Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Update: FC Utrecht houdt rekening met vertrek van keeper Vorm

Laatste update:

FC Utrecht dreigt Michel Vorm nog deze zomer kwijt te raken. De doelman is hersteld van een gebroken middenhandsbeentje en staat in de nadrukkelijke belangstelling van Swansea City, dat op zoek is naar een geschikte opvolger voor de vertrokken Dorus de Vries. Het Algemeen Dagblad weet dat de Britse promovendus de vraagprijs van Utrecht nadert.

/

Volgens het ochtendblad wil Swansea 1,4 miljoen euro betalen, terwijl Utrecht twee miljoen hoopt te ontvangen. Het lijkt erop dat dit bedrag wel op tafel zal komen: Swansea was immers bereid om twee miljoen te betalen voor Jasper Cillessen, maar NEC wilde vier miljoen hebben voor deze keeper. Daardoor moest Cillessen een streep zetten door een transfer.

De 27-jarige Vorm, die volgend jaar transfervrij is, mag wel blijven hopen op een transfer naar Wales. “Dit klinkt interessant. Ik heb alles meegemaakt bij Utrecht. Het is tijd voor een nieuwe uitdaging”, reageerde de international. Bij Swansea, dat uitkomt in de Premier League, staan de Nederlanders Kemy Agustien en Ferrie Bodde al onder contract.

Update 15:03 uur - FC Utrecht houdt rekening met vertrek van keeper Vorm
Een akkoord ligt er nog niet, maar FC Utrecht houdt wel rekening met een vertrek van Michel Vorm in deze maand. De club uit de Domstad, die Ricky van Wolfswinkel, Khalid Sinouh, Kevin Strootman, Michael Silberbauer, Barry Maguire, Dries Mertens en Tim Cornelisse reeds uitzwaaide, heeft een bod gekregen van Swansea City. Dat werd afgewezen. "We hebben geen prijs genoemd, de bal ligt bij Swansea. We houden rekening met een snel vertrek van Vorm", laat technisch directeur Foeke Booy weten aan Voetbal International.

Swansea City zou een mooie club zijn voor Michel Vorm

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Erg mooi voor Vorm als hij in de Premier League terecht komt! Alleen moet hij wel rekening houden met het feit dat Swansea hoogstwaarschijnlijk tegen degredatie zal gaan strijden... is dit dan wel de stap omhoog waar hij het zelf altijd over heeft? Maar ik snap dat hij klaar is bij Utrecht en elke club in de PL is een geweldige kans.

5 augustus 2011 om 09:05

Ik ben het dus met je eens. Swansea gaat het heel moeilijk krijgen in de PL en is degradatievoetbal ook al is het in Engeland dan zo´n geweldige stap voor de 2e keeper van Oranje??
Ik vind Michel Vorm echt een hele goeie keeper. Als je vanuit Utrecht het Nederlands elftal haalt en ook daar deed hij het heel goed dan ben je gewoon een hele goede keeper. Hij heeft super reflexen, uitstraling en kan redelijk goed meevoetballen. Ik vind m persoonlijk beter dan Vermeer is, hij is stabieler, beter bij hoge ballen, straalt meer rust uit. iK vind vermeer als Ajax keepre gewoon niet goed genoeg. Hij heeft geweldige reddingen maar wisselt wedstrijden van een 8 af met een 4. Vorm is gewoon veel stabieler (en beter) en ik had hem daarom graag naar Ajax zien gaan!

5 augustus 2011 om 09:57

Helemaal eens; in dat kader zou ik in zijn schoenen gewoon 'niks' hebben gedaan - alhoewel ik ook wel begrijp dat Utrecht hem niet wilde behouden als hij niet zou bijtekenen..

verbaast me overigens hoe weinig 'concrete' interesse er bestaat voor de beste man..

5 augustus 2011 om 10:22

Juist omdat iedereen nog over hem(buitenlaand)twijfeld is dit de perfecte stap voor hem.
Als hij het de komende jaar waarmaakt kan hij naar een middenmoter in de PL gaan.

5 augustus 2011 om 10:51

Dit vind ik dus ook. Hier kan hij zich echt in de kijker spelen . en zo misschien inderdaad bij een middenmoter terecht komen. In de PL loop je immers het meest van alle competities ter wereld in de schijnwerpers.

Dit is een zeer goede stap denk ik voor zijn ontwikkeling.

5 augustus 2011 om 11:08

De tweede keeper van een topland als NL die zich ook op dat absolute topniveau heeft bewezen , hoort direct naar een middenmoter te gaan en Niet naar een degradant!

5 augustus 2011 om 11:20

@clarkkent2

Een degradant? Waar koop je je glazenbol? Achja, als swansea nu al is gedegradeerd, waarom zouden ze dan nog gaan voetballen héa. Dat ze degradatiekandidaat zijn oké, maar om ze op voorhand al af te schrijven gaat mij iets te ver.

5 augustus 2011 om 15:14

@clarkkent2

op welk absolute topniveau heeft hij zich bewezen dan?? WK? CL? El?

Ik snap je verhaal iig niet.

Als je al kijkt hoe weinig interesse er was voor een echte topkeeper als Stekelenburg dan snap je misschien dat er ook niet veel clubs in de rij staan voor Vorm. Swansea is dan wel een mooie kans... wellicht kan hij zich onderscheiden en ontwijken ze degradatie.
Ik vind het een mooie kans voor Vorm...hij is er klaar voor!

5 augustus 2011 om 15:20

Inderdaad, veel mensen gaan er vanuit dat Swansea direct weer omlaag gaat, er is niet echt veel druk op dat team om te presteren. Dit is de perfecte kans voor een keeper om zichzelf in de kijken te spelen, kijk toen maar bij Van der Sar... Hij hield Fulham letterlijk in de Premier League het seizoen voordat hij naar Mancherster verkaste... (let wel, ik wil Vorm niet met Van der Sar vergelijken, enkel de mogelijke situatie)

Als je gewoon goed staat te keepen en geen blunders begaat speel je je zo in de kijker. Want de laatste 5 onderaan de premier league krijgen gemiddeld 10 schoten op doel tegen zich.

Het ga je goed Vorm!!

5 augustus 2011 om 15:22

ja man die vorm is echt goed daarom is hij vorig jaar zo hoog geëindigd met utrecht.

waar heeft hij zich bewezen? op de bank in oranje ?

als ik jou was zou ik niet meer zulke domme dingen schrijven.
dat hij bij het nederlands elftal zit wil niet zeggen dat hij een top keeper is, maar dat er gewoon geen betere 2e keeper is

nederland heeft pieters en braafheid als links back zijn die nu ook absolute top?

Engeland heeft ashley cole en baines op de linksback positie. ze laten gibbs thuis volgens mij is gibbs in zn 1tje beter dan pieters, braafheid, emanuelson en anita.

Dus dat hij bij het nederlands elftal zit betekend niet dat hij een topkeeper is.

5 augustus 2011 om 18:00

eeuhw als het goed is was swansea city gepromoveerd via de play offs?

Dan ben je natuurlijk een degradatie kandidaat dat is bijna gewoon de voetbalwet.
Heeft niks te maken met je huidige positie maar meer waar je vandaan kwam.
Denk dat hij het gewoon even verkeerd uitlegde

5 augustus 2011 om 10:26

Gewoon komend seizoen meteen laten zien hoe goed je bent, want als degradant krijgt de keeper natuurlijk veel te verduren en dit zou dan wel een stap kunnen zijn naar een betere club in Engeland.
Daarnaast moet Vorm gewoon in zijn contract op laten nemen dat als ze degraderen hij transfervrij is en meteen weg zou kunnen. Anders zou hij het niet moeten doen want in de 2de divisie in Engeland voetballen lijkt me niet zijn doel.

5 augustus 2011 om 11:07

Wanneer hij een clausule laat opnemen in het contract dat hij bij degradatie voor een prikkie weg mag, Als degradatiekandidaat heeft hij komend seizoen dus een prima kan zich te laten zien. Hij krijgt genoeg te doen.

5 augustus 2011 om 11:43

Je hebt gelijk maar daarom is het een mooie kans. Een keeper als Vorm kan zich gaan onderscheiden... Hij krijgt genoeg te doen, en als hij kan laten zien dat hij 'het verschil' kan maken is dit een goede stap denk ik.

En buiten Swansea is er geen echte interesse voor hem dus is de keus niet heel moeilijk voor hem denk ik.

Nou, het gaat lekker met Utrecht: Cornelisse weg, Nesu ''weg'', Strootman weg, Mertens weg, Van Wolfswinkel weg. En daar komt Vorm nu dus ook bij, dat is basisspeler nummer zes. Ik wens de fans veel sterkte komend seizoen. P.s. Van Seumeren wilde in de topacht eindigen komend seizoen. Nou dan vreet ik mijn schoen op als dat gebeurd.

5 augustus 2011 om 08:21

Inderdaad...echt een complete leegloop...denk ook niet dat Erwin Koeman hier rekening mee had gehouden..

5 augustus 2011 om 08:25

Ja, ik heb het zelfs met hem te doen. Hij zal ook wel gedacht hebben: goed materiaal, misschien nog wat versterkingen. Tot nu toe alleen wat Zweeds Ikea materiaal wat erbij is gekomen. Ik verwacht niet echt veel van Utrecht komend seizoen.

5 augustus 2011 om 08:31

Zweeds Ikea Materiaal? Alexander Gerndt is toch echt Zweeds international dus een beetje meer respect mag ook wel.

5 augustus 2011 om 08:37

Gerndt is international en ook Nilsson zat laatst bij de selectie dus Ikea materiaal is het niet, dat zijn normaliter goede versterkingen. Feit is echter dat het alsnog te weinig is en Utrecht meer van dit soort spelers nodig heeft.

Ik zou alsnog een keer aankloppen om Schone bijvoorbeeld op te halen.

5 augustus 2011 om 08:41

Gerndt is een redelijke spits, maar minder dan Van Wolfswinkel vind ik. Verder ben ik niet onder de indruk van de aankopen. Die Fernandez wordt nu dus eerste keeper bij Utrecht, een wisselkeeper van Paraguay.

5 augustus 2011 om 10:11

Van Wolfswinkel was een prima spits, niet beter dan Gerndt als ik de vergelijkking kan maken van de paar wedsrijden die ik van Gerndt heb gezien. gerndt scoort wat makkelijker zelfs.

Je brengt het denigrerend, de reserve keeper van Paraguay. Paraguay was wel finalist in de afgelopen Copa en een sterk team. Nilsson is een nieuwe international van zweden.

De 2 andere aankopen, Martensson en Takagi zijn voor de toekomst vind ik persoonlijk en het is altijd afwachten of dat wat wordt. Met 1 of liefst 2 aankopen zal Utrecht mee doen om een plek bij de eerste 8/9, rechtstreekse plaatsing voor europa zal te hoog gegrepen zijn.

5 augustus 2011 om 10:39

Dan moeten dat wel twee serieuze aankopen zijn, geld moet er immers nog genoeg zijn na de transfers Van Wolfswinkel, Mertens en Strootman.

5 augustus 2011 om 10:58

Minder dan van Wolfswinkel want? jij hebt Gerndt hooguit een keer op een youtube filmpje gezien! die man is topscorer geworden in zweden en international, dat zegt genoeg.

5 augustus 2011 om 11:19

Het zit Erwin ( en Utrecht) zeker niet mee. Bij Feyenoord had hij ook zoveel pech.
Het jaar nadat hij daar weg was, kon er direct veel meer.
En nu deze leegloop bij Utrecht.
Dit verdient de club en zeker deze sympahieke trainer niet.

5 augustus 2011 om 11:27

Jordania wou ook in 2013 kampioen worden en ik vreet mijn schoen op als dat gebeurd.

Keeper nummer 2 van Nederland verwacht wel een betere club voor hem, wel is het een mogelijkheid om zich in de picture te spelen. indien toch degradatie volgt hij zijn contract zodanig afsluit dat hij transfer vrij weg kan. Hij moet wel de nummer 1 worden bij de club anders worden het verloren jaren op een bankje in de PL

Zonde als hij vertrekt. Zeer belangrijk geweest voor de club. Had eerder gehoopt dat hij een mooie club in Duitsland of een wat betere club in Engeland. Maar hieruit kan hij ook groeien naar een goede club. Goed dat we al een vervanger hebben.

Succes Vorm!!

Mooie nieuwe ervaring voor hem, de Premier League. En ook al zal Swansea knokken om degradatie het is en blijft een mooiere competitie dan de Eredivisie. En wie weet speelt die zich in de kijker voor een andere club in de PL. Ik ga er vanuit dat Utrecht en Swansea hier wel uitkomen. En laat Ajax dan voor Cillessen gaan, betaal die 4 miljoen en klaar is Kees.

5 augustus 2011 om 10:00

Of Cillessen blijft gewoon lekker bij NEC en Ajax blijft er lekker vanaf.

5 augustus 2011 om 11:22

Precies, voor Cilessen is het veel beter om bij NEC te blijven en verzekerd te zijn van een basis plaats. Ajax kan beter Babos halen, is ervaren en kan nog goed mee op dit niveau. IS ook transfervrij of niet?

5 augustus 2011 om 13:42

Inderdaad transfervrij, Hij mag van nec weg vals er een club komt.

Pl voor Vorm. Lijk me wel een uitdaging bij Swansea. Toch een degradatiekandidaat lijkt mij. Maar ja, wel keepen in de sterkste competitie van de wereld. Denk dat financieel ook wel beter is voor Vorm. Erg benieuwd of het rondkomt en wat er met Utrecht gaat gebeuren dit seizoen.

blij dat nec 4 milj. vraagt, gaat t mooi niet door....
maar vorm is toch meer dan 2 milj waard of ben ik nou niet goed?
althans qua bedragen die in het huidige voetbal de ronde doen... vond de transfersom van stekelenburg echt een schijntje... als vorm oren heeft naar zo'n transfer, wens ik hem veel suc6 overigens

5 augustus 2011 om 08:33

Ja 2 miljoen vind ik nog wel prima als je bekijkt dat hij na dit seizoen transfervrij is.

5 augustus 2011 om 08:41

2e doelman van Oranje? ik vind het aan de lage kant.

ot: mooi als het doorgaat,utrecht had er toch al op gerekend met die nieuwe doelman.en in de PL wordt hij alleen maar beter,zeker bij zo'n club waar hij het erg druk zal krijgen.

5 augustus 2011 om 10:01

@ Chrisje040

Oranje international is minder waard dan spelen bij een grotere club in een grotere competitie..
Voorbeeld: zie maar wat clubs over hadden voro Melchiot die enorm, maar dan ook enorm goed geboerd heeft in zijn carriere..

5 augustus 2011 om 10:50

2de doelman van Oranje zal hij waarschijnlijk ook niet blijven vind Cilessen beter, Velthuizen beter, en Vermeer mschien nog wel de beste in potentie om 2de doelman te worden.

5 augustus 2011 om 08:38

Nog maar een 1jarig contract en voor keepers wordt nu eenmaal minder betaald. 2 miljoen is een aardig bedrag wat mij betreft, weg ermee en proberen op andere posities je team te versterken.

5 augustus 2011 om 08:56

ja 1 jaar nog maar ja, niet aan gedacht en dat was bij stekelenburg idem dito natuurlijk...
tsjah, toch jammer dat die jongens voor een 'prikkie' opgekocht kunnen worden dan

5 augustus 2011 om 09:19

Voor keepers wordt niet veel betaald en zeker niet met een 1 jarig contract. Dus 2 miljoen is wel een goed bedrag naar de marktwaarde. Misschien kunnen we dat geld nog omzetten naar twee leuke versterkingen.

Stekelenburg is voor een redelijk (hoog) bedrag weggegaan. Ach ja, sommige zien altijd eurotekens in de ogen als een Ajax speler (zoals stekelenburg) in de belangstelling staat. Minstens 15 miljoen wordt er gelijk geschreeuwd, maar 6,3 miljoen hebben jullie een goed bedrag ontvangen.

Benieuwd wat de kwaliteit is van de nieuwe keeper. Toch derde keeper van zijn land en nog jong.

Voor 2 miljoen euro, strik eromheen en verkopen aan Swansea.

Ik heb liever een gemotiveerde keeper dan een keeper die graag weg wilt. Hij maakt sinds eind vorig seizoen een ongemotiveerde indruk, dus van mij mag hij lekker gaan.

De Engelse competitie is een mooie uitdaging voor hem, maar als ik hem was zou ik toch twijfelen. Hij is nu in beeld bij Van Marwijk, maar wat gebeurt er als Swansea komend jaar week in week uit onderaan bungelt en degradeert?

5 augustus 2011 om 08:38

Dat zal wel loslopen, als hij het goed doet dan blijft die in beeld bij van Marwijk. En blijft die gewoon 2e keeper van Nederland.

5 augustus 2011 om 08:39

Dan is het voor hem zaak om de schade enigszins te beperken. Niks is mooier voor een keeper dan zoveel mogelijk ballen te krijgen. Zo blijf je in vorm en kun je jezelf onderscheiden van de rest van het team. Zou alleen maar goed zijn voor hem.

Mooie club voor Vorm. Dan wordt hij eerste keeper bij de club en kan hij zich laten zien in de PL. Maarja wel een clausule in contract voor eventuele degradatie!!

Swansea duidelijk op zoek naar een goede Nederlandse vervanger voor De Vries, keeper met talent en toekomst.

Goede aankoop voor Swansea en mooie club voor Vorm. Ben benieuwd waar Utrecht mee aan komt, Vorm is lastig te vervangen.

5 augustus 2011 om 08:47

Utrecht heeft de vervanger al aangetrokken, de 2e doelman van Paraguay, Roberto Fernandez. Hij is gehuurd met optie tot koop.

5 augustus 2011 om 09:06

Hopen voor Utrecht dat zo'n 'tropische' speler uit een ander (voetbal-) klimaat en taalgebied er meteen kan staan! Anders kan miscommunicatie nog weleens voor puntenverlies zorgen.

5 augustus 2011 om 09:17

Zo goed als Vorm zal hij nog niet zijn, mag je nog niet verwachten. Maar wie weet op termijn een goede vervanger!

Ik had verwacht dat v. Seumeren Utrecht naar een hoger niveau zou brengen, maar het lijkt erop dat ik ongelijk ga krijgen. Als Vorm ook nog weggaat na v. Wolfswinkel, Strootman en Mertens zie ik Utrecht zeker niet hoger eindigen als vorig jaar, denk niet dat die Zweden direct evenveel toevoegen als het bovengenoemde kwartet.
Sneu voor Koeman dat hij voor een plaats bij de eerste 8 moet gaan terwijl z'n team uit elkaar valt..

5 augustus 2011 om 08:56

v. Seumeren tilt Utrecht ook naar een hoger niveau. Door de uitstekende scouting van de afgelopen jaren en de verkoop van (inderdaad bepalende) spelers staat Utrecht er financieel goed voor. Ik heb altijd geleerd dat je een bedrijf alleen kunt opbouwen vanaf een solide en financieel gezonde basis. Dat dat betekend dat er qua spelers dit jaar een stapje terug zal moeten worden gedaan is dan zo. 2 stappen vooruit, 1 achteruit om er daarna weer 3 vooruit te zetten. Hoewel je Utrecht absoluut nog niet mag vergelijken met Twente hebben we daar in de afgelopen jaren ook ieder jaar de beste spelers zien verdwijnen terwijl ze ieder jaar toch beter werden.

On: Voor Vorm is het het beste dat hij inderdaad vertrekt. Heeft een mooie tijd gehad en is toe aan een stap hogerop. Bij Fulham kan hij in de relatieve luwte groeien. Heowel ik van mening ben dat de FC best geld mag verdienen aan deze transfer, moet Foeke er ook niet koste wat kost proberen om het onderste uit de kan te halen. Gun Vorm zijn transfer.

5 augustus 2011 om 09:05

Utrecht heeft inderdaad financieel goede zaken gedaan met de verkoop van vooral Mertens, Strootman en Wolfswinkel, maar het lijkt me voor een ambitieuze club niet verstandig om je 4 beste spelers tegelijk te verkopen. Het verdiende geld moet opnieuw geinvesteerd worden en je hebt geen garantie dat de nieuwe spelers het ook waarmaken. Als de scouting van Utrecht het bij de nieuwelingen net zo goed ziet als bij b.v. Strootman begin ik pas in een Twente-scenario te geloven..

5 augustus 2011 om 09:16

Helaas is het zo dat Utrecht tegen bedragen als 5,4 miljoen voor van Wolfswinkel en 13 miljoen voor Strootman en Mertens geen nee kan zeggen. Daarnaast is het vertrek van Vorm al iets dat een aantal jaren speelt. Het is zelfs verstandig om hem nu van de hand te doen. Krijg je nu 2 miljoen dan ben je spekkoper, want over een jaar loopt hij gratis de deur uit.

Strootman is de tweede lichting na de aankopen in 2009 (mertens, Wuytens, Asare). Gerndt heeft 12 keer weten de scoren in 15 wedstrijden. Natuurlijk is dat de Zweedse competitie, maar sterk is het wel. Verder zullen Mulenga & Oar ons dit jaar nog verrassen.

5 augustus 2011 om 09:37

Ben vooral benieuwd naar Oar, schijnt het heel goed te hebben gedaan met Australie u21.

5 augustus 2011 om 09:50

Nou. eigenlijk heeft Utrecht natuurlijk alleen aan Mertens en Strootman goed kunnen verdienen dankzij Psv. v Wolfswinkel was gehaald voor 3 mln en wordt verkocht voor 5,4 na twee seizoenen. Dat is netjes, maar zeker geen dikke winst. Als nu ook Vorm voor weinig zal vertrekken moet Utrecht echt wel een paar flinke stappen terug doen. Vorig jaar was de prestatie eigenlijk al beneden verwachting, komend seizoen lijkt heel zwaar te gaan worden. Ik verwacht dat de playoffs volledig uit zicht zullen zijn. Of Utrecht met de winst van Mertens en Strootman de gehele selectie van versterken vraag ik me af, maar ik help je met hopen.

5 augustus 2011 om 10:08

@joostfan

je maakt een kapitale fout; het is wel dikke winst.. want zijn salaris kun je wegstrepen tegen zijn aanwezigheid op het veld + individuele resultaten..
en zijn ingreng in het totaal aan prestaties + 2,4 mio winst ==> maakt super veel winst.

daarnaast, als je 3 mio betaalt en je maakt 2,4 mio daarop.. dat maakt 80% van je gedane investering is pure omzet-winst. 80%.... dat is veel..

5 augustus 2011 om 11:03

Het is inderdaad heel verstandig zoals je het hier omschrijft, maar kan me voorstellen dat je als supporter liever dat stapje terug niet zou maken. Zelf denk ik dat Utrecht zeker slim en goed bezig is, maar ze zullen wel voor een goede vervanger moeten zorgen, anders zou het wel eens een rampseizoen kunnen worden.

Voor Vorm inderdaad een mooie stap om naar de PL te gaan. Maar, zoals velen al zeggen, of Swansea nu echt de club is waar hij van droomt?!

5 augustus 2011 om 08:58

Jij denkt dus echt dat v Seumeren, ongeacht welke spelers er vertrekken of komen, van Koeman eist dat hij met dit nieuwe elftal bij de eerste 8 moet eindigen??? v Seumeren is echt geen onredelijke man hoor, Utrecht is nu financieel erg gezond en ze moeten nu ook op sportief gebied groeien. Er wordt heus gekeken of de vervangers voldoen om hoog in het linkerrijtje te eindigen.

on: Zou jammer zijn als Vorm nu nog zou gaan, maar voor hem is het een mooie uitdaging in een hele mooie competitie. En voor Utrecht is het ook wel mooi dat ze nog geld kunnen verdienen.

5 augustus 2011 om 09:13

Geloof best dat v. Seumeren een redelijke man is hoor, en tot nu toe is zijn transferbeleid uitstekend. Misschien verdient hij nu ook wel het voordeel van de twijfel.. Ik had alleen niet verwacht dat Utrecht zo leeggetrokken zou worden, dat maakt het er voor Erwin niet makkelijker op. Ben benieuwd of de vervangers van de vertrekkende spelers weer zulke briljante aankopen blijken als Strootman en Mertens, dan zie ik een mooie toekomst voor Utrecht.

ze mogen Room gratis ophalen bij Vitesse :-) we hebben er toch genoeg

5 augustus 2011 om 09:18

Is Veldhuizen eigenlijk al vrij om te gaan en staan waar hij wil? (qua club). Utrecht heeft voldoende opties achter de hand om niet een nieuwe keeper aan te hoeven trekken. Goed geanticipeerd door Booy, door alvast Fernandez te huren/kopen voordat Vorm vertrekt.

5 augustus 2011 om 09:26

Veldhuizen is volgens hem vrij en heeft daarom ook getekend voor een jaar. De Uefa indien zijn oude club het aanvecht zal hier een beslissing over maken. denk dat hij gauw aansluit bij Vitesse omdat hij 6 mnd volgens zijn contract niet betaald heeft gehad. Staat nog wel onder contract daar. maar werkgever en werknemer ondertekenen voor elkaar en dienen ook de verplichtingen die daar bij horen te respecteren dat is in geval van Hercules niet gebeurt.

5 augustus 2011 om 09:28

goede Visie van Booy, Jammer dat hij niet behouden kon blijven voor Utrecht een gemis in het doel. was zeer belangrijk voor het elftal en pakte punten voor Utrecht.

Mooie gelegenheid voor Vorm om Premier League te spelen. Laten we eerlijk zijn, veel betere clubs in de Premier League zal die ook niet kunnen krijgen.
Als ik hem was zou ik wel een clausule laten vastleggen dat een vertrek vergemakkelijkt in geval van degradatie.

ik weet niet zeker of het een goede stap is van vorm want met fc utrecht strijd hij om de europa league en met swansea is de kans groot dat hij degradeert en dan worden zijn kansen voor oranje klein dus ik zeg niet doen vorm blijf bij utrecht! ( ado fan)

mooie stap voor hem.... maar is het eigenlijk wel zo'n grote stap vooruit? ik denk het niet!

5 augustus 2011 om 09:06

Natuurlijk wel, of je nu(met alle respect) tegen Rkc, de Graafschap of Vitesse speelt, of tegen Chelsea, Manchester United of Arsenal, denk dat de keus dan niet zo lastig is.

5 augustus 2011 om 11:36

ja wel de keuze is makkelijk de eredivisie want de kans dat swansea degradeert is heel groot en dan speelt hij tegen clubs als Crystal Palace FC en Millwall FC. en met utrecht strijd hij om europees voetbal. en met swansea degradatie. dus wat zou jij kiezen

Je ziet het bij Stam en eerder bij Boateng, in de onderste regionen van de Premier League verdien je welliswaar ook flink wat geld maar raak je volkomen in de vergetelheid. Die jongen is nu 27, bijna 28....die moet toch naar een leuke middenmoter kunnen?

5 augustus 2011 om 09:12

Zelfs voor Stekelenburg kwamen de ploegen uit Engeland niet, waarom zouden ze dan wel voor Vorm komen? En wat moet je doen als die leuke middenmoters wegblijven, maar blijven zitten waar je zit of een sprong in het diepe wagen?

Als hij stappen wil maken zal hij toch ook eens in een andere competitie moeten spelen. De Engelse competitie is beter natuurlijk. Vond Vorm afgelopen seizoen niet geweldig, maar wie weet groeit hij verder in Engeland.

Denk dat Vorm wel weet dat het een jaar tegen degradatie strijden wordt, aan de andere kant kan hij zich daarin wel onderscheiden en op de kaart zetten bij andere PL ploegen. Lijkt mij dat als deze transfer doorgaat hij vooral daarop gokt en hij volgend jaar weer een stap kan maken naar een wat grotere club.

Mooi voor vorm en zeker een mooie competitie maar als ik nu zo naar onze selectie kijk wat er nu weg is, vorm , cornellise , nesu, maquaire , silberbauer , strootman , Mertens' , wolfswinkel , dat zijn toch 8 basisspelers en dan hebben we een goed gevulde bankrekening van 20 miljoen aan tranfers maar er staat wel een veel minder team op het veld en dan is het niet realistisch om te zeggen dat we bij de eerste5 gaan eindigen wordt nog moeilijk om bij de onderste 4 weg te blijven, investeer nu wat geld in een rechtsback( da Silva , en een creatieve middenvelder aissati ) en het elftal is dan weer wat beter in balans de andere vervangers is gebleken zijn nu nog te licht dat zag je zaterdag ook tegen spakenburg ook naar de supporters toe moet nu wel actie worden ondernomen om met spelers te komen die de andere weggegaande spelers doen vergeten, kom Fc ik heb er echt nog wel vertrouwen in maar nu Actie

Gemiste kans voor Psv, dit lijkt mij een ideale keeper, die ik zeker beter inschat dan Isaksson! Als je dan ook nog bedenkt dat hij maar 2 miljoen kost...

5 augustus 2011 om 10:12

@p-s-v

ik denk ik lees maar 's rond of iemand anders al roept wat ik wilde posten...
ben het dus met je eens; had Isaksson rustig verkocht voor 1 á 2 mio om diezelfde gelden aan Vorm te besteden. Sterker nog, als Isaksson niet van de hand te krijgen is --> hier Utrecht '1,0 mio en je mag hem huren derest van het seizoen maar jullie betalen geen salaris'.. en dan heb je een jaar om Isaksson van de hand te doen.

overigens vraag ik me af of Ajax denkt dat Vermeer even goed/beter is, of dat ze 'loyaal' zijn aan het project Vermeer en hopen meer uit de speler te halen..

5 augustus 2011 om 11:16

Verbaasde mij ook al dat er nog geen reactie over PSV was! Isaksson is een prima lijnkeeper, maar hij straalt gewoon geen rust uit. En uitkomen... Heeft PSV dan niet eens aan Vorm gedacht? Hij heeft nog maar een 1 jaar contract, als ik PSV was had ik m mooi in de deal met Strootman Mertens betrokken. 14-15 miljoen voor t trio!

als vorm een clausule opneemt dat hij bij degradatie weg mag kan hij dit proberen voor een jaar, anders zou ik het niet doen. Mocht hij volgend jaar transfer vrij zijn moeten er toch wel betere clubs voor hem komen.

Lijkt me een mooie stap voor Vorm. Bij Utrecht heeft hij zijn plafond bereikt en als hij naar Swansea gaat kan hij wekelijks keepen in de sterkste competitie ter wereld. Bovendien kan hij zich beter laten zien aan de topclubs in Europa, want de Nederlandse competitie is geen goede maatstaf voor buitenlandse clubs en bij Oranje keept hij te weinig.

Het zou niet alleen geweldig zijn voor hem om tegen clubs als United, Chelsea en Liverpool te keepen, als hij ook nog eens een goede prestatie weet neer te zetten dan staan de clubs voor hem in de rij.

Ik zou het doen als ik Vorm was. Goede onderhandelingen zorgen voor een mooie prijs om te vertrekken bij eventuele degradatie. Een team als Swansea is voor een keeper prima om zich te onderscheiden, en het zal zijn carriere in een stroomversnelling gooien zodra hij in een sterke competitie aan de slag kan. Nogmaals, goede onderhandelingen zorgen ervoor dat er voor Vorm weinig te verliezen valt. Bij Utrecht is een totale leegloop gaande, waar ik me kan voorstellen dat Vorm er weinig vertrouwen in heeft!

Ik zat gisteren nog even naar Utrecht.tv te kijken en daar liet E.koeman tussen neus en lippen toch wel even weten dat hij het niet leuk vond dat Mertens,strootman en van Wolfswinkel waren verkocht.
Gelukkig luisterd die duikboot goed naar zijn personeel en doet hij Vorm ook gelijk in de uitverkoop.

5 augustus 2011 om 09:52

ja zou gek zijn als koeman er blij mee zou zijn. en betreft Vorm, nu kunnen ze nog geld voor hem krijgen is ook niet geheel onbelangrijk toch?

5 augustus 2011 om 10:13

Nee dat begrijp ik ook wel.
Maar hij tekent een contract bij een club met een leuk elftal waar wel potentie inzit.
Koeman zet zijn krabbel en half het elftal word verkocht.
Kan me voorstellen dat je zo maar niet even een representatief elftal het veld in stuurt nu maar hij word er wel op afgerekend aan het eind van het seizoen.

5 augustus 2011 om 10:13

@ Lange80

je zou ook kunnen stellen dat geld nu even geen issue meer is, na de gedane verkopen - en had je Vorm misschien gewoon een jaar moeten behouden.. dan loopt hij weliswaar weg, maar dan heb je een grotere kans op sportieve (top)prestaties..

(just a thought...)

Prachtige club voor Michel Vorm. Ik denk dat hij bij deze laagvlieger zich echt kan gaan bewijzen omdat hij normaal gesproken elke wedstrijd veel ballen zal krijgen. Swansea is namelijk volgend seizoen gewoon een degradatiekandidaat. Hopelijk weet hij volgend seizoen te imponeren waarna hij vervolgens de stap hogerop kan (naar een club zoals Aston Villa of Bolton Wanderers).

En daar gaat weer een bepalende factor uit het team. Dit ga je met een aantal twijfelachtige aankopen niet meer goed maken. Financieel kern gezond , sportief gezien doodziek. Wordt een erg zwaar seizoen op deze manier .

Wilt ie zelf wel naar Swansea City. Voor hoeveel geld moet deze man dan weg?

Het wordt een tussen seizoen voor Utrecht waarin Koeman het moet laten zien met een beperkte selectie. Een plek bij de 1e 9 zal voldoende zijn voor contract verlenging verwacht ik.

De eerder gedane uitspraken om voor plek 4 t/m 6 te gaan zijn gedaan toen de selectie nog compleet was incl van wolfswinkel, strootman, mertens en vorm. Van seumeren en booy zullen begrijpen dat een nieuwe selectie tijd nodig heeft.

Hopelijk is het begin van de competitie voor utrecht in het voordeel met op papier de minderen goden. Daar zul je toch gelijk wat punten moeten gaan pakken anders wordt het vechten tegen de bierkaai.

Bij Swansea is het voor Vorm wel de mogelijkheid zich te bewijzen. Bij zo'n club zal je ontzettend veel ballen krijgen als keeper. En de PL is natuurlijk de mooiste competitie ter wereld. Ik hoop wel dat Vorm iets in zijn contract laat zetten waardoor ontsnapping bij degradatie makkelijker wordt.

wat in de wereld bezield hem om bij zon club te tekenen? hij is toch een hele goeie keeper kan die nergens beter heen? waarom koopt ajax hem niet ze zochten toch nog een keeper om met vermeer te strijden voor de 1ste keeper of is ajax van plan om velthuizen te halen?
alhoewle de Pm is een fantastische competitie,, hij het daar wel heel moeilijk gaan krijgen vooral omdat ze ook promovendus zijn

zou toch wat zijn dat die allemaal goals tegenhoud tegen clubs als man u chelsea arsenal man city

ik hoop voor hem dat swansea niet gelijk weer degradeert zou toch wel erg jammer zijn..

veel succes vorm!!

5 augustus 2011 om 10:49

1 velthuizen is al naar Vitesse
2 Vorm wil in Oranje blijven, Vermeer komt eraan net als Cilessen.

De stap zelf vind ik ook wel opvallend, ik had hem toch bij een wel iets betere club verwacht.
Het niveau ala Hoffenheim, Osasuna of Stok city (let op: niveau niet de club zelf).

Wel leuk voor alle nederlanders daar, maar ik vrees dat vorm's 2e plek in oranje op deze manier hevig in gevaar komt.

5 augustus 2011 om 12:41

Inderdaad geen geweldige stap, alleen de tijd dringt heel erg voor Vorm. Hij is bijna 28 en hij zit nog altijd 'maar' bij Utrecht wat natuurlijk niet veel is op deze leeftijd, als 2e keeper van Oranje. Denk dat hij al 1 of 2 jaar eerder weg had willen zijn maar gek genoeg komen de clubs niet...terwijl je toen in Duitsland een hele rits clubs had die hem konden gebruiken, bij HSV zou hij bv niet misstaan.

Raar gelijk de uitspraken van word zwaar voor utrecht en moeilijk ik vraag me af waarom. Utrecht presteerde na de winterstop met mertens strootman en van wolfswinker uitermate slecht behaalde vrijwel geen overwinning meer dus dat trio was ook geen garantie op succes. .Nu met drie goede zweedse spelers een zeer talentvole jap en een oar die in uitstekende vorm verkeert wil ik het nog wel zien dit jaar. En ik verwacht er zeker nog wel twee spelers bij voor 31 augustus zeker als vorm vertrekt. En gezien dat mulenga weer terug is is ook een grote vooruitgang zie hoe utrecht er aanvallend voor stond voordat hij gebleseerd werd. Dus met alle vertrouwen ga ik ervan uit dat utrecht zich makkelijk in het linkerrijtje speelt. Verder wens ik alle fans van nederland een fijne en mooie voetbal seizoen toe en dat we elkaar hier sportief te woord staan.

En vorm bedankt voor de mooie jaren die transfer als die doorgaat is je dan ook van harte gegund.

5 augustus 2011 om 12:47

Hm, dit vind ik een vage redenatie. Mertens en Strootman waren samen met Vorm een van de beste spelers van Utrecht, en die Zweden moeten we nog maar van afwachten wat ze kunnen. Jij gaat er min of meer al vanuit dat ze beter zijn dan Strootman/mertens want anders kan het nooit beter gaan met Utrecht dan vorig jaar. Strootman/mertens stonden niet voor niets in de belangstelling van Psv, Ajax, Twente, uitstekende spelers. Mét goede spelers lukte het niet dus misschien lukt het nu met mindere spelers wel, daar komt het een beetje op neer. En ja, dan ga ik er even vanuit dat die aankopen niet (direct) zo goed zijn als een Strootman of Mertens, zo ja dan doet Utrecht dat wel buitengewoon goed.

De spelers die nu vertrokken zijn zijn eigenlijk niet of nauwelijks te vervangen, hoeveel geld ze ook opleveren je koopt zowat nooit dezelfde kwaliteit terug.

Maar misschien dat de trainer het verschil kan maken, want du Chat leek me niet zo'n geweldenaar!

Jij ook een fijn seizoen toegewenst

Hoe zal Utrecht er nou volgend seizoen uitzien?
6 basisspelers zijn vertrokken en er zijn nog (op de 3 zweden na) geen basispelers voor terug, als Vorm vertrekt zie ik Utrecht niet meer in het linkerrijtje eindigen.

Krul/Cummins
V D Maarel
Nilsson
Wuytens
Zullo
Martensson
Lensky
Asare/Nijho
Duplan/Oar
Gerndt
Mulenga
5 augustus 2011 om 11:03

krul en cummins zin respectievelijk de 2e en 3e keeper bij het vertrek van vorm.
Fernandez zal dan de eerste keeper worden.

Fernandez
VD maarel
Nilsson
Wuytens
Zullo
Martenson
Lensky
Duplan
Mulenga
Oar
Gerndt
5 augustus 2011 om 11:06

vergeet asare niet
beste speler nu

Fernandez
VD maarel
Nilsson
Wuytens
Zullo
Martenson
Lensky
Mulenga
Asare
Sjaakie
Gerndt
5 augustus 2011 om 11:10

Klopt ;-)

5 augustus 2011 om 11:13

Wie is Fernandez dan?

Sorry ik ben net 3 dagen terug van vakantie maar ik dacht dat ik inmiddels alles al wist.
Ik heb wel iets over een paraguayaanse keeper gelezen maar was dat naar Utrecht?

En zoals Osiovz al zegt: je vergeet Nana Asare, of het de beste speler is weet ik niet, maar hij hoort zeker in de basis thuis

5 augustus 2011 om 11:22

nieuwe keeper die ze gehuurd hebben .

Klopt was Asare inderdaad vergeten erin te zetten.

Als vorm ook nog vertrekt zijn zo wat alle belangrijke spelers vertrokken straks. Ik snap dat geld fijn is om te hebben maar accepteren de supporters dit zomaar? Je kan nou moeilijk van utrecht gaan verwachten dat ze straks mee doen om europees voetbal, althans in mijn ogen. Had eerlijk gezegd verwacht dat vorm wel iets meer zou moeten kosten en dat hij naar een middenmotor in engeland zou gaan en niet naar een degradatiekandidaat, althans als je op voorhand kijkt. Misschien gaat swansea wel heel erg verrassen komend seizoen.

Welke keeper gaat er opgesteld worden dan dit weekend?
Weet iemand dat?
Kan ik rekening mee houden met coach van het jaar

eerst stekelenburg, nu vorm die wss vertrekt toch jammer de 2 beste keepers van de eredivisie.
Het word een heel zwaar seizoen voor fcu na deze leegloop.
maarja vorig jaar viel alles tegen zouden we in de top 5 kunnen komen blablabla maar was het uiteindelijk ook wat teleurstellend. hopelijk valt het deze x juist mee en kunnen we toch nog positief verrassen...

Het drama begint morgen al in Venlo. Ik hoop dat ik het mis heb , maar veel vertrouwen heb ik er niet in. Je kunt niet zomaar je basis verkopen en dan verwachten dat je het met twijfelachtige aankopen wel even recht gaat zetten.mensen kochten seizoenskaarten o9m bepaalde spelers aan het werk te zien , daarvan zijn er vele weg , worden er minstens 1000 minder nu.

Hij zal in ieder geval genoeg ballen krijgen....

toch 'vreemd' dat er geen betere clubs zich melden voor Vorm....

Mooie club, maar hij gaat er ongetwijfelt veel tegen krijgen!
Waar is de Vries ookalweer heen?

5 augustus 2011 om 12:39

Wolverhampton!

Leuke club,geweldige competitie,en een geweldige kans om zich te bewijzen in de PL en misschien wel in de kijker te spelen bij andere Engelse clubs...

Vorm gaat dit jaar vaker tegen topploegen spelen zonder Europees,dan bv Ajax in de Cl,dus ik vind elke club in de PL een flinke stap vooruit tov een club uit de Eredivisie...

5 augustus 2011 om 12:39

Toch worden spelers hier lang niet altijd beter van hoor, de kelder van de PL. Het klinkt op papier natuurlijk leuk, vaak tegen topploegen, maar als je ziet wat een Zuiverloon of Emnes daarmee opgeschoten is: Nada.

Voor Zuiverloon en Emnes was elke Eredivisie club een betere stap geweest dan welke PL club dan ook!

5 augustus 2011 om 13:38

Daar zeg je het goed,voor spelers,daar ben ik het mee eens...
Maar Vorm is een keeper,hij kan nu juist elke week uitblinken met mooie reddingen,voor een speler,en zeker een verdediger,is het lastiger om bij een degradatiekandidaat uit te blinken.

Daarom denk ik dat Vorm een goede keuze maakt en het wel gaat redden...

Vorm is 27 jaar, in de bloei van zijn carrière, behoort tot Nederlandselftal selectie, én gaat voor 2 miljoen weg naar een promovendus in de Premierleague.

Kijk hier absoluut van op !
Ook met een nog maar 1-jarig contract vind ik dit echt een koopje voor Swansea. Dacht dat Utrecht toch zeker 1 miljoen hoger zou inzetten. En voor een Engelse Pl-gegadigde 2 miljoen meer.
De gelden uit de Sky-betaaltevisie pot zijn voor alle Pl-clubs enorm daar.

Maar goed, als hij gaat, zal hij veel te doen krijgen en zich op een prachtig podium kunnen presenteren en hopelijk onderscheiden. In die zin absoluut een geweldige stap. Wie weet, ligt er vandaar uit nog meer in het verschiet.

Die arme Koeman! Als hij dit eens allemaal had geweten toen hij tekende zeg, Utrecht is echt een zinkend schip zo langzamerhand.

5 augustus 2011 om 15:11

Een zinkend schip vind ik overdreven. Ze doen goede zaken voor de club. Zeg nou zelf zoveel transfer inkomsten in een transferperiode voor een Nederlandse club als FC Utrecht is toch geweldig? Sportief gezien hadden ze vorig jaar met die selectie Europees voetbal moeten halen. Nu gaan ze het niet beter doen en misschien ook niet minder. Ze hebben in ieder geval genoeg geld om buitenkansjes als Strootman, Mertens en van Wolfswinkel in de toekomst weer naar Utrecht te halen.

5 augustus 2011 om 15:57

Utrecht krijgt als vervangers van een stel smaakmakers een aantal onbekende Zweden. Utrecht is letterlijk ál zijn beste spelers kwijt. Met alle positiviteit van de wereld kan ik daar niks moois van maken. Zulke spelers vervang je niet zomaar. Als ze er eentje hadden verkocht, zeg Strootman, dan had je een gigantische winst op hem gemaakt en dan had je daarvan buitenkansjes kunnen kopen. Nu ben je 4 goede spelers kwijt, dat vervangen is bij wijze van spreken haast onmogelijk. Vooral ook omdat de spelers die Utrecht op het oog had onhaalbaar bleken. Boerrigter koos voor Ajax, Verhoek en Toornstra wilden niet naar Utrecht, en vervolgens moeten ze geld investeren in 2e keuze. Ik vind het zonde

Volgens mij heeft Utrecht zich ook gewoon wat verslikt. Als Utrecht Mertens voor zoveel geld had verkocht en daarna Boerrigter had gehaald voor 1 miljoen, dan was Utrecht de grote winnaar geweest. Nu winnen ze er financieel bij, maar sportief verliezen ze alleen maar.

En voor Koeman ligt er nu toch een heel ander perspectief? Utrecht met of zonder Wolfswinkel, Vorm, Strootman en Mertens dat is een verschil als dag en nacht!

5 augustus 2011 om 16:03

Dat jij daar niks positiefs van kan maken zegt meer over jou. Ze hebben heel veel transfer inkomsten. En moeten ze dan direct de juiste spelers halen? Vorig jaar deden ze niet mee aan play-offs en dit seizoen waarschijnlijk ook niet. Zoveel verschil is er dus niet, sportief het eerste jaar. Met de inkomsten kunnen ze weer een Strootman of Mertens uit de Jupiler League oppikken.

Gevalletje Velthuizen?

5 augustus 2011 om 15:12

Swansea is een veel stabielere club met goed beleid. Ja, de kans dat ze meteen weer degraderen is groot. Maar Swansea is de afgelopen jaren vaak gepromoveerd. Ook al degraderen ze, dan nog zit Vorm daar goed.

Mooie kans voor Vorm. Hopen dat hij het waar gaat maken, en niet zoals Velthuizen een jaar later met de staart tussen de benen op het oude nest terug keert. Ben daar alleen niet zo bang voor. Vorm is alweer 27, niet meer echt een talent dus. Moet ook echt de volgende stap gaan maken, anders is het straks te laat.

De volgende speler die vertrekt en Utrecht haalt gewoon niks binnen. van Seumeren wil via het voetbal miljoenen verdienen en die zit nog zijn flappen te tellen bij de verkoop van mertens, Strootman en Ricky. Utrecht zal nu echt moeten investeren en niet alleen een Zweed of andere 2e rangs spelers. Met deze selectie speelt Utrecht in het rechter rijtje!

5 augustus 2011 om 15:12

Ik dacht dat niemand zat op te letten, maar ik dacht er precies zo over. Utrecht is op sterven na dood. Weer een subtopper down the drain.

Erwin Koeman moet het nu doen met middelmaat, alle goede spelers zijn weg. Echt treurig, tenzij hij in de middenmoot mag eindigen van suikeroom Van Seumeren.

5 augustus 2011 om 15:16

Vorig seizoen werd verwacht Europees voetbal te halen en haalde ze dat niet. Ik verwacht dat ze het nu met mindere spelers even goed kunnen gaan doen. Daarbij zijn de inkomsten uit transfers fantastisch voor een club als FC Utrecht. Daar kan je weer een aantal jaar op teren.

5 augustus 2011 om 15:21

Het zou wel knap zijn als ze dit jaar net zo ''goed'' doen als vorig jaar, maar buiten mooie transfercijfertjes zie ik niets om positief over te zijn.

5 augustus 2011 om 15:46

Spits Alexander Gerndt scoorde 15x in 23 wedstrijden en kon ook naar Engelse clubs. Op papier een hele goede aanwinst. Zweden doen het over het algemeen goed in Nederland. Dus van die andere 2 verwacht ik ook wel wat.

Natuurlijk is er op transfer cijfers na weinig positief aan het vertrek van zulke spelers. Het lukt je nooit om voor Vorm (waarschijnlijk), Mertens, Strootman en van Wolfswinkel meteen goede vervangers te halen. Ze hebben ervoor gekozen om nu de inkomsten te pakken.

Het valt niet mee om andere spelers t ehalen, kijk naar Toornstra Verhoek Derijck die wilde niet naar Utrecht, dus ze zijn zeker wel bezig geweest. Nu vorm gaat vertrekken, maar een opvolger hebben ze toch al? Ja voor Koeman zal het moeilijk worden om aan dit team te werken, zolang er geen versterkingen komen zal Utrecht niet in het linkerrijtje eindigen. Maar je ziet elke club heef het moeilijk om spelers te halen, ook psv wil het maar niet lukken met een verdediger en de spits, maar uiteindelijk voor 1 september hoop ik dat dat wel zal zijn.

Mooie club voor Vorm en een mooi bedrag. Maar ik denk wel dat Vorm hoger aankan. Ik hoop voor hem dat de transfer doorgaat, dat hij ongeveer 2 goede seizoenen draait en dat ie misschien doorkan naar een club op het hoogste niveau in het buitenland.

Ajax had voor zijn carriere denk ik de beste stap geweest. Maar ik denk dat Swansea ook een prima stap is als ie eerste keeper wordt daar. Het is te verwachten dat Swansea een moeilijk jaar krijgt, maar dat kan voor een prima juist perfect zijn om zich te onderscheiden. 1,5 tot 2 miljoen euro zou voor Utrecht een prachtige prijs zijn voor een keeper met nog een jaar contract

hele mooie club voor vorm! premier league is toch mooi oke waarschijnlijk gaan ze degraderen maar het 2e niveau wordt onderschat hoor naar mijn mening; veel supporters, financieel ook aantrekkelijk de speelstijl is over het algemeen de lange bal maarja 6e grootse competitie(correct me if i am wrong van de wereld vind ik best mooi)

wel grappig om te lezen dat 75 procent al denkt te weten dat de aankopen(3 zweden) niets of weinig zullen toevoegen.
En dat zonder dat ze hun hebben zien spelen.
laten we zien het zal de eerste wedstrijden ben ik bang slecht aflopen maar als iedereen er eindelijk weer bij is kunnen we zien waar we staan.

wel een gelukkige seizoens opening voor bv vvv en de graafschap, kunnen ze proffiteren van de incomplete elftal van utrecht.

ontopic: wel erg raar dat vorm niet naar een betere club toe kan maar het is hem gegund na al die mooie jaren. ik ga er in ieder geval vanuit dat het goedkomt met de transfer.
misschien over een aantal jaartjes maar weer terugkomen.(hoop ik)

Zelfde verhaal als Velthuizen , is ook naar een degradant gegaan in een grote competitie en degradeert uiteindelijk met dat team en kan dan zijn haren wel uit zijn kop trekken want als 2e keeper van Oranje in de Championship spelen lijkt me niet goed voor je kansen in Oranje als je keepers als Krul , Cilessen en Velthuizen dadelijk wel op het hoogste niveau acteert.

Persoonlijk zou ik voor een middenmotor in Frankrijk gaan als die zich meld en anders gewoon een jaar blijven en volgend jaar de opties bekijken als je transfervrij bent.

Nee dat kun je zeker niet , van Seumeren zit zijn bankrekening te spekken en wat komt er voor terug ?? Een Japanse teletubbie van 1 meter 40 en 3 twijfelachtige Zweden. Veel geld op de bank , maar sportief gezien een half leeg veld.

Ik heb zelf een scc van FC Utrecht en vind een 'aardige' keeper maar meer ook niet, meegenomen dat zijn contract volgend jaar afloopt en het feit dat de 2e keeper van een nationaal elftal al is gehaald (was het paraguay?) die hem kan vervangen denk ik dat ze er goed aan doen om hem weg te doen. We moeten niet vergeten dat 2,5 miljoen (wat ze ongeveer zullen krijgen) nog steeds een heel groot bedrag is voor onze FC, het lijkt misschien geen gigantisch bedrag omdat ze Mertens, v Wolfswinkel en Strootman al hebben verkocht voor totaal 18 miljoen (dacht ik). Maar als je deze spelers niet meerekent komt deze transfer zeker in de top 5 (wellicht top 3).
Natuurlijk wordt het moeilijk om het transfergeld op korte termijn te investeren, maar het geld loopt niet weg, dan moeten we nu maar 1 stap terug doen om er volgend jaar 2 vooruit te maken!
Gewoon een jaar veel spelers bekijken en je geld verstandig investeren, ipv impuls/paniekaankopen, langetermijnvisie! Langetermijnvisie betekent nu dus ook Vorm verkopen.

Vorm is een prima keeper voor de Eredivisie, maar zal nooit een topkeeper worden. De vervanger is ook al in huis, dus wat mij betreft gaat hij deze zomer nog voor een aardig bedrag naar het buitenland.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren