Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

'Guardiola's handelwijze één van de redenen waarom ik Barcelona verliet'

Laatste update:

Bojan Krkic rondde deze week zijn transfer van Barcelona naar AS Roma af. Dat de getalenteerde aanvaller in Catalonië te weinig kansen kreeg, was voor iedereen zichtbaar. Achter de schermen speelde er echter nog meer, zo liet Bojan tijdens een persconferentie weten. “Ik heb op eigen initiatief al sinds de Champions League-finale niet meer met hem gesproken”, zegt Bojan over zijn ex-mentor.

/

Twee jaar geleden won Barcelona de grootste Europese prijs en in mei jongstleden was het opnieuw raak. Bojan heeft er moeite mee om de trofeeën ook op eigen conto te schrijven, aangezien hij niet in actie kwam in beide finales. Het lijkt erop dat coach Guardiola hem wel speeltijd had beloofd, want het zit de Spaanse aanvaller flink dwars. “Winst in de finale was belangrijk voor me, maar het deed veel pijn dat ik niet speelde. Het was al de tweede keer, dat dat gebeurde.”

“Guardiola is op verschillende momenten oneerlijk tegen me geweest, dat is één van de redenen waarom ik Barcelona verlaten heb. Als liefhebber moet ik erkennen dat hij de beste coach ter wereld is. Maar op persoonlijk vlak zijn me vervelende dingen overkomen. Daarom kan ik niet zeggen, dat hij voor mij de meest ideale trainer was”, aldus de nieuwe Giallorosso.

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

From Sergiño, to you | PSV
Reacties

ik snap het echt niet van Guardiola.
Heb je zo'n enorm talent in je ploeg en je weet dat hij veel moet spelen dan kan je hem toch op zijn minst toch wat minuten laten pakken als invaller.
Ik vind persoonlijk vind ik Bojan beter dan pedro.

23 juli 2011 om 18:30

Inderdaad, of verhuur hem dan voor een seizoen. In ieder geval naar een club waar hij uiteraard veel speelminuten zou gaan maken.

23 juli 2011 om 18:30

Ik respecteer je mening maar hij heeft zich nauwelijks bewezen en heeft véél minder gespeeld dan Pedro en om dan te zeggen dat hij beter is vind ik niet van toepassing. Natuurlijk had hij mer verdient! ik hoop dat het talent dat in hem zit zich kan ontwikkelen in Roma!

23 juli 2011 om 18:32

Sorry man, maar Bojan is echt niet beter dan Pedro. Alhoewel ik geen fan ben van Pedro geef ik alsnog toe dat hij een paar tandjes beter is. Bojan past niet bij Barcelona, daar is hij te egocentrisch voor. Ik heb (bijna) alle wedstrijden dit seizoen gezien van Barcelona en de keren dat Bojan erin stond, viel hij vies maar dan ook vies tegen. Ik zie zelf liever Afellay (dit is alleen omdat ik ibi fan ben) erin staan of hopelijk gaat Sanchez Pedro opvolgen!

23 juli 2011 om 18:52

Guardilo is ook niet altijd de beste ibra vond dat en bojan ook .

23 juli 2011 om 19:04

noem je ook toevallig 2 spelers op die niet in de toekomstplannen van Guardiola voorkomen..

23 juli 2011 om 19:43

Ach, het geeft gewoon aan dat Guardiola ook een sterveling is net als ieder ander: hij maakt ook fouten en niet iedereen vind hem aardig

23 juli 2011 om 18:55

Bojan is echt niet beter als pedro. Iedereen mag zijn mening hebben maar die van jou snap ik helemaal niet. Hoe kun je hem beter vinden als hij telkens weinig speelt en geen speelkansen krijgt. Pedro bewijst zich al een paar jaar in barcelona. Ik vind hem één van de beste bij barcelona. Hij is de stille kracht, scoort belangrijke doelpunten en scoort veel tegen real madrid.
In het seizoen waar barcelona alle prijzen pakte scoorde hij in elke competitie, als enige barca-speler. Hij is ook een perfecte afwerker, vind persoonlijk zijn afwerking één van de beste van de wereld, als het puur om afwerken gaat is hij beter als villa en messi want die laten kansen liggen. Hij was vroeger een echte spits, weet precies waar hij de bal moet plaatsen, verre hoek, korte hoek,... zie de finale tegen man utd, zo koel als een koelkast

23 juli 2011 om 19:43

@johanelma

hmm volgens mij ben jij fan van pedro? je vind hem in alles een van de beste. ik vind persoonlijk ook dat bojan beter is dan pedro. ik vind hem zowieso niet een van de beste bij barcelona, weet niet hoe je daar bij komt?

'scoort belangrijke doelpunten en scoort veel tegen real madrid' zijn de doelpunten tegne real madrid niet belangrijk dan? dat zit toch bij elkaar 'inbegrepen' ?

off; bojan, veel succes bij AS Roma, ik vind je nog steeds een groot talent!

23 juli 2011 om 19:55

@ajaxforeva

Natuurlijk overdrijft johanelma een beetje, maar pedro is wel degelijk beter dan bojan. Misschien niet in potentie, maar Pedro past veel beter binnen het systeem en hij is een geweldig eindstation bij de aanvallen van barca. Bojan is gewoon te licht bevonden om vaste invaller te blijven, en ik betwijfel ook of hij nu een ideale vervanger is. Ik zou eerder affelay brengen dan bojan

23 juli 2011 om 20:05

@ajaxforeva
Hey einstein!
ik ben helemaal eens met johanelma. Hij onderbouwt alles en ik vind pedro ook de beste afmaker ter wereld! bojan is niks vergeleken met pedro. Bojan heeft zich nooit echt bewezen en is nog een talent maar pedro heeft zich zoveel nationaal als internationaal bewezen.

De doelpunten tegen real zijn belangerijk maar tegen real zo vaak scoren is speciaal omdat dat grote rivalen zijn. hierbij benadrukt johanelma dat hij in wedstrijden waar het om gaat scoort.

23 juli 2011 om 20:31

Hoe kun je nu als barca fan zeggen dat ik overdrijf? Pedro is zeker en vast beter als Bojan en is een klasse afwerker, in mijn ogen de beste ter wereld. Dit is mijn mening.

23 juli 2011 om 20:34

Ik ben helemaal geen fan van Pedro en zeker niet fan van Barcelona, integendeel zelfs, ik ben in spanje voor real madrid. Natuurlijk zijn de doelpunten tegen real ook belangrijk maar ik bedoelde meer dat hij er belangrijke scoort en ook nog eens tegen de grote rivaal real madrid. Niet één van de beste bij Barcelona? En slechter als bojan? Waar heb je afgelopen seizoenen gelegen, je volgt Barcelona dan toch echt niet. Bojan speelt amper dus kan al niet beter zijn dan pedro, pedro is de beste afwerker ter wereld. Bojan had uiteraard meer kansen mogen krijgen onder guardiola maar dat beslist hij en niet wij. Hij ziet Bojan wekelijks op de training en toch krijgt pedro de voorkeur. En als laatste, de reden dat je denkt dat ik overdrijf is omdat ik mijn uitleg onderbouw.

23 juli 2011 om 20:48

Ik kijk alle wedstrijden, en Pedro scoort niet de moeilijkste goals. Als je ziet wat messi en villa soms proberen om te scoren, is het niet gek dat die af en toe een kansje meer missen. Pedro heeft minder van dat frivole om iets geniaals te bedenken. Desalniettemin is het een klasse afwerker zoals je zegt, maar de beste van de wereld gaat erg ver. Er zitten dan al 2 bij Barca die het beter doen qua afwerking van de gemiddelde kansen (villa messi)

23 juli 2011 om 21:11

Ik kijk ook alle wedstrijden van Barcelona, dat je villa en messi beter vind in afwerken is je goed recht. Villa scoorde een tijdje niet meer en dan nog zei iedereen daar niets van, ik weet zeker dat als pedro een mindere periode kent dat de meeste barca-fans hem zullen afschrijven.

23 juli 2011 om 19:41

Welke invaller die weinig minuten krijgt vindt zijn coach nou de ideale trainer? Bojan kwam gewoon tekort, de hemel ingeprezen een paar jaar terug, maar kan het niveau van de basisspelers echt niet aan. Hij is misschien wat sierlijker en technischer dan pedro, maar heeft veel minder rendement en staat net als ibra toentertijd zijn eigen ding te doen als hij eens minuten kreeg. Pedro vindt ik klasses beter omdat hij nooit verzaakt en altijd in het belang van het team speelt, en veel dodelijker is in de afronding.

Desalniettemin hoop ik dat Bojan zich dusdanig kan ontwikkelen dat hij wel weer terugkeert, als wereldspits!

23 juli 2011 om 20:08

er zitten hier een groot aantal onnozele kinderen op vz: Bojan heeft duidelijk heel erg veel kansen gehad of het nou bij Rijkaard was of bij Guardiola. Hij is zo duidelijk niet goed genoeg voor Barcelona. En waarschijnlijk zelfs niet goed genoeg voor de top 4 in Spanje. Bojan is blessure gevoelig, in duels blijft er niets van hem over. Voor een spits, is hij zwak aan de bal, niet alert en niet koebloedig genoeg. En voor een buitenspeler is hij wellicht snel genoeg, maar zelfs als hij zijn mannetje voorbij gaat dan nog haalt een verdediger hem meestal in en duwt het van de bal.
En talent?? Nou hij zal wel talent hebben , maar hij heeft genoeg kansen gehad. In Italie word er veel ruimte weggegeven voor aanvallers wat vroeger niet zo was, dus misschien kan hij daar nog iets laten zien. (zie Ibrahimovic die altijd veel tijd krijgt om zijn acties te maken , die dat bij Barcelona nooit kreeg in de Primera Division.)

23 juli 2011 om 20:13

ik ben al jaren barca fan, en bojan kan gewoon het niveau niet aan en bovendien is hij een andere én mindere speler dan pedro. ik ben blij dat bojan weg is.

24 juli 2011 om 00:16

Ik snap Guardiola juist wel. Hij heeft met Villa een veel betere spits in huis en Bojan heeft zijn enorme potentie nog niet waar kunnen maken. Ook ik heb mijn twijfels of hij wel zo goed is als velen denken. Hij mist handelingssnelheid en body. Hopelijk kan hij zich bij Roma ontwikkelen, maar ik denk niet dat hij ooit het huidige Barcelona niveau gaat benaderen.

Pedro is vele verder dan Bojan, draait goed mee in het systeem en past goed bij zijn medespelers. Bojan vormt in mijn ogen vaak een belemmering voor positiespel en balcirculatie.

24 juli 2011 om 10:50

bojan beter dan pedro ben je ziek in je hoofd ofzo volgensmij wil je gwn als eerst iets zeggen maar zeg dan iets dat waar is je kan toch ook bedenken dat pedro beter is dan bojan heb je de wdstrijden van barca eigelijk wel gezien en tegen malaga met alleen wisselspelers hed je boja toen zien spelen nee he bojan speelde gwn egowisties pedre weinig slechte wedstrijden dit seizoen praat voortaan geen onzin uit renco95

Is niet de eerste keer dat een speler iets loslaat over Guardiola. Is dit de waarheid over de Guardiola die niemand kent (wij kennen alleen een media-beeld) of is dit bewust natrappen naar een coach die een speler niet laat spelen???

Heb het altijd erg zonde gevonden dat Bojan weinig speeltijd kreeg, is toch één van de grootste spaanse talenten die er rondloopt. Debuteerde onder Rijkaard op vroege leeftijd en is daarna stilgebleven.

23 juli 2011 om 18:38

Dit is gewoon natrappen, hij heeft genoeg kansen gehad. Hij kreeg een tijdje zelfs de voorkeur boven Ibrahimovich. Jammer dat hij de stijgende lijn niet doorzette. Als Guardiola iets tegen hem had, dan had hij hem nooit laten spelen in plaats van Ibra.

23 juli 2011 om 18:54

Hij is niet de eerste! Eto'o, Zlatan, Henry, Bojan, ... waren allemaal niet positief over Guardiola. Waarom zou hij natrappen als hij over 2 jaar terug naar Barca kan komen. Er zit natuurlijk waarheid in, maar ja Barca fans willen het zeker niet inzien!

23 juli 2011 om 18:57

Toen hij de voorkeur kreeg boven Ibra stelde hij ook niet teleur. Dat Pep daarna gelijk (opnieuw) een concurrent haalt van 40mil getuigt gewoon van heel weinig vertrouwen in Bojan. Als ik Bojan was zou ik ook boos worden. Denk je eerst de opvolger te worden van Eto'o, haalt de club Ibra, doe je het goed als zijn vervanger en denk je daar weer de opvolger van te zijn komt de club weer met Villa. Daarna word je ook nog betrokken in allerlei transferdeals en loopt de club de hele tijd te flirten met spelers voor jou positie. Ik denk dat jij dan ook best wel teleurgesteld zou zijn.

23 juli 2011 om 19:12

Ibra en Villa werden niet gekocht omdat hij geen vertrouwen had in Bojan, een spits was toen gewoon nodig. hij kreeg daarna meerder kansen maar wist het niet waar te maken.

23 juli 2011 om 19:17

@mudi

''waarom zou hij natrappen als hij over 2 jaar terug naar Barca kan komen.''
omdat pep dan geen coach meer is.

23 juli 2011 om 19:41

Lolwhut? Henry? Die is juist héél positief over Guardiola.
En Bojan geeft alleen aan dat hij voor hém niet de ideale trainer is, meer niet.

23 juli 2011 om 19:58

@4barca4 Jij suggereert dus dat Bojan na het vertrek van Eto'o al eerste spits had moeten worden? die jongen was toen de 20 nog niet eens gepasseerd! En dan heeft barca de keuze bojan eerste spits te maken, en een vervanger voor de vertrokken spits moet dan 2e keus worden, terwijl je dan Bojan meteen voor de vuurdoop zou gooien. Mislukt het dan dan heb je 2 spitsen die het niveau als vaste basisspeler niet aankunnen met alle (sportieve en financiele) risico's van dien

23 juli 2011 om 20:07

Als coach kan je het natuurlijk niet snel goed doen. Iedereen wil spelen. Als je dat niet doet dan worden spelers vaak geirriteerd en boos. Wij weten natuurlijk niet precies hoe het in zijn werk is gegaan. Maar een coach kan gewoonweg niet zijn hele selectie tevreden houden. Voor dit soort talenten is het dan inderdaad btere om te vertrekken naar een club waar ze het wel kunnen laten zien.

23 juli 2011 om 20:14

speler is gewoon neit goed genoeg, 11 prijzen in 3 jaar, dan geef ik toch mijn voorkeur aan pep, wat zijn handelswijze ook is. ben blij dat bojan weg is.

Jaa het is zonde om een jongen met zoveel talent zo te behandelen. Maar aan de andere kant wil ik ook eerst horen van Guardiola hoe de vork in de steel zit. Alleen zal hij waarschijnlijk niks gaan zeggen hierover in de media.

AS Roma daarintegen doet hier weer een goede aankoop moet ik zeggen. Ik denk dat het een heel goed team is/gaat worden volgend seizoen. Ik denk dat de topclubs deze club in de gaten moeten houden.

23 juli 2011 om 18:25

Jawel hij gaat heel schijnheilig zeggen dat hij niet aan natrappen doet let maar op.

23 juli 2011 om 18:44

Hoezo schijnheilig? Als ie het niet doet, doet ie het niet. Hoezo is het schijnheilig om te zeggen dat je iets niet doet, terwijl je het ook gewoon niet doet. Beetje triest van je...

23 juli 2011 om 18:56

Het is gewoon zo dat Guardiola altijd iets doet en dan achteraf zegt er niet over te willen praten, om zo de aandacht eraf te halen.

Hè wat vervelend nou dat je me triest noemt, ik denk niet dat ik kan slapen vannacht.

23 juli 2011 om 19:02

Noem eens voorbeelden ipv te doen alsof het algemeen bekende feiten zijn die je noemt.

Oh ja, jouw slaap interesseert mensen...

23 juli 2011 om 20:15

Eto'o die weg moest, het uitdagen van Ronaldo, Fabregas manipuleren, Ibrahimovic die weg moest, Bojan die weg moest..

En vervolgens alles verzwijgen en geen zin hebben om er over na te praten.

23 juli 2011 om 20:15

tuurlijk, andere coaches schoppen mensen weg als er ook maar iets negatiefs over hun gezegd wordt, dan is pep nog een menselijker iemand...

23 juli 2011 om 18:30

Inderdaad jammer van zijn talent, maar als er afspraken waren tussen trainer/speler en die worden niet nageleefd is het zonde.
Roma haalt een goede speler, maar een goede deal is het niet.

23 juli 2011 om 18:33

Inderdaad, Barcelona heeft een terugkoopclausue van 13 miljoen euro. ze kunnen hem binnen 2 jaar terugkopen. Roma krijgt dan 1 miljoen euro extra als een soort bedankje. Geen goede deal voor Roma, goede zaken voor Barcelona.

dat blijkt kennelijk dus, want ibrahimovic zei precies hetzelfde. als je speelt dan is het de beste en fijnste trainer ter wereld, maar als je op de bank/stadion zit dan is het lastig met hem. en hij spreekt dus alleen over voetbal, en hij praat niet over hoe mensen zich voelen (ha ha geen psycholoog)

Tja er zijn in elke ploeg wel spelers die het moeilijk hebben met trainers. Dat zal ook altijd zo blijven aangezien er altijd mensen zijn die qua karakter botsen. Bojan had een paar jaar geleden natuurlijk ook veel meer verwacht van de komende jaren, en eigenlijk heeft hij een jaar of 3/4 in eenzelfde situatie gezeten. Daarom is het goed dat hij er nu weg is. Je kunt een selectie vol geweldige spelers hebben, maar uiteindelijk kun je er maar 11 opstellen. Voor de trainer is het dan de kunst om de rest gemotiveerd en tevreden te houden, en daarin is Guardiola dus in deze situatie gefaald. Niet erg, wel vervelend.

Niet te snel conclusies trekken, nu hoor je het verhaal van een kant van een jongen die de al heel vroeg de stempel toptallent kreeg maar eigenlijk elk jaar weining speelden. Ik kan me voorstellen dat hij wat verbitterd is dus kan je zo'n reactie geven. maargoed dit is natuurlijk ook maar een suggestie...

Niets beloven wat je niet waar kan maken Guardiola!
Tja erg jammer van Bojan, het is een super talent maar heeft nooit speeltijd gekregen, velen dachten dat het alleen daar aan lag maar blijkbaar niet alleen daaraan. Triest!

Bojan had beter begeleid moeten worden. Ik snap Pep wel waarom hij vaak niet koos voor Bojan. Hij had gewoon te goede concurrentie.
Pep kijkt alleen wat het beste is voor het team en is keihard daarin. als je Ronaldinho, Zlatan en Henry wegstuurt dan is er geen ruimte voor mensen die niet in het team passen.

23 juli 2011 om 18:32

Henry is ook misbruikt. Je gaat de topspits die optimaal presteert als spits toch niet linksbuiten zetten ? Ronaldinho was teveel bezig met uitgaan. Zlatan had problemen met Guardiola zelf en daardoor speelde hijzelf minder. Boja is nogaltijd een supertalent en zulke jongens kennen veel ups & downs. Om dan hem er maar naast te zetten omdat hij even een mindere periode hebt vind ik dan ook beetje kortzichtig van Guardiola.

Maar goed Bojan gaat bij Roma schitteren en dan zal hij wel balen dat hij Sanchez heeft gehaald. Heb zo'n gevoel dat ze dit seizoen echt super gaan presteren.

Of het aan Guardiola ligt of aan de spelers weet ik niet. Maar het is opvallend dat het niet de eerste speler is die op persoonlijk vlak problemen kent met hem.

23 juli 2011 om 18:38

In het seizoen 2007/08 lag Eto'o er zowat een half seizoen uit, ook toen heeft Henry in de spits op mogen draven. Deed het toen ook niet denderend, de Henry van Highbury was op elke positie geslaagd als keeper, rechtsback of linksbuiten. Zlatan is gewoon niet goed genoeg voor Barcelona niets te maken met de relatie die hij met Guardiola had.

Mocht hij bovendien super spelen, dan kan Barcelona hem weer voor 13 miljoen ophalen bij Roma. Dit staat compleet los van Sanchez.

23 juli 2011 om 18:45

Henry van Highbury als keeper ? Als rechtsback ? Linksbuiten ka ik nog wel begrijpen maar de rest deel ik absoluut je mening niet. Het gaat erom waar een speler optimaal presteert, Henry presteerde niet als linksbuiten. Dat hij dan een paar wedstrijden in de spits mag spelen en het niet gelijk denderend doet kan je vind ik hem ook niet aanrekenen.

En vind je dat geen wanbeleid voeren dan ? Bojan gaat zich ontwikkelen bij Roma. Ze spelen toch wel als een titelkandidaat en in Europa. Dan is het best wel achterlijk om hem terug te kopen terwijl jij de club bent die hem heeft opgeleid.

Dat + het feit dat dit niet de eerste speler is die niet over Guardiola te spreken is begin ik vraagtekens te stellen bij Guardiola en zijn persoonlijke omgang met spelers waarmee het niet lekker draait in het team...

23 juli 2011 om 18:53

Eto'o lag er een half jaar uit, die half jaar heeft Henry het in de spits mogen proberen. Toendertijd speelde Bojan, Henry en Messi voorin, toen mocht Ronaldinho lekker op de bank zitten omdat hij het niet meer in zich had. Het waren niet een paar wedstrijden in de spits maar een dik half jaar. Als keeper en als rechtsback was sarcastisch bedoeld, bedoelde dat de Henry van Highbury ook gewoon was geslaagd op linksbuiten.

Wanbeleid? Nee. Het is een verkapte huurconstructie, Roma legt nu 12 miljoen neer. Barcelona moet hem over 2 jaar terugkopen voor 13 miljoen. Als hij daar faalt dan betaal je slechts een miljoen euro. Mocht Roma verder willen dan moeten ze 28 miljoen euro betalen. Win, win situatie voor Barcelona, absoluut geen wanbeleid.

23 juli 2011 om 18:59

Wel raar je zegt dat hij van nature een spits is en op linksbuiten niet heeft gepresteerd. Als hij van nature een spits is en de jaren daarvoor in de spits heeft gespeeld verleer je dat toch niet in de eerste paar maanden dat Eto'o nog speelde. En wie zegt dat Henry niet heeft gepresteerd op linksbuiten? Bekijk de statistieken maar van 08/09 Henry was dat jaar écht belangrijk voor Barcelona.

Vind jij serieus dat Barca er niet goed aan doet Bojan te 'verkopen' aan Roma? Ik bedoel, stel dat Bojan opeens toch zijn talent laat zien en inderdaad de wereldspeler wordt wat iedereen dacht, dan hoeft Barca 1 miljoen te betalen voor hem. Als Barca dit niet deed zat hij maar op de bank.

Toptalent vind ik het. Daarom snap ik ook niet dat Barcelona, in zware financiele tijden, Sanchez haalt voor 30 miljoen. Bojan is gewoon een uitstekende voetballer. Tuurlijk niet te vergelijken met Sanchez, maar scheelt wel geld. Een aanval met Villa-messi-pedro en Bojan achter de hand, is toch geweldig. Nee nu verkoopt Barca een eigen jeugdspeler, publiekslieveling. Om veel geld te betalen voor een andere aanvaller.

Bojan moet naar een club waar hij zich kan ontwikkelen tot een basisspeler bij barca.
Maar wel een goede overstap As Roma.

Dit valt me tegen van Bojan, hij heeft genoeg kansen gehad en het kwam er gewoon niet uit. Hij kwam gewoon tekort. Jammer dat hij nu de schuld bij Pep legt

23 juli 2011 om 19:02

Inderdaad een beetje jammer dat hij zijn mond pas open durft te trekken als hij vertrekt. Wetende dat indien hij terug komt in 2013 dat Pep al bij een andere club zit. Had dan je mond opengetrokken toen het nog van belang was, dan kon Bojan er met Pep als volwassen mannen over praten.

23 juli 2011 om 19:20

Misschien hebben ze dat al binnenskamers. Lijkt me vrij logisch dat hij niet alles gelik in de media gaat gooien.

Ik weet in ieder geval dat het Guardiola wel dwars zat dat toen Guardiola het tweede elftal nog trainde, dat Bojan vaak weigerde mee te doen als hij met het eerste was meegegaan maar niet in aktie was gekomen. Maar hij en Jeffren doen niet heel erg voor elkaar onder, maar zijn beide aanzienlijk minder dan Messi, Pedro en Villa. Vandaar dat ik echt achter de komst van Sanchez sta. Goed voor hun ontwikkeling dat Jeffren en Bojan vertrekken, maar slim van Barca om beide te verkopen met een terugkoop clausule.

Vind het nogal vreemd. Hij speelt in beide finales niet. Niet zo gek met spelers als Messi en Villa voor je. Hij heeft helemaal geen recht van spreken en zijn tijd zou sowieso nog wel komen.

Daarnaast heeft hij 'uit eigen initiatief' sinds de finale niet meer met Guardiola gesproken. Ook niet de beste manier om problemen uit de wereld te helpen.

Wel laf van Guardiola om dan dingen te beloven en niet na te komen, juist die eerlijkheid is het verschil tussen Pep en Mourinho, bij Mourinho word er een team gesmeed en bij Pep lijkt het meer een basiself!
Bojan was dan misschien niet de beste van Barca maar ik kan me voorstellen dat hij teleurgesteld is in de mens Guardiola.

Guardiola gaat spijt krijgen! Bojan gaat schitteren bij AS Roma! let maar op.

23 juli 2011 om 18:49

Nee hoor, want ze kunnen hem dan gewoon weer terugkopen. Bojan gaat spelen bij AS Roma, maar mocht hij zo goed spelen dan is er dus geen probleem voor Barcelona, Integenstelling zelfs nog beter, meer ervaring etc.

23 juli 2011 om 19:02

@ Gutierrez

Of dat veel beter is weet ik niet. Ik vind zelf wel dat As Roma slecht heeft gehandeld met de terugkoop clausule, maar stel dat Bojan helemaal opleeft en het naar ze zin heeft bij Roma en de club niet wilt verlaten over 2 jaar, dan kan Roma gewoon het bedrag van 28 miljoen betalen dan heeft Barcelona niks te zeggen. Al zou 28 miljoen wel veel geld zijn dan betaal je in totaal 40 miljoen, maar wie weet wat voor progressie die jongen boekt over 2 jaar.

23 juli 2011 om 19:00

Barca kan hem over 2 jaar halen voor 13 miljoen euro, dus nee, ze krijgen er geen spijt van!

23 juli 2011 om 19:55

En hoe gaat het dan eigenlijk als bojan zegt nah ik heb geen zin om naar barca te gaan? Is hij dan verplicht een nieuw contract bij barca te tekenen of zo? Begrijp dit niet goed.

23 juli 2011 om 20:03

Ik weet niet wat er in dat contract staat, ik weet alleen dat Barca hem kan halen voor 13 miljoen na 2 jaar en dat ze Roma 1 miljoen geven als 'bedankje'.

23 juli 2011 om 20:31

Dan mag Roma een extra bedrag van 28 miljoen ophoesten.
Kortom een heel slechte deal voor Roma , die alleen gunstig kan aflopen als Bojan mislukt in Italië.

Het zegt wel heel veel over het karakter van die jongen dat hij nu zijn teleurstelling over zijn coach naar buiten moet brengen.
Wat een mentaliteit zeg.

Meeste mensen oordelen te snel naar mijn mening, je hoort verhaal maar van één kant. Oordeel pas nadat Pep ook z'n woordje heeft gedaan, maar die zal hem waarschijnlijk veel succes wensen en er verder niet op ingaan, dus we zullen het denk ik nooit weten. Na mijn weten zijn er 2 spelers die kritiek hadden op Pep en wat deze 2 spelers gemeen hadden is dat ze niet verzekerd waren van een basisplaats. En dan is het logisch dat je kritiek hebt op een trainer. Als hij jou niet opstelt en je niet 1ste keuze bent, is alles wat hij doet in jouw ogen fout. Ik weet zeker dat Bojan een grote speler gaat worden, alleen hij heeft pech van de enorme concurrentie. Hopen dat hij 2 topseizoenen draait en Barca hem terughaalt.

23 juli 2011 om 19:04

Pep gaat de zogenaamde gentleman uithangen en zeggen: ik ga hier niet op in, het is een ex speler of iets in die trend...
De o zo geroemde Guardiola begint dit seizoen pijnlijk genoeg toch wat scheurtjes te vertonen... Eerst het hele gedoe met Mourinho waarin hij zich gemakkelijk(maar begrijpelijk) uit de tent liet lokken.... Nu krijg je kind van huis, die het niet kon vinden met zijn trainer.. Beide toch pijnlijke momenten in het nog korte carriere van deze beste man!!
Overigens heb ik hoop op Bojan dat hij over 2 jaar weer terug keert naar Barcelona.... Dan heeft hij ook een andere trainer voor zijn neus dan Pep, hij gaat dit niet nog 2 jaar volhouden bij barca

23 juli 2011 om 20:35

@conti,

Het is logisch dat Bojan het niet kon vinden met Pep. Die jongen wilt spelen en als Pep besluit dat dat niet kan dan is Bojan boos, teleurgesteld en geïtereerd. En alles wat Pep doet is in de ogen van Bojan fout..
En trouwens waarom zou negatief over Pep?

23 juli 2011 om 20:52

Bojan is niet boos omdat hij niet speelde, maar omdat hem iets werd belooft en dat neit werd nagekomen...
Lezen jewaiittt....
Hij zegt zelf al dat het de beste trainer is die hij heeft mee gemaakt, alleen op persoonlijk vlak kon hij niet met hem uit te voeten door zinloze beloftes van pep vandaan... Wat logisch is dat je nu eieren voor je geld kiest. Dit kan bojan niet nog een seizoen volhouden en in roma komt hij een oude bekende tegen die hopelijk wel vertrouwen in hem heeft en ook daadwerkelijk dat toont door hem te laten spelen dan alleen maar te vertellen

Tjah dit soort uitspraken maakt mij niet gelukkig. Eerder had hij het al over het hervinden van het plezier in het voetbal. Het zal allemaal wel maar ik beschouw Bojan als een speler die ik erg graag door middel van de terugkoop clausule zie terugkeren. Op deze manier lijkt daar niet veel van terecht te komen, ik denk dat hij zelf niet zo graag zou willen. Om icoon Pep Guardiola in de media zo aan te vallen moet je vrij veel lef hebben als je nog geliefd wilt zijn bij de Culers.

Wat ervan waar is weet ik niet. Het is nu de tweede keer dat een spits die bij het elftal van Pep moeilijk aardde zich negatief over hem uitlaat. Eerder was er Zlatan. Verder is iedereen altijd lovend en positief en komt hij op mij als een geweldige vent over.

Ik snap zijn frustraties. Hij zit daar vier jaar en er zijn drie wereldspelers aangetrokken die op zijn posities uit de voeten kunnen. Dan verlies je vertrouwen en hoop, dat is logisch.

Echter mag Bojan van mij ook wel een beetje zelfkritischer zijn. Hij heeft ontzettend veel talent en kwaliteiten maar heeft de afgelopen vier jaar niet veel weten te brengen. Natuurlijk is hij nog jong, maar na vier seizoenen PD mag je van mij meer ontwikkeld zijn dat bij hem het geval is, ondanks dan hij niet wekelijks in de basis stond. Hij heeft het erover dat hij niet heeft kunnen laten zien wat hij kan, plezier in het voetbal moet hervinden en nu dus dat Pep zijn afspraken niet nakwam. Ik ben van mening dat hij wel kansen heeft gehad maar vooralsnog iets te licht was. Dit betekent niet dat hier geen verandering in kan komen.

Ik zie hem heel graag terug komen over twee jaar en hoop dat er een goede verstandhouding is/zal zijn tussen hem en Pep Guardiola, ook al is Pep dan waarschijnlijk geen trainer meer.

Mensen die roepen: 'pep is schijnheilig', tjah, beargumenteer het maar eens. Ik ken hem niet en vind het nogal kort door de bocht om dit te concluderen naar aanleiding van verhalen van twee gefrustreerde ex-collega's.

Dit is toch niet de eerste keer dat we zo iets dergelijks horen over de o zo geweldige Guardiola. Trainers kwaliteiten heeft hij zeker. Maar dit is niet de eerste keer dat een speler dergelijke taal over Guardiola uitkraamt.

23 juli 2011 om 19:01

Klopt, de tweede keer. Tevens de tweede keer dat het een speler betreft die niet kon rekenen op een vaste basisplaats en moeite had zich te aarden in het Barcelona van Pep. Zullen we alle andere reacties over Pep erbij pakken? Ik denk toch echt dat er meer positieve verhalen over Pep zijn verschenen dan de twee negatieve.

23 juli 2011 om 19:06

Ja dat komt omdat mensen Pep ook alleen maar kennen als de lieve trainer die geen vlieg kwaad doet.richting de media laat hij zien dat hij een ''lieve'' bezorgde trainers is maar achter de schermen is hij precies niet altijd de liefste.alle toch niet als je niet mee kan met het niveau.

23 juli 2011 om 20:02

Tuurlijk als je speelt en je wint alles is de trainer voor jou geweldig. Logisch dat je dan als speler lovend bent, als je elke wedstrijd in de basis mag staan. een Xavi en een Iniesta zullen nooit een kwaad woord over een trainer reppen. Ik wil ook alleen maar met mijn reactie aan geven, dat het niet altijd alles koek en ei is bij Pep. Iedereen doet altijd of het een geweldige man is. hieruit blijkt toch het tegen deel.

23 juli 2011 om 20:06

Ja ik heb het ook juist over spelers als Xavi, Messi en Pique. Dat zijn mensen die de situatie achter de schermen kennen en alleen maar positief zijn over Pep.

Hoe Pep zich in de media uitlaat is natuurlijk erg voorbeeldig. Of hij daadwerkelijk zo is weten weinig mensen. Een aantal van de mensen die het weten zijn de spelers die met hem hebben gewerkt. Daarvan zijn er twee negatief en de rest is positief. Toevallig waren dat twee spelers die onder Pep niet veel aan spelen toekwamen. Vooralsnog zou ik hem dus niet als een schijnheilig figuur willen bestempelen. Of hij vervelend is tegen mensen die niet goed uit de verf komen in zijn plannen kan ik toch moeilijk beoordelen. Dat niet alles koek en ei is geloof ik, dat is namelijk nergens zo.

Dit is de eerste persoon die zo uit de stoelen klapt over Guardiola! Zlatan kan ik namelijk niet meer serieus nemen, vanwege zijn karakter.
Er zit denk ik wel een kern van waarheid in zijn interview. Zoveel spitsen heeft Barca niet en toch laat guardiola hem vaak buiten het elftal en geeft hem weinig minuten.. Wat opvallend is na mijn mening, want hij gebruikt zo goed de jeugd van barca... Sorry er zijn maar 2 jongens bij hem doorgebroken en voor de rest heeft hij alleen maar miljoenen gesmeten voor bankklanten

23 juli 2011 om 19:03

Misschien heb je gelijk maar wat versta je onder een 'doorgebroken jeugdspeler'? Mogen we Pique daaronder rekenen? In die paar jaartjes United kwam hij nauwelijks voor, toen hij terugkwam bij Barcelona was hij meteen een van de beste verdedigers ter wereld. En mogen Thiago en Fontas worden meegerekend? Ze zijn nu definitief bij de A-selectie. Met die drie erbij zit je op vijf en dat in drie jaar tijd, niet verkeerd.

23 juli 2011 om 19:06

Pique reken ik niet mee, aangezien hij van Man u komt en nog gespeeld heeft ondertussen bij Zaragoza... Thiago en Fontas wil ik nog wel eens zien doorbreken, want bij de selectie zitten zegt helemaal niks! Met de koopwoede van Pep, zie ik het persoonlijk somber in... ik hoop by the way wel dat ik aan het verkeerde eind trek in dit geval

23 juli 2011 om 20:12

Oke, ja in dat geval zijn er 'slechts' twee jeugdspelers onder hem doorgebroken. Vergeet niet dat twee jeugdspelers in drie jaar nog altijd meer is dan bij welke andere topclub dan ook.

Daarnaast vind ik het mooi om te zien dat spelers uit de jeugd onder hem wel veel kansen krijgen. Hij is er om ze die kansen te geven en om te proberen ze beter te maken. Ik denk dat hij dat zeker doet. Spelers uit de jeugd hebben veel minuten mogen maken en er zitten er weer twee bij de A-selectie. Hoe dat gaat uitpakken en of ze echt gaan doorbreken moeten we nog zien. Dat hangt natuurlijk ook van de spelers zelf af. Rijkaard liet Dos Santos bij de selectie komen en gaf hem genoeg kansen maar Dos Santos had niet de houding om hiermee om te gaan, vroeg meer geld en gedroeg zich alsof hij Ronaldinho was.

De meeste mensen kennen Guardiola alleen maar van uit de media als een lieve trainer die ''nooit'' iets kwaad doet.moest het nu Bojan alleen zijn die problemen heeft met Guardiola dan zou ik zeggen van 'trainer speler conflict,kan gebeuren' maar het is niet alleen Bojan die niet overweg kon met Guardiola maar Ibra,henry etc.

Guardiola is niet egt een trainer die middelmatige spelers beter doet of kan laten presteren.voor Guardiola moet je al op voorrand aan de top zijn en mee kunnen,anders gaat hij niet naar u kijken en gewoon niet meer met u spreken zoals hij met Ibra en Bojan deed (ibra en bojan zijn natuurlijk geen middelmatige spelers)

En dat is wat je met zijn collega/rivaal Jose Mourinho dan weer wel hebt.die man kan van een goede speler die net onder het niveau is een wereld speler maken.sneijder en Marcelo zijn de perfecte voorbeelden.en het er zijn er nog,benzema die ineens terug vertrouwen kreeg,özil etc.daarom dat er ook zoveel spelers van hem houden.

qua trainer is Guardiola een zeer goede trainer,maar qua persoonlijkheid denk ik niet dat hij de beste is.dat is natuurlijk mijn gedacht,voor dat ik hier weer heel Barcelona op mijn dak krijg.

23 juli 2011 om 20:00

Je noemt hier de namen Bojan, Ibra en Henry. Is het je niet opgevallen dat dat allen spelers zijn die het niet hebben gemaakt bij Barca? Misschien heeft dit ook met de kritiek te maken! ''guardiola is niet egt een trainer die middelmatige spelers beter doet of kan laten presteren.voor Guardiola moet je al op voorrand aan de top zijn en mee kunnen'' wat een onzin is dit zeg! Guardiola is begonnen bij Barca B en sinds zijn aanstellen als hoofdcoach van Barca heeft hij drastische veranderingen doorgevoerd waardoor het spel ontstaan is waar Barca nu bekend om staat. Met een ultra defensieve trainer als bv Mourinho hadden er houhakkers op het middenveld gestaan.

23 juli 2011 om 20:29

Ulta defensieve trainer als Mourinho?zijn we weer daar ja...je gaat mij niet wijsmaken dat Mourinho defensief voetbal speelt met Real Madrid.en nee die matchen tegen Barcelona zijn niet de enigste matchen in het Real Madrid seizoen.

Guardiola heeft het spel overgebracht en verbetert,maar daar zeg ik toch ook niets van?op dat vlak doet hij het uitstekend.maar je moet hier geen dingen boven halen waar ik helemaal niets van heb gezegd.ik zeg hier dat Guardiola niet bepaalt de trainer is die spelers individueel beter laat presteren.en Mourinho daar in tegen weer wel.

23 juli 2011 om 20:40

Ja Pedro, Busquets, Iniesta, Xavi, Piqué, Abidal, Touré etc waren al gelijk top toen Pep daar kwam bedoel je? Pep is juist heel goed in ervoor zorgen dat spelers volledig naar hun kunnen spelen, vooral door het systeem wat hij speelt waarin bepaalde spelers excelleren (pedro bijv. zou bij Man U gigantisch door het ijs zakken, maar bij Barça is hij belangrijk).

Daarnaast snap ik niet waarom bij jou alles weer vergeleken moet worden met Real. Ik snap dat je Real en alles van Real mooi vindt, maar dat heeft hier helemaal niks te maken met het onderwerp.

23 juli 2011 om 21:37

Alles moet vergelijken met Real?mourinho is het perfecte tegen voorbeeld van Guardiola.een trainer die wel geliefd word door de meeste spelers,spelers van ik weet niet waar kan laten aanpassen aan zijn speel stijl en die spelers dan ook op en top kan laten presteren.en hij is rechtuit tegen de spelers iets wat Pep zo te lezen niet egt is.en ja toevallig traint hij Real Madrid,maar als hij FC de kampioenen trainde zou ik zijn naam er nog bij hebben gehaald se.

En die spelers die je opnoemt (buiten Abidal en Touré) die komen uit dat Systeem van Barca,je zegt het hier toch zelf.die worden van kinds af aan gelepeld met die speelstijl en die weten allemaal ongeveer wat er van hun verwacht word.die kennen dan ook maar 1 speel stijl.m

Maar als je dan niet uit het systeem komt of je kan het niet aan zoals Bojan,ibra enzo dan vind ik dat Pep niet veel moeite doet om u aan het systeem te laten wennen.zet Pep in een andere ploeg met andere spelers die niet in een bepaald systeem zijn opgeleid,dan gaat hij het veel moeilijker hebben.

Je zegt hier ''pedro bijv. zou bij Man U gigantisch door het ijs zakken, maar bij Barça is hij belangrijk'' Ik denk dat er veel spelers door het ijs zouden zakken bij Man U of een andere top ploeg die niet het oneindig getik spel van Barcelona speelt.

Ik vind dat Mourinho en SAF één van de 2 enigste coachen zijn die spelers individueel naar een ander level kunnen brengen.daarom zijn ze bij de spelers ook de 2 meest geliefde coachen.just saying

24 juli 2011 om 03:50

Mourinho is daarbij ook degene die overal waar hij komt het voor elkaar krijgt om media oorlogen te beginnen met tegenstanders. Zogenaamd om spelers te beschermen terwijl het vaak ook tegen zich keert. Zo heb je dat dit jaar nog kunnen zien.

Daarbij kan geen één trainer geliefd zijn door al zijn spelers ook the special one dus niet. Zo als je fan kan zijn van Pep kan je fan zijn van José. Jij hangt duidelijk de stijl aan van Mourinho, dat betekent niet dat de stijl van de ander, in dit geval Guardiola perse minder is.. Twee verschillende trainers die allebei kwaliteiten én tekortkomingen hebben.

Ik heb aan Bojan altijd een gevoel over gehouden van net niet : Pedro stond achter hem, die kreeg een aantal speelgelegenheden en die staat er nu gewoon vast in en van Bojan kun je gewoon niet stellen dat hij die kansen ten volle benutte.

Ik heb het al gezegd en het zei eigenlijk alles over Bojan bij Barcelona : in die fameuze classico van november 2010 komt hij er in bij 4-0, na 2 minuten komt hij alleen voor doel en Bojan struikelt...

Het was net altijd iets te veel van dat en dat kan nu dus eenmaal niet bij Barcelona.

De deur staat nog op een kier : speel de pannen van het dak bij Roma en ik ben er van overtuigd dat Camp Nou je met open armen terug ontvangt.

Het hangt helemaal van hem zelf af, de Bojan van de laatste twee seizoenen slaagt bij geen enkele Europese topper, de potentiële wereldklasse waarover hij ergens wel beschikt ten volle gaan laten renderen, betekent een grandioze terugkeer in Nou Camp.

Er is een reden waarom de bank van Barcelona vol zit met jonge, zelf opgeleide spelers. Niet alleen omdat het systeem/spelwijze erin wordt gestopt van de jeugd af aan maar ook omdat die jonge spelers wel hun mond dichthouden tegen de coach.

Er zijn wel meer spelers die Guardiola niet zo'n fijne coach vonden, maar dat kan toch wel. Hij is niet zo heel lang bezig en ik hoop dat hij ook om leert te gaan met de ego's van bankspelers. Goed voor Bojan dat hij nu wel wekelijks speelt.

En er zijn ook zat spelers die Ferguson, Mancini, Van Gaal wel op een gegeven moment een eikel vonden. Denk dat Hiddink en Mourinho wel beter zijn in het managen van bankspelers dan de bovengenoemde. Ik denk dat hun iig erg eerlijk zijn over hun speelkansen.

Dit zal niet het enige negatieve aan Guardiola zijn. Een coach is zo goed als zij spelersgroep, luidt het gezegde. Daarnaast moet de coach wel enig verstand hebben, maar elke andere coach had denk ik toch ook minimaal de Liga Bbva gewonnen en de finale van de Champions League gehaald. Desalniettemin, Guardiola zal best een tactisch vernuft hebben!

naja hij werd de hemel ingeprezen een paar jaar geleden, ik (en vele anderen) dacht dan ook dat hij een groter talent was dan pedro, dat dacht guardiola eerst ook getuige van de invalbeurten die bojan eerst wel kreeg en pedro minder.
uiteindelijk is het toch op 1 of andere manier omgeslagen en als trainer moet je nou eenmaal keuzes maken en de beste speler kiezen, dat heeft guardiola gewoon gedaan al vind ik het ook vreemd dat bojan daarna verder totaal niet meer aan de bak kwam, het ging van groot talent met invalbeurten naar talent en bank/tribune zitter.
erg jammer dat hij uiteindelijk niet doorgebroken is en ik hoop dan ook dat hij deze nieuwe kans pakt

Krijgen we nu ook over 5 jaar te horen dat Bojan een kind van Barca is en dat de club waar hij dan bij speelt hem gijzelt?

23 juli 2011 om 19:40

nou misschien wel he
't gebeurd nu ook bij Fabregas

23 juli 2011 om 19:44

Ooit gehoord van een terugkoopregeling?

23 juli 2011 om 20:09

Goh wat een trieste reactie zeg. Moeten we dit nu bij elke uitgaande transfer van een jonge Barcelona speler gaan horen? Begrijp me niet verkeerd hoor ik vind dat wat er met Fabregas gebeurt ook om te kotsen, dat kunnen meerdere leden hier wel beamen denk ik, maar dat is dus het enige geval vooralsnog!

23 juli 2011 om 21:14

Het was maar een grapje hoor, als je daar niet tegen kunt ga je maar in de kerk preken.

23 juli 2011 om 21:21

Als je geen goede grappen kunt maken kan je ze beter voor je houden.

Daarnaast is je grap ook uitermate misplaatst aangezien ze gewoon een terugkoopclausule hebben!

24 juli 2011 om 03:53

haha ik zou in kleine zalen beginnen

ON: terugkoopclausule en klaar is kees

Wel toevallig,toen Afellay er in de finale inkwam vond ik het mooi voor hem,maar vroeg me toch af waarom een eigen speler als bv Bojan er niet inkwam,bojan vroeg het zichzelf dus ook af hehe

Ik wist nog dat ie een aantal jaar geleden aan zijn debuutseizoen bezig was. Toen dacht ik 'dat word een grote'. Tot nu toe presteert ie niet naar verwachtingen maar ik denk dat het er in italie wel uit komt.

Tja hopelijk voor hem gaat het beter bij Roma. Wel eerlijk van hem dat hij toegeeft dat Guardiola een goede coach is, maar dat hij er niet goed mee overweg kan.

Veel geluk jongen!

De ene zijn dood is de ander zijn brood.

Voetballers willen voetballen en niet elke voetballer komt aan voetballen toe. Je coach moet je dan je rustig praten. jou kalmeren. Een vriend van je zijn wanneer het niet gaat.

Dit is niet de eerste (ex) Barca speler die zich zo uitlaat. Ibrahimovic etc deden het ook al. Hij is een top coach geen twijfel aan, Maar je merkt toch dat hij wat ervaring te kort komt als het gaat om onderlinge confrontaties. Hij moet leren hoe met spelers om te gaan die niet echt speelminuten krijgen.
Met de andere spelers is hij echt een vader-figuur. Uitstekend.

Ik heb toch altijd een beetje het gevoel dat de spelersgroep het 'achterbakse en schijnheilige' karakter van guardiola over heeft genomen en dat Bojan hier open over durft te praten siert hem alleen maar. Ik geloof ook nooit dat spelers als iniesta, xavi enz. van nature bij elke kleine overtreding verhaal gaan halen bij de scheidsrechter en denk dan ook dat guardiola hiertoe opdracht heeft gegeven. Ik kan niks bewijzen en ga hier dan ook alleen puur op mijn gevoel af, en de live meegemaakte wedstrijd barca-almeria. Wat een arrogantie straalt er van dit barca af de speler van wie je het nog het minste verwacht, Messi, loopt er het arroganste bij

Toch erg jammer, had heel veel van hem verwacht bij Barca. Maar langzaam maar zeker werd zijn status steeds weer iets minder...

Weet nog dat ik op Football Manager 2009 bondscoach van Spanje was en hij uiteindelijk allround topscorer werd.
Was toen ook zo'n enorm talent! o had het dus ook kunnen lopen, jammer voor hem, maar hij heeft ook nog een hele carriere voor zich moeten we maar denken

Ikga die bojan echt missen daarom hoop ik dat hij gaat schitteren i hoop natuurlijk dat Roma Barca in de CL tegenkomt en ddan Bojan 3x scoort en barcelona als tweede doorgaat. ookal ben ik een barca fan

ahahahahhaha, pedro de beste afmaker ter wereld, laat me niet lachen zeg. Er zijn genoeg, maar dan ook Genoeg spelers die beter kunnen afmaken dan Pedro. Ten 1e vind ik Bojan een betere speler, vooral in potentie. Daarbij is sowieso Didier Drogba al de beste afmaker op dit moment!

Bojan was altijd het grootste talent uit de Jeugdopleiding van Barca. ( uit de generatie na messi ) en het is zonde hoe ze daar mee om zijn gegaan bij Barca. Speelde 2 seizoenen geleden geweldig als hij mocht meedoen. Champions league wedstrijd tegen Schalke uit blijft me nog het meest bij, daar speelde die echt geweldig. En ik weet zeker dat als hij z'n kansen had gekregen en daar bedoel ik mee gewoon een serie basis plaatsen achter elkaar, dat hij nu de 1e spits was en dan hadden ze villa nooit voor 40 miljoen hoeven te kopen. Als hij bij Roma een basisplaats gaat krijgen gaat hij 1 van de beste spitsen in europa worden, daar ben ik van overtuigd!

Is niet de eerste die zich negatief uitlaat over Guardiola. Pep is een slimme man, maar heeft het toch moeilijk met bepaalde spelers. Er zal wel meer gebeuren dan wat wij er over weten, maar ik denk dat Guardiola een bepaalde visie voor ogen heeft en zich daar voor geen millimeter van afzet. Dan moeten spelers als Eto'o of Krkic die niet in het plaatje passen oprotten, zelf al presteerden ze in het geval van Eto'o uitzonderlijk goed.

Als ze bij Barca een man nodig hebben om spitsen blij te maken, dan moeten ze verbeek even bellen voor een verhuur, mensen die dat niet begrijpen hier volgt de uitleg :
Verbeek is een trainer die er goed in slaag spitsen te laten doorbreken, zoals dat hij van 2 van de 3 spelers die samen het record meeste gescoord in 1 wedstrijd in de eredivisie, coach was. Alfonso Alves en Kolbein Sigthorson. Ook brak Bas Dost onder hem uit, di het jaar daarna weer is gedaald.

Ik denk dat Guardiola speelminuten heeft beloofd aan Bojan maar die toch niet heeft gegeven in het belang van het team, waar Bojan niet zo blij mee is. Maar ja zo zijn er ook genoeg wedstrijden waar hij hem in zou kunnen zetten denk ik.

Karakter eigenschappen van SAF begint guardiola zeker al te hebben zo te zien.

Spelers buiten laten in CL Finale hebben beide al gedaan.ferguson met Berbatov,en Guardiola nu met Bojan.

Spelers die slechte dingen in de media roepen over handelswijze van de trainers:
Ferguson met Jaap Stam,roy Keane en Van nistlerooy,guardiola met Zlatan en Eto'o en Bojan.

On:bojan werd verkeerd behandelt en laat dat gewoon weten,maar geeft gewoon toe hoe goed Guardiola ook is als trainer,dan was het mss wel de juiste keuze van Guardiola denk ik .
Hij kon Bojan wel zijn minuten gunnen na 3-0 in de finale en na de 2-0 in de andere finale maar heeft hem gewoon laten stikken,jammer want hij verdiende wel minuten vind ik.

Maarja,ik verwacht ook niet veel respect meer vanuit barcelona gemanupileerde club en spelers.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren