Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Update: Kamp-Van Basten houdt 'even radiostilte' over Ajax

Laatste update:

Het blijft vooralsnog onduidelijk of de komst van Marco van Basten als technisch directeur een reële optie is voor Ajax. RTV Noord-Holland bracht zondag naar buiten dat de voormalig spits en trainer van de Amsterdammers in beeld is om als beleidsbepaler terug te keren in de ArenA.

/

Op dat bericht wil de Amsterdamse club echter niet ingaan. “Over dit soort procedures laten wij ons niet uit”, laat woordvoerder Miel Brinkhuis weten aan Metro. “We ontkennen of bevestigen niets.” De Raad van Commissarissen zou Van Basten de ideale nieuwe td vinden. Johan Cruijff schoof in een eerder stadium Tscheu La Ling naar voren.

In Ling zag de RvC het echter niet zitten, waarna Ajax verder moest zoeken naar een technisch directeur. Van Basten beheerde deze portefeuille al eerder: tijdens zijn dienstverband als trainer was de voormalig bondscoach tussen 2008 en 2009 ook verantwoordelijk voor het technisch beleid in Amsterdam.

Update 5 oktober 19:35 uur - Kamp-Van Basten houdt 'even radiostilte' over Ajax
Marco van Basten is de belangrijkste kandidaat om technisch directeur bij Ajax te worden. Johan Cruijff heeft de voormalig hoofdtrainer van de Amsterdammers naar voren geschoven en volgens Voetbal International zijn beide partijen momenteel met elkaar in gesprek. Perry Overeem, zaakwaarnemer van Van Basten, wil daar echter niets over kwijt: "We houden even radiostilte", zei hij.

Denk je dat Marco van Basten technisch directeur van Ajax wordt?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Hij zal vast en zeker een goeie zijn met zijn connecties. Al vraag ik me af of zijn ervaring in dit vak geen parten gaat spelen.

5 oktober 2011 om 20:16

Hij heeft natuurlijk al (niet zo beste) ervaring als Technisch Directeur bij Ajax. Dus hij zal wel ongeveer weten wat er gevraagd wordt in die positie. Ik heb er wel vertrouwen in dat hij in samenwerking met Cruijff, De Boer, Jonk en Bergkamp veel beter zal functioneren dan de laatste keer.

Ik zou hem dus ook met open armen terug verwelkomen.

Van Basten als TD, krijgen we dan weer van die kansloze aankopen voor mega bedragen? Hij was als trainer en TD verantwoordelijk voor alle miskopen en het wegsmijten van het geld... zo man kan je toch niet aanstellen.

3 oktober 2011 om 13:16

Nee dat gebeurd niet want Van Basten zal dan niet alleen over het geld gaan natuurlijk.
Echter zou ik het wel leuk vinden als Marco TD word bij Ajax toch iemand die prima bij ons bestuur hoort. Met een beetje hulp van de RvC moet het goed komen. Ajax en Van Basten heeft geleerd van de foute tranfers. Gelukkig!

3 oktober 2011 om 13:54

Ja hoor doe maar.
Dit is echt waar Ajax voor staat de laatste 10 jaar.
gewoon mensen aanstellen op basis van reputatie en niet op bewezen kwaliteit.
Lekker zo doorgaan..

3 oktober 2011 om 14:35

nou sorry hoor maar in zijn tijd als coach toen hij ook TD was hadden we niet echt goeie aankopen. Atouba, wielaert, silva, luque en nog een aantal. En dan kan hij het niet over het geld gaan maar hoe wil je de raad overhalen om iemand te halen terwijl hij dus meermaals in het verleden bewezen heeft totaal geen goeie kijk op spelers hebt die die gehaald heeft.

3 oktober 2011 om 15:01

Jawel, maar lees nou eens goed. Van Basten krijgt echt niet weer alle macht hoor en dat is toch logisch, want Van Basten kan speler A wel goed vinden graag willen halen, maar als Frank zegt ik hoef A niet want ik heb B & C ook nog achter de hand, dan word hij niet gehaald. Toen Van Basten trainen & td was toen had hij alle macht toen kon hij ook zien van he, ik mis daar een speler, ik koop er 1. Toen had hij alles zelf voor het zeggen. Nu hebben we een ander bestuur en geloof me, die werkt ook anders dan die voorheen. Dus Van Basten krijgt echt niet weer alles voor het zeggen. Er zitten nog mensen achter waar Van Basten naar luisteren moet.

Vind het een beetje jammer dat mensen geen 2e kans krijgen Van Basten was onervaren maar daar heeft hij nu van geleerd. En dan nog, wie zegt dat Marco weet types haalt zoals Wieleart en Silva. Ik denk het niet want er zit een totaal andere visiei in de bestuurskamers.

3 oktober 2011 om 15:30

Ik ben ook voor 2e kansen en v. Basten heeft natuurlijk niet alleen schuld van de vorige aankopen maar v. Basten had wel een beslissende stem. Indertijd heeft hij wel behoorlijk wat aankopen gedaan en daarvan is zo'n 98% geflopt. Gelijktijdig heeft hij aangetoond dat hij niet zo'n sterke onderhandelaar is.

Waarom moet je het risico nu opzoeken als dat niet nodig is. Het grootste voordeel van v. Basten is netwerk en voetbal kennis. Maar hoewel voetbal knowhow is goed en op deze positie ook echt nodig is heeft Ajax dat in Bergkamp en Jonk voldoende zodat voor deze functie een persoon gekozen kan worden die dat wat minder heeft maar op ander vlak beter is.

3 oktober 2011 om 15:30

Ik vind dit echt te bizar voor woorden.

Laat ik vooropstellen dat ik Marco van Basten als trainer toch krediet geef op de manier dat hij het Nederlands elftal heeft laten voetballen en hoe hij het Ajax Europees heeft laten doen tegen o.a. Fiorentina en Hsv.

Bij het Nederlands elftal heeft hij mooiere wedstrijden laten zien dan onder Van Marwijk waarschijnlijk ooit zal gebeuren. Helaas heeft hij geen echte resultaten op de tournooien geboekt.

Waar het er op neer komt dat Marco van Basten spelers moet aantrekken, dan treft men juist zijn zwakheid aan. Bij het Nederlands elftal heeft hij een record aantal internationals opgeroepen waaronder spelers als Sprokel. Dit lijkt natuurlijk nergens op en zo creeer je geen vaste waarden.

Maar wat betreft Ajax slaat het natuurlijk alles. Hij heeft ongeveer 38 miljoen mogen investeren van het geld dat Ajax o.a. heeft weten te vangen van Huntelaar, Sneijder en Babel waarvan er maar een een vaste waarde in het elftal is geworden: Sulejmani. Dan nog is die jongen bij lange na niet waard (16,24 mln.) voor wat hij laat zien, al moet ik zeggen dat hij dit seizoen wel belangrijk is geweest met zijn doelpunten. Wat betreft de overige spelers waaronder Wielaert, Perez, Sno, Oleguer, Aisatti en in minder mate Enoh is het gewoon huilen met de pet op geweest. Het erge is nog niet zozeer de bedragen waarvoor deze spelers zijn gehaald maar ook met welke giga salarissen hij Ajax bijna de das om heeft gedaan.

Ajax is tot op heden nog steeds aan het puinruimen omdat jongens die bij Ajax niet slagen en toch met miljoenen salarissen rondlopen niet vertrekken. Geef ze is ongelijk.

Marco van Basten heeft mij met deze actie laten zien 1. weinig inzicht te hebben in de spelers die Ajax echt nodig heeft (denk aan de kwestie wie wordt aanvoerder en wie wordt nou de vervanger van Wesley Sneijder)
2. Zijn zin door te drukken wat betreft spelers die hij wilt.
3. Een gigantisch slechte onderhandelaar te zijn. Wat hij wil hebben wil hij hebben, tegen welke prijs dan ook.

Ik zou het echt een schande vinden als hij wordt aangesteld. Laat hem lekker een team gaan trainen als Anzhi waar hij veel geld kan verdienen en met gelauterde spelers kan gaan trainen. Dat is ook nog een club waar je op basis van je reputatie als speler trainer kunt worden. BIj Ajax hoef ik hem niet meer te zien.

3 oktober 2011 om 19:16

Dit bericht klopt voor geen kant. Ajax werkt namelijk straks zonder TD. Blind wordt een manager contracten vergelijkbaar met een TD alleen zonder directeur te zijn. De functie van Algemeen directeur is opgesplitst in voetbal en financiële zaken. V Basten is dus in beeld voor directeur voetbalzaken. Deze gaat dus niet over aankoopbeleid maar over voetbalzaken. Zoals de organisatie, jeugdopleiding etc. Boel gezeur weer om niks hier.

5 oktober 2011 om 19:53

Atouba is gehaald door Jol, Luque zat er al voordat Marco kwam als ik me niet vergis, Sulejmani, Sno en Aissati waren aankopen van hem, die overigens kansloos mislukt zijn (sulejmani is natuurlijk niks vergeleken met zijn transferprijs).

5 oktober 2011 om 20:09

@stefrutten luque en silva waren een aankopen van Henk ten Cate en Atouba van Martin Jol.

Was van basten niet de gene die aisatti heeft gehaald, ik weet het zeker, volgens mij heeft van basten echt een andere kijk op voetbal dan de Boer, want de Boer kotst aisatti uit, Overigens vind ik aisatti een fantastische voetballer.

3 oktober 2011 om 13:19

De Boer kotst Aissati niet uit. Hij zag alleen geen toekomst voor hem bij Ajax, liet dat ook weten en wilde met een bepaalde groep verder. Ja als hij het dan verder zelf verkloot met de overstap naar oa Vitesse dan is dat toch zijn eigen schuld.

3 oktober 2011 om 13:44

Het was de keuze van de Boer om hem te laten rijpen bij vitesse, ik weet niet hoe je aan die nonsens komt.

3 oktober 2011 om 13:48

Welke nonsens? Jij zegt dat de Boer Aissati uitkotst en dat vind ik nergens op slaan. De Boer heeft het aangekeken en besloten om met andere jongens verder te gaan en Aissati kennis gegeven dat hij een andere club moet vinden om aan spelen toe te komen.

3 oktober 2011 om 17:24

Dan heeft hij toch de ruimte gekregen om naar vitesse te gaan, wat ik uit jou verhaal kon leiden is dat aissati kon blijven maar het zelf verpeste door voor vitesse te kiezen.

3 oktober 2011 om 18:58

Nee hij kon idd naar Vitesse contracten lagen al klaar clubs waren eruit en toen heeft Aissati of zijn zaakwaarnemer het verknalt en nu zit Aissati met de gebakken peren. De Boer heeft zoiets van naja niet mijn probleem.

3 oktober 2011 om 13:30

Was van Basten niet die gene die paar jaar geleden dacht dat hij het even zou fixe en Cruijff heeft weggejaagd?

3 oktober 2011 om 17:20

Ja en Sulejmani voor een astronomisch bedrag, Wielaert en Olegeur die samen 6 miljoen kosten, Evander Sno gehaald, Cvitanich voor 6 miljoen, Aisatti dus ook voor een fiks aantal miljoenen. Wanneer Ajax deze man aanstelt om over het technische beleid te gaan zijn ze de weg mooi kwijt. Mocht het gebeuren.

Goed nieuws voor Sno, die kan weer terug dan....

ach dat moet een vroeg 1 april bericht zijn. vB heeft er een geweldige puinhoop van gemaakt in zijn periode met die dwaze aankopen. Bovendien is zijn ego te groot om met Frank te werken. Laat hem als trainer ergens proberen, iedereen gunt m een nieuwe kans. Maar ajb niet meer bij Ajax.

ik begrijp echt helemaal niks meer van dat zooitje daar in amsterdam

zal wel weer verwijderd worden omdat ik t niet begrijp, maar goed!

begrijpen jullie ajacieden t nog wel?

3 oktober 2011 om 13:24

Ja ik begrijp het nog wel. Of het verstandig is weet ik niet.
Johan Cruijff wilt gewoon op elke plek een oud-speler van Ajax hebben, dat is nu wel duidelijk.
Dit vind ik zelf wel jammer, want dat betekent dat er minder wordt gekeken naar de kwaliteiten van de kandidaten.
Ik vind dit net zo raar als dat er in de top van een bedrijf een bepaald deel vrouwelijk moét zijn.
Hierdoor moet je selecteren op geslacht en niet op basis van kwaliteit. Dit is natuurlijk heel scheef, maar goed Johan zal het wel weten, dus steun ik hem er in.

On:
Ik denk dat MvB wel een goede Directeur voetbalzaken zou zijn (TD bestaat niet meer bij Ajax).
Technische kennis is enorm, heeft veel contacten, goed voor het imago van Ajax. Alleen ben ik bang dat al die gasten (bergkamp, Mvb, etc.) een beetje mannetjes zijn. Dat kan misschien voor wrijving gaan zorgen.

3 oktober 2011 om 13:52

Nee :-)

Even een heel andere vraag, off topic. Waarom schrijven ze Arena met een hoofdletter A op het laatst?

3 oktober 2011 om 13:20

Omdat dat gebouw nou eenmaal zo heet.

3 oktober 2011 om 13:23

Lees het zo.... Arena(msterdam)

3 oktober 2011 om 13:23

Nee, omdat er een ander bedrijf / gebouw in A'dam ook Arena heet.
Ze mochten niet dezelfde naam gebruiken.

6 oktober 2011 om 03:14

Ja er was toen een cafe genaamd Arena in Amsterdam. Die had Ajax aangeklaagd in de hoop dat ze er geld voor zouden vangen. Ajax heeft het toen in Arena met een hoofdletter aan het einden aangepast wat weer wel mocht.

Kan ie beginnen met het verkopen van de restanten van zijn aankoopbeleid. Zoals Sulejmani bijvoorbeeld.

3 oktober 2011 om 13:23

Sulejmani verkopen? Dat zou echt heel dom zijn. Misschien heeft hij niet goed gevoetbald gister, maar hij begint zijn niveau weer terug te krijgen en hij maakt zijn doelpunten. Dan zijn er wel andere die ik liever kwijt ben dan rijk.
Verder moet men niet zo zeuren over de aankopen want daarvan is bijna iedereen vertrokken en komen ze ook niet meer terug. Het was 'a big mistake' maar ze hebben ervan geleerd en het bewijs is Boerrigter die ze halen voor 750.000€. En natuurlijk alle talenten die op jonge leeftijd komen.

3 oktober 2011 om 15:36

Hoe goed Sulejmani ook nog mag spelen, hij heeft nog maar een contract voor een jaar. Je moet die jongen dus zowiezo slijten na dit jaar of zijn contract verlengen tegen een veel en veel lager salaris. Een salaris wat hij waard is en dus geen 2 miljoen per jaar. Ik zie Marco van Basten alleen daar die jongen niet van te overtuigen.

Wat mij betreft gaat hij gewoon en haal je Elia op bij Juventus. Die jongen zit daar nu al weer op de bank en zal een paar stapjes terug doen om vooruit te kunnen. Ik meen dat zelfs van Basten hem in zijn tijd ook al wilde hebben. Ben benieuwd.

3 oktober 2011 om 15:41

Gewoon verlengen met Sulejmani, zit nog genoeg rek in en hem verkopen nu lukt niet. En Elia halen word niks, Elia wil zich eerst nog bewijzen in Italië die gaat niet na een paar wedstrijden denken ik hou er mee op, ik wil weg.
Elia is sowieso onbetaalbaar denk ik.

Het klopt wel dat Marco Elia wou halen alleen liet Twente (munsterman) het niet toe helaas.

gaan we weer pannekoeken bakken in Amsterdam

Beetje vreemd nieuws zo... maar dat zal komen door zijn Ajaxverleden, want op sportief gebied als trainer zijnde heeft hij behoorlijk gefaald!!!

3 oktober 2011 om 13:25

Klopt, maar dat heeft Jordania ook en die is toch ook van harte welkom?

3 oktober 2011 om 15:03

nou ik vind dat hij het met ons nl-elftal niet slecht heeft gedaan. ik blijf t zeker een goede trainer vinden maar hij moet niet zijn ego boven alles zetten en ook kritiek kunnen ontvangen en daar heeft hij moeite mee volgens mij

Kan aan mij liggen hoor. Maar waarom van Basten die voor de duurste aankoop ooit heeft gezorgd en nog steeds niet rendeert. Andere miskopen als Kennedy nog maar niet te noemen. Het lijkt mij meer een charmeoffensief van Ajax (rvc) richting Cruijff omdat Ling geen optie is en Cruijff boos was. Waarom dan niet de verloren zoon van Cruijff benoemen.

Ik hoop dat Cruijff hier een stokje voor gaat steken of dat hij de touwtjes in handen heeft/neemt en van Basten nu wel naar hem luistert.

Dan schrijven ze La Ling af omdat hij niet genoeg ervaring heeft. Dan maar Van Basten.

3 oktober 2011 om 13:27

precies..maar dit kan niet waar zijn... dan ben je als ajax zijnde echt ongeloofwaardig.
Maar Cruijf ook .. als dit echt is.
Mag van mij hoor...... ik lach wel!!!

Marco van Basten is en blijft een icoon en een van "werelds" grootste voetballers aller tijde! Deze man heeft inderdaad verkeerde spelers aangetrokken, maar was alleen zijn stem goud waard? Het beleid binnen Ajax werkt al talloze jaren niet en nu is Marco van Basten de man die het destijds verpest heeft. Nee, het beleid van Ajax heeft al die jaren niet geklopt en met de komst van oud-spelers en mensen (bergkamp, Jonk, Davids, van Basten, enz.) met visie op wat voor gebied dan ook heeft alleen maar toegevoegde waarde.
Of nemen we weer liever een uitgerangeerde zakenman welke denkt dat hij het voetbal heeft uitgevonden en er alleen maar weer zitten voor hun status en het vullen van de zakken!

Marco, mijn pré heb je en bewijs eindelijk maar eens het ongelijk bij de oohhwww zo vele voetbal leken!

3 oktober 2011 om 13:32

Hij mag dan een wereldvoetballer zijn geweest... op dit moment is hij een uitgerangeerde voetballer.... eentje die heeft laten zien dat hij Niet met spelers om kan gaan.
en eentje die heeft gefaald met zijn aankoop beleid..of is de gedachte dat ajax niets meer gaat kopen en alleen (volgens Cruijf) zelf opgeleide spelers gaat opstellen??

niet persoonlijk nemen aub!;

Ik vind het niet eens zo heel gek. Vaak zat komen voetballers op deze positie, als ze maar niet alle zeggenschap krijgen (zoals in elk ander bedrijf) dan moet MvB er gewoon in kunnen groeien. Voor mij persoonlijk had ik Seedorf de juiste man gevonden voor de job. Helaas is die niet beschikbaar. Die doet buiten het voetbal al veel dingen in de zakenwereld (en in goede doelen etc!) en komt altijd welbepsraakt en intelligent over

Absoluut niet persoonlijk opgenomen! Er zal altijd weer een andere trainer of technische directeur komen die het verknallen! Echter de vraag blijft: "ligt dit nu echt aan deze personen of aan de organisatie die er aan gekoppeld is"?
Barcelona heeft ook een mindere periode meegemaakt, maar mede door inbreng van Cruijff (ook al horen mensen dat niet graag om een of andere reden) is er een organisatie cq. bestuur ontstaan met oud-spelers welke Barcalona weer geheel aan de praat kreeg. Waarom geven we dit bij Ajax niet eens een keer de kans? Het is al jaren ronduit slecht te noemen bij Ajax, dus waarom zo sceptisch? Geef het maar eens een kans, wellicht pakt het dan toch uit zoals we het allemaal al zolang hopen!

Als van Basten TD word, ben ik als Ajax-fan/ Ajaxcied, wat ik me hele leven ben (ruim 28 jaar), niet meer voor Ajax. Dat is echt de druppel dan.
Van Basten heeft het WK gebruikt als training voor het EK. Teminste dat gaf hij als argument voor de waardeloze prestatie.
Hij heeft daarna bij Ajax letterlijk niks gepresteerd, behalve miskopen. Vervolgens heeft hij een of andere discussie met Cruyf gehad, waardoor die toen eruit was gestapt bij Ajax.

DAN NU Moet VAN Basten TD Worden????????? NOU Neeeeeeeeee!

3 oktober 2011 om 13:52

Nep-supporter... Een echte supporter staat er in voor en tegen spoed. Dit slaat echt alles als Ajax 1 iemand aanstelt dan ben jij geen supporter meer? Dan ben je dat dus nu ook niet.

3 oktober 2011 om 14:28

Iemand die zichzelf al 28 jaar Ajaxcied noemt i.p.v. Ajacied kan ik al niet serieus nemen. Die 28 lijkt mij dan meer voor het IQ te staan. Tevens is het Cruijff en niet Cruyf. Een spelfout let ik normaal echt niet op, ik heb ze ook. Maar als je namen als cruijff en Ajacied al niet goed kan vermelden in zo'n stoere tirade richting Marco van Basten terwijl je laat lijken of je een Ajax-fan ben.

Bij Heerenveen staan de eurotekens al weer in de ogen.. Wat zou na zijn aanstelling de eerste aankoop zijn? Dost voor 16 miljoen?

Euh? Je kunt iemand na 10 jaar best weer een kans geven maar we zijn die slechte periode van 2,5 jaar geleden toch nog niet vergeten? Daarnaast wilde hij het plan van Cruijff niet doorvoeren dus waarom zou de RVC hem nu op die positie zetten? Hij en Cruijff zullen wederom botsen en dan...?

Stelling: Als Ajax van Basten als Technisch Directeur aanstelt doen ze dat alleen maar om Cruiff te frustreren zodat hij opstapt. Met Cruijff valt namelijk niet samen te werken en van Basten durft tegen hem in te gaan. Ajax staat dan echter wel weer op hetzelfde punt als 2,5 jaar terug.

Marco van Basten, de man die recentelijk 35 miljoen euro spendeerde en het presteerde om alsnog te falen en Ajax daarmee in een financieel penibele situatie bracht mag, nadat Frank vorig seizoen zo'n beetje het onmogelijke heeft gepresteerd en Ajax daarmee weer een beetje op de rails heeft weten te krijgen, weer lekker zijn gangetje gaan en moet de grote man worden in het nieuwe Ajax bestuur...?

Ik stond echt volkomen achter Cruijff, het nieuwe bestuur enzovoort, maar als deze man aangesteld wordt als TD dan vrees ik voor weer wat lange jaren zonder noemenswaardig succes.

Echt ongelooflijk, ze zaten nota bene in een zetel na dat kampioenschap, nu gaat het allemaal weer de bekende kant op, die van de afgelopen 7 jaar.

Overigens is Sulejmani nog steeds de grootste miskoop ooit. Hij speelt nu wel redelijk, maar kom op, 16 miljoen voor redelijk??????? Eto is pas door Inter voor 20 miljoen verkocht omdat ze het zo een geweldig bod vonden. Ik zie Sulejmani nog passes blinde passes geven naar niemandsland.
En begrijp ook wel dat je dat geld nooit meer voor hem terugkrijgt, je mag blij zijn als je nog een derde van het aankoop bedrag terugkrijgt. Any way, om maar aan te geven wat er onder Van Baten zn beleid is ontstaan, en dan hebben we het niet over alle andere miskopen gehad.

3 oktober 2011 om 15:24

Je moet het wel een beetje in het perspectief plaatsen...de transferprijzen zijn nu echt wel anders.

Maar goed v. Basten heeft inderdaad ook andere aankopen gedaan en daarvan is zo'n 98% geflopt. Daarbij heeft hij wel aangetoond dat hij niet zo'n sterke onderhandelaar is.

Voetbal knowhow is goed en op deze positie ook echt nodig maar heeft Ajax dat in Bergkamp en Jonk voldoende zodat voor deze functie een persoon gekozen kan worden die dat wat minder heeft maar op ander vlak beter is.

Gisteren kwam het al even ter sprake bij studio voetbal, Waterreus moest lachen. En ik moet dat eigenlijk ook. van basten is compleet nat gegaan bij zijn dubbelfunctie in Amsterdam. Dat hij alleen al genoemd wordt is al een grap op zich. Misschien zou hij wel bepaalde kwaliteiten hebben, maar vanaf de zijlijn zijn deze in ieder geval niet zichtbaar..

Van Basten heeft een hoop bijgeleerd in no time, maar persoonlijk zou ik toch kiezen voor La Ling.
Oke, La Ling is niet een braverik of iemand die echt alles recht weet te praten wat fout gaat, maar dat hoeft ook niet als alles goed gaat.
De RVC is bang dat de media La Ling voor gek gaat zetten en bang dat als alles mislukt iedereen zal zeggen dat er te veel naar Johan is geluisterd.
Ten slotte is het niet de persoon, maar de media die de macht in handen heeft tot het punt dat niemand het meer met de media eens is (denk maar aan Pim Fortuyn e.d.).

Van Basten wees Johan Cruijff overigens naar de deur toen hij coach was en Johan de jeugdopleiding wilde veranderen, zeker achteraf kan gemakkelijk gesteld worden dat dit kwam door te weinig ervaring.
Media claimden zelfs dat Johan en Marco ruzie hadden, al was geen wel denkend mens het dat met de media eens, zeker nu niet meer.

Hoe dan ook, ik zie nog steeds liever La Ling, maar als de RVC te bang is zijn er weinig mogelijkheden.
Edgar zal ook wel blij zijn dat van Basten in beeld komt trouwens.

Een jaar lang heisa rond het bestuur van Ajax en dan komen ze met van Basten aan... comedy capers. Die man heeft toch geen enkel krediet meer in Nederland. Hij hoeft maar 1 keer slecht in het nieuws te komen en is weer vertrokken en krijgen we hetzelfde verhaaltje weer. Laat hem nou maar eerst weer eens een elftal buiten Nederland naar de top leiden. Neem dan van Halst die nog een prima imago heeft. Hoewel Joop dan ook wel het een en ander naar buiten zal brengen...

Voor degene die mij een nep supporter noemt. Ik ben liever een eerlijke dan een blinde supporter, iemand die alles maar goed vind. Ik vind dit gewoon niet kunnen, en als het toch gebeurt ben ik zodanig teleurgesteld dat ik de komende tijd niet meer zal supporten, tenzij er een wonder gebeurt wat haast onmogelijk is.

3 oktober 2011 om 14:12

Beste Rbaggio83,

Als jij het zo oneens zou zijn met de mogelijke aanstelling van Van Basten,

Dan ga je toch gewoon een actie opzetten om te gaan staken bij de Amsterdam Arena, samen met de rest van de van Basten-haters?

OT. Zou een prima Technisch directeur zijn voor Ajax, veel voetbal knowhow en oog voor talent. Een echte Ajax-jongen met ervaring in het voetbal.

Hij zal niets alleen mogen beslissen, dit omdat de structuur binnen AFC Ajax is aangepast.

5 oktober 2011 om 20:40

''ot. Zou een prima Technisch directeur zijn voor Ajax, veel voetbal knowhow en oog voor talent. Een echte Ajax-jongen met ervaring in het voetbal.''

Noem eens 1 talentvolle speler die onder Van Basten is doorgebroken. En dan reken ik het niet mee dat hij Van der Wiel als RB heeft neergezet.

5 oktober 2011 om 22:03

en waar slaat het op om Van der Wiel niet mee te rekenen?

"van Basten heeft een hoop bijgeleerd"

Hoe weet je dat? Waarop basseer je dat? Heb je hoop? IK Niet!

Beste Dimitrie,

Als ik dat zou kunnen doen, zou ik het graag doen.

Ik vraag me af waarop jij nu basseert dat van Basten een prima TD zou zijn? Was hij dat al ooit een x? Bedoel je toen hij het al bij Ajax was? Deed hij het toen zo goed?

Het is een echte Ajax-jongen ja, dat klopt. Hij heeft veeel ervaring met voetballen, niet veel ervaring in het voetbal. Hij is van zn trainers cursus direct naar het NL elftal verhuis en daarna naar Ajax. Hij is juist een rookie. Daarnaast is het ook opvallend natuurlijk dat hij na Ajax en het Nl elftal eigenlijk door geen enkele club echt gewild is geweest.

Veel oog voor talent? Bedoel je Sulejmani? Daar heb ik net al me verhaal over gedaan. Of bedoel je Kennedy soms, of Sno, of Wielaert? Of iemand anders van die 35 miljoen die hij even verbrast heeft? Zo kunnen we nog wel even doorgaan...

En ik vind het wel knap dat je zoveel weet over de aanpassingen binnen de structuur van Ajax. Zit je ook in de Rvc?

3 oktober 2011 om 14:58

Dat hij die 35 miljoen heeft uitgegeven destijds ligt eerder aan wanbeleid van het bestuur destijds.

Sulejmani was bij SC Heerenveen een groot fenomeen die het echt fantastisch deed. Daarnaast speelden Kennedy Bakircioglu en Wieleart uitstekend bij FC Twente.

Bij een aankoop is het altijd maar de vraag als ze goed gaan presteren, wie had gedacht dat Feyenoord met al die routiniers zo keihard zou falen enkele jaren geleden?

Daarnaast kan je iemand die trainer is geweest van Oranje en AFC Ajax nu niet bepaald een rookie meer noemen, vind je wel?

Daarnaast is het een algemeen bekend dat de structuur is aangepast, nu moet een transfer door diverse kanalen heen, voordat deze goedgekeurd word.

3 oktober 2011 om 15:23

Al kon Sulejmani water in wijn veranderen, een club als Ajax mag toch nooit 16 miljoen uitgeven voor één speler? Als je dat als bestuur goedkeurt is het natuurlijk ook duidelijk dat je zwaar in de fout gaat, maar ook als technisch directeur moet je toch meteen de discussie sluiten en je op andere spelers richten. Dat is net de taak van een technisch directeur: de juiste spelers voor het juiste bedrag naar de club halen. En 16 miljoen was zeker niet het juiste bedrag.

3 oktober 2011 om 15:41

Precies, daar heb je gelijk in, dat had de technisch directeur van destijds ook moeten doen.

daarnaast, van Basten heeft zelf ook aangegeven dat het een foute aankoop is geweest, althans voor die prijs ;

Ik twijfel zeer. De man heeft zeker ervaring en kennis, maar dat zeiden we ook toen hij trainer werd.

Ik mag alleen maar hopen dat je voor trainer andere kwaliteiten nodig hebt dan als TD en dat hij de kwaliteiten voor TD net wel heeft ...

Maar 1 ding dat je moet kunnen is goede spelers aankopen en laat hij als trainer nu juist 30 mio over de balk hebben gesmeten aan nagenoeg alleen maar nutteloze aankopen.

3 oktober 2011 om 14:57

Hij is gewoon niet geschikt. Hij heeft het als trainer ook gefaald bij Ajax. Door hem zijn er domme aankopen geweest. Ajax is nu op de goede weg duur betaalde spelers zijn weg. En Van Basten komt terug en wilt Ajax failliet maken. Weg pls.

Hij heeft ervaring als speler. Hij was een geweldige spits. Dat staat vast. Als trainer of TD heeft hij geen ervaring, hij is het direct geworden bij Ajax, en heeft het direcht verpest en is daarna nergens meer aan de bak gekomen.

De dwaze dagen lopen door tot zondag tegen woordig in amsterdam

Onbegrijpelijk als deze pannenkoek zijn technische beleid mag voortzetten in Amsterdam. Ik kan me zijn aankopen en voetbalvizie nog herinneren als de dag van gisteren. Er was over het algemeen geen touw aan vast te knopen. Het lijkt wel alsof dat op je CV moet staan in Amsterdam.

- Cvitanich, 7 miljoen
- Aissati, 4 miljoen
- Oleguer, 3 miljoen
- Wielaert, 3 miljoen
- Sulejmani, 16,25 miljoen
- Sno, 1 miljoen
- Luque (?)

de bijhorende salarissen.

Heeft het huidige bestuur van Ajax in het jaar 2008 en 2009 liggen te slapen?

Nou sorry hoor, maar Van Basten heeft zijn kans gehad en is toen totaal door de mand gevallen.

Wel een pluspunt: Hij was de eerste coach bij Ajax die na een paar inval beurten al niet meer in Blind zag zitten.

Edit: Albert Luque kwam terug van verhuur, dus aankoop was niet de verantwoordelijkheid van Van Basten.

3 oktober 2011 om 16:04

Cvitanich, 7 miljoen
- Aissati, 4 miljoen
- Oleguer, 3 miljoen
- Wielaert, 3 miljoen
- Sulejmani, 16,25 miljoen
- Sno, 1 miljoen
- Luque (?)

Hoe kom je erbij dat Van Basten verantwoordelijk is voor
Oleguer
Lugue en
Cvitanich

Die heeft hij helemaal niet gehaald

3 oktober 2011 om 16:27

- Oleguer werd op 16 juli 2008 gecontracteerd door Ajax en tekende tot en met de zomer van 2011.
- Vanaf het seizoen 2008/2009 speelt Cvitanich voor AFC Ajax. Hij tekende een contract voor vijf seizoenen in Amsterdam.

Van Basten was toen vanaf juli 2008 tot en met 6 mei 2009 coach van Ajax.

Dat van Luque had ik al uitgelegd.

Dimitrie,

Als coach/td, ben je gewoon verantwoordelijk voor al die miskopen. En of het nou pech is dat ze werkelijk allemaal mislukt zijn of niet, het blijft nog steeds zijn verantwoordelijkheid.

Het Nederlands elftal was volgens mij nog nooit zo dramatisch op een WK. En hij noemde dat een les/training naar het EK toe. Je gaat toch niet op een WK staan te oefenen!?!? Je bent daar om te winnen! Daar zag ik al dat mr van Basten zijn hele denkwijze raar is.

En hij is zeer zeker nog een rookie aangezien hij bij Oranje en Ajax niks gepresteerd heeft als rookie, en dus nog steeds een rookie is. Je bent geen rookie meer als je hebt laten zien dat je die level voorbij bent en dat heeft hij nog niet gedaan. Laat hem zichzelf is een keer bewijzen voordat hij allerlei geweldige functies krijgt aangeboden. Dat hij van de een op de andere dag trainer van Oranje werd sloeg ook gewoon helemaal nergens op.

3 oktober 2011 om 15:49

nee, daar is niet alleen de trainer verantwoordelijk voor, maar vooral de Technisch Directeur (volgens mij van Geel) de coach kan veel willen, maar het is de Technisch directeur die de continuiteit van de club moet waarborgen, daarin heeft van Geel tekort geschoten.

op het WK 2006 heeft van Basten gewoon de ''poule des doods'' ( Ivoorkust, Argentinie, Servie & Montenegro) overleeft en is Oranje op onfortuinlijke wijze uitgeschakeld door Portugal.

Daarnaast was de selectie van WK 2006 lang niet zo ervaren als nu.

Hij is geen rookie meer, een rookie is iemand met weinig tot geen ervaring in zijn vak, Van Basten heeft Oranje en AFC Ajax getraind.

Dat hij destijds niet altijd even scherp was oke, maar ook hij leert van zijn fouten.

Is Van Basten niet verantwoordelijk voor de 16,5 mln die er voor Sulejmani is neergelegd?
Kent Ajax de uitdrukking niet van die ezel en die steen?

Het is om moedeloos van te worden

Ik weet het eerlijk gezegt niet goed hoor aan de ene kant vraag ik me af: heeft deze man ervaring in de rol van TD? Terwijl toch is gebleken dat afgelopen jaren bij verschillende eredivisieclub dat beginnende Td's soms erg veel beginnersfouten maken. Dat zal bij van Basten dan ook niet anders zijn.

Daarbij met alle respect voor de kennis van de heer van Basten maar de laatste keer dat hij technische besluiten heeft gemaakt in de Arena is er in één seizoen 35 miljoen euro verdampt. Ik weet niet of dit nou zo een goede voorbode is of een prestatie waaruit blijkt dat hij een goede TD zou zijn. Ajax is een beursgenoteerd bedrijf, dan is het in mijn ogen toch zeer twijfelachtig om iemand in een functie te zetten waar diegene geen ervaring in heeft. Hoe verkoop je dat tegen je aandeelhouders? Kijk dat Ajax veel wil doen met oud-voetballers vindt ik prima, maar of iemand oud voetballer is of niet moet niet doorslaggevend zijn voor dit soort functies. Als je naar oud voetballers kijk dan zou ik zo de technische verantwoordelijk van Ajax durven toevertrouwen aan Molenaar of Overmars, dat zijn jongen die hebben ook in de ''zakenwereld'' hun sporen al verdient en aangetoond dat ze prima in zo'n functie passen.

Aan de andere kant is het natuurlijk wel een Ajax jongen met een goeie uitstraling en connecties. Als ik de voors en tegens voor mezelf tegen elkaar afstreep dan heb vraag ik me toch echt af of van Basten nou de juiste man op de juiste plek is.

Ik zie het probleem niet. Als trainer niet veel soeps maar als directeur zie ik hem wel zitten hoor. MvB heeft verstand van voetbal. Denk eens aan de uitstraling naar nieuwe spelers als MvB met je komt praten. Goed internationaal uithangbord.

niet alllemaal zeiken. we dachten allemaal dat hij met sulejmani en de rest gewoon het landskampioenschap had gekocht.

3 oktober 2011 om 20:43

Ik dacht inderdaad dat hij met Sulejmani een uitstekende aanvaller had gekocht, maar toen ik hoorde dat er 16,5 miljoen was betaald viel ik bijna van mijn stoel. Sulejmani was absoluut niet een dergelijk bedrag waard. Hoogstens de helft. Dat vond ik toen al en nu nog steeds (ik vind hem op dit moment zelfs niet meer waard dan 5 miljoen). Er zijn genoeg mensen die het ook een belachelijk bedrag vonden, dus dat er veel mensen helemaal niks zien in de komst Van Basten als TD is niet meer dan logisch. Hij heeft niet bewezen een capabel TD te zijn. Hij heeft juist het tegendeel bewezen.

Wilt de hele De Raad van Commissarissen hem of een grote deel. Ik verwacht namelijk niet dat Cruijff hem erbij wilt hebben. van Basten heeft hem al eerder flink tegen zitten werken. Ik denk niet dat Cruijff die risico weer wilt lopen. Het loopt al niet lekker bij de Raad van Commissarissen. Het zou me dan ook zeker niet verbazen als hun Cruijff proberen weg te werken uit de Raad van Commissarissen.

Jezus mina je denkt na voor een technisch directeur. Iemand die goed met geld om kan gaan en goede aankopen doet. En dan kom je bij Marco Van Basten uit? Ronduit lachwekkend. Ik lach me echt helemaal kapot mocht het echt gebeuren. Dat zou te belachelijk voor woorden zij. De beste man heeft 30 Ajax-miljoenen compleet laten verdampen! Ja, die zou ik ook nemen.....

Dimitri,

Van Basten was destijds gewoon verantwoordelijk voor die miskopen. Ik weet niet waarom je hem zo wil beschermen maar het waren zijn keuzes, aangezien hij trainer/td was die tijd.

In de poule des doods.... Als oranje niet boven servieenmontenegro, en Ivoorkust hoort te eindigen dan snap ik jou standaarden niet. Argentinie kan ik me wat bij voorstellen, de overige twee moet je gewoon van winnen, al is Ivoorkust vrij sterk. En daarna was het gewoon een drama. Overigens kon iedereen in de wedstrijd tegen Portugal allang zien dat Bhoularouz rood zou krijgen alleen van Basten niet.

Tot slot vind ik je manier van het bekijken van een rookie interessant. Volgens jou denkwijze zou ik dus een ervaren man zijn als ik morgen trainer van Oranje ben en een jaar later van Ajax. Inderdaad, ervaring doe je dan op. Maar of je dan een goede trainer bent nadat je beide helemaal hebt laten falen? Denk het niet. Waarom zou hij het nu wel zijn? Omdat hij leert van zijn fouten? Laat hij dat maar op een andere niveau bewijzen dat hij leert van zijn fouten. Hij heeft twee geweldige kansen gehad en ze beide verpest. Hij mag dan wel een geweldige voetballer zijn geweest, reden waarom hij als rookie die kansen kreeg, maar blijkbaar is de functie van trainer noch td niet voor hem weggelegd. Hij verdient het dan ook helemaal niet om nu weer als Td aangesteld te worden. Hij mag van mij een kans krijgen wanneer hij zich bewijst. Maar om hem nu weer met zn bil op boter te zetten nadat hij na al zn falen lekker op zn gat heeft gezeten......onverdient. Geef dan een Overmars de kans, die zich bewezen heeft in de zakenwereld...

De uitleg van Cruijff gister op TV hing van warrigheden aan elkaar. Of hij had een slok op af hij kan het niet goed uitleggen. Als het enige criterium nu is, je moet ooit een topper bij Ajax zijn geweest om ergens in een functie bij Ajax te kunnen slagen? IK vraag me ef waarom er niet naar capaciteiten en relevante ervaring wordt gekeken door Cruijff. Ik kan er geen touw meer aan vast knoppen... Gelukkig vaart de Boer een consistente koers en hou ik me maar aan hem vast. Al die ander ex-spelers... ik moet t nog zien.

Ja ik begrijp het nog wel. Of het verstandig is weet ik niet.
Johan Cruijff wilt gewoon op elke plek een oud-speler van Ajax hebben, dat is nu wel duidelijk.
Dit vind ik zelf wel jammer, want dat betekent dat er minder wordt gekeken naar de kwaliteiten van de kandidaten.
Ik vind dit net zo raar als dat er in de top van een bedrijf een bepaald deel vrouwelijk moét zijn.
Hierdoor moet je selecteren op geslacht en niet op basis van kwaliteit. Dit is natuurlijk heel scheef, maar goed Johan zal het wel weten, dus steun ik hem er in.

On:
Ik denk dat MvB wel een goede Directeur voetbalzaken zou zijn (TD bestaat niet meer bij Ajax).
Technische kennis is enorm, heeft veel contacten, goed voor het imago van Ajax. Alleen ben ik bang dat al die gasten (bergkamp, Mvb, etc.) een beetje mannetjes zijn. Dat kan misschien voor wrijving gaan zorgen

Van Basten wordt blijkbaar gehaald omdat het ook een clubicoon is van Ajax en daar azen ze op in Amsterdam lijkt het wel want succes als trainer heeft hij niet geboekt bij Ajax en de aankopen die hij deed waren ook niet om over een huis te schrijven, 16 miljoen voor Sulejmani zegt genoeg lijkt me. Want je gaat iemand die is ontslagen vanwege de beroerde resultaten en de slechte aankopen niet nog een kans geven omdat hij het zo heeft verprutst. Miskoop dus.

Het zal er sowieso anders uit gaan zien dan in de tijd toen hij trainer én technisch directeur was. Nu zal de Boer waarschijnlijk met hem gaan overleggen wat hij denkt nodig te hebben. Dus brand hem niet af op de miskopen die hij heeft gedaan. Ik weet zeker dat van Basten goed met Frank overweg kan. Samen moeten ze gaan overleggen wat het eerste team nodig heeft en van Basten gaat dan proberen die speler(s) binnen te halen. Met zo'n icoon als technisch beleidsbepaler heb je al sneller een streepje voor, aangezien van Basten voor velen nog die geweldige voetballer uit de eind jaren 80 is.
Mocht hij komen heb ik er alle vertrouwen in en wens ik hem bij deze al vast veel succes!

Van Basten wordt begeerd omdat hij ontegenzeggelijk veel verstand van voetbal heeft. Dat valt ook elke keer weer op tijdens de voetbal analyses op televisie. Hij is de enige analist die ik consequent verstandige dingen hoor vertellen. In tegenstelling tot al die anderen. Ik heb, net als Johan Cruijff, veel vertrouwen in zijn voetbal technische visie.

Het jammer maar begrijpelijk dat Van Basten ten gedeeltelijk ten onrechte afgeserveerd wordt. Maar laten we wel wezen, hij kreeg in zijn eentje van de een op de andere dag de verantwoordelijkheid over het totale technische beleid van Ajax. Hij was trainer EN technisch directeur. Terwijl er verder geen enkele know-how in de organisatie aanwezig was. Als er een fatsoenlijke scouting was, dan waren gasten als Cvitanich, Sno, Sulejmani en Wielaert nooit gehaald. Je denkt toch niet dat Marco van Basten die spelers steeds persoonlijk is gaan scouten? Als er een fatsoenlijke financiële afdeling was, dan hadden ze verteld dat het onverantwoord was om 16 miljoen uit te geven voor een speler. Maar nee, Marco kreeg Carte Blanche.

Er zijn maar twee dingen die ik Marco van Basten kwalijk neem in zijn korte periode bij Ajax:

1) Het blokkeren van de reorganisatie van de jeugdopleiding door Cruijff.
2) Te vroeg de handdoek in de ring gooien.

Ik heb er alle vertrouwen in dat Marco van Basten in de huidige organisatie met mensen als Cruijff, Davids, De Boer, Bergkamp en Jonk om hem heen veel beter zal functioneren. Ik schat hem zelfs, na Cruijff, het hoogst in van dat lijstje. Wanneer de jeugdopleiding hervormt is, en de scouting doorgelicht, dan hoeft Van Basten alleen nog maar te coördineren en de lange-termijn visie in het oog houden. Easy as pie.

In principe is zwijgen ja zeggen.
Als het nee zou zijn zou 97% meteen nee zeggen en ontkennen en max 3% ik kan er niets over zeggen..
Als het ja of waarschijnlijk is zegt een gedeelte ja en een gedeelte ik kan er niets over zeggen.

Ik schat dus in dat van Basten het daadwerkelijk wel wordt.
Of ik daar blij mee ben is een 2e.
Ik mag aannemen dat hij wel wat geleerd heeft van zijn vorige actie, maar op zich geloof ik best dat hij talent kan vinden, anders had hij nooit zoveel voetballers succesvol bij Oranje laten komen.
Hij moet echter niet met de gekte van de dag meegaan en dat is iets wat ik hem soms wel kan zien doen. Eigenlijk heb ik nog altijd liever La Ling, maar als hij niet mag dan zal er toch voor een B-optie gekozen moeten worden.
Ach ja, als het maar goed gaat.

Het is toch te gek voor woorden dat zo een club Icoon hier maar word af geschilderd als een of andere stumper, zonder spelers als hem van absolute wereldklasse had Ajax toch niet eens zo'n naam gehad man. Hij is misschien wel de beste speler die Ajax ooit heeft gehad. Maar de Ajax fans hebben liever van die werkertjes als Gabri of de Zeeuw. Hij heeft misschien fouten gemaakt, maar die heeft hij niet alleen gemaakt, grote trainers als Van Gaal en Hiddink hebben ook grote miskopen op hun naam staan, maar kregen een 2e kans, van Basten niet als het aan de fans ligt, belachelijk. Aissati wilde van Basten trouwens niet eens hebben. En ik heb niemand over dat geld voor Sulejmani gehoord op het moment dat hij gehaald werd, omdat iedereen dacht dat hij nog meer waard zou worden, maar nu word van Basten er op af gerekend.

5 oktober 2011 om 22:00

Je moet niet vergeten dat een team niet alleen uit artiesten kan bestaan. Natuurlijk is dat erg leuk om naar te kijken, maar spelers als Gabri en De Zeeuw zijn vele malen belangrijker om resultaten te boeken. Ik denk ook dat Ajax een misser heeft begaan met de verkoop van De Zeeuw. Hij kan namelijk wel op meerdere posities op het middenveld uit de voeten. Iets waar Theo Janssen duidelijk in tekort schiet, plus dat de Zeeuw meer een leider is dan Janssen. Ik heb dan ook het idee dat Theo Janssen na dit seizoen Ajax weer verlaat om zijn carriere bij Vitesse te gaan beeindigen, want voor Ajax is hij een absolute miskoop gebleken.

Iedereen schuift Marco de zwarte piet toe. Maar bij een bedrijf zoals Ajax moet de TD eerst toestemming hebben van de directie voordat een bod geaccepteerd kan worden. Marco zou op TD gebied het een en ander moeten leren, maar hij zou denk ik echt niet slecht doen. Bovendien onderhandelt een TD niet over de prijs van een speler. Die zet alleen maar het technisch beleid uit. Marco zou het als directeur technische zaken goed doen en heeft een geweldige uitstraling. De taak voor de directie om er kort op te zitten en het rvc om de directie te controleren. Ajax gaf Marco carte blanche en Marco was toen nog te onervaren om daar mee om te gaan.

Onthou"waar er twee vechten hebben er twee schuld"

Een ezel kan niet 2 keer het kop stoten. Ik denk dat Marco van Basten het goed zal doen als Techisch Directeur. Ik heb zoals altijd nog een hele hoge pet van hem op en ik verwacht ook echt dat het zeker goed zal gaan met zijn connecties.

6 oktober 2011 om 08:50

Ik heb een hoge pet van hem op als speler. Als trainer heeft hij te weinig laten zien. En hem technisch directeur maken, is natuurlijk wat vreemd: hij heeft nul ervaring op dat vlak. En zeker bij een club als Ajax is ervaring van cruciaal belang.

Tja, aan de ene kant weet marco hoe het niet moet. Van den Boog heeft het 2 jaar gekost om zijn puinhopen op te ruimen, helaas moest hij het veld ruimen, de beste optie was om van den Boog te behouden. Marco heeft natuurlijk wel een hoop krediet verloren, maar is ook weer een ex top voetballer, ik weet het niet, ben niet overtuigd.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren