Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Arsenal maakt werk van komst Gervinho en start gesprekken met Lille

Laatste update:

Arsenal lijkt serieus werk te gaan maken van Gervinho. De ster van de Franse landskampioen Lille staat al tijden in de vermeende belangstelling van the Gunners, maar sinds kort zijn de gesprekken tussen de beide partijen over een overgang dan echt van start gegaan. Dit laat technisch directeur van Lille Frederic Paquet dinsdag in de Franse media weten.

/

Gervinho gaf vorige week al aan dat hij naar Engeland wil. “Hij wil nu toch echt een stap gaan maken”, zei Paquet. “Wij hebben dit serieus genomen en zijn in gesprek gegaan met het management van Arsenal. Wij zullen spoedig te horen krijgen wat zij nu daadwerkelijk van plan zijn. Gervinho heeft in ieder geval laten weten dat zijn persoonlijke voorkeur naar Engeland uitgaat.”

“We zullen wel zien wat er gaat gebeuren”, vervolgt Paquet. “Wij weten dat hij in ieder geval een speler van behoorlijke waarde is.” Arsenal is niet de enige kaper op de kust: Newcastle United, Manchester City, Liverpool en Tottenham Hotspur zouden ook interesse hebben getoond in de Ivoriaan, die Lille in ieder geval niet voor een andere Franse club zal gaan verruilen.

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Gervinho is een goede speler, maar ik denk eerlijk gezegd dat het geen speler is waar je prijzen mee gaat winnen.

14 juni 2011 om 11:22

Het is juist het type speler dat Arsenal zoek. Snel, sterk, kopkracht, koele afmaker en technisch zeer begaafd. Met Van Persie naast hem en Fabregas erachter zal hij echt van grote waarde zijn.
Beter dan Chamakh en Bendtner bijelkaar geteld.

Samba is ook bijna binnen.

Exits: Bendtner, Denilson, Clichy, Squilacci en Almunia zijn zo goed als zeker

Snelle actie is noodzakelijk als ze Nasri en Fabregas willen behouden en ook de supporters tevreden willen houden

14 juni 2011 om 11:42

Ik dacht dat Clichy wel netjes deed op de linksback positie. Is nog jong en heeft denk ik nog wel heel wat meer in zijn mars dan dat hij tot nu toe laat zien

14 juni 2011 om 11:44

Ik volg regelmatig het Franse voetbal en hij heeft het dit seizoen goed gedaan. Op het WK was hij onzichtbaar, maar bij Lille heeft hij goed gepresteerd. Hij is ook zeker iemand die bij Arsenal past en het niveau aankan. Ik vind hem niet erg sterk in de lucht, maar dribbels en techniek heeft hij zeker. Ik juich deze transfer ook toe, maar ik denk niet dat het zal resulteren in prijzen. Daarvoor zal Arsenal nog meer spelers moeten aantrekken.

Die Samba heeft een goede indruk op me gemaakt. Echt een beest is dat en is verdedigend erg sterk. Zou een goede aankoop zijn, maar hij zal niet goedkoop zijn.

14 juni 2011 om 11:47

Zolang Gervinho niet de enige aankoop is, is het prima. Maar ik ben bang dat dit onze ''topaankoop'' van het seizoen zal zijn... en dan kan ik je vertellen dat het gewoon middelmaat is wat we binnen halen.

Hopelijk halen we Varane trouwens.

14 juni 2011 om 12:02

Bendtner zou echt een slechte verkoop zijn, hij heeft nooit echt het vertrouwen gekregen bij Arsenal en ik schat hem nog steeds in als een topspits, als je hem vertrouwen geeft word ie overal topscoorder.

14 juni 2011 om 12:02

@El Fenomeno
Op het WK was hij vooral onzichtbaar omdat hij als diepe spits speelde. Vindt het toch meer een speler voor op de flank.

14 juni 2011 om 12:29

Ja, maar als ik lees dat Wenger niet veel te besteden heeft en niet graag veel geld voor een speler betaalt, dan kunnen we concluderen dat dit dé zomeraankoop van Arsenal wordt.

14 juni 2011 om 12:50

@devisser

Bendtner is geen topspits! Kijk hoeveel 100% kansen hij in 2 jaar al gemist heeft en dat zijn echt gewoon 100% kansen! Het is een goed aanspeelpunt maar geen goede afmaker.

14 juni 2011 om 13:32

@devisser
Het was alleen jammer dat als hij een keer wel het vertrouwen kreeg niet zijn kansen greep.

14 juni 2011 om 14:31

Vergis jij je niet met Falcao of Benzema? Want deze Gervinho is noch sterk, noch krachtig in de lucht en noch een koele afmaker. Hij is bijna hetzelfde type speler als Kalou en dat hebben we op dit moment niet nodig.

We hebben een echte nummer 9 nodig!

14 juni 2011 om 17:58

Die hebben jullie al hij heet Marouane Chamakh.

14 juni 2011 om 18:14

Da's geen nummer negen... Chamakh is niet goed genoeg, scoort niet, kan de combinaties niet aan en is gewoon irritant.

Werd binnengehaald als goede kopper, goede afmaker en goede voetballer, maar hij heeft niks waar kunnen maken.

Aantal doelpunten, maar meeste zat niks moeilijks aan, vooral simpele afmakertjes en daarvan heeft hij er ook nog veel en veel te veel gemist.

14 juni 2011 om 11:23

Daarom past hij ook zo goed bij Arsenal..
Nee maar spelers ontwikkeling zich erg snel als ze eenmaal bij Arsenal voetballen. Genoeg Voorbeelden.

14 juni 2011 om 11:24

Agja Lille heeft het bewezen, dus waarom Arsenal niet? En 1 speler maakt nog geen winnend team daar ik denk dat Arsenal in potentie meer kwaliteit bezit dan Lille. Maar we gaan het zien, de eerste versterking is al bijna een feit, laat Arsene er aub meer komen!

Eindelijk een echte topper in huis, als ze Gervinho halen is het een degelijke vervanger voor Nasri. Hij is samen met Drogba een baas in Ivoorkust en in Frankrijk doet hij het ook niet slecht. Een typische geval die een stap naar de wereldtop moet maken en bij Arsenal zit hij op de juiste plek.

Wel heb ik liever gezien dat hij naar Chelsea kwam, goed voor die chemie onder de Afrikaanse groep.

14 juni 2011 om 11:27

Gervinho is op geen enkel punt te vergelijken met Nasri. Vreemd hoe jij dat ziet. Die man is gwn een standaart speler voor in de aanval, terwijl Nasri vanaf het middenveld de speler is die de aanvallen opzet. Als ze vervanger voor Nasri willen halen , moeten ze bij Sergio Canales zijn of Gokhan Inler.

14 juni 2011 om 13:13

Maar dan kijk je nog verder, wat ik bedoelde was dat je met de komst van Gervinho geen tot weinig kwaliteit inlevert. Gebaseerd op het vertrek van Samir Nasri, Canales komt gewoon tekort daar moet je ook realistisch in zijn. Gokhan Inler zou nog een eventuele optie kunnen zijn.

ja hier was ik dus bang voor, weer zo'n net niet speler waarschijnlijk. Come on Arsene, haal eens echte versterkingen als falcao, samba, cahill, hazard, en nog een vervanger voor denilson svp.. en niet van die wack-ass spelers, maar gewoon toppers. Ivan Gazidis zei gisterenavond tegen de fans dat het een drukke zomer wordt, dan hoop ik niet dat ie bedoelde druk in de zin van we gaan zo min mogelijk geld uitgeven door goed te onderhandelen over matige spelers..

14 juni 2011 om 11:25

Geef me 1 reden waarom spelers als Samba en Hazard beter zouden zijn als Gervinho? Het blijft altijd de vraag of een speler het goed gaat doen ongeacht de naam...

Gervinho is 1 van de betere spelers van Lille en ook van de Franse competitie, waarom zou hij net als Nasri niet kunnen bevallen?

14 juni 2011 om 11:33

samba heeft gewoon hoop ervaring in de epl, is oersterk, in de lucht bijna niet te kloppen, oftoewel type campbell. Plus hij kan een leider zijn achterin, als je ziet hoe hij het bij black burn doet.
Hazard is gewoon veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel getalenteerde dan gervinho en is mijn ogen een betere speler voor arsenal omdat hij over meer techniek beschikt.
Het blijft altijd de vraag idd, als je kijkt naar vermaelen, zat ik ook niet op te wachten maar is nota bene onze belangrijke man achterin. Maar ik weet het niet met gervinho, hij wordt waarschijnlijk gehaald als opvolger van bendtner want arshavin blijft gewoon. Of wenger gaat met gervinho en nasri op de flanken spelen of nasri en walcott. Ervan uitgaande dat nasri gewoon blijft.

14 juni 2011 om 12:01

Dat Vermaelen 1 van de betere is geeft alweer aan hoe slecht de defensie is van Arsenal is...

Gervinho is een aankoop waarvan je verwacht dat Arsenal er beter van wordt. Arsenal staat bekend om de lage uitgaves daarom zijn ze sneller geneigd een risico te lopen.

Dat verhaal van Samba klinkt erg goed, maar kan ook verkeerd uitvallen zoals elke transfer, wat ik enkel wil aangeven is dat het altijd een risico blijft.

14 juni 2011 om 12:05

Ja maar bij de een is het risico wat hoger dan bij een ander.
Over vermaelen ben ik het niet met je eens.. ik vind hem echt een goede verdediger. Vorig jaar toonde hij een meerwaarde voor arsenal te zijn..het is jammer dat hij dit seizoen geblesseerd was.

weer zn aankoop waarmee je 4de wordt. dit zijn leuke spelers, maar win je geen zilverwerk mee wenger. tijd dat het management bij arsenal dat ook gaat inzien, want zo het wordt toch wel duidelijk dat je onder deze trainer met zijn filosofie geen grote prijzen meer gaat winnen. het is tijd om afscheid te nemen van wengert.

En dan Hazard ook in de onderhandelingen meenemen, dan kunnen ze het Lille koppel weer herenigen!!

Gervinho is een heerlijke voetballer, dat staat buiten kijf. Maar of hij ook de broodnodige prijzen voor Arsenal binnen zal brengen? Ik ben er bang voor eerlijk gezegd.

Ik denk dat Arsenal allereerst alles op alles moet zetten om hun sterkhouders te behouden, en daarnaast één hele goede centrale verdediger aan te trekken. Cahill bij voorkeur van mijn kant..

Dan moeten ze alleen nog op zoek naar een echte topper voor achter de spits, die kan zorgen voor een goede aanvoer. Want met Nasri en Cesc had je dit seizoen 2 fantastisch combinerende spelers, maar zodra 1 vd 2 hun dag niet had, liep de aanval van Arsenal al snel op een dood spoor

Stekelenburg
Sagna
Verm/Kosc
Cahill
Clichy/Enriq
Cesc
Wilshere
Walcott
??
Nasri
v. Persie

Goede en leuke speler, doet het goed hoor in de Franse competitie.
Maar geen wereldtop, dat is wat Arsenal denk ik mist, spelers die ''vaak tot altijd'' het verschil kunnen maken.
Spelers net zoals Robin, Cesc en Nasri.
Dacht meer aan spelers als Hazard( Die nota bene zelf aangaf naar Arsenal te willen gaan en die met Gervinho speelt, maar zal voor Wenger waarschijnlijk te duur zijn, potentie om snel wereldtop te worden overigens)
Falcao en Bezema ( komt denk ik niet, om maar een speler van niveau op te noemen die bij Arsenal het verschil zou kunnen maken en Arsenal weer eens kampioen kan maken, samen met andere sterkhouders)
Teleurstellend nieuws dit, maar goed: Gervinho is Frans en niet al te duur, grote reden voor de komst naar London

14 juni 2011 om 11:37

Chicharito, Piqué, Park, Carrick, Nani,... allemaal waren het geen wereldspelers toen ze bij Manu terechtkwamen. Maar ze pakken er nu toch wel prijzen mee hé. Ik denk dat bij Arsenal het grootste probleem het gebrek aan evenwicht in het team is.

Trouwens, Gervinho heeft alles in zich om een wereldspeler te worden. Zeer snel, technisch begaafd, scorend vermogen, ... Zeker in Engeland zie ik hem wel potten breken hoor.

14 juni 2011 om 12:33

Evenwicht inderdaad, geen goede bank, laten het af weten wanneer zij aan de bak moeten. ( Dat is punt 1 )

Ik zie liever een wereldtop speler komen, eentje die zich al bewezen heeft op topniveau. Eentje met nog meer flair en die direct beslissend is.

Ik weet dat Gervinho een goede moyenne heeft en zich heeft bewezen in de Franse competitie.
Maar Arsenal heeft gebrek aan grondpijlers, ook in de aanval. Robin doet het allemaal alleen voorin, ik heb liever een topspits erbij en dan Wenger 4-4-2 gaat spelen.

Gervinho is wel een aardige aanvaller. Snel, sterk, technisch en sterk met de kop en bovendien iemand die als hij voor doel is niet zo snel zal missen. Maar of hij de absolute man is die Arsenal nodig heeft weet ik niet, hij is nog jong en kan natuurlijk nog veel groeien. Maar als hij komt dan verwacht ik toch dat Chamakh of Bendtner zal vertrekken.

De vraag is natuurlijk in welk systeem Wenger gaat blijven spelen want ze hebben uiteraard ook nog een Walcott, Arshavin en al die spelers in de buurt. Ik verwacht dan ook dat één van deze spelers zal vertrekken.

14 juni 2011 om 11:58

bendtner vertrekt sowieso..gaf hij zelf al aan.

Gervinho is een topaanvaller, de verbeterde versie van Walcott, totaal pakket om een topspeler te worden.!

14 juni 2011 om 13:36

Verbeterde versie van Theo Walcott?? Damn hoe kijk jij naar voetballers.. Theo Walcott is een uitzonderlijk talent met veel snelheid in zijn spel. Past precies bij engelse stijl van voetbal. Gervinho daarentegen is technisch en meer niet. Walcott is gevaarlijker voor de goal en doelgerichter ook. Speelde de linkerkant van Barca kapot in de CL vergeet niet!

14 juni 2011 om 14:24

Walcott doelgerichter? Hoe doelgericht ben je als aanvaller als je nooit scoort? Walcott mist 100% kansen alsof hij er lol in ziet. Veel snelheid. Hiermee zeg je eigenlijk al genoeg over Walcott en had je niet verder moeten gaan.

14 juni 2011 om 17:14

Hij is meer de man van de voorzetten en assists, daarmee bezorgt hij zijn ploeggenoten wel kansen. Arsenal is niets voor niets een scorende ploeg. Dat moet je weten he

uhhh Gervinho is Ivoriaans mensen... En wat ik niet begrijp is dit. Voordat Drogba naar Chelsea ging was hij de man bij Marseille. Nu heeft Gervinho het goed gedaan en wil Arsenal hem kopen en is het zogenaamd net niet. Hoeveel wedstrijden hebben de mensen die dat zeggen nou eigenlijk gezien van hem? Dat zou ik graag willen weten...

Sted...

Ik heb gemixte gevoelens over deze transfer.

Het liefst zie ik nu gewoon 2/3 verdedigende versterkingen ( 1 centrale verdediger, 1 linksback en 1 verdedigende middenvelder )

Deze speler is toch niks beter dan Chamakh? Gewoon weer een 13 in een dozijn speler.. Waarom halen ze geen topper? Ga dan voor Hazard of Benzema als je toch echt een Franstalige speler wil..

Arsenal moet spelers halen uit de Duitse competitie die hebben de mentaliteit die Arsenal nodig heeft. Met Frans talige spelers hebben ze nu al genoeg geprobeerd. Ik denk dat een Sweinsteiger of een paar van die Bordussia Dortmund gasten er voor kunnen zorgen dat Arsenal een winnaarsmentaliteit krijgt.'

Misschien een paar euro duurder maar dan verander je tenminste iets. Met dit soort versterkingen blijft Arsenal een mentaal prakkie!

14 juni 2011 om 15:19

Dat heeft natuurlijk niks met Fransen te maken, er lopen vast wel meer Vieira's & Diarra's rondt.
Ben het wel mee eens dat dit nou niet de 'geniale' aankoop is waar we op zitten te wachten, al is ie wel gewoon beter dan Bendtner & Chamakh.
Beter? Ja! Goed genoeg? Nope.. naast Vpersie moet een geweldenaar komen, dit is een risico, tuurlijk kan ie het geweldig gaan doen, maar er is een grotere kans dat ie het niet waar gaat maken.

Als ze Samba binnen slepen heb je al gelijk een andere mantaliteit achterin, sowieso acht ik de achterhoede net wat belangerijker.

14 juni 2011 om 15:29

Hier kun je nog wel eens heel erg gelijk mee hebben ondanks dat ik hem bijna nooit eens ben met jou wat betreft Arsenal.

Duitsers hebben toch wel de mentaliteit van altijd door gaan ook al is het bijna onmogelijk en ze weten dankzij hun inzet vaak hun gebrek aan techniek te compenseren dat is precies wat Arsenal nodig heeft.

Subotic, Hazard, Götze en M'villa of Fellaini halen als Cesc verkocht word kan Nasri op zijn positie en Götze rechtsvoor en anders kan Nasri rechtsvoor en Götze nog laten rijpen op de bank.

szsesney
sagna
subotic-sam
vermealen
baines
cesc/nasri
Fellai/mvil
Wilshire
Nasri/gotze
persie
hazard/gotze
14 juni 2011 om 15:30

Ik denk dat een Subotic niet zou misstaan bij Arsenal

14 juni 2011 om 16:26

Ik denk dat je met Hazard weer juist een typische Arsenal aankoop binnen haalt. Ik heb altijd nog de twijfel of Hazard de PL fysiek wel aan kan of niet. Arsenal heeft juist meer aan een speler die kracht met techniek kan combineren. Daarom kan ik de aankoop van Gervinho wel begrijpen. Ik denk dat hij de meeste mensen hier nog wel gaat verrassen. Als je de afgelopen wk gevolgd hebt dan kon je al zen hoe goed deze jongen wel niet is, Bruikbare speler op de flanken.

Mijn gevoel zegt dat Gervinho net als Arshavin eindigt.
Hoge verwachtingen maar later veel op de bank vanwege tegenvallende prestaties.

Dit is wat mijn gevoel zegt.

Ik snap het ook niet meer hoor. Er is toch al zo ontzettend vaak gebleken dat je met dit soort spelers geen prijzen wint? Hetzelfde geldt voor Chamakh, Denilson, Diaby en ga zo maar door. In plaats van de 15 miljoen die je aan deze speler spendeert kan je ook het dubbele uitgeven aan een speler die het dubbele voor je club waard zal zijn, zoals Benzema.

Ik baal echt stevig als dit het soort speler is waar Arsenal achteraan blijft gaan. Dit is een aankoop die Tottenham zou doen, niet eentje die Arsenal moet doen.

14 juni 2011 om 12:58

''ik baal echt stevig als dit het soort speler is waar Arsenal achteraan blijft gaan. Dit is een aankoop die Tottenham zou doen, niet eentje die Arsenal moet doen.''
Wat weet jij nou daarover? Jij hebt echt veel te veel tijd voor de hand, altijd negatieve posts plaatsen en je noemt jezelf ook nog een gooner, erg depressief. Ik zou maar zeggen wacht maar af, of heb je liever je mening klaar voordat iets officieel is of voordat hij een bal heeft kunnen aanraking voor Arsenal?

14 juni 2011 om 12:59

Precies.

Tijdens de transferperiodes is er nu eenmaal weinig positiefs te melden over Arsenal. Tijdens het reguliere seizoen kan ik me positief uitlaten over Arsenal.

14 juni 2011 om 13:24

wat is precies?

en heb ook nooit iets positiefs van jou gezien over arsenal, ook niet tijdens het reguliere seizoen. Maar ik lees niet alle topics en alle comments dus daar kan ik me in vergissen natuurlijk.
Misschien is het een idee om je niet bezig te houden met de transfers? je zult het toch nooit goed raden wie er naar arsenal komt, niemand kan dat en helemaal niet de pers en gossip pers.
Just wait & see en zometeen begint pre season alweer, nog maar een kleine maand en dan kunnen we weer gaan genieten van mooi voetbal!

14 juni 2011 om 13:32

Jij gaat hier niet lopen bepalen waar ik me wel en niet mee bezig zou moeten houden. Ik hou me lekker bezig met de transfers die mij interesseren (dat houdt dus ook de transfers van bijvoorbeeld Ajax, Barcelona, Twente, Chelsea, United, Real in).

Ik kan hier wel gaan lopen melden dat ik fan van Arsenal ben omdat ze zo mooi spelen, en het beleid is zo goed, mijn favoriete spelers spelen er, de jeugd spreekt me aan en ga zo maar door, maar waarom zou ik dit doen? Zodat ik iemand als jou er van overtuig dat ik echt voor Arsenal ben? Sorry, maar daarvoor ben ik geen lid geworden van vz.

edit: dat 'precies' staat in deze gelijk aan: 'wat jij wil joh', of 'tuurlijk jongen', of 'als jij dat denkt'.

14 juni 2011 om 13:43

ik bepaal helemaal niks, ik geef je advies, dat is alles en je kan ermee doen wat je wilt. Snap nog steeds niet je ''precies'' maar dat zal aan mij liggen.
En je hoeft helemaal niks te overtuigen aan mij, ik vind het gewoon jammer net zoals jij het jammer vind dat Gervinho komt.
Ik garandeer je dat ik ook nooit meer op je zal replyen, want het ziet er naar uit dat je alles al beter weet en dat je ook erg volwassen bent.

14 juni 2011 om 13:11

@ Gooner

Real laat Benzema echt niet gaan hoor. Gervinho lijkt me wel handig om erbij te hebben, beetje stootkracht en scorend vermogen voorin kan geen kwaad. Als Arshavin vertrekt is de spoeling op de zijkanten toch dunbezaaid.

Maar ik snap dat je toppers wil, en die moeten ze eigenlijk ook gewoon halen ja.

Ik denk dat dit het type speler is dat bij arsenal past, werkt hard en technisch goed, is ook wat sterker en kopt er ook nog wel eens eentje in.

Ik lees trouwens veel sceptische reacties hierboven, van hier schiet je toch niks mee op etc., ik denk dat dat wel mee valt, hij zal niet voor enorm veel verandering zorgen, hij past bij de huidige spelersgroep, terwijl iedereen schreeuwt om verandering. Ik denk dat die mensen vergeten zijn hoe dichtbij we dit seizoen eigenlijk waren. Een agressieve premier league speler halen we wel voor een andere positie, je kan niet in een zomer transformeren in een bolton ofzo. Verder hoop je ook dat de spelers geleerd hebben van afgelopen seizoen.

Gervinho is een goede en leuke speler voor Arsenal. Hij is zeer creatief, weet goed met een bal om te gaan in korte ruimtes, en past bij het snelle spel van Arsenal. Nasri staat ook op de nominatie om te vertrekken, het zou een goede aanvulling zijn op de huidige selectie.

Ik ben niet echt een intensieve volger van het Franse voetbal, maar hoor positieve verhalen over Gervinho. Hazard heb ik wel gevolgd en dat leek mij een uitstekende speler. Misschien wel duur
( zeker voor Arsenal) maar wel een echte dreiging op de vleugels.
Is Gervinho beter dan Hazard???

Ik heb liever dat Arsenal Squillaci Arshavin Denilson Koncielny/djourou Almunia/fabianski Clichy
en Bendtner verkoopt.

Van dit geld kun je een uitstekende keeper kopen ( Bijvoorbeeld: Lloris/stekelenburg) en een uitstekende verdediger (bijvoorbeeld: Samba/vertonghen/cahill). Vooor het geld van Clichy en een klein beetje erbij moet je Baines kunnen halen.

En dan het geld dat Arsenal heeft gespaard investeren in Hazard. De kans dat je geld ophaalt met een enventuele prijs die sterk wordt vergroot door deze versterkingen is heel groot.

Ook zorgt Hazard voor aantrekkelijk voetbal.

Dan heet de titelfavoriet van de PL wat mij betreft Arsenal Fc

De wissels zijn dan Walcott Diaby Song Gibbs Djourou/koncielny Chamackh Synchezy en Almunia/fabianski

Lloris/Steek
Sagna
Vermaelen
Sam/Vert/Cah
Baines
Ramsey
Fabregas
Wilshere
Hazard
Van Persie
Nasri
14 juni 2011 om 14:05

Gervinho is op dit moment zeker beter dan Hazard dit seizoen meer doelpunten en meer assists dan Hazard.

14 juni 2011 om 14:17

Ik zie Arsenal niet Stekelenburg of Lloris kopen, omdat ze al met Szczesny een geweldige keeper hebben, die alleen maar beter wordt. En op de bank hebben ze Fabianski die een goede back up is, als er iets gebeurd met Szczesny. Dus een nieuwe keeper kopen is onnodig.

Arsenal is weer bezig om middelmatige spelers binnen te halen zo word je natuurlijk nooit kampioen. Gervinho is leuke speler voor Lille maar voor de echte top komt hij net te kort.wanneer haalt Arsenal nou echte toppers .Ze hebben al veel spelers rond lopen die geen top niveau hebben ,vermaelen ,song,diaby Djourou ,denilson ,clichy hiermee word je geen kampioen met zulke middelmaat en ze blijven middelmaat halen .En zo word het weer een hopenloze seizoen voor Arsenal ik wens de Arsenal fans sterkte

14 juni 2011 om 15:04

Ik word zo ziek van mensen zoals jij..
Als je de franse competitie een beetje hebt bekeken weet je dat het geen middelmatige speler is, jij bent zo´n type die zijn mening al klaar heeft liggen voordat je uberhaubt wat van deze speler gezien hebt. Deze Gervinho heeft met hazard en sow lille kampioen gemaakt, lille is een goed team maar als je teams als bordeaux marseille en L' OM rond hebt lopen is het zeker niet makkelijk om kampioen te worden. Daarnaast is hij de nieuwe smaakmaker van het nationale elftal van Ivoorkust, samen met drogba zorgt hij voor de goals bij Ivoorkust. Het is een snelle en kopkrachtige spits die uitstekend kan afmaken, als je hem met een 442 formatie naast Van Persie zet heb je een dodelijke aanval! Ik vraag me af of je ook zo over nasri dacht of over sagna drogba etc..

Gervinho, Hazard, Benzema, vertonghen en Samba binnenhalen !!
Heb je gegarandeerd het sterkste team uit de premier league ! Bendtner, denilson, clichy, rosicky en diaby mogen van mij allemaal de omgekeerde weg bewandelen.

Laten ze dan wel in het contract zetten dat ie zijn kaalheid accepteert en zich kaal scheert,
dit kan namelijk echt niet meer

14 juni 2011 om 15:27

Naast Song en Sagna zal die zich vast wel thuis voelen

14 juni 2011 om 15:45

Sagna is niet kaal en ik vind dat kapsel hem wel staan.
Song heeft gewoon een geniaal kapsel, al kan dat beter weer gewoon zwart

Maar die Gervinho is gewoon hard aan het kalen en dan heeft ie dat haar zo lelijk eroverheen hangen, dat kan gewoon echt niet.
Of die foto bij dit artikel, vanachter zie je zijn kaalheid, doe dan je haar ook niet meer lang en zet die tondeuse erin.
Al heeft ie toch een vrij groot voorhoofd, misschien om dat te camoufleren.. hoe dan ook,

Ik erger me hier aan

14 juni 2011 om 15:32

Haha idd het lijkt wel een pruik wat die opheeft, kunnen ze gelijk Fellaini erbij halen !

Kan wel goed fungeren als Stormram maar als basisspeler denk ik dat die (nog) te kort komt is wel een sterke jongen dus past in de EPL en aangezien Arsenal vooral mietjes heeft om het even grof uit te drukken is zo iemand wel handig.
Als Wenger toch zo van Fransen houd waarom haalt die dan niet M'villa op echt een groot talent en kan perfect uit de voeten als CVM waar Song nu staat.
Achterin moet er een nieuwe linksback aangezien Clichy om een af andere reden er niks meer van kan en Gibbs is toch wel erg vaak gebleseerd Baines zou hier een perfecte oplossing zijn een snelle redelijk jonge maar toch wel ervaren linkervleugelverdediger dan een centrum waar je naast Vermealen Cahill of Subotic haalt en voor op de bank Samba.

szsesney
Sagna
Cahill/subot
Vermealen
Baines
Fabregas
M''villa
Wilshire
Nasri
Persie
-

Man man man. Dezelfde reacties zie ik terug als in de tijd dat Chamakh zou komen. Ook van hij gaat het maken, hij kan dit, hij kan dat.. hij kan groeien tot. Arsenal heeft geen spelers nodig die eventueel, misschien, wellicht kunnen groeien. Arsenal heeft spelers nodig die er nu staan, klaar. En dan heb ik het niet over de aanpassingsfase maar over het kwaliteit, niet het talent.

Arsenal belooft weer eens veel zoals gewoonlijk, maar haalt weinig. Als deze speler zich ontwikkelt tot een beest heeft Arsenal goed gegokt. Maar dit zijn geen tijden om te gokken, dit zijn tijden van zekerheid. Zekerheid dat andere topspelers blijven etc.

Het is weer eens drie keer niks met onze Wenger.

Ze kunnen het best een nieuwe CV en 2 aanvallers halen, bijvoorbeeld, Samba/cahill/hummels, en op de buitens, Hazard en Gervinho, dan misschien nog paar breedte versterkingen omdat ze toch wel zo'n 60 wedstrijden in een seizoen spelen.

Lijkt me een goeie aankoop.
Gervinho is een soort speler die Arsenal goed kan gebruiken.
Kan een heel mooi duo vormen met Van Persie.

Goeie Aankoop hij zit ook bij het nationale team van Ivoorkust waar hij met Drogba een uitstekend duo vormt.
Hij zal het wel kunnen schoppen bij Arsenal, en met Nasri en Van Persie ook een goed duo vormt.

Denk gewoon een vervanging van arshavin die gaat vertrekken?

denk dat de aankopen nog zullen volgen voor de middenveld en verdediging

on:
gervinho is een uitstekende technische speler wat arsenal aan de flanken eigenlijk wel mist als je het zo bekijkt , walcott is de man van de sprint duels, vind walcott niet eens zo goed is een speler met beperkte kwaliteiten , arshavin aan de andere flank was afgelopen seizoen drama. denk dat arsenal arshavin moet verkopen gervinho voor hem in de plaats( ik weet dat gervinho rechts speelt en arshavin links)

Kijk Arsenal koopt gewoon de talenten daar staat die ook bekend om en gervinho past daarbij gewoon bij.
hij is een snelle speler en technisch.
Dus goeie koop.
Maar wel tip voor wenger koop verdedigers en hazard er ook bij, dan kunnen ze misschien kampioen worden.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren