij heeft vanmiddag een interview gegeven, waarin hij zei dat hij in Europa alleen maar in Spanje of Engeland wil voetballen. Bovendien kan hij volgens mij bij Trabzonspor meer verdienen dan bij Ajax en is de stap Trabzonspor naar Ajax noch een stap omhoog noch omlaag.

Dus al zou Ajax hem willen (wat niet eens zeker is), dan zou die niet komen. Wat ik overigens wel jammer vindt, ik zou wel een Turkse speler bij de Nederlandse top willen zien spelen.

Ik moet eerlijk zeggen dat ik Burak niet zo denderend vind, hiervoor heeft hij bij Fenerbahçe & Besiktas niet echt veel laten zien maar hij heeft zeker wel potentieel.

Tot nu toe vind ik hem een goaltjesdief, en hoop ik dat hij geen ééndagsvlieg wordt.
Hopelijk zijn de 21 doelpunten geen toeval en kan hij zijn prestatie doorzetten,
bewijzen dat hij een echte spits is.

hij heeft een aantal mooie bewegingen in het filmpje. plus zijn shot is ook aardig. hij is ook sterk en snel. zie je niet vaak.
maar ik denk ook dat hij al een maatje te groot is voor ajax.
ben wel benieuwd of tie idd ergens anders ook presteerd aangezien hij bij fener en besiktas niet uiblinkte.
maarja als ik zo alleen op t filmpje afga lijkt hij mij een prima premier league spits.
sterk snel en actie. als tie ook nog goed kan koppen dan weten ze het in engeland wel.
maar ik heb geen goals met het hoofd gezien dus een goede kopper zal het niet zijn.
dat is wel belangrijk in de premier league. ik snap ook wel dat clubs geinterreseerd zijn maar nog niet een concreet bod hebben gedaan.
we zullen het zien.

elham blijft gewoon lekker cashen contract is contract de boer wilt hem niet in het eerste dus ajax moet niet zeuren MEL Heeft Zich DIK EN DIK EN Meedere Malen Bewezen als ik hem was zou ik gewoon lekker blijven cashen tot 2014 en dan transfervrij vertrekken

Laat ik voorop stellen dat ik deze meneer nog nooit heb zien voetballen.

Maar hoe komt het dat hij pas de laatste twee seizoenen op dreef is? Heeft hij zich de laatste twee jaar zo goed ontwikkeld of heeft het te maken met een goed draaiend team of misschien een goede coach? Ik ben er nooit zo van overtuigd als een speler plotseling heel veel scoort terwijl hij dat voorheen niet deed. Een speler moet het voor mij een paar seizoenen, het liefst bij meerdere clubs waarmaken. Is Yilmaz een laatbloeier, een topper in wording?

20 januari 2012 om 09:27

allemaal wel een beetje maar het meest heeft Burak te dankan aan onze trainer Senol Gunes.
In een interview zei Senol Gunes het volgende over Burak Yilmaz; Als voetballers vooruitgang willen boeken in hun carriere, dan moeten ze met Burak Yilmaz praten en precies hetzelfde doen wat hij heeft gedaan. Hij is dan wel een beetje laatbloeier maar hij werkt er wel heel hard voor op trainingen enz. om dit te bereiken.

By the way Burak Yilmaz Heeft nu 21 x gescoord denk dat hij einde van het seizoen boven de 35 zal komen

Prachtig hoor, dat Hiddink deze speler aan Ajax tipt !
Waarom niet aan Psv kan je je afvragen..... ??

Maar zie hem niet zo snel naar Amsterdam komen, als hij in de Europese topcompetities gewild is en daar veel meer verdienen kan.

En het past ook niet in het beleid van Ajax om grote buitenlandse aankopen te doen.

In de zomer mag je toch verwachten dat Sightorsson weer hersteld is, nietwaar !!

Dat Ajax veel meer slagvaardigheid voorin nodig heeft, is overduidelijk.
Dat hebben we gisteren weer gelaten mogen aanschouwen.

Dat eindeloze gebrei de hele tijd, het was uiteindelijk een makkie voor Az.
Ja, zondag moet het gebeuren, maar hoe gaat Ajax dat doen dan, zijn ze wel in staat tot een metamorfose ??
Blijf er maar op hopen, maar wordt er inmiddels stiller en stiller onder......

Waarom mensen denken dat hij bij Trabzonspor meer kan verdienen is mij een raadsel.

20 januari 2012 om 11:02

Hier is de belasting ontelbaar, in TR heb je zowat geen belasting.
Daarnaast is Trabzon een veel rijkerdere club als Ajax.
Trabzon heeft ook best een duure team, als je trabzon in de eredivisie zet zijn op ajax na de team met de duurste selectie. 90,3miljoen.

20 januari 2012 om 11:09

Trabzon is helemaal geen rijkere club dan Ajax. Dat het belasting tarief lager ligt in Turkije klopt. Maar dan nog kan Ajax betere salarissen betalen dan Trabzonspor. Kijk maar naar El Hamdaoui, de subtop kan niet zijn salaris overnemen, inclusief Trabzonspor.

20 januari 2012 om 11:14

Hahaha in welke wereld leef jij man, het zijn de jaren 90 niet meer he, waar als je 10miljoen als begroting hebt dat je dan al een rijke club bent.
Trabzon heeft als president Sadri Sener, Als de suporters een speler willen maar de speler meer salaris wilt dan zorgt hij daar wel voor, die man heeft master begroting. Je moet blij zijn dat ajax nog niet bij het randje van failet clubs gaat staan, want dat is bijna het geval bij elke eredivisie club.

Ik weet het niet. 7,5 miljoen is aardig wat geld en hij is ook al 26. Niet dat dat voor een voetballer oud is, maar Ajax koopt meestal spelers die jonger zijn. Ik denk niet dat hij nog veel kan leren en een doorverkoop lijkt me dan ook vrij klein, in ieder geval zal dan het bedrag niet of nauwelijks hoger liggen dan die 7,5 miljoen.

Ajax kan nooit zo een talentvolle speler binnenhalen met de situatie waarin ze nu verkeren.
Financieel kunnen ze het niet aan en ik denk niet dat Burak sportief gezien een paar stappen terug zal zetten door Turkije te verruilen voor Nederland.

Ik weet niet meer wat Ajax voor Suarez heeft ontvangen, maar je moet aan een bedrag van dat kaliber denken, overigens is deze jongen nuttiger, hij is geen viezerik, pakt geen stomme rode kaarten en zal ik doorgaan ?

Ik als Ajacied, zie nu al dat dit een opgave is dt niet gaat lukken.
Burak is veel te goed voor de Nederlandse competitie, die gozer is een spits en maakt acties die Sulejmani niet eens maakt. (kijk filmpjes)
En dan ook nog 21 goals scoren, wauw.
Ik zag hem ook spelen in 't nationale elftal van Turkije, hij is echt heel goed.
Grote clubs volgen hem, dus ajax heeft geen schijn van kans.

Ik snap niet waarom Ajax destijds R. van Wolfswinkel niet heeft gehaalt?

Burak Yilmaz is een leuke spits, maar de Turkse en Nederlandse competitie is een wereld van verschil. In Turkije wordt er verdedigend gespeeld en is het apel fysiek ook keihard. In Nederland is snelheid en techniek belangrijk. Eerlijk is eerlijk, Burak is een killer een echte spits. Een Inzaghi of een Huntelaar die altijd op de goede plek staat. 21 goals in 17 duels in een competitie waar het gemiddelde aantal doelpunten per wedstrijd niet hoog ligt is een wereldprestatie. Ik denk dat Burak ook zeker veel zal toevoegen aan Ajax. Alleen moet ik de Ajacieden teleurstellen, hij zal nooit naar de Eredivisie verkassen. Ten eerste is een stap van de Turkse top naar de Nederlandse top geen stap omhoog, ook verdient hij in Trabzon meer dan Ajax kan en wil betalen. Hij sprak onlangs nog over zijn wens om in Spanje te spelen. Subtop Spanje is zeker wel haalbaar voor deze topper. Maar Ajax? Nee, die stap neemt Burak niet.

Hij heeft wel bewezen dat ie een goede doelpuntenmaker is zo te lezen in de tekst hierboven.. Ik volg Trabzonspor en het Turkse voetbal niet echt, maar ik ga zeker extra op hem letten als Trabzonspor tegen PSV moet spelen in de Europa League, ben benieuwd naar die jongen.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren