Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

'In mijn droom lag ik al in de Amsterdamse grachten'

Laatste update:

Wesley Sneijder zag de kans om geschiedenis te schrijven zondagavond na 117 minuten voetbal aan zijn neus voorbij gaan. De middenvelder won bij Internazionale drie hoofdprijzen en wilde dit succes een vervolg geven met een wereldtitel, maar in de finale ging het mis tegen Spanje. “In mijn droom lag ik al in de Amsterdamse grachten”, treurde Sneijder in gesprek met Voetbal International.

/

De middenvelder eindigde met vijf doelpunten wel op een gedeelde eerste plek op de topscorerslijst, maar dit gold slechts als een pleister op de wonden. “Elke kwalificatiewedstrijd gewonnen, elke wedstrijd hier gewonnen”, vertelde Sneijder. “Dan heb je het idee dat je je het niet meer laat afnemen. Het heeft niet zo mogen zijn.”

De spelmaker had zich nog zo verheugd op het maken van een feestje. “Ik heb niet eens de tijd gehad om de prijzen met Inter te vieren, maar de wereldtitel had ik echt wel gevierd. In mijn droom lag ik al in de Amsterdamse grachten. Als ik op mijn vakantiebedje lig, kan ik daar nog verder over nadenken”, aldus Sneijder.

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Dromen zijn bedrog Wes jongen. ALs je groot wordt zal je dat begrijpen..

12 juli 2010 om 22:00

Ik proef hier wat irritatie. Sneijder heeft nog altijd drie prijzen gewonnen dit jaar, dus niet alle dromen zijn bedrog

12 juli 2010 om 22:21

Sneijder kan nog wereldkampioen worden.... alleen is die veel minder mooi dan deze wereldtitel!

12 juli 2010 om 23:06

@ Okkie: met alle respect Mr okkie maar je hele leven zal je niet eens 5 % bereiken wat Sneijder op dit moment heeft bereikt. Dus voordat je met je sarcasme komt, kom met een onderbouwen kritiek. Feit blijft dat Sneijder op dit moment een van de beste spelers van de wereld is en gelukkig zijn er genoeg mensen op deze wereld die wel verstand van voetbal hebben en dat welinzien.

13 juli 2010 om 02:20

@ irrudicibili
Wat heeft Sneijder dan allemaal bereikt? Heeft hij het geneesmiddel tegen k*nker uitgevonden? Heeft hij een manier gevonden om de klimaatverandering te stoppen? Misschien ervoor gezorgd dat er geen armoede meer in de wereld is?

Het enigste wat Sneijder kan in het leven is tegen een bal trappen. Doe dus niet zo overdreven kleuter.

12 juli 2010 om 22:24

En de Supercup tegen Atletico Madrid.

12 juli 2010 om 23:59

En de wereldbeker voor clubteams natuurlijk.

Jammer, erg jammer voor iedere nederlander. Maargoed als nederland wel gewonnen had, dan stonden de spaanse site's dit te schrijven over Iniesta.

12 juli 2010 om 22:08

Maar dan waarschijnlijk niet in de amsterdamse grachten

12 juli 2010 om 22:21

Ja, dat zou raar zijn :P

Sneijder is te zelfverzekerd en dat is ook weer niet goed. Zelfvertrouwen is goed maar te ook weer niet. Geweldige speler die zich zelf niet moet overschatten. Jammer dat het zo geeindigt is over 4 jaar nieuwe kansen.

Ja, het is idd jammer.
maarja, over 2 jaar weer dan pakken we hem wel !

12 juli 2010 om 22:08

de ek hebben we niks aan.. WK dan sta je op de landkaart en dan neemt ieder land je serieus.

12 juli 2010 om 23:17

haha meen je dat nou en wie moeten wij dan serieus nemen 'buiten' europa? Alleen Argentinie en Brazilie ja, voor de rest voegt geen ander land wat toe aan de WK. EK is toch 1 van de grootste toernooien. Dus ik zeg over 2 jaar gewoon weer vlammen!

12 juli 2010 om 23:59

Ivoorkust , Zuid korea , Japan , Nigiria , Ghana , Egypte , Paraguay , uruguay , Chili

Dit zijn maar een paar landen buiten Europa en buiten Argentinie en Europa na die wat toe te voegen hebben

Dat ze dit Wk wat minder presteerden wilt niet zeggen dat het peace of cake landen zijn

13 juli 2010 om 00:56

Alleen Ivoorkust en Uruguay hebben nog wat in te brengen samen met de 2 Zuid-amerikaanse grootmachten die makkelijk te temmen waren. Verder is het alleen Europa met in normale doen Italië, Frankrijk en Engeland en van top klasse Duitsland, Spanje en Nederland.

13 juli 2010 om 01:28

inderdaad, EK is moeilijker te winnen dan een Wk
waarom? EK is een ronde korter en de beste en meeste landen van de wereld zitten in 1 toernooi en zijn minder makkelijk te ontlopen. WK heeft meer aanzien omdat het over de hele wereld gaat maar goed, wij kunnen het anders staan we niet in de finale he, dat is ook niet uit de lucht gevallen

@sneijder: ga morgen er dan in liggen, dan lig je altijd nog in de grachten jongen

13 juli 2010 om 09:00

Ja Egypte was er nieteens bij. Ik zeg niet dat ze er niet bij horen want in mijn ogen horen van elk continent landen aanwezig te zijn en heb je elk toernooi verrassingen.

Maar EK is natuurlijk een geweldig toernooi als we dat winnen want daar zijn over het algemeen de topteams van Europa ( dan zien we ook Rusland, Kroatië, Zweden schitteren)

12 juli 2010 om 22:08

Inderdaad! Over 2jaar gaan we iedereen van de mat spelen! En ik denk en vooral hoop, dat we dan eindelijk ons eigen spelletje gaan spelen! Lekker de controle over de match, balbezit, strakke passing en mooie goals!
We hebben hoe vervelend ook dit WK weer een wijze les geleerd! Altijd je eigen spel blijven spelen!

Op Gio en Oijer na staat er over 2jaar weer een geweldige selectie die maximaal Gefocust zijn op de Europese Titel om vervolgens 2jaar later het WK als kampioen af te sluiten!

Maar van Marwijk mag naar mijn mening wel een aantal posities veranderen!
- Op linksvoor Kuyt weghalen en Elia of van Persie neerzetten.
- In de spits van Persie weghalen en daar Huntelaar neerzetten!
- Op links achter moeten we uitproberen! Braafheid misschien als hij weer op zijn oude nivo kan komen!

Mijn opstelling voor over 2jaar!

Advies aan van Marwijk!
Totale Focus en als Doelstelling over 2jaar : Europees Kampioen!

Steek
vd Wiel
Heitinga
Mathijssen
Braafheid
van Bommel
Snijder
De Jong
Robben
Huntelaar
van Persie
12 juli 2010 om 22:57

Dit wk een wijze les geleerd? volgens mij hebben we die 4 jaar geleden al geleerd tegen Portugal, eenzelfde wedstrijd als gisteren, een odinaire schoppartij, destijds met gemak door de groepsfase met argentinie, servie en ivoorkust gekomen, daarna ons op de kast laten jagen door de portugezen, nu 6 wedstrijden ons eigen spel gespeeld, en juist in de finale laten ze zich weer op de kast jagen door de spanjaarden, en dan mat name inieste en xavi, had totaal niet gehoeven als ze hun eigen spel hadden gespeeld, ach streep er onder, is kut allemaal, toch mooi een 2e plek, en over 2 jaar vol gas het ek winnen, met grotendeels hetzelfde elftal, geen zeik vuvuzela's maar met een groot oranje legioen

12 juli 2010 om 23:05

@ajaxsuppo

Ik denk dat Mathijsen, Braafheid en van Bommel er niet meer bij zullen zijn. Ik denk ipv Mathijsen komt Bruma en Braafheid wordt opgevangen door van Aanholt. van Bommel blijft misschien, maar hij is wel te vervangen denk ik door VdV of wellicht Fer?

ON: Jammer Sneijder! Je hebt een goed toernooi gespeeld en je bent echt een grote kleine held! Ik had precies hetzelfde droom als jou, maar die heb ik nog steeds voor morgen!

Ja, maar goed Wesley.. Het is gerechtigheid. Wij hebben 116 minuten bijna alleen maar beschamend lopen trappen, terwijl Spanje bleef voetballen en dan moeten we gewoon erkennen dat Spanje die titel meer verdienen dan wij. We hebben totaal niet des Nederlands gevoetbald, het was eerder Hull City tegen Arsenal dan een strijd tussen 2 grootmachten.
Het is jammer, maar we moeten ons meerdere erkennen in Spanje. Over 4 jaar weer een kans, met Affelay en Fer ...

12 juli 2010 om 22:05

Ja er werden een paar harde overtredingen gemaakt maar dat wil nog niet zeggen dat wij de hele wedstrijd liepen te schoppen? Wat is dat voor vergelijking met Hull City? Ik weet niet maar volgensmij hadden wij een paar uitstekende acties waardoor we de wedstrijd ook konden beslissen. En Nederland heeft anders gevoetbald dan normaal maar we hebben echt niet slecht gespeeld ofzo dit toernooi.

Ze verdienen meer credits en Spanje was echt niet zo veel meer de betere. En over 4 jaar met Affelay en Fer? Laat me niet lachen.

Overigens was het ook mijn droom. Als ze gewonnen hadden gisteren had ik ook in de gracht gelegen......

12 juli 2010 om 22:10

Euhhhh serieus....??? Fer ...???
Please kom op! Over 4 jaar staan de meeste jongens er van nu nog! Alleen zal van Bommel een twijfel zijn op het middenveld.

12 juli 2010 om 22:19

Heiligeboon, nou goed als je dat niet wil zien kunnen we ook de statistieken erbij pakken. Hoeveel kaarten hadden wij nou ook alweer? En nog 'ns rood ook nog toch?
De vergelijking slaat op het feit dat je bij zulke wedstrijden ook ziet dat de ene ploeg steeds op zijn eigen helft staat te voetballen en met fysiek 'geweld' (zie meneer De Jong) nog probeert de wedstrijd naar de goede kant te trekken, omdat ze het voetballend moeten afleggen. En het is absoluut geen schande. Als je meesterlijke voetballers als Xavi en Iniesta op het middenveld hebt staan en een Fabregas nog even kan inbrengen als het nodig is, ben je ook gewoon vaak de beste.

En Ajaxsuppo, ja helaas ben ik serieus. Als we niet de kant van Italie willen opgaan moeten we nu al beginnen met vernieuwen. Ik wil Kuyt met zijn 34 jaar en van Bommel met zijn 36 jaar niet meer binnen de lijnen zien staan om na 110 minuten te zeggen dat ze het niet meer volhouden... Ik zie het ook liever anders, maar dat zijn de jongens waarop we moeten gaan bouwen ben ik bang.

12 juli 2010 om 22:32

Eindelijk iemand die realistisch is en niet webb de schuld geeft.

Eerst naar je zelf kijken!

Deze man verdiend een groen randje!

Als Robben die bal had gemaakt had je niemand horen klagen over Webb.

en nee het was ook geen buitenspel

De jong had rood moeten krijgen voor die Bruce lee trap.

Enige fout is die niet gegeven corner!

12 juli 2010 om 23:04

jouw blik op de wedstrijd is wel erg gemakkelijk.. er werden meerdere (cruciale) fouten gemaakt.. waaronder het niet geven van rode kaarten.. niet zo populair proberen te doen, blijf kijken naar de feiten!

on: ik kan me voorstellen dat het voor de CL winnaar zoals sneijder niet leuk is je direct na zo'n overwinning op het het interlandvoetbal te moeten richten.. er moet ook tijd zijn om te genieten van succes..

12 juli 2010 om 23:46

Ben ik met je eens, aan passie en inzet heeft het niet gelegen. Maar Theo Maassen zei het al: het blijft wel een WK Voetbal, geen WK passie en vechtlust. Het voetbal heeft gewonnen.

12 juli 2010 om 22:28

Wat betreft die leeftijd ben ik het volledig met je eens! Maar dat is over 4jaar!
Van Bommel en Kuyt zullen nog aanwezig zijn op het Ek over 2jaar!

Maar Fer..... en iedereen verklaarde van Basten met zijn rare selectie beleidt voor gek! Nou ik vindt jouw nog dapperder dan van Basten als je serieus Fer durft te selecteren voor het middenveld! Daar waar een Demy de Zeeuw / Affelay en zelfs schaars en Bruma nog vele malen beter zijn voor op een dergelijke positie!

12 juli 2010 om 22:34

Ik ben wel de laatste die Fer selecteert, wat ik er mee wil aangeven is dat dit onze laatste kans was. Zelfs over 2 jaar zijn veel spelers al over de top. Mits Fer zich zo door ontwikkelt, gaat hij die kans in het Nederlands elftal krijgen, geloof me. En dat symboliseert onze kansen voor de komende jaren...

12 juli 2010 om 22:50

Over 2jaar zijn jongens als:
- Heitinga
- Stekelenburg
- vd Wiel
- Braafheid
- Afellay
- de Jong
- de Zeeuw
- Robben
- Van Persie
- van der Vaart
- Snijder
- Huntelaar
- Elia
........ gemiddeld zo'n 28jaar! Over het Algemeen is dat voor voetballers de Piek leeftijd! Tegenwoordig zal hij iets lager liggen misschien maar deze jongens zijn dan nog lang niet over hun top heen!

En ook op het Wk2014 staat er dus nog een geweldige selectie van een zeer acceptable gemiddelde leeftijd van zo'n 30jaar! Deze generatie biedt dus nog enorm veel potentie en mogelijkheden voor de komende 4jaar!

Als van Marwijk aanblijft als BC doet hij er naar mijn mening verstandig aan om de wat oudere jongens als Kuyt / Mathijssen / van Bommel en Boularouz rustig aan te laten wennen aan een aftrede in het Nationale team!

In de komende 2jaar zullen ook andere talenten weer naar boven komen drijven! (bv een Bruma...? Kenneth Vermeer..? Wijnaldum...? Stam...?
etc etc..)

Kortom de aanwas komt wel weer, dan kunnen de nu gepokte en gemazelde bovengenoemde spelers deze jongens weer op sleeptouw nemen in het Nationale Team!

Voor de komende 4 jaar voorzie ik absoluut geen problemen qua spelersmateriaal!!!

12 juli 2010 om 23:33

Ja Spanje speelde beter combinatiespel. Dat wil voor mij nog niet zeggen dat ze de titel het meest verdienden. Ik vindt op basis van passie en inzet, dat wij de titel meer verdiende. En ik kan er nog steeds niet over uit dat we er naast gegrepen hebben.

Tsja als je het zo bekijkt heeft hij eigenlijk nooit echt de tijd gehad om van zijn 3(!) prijzen te genieten.
Elke keer was het weer concentreren op de volgende wedstrijd. Altijd maar weer focussen op de volgende mogelijke prijs.
Wat dat betreft kan je maar beter Chivu heten, die nu al die tijd rustig van zijn prijzen heeft kunnen genieten..
Maar aan de andere kant wat is er nu mooier dan bij alle prijzen die je kunt pakken tot de laatste wedstrijd mee te doen...

Haha, Jammer Wes over 2 jaar worden we Europeeskampioen(!). Overgens heb je een goed en vooral effectief waardoor je rendement hoog was een goed WK gespeeld jongen!

12 juli 2010 om 22:02

over 2 jaar is er een ek, geen wk

Tja, je kan niet alles winnen. Nogmaals het leven gaat door en over 4 jaar hebben we weer een kans om wereldkampioen te worden. In me droom stond ik ook al bij de grachten, maar het zo is het leven nou eenmaal.

12 juli 2010 om 22:07

Tja het probleem is alleen dat de toppers van nu Robben en Sneijder, v Persie dan al tegen de 30 zijn. Op dit moment zitten ze op hun piek. En aangezien ik momenteel geen nieuwe Robben's en Sneijder's zie op de Nederlandse velden kan je dat wel vergeten.

Enige hoop op succes is volgend EK.

12 juli 2010 om 22:07

Wesley heeft alsnog 3 prijzen gewonnen dit jaar, dus is het gewoon een geslaagd jaar voor Sneijder, maar hij is een echte prof en wilt elke prijs natuurlijk.

Ach Wesley....je was heel dichtbij.......je had ook nog eens binnen de 90 minuten de beste assist en de pech, dat Robben net niet scherp genoeg was om definitief de trekker over te halen dit keer. Dan had het heel anders geweest nu en had je meer dan kunnen genieten van alles nu.......maar houd dit gevoel vast, want dat zal alleen maar een goede motivatie zijn over 2 en 4 jaar om dan maar wel deze prijzen mee naar Amsterdam te nemen.

12 juli 2010 om 22:09

En je bedoelt uiteraard heel Nederland en niet alleen Amsterdam (voor de duidelijkheid )

Wesley heeft inzet en passie getoond en nu alleen de absolute finesse nog om heel het land te kunnen ontroeren met prachtige acties
De juiste mentaliteit en we komen écht met die beker over 2 jaar thuis.

12 juli 2010 om 22:16

Nee hoor.....ik bedoel wel degelijk Amsterdam.....want daar wordt Oranje gehuldigd en daar zijn de grachten waardoor Wesley wil varen en in zijn droom al in lag. Heel nederland komt dan dus naar Amsterdam.......

12 juli 2010 om 22:19

Verdorie rodenski,
snap je niet dat dat ongeloofelijk arrogant klinkt? Ja ik weet dat het niet arrogant bedoeld is en dat je helemaal gelijk hebt, maar je hoeft het niet zo te fixeren op Amsterdam. In '88 kwamen ze ook eerst per vliegtuig aan in Eindhoven en reden door het land naar Amsterdam

Er zijn nog miljoenen mensen buiten Amsterdam die mee feesten en die moeten ook meegeteld worden uiteraard.

Ja jammer
Maar Nl speelde te angstig ... nooit inschuivende mensen ,, te verdedigend misschien
Misschien toch met Affelay moeten spelen ? of Nistelrooy meenemen? \
meer risico nemen ? Maar ja is allemaal achteraf praten
Spanje is gewoon de topploeg tegenwoordig
Het zat ze ook mee , Villa mocht slaan en de winnende tegen Portugal maken in buitenspel , Paraguay scoorde ook een zuiver doelpunt werd toch afgekeurd en Webb hielp ook laatste 10 minuten in finale .
Toch de finale gehaald , kun je trots op zijn ... dat 2e plaats niet telt is bulls**t , iedereen wil finale halen ,, terwijl het team niet eens in topvorm was
Over 2 jaar weer een EK ... veel mooier dan WK ,,, iig eerlijker , daar kunnen kleine landen wel winnen

Ik heb van m genoten dit seizoen. In de bekerfinale viel ie meen ik uit. Hij was belangrijk in het kampioenschap en beslissend in de CL. Onvermoeibaar leek ie, en ondanks dat ik denk dat ie dit WK nog wel wat beter kon, heeft deze kleine grote man het voetbal veel mooie dingen gebracht.

12 juli 2010 om 22:09

absoluut, wat is hij onder mourinho gegroeid zeg daarvoor al een goede speler maar vorig seizoen bij inter verschrikkelijk belangrijk. Hij heeft maar 2 of 3 momenten in een wedstrijd nodig om beslissend te zijn doormidel van assist of doelpunt. wat een geweldige pass op robben maar helaas kon die het niet afmaken, over 2 jaar het ek proberen te winnen.

12 juli 2010 om 22:24

Volledig mee eens!
Ik hoop alleen van harte dat Benitez Snijder ook op waarde weet te schatten! Ik ben er een beetje huiverig voor! We zullen zien! Mourinho was voor Snijder een meester en de motivator!

Die 2 hebben samenwerking tot een hoogte punt gebracht!

12 juli 2010 om 23:35

Benitez is geen koekebakker hoor. Die weet echt wel dat Sneijder de belangrijkste speler van Inter is! En overigens je weet toch wel dat je Sneijder spelt in plaats van Snijder? :S

Jammer zeer jammer had nederland echt gegunt klein land dat zo ver is gekomen we failed

Met dank aan Robben, ik vind het ook jammer Wesley

12 juli 2010 om 23:58

Ja, hij had minimaal uit één situatie moeten scoren, of zorgen dat die ging vallen en dat Puyol een rode kaart kreeg.

Door Robben hebben we verloren vind ik. Of hij moest scoren, of zorgen dat we op dat moment met 11 tegen 10 stonden.

Heel vervelend, want Robben was dit seizoen in topvorm en maakte de mooiste goals.

13 juli 2010 om 00:30

Donder op, schei uit.
Waar slaat dit dan op ?
De enige man waar gisteren dreiging van uit ging was onze Arjen Robben, 4 kansen waarvan 2 volkomen zelf gecreëerd 1 uitstekend gelopen, vervolgens goed geschoten maar net het pech dat die tegen de teen van Casillas aankomt. En de andere na een zeer slechte pass van van Persie en robben met buitenaardse snelheid Pique en Puyol inhaalde en toen werd vastepakt.

Hij Moest vallen ? Als die ging vallen en er kwam geen vrije trap zou iedereen ook zeuren over Robben dat die altijd te snel valt en van glas is.
Hij heeft het gewoon goed gedaan, kosten wat het kost op het doel af gaan en proberen te scoren en dat die scheids het dan niet ziet (of niet wil zien) kan hij niks aan doen.

Buiten het feit dus dat je robben (de man die tot nu toe in elke wedstrijd beslissend was ook al viel het soms door de 4 dubbele rugdekking niet op) niks kan verwijten kan je sowiezo nooit een speler die een kans gemist heefde schuld geven van verlies.
Misschien zou spanje daarna vol op de aanval zijn gegaan en hadden ze nog 2 doelpunten gemaakt waardoor Nederland de verlenging geen eens had gehaald ?

Door Robben hebben we verloren, schei toch uit zonder Robben waren die kansen er niet eens en had Nederland hoogstwaarschijnlijk de hele wedstrijd geen kans gehad.


Edit: Ik zie trouwens net dat jij het bent die het schrijft, en normaal kan ik jouw reacties heel erg waarderen.
Laat ik maar hopen dat het de emoties zijn.

13 juli 2010 om 01:30

''de enige man waar gisteren dreiging van uit ging was onze Arjen Robben, ''
fijn om te weten maar wat koop je er voor? Hij miste toch wel fijn die 2 kansen en nu hebben we nog niks ja

13 juli 2010 om 06:25

Tegen Urugay staat hij alleenvoor de keeper en verzuimt met een arrogant stiftballetje om te scoren waardorr we nodeloos in gevaar komen.
Tegen spanje lag de keeper al min of meer, moet die stiften en dan doet hij het niet.
De tweede kans tegen spanje was moeilijker.
Maar ja is het zijn winners mentaliteit of de kwaliteit dat hij deze kansen mist? Ik denk beide

Marwijk had het elftal om Wesley heen moeten bouwen. Als schaduwspits met een echte spits voor hem. Ik kan me geen moment herinneren dat Wesley in de 16 kwam, behalve met corners. Da's toch gek. Dat doet hij zelfs bij Inter vaker, en die staan nou niet bekend om hun aanvallende voetbal.

13 juli 2010 om 01:07

Wesley is nooit schaduwspits geweest. Nooit in zijn hele carriere. Vind je opmerking echt kant noch wal raken.

13 juli 2010 om 01:25

Ik zie liever Van Persie als schaduwspits samen met Huntelaar als diepste spits en Sneijder op 10.

13 juli 2010 om 02:13

Ik zou er persoonlijk voor kiezen om Van Persie op de bank te zetten de komende paar wedstrijden, maar jouw oplossing lijkt me overigens ook goed hoor. Leuk idee.

Sneijder heeft zich verschrikkelijk overschat in de finale door ballen vanaf 40-50 meter constant op goal te knallen. Was heel matig..!

13 juli 2010 om 01:27

Dat was eenmalig dat ik me kan herinneren.

Oranje heeft een halve wedstrijd goed gespeeld tegen de brazilianen, voor de rest was het niet om aan te gluren, met als dieptepunt het schoppen en matennaaien van gisteren tegen de ook niet grootse spanjaarden. Het hele WK was een fiasco, althans voor de voetballiefhebber. Niet verliezen stond centraal.

Voor het EK moet V. Persie zich eerst maar weer bewijzen want Huntelaar heeft er ook 1 gescoord in veeeeeeel minder minuten dan V. Persie.

on:
Vind het echt jammer voor Sneijder, zo een goede voetballer, hopelijk blijf hij prijzen pakken met Inter en word het EK van 2012 van NL!

Als de hemel valt zijn alle mussen dood, weer een leerfase voor wesley, het liep 6 wedstrijden goed af echter ik heb voor het toernooi toch een betere en niet zo voorspelbare spelverdeler in wesley gezien. Gezien een beperkte technisch blok Jong/bommel was er ook weinig creativiteit achter hem. Het is zuur maar waar we worden niet beloond met op het oog lelijk voetbal. Dan maar een minder blok en meer creativiteit.

edit: Mensen hou toch eens op over vpersie, heeft Torres het beter gedaan? Nee maar wel wereld top 5 spits! Robin laat hopelijk nog mooie dingen zien in Oranje, op 2 handen te tellen hoevaak die jongen een bal heeft gekregen, juist veels te weinig, ongelukkig toernooi gespeeld, kei hard gewerkt en niet beloond next time schiet hij er 5 in op een volgende toernooi!

12 juli 2010 om 23:12

Nee, maar waarom denk je dat Del Bosque Torres passeerde..

Slechte verliezer deze jongen. Zoals hij na de wedstrijd tekeer gaat laat zien dat hij niet helemaal spoort. Agressief kereltje die erachter komt dat hoogmoed voor de val komt. Andere spelers waren ook teleurgesteld/boos maar die flippen niet uit en bleven meer prof als dit verwend jongetje. Nee deze Sneijder is als mens lang niet persoon die hij als voetballer is en daarom ben ik niet gecharmeerd van hem.

12 juli 2010 om 23:31

Ga toch weg man, als je een wk finale pas in de 116de minuut op zulke wijze verliest dan kun en mag je best kwaad zijn, heeft er totaal niks mee te maken of ie een goede of slechte verliezer is, weet wel zeker dat er heeeeel veel mensen gisteren kwaad waren, c ronaldo werd toch ook kwaadf toen ze uitgeschakeld werden, is gewoon een normale reactie vind ik op dat moment

goede verliezer deze jongen we hadden allemaal op meer gehoopt maar wat een seizoen heeft deze jongen achter de rug goed in inter en goed in ons elftal respect en je heb toch wel aan madrid bewezen dat je meer kan als zij dachten....respect en je verdient je huldiging morgen

Het is belangrijk dat de focus nu gaat naar het EK van 2012. Er zullen waarschijnlijk
drie of vier nieuwe namen komen. Dat betekend dat het team zo goed als bij elkaar blijft.
Dat biedt perspectief. Nederland moet alleen gaan zorgen dat ze weer het totaalvoetbal gaan
beheersen. Nederland is dan op z'n sterkst en niet met dat spel van de finale..

@irriducibil:
Hij zegt hier dat hij in zijn dromen al in de grachten lag, aangezien hij geen kampioen is geworden is het bedrog. En ik weet niet hoe het met jou voetbalkennis gestelld is maar ik wil nog wel een xtje met jou discussieren en kijken of je nou echt zo een grote jongen bent. En een wereldkampioen worden hoef ik niet te dromen jongen. Ik heb andere doelen iin mijn leven waar wesley en jij van mogen dromen.
Je moet gewoon ff begrijpend lezen en mij niet bevooroordelen dat ik iets wil waar geen hout van waar is.
Stop je die ff in je broekzak jochie!

Nederland zal de komende toernooien geen goud pakken. We spelen altijd goed, op dit WK na, maar winnen nooit. Het lijkt wel opzettelijk, maar dan mag je niet denken.

Drie finales verloren, terwijl je niet slechter was tegen Duitsland of Argentinië. Als ik kijk dat landen als Brazilië, Duitsland en Italië samen al twaalf WK titels hebben gepakt, dan wordt ik daar jaloers op.

Wij hebben geen titel en de andere toplanden allemaal wel, terwijl we altijd ver komen en er heel dichtbij zaten. Het is gewoon niet eerlijk. Op dit moment zijn we veel beter dan landen als Frankrijk, Italië en Uruquay, maar hun hebben meer prijzen.

We hebben net zoveel prijzen gewonnen als Griekenland. Daar kan ik echt niet bij zeg.

Hopelijk winnen we het WK over vier jaar. Dan zijn de beste spelers net 30 en hebben ze meer ervaring. Ik hoop echt dat we over vier jaar winnen. Dan is de kater van gister een klein beetje verdwenen.

respect voor sneijder.. hij heeft echt alles gegeven en alles gedaan om nederland wereldkampioen te maken... helaas lukte het niet..
en voor alle voetbalexperts inclusief cruijf opzouten met jullie kritiek over dit elftal! ze hebben de finale bereikt, dat is een super prestatie.. wat nou lelijk of grof voetbal.. hadden ze wel gewonnen, dan was alles opeens wel perfectt?! ik bedoel maar, hoe kort door de bocht kan je wel niet zijn?!
als cruijff en van gaal zo goed zijn, ga maar eens oranje coachen en de titel winnen, dan mag je wel de wijsneus uithangen!!

Ach jongen, er spelen altijd andere belangen mee. Je hebt een mooi seizoen gehad en ''ons'' voetbal fans in extase gebracht. kijk uit naar en geniet van je trouwdag met yo.

over 2 jaar op het EK? met de aanval en het middenveld zit het goed. Maar de verdediging zal opbouwend toch echt een stuk sterker moeten gaan worden. Met Braafheid gaan we het niet redden.

1 ding, de bondscoach heeft zelfs als verliezend finalist nog gelijk bij thuiskomst:

ze hebben on-ge-loof-lijk veel los gemaakt weer. Kijkcijfers zijn weer verbeterd, gewoon 2 op de 3 inwoners keek naar Oranje. Zelfs mensen die niet wisten met hoeveel ballen ze binnen de lijnen speelden. Een grote promotie voor de sport.

En dat in een tijd waarin onze klassieke topclubs in een crisis verkeren en de champions leage alleen nog maar over de 'grote (voetbal) industrielanden' gaat.

In 1988 wonnen we de finale. Dat toernooi speelden we ook niet de pannen van het dak. Tegen Duitsland bijvoorbeeld. Maar het waren na die overwinning al helden vanwege het resultaat. We waren tevreden want we hadden eindelijk van die Duitsers gewonnen...

Hier in 2010 stonden we met een op enkele posities beperkt team toch in de finale van het wk. Tegen alle verwachting in. En dan stelt het mij zeer teleur dat er zovelen niet verder komen dan kritiek op dat wat beter kon. Hou toch eens op man. Dit team was gewoon net als in 88 een goed stel en voor mij zijn het gewoon ongekroonde helden. Ze hebben Brazilië, het eliteland, uit een wk geknikkerd en de finale gehaald en pas in de laatste minuten moesten ze capituleren tegen een grootmacht aan voetbal.

Vooraf had ik weinig vertrouwen, de verdediging leek broos en wat zou Stekelenburg doen... Komt Elia nog in beeld en wat laat hij zien.... Nou, ik ben blij verrast hoor. De verdediging heeft z'n mannetje aardig gestaan en een Gio kan met opgeheven hoofd de Vut in. En hopelijk gaan V.d. wiel en Stekelenburg meer ervaring in de cl opdoen, liever bij Ajax in de basis maar in de basis van een ander goed voetbalteam is ook goed. Ik ben ook van hen gaan houden dit toernooi, wat een reddingen van Stekelenburg.... Snif.

Nou, zo is het wel weer welletjes. Hopelijk kunnen de critici ook eens de mooie punten als herinnering bewaren want daar wordt je veel vrolijker van. Denk maar aan die pegel van Gio of in de poulefase die grappige passeerbewegingen van Elia....

Op naar het EK 2012!
Viva Hollandia!

vergeet siem de jong niet he is een groot talent die zich heel goed aan het ontwikkel is bij ajax

13 juli 2010 om 01:33

siem de jong is een van der vaart verhaal: Die komt nooit op de plek waar hij hoort en bovendien is de concurentie voor hem nog veel te groot. Kijk liever naar Elia, stekelenburg en van der wiel. Die moeten zich nog goed kunnen ontwikkelen voor het volgende toernooi, dus wat dat betreft gaan we er alleen op de linksback er op achteruit. en op de meeste posities er op vooruit.

jammer Wesley,

ik vind je een prachtige voetballer en je zult nog groter worden. Maar mijn type persoon ben je niet, misschien vind ik je toch een beetje een leeghoofd te agressief te weinig klasse(zoals Robben, destijds Bergkamp, van Bommel) maar goed laten we niet te negatief zijn.

Je bent hartstikke belangrijk voor ons geweest en het EK van 2012 gaan we winnen!!

Ik ben echt fan geworden van van der Wiel. de rust die hij uitstraalde en het gemak waarmee hij vanuit de verdediging kon opstomen naar voren. Echt fantastisch om te zien. Een type Maicon.
Echt top

En Stekelenburg, top gedaan jongen!! Ik heb alle vertrouwen in jou gekregen. En dat terwijl ik voor het begin van het toernooi nog mijn twijfels had en liever v/d Sar had gezien, heb jij mijn verwachtingen ruimschoots overtroffen.

Daarom ga ik jullie morgen ook toejuichen in Amsterdam

sorry hoor maar diegene die hier sneijder zo ophemelen moeten eens duidelijk naar de beelden kijken van de finale ...hij viel enkel op door zijn smerige overtreding op busquets en zijn arrogant gedrag toen hij de bal opeiste voor een vrije trap tegenover van der vaart...aja en die ene pass op robben woehoe ....hij was een paar maatjes te klein voor ineista en xavi maar dat was al gebleken in de onderlinge confrontaties......hij zag zichzelf al in de grachten hahahaha wat een dromer ...en ik ben blij voor die zwaar overroepen gast dat hij er dik naast pakte

13 juli 2010 om 11:29

ik ben het niet helemaal met je eens!
Sneijder gaf wel de prachtige steekpass op Robben waaruit hij moeten scoren

13 juli 2010 om 12:08

ik heb dit wel vermeld in mijn post ...want het was niet moeilijk omdat het zijn enig goede ding was dat hij deed.....geef toe ....zijn afstandschoten van 40 a 50 meter getuigen van een ongeloofelijke arrogantie en het doet me plezier dat nederland de titel niet pakte enkel omwille van die blaaskaak....

14 juli 2010 om 01:52

ik ben het helemaal met je eens!
Hij probeerde te vaak voor eigen gewin en hij gaf weinig ballen aan v. Persie. dat is denk ik dat leeghoofderige van hem, de strijd die altijd is blijven bestaan tussen die twee maar door van Marwijk tactisch onder controle werd gehouden. Je zag het al toen hij werd gewisseld en het eerste wat hij zei: Sneijder moet eruit. Dat is deels terechte frustratie omdat hij eigenlijk wil zeggen die Sneijder geeft mij nooit een lekkere bal en vind hem een klootzak. En terecht want Wesley is een arrogant mannetje en is waarschijnlijk teveel opgehemeld daar pa/ma die voetbalgekken waren zijn. Heb zelf ook even in een studentenkamer in Ondiep gewoond ken dus de buurt waar hij vandaan komt,(beetje arm) Wesley is de held en daar zal alles voor moeten wijken.
Dat gedrag is makkelijk te zien en daarom vind ik hem een goede voetballer zonder klasse die wel op momenten beslissend kan zijn maar die van mij op weinig sympathie kan rekenen. En nog even over die afstand schoten Dat heeft hij bij Inter geleerd waar het vaak lukte om te scoren en tegen Brazilie heeft hem dat helemaal extra vertrouwen gegeven.

Wes, maak je niet druk jongen, je bent net gehuldigd in de Amsterdamse grachten. Daar hoef je niet voor te winnen, gewoon net doen of je gewonnen hebt is genoeg!

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren