Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

‘Kagawa had ik graag hier gezien en Miyaichi hadden we kunnen hebben’

Laatste update:

Keisuke Honda was een schot in de roos voor VVV-Venlo. De Venlonaren hadden echter mogelijk nog méér spectaculaire spelers uit de hoge hoed kunnen toveren, ware het niet dat voorzitter Hai Berden geen steun kreeg van andere mensen binnen de club en geen overeenstemming bereikte met de spelers. Vorig jaar zomer stonden onder andere Kevin Strootman, Maikel Kieftenbeld, Ryan Koolwijk, Jules Reimerink en Derk Boerrigter op het lijstje.

/

“Allemaal leuk en aardig”, zegt Berden in Voetbal International. “Maar ik heb persoonlijk gesproken met Mohamed Allach (inmiddels afgetreden technisch directeur van RKC Waalwijk, red.) over Boerrigter. Ja, zei hij, jullie mogen hem hebben. Maar dan moet je nu één miljoen euro op tafel leggen. Daar gaan wij niet aan beginnen. Strootman hebben we benaderd, maar die liet vanaf het begin weten dat hij naar een grotere club wilde. En die andere spelers: ofwel hadden ze een contract of het waren toch niet de supertalenten die we zoeken.”

“Shinji Kagawa, die had ík nou graag bij VVV gezien”, vervolgt de preses. “De ster van Borussia Dortmund en de Bundesliga vorig seizoen. Had bij VVV kunnen spelen. Twee jaar geleden ben ik met onze toenmalige trainer, Jan van Dijk, gaan kijken naar een wedstrijd van Japan tegen Bahrein. Kijken naar Honda en Maya Yoshida. Maar vooral twee andere spelers: keeper Eji Kawashima en Kagawa. Die stonden open voor VVV en ik zag hun komst helemaal zitten. Maar helaas, die keeper vond Jan helemaal niks. Hij is nu de vaste keeper van Japan en ik heb begrepen dat hij naar Engeland vertrekt.””

/

“Dan Kagawa”, gaat Berden verder. “Die liet ik naar Venlo komen. Zo’n toptalent moet je wel het gevoel geven dat hij ontzettend welkom is. Maar dat kreeg hij niet in gesprekken met onze staf. Toen hield het op. Ryo Miyaichi, hadden we ook kunnen hebben. Nog vóór hij op proef ging bij Ajax en Arsenal, speelde hij met een Japanse jeugdploeg in Uitgeest. Hij was haalbaar, maar toen proefde ik intern al een sfeer van: VVV moet stoppen met die jonge buitenlanders. Ik dacht: Oké, misschien is het beter om even te wachten. Ik kan dit wel doorduwen en nóg meer kritiek krijgen, maar dat heeft geen zin. Achteraf nogal jammer ja.”

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Dat is allemaal achteraf, al zijn dit natuurlijk wel Japanners die nou goud waard zijn...

Ajax heeft toch ook Elia, Lens, Narsigh enz. laten gaan...
Zo zullen er nog wel meer voorbeelden zijn.

1 juni 2011 om 22:45

Verschil is dat Elia, Lens en Narsingh op dat moment niet goed genoeg waren en waarschijnlijk weinig inzet toonden.

Na bij Ajax er uit geschopt te zijn, zijn ze bij zichzelf na gaan denken: ''en nu moet ik alles op alles zetten, wil ik een profvoetballer worden!''.

Hun mentaliteit is daardoor alleen maar gegroeid en daardoor zijn ze beter geworden!

1 juni 2011 om 22:49

Dus nu ligt het aan de spelers en niet aan Ajax? Ik denk eerder dat ze bij Ajax niet goed behandeld / mentaal opgeleid zijn.

1 juni 2011 om 22:52

Het zal van 2 kanten zijn, de druk bij Ajax was enorm waardoor zij het mentaal niet aan konden en dus zijn afgestroomd?

1 juni 2011 om 23:15

@kevink

Nou ik denk juist dat mijn idee wat beter is dan die van jou, want jij zegt dat Ajax ze niet goed behandelt heeft enzo.
Waarom was Sno dan wel doorgestroomd of Timisela ? Nog een onbekende Mc.... ook, die nu helemaal uit het voetbal is verdwenen.

Ik weet niet wat het is, maar jij zegt: ''dus nu ligt het aan de spelers en niet aan Ajax?''

Heb ik ooit gezegd dan dat het aan Ajax ligt ?

Ik weet het niet, maar het lijkt me niet dat Ajax talentvolle spelers slecht gaat behandelen!

1 juni 2011 om 23:53

Kevink. het ligt eraan dat niet elke speler meteen doorbreekt! En dat Ajax niet elke jeugdspeler maar aan kan blijven houden! Altijd maar weer Ajax de schuld geven. De meeste van die spelers hebben zelf eerlijk toegegeven dat ze toen gewoon niet voor hun sport leefden en niet serieus genoeg waren. Als Ajax maar blijft vasthouden aan elke jeugdspeler dan hebben ze straks 400 spelers in Jong Ajax rondlopen want oh wee er kan eens een fantastische speler tussen zitten waarbij het er nu nog niet uitkomt.

2 juni 2011 om 01:21

@ Kevink

Niet goed mentaal opgeleid zijn, jahoor.. right. Je ziet overduidelijk wat voor een types dat zijn, je kan zo ook wel zien dat het vroeger echt schoffies waren, daar heb je echt geen bewijs voor nodig. 90 % van de spelers bij Ajax is niet zo, en hun wel, en dan zeggen dat ze mentaal niet goed worden opgeleid.

Pure onzin.

ligt het aan mij, of zijn het wel erg veel Japanners waar ze naar gekeken hebben?

ot: achteraf makkelijk praten natuurlijk, ook al zouden ze ze gehaald hebben, dan is het nog maar afwachten hoe ze zich ontwikkelen natuurlijk

Ahh achteraf praten en tegelijkertijd ook nog jezelf op een voetstuk plaatsen en je straatje schoonvegen. Leuke poging van dhr. Berden.

1 juni 2011 om 22:47

ja indd zon gevoel kreeg ik er ook bij..
als ie dan ook meteen de spelers opnoemt die hij wou halen die nu mislukt zijn
zullen er meer zijn dan dit rijtje

Ik had hier nog nooit iets van gehoord maar is toch zonde want vooral Kagawa is nu een hele goede voetballer!

Feyenoord wou Miyaichi ook al hebben voordat hij bij Ajax en Arsenal op stage was. Maar hij was toen nog te jong en mocht niet weg vanwege zijn school in Japan. Als hij voor Feyenoord niet haalbaar was, dan was hij dat voor VVV waarschijnlijk ook niet.

1 juni 2011 om 22:49

Het is helaas zo dat de financiele sitautie van VVV prima op orde is volgens mij? En dat het voor Feyenoord niet zo is.. VVV heeft dus meer finaciele middelen dan Feyenoord

1 juni 2011 om 23:21

Nou, volgens mij kan Feyenoord een speler een veel beter salaris bieden dan VVV ooit zal kunnen.

2 juni 2011 om 01:22

Grapje zeker? VVV een hoger salaris bieden als Feyenoord? Want van (groot) transfergeld was namelijk niet echt sprake. Daarnaast als je kon kiezen voor Feyenoord of VVV als opstap dan wist je het toch ook wel niet?

2 juni 2011 om 09:22

Feyenoord een speler een veel beter salaris?
Waar komt dat geld dan vandaan?...

VVV kan een speler meer geld bieden dan Feyenoord hoor, alleen als je hebt over sportieve ambities. dan zou natuurlijk Feyenoord voorkeur krijgen

2 juni 2011 om 10:00

Ooit gehoord van een begroting? Die van Feyenoord ligt vele male hoger dan die van Vvv. Dus ja Feyenoord kan een beter salaris bieden dan Vvv.

ON: Grappige vent die Berden, zo kan elke club wel roepen dat ze mensen op hun lijstje hebben staan....

2 juni 2011 om 10:00

@eazy-e Voor japanse spelers zou dat dan inderdaad vvv worden. Zij kennen vvv van honda en weten dat honda na vvv naar een grotere club is gegaan. Het is niet voor niets dat er nu alweer 2 japanse spelers bij vvv spelen.

als vvv deze spelers had speelden ze voor de play ofs mee. Maarja toch knap dat vvv talant al snel herkend.

Dat achteraf gelul is leuk voor later, maar dit gaat nergens over. Zo zijn er nog veel meer voorbeelden.

Toptalenten moet je gewoon keihard je best doen om binnen te halen, Ryo bijvoorbeeld ''nee toch maar niet, anders hebben we zoveel kritiek'' nou, als je er goed door presteert is 't toch goed?
Wel opvallend veel japanners trouwens, maarja, dat heeft ajax ook met denen en psv met brazilianen, dus waarom gewoon niet halen als hij talent heeft?

Jammer voor VVV dat is ze Kawashima en Kagawa niet hebben kunnen strikken toentertijd.
Maar Kagawa is op het moment natuurlijk een maatje te groot voor Vvv. En hetzelfde geld voor Kawashima. Wellicht volgt niemand hem bij Lierse SK. Maar het is echt een van de betere keepers in de Belgische competitie. En in de Azië Cup stond hij ook te stralen. Geweldige keeper. Vooral in de finale tegen Australië. Toen keepte hij volgens mij zijn beste wedstrijd uit zijn carrière.

1 juni 2011 om 22:50

Met alle respect voor het Japanse elftal natuurlijk.. maar ik word ook niet direct warm van het idee dat je de eerste keeper van het Japanse elftal hebt misgelopen?

2 juni 2011 om 09:05

Nee, ik begrijp dat je daar zo over denkt Natuurlijk zal je niet veel weten over het Japans voetbal en dat neem ik je ook niet kwalijk. Maar geloof mij, Japan is echt geen slecht voetballand.op het moment zijn ze aan het komen met voetbal en word het telkens een van de belangrijkste sporten in Japan. En Kawashima is echt een keeper van goed niveau. Ik wil niet zeggen dat hij het niveau van Man U of Barca aan kan, maar hij kan wel de middenmoot aan van de PL. En wat betreft het Japans elfta... Die komen er wel. Ze hebben nu wel een aantal spelers van topklasse vind ik waaronder Kagawa, Nagatomo en Honda. Ik hoop dat ik je een beetje hebt geinformeerd

2 juni 2011 om 09:16

Het scheelt nogal of je over VVV of Chelsea spreekt.
Voor VVV is elke basisspeler van Japan bruikbaar.

Mooi gelul, Robinho speelde ook zowat voor Psv. Zo kun je bij elke club wel een lijstje maken met spelers die eventueel zouden kunnen komen.

Tsja Hai Berden, wie laat zijn oren nou hangen naar een passant en een simpele trainer als Jan van Dijk?!
Zo heeft Vvv dus veel potentieel geld verloren.

Wat een gelul, als ze al deze spelers hadden gehaald stonden ze in de top 5. Hij geeft iedereen en alles de schuld dat ze niet gekomen zijn en zichzelf schouderklopjes, maar hij is toch de voorzitter!?

jammer allemaal, maar dat ze nu maar wel laten zien hoe het moet met aankopen! Ik vind Maguire in ieder geval een goed begin, en naar de vertrekkende spelers zullen er nog wel snel meer gaan volgen, ik ben benieuwd wat ze nog uit de hoge hoed gaan toveren !?!?

ryo was anders wel naar feyenoord gegaan alleen hij mocht niet omdat hij zijn school niet af had

Ik dacht toen ik dit las zo van: jammer dat dat uiteindelijk niet doorgegaan is.
Waar ik wel aan stoor zoals de meeste hier is dat stoer gepraat van Berden. Ik geloof ook niet dat hij ze gescout heeft, ik vrees dat Sef Vergoossen dat gedaan heeft.

wow, haha wat een spelers. oke ik weet dat het nooit was gelukt, maar moet je eens kijken wat voor een elftal ze op papier hadden kunnen krijgen..
op de verdediging na (el-akchaoui en het centrum vind ik niet erg sterk, maar Yoshida kan er in principe wel mee door..) heb je dan gewoon een heel goed elftal staan.
maarja, helaas kan geen enkele club alle spelers aantrekken die het graag heeft, zélfs een Manchester City niet.

Gentenaar
Kieftenbeld
?
Yoshida
?
Koolwijk
Strootman
Myaichi
Kagawa
Boerrigter
Boymans
1 juni 2011 om 23:21

Maar je denkt toch niet dat ze al deze spelers allemaal konden betalen bij elkaar?

Kagawa was hier maar helaas kwam er geen akkoord de rest weet ik niet zal allemaal wel dat ze dan naar volgend jaar eens wat fatsoenelijks halen

DIt is mooi achteraf gelul, als je zo overtuigd was van hun talent had hij ze gewoon moeten halen. Maar dat deed Herden niet, en nu heeft hij toch aardig wat miskopen aangetrokken. Over de goede spelers die hij had kunnen halen praat hij graag, maar de mislukkingen hoor je dan niet. Beetje zelfverrijking vind ik het.

Allemaal leuk en aardig om dit te vertellen, maar had die dit interview ook gegeven als al deze spelers waren mislukt??

1 juni 2011 om 23:51

Nee,dat denk ik zeker niet.
Maar hij wil alleen maar aangeven,dat hij het achteraf toch goed heeft gezien.
Daarbij is Berden zakenman en ziet hij dus dat er veel geld aan zijn neus voorbij is gegaan.

2 juni 2011 om 00:19

Heb je gelijk in, mja achteraf praten is altijd makkelijk.
Ik kan hier nou ook een lijstje neerzetten, en over 2 jaar zeggen; '' ik zei het toch''

En mocht het toch misgaan laat ik niks meer van me horen.

2 juni 2011 om 10:04

supporters doen ook niks anders dan achteraf praten

Ik ken ook zo'n speler die nu bij Real voetbalt, die niet goed genoeg was voor het basiselftal van S04, genaamd Ozil.

on:
Het zijn allemaal spelers die ''doorgebroken'' zijn dit seizoen. VVV verkeert denk ik niet in de situatie om het qua geld erop te gaan gokken. Gezien ze ook een nieuw stadion willen. Toch jammer, want dan hadden ze leuk zakcentje gehad.

Ik sprak gister de voorzitter van TOP Oss en die is zoveel jaar geleden naar de finale van het jeugd WK geweest in Utrecht. Nigeria - Argentinië. Hij vertelde me dat hij de maker van de 2 doelpunten (ene jonge Messi) wel zag zitten. Ze konden hem halen, maar dan moest er wel toen 20miljoen op tafel. Tja, dat deden ze natuurlijk niet.

Sorry, maar wat een loze opmerkingen zeg. Zo had je iedereen wel kunnen hebben.....

Achteraf is altijd makkelijk praten. Ik vind dit een nogal een nutteloos interview. Het is alleen als als als. Hoeveel clubs lopen toptalenten wel niet mis? Het is gewoon een kwestie van je kansen zo groot mogelijk maken en dit gaat dus veel te vaak mis. Hoe vaak heeft Feyenoord wel niet gehad dat ze een oh zo groot talent op de kop hadden getikt uit een een of ander exotisch land, de meeste waren gewoon allemaal een flop.

Tuurlijk, dat zeg je achter af allemaal. Zit misschien wel een kern van waarheid in en mocht dit waarheid zijn bewijst dit alleen maar wat voor een wanbeleid jullie daar in Venlo voeren

2 juni 2011 om 10:07

Ja en daarom is vvv met twente de enigste financieel gezonde club van de eredivisie

2 juni 2011 om 16:12

Die 2 mag je totaal neit met elkaar vergelijken. VVV heeft wat te besteden en doet dat niet, consequentie: degradatievoetbal

2 juni 2011 om 16:26

Ja en behalve bij twente betekend meedoen om de prijzen: schulden. Aan jou de keus.

Zeer opvallend dat die Japanse Keeper had aangegeven dat hij Jan van Dijk maar niets vond en daardoor afzag van een overgang.
Zou die Kagawa ook een zellfde conclusie hebben getrokken destijds?
Als dat het geval zou zijn,lijkt me dat een zeer kwalijke zaak eigenlijk.
Het begint er op te lijken dat Jan van Dijk destijds in de voorbereiding geen buitenlanders meer in de selectie wouw hebben,gezien zijn geklaag over comminicatie en aanpassingsproblemen.
Achteraf kun je concluderen dat juist de vaste kern van VVV die al langer daar voetballen en zich in de voorbereiding hebben beklaagd over die buitenlanders,het volledig hebben laten afweten,te noemen Paauwe,fleuren,ahahaoui,leemans en Boymans.
Ik zou Berden willen adviseren vooral door te gaan met zijn ingeslagen weg met het neerzetten van VVV als gerenomeerde club in de middenmoot.

Hai,

Schuif Niet Alles OP Andere Af!!!!!!
Musa, Uchebo, Yoshida, Honda heeft hij ook allemaal '' zelf''moeten regelen waarom die andere ''super sterren'' dan niet?

2 juni 2011 om 01:20

Waar heb jij het over?
Kan je niet helemaal volgen... en begrijp echt niet wat je bedoelt.

Misselijk mannaetje die voorzitter zeg. Ligt nooit hem hem, ligt in dit geval aan van Dijk en de andere mensen die zogenaamd niet leuk vonden dat er veel jonge buitenlanders kwamen.

En dan uiteindelijk met beperkte Nigeriaanse voetballers aankomen zetten.... (en die matige Portugezen) Alsof dat geen jonge buitenlanders zijn...........

Achteraf makkelijk praten, Feyenoord heeft ook spelers afgetest en laten gaan die nu heel goed zijn: Tim Howard, Ricardo Oliveira,michel Bastos,clint Dempsey,mounir El Hamdaoui (had voor een prikje/niks van excelsior naar feyenoord gekunnen),orlando Engelaar(in de jeugd laten gaan),ronnie Stam(zelfde als Engelaar), Bijna elke club heeft vaak spelers afgetest of laten gaan en er later spijt van gekregen helaas! Vooral Bastos zou Feyenoord nog steeds pijn doen! Was wel mooi geweest een team met Honda,kagawa,miyaichi

Welke beperkte Nigeriaanse voetballers? Daar staan dadelijk clubs voor in de rij...hou je maar bij die beperkte Scandinaviers die jou club heeft aangetrokken en waar we nu niks meer van horen....

2 juni 2011 om 10:05

Feankenner reageert al dagen heel negatief op alles wat met VVV te maken heeft, hij komt namelijk uit Zwolle! Waarschijnlijk is hij nog heel gefrustreerd dat ze niet zijn gepromoveerd.

Ik begrijp de opmerkingen van iedereen hier niet; achteraf lullen is makkelijk. Ja, natuurlijk, vooraf lullen gaat namelijk niet. Tenzij je helderziend bent!

In Venlo was dit verhaal al lang bekend. Berden wilde nog enkele talenten stalen, maar sommige spelers en de trainer waren hier fel op tegen. Vandaar ook de onenigheid in de voorbereiding en begin van het seizoen. v. Dijk heeft in het gesprek met Kagawa dit hem ook duidelijk laten doorschemeren. Jammer, maar op naar het komend seizoen!

3 juni 2011 om 10:59

Wilde je beweren dat dit grote talenten zijn dan? De enige redelijk voetballer die er tussen zit in Musa, maar die is vooral erg eentonig en daardoor vrij voorspelbaar. Uchebo heeft vooral ala Mark de Vries op fysieke basis veel duels gewonnen, maar is qua voetballend vermogen buitengewoon zwak. Dat kun je niet ontkennen. Nkume heeft goede duels maar ook dramatische duels. Heeft veel kracht maar laat zich vaak vrij eenvoudig uitspelen door een aanvaller van de tegenpartij.

Maar leef vooral in de waan dat deze spelers jullie geld op gaan leveren. Wellicht dat ergens een verdwaalde bestuurder per ongeluk wat te veel geld over maakt, maar ik verwacht niet dat er clubs in de rij staan voor deze Nigerianen. Allerminst zelfs.

@sweeper
Welke Scandinavische spelers? Ik dacht dat mijn club vooral bezig was in Oost Europa. O ja, kenner...

ik zeg europees voetbal!

ze zouden allemaal gekomen zijn zeg, dan had je een dreamteam in de koel a la arsenal.

een 4 mans blok achterin, snel inleveren richting middeneveld en elke tegenstander vloeiend wegcounteren met minimaal 2 goals verschil per wedstrijd.

we hebben het bijna alleen over (vleugel)aanvallers of aanvallende types, maar man wat een voetballende druk naar voren moet je kunnen zetten met die gasten, denk dat je je broek volschijt als dat aankomt, hahahahahahaha.

zonde voor vvv, maar had er leuk uitgezien!

kawashima
?
?
?
?
kawaga
strootman
reimerink
ryo
boerrigter
honda

dat belooft dan nog veel voor het komende seizoen voor vvv want als ze zo´n soort spelers op het lijstje hebben staan kunnen ze er toch minimaal 1 of 2 halen

Ajax had toch ook Bale kunnen overnemen hoorde ik pas?

Het is achteraf veel te makkelijk lullen, zo kan Feyenoord ook wel beginnen, alleen wij haken bij iedere speler met een prijskaartje al af.

Berden die zegt: ok dan ga ik niet doorduwen... Wat een onzin. Jezus zeg, je bent onderhand een hele dag op VZ om te reageren op leugens en praatjes voor de bühne van omhooggevallen egootjes, of het nu voetballers of bestuurders zijn. Hai Berden zal best een goede voorzitter zijn, maar dit lijstje achteraf naar buiten brengen met de mededeling dat je de Japanners had kunnen hebben, maar je coach of anderen he tniet zagen zitten (of nee, dat je het gevoel had dat er een sfgeer was), dat is zo'n kolder. Je weet soms niet eens waar je moet beginnen met het soort onzin dat dit soort figuren elke keer weer weet op te tekenen. Bottomline is dat onder Berden VVV dit seizoen bijna gedegradeerd is. Hij kon het met zijn ego niet verkroppen dat van Dijk de vinger op de zere plek legde en hij heeft hoog spel gespeeld door uitsluitend kleine jongetjes te halen. Berden zou of zijn mond moeten houden of zich moeten verexcuseren. In plaats daarvan gaat hij vertellen wat hij allemaal wel niet had kunnen halen, maar dat die er niet zijn, omdat anderen hem stopten. Het zal wel.

2 juni 2011 om 10:14

Ik blijf het zeggen: berden heeft een financieel gezonde club neergezet (met twente de enigste in de eredivisie) dus hoeveel kritiek er ook op deze man is voor mij is hij een held. Heb maar kritiek op allemaal die bestuurders van clubs die onder curatele staan!

2 juni 2011 om 10:14

je hoeft toch niet te reageren op alles en iedereen die wat roept. Dat verhaal van Kagawa is gewoon waar. Van Dijk vond dat hij al genoeg buitenlanders had, maar het team wat hij tot zijn beschikking had, daar werd hij ook niet warm of koud van. Dan moet hij niet achteraf gaan roepen dat hij geen versterkingen kreeg. Die kon hij wel degelijk krijgen maar hij wees ze aleemaal af omdat ze de nl taal niet machtig waren. Ben blij dat VVV het toch gered heeft. Er is niemand op de berg die tegenspreekt dat er fouten gemaakt zijn. Ook Berden geeft ruiterlijk toe dat hij dingen anders had moeten aanpakken en dat hij niet zo op de voorgrond had moeten treden. Ze hebben afgelopen jaar een goed voorbeeld gehad van hoe het niet moet, ben ervan overtuigd dat komend zeizoen de zaken anders aangepakt gaan worden.

Dat verhaal van Kagawa klopt inderdaad. Maar goed, als BVB komt voor een speler wordt het sowieso onmogelijk voor VVV om zo'n speler te halen.

Ryo echter was eerder ook al op proef bij Feyenoord, dus als we zo gaan redeneren was Feyenoord er alsnog eerder bij.tevens trekt Berden zich nooit zoveel aan van wat de td vindt, hij doet zijn eigen aankopen wel (geadviseerd door Nol Hendriks). Lijkt me stug dat hij om de vrede te bewaren niet doordrukte als hij Ryo echt zo goed vond.

Kom op Berden, begin nou niet over fabelachtige situaties voor VVV die nu haast utopisch lijken. Feit van dit moment is dat VVV volgend jaar het weer gigantisch lastig gaat krijgen om lijfsbehoud te bereiken. Sterker nog, nu Willem II weg is, acht ik de kans zelfs vrij groot dat VVV rechtstreeks zal degraderen.

Achteraf kijk je een koe in zijn kont mijnheer Berden............wat een gelul, ik had die en die kunnen hebben. Ik moet nog zien als deze Kagawa was gekomen hij wel het niveau had gehaald zoals bij Bvb. Daar heeft hij wel veel betere spelers om zich heen dan in Venlo. En vooral bij jonge spelers weegt dat zwaar. Een talent kan goed gedijen als hij medespelers van hetzelfde of een hoger niveau om zich heen heeft.

Wat een slap gelul, sorry maar dit achteraf gepraat is natuurlijk erg makkelijk.

Hij zou vast niet de enige zijn die deze spelers wilde aantrekken. Er zitten wel meerdere scouts daar op de tribunes.

is dit nu dezelfde berden die er al een half jaar over doet om een nieuwe trainer voor vvv te vinden?!

Allemaal achteraf gebazel, je kunt nooit vantevoren weten hoe goed een speler word en of hij zich wel zal kunnen ontwikkelen. Wel prima scouting blijkbaar dan.

van al die spelers hij heeft er geen één van binnen kunnen halen en wat hij wel gehaald heeft is alleen maar middelmaat. elke club wil/wou die jongens die hij noemt wel hebben maar ze kunnen nnou eenmaal maar voor eentje kiezen, wie zegt dat ze het ook zo goed hadden gedaan bij vvv?
dit is echt heel simpel praten: die is nu goed maar die had ook bij ons kunnen zitten, jah maar je had hem niet toen niet en nu niet dus het is niet relevant

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren