Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Update: Klose mikt met Lazio op hoogste: ‘Vechten voor de eerste plaats’

Laatste update:

Niet Borussia Dortmund, niet Valencia, niet Galatasaray en ook niet Everton, maar Lazio wordt de nieuwe club van Miroslav Klose. De Italiaanse subtopper meldt op haar officiële website dat de aanvaller, die over een aflopend contract beschikte bij Bayern München, is vastgelegd. Donderdag zal Klose worden gepresenteerd aan de Italiaanse media.

/

In het korte statement dat Lazio heeft uitgebracht wordt niet gemeld voor hoeveel jaar de Duitser heeft getekend, maar vermoedelijk gaat het om een tweejarig contract. Klose wilde immers niet voor slechts één jaar tekenen en vertrok om die reden bij Bayern. Hij had opties in allerlei landen en heeft nu gekozen voor een avontuur in de Italiaanse Serie A.

Voor de 32-jarige Klose wordt Lazio zijn eerste buitenlandse avontuur. De 109-voudig international begon zijn loopbaan bij FC Homburg en kwam via 1. FC Kaiserslautern en Werder Bremen in 2007 bij Bayern terecht. Voor die club speelde Klose in vier jaar tijd 98 competitiewedstrijden, waarin hij 24 keer wist te scoren. Met Lazio speelt hij volgend seizoen in de Europa League.

Update 20:50 uur - Klose mikt met Lazio op hoogste: ‘Vechten voor de eerste plaats’
Voor het eerst in zijn profcarrière gaat Miroslav Klose buiten Duitsland aan de slag. De aanvaller van Bayern München speelt volgend seizoen voor Lazio. “Ik ga mijn best doen en denk dat we voor de bovenste plekken kunnen vechten, zelfs voor de eerste plaats”, laat Klose weten via de officiële kanalen van de club uit de Serie A. “Ik ben erg blij met Italië en Lazio. Het is een sterk team, met jonge spelers en ook de nodige ervaring.”

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Leuk avontuur voor Klose, ik ben benieuwd hoe hij het eraf gaat brengen bij Lazio!

Ik had Klose liever in Engeland of Spanje gezien, want ik vind hem niet passen in de Italiaanse competitie.
De verdedigers zijn er nog taaier dan in Duitsland en dan mag hij het wel bewijzen voor Duitsland, voor Bayern nog altijd niet.
Ik zie hem liever bij Everton of Valencia. Bij Valencia is hij trouwens echt nodig en ze spelen ook meer aanvallend, eigenlijk alles wat Klose nodig heeft.

8 juni 2011 om 23:43

hmm ben ik met je eens dat te verdedigers taaier zijn denk toch dat klose er genoeg in gaat schieten

9 juni 2011 om 00:18

Als je er op een WK zoveel kan inschieten als hem maakt het geen drol uit waar je speelt

9 juni 2011 om 01:01

Oh ja want op het WK spelen natuurlijk geen landen als Honduras, Algerije, Nieuw-zeeland of Noord-korea.

9 juni 2011 om 01:16

Nee, maar wel Australië, Servië, Ghana, Engeland, Argentinië en Spanje.

Niet de minsten, toch?

9 juni 2011 om 01:22

In Italie is ook niet elke team Inter of Ac Milaan.

9 juni 2011 om 08:47

@inoue
Niet zo slimme reactie van je, klopt als een bus maar totaal niet relevant vanwege het geen wat Ayoze zegt.

9 juni 2011 om 23:59

Ik bedoel te zeggen dat het te makkelijk is om te zeggen; omdat hij op het WK gescoord heeft, kan hij dat overal wel doen. Want ondanks dat het een WK heet, spelen daar niet alle sterkste landen ter wereld. Zelfde geld voor WK voor clubteams. Dat was meer mijn punt. En dan heb je nog dat hij met Duitsland in een veel sterker team speelt dan met Lazio.

Ben benieuwd voor zijn eerste keer buiten Duitsland. En Valencia heeft nooit interesse in hem getoond alleen de Bild beweerde dat Valencia geïnteresseerd zou zijn.

Ik ben benieuwd hoe Klose het gaat doen bij Lazio. Is toch een aardige ploeg met enkele goede voetballers. Eigenlijk had ik wel verwacht dat hij naar daar ging, ondanks dat de Turkse media zeide dat hij naar Gala ging bleven de italiaanse kranten melden dat Klose en zijn zaakwaarnemer een akkoord zouden krijgen met Lazio en dat is nu gebeurt.

Waarschijnlijk gaat hij per seizoen 2.2 miljoen euro netto krijgen, exclusief de bonussen. Is toch wel een aanvaller met ervaring, ben benieuwd of hij bij deze ploeg nog wat doelpunten kan gaan maken.

Ik vind het toch maar een raar idee, Miro verlaat Duitsland voor Italie.
voor het nationale elftal is hij toch wel een held en loopt meer dan een op twee, en hij scoort ook elke wedstrijd op het wk. Ik blijf hem beter vinden dan Mario Gomez, zo te zien is Joachim het met mij eens, maar Kaize frans en Karl heinz het niet.

9 juni 2011 om 07:58

Klose heeft de laatste vijf jaar buiten het nationale elftal weinig meer gepresteerd. Weinig gescoord in verhouding voor een spits bij Bayern:
2006/07 Werder Bremen 31 13 Bundesliga
2007/08 FC Bayern München 27 10 Bundesliga
2008/09 FC Bayern München 24 10 Bundesliga
2009/10 FC Bayern München 25 3 Bundesliga
2010/11 FC Bayern München 7 0 Bundesliga

Reken zijn gemiddelde maar eens uit in de jaren bij Bayern 83 wedstrijden 23 goals. Niet heel veel voor een spits van de topploeg van Duitsland die in 2008 en 2010 kampioen is geworden.

Hij heeft deze transfer dus met name te danken aan de nationale ploeg. Gomez doet het nu gewoon veel beter en heeft er heel veel ingeschoten afgelopen seizoen. Bovendien is Klose 33 (?) en is het niet voor niks dat de absolute top zich niet gemeld heeft. Ik zelf vind het een overschatte voetballer, maarrr hoop voor hem dat hij het leuk gaat doen bij Lazio (een club die mij totaal niet aanspreekt).

9 juni 2011 om 08:28

Je telt alle wedstrijden mee, waar hij zelfs voor 4 minuten in het veld stond, als Mario dezelfde prestaties levert dan mag hij mee praten, maar nu hoort hij gewoon nog U tegen de heer Klose te zeggen.

9 juni 2011 om 09:45

Eerst even de statistieken erbij pakken:

2006-'07 VfB Stuttgart Bundesliga 25 14
2007-'08 VfB Stuttgart Bundesliga 25 19
2008-'09 VfB Stuttgart Bundesliga 32 24
2009-'10 FC Bayern München Bundesliga 29 10
2010-'11 FC Bayern München Bundesliga 31 27

Dat is toch een veel beter gemiddelde.
Edit: Gomez heeft in 1 seizoen meer goals voor Bayern gemaakt dan Klose in vier seizoenen.....

Enige waar Gomez in principe U zou moeten zich is in het nationale team (zoals ik hierboven al zei). Met deze cijfers kan je niet zeggen dat Gomez in clubverband veel slechter/ minder effectief etc. is.
Oh ja ter info hier zitten voor Gomez ook alle wedstrijden dat hij maar een paar minuten heeft gespeeld bij.

Ben met het compleet met jeffreysch eens. Zie Klose niet echt in de Serie A voor me, had liever gehoopt dat Everton of Galatasaray hem zou strikken.

Dat wordt ff afbouwen in Italië voor Klose. Op clubniveau is zijn doelpuntengemiddelde niet echt indrukwekkend de laatste jaren.

8 juni 2011 om 23:50

Hij speelt ook nooit meer dus dat is niet zo gek.
Op het WK kon je zien dat hij nog steeds dat ene heeft wat een spits tot een spits maakt: een neusje voor de goal.

Dit kan beide kanten op gaan. De eerste keer buiten Duitsland. Als hij de vorm van het nationale elftal behaalt gaat Lazio hier nog veel plezier aan beleven. Maar bij Bayern lukte dat niet zo. En hij wordt ook weer wat ouder. Hopen voor Lazio dat ze goed gegokt hebben en zijn laatste goede jaren er net uit geprikt hebben. Either way, Klose is voor de meeste teams toch wel een versterking. Is zonder twijfel een sterspeler. Dus het is gewoon een goede transfer van Lazio.

Geweldige spits, benut vrijwel elke kans.

Toch wel een goed duo samen met Floccari voorin. En die Tsjech als back up en je hebt een prima bezette aanval. Zarate van af de zijkant of erachter. Klose wordt zo onderschat altijd, is nu al wel op leefitjd. Maar een echte killer die ook nog eens geweldig kan koppen.

Hmm ben benieuwd.. Toch wel iets anders voor hem, de Serie A en Italië in het algemeen. We zullen zien, ik heb in een speler van eht kaliber Klose wel vertrouwen wat dat betreft, waar hij ook speelt!

Klose is echt een pure afmaker en denk dat hij goed al passen bij Lazio, die hebben een killer nodig voorin want de aanvallers van Lazio hadden afgelopen seizoen wel weinig gescoord. Als Klose het vertrouwen krijgt dan legt hij er 20 in. Ik heb er vertrouwen in en het is een mooi avontuur voor hem.

Verrassend avontuur voor Klose, dit had ik niet verwacht.

Ik denk dat hij totaal niet gaat passen in het buitenland. Denk dat Klose zeer gehecht is aan Duitsland. Zal denk ik een lastig verhaal worden. Maar je weet maar nooit veras me maar.

Jammer, had hem wel naar Valencia zien gaan. Bij Lazio wordt het natuurlijk DE Ster van het elftal. Dus voor Lazio is het volgens mij een grote vis die er doelpunten komt maken.

Ik denk dat Klose samen met Floccari een geweldig duo kan vormen.
Klose is een spits pur sang en is zo ontzettend efficiënt.
Mits Klose zijn normale 'wk-niveau' haalt zie ik 'm wel minimaal 15 doelpunten scoren in de Serie A.
Spelers van het kaliber Zarate en Mauri kunnen hem wel vaak in stelling brengen.

Wens hem alle succes in Italië.

God zij dank is hij niet naar Galatasaray gekomen !
Ik las dat Galatasaray hem binnen had, en dacht bij me zelf nee he !
Met alle respect hoor maar wij willen geen ouwe spelers meer halen we wille jonge spelers!
Succes in Lazio Miroslav hoop dat je veel gaat scoren in Italië !

9 juni 2011 om 09:43

Metalle respect, ik ben blij dat Klose niet naar Galatasaray is gegaan. Vind het leuk dat ik hem nog een keer zie spelen in een grote competitie. Vind hem ook wat te goed voor de Turkse competitie..

Zoals Arda70 het al meld.

Ben blij met dit nieuws was al bang dat Galatasaray hem wou halen. Goede spits heb daar niks over te zeggen maar gewoon te oud en als je hem binnen haalt weet je dat jouw kosten omhoog gaan en de kans dat je er iets voor terug krijgt is klein aangezien Klose oud is geworden en makkelijk gebleseerd kan raken en je hem zowizo niet door kan verkopen.

Lazio had wel een afmaker nodig voorin, ben wel blij dat hij niet naar Galatasaray is gekomen. Niet omdat hij slecht is, zeker niet. Maar als je hoort met wie we allemaal in verband worden gebracht (cisse&drogba)was Klose toch wel de minste.

Wel verassend eigenlijk dat hij toch voor Lazio kiest inplaats van Valencia, Lazio biedt waarschijnlijk een hogere salaris.

9 juni 2011 om 00:57

Klose is toch echt wel een betere spits dan Cisse....

Ik denk dat deze spits overal tot scoren komt echt een afmaker, en staat vaak op de goede plek

9 juni 2011 om 01:23

Het is wel degelijk een betere afmaker dan Cisse, maar in de Turkse competitie zijn zulke spitsen zoals Klose een beetje onhandig tegen fysiek grote sterke verdedigers, het is dan handiger om meer een snelle spits te hebben zoals een type Baros of Cisse.

Daarom ben ik ook blij dat hij voor Lazio heeft gekozen, het is ook een betere stap (sportief) voor hem zelf. En Lazio had wel een afmaker zoals Klose wel nodig voorin. Meer dan Galatasaray in ieder geval.

Ik heb net vanuit een Turkse site gelezen dat Klose niet gekomen is naar Galatasaray vanwege zijn vrouw. Zij wou haar kinderen (tweeling) niet in Turkije naar school sturen. Ik ben er blij van, ik heb de overgang van Klose van Werder naar Bayern nooit begrepen hij was daar basis bij Bayern mocht hij altijd invallen, hopen dat hij het bij Lazio nog steeds kan. Hij is een goede spits maar hij is al oud en als hij naar een Turkse club was gekomen kregen we weer de discussie dat hij voor geld heeft gekozen. Vraag me af hoeveel hij bij Lazio gaat verdienen.

Vind het eigenlijk vooral jammer dat het er bij Bayern niet echt is uitgekomen.. In het Duits nationaal elftal blijft het een fenomeen. De jaren bij Bayern hadden toch een soort van ''kroon'' op z'n carrière moeten worden, is het toch niet helemaal geworden.

Misschien niet eens zo'n slechte transfer, denk dat hij nog wat te bewijzen heeft, en tegen die statische Italiaanse verdedigingen moet een spits als Klose toch kunnen renderen..

24 goals in 4 seizoenen en dat in de jaren dat je rijpt bent als spits! Het komt zelden voor dat een spits in zijn nationale elftal vrijwel elke interland scoort en in de Duitse competitie geen deuk in een pakje boter schiet! Het is een fenomeen, maar soms snap ik geen hout van Klose!

Weer erg typisch dat hij naar Italië gaat, oude topspelers die daar nog even 'afbouwen'
Ben benieuwd of hij ook buiten Duitsland kan slagen. Had niet verwacht dat hij voor Italië zou kiezen aangezien ik hem meer in Spanje vindt passen.

9 juni 2011 om 08:43

Hahaha doe even normaal zeg.

Afbouwen? De Italiaanse Serie A is sterker dan de Bundesliga, dus van afbouwen is geen sprake.
Dat in de Bundesliga de stadions vol zitten, de infrastructuur perfect is en ze in de Uefa-coëfficiënten boven Italië staan, wil niet zeggen dat de competitie kwalitatief beter is dan de Serie A.

Bovendien gingen vorig seizoen Raul (schalke) en Camoranesi (stuttgart) ook naar de Bundesliga.

Afbouwen? Nee, dus zet je Duitse bril af en hou op met het 'kleineren' van de Italiaanse competitie.

9 juni 2011 om 10:02

Ik heb afbouwen niet voor niets tussen aanhalingstekens gezet.
Verder doe je, je eigen argument ontkrachten.

Inderdaad zitten de stadions vol, is de infrastructuur perfect en staat Duitsland boven Italië in de Uefa-coëfficiënten lijst. Ook op financieel gebied zijn alle clubs gezond.
Waarom zou de Italiaanse competitie dan sterker zijn als ik vragen mag?

Raul ging inderdaad naar Schalke, Camoranesi heeft 6 wedstrijden gespeeld dus die hoef je niet mee te tellen.

Ik kleineer de Italiaanse competitie helemaal niet, maar het is gewoon een feit dat er, met name bij de topclubs, veel oude spelers rondlopen.

9 juni 2011 om 13:28

Als je alleen al naar de financieen, stadions etc kijkt steekt de bundesluga al ver boven De Serie A uit. Verder is de bundesliga met afstand de ''rijkste'' competitie van europa dus ik denk dat het een kwestie van tijd is voordat de bundesliga de grootste is, alleen de premier league zit nog in de achteruitkijk-spiegel

9 juni 2011 om 15:20

Waarom de Italiaanse competitie sterker is vraag je?

Kom nou, je weet best dat de Italiaanse ploegen kwalitatief gewoon sterker zijn dan de Duitse clubs.
Kijk maar al naar een aantal voorbeelden van spelers.

Over de stadions en infrastructuur heb je gelijk, dat heb ik zelf ook aangegeven.
Maar dat komt mede door het WK 2006 in Duitsland.
Overigens staat Duitsland er economisch ook veel beter voor dan Italië.

Verder heb je gelijk wat betreft de transfer van Klose naar Lazio.
Hij pas totaal niet in de Italiaanse Serie A, maar meer in de Primera Division of de Premier League.
Hij is een soort Huntelaar, dus ik denk dat hij het niet gaat maken in Rome.

Verder reageer geïrriteerd over het 'afbouwen' want als hij aan Everton of Valencia was gegaan, dan was het meteen een geweldige aankoop.

9 juni 2011 om 09:56

Haha inderdaad, waar slaat deze reactie op?

De Seria A is nog altijd een stukje sterker dan de Bundesliga. En dat een wisselspeler van een topclub in de Bundesliga, naar een subtopper in de Serie A gaat, is toch gewoon een normale stap? Klose is nog steeds geen slechte spits, en voor een club als Lazio is het een goede aankoop. Ik bedoel, Schalke koopt toch ook Raul? Dus de conclusie is, dat de Serie A nog altijd sterker is dan de Bundesliga.

9 juni 2011 om 10:04

Je trekt een conclusie op basis waarvan?
Je zegt alleen 2x dat de Serie A sterker is maar ik vind geen enkel argument in je tekst.
Het is inderdaad een normale stap, maar ik had hem niet verwacht.

9 juni 2011 om 10:20

Puur en alleen al omdat alleen Internationale, AC Milan al meer gepresteerd hebben dan de topclub(s) uit Duitsland. En ik zie bij jou anders ook geen argumenten..

De enige topclub uit Duitsland is Bayern, de rest is allemaal een beetje sub-top. En teams als Stuttgart, Wolsburg of Werder, die bakken er al helemaal niks van.

9 juni 2011 om 10:43

dacht je van dortmund dat is in duitsland een grotere clup als bayern hoor en populairder

9 juni 2011 om 12:33

@palermoo
Ja dus Nederland heeft ook een vergelijkbare competitie omdat Ajax een goed Europees verleden heeft.
Wat clubs in het verleden hebben gepresteerd heeft niks met het heden te maken.

Ik heb het hierboven al eens vermeld maar voor jou zal ik het nog eens herhalen.
Inderdaad zitten de stadions vol, is de infrastructuur perfect en staat Duitsland boven Italië in de Uefa-coëfficiënten lijst. Ook op financieel gebied zijn alle clubs gezond.
Waarom zou de Italiaanse competitie dan sterker zijn als ik vragen mag?

9 juni 2011 om 22:48

Ik ben het niet geheel oneens maar wel met je argumenten; wat hebben volle stadions, infrastructuur en de financiele gezondheid van clubs (niet in de toekomst) te maken met het niveau van de ploegen in een competitie? Ik vind de Bundesliga qua sfeer en stadions ook mooier, maar dat doet niet af aan het feit dat ik(!) de Italiaanse ploegen beter vind dan de Duitse en dat op dat gebied de Serie A niet onderdoet voor de Bundesliga.

Als stadionbezetting en infrastructuur tot betere prestaties leiden dan had Bayern vorig jaar wel de CL gewonnen (met een korreltje zout nemen).

10 juni 2011 om 09:36

Nee, want Ajax heeft de laatste 10 jaar Europees niks meer berijkt, in tegenstelling tot AC Milan en Inter. De Italiaanse competitie is sterker, omdat er meer sterkere teams in zitten. In Duitsland heb je Bayern en Dortmund, waarvan alleen Bayern zich echt bewezen heeft. Daarom is de Serie A nog steeds sterker.

9 juni 2011 om 11:34

@rens1
Weer typisch? Oude spelers? Raul, Camoranesi, Van Nistelrooy.. Allemaal spelers die naar Duitsland zijn gekomen om uit te bollen. Weer makkelijk gepraat zonder zelf naar je eigen competitie te kijken. Op basis van wat past hij beter in Spanje? Overigens had Valencia geen interesse, dat werd gewoon verzonnen door de media. Valencia zelf heeft aangegeven dat dat ook al onzin was.

9 juni 2011 om 12:38

Ja klopt, dat zijn er 3 en van camoranesi is ook gebleken dat het geen goede zet was, aangezien hij maar een paar wedstrijden heeft gespeeld.

Ik vind Klose meer een speler die bij een aanvallende ploeg past en laten we eerlijk zijn, Italiaanse ploegen spelen niet erg aanvallend.
Ik heb geen idee hoe het met Valencia zat, maar ik vond hem gewoon beter in Spanje passen.

Verder bedoel ik met afbouwen niet dat de Italiaanse competitie niks voorstelt, daarom heb ik het ook tussen aanhalingstekens gezet.

9 juni 2011 om 13:00

Hoewel de Serie A mijn lievelingscompetitie is, moet ik rens1 over die oude spelers toch wel deels gelijk geven. Het is spijtig dat in Italië jonge spelers te weinig kansen krijgen en dat een aantal clubs met teveel bompa's (met alle respect) zitten. De Bundesliga is idd de Serie A voorbijgestoken. Maar dat maar sinds een paar jaar. De Italiaanse competitie is altijd 1 van de topcompetities geweest (samen met Spanje en Engeland). In de jaren 90 was de serie de sterkste competitie op deze planeet. Nu gaat het minder, maar er is beterschap in zicht met o.a. het bouwen van nieuwe stadions. Forza Roma !

De enige reden dat klose niet kwam naar Galatasaray was zijn dochter van 7.die zou beginnen aan school en zijn vrouw. Vondt turkije niet de ideale plaats om hun school te hebben.gelukkig komt hij niet naar Galatasaray,een oude speler hebben we niet

Ik zou nooit voor een club met zo'n grote rascisitische aanhang willen spelen. Aangezien ik als satesaus een donkere kleur hebben zullen de supporters ook niet blij zijn met mijn komst.

Lazio is een goede club. Maar lang niet stabiel genoeg. Het ene jaar in het rechterrijtje en dan weer Europees voetbal. Met het aantrekken van Klose hebben ze een scorende spits binnen. Dat is een goede zet.

Lijkt me een geweldige aankoop voor Lazio. De afgelopen seizoenen speelden ze met Rocchi of Floccari in de punt van de aanval, dan is Klose toch wel even wat anders. Met Klose haalt je toch 20 tot 25 doelpunten in huis, zeker als Mauri, Hernanes en Zarate om hem heen spelen.

Als Lazio nog een goede centrale verdediger kan halen, kunnen ze volgend jaar zomaar eens voor een verassing gaan zorgen zoals Napoli dit jaar. Dat Klose wil komen laat toch blijken dat er een goed toekomstperspectief of veel geld is. Beide zijn een basis voor succes.

9 juni 2011 om 09:51

Hoe kom je erbij dat Klose 20 tot 25 goals oplevert? De laatste vijf jaar heeft hij in geen 1 seizoen meer dan 13 goals in de competitie gemaakt, waarom zou hij in de (meer verdedigende) competitie er wel veel meer maken.

@ Vedet

Omdat hij de afgelopen vijf jaar geen volledig seizoen gespeeld heeft, heeft geen 20 goals gemaakt. Maar voor Duitsland heeft hij laten zien dat hij nog steeds enorm fit en scherp is. Bovendien is de serie a idd een verdedigende competitie en ze spelen dus vaak op de counter. Volgens mij is Klose dan juist op zn best. Een type Roy Makaay die wegloopt uit de rug van de verdedigers.

denk dat klose uitstekend past bij lazio pure afmaker die redden het meestal wel in italie

suc6 jongen

Als hij naar Galatasaray was gekomen was het weer voor het geld geweest.
Sa2juve zegt dat hij waarschijnlijk netto 2.2 miljoen gaat verdienen zonder de bonussen. In Turkije zou hij echt niet veel meer dan dat verdienen misschien iets van 2.5 miljoen maar in Turkije liggen de belastingen wat lager waardoor Galatasaray toch minder betaald dan Lazio.

Ben wel benieuwd hoe hij het gaat doen in het buitenland. Bij Bayern scoorede hij niet zo vaak als dat hij bij het Nationale team deed.

9 juni 2011 om 11:36

Als je netto 2.2 miljoen verdiend moet je niets afgeven hoor, snap niet wat je punt dus eigenlijk is. Overigens heeft zijn vrouw inspraak gehad in deze overgang en wou zij liever in Italie gaan wonen dan in Turkije.

@sa2juve

Nee ik heb het niet over dat Klose wat moet afgeven maar dat Lazio meer geld moet neerleggen omdat er een grotere deel ervan naar de overheid gaat doordat de belasting in Italië hoger ligt dan in Turkije.

Klopt ik had gelezen dat zijn vrouw niet wilde dat hun tweeling in Turkije naar school zouden gaan. Dat is natuurlijk iets waar ze zelf over mogen beslissen. Ik wens hem veel succes in Rome.

Ze hebben met Klose een opvolger voor een mogelijk vertrek van Zarate. Hij is een goede afmaker die Lazio zeker beter maakt. Ze geven hem een hoog salaris. Hij zal nu wel de best verdiende speler van Lazio zijn. Hij gaat zeker goed presteren in Italië.

asl ik moest kiezen tussen dortmund en lazio dan wist ik het wel, duistland.

maar miss voor het geld?

Klose is wel lekker ambitieus. Maar de landstitel is ook weer overdreven. Lazio mag blij zijn als ze volgend seizoen bij de eerste 4 eindigen. Want ik vind nog steeds dat AC Milan en Inter een betere spelersgroep hebben dan Lazio.

Lazio kan zeker gaan verrassen met deze spits erbij, maar de eerste plaats lijkt me wat teveel van het goede. Ik denk dat Klose volgend jaar zeker kan gaan verrassen, bij het nationale team scoort hij er nog op los alleen bij Bayern zien ze liever Gómez in de spits staan. Er wordt hier gezegd dat hij de afgelopen seizoenen niet zoveel heeft gescoord, dat kan wel zo zijn maar geloof mij als Klose de juiste aanvoer krijgt en het vertrouwen dan scoort hij er nog een hoop het aankomende seizoen.

Ik had hem liever in Valencia gezien, maar Unai emery zij dat hij geen interesse heeft in Miroslav.

Ik gun het hem echt, hij zou eigenlijk gewoon de ''drogba'' van Bayern Munchen moeten zijn maar niemand zet hem basis, en laat hem alleen maar max. 10 minuten spelen ofzo

Hij is dit seizoen 15 keer erin gegaan als wissel en 8 x eruit. 25 wedstrijden min 15 = 10

dus in theorie heeft hij in 10 wedstrijden 6 goals gemaakt en 3 assist. Geloof me dat is niet slecht voor een ''bankzitter''

Ik denk dat klose nu echt de verkeerde competitie gekozen heeft. Ik denk dat hij beter bij een competitie kan spelen waar ze aanvallend spelen. En niet waar ze verdedigend spelen net als in italie. Ik had hem liever in Engeland of Spanje gezien.

Maar ik ben benieuwd en ik hoop dat hij gaat slagen bij Lazio.

had hem liever bij inter milan gezien of juventus maar ik hoop dat hij veel doelpunten zal maken de eerste plaats zal het niet worden maar top vier is niet onmogelijk succes klose

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren