Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

'Nederlandse' topclub biedt tussen maandag en woensdag op Vargas

Laatste update:

Volgens Dirk De Vriese, één van de zaakwaarnemers van Ronald Vargas, zal Club Brugge deze week een bod ontvangen voor de Venezolaanse middenvelder. "We hebben met buitenlandse topclubs gepraat. De Vriese zat afgelopen weekend om de tafel met een delegatie van een buitenlandse topclub.

/

"We kunnen nog niet zeggen om welk team het gaat", zegt De Vriese maandag in Het Nieuwsblad. "Het is wel zeker dat er een bod zal komen. Ten vroegste maandag en uiterlijk woensdag. De club komt uit het rijtje geïnteresseerde topploegen uit Rusland, Portugal, Turkije of Nederland."

Volgens diverse Belgische media zijn Benfica, Sporting Portugal, een topclub uit Nederland en drie clubs uit Moskou in de diensten van de 24-jarige Vargas geïnteresseerd. De middenvelder maakte afgelopen seizoen vijftien doelpunten en werd eerder bij Anderlecht genoemd. Volgens de andere makelaar van Vargas, Qerim Likaj, willen de Brusselaars twee miljoen euro besteden aan de komst van de Venezolaan.

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

ik denk dat twente die topclub is, aangezien ze na het vertrek van Janssen op zoek zijn naar een middenvelder en ze de afgelopen jaren al meerdere spelers uit belgie hebben gekocht. Ik ken deze speler niet, maar 15 doelpunten voor een middenvelder klinkt veelbelovend.

20 juni 2011 om 11:34

En hij raakte geblesseerd toen hij op weg was om topschutter te worden.

20 juni 2011 om 14:37

Volgens verschillende bronnen gaat het om Vitesse!

20 juni 2011 om 17:03

Die mag je weer wegstrepen, want Vitesse is geen topclub.

De topclubs zijn momenteel Ajax, PSV en FC Twente. Daarvan heeft Ajax meer dan genoeg, dus die zal weggestreept worden.

PSV is opzoek naar een goede middenvelder en FC Twente naar een vervanger voor Janssen.

Dan gaan we nu kijken richting het verleden en daar zie je dat PSV de meeste Zuid Amerikaanse spelers heeft gehad.

Echter shopt FC Twente vaak in de Belgische Jupiler League.

Het is dus overduidelijk of het is PSV of het is FC Twente.

20 juni 2011 om 12:05

@ drogba

Ik denk dat het Psv zal zijn of misschien Ajax. Voor beide teams een prima versterking maar er zijn nog tal van clubs in het buitenland die mee strijden.

20 juni 2011 om 14:42

Ajax heeft hem niet nodig met o.a Eriksen en Lodeiro op die positie....

20 juni 2011 om 15:16

Ajax heeft de meeste posities al goed bezet. Ik denk dat Twente hem wil halen als vervanger van Ruiz, die denk toch wel vertrekt. Het bod zal ook niet uit Eindhoven komen aangezien die al moeite hadden 800.000 euro voor Stijn Schaars op te hoesten.

20 juni 2011 om 12:13

15 doelpunten voor een aanvallende middenvelder die de hele 2de seizoenshelft geblesseerd was nota bene...

20 juni 2011 om 12:23

Kom op zeg, Twente een topclub noemen? Nee, nog lang niet. Laat ze eerst nog maar een aantal jaar meedraaien in de top. 3 á 4 leuke seizoenen door faal van de huidige topclubs, maakt een opgehevelde provincieclub nog geen topclub.

20 juni 2011 om 12:38

Dat we nog geen topclub zijn ben ik nog een beetje met je eens, maar dat laatste gedeelte van je post slaat nergens op.. Seizoen 2009/2010 kampioen geworden met 86 punten en Ajax had als nummer 2 85 punten, dan heeft Ajax echt niet gefaald, maar was er gewoon een club beter. .

20 juni 2011 om 12:47

Met alle respect maar FC Twente mag zeker een topclub genoemd worden.
de club is gezond heeft een prima beleid en weer een topcoach.
Samen met Ajax en PSV gaan zij weer voor het Kampioenschap.
Provincieclubje laat mij niet lachen je bent zeker nog nooit in Enschede geweest.

20 juni 2011 om 13:16

@janko

Ja, ok. Op zich heb je daar wel gelijk in, heb het ook een beetje verkeerd geformulleerd, die laatste zin. Bedoelde eigenlijk meer op het verval van Feyenoord, het matige presteren van PSV en het wanbeleid van Ajax. Doet niks af aan de prestaties die Twente heeft neergezet, hoor. Die zijn gewoon meer dan prima. Maar ik vind het iets te ver om te zeggen dat Twente dan tot het rijtje topclubs gerekend kan worden. Het potentieel is er wel, en mochten ze de lijn doorzetten die ze nu hebben neergezet, zouden ze over een aantal jaar wel in het rijtje gezet kunnen worden.

20 juni 2011 om 14:45

Berendajax

Provincieclub ja. Al wint Twente 20 kampioenschappen achter elkaar zolang het overgrote deel van je supporters en fans uit je eigen provincie komt ben je gewoon een provincieclub. Ajax en Feyenoord trekken hun supporters uit heel Nederland van groningen tot Zeeland en van Friesland tot Limburg. PSV zit daar een beetje tussenin die trekken hun supporters ook wel uit andere provincies maar dan vooral de omliggende provincies zoals Limburg en een gedeelte van Utrecht, Gelderland en Zuid Holland. En Twente haalt het overgrote deel uit hun eigen provincie en een klein gedeelte uit Groningen en Gelderland.

20 juni 2011 om 14:48

@berendajax

Twente heeft momenteel voornamelijk supporters en sponsers uit de lokale regio. Ploegen als Ajax hebben nationale en internationale sponsers en supporters.

Vandaar dat we over Ajax praten als topploeg en over Twente als provincieclub. Wellicht is het beter om in termen als nationale club versus regionale club te praten, dan klinkt het misschien niet zo beladen.

20 juni 2011 om 15:06

@chukkels

Wat brabbel je nou, de laatste 4 seizoenen is Twente 1x 1e geworden 2x 2e en 1x 4e

Faal van de huidige topclubs? Of het beter partitioneren op de ranglijst door een goed beleid wat steeds beter word?

Chukkels, je naam zegt het al!

20 juni 2011 om 12:53

Het spijt me maar dat kan niet.twente is geen topclub, dus dan zal het of om Ajax,feyenoord,psv gaan. Feyenoord dat is niet logisch op dit moment, verwacht ook niet dat het Psv is. Ik denk dat Ajax hem graag wilt hebben.

20 juni 2011 om 13:01

Ajax heeft toch al een overschot aan middenvelders? Lijkt me niet logisch dat die er nog 1 bij gaan halen.
Idd, Feyenoord vanwege de financiën niet. Dan blijven PSV en Twente over.

20 juni 2011 om 13:17

Er staat topclub, dat is Twente niet. PSv gaat hem denk ik niet halen aangezien hij pas oktober fit is.

20 juni 2011 om 13:23

PSV is qua financiën ook niet heel erg logisch

20 juni 2011 om 13:28

Nee, inderdaad. Ik las wel dat hij 2mil moet kosten?lijkt me vrij onlogisch, mocht het wel zo zijn dan kan Psv dat betalen. Denk alleen dat de salariseisen te veel zijn dus moet Psv het niet doen.

20 juni 2011 om 14:00

Waarom is twente geen topclub?

20 juni 2011 om 14:05

@ mexxum

Er gaan ook al een hoop middenvelders weg en Frank de Boer wil alle posities dubbel bezet hebben . De kans dat het Ajax is lijkt me overigens klein dus de enige kandidaat die nog overblijft is Psv. Vargas schijnt ook in de aanval uit de voeten te kunnen en dat zou voor Psv erg handig zijn.

20 juni 2011 om 14:05

@ mexxum

Er gaan ook al een hoop middenvelders weg en Frank de Boer wil alle posities dubbel bezet hebben . De kans dat het Ajax is lijkt me overigens klein dus de enige kandidaat die nog overblijft is Psv. Vargas schijnt ook in de aanval uit de voeten te kunnen en dat zou voor Psv erg handig zijn.

20 juni 2011 om 14:11

@psv_expert

over het woord topclub zijn verschillende meningen. misschien dat de zaakwaarnemer van vargas twente wel een topclub vind.
ik ben van mening als je de laatste jaren continu in de top 3 staat goed doet in europa, je best gezien mag worden als topclub

ik heb zelf ook het vermoeden dat twente hier mee bezig is, als opvolger van ruiz. aangezien op meerdere site's (oa wiki ) dat vargas een vleugelspeler is

20 juni 2011 om 14:15

Tsjonge jonge... moet je voor 1980 een keer kampioen zijn geworden om een topclub genoemd te kunnen worden ofzo? Twente doet mee in de top, dus dan is het toch een ''top''club?!

20 juni 2011 om 14:16

Als je een Topclub bent heb je een historie, daarme ebedoel ik een prachtige historie, als je meer dan 3 jaar keer leuk voetbalt. Psv,ajax en Feyenoord staan zo lang aan de top, hebben veel meer pirjzen dan twente. Twente heeft 1/2 keer kampioen? misschien 2 knvb bekers? Dat was het. Psv, ajax en Feyenoord hebben vele male meer prijzen, alles draait al jarenlang om die drie, hebben europa bekers gewonnen.

20 juni 2011 om 14:23

@psv_expert

dat is jou mening over topclub

en zoals ik al zei iedereen kijkt er anders tegenaan. en misschien dat de zaakwaarnemer en vargas twente zien als topclub

ik zie twente als topclub in nederland. gezien de prestaties van de afgelopen jaren nationaal en internationaal, het beleid dat er word gevoerd. de uitstraling.

20 juni 2011 om 14:37

Ajax juist niet. Wat Mexxum zegt, Ajax heeft genoeg middenvelders. Met Janssen, Enoh, De Zeeuw, de Jong, Eriksen een druk bezet middenveld. Bij PSV zijn we al een poosje op zoek naar een nieuwe middenvelder. Denk dat het PSV is!

20 juni 2011 om 15:33

Natuurlijk is Twente een topclub, sterker nog als je naar de resultaten van de laatste 3 jaar kijkt is Twente dat meer dan PSV en zeker meer dan Feyenoord.

Natuurlijk is PSV de beste club van de laatste 10 jaar, maar al drie jaar geen kampioen en dan zeggen dat Twente geen topclub is? Volgens mij is dat de arrogantie die jullie ons altijd verwijten...

Twente, Ajax en PSV zijn momenteel de top drie van Nederland. Feyenoord kan daar misschien op termijn weer bij gaan horen maar dan moet men eerst weer eens structureel bij de beste 4 gaan eindigen, ik zie het voorlopig niet gebeuren.

20 juni 2011 om 15:33

Twente mag je momenteel toch zeker een topclub noemen. Ze doen gewoon mee om het kampioenschap en presteren voor Nederlandse maatstaven op dit moment goed in Europa.

Het grote verschil tussen Twente tegenover Ajax, Feyenoord en PSV is het volgende: Zoals Feyenoord nu een paar jaar in de subtop/middenmoot speelt blijft Feyenoord door iedereen gezien worden als een topclub. Voor Ajax en PSV zou hetzelfde gelden. Als Twente nu weer een paar jaar in de subtop eindigt, is Twente gewoon weer topclub af.

20 juni 2011 om 13:47

Ik denk dat dat heel goed zou kunnen, daarbij mocht dat zo zijn, zou dat na Ruiz weer uitstekend gescout zijn. Wat moet deze jongen kosten? Kan misschien direct een meerwaarde zijn zelfs..

Toch, ben ik bang dat deze discussie zinloos is, 3 clubs uit Rusland en 2 uit Portugal die interesse hebben... Dan ben ik toch van het idee dat hij niet voor NL gaat kiezen. Helaas.

20 juni 2011 om 14:20

sorry hoor twente is pas een keer kampioen geworden en vind ik dus nog niet echt een tobclub

het zal me ook niets verbazen als vargas naar vitesse verkast zal wel een stunt zijn maar we zullen zien

met vriendelijke groet

alvast bedankt

hier mij opstelling van vitesse misschien met vargas

velthuizen
janmaat
kashia
rajkovic
yasuda
propper
diarra
vargas
aisatti
bony
pedersen
20 juni 2011 om 14:33

dat is toch niet logisch, als Twente geen topclub is, is Vitesse het zeker niet.

20 juni 2011 om 16:07

Wel als je in Didam woont

20 juni 2011 om 16:12

inderdaad, twente is geen ''tobclub'' :D

20 juni 2011 om 17:09

Lees even de tekst. Er staat Nederlandse topclub, niet middenmoter....

Deze spelers zijn niet haalbaar voor Vitesse, net zoals Diarra die volgens mij naar Engeland gaat( Stoke City heb ik ergens gelezen).

20 juni 2011 om 20:59

eerst zien dan oordelen

21 juni 2011 om 07:38

ach hou je mond jij woont in nijmegen dus jij bent anti vitesse

Dikke kans dat het Twente is inderdaad, die zijn nog op zoek naar 2 middenvelders.
Het zou overigens ook PSV kunnen zijn, die zoeken ook naar een vervanging voor Engelaar.

20 juni 2011 om 11:20

Dan moet Engelaar wel weg zijn! Dat was ook het probleem met Schaars. Zolang Engelaar nog in de weg loopt kunnen ze géén vervanger halen.

20 juni 2011 om 12:01

Maar Vargas is een aanvallende middenvelder, zo niet een hangende spits die de flanken opzoekt.

Dit is nu niet echt een rechtstreekse vervanger voor Engelaar.

Ontopic: Zou voor de meeste ploegen in de eredivisie een grote aanwinst zijn! Laat heel het team beter presteren. Hij scoorde dit seizoen niet alleen veel maar viel ook op door de ruimte die hij maakt voor z'n ploegmaats.

20 juni 2011 om 13:06

Hoezo opzoek naar 2 middenvelders?

20 juni 2011 om 13:53

Ik weet het niet zeker waarom ze op zoek zouden zijn naar twee middenvelders, maar dan denk ik om het vertrek van Afellay alsnog op te vangen?

20 juni 2011 om 15:22

Vergie meent volgens mij dat Twente er nog 2 nodig heeft

Ik hoop persoonlijk dat FC Twente hem binnen weet te halen, maar hij zal vast kiezen voor het grotere geld in potugal of rusland, als is Twente natuurlijk nog niet echt een 'topclub'

20 juni 2011 om 12:42

Mensen kijken veel te veel alleen naar samenvattingen.

Vargas is een pure vedette die zich veel te groot voelt om werk te verzetten, hij heeft een nek van hier tot in China. Het is iemand die de balans uit je team haalt op het veld, en buiten het veld de groepssfeer verziekt. Hij heeft het IQ van een goudvis en het EQ van een papegaai. Een totaal respectloos mens die je alleen maar een dolk in je rug zal steken als dank voor je diensten.

Als hij voor Twente de pannen van het dak speelt, en ze weigeren een bod van 3,5 miljoen. Dan zal hij en zijn management woest worden en zijn contract direct verbreken met de wet 78. Ondanks alles wat de club al voor hem gedaan heeft. Geen seconde zullen ze twijfelen. Ook al was hij 2 seizoenen daarvoor constant geblesseerd en sprak Twente het vertrouwen uit in hem in die periode. Alles moet wijken voor hem.

Maar hij kan wel aardig voetballen, euh... aanvallen.

Grtz

Welke Nederlandse topclub het ook is, financieel ga je het waarschijnlijk niet redden tegen die 3 clubs uit Moskou (zowel bij Brugge als bij de speler).

Haha wat een grap is Anderlecht toch. Twee miljoen voor Vargas is natuurlijk lachwekkend weinig, veel te weinig zelfs. Ik denk dat Club Brugge hem aan de hoogste bieder zal verkopen, als dat nu een Russische ploeg is of een Portugese. Psv kan natuurlijk ook interesse hebben, hij zou een Dzsudzsak perfect kunnen opvangen.

20 juni 2011 om 11:34

Club zal niet veel meer krijgen van een buitenlandse ploeg. Om volgende reden:
1) Vargas nog minimum 3 maand out
2) Heeft bij Club maar 1 jaar contract meer
3) Dreigt voortdurend dat hij de wet zal toepassen van '78
Dus zo belachelijk laag is het bod van Anderlecht niet, zegt al zeer veel dat Vargas persconferentie geeft in zijn living in Ramskapelle. En Vargas blijft herhalen dat Anderlecht nog altijd 1 van de mogelijkheden is. Voetbalzone haalt zoals wel eens meer de laatste tijd het bewuste artikel uit zijn context. Ik moet je wel gelijk geven dat Anderlecht niet op kan tegen buitenlandse clubs die het spel wel correct spelen, en Vargas via afkoopsom willen binnenhalen.

20 juni 2011 om 11:52

Maar als een buitenlandse club 2 miljoen bied en Anderlecht ook, dan lijkt het me logisch dat Brugge veel liever met een buitenlandse onderhandeld. Simpel weg om de concurrentie niet sterker te maken.

20 juni 2011 om 12:25

Wie zegt dat hij nog drie maanden buiten strijd is? Hij kan gewoon weer opbouwen en zal er halverwege september staan. Bovendien als je een speler koopt is dat niet voor één jaar maar normaal gezien voor meerdere jaren.

Dat hij een éénjarig contract heeft wil niet zeggen dat je niet een mooi bedrag kan vangen voor een speler. Twee miljoen is gewoon te weinig, dat hebben ze binnen Club ook wel duidelijk gemaakt. Bovendien denk ik dat Brugge hem nog liever voor twee miljoen naar een buitelandse club laat gaan dan naar een Anderlecht.

20 juni 2011 om 12:39

Sa2juve, ik zeg niet dat Vargas niet meer waard is, maar niemand weet of hij er in september zal staan (en dat is bij mijn weten 3 maand). Ik moet je wel bijtreden dat Club hem zelfs liever voor vijfhonderdduizend euro naar het buitenland laat gaan , dan 2 miljoen te krijgen van Anderlecht. Geen enkele buitenlandse club gaat 2 miljoen betalen zonder dat ze hem medisch kunnen keuren........

20 juni 2011 om 12:50

Wat is die beruchte wet van '78 dan, die hij wil toepassen.

20 juni 2011 om 13:00

@sas32
Het is een Belgische wet, die betaalde sportbeoefenaars de mogelijkheid geeft voortijdig en eenzijdig een contract van bepaalde duur (maximum 5 jaar) te verbreken, mits ze een vergoeding betalen aan de opgezegde club. Die vergoeding is gelijk aan het loon dat ze nog zouden verdienen tussen het ogenblik van de verbreking en het normale einde van het contract.

20 juni 2011 om 11:39

Eerst alle feiten bekijken Sa2juve voor je begint een ploeg uit te schelden.
Anderlecht zal niet meer geld geven voor een blessuregevoelige speler, die onzeker is of hij zijn topniveau terug haalt na z'n blessure. En vooral waarom zou je geld geven naar je topconcurrent ?

20 juni 2011 om 11:48

Het is simpel: of Brugge ontvangt 2 miljoen van Anderlecht of hij gaat gratis naar het buitenland. Waarom zou een buitenlandse club een transfersom willen betalen als Vargas zelf al heeft aangegeven dat hij de wet van 78 wil gebruiken?

20 juni 2011 om 12:11

Lol, omdat de reputatie van je club daarmee een zware knauw krijgt. Andere clubs zullen automatisch minder vlug met je willen onderhandelen. Wat dan weer gevolgen heeft voor de sterkte van je kern op lange termijn. Ik wil echt niet veralgemenen, maar de laatste maanden hoor ik Anderlechtfans alleen maar domme dringen roepen, het is tijd dat ze daar toch iets van niveau krijgen. En zeker op bestuursvlak en op trainersvlak.

Ik keek net even bij zijn biografie.
Volgens die informatie heeft hij in februari zijn knieband en alles wat daar zit zo'n beetje gescheurd, incluslief zijn miniscus.

Ook staat erbij dat hij afgelopen vrijdag zijn contract met 5 (!) jaar heeft verlengd.
Aardig duur spelertje lijkt het me dan worden.

20 juni 2011 om 11:24

Dat van die contractverlenging is er dan door één of andere grapjas bijgezet. Hij wil net niet verlengen bij Club, vandaar dat hij weg moet.

FC Twente gaat hem halen als opvolger van Janssen en PSV zoekt nog een vervanger voor Engelaar lees ik hierboven. Alsjeblieft zeg, zoek voortaan even wat meer info over de speler op voor je met dergelijke onzinnige reacties komt.

Ronald Vargas is helemaal niet een controlerende middenvelder. Het is een vleugelspeler. Dus bijvoorbeeld bij PSV een potentiele vervanger voor Dzsudzsak. Maar welke club het is kun je weinig over zeggen. Ronald vargas is gewoon een goede speler die voor elke club in Nederland een versterking is. Dus het zou net zo goed Ajax of Twente kunnen zijn die er nog een topper bij wil hebben op de vleugels.

Hopelijk komt hij naar Nederland, het is echt een plezier om naar te kijken!

Begrijpend lezen...

Een Nederlandse club is geïnteresseerd, niet daadwerkelijk de topclub die bieden gaat.
Dat is er 1 uit of Nederland, of Rusland, of Portugal.

En naar alle waarschijnlijkheid zal die ook niet naar Nederland willen als die ook naar Portugal kan, zeker als het een Portugese topclub betreft.

20 juni 2011 om 12:34

uuhm als je iets uit wil leggen/bijdehand wil zijn, doe het dan wel goed...
”De club komt uit het rijtje geïnteresseerde topploegen!!!!! uit Rusland, Portugal, Turkije of Nederland.” (uuhm, er wordt niet bedoeld dat de topploegen alleen uit rusland komen he, er wordt ook bedoeld dat een topploeg uit portugal, turkije en nederland interesse heeft...)
”volgens diverse Belgische media zijn Benfica, Sporting Portugal, een topclub uit Nederland en drie clubs uit Moskou in de diensten van de 24-jarige Vargas geïnteresseerd.”

20 juni 2011 om 16:41

Begrijpend lezen geldt dus ook voor jou....

De eerste berichten gingen allemaal, voordat enkele werden aangepast, over het feit dat het Sowieso een Nederlandse club is die gaat bieden op Vargas.

Ik gaf aan dat het niet bekend is uit welk land de club komt, die gaat bieden op Vargas, vandaar het woordje OF 3 keer. Maar goed....

Ik vind het dus ook totaal onlogisch om nou te gaan speculeren of het Twente, Ajax of misschien wel PSV is. Gewoon nieuws voor de rubriek 'de wandelgangen'.

20 juni 2011 om 18:00

ja maar ik zeg toch nergens dat er sowieso een nederlandse topclub gaat bieden???
maar ik begreep jouw comment verkeerd, ik snap overigens wel gewoon wat er in het stuk staat hoor, dat is vrij simpel, dat snapt zelfs een koe lijkt me...

ach en het speculeren, wat maakt het uit?
is altijd boeiend om argumenten te horen waarom psv, twente of wie dan ook hem zou willen halen, open staan voor andere meningen heet dat...

Of Feyenoord die kan ook wel een goede middenvelder gebruiken. Ik lees over Nederlandse topclub. Dus dat kunnen maar een paar zijn.

20 juni 2011 om 12:15

Ja, ik denk ook dat feyenoord zonder geld een speler gaat kopen die geblesseerd is, Wijnaldums ontwikkeling in de weg zit van buiten de EU is en dus een megasalaris krijgt.
Kans is het grootst op PSV of Twente, Maar waarschijnlijk zal het wel een russische club worden omdat die gewoon meer financiele kracht hebben.

Ik denk dat het gaat om ajax. DIe gaan nog wel veel spelers verkopen op het middenveld zoals: de zeeuw en lindgren en daarvoor kan je nog wel 1 middenvelder voor terughalen ivm met het drukke speelschema. Een middenveld met The janssen , erikssen en vargas is wel lekker.

Ik ken hem niet goed genoeg om iets over zijn kwaliteiten te zeggen, maar als het een vleugelspeler is, valt Ajax al af met Sulejmani, Boerrigter, Ebicilio en Ozbiliz. Twente vind ik inderdaad zoals Jantjuuuh zegt (nog) geen topclub en zij hebben nu ook nog geen vleugelspeler nodig met Chadli, Ruiz, Bajrami en John.

PSV zie ik eigenlijk als enige potentiële kandidaat voor deze speler dan, maar die zullen de financiële strijd zeker verliezen tegen Russen en Portugezen.

20 juni 2011 om 11:41

tjah ajax betaalt nog altijd hoger salaris dan benfica als je kijkt naar een stekelenburg die verdient rond de 2,5 miljoen, maar een psv zou inderdaad verliezen of zij moeten een salaris geven net als engelaar 1,8 miljoen euro.

20 juni 2011 om 12:33

uuhm alexxx, stekelenburg verdient geen 2.5 miljoen, weet niet waar je dat vandaan hebt maar goed.
hij verdient 1.75 miljoen
(dat is zijn contract dat op dit moment afloopt, ik weet niet hoeveel die nieuwe aanbieding van ajax betreft maar ja dat weet niemand )

20 juni 2011 om 12:48

ik had gelezen dat hij rond de 2,25 verdient mischien was dat dan bruto.

20 juni 2011 om 12:04

Ze hebben al zo weinig geld.. en ze moeten al geld lenen.. en dan gaan ze Vargas met een 5 jarig contract proberen te halen? Kom nou

Ik denk dat Vitesse de club is die een poging gaat wagen bij Vargas! Het is de enige Nederlandse club met veel geld en zijn op zoek naar goeie spelers om volgend seizoen mee te doen om plaats 1t/m8.

20 juni 2011 om 12:07

Aangezien Schaars naar Portugal is gegaan, ben ik van mening dat de Nederlandse topclub PSV is.


20 juni 2011 om 12:06

Topclub in ontwikkeling(lol), maar ze hebben wel geld iniedergeval daar heb je gelijk in.
Ik denk niet dat vargas voor vitesse zal gaan als hij naar psv kan of fc twente.

20 juni 2011 om 12:13

Denk niet vitesse want dit is absoluut geen topclub (een topclub in ontwinkeling bestaat niet)
De topclubs in nl zijn Ajax psv feijenoord en twente.
Ajax denk ik niet daar er genoeg op zijn plek lopen.
Psv kan wel en hebben zoiemand ook zeker nodig.
Feijenoord ook zeker nodig.
Twente na vertrek janssen wel een backup nodig voor de nieuwe jansen(of concurrent)

Vitesse zou hem wel degelijk kunnen gebruiken maar denk niet dat het voor hem een stap hoger is,maar we zullen zien.

Er is al in AD gespeculeerd dat PSV er achteraan zit... en aangezien ze schaars al misgelopen zijn, lijkt PSV mij op t moment ook de meest logische kandidaat. Het enige wat nog een beetje in de weg zou zitten is Engelaar.

Als je de plannen van Vitesse hoort en ook het interview met Jordania in de VI hebt gelezen, is het niet eens zo raar als Vargas voor Vitesse kiest! Jordania gaat jaarlijks 50 miljoen in Vitesse pompen, daarnaast is het samenwerkingsverband met Chelsea ook aantrekkelijk voor Vargas! Speel 2 jaar goed bij Vitesse en de kans is groot dat je een transfer naar Chelsea kan verdienen!

20 juni 2011 om 12:19

Niet jaarlijks 50 miljoen, maar hij heeft 50 miljoen in totaal ter beschikking. Maar van de topclubs in nederland en daarnaast Vitesse is de laatste wel de club die daardwerkelijk een serieus bod kan doen. De rest moet een beetje oppassen met de uitgaves...

20 juni 2011 om 12:22

jaarlijks 50 miljoen? Ik denk dat het alleen geldt voor dit jaar dat de heer jordania 50 miljoen gaat pompen. Ja geld is er wel.

20 juni 2011 om 12:43

In 2016 willen ze op een standaard begroting van 50 miljoen zitten...

Ik denk Ajax.
Of Feyenoord. Dat de vrienden van Feyenoord geld gaan pompen
Die willen 5 t/m 7 miljoen betalen voor een speler
Vitesse kan dan wel geld hebben.
Maar als ze zulke spelers willen kopen zullen ze nog ffkes moeten wachten.
zullen ze eerst eens Europa moeten halen denk ik.
Of een status moeten opbouwen.
Want een club als Vitesse zou mij zkr niet aanspreken.
En Vitesse is geen topclub.
Fc Twente kan ik niet serieus nemen.
Die roepen maar, en roepen maar.
En je zult zien dat er geen donder wordt gekocht daar.
En ook Twente is geen topclub. al hebben ze al aardig wat jaren goede dingen laten zien.
Als ze dat is 10 jaar volhouden mogen ze praten over een topclub.

20 juni 2011 om 12:49

''fc Twente kan ik niet serieus nemen. Die roepen maar, en roepen maar.''

Als je anderen beticht van het uiten van (in jouw ogen) loze kreten, moet je er zelf ook niet aan beginnen he...

Leg eens uit wat je bedoelt?

20 juni 2011 om 14:12

Haha ''die roepen maar, en roepen maar''

Ik zou ook wel eens willen weten wat je bedoeld! Ik heb namelijk bij twente niet meer namen gehoord dan bij andere clubs! En de namen die ronddoemen bij Twente hebben ze niet allemaal zelf genoemd! Dus kom maar op met je uitleg

20 juni 2011 om 14:26

Dat is dus juist wat ik bedoel.

Heel Twente roept maar, en roept maar! Bedoel ik vooral de fans mee natuurlijk.
Dus het is gewoon zoals ik het typ ( zeg ).
Ga eens kijken op jullie Fc Twente blog.
Is gewoon om te laggen.
Denk dat je me dan wel snapt
En natuurlijk reageer ik daar ook niet eens op.
Voel ik mezelf egt te goed voor.
Ik leef gewoon in de realiteit natuurlijk.
Maar het wel iets om heel hard van te laggen.
Want de fans kunnen wel zoveel willen, maar dan hebben ze het nog niet.

20 juni 2011 om 15:04

Om te ''laggen'' jeemig........ Lachen bedoel je.
Sorry hoor maar reageer beetje in Nederlands als je een en ander wilt (af)kraken.

Tot nog toe schreeuwd Twente niets.

20 juni 2011 om 15:05

Ik bedoel.
Dat heel Twente vanalles roept, maar er helemaal niks van waar is.
Ga maar eens kijken of het Fc Twente blog. dan snap je mij wel denk ik!

20 juni 2011 om 16:53

@vanbeem
ik heb even gekeken en snap je niet...

Verklaar jezelf nou eens nader?

20 juni 2011 om 12:53

Nu spreekt Vitesse je nog niet aan nee! Maar als er daadwerkelijk zoveel geld wordt gepompt dan is Vitesse een hele serieuze kanshebben om over 2 jaar zomaar mee te doen om de landstitel! Dan spreekt de club je inneens wel aan! Als je alleen al hoort dat er 10 miljoen wordt besteed aan het trainingscomplex! Met 7 verwarmde velden, sauna's, chillrooms, bubbelbaden enz! Heel Nederland gaat nog versteld staan van Vitesse!

20 juni 2011 om 14:12

Nou dan zou ik zeggen.
Eerst zien dan geloven.
Hoe kan je hem serieus nemen?
Toen hij vorigjaar zij binnen 3 jaar kampioen lachte ik me dood.
Mooie praatjes heeft hij wel. Maar hij heeft nog niks gedaan helaas.
Afgelopen seizoen zou hij ook ''grote” spelers te gaan kopen.
Zou er niet van opkijken als hij in de winterstop nog niks heeft gepresteerd dat Abramovitsj met zen vriendjes de koffers pakt.

20 juni 2011 om 15:05

Jordania moet je juist serieus nemen! Als je een echte voetballiefhebber bent en er een beetje verstand van hebt, dan heb je zijn interview gelezen in de VI en snap je meteen dat hij te vetrouwen is! Hij is op dit moment een trainingscomplex aan het bouwen van 10 miljoen, denk je dat hij dit doet om over een jaar weer weg te gaan? Natuurlijk moeten we eerst zien en dan geloven, maar Vitesse word bop termijn gewoon een topclub in Nederland

20 juni 2011 om 15:21

Jou kun je ook neit serieus nemen. Waarom zou een speler van Club Brugge op dit moment naar feyenoord gaan zeker gezien de andere clubs die ook interesse hebben. Anderen betichten van praatjes maar zelf nog last hebben van grootheidswaanzin terwijl de realiteit is dat jullie volgend jaar weer moeten hopen op een plek in het linker rijtje.

Dit zei ik al paar weken terug, de Nederlandse clubs liggen te slapen deze jongen is van het niveau Bryan Ruiz en zo goedkoop.
Ajax sla je slag.

Met deze opstelling wordt je zo makkelijk kampioen en je kan ook stunten in de Champions League.

Steek/Kennet
Vdwiel
Alderweireld
Vertongen
Boile/Blind
Anita/Zeeuw
Jannsen
Vargas/ebici
Eriksen
Sulej/Boerig
ElHam/Sigtho
20 juni 2011 om 12:28

Jij snapt het nog steeds niet hé? Jij weet de visie van Ajax' tactiek nog steeds niet? 433! En tevens Sigthorsson is nog niet zeker.

20 juni 2011 om 12:31

Jij snapt het niet volgens mij, Eriksen speelt altijd met de punt naar voren, dus wat zeik je om niks ?

20 juni 2011 om 12:36

feitelijk is het verschil niet zo groot tussen de 4-2-3-1 als schizo zet en een 4-3-3
Immers, van de 3 middenvelders van een 4-3-3 staat er toch iemand verder vooruit geschoven. Of je de buitenste spelers van de 3 aanvallende middenvelders in een 4-2-3-1 nou als aanvallende middenvelders zet of als buitenspelers maakt niet zoveel uit. Hun taak in het veld is hetzelfde.

20 juni 2011 om 12:55

Oh rustig, Even verkeerd gekeken @schizo

ajax zal het niet zijn lijkt me, middenvelders genoeg...
psv kan zo'n jongen wel gebruiken, een middenvelder met scorend vermogen, als psv iets nodig heeft dan is het dat wel...
vitesse zou me ook niks verbazen maar ja dat kun je nou niet bepaald een topclub uit nederland noemen... twente dan misschien?
naja ik ken deze jongen verder niet maar hij moet wel uitzonderlijk goed zijn voordat hij naar ajax mag komen wat mij betreft, nog een middenvelder is simpelweg overbodig...

Vargas vermeld nu zelf op zijn facebook pagina dat hij Club zeker verlaat en dat deze week de beslissing valt. Dankt zijn supporters. Hoop dat het Anderlecht wordt, maar ik vrees ervoor.......

Ajax zal het niet zijn, die hebben middenvelder genoeg en met Eriksen een parel in huis op die positie. Zelfs Janssen, Lodeiro en De Zeeuw kunnen daar nog spelen.

Grote kans dat het Twente is, die zijn nog opzoek naar een tweetal middenvelders. PSV twijfel ik over want die zitten toch met de hand op de knip nu. AZ zou ook nog kunnen, al is dat officieel even geen topclub meer op de moment. AZ heeft echter nog wel wat status gezien het recente kampioenschap. En daarmee bedoel ik niet te zeggen dat AZ zich ooit heeft mogen vergelijken met de traditionele top 3, ik bedoel alleen dat we nog wel een beetje status overhebben ondanks de moeilijke situatie van vorig jaar.

Volgens mij maakt Anderlecht toch nog altijd een dikke kans hoor. Vraag is of buitenlandse teams veel miljoenen op tafel gaan leggen, ik denk het niet. Ik gok op een bod van 2-3 miljoen. Als Anderlecht wil, gaan ze daar wel met een half miljoen of meer over. Maar de sleutel ligt in handen van Brugge: verkopen ze hem liever voor 2 miljoen aan pakweg Benfica dan voor 3 aan Anderlecht?

Verder is het jammer dat Vargas zo lang out was, want die jongen is echt een pak meer waard. Eens in topvorm en een jaar topfit, is deze jongen echt een topper. Een pak meer dan 5 miljoen waard. Maar ja.

Vraag is waar Vargas het liefst aan de slag gaat: misschien wel in Portugal of Spanje. Maar als het afhangt van Moskou, Anderlecht of een Nederlands team, zal hij toch liefst naar Anderlecht gaan denk ik.

De plannen van Vitesse zijn zeker om binnen nu en 2 jaar naar een jaarbegroting van 50 miljoen te gaan! Ook dit jaar pompt hij er al 50 miljoen in , waarvan er 10 naar het trainingscomplex gaat! Daarnaast is die samenwerkingsverband met Chelsea wel heel aantrekkelijk voor spelers zoals Vargas! En als er types zoals Vargas komen, dan duurt het niet lang meer voordat Vitesse een echte topclub is! Het zal me echt niks verbazen dat Vitesse een bod gaat doen, ze hebben geld zat en het is een mooie springplank naar een Europese topclub!

20 juni 2011 om 14:02

Een mooie springplank naar een Europese topclub? Dus je gaat van Club Brugge naar Vitesse (een dikke stap terug) en dan ineens zit je op een springplank naar een topclub? Lijkt me niet. Dat Vitesse eerst maar eens top-5 probeert te halen in Nederland, dan na verloop van tijd (4-5 jaar) probeert mee te doen voor Cl-voetbal, daarna leert spelen om de titel en uiteindelijk een topploeg wordt in Nederland.

20 juni 2011 om 15:08

Vitesse werkt samen met Chelsea en de nederlandse competitie is sterker en krijgt meer aandacht dan dat van de Belgen! En ja als je als Vargas zijnde 2 jaar goed speelt bij Vitesse , is een transfer naar Chelsea een mogelijkheid

20 juni 2011 om 20:35

Enkel naar Chelsea misschien, en dan nog. Het is niet omdat je het bij Vitesse goed doet, dat je klaar bent voor Chelsea. Het is nog altijd veel moeilijker om te slagen bij Club Brugge dan te slagen bij Vitesse, laten we daar aub niet schijnheilig over doen.

Goeie speler ,maar hij is niet inzetbaar heeft nog een blessure en wie weet kan hij dan pas na de winterstop spelen, denk dat PSV hem zo wie zo niet kan halen omdat hij ook te duur is. Eerder dan Twente of Ajax

Clubs kunnen de prijs laag gaan houden want hij moet eigenlijk weg uit Brugge , de fans kotsen hem uit na zijn flirt met Anderlecht en hebben hem bedreigd en zijn contract loopt af.

De club waar ik zelf gelijk aan dacht was PSV , nu Dszudszack weg is hebben ze een creative en scorende middenvelder nodig en Vargas heeft beide en is vrij goedkoop , Wijnaldum was ook een optie maar het lijkt erop dat PSV de vraagprijs niet wil betalen en niet zo lang op Wijnaldum wil wachten die er nog niet uit is.

Twente zou misschien inspelen op het eventuele vertrek van Ruiz maar er is nog geen enkele club die zich officieel heeft gemeld bij Twente dus dat is dan wel een risico als je met beide zit en je hebt nog Willem Janssen gehaald en Brama en misschien Fer. Want Vargas zou als speler van buiten de EU niet goedkoop zijn qua salaris.

On Topic:

Wat apart dat er zo geheimzinnig gedaan wordt. Hierdoor lijkt het over een club te gaan die eigenlijk de centen niet heeft. Dus wordt er met extern geld aangekocht? Dan denk ik aan een Fey of P.s.v.

Ajax zou niet logisch zijn, maar van mijn club ben ik wel meer gekke dingen gewend. Ik hoop alleen niet dat wij hem halen, puur omdat wij een goede middenvelders hebben nu en zeker 1 talent in de jeugd / het 2e hebben rondlopen. Of Eriksen moet voor een container met geld worden verkocht..

Tot slot: (off topic) wat verdrietig om al die defensieve reacties te lezen m.b.t. Twente.. #fail
Twente is geen topclub, klaar. Zo lang Feyenoord nog wordt beschouwd als topclub (ben ik niet mee eens overigens), is Twente zeker nog geen topclub. Twente is wel op de goede weg.. en Fey kan ook nog veel goed maken, en de status topclub echt (terug)verdienen.

PSV of Twente zal dat dan zijn neem ik aan.. Heeeeel stiekem hoop ik dat het Feyenoord is, zou goede vervanger van wijnaldum zijn,

Misschien Heerenveen? Met het vertrek van Väyrynen, Grindheim en misschien Haglund, hebben ze toch een middenvelder nodig. Kums is al aangetrokken, maar wie weet...

20 juni 2011 om 13:55

Er staat topclub, met alle respect maar Heerenveen is geen topclub.

PSV heeft contact met hem opgenomen. Het is al langer bekend dat PSV interesse had in Vargas vorig jaar wilde ze hem overnemen maar koste het teveel geld. Ben heel benieuwd zou een uitstekende aankoop zijn. En als Vargas komt gaat Toivoinen wrs naar Engeland.

Goede voetballer maar echt een vedette. Ik denk dat Twente best de Nederlandse ploeg kan zijn. Inspelen op een vertrek van Ruiz misschien?

Ik verwacht persoonlijk dat Fc twente die club is uit Nederland.
Ajax heeft met Janssen al een degelijke middenvelder gehaald, en valt dus eigenlijk af gezien ze anders teveel middenvelders krijgen.

Bovendien heeft Fc Twente de laatste weken veel interesse gehad in verschillende middenvelders ( Wijnaldum, Strootman ) en verbaast het me dus niet als Fc Twente nu voor Vargas gaat.

Als ik alle clubs zo zie, dan denk ik dat de Nederlandse topclub weinig kans maakt, tenzij een enorm salaris gegeven wordt. Maar dit verwacht ik niet van Ajax (niet speler nodig), Psv(heeft geen geld) en Twente(zuinig).
Ik verwacht ook dat de interesse van Twente komt

Dat wordt dus Ajax, PSV of FC Twente, dat zijn momenteel de enige topploegen in Nederland.
Dan zie ik berichten als 'FC Twente is nog geen topclub dus die valt af' maar dat is onzin, het mag dan geen topclub zijn, maar wel een topploeg, en aangezien Ruiz en Rosales (ook smaakmakers uit de Belgische competitie) de overstap maakte naar FC Twente, denk ik dat FC Twente de ploeg is die een bod gaat doen.

Ik denk ook zeker niet dat FC Twente kansloos is, Ruiz kon namelijk ook naar clubs als Zenit etc maar koos voor de Eredivisie, aangezien dat bekend staat als een springplank naar de top.

Ik ken Vargas niet goed, maar heb geziend dat hij voor zijn blessure enorm veel scoorde, Ajax kan een goede speler altijd gebruiken, en PSV al helemaal na het vertrek van Dzsudzsak, toch denk ik dat het FC Twente wordt die een bod gaat uitbrengen.

PSV is de geïnteresseerde club, PSV is al langer met Vargas bezig maar wil het nog niet uitbrengen omdat als een Nederlandse club interrese in een speler toont er meteen 10 buitenlandse clubs op zitten.

Vargas zou een uitstekende aankoop zijn voor Psv, ik hoop iig dat hij komt. Een sterke speler die in mijn ogen PSV zelfs zou kunnen dragen en over 2 a 3 seizoenen voor een mooi bedrag kan worden doorverkocht( wat ik natuurlijk niet hoop want de Nederlandse top moet zijn goede spelers proberen te houden).

Volgens een goed geinformeerde bron gaat PSV vanavond een bod uitbrengen op Vargas van 3 miljoen euro... Ik ben benieuwd, het zou wel logisch zijn...

Uit betrouwbare bron heb ik vernomen dat het hier om Vitesse gaat. Maar het is maar de vraag of hij daar zin in heeft, persoonlijk zou ik ook voor Anderlecht gaan.

Het meest logische zou denk ik PSV zijn, alleen hebben zij niet de financiële middelen. Ajax heeft dat wel maar ze hebben al veel middenvelders en daarom hoop ik ook niet dat Ajax hem gaat halen. Twente zou het ook nog kunnen zijn sinds het vertrek van Janssen maar ik betwijfel het. Feyenoord kan pas wat doen als ze iemand verkocht hebben. Of ze moeten geld extern krijgen maar dan zou hij Wijnaldum of Fer in de weg zitten. Overigens kan PSV misschien wel wat doen sinds het vertrek van Dzsudzsak en een extra lening die ze hebben. Alhoewel ze denk ik niet hun lening voor transfers gebruiken.

Uit zeer betrouwbare bronnen heb ik vernomen dat het hier om Willem II gaat. Vargas ziet deze overgang wel zitten. Hij zegt zelf: ''volg Willem II al een tijdje, maar ik ben serieus van mening dat deze club mijn ontwikkeling kan vorderen.''

Nee, schei uit. Vargas zal heus niet naar Nederland komen. Als er 2 fantastische clubs uit Portugal aankloppen en een club uit Moskou waar je goud geld kan verdienen, verkas je toch niet naar de eredivisie. Deze topclub uit Nederland zal hem graag willen hebben, maar de kans is klein dat hij komt.

Gaat hier bijna zeker om Twente. Vargas is een tijdje geleden al aangeboden bij Twente. Ik hoop echt dat hij komt, twente heeft behoefte aan een nummer 10.

Als er Russische en Turkse topclubs voor hem in de rij staan, dan zie ik hem niet naar Nederland komen.

Club Brugge moet nog altijd rekening houden met een aankomend vertrek van Ronald Vargas. De smaakmaker van de club, waar Adrie Koster aan het hoofd is, denkt na over een transfer naar een Europese club.


Ronald Vargas

Club Brugge wil Vargas wel langer aan zich binden, maar jammer genoeg voor Club heeft de Venezolaan zijn zinnen gezet op een vertrek uit België. Over belangstelling heeft Vargas niet te klagen. Volgens Het Laatste Nieuws zouden Sporting Lissabon en Benfica zinnen hebben gezet op de spelverdeler, een hebben ook Anderlecht en een Nederlandse club de 24-jarige middenvelder op het lijstje. Volgens diverse belgische media is die Nederlandse club Ajax.

Vargas’ zaakwaarnemer bekijkt momenteel de mogelijkheden om zich te beroepen op de Webster-wet. Deze wet maakt het voor een speler die drie jaar bij dezelfde club speelt mogelijk om voor een vastgesteld bedrag te vertrekken. Enige voorwaarde is dat het om een transfer naar een andere competitie gaat. Als dat het geval is, lijkt Anderlecht kansloos om Vargas binnen te halen.

Bron: http://transferzone.nl/tag/ronald-vargas-transfer/...
Ik zou het een mooie speler vinden vooral straks in de CL

mm op Sporza.be staat een verhaal over hem (http://www.sporza.be/cm/sporza/voetbal/jupiler_pr...
Ik zie hem niet bijtekenen bij Club brugge als ik dit lees. Dus dan gaat hij zeker vertrekken en dan hoop ik dat hij naar Nederland komt

Even voor al die mensen die lopen te brullen dat Twente geen topclub is, kijk even naar de laatste vier jaar:

Twente 1 x kampioen 3 x 2e
Ajax 1x kampioen 1 x 2e en 2x 3e
PSV 1 x kampioen 2 x 3e en 1 x 4e
Feyenoord 6e 7e 4e en 10e

Volgens mij hebben ze de beste resultaten van iedereen...

20 juni 2011 om 17:00

De laatste 4 jaar? Een topclub ben je op basis van je totale historie. Die 0 Europese prijzen zijn in dat verband een beetje vervelend voor Twente. Derby County is ooit 2 keer kampioen van Engeland geweest in de jaren-70. Toch zou ik het geen topclub willen noemen!

Psv is het zowieso niet, die hebben intresse in Strootman!
Ajax heeft Theo Janssen al , maar ik zie Vargas daar ook nog wel komen!
Feyenoord, Twente kunnen hem niet betalen!
Dus ik denk dat het Vitesse of Ajax is!

Zonder twijfel kan je zeggen dat het PSV is want die bieden op spelers alsof ze zwarte cijfers hebben, Ajax kan het echt niet geweest zijn want ons middenveld is al perfect.
Al zou Twente het wel geweest kunnen zijn want Ruiz en Janko lijken te vertrekken en het kan de vervanger van Janssen zijn dus wie weet, al lijkt me PSV de meeste gewilde kandidaat.

'nederlandse' topclub biedt tussen maandag en woensdag op Vargas.

Op dinsdag dus!!

Vargas heeft zware kruisbandblessure opgelopen, zit momenteel in revalidatie....dus komt nooit terug op zijn oude kunnen (100 %). Zou dom zijn om ettelijke miljoenen voor hem neer te tellen.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren