Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Amrabat kan naar Vitesse: 'Maar Feyenoord wil me ook hebben'

Laatste update:

De kans is groot dat de samenwerking tussen Kayserispor en Nordin Amrabat reeds na een half jaar wordt verbroken. De aanvaller staat in de belangstelling van Vitesse. "Feyenoord wil me ook, maar dat ligt veel moeilijker met de transfersom", vertelt Amrabat in De Telegraaf.

/

Amrabat, die nog een contract voor vier seizoenen heeft en in januari van PSV overkwam, wordt ook gevolgd door Galatasaray en Werder Bremen. De aanvaller schat zelf dat zijn Turkse werkgever hoog in de boom zit qua prijs. "Ik denk, dat de transfersom wel zeven of acht miljoen euro bedraagt", oordeelt Amrabat maandag in het dagblad.

De 24-jarige Amrabat kwam via het voormalige FC Omniworld en VVV-Venlo bij PSV terecht. In Eindhoven speelde de voormalig jeugdinternational in 2,5 seizoen tijd 56 competitieduels en scoorde hij negen keer. In de Turkse Süper Lig liet Amrabat in veertien duels een goede indruk achter, al maakte hij alleen in zijn debuut tegen Istanbul BB (3-2 winst) een doelpunt.

Nordin Amrabat is zeven à acht miljoen euro waard

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Ik ben niet zo gecharmeerd van m, hij heeft mij in zijn tijd bij psv niet kunnen overtuigen. Verder heeft feyenoord zo'n speler niet nodig, volgens mij een spits en een middevelder. En amrabat is naar mijn mening buitenspeler.
Ik hoop ook niet dat feyenoord m koopt.

25 juli 2011 om 12:01

Ik denk dat feijenoord zijn handjes meer dan dicht mag knijpen als dit soort spelers komen.
Sterker nog,vitesse is gewoon sportief gezien een staje voor op feijenoord.
Komt beetje arogant over om te roepen dat feijenoord dit soort spelers niet nodig heeft.
Tijden van topclub zijn voorlopig voorbij.

25 juli 2011 om 12:29

Volgens mij zeg ik niets arrogants?
Ik zeg gewoon dat ik m niet goed vind, ik zou hem ook niet willen zien bij ado.
Misschien wil feyenoord hem wel, ik ben niet degene die dat daar beslist.
Dus ik vind niet dat ik arrogant overkomt, zou ik nu scout zijn of iets in dienst van feyenoord dan zou ik je gelijk geven.

25 juli 2011 om 12:44

Feyenoord kan hem sowieso niet betalen, die gaan echt geen miljoenen meer neerleggen voor één speler

25 juli 2011 om 14:45

Het komt eerder arrogant over Vitesse sportief gezien een stap hoger dan Feyenoord te noemen. Misplaatse arrogantie vooral als je vorig seizoen op één goal de nacompetitie hebt misgelopen.

Daarbij heeft renoldi gelijk, Amrabat voegt niks toe aan Feyenoord. Matige speler die bovendien uitkomt op posities die door Feyenoord al voldoende bezet zijn. Prioriteiten liggen bij een spits, controlerende middenvelder en een spelmaker.

25 juli 2011 om 15:06

Kom even met een duidelijke onderbouwing dan!! Anders zal je altijd het 3debeen blijven denk ik

Ontopic: onhaalbaar voor Feyenoord denk ik, wel een leuke speler.

25 juli 2011 om 15:26

Waarom zou hij van Kayserispor naar Vitesse willen? Kayserispor is een subtopper in Turkije en de levensstandaard is beter dan in Arnhem.. Enige reden is dat hij weer terug wilt naar Nederland..

25 juli 2011 om 15:45

In een interview zij hij na de wedstrijd tegen AZ dat hij wel heimwee heeft naar Nederland. Onder van De Brom trainen kan ook geen straf zijn als je ziet wat hij bij Ado heeft gedaan.

Amrabat zou aan Vitesse een goede club hebben. Vitesse is ambitieus en van een redelijk niveau. Onder vd Brom kan hij zeker beter worden.
Ik weet niet hoe lang zijn contract nog door loopt, maar meer dan 3 miljoen vind ik hem niet waard. Het is een speler met potentie, maar hij heeft zich op een hoger niveau nog niet waar kunnen maken. Maar aangezien Vitesse niet de hoofdprijs voor speler wil betalen zie ik het niet gebeuren dat hij naar Vitesse gaat, laat staan Feyenoord.

25 juli 2011 om 09:08

als hij inderdaad maar 3 miljoen waard zou zijn waarom roepen de mensen dan allemaal dat Fer € 5 miljoenmoet gaan kosten en Twente niet moet denken dat ze voor een dubbeltje op de 1ste rij kunnen gaan zitten.!!

fer heeft nog een 1jarig contract en tekent niet bij met een salaris van 8 ton.
Amrabat heeft nog een 4 jarig contract en heeft een salaris dat ze in nedeland alleen nog bij topspelers betalen bij Ajax en Psv.
Amrabat verdiend naar verluid 1,2 miljoen euro per jaar.
Als ik dus kijk en vergelijk dan is Amrabat echt die 8 miljoen wel waard,

Ik wil ook wel reël zijn en zeggen dat Fer 2,5 en Amrabat 4 miljoen waard is maar ik wou toch nog een keer het contrast laten zien over waar we in nederland altijd lopen te zeiken dat de spelers van de eewige top 3 altijd 6x zoveel moeten kosten dan van de andere clubs uit hetzelfde land en dezelfde competitie!!

25 juli 2011 om 09:26

@alexensche, wat doe je nu calimero op alle artikelen die over een middenvelder gaan? Waar gaat het hier over Fer??? Echt hou aub op met dat calimero gedrag dat een club eens een speler niet naar Twente laat gaan!

ON: Feyenoord heeft deze speler niet nodig maar voor Vitesse lijkt het me een leuke speler.

25 juli 2011 om 10:01

Amrabat mag weg dus de club wil hem kwijt begrijp ik, dan is de vraagprijs daar natuurlijk ook naar...

Zo zijn er spelers met doorlopende contracten bij clubs die transfervrij weg mogen...

26 juli 2011 om 13:35

@dave1984
Allereerst zou ik willen zeggen dat je een jammerlijk ventje bent om over het Calimero gedrag te gaan schrijven!! waarom?
Omdat iedereen nog steeds zoiets heeft van dat alleen de suporters van de ''ouwe'' top3 wat mag zeggen, en de rest moet zwijgen want die hebben nog niets gepresteerd, Bullshit dus!!

Ten 2de breng ik met Fer alleen een vergelijking aan het daglicht en niets meer dan dat.
Het zijn immers de Feyenoorders die hier op VZ zo hard schreeuwen dat Fer die 5 miljoen waard is, en nu schreeuwen diezelfde mensen dat iemand met een 4jarig contract niet meer waard is dan iemand met een aflopend contract die straks gratis weg kan!!

Te belachelijk voor woorden vindt ik dat dus mag ik mijn mening hierover uiten en dat heeft allerminst iets met Calimero van doen.
En dan mag je blaten wat je wil maar dat je er meer kijk op hebt dan wie dan ook is gewoonweg lachwekkend.
Laat ik het zo zeggen ik heb al 6 jaar langer een jaarkaart van dezelfde club dan dat jij op de wereld bent dus noem me nu geen Calimero.
want ik had je pa kunnen zijn!!

Een half jaar in de Turkse competitie en na 14 wedstrijden al 7 à 8 miljoen waard zijn ?
Dan moet hij het daar echt heel goed doen.
Al helemaal als Galatasaray én Weder Bremen hem ook willen.
Vitesse richt het vizier ook op hem ?
Als het zo goed met hem gaat, zou ik voorlopig in het buitenland blijven......

25 juli 2011 om 07:53

Deze jongen heeft gewoon geen realistische blik op de buitenwereld. Geen enkele club gaat zo'n bedrag voor hem neerleggen, sterker nog er zal zelfs geen club zijn die meer dan 3 miljoen gaat neerleggen voor een middelmatige speler die nooit echt heeft kunnen overtuigen. Ja, tussen de kreupelen en blinden (sarcastisch) bij VVV kon hij uitblinken omdat hij een redelijke balcontrole heeft. In Turkije heeft hij het redelijk gedaan, maar ook niet meer dan dat, dus het verhaal van Galatasaray en Werder is volledig uit de lucht gegrepen.

Hij zou voor Vitesse best nuttig kunnen zijn, maar ze moeten echt niet meer dan 1,5 miljoen euro voor hem uitgeven, want voor meer geld kun je makkelijk beter materiaal vinden.

25 juli 2011 om 09:48

Ten eerste vind ik het schandalig dat je deze benaming geeft aan VVV spelers, dan zal het wel sarcastisch bedoelt zijn, je had dit ook op een andere manier kunnen verwoorden. Tevens vind ik dat je hier 'kreupelen en blinden' door de zeik haalt.

Daarbij komt nog dat Amrabat ook snelheid en een goede passeeractie in huis heeft, het enige wat hij mist is overzicht. Probleem is dat Amrabat niet optimaal funcioneert in een team dat aanvallend voetbal speelt, deze jongen moet in een team spelen dat meer loert op de counter, dus waar zijn snelheid beter tot zijn recht komt (zie Omniworld, Vvv).

Al met al kraam je dus veel onzin uit.

25 juli 2011 om 11:13

Ten eerste zet ik er niet voor niks achter dat het sarcastisch bedoeld is, want het komt op papier altijd harder over dan als grapje gezegd. Waar het om gaat is dat het niet moeilijk is je te onderscheiden als je met een groot aantal hele matige eredivisievoetballers in een team speelt en zelf redelijk kan voetballen. Niks ten nadele van kreupelen en blinden, maar dat is een veelgebruikte uitspraak.

Waar mijn reactie om gaat is dat deze jongen zich tamelijk overschat. Hij is een hele matige speler en dat komt tot recht doordat hij alleen in een counterploeg kan spelen waarbij hij zijn enige echte wapen (snelheid) in kan zetten zonder 2 man voor hem. Dit is ook direct de reden waarom hij het nooit zal gaan redden in de top, daarvoor is hij ontzettend beperkt.

Dat hij aangeeft dat er grote clubs geinteresseerd zijn en hij zoveel moet gaan kosten geeft voor mij aan dat hij elke vorm van realiteitszin kwijt is.

Al met al dus geen onzin, maar mijn visie op zijn kwaliteiten. Als jij hem wel een goede speler vindt dan adviseer ik je eens wat vaker naar de Primera Division of Premier league te kijken, want ik kan daar erg weinig slechtere voetballers dan Amrabat ontdekken.

25 juli 2011 om 12:42

Denk jij dat hij zelf zijn eigen vraagprijs vaststelt? Want waarom heeft hij geen realistische kijk op de buitenwereld volgens jou?

Beetje te duur als je het mij vraagt, maar ook niet de speler waar we bij Feyenoord op zitten te wachten. Leuke speler maar daar hebben we er zoveel van, die leuk spelen (soms) maar het doel nog niet altijd even goed weten te vinden.

Ik denk dat we bij Feyenoord eerst maar eens moeten kijken of het wel verstandig is om uberhaubt iets te kopen, ik verwacht namelijk niet dat we door 1 aankoop direct een stuk beter worden. Dan maar afwachten, want bij 1 transfer wordt het perspectief niet direct een stuk beter volgens mij.

Dit seizoen Europees proberen te halen en volgend seizoen versterken.

25 juli 2011 om 11:14

@julfeyenoord
Wanneer worden jullie nou eens wakker bij Feyenoord? Ja, het is lullig dat het niet kan, maar er kan dus helemaal niet gekocht worden, omdat het niet mag! Hou dan eens op met iedere keer weer spelers in verband met Feyenoord te brengen. Dat kan dus gewoon niet. Verder getuigt de rest van je commentaar ook niet echt van realiteitszin....

on: wel een vreemde situatie rondom Amrabat. Een half jaar bij zijn nieuwe club, een contract van 4 seizoenen voor de boeg, maar zijn focus kennelijk helemaal op vertrekken. In mijn ogen is het allemaal niet gelopen zoals hij had gehoopt sinds zijn vertrek bij Vvv. Als ik hem was zou ik zorgen dat ik geen zigeuner word, met nu alweer een nieuwe club.

25 juli 2011 om 11:39

@david32. Volgens mij brengt Amrabat zichzelf in verband met Feyenoord. Geen Feyenoorder zit op zo'n type speler te wachten. En zeker niet als er voor betaald moet worden. We hebben al veel van dit type speler rondlopen. En zoals bekend is, dat dit type zo dominant aanwezig is dat je er niet echt potten mee kan breken.

25 juli 2011 om 16:19

@david32, bedankt, wat ik me alleen afvraag is wat je doelstelling is met je argumentatie.
Ik veronderstel dat je net wakker werd en met een ochtend humeur mijn reactie las.

Wat ik zei was dat hij zijn prijs te duur is voor deze speler, daarnaast zei ik dat ik het beter vind dat wij bij Feyenoord geen aankopen doen, want de aankopen die we wel mogen maken zijn naar mijn mening het niet waard om te kopen. Daarnaast wist ik niets van dat Feyenoord geinterreseerd is in deze speler. Betreft mijn gevoel voor realiteit, tja. dat zal blijken ;-)

Verdediging en middenveld is momenteel iets belangrijker voor Vitesse. In de aanval hebben ze momenteel al zeven spelers...

Volgens mij is de waarheidsgehalte van dit artikel zeer laag. Ik kan me namelijk niet voorstellen dat er een nederlandse club is die meer dan 5 miljoen voor deze meneer over heeft.
Als Vitesse zijnde zou ik ook zeggen niet doen gewoon te duur.

Hij is toch een buitenspeler??
Liggen daar de prioriteiten van feyenoord ik dacht het niet??
volgens mij een spits en eventueel een middenvelder.zou het stom vinden als feyenoord een buitenspeler haalt

7 of 8 miljoen????
Dit had je niet zo in het nieuws moeten brengen Nordin ....
beetje dom. Staat wel stoer dat je nu 7 of 8 miljoen moet kosten daar hebben de mensen in het koffiehuis het lekker over maar jij wil terug naar Nederland verveelt je de pleuris daar op dat industrieterrein kayseri. Je broer Fouzi komt echt niet elke wedstrijd naar Kayseri. Je zag het aan je in de wedstrijd tegen az voor nederlands publiek wil je je toch weer bewijzen. Maar het turkse voetbal is tactisch zo zwak dat past gewoon niet bij jou. Geen enkele bal komt aan van je medespelers er zit geen idee achter het is allemaal fysiek spel je komt uit de jeugdopleiding van Ajax je bent gewend om voetballend en aanvallend anders te denken. Het is lekker verdienen die acht ton per jaar in een laag belastingtarief maar dat moet je lekker later in je carriere doen nu lekker voetballen bij een nederlandse subtopper en vanuit daaruit doorgroeien. Als je dan gaat roepen in de telegraaf dat je 7 of 8 miljoen moet kosten dan jaag je elke nederlandse club weg ik hoop voor je dat je een leuke club vindt die beter bij je past en dichter bij huis ligt want dit hou je niet nog eens vier jaar vol en dan voelt die 7 of 8 miljoen zwaar aan om je nek...... Come home kerel

25 juli 2011 om 08:15

Als hij 7 tot 8 miljoen kost zal het echt geen geheim zijn.
Of hij het nu meld of niet dit is voor elke NL club te veel en denk ook niet dat Werder Bremen dit voor hem neer tikt.

25 juli 2011 om 08:21

nu is het zeker geen geheim meer nee
het staat in de telegraaf
maar het was beter geweest als ie zou zeggen
als er een club komt valt er over te praten hij is voor 1,1 miljoen gehaald ...
en dan nu opeens 7 of 8 miljoen.....
als de club hem een transfer gunt dan is 1 of 1,5 miljoen voldoende
als ie daar maar weg komt was nooit voorstander dat ie naar Kayseri zou gaan
dat is drie maanden leuk daarna krijgen ze heimwee

25 juli 2011 om 08:38

Ik denk niet dat het verschil maakt als hij die miljoenen moet kosten en clubs zouden daar achter komen tijdens een gesprek, haken ze toch ook af, dus dat blijft gelijk.

Je verhaal gaat alleen op als Nordin het interessant zou vinden omte vertellen dat hij zoveel zou moeten kosten, terwijl zijn eigenlijke transferprijs veel lager zou liggen, maar dat lijkt me niet want dan komt hij nooit meer weg daar.

Leuke speler, maar niet meer dan dat.
Feijenoord heeft geen vleugelspeler nodig en heeft het geld niet, zelfs voor Vitesse zal de 8 miljoen denk ik een struikelblok zijn, dat is hij echt niet waard.

Deze jonge is echt van de pot gerukt, zaterdag zien voetballen maar vond hem erg slecht! Hij is gwoon niet eredivisie waardig. Misschien lukt het in Turkeye wat maar hier is hij gewoon amateur!

Waarom wordt iedereen helemaal hysterisch als ze een bedrag van 7 mln bij Amrabat zien terwijl bij Verhoek bedragen van ca 6 mln genoemd worden.

Amrabat heeft bij VVV leuke dingen laten zien, Verhoek het laatste jaar bij Ado, echter zijn beide nooit constant geweest.
Dit is dus de reden dat Vitesse voor dit soort posities gewoon lekker in het buitenland moet gaan shoppen, de bedragen voor Nederlandse spelers beginnen absurde proporties aan te nemen.
Over de grenzen koop je voor dit geld dubbel zoveel spelers met waarschijnlijk meer waarde voor de toekomst.

25 juli 2011 om 08:46

Aan de ene kant vind je dat iedereeen hysterisch wordt van deze bedragen en aan de andere kant zeg je direct dat de bedragen voor nederlanders absurde proporties aan nemen en je over de grens betere kunt halen voor minder.

Ik denk dat iedereen hystirisch doet omdat iedereen 7-8 miljoen veelste veel vind voor Amrabat.

Overigens vind ik Verhoek en Amrabat niet te vergelijken. de prestaties van Amrabat bij VVV zijn te lang geleden, die van Verhoek zijn er nu. Ook Is Verhoek een echte vleugelspeler waar er niet veel meer van zijn, heeft hij een veel betere voorzet, en is minder doelgericht.

volgens mij ligt opdeze positie niet de prioriteit van feyenoord, maar ik kan het mis hebben?

schone, vormer en dost en dan ben je verplicht om fer (twente) el ahmadi (nottingham) en misschien biseswar (celtic) te laten gaan. Zowel voor het salaris als de zwarte cijfers die je moet schrijven aan het einde van dit jaar!

vitesse lijkt mij voor amrabat geen verkeerde ploeg om je carriere binnen nederland weer op te pikken, je merkt aan hem heel erg dat hij gebrand is om het juist in nederland te laten zien en hij lijkt ook zo spoedig mogelijk te willen terugkeren.

onder van der brom gaat vitesse nog hoge ogen gooien!

mulder
dani
de vrij
vlaar
nelom
leerdam
vormer
clasie
schone
dost
cisse
25 juli 2011 om 08:34

Jaja mooie opstelling, maar ik denk niet dat Feyenoord Dost, Vormer, en Schone kan halen.

Ontopic:
Vond Amrabat altijd wel n leuke speler, maar niet goed voor de absolute top, voor Vitesse kan het op dit moment wel n goede speler zijn, maar niet voor het niveau waar Vitesse naartoe wil.

25 juli 2011 om 08:56

onmogelijk is het niet, als je even kijkt naar de kosten voor de aankopen, die liggen rond de 6 / 7 miljoen?

fer, el ahmadi, biseswar, schaken en auassar verkopen voor 5 / 6miljoen en je kan het overgrote deel daarvan bekostigen.

daarnaast zijn de drie ''aankopen'' in salaris een stuk goedkoper dan fer, el ahmadi en biseswar. zijn schaken en auassar vertrokken dan kun je jongens als trindade en toorenburg vast bij de selectie halen!

aan het eind van de rit raak je meer spelers kwijt dan dat je er haalt, maar kwalitatief verlies je niets, de rotte appels zijn dan echt allemaal weg waardoor je kan gaan smeden aan een vechtploeg en qua uitgaven valt het ook reuze mee en als extra bonus verlaag je ook nog eens je maandelijkse salaris kosten!

25 juli 2011 om 10:32

Amrabat is toch een Flankspeler? we hebben gewoon een echte centrum spits nodig.

@spray..
Fer, El Ahmadi. Biseswar ,schaken en Auassar verkopen voor 5/6 miljoen.

En vervolgens moord en brand gaan schreeuwen wanneer ze voor meer worden door verkocht !
Alleen de eerste 2 zijn al minstens 8 waard.
Koeman moet El Ahmadi koste wat kost proberen te behouden, Hij kan mede ervoor zorgen dat niet Faalt!

7 a 8 miljoen? Blijf dan maar lekker daar. Verder ligt de prio wat dat betreft niet op die positie binnen Feyenoord dus dit is een gedane zaak. Op naar het volgende gerucht

7 miljoen vind ik wel een beetje veel voor Amrabat. Dacht meer in de richting van 2 a 3 miljoen.

Ik zie deze graag naar utrecht komen op de plek van Mertens zou hij een mooi seizoen kunnen draaien.

Iedereen heeft het over die 7 a 8 miljoen. Volgens mij geeft die jongen geeft een schatting. Er staat in de tekst 'ik denk' het kan zijn dat ie er helemaal naast zit. Amrabat is een goede voetballer, fysiek sterk, snel, heeft een actie en een goed schot. Had alleen de pech dat ie met Dsudszak een topspeler als concurrent had. Mocht er een club zijn in Nederland die deze jongen aantrekt, dan ben ik ervan overtuigd dat ie goed presteert.

Zou een enorme verrassende move zijn als hij na een half jaar het Turkse avontuur inruilt voor een carriere bij Vitesse.

Hij zou zeker een aanwinst zijn voor Vitesse en een echte publieksspeler. Maar in Arnhem hebben ze met Ibarra en Chanturion al 2 nieuwe flankspelers gehaald, dus dat valt moeilijk te rijmen !

En voor Feyenoord is hij veel te duur. Die hebben meer prioriteit bij een echte nr. 9.

25 juli 2011 om 11:07

Precies! Ik zou het in die zin ook niet snappen. Weet je waar ik als vitessesup bijzonder vrolijk van zou worden? Als Petrovic eindelijk kwam om de as van het middenveld te versterken en als er in de as van de verdediging eens wat werd gehaald. Daar missen we toch duidelijk spelers.

Het lijkt er nu echt op alsof Vitesse puur op de aanval is georienteerd. Tuurlijk maak je daar je doelpunten mee, maar een goede verdediging en een middenveld die de spelers voorin ballen levert is minstens zo belangrijk.

Vitesse maak me blij met een paar broodnodige versterkingen achterin en op het middenveld. En als je dan toch bezig bent, Velthuizen is available Room zal nooit zo goed worden als velthuizen en meerits is vooralsnog te jong.

25 juli 2011 om 11:20

Petrovic gaat hoogst waarschijnlijk naar blackburn

25 juli 2011 om 12:58

Piet is al onderweg als je alle media moet geloven, hij heeft al met van den Brom gesproken en die wil hem er graag bij hebben omdat hij niet tevreden is over Room, Eindelijk iemand die de '' waarheid '' spreekt over Room... die kerel heeft potentie maar is echt nog niet klaar voor de eredivisie.

25 juli 2011 om 13:15

Laten we het hopen dan!

Inderdaad, vd Brom een heerlijke trainer waar we veel plezier aan gaan beleven. Ik zie hem wel een tijd blijven bij ons! Ik zie Room uberhaupt niet de Velthuizen worden zoals wij hem kennen. De man die ons minstens 8 punten per seizoen hoogstpersoonlijk opleverde!

Waarom wil hij na een half jaar in Turkije alweer weg? Ik dacht een tijd terug te lezen in VI dat hij het zo geweldig daar vond en heel goed geld verdiende. Enige reden die kan bedenken is het recente omkoopschandaal in Turkije waardoor er veel zal gaan gebeuren daar. Waarom zou je Vitesse verkiezen boven Galatasary?

25 juli 2011 om 12:58

Hij miste Nederland en zijn familie, had hij laatst tegen Eredivisielive gezegt.

Ik weet niet of hij in de basis speelt bij Galatasaray, maar dat kan natuurlijk een reden zijn.
Misschien heeft ie heimwee.
Of hij had er meer van verwacht.

Vraag me alleen echt af of het voor de 2 clubs die hij noemt een versterking is, ik denk het niet.
De posities bij beide clubs zijn aardig bezet waar hij wil spelen.

Als je bij Kayseri voetbald en er word gezegd dat Galatasaray interesse heeft dan zal dat wel zo zijn. Als Ajax zegt dat ze interesse hebben in Boerrigter zal dat ook wel zo zijn en je ziet het. Binnenlandse transfergeruchten zijn er over het algemeen nooit zomaar, of het doorgaat is een ander verhaal.

Daarbij jullie vinden Amrabat niet goed genoeg? Makkelijk zeggen he als je constant een Dszud voor je hebt gehad die je onmogelijk uit de basis speelt. Amrabat is een zeer technische, snelle en ook fysieke voetballer. Daarbij zei iemand dat hij doelgericht is in een negatieve manier. Wacht ho is, hij is toch een aanvaller? Wat is dat voor bullshit opmerking als ik een trainer was en een aanvaller uit mijn team is niet doelgericht dan zit hij op de tribune. Egoisme is iets anders dan doelgericht zijn en bij sommige voetballers zoals Amrabat past een beetje egoisme erbij, want een speler die sterk is in acties maken moet juist dat beetje egoisme hebben want dat is de drive om erlangs te komen.

Mooie deal van PSV dan als ze er nu echt 7/8 miljoen voor kunnen krijgen.

25 juli 2011 om 10:18

Uhm hij voetbalt en heeft geen contract meer bij PSV jongen

25 juli 2011 om 11:52

PSV had een enorme clausule bij doorverkoop. Dus als Amrabat echt voor 8 miljoen vertrekt krijgt PSV een toch mooi bedrag

25 juli 2011 om 15:18

Uhm jongen, dat snap ik ook nog wel! Ik heb het er ook over dat PSV hem voor veel minder heeft verkocht en hij dan nu mogelijk voor 7 miljoen kan worden verkocht.

Ze krijgen inderdaad nog wel een bepaald percentage of bedrag bij doorverkoop.

Als Amrabat al 7 miljoen moet kosten..
Dan kun je je veel beter richten op een tweede bod op Kadlec. Niet alleen omdat Kadlec beter en getalenteerder is, maar ook omdat de ''vreemdelingenlegioen bashers'' dan ten minste weer wat te doen hebben. Het is al weer iets te lang stil geweest bij Vitesse namelijk.
Ook heeft Kadlec een band opgebouwd met Bony in hun tijd bij Praag. En wat mij betreft mag er alles aan gedaan worden om Bony zich goed te laten voelen bij Vitesse. Elk jaar dat hij langer kan blijven, ben je een jaar dichter bij ”het kampioenschap”.

25 juli 2011 om 13:01

goede reactie, zo had ik het nog niet eens bekeken. Kadlec heb ik ook 100 keer liever als Amrabat. Kadlec is een held in FM en ik mag hopen dat hij bij ons zodat ik hem in het echt kan bekijken. Chanturia - Bony - Kadlec .... dan heb je me een voorhoede...... puuuuuuuuh!

3/4 miljoen zou wat mij betreft wat realistischer zijn. Vond bij PSV trouwens wel altijd dat Amrabat heel veel potentie had. Hij is ijzersterk in onderlinge duels en passeert daarbij makkelijk een mannetje met z'n techniek. Het ontbrak hem altijd alleen aan vertrouwen (eeuwige wissel) en denk dat als hij een jaar lang bij Vitesse of Feyenoord in de basis staat hij zich misschien eens van zijn beste kant kan laten zien.

Feyenoord wil je niet hebben,want daar hebben ze voldoende gelijksoortige voetballers. En ze worden gelukkig kieskeurig met de evt aankopen.

25 juli 2011 om 10:26

Hou je het nieuws wel bij, Feyenoord wilt hem wel, maar kan hem niet betalen.....

25 juli 2011 om 13:01

Dat kan ik me niet voorstellen. Welke nieuwsbron heb jij dan ? Toch niet van Geel neem ik aan ? Hij bepaald nu wat er gebeurd en hij heeft aangegeven dat er niemand meer bij kan komen. Fernandez,biseswar en Cisse zijn trouwens beter dan Amrabat. Het nieuws zal wel van zijn zaakwaarnemers komen.

Lijkt me wel een waardevolle speler maar op die positie is versterking niet nodig

ps: wordt amrabat ook als buitenlander gerekend bij de vitesse watchers hier?

vitesse kan dan beter campbell gaan halen, zelfde positie, 5 jaar jonger en naqar mijn mening veel betere voetballer. voor het zelfde geld wist ik het wel.

25 juli 2011 om 10:50

Die Campbell is niet haalbaar joh. Daar staan de (engelse) topclubs voor in de rij. Vitesse heeft openlijk interesse in hem getoond maar die jongen is ook niet gek. Was ook al heel dicht bij een akkoord met Arsenal geloof ik, al is dat tot nog toe niet voltooid

Als Feyenoord uberhaupt iets mag op de transfermarkt moeten ze zich richten op een spelverdeler...een goede verdedigende middenvelder...tezamen met een goede verdediger...voorin heeft Feyenoord best aardige spelers rondlopen...maar met name de verdediging en de opbouw vanuit achteren is dramatisch.

ik snap niet waarom feyenoord hem wil hebben.
ze hebben cabral toch?
het is net of ze die cabral neit willen laten doorkomen

25 juli 2011 om 11:02

Eerlijk gezegt zie ik weinig in Cabral...weinig overzicht en matig schot...echter gezien de situatie bij Feynoord kan hij speelminuten maken....in betere tijden had hij na mijn mening veelal op de bank/tribune gezeten....maar mocht Feyenoord van de Knvb nog iets doen op de markt zou het wijzer zijn je te richten op het middenveld en verdediging ipv de voorhoede.

nou sorry hoor amrabat dat bedrag zal jij nooit waard zijn. Je bent een leuke speler voor een middenmotor maar verder echt niet. Feyenoord kan en wil dat bedrag never nooit niet aan jou uitgeven terwijl je voor dat bedrag ook een matavz zou kunnen halen (andere positie weet ik maar een spits hebben ze nodig een linksbuiten niet) Ben geen fan van cabral maar die doet echt niet veel onder voor amrabat. Wat heeft psv eigenlijk ontvangen voor amrabat? 2 miljoen?? ik denk eerlijk gezegd dat zijn transfersom maximaal 4 zal zijn

Ik snap die negatieve reacties niet. Hij denkt dat hij ongeveer 7-8 miljoen waard zou kunnen zijn. Hij weet niet of het concreet is. Daarnaast kan hij zichzelf nog altijd bewijzen in de Eredivisie daar hoef je niet voor goed te presteren bij een topclub, want de Eredivisie is ook geen topniveau wat je gevaarlijk kan noemen. Bij PSV had hij gewoon concurrentie met Dzudsak en had hij dus moeten vertrekken, gelukkig kan Kayseri hem opvangen, maar hij zou zeker niet slecht doen bij een club als Vitesse, FC Utrecht of Feijenoord bijvoorbeeld.

Kijk naar Wolfswinkel, ook niet een speler die bepaald geweldig is maar als hij in verband wordt gebracht naar een mooie aantrekkelijke club in het buitenland, dan gelooft heel Nederland dat hij dat kan.

Haha, 7 miljoen voor Amrabat. Het is dat hij daar een lang contract heeft dat hem meer waard maakt, maar als hij al 3 miljoen waard is, dan is het al heel wat naar mijn mening.

Laat Vites maar een paar sterke middenvelders halen... Zitten niet op een Amrabat te wachten.

Amrabat zal denk ik blijven bij Kayserispor. Hij heeft het daar naar zijn zin en kan zich er goed ontwikkelen. Ik weet niet waar de Nederlandse media vandaan haalt dat Galatasaray interesse in hem heeft, maar hier klopt niets van. Zelfs in de Turkse media (waar 80% van het transfernieuws niet klopt) wordt er niet gesproken over interesse van Galatasaray.

geen Amrabat! vind het een leuke speler hoor maar met Chanturia en Ibarra hebben we al 2 spelers voor op de rechter buitekant!

Middevelders hebben we nodig en 2 centrale verdedigers...

Ik zou Amrabat wel eens willen zien in het Vitesse shirt. Denk dat we wel wat van hem zullen zien in de eredivisie!!! Dus van mij mag ie komen!!!

Off: Vitesse target Petrovic tekent waarschijnlijk bij Blackburn Rovers... Dus dan zou Vitesse de plank misslaan. Hoop t niet!!!!

25 juli 2011 om 13:55

laten we hopen dat dat een spelletje is van zijn zaakwaarnemer, die ziet ook dat vitesse moet gaan handelen en misschien proberen ze op deze manier alsnog zijn gewenste salaris rond te krijgen. Ik hoop het, al zou een keuze voor bijv blackburn veel logischer zijn voor zo een jongen eerlijk is eerlijk.

Bij Vitesse zou hij wel direct een van de betere spelers in de eredivisie zijn, en dan kan je je wel lekker in de kijker spelen....

Niet doen wie gaat dat nou voor amrabat uitgeven? kan je 100x beter een tweede bod op kadlec uitbrengen. en trouwens petrovic gaat ook niet door die gaat waarschijnlijk naar blacburn rovers.

Waarom zou Feyenoord interesse hebben in Amrabat? De vleugels is nou echt de laatste prioriteit voor Feyenoord om een versterking te halen.

7/8 miljoen is wel een beetje veel voor Amrabat. Heeft maar 1 keer gescoord in 14 wedstrijden en bij PSV kwam hij ook niet echt uit de verf. Maarja, als clubs als Werder en Galatasaray zich melden... Die willen wel een beetje meer betalen.

Als je 7 á 8 miljoen euro uit gaat geven aan Amrabat dan ben je goed gek kan ik je zeggen. Van al dat geld kun je je ook versterken op 3 á 4 andere posities. Amrabat is een moment-voetballer. Op sommige momenten doet hij het hartstikke leuk maar echt doorbreken doet hij tot op heden nog niet. Of dat gaat gebeuren? Ik hoop voor hem persoonlijk wel maar ik heb er een hard hoofd in. Voor Vitesse is het bedrag natuurlijk geen enkel probleem met Ome Jordania maar voor Feyenoord onhaalbaar en bovendien lopen er in de jeugd wel betere spelers rond.

Deze jongen vind zichzelf een hele goede voetballer volgens mij. 7 á 8 miljoen? Veel te veel. Wat heeft deze jongen al gepresteerd? Helemaal niks. Was 1 jaar de uitblinker bij VVV Venlo. En daar hou het mee op.

7 a 8 miljoen euro voor Nordin Amrabat? Iemand die het bij PSV niet kon waarmaken?
Ga toch weg jongen.. 2 a 3 miljoen zal hij kosten maar meer echt niet hoor.
Amrabat had niet zo snel in Venlo moeten vertrekken, als hij daar nog wat langer had gespeeld, en daarna die stap naar PSV had gemaakt.. Wie weet waar hij dan op dit moment stond!


Amrabat (of zijn zaakwaarnemer) zijn toch wel een beetje de weg kwijt.
Het niveau in de top kan hij totaal niet waarmaken en dat verwacht hij dat clubs dat bedrag voor hem neertellen?
Feyenoord heeft niks aan zo'n type speler en ik geloof ook niet dat er uberhaupt sprake is van interesse.

die prijs is zkr uit de lucht gegrepen.
zou hij niet de opvolger voor mertens bij fc utrecht kunnen zijn?
hij heeft al eens in de belangstelling gestaan maar ging naar psv.
volgens mij is tie er ook tamelijk bekend.

Volgens mij solliciteert hij zelf naar een contract bij Vitesse aangezien Vitesse genoeg goede aanvallers heeft.
De Graafschap zoekt nog een opvolger voor de Ridder, zou een goede optie zijn voor Amrabat.

25 juli 2011 om 15:23

Grappig, hoe wil de Graafschap dat betalen.
Daar is ook géén cent te halen en tevens zal Amrabat zich te goed voelen voor een club uit de bodem van de eredivisie.

Nee, voor mij blijft Amrabat net als Aissati een jongen met goed balgevoel maar een altijd netniet geval.

25 juli 2011 om 15:44

waar tover jij de Graafschap vandaan dan?

25 juli 2011 om 15:45

ohw sorry had niet gezien dat dat een reactie van jou was op een ander bericht..
excuus

hmm ik ben niet echt een fan van hem..
maar dan nog vind ik het wel erg veel geld voor hem..
nja het is trouwens niet zeker dat ze dat bedrag vragen, maar hij denk dat

maar opzich wel leuke speler voor vitesse

Zo heeft feyenoord best een lekker teampje hoor! Alleen piet halen een goeie rechtsbuiten amrabat vind ik dan wel oke, het liefst ook een echte leider op de plek van van Haaren (met de punt naar achter) en dan fer en el ahmadi ervoor maar dat zit er nu eenmaal niet in.

Velthuizen
Dani
De Vrij
Vlaar
Indi
Fer
Van Haaren
El Ahmadi
Amrabat
Fernandez
Biseswar

Ik heb nooit gesnapt wat PSV met Amrabat wilde.zoals ze hem hebben gebruikt is het pure kapiaalsvernietiging geweest. Ze hadden amrabat verder moeten opleiden om hem op een goede manier te brengen, of niet kopen. Zoals zij met hem om zijn gegaan zat er totaal geen plan achter. Niet alleen kapitaalverspilling van maar ook van verspilling van talent.

Dit moet je juist niet van de toren blazen mijn heer amrabat... Dat soort dingen moet je lekker binnen huis houden, is respect voller na je huidige club toe!
Overigens ben ik van mening dat hij lekker bij die club moet blijven, hij is daar nu een ster, heeft een riant salaris, een lekker leven in een mooi land! Ga daar nou eerst 2 jaar presteren en dan pas weer na een andere club

Volgens mij moet er wel iets te regelen zijn zodat Feyenoord deze jongen kan halen.
Volgens mij zei hij bij Barend & Barend dat hij op zich ook wel geld zou willen inleveren als 1 van de andere tradionele top drie clubs zich voor hem zouden melden. Deze jongen kan Feyenoord denk ik wel sterker maken, ze hadden hem bij PSV langer de tijd moeten geven.

Jammer dat hij net als Miller Turkije zo snel weer gaat verlaten, kon wel genieten van zijn spel en die van Kayserispor. 1 van de weinige Turkse clubs die mooi voetbal speelt, met veel jonge spelers. Zou als ik hem was naar Feyenoord gaan, blijft een grote club en gaat volgend seizoen net als Kayserispor voor een plek in de top 5!

Amrabat had gewoon een heel goed seizoen dan is het ook meer dan logisch dat Gala zich melt.naar Feyenoord komt hij niet want 7-8 is veel maar 1/10e zouden ze ook niet kunnen betalen.in Turkije heeft hij na dit seizoen en de lovende woorden van living Gala legend Sukur status op gebouwd die hij aan de bovenstaande reacties gezien niet heeft.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren