Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Barcelona overweegt verzoek aan UEFA om Mourinho fors te straffen

Laatste update:

De juridische afdeling van Barcelona onderzoekt de mogelijkheden om Real Madrid-coach José Mourinho bij de tuchtcommissie van de Europese voetbalbond UEFA aan te klagen. De Catalaanse club is niet te spreken over de uitlatingen van de Portugees na afloop van het Champions League-duel in het Santiago Bernabéu. Mourinho trok fel van leer richting Josep Guardiola maar ook Barcelona.

/

Mourinho hekelde de manier waarop Barcelona in het seizoen 2008/09 de finale van de Champions League bereikte, na een omstreden uitwedstrijd tegen Chelsea, en vervolgens won en zei letterlijk: 'Ik zou me kapot schamen als ik zo'n manier de Champions League moet winnen'. Volgens Mourinho gold dat ook bij winst van de huidige editie van het Europese miljoenbal.

Mourinho vroeg zich ook af of bondsvoorzitter Ángel María Villar, die deel uitmaakt van de UEFA, en UNICEF, de sponsor van Barcelona, een aandeel hadden gehad in de gang van zaken in het duel, dat in 0-2 voor Barcelona eindigde. "Ik feliciteer Barcelona vanwege haar zege, maar ook vanwege haar macht in het voetbal. Als ik zeg wat ik denk, dan is mijn carrière voorbij." Barcelona zal donderdag de knoop doorhakken inzake een aanklacht bij de UEFA.

De uitspraken van José Mourinho moeten worden bestraft

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Mourinho aanklagen voor
''ik zou me kapot schamen als ik zo'n manier de Champions League moet winnen''

Vraag me af hoe serieus dit word genomen....

28 april 2011 om 00:39

Er zal wel meer achter zitten denk ik zo.

28 april 2011 om 00:41

Dit insinueert volgens mij voldoende, vriend.

Mourinho vroeg zich ook af of bondsvoorzitter Ángel María Villar, die deel uitmaakt van de Uefa, en Unicef, de sponsor van Barcelona, een aandeel hadden gehad in de gang van zaken in het duel, dat in 0-2 voor Barcelona eindigde. ''ik feliciteer Barcelona vanwege haar zege, maar ook vanwege haar macht in het voetbal

28 april 2011 om 01:12

Mourinho heeft geinsinueerd dat Villar, de president van de Spaanse voetbalbond en tevens vice voorzitter van de Uefa, de scheids heeft opgedragen om Barcelona te laten winnen. Dit is gewoon een schandalige insinuatie. Het wordt eens tijd dat deze schurk een zware straf krijgt. Zoals 5 jaar niet meer mogen deelnemen aan eender welke Europese competitie.

28 april 2011 om 01:45

FC Barcelona = Theatergezelschap

Wolfgang Stark = Messi / Barca Fan

Hoe serieus kun je nu zo'n match nemen, met deze leiding?

28 april 2011 om 02:54

hoe serieus kan je zo een wedstrijd nemen met ijshockey spelers als pepe, ramos, arbeloa, (carvalho al speelde hij niet) op het veld? ik hoor velen zeggen dat er met barcelonabrillen wordt gekeken maar als je het heel objectief neemt kijken er meer mensen door een madrid/ronaldo/mourinho bril dan dat er barcabrillen ter beschikking zijn steeds op zoek naar een andere excuus waarom er is verloren ipv te accepteren dat barca beter is. verzin maar excuses en geef andere de schuld maar daarmee kom je niet verder. en pepe verdiend het niet eens om bij een team als real te spelen gooi maar weg zou ik zeggen + mourinho ramos en carvalho erbij

28 april 2011 om 07:11

Hahaha en jou 'objectieve mening' dan als Cristiano fan? Hahaha er was meer theater bij Marcelo, Di Maria en Pepe dan bij heel Barca...

28 april 2011 om 07:38

als er al een theatergezelschap speelde gisteren en de wedstrijd ervoor (copa del ray) en de competitiewedstrijd daarvoor dan is het toch zeker Real Madrid he!!

Als je met zulke spelers zo durft te spelen dan ben je zielig en zeer zeer bang.
Speel nu gewoon na wat de spelers kunnen en dan zul je zien dat je meer kans hebt dan op deze manier!!

28 april 2011 om 08:43

Hoe serieus kun je mensen nemen als ze echt in dit soort bullshit geloven.
Het gat dacht ik om voetbal en hoe mooi dat kan zijn.
En dan krijg je real onder Mourinho, ik kijk af en toe nog liever naar Willem Ii,
Die vallen vaker aan in een wedstrijd dan het real dat Mourinho de koninklijke onwaardig laat spelen.
THE special one, begint langzaamaan in de tragic one te veranderen.
Want dat zo een trainer zich tot zulke spelletjes verlaagt is diep tragisch...

28 april 2011 om 11:28

FC Barcelona is inderdaad een theatergezelschap. Je hebt groot gelijk.
Dit is en groep spelers waarvoor tienduizenden mensen graag naar een theater (stadion) komen. Of miljoenen mensen thuis voor de buis naar willen kijken. Het is vermaak van de bovenste plank. Dit is voetbal dat ik aan mijn zoon van vijf laat zien. Pure entertainment.
Ik zou me rot schamen voor een ploeg als Real Madrid.
Nog niet eens omdat ze zo associaal aggresief en onsportief spelen. Want hoe moet je anders zo'n voetbalmachine als Barca afstoppen. Maar meer om het gemekker tijdens en na de wedstrijd. Zielige mensen. Slechte verliezers.

28 april 2011 om 16:55

Je moet zeker niet de ogen sluiten voor hetgeen wat er gebeurt is, maar nog gebeurt dit. Dat Barca terecht gewonnen heeft moge duidelijk zijn en dat Real toch zeker een aantal keer over de schreef is gegaan.

Maar men moet ook niet vergeten dat Barca vol met bijtertjes zit die gaan liggen bij elk contact. Ik noem een Pedro en ik noem zeker een Busquets. Deze mannen liggen voordat je er erg in hebt en de rest maakt het af, al rennend naar de scheids vragend om een kaart.

Het komt er op neer dat het voetbal wint maar de manier waarop dit allemaal gaat is gewoon triest, respect is ver te zoeken op het moment.

28 april 2011 om 14:47

nee omdat hij unicef betrekt hierin. die man is helemaal de wegkwijt.

waar blijft is nu met zijn alberto einstein...?

Goh, ze krijgen kritiek en gelijk janken bij de autoriteiten haha. Lijkt wel een gevecht tussen twee klasgenoten waarbij eentje gelijk naar de leraar gaat.

Klikken heet dat toch? Noem me ouderwets maar dit is toch echt zielig.

28 april 2011 om 00:50

het is eerder zielig dat mourinho elke terechte rode kaart in twijfel trekt... (hij mag blij zijn dat real er maar 1 kreeg!)
mourinho is echt volkomen de weg kwijt als je het mij vraagt....

28 april 2011 om 01:10

Ja Mourinho had toch nooit gezien dat mensen goede beslissingen van scheidsrechters aanvechten. Hij doet zelf niet anders :P

28 april 2011 om 01:14

De enige keer dat hij niet kloeg over de rode kaarten was tijdens de finale van de beker. Di Maria kreeg rood, maar doordat hij gewonnen had, zweeg hij. Het is zeer simpel. Hij is the special one. Hij kan niet verliezen. Als hij verliest dan is het de schuld van de scheids. En als hij wint dan is het omdat hij de special one is. Met een ploeg van 500 miljoen wint hij de copa del rey ... geweldig toch ? Daar moet je toch special voor zijn ?

28 april 2011 om 02:58

lol kloeg?xd verder heb je wel gelijk elke x een ander excuus, en alle belabberde realfans ( dus niet alle fans ) zitten ook in zn k*ntje

Volledig terecht dit, die malloot denkt dat hij alles mag zeggen. Ben blij dat hij eindelijk eens keihard het deksel op de neus krijgt, een coach die Pepe op de middenveld posteert en Kaka 90 minuten op de bank houdt, moet zich diep en diep schamen. En dan kun je wel zeggen, resultaatvoetbal, nou het resultaat is er niet naar. Degoutant figuur die de pure voetbalsport niets bijbrengt.

28 april 2011 om 08:55

Maar als het zo is dan is er toch zeker wel sprake van belangenverstrengeling. Eigenlijk zou het gewoon niet uit principe mogen dat zo iemand 2 functies bekleed die allebei op een manier zijn verbonden met voetbal, al is het maar om dit soort twijfels weg te nemen.

Natuurlijk is Mourinho gewoon een slechte verliezer en heel Real maakt zich ongeloofwaardig met die uitspraken, maar toch irriteert het me weer het meest dat schoolmeester Barca de boel weer even gaat rechtzetten. Kunnen die gasten niet een keer gewoon dat soort dingen aan andere overlaten? Net alsof de Uefa hier geen onderzoek naar gaat instellen zonder dat gejammer van Barcelona.

Het is werkelijk oorlog nu tussen Mourinho en Barcalona! :P Tjonge jonge, wat laat Mourinho zich kennen vanavond, hij is (naar mijn mening) echt te ver gegaan nu met zijn uitspraken.

28 april 2011 om 00:41

toe een Real-fan die objectief kan zijn...
Mourinho heeft vanavond ook Ronaldo misbruikt vind ik...
Die speler geeft echt alles om te winnen, en dan moet hij daar in zijn eentje achter de bal lopen, vanwege Mourinho zijn tactiek..

28 april 2011 om 00:48

Ben het helemaal met je eens, Ronaldo probeerde van alles maarja wat wil je als de rest van je team leuk toekijkt? Maar wat is Ronaldo in een positiefe manier veranderd, heeft een echte winnaarsmentaliteit.

28 april 2011 om 00:53

Ik vind dat hij hard verbeterd is, wat zijn mentaliteit betreft..
Dat hij kan voetballen weet iedereen..
Ik ben echt anti Madrid, omdat ik voor Barca ben, en ik gun Real niks..
Maar ik vind het heel erg voor sommige spelers, die echt willen winnen, zoals Ronaldo en Casillas...
En Kaka is altijd gevaarlijk in grote wedstrijden, het is gewoon erg om zo'n speler op de bank te zien zitten..

28 april 2011 om 08:47

Ik ben niet perse anti real,
Maar mt dit soort voetbal en dit soort uitspraken mogen ze van mij verliezen.
Ben benieuwd hoelang de real fans en bv di Stefano dit nog aan kunnen gluren.
De koninklijke verandert langzaam in een strastschoffie waar het doel alle middelen heiligt.

Mourinho's opmerkingen waren ook heel erg sneu. Niet RM waardig, zelfs het hele voetbal niet waardig. Maar om nou aan te klagen? Dat gaat me te ver. Laat lekker gaan, simplisten klaag je niet aan.

Ik begrijp niet dat je zo'n klacht kan indienen we leven toch in een wereld waar er een mening mag gegeven worden als mourinho zijn mening op die manier wil geven en hij er voor gestraft zal worden dan vind ik het niet kunnen ok een trainer moet het voorbeeld geven en beleefd blijven enzovoort ma ja en dan een mens mag toch zijn mening ook zeggen

28 april 2011 om 00:43

Het gaat hier volgens mij niet zo zeer om de mening van Mourinho over Guardiola, maar meer de suggestie die hij wekt dat de geloofwaardigheid van de scheidsrechters in twijfel wordt getrokken. Dat vind ik toch wel een kwalijke uitspraak.

Tja, als Mourinho hem niet wint, dan moet je je schamen als winnaar.....

Hahaha. Vandaag een aantal schandelijke dingen gezien, maar toch vooral van de kant van Real Madrid. Denk aan Pepe, denk aan Marcelo, denk aan het voetbal dat Mourinho met Real speelt (Di Stefano mag mij nog wel eens een keer opstaan!!). Dat kan toch niet. Met zo'n club dit voetbal spelen in eigen stadion tegen de aartsrivaal. Daar schaam je jezelf toch kapot voor.
( In de competitie speelt Real Madrid overigens wel goed voetbal).

Ik begrijp overigens totaal niet dat Real Madrid fans hier achter Mourinho blijven staan. Als Frank de Boer dit voetbal speelt tegen welke club dan ook, dan lever ik morgen mijn seizoenskaart in.

28 april 2011 om 00:49

naja als frank zulk voetbal zou spelen met dit team tegen barca zou ik het niet vreemd vinden hoor (ook simpelweg omdat ajax dan niet beter zou kunnen :P) en zou ik ook niet al te snel die seizoenkaart inleveren maar real, dat honderden miljoenen heeft geïnvesteerd en dan zulk voetbal speelt moet zich schamen inderdaad...

Ben er maar trots op bij madrid dat je deze man hebt al coach. Ik zou er anders niet blij mee zijn.

Maar waarom heb ik hier vanavond nog geen 1 real supporter barca horen feliciteren>??? Zie ik eigenlijk nooit gebeuren , andersom doen wij dat ook dus waarom alleen maar haaten

please! doe het!
die man verdient het gewoon, hoe die man zich uitlaat in de pers is echt niet meer normaal hoor!
het wordt tijd dat hij vakantie neemt want meer onzin uit die mond (ik zeg liever bek in dit geval maar ja, een beetje pit in reacties wordt vaak afgestraft hier) van hem kan ik echt niet meer aan...

het spel van FC Barcelona is geweldig, laat dat duidelijk zijn, maar sinds de wedstrijden tegen Arsenal dit seizoen begint mijn respect toch te minderen voor FC Barcelona. Ik ging er op letten en zoals velen zeg ik ook dat Pedro, Busquets en zelfs Messi de laatste weken vol met matenaaierij zitten. Vragen om kaarten, vallen en weer staan, een groot theater. Toch vind ik het Real Madrid van nu ook niet echt wat, het Engelse voetbal, daar moet de Spaanse competitie maar wat van leren!

28 april 2011 om 01:19

Idd. Madrid, Barça, het is één pot nat. Kaartennaaien, schwalbes en lompigheden. Het heeft niets meer met voetbal te maken.

28 april 2011 om 02:17

Ik kan niet wachten totdat Manchester in de finale Barcelona even laat zien hoe echte kerels zich horen te gedragen. Als fervente Gunner had ik het mezelf nooit horen zeggen, maar ik hoop dat Manchester gehakt van die jochies maakt.

28 april 2011 om 02:29

Juist ja! Als ik een compliment kon geven deed ik het!

28 april 2011 om 03:03

tja als je kijkt naar wedstrijden van barcelona waar je een tegenstander hebt die voetbalt en niet probeert benen te breken zie je dat kaarten aannaaien en theaterspel wel meevalt. als je tegenstander geen intentie heeft om de bal te spelen en vaker op je benen zit dan op de bal mag je wel wat zeggen vind je niet? maar tegenwoordig is voetbal een combinatie van theater en een balletje trappen, en als we het toch over het engels voetbal hebben als je kijkt naar een team als arsenal zie je dat elk team in de pl tegen arsenal speelt net als real tegen barca ( op de goeie teams na) puur omdat ze niet voetballend meekunnen

Mourinho zet zichzelf echt zo ongelofelijk voor schut. Niet normaal meer. Hij heeft een grote bek tegen alles en iedereen. Hij komt met een antivoetbal-tactiek op de proppen om te proberen Barcelona te verslaan. In eigen huis hebben ze misschien net aan 30% balbezit. Hadden wel 3x rood kunnen krijgen. Ja en dan met 0-2 op je bek gaan in eigen huis. Daar kan mijnheertje Mourinho dus blijkbaar niet tegen. Echt complete zot die vent.

Het is gewoon niet meer dan terecht dat Barcelona wint. Ze zijn gewoon te goed. Het zal wel frustrerend zijn voor Real-fans dat snap ik best maar elke neutrale voetbalkijker is volgens mij blij dat Barcelona heeft gewonnen van deze ploeg. Zoveel goeie voetballers in Madrid en dan antivoetbal gaan spelen. En smerig en vies ook. Dit verdienen ze ook en wie is dan een betere beul om dat door te laten dringen dan Barcelona?

Ik denk dat Barcelona zelf niet eens moeite hoeft te doen om een klacht in te dienen bij de Uefa want iedereen heeft het kunnen zien en horen en ik mag aannemen dat de Uefa uit zichzelf al stappen zal ondernemen tegen deze slechte verliezer.

Real Madrid mag zichzelf koninklijk noemen. Nou dat koninklijke brokkelt wel in een erg snel tempo af dankzij Mourinho, Pepe en die andere boosdoeners.

Het is gewoon bijna een verhaal van het goede overwint het kwade.

28 april 2011 om 00:54

Ik ben het zo met jou eens!!! Dat er mensen zijn die dit niet zien, wat jij aangeeft.

Ik hoop zo erg dat ''de walgelijke'' berecht wordt. Dat zou hem misschien de mond snoeren voor de rest van zijn leven. Eerlijk is eerlijk, de walgelijke praat gewoon onzin en haalt onrelevante zaken aan die helemaal niks met vanavond te maken hebben. Dit slaat gewoon echt nergens op. Zelfs als ik een RM fan zou zijn geweest, dan zou ik me echt kapot schamen voor de walgelijke.

Laat toch zitten Barca. Deze wedstrijd doet al genoeg pijn!

Als een kind boos is moet je hem altijd even laten uitrazen, het komt vanzelf wel weer goed..

Wat een zielige man. Hij wil natuurlijk zijn baantje redden en gezichtsverlies voorkomen, maar ik denk niet dat Perez hier intrapt. Wat een verademing was Pellegrini toch vorig jaar in vergelijking met deze man. En een gentleman en aanvallend spelen, ook tegen Barca ja. Deze man mocht meer miljoenen uitgeven, ondanks een volledig team, en wat heeft hij verbeterd? Het enige wat hij gedaan is reputatie van Real te grabbel gooien.

Ik vraag me ook werkelijk af wat het hoge bestuur van Real Madrid hier van vindt, wil je serieus zo trainer voor je groep hebben staan, een man die elke keer als die een microfoon ziet, zoveel ''bullshit'' uit ze mond weet te halen, dat ze achterwerk er jaloers op wordt?.

Hij is gewoon compleet dol gedraaid, hij ziet dingen die er niet zijn, of dingen die er wel zijn juist niet. Hij zal nooit toegeven dat ze terecht verloren hebben, en dan met zo laffe tactiek gaan voetballen als Real Madrid zijnde, daar zou je als Real Madrid toch helemaal niet voor moeten kiezen? Real Madrid is de club die jaren en jaren het Europese voetbal gedomineerd heeft, die altijd de beste spelers ter wereld op het veld hebben staan, en die zullen eervol ten onder gaan, en niet op zo laffe wijze, Real Madrid hoort te voetballen zoals voetbal bedoeld is, om de bal zo snel mogelijk aan de andere kant van het veld te krijgen door middel van over te spelen, en dan een doelpunt te maken.

Ik zou als ik Real Madrid was deze trainer echt niet meer als uithangbord voor de club willen, want hij maakt alles wat Real Madrid een warm hart toedraagt ten schande.

28 april 2011 om 01:00

Elke keer een microfoon ziet? Als hij praat is het niet goed en als hij weigert te spreken is het ook niet goed? Ik ben niet mee

28 april 2011 om 03:04

als hij weigert te praten hoor je mij niet klagen, en als hij besluit te praten mag hij wel een x nadenken voor hij wat zegt vind je niet?

Gewoon doen zo leer die zijn mond houden als hij der niet tegen kan om te verlizen moet die maar aanvallender spelen zielig Mourinho

Oh en real Moet nu ook Guardiola forse boeten willen zien betalen voor Zijn comment over mourinho gisteren (mourinho is de fucking baas van de media). CL is Blauw rood gekleurd met een Dikke valse Barca emblem erop,te hypocriet voor woorden)

eerst over doping en nu over de hele voetbal!!!!!!!
Hij moet zich kapot schamen met dit uitspraak.
Als ik ipv mourinho was dan had ik mijn carriere gelijk beeindigd. hij is schaande voor de voetbal en vooral voor die zielig real supporters die denken dat mourinho de beste is.
Jammer voor de mooi historie van real.

kan me ook real ajax herineren in 96 had 0-4 moeten zijn maar zomaar 2 goals afgekeurd

real-as roma real stond bij rust 0-2 achter maar ja real moet natuurlijk door en won met 4-2
door 1 schwalbe en een uitgooi die overniew had gemoeten waaruit een doelpunt .

Om de copa del rey finale maar over te zwijgen pepe en alonso die rood hadden moeten hebben
en dat zomaar afgekuerde doelpunt wat geen buitenspel was

deze wed had marcello ook rood moeten hebben

Ik was al nooit zo'n fan van het Spaanse voetbal. Maar voor de laatste twee classicos ben ik dan toch eens gaan zitten. Maar als deze 2 ploegen het uithangbord moeten zijn voor het voetbal, moeten we echt overwegen te stoppen met het spelletje.

Er is totaal geen onderling respect. Er worden overtredingen gemaakt waar je letterlijk misselijk van wordt, schwalbes, vragen om kaarten, vechtpartijen, provocaties en irritaties voeren de boventoon. Deze wedstrijden worden bekeken door miljoenen mensen, waaronder veel kinderen. Is dit het voorbeeld waarmee we ze op zaterdag het veld insturen?

Als klap op de vuurpijl heb je dan twee trainers die voor en na de wedstrijd geen fatsoenlijk woord kunnen zeggen en doorgaan met provoceren en een club die probeert de trainer van de tegenstander te laten schorsen.

Nee, doe mij dan maar Schalke-united waar met respect en strijdlust gespeeld werd in een schitterende, sportieve, ambiance waar de betere ploeg uiteindelijk aan het langste eind trok. Dat was reclame voor het voetbal. Wat we vanavond en tijdens de copa zagen is pure verloedering. En ga nou niet roepen dat dit allemaal de schuld is van Mourinho of Real Madrid, Barcelona is net zo erg.

28 april 2011 om 01:25

Inderdaad, ik heb het ook echt helemaal gehad met deze twee teams.

Wat ik vanavond heb gezien was werkelijk waar een schande voor het voetbal, en daar waren Beide teams debet aan.

28 april 2011 om 08:03

Ik had het zelf niet beter kunnen verwoorden, prachtige reactie. Ik ging vanavond de wedstrijd in het de hoop dat Real zou winnen. Niet omdat ik voor Real ben hoor, maar vanwege het feit dat alle mensen lijken te denken dat Messi, en daarmee ook Barcelona heilig is. De Barça spelers heb ik alleen maar op de grond zien liggen, de spelers van Real waren alleen maar aan het schoppen en gevoetbald werd er niet, niet door Real, maar ook echt niet door Barça, ze waren alleen maar bezig met de tegenstander te provoceren.

Hopelijk wint United de finale, want dat Barça en haar magistrale voetbal, waar zelfs de commentator en de twee analisten niet objectief naar kunnen kijken, begint me echt de keel uit te hangen.

Jongens kom op zeg. De scheids trok toch duidelijk veel te makkelijk kaarten voor de spelers van Real Madrid?
Di Maria is in de eerste helft minstens 2x hard onderuit gehaald en daar kwam geen kaart voor tevoorschijn.
Ook niet toen Messi hands maakte, op de grond zat en een elleboog aan Ramos verkocht.
Daarnaast werd er ook een hele mooi schwalbe gemaakt door Barcelona. Een overduidelijke gele kaart.

Mourinho heeft hier echt een punt vind ik.

Aanklagen die vent. En als het kan he-le-maal kapot maken in de return.

En dan bedoel ik ook he-le-maal. Het is nog belangrijker om Madrid in de return volledig te vernederen, helemaal kapot te spelen dan dat het belangrijk is om de finale te winnen.

Echt, ik verwacht niet anders dan de sterkste opstelling. Iedereen moet optimaal opgelapt worden. Iedereen moet strijden als een leeuw. Iedere vrije meter die er komt moet genadeloos benut worden.

Liever een tweede editie 5-0 dan de Champions Leage winnen.

En aanklagen die Mourinho. Als het even kan, aanklagen voor alles. Maak hem zo klein binnen en buiten de lijnen dat hij zo veel mogelijk vernederd wordt. Dat zelfs het bestuur van Madrid hem gaat uitkotsen met zijn vuile fratsen en zijn vuile spelletjes in de media en het geregiseerde geduikel en kaartennaaierij.

Ik weet zeker dat wanneer dit kwaad volledig uitgekotst is door de voetbalwereld dat het voetbal meer aandacht krijgt bij zowel Barcelona als Madrid.

28 april 2011 om 12:41

Maak aub iets nuttigs van je leven.

Ik hoop zo erg dat jullie verliezen tegen Real, alleen om jou dan je mond te snoeren! Je uit alleen kritiek op Real! Wat ben jij subjectief, ik durf tenminste nog toe te geven dat Barca beter was etc , maar jij probeert Barca helemaal de bom te maken!

Oja want Vrijheid van meningsuiting is tegenwoordig geen recht meer, dat was ik vergeten. Kzou het een hele zielige actie vinden.

28 april 2011 om 02:50

Dit heeft niks met vrijheid van meningsuiting te maken. Dit is een club ergens van beschuldigen zonder dat je feiten hebt. Hij stelt Barcelona hier bewust in een kwaad daglicht na een volledig terechte beslissing van de scheids.

@spionkop Hoe bedoel je ik haat meer de vijand dan dat ik van mijn club hou?

on:
De grote Barca is toch wel zo hypocriet, allemaal theatergedoe en nu ook nog juridisch de clown willen spelen. Scheidsrechters moeten ook natuurlijk zo bang zijn wanneer de spelers van Barca als kippen zonder kop naar hem toe rennen. Erg triest, moet dit de voetbal anno 2011 voorstellen?

Ja en zo kon Barca vorig seizoen ook wel janken dat ze benadeeld werden in de halve finale tegen inter. Buitenspel goal Milito en in de return aangeschoten hands van abidal afgefloten waaruit Bojan de winnende doelpunt maakt.

Guardiola heeft zich toen als een gentleman gedragen en Inter gefeliciteerd, terwijl meneer Mourinho toen ook de Barca fans zijn overwinning aan het in wrijven was. Mourinho blijft nou eenmaal een kleuter en zal dat ook altijd blijven volgens mij.

Barca kon vorig seizoen er dus ook een hele heisa van maken, maar nee zo is Barca niet en Guardiola helemaal niet.

Kijk, het is leuk om als Barca fan te zien dat je club van Real Madrid wint. Als het dan een halve finale van een CL betreft is dat natuurlijk ultiem. Maar om Mourinho het laagste van het laagste te zien bereiken is toch echt onbetaalbaar.

Gefrustreerd, ongefundeerd en subjectief commentaar op de arbitrage daargelaten. Dat getuigt alleen van kortzichtigheid. Maar om een man die zichzelf de bijnaam 'special One' heeft gegeven nu op te zien scheppen met de twee CL titels die hij heeft behaald is toch fantastisch. ''maar ik ben toch nog wel lief mama? Toch? Toch?''

Aanklagen? Niet doen, deze man is gratis cabaret, Geef hem nou maar gewoon een grote Blaugrana lolly uit jullie webshop en stil is ie..''toch kleine special one'tje van mama?''

28 april 2011 om 15:48

Hoe Mourinho vorig jaar de cup heeft gewonnen is pas om voor te schamen.

Ai ai ai.. Wat is Mourinho een slechte verliezer zeg. Is hij misschien vergeten hoe hij de champions league won met Inter...

Verder moet Barcelona hier gewoon boven gaan staan en geen klacht indienen. Op die wijze laat je zien dat je je niets aantrekt van de beschuldigingen van Mourinho en je niet verlaagd tot dat niveau.

28 april 2011 om 08:53

Ja, maar er was vorig jaar wel een verschil:

Toen stond Sneiijder in het middenveld als architect ............en nu?......................pepe

Zoek de verschillen tussen de beide spelers

Ik ben bean g dat en vervolging niet kan, maar een man die zo'n schandalige vertoning in een thuiswedstrijd laat zien is geen knip voor de neus waard.
Hoe durft hij barcalona ergens van te beschuldigen, Real heeft amper balbezit gehad (23%) tegen 77% voor Barca. Wie speelde theater??
Een van de meest onsportieve spers met theatraal gredrag was Di Maria, die deed niets anders dan vallen en vragen om een kaart voor Dani Alves.
Marcello ging nog even met twee voeten beust op het been van Pedro staan.
Ze hebben 1 doelpoging op hun naam staan en dat was een schot van Ronaldo.
Er is amper een poging gedaan om aan te vallen.

Ik vind het een schande en dan het gedrag tiijdens en na de wedstrijd,......dat is echt compleet idioot!

Straffen die club!!!

Mourinho aanklagen heeft weinig zin.
Deze man zal nooit veranderen.
Het is een schande voor het voetbal en geen voorbeeld voor de jeugd.

Het voetbal heeft gewonnen en dat is het voetbal van Barcelona.

De enige beker die ze winnen laten ze weer donderen!!

Barca moet er inderdaad boven staan dat klopt!

Maar ik vindt dat de Uefa dit soort gedrag niet moet pikken van een coach.dit heeft niets met Faiplay te maken Ze oeten laten zien dat niet alles is geoorlooft!.
Je mag niet alles zeggen en doen om te winnen!

Verban de meester van het vermoorden van voebal!!!

Het nadeel van Mourinho is dat hij zichzelf ook beter vindt dan ieder ander!

Het lijkt wel in de Portugese volksaard te zitten, want dat zijn toch trekjes die ik bij Ronaldo ook terugzie.
De gedachte is aardig: ''iedereen die niet ziet hoe briljant je eigenlijk bent,..is gek!''

Valt het niet een beetje op als je de wedstrijd niet door kan komen en in de greep zit van de verdediging dat dan barcelona altijd wordt geholpen door de scheids? Gebeurde bij arsenal gisteren bij real en vorige jaar ook tegen inter. Ben het gewoon zat dat jullie altijd bevoordeeld worden. Mascheranos overtredingen is precies net als die van pepe. Maar neem het heilige barca krijgt maar geel en jullie tegenstander rood. En wat gebeurt er dan jullie kunnen dan pas echt je spel maken als er 10 man op het veld staat..

Mensen, het gaat niet meer om voetbal zo te lezen. Het gaat erom dat de scheidsrechter het voetbal verpest voor de verliezende partij. En dat is altijd zo. Waarom kan er helemaal niemand meer genieten van het fenomeen de Classico.

On:
Real Madrid fans, jullie zijn allemaal hypocriete ****** die eerst maar is moeten gaan kijken.

Barcelona fans, jullie zijn allemaal hypocriete ****** die eerst maar is moeten gaan kijken.

Indienen die klacht ... per direct ... dit hoef je niet over je kant te laten gaan. Barca laat het mooiste voetbal zien sinds decennia. Trots moeten we zijn ... ook de supporters van andere clubs ... dat jullie dit mee mogen maken.

Het is toch logisch dat er een opstootje kwam in de rust met zo een opgefokte gek achter het stuur. Als mourinho nou gewoon eens normaal kan reageren en zijn spelers niet zo opfokt. Eerste helft gister was niet om aan te zien, als je zo zou moeten winnen, dan hoeft het voor mij niet. Ik zie liever beter spel dat ze ondruit gaan dan dat je met zulk spel zou moeten winnen.
Met alle uitlatingen die hij doet probeert hij wel iemand te irriteren en te provoceren, wat een klein kind. Wat zal zijn moeder hier nu van vinden? Deze man heeft alleen respect voor zichzelf en helemaal niet voor anderen. Ik hoop dat er een onderzoek naar zulke uitspraken komt en dat hij er voor veroordeeld wordt en zorgt dat misschien dat hij niet meer zulke uitspraken doet, echter ben ik bang dat het zo diepgeworteld zit in zijn karakter dat het er nooit uit zal komen. Het is trouwens wel een totale dekmantel voor zijn onzekerheid, misschien maar eens langs een psycholoog gaan...

Het voetbak tegenwoordig is anti-real iedereen is tegen real en doet er alles aan om ze te laten verliezen en pro barca.

ik vraag me werkelijk af of er dan helemaal niemand heeft kunnen genieten, ik vind het namelijk fantastisch.
Ik vond dat de wedstrijd en alles eromheen gewoon alles hadden van een leuke klassieker tussen Real en Barca en om Mourinho te straffen gaat wat ver maar ik vind niet dat hij zulke dingen kan zeggen want misschien (waarschijnlijk) heeft die Maria Villar er wel niks mee te maken en is hij niet eens een Barca supporter. En wat de wedstrijd aangaat vond ik de rode kaart van Pepe erg terecht hij had geen intentie om dat bal te spelen en hij kwam met gestrekt been in, ook Marcelo moest nog rood hebben voor zijn overtreding op Pique.
het aanstellerige gedrag van Barca is niet erger dan dat van Real en ik vind niet dat Real fans moeten klagen over een partijdige scheidsrechter, ze hebben de nederlaag aan een iemand te danken en dat is Mourinho omdat hij de hele wedstrijd in de hand wou hebben en daarom koos voor een extra verdedigende middenvelder in vorm van pepe of Diarra in plaats van in de eerste helft een echte spits en in de tweede heflt in de vrom van Ozil. En dan durft die portugees ook nog te zeggen dat hij op de manier van Barca niet de Cl wil winnen, dan zou ik als ik Mourinho was op dit moment ook niet de Cl willen winnen.

hahaha ongeloofelijk
barcelona 2-0 voor en dan gaan ze ff ook nog proberen om de beste trainer van de wereld te schorsen zodat die niet op de bank kan plaats nemen volgende week in camp now.
zwakke barca zielig voor woorden ongeloofelijk
zolang pepe leeft wint barca nooit van real.

maar volgende week zien jullie wel 3-0 voor real komtgoed. higuian ronaldo dimaria kaka ozil erin klaar achterin balle naar voren

Mourinho is een toptrainer (gezien zijn prijzenkast), maar ik moet concluderen dat Mourinho niet geschikt is voor Real en het Spaanse voetbal Hoe in hemelsnaam kun je een selectie met C. Ronaldo, Kaka, Benzema, Ozil, Xabi, Ramos, Adebayor, Khedira Di Maria enz vechtvoetbal laten spelen. De genoemde spelers behoren technisch gezien tot de absolute wereldtop, en zijn volgens mij in staat het mooie voetbal van Barcelona te evenaren. Dat je in een team vol houthakkers (chelsea en Inter) vechtvoetbal speelt kan ik begrijpen, maar met de huidige selectie van Madrid....ik zeg Mourinho, ongeschikt.

De grootste verliezers zijn wij, de supporters, die dagen van te voren speculeren, discusheren en hoopvol met grote spanning voor de buis gekluisterd zitten blij dat die irritante reklame blok eindelijk is afgelopen. Later bleek dat ik liever naar die reklame keek (daar waar acteurs daadwerkelijk betaald krijgen naar hun daadwerkelijk beroep) dan naar de wedstrijd!

Mourinho is totaal de weg kwijt!!hij hits mensen op!!kan iemand de scheidsrechter Frisk nog voor de geest halen!die door die hufter Mourinho zelfs moest stoppen met fluiten omdat hij ook die voor vriendjespolitiek heeft beschuldigd en daardoor hij en zijn familie werden bedreigd door Chelsea supporters!!mourinho is een schande voor het voetbal!!dit soort gefrustreerde acties zie ik van gaal niet eens doen!!hij moet begrijpen dat hij een voorbeeldsfunctie heeft en wie wordt mr villar nu ook dag en nacht bewaakt omdat er een kans bestaat dat een idioot uit madrid iets gaat flikken!

Eigenlijk moet je zo'n charlatan geen extra aandacht geven. Hij wordt overal geroemd als een grote coach, maar hij doet in feite niets anders dan het schaamteloos kopiëren van Herrera en Lobanovski en gooit er een peudo-intellectueel sausje overheen. Beetje psychologie die alleen werkt met mensen met het gemiddelde iq van een voetballer. Hij is simpelweg de vijand van iedereen die voetbal een warm hart toedraagd. Bovendien een zeer rancuneuze en kinderachtige man. Zijn onvermogen om origineel te zijn en verantwoordelijkheid te nemen voor zijn eigen falen leiden er steevast toe dat de formule Mourinho binnen een paar jaar is uitgewerkt. Wat rest zijn een paar prijzen gewonnen met iets dat in de verste verte niet op voetbal lijkt en een hoop nieuwe vijanden. Bij Real zal hij slechts de Copa winnen en dat is falen met een hoofdletter F. Hij is het hele seizoen feitelijk al om zich heen aan het slaan om dat falen te camoufleren en de aandacht af leiden van zijn eigen functioneren.
Hij zal de geschiedenisboeken ingaan als een idioot die af en toe iets won door het voetbal tot in haar kern zoveel mogelijk te vernietigen.

28 april 2011 om 17:54

Gaat wel erg ver, dit .De man heeft overal waar hij kwam prijzen gewonnen. Dat is niet de eerste de beste idioot, zoals jij suggereert.

Voor de mensen die onderstaande vergeten zijn!!deze beul moet 6 maanden geschorst worden!

''tijdens de achtste finale in diezelfde Champions League tussen FC Barcelona en Chelsea is er tijdens de rust weer een incident. Barcelona-trainer Frank Rijkaard gaat een gesprek aan met Frisk, terwijl de assistent-trainer van Chelsea hier ophef over maakt. Na afloop van de wedstrijd verschijnt Chelsea-trainer José Mourinho om die reden niet op de persconferentie. In de weken daarna worden Frisk en zijn familie veelvuldig met de dood bedreigd door hooligans van Chelsea. Het gerucht van het mogelijke gesprek met Rijkaard in de rust, en de in hun ogen onterechte rode kaart voor Didier Drogba in die wedstrijd, zouden de redenen zijn. Op 12 maart 2005 maakt Frisk bekend dat hij met onmiddellijke ingang stopt als scheidsrechter. Chelsea heeft aangekondigd een onderzoek te starten naar mogelijke bedreigingen vanuit de achterban. De Uefa schorste Mourinho twee wedstrijden vanwege zijn opruiende verwijten aan Frisk.chelsea heeft toegegeven dat er niets gebeurde tussen Rijkaard en Frisk''

Ben al langer geen fan van Mourinho dus wat mij betreft geen probleem
Die man doet alles om de tegenstander te ontwrichten ipv je gewoon met het spelletje bezig te houden.
Het gras een cm langer laten omdat barca met dat tikkie takkie voetbal dan minder zou kunnen, schoppers op je middenveld zetten etc etc het zijn allemaal van die kleine dingen die hem bij veel voetbal supporters niet geliefd maken

@ R9naldo

Kan je der niet tegen jongen? Dat jou idool en je 'koninklijke' clubje in alle facetten van het voetballen overklast worden? Dat een club als Real zich als een stel kleine kinderen gedraagt zegt naar mijn mening al meer dan genoeg. Als je als club met zo'n historie zo bang voor de dag komt, dan heb je naar mijn mening Nooit recht om ook maar één El Clasico te winnen. In de bekerfinale werd Real de tweede helft ook al weggespeeld.

Als je van voetbal houdt, dan houd je van dit Barcelona. Dat die spelers op de grond liggen en dat Busquets af en toe irritant is, is zeker waar, maar die jongens krijgen per wedstrijd (en al helemaal tegen Real) twintig aanslagen te verduren. Daarbuiten zie ik Pepe ook telkens over de grond rollen en kermen als hij zogenaamd een tikkie krijgt.

Het voetbal heeft gewoon overwonnen jongen. En daar is de neutrale voetballiefhebber blij mee.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren