Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

De Boer houdt één jeugdspeler bij groep voor duel met Dinamo Zagreb

Laatste update:

De afgelopen weken mochten Dico Koppers, Ruben Ligeon en Jody Lukoki gedrieën ruiken aan het grote werk bij Ajax, maar alleen laatstgenoemde maakt kans op speeltijd tegen Dinamo Zagreb. Ajax heeft dinsdag bekendgemaakt welke spelers door trainer Frank de Boer zijn geselecteerd voor de vierde wedstrijd in de Champions League-groepsfase; Lukoki is de enige onervaren kracht die erbij is.

/

Ajax neemt het woensdag thuis op tegen de Kroaten, die nul punten verzamelden uit de eerste drie wedstrijden. De Boer en zijn team gaan voor een zege en zullen hopen dat Olympique Lyon niet thuisgeeft tegen Real Madrid; dan ontstaat er een gaatje van drie punten met de Fransen. Bovendien is Ajax zeker van de derde plek in de groep, als het zelf wint én Real komt tot een overwinning.

De Boer heeft de logische namen geselecteerd voor het treffen met Dinamo. Miralem Sulejmani is weer hersteld van een blessure en opgenomen in de groep; De Boer heeft spelers als Dmitri Bulykin, Daley Blind en Nicolás Lodeiro achter de hand als extra wapens. In aanvallend opzicht moet de trainer nog even wachten op Thulani Serero; de Zuid-Afrikaan had last van een buikspier en het herstelde duurde iets langer dan in eerste instantie werd verwacht. Maandag maakte hij na vijf weken zijn rentree weer bij de beloften.

Hoeveel punten heeft Ajax na woensdagavond?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Logische keuze, Lukoki heeft het aardig gedaan als invaller en voor je het weet krijgt Sulejmani weer last. Ik zie sowieso liever Lukoki dan Sulejmani. Niet dat ik Lukoki nou beter vind, hij laat alleen de rest beter spelen.

1 november 2011 om 14:06

Ik vind Lukoki ook gewoon beter hij is misschien wat onrustiger maar hij heeft oog voor medespelers, is redelijk 2 benig, en gaat ook 1 tegen 1 zijn man voorbij waar Sulejmani dat alleen kan doormiddel van een steekpass in de ruimte.

1 november 2011 om 14:07

Je bedoelt dat Lukoki zo matig speelt dat de anderen beter lijken, ik snap wat je bedoelt!

On-topic:

Ik vond Lukoki erg matig afgelopen wedstrijd, slechte passes en slechte passeeracties, kwam er soms alleen op snelheid voorbij.
Op die goal na voegde hij erg weinig toe aan het spel van Ajax, hopelijk ontwikkelt hij zich op zijn andere kanten ook zoals techniek en inzicht.

1 november 2011 om 14:23

Je bedoeld dat Lukoki nog een hele jonge speler is die je niet moet gaan lopen afkraken na zo´n wedstrijd.

Hij was juist lekker frank en vrij en aan het voetballen, als er ruimte achter de defensie lag probeerde hij te passeren lag er geen ruimte hield die de bal niet te lang vast in tegenstelling tot Sulejmani maar ging die gelijk passen.

Zijn voorzetten waren niet goed, maar slechte passes mwa nee. Elke bal opzij of terug kwam gewoon aan. Goede samenwerking met Anita.

1 november 2011 om 14:31

lukoki is een enorm talent, geen gearriveerde speler. je moet stront in je ogen hebben als je geen potentie ziet. beetje kinderachtig om een jochie van 19 af te rekenen op wat beter kan. met een beetje liefde voor het spel zie je in dat het toch leuk is dat een jonge gast niet verzuipt als hij in de basis wordt geslingerd in lastige wedstrijden. overweeg het eens zo te bekijken. watervlug mannetje dat zijn man opzoekt en vaak vlot voorbij is. dat de voorzetten en afronding niet messcherp zijn is jammer, maar mag als je zo jong bent.

Hmm op basis van de selectie zal Anita weer linksback spelen en Enoh Cvm. Toch jammer ik zie Anita veel liever als controleur en Enoh zie ik liever op de bank zitten!

1 november 2011 om 13:59

Enoh is aan de bal niet erg sterk. Maar Enoh pakt echt ontzettend veel ballen af. Een hele goede stofzuiger. In dit soort wedstrijden is zo'n speler heel erg bruikbaar Als je zat dat in Zagreb hij ook de nummer '10' van Zagreb volledig uit de wedstrijd speelde.

1 november 2011 om 14:04

Tegen Zagreb speelde hij inderdaad erg goed.
Maar bij veel wedstrijden dit seizoen verspeelt bij de bal te vaak op hele kwetsbare plaatsten en blijft hij altijd een risico ten aanzien van de kaarten die hij pakt.
Laten we hopen dat hij morgen zo speelt als twee weken geleden!!

1 november 2011 om 14:12

Dat klopt, maar hij heeft ook veel mindere wedstrijd gekent en in dat opzicht vind ik Anita veel constanter. Anita vind ik ook een goede stofzuiger en is voetballend veel sterker. Ook op basis van de afgelopen 2 duels tegen Roda verdiend hij een basisplaats, vooral in de competitie tegen Roda was hij heel erg sterk.

1 november 2011 om 14:24

begrijp niet wat je met deze reactie bedoeld want ze zulle beide basis staan, alleen Anita linksback nood gedwongen.

1 november 2011 om 14:05

Enoh heeft gewoon iemand naast zich nodig die hem goed stuurt, met De Zeeuw naast hem werkte uitstekend. Ajax was toen fantastisch dat jaar onder Jol. Zet ze naast elkaar neer, het is tenslot van rekening geen schoonheidswedstrijd. Zo zie ik Ajax gewoon de volle 3 punten pakken.

Je kan ook altijd nog Anita linksback en Vertongen middenveld en dan Ooijer inpassen, maar denk dat dit gewoon een reeele opstelling is.

Vermeer
Vd Wiel
Alderweireld
Vertongen
Blind
Anita
Enoh
Sulejmani
Eriksen
Boerrigter
De Jong
1 november 2011 om 14:08

Dit vind ik persoonlijk geen reële opstelling! Blind is al te vaak door de mand gevallen op de linksback positie en is centraal achterin beter. Daarnaast mis ik Janssen in de opstelling die de laatste paar wedstrijden erg goed aan het spelen is.

Maar Vertonghen doorschuiven als controleur zou mijns inziens een goede zet zijn en dan Ooijer of Blind centraal achterin.

Vermeer
Van der Wiel
Alderweireld
Blind/Ooijer
Anita
Eriksen
Vertonghen
Janssen
Sulejmani
De Jong
Boerigter
1 november 2011 om 14:24

@ hanguh De Boer en daley zelf hebben al aangegeven dat hij op de plaats centraal in de verdediging gaat richten en dus niet meer op de linksback positie richten.
Blind is gewoon te traag en niet goed genoeg voor linksback en dat heeft hij zelf ookal aangegeven. Ik ben benieuwd naar De Jong, want ik vind hem niet goed presteren. Bulykin moet ook een eerlijke kans krijgen op de spits positie, vind ik.

1 november 2011 om 14:27

deze opstelling lijkt nergens op zou volgende doen, door Verthonghe op het middeveld te zette ( wat je zef al aangaf maar niet doet in je opstelling ) hou je al heel veel aanvallen eerder tegen, zodat de verdediging minder onder druk zal staan. Hij heeft ook goed overzicht en drang naar vore.

Vermeer
vd Wiel
Alderwereld
Blind
Anita
Erikssen
Verthonghen
Janssen
Sulimani
de Jong
Boerrighter
1 november 2011 om 14:30

@ patrickstern
Goede opstelling, lijkt erg veel op die van mij 2 posts boven je!! ;;

1 november 2011 om 18:00

Enoh met Anita op het middenveld en Janssenop de bank? Wow, wat een anti-voetbal. Janssen is echt 2 klasses beter dan die 2 samen, je kunt dit toch niet serieus menen...

En patrickstern, kom op man. Boerrigther, Verthonghen, Erikssen, Sulimani, Alderwereld. Hoe kun je serieus zo veel namen verkeerd spellen, zeker als Ajaxfan... Weet je dit nou echt niet, of vind je het leuk om expres te doen (niet echt grappig namelijk).

"bovendien is Ajax zeker van de derde plek in de groep, als het zelf wint én Real komt tot een overwinning."

Ajax is bij een overwinning sowieso al zeker van minimaal de 3e plek. Want Dynamo kan dan met nog 2 wedstrijden te gaan niet meer over Ajax heen.

1 november 2011 om 14:00

Ja, dat viel mij ook op. Dat is op het moment sowieso het belangrijkste; die tweede wedstrijd tegen Dinamo winnen en daarmee die plek in de EL in elk geval al veilig stellen. Zoveel mensen zijn hier al vooruit aan het kijken op de wedstrijd tegen Lyon, dat daar beslist gaat worden wie er tweede wordt in de groep. Die mensen gaan er allemaal maar even vanuit dat Ajax thuis wel wint van Dinamo, maar hoe vaak is dat al fout gegaan. Eerst dus maar eens concentreren op Dinamo thuis en dan kan er weer verder gekeken worden.

Bovendien is Ajax zeker van de derde plek in de groep, als het zelf wint én Real komt tot een overwinning.

Ajax is al zeker van de 3e plek als het zelf wint. De uitslag tussen Lyon en Madrid is niet van belang.

1 november 2011 om 14:01

Ik zat ook al na te rekenen maar volgens mij is het inderdaad helemaal niet afhankelijk van Real Madrid.

Zou leuk zijn als ze met een paar doelpunten verschil kunnen winnen morgen! Doelsaldo zou nog wel eens heel erg belangrijk kunnen gaan worden, ervan uitgaande dat er uit bij Lyon niet meer in zal zitten dan een gelijkspel.

1 november 2011 om 14:09

Je weet dat het in eerste instantie om onderling resultaat gaat in de Cl.
Pas als ajax wint van zagreb en 0-0 speelt in lyon zal het doelsaldo een rol gaan spelen.

Maar die kans is natuurlijk aanwezig dus wat dat betreft zou een lekkere score niet erg zijn morgen.

1 november 2011 om 14:24

O nee dat wist ik niet. Wat dat betreft was de 0-0 thuis niet eens zo slecht. Als je nu 1-1, 2-2 etc. weet te spelen in Lyon zou je ook door gaan.

Het is misschien wel een beetje naïef om te denken dat Real wel alles wint en Zagreb wel alles verliest, maar laten we het hopen

Klopt toch niet? Bij winst zijn ze sowieso zeker van plek 3, onafhankelijk van wat Olympique - Real wordt. Als ze 7 punten hebben, kan Dinamo Zagreb hen met 0 punten nooit inhalen in 2 wedstrijden.

1 november 2011 om 13:57

Klopt, als Ajax wint zijn ze zeker van EL.

Zet Lukoki gewoon op rechts met Sulejmani heb ik het wel een beetje gehad. Naar binnen komen en op goal schieten nooit oog voor lopende mensen en zo lui als maar kan. Ook 1 op 1 mist hij 9 van de 10x hij is gewoon niet goed genoeg. Lukoki houd zich aan zijn taak en dan gaat het elftal beter draaien daar heb je tenminste wat aan.

1 november 2011 om 14:02

Jij heb Sulejmani zeker niet gezien in de uitwedstrijd tegen Dinamo. Toen speelde hij erg goed en had hij oog voor de vrije mensen. Tegen Feyenoord was hij geblesseerd dus had hij nooit mogen spelen. Dat is een fout van de Boer geweest want die wist van zijn blessure.

1 november 2011 om 14:03

Ik heb hem zeker wel gezien maar heb jij hem gezien tegen de andere tegenstanders? Daar was hij het hele seizoen (op de 1e 2 wedstrijden na) erg slecht en totaal geen toevoeging aan het elftal.

1 november 2011 om 14:07

Dat klopt maar ik verwacht dat hij nu de goede lijn van die wedstrijd door kan zetten. Lukoki is inderdaad ook wel een goede speler maar nog niet voor deze wedstrijden denk ik.

1 november 2011 om 14:14

Sulejmani speelt ieder jaar 4 of 5 goede wedstrijden dat heeft die nu ongeveer gedaan dus heb je er helaas niks meer aan.

1 november 2011 om 14:06

Dat Sulejmani niet goed speelt is duidelijk echter in de wedstrijd tegen Zagreb speelde hij wel goed en had hij wel oog voor lopende mensen. Tenslotte was het Sulejmani die Boerrigter vrij zette voor de keeper.

1 november 2011 om 14:14

Klopt toen speelde die zijn 3e goede wedstrijd van het jaar. Hij komt gewoon te kort voor Ajax.

Lodeiro, wordt dat nog ooit wat? Die speelt ook al 3 jaar bij Ajax. Nog nooit iets nuttigs gedaan volgens mij.

1 november 2011 om 14:06

Als je nou even opzoekt zie je dat hij hele vervelende voetblessure heeft gehad die telkens maar terug kwam..

1 november 2011 om 14:20

Twee keer een gebroken middenvoetsbeentje inderdaad. Heeft gewoon pech gehad. Ging niet voor niks mee met Uruguay naar het WK o.a. Word gezien als een van de grootste talenten uit Uruguay. Alleen heeft hij ook pech dat Ajax heel erg veel getalenteerde aanvallende middenvelders met o.a Eriksen, de Jong, Rits, Fischer, Klaassen, Bouy en straks hopelijk ook weer Sneijder.

1 november 2011 om 14:29

@ kx22 Lodeiro krijgt ook helemaal geen eerlijke kans, vind ik want hij is een geweldige speler met heel veel talent !

2 november 2011 om 09:21

Groot gelijk in Lodeiro is nog nooit in een competitie of Europese wedstrijd in de basis gestart. Hij heeft nog nooit echt een kans gehad om zich te bewijzen.

Als hij over 1 jaar uiteindelijke gratis de deur uit loopt gun ik hem het beste en hoop dat hij het ongelijk van ajax zal bewijzen.

"bovendien is Ajax zeker van de derde plek in de groep, als het zelf wint én Real komt tot een overwinning."

Madrid 9 punten
Lyon 4 punten
Ajax 4 punten
Zagreb 0 punten

Voor de 3de plek is Ajax niet afhankelijk van Madrid en Lyon als het zelf wint VZ ;. Als Ajax zelf wint is het zeker van Europese overwintering

Die Lukoki kan ook alleen maar heel hard rennen joh, ik zie dan liever Ozbiliz op rechts! Of zet Boerrigter een keer op rechts; naar binnen komen schieten!

1 november 2011 om 14:05

Boerrigter moet niet op rechts spelen. Boerrigter is een echte klassieke linksbuiten die buitenom gaat. Daar ligt zijn sterke kwaliteiten

lukoki is totaal geen complete speler hij heeft mij nog lang niet overtuigd maar hij heeft natuurlijk dat ene hele grote wapen gelukkig hebben we iemand voor hem die een stuk completer is en ook datzelfde wapen heeft namelijk sulejmani maar ik denk dat sulejman i niet eens een hele wedstrijd kan spelen

terecht, ik had het er vanmiddag nog met mijn vader over, lukoki kun je goed als invaller gebruiken in het geval dat sulejmani niet zo goed speelt, dan heb je lekker veel creativiteit en tempo in het spel

Iemand enig idee of Ozbiliz weer bij de selectie zit? Prahtige voetballer, maar helaas erg blessuregevoelig.

1 november 2011 om 14:27

Nee hij zit er helaas niet bij, ebecilio wel maar had liever andersom..

Dit is de selectie:
Kenneth Vermeer
Jasper Cillessen
Gregory van der Wiel
Toby Alderweireld
Jan Vertonghen
Vurnon Anita
Eyong Enoh
Miralem Sulejmani
Christian Eriksen
Siem de Jong
Lorenzo Ebecilio
André Ooijer
Theo Janssen
Daley Blind
Nicolás Lodeiro
Dmitry Bulykin
Derk Boerrigter
Jody Lukoki

Zet maar lekker Lukoki op rechts, dan gebeurt er tenminste wat.

9 van de 10 dat suljemani een bal krijgt speelt die terug of verliest die een bal.
De laatste keer dat suljemani iemand op snelheid heeft gepasseerd is al een eeuw geleden.
Ik kan me niet eens herinneren wanneer die met een 1 tegen 1 iemand gepasseerd heeft.

Ik heb bij suljemani niet echt een Wow gevoel meer. Meer een o nee gevoel ...

1 november 2011 om 14:30

Was anders in de uitswedstrijd zo'n beetje te beste. Raakte alleen in de warming up tegen Feijenoord geblesseerd. Ik vind dat hij wel degelijk progessie maakt de laatste tijd.

1 november 2011 om 15:50

@ frosttang

''de laatste keer dat suljemani iemand op snelheid heeft gepasseerd is al een eeuw geleden.
''

De hierboven geciteerde zin uit jou reactie laat zien dat je nou niet bepaald een volger van Ajax bent, of je hebt niet zo een goed geheugen want; exact twee weken geleden, de wedstrijd in en tegen Zagreb. Wie maakte die top actie langs 3 a 4 man, wie gaf dat steekballetje.. en bovenal ging hij die mensen niet voorbij op snelheid? Juist, Sulejmani bereidde de 0-1 perfect voor, op snelheid langs verschillende tegenstanders en een steekballetje perfect op maat.

Lukoki inzetten in plaats van Mickey getuigt van oppurtunisme en van weinig voetbalkennis. Lukoki komt dan inderdaad af en toe zijn man goed voorbij, als je zijn voorzetten bekijkt dan moet hij nog heel veel leren; dat mag ook, want hij is nog piepjong. Let op mijn woorden, morgen gaat sulejmani het verschil wederom maken.

1 november 2011 om 16:21

Jij hebt duidelijk geen mensenkennis, ik volg ajax al meer dan 20 jaar. Dus praat geen poep tegen mij. Blijkbaar is een mening geven niet meer mogelijk zonder mensen te beledigen.

Volgens mij kreeg suljemani met geluk de bal tussen 2 mee, dat noem ik geen snelheid, daarna passeert die nr 3 door goed voor langs te kruisen en nee dat gebeurde niet op snelheid en nummer 4 kapt die gewoon uit en toen gaf die de assist. Heeft volgens mij eerder met techniek te maken dan snelheid.

Dat noem ik nou niet met snelheid iemand passeren en daarnaast geef ik mijn vervolg aan dat ik het over 1 op 1 situaties heb.

Als je goed kijkt houdt lukoki netjes het veld breed en verdedigd hij ook nog eens goed mee. Suljemani loopt sowieso altijd de pot dicht en is er geen aanspeelpunt aan de zijkant omdat die in het midden staat.

Ik hoop alleen maar dat je gelijk hebt dat suljemani gaat vlammen. En ik hoef geen gelijk, enige wat ik wil is dat Ajax wint!

1 november 2011 om 16:34

Ik praat geen poep, ik ben eerder hoogst verbaasd; helemaal nu je zegt Ajax al 20 jaar te volgen.

Sulejmani heeft er dit jaar uit mijn hoofd nu zes inliggen in de competitie, en een x aantal assist volgens mij.(uit mn hoofd, pin me er niet op vast).
Sulejmani is heel erg goed in het kiezen van het juiste moment m.b.t. de diepte ingaan.
Sulejmani heeft Wel een goede voorzet.
Sulejmani is wel degelijk heel erg snel, zo niet de snelste speler van Ajax, dat weet iedere ajacied.(denk aan de wedstrijd tegen Juventus in de El; is ff geleden maar toch).

Lukoki is een aardig talent, maar na elke geslaagde actie die hij maakte afglopen twee wedstrijden volgde een schaammoment, de laatste pass of de voorzet was bagger... en nogmaals; dat mag hij is nog jong, maar ga niet zeggen dat hij beter is voor Ajax want daar heb je te weinig argumenten voor.

Sulejmani zie ik trouwens ook regelmatig meeverdedigen al hoewel ik hem liever op de middenlijn zie staan in verband met een mogelijk counter/lange bal.

1 november 2011 om 17:46

Ik wil het niet op statistieken gooien, want win ik deze discussie nog, want met 2 keer lukoki in de basis wint ajax 4-2 en 4.0 en dan scoort die 1 op de 2 wedstrijden (niet te serieus nemen).

Daarnaast heb ik het over het passeren van een tegenstander op snelheid en jij hebt het over goals.

Suljemani volgens mij al 7 keer gescoord, maar kan me bij geen enkele goal herinneren dat ik dacht wat een mooie actie maakt hij.

Als je toch een recente situatie opnoemt, noem dan de 2 goals tegen anderlecht. Dat die op snelheid die gast aan de binnenkant pakt.

Ik heb niet gezegd dat die geen snelheid heeft, maar hij doet er veels te weinig mee. En hij knijpt altijd naar binnen, terwijl hij het veld beter breed kan houden en dat is een feit. Zoekt heel weinig de 1 tegen 1 op.

Zoals ik eerder ook aangaf vroeger had ik bij suljemani het Woow gevoel en nu is dat al stukken minder.

1 november 2011 om 19:33

Statistisch gezien kan je ze niet vergelijken. dat is een feit.

Hij doet te weinig met zijn snelheid; dit heeft twee oorzaken.
1) zoals we allebij al aangeven doet hij het in europa(juventus,anderlecht) wel, dit komt omdat ajax dan in verhouding verder wordt terug gedrongen waardoor er ruimte onstaat achter de verdediging van de tegenstander. Tegelijk is dat punt 2; in Nederland speelt Ajax vaak zover op de helft van de tegenstander dat zijn snelheid ook niet optimaal kan worden gebruikt.

Trouwens dat hij vaak naar binnen trekt komt omdat de boer hem op rechtsbuiten zet. Dit fenomeen zie je ook bij Robben etc.

En geen wow gevoel bij mickey... dat geloof ik nog ergens wel al blijf ik overtuigd dat hij morgen weer het verschil gaat maken... maar lukoki heeft toch helemaaaaaal niks in te brengen.
Snelheid en passeren zijn top, zolang het vervolg ook nut heeft en dat heeft het helemaal compleet niet bij deze talentvolle speler.

Ajax moet lekker zijn eigen spelletje spelen tegen Dinamo Zagreb en dan maar hopen dat Real Madrid tegen Olympique Lyon gaat winnen. In 2009 waren de Dinamo-fans ook al in Amsterdam, toen zochten ze rellen en de oud burgemeester Cohen.. die zei dat hij tegen de Fifa of Uefa dat als er een keer weer Ajax en Dinamo Zagreb elkaar koppelen, dan mogen er geen Zagreb fans in Amsterdam komen.

Weet iemand hier wat over?.

Vermeer
van der Wiel
Vertonghen
Alderweireld
Ooier
Anita
Enoh
Janssen
Sulejmani
Eriksen
Boerrigter

Sinds wanneer is Blind een wapen;-)

Ik vind dat Ajax haar selectie goed genoeg is om Zagreb te verslaan, alleen is Zagreb een clubje die altijd en overal kan stunten, Ajax moet blij zijn als ze drie punten pakken, niet meer en niet minder!

Vermeer
V.D.Wiel
Vertonghen
Alderweireld
Anita
Eriksen
Janssen
De Jong
Boerrigter
Sulejmani
Bulykin

Ik zou gewoon voor Bulykin kiezen, waarom niet?

Vermeer
V/D Wiel
vertonghen
Alderweireld
Anita
Enoh
Eriksen
Janssen
Boerrigter
De Jong
Bulykin

@ voetbal-zone

Waarom niet?
Omdat Ajax beter speelt met S. de Jong in de spits.
Omdat als bulykin speelt janssen, eriksen of de jong eruit moet, want nonsens is natuurlijk.
Omdat bulykin in de kleine ruimtes die je morgen gaat krijgen omdat Zagreb als het goed is behoorlijk inzakt, helemaal niks klaar maakt.
Omdat hij heel goed kan koppen, maar dat kan Siem ook(net zo goed), getuige zijn vele kopdoelpunten voor Ajax.

Hierom dus.

Verwacht Van der Wiel in ieder geval nog niet terug in de basis. Geef die jongen nog een week wedstrijdpauze en laat hem in een uitwedstrijd weer invallen om ritme op te doen.

Verder kan de opstelling van jl. zaterdag worden aangehouden met alleen Sulejmani voor Lukoki.
Of Sulejmani pas de 2e helft brengen, is evengoed een optie.
Puur op snelheid is Luloki zo gevaarlijk en hij heeft de smaak te pakken na de laatste wedstrijd.

Enoh én Anita op het middenveld, Verthongen weer linksback, Ooijer in het midden en Alderweireld op rechts.
Ben heel benieuwd, nu thuis de zeges gaan pakken.
We zitten er allemaal heel erg op te wachten.
Bovendien zal een zege morgen heel gunstig doorwerken op Utrecht uit komende zondag.

Dus, ga ervoor Ajax, gooi die spirit er weer in, meteen vanaf het begin.... en vasthouden dan !!!

Eerlijk is eerlijk in deze wedstrijden had je El Hamdaoui nodig,die Bulykin dat is een eredivisie waardige invaller,meer brengt hij ook niet echt dan een paar balletjes door te koppen,ik zei altijd maar dan ook altijd Ajax had Lucina Traore moeten halen als spits,die boy is zo goed!!! Boomlang en jong en hij kostte evenduur als Elham en Sightorsson...
Lukoki acht ik nog helemaal niet rijp voor de champions league,die gozer is een leuke voetballer en kan nog ver komen,maar heeft op dit moment totaal geen rendement,verhuren die handel...siem de Jong doet het ook niet verkeerd in de spits maar toch zie ik hem liever op het middenveld..frank de Boer moet Janssen een vrijere rol geven,waarvoor heb je hem gehaald??die gozer kan wedstrijden beslissen!waar ik tot nu toe veel ste weinig van gezien heb..een vervanger voor Enoh op het middenveld is ook wel op zn plek,ik hoop dat ze nog een aankoop doen in de winterstop voor een verdedigende middenvelder,ik zou niet 1 2 3 kunnen opnoemen wie een geschikte kandidaat zou kunnen zijn..sulejmani rent wel iedere wedstrijd zn tegenstander eruit,werd er maar meer gebruik van zijn snelheid gemaakt..al met al iedereen een prettige wedstrijd morgen en ik weet bijna zeker dat ajax wint!!succes Ajax!

Daley Blind als extra wapen? Laat me niet lachen. Die jonge is alles behalve een extra wapen.

ik denk dat Ajax morgen gewoon gaat winnen met 2-0.
speelt Lukoki weer inplaats van Sulejmani. ik dacht dat die er weer bij zal zijn.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren