Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 
4
1
Deze wedstrijd is gespeeld.
Status: Deze wedstrijd is gespeeld.
Datum: Donderdag 15 september 2022
Tijd: 18:45 uur
Scheidsrechter: -
Stadion:
Opstellingen en wedstrijdverloop
Live meepraten
Leden op Voetbalzone kunnen tijdens de wedstrijd live meepraten.
15 september 2022 om 17:49

Zucht. Ik ging er al vanuit maar het is toch jammer dat Pascal niet verrast en Dekker verkiest boven BMI. Het is fijn dat Yuki eindelijk terugkeert in de basis maar tegelijkertijd verzwakt de linkerkant. Mees de Wit kan nog niet imponeren tot nu toe maar Kerkez rust geven voor zondag kan ik wel mee leven en zeker tegen deze tegenstander moet Mees ook kunnen. Hopelijk kan hij zijn valse start bij AZ om gaan draaien.

15 september 2022 om 18:00

Toch juist goed dat Dekker niet speelt. Die jongen heeft de laatste 2 weken ongelooflijk veel gespeeld en telkens 90 minuten. Nu Bruno rustig brengen want zondag brengen zonder enige speelminuten zou ik pas onverantwoord vinden.

15 september 2022 om 19:13

BMI zou zondag niet in de basis moeten starten. Ik was heel positief verrast. Als je ziet wat een gatenkaas het nu is dan kan ik niet begrijpen dat bmi mag starten.

15 september 2022 om 18:11

Vroeg op 2-0 komen en dan wat jeugd laten invallen. En geen rondo’s achterin graag.

15 september 2022 om 18:14

Je weet dat Pascal Jansen de trainer is?

15 september 2022 om 18:14

Kom op AZ. Snel afmaken die handel en je rust pakken voor zondag. Gaat een hele opgave worden met al die blessures, maar als ze ook nog eens uitgeblust zijn na deze wedstrijd wordt het helemaal niks meer.

15 september 2022 om 18:17

Komop AZ, dit moet gewonnen worden!

15 september 2022 om 18:27

Weet iemand een stream? Zit nog in het buitenland dus mijn apps doen het niet.

15 september 2022 om 18:54

Kom op AZ. 3 punten moeten kunnen tegen Vaduz!

15 september 2022 om 19:11

Moet kunnen? Zijn hun verplicht! Kijk dikke overwinning hoeft het niet te worden.. maar als je niet van het 2de niveau van Zwitserland thuis in Alkmaar kan winnen ben je toch wel echt dikke prutsers

15 september 2022 om 19:03

Nog steeds 0-0 mensen?

15 september 2022 om 19:04

Nou, mazzel heb je soms ook nodig...

15 september 2022 om 19:06

FC Vaduz, speelt die in de competitie van Liechtenstein? Hier zou Stadskanaal nog van winnen denk ik.

15 september 2022 om 19:07

2e niveau van Zwitserland volgens mij

15 september 2022 om 19:11

Klopt en staan daar bijna laatste

15 september 2022 om 19:10

Ze spelen in de tweede divisie van Zwitserland. Het zou echt een schande zijn als AZ hier niet met dikke cijfers van wint.

15 september 2022 om 19:34

Rapid Wien en Konyaspor verloren hier gewoon van.

15 september 2022 om 19:07

Nou, die zit er lekker in, kun je zeggen wat je wilt...

15 september 2022 om 19:08

schaam je...

15 september 2022 om 19:08

Zoooo staat het daar even slecht bij de 1-1

15 september 2022 om 19:09

Ik denk dat mensen, Vaduz erg onderschatten. Spelen weliswaar op 2e niveau, maar de verschillen in Zwitserse competitie zijn stuk kleiner dan in Ndederland. Het 2e niveau in Zwitserland zou in Nederland gewoon het rechterrijtje Eredivisie zijn.

15 september 2022 om 19:12

Ik denk dat jij AZ deze wedstrijd gewoon erg overschat. Deze wedstrijd doet pijn aan de ogen.

15 september 2022 om 19:12

Haha hou toch op man. Elke eredivisieckub kan van vaduz winnen. Die mensen hebben nog nooit Europees gespeeld tot dit jaar.

15 september 2022 om 19:15

Heeft RKC dat wel dan?

15 september 2022 om 19:15

Want RKC en Emmen hebben wel Europees gespeeld?

15 september 2022 om 19:15

volgens mij hebben ze wel europees gespeeld echter is dit gewoon niveau top kkd. az mag geen excuus hebben. het hoeft geen monsterscore te worden maar met 2 goals verschil winnen en sparen voor zondag mag toch zeker verwacht worden.

15 september 2022 om 19:18

Klopt hebben toevallig de beker gewonnen, en alle voorrondes door gekomen.. waardoor hun toevallig nu in de groepsfase zitten, waar ik overigens veel respect voor heb. Maar hier hoort az gewoon thuis van te winnen.

15 september 2022 om 19:28

Ze spelen praktisch elk jaar de voorronde omdat ze bijna altijd de beker winnen in Liechtenstein. Ze hebben alleen nog nooit een toernooi bereikt. Ze zijn vorig jaar vierde geworden op het tweede niveau van Zwitserland. Denken dat dat makkelijk meekan in het rechter rijtje van de eredivisie is gewoon belachelijk.

15 september 2022 om 19:13

Clubs van de tweede divisie Zwitserland spelen niet in het rechter rijtje in de eredivisie. Serieus, dan is de Zwitserse top veel beter dan onze topploegen? Dat men Vaduz onderschat is één, maar dat betekent niet dat de ploeg uit Lichtenstein beter is dan je ons probeert wijs te maken.

15 september 2022 om 19:25

In Zwitserland spelen er maar 10 clubs per divisie. Niet zoals in Nederland 18. Ik denk dat Basel, Young Boys etc makkelijk 2e zouden worden in Nederland. PSV werd nog uitgeschakeld door Basel 3 jaar geleden. Als je bednkt dat er maar 10 clubs spelen in elk Zwitserse divisie en AZ dat nu moeite heeft met Vaduz, dat je gerust mag concluderen dat Zwitserse 2e divisie niveau rechterrijtje Eredivisie is.

15 september 2022 om 19:32

Ajax verslaat op halve kracht Rangers met 4-0. Als je dan weet dat datzelfde Ajax tot het uiterste moest gaan voor een zege in Rotterdam bij Sparta, kunnen we wel concluderen dat Sparta met twee vingers in de neus 2e zou worden in Schotland, voor de Europa League-finalist.

15 september 2022 om 19:34

@Zermatt, dan snap ik je redenering, en kan daar ook best mee eens zijn.

15 september 2022 om 19:11

Wat een verschrikkelijke verdediging hebben we vandaag. Als dit zondag gebeurt krijg je gewoon 1-8 thuis op je broek van Ajax.

15 september 2022 om 19:16

De verslaggever vertelde dat Vaduz in de voorrondes in Turkije met 2-4 heeft gewonnen van de huidige koploper Konyaspor. Ik las net dat het in Liechtenstein 1-1 is geworden. Deze ploeg kan dus wel iets.

15 september 2022 om 19:19

Staan wel 9e op het tweede niveau van Zwitserland met 4 punten uit 8 wedstrijden.

15 september 2022 om 19:25

Beetje een ploeg met twee gezichten dus. Heb zo een idee dat AZ gewoon mentaal al meer bezig is met Ajax. Ergens logisch, maar Vaduz doen dus voor nu gewoon lekker mee.

15 september 2022 om 20:29

Klopt. Vaduz speelt prima voor de nummer eenerlaatste van het tweede Zwitserse niveau. AZ mag evengoed ook wel wat beter

15 september 2022 om 19:17

Wat een wanvertoning. Onder Jansen wordt het nooit wat. Hetzelfde ideeloze spel als vorig jaar

15 september 2022 om 19:17

mees de wit speelt echt heel dramatisch

15 september 2022 om 19:17

Bizar dat AZ 2 miljoen voor die de Wit heeft betaald. Die gast is echt zo ongekend slecht.

15 september 2022 om 19:25

Heel az speelt slecht goed kijken

15 september 2022 om 19:27

Heel AZ speelt slecht, maar hij speelt altijd heel erg slecht. Zelf goed kijken dus.

15 september 2022 om 19:19

Maar deze lui spelen op 2e divisie in zwitzerland. Hoe komen ze in de conference league?

15 september 2022 om 19:20

Omdat ze altijd de Liechtensteinse beker winnen en die hebben verder geen competitie

15 september 2022 om 19:23

Hahah is dat echt zo? Dat is wel mooie gein. Snap er echt helemaal niets van deze lui verslaan ook Konyaspor en Rapid Wien

15 september 2022 om 19:26

Ja is echt zo, paar weken terug wonnen ze in die beker met 18-0, is de enige profclub in Liechtenstein. Idd heel knap wat ze doen

15 september 2022 om 19:27

Haha klinkt als een spannende wedstrijd.

15 september 2022 om 19:22

Wat ik in mijn vorige comment heb gezegd, hun hebben de beker gewonnen... En hebben alle voorrondes gewonnen over 2 wedstrijden waardoor hun nu in de groepsfase zitten, wat echt heel knap is haha

15 september 2022 om 19:25

Ja inderdaad. Ik keek ff tegen wie zij moesten, maar dat was Rapid Wien en Konyaspor. De nummer 1 van Turkije niet toch? Weet niet of die zoveel kunnen, maar ze zullen niet minder zijn dan Vaduz

15 september 2022 om 19:28

klopt is gewoon hele knappe prestatie, Konyaspor is vorig seizoen 3de geworden in de Turkse competitie... Dit seizoen zijn hun koploper.

15 september 2022 om 19:30

En staat Vaduz onderaan in de 2e Zwitserse competitie

15 september 2022 om 19:28

Schande wat AZ laat zien. Vaduz speelt 2de divisie zwitserland.

Feyenoord is strum graz aan het oprollen en az wint niet eens van 2de divisie zwitserland op het moment.

15 september 2022 om 19:34

En hoe precies is de prestatie van Feyenoord in deze relevant? Feyenoord speelt gelijk tegen Heerenveen, waar AZ normaliter van wint. Maakt ook geen zak uit.

15 september 2022 om 19:42

Heerenveen speelt in elk geval in de zelfde divisie.
Dan kan vorm van de dag een verschil maken.

Maar tegen een club dat 9de staat een divisie lager. ze hebben 8 gespeeld in de compeititie en 0 gewonnen. Laten we blij zijn met conference league. Nederlandse clubs hebben nauwelijks iets in de EL te zoeken. Wellicht Feyenoord en Ajax natuurlijk. De rest is hoogstens Conference league niveau.

15 september 2022 om 19:46

Maar dan staat mijn vraag nog steeds: in hoeverre is de 'prestatie' (een leuke score bij rust tegen de nummer zoveel van Oostenrijk) repevant voor dit live meepraten? Daarnaast maakt de vorm van de dag net zoveel verschil tegen FC Vaduz als tegen Heerenveen. De westrijd is ook nog niet afgelopen, wie weet scoort AZ nog 3x en dan is er weer helemaal niks aan de hand.

15 september 2022 om 19:28

Ook totaal geen sfeer in het stadion dacht bijna aan corona tijden met lege tribunes.

15 september 2022 om 19:32

Standaard, beide. Enige sfeer dat er is, of kan zijn komt vanuit de Benside. Maar dat stelt ook niet extreem veel voor. Voor de rest is het standaard niet vol, ja tegen Ajax, PSV & Feyenoord (waarvan een kant in gevuld door Ajax).

15 september 2022 om 19:29

Wat een ongelofelijke zaadpot, doet gewoon pijn aan de ogen.

15 september 2022 om 19:30

2e helft maar ff lahdo en bazoer d'r in.

15 september 2022 om 19:30

Dit tempo is echt een lachertje

15 september 2022 om 19:30

Nou, dat valt niet mee, zullen we maar zeggen....

15 september 2022 om 19:31

Respect voor Vaduz en alle kijkers die deze eerste helft hebben gekeken.

15 september 2022 om 19:34

Heb gelukkig niet gekeken, maar ga er vanuit dat jullie 2de helft wel met de overwinning ervan door gaan!

15 september 2022 om 19:39

Ik hoop het wel, want dat verwacht iedereen ook. Maar er moet wel echt uit een ander vaatje getapt worden, anders gaan ze het gewoon weer lastig krijgen de 2e helft. Hoe dan ook hoop ik dat je gelijk krijgt!

Hopelijk volgend jaar ook Twente weer op donderdag!

15 september 2022 om 19:49

Ja hoop het ook, moet zeggen dat ik er wel van baal dat wij al zo snel er uit liggen, anders had je nu mooi Europese avondjes gehad maar het is niet anders, volgend jaar mochten we europees halen hopen op een mindere tegenstander...

Ik ga 2dw helft az kijken het zal mij benieuwen. Hoe maakt niet uit als hun maar minimaal winnen (voor de puntjes) succes 2de helft.

15 september 2022 om 20:02

Die "zware tegenstander Fiorentina" kon echter niet winnen van een club uit Letland en staan 11e in Italie met 6 punten uit 6 wedstrijden..

15 september 2022 om 20:10

Wat wil je hier mee zeggen dan? Dat Fiorentina een slechte club is, denk elke Nederlandse club behalve Ajax het moeilijk zou hebben tegen hun... Spelen dit jaar in conference League maar er zijn heel wat clubs in de Europa League wat minder dan hun zijn hoor.

15 september 2022 om 20:20

Ik vind het ook erg jammer, want Twente had zeker veel punten kunnen pakken in poules als deze. Ontzettend ongelukkig natuurlijk dat ze Fiorentina lootten..

Hoe dan ook heb ik er vertrouwen in dat jullie er volgend seizoen gewoon bij zijn in Europa!

15 september 2022 om 19:34

AZ bakt er niets van. Vaduz is beter in en nog in Almaar ook. Slecht. Ga eens beter spelen AZ. Het is toch ook armoe troef daar in Almaar. Hun enige echt goede goede speler is geblesseerd (karlsson) en de rest is middelmaat. Pavlidis is redelijk, in ieder geval 1 van de kwalitatief wat betere spelers maar die is ook geblesseerd. 12 punten in deze poule moet mogelijk zijn en alles minder dan een eerste plek in deze poule is een schande. Dat AZ van de zomer niet fatsoenlijk investeerde is geen volledig excuus. Feyenoord heeft wel fatsoenlijk geã¯nvesteerd en Ajax ook. Dat AZ en PSV daar te besodemieterd/ te gierig voor waren doet niet af aan de verantwoordelijkheid van AZ en PSV om ons land punten te bezorgen.

15 september 2022 om 19:37

Az niet fatsoenlijk geïnvesteerd? Hebben toch echt een hele hoop spelers gehaald, en niet de minste ook. Hebben alleen de pech dat er een heleboel geblesseerden zijn en dat de coach een tactische faalhaas is. Daarnaast is het helemaal niet de verantwoordelijkheid van AZ om het land punten te bezorgen. De verantwoordelijkheid van AZ is om het publiek te vermaken en leuk voetbal te spelen. Die punten zijn leuk meegenomen, maar helemaal niet waar ze zich op focussen.

15 september 2022 om 19:56

13 miljoen euro uitgeven in totaal aan 4 spelers waarvan Djordje Mihailovic, de duurste, die in de winter pas komt en 4 miljoen aan Odgaard is fatsoenlijk investeren? Mees de Wit voor 2 miljoen van PEC, Lahdo voor 6 ton zijn goede investeringen? De enige goede transfer was die van Bazoer en die kostte ze nul euro aan transfers. Dit AZ is een lachertje ten opzichte van het AZ met Koopmeiners, Boadu, Idrissi, Midsjo en Bizot. Wat heeft AZ dan in godsnaam gedaan met die 50 miljoen euro die ze voor hun grote 4 (koopmeiners, Boadu, Idrissi en Bizot), hebben gekregen. Staat dat op de bank voor de niet bestaande rente? AZ had moeten proberen om Doekhi te halen want die was ook transfervrij. Er waren geeneens berichten dat ze het probeerden. Alleen die Bullaude was een goede versterking geweest waarvoor ze geld wilden betalen maar die ging, terecht, naar Feyenoord. AZ moet zich schamen als ze niet winnen, zelfs al kost het ze veel moeite. Een ploegje uit Liechtenstein die niet beter zijn dan onderkant van het linkerrijtje in de Eredivisie..

15 september 2022 om 20:01

Messi, Ramos en Donnarumma kostten bij elkaar ook 0 euro aan transfers. Trasnfersommen zeggen helemaal niks. Is ook geen schande dat het niet zo goed is als de ploeg met Boadu en Koopmeiners. Het is ook geen schande dat Feyeboord geen schim is van de ploeg die de Europacup 2 won. Zou het ook een schande zijn als AZ gelijk speelt tegen RKC? Ik vind van niet, dat soort dagen heb je er nou eenmaal tussen zitten, dat zou jij als Vitesse supporter toch mieten weten.

15 september 2022 om 20:12

Als AZ gelijkspeelt tegen RKC is het ook zeer mager. Deze wedstrijden zijn belangrijker aangezien we hier allemaal van profiteren indien het goed gaat, dat hebben we vorig seizoen gezien.

15 september 2022 om 19:37

Als AZ dit niet wint dan mogen ze zich kapot schamen. Ik vind eerlijk gezegd alles minder dan 16 punten een blamage.

15 september 2022 om 19:34

Benieuwd naar zondag! Hoe AZ dan voor de dag komt

15 september 2022 om 19:35

als AZ zo speelt als nu wordt het een monsterscore....

15 september 2022 om 19:36

Andere dag, andere wedstrijd. Ik verwacht een veel scherper AZ. Vandaag hebben ze hoogstwaarschijnlijk last van overschatting. Tegen Ajax zullen ze mentaal echt wel uit een ander vaatje tappen.

15 september 2022 om 19:38

Met deze coach ben ik nogsteeds overtuigd dat het juist mentaal echt volledig fout zit.

15 september 2022 om 19:39

Daarnaast ligt de dominante speelstijl van Ajax AZ meestal wel. Kunnen ze achterover leunen en er in de omschakeling met middenvelders als Clasie en Reijnders de aanvallers zo voor het doel zetten. Vaduz probeert ook wel te voetballen, maar die staan toch een stuk lager dan Ajax zal staan.

15 september 2022 om 19:41

Met deze coach zit er een heleboel echt volledig fout. Te beginnen met tactiek, daarna inzicht en dan ook nog mentaliteit inderdaad. Een regelrechte ramp, ik wil graag Maryens door zien stromen van Jing AZ. Kan Sierksma mooi Jong AZ overnemen.

15 september 2022 om 19:35

Wat is AZ slecht bezig.

Sugawara is qua passing merendeels een ramp, Beukema biedt helemaal geen steun op links aan Van Breyderode. Reijnders moet veel scherper zijn, en heb ik uberhaupt Clasie gezien?.....

15 september 2022 om 19:40

Clasie is al bezig met zondag

15 september 2022 om 19:37

Wat zijn we slecht zeg.

15 september 2022 om 19:40

Vitesse van vorig seizoen met Openda, Bazoer, Rasmussen, Wittek, Doekhi en Tannane was kwalitatief beter dan dit AZ.

15 september 2022 om 19:43

En toch eronder geëindigd, dat is gek. De selectie van AZ is dit seizoen namelijk beter dan de selectie van vorig jaar. De enige verliezen zijn Midtsjo en Wijndal, en die worden allebei met verve opgevangen.

15 september 2022 om 19:44

Vitesse was te veel gefocust op Europese wedstrijden, het ging duidelijk ten koste (helaas) van de Eredivisie-wedstrijden

15 september 2022 om 19:51

Want AZ focuste zich uiteraard niet op de Europese wedstrijden. Uiteindelijk heeft AZ geloof ik zelfs langer in Europa gespeeld dan Vitesse, dus dan zou het toch juist makkelijker moeten zijn geweest voor de Arnhemmers om boven AZ te eindigen?

15 september 2022 om 20:02

Vitesse heeft Anderlecht uitgeschakeld en heeft gewonnen van een B-team van Spurs. Ook tegen Rennes hadden ze recht op meer. Kom niet aan met dat AZ verder kwam in Europa dan Vitesse. Vitesse was, na Ajax, de beste in Europa, qua prestaties ten opzichte van de verwachting.

15 september 2022 om 20:09

Dat zal, maar dat zijn dan nog steeds minder potjes in het weekend na midweeks te hebben gespeeld. Dan is de prestatie hartstikke knap, maar de prestaties in de competitie hebben er minder wedstrijden onder geleden dan AZ, en dus is het een non-reden om te stellen dat Vitesse door het Europese programma onder AZ is geëindigd, omdat AZ een voller Europees programma had. Daarnaast scheelde het dik 10 punten meen ik, dus ook zonder die Europese potjes waren jullie onder AZ geëindigd.

15 september 2022 om 20:21

Als er bij club geen verwachtingen waren was het wel Feyenoord die de finale haalde.

Verder was het wel enorm knap wat Vitesse ik Europa deed en hadden pech tegen Roma

15 september 2022 om 19:43

Eh, qua kwaliteit zijn/waren we vorig jaar niet perse beter dan dit AZ. Maar qua mentaliteit wel. En dat is wat ik dit seizoen bij zowel AZ als PSV Europees mis - men lijkt te veel te denken 'het gaat wel' en gaat er niet voor.

15 september 2022 om 19:49

In ieder geval een goed begin van de 2e helft, dat geeft hoop.

15 september 2022 om 19:54

Waarom is de Ben-Side leeg? En hebben trouwens de Az supporters niet zo'n voordeel actie.. alle Europese thuiswedstrijden voor een speciale prijs? Vind dat er niet heel veel in Stadion zitten vandaar mijn vraag?

15 september 2022 om 19:55

Daar komt AZ goed weg.

15 september 2022 om 20:02

Odgaard en Clasie moeten gewisseld worden wil AZ een vuist kunnen maken, en mogelijk ook Van Brederode, Sugawara en De Wit.

15 september 2022 om 20:04

Wat mij betreft gaat Bazoer erin voor Clasie, Lahdo voor van Brederode en Kerkez voor De Wit, en misschien later in de wedstrijd nog Odgaard in de lukt en Evjen op rechts.

15 september 2022 om 20:05

Evjen ligt er een tijdje uit met een enkelblessure

15 september 2022 om 20:06

evjen is er helaas niet bij

15 september 2022 om 20:03

Nou, nu moet het goedkomen. Als fan van Ajax hoop ik dat de winnende goal wel pas valt in minuut 90 na maximale inspanning.

15 september 2022 om 20:10

Gast boeie. Wat zit je nou in je broek te poepen voor een potje tegen az 😂😂

15 september 2022 om 20:04

Nou, als je het zelf niet kan dan moet de tegenstander maar helpen door dom rood te pakken en met een man minder te spelen. Als AZ het nu niet lukt om te winnen nu....

15 september 2022 om 20:04

Meevaller voor AZ. Wat een domme actie van die keeper zeg

15 september 2022 om 20:06

Huh? Halen ze nou echt hun 2 beste spelers het veld af? Die zullen dan vast niet de 90 minuten vol kunnen maken. Vielen me in positieve zin op.

15 september 2022 om 20:08

Slappe vrije trap zeg.

15 september 2022 om 20:08

Ik acht de kans nog steeds niet zo hoog, maar wat zou het mooi zijn als Vaduz er hier met een punt vandoor kan gaan.

15 september 2022 om 20:09

Hoezo mooi?

15 september 2022 om 20:15

Vind het gewoon een leuke cultclub uit het kleine Liechtenstein. Ben er jaren terug ook eens geweest, en volg sindsdien hun verrichtingen.

15 september 2022 om 20:09

Lahdo voor Barasi
Koopmeiners voor de Wit
Dekker (?!) voor Martins Indi

Hoe laag staat Bazoer in de pikorde bij AZ? o.O

15 september 2022 om 20:10

Nou AZ, komt er nog een winnende goal of wat?

15 september 2022 om 20:12

Lekker binnen komen als 3e keeper zo

15 september 2022 om 20:13

3e keeper? Hoezo?

15 september 2022 om 20:16

De keeper van Vaduz kreeg rood waardoor er nu de 3e doelman op doel staat ( volgens de commentator ) . Die doet het vooralsnog prima.

15 september 2022 om 20:13

Wat de uitkomst ook gaat worden, AZ zet hier een blamerende prestatie neer.

15 september 2022 om 20:15

Odgaard de enige die goed speelt. Helaas kan hij het niet alleen. Kan iemand mij trouwens uitleggen waarom een hele hoop AZ fans blij waren toen Sugawara terugkeerde van een blessure? Ik zie in deze wedstrijd niet waarom hij zoveel beter zou zijn dan Hatzidiakos normaliter.

15 september 2022 om 20:26

Kijk wat vaker AZ zou ik zeggen. Hatzidiakos loopt de meeste wedstrijden 80 minuten te fluimen, dan komt Sugawara erin en staat AZ patsboem 2 minuten later ineens voor door een assist van Sugawara. Daar doet één mindere wedstrijd niets vanaf.

15 september 2022 om 20:15

Wat een traag tempo verhoog dat eens man, zo ga je hier echt niet winnen hoor.

Lijkt wel dat AZ denkt dat hun 5-1 voor staan

15 september 2022 om 20:15

van brederode heb ik ook nog geen een goeie actie zien maken

15 september 2022 om 20:15

..... Ziet er nog steeds niet echt goed uit van AZ na die rode kaart voor de keeper van Vaduz.

En Lahdo wil echt te veel.

Als Pascal Jansen lef heeft kiest hij voor een 3-4-3 of 3-3-4 formatie nu en laat hij AZ maximaal druk zetten..

15 september 2022 om 20:19

Als Pascal Jansen left heeft. Doe niet zo gek. Die is zijn ruggegraat al jaren kwijt. Die speelt liever 1-1 en geeft na de wedatrijd aan dat het gewoon jammer was dat de kansen er niet in gaan.

15 september 2022 om 20:17

Wat een absolute verschrikking om naar te kijken.

15 september 2022 om 20:19

ga dan Feyenoord kijken ... hele leuke pot om te zien

15 september 2022 om 20:21

Eerste helft van gezien, was al gespeeld.

15 september 2022 om 20:23

maaar daar zie je wel leuke aanvallen kansen etc

15 september 2022 om 20:19

M de wit speelt 2e helft prima

15 september 2022 om 20:20

God klere wat zullen ze bij AZ Karlsson missen.

15 september 2022 om 20:22

Karlsson en Pavlidis worden zeker gemist!

15 september 2022 om 20:20

Die Dobras van Vaduz (77) speelt echt een hele goede wedstrijd zeg wint allemaal cruciale duels en is goed in de passing

15 september 2022 om 20:22

Beukema, lekker man. Het werd tijd dat AZ scoorde.

15 september 2022 om 20:23

Wat een verschil tussen onze basis- en backup-backs zeg. Normaliter Sugawara die na 2 minuten laat zien veel beter te zijn dan Panta, nu Kerkez die binnen een minuut laat zien veel beter te zijn dan De Wit.

15 september 2022 om 20:23

Lekker AZ! Vasthouden nu! 2 Nederlandse overwinningen vanavond!

15 september 2022 om 20:23

Nou, Eindelijk. Het kost 80 (!!!) minuten en een rode kaart voor Vaduz, maar AZ staat eindelijk weer voor....

Maar dit is toch een wanvertoning tegen de nummer 19 van Zwitserland/nummer 9 van de 2e Zwitserse divisie.

15 september 2022 om 20:23

Nu nog 2 goals erbij en we hebben het nergens meer over.

15 september 2022 om 20:24

Nou ja, wel over het feit dat het niveau gewoon bedroevend is, ondanks 4-1...

15 september 2022 om 20:29

Ja, zeker waar. Het leek echt helemaal nergens op.. Maar dan is het wel makkelijker om het een plaatsje te geven.

15 september 2022 om 20:24

Oh, shit hoop dat Odgaard niet geblesseerd is. Nog meer middelmaat kan AZ niet gebruiken.

15 september 2022 om 20:24

Man man Bazoer, dat is even lekker invallen zeg. Drama.

15 september 2022 om 20:24

Bazoer met een puntgave assist!

15 september 2022 om 20:24

... WTF Bazoer

15 september 2022 om 20:25

Bazoer, wtf. Ga nou niet lopen klooien he.

15 september 2022 om 20:27

Lekker sfeertje wel

15 september 2022 om 20:29

Sugawara clown. De hele wedstrijd bagger voorzetten geven en nu bijna een goal tegen.

15 september 2022 om 20:30

je zou de 2-2 maar tegen krijgen tegen 10 man van Vaduz..

15 september 2022 om 20:30

Nou nog even billenknijpen bij AZ. Wat een niveau

15 september 2022 om 20:30

AZ heeft het serieus nog moeilijk ook tegen 10 man momenteel. Man, man man. Huilen met de pet op.

15 september 2022 om 20:30

Bazoer, bagger speler. Omg wat een slechte invalbeurt is dat man.

15 september 2022 om 20:32

Net zeg je nog dat het de enige goede aankoop was van AZ. Ik volg je niet helemaal meer denk ik zo.

15 september 2022 om 20:31

Die Bazoer is mij toch ook ee partij slecht geworden. Zelden een speler gezien die sinds zijn gebuurtjaar zó veel minder is geworden.

15 september 2022 om 20:31

Nou, bijna de 2-2... Ik zou het ze bijna gunnen...

15 september 2022 om 20:33

Aan de gunfactor ligt het zeker niet!

15 september 2022 om 20:31

Je speelt tegen 10 man van Vaduz en komt nog vol onder druk te staan.. AZ ging toch de top 3 ''aanvallen''? Lachwekkend slecht is het.

15 september 2022 om 20:35

Je hebt helemaal gelijk. AZ zal lekker blijven voetballen voor de 4e plek en absoluut nooit meer de ambitie uitspreken wat hogerop mee proberen te doen. Dat kan echt niet, hoe durven ze!

15 september 2022 om 20:42

Verstandig indd, gewoon mond houden en nederig blijven.

15 september 2022 om 20:35

Net zo lachwekkend als jouw opmerkingen op deze site

15 september 2022 om 20:37

Ach zijn club komt net met hangen en wurgen langs onze jong ploeg. laat het gaan

15 september 2022 om 20:40

Ahhh nu begrijp ik zijn frustratie! ;p

15 september 2022 om 20:31

Het feit dat het nu nog billenknijpen is terwijl de tegenstander met 10 man speelt, zegt genoeg.

15 september 2022 om 20:32

...................

Is Bazoer zo erg uit vorm? Begon slecht, vervolgens drie keer een goede actie, en 2x een slechte actie vervolgens.

En AZ (bazoer en Sugawara) geeft 2x nog bijna de voorsprong weg.

15 september 2022 om 20:33

Dit is gewoon collectief slecht. Er is geen speler vandaag in mijn ogen die een voldoende verdient. Schande. #JansenOut!

15 september 2022 om 20:33

Nou, 3-1, maar wat een zware wedstrijd voor AZ zeg. Wat slecht was dit.

15 september 2022 om 20:33

Sugawara! Die blijft aanvallend zo belangrijk zeg. Leuk dat hij z'n goaltje mee kan pakken, ook al is het tegen zo'n tegenstander.

15 september 2022 om 20:34

Haha dit kan toch niet jongens, nummer 9 van het tweede niveau van Oostenrijk. Ik zou me al schamen voor 3-0.

15 september 2022 om 20:37

*zwitserland

15 september 2022 om 20:36

Nou, toch nog 4-1

15 september 2022 om 20:36

We hebben het nergens meer over

15 september 2022 om 20:38

Wel hoor, waardeloos met een uitslag die dat niet reflecteert... Zoals je ook af en toe een 0-0 hebt die wel gewoon prima is.

Maar goed, de drie punten zijn belangrijk, voor de Copolo!

15 september 2022 om 20:39

Haha ik vond dat ik woord bij daad moest voegen. Je heb gewoon gelijk natuurlijk.

15 september 2022 om 20:36

En assist nummer 2 van Kerkez. Mees de Wit wie precies? Stuur die jongen maar weer terug naar Zwolle.

15 september 2022 om 20:36

4-1, maar wat geflatteerd.... Gefeliciteerd AZ, maar geef fans van andere clubs minder koppijn in het vervolg aub.

15 september 2022 om 20:37

kerkez echt een prima pot van hem!

De wedstrijd is afgelopen. Het is niet meer mogelijk om te reageren.

Wedstrijdverslag

Kerkez en Beukema behoeden matig AZ voor afgang tegen FC Vaduz
AZ heeft donderdagavond een moeizame overwinning geboekt op FC Vaduz. De Alkmaarders konden met name in de eerste helft geen vuist maken, maar trokken de wedstrijd toch over de streep: 4-1. Na treffers van Yusuf Barasi en Anthony Goelzer gingen beide ploegen met 1-1 rusten. Lees verder
X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren