Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Blind zet 'vaderpet' op: 'Daley moet aan spelen toekomen'

Laatste update:

Daley Blind maakte in het seizoen 2009/10 veel indruk bij FC Groningen en Ajax wilde de verdediger dan ook niet definitief laten gaan. De geboren Amsterdammer keerde anderhalf jaar geleden terug, maar is er niet in geslaagd om een basisplaats te veroveren bij Ajax. Vader Danny Blind, tevens technisch directeur van Ajax, sluit een nieuwe verhuurperiode niet uit.

/

Daley Blind kwam vorig seizoen tot tien competitieduels en dit seizoen staat de teller tot dusver op zeven wedstrijden. In vijf van die zeven duels mocht hij vanaf het begin meedoen. “Als ik mijn vaderpet opzet, zeg ik dat hij aan spelen moet toekomen. Misschien een niveautje lager, zodat hij zich kan doorontwikkelen”, zegt Blind senior in het Algemeen Dagblad.

Vooralsnog is er geen club die zich voor Daley Blind (21) heeft gemeld. “Een vertrek bij Ajax of verhuur is nu nog niet aan de orde”, zegt zijn vader dan ook. “Trainer Frank de Boer heeft aangegeven hem te willen behouden voor bepaalde posities. Daar gaat het om.” Daley Blind speelde dit seizoen zijn wedstrijden als linksback of als centrale verdediger.

Daley Blind is goed genoeg voor Ajax

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Frank wilt Daley Blind behouden als back-up. Maar op zo'n leeftijd als Daley moet je wekelijks spelen. Daarom is het beter dat de wegen worden gescheiden en hij zelf vertrekt. Bij Ajax zijn de kansen klein dat hij daadwerkelijk door breekt.

Verkoop deze jongen maar zodat hij zich verder kan ontwikkelen. Hij komt gewoon ruim te kort voor Ajax.

10 januari 2012 om 10:32

Ja ik moet er niet aan denken dat hij straks de opvolger van Verthongen gaat worden...

Het is jammer maar hij komt gewoon tekort voor Ajax..

10 januari 2012 om 10:43

Precies, vooral in CL wedstrijden of grote wedstrijden in de competitie vind ik hem tevaak door de mand vallen. Hij maakt teveel dekkingsfouten voor het niveau van Ajax..

Ik vind t nog steeds onbegrijpelijk dat ze Vd Heijden zo makkelijk hebben laten gaan en Blind zo perse moet blijven. Vd Heijden is zoveel beter dat Blind en ook op meerdere posities inzetbaar.
1 Van de weinige foutjes van de Boer tot nu toe! Hoop dat ze een terugkoop clausule hebben. Was/is de natuurlijke opvolger van Vertonghen!

10 januari 2012 om 10:09

Maar ik denk dat Arie niet met een plek op de bank voldoende nam en dan zat ie bij Ajax verkeerd. Voor Jan Arie was het ook beter dat ie continue aan het voetballen kwam.

Daley Blind komt teveel te kort om bij Ajax staande te houden. Hij moet na dit seizoen gewoon vertrekken. Verhuren heeft geen zin we zien direct dat hij zich staande kan houden bij een subtopper. Maar bij een topclub in Nederland heeft ie weer moeite.

10 januari 2012 om 10:12

Dat heeft toch ook gewoon puur met Danny Blind ze vader te maken, dat weet heel Amsterdam. Daley Blind hoort niet in de eerste van Ajax te spelen. Komt voor nu nog veel te kort.

10 januari 2012 om 10:26

dat zeiden we niet toen blind bij groningen speelde, daar deed hij het gewoon meer dan prima. bij ajax lukt hetr hem niet, zoveel is nu duidelijk maar dit was niet te voorzien.

wat betreft v/d heijden, die heeft zijn jeugd als 10 en linkshalf doorlopen. voor die posities had ajax een overschot, dat mag duidelijk zijn. vind het jammer dat ze hem hebben laten gaan nu blijkt dat hij in een meer verdedigende rol ook van waarde is. al kan het ook goed zijn dat dit te maken heeft met de club waar hij speelt. zo zijn er naast blind volop voorbeelden van jongens die het 1 treetje lager prima doen, maar bij ajax weinig kuinnen laten zien. v/d heijden heeft zijn kansen bij ajax tenslotte zelf ook niet gegrepen.

10 januari 2012 om 10:45

Wat een bs is dat. Die jongen heeft gewoon altijd goed gepresteerd in de jeugd. Dat sommige zo kortzichtig zijn te denken dat hij het allemaal aan zijn vader te danken heeft, wil niet zeggen dat heel amsterdam dat geloofd. Daley heeft indertijd ook allerlei grote clubs (zoals arsenal) afgeslagen. Daarbij is zijn vader nooit onomstreden geweest in de afgelopen jaren, waarom zijn zoon dan wel?

10 januari 2012 om 11:20

Afcxx

Blind heeft t goed in de jeugd gedaan, omdat ze gebrek aan snelheid hij goed kon compenseren met ze inzicht (de velden zijn vaak kleiner). Ik ben vaak genoeg gaan kijken bij jong Ajax en de A1. Ik vind het kortzichtig van jou om te denken dat als je goed presteerd in de jeugd je direct ook een succes bent in de eerst.

Waarom was Ebicilio 'zo goed' in de jeugd? Hij kwam naar binnen schoot op doel en het was raak. Keer op keer. Nu speelt hij precies hetzelfde in eerste maar werkt het niet. Waarom? Omdat iedereen precies al weet wat die gaat doen. Jeugd voetbal heeft weinig te maken met hoe ze in het eerste spelen. Al helemaal Ajax die 95 balbezit net zowat heeft in de jeugd. Die gasten komen in het eerste en hebben geen ruggengraat omdat ze niet weten hoe het is om te verliezen en terug te knokken. Overigens is Daley meer een middenvelder in mijn ogen.

@manodedios

V/D heijde speelde toch ook verdedigend bij Willem II dus hoezo wisten ze niet dat hij verdedigend ook kon spelen? Hij kon makkelijk met Theo Janssen concurreren voor VM lijkt mij.

10 januari 2012 om 10:29

Ik sluit me helemaal bij je aan.
van der Heijden hadden ze nooit moeten laten gaan die had echt niet misstaan op het huidige middenveld.

Blind moet gewoon verkocht worden, hij is niet goed genoeg voor Ajax. Verkoop hem maar aan een subtopper waar hij kan uitblinken en lekker kan spelen. Dit is voor die jongen ook niets.

10 januari 2012 om 10:40

Inderdaad! Van der Heijden op de plek van Enoh leek mij de beste oplossing. Maar goed, het is niet anders.

On: Blind komt tekort voor Ajax in defensief opzicht, leuke speler voor een subtopper.

10 januari 2012 om 10:50

omdat Blind een vader in de staf heeft en vd Heijden niet.

ot: ze moeten Blind gewoon weg doen,die komt zwaar tekort voor ajax.

10 januari 2012 om 16:12

van der Heijden is ook niet goed genoeg als opvolger van Jan Vertonghen. Van der Heijden had wel een prima speler geweest voor op de CVM positie. Daar had hij geen kans omdat Frank de Boer in het begin van het seizoen daar Janssen wilde op stellen en dan nog Enoh/anita achter de hand had.

Janssen heeft toch een soort van gefaald op de CVm positie. Anita presteert daar (overal eigenlijk) zeer matig. Enoh presteert de laatste paar weken weer goed maar hij heeft ook 1,5 jaar dramatisch gespeeld. Hij blijft een risicofactor want aan de bal is hij uitermate zwak en geeft hij regelmatig riskante passjes. Daarnaast pakt hij te vaak onnodig gele kaarten. Puur omdat hij inzicht en body mist moet hij teveel tackelen.

Vd Heijden heeft body, kan koppen, heeft rust aan de bal en aardige vorm van overzicht en inzicht.. Een prima CVM imo.

Laat hem maar naar Heerenveen komen daar zou hij zich prima kunnen ontwikkelen. Maar daley moet niet verwachten dat ajax erin gaat zitten want daar is die niet sterk genoeg voor.

Misschien een niveautje lager zegt ie.. Ik zeg misschien een paar niveautjes lager. De hoofdklasse kan hij misschien aan spelen toe komen als hij heel hard werkt.
Ik vind hem zo zwaar overschat. In het amateurvoetbal lopen er genoeg die beter zijn.
Ik denk dat hij is waar hij nu is door zijn achternaam.

10 januari 2012 om 12:50

Overdrijven is ook een vak met je hoofdklasse. Blind heeft zeker talent en dat heeft hij bij Groningen zeker laten zien! Ajax 1. is nu gewoon nog een grote stap te hoog voor hem. Had liever gezien dat hij nog een tijdje verhuurd zou zijn geweest, was goed voor zijn vertrouwen en ontwikkeling.

11 januari 2012 om 10:25

Geloof me ik heb niks tegen deze jongen persoonlijk. Feit is dat er in de hoofdklasse genoeg jongens met meer kwaliteit lopen, geloof me ik heb er lang genoeg in gespeeld.
Kijk maar naar Toornstra kon ook zo mee met Ado, was zelfs een van de beste. Maar goed het gaat mij niet om dat er spelers uit de hoofdklasse in de eredivisie moeten, maar Blind is zwaar en zwaar overschat naar mijn mening.
Blind heeft het leuk gedaan bij Groningen, maar dat is echt niet heel moeilijk!!
Hij is waar hij is door zijn naam!!

Zonder zijn papa zou hij al lang te licht bevonden zijn!

10 januari 2012 om 13:32

Hoe lang geleden dan precies? In de jeugd kwamen er nog clubs als Chelsea voor hem informeren, dus hij zal vast ooit wel potentie gehad hebben. Helaas blijkt nu alleen dat hij zich niet door heeft kunnen ontwikkelen tot Ajax 1 materiaal.

10 januari 2012 om 17:26

Nou je kan wel zeggen dat hij de afgelopen 2 seizoenen de kans heeft gehad om zich te bewijzen, vind jij dat hij naar de maatstaf van Ajax heeft gepresteerd ? Er moet toch een moment aanbreken wanneer er een oorde ..el/conclusie moet worden geveld dat Blind te kort komt

10 januari 2012 om 23:07

Neenee, daar heb je zeker gelijk in. Het is nu wel duidelijk dat Blind gewoon te kort komt. Ik vroeg me alleen af wat je precies bedoelde met al lang Was ook niet bijdehand bedoeld, als je bedoelde een jaar geleden geef ik je groot gelijk. Als je doelde op t feit dat hij uberhaupt de Ajax jeugd overleefd heeft wilde ik daar even mn kanttekening bij plaatsen.

Maar niet bij Ajax. Verhuur maar lekker aan NAC ofzo, waardeloze verdediger.

Alleen om deze tekst al is Danny Blind niet geschikt als technisch directeur of een functie van die strekking.
Niemand is groter dan de club, Danny ! Als Frank hem als backup (desnoods als 2e of 3e backup) nodig heeft, dan is dat eenmaal zo. Daar zul je als T.d. in moeten schikken !

10 januari 2012 om 10:16

De foto zegt al genoeg hoe Daley Blind bij Ajax er voor staat. Het is een zak hooi wat letterlijk niks toevoegt. Maar je moet niet vergeten dat het moeilijk is als vader zijnde, om je zoon het niet zien te halen bij je werk.

10 januari 2012 om 10:21

Eerste gedeelte ben ik het met je eens, Maar als jij zo een functie bekleedt dan moet het familie zijn buiten beschouwing laten. Hij moet de kwaliteit in de selectie waarborgen.

10 januari 2012 om 10:49

ahjacied,als hij een zak hooi is wat ben jij dan wel niet?
ajax mag dan iets te hoog gegrepen zijn maar hij zou voor meerdere clubs in eredevisie van waarde kunnen zijn.iets wat jou nou zou lukken;

10 januari 2012 om 11:16

@scf______

Ga toch weg man, Daley voegt niet veel toe als hij bij een degradatie kandidaat had gevoetbald had niemand het opgevallen.

10 januari 2012 om 10:21

Dan heb je denk ik de tekst niet begrepen.
Blind zelf geeft aan dat Daley het moet accepteren dat hij niet veel aan spelen toekomt omdat hij back-up is. En dat als hij meer wil spelen, naar een andere club moet.
Danny zegt niet dat Daley moet spelen bij Ajax

10 januari 2012 om 10:21

Misschien moet je de tekst nog een keer lezen. Danny Blind geeft uitdrukkelijk aan vanuit zijn vaderrol te spreken en niet als td.

Trouwens al zou hij als td spreken, dan nog.... Een jongen van 21 moet spelen. Als dat niet bij Ajax is, dan elders(dus inderdaad een niveau lager).

Leg nu dan eens uit wat Blind hier verkeerd zegt? Ik zie/lees het niet eerlijk gezegd.

Zou hem graag zien komen bij Heerenveen. Vind het een alleraardigste voetballer waarvan ik denk dat we hem goed kunnen gebruiken.

10 januari 2012 om 10:42

Wie is geinteresseerd in zijn vaderrol. Dat moet hij binnenkamers houden. Naar buiten toe is hij de man, die het beleid hoort te bepalen van Ajax o.i.d..

Het zou wat zijn als hij bij elke jonge backup-speler (zoals Ozbiliz, Lodeiro, Koppers etc) gaat zeggen, dat gezien hun leeftijd, maar voor speeltijd elders moeten kiezen. Dan heb je straks een bankbezetting van 17+ en 18+ of 35+. Daar ben je lekker mee !

Blind komt snelheid en felheid te kort om het te redden in de top. Het voetballend vermogen is goed, maar dat alleen is niet voldoende voor een verdediger van Ajax.

10 januari 2012 om 11:12

Of hij het binnenskamers moet houden is een hele andere discussie. Het gaat om de inhoud in dit geval.

Je hebt hier nou eenmaal te maken met een uitzonderlijke situatie waarbij de td tevens vader is van een jonge speler. Er wordt hem naar een mening gevraagd als vader en hij geeft antwoord. Moet hij misschien niet doen maar ok, hij doet het wel. Zijn antwoord is dan toch gewoon heel normaal(als vader) of ben ik de weg kwijt?

10 januari 2012 om 10:42

Blind liet al eerder zijn familie-banden intervenieren met zijn professionele baan. Misschien zijn veel mensen het al vergeten maar ik weet nog goed dat Jol en Blind zwaar met elkaar in de clinch lagen omdat Jol weigerde Blind's zoon te laten spelen. Dat was toentertijd al echt schandalig gedrag van Blind en achteraf blijkt ook dat Jol het heel goed gezien heeft dat Daley Blind totaal niet het niveau voor Ajax heeft. Nee, ik ben helemáál niet dol op Danny Blind in welke bestuursfunctie dan ook. Als voetballer top maar daar is dan ook alles mee gezegd.

10 januari 2012 om 10:47

Ook dat is Telegraaf geleuter. Ze lagen in de clinch omdat Blind wilde dat Jol gebruik zou maken van jeugdspelers in plaats van oude spelers als Mido/ooijer/tainio. Volgens mij is iedereen het daar wel mee eens?

Tegelijkertijd noemt iedereen hem scholletje omdat hij met alle winden mee zou waaien?vraag me af hoe je dan ruzie met Jol krijgt?

Hij oogt verschrikkelijk lui en niet oplettend, hij is vaak te laat en te sloom en als ie een fout maakt. Kijkt ie uit zijn ogen of het niet aan hem ligt. Daley Blind je kan niet voetballen daar komt het gewoon op neer.

Diverse malen heb je ingevallen en uit eindelijk blijkt het dat je het niveau niet aan kan. Voorbeelden hoef ik niet te noemen (vvv, Twente).

Het enige probleem is dat Daley Blind ngo een jongetje is. Denk daar eens 10kg spiermassa bij en een cursus rambo 'met tussen je tanden', en je hebt een potentiele topverdediger ala Stam. Voetballen kan die wel, nu nog het vertrouwen hebben.

grote strik eromheen en wegwezen ermee, naast dat ie totaal niet het niveau bij ajax aankan vind ik hem ook vrij arrogant overkomen

Ik weet nog steeds niet wat ik van hem moet denken. Eerst wilde ik hem er graag bijhebben, hij deed het tenslotte niet verkeerd begin dit seizoen toen hij nog centraal naar Toby stond.
Als linksback valt hij sowieso af voor me.
Maar nu komt v Rhijn er ook aan en dus lijkt het me ook beter dat hij vertrekt. Subtop moet hij denk ik wel aankunnen

"misschien een niveautje lager, zodat hij zich kan doorontwikkelen”, zegt Blind senior in het Algemeen Dagblad" , mooi het lijkt erop dat Danny zelf ook ziet dat Daley gewoon tekort komt voor Ajax maar misschien moeten mensen het bij Daley een keer aan z'n verstand peuteren dat hij niet goed genoeg is voor Ajax.

Je kan niet zeggen dat iemand nooit tot het niveau kan groeien van Ajax want mensen zagen het ook niet zitten in Boerrigter maar hij speelt er nu mooi wel , hij moet gewoon bij een middenmotor gaan spelen clubs als NAC , NEC zijn voorbeelden.

Bij Ajax zal hij het sowieso op dit moment niet gaan maken , hij mist vertrouwen en dat zie je terug in zijn spel en als je hem verkoopt aan een club en hij krijgt daar wel vertrouwen kan hij opbloeien en misschien wel toegroeien naar het niveau wat Ajax van hem verlant maar zijn lengte blijft toch wel een probleem als centrale verdediger.

Nou Sparta sla je slag , Huur hem lekker een half jaar Speelt die waarschijnlijk elke week. Danny heb ook nog beetje een Spartahart zit nog regelmatig op de tribune ken die ze zoon ook gelijk aan het werk zien dus 1+ 1 = 2

Natuurlijk moet hij weg en hopelijk bewijst hij vervolgens het ongelijk van velen.

Al die mensen die hem nu met de grond gelijk maken, waren ongetwijfeld dezelfde die riepen dat hij Anita moest vervangen toen hij bij Groningen speelde. Toen was ie de gedroomde linksback, nu is ie iemand die niet kan voetballen en alles aan zijn vader te danken heeft. Lekker doordacht zeg. Alsof Danny Blind een soort supermacht is binnen Ajax. ook nadat Blind is ontslagen en in de tijd dat hij voor Sparta werkte, mocht Daley gewoon bij ajax blijven hoor. Zelfs Arsenal wilde hem hebben. Hij speelt nu zonder een greintje vertrouwen, dus voorlopig zal het helaas niet beter worden. Daarom is het beter om elders je heil te gaan zoeken. Anderlecht ofzo?

Dit voelt aan als een typisch gevalletje Voortrekken. De enige reden dat die jongen bij Ajax zit, is vanwege zijn pappie. Hey, ik kan het Danny Blind niet verwijten, maar je zal er als zoon-van toch niet echt gelukkig mee zijn. De enige reden dat je er bij hoort, is vanwege je vader.

Zowel Daley als scholletje moeten eens grote jongens worden.

Enige reden waarom hij bij Ajax speelt is zijn vader. Er was nog nooit zo snel een contract getekend bij Ajax. Voor de rest gewoon een hele matige voetballer, met een beperkte techniek, geen snelheid en zonder inzicht.

Begrijp dat Heerenveen nu geen nieuwe spelers wilt halen, want ze willen graag met een kleine selectie werken en de rest jeugd. Maar ik denk dat Blind toch echt een goede keuze zal zijn, om de enige echt zwakke plek in het team van de eerste seizoenshelft op te lossen.

Maar zoals ik lees hebben meer Heerenveen fans die gedachte, hoop dat een Hansma dat ook ziet.

Komt echt te kort voor ajax vooral in het Centrum, een leuke centrale verdediger in de onderste regionen van de eredivisie of een back in de subtop

verhuren?
muah, verkopen is ook goed.
hij komt gewoon te kort, te langzaam als back en als je hem in het centrum neerzet kun je dus ook niet vroeg druk zetten aangezien je dan ruimte in je rug laat en met iemand als blind in het centrum is dat ook onverantwoord...
kortom, de enige positie waar hij misschien nog enigszins goed uit de voeten zou moeten kunnen is vm maar ja, ajax heeft daar ook gewoon betere spelers voor dus hij is simpelweg overbodig...
ook al back up zie ik liever koppers en van rhijn dus gewoon verkopen....

Als ie verhuurt moet worden, hij is welkom in Tilburg. Jan-arie was ook een goede speler met in veel wedstrijden een toevoegende waarde.

Bij Groningen vond ik hem ook echt goed spelen! Hoop dat deze jongen een mooie club vindt!

10 januari 2012 om 11:41

Waarom niet gelijk maar naar de Topklasse sturen?

10 januari 2012 om 11:42

haha erg grappig... jij weet net zo goed als ik dat van der Heijden en Blind hetzelfde niveau zijn en van der Heijden heeft zich ook goed ontwikkelt en in de kijker gespeeld..

10 januari 2012 om 11:44

Dat was toch in De Eredivisie en niet de middenmoot / subtop van de Jl?

Iedereen die roept dat Daley Blind zijn contract bij Ajax te danken heeft aan zijn vader, hebben een blinde vlek. Bij Groningen was hij top en moest hij terug; nu blijkt dat hij te licht is voor de basis. Denk dat de meerderheid het daarmee eens. Feit is echter wel dat hij schijnbaar wel een beetje Ajax-niveau heeft volgens Frank de Boer, aangezien hij Blind wil houden als back-up. Dus de mening dat hij een contract heeft wegens zijn achternaam is daarmee teniet gedaan.

On topic: Blind is naar mijn mening te licht voor Ajax. Verhuren lijkt mij geen optie aangezien hij het Ajax-niveau toch niet gaat halen. Dan maar verkopen aan een subtopper. Levert hij tenminste nog geld op.

10 januari 2012 om 11:43

Trainers willen altijd het liefst uit zoveel mogelijk spelers kunnen kiezen. in hun hoofd spelen allerlei onrealistische rampscenarios en ze denken maar matig aan het belang van de gehele club of spelers. Het zegt mij werkelijk niets dat De Boer hem als back-up wil houden. Dat ook Frank hem als het ff kan niet opstelt, begrijp ik dan wel weer volkomen.

10 januari 2012 om 11:55

Je moet roeien met de riemen die je hebt.
Ajax heeft hem nu achter de hand voor als de normale basisspelers geblesseerd of geschorst zijn. Maar een echt Ajax niveau heeft deze jongen helaas niet, hoe graag ik hem ook zou zien uitgroeien tot een geweldenaar.

Het beste is als hij ergens speeltijd zou krijgen. Hij is een jonge speler en moet spelen om zich te kunnen doorontwikkelen, alleen gaat dit waarschijnlijk niet gebeuren bij Ajax. Hij komt echt te kort voor een basisplaats bij Ajax, en vind het dus niet meer dan logisch als hij eventueel vertrekt. Als hij vertrekt het liefst verkopen, zoals eerder gezegd komt hij echt te kort.
Hij is te chaotisch, lijkt niet graag aan de bal te zijn, te zwak in verdedigend opzicht en te zwak als controlerende middenvelder. Een grappige speler om af en toe (bij gebrek aan beter) speeltijd te gunnen. Hij zou echt goed zijn voor een subtopper in Nederland, dat hebben we gezien bij Gronigen waar hij week in week uit de beste speler was!
Gun het hem wel allemaal, en hoop dat hij mij (en met mij vele anderen) op een dag ongelijk bewijst door uit te groeien tot een geweldenaar.

Daar heb je dus het gezeik al waarvoor was gewaarschuwd als je een TD boven een trainer zet met een voetbalachtergrond.
Die gaat vroeg of laat lopen zeuren over de opstelling.
Blind is overal mislukt,in bijna alle functies bij Ajax maar zit er nog steeds en gaat nu zijn stempel proberen te drukken op het technische beleid.

Blind heeft erg goed gepresteerd in zijn verhuurperiode, maar komt uiteindelijk tekort voor een basisplaats bij Ajax. Nog een keer verhuren lijkt mij vrij kansloos. Dan denk ik eerder aan verkopen.

Danny, jongen, Daley kan nog geen deuk in een pakje boter schieten, wat een dramavoetballer is dat zeg, is de Jupiler iets voor hem?

Blind is volgens mij bij heel veel clubs een gewenste speler. Echter vraag ik me af of hij ooit nog bij Ajax gaat slagen.

Kunnen ze hem niet in een deal betrekken met bijvoorbeeld Douglas? Tadic? Assaidi?

Zoveel goede voetballers in de eredivisie die Ajax nog kan gebruiken en al deze clubs zouden Blind weer goed kunnen gebruiken.

het probleem bij ajax in de verdediging is dat er geen agressie in zit zoals idd een jaap stam of een type douglas ofzo. die enoh heeft dat wel alleen die pakt elke wedstrijd zon beetje een gele kaart. gewoon een snoeiharde verdediger waar aanvallers bang van worden dan houden ze vast vaak de nul

Hopelijk hapt De Graafschap toe, we kunnen hier wel een verdediger gebruiken die er gelijk staat. Kan Blind zich weer een half jaar in de picture spelen en heeft De Graafschap een half jaar lang een goed alternatief voor Keller (transfer afgeketst)

Pffffff .....

De enige rede dat Daley Blind nog speelt bij ajax is dat vader daar nog zit.
Had deze jongen niet zo iemand als kruiwagen dan was hij bij lange na niet bij ajax aan spelen toe gekomen.
Zeer matige verdediger, ajax onwaardig.

Zonder papa had deze man het niet eens gehaald bij Arc, wat een slechte speler is dat zeg.

Daley blind had bij groningen moeten blijven hij komt gewoon heel veel te kort net als een bekende voetballer wiens kleinzoon ook niks voorsteld.

Ik heb de hoop nog niet opgegeven bij Daley Blind. Ik denk dat hij de positie van Enoh wel over kan nemen ALS hij naar Fulham gaat.
Mocht dat deze transferwindow niet gebeuren dan zou ik Blind jr. verhuren of verkopen met terugkoopoptie.
Maarja, als de supporters het voor het zeggen hadden...

Ik vind het jammer, hij was het grootste talent uit de Ajax opleiding een paar jaar geleden (net als Goossens) trouwens.. Toen wilde Liverpool, Chelsea, Arsenal ze allebei wel hebben en moet je nu eens zien..

Ik heb altijd het idee dat Blind meer een verdedigende middenvelder is dan een verdediger eerlijk gezegd..

Als linksback komt Blind jr. duidelijk tekort. Zowel in dekkingsaanpak, snelheid als lengte.

In het centrum heeft hij meermaals ruimschoots voldaan.
Die goals tegen Real thuis waren absoluut niet aan hem te wijten, maar aan Anita die een totale offday had.

De Boer wil hem achter de hand houden voor met name het centrum.
In wedstrijden tegen mindere tegenstanders trouwens ook voor de linksback positie.

Slechte verdediger. Hij moet echt verder gaan op een veel lager niveau.

komt te kort voor Ajax1

Hahaha
Zegt Danny dit sirieus , ik kan je uit je droom helpen deze jongen is waardeloos
onzeker , slechte verdediger , Tsjaa..

Hij gaat het niet redden bij fCG deed ie t aardig Ajax niet , misschien iets voor NAC , Heracles?

Blind is gewoon zwaar onder de maat aan het presteren, tegen alm city fc werd hij x op x uitgespeelt. Telstar kan nog wel een versterking gerbuiken ;

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren