Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 
1
2
Deze wedstrijd is gespeeld.
Status: Deze wedstrijd is gespeeld.
Datum: Zondag 10 september 2023
Tijd: 20:45 uur
Scheidsrechter: I. Peljto
Stadion: Aviva Stadium (Dublin)
Toeschouwers: 49807
Competitie:Kwalificatie EK
Datum:Zondag 10 september 2023, 20:45 uur
Stadion:Aviva Stadium (Dublin)
39726335565
Mark Flekken251509
6.5
Nathan Aké182930
6.5
Daley Blind68886
6.5
Mats Wieffer576067
6.5
Xavi Simons632952
6.5
Donyell Malen399771
6.5
Cody Gakpo436584
6.5
Noa Lang463018
6.5
Wout Weghorst255205
6.5
0 stemmen
Opstellingen en wedstrijdverloop
Live meepraten
Leden op Voetbalzone kunnen tijdens de wedstrijd live meepraten.
10 september 2023 om 19:52

Aangezien het toch nog voor de voorbeschouwing is, en ik aanneem dat voetbalzone niet over het volgende een artikel zal uitweiden wil ik het toch even hier met jullie delen. Eerder op de avond heeft Kazachstan weer gewonnen, staan nu op tweede plaats met 12 punten uit 6. Het valt te bezien of ze het volhouden in de overige vier wedstrijden, ten gunste van Denemarken hoop ik zelf van niet, maar zo ja, zou dat toch een ongelooflijke prestatie zijn.

(sowieso leuke standen in de poules, zoals ook een Luxemburg op een gedeeld 2e plaats en Scott Mctominay als topscorer tot dusver.)

10 september 2023 om 19:54

Zojuist heeft Denemarken toch nog gescoord en gewonnen van Finland, waardoor ze over beide landen heen wippen, staat Kazachstan nu toch derde in de poule (wel evenveel punten als Finland).

10 september 2023 om 19:57

finland heeft wel de moeilijkste wedstrijden al gehad (denemarken).
ze wachten alleen nog een uit wedstrijd tegen slovenie, de rest zie ik ze allemaal wel winnen. gaat lastig worden voor kazachstan.

10 september 2023 om 20:06

Je hebt gelijk, dat wordt nog een hels karwei uit in Denemarken, Finland en Slovenië. Wat dat betreft zijn de kansen voor Luxemburg eigenlijk een stuk groter zich te plaatsen, morgen verliezen van Portugal maar de overige potten moet een resultaat zeker mogelijk zijn!

10 september 2023 om 20:10

Wou net zeggen inderdaad, paar leuke verassingen. Moldavie staat nu ook op 8 punten en maken gewoon nog kans, hopelijk kan albanie straks stunten tegen polen.

Veel poules zijn nog lang niet beslist, maakt het ook wat leuker in de laatste potjes en kunnen we misschien met wat meer plezier naar de interlands uitkijken.

Zwitserland verliest ook 2 punten in de laatste minuut tegen kosovo, Roemenie op de 2e plek nu daar. Zie die 2 wel het ek halen. Belgie en Oostenrijk op 10 punten en daarachter Zweden met6, die moeten gas gaan geven. Hoop dat zweden doorgaat daar.

10 september 2023 om 20:19

In 2 wedstrijden tegen Frankrijk maar 3 doelpunten tegen , gaat echt niet makkelijk worden vanavond .

10 september 2023 om 20:43

Kunnen jullie Wieffer heel laten? Cool thanks.

10 september 2023 om 20:44

Wie gaat er nog meer nat tijdens de volksliederen?

10 september 2023 om 20:45

Dit zou natuurlijk net zo goed simpel 0-3 moeten worden, veel betere opstelling in ieder geval.

Enige wat ik echt niet begrijp is dat blind speelt. Daar kan een verdedigende middenvelder zoals Veerman ook prima spelen. Alles beter dan Blind, die werd tegen Griekenland steevast overgeslagen.

10 september 2023 om 20:46

Ik ga er toch maar weer eens lekker voor zitten. Sterke voorhoede, misschien wel de sterkst mogelijke. Verwacht een goaltje van Dumfel Demfries

10 september 2023 om 20:47

Let’s go oranje leeuwen!

10 september 2023 om 20:49

Jeetje flekken toch, die baal moet je wegrammen man. Begint lekker dit manmanman

10 september 2023 om 20:49

Wat gebeurd daar dan. Die had moeten zitten voor Ierland😂

10 september 2023 om 20:49

Lekker Wieffer! Voetballende keeper die Flekken!

10 september 2023 om 20:50

Al een penalty...

10 september 2023 om 20:50

Wat the fuck was dat Flekken!??!?!

10 september 2023 om 20:50

Penalty tegen. Goed begin dit😅

10 september 2023 om 20:50

Wat een lekker begin zeg

10 september 2023 om 20:51

Hoe slecht kan je beginnen.

10 september 2023 om 20:51

Echt waar, van mij heeft Flekken al zijn krediet verspild. Nooit meer opstellen, nooit meer oproepen. Weg met dit soort idioterie.

10 september 2023 om 20:51

Tja een nachtmerrie start dit…

10 september 2023 om 20:51

Van zo dichtbij op z’n arm gekopt

10 september 2023 om 20:51

Raar begin😅

10 september 2023 om 20:51

Deze gaan we niet winnen.

10 september 2023 om 20:51

Wat een matig begin zeg

10 september 2023 om 20:51

Cillessen was the problem ??

10 september 2023 om 20:54

Dit was slecht maar Cillessen was inderdaad het probleem. Verandert dit niks aan. Past niet in de groep en gewoonweg aantal keepers ook beter.

10 september 2023 om 20:55

Ik moet zeggen een prima vervanger tot dus ver (afgelopen 6 wedstrijden) die vlekken

10 september 2023 om 20:56

Flekken* (auto correctie)

10 september 2023 om 20:59

Dit was een slechte actie maar Cillessen is gewoon een ontzettend matige keeper. Daarnaast ook een moeilijke jongen. Heeft niks te zoeken bij oranje

10 september 2023 om 20:51

De arm was net te ver van het lichaam af. Goed gezien trouwens. Ik had het het, in de mêlee van spelers niet geconstateerd

10 september 2023 om 20:51

Wat een onzin zeg..

10 september 2023 om 20:52

Lekker begin van Nederland, Van Dijk veroorzaakt een penalty, 1-0

10 september 2023 om 20:54

Ging een fantastische actie van de gedroomde keeper van oranje

10 september 2023 om 20:54

De scheids en de VAR zijn de oorzaak hiervan... Als dit serieus een terechte penalty is dan ben ik de Paus!

10 september 2023 om 20:52

hahahahhaah ik kom niet meer bij.... wat een sukkels

10 september 2023 om 20:52

Tsja dat krijg je als Geert niet meedoet. Alles stort als een kaartenhuis ineen.

10 september 2023 om 20:53

En De Roon niet te vergeten voor de controle.

10 september 2023 om 20:57

De Roon ook onmisbaar, die was ik idd even vergeten.

10 september 2023 om 20:52

Waarom DOE JE DAT? #failvandijk

Van Dijk uit!

10 september 2023 om 20:56

Waar is dit de schuld van van Dijk? Gewoon de schuld van Flekken

10 september 2023 om 21:16

Die bal komt niet op de hand van Flekken, maar van Van Dijk. Flikken had het natuurlijk ook beter moeten doen, maar Van Dijk had ook best z'n handen wat dichter op z'n lichaam kunnen houden.

10 september 2023 om 20:57

Fail Flekken. Die klojo speelt de bal klote waaruit de hoekschop kwam.

10 september 2023 om 20:52

Die regel moeten ze echt aanpassen, dit is toch geen penalty. Dit moeten we met ons alleen niet willen.

10 september 2023 om 20:53

Van Dijk steekt zijn arm een meter uit. Dat was altijd een penalty geweest, Van Dijk is echt slecht geworden.

10 september 2023 om 20:55

Nope. Vroeger was de regel dat je bewust de arm naar de bal moest bewegen. Deze wordt van een meter of 2 afstand met een noodvaart op zijn arm gekopt die bungelend naast zijn lichaam hangt.

10 september 2023 om 20:58

'bungelend'? Nee. Hij heeft hem bijna strak recht uitstekend daar. Bungelend zou een stuk verder naar beneden en meer langs zijn lichaam zijn.

10 september 2023 om 20:57

Tuurlijk we een terechte pingel. Dom om je arm zo ver uit te steken

10 september 2023 om 20:52

Goal helemaal op naam van Flekken. Waarom speel je die bal naar een verdediger? Waarom neem je risico?

Flekken out. Voortaan er uit. Volgende keer Verbruggen.

10 september 2023 om 20:52

Bijna alle rechtsbenigen schieten de bal in de rechterhoek vanuit keepersperspectief

10 september 2023 om 20:52

van dijk koekenbakker

10 september 2023 om 20:52

Nu is de vertrouwen in Flekken van de CV’s toch drastisch afgenomen

10 september 2023 om 20:54

En vice versa. In elk geval bij Van Dijk

10 september 2023 om 20:57

Van Dijk sinds die kruisband blessure helaas niet meer hetzelfde geweest.

10 september 2023 om 20:53

Dom ook van Flekken zeg die die corner weggeeft…

10 september 2023 om 20:53

van dijk en flekken nooit meer oproepen

10 september 2023 om 20:55

Gaat wel erg ver

10 september 2023 om 20:53

Keepertje, die Flekken. Onruststoker in de verdediging, meer niet. Wat een blunderaar.

10 september 2023 om 20:53

Zo blij dat Van Gaal die Flekken heeft ontdekt.

10 september 2023 om 20:53

Mooi man voor Ierland. Wat een sfeer!

10 september 2023 om 20:53

Dit soort momenten laten zien dat van Dijk wel echt over zijn prime is. Gaat labbekakkerig naar de bal zonder te weten wat hij doet. Maar het is ook tekenend voor de scherpte die de ploeg in de beginfase mist. Wat was het toch hosanna na de 3-0 tegen Griekenland.

10 september 2023 om 20:53

Flekken pannekoek.

10 september 2023 om 20:54

Misschien maar een keer gewoon de lange bal?

10 september 2023 om 20:55

Simons toch alle tijd voor een voorzet doe je dit...

10 september 2023 om 20:55

Die van Dijk is echt echt een zwaar overschatte speler...

10 september 2023 om 20:55

Wat zijn die Ierse fans fanatiek. Net zoals de Schotten en de Welsh..

10 september 2023 om 20:55

Ik vind Noppert nog de beste indruk hebben gemaakt van alle keepers afgelopen jaar. Flekken is ook zo’n twijfelgeval zeg…

10 september 2023 om 20:55

Fout van Blind dat we 1-0 achter staan.

10 september 2023 om 20:56

Blind is op retour en speelt gewoon even leuk in de basis. Kan het nauwelijks belopen man, onbegrijpelijk!

10 september 2023 om 20:56

flekken had de bal moeten wegschieten en Frenkie moet daar de bal niet vragen. Maar het lijkt toch echt altijd de opdracht van de trainer te zijn om zo op te bouwen om de tegenstander te 'lokken'. Koeman zal wel weer op de spelers afgeven zoals altijd maar zou toch ook echt naar zichzelf moeten kijken.

10 september 2023 om 20:57

Wat een verrassing dat de onbetwiste basisspeler en man in vorm een penalty veroorzaakt

10 september 2023 om 20:58

Hij wou alvast preventief wijzen naar een ander

10 september 2023 om 21:00

Hehe goeie

10 september 2023 om 20:57

Kom op Koeman. Het was een overtreding, meer niet. Je doet net alsof Dumfries halfdood wordt geschopt

10 september 2023 om 20:59

Ho ho, in de eredivisie heb ik in het eerste en tweede weekend meermaals een rode kaart hiervoor zien gegeven geworden n.a.v. een var. Denk aan die van Volendam en Hartman van Feyenoord

10 september 2023 om 21:03

Die waren m.i. net een slagje harder. Hier is er minder (intensief) contact

10 september 2023 om 20:57

5 verdedigers tegen een C land dan vraag je er ook om.

10 september 2023 om 21:00

Ja want met 433 ging het geweldig

10 september 2023 om 20:58

Is Verbrugge of Noppert al aan t warmlopen? Ik zou gelijk wisselen zo’n oelewapper.

10 september 2023 om 20:59

Teveel spelers zonder passie , denken dat het hele grote spelers zijn … je ziet het , Ierland speelt met hart en ziel en dan hebben de Nederlanders het altijd moeilijk

10 september 2023 om 21:06

Ze krijgen een cadeautje in de schoot geworpen door een amateurscheids en moeten nu gaan kijken hoe ze deze achterstand ongedaan gaan maken terwijl jij het dan onterecht over de passie van het Nederlands Elftal hebt!? Dat fantasierijke wereldje waar jij in leeft is groter dan het Sprookjesbos in de Efteling!

10 september 2023 om 20:59

“De keuze op Wieffer was een lastige omdat hij in de dekking liep.â€

Nee de keuze op Wieffer is een lastige omdat hij er niet zoveel van kan.

10 september 2023 om 21:01

Wieffer heeft zeker potentie, maar is gewoon nog niet klaar voor basis oranje…. Had dan Reijnders of Schouten erin gezet.

10 september 2023 om 21:02

Ja je wordt nu beoordeeld op basis Oranje voor EK. Blind en Wieffer is niet eens middelmaat maar gewoon opvulling.

10 september 2023 om 21:01

Was gewoon een kutbal. Messi kun je misschien zo aanspelen

10 september 2023 om 20:59

Wat nu? Gaan we dit nog wel winnen?

10 september 2023 om 21:00

Nee. Hooguit een punt.

10 september 2023 om 21:01

Waarom denk je dat?

10 september 2023 om 21:02

Natuurlijk

10 september 2023 om 21:00

Voor zulke wedstrijden is dit het beste scenario eigenlijk, nu heb je echt een wedstrijd. Interlands zijn oersaai, maar dit kan ik wel smaken.

10 september 2023 om 21:00

Haal Wieffer eruit!!!

10 september 2023 om 21:00

Blind even makkelijk uitgespeeld zeg

10 september 2023 om 21:01

Wiefer was toch uitvorm?

10 september 2023 om 21:01

Mooi beeld : grens met vleugels

10 september 2023 om 21:01

omg wat een drama oranje

10 september 2023 om 21:01

Verschil in sfeer en invloed van het publiek vind ik wel pijnlijk trouwens.

10 september 2023 om 21:01

Wieffer heeft echt al heel het seizoen een ongelooflijk langzame handelingssnelheid. Lijkt alsof alles in slomo gaat bij hem dit seizoen. Vrij vervelend.

10 september 2023 om 21:02

Typische wedstrijd voor Wout Weghorst, nee vooral niet opstellen.... Malen tegen die Spijker harde verdedigers wordt helemaal niets Wout erin, d'ran

10 september 2023 om 21:02

Het is weer ouderwets een avondje frustrerend Oranje. Zo maar naar bed. Slaap lekker jongens

10 september 2023 om 21:02

Dat was buitenspel van Duffy, maar de assistent was blind....

10 september 2023 om 21:02

In naam hebben we allemaal topverdedigers in het centrum maar Ake is de enige echte topverdidiger die erin staat. De Ligt is sinds Ajax alleen maar slechter geworden en van Dijk is over de hill.

10 september 2023 om 21:05

Helaas wel gelijk, de ligt zo een beest in ajax. Maar daarna zoveel foute of onrustig. Ake heeft zich echt goed naar boven gewerkt.

10 september 2023 om 21:02

Denzel we need you

10 september 2023 om 21:03

Wat is dit nou allemaal man? Zo matig, tegen Ierland! -_-

10 september 2023 om 21:03

Waarom Wieffer in de basis, dat kan gewoon echt niet. Kan het niveau en tempo gewoon (nog) niet aan

10 september 2023 om 21:03

wieffer wisselen

10 september 2023 om 21:03

Wieffer zit er nog niet zo lekker in, hij kan veel beter man kom op

10 september 2023 om 21:03

Gaat allemaal te snel voor Wieffer. Haal hem er maar snel uit voordat die rood krijgt

10 september 2023 om 21:03

Wat doet wiefer bij oranje

10 september 2023 om 21:04

Wieffer en de Ligt er maar uit, druk is blijkbaar teveel voor ze.

10 september 2023 om 21:05

De Ligt gaat nog tot nu toe. Die kan hem gewoon niet kwijt op het middenveld.

10 september 2023 om 21:04

Wieffer eruit. Nu! Ditngaat helemaal mis.

10 september 2023 om 21:04

Wieffer heeft het niveau gewoon niet, klaar. Hij kan alleen goed spelen als ie Kokcu naast zich heeft staan.

10 september 2023 om 21:04

Wieffertje wisselen voor ie meer schade aanricht

10 september 2023 om 21:04

Waarom staat Wieffer in de basis , man man man. Nu na geel wordt het een korte interland.

10 september 2023 om 21:04

Wissel die Wiefer maar, te lage handelingssnelheid en heeft z'n geel al binnen

10 september 2023 om 21:04

Wieffer begint extreem slecht aan de wedstrijd. Ik hoop dat Schouten snel in beeld komt bij Oranje

10 september 2023 om 21:04

Waarom probeerden Van Dijk en Ake niet voor de bal te gaan daarnet bij de vrije trap?

Ake had ten minste nog het excuus dat hij fysiek geblokt werd, Van Dijk die stond daar maar als een zoutzak.

En die gele kaart van Wieffer... Hij is niet erg snugger.

10 september 2023 om 21:05

Wieffer komt bij alles gewoon veel te laat. Echt te langzaam met die gast…

10 september 2023 om 21:05

Wieffer valt zwaar door de mand. Hij is ook uit vorm bij Feyenoord. Hele vreemde keuze van Koeman ook.

10 september 2023 om 21:05

Nieuwe pispaal is ook alweer gevonden, totaal onnodig commentaar op Wieffer die gewoon goed speelt.

10 september 2023 om 21:07

lol

10 september 2023 om 21:08

Foutloos speelt ie

10 september 2023 om 21:05

penalty hoort rood te zijn

10 september 2023 om 21:05

De Ieren tonen inzet en passie en dat is voldoende om Oranje te ontregelen. Nu pingel voor Oranje.

10 september 2023 om 21:05

king denzel doet het weer

10 september 2023 om 21:05

Denzel ouwe King

10 september 2023 om 21:05

Wat een heerlijke pass! Goat dumfries met de loopactie

10 september 2023 om 21:05

Penalty! Heerlijke actie van Dumfries.

10 september 2023 om 21:05

We hebben in Nederland coaches die tactisch sterk zijn en wat durven. Gewoon goede trainers waar de KNVB trots op mag zijn. Ten Hag, Slot en Bosz hebben laten zien dat ze belangrijke wedstrijden een team kunnen neerzetten. Waarom kiest de knvb dan nog altijd voor oude helden?

Ik snap deze opstelling gewoon niet. Wieffer zo een wedstrijd voor de leeuwen gooien. Malen “omdat ze de Ieren sterk achterin zijn†Blind een directe tegenstander geven.

10 september 2023 om 21:06

Gakpo

10 september 2023 om 21:06

Wat een smerige bal van Gakpo zeg! Waarom is dit eigenlijk geen rood ? Of is dat dubbel straffen nog steeds een dingetje ?

10 september 2023 om 21:06

Is afgeschaft. Goede nieuwe regel vind ik.

10 september 2023 om 21:08

leek mij altijd te streng om en rood en een penalty te geven voor een keeper, dan kan er ook niet gewisseld worden ook nog.

10 september 2023 om 21:06

Wereldbal Gakpo

10 september 2023 om 21:06

Onze beste man Denzel, wat heeft die zich in de jaren goed ontwikkeld.

10 september 2023 om 21:06

Die Denzel heeft ons al zovaak gered niet normaal. Verdiend echt veel meer respect hier in Nederland

10 september 2023 om 21:06

Geweldige pass van Gakpo. En lol dat Dumfries daar in de spits loopt. En alles goed doet.

10 september 2023 om 21:06

Typische avond om te missen?

10 september 2023 om 21:06

Jaa penal Gakpo 1-1!

10 september 2023 om 21:06

Altijd moet het van dumfries komen waarom ??

10 september 2023 om 21:07

Iedereen maar frimpong maar die dumfries is o zooooo belangrijk

10 september 2023 om 21:08

Frimpong bankie

10 september 2023 om 21:20

Het is dan ook niet Frimpong of Dumfries maar Frimpong of de slechtste verdediger die wel is opgeroepen (Blind).

10 september 2023 om 21:22

Alleen jammer dat Frimpong rechts is, heb je niks aan op links in dit systeem, dan moet je elke keer terugkappen. Maats zal het moeten gaan doen, Das een linkspoot

10 september 2023 om 21:52

Hou toch op. Net alsof je Frimpong op links zet in een 3-4-3 😂😂😂

10 september 2023 om 21:55

Hartman op links als wingback is logischer dan opa Blind

10 september 2023 om 22:09

Ik reageerde op Frimpong ipv Blind.

10 september 2023 om 21:06

Jajaaaaaaaaa

10 september 2023 om 21:06

gapko 1-1 lekker jongen

10 september 2023 om 21:07



Wereldbal van Gakpo, uitstekende actie van Dumfries.

10 september 2023 om 21:07

Denzel moet 'm zelf nemen

10 september 2023 om 21:07

Kijken jullie allemaal een andere wedstrijd dan ik ofzo? Wieffer speelt gewoon een prima pot dusverre.

10 september 2023 om 21:08

We hebben een troll acc gevonden

10 september 2023 om 21:08

Domme gele kaart en gaat toch voorlopig echt een standje te traag hoor bij hem.

10 september 2023 om 21:09

Hoezo te traag? Elke bal komt aan en is naar voren.

Gele kaart was onnodig inderdaad, eens.

10 september 2023 om 21:09

Of het spel te snel, zo je wil.

10 september 2023 om 21:12

En weer een breedtepass van Wieffer die het spel verlegd. Oh, en een onderschepping.

Maar ja joh, zit er slecht in.

10 september 2023 om 21:14

Haha hij speelt verstoppertje onder druk, steeds niet aanspeelbaar als de ieren doorjagen

10 september 2023 om 21:53

Vond Wieffer de eerste 30 minuten ook bagger. Erna iets beter, maar nog steeds niet goed.

10 september 2023 om 21:11

- Te langzaam qua handelingssnelheid
- Loopt ook vaak op de verkeerde plek
- Pakt op heel domme manieren kaarten

Als hij nou goed inzicht had en daarmee zijn lagere handelingssnelheid compenseerde was het nog ok, maar hij is duidelijk te langzaam en te weinig inzicht.

10 september 2023 om 21:07

Hoppa 1-1.. wat is Dumfries toch belangrijk in dit systeem. En een prachtige steekbal op hem.

10 september 2023 om 21:07

Pfoh gelukkig zit die maar het scheelde niks.

10 september 2023 om 21:07

Oefff. Net aan raak.

10 september 2023 om 21:07

Meer een botsing dan een overtreding. Dumfries zoekt het contact. Ik vind het niks

10 september 2023 om 21:08

Niks hahaha ga slapen man.

10 september 2023 om 21:08

Gelukkig ben jij geen scheids. Hoe laat is de Eyewish open morgen?

10 september 2023 om 21:12

De keeper doet geen moeite hem te raken. Hij staat alleen maar in de weg. Dumfries loopt zelf tegen hem op

10 september 2023 om 21:22

Maar Dumfries kan hem ook niet ontwijken. Doet hij dat wel dan is het prijs schieten op open doel, dus gewoon een penalty. Overtredingen hoeven ook niet altijd bewust te zijn hé.

10 september 2023 om 21:29

Dat Dumfries hem niet kan ontwijken, is omdat hij zelf tegen de keeper oprent. Die hoeft natuurlijk niet opzij te gaan

10 september 2023 om 21:07

Mooi cadeautje zeg. Die keeper doet letterlijk niks, het is Dumfries die tegen hem aanloopt.

10 september 2023 om 21:11

Keeper stapt gewoon uit hoor. Gewoon dom.

10 september 2023 om 21:13

Keeper doet niks? Dat been even in zijn looproute zetten terwijl de bal al voorbij is? Hij stapt gewoon uit.

10 september 2023 om 21:07

Dumfries weer goud waard wat een man

10 september 2023 om 21:07

Lekkere pass van gakpo op denzel zeg

10 september 2023 om 21:08

Tja ik mis nu toch echt een type Berghuis

10 september 2023 om 21:08

King Denzel Dumfries wat te doen zonder hem topper

10 september 2023 om 21:08

Vind die regel verandering maar niets. Die overtreding van die keeper hoort rood te zijn.

10 september 2023 om 21:10

Beetje zwaar toch? Vind het wel goed dat dit niet meer dubbel is.

10 september 2023 om 21:12

Aan de ene kant wel, aan de andere kant kan je nu als keeper zeker 1x per wedstrijd een 100% goal tegen houden, want je moet nog maar zien of een pingel erin gaat.

10 september 2023 om 21:09

reijnders er snel in voor wieffer voordat die dadelijk rood pakt en dan moet het nog wel goedkomen.

10 september 2023 om 21:09

Oké 1-1. Nu asjeblieft gauw die Flekken en Wieffer wisselen.

10 september 2023 om 21:09

Psvers doen het weer!!!

10 september 2023 om 21:10

Wat ik echt niet begrijp is dat zo’n jongen als Wieffer totaal uit vorm is en dat hij dan wordt opgesteld. Loopt hier met zijn ziel in de hand en dan haal je straks zo’n jongen na 30-45 minuten eruit. Lekker voor het zelfvertrouwen ook, zo maak je een jongen mentaal kapot.

10 september 2023 om 21:12

Ik kan je met 100% zekerheid zeggen dat Wieffer de meest nuchtere persoon is die op het veld staat. Maak je maar geen zorgen om hem.

10 september 2023 om 21:13

Ik hoop van harte dat je gelijk hebt.

10 september 2023 om 21:13

Snap het ook niet. Is nog geen schim van zichzelf van vorig seizoen. Uit vorm mist hij gewoon teveel kwaliteiten voor Oranje. Hopelijk kan hij zich nog een beetje herpakken.

10 september 2023 om 21:10

Simons zit totaal niet in de wedstrijd

10 september 2023 om 21:11

Nee klopt. Was tegen de Grieken veel aanweziger. Maar komt ook omdat we de bal weinig hebben.

10 september 2023 om 21:10

Wiefer wordt fysiek en qua tempo ondersteboven gelopen tegen Ierland. Voorlopig even uit Oranje en weer in vorm komen bij Feyenoord lijkt mij

10 september 2023 om 21:11

Hahaha die Wieffer bij de ingooi in plaats dat hij vrij gaat lopen loopt hij tegen de Ier aan.

10 september 2023 om 21:12

Mathijs kan je ook wisselen.

10 september 2023 om 21:12

Wat staat de ligt toch al lang stil in zijn ontwikkeling. Nou zorgt het feit dat hij ons op het vorige EK hoogstpersoonlijk heeft uitgeschakeld er ook wel voor dat ik niet graag in het oranje zie spelen

10 september 2023 om 21:12

jammer malen kom op die moet erin

10 september 2023 om 21:12

Wieffer begon zo goed (de eerste minuut), maar loopt nu net als Wijnaldum altijd verstoppertje te spelen

10 september 2023 om 21:12

Met malen moet je helaas niet in de spits spelen. Alleen als rechtsvoor. Kan je beter Simons wisselen voor Weghorst

10 september 2023 om 21:12

Pff Malen…

10 september 2023 om 21:12

Goede kans voor Malen,matig geschoten

10 september 2023 om 21:13

Classic malen. Zo jammer, goede actie en dan een matige afwerking weer, als hij toch eens een klinische afmaker zou zijn

10 september 2023 om 21:13

Het begint eindelijk te lopen.

10 september 2023 om 21:13

Malen loopt ipv recht op de goal, van de goal af bij dat schot, jammer

10 september 2023 om 21:13

Reijnders,Wieffer,Veerman en de Roon zijn me allemaal om het even, stel gewoon de speler op die in vorm is. In dit geval dus Veerman of Reijnders.

10 september 2023 om 21:15

Zeker niet. Veerman speelt echt mega goed bij PSV en ook Reijnders heeft zich tot dusver moeiteloos aangepast aan niveau Ac milan. Beide spelers horen boven Wieffer en de Roon te staan.(die twee zijn om het even)

10 september 2023 om 21:20

Zijn andere spelers. Wieffer en de Roon zijn een 6 en Reijnders en Veerman 8

10 september 2023 om 21:21

6 of 8 een van de vier zal altijd naast Frenkie spelen.

10 september 2023 om 21:22

Ben het verder wel eens dat ik Veerman en Reijnders betere spelers vind dan de Roon en Wieffer.

10 september 2023 om 21:13

jammer malen iets verder in het hoekje aub

10 september 2023 om 21:13

Sorry maar wieffer is het gewoon niet en hoort hier niet te spelen.

10 september 2023 om 21:14

Die wieffer moet je zo snel mogelijk wisselen. Kan helaas niks toevoegen vandaag. Zou me niks verbazen dat die nog rood krijgt.

10 september 2023 om 21:14

blind wisselen hij wordt hele dag voorbij gelopen

10 september 2023 om 21:15

Het is jammer dat van de Ven net zoals Ake links is want als je die ziet spelen bij Tottenham is die op het moment echt een stuk beter dan de Ligt en van Dijk

10 september 2023 om 21:15

Blind krijgt te veel ruimte in zijn rug en wordt compleet overlopen. Wanneer grijp je in Koeman?

10 september 2023 om 21:15

Blind is er ook totaal nog niet aan te pas gekomen

10 september 2023 om 21:16

Verdedigend is blind zeker in dit oranje pakje toch ook echt niet meer dan een pylon.

10 september 2023 om 21:16

Ake Gakpo en Dumpries de enige voldoendes tot nu toe

10 september 2023 om 21:23

Streep Ake nu ook maar weg. Hoe kun je Frenkie zo aanspelen?

10 september 2023 om 21:17

Na eerste half uurtje.

Keeper: 1 foutje, maar verder nog weinig hoeven doen.
Verdediging: Beetje chaotisch, eigenlijk alle 3 wel. Lijkt nu wat meer rust te komen.
Centrale middenveld: Frenkie moet veel zelf doen. Wieffer doet weinig goed.
Opkomende backs: Dumfries grote baas, moet meer over die kant, Blind onzichtbaar.
Voorin: Simons wordt nog niet gevonden. Gakpo iets meer maar ook nog te weinig. Malen 1 echte kans gehad.

Conclusie: Wieffer en Blind wisselen voor Veerman en Reijnders zodat je meer voetbal krijgt op het middenveld.

10 september 2023 om 21:25

Opeens 433 gaan spelen of wie gaat er dan linksback?

10 september 2023 om 21:17

Blind toch.... Zelfs als hij minder dan een halve meter naast de aanvaller staat gaat het te snel voor hem, en kan hij niet ingrijpen. En het is niet alsof we geen betere opties voor die positie hebben.

10 september 2023 om 21:17

- Flekken er uit
- Van Dijk er uit
- Blind er uit
- Wieffer er uit
- Xavi Simons naar een andere plek of iemand ipv slak Blind die wel ondersteuning kan bieden op links

10 september 2023 om 21:20

Blind staat links, simons rechts

10 september 2023 om 21:22

Apart, want Simons lijkt consistent op links te zijn :/

10 september 2023 om 21:17

Lol van dijk wordt afgetroefd en krijgt een overtreding mee. Wat een zwakke verdediger

10 september 2023 om 21:17

van dijk gaat gelijk liggen kijk nou maar uit dit gaat niet altijd goed

10 september 2023 om 21:17

oeh daar komt van dijk heel goed weg. was miss wel een overtreding maar dat was meer zijn redding.

10 september 2023 om 21:18

Van Dijk komt hier heel goed weg hoor. Gebeurd toch niet zoveel…

10 september 2023 om 21:18

Hier was NIKS aan de hand. Wat is die captain van ons toch ‘n pannekoek.

10 september 2023 om 21:18

Zou lekker Veerman of Reijnders in de tweede helft brengen voor Wieffer en Hartman voor Blind.

10 september 2023 om 21:20

Geen Hartman, dan de Vrij CV en Ake wingback. Blind kan eerst ook blijven staan, er lopen anderen veel meer te kloten

10 september 2023 om 21:26

Ik zou gewoon Blind eruit halen voor Weghorst, Simons op 10 zetten en Malen rechtsbuiten. Dan kan Reijnders op 8 naast Frenkie en is elke linie solide.

10 september 2023 om 21:18

Wieffer is goed in vrij lopen, loopt steeds bij zijn man weg,hij kijkt om zich heen maar doet verder niks, Kom op man doe eens wat, wake up !

10 september 2023 om 21:18

Daar komt van Dijk weer goed weg

10 september 2023 om 21:18

wat komt ie van Dijk weer goed weg... werkelijk niets aan de hand....

10 september 2023 om 21:19

Virgil van Dijk heeft een paar leuke seizoenen gehad. Maar zijn tijd is nu wel voorbij.

10 september 2023 om 21:19

Ze beginnen nu al ongedisciplineerd te spelen. Waarom komt xavi de bal halen en waarom staat gakpo helemaal rechts als 5 meter dieper Dumfries staat?

10 september 2023 om 21:19

In dit systeem zou van Aanholt op het moment ook niet misstaan op links hij is aan de bal niet zo sterk als Blind maar speelt wel met de zelfde energie als Dumfries

10 september 2023 om 21:20

Ake slecht verdedigd , staat er zo verbijsterd bij te kijken pffffff wat voor een domme wedstrijd zit ik te kijken zeg.

10 september 2023 om 21:20

Het ongefundeerde gehuil op van Dijk begint wel echt sneu te worden.

10 september 2023 om 21:24

Van Dijk is gewoon de zwakste verdediger die we hebben. Wordt puur op reputatie opgeroepen

10 september 2023 om 21:20

Wat doen die drie achterin joh !

10 september 2023 om 21:20

comedy capers achterin niet normaal hahahahah

10 september 2023 om 21:21

Aké zit er slecht in vandaag hoor, tering.

10 september 2023 om 21:21

Haal die Frenkie de Jong eens eruit, kan alleen maar draaien en spel vertragen, verkeerde pass geven of als een kleuter afgetroeft worden. Blind, van Dijk en De Ligt moeten er overigens ook echt uit

10 september 2023 om 21:25

lol frenkie is de enige die de bal naar de goeie kleur speelt. ga een andere sport kijken hahaha

10 september 2023 om 21:44

Zou de analyse van vd Vaart en Van Hooijdonk eerst even kijken voordat je domme dingen zegt. Frenkie speelt verschrikkelijk en met een ongepaste arrogantie van heb ik jou daar. Wil als een soort veldheer rondlopen en spel verdelen maar speelt echt als een krant.

10 september 2023 om 21:28

Oh. Ik ben niet de enige. Ik hoor hier niemand over Frenkie maar die draait alleen maar achteruit en vertraagd het spel

10 september 2023 om 21:21

Wat is dit nou weer allemaal, echt bagger

10 september 2023 om 21:21

Wat wordt er slecht overgespeeld. Tegen een goed land is dat gewoon een goal.

10 september 2023 om 21:21

2e keer al dit nu. Eerst Flekken en nu Ake. Waarom passen ze naar Frenkie terwijl die tussen veel man staat…

10 september 2023 om 21:21

Op papier zo'n top elftal:

Brentford

Bayern
Liverpool
City

Girona (maarja wel ex bayern 😅)
Feyenoord
Barca
Inter

Liverpool
Leipzig
Dortmund

10 september 2023 om 21:21

Mijn hemel Ake wat doe je daar man!!

10 september 2023 om 21:21

Wat loopt Oranje toch regelmatig achterin te prutsen, Ierland had al lang een tweede goal moeten maken.

10 september 2023 om 21:21

De Nederlandse spelers zeuren echt om alles bij de scheids. Naar gedrag.

10 september 2023 om 21:22

Die was ook blind in het begin voor een paar botte overtredingen van de Ieren, neemt niet weg dat je dan zelf gewoon beter moet gaan voetballen .

10 september 2023 om 21:21

Frenkie disasterclass

10 september 2023 om 21:21

Dat je niet met gewoon techniek en voetbal deze ieren niet de wil op legt die alleen maar hard op je af komen en je onder druk proberen te zetten , als je daar niet onder uit kan voetballen hoe verwacht je dan tegen betere landen onder de druk uit te kunnen voetballen

10 september 2023 om 21:21

Middenveld is volkomen in handen van de Ieren.

10 september 2023 om 21:21

Je mag ook kritisch naar frenkie zijn. Hij kan daar ook wegblijven….2e keer frenkie

10 september 2023 om 21:23

Hou aub op. Frenkie wordt aangespeeld terwijl hij geen kant op kan

10 september 2023 om 21:29

Dan moet Frenkie zich daar misschien ook niet aanbieden. Als je aangeeft de bal te willen hebben moet je ook een plan hebben wat je gaat doen als je de bal eenmaal krijgt. Je zag in de 1e minuut ook dat het misging omdat hij terwijl hij de bal aangespeeld krijgt nog aan het kijken is wie waar staat. Dat moet je al hebben gezien voordat je aangespeeld wordt.

10 september 2023 om 21:22

Tegen de lammen (gibraltar) en de blinden (griekenland) lukt het nog wel. Maar zelfs Ierland is een zware kluif voor dit dramatische elftal.

10 september 2023 om 21:22

Wat is die Ake daar achterin aan het doen joh.. Waarom speel je iemand zo aan.

10 september 2023 om 21:22

Het lijkt alsof Blind bewust wordt overgeslagen in het spel

10 september 2023 om 21:22

Blind kan echt niet meer! Men ziet het niet maar door hem ontstaat er teveel problemen. Kan het niet belopen maar brengt ook geen oplossing voor de CB's. Het is onbegrijpelijk!

10 september 2023 om 21:23

Frenkie moet ze echt op hun flikker geven, al is zijn opvolging ook niet slim

10 september 2023 om 21:23

Bizar hoe afhankelijk dit elftal moet zijn van een opvlieging van Dumfries of Gakpo

10 september 2023 om 21:24

Sowieso al bijzonder dat Gakpo die pingel moet nemen, waar zijn Virgil Frenkie etc op zo’n moment

10 september 2023 om 21:27

Virgil heeft ons al voldoende genaaid met penalty’s

10 september 2023 om 21:27

Gakpo is een aanvaller van Liverpool, tuurlijk moet hij hem gewoon nemen.

10 september 2023 om 21:33

Gakpo is een aanvaller, die andere namen niet. Aanvallers weten gewoon beter hoe ze moeten afwerken, en dus neemt hij de penalty. Lijkt me niet meer dan logisch.

10 september 2023 om 21:23

Wanneer gaat Frenkie nou eens de ploeg bij de hand nemen als het moeilijk is? Hij is in de eerste fase van de opbouw toch een van de beste verdedigers ter wereld? Laat het een zien in een moeilijke wedstrijd dan. Fantastisch als het goed loopt volledig onzichtbaar als het moeilijk is.

10 september 2023 om 21:24

Frenkie is geen verdediger

10 september 2023 om 21:23

Ik vind helemaal niet dat Wieffer zo slecht speelt als sommigen hier roepen. Paar keer onder druk de bal verloren, maar redt Oranje bij het geklungel van Flekken en verlegt ook een paar keer prima het spel. Zijn er wel een paar bij Oranje die slechter spelen.Toch zou ik hem wel wisselen in de rust, want in deze wedstrijd loop je zo tegen een tweede geel op en je hebt voldoende alternatieven.

10 september 2023 om 21:25

Hij speelt gewoon een prima pot, de kritiek hier is zwaar overdreven en ongefundeerd.

10 september 2023 om 21:32

Hij speelt niet slecht, maar ook zeker niet goed. Nou is het ook natuurlijk altijd moeilijk voetballen met geel op zak. Wmb Reijnders er de 2e helft in. Die zie ik meer bijdragen, zeker aanvallend, tegen dit Ierland dan Wieffer.

10 september 2023 om 21:24

Samenvatting van wie moet worden gewisseld of niet

- Flekken: Ja
- De Ligt: Ja
- Van Dijk: Ja
- Ake: Nee (edit: moet wel echt beter na die onzin van net)
- Dumfries: Nee
- Blind: Ja
- De Jong: Mwa
- Wieffer: Nee, die krijgt rood voordat hij kan worden gewisseld
- Gakpo: Nee
- Malen: Mwa
- Simons: Nee

10 september 2023 om 21:24

Ik denk met 2 middenvelders wisselen je al een eind bent. Dan kan de verdediging de bal makkelijker kwijt en wordt de aanval makkelijker gevonden.

10 september 2023 om 21:26

Zolang de verdediging de bal zo dom blijft verliezen kan het middenveld daar weinig aan doen

10 september 2023 om 21:25

Koeman?

10 september 2023 om 21:24

wieffer wisselen doet pijn aan me ogen ooh wat slecht

10 september 2023 om 21:27

Denk dat je Ake bedoeld die continue staat te schutteren

10 september 2023 om 21:24

Woutje loopt al warm

10 september 2023 om 21:24

Wieffer speelt zo ongelooflijk dramatisch

10 september 2023 om 21:25

#KoemanOut

10 september 2023 om 21:26

Beetje kinderachtig

10 september 2023 om 21:26

Misschien een idee om Veerman eens de kans te geven op de plek van de Jong? Die kan wel in 1x door spelen. Dan komt er nog eens een keer wat tempo in.

10 september 2023 om 21:34

Juist

10 september 2023 om 21:26

stop nou maar van achteruit voetballen we kunnen het gewoon niet

10 september 2023 om 21:26

Wieffer speelt gewoon een degelijke wedstrijd. Ligt meer aan Frenkie, Blind en van Dijk dat we nog niet voor staan. Die spelen echt een draak van een wedstrijd

10 september 2023 om 21:27

Denk dat het "gehaat" op wieffer meer met club voorkeur te maken heeft. Zoveel doet hij niet fout

10 september 2023 om 21:28

Ja daar heb je waarschijnlijk gelijk in…

10 september 2023 om 21:33

Hij speelt niet zo goed, maar het probleem ligt bij de verdediging. Je moet er een voetballende centrale verdediger neerzetten

10 september 2023 om 21:26

Flekken: bron van onrust achterin

10 september 2023 om 21:29

Eens, gaat ook geen basisspeler worden lijkt me. Hopelijk is Bijlow ooit langere tijd fit.

10 september 2023 om 21:26

Die Flekken heeft echt geen enkel voetballend inzicht zeg, jezus wat is die dramatisch met zijn voeten

10 september 2023 om 21:26

Frenkie skipt Blind lool.

10 september 2023 om 21:26

Van Dijk een meester in fouten maken en naar andere wijzen

10 september 2023 om 21:26

Aké loopt voor twee (Blind) te verdedigen. Aké pakt vaak de directe tegenstander van Blind op waardoor die alleen maar rugdekking hoeft te geven. Over het algemeen kan Nederland de bal niet houden door het trage baltempo en.slechte positiespel

10 september 2023 om 21:26

Wat staat Wieffer te doen? 2e helft Reijnders erin. Hartman voor Blind zodat Ake kan gaan voetballen.

10 september 2023 om 21:26

Beginnen met Wieffer aub. Die speelt erg onzeker. Daarna kijken naar de volgende wissel. Pffff wat een rommelig spel

10 september 2023 om 21:26

Oh man knal die bal dan gewoon naar voren man. Waarom dat eeuwige jezelf moeilijk maken. Flekken kan ook niet voetballen. Hoe komt Louis daar bij

10 september 2023 om 21:37

Misschien wat vaker wedstrijden van hem kijken

10 september 2023 om 21:27

Het middenveld van Nederland is nergens. Daar moet een mannetje bij in de rust.

10 september 2023 om 21:27

Is Blind niet een 4de of 5de reserve speler bij Bayern? Waarom speelt hij bij Oranje? Wat een overschatte speler is het toch. Altijd al geweest. Omdat hij het middenveld in kon dribbelen en een bal kon passen was het ineens een goede speler. Terwijl hij er altijd uitgelopen werd en verdedigend altijd een watje was lol

10 september 2023 om 21:27

Wat is dit toch allemaal van Nederland? Is dit normaal?

10 september 2023 om 21:27

Heeft die flekken iets gebruikt ofzo.

10 september 2023 om 21:27

Haal Simons er maar af in de rust , komt gewoon fysiek tekort tegen die Ieren en gooi Weghorst er maar in.

10 september 2023 om 21:27

Hou mijn hart steeds vast als Nederland de bal naar achteren speelt en vooral naar Flekken!

10 september 2023 om 21:27

Flekken … weg ermee, gewogen en te licht bevonden

10 september 2023 om 21:27

Flekken kan meevoetballen?

10 september 2023 om 21:27

Blind en wiefer er meteen uithalen, degene die nu nog durft te beweren dat blind erin hoort die heeft totaal geen verstand van voetbal, word 3 x voorbij gelopen alsof ie er niet stond en dat is al jaren zo, maar een hoop mensen blijven Em altijd maar verdedigen onbegrijpelijk

10 september 2023 om 21:29

En als je ook maar 1 klein puntje van kritiek op hem hebt dan krijg je een persoonlijke aanval om je oren van hier tot Tokio. Ik zeg dus niks haha

10 september 2023 om 21:27

Flekken wat is dit voor een ziekenhuisbal?

10 september 2023 om 21:27

Flekken is echt bizar slecht.

10 september 2023 om 21:27

Vlekken masterclass

10 september 2023 om 21:28

Haal die Wieffer er nou uit met dat geklungel van hem. Krijgt straks nog een keer geel.

10 september 2023 om 21:29

ik wou net zeggen wat is die wieffer slecht zeg , heeft echt niets te zoeken in dat elftal

10 september 2023 om 21:28

De achterhoede van het Nederlands Elftal is 2x niks

10 september 2023 om 21:28

Balletje breed , balletje terug , wat een onzin

10 september 2023 om 21:28

Zullen we achterin af en toe een keer een stationnetje overslaan? Man man man wat gaat dat amateuristisch

10 september 2023 om 21:28

flekken niet goed, Frenkie niet goed, Ake ook niet, hoe dan? Opbouwen lukt ook totaal niet? Wellicht ff middenveld veranderen?

10 september 2023 om 21:29

En wat denk je van blind

10 september 2023 om 21:31

Blind wordt hier standaard genoemd, vind ik momenteel niet het minste sorry. Zijn toch echt anderen die in mijn ogen giga door de mand vallen vandaag

10 september 2023 om 21:39

Je kan ook moeilijk fouten maken als je amper tot nooit aan de bal bent. Blind's naam wordt niet eens genoemd bij de commentator.

10 september 2023 om 21:30

Keertje Frenkie eruit halen in de rust. Speelt zelden een goede wedstrijd voor Oranje in al die jaren. Vertraagd het spel ook enorm veel

10 september 2023 om 21:30

hou nou op met die onzin

10 september 2023 om 21:28

Het is voor Flekken ook wel lastig als van je coach wordt verwacht dat je mensen over de grond moet aanspelen en er niemand vrij loopt er staat nooit iemand vrij op het middenveld en Blind staat er alleen voor de vorm

10 september 2023 om 21:29

jammer Malen

10 september 2023 om 21:29

Die wieffer ik weet niet wat hij aan het doen is

10 september 2023 om 21:31

Daley Blind vibes , heeft een gunfactor van Koeman en dus speelt hij ….

10 september 2023 om 21:29

Flekken, Blind en Wieffer eruit straks.
Maar Koeman is waardeloos als bondscoach dus we zullen nog wel even pijn moeten hebben

10 september 2023 om 21:30

Zal je zien dat Koman pas in minuut 75 gaat wisselen

10 september 2023 om 21:30

Blijft toch opvallend hoe slecht sommige spelers kunnen voetballen zodra een tegenstander een beetje druk eropzet. Simons, Dumfries, Van Dijk, De Ligt, Blind niet best.

10 september 2023 om 21:30

Was natuurlijk al bizar dat Wieffer in de basis stond, is totaal niet in vorm. Maar zal in de rust wel gewisseld worden toch??? Heb toch het gevoel dat de assistent van Feyenoord ook assistent maken bij oranje niet de objectiviteit verhoogt.

10 september 2023 om 21:32

Haha wat een onzin

10 september 2023 om 21:31

Man man man, wat een afgang.. Nederland is afgezakt van grondleggers van totaal voetbal tot een statisch zooitje. Speelt al jaren niet meer in de geest van totaal voetbal. Het buitenland is Nederland gewoon voorbij gelopen. Een Guardiola heeft totaal voetbal gepakt en het volledig door ontwikkeld. Terwijl in Nederland iedereen stil bleef staan en 433 tot heiligheid afriep. Ondertussen hield Guardiola de geest van Cruijff en totaal voetbal aan en ontwikkelde het verder.

10 september 2023 om 21:32

Guardiola heeft natuurlijk ook dezelfde spelers he....

10 september 2023 om 21:35

Pep onzin gehype. Gassie heeft altijd de beste spelers gehad en nu al jaren unlimited money! 🥱

10 september 2023 om 21:31

Slechte voorzet Simons

10 september 2023 om 21:31

Oh er hoeft maar iemand met een groen shirtje aan op ze af te komen rennen of ze draaien alweer terug als een bang lammetje. Te bang om iets te doen. Wat is dit voor schijtluizen voetbal

10 september 2023 om 21:31

Tijd voor een paar wissels zou je denken…

10 september 2023 om 21:32

Zelden zulk traag voetbal gezien van Nederland... Blind kan het niet belopen, De Jong vertraagd het spel nog eens wat extra met langzame aannames gevolgd door een balletje breed of terug. Het is dat Malen en Dumfries er staan, anders had mijn bejaarde vader het nog bij kunnen houden. Om je dood te schamen.

10 september 2023 om 21:32

De Ligt is opbouwend zo zwak. Waarom doen mensen altijd alsof het zo'n goede opbouwer is? Bij Ajax, Juve, Bayern en Oranje geeft hij altijd het balletje breed zodat hij het middenveld niet hoeft in te passen.

10 september 2023 om 21:34

Zelfde geldt toch voor Frenkie de Jong , heilig verklaard maar zelden tot nooit geeft hij een sleutelpass. Alles is breed of terug ….

10 september 2023 om 21:39

Moet je toch wat vaker barcelona gaan kijken vriend

10 september 2023 om 21:35

De ligt heeft een goede steekpass inzich, wat die vaak bij Ajax dees en vorig jaar ook bij Bayern.

10 september 2023 om 21:38

Ik zie het niet . De ligt is een bron van onrust achterin . En heeft geen goede bal vooruit gegeven deze helft . Snap nu wel waarom Geertruida of timber vaak de voorkeur kreeg.

10 september 2023 om 21:38

Op rechts is ook niemand aanspeelbaar. Enige optie is Dumfries omdat die Wieffer verstoppertje speelt

10 september 2023 om 21:32

Als ik Blind zo zie sjokken vindt ik het echt triest dat zo'n jongen feitelijk te kakken wordt gezet... Hij kan gewoon niet meer... die jongen moet lekker kappen, en gaan genieten van z'n vrije tijd

10 september 2023 om 21:33

Koeman wordt voor de zoveelste keer tactisch overklast is echt een waardeloze trainer. Nederland wint alleen wedstrijden op basis van individuele kwaliteit. Onder Koeman gaat Nederland nooit van een topland winnen

10 september 2023 om 21:44

Waan van de dag. Onder Koeman hebben we vaak genoeg van grote landen gewoon.

10 september 2023 om 21:47

Het voetbal veranderd. Koeman is niet meegegaan in de tijd. Hij leeft nog steeds in 2019

10 september 2023 om 21:34

Wieffer heeft zich wel wat hersteld maar moet sowieso vanwege die geel gewisseld worden.

Van Dijk is waardeloos, gewoon eruit en niet meer selecteren. Idem dito voor Blind.

Frenkie de Jong is niet lekker bezig, geen idee wat voor speler hij beter naast zich kan gebruiken momenteel - maar zoals het momenteel gaat is hij ook niet nuttig.

Flekken is een actief gevaar voor Nederland, wisselen - zsm.

10 september 2023 om 21:37

Was een pure schwalbe op Wieffer. Voor de rest speelt hij prima? Flekken en van Dijk zakken door het ijs. Xavi is uit vorm deze pot.

10 september 2023 om 21:42

Misschien moet er geen andere speler naast de Jong maar in plaats van de Jong.
De verdediging en Blind is ook echt om te janken

10 september 2023 om 21:35

Weer een prima pass van Wieffer door het midden, helaas deed Xavi Simons weinig mee. Frenkie nog niet zien doen, terwijl je dat wel van hem moet verwachten.

10 september 2023 om 21:37

Ik verwacht dat juist helemaal niet van Frenkie , heeft een hele matige traptechniek. Heeft daardoor ook zelden tot nooit een sleutelpass of een assist.

10 september 2023 om 21:39

Ik snap de hype omtrent Frenkie dan ook echt niet. Hij rent naar voren en dan weer terug en dan draait die nog eventjes 4 rondjes en dan toch maar terug naar achter passen.

10 september 2023 om 21:35

Nederland doet echt precies wat Ierland wil. Risicoâ€s nemen en dan afwachten tot het een keer fout gaat. En het gaat vaak fout, gelukkig dat ze maar 1x geprofiteerd hebben. We hebben gelukkig nog een helft om het goed te maken. Wieffer en Blind wisselen in de rust, die kunnen het tempo gewoon niet aan. De rest moet een stapje extra zetten.

10 september 2023 om 21:36

Volgens mij is het hele idee van 3 centrale verdidigers dat de backs er continu overheen kunnen op naar het middenveld kunnen. Blind is volgens mij nog geen een keer erover heen gegaan en wordt verdedigend totaal overlopen. Hij staat aan de zijkant en speelt balletjes terug. Je speelt gewoon met een man minder. Dat Koeman een hele helft niet ingrijpt is echt een brevet van onvermogen. Je komt overal een man tekort. en de vrije man wordt niet gevonden

10 september 2023 om 21:37

Ik verdedig blind over het algemeen wel, maar je hebt hier echt een goed punt. Zo heb je er geen reet aan.

10 september 2023 om 21:36

Gakpo, Dumfries en Malen een (kleine) voldoende. De rest kan gewisseld worden. Supertalent Xavi laat tot nu toe ook echt niks zien in Oranje

10 september 2023 om 21:46

Wat een onzin man. Vorige wedstrijd niet gezien? Gewoon een voetballende CM erin voor Wieffer.

10 september 2023 om 21:36

Tweede helft Flekken aub eruit. Speelt verdedigers in op hun verkeerde been, trapt ballen uit. Helaas voor hem, voortaan Verbruggen

10 september 2023 om 21:36

Middenveld waardeloos Wieffer wisselen aub

10 september 2023 om 21:45

Een van de weinigen die nog zijn niveau haalt. Simons, de Jong, van dijk, Frankie zijn werkelijk nergens. Flekkken een gevaar in het elftal, grote onruststoker.

10 september 2023 om 21:36

Dat was 45 min pure pijn.

10 september 2023 om 21:36

Nederland is wel beter. Xavi is uit vorm en veel spelers van Nederland zijn slordig. Tweede helft moet beter... Noa Lang kan misschien wat toevoegen ipv Simons. Malen zorgt voor 2x 1 op 1 door zijn snelheid, die moet even blijven staan.

10 september 2023 om 21:38

Malen gaat door waar hij mee bezig is als spits, kampioen kansen missen. Als rechtsbuiten gaat het nog wel of als invaller, maar basis centrumspits is hem gewoon niet.

10 september 2023 om 21:42

Ook rare beslissing van Koeman om hem in de spits te zetten. Daar speelt hij sws al lange tijd niet. Maakt alleen indruk als rechtsbuiten.

10 september 2023 om 21:36

Ik ben heel blij dat we een slechte wedstrijd spelen tegen Ierland, die lui kunnen er vrij weinig van. Tegen Frankrijk zou het nu 4-1 staan.

10 september 2023 om 21:36

Simons speelt ook heel zwak, misschien zie ik het verkeerd omdat ik geen fan van hem bent.

10 september 2023 om 21:37

Die Simons bakt er geen reet van. Wilde zelfs de penalty van Gakpo overnemen die heeft er weinig kaas van gegeten.

10 september 2023 om 21:37

Simons een paar dagen geleden prima. Nu echt dramatisch.. Die één twee met Dumfries net was echt de druppel..

10 september 2023 om 21:40

Heeft echt niks goeds gedaan en laat zich aan de kant zetten als een jeugd spelertje. Gebruikt zijn techniek en lichaam totaal niet goed deze wedstrijd en dat 1-2tje was beschamend , zelfs die simpele paas kon hij niet goed afgeven pffffffff

10 september 2023 om 21:37

Voldoende voor Gakpo en Ake die alles opknapt voor zowel van Dijk als Blind. Rest is gewoon echt enorm matig. Hoop in de 2e helft op Hartman en Lang en gewoon 4-3-3.

10 september 2023 om 21:39

433 ga je er helemaal vanaf, doe dat maar niet. We hebben geen van Persie, Robben, Sneijder vd Vaart etc...

10 september 2023 om 21:44

Die hebben we wel maar die spelen niet meer....

10 september 2023 om 21:38

Koeman moet het even op scherp zetten. Reijnders er maar in voor Wieffer. Het middenveld kan niet echt gevonden worden door de verdediging heb ik het idee. Frenkie moet ook echt minder gaan inzakken en sneller gaan handelen. Hopelijk zien we een betere 2e helft.

10 september 2023 om 21:38

Simons speelt echt as een natte krant.nog geen bal goed geraakt. Jammer, dit lijken me juist de wedstrijden voor hemmen zijn techniek en snelheid.

10 september 2023 om 21:38

Een paar onzekere pionnen, flekken, Wieffer, Xavi en Ake speelt gewoon slecht deze wedstrijd, nou koeman doe iets met mijn analyse

10 september 2023 om 21:51

En van Dijk? en de Ligt? en Blind? en Frenkie?

10 september 2023 om 21:39

Ieren hebben het middenveld in hun pocket, net waren ze even aan het tikken om het aan NL te laten zien.

10 september 2023 om 21:39

Iedereen kan gewisseld worden behalve Dumfries. Echt, waar zit ik naar te kijken.

10 september 2023 om 21:41

Naar het Nederlands elftal

10 september 2023 om 21:39

Hoop gezeik op Wieffer, maar Simons doet echt helemaal niks goed. Flekken, vDijk, Blind en De Ligt lopen te schutteren, maar het ligt vooral aan Mats volgens sommigen. Moeilijk om buiten je clubvoorkeur te kijken. Uiteindelijk speelt bijna heel Oranje ruk. Alleen Dumfries, Malen en Gakpo redden de meubelen een beetje. Aké en Frenkie overigens niet eens slecht, maar wel onder hun niveau.

10 september 2023 om 21:42

Eindelijk iemand die het zegt.

10 september 2023 om 21:43

Wieffer doet het, net als een rits andere spelers, ook niet goed. Gewoon accepteren. Daarbij, Oranje is weer in de normale stand gearriveerd....

10 september 2023 om 21:50

Ik zeg ook niet dat Wieffer goed speelt. Hij was te vaak te laat en had veel moeite onder druk. Maar in dezelfde wedstrijd staan andere spelers keihard te schutteren. Hij speelt een mindere wedstrijd, maar een aantal spelen ronduit k*t. Overigens snap ik het volkomen als hij gewisseld wordt, maar dan vooral omdat hij al geel op zak heeft en het risico in deze pot groot is dat hij een tweede pakt.

10 september 2023 om 21:39

Wat een domme keuzes maakt Koeman zeg. Hoe zet je wieffer in de basis bij het Nederlandse elftal. Die heeft daar gewoon niks te zoeken. Simons ook afwezig vandaag. Van dijk al een lange tijd niet meer de van dijk die hij was. Eigenlijk is hij gewoon zwak geworden en verre van wereldtop.

10 september 2023 om 21:40

Simons slechtste van het veld, na Flekken dan. Wieffer daarentegen speelt goed hoor, snap niet dat mensen op hem lopen te zeiken. Verder steken Frenkie en Gakpo er wel echt bovenuit wat betreft kwaliteit, Van Dijk valt me tegen. Ik zou Xavi eruit halen voor Weghorst en Malen op rechts zetten.

10 september 2023 om 21:40

Typische wedstrijd voor Wout Weghorst, nee vooral niet opstellen.... Malen tegen die Spijker harde verdedigers wordt helemaal niets Wout erin, d'ran

10 september 2023 om 21:41

Ik snap er niks van. Wieffer speelt een zwakke 5 minuten waarin hij de bal een paar keer verliest en onnodig geel pakt. Vervolgens doet hij ruim 20 minuten lang niks verkeerds (simpel bal aannemen, opendraaien en bal schuin/vooruit bij een medespeler afleveren), en nog steeds doen we allemaal alsof alles bij hem mislukt. Is toch nergens voor nodig?

10 september 2023 om 21:48

Het is echt heel grappig om te zien hoe snel mensen hun haat naar een bepaalde club kenbaar kunnen maken.
Wieffer speelt niet geweldig en is af en toe wat te afwachtend in het veroveren van een bal of zichzelf aan te bieden.
Maar de beste man heeft een passing percentage van 97% en voltooiden ook nog eens de meeste pases.

En dat terwijl Frenkie de Jong(geweldige voetballer)twee keer een directe scorings kans veroorzaakt door balverlies.

10 september 2023 om 21:41

Achterlijke keuze ook voor Malen die helemaaaal niks te zoeken had in deze eerste helft. Dat je een winnend team zo dom omzet dat is toch wel een prestatie hoor

10 september 2023 om 22:07

Goeie wisselvan Koeman. Weghorst direct prijs.

10 september 2023 om 21:41

Op basis van de eerste helft zou ik alleen Dumfries , De Jong , Gapko en Malen laten staan. Maar aangezien je er maar 5 mag wisselen zou ík Simons,Blind , De Ligt , Wiefer en Ake er uit halen.

10 september 2023 om 21:41

Simons heeft de dozen nog om zijn schoenen zitten.
Volgens de media kan Flekken zo goed meevoetballen...
Wieffer en Blind in de basis kan echt niet

10 september 2023 om 21:45

Flekken kan ook goed meevoetballen maar je moet wel afspeelmogelijkheden hebben. Het staat gewoon voor geen meter. Als je dan de opdracht krijgt om op te bouwen is het wel lastig als je maximaal 1 afspeelmogelijkheid hebt de hele wedstrijd

10 september 2023 om 21:41

Als er zoveel spelers onder hun kunnen spelen mag je dat toch echt de coach aanrekenen. Koeman heeft er tot nu toe op alle vlakken totaal niets van gebakken. Waardeloos selectiebeleid (waar is Frimpong als je met 3 centrale speelt perfect vervanger voor Dumpries terwijl je nu niets voor die plek op de bank hebt). Hypocriet gelul over over afmelden voor Jong Oranje (zelf totaal geen commitment, als het ergens anders beter kon meteen weg midden een traject. PSV - Valencia Oranje - Barcelona. Tot nu toe tegen elke serieuze tegenstander volledig tactisch overklast. Hij was een fantastische speler maar gewoon een hele middelmatige trainer.

10 september 2023 om 21:42

Man man wat maakt die Wieffer een fouten, erg onrustig aan de bal en de oorzaak van paniek achterin. Snel wisselen deze man.
Je zou met profs toch verwachten dat ze snappen dat wanneer 1x achterin rond spelen bij de jagende Ieren fout gaat, je dit niet meer moet doen. Kennelijk "moeten" ze dit doen want ze blijven maar aankloten.

10 september 2023 om 21:42

Blind moet er echt af, we hebben gewoon geen linkerkant en verdedigend moet Aké daar ook alles alleen doen. Zou Wieffer ook wisselen met geel op zak. Die groeide wel in de wedstrijd overigens.

10 september 2023 om 21:49

Groeide wel, maar liet wel zien niet onder de druk uit te kunnen voetballen. En je had juist even een rustige 6 nodig. Veel mensen zeuren op de Jong, maar die houdt bewust af en toe langer de bal vast.

10 september 2023 om 21:42

Zijn ze wel ready? Zijn ze wel ready?? Tijd voor paar wissels, wieffer eraf Reijnders erin. Weghorst mag ook gaan strijden tegen die lange Ieren, misschien lang? Weinig diep gang verder..

Hoeft niks te zeggen kan het zien in die ogen van je.

10 september 2023 om 21:42

Wieffer en Blind eruit in de rust aub dan kunnen we het de tweede helft nog rechttrekken.

10 september 2023 om 21:42

Haal die Wieffer er maar uit. Geel op zak en gewoon nog niet goed genoeg. De Ligt is opbouwend al niet best maar als die Wieffer verstoppertje speelt dan heeft ie alleen Dumfries als optie.

10 september 2023 om 21:50

Verstoppertje? Volgens mij heeft Wieffer ongeveer de meeste ballen gehad. De Jong is juist niet aan de bal geweest.

10 september 2023 om 22:09

Zonder Wieffer stond je 2-0 achter in de eerste helft.

10 september 2023 om 22:09

Yeah wright

10 september 2023 om 22:11

In ieder geval een stuk beter dan Wieffer

10 september 2023 om 21:42

Wieffer herpakte zich een beetje maar ik zou hem toch wisselen uit angst voor rood. Xavi speelt echt dramatisch.

10 september 2023 om 21:47

Zat ik ook aan te denken, want hij kan zo maar tegen een tweede gele kaart aanlopen. Met deze onbetrouwbare scheids...

10 september 2023 om 22:06

Wat een verschrikking inderdaad. Wil alles met een trucje oplossen. Die denkt dat ie nog ergens op een pleintje in zn jeugdbuurt staat ofzo

10 september 2023 om 21:44

Het lijkt wel concentratie gebrek waar oranje aan lijd. Die Ieren kunnen er werkelijk geen hout van! De fouten die Oranje achterin maakte waren bij een topland 4 keer afgestraft geweest. Wat is trouwens de rol van Blind? Wingback? Pffff serieus?

10 september 2023 om 21:48

Blind zit gewoon te chillen, is al blij dat hij op het veld mag. Laat Ake alles oplossen en doet zelf geen ruk, hij is veelste bang om een fout te maken…

10 september 2023 om 21:44

Aub snel Frenkie, De Ligt en Blind eruit en Hartman, de Vrij en Veerman erin

10 september 2023 om 21:45

Ah je bent voor Ierland. Kan ook natuurlijk.
Denk dat Wieffer en Malen eruit gaan.

10 september 2023 om 21:52

Tuurlijk niet.

10 september 2023 om 21:46

Frenkie eruit? Daar zou ik nooit aan beginnen.

10 september 2023 om 21:45

Bij studio voetbal gestelde slechte acties van De Ligt, zijn alle 2 slechte passes van Wieffer. Wat een rare analyse

10 september 2023 om 21:49

Idd, belachelijk. Hij krijgt 2 kutballen Wieffer

10 september 2023 om 21:45

De 'kenners' in de studio zijn het met me eens, dat het geen penalty was. Toch nog wat medestanders

10 september 2023 om 21:45

Het is nu hopelijk wel duidelijk dat die Flekken nooit meer in Oranje moet worden opgesteld. Altijd onzeker. En dat goed meevoetballen weet hij heel goed te verbergen. Van Dijk moet ophouden met verkeersagent spelen, dat moet hij maar buiten het veld doen. Dus beiden zijn, net als nog een stuk of negen, toe aan vervanging.

10 september 2023 om 21:47

We hebben gewoon een ontzettend matig elftal, met name in de as is het pure middelmaat: we hebben al sinds 2008 geen topkeeper meer (een aardig toernooi van zowel Stekelenburg en Cillessen daargelaten in resp 2010 en 2014), waar is een type Wouters, Davids, N. de Jong of v Bommel? We hebben al jaren geen écht goede aanvallende middenvelder meer die doelpunten maakt en steekballen geeft. We hebben al sinds Robben geen topwinger meer gehad en we hebben momenteel geen topspits. Het is gewoon veel te mager en dan mag je blij zijn als je een keer de kwartfinale van een eindtoernooi haalt. Meer zit er simpelweg niet in met deze groep.

10 september 2023 om 21:50

We hebben vooral gewoon een erg matige trainer die niet duft door te selecteren en tactisch nog leeft in 2019

10 september 2023 om 21:51

Verbruggen is veelbelovend en Reijnders blijft ook bij Milan doorgroeien, op de vleugels misschien Lang/gakpo maar inderdaad veel goede spitsen zie ik niet doorkomen. Had gehoopt op Brobbey maar die ontwikkelt zich al een tijd niet meer.

10 september 2023 om 21:47

Volgens mij niet erg dat ik de eerste helft gemist heb als ik de analyse voorbij zie komen.

10 september 2023 om 21:47

Hebben we sinds die 5-1 tegen Spanje eigenlijk nog wel een echt goede pot voetbal op de mat gelegd?

10 september 2023 om 21:49

2-0 vs frankrijk vergeten?

10 september 2023 om 21:48

Wieffer, Flekken en Simons echt dramatisch 1e helft. De ligt wordt gewoon in de problemen gebracht door kut passes

10 september 2023 om 21:49

Zo, wat een gehaat op Wieffer. Hij speelde niet fantastisch, maar zo dramatisch als hier wordt gezegd bij lange na niet.

Gele kaart was dom. En werd een keer in de drukte aangespeeld en dat gaat weleens fout. Maar is wel de enige middenvelder die wél altijd aanspeelbaar is en ging steeds beter spelen gedurende de eerste helft. Uiteindelijk gewoon de speler die het meeste de bal laat rondgaan op t middenveld. En hij redt Oranje bij die eerste blunder van Flekken.

De Jong onzichtbaar. Blind al 2 keer voorbijgelopen zonder dat hij uberhaupt een duel aangaat. De Ligt is overal te laat. Simons heeft het ook niet vanavond, veel foute passes.

Malen is dreigend, Gakpo soms ongelukkig, maar wel gevaarlijk. Dumfries is Dumfries.

10 september 2023 om 21:52

Blind eruit, Wieffer eruit. Lijkt me verstandig.

10 september 2023 om 21:53

Zeker. Wieffer had geel. Blind werd voorbijgelopen. Jammer dat Wout erin moet.

10 september 2023 om 22:11

Wout werkt tenminste voor zn centen. En scoort.

10 september 2023 om 21:59

Laat je niet zo kennen. Wieffer speelde niet goed. Het heeft geen zin om alle anderen te noemen die ook niet goed speelden. Wieffer heeft ook heel. Die hij volgens mij niet verdiende. Kijk niet maar eens. Die Ier viel al voor hij bij Wieffer was.

10 september 2023 om 21:50

Ik vind het hartstikke schattig dat Wieffer door een deel van Nederland wordt gezien als dat jonge neefje dat al een applaus krijgt als hij een bal recht vooruit schiet, maar die gozer is bij lange na niet goed genoeg voor Oranje. Wat een natte handdoek is dat. Reijnders is hem ver voorbij gestreefd. Hij heeft geluk dat Koeman een Feijenoord-bril heeft en dat hij zodoende ooit zijn haasje heeft mogen ontvangen, maar wat mij betreft mag die verschrikking zo snel mogelijk uit Oranje gebonjourd worden. Laat hem maar lekker in Zuid als cult held fungeren. Veel plezier er mee.

10 september 2023 om 21:51

Koeman een Feyenoordbril? Blind staat er in voor Hartman. Waar heb je het over?

10 september 2023 om 21:51

Als middenvelder Wieffer zo oncomfortabel aan de bal is dan verlies je niet alleen de slag op het middenveld maar kom je overal een stap te laat ,dit werkt namelijk door dus eruit die gozert

10 september 2023 om 21:53

1 keer de bal verloren toen hij in de drukte werd aangespeeld. Daarna niet meer.

10 september 2023 om 21:52

Nou ik kan het bijna niet uit mijn bek krijgen maar koeman maakt nu twee goede keuzes.

10 september 2023 om 21:52

Weghorst wat een failliet voor het NL voetbal. Houthakker...

10 september 2023 om 22:03

Altijd gevaarlijk dit haha

10 september 2023 om 21:52

Blind eruit maar hij wordt vervangen door Weghorst. We’ve won but at what cost 😞?

10 september 2023 om 21:55

Is normaal Depay. Ik ben allang blij dat het nu positioneel goed staat.

10 september 2023 om 21:52

EINDELIJK! Dit is tenminste een normale opstelling. Alle kneuzen eraf en een normale opstelling. Reijnders is uitwisselbaar met Veerman imo, maar rest prima.

10 september 2023 om 21:55

Veerman is iets beter met steekpasses, maar Reijnders is verdedigend en qua positie iets meer solide.

10 september 2023 om 21:53

Terug naar 4-3-3 dus. Goeie wissel met Reijnders erin.

10 september 2023 om 21:53

Nieuwe tactiek van koeman. Alles over rechts

10 september 2023 om 21:54

Interessant. Ziet er iig beter uit zo tot dusver.

10 september 2023 om 21:54

Gakpo begint wel echt vedettetrekjes te krijgen

10 september 2023 om 21:56

Het zal aan mij liggen maar dat zie ik echt totaal niet

10 september 2023 om 21:56

dat wilde ik net zeggen....

10 september 2023 om 21:56

Flekken out, Woutje brengt wel lekker wat strijd hè

10 september 2023 om 21:56

Ik ben geen fan meer van Blind, maar vind hem deze interlandperiode nog prima spelen. Wieffer terecht gewisseld, maar ik had de Ligt eraf gehaald ipv Daley.

10 september 2023 om 22:02

Ja tuurlijk. 4-3-3 gaan spelen met blind op de linksback. Top plan….

10 september 2023 om 22:04

Nergens heb ik het over 433, maar leuk dat je dat voor mij invultðŸ‘.

10 september 2023 om 21:57

Wat een slecht Nederlands elftal is dit zeg..

10 september 2023 om 21:58

Van Dijk moet zo vaak gered worden door andere spelers.... Wint hij überhaupt nog zelfstandig ooit een duel? Want ik krijg de indruk van bijna niet.

10 september 2023 om 21:58

Pff Simons wat een kans…

10 september 2023 om 22:01

Dat was geen kans. Er zat iemand tussen

10 september 2023 om 21:59

Vooruitkijkend op het EK:

Depay mag uiteraard nog in plaats van Weghorst en je kan overwegen om de Vrij voor de Ligt in te passen en Frimpong mee te nemen voor eventueel Dumfries als daar iets mee gebeurt.

Verder kán je ipv Reijnders nog kijken naar Schouten en of Veerman. Maar die zijn allemaal ongeveer even goed (net andere kwaliteiten afhankelijk van tegenstander).

10 september 2023 om 22:00

Ipv Reijnder Schouten?

10 september 2023 om 22:04

Ja als je 4-3-3 speelt met twee verdedigende middenvelders en een 10. Dan kan Frenkie op 8 en Schouten op 6 bijvoorbeeld. Simons dan op 10.

Als je met Veerman speet kan Frenkie op 6 en Veerman op 8 (iets aanvallender).

10 september 2023 om 22:10

Maar waarom Reijnders dan niet? Zou dan eerder Wieffer thuis laten in deze vorm.

10 september 2023 om 21:59

Uitstekende aanname en bal weer van Denzel, daar is ie echt in gegroeid

10 september 2023 om 21:59



met 11 spelers op het veld ziet het er in eens een stuk beter uit... gek zeg

10 september 2023 om 22:06

Niet zo lullig over Wieffer doen hé?!

10 september 2023 om 21:59

Loopt een stuk beter meteen

10 september 2023 om 21:59

Mooi man dat nu al die mensen die Koeman de hemel inprezen na gewonnen te hebben tegen Griekenland, weer terug op aarde zijn.

10 september 2023 om 21:59

Geweldige combinatie van Simons met Dumfries, jammer dat die Ierland speler het doorhad.

10 september 2023 om 22:00



Simons ook rijp voor een wisse, raak geen bal

10 september 2023 om 22:00

Simons man man man

10 september 2023 om 22:00

Was wieffer nou zo afhankelijk van Kokcu vorig seizoen of heeft hij geen een vormcrisis? Zie niets van de vorige seizoen Wieffer dit seizoen.

10 september 2023 om 22:01

Woutje on fireeee

10 september 2023 om 22:02

Waarom doen wij nooit van die strakke (indraaiende) corners zoals de Ieren. Wij hebben alleen maar van die hoge, slappe (uitdraaiende) corners.

10 september 2023 om 22:03

Woutje!!! 1-2

10 september 2023 om 22:03

Prima goal hoor. Weer Dumfries belangrijk.

10 september 2023 om 22:03

Is echt genieten van Frenkie zeg

10 september 2023 om 22:05

Hij raak t ook eens een bal goed

10 september 2023 om 22:03

Ik zei het, woutje scoort. Zo een type hebje nodig in zo een wedstrijd!!!

10 september 2023 om 22:03

1-2! Weghorst.

10 september 2023 om 22:03

Vier eens met je medespelers man

10 september 2023 om 22:09

Inderdaad. Belachelijk dat hij naar de Nederlandse supporters loopt🤨

10 september 2023 om 22:03

Frenkie, pure wereld klasse. Je kan niet anders zeggen.

10 september 2023 om 22:03

Haha superwoutje!! Frenkie echt met afstand de beste speler die op het veld staat

10 september 2023 om 22:03

Dumfries en Weghorst staan wel vaak op.

10 september 2023 om 22:03

Wout gewoon in de basis zetten. Wat een actie van Denzel weer

10 september 2023 om 22:03

Dumfries!!!

10 september 2023 om 22:03

Lekkere bal van Frenkie! Dumfries Mvp!!!!!!!

10 september 2023 om 22:03

Denzelllllll. Geef die man gewoon de band, alles via hem

10 september 2023 om 22:03

Leuk voor weghorst dit. Prima pass frenkie. Dumfries weer assist. Prima goal. 4-3-3 en ze spelen veeel beter..

10 september 2023 om 22:04

Ja in deze wedstrijd wel wat 4-3-3 kan gewoon niet tegen iedere tegenstander. Dat hebben we gezien dit jaar

10 september 2023 om 22:05

Helemaal mee eens.

10 september 2023 om 22:04

Pfff wat een pass van Frenkie.

Woutje gaat gewoon eerste spits worden op het WK. 😂

10 september 2023 om 22:04

en dan zeggen soommige mensen frenkie wisselen hahaha hij speelt op het juiste moment vooruit en niet omdat jullie geiten dat willen.

blind en wieffer eruit en het loopt als een trein. wat een toeval

10 september 2023 om 22:04

Nu blijven voetballen …

10 september 2023 om 22:04

Pow, heerlijke balletje van de Jong. Wat een verschil trouwens, 4-3-3 met een voetballende CM als Reijnders.

10 september 2023 om 22:04

Frenkie en Dumfries nemen NL bij de hand. Wat een balletje zeg.

10 september 2023 om 22:04

Balletje hoor ook van Frenkie, meende te lezen dat hij dit helemaal niet kan

10 september 2023 om 22:05

Ik denk dat weinig mensen denken dat hij niet kan maar hij laat het zo weinig zien in Oranje

10 september 2023 om 22:06

Hij kan het wel, maar doet het bijna nooit. Dat is het probleem. Deed het vorig jaar wel een paar keer bij Barca. Herinner nog een prachtige balletje op raphina vorig seizoen.

10 september 2023 om 22:04

Middenveld is nu meer in balans met Reijnders

10 september 2023 om 22:04

Prachtige bal van frenkie. Perfect teruggelegd van denzel.

10 september 2023 om 22:04

Heerlijke bal Frenkie en weer een masterclass loop actie en assist van Dumfries, ook mooi afgemaakt door Wout. 2e helft begint sterk.

10 september 2023 om 22:05

The Koeman way! ðŸ‘

10 september 2023 om 22:05

Prachtige pass van Frenkie, ongeloofelijk goed gelopen van Dumfries (die alweer ongelooflijk belangrijk is) en goed opgelet door Weghorst.

10 september 2023 om 22:05

Dumfries is al enige tijd de enige topspeler bij Oranje, nu al man of the match wat mij betreft.

10 september 2023 om 22:05

Middenveld staat zo beter met Reijnders, daar zit toch wat meer voetbal en spelintelligentie in. Zou wel graag nog Virgil eruit willen en een echte linksback als Hartman zien

10 september 2023 om 22:07

Drie snelle jongens met techniek. Daar is altijd lastig tegen voetballen.

10 september 2023 om 22:07

Virgel eruit en deLigt laten staan? Lekker logisch.

10 september 2023 om 22:10

Virgil doet verdedigend en opbouwend nauwelijks iets. Waar heb je hem dan voor? De vibes?

10 september 2023 om 22:05

Frenkie masterclass

10 september 2023 om 22:06

Aké als linksback is wel veel beter dan Blind. Je zal dus eigenlijk gewoon Hato moeten oproepen voor een plekje links in het centrum.

10 september 2023 om 22:19

Ja, er is echt niemand anders

10 september 2023 om 22:06

Dat sommige de kwaliteiten van Frenkie überhaupt in twijfel durven te trekken. Reijnders valt lekker dwingend in tot nu toe.

10 september 2023 om 22:09

Frenkie viel zwaar tegen de eerste helft, en daar rekenden sommigen hem veel te veel op af. Het was onduidelijk waarom hij zo slecht speelde, maar het is nu duidelijk dat het systeem niet klopte plus 2 spelers die gewoon een verzwakking waren (in het bijzonder Blind - heb eigenlijk nog nooit eerder spelers in Oranje zo duidelijk overgeslagen zien worden door Frenkie de Jong en anderen als ze al veel interlands achter de naam hebben).

10 september 2023 om 22:07

koning Denzel Dumfries weer

10 september 2023 om 22:07

Het loopt meteen een stuk beter nu de twee dissonanten op het middenveld weg zijn en die gekke 3 verdedigers gewoon weer normaal staan.

Was duidelijk te zien de eerste helft dat het middenveld voor zoveel onrust zorgde dat ineens spelers gekke dingen gingen doen.

10 september 2023 om 22:08

Reinders comfortabel aan de bal ipv een oncomfortabele Wieffer, slag op het middenveld weer terug, Wieffer mag volgende keer thuisblijven, te licht bevonden

10 september 2023 om 22:08

Simons echt n wonder dat hij nog op t veld staat

10 september 2023 om 22:10

Speelt net 15 minuten op zijn positie. Die kerel moeten we gauw inpassen op de 10, daar gaan we veel plezier aan beleven aankomende 10-12 jaar.

10 september 2023 om 22:12

Dat kan maar vandaag speelt hij als een drol.

10 september 2023 om 22:09

Reijnders echt goed naast De Jong zeg…

10 september 2023 om 22:10

Wat een verschil met de 1e helft zeg. Reijnders en Weghorst top tot nu toe.

10 september 2023 om 22:10

De Ligt ziet er ook beter uit met een normale formatie, dat zegt ook direct dat je lekker met Geertruida moet spelen als je met drie centraal wil gaan staan

10 september 2023 om 22:11

Kappen met die 3 centraal hoor. Onnodig geklungel. Niemand (die dominant voetbal wil spelen) speelt met 3 verdedigers en 2 opkomende backs.

10 september 2023 om 22:11

Frenkie is zo veel beter dan die andere 21 op het veld

10 september 2023 om 22:14

Volgens sommige had ie gewisseld moeten worden. En speelde Wieffer niet eens zo slecht haha

10 september 2023 om 22:11

Mooi om te zien hoe snel het sentiment kan omslaan. Bij het bekendmaken van de selectie was het volgens velen hier nog zo dat Dumfries moest banken en het onbegrijpelijk was dat Frimpong hem nog niet eruit had gespeeld haha.

10 september 2023 om 22:13

Is dat zo ja? Frimpong kan prima met Dumfries strijden voor die plek maar Dumfries heeft al heel wat jaren voorsprong op hem.

10 september 2023 om 22:14

Dat sentiment was er volgens mij totaal niet. Maar wie zet je er nu in als Dumfries geblesseerd raakt? Frimpong moet gewoon bij de selectie zitten niet perse in de basis. Als je ziet hoe snel sommige spelers wel worden opgeroepen en wat andere gepresteerd hebben en die worden niet opgeroepen is daar gewoon weinig logica in te ontdekken

10 september 2023 om 22:15

Nee joh het was er totaal niet, tuurlijk 😂

10 september 2023 om 22:24

Het sentiment was toch vooral dat het bizar was dat een Blind wel werd opgeroepen maar Frimpong niet? Verder was (en ben) ik van mening dat Frimpong ook beter is dan Dumfries ja. Tuurlijk is Dumfries nu goed, maar hij heeft buiten zijn fysiek niks wat Frimpong niet heeft.

10 september 2023 om 22:14

Dumfries heeft dan ook een dramatisch eindtoernooi achter de rug en Frimpong laat fantastische dingen zien bij zijn club. Dat Dumfries belangrijk is in oranje zal niemand ontkennen, maar je hebt geen reet aan hem als het even niet loopt en hij niet kan stieren. Je hebt überhaupt geen goed alternatief als hij er niet is.

10 september 2023 om 22:14

Inderdaad. Hij moet zich elke keer opnieuw bewijzen maar gelukkig doet hij dat ook.

10 september 2023 om 22:16

Hij moet zich elke keer weer bewijzen, omdat hij ook altijd weer door het ijs zakt. Op het WK was Dumfries gewoon heel zwak.

10 september 2023 om 22:11

Die Malen heeft echt 0,0 techniek. Ik zie het niet in deze jongen.

10 september 2023 om 22:15

Moet je misschien eens wat wedstrijden van Dortmund kijken. Denk dat je het dan wel ziet

10 september 2023 om 22:12

Ineens komen veel meer spelers in hun kracht te spelen. Frenkie kan het spel verdelen Dumfries kan er nog steeds overheen met Ake als linksback. Simons heeft meer ruimte. Rijnders is beter aan de bal dan Wieffer. Malen staat op zijn beste positie. Van Dijk is comfortabeler in de opbouw. Zo kan het dus ook.

10 september 2023 om 22:12

Haha wat een stervende zwaan zeg

10 september 2023 om 22:13

Beetje vechten met Ieren op de zondagavond, mooi man.

10 september 2023 om 22:13

Zo voorspelbaar dit. Koeman gooit het hele systeem om met succes en spelers zijn veel gretiger in de tweede helft. Maar dat komt natuurlijk niet door Koeman, maar alleen doordat Wieffer en Blind er niet meer in staan. Man man man... Sommige gasten hier...

10 september 2023 om 22:15

Haha inderdaad. Maarja club voorkeur blijft altijd een dingetje (hier)

10 september 2023 om 22:16

Je kunt toch moeilijk ontkennen dat het nu veel beter staat. Ik geloof nooit zo dat er te weinig inzet is. De tactiek klopte gewoon niet in de eerste helft. Blind is nooit aanvallend aan de bal gekomen en dat was de enige reden dat hij er stond. Nu heeft Frenkie op die linkerkant veel meer ruimte om in zijn spel te komen en met de zijkanten bezet staat het middenveld ook veel beter

10 september 2023 om 22:23

Alles komt juist door Koeman, hij stelt de verkeerde spelers op in een slechte formatie. Blind heeft aanvallends zga niets gedaan en voor nu heb je naast Frenkie een betere voetballer nodig van Wieffer zoals Reijnders nu laat zien. Dat ligt niet perse aan Wieffer maar echt lekker speelde hij ook niet. Wat een gepiep zeg altijd als er wat commentaar is op iets uit Rotterdam.

10 september 2023 om 22:34

Tuurlijk. Mensen draaien het gewoon zo dat ze kunnen zeiken op wie ze willen zeiken. Als een coach een wedstrijd in de rust zo omdraait krijgt die bijna altijd lof. Maar nu is het een teken dat hij helemaal verkeerd is begonnen. Het zal wel joh.

10 september 2023 om 22:26

Allebei toch gewoon? Het is de verdienste van Koeman dat hij herkent dat het niet loopt en adequaat ingrijpt, het is de verdienste van Reijnders en Weghorst dat het een stuk beter loopt dan in de 1e helft. Enige verschil is dat dit dus betekent dat Koeman in 1e instantie al een fout heeft gemaakt door Wieffer en Blind op te stellen ipv Weghorst en Reijnders.

10 september 2023 om 22:14

Al dat gezeik over Wout, BAM! Hij is er weer goal Heerlijk Wout pracht vent, werkt als een paard.
Lekker man

10 september 2023 om 22:14

pfff koopmeiners

10 september 2023 om 22:14

Gelukkig heeft Koeman zijn opstelling en tactiek hersteld. Ziet er al heel anders uit zo

10 september 2023 om 22:14

Koopmeinersss

10 september 2023 om 22:15

NEEEEE. Wat gaat Koeman nou weer doen. Laat het goddomme staan! Ga je verdedigen wisselen nu je eindelijk goed stond.

10 september 2023 om 22:19

Verdedigend? Koopmeiners speelt bij z’n club ook aanvallend. Tis gewoon het ene poppetje voor het andere

10 september 2023 om 22:38

Koopmeiners staat rechtsbuiten ja?

10 september 2023 om 22:15

Koopmeiners?

10 september 2023 om 22:15

Ik had Xavi eraf gehaald niet Malen.

10 september 2023 om 22:16

?!??! Waarom?

Waarom Malen er af en Koopmeiners er in? Ik snap deze niet....

10 september 2023 om 22:17

Och och, waarom Xavi er niet uit!! Die heeft nog geen bal geraakt

10 september 2023 om 22:20

Gakpo anders ook niet

10 september 2023 om 22:21

Ja die wordt als hoer van het elftal misbruikt, met steeds wisselende spelers om hem heen.

10 september 2023 om 22:18

Heerlijk toch dat je met Reijnders en Frenkie gewoon een middenveld hebt die zo comfortabel aan de bal is.

10 september 2023 om 22:21

Hoop dat hij reijnders nu altijd gaat opstellen. Wat een rust straalt die jongen uit.

10 september 2023 om 22:18

Weghorst raakt echt alles goed. Technisch zelfs perfect vanavond 😂😂

10 september 2023 om 22:18

Ik zou zo graag zien dat Koeman Simons eens gewoon 180-270 minuten op 10 zou zetten met Depay voor hem en Gakpo en Malen als buiten spelers.

Reijnders en Frenkie erachter.

Dumfries als opkomende back.

Zal ik eens een petitie starten? 😅

10 september 2023 om 22:40

Waaraan heeft hij dat verdiend?

10 september 2023 om 22:19

Wat een verschil op het middenveld met de eerste helft, Koopmeiners voor Malen voor nog meer zekerheid.

10 september 2023 om 22:20

De grootste vraag is eigenlijk waarom Koopmeiners na al zijn wanprestaties nog in Oranje staat.

10 september 2023 om 22:21

grootste fout is om malen er nu uit te halen je kan nu op snelheid uitbreken, Ierland moet nu komen.

10 september 2023 om 22:23

Waarom staat Simons er nog in?
Die doet alles bijna fout

10 september 2023 om 22:24

Omdat het onze beste aanvallende voetballer is.

10 september 2023 om 22:25

Ja maar soms zitten doe er ook niet helemaal lekker in toch?
Denk dat lang vandaag meer kan brengen.

10 september 2023 om 22:24

Forse overtreding op Reijnders zeg…

10 september 2023 om 22:25

Snel die derde aub het verslapt een beetje.

10 september 2023 om 22:27

Doe Lang maar voor Simons, die staat niet op zijn plek daar.

10 september 2023 om 22:27

Lang komt voor Simons

10 september 2023 om 22:28

Hoezo Cody....

10 september 2023 om 22:29

Omdat die niks heeft laten zien

10 september 2023 om 22:28

Koeman maakt er een rotzooi van, wat staat er nu in man? Doe eens wat logisch.

10 september 2023 om 22:28

Koeman is denk ikvergeten dat Simons nog steeds op het veld staat. Geen idee hoe die nog niet gewisseld is

10 september 2023 om 22:29

Koeman moet zo vlug mogelijk zijn spullen pakken. Het is duidelijk dat hiij gewoon als coach niet meer meekan.

10 september 2023 om 22:29

cody onze best man wisselen

10 september 2023 om 22:29

Simons drama zeg. Geef hem dan af zeg…

10 september 2023 om 22:30

Mhmm. Gakpo. Vreemd. Simons speelt ongelukkiger. Ik had Simons op 10 gelaten en dus Koopmeiners niet ingebracht, had je Lang ipv Malen kunnen doen.

10 september 2023 om 22:30

... Simons had af moeten spelen.

10 september 2023 om 22:32

Was een geweldige pass op Lang.

10 september 2023 om 22:33

Ik had het over die 4 tegen 2 situatie

10 september 2023 om 22:32

omg simons

10 september 2023 om 22:32

Haal die Simons er eens af speelt heel slecht!

10 september 2023 om 22:32

Simons is ook al een tijdje rijp voor een wissel.

10 september 2023 om 22:34

Hij moet een beetje meer om zich heen kijken.

10 september 2023 om 22:32

Simons zit er helemaal doorheen

10 september 2023 om 22:33

Zonder frenkie was je hier flink afgedroogd vanavond

10 september 2023 om 22:33

Na de rust heeft Frenkie zich echt herstelt en speelt een uitstekende 2e helft. Simons erg ongelukkig vandaag, Koeman had beter Gakpo of Malen kunnen laten staan

10 september 2023 om 22:33

Moet wel zeggen dat de Ligt zich goed heeft herpakt.

10 september 2023 om 22:34

Weghorst stoere bink. Doe normaal man tegen de scheidsrechter

10 september 2023 om 22:34

Die Ieren kunnen echt niks hahaha

10 september 2023 om 22:34

Zonder Frenkie zijn we echt helemaal niks. Die haalt alles weg wat iedereen verknald… en er wordt veel verknald vanavond 😅

10 september 2023 om 22:34

Het staat positioneel gewoon weer niet goed na die wissels. Daar kunnen die 3 aanvallende spelers die nog op het veld staan weinig aan doen. Hele balans is er weer uit. Er wordt zo slecht gewisseld niet normaal.

10 september 2023 om 22:35

Simons te wisselvallig.

10 september 2023 om 22:36

En dan nu 2 minuten voor tijd Simons er nog eens uit

10 september 2023 om 22:37

Gevaarlijke plek met dieieren

10 september 2023 om 22:37

Wat een waardeloze pot van Simons. Hoezo staat hij bijna 90 minuten op het veld. Is ook niet de 1e keer in oranje

10 september 2023 om 22:37

Reijnders heerlijke tackle!

10 september 2023 om 22:37

+5 blessuretijd moet lukken

10 september 2023 om 22:37

Deze scheids is een slechte grap. Waarom krijgt Dumfries die tegen terwijl hij gewoon vliegt door de push op zijn rug van die Ier?

10 september 2023 om 22:37

Berghuis brengen is ook al onbegrijpelijk. Voegt verdedigend niks toe, heeft geen snelheid in de omschakeling en erger nog heeft totaal geen ritme

10 september 2023 om 22:38

Flekken nooit meer op doel

10 september 2023 om 22:39

Die Flekken is echt één grote bron van onrust.

10 september 2023 om 22:39

Flekken is zo verdomd onzeker... Niet meer, geef de kans aan Verbruggen.

10 september 2023 om 22:39

Flekken bokst bijna iedere bal weg

10 september 2023 om 22:39

Frenkie beste man aan NL kant, na het inbrengen van Reijnders kwam het middenveld in evenwicht en kon Frenkie zijn spel gaan spelen.

10 september 2023 om 22:42

Lijkt mij Dumfries beste man toch die speelde de hele wedstijd goed Frenkie maar een helft

10 september 2023 om 22:43

Je hebt gelijk, prima wedstrijd van Denzel

10 september 2023 om 22:39

Stresskip flekken. 😑

10 september 2023 om 22:40

Lekkere actie Noa

10 september 2023 om 22:40

Die Flekke is gek... stoer gedoe voor de goal

10 september 2023 om 22:41

Ik hoop echt dat Bijlow en Depay weer fit worden en Koeman eens 75 minuten gaat spelen met 4-2-1-3.

10 september 2023 om 22:44

We moeten gewoon afscheid nemen van Bijlow. Is niet zo goed als velen zeggen en ook geen jong talent meer. Of kiezen voor Verbruggen of kiezen voor een doelman die niet elke 2 weken geblesseerd is

10 september 2023 om 22:41

Wát een rechtse directe van Flekken! Showkeepen in de blessuretijd, doe maar niet...

10 september 2023 om 22:42

Klaar wat een slechte wedstrijd maar 3 punten zijn binnen

De wedstrijd is afgelopen. Het is niet meer mogelijk om te reageren.

Wedstrijdverslag

Vink eist wissel bij Oranje: ‘Verlos hem uit zijn lijden! Normaal goed, maar...’
Marciano Vink vroeg zich af waarom Xavi Simons niet eerder gewisseld werd bij Oranje. De oud-middenvelder is liefhebber van de aanvallende middenvelder van RB Leipzig, maar vindt zijn optreden tegen Ierland 'dramatisch'. Lees verder

22 fans
Aanvaller, 31 jaar
X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren