Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

'Daar moet Mourinho maar op antwoorden, hij weet wat er ontbreekt'

Laatste update:

Over minder dan dertig dagen strijdt Real Madrid tegen Barcelona om de eerste hoofdprijs van het seizoen: de Spaanse Super Cup. Volgens Álvaro Arbeloa houdt het team van José Mourinho zich momenteel niet bezig met de vijfde en zesde Clásico van het kalenderjaar. "We denken niet aan Barcelona, we zitten in de voorbereiding. Er is nog voldoende tijd om aan Barcelona te denken."

/

De komst van Fábio Coentrao maakt het voor Arbeloa een stuk moeilijker om aan spelen toe te komen. De Portugees kan op diverse posities uit de voeten, net als de voormalig Liverpudlian. "Het is voor een trainer altijd positief om over veelzijdige spelers te beschikken. Mourinho houdt daar erg van." In de selectie ontbreekt volgens Mourinho nog een aanvaller." Kun of Neymar? Daar moet Mourinho maar op antwoorden, hij weet wat er ontbreekt."

"Wij kunnen daar als spelers niet op antwoorden", benadrukt Arbeloa. "Afgelopen seizoen waren we erg te spreken over Manu (Emmanuel Adebayor, red.). Als hij komt, staan we hem met open armen op te wachten. Mourinho weet wat het team nodig heeft, zeker na een jaar."

Wie zou jij halen als je José Mourinho was?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Dat Arbeloa nu minder speeltijd krijgt is voor iedereen het beste, hij komt nou eenmaal te kort voor de basis van Real Madrid.
Hij zal nog ongetwijfeld minuten gaan maken maar hopelijk niet in de belangrijk(ere) wedstrijden.

18 juli 2011 om 08:18

Arbeloa is juist belangrijk geweest in de grote wedstrijden..
Speelde verdedigend altijd uitstekend, echter bracht hij aanvallend te weinig.

18 juli 2011 om 10:35

ik weet niet waar jij het over hebt maar een prima verdediger die er ook stond in grote wedstrijden daar waar anderen het lieten afweten !

verder zou het misschien slim zijn om adebayor te houden maar aguero is toch echt wel veel beter !

18 juli 2011 om 13:55

ik heb Kun Aguero en Neymar zien voetballen, maar ze hebben toch echt weinig gebracht voor hun land.

In de wedstrijden tegen Uruguay en Paraguay waren ze onzichtbaar en de wedstrijden ervoor ingevallen en tegen 't Olympisch elftal van Costa Rica waren ze verplicht om te winnen (argentinie).

Neymar is weliswaar een talent, maar heeft op het hoge niveau zich niet staande weten te houden en zijn voorzetten zijn van een dramatisch niveau.

Als ik de grote clubs was, zou ik me nog maar eens bedenken om 45 miljoen neer te leggen voor een Talent die nog niets heeft bewezen, ook niet tijdens de Copa America.

Dan zou ik kiezen voor Aguero, kent het voetbal in Spanje en zal zich verder kunnen ontwikkelen en heeft al de nodige ervaring op het hoogste niveau, al vond ik hem dit seizoen tegenvallen en ook tijdens de Copa America heeft hij zijn voetbalkunsten niet kunnen tonen.

Ik kijk er wel naar uit om de Classico's te zien, de spelers zijn dan alweer fris en allemaal 100% top! Dus daar kunnen ze zich niet achter verschuilen en vol aan de bak gaan deze 2 wedstrijden.

18 juli 2011 om 23:02

Wat heeft het er nou weer mee te maken dat ze niet presteren voor hun land? Bij hun clubs presteren ze namelijk wel. Op ''manu'' na dan. Sergio is natuurlijk veel beter dan Neymar, ik denk dat iedereen dat wel ziet, en is helemaal niet zoveel ouder, (3 jaar?)

18 juli 2011 om 11:31

er zijn hier veel mensen op VZ die spreken zonder enig idee te hebben wat ze vertellen.. mourinho ze vorig jaar bij meerdere wedstrijden dat arbeloa de beste man op het veld was.. niet omdat hij uitblonk maar omdat hij constanter was dan de rest.. hij maakt zelden een fout en is verdedigend heel sterk!

18 juli 2011 om 11:54

Arbeloa is goede verdediger. In grote wedstrijden staat hij er.
Hij krijgt nog veel speelminuten van Mourinho.
Constant en maakt geen zware en domme fouten zoals Marcelo.
In de Classico gaat Sergio Ramos centraal spelen en Pepe naar defensieve middenvelder.
kampioen of CL winnen is een must.

Iker
Arbeloa
Ramos
Carvalho
Coentrao
X. Alonso
Pepe
Lass
Ozil
Ronaldo
Target
18 juli 2011 om 12:42

Waarom speelt hij dan wél in de topwedstrijden en niet in de overige duels, laat hem dan wekelijks staan?
Dat Marcelo verdedigend veel fouten maakt is algemeen bekend, dat hij toch positief over komt heeft puur te maken met het feit dat Real vaker aanvalt als verdedigt.

Je gaat mij toch niet vertellen dat Arbeloa in de topwedstrijden wél speelt en niet de overige wedstrijden niet omdat in de topwedstrijden de verdedigende aspecten belangrijker zijn dan de aanvallende?

18 juli 2011 om 12:36

Hij komt helemaal niet te kort. Ik vond hem af en toe verdedigend beter dan Ramos maar Mourinho wilt met een rechtsback spelen die aanvallend ook wat toevoegt en dan is Ramos de ideale persoon.

Ik stem op Sergio Agüero + Neymar (maar dan pas in december) en gooi Benzema er maar uit

18 juli 2011 om 10:28

Echt een Real fan ben jij Neymar komt niet eens in de buurt van Benzema. En Aguero met zijn achtergrong zal ook niet makkelijk worden en daarvoor zomaar Benzalma eruitgooien haha.

18 juli 2011 om 10:39

Ik ben inderdaad echt een Realfan en ik weet heel goed wat ik zeg. Het gaat er niet om of Neymar in de buurt komt van Benzema of niet. Het gaat om de ingesteldheid van de spelers. Ik heb zelfs Adebayor liever dan Benzema en er zijn heel veel Real-fans, maar dan wel de echte, die er net zo overdenken. Wat Benzema gezegd en gedaan, of liever gezegd: niet gedaan heeft, kan echt niet zomaar vergeten worden. Ik hoop nog altijd dat hij naar Arsenal vertrekt desnoods voor een miljoen of 25.
En ja, Benzema heeft ongelofelijk veel kwaliteiten, maar dat is niet het enige dat telt om speler te zijn van Real Madrid.

18 juli 2011 om 11:11

Ja, oke allemaal best maar hij maakte in één goede seizoenshelft wel 14 doelpunten en is gewoon één van de beste spitesen ter wereld.

18 juli 2011 om 11:15

14 goals zijn er nu toch niet veel in een team als Real Madrid dat er 102 scoorde afgelopen seizoen? 14 goals, dat benadert Marcelo bijna en hij is een back :s
Zo indrukwekkend zijn de prestaties van Benzema niet geweest.

18 juli 2011 om 11:37

realsocio, hier moet ik u toch wel ongelijk geven.. waarom elk jaar hele selectie overkop halen.. iedereen houden (ook benzema) manolito er bij om mourinho zijn selectie te volmaken en genoeg... we hoeven geen betere aanvallers die voor onrust gaan zorgen, higuain is al killer genoeg! en benz kan het ook wel aan hoor

18 juli 2011 om 10:37

wuahahah jij bent grappig he met benzema eruit gooien ? die jonge presteert nu beter dan higuain en adebayor en neymar !

18 juli 2011 om 10:42

Het gaat niet om prestaties... lees de post hierboven.

18 juli 2011 om 10:54

Ik wist niet dat Real het nieuwe Arsenal is.....

Bij een club als Madrid gaat het helaas wel alleen om prestaties.
Spelers als Aguero en Neymar hebben weinig bij Madrid te zoeken.
Voor Madrid is dan de kans groter dat ze met ontevreden spelers zitten en voor de spelers zelf is het slecht voor hun eigen ontwikkeling.

Benzema is geweldig in vorm en Higuain heeft ook al laten zien een sublieme afmaker te zijn. Het enige wat Mourinho mist is een pinchhitter ala Adebayor.

18 juli 2011 om 11:16

Vandaar dat ze Benzema eruit moeten gooien. Een ongemotiveerde speler die met de kloten van Perez dacht te kunnen spelen eruit en een gemotiveerde speler die al maanden aangeeft in madrid te willen blijven en pas andere opties overweegt als Madrid niet wil, erin.
Neymar is dan een extraatje voor in december als dubbel van Di Maria, gewoon omdat we het kunnen.

18 juli 2011 om 11:52

@ Realsocio

I beg to differ. Een Benzema in vorm is zo verschrikkelijk gruwelijk, zonder twijfel beter dan Higuaín. En als een Pipita-fan als ik dat zegt, wil dat heel wat zeggen. Of Benzema aan zijn ware potentie zal voldoen, is inderdaad nog maar de vraag. Maar ik zou hem sowieso niet verkopen. Hij had een zeer stroef eerste seizoen, maar het afgelopen seizoen heeft hij een deel (!!) van zijn potentie kunnen laten zien. Kun je nagaan als hij compleet uit de verf komt, dan heb je, net als Higuaín, een garantie voor regen aan doelpunten.

Naar mijn mening zouden Benzema en Higuaín prachtig sámen kunnen spelen vanaf het begin. Dat gaat dan wel ten koste van een (aanvallende) veldspeler maar ik denk dat daarmee meer rendement uit valt te halen. Bij voorkeur heb ik dat Real met één controleur, Alonso, speelt. Zoals Real dat aan het begin van deze eeuw deed met Makélélé. De vraag is echter of Mourinho dat wel 'aandurft', ik ben bang van niet. Een andere mogelijkheid is om met 'maar' 3 verdedigers te spelen, op die manier kun je dan met 2 controleurs spelen

Casillas
Ramos
Pepe
Carvalho
Marcelo
Alonso
Di María
Özil
Ronaldo
Benzema
Higuaín
18 juli 2011 om 12:02

Weinig aan toe te voegen. Echter zou ik Ronaldo dan in de spits doen, omdat hij nou niet de man is die die steekbal gaat geven. En op het middenveld moet je toch veel met je man teruglopen en dat vergeet hij ook wel is.

Iker
Ramos
Pepe
Carvalho
Coentrao
Alonso
Sahin
Özil
DiMaria/marc
Benzema
Ronaldo
18 juli 2011 om 12:13

@ Chi7

Ronaldo in de spits zorgt inderdaad voor de nodige doelpunten. Qua spel vind ik echter dat de kwaliteiten van Ronaldo niet echt uit de verf komen. Ronaldo is naar mijn mening het best op de flanken, dribbelen, mannetje uitspelen, man-meersituatie en daarmee Higuaín en/of Benzema mee bedienen.

Ik vind ook dat Higuaín ook sowieso in de basis moet. Ondanks dat Benzema wellicht in potentie een betere voetballer is, doet Higuaín het zelden slecht. Staat altijd goed gepositioneerd, beheerst het buitenspelval uitstekend en hij scoort, grof geschat, ongeveer 8 doelpunten uit 10 kansen. Wat naar mijn mening een clinical finisher is.

Voor de rest zijn we het blijkbaar mee eens dat Real wellicht beter kan voetballen met één controleur en twee spitsen. Ik zou die formatie (4-1-3-2) in ieder geval heel graag willen zijn, tegen een 'sterkere' tegenstander welteverstaan. Tegen de zwakkere tegenstanders scoort Real relatief gezien altijd veel.

18 juli 2011 om 12:21

@ Raul Morientes

Ja het klopt dat Ronaldo als winger het beste uit hem haalt, echter betekent dit, zoals ik in een ander topic ook aan heb gegeven, dat het spel van Real vertraagt wordt door deze acties. Wil Real echt streven naar balbezit dominantie en combinatievoetbal dan is het echt beter om Ronaldo niet op het middenveld te positioneren. Niet dus alleen vanwege zijn acties die het spel vertragen, maar ook vanwege zijn gebrek aan voetballende kwaliteiten, denk hier aan kaatsing, passing, inzicht.

Tegen de mindere ploegen is het nog vrij gemakkelijk voor Ronaldo en kan hij dit prima doen. Maar tegen de sterke ploegen(met name uit de Epl) en Barcelona, maak je niet zomaar even een actie waar je 2,3 man voorbij speelt. Daarom pleit ik ervoor om tegen de echt sterke ploegen Ronaldo puur om zijn snelheid te gebruiken en dus als doelpuntenmachine in de spits. Stel je even voor hoe ongelofelijk veel steekpassen er komen van: Di Maria, Özil, Sahin samen, dat is goal na goal voor Ronaldo.

PS: Dus zo wat het gehele seizoen zou ik inderdaad jou opstelling spelen, maar in de CL en tegen Barcelona die van mij :P

18 juli 2011 om 12:41

Die Neymar is echt een van de slechtste spelers op de Copa america gebleken, dramatisch kan niks goed doen.

Slechte passes, totaal geen overzicht, slappe schotjes en fysiek even sterk Wright-phillips. En die wil jij bij Real zien? Ook nog eens voor een ongelooflijk bedrag terwijl we lekker de schulden afwerken. En dan loopt hij ook nog spelers in de weg. Joselu mocht twee keer aan wat minuten ruiken en bewijst zijn talent. Bij Castilla een geweldig seizoenshelft gekend en een jonge Madrileen. Di Maria en Callejon zijn momenteel ook gewoon beter dan Neymar en zoveel potentie laat hij nou ook weer niet zien.

Oh ja over Benzema, 27 goals is een fantastisch seizoen als je niet eens zo vaak in de basis bent gestart.

18 juli 2011 om 13:09

Ja, want bij Real kan die zich ontplooien en verder ontwikkelen. Met de juiste begeleiding, wordt dat gewoon een wereldtopper. Dat staat 100% vast.
Maar ik weet dat jij net zoveel met Neymar heb, als ik met Benzema dus een discussie komt nooit goed

18 juli 2011 om 13:38

Dan kan hij beter ergens blijven waar hij wekelijks speelt. Als hij nu in de basis bij Real komt lever je erg veel kwaliteit in. Links Ronaldo en in de spits Pipita.

18 juli 2011 om 14:37

Ronaldo smijt je rechts. Neymar gooi je op links. Opgelost. Neymar/agüero kunnen wekelijks spelen. Dan hebben er 2 pech: Di maria en Benzema en Kakà misschien als 3de maar die lijkt jammer genoeg sowieso te worden geslachtofferd aan het nieuwe spelsysteem.

18 juli 2011 om 15:20

Niet realistisch.

Ronaldo speelt op links, dat is nu eenmaal zo. Op rechts heeft Mourinho het vaak zat geprobeerd dit seizoen en het ging niet. Ronaldo kan niet gedisciplineerd vanaf rechts spelen omdat hij teveel een killer is. Vanaf links kan hij steeds naar binnen komen en schieten en in de spits duiken. Op rechts stond hij altijd verkeerd en misten we een flankspeler. Bovendien vervulde Di Maria het uitstekend vanaf rechts.

Juist di Maria is in potentie een topper. Als hij constanter kan worden kan het zomaar een top 5 speler worden. Een van de snelste die ik ken, geweldig linker, techniek a la Messi op topsnelheid de bal dichtbij zich houden. En gewoon net een slang in sommige situaties. Maar vooral hij beschikt over inzicht. Ben je nu al die geweldige lobballetjes over de verdediging vergeten? hij heeft in totaal 15 assists gegeven dit seizoen en hele belangrijke ook. Die voorzet in de Copa finale was echt perfect en dat met zo weinig ruimte. Wat een actie ook samen met Marcelo.

We mogen Di Maria echt dankbaar zijn. Die Neymar heeft nog geen seconde zijn talent bewezen, Di Maria is nu twee klasses beter en heeft gewoon meer talent ondanks dat hij 3-4 jaar ouder is.

19 juli 2011 om 04:20

Helemaal mee eens, al zou ik persoonlijk liever Benzema in de spits zien spelen, vind hem zeker in vorm veel beter dan Higuain.

je mag zeggen wat je wilt over arbeloa , Maar hij blijft en goede verdediger . Maar helaas komt hij te kort , Coentrao , Marcelo, zijn volgens mij beter .

@ realsocio
Wat voor supporter ben jij man!
Benzema was de belangerijkste aanvaller in de 2de helft van het seizoen
Hij was weer de oude omdat mourinho hem wakker heeft gemaakt, dat bedoel ik dus met fake supporters of gewoon geen inzicht hebben.
En neymar is geen echte spits aguero wel maar is niet beter dan benzema op dit moment!

18 juli 2011 om 10:48

Ik ben al 13 jaar een Realsupporter. Ik ben er zo eentje dat opstaat om 4.00 om een voorbereidingswedstrijd te zien tegen een C-elftal terwijl ik om 8.00 op men werk moet zijn.
De meeste bezoekers weten hier ondertussen ook wel dat ik geen fake supporter ben...
Dat ik Benzema buiten wil, heeft niets te maken met zijn prestaties. Het heeft te maken met zijn uitermate zwakke mentaliteit. In een interview aangeven dat je wanprestaties te wijten zijn aan een motivatiegebrek, is 1 ding. Dan nog zeggen met een grote glimlach dat het je, op zijn zachtst gezegd, geen kloten kan interesseren. Dat gaat erover. Er zijn al veel Real-spelers gesneuveld voor veel minder, dat weet je zelf ook wel. Ik begrijp daarom niet waarom Karim Benzema meer kansen verdient dan al die anderen?
Mogen we zijn prestaties trouwens eens in perspectief zetten: de beste aanvaller van de 2de seizoenshelft was gewoon Ronaldo. Benzema huppelde er wat bij en pikte wat goals mee.
Hoeveel doelpunten heeft hij er nu gemaakt? En hoeveel belangrijke waren dat? Zagen we Benzema tegen Barcelona? Neen. Verwachten we van Benzema dat hij opstaat en zich net dan wel laat zien? Ja. Nu kwam alle druk weer op Ronaldo. Ook heel eenvoudig te verdedigen. Alles op Ronaldo, want Benzema lummelt toch wat rond.
Benzema is 2 jaar in Madrid, kostte 35 miljoen en heeft een kwart van een helft van een seizoen gepresteerd. Dan vind jij dat hij nog een 3de jaar mag ingaan, terwijl er spelers staan te trappelen om in Madrid aan de slag te gaan, die weliswaar minder kwaliteiten bezitten maar wél de juiste mentaliteit?

18 juli 2011 om 11:13

hij verdient meer kansen omdat hij gewoon heel goed is, en dat motivatiegebrek maakt niks uit als hij zoals in de 2e seizoenshelft voetbald.

18 juli 2011 om 11:18

Zijn er enige garanties dat zijn mentale toestand dezelfde blijft? Neen. We gooien geld weg en laten spelers lopen die wél tot op het bot gemotiveerd zijn. Slim. Zo goed is hij trouwens niet. Real scoorde afgelopen seizoen 102 keer. Benzema maakte er 15.
En dat was zo goed als een heel jaar (in November haakte Higuain al af) onze eerste spits....

18 juli 2011 om 11:50

En je bent nu 14?

ON: Zonde dat Benzema naar Real is gegaan. Hij is nog steeds een van de betere spitsen ter wereld. Bij Real verliezen echt alle spelers aan waarde. Er wordt nooit eens een speler met winst verkocht. De enige uitzondering is misschien die aansteller die zo verschrikkelijk goed kan voetballen. Benzema had 2 jaar geleden naar een andere club moeten gaan. Ik hoop echt dat hij dat deze zomer alsnog doet.

Verder zou ik het ook zonde vinden als Aguero naar Real gaat. Een heerlijke speler om naar te kijken. Ik hoop dat hij het in Engeland probeert of anders gewoon bij Atletico blijft.

18 juli 2011 om 12:23

@ Realsocia

Benzema heeft er 23 en niet 14 gemaakt.
Is meer dan pedro of villa.

Daarnaast 10 assists gegeven als spits wat meer dan een pak em beet xavi is.

Daarnaast is hij voetballend enorm sterk. Zoals hij tegen sevilla (ook geen zwakke club) even door al hun verdedigers heen kapt en scoort. Om maar een voorbeeld te noemen. Niet veel spelers kunnen dat. Messi misschien.

18 juli 2011 om 12:39

Lol denk je dat ik sinds men geboorte fan ben? Neen dus.
Ik ben er 20 => dus van men 7 jaar fan. Ik denk dat dat een logischere leeftijd dan 0 jaar is.
Wat een debiele opmerking zeg.

18 juli 2011 om 12:42

Benzema heeft er 27 gemaakt jongens, prima seizoen.

18 juli 2011 om 13:07

4 tegen Auxerre, trek die er maar al af. Zoveel matchen waarbij hij waardeloos was.

18 juli 2011 om 13:41

Haha ik was zijn grootste tegenstander, vond hem erg overschat. Maar hij heeft het dit seizoen wel waargemaakt. Drie tegen Auxerre dacht ik, dan moet je Ronaldo zijn doelpunten tegen Almeria ook niet meerekenen.

18 juli 2011 om 14:24

Je bedoelt dat CR er eerder wat bij huppelde en wat goals meepikte. Want Benzema was in 2011 veel belangrijker dan Ronaldo. Hij besliste de ene na de wedstrijd. Tot hij moest plaatsmaken voor de schoptactiek van Mourinho. Ben jij in een winter/lenteslaap gevallen ofzo?

Natuurlijk zagen we Benzema niet tegen Barça. In de 3 belangrijkste Clásico's speelde hij geen minuut. Gelukkig...

18 juli 2011 om 14:35

Dat zal zo zijn redenen hebben gehad, denk ik dan
Benzema's cijfers slaan echt op niets. 102 goals maakte Real Madrid, niet eens 20% komt van hem. En hij was zo goed als een Jaar de enige spits die we hadden.

CR erbij huppelde? haha, ach van een Barcafan verwacht je ook niet anders.

18 juli 2011 om 14:57

De voornaamste reden is dat Benzema opgeofferd werd voor een extra schopper op het middenveld..

En toch besliste hij in 2011 meer wedstrijden dan CR.

Hoef je niet zo serieus te nemen, ik kaats de bal gewoon terug. Omdat jij heel extreem ging in dat er bij huppelen van Benzema, terwijl die toch echt belangrijker was dan Cr..

18 juli 2011 om 15:22

Hij heeft ons twee maanden land als enige in de race gehouden om de titel. Had die 5-6 wedstrijden dat hij alles maakte en alle winnende.

18 juli 2011 om 17:05

Lol hoe kan iemand belangrijker zijn dan degene die 50 goals maakt? De helft van de productie staat op Cr's naam. Vegen we CR weg, stond Real ergens 7de eind februari. Pas dan is Benzema in actie geschoten... redelijk laat denk ik zo.
In ieder gaval. Ik zal er niet rouwig om zijn als hij vertrekt. Ik zou het eigenlijk ten zeerste toejuichen.

18 juli 2011 om 17:31

Kijk het dan gewoon na. In de 2e seizoenshelft heeft CR weinig doorslaggevende goals gescoord. Benzema daarentegen heel veel.

18 juli 2011 om 17:38

Vanaf februari dus. Dat is welgeteld maart-april-mei dat Benzema gepresteerd heeft. Daarvoor was het Ronaldo en alleen Ronaldo gelijkstaande aan september-oktober-november-december-januari-februa... Ik denk dat de bijdrage van Ronaldo dus redelijk veel groter is dan van Mcbenz.

18 juli 2011 om 17:44

Over een heel seizoen natuurlijk wel. Maar jij zei dat Benzema in de 2e seizoenshelft er maar wat bij huppelde en zijn goaltjes meepikte. Daar reageerde ik op.

Coentrao en Marcelo vindt ik wel beter, maar ik denk dat Arbeloa bij veel subtoppers gewoon basisspeler is.

Prachtige speler, zowel zijn kwaliteiten als zijn persoonlijkheid. Natuurlijk is hij niet net zo goed als Sergio Ramos en Marcelo als respectievelijk rechts- en linksback, maar hij is een zeer degelijke en vooral betrouwbare back-up. Het feit dat hij, net als Adebayor, daar graag genoegen mee neemt, is nog mooier. Zijn persoonlijkheid is ook erg mooi, heeft een aandeel bij de goede sfeer in de kleedkamers. Van mij mag hij nog jaren bij Real blijven.

Geweldige voetballer. Mistte de mentaliteit om zijn talent bij een club als Real tot uiting te brengen, maar is onder Mourinho enorm gegroeid. De 2e seizoenshelft zagen we qua potentie de enige spits in de wereld die in de buurt kan komen van il Fenomeno. Ik hoop dat Benzema het volledige vertrouwen krijgt, dan is dit gewoon een geweldenaar die ook past in een dominant elftal dankzij zijn goede voetballende kwaliteiten, iets wat een Adebayor en een Higuain toch wat minder hebben.

Mourinho gaat waarschijnlijk 4-3-3 spelen met deze opstelling

Pepe gaat gewoon centraal achterin spelen.
Reserve verdedigers: Arbeloa, Carvalho, Varana, Arbeloa, Garay.

Mocht Marcello niet fit zijn dan verhuist Coentrao gewoon naar de linksback en Ramos naar de rechtsback waardoor Carvalho centraal komt te staan.
Arbeloa zie ik dit jaar dus weinig minuten maken.

Daarbij vind ik een extra aanvaller onnodig. Ze kunnen beter Morata en Joselu bij de selectie halen om zo aan het grote werk te laten proeven.

Al zou ik het niet erg vinden als ze Aguero of Van Persie halen. Van hun ben ik gewoon groot liefhebber.

Iker
Coentrao
Ramos
Pepe
Marcello
Özil
Alonso
Sahin
C.Ronaldo
Higuain
Di Maria

Erg professionele reactie van Arbeloa, die zich niet bemoeit met transferzaken. De selectie van Barcelona zou dit eens moeten proberen, dan zou voetbalzone een stuk minder artikels hebben.

8 kaka topfit, 7 ronaldo topfit, 10 ozil topfit, 9 benzema (een meer gretige bezema) wil ik de de voorhoede.

en die nieuwelingen (aanvallende) zijn helemaal niet slecht. ze brengen wel heel veel snelheid. zag ik tegen L.A Galaxy.

dan kunnen ze weer tot mijn inziens de galactis vormen.

@realsocio

Ben het niet met je eens, Rooney uit manchester is dan ook 'waardeloos' geweest. El Kun vind ik zelf ook beter als Benzema, maar Benzema gaat prima mee in het systeem van Real, net zoals het nieuwe talent.. Sanmartin Joselu!

Het is een moeilijke keuze voor Maurinho maar ik zou voor Neymar kiezen want hij is nog jong fit en heeft goeie conditie enzo en hij kan heel goed spelen voor Real Madrid en mischien word Neymar wel de nieuwe Ronaldo geen C.ronaldo maar de Braziliaan

Waarom praat iedereen over benzema? Ik vind aguero meer een rechtsbuiten en zou hem dan ook graag ipv di maria zien. di maria heeft veel potentie maar het komt er vaak toch niet helemaal uit. op rechts vind ik kun haast net zo goed als messi.

18 juli 2011 om 16:36

Aguero speelt niet eens bij Real. Het is maar de vraag of hij daar komend seizoen zal gaan spelen.

Real gaat waarschijnlijk 4-3-3 spelen. Ik denk dat Di Maria of Ozil rechtbuiten zal gaan spelen. Als Aguero eventueel zou komen, zou dat natuurlijk ook een uitstekende optie zijn.

18 juli 2011 om 16:42

Natuurlijk speelt hij niet bij real, maar deze discussie gaat er toch over of real moet proberen hem of iemand anders te halen?
433 met ronaldo higuain aguero en özil erachter zou geweldig zijn volgens mij.

18 juli 2011 om 16:45

Zal inderdaad mooi zijn. Dan twee balafpakkers achter Ozil in de vorm van Alonso en Sahin. Al is Sahin ook erg creatief en net als Alonso en Ozil een uistekende passer. Voorin enorm veel snelheid en creativiteit. Als het in zo'n elftal gaat lopen, kan Real heel veel gaan scoren in mijn ogen. Immers loopt er voldoende scorend vermogen in die opstelling.

Prachtige speler. Hij is niet even goed als een Sergio Ramos of een Coentrão/marcelo, Maar hij stond er wel in de grote wedstrijden. Hij presteert veel constanter dan bijv. Albiol. Vond hem echt een van de beste speler op het veld tegen Barcelona. Hij kan het ook goed vinden met Ronaldo, Haha dat is wel mooi. Goed persoon die ook sfeer in de kleedkamer brengt. Ik zou als ik Mourinho was zo aantreden in de minder belangrijke wedstrijden. Ronaldo wilt altijd spelen, Dus die staat er ook in. Ik denk dat Kaká dit seizoen echt heel erg goed gaat spelen en zijn niveau van een paar jaar geleden terug gaat krijgen. Je zag het ook hoe die speelde tegen LA Galaxy. Die glimlach op zijn gezicht, Het plezier. Hij gaf ook een prachtige assist op Callejón.

Adán.
Arbeloa
Albiol
Varane.
Marcelo
Khedira.
Canales.
Sahin.
Di María
Benzema.
C.Ronaldo

Arbeloa is een echte teamplayer en hij moppert ook niet als hij ernaast word gelaten, hij beseft ook heel goed dat iedere speler nodig zal zijn en dat ook hij genoeg minuten zal gaan maken. Mourinho houd daarnaast toch niet van spelers die een plek opeisen en dat is ook niet goed voor het teamproces. Real gaat met Arbeloa een leuk seizoen tegemoet verwacht ik.

ik denk dat real madrid kan probere met morata als 3e spits...ik zou graag jeugdspeleres kans zien krijgen..netals joselu die tege la galaxy had gescoord...higuain en benzema zijn eigenlijk al topspitsen.....ik hoop dat benzema bewijst in ht komend seizoen

als ik mourinho jou was hij moet gaan iversteren in de jeugdspelers van realmadrid want realmadrid heeft ook een goede opleiding dat is veel goedkoper dan kapot veel geld betalen voor een paar mongolen

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren