Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 
1
0
Deze wedstrijd is gespeeld.
Status: Deze wedstrijd is gespeeld.
Competitie: Eredivisie
Datum: Zondag 16 april 2023
Tijd: 14:30 uur
Scheidsrechter: -
Stadion:
Opstellingen en wedstrijdverloop
Live meepraten
Leden op Voetbalzone kunnen tijdens de wedstrijd live meepraten.
16 april 2023 om 13:39

Alleen de 3 punten tellen vandaag.

16 april 2023 om 14:22

Die gaan jullie wel krijgen hoor! Brouwers, vd Maarel en Keijzer in de basis. Dit wordt een walkover

16 april 2023 om 15:35

Jullie hebben Higler ook nog , die telt voor 4.

16 april 2023 om 13:42

Spannende slot komt er aan, hopelijk dat we kunnen winnen. Vlap is los dus zou wel goed komen

16 april 2023 om 13:48

Vlap heeft 1 doelpunt gescoord maar ook 3 levensgrote kansen gemist vorige week dus laten we nog maar even afwachten of hij echt los is. Iets met 1 zwaluw.

16 april 2023 om 13:59

Hopen op het ketchupfleseffect

16 april 2023 om 13:56

Bijna structureel puntverlies in Utrecht en met ons huidige uit-syndroom heb ik er een hard hoofd in.

16 april 2023 om 13:58

Hoe kun je nu zeggen dat wij een uitsyndroom hebben. Volgens Jans hebben we dat niet en we kunnen toch niet twijfelen aan de woorden van goeroe Ron.

16 april 2023 om 14:03

Als trainer moet je natuurlijk iets klein proberen te houden. Verder is Jans een meer dan prima trainer vind ik.

16 april 2023 om 14:23

Vanochtend hopelijk een hoop peper in de reet gekregen door de uitzeaaiactie. Dat moet wel een boost geven zou ik denken/hopen.

16 april 2023 om 14:24

Denk dat dit een leuke pot gaat worden

16 april 2023 om 14:25

0-2, vandaag moet gewonnen kunnen worden. Broodnodige punten. Cote!

16 april 2023 om 14:42

Leuk begin !
Laat keijzer maar de rest van het seizoen staan als hij volgend jaar weer eerste keeper word. We spelen nergens meer om en Barkas is weg einde seizoen.
Verder echt zoveel middelmaat bij ons. Hoop op een overwinning.

16 april 2023 om 14:43

Nou geloof ik echt wel dat van wolfswinkel buitenspel stond. Maar laat gewoon direct die lijnen zien.

16 april 2023 om 14:43

Hoe kan je dit als buitenspel geven? Dat is toch nooit te beoordelen met deze camera? Die speler van Utrecht staat er eerder achter dan voor.

16 april 2023 om 14:45

Bizar snel weer over naar de orde van de dag zonder ook maar 1 bevestiging dat het echt buitenspel was.

16 april 2023 om 14:52

Vond het eerlijk gezegd een Schwalbe waardoor de vrije trap kwam dus misschien dat ze dachten 'laten we de fout maar herstellen'

16 april 2023 om 14:58

Als misidjan niet springt is ie een enkel kwijt.

16 april 2023 om 15:01

Een paar jaar geleden tegen Groningen thuis is ons een doelpunt oneerlijk ontnomen door de var. Tellen ze die nog mee!?

16 april 2023 om 15:08

Dan werd ie inderdaad geraakt ja. Enkel kwijt is wel weer overdreven. Maar hij kon gewoon doorlopen. Werd niet geraakt. Of moet je altijd vallen als je omhoog spring voor een tackle?

16 april 2023 om 15:26

Met de 2 afgekeurde doelpunten, geel voor misidjan nadat Higler in de weg stond, elleboog stoot vd Hoorn waar op espn geen aandacht voor is, maar duidelijk te zien vanaf de tribune, Toornstda die onbestraft de bal weg trapt nadat er gefloten is.....dan weet je al dat Twente het moeilijk gaat krijgen om te winnen. Teveel factoren en machten die tegen zitten. Az moet 4de worden, Twente het liefst niet Europa in.

Het erge vind ik nog dat de frustraties hier in het vak daardoor ook toenemen en stel dat er wat gaat gebeuren dan ligt het alleen maar aan de supporters. Wanneer de VAR eenduidende beslissingen zou nemen, de scheids netjes zijn werk doet en maar eens beginnen met 30 min zuivere speeltijd om het getuig af te straffen dan wordt het al een stuk rustiger.

16 april 2023 om 14:48

Er wordt lekker gespeeld. De goal hangt in de lucht.

16 april 2023 om 14:49

Oke, dan geloven we wel dat de grensrechter het goed gezien heeft?

16 april 2023 om 14:50

Lekker eerste kwartier hopen op een snel goaltje

16 april 2023 om 14:54

Als je dan vind dat proper de bal speelt dan is het ingooi voor Utrecht. Rare beslissing. Trapt hem gewoon op zijn enkel.

16 april 2023 om 14:57

Niets gezegd.

16 april 2023 om 14:57

Waarom is er geen uitpubliek?

16 april 2023 om 15:00

Twente - Utrecht heeft een behoorlijke geschiedenis van onregelmatigheden. Terecht dat er geen publiek is.

16 april 2023 om 15:06

Er mocht maar een handjevol uitsupporters komen, dus dan maar niks.

16 april 2023 om 14:57

Krijgen we nu wel te zien waarom het buitenspel is?

16 april 2023 om 14:57

Kom op jongens, we spelen wel lekker.

16 april 2023 om 14:58

Deze was wel echt buitenspel. Die eerste hebben we nog steeds geen fatsoenlijke lijn van gezien.

16 april 2023 om 14:58

Dat twee goals worden afgekeurd met twijfelachtige lijn van buitenspel zonder dat bewijs te delen maakt me nogal sceptisch.

16 april 2023 om 15:02

Gaat helemaal nergens over deze pot. De tweede kan ik nog inkomen, maar die eerste absoluut niet.

16 april 2023 om 15:05

Die tweede is ook niet zo duidelijk, de bovenste verdediger van Utrecht staat ver achter zn collega verdedigers en meer op de lijn van Cerny

16 april 2023 om 14:59

Tegenwoordig is het gewoon buitenspel trust me bro I'm the var. Niks laten zien jongens stel je voor dat je de kijker gewoon laat zien wat je beslist

16 april 2023 om 15:04

Precies dit dus. Waarom mogen wij de beelden van de var nooit eens zien? Had beide buitenspel goals wel willen zien met betere camera's en het beroemde lijnenspel. Gevalletje Ajax uit bij Eagles.

16 april 2023 om 15:04

Precies want gelukkig maakt de var nooit fouten

16 april 2023 om 15:07

Twente wel echt stuk beter dan Utrecht… Maar zul je altijd zien dat het 1 kans 1 goal wordt en we weer een uitwedstrijd verliezen

16 april 2023 om 15:07

Higler fluit niet best. Overtredingen en schwalbes van Twente worden niet gezien. Utrecht wordt om de haverklap bestraft voor heeele lichte overtredingen.

16 april 2023 om 15:11

Ja, hij fluit echt pro Twente.. zucht..

16 april 2023 om 15:14

Hij stond toevallig net wel rot in de weg, maar verder heeft Twente inderdaad alles mee wat ze tegen zouden moeten hebben. dat is wel gek.

16 april 2023 om 15:15

Die eerste buitenspelgoal nog steeds niet gezien dat het echt buitenspel is

16 april 2023 om 15:18

Nee klopt. Al leek het er wel echt op hoor. Maar verwacht nog wel het bewijs te zien eerlijk gezegd.

16 april 2023 om 15:13

Tripje naar de Specsavers kan geen kwaad denk ik

16 april 2023 om 15:15

Ah de welbekende 'grappige' opmerking in plaats van inhoudelijk ergens iets van vinden. volwassen. Hou ik van.

16 april 2023 om 15:26

Dat krijg je als je initiële statement totaal belachelijk is.

16 april 2023 om 15:30

Ik vind het best inhoudelijk dat hij je adviseert een keer een opticien te bezoeken. Ik gun je persoonlijk allee wat beters dan een specsavers.

Elders heb ik de grote blunders van Higler al benoemd, zoek maar op. Inhoudelijke lijkt me niet nodig. En ja, ga niet alleen af van wat je op espn te zien krijgt. De laatste jaren is bewezen dat camerabeelden niet altijd betrouwbaar zijn.

16 april 2023 om 15:34

Is goed kindje.

16 april 2023 om 15:28

Man man man, dat je dit durft te schrijven. Her is juist andersom.

16 april 2023 om 15:07

Oke, dat is dus 1 bewijs. Tien minuten na de goal...

16 april 2023 om 15:09

Jezus Higler laat zich hier kennen zeggen. Wat een drama, die emotie hoor je toch aan te voelen

16 april 2023 om 15:09

Echt Higler, je bent onderdeel van het spel. Dan fluit je af vent!

16 april 2023 om 15:11

Leer de regels kennen. Alleen als hij de bal raakt is het een scheidsrechtersbal, raakt hem nu niet dus is het gewoon doorgaan.

16 april 2023 om 15:09

Higler kan nooit een duel normaal fluiten al kan hij hier weinig aan doen. Raakt de bal niet en dus geen scheidsrechtersbal.

16 april 2023 om 15:09

Wat is Higler een ongelofelijke zeg, komt nog bijna een goal uit ook en geeft hij ook nog eens geel?!

16 april 2023 om 15:09

Wat een stumper die Higler. Je eigen schaamte ventileren op een Twente speler, clown.

16 april 2023 om 15:13

Wordt tijd dat hij Bassie opvolgt en opzout uit het voetbal...hij ken er de ballen van!

16 april 2023 om 15:10

Higler, hoe kon je dit ooit door laten gaan? Belachelijk..

16 april 2023 om 15:10

Beetje dreigen met kaarten grote jongen.

16 april 2023 om 15:10

Higler man man. En dit was toch 4 meter buitenspel van Douvikas.

16 april 2023 om 15:32

Ik merk ook dat de frustratie toeneemt hier. Echt een hele hele slechte pot fluit deze man

16 april 2023 om 15:10

Higler echt een schande zoals wel vaker.

16 april 2023 om 15:10

Goed aangeboden door Higler. Precies waar je normaal naar toe zou spelen.

16 april 2023 om 15:10

Dat je per ongeluk in de weg loopt, oke, maar dan ook nog geel geven als mensen boos worden. Lol

16 april 2023 om 15:13

Hoorde jij wat er gezegd werd? De eerste 2 geeft hij geen geel dus aannemelijk dat de 3e dat wel deed.

16 april 2023 om 15:16

Iets met emotie aanvoelen

16 april 2023 om 15:17

Emotie aanvoelen? Komt van 40 meter aangerend dan is je emotie van 5 seconde wel voorbij hé.

16 april 2023 om 15:25

Wat een kul argument...

16 april 2023 om 15:28

Zijn gewoon de regels.

16 april 2023 om 15:15

Hoe krijg je het voor elkaar Van Wolfswinkel en Zerrouki door elkaar te halen?

16 april 2023 om 15:18

Higler fluit bepaald niet in het voordeel van Twente.

16 april 2023 om 15:21

Goede eerste helft, alleen vergeten te scoren. Misidjan speelt ze soms dol, Higler zeer matig.

16 april 2023 om 15:26

Plegezuelo erg sterk trouwens bij die 1 op 1 van Douvikas. Hij is snel he.

16 april 2023 om 15:26

Vind Higler niet best fluiten. Waar de eerste goal uitkwam, was een Schwalbe van Misidjan, hij geeft een ingooi voor Twente terwijl het een overtreding was. En als je zegt dat de verdediger de bal raakt, is het dus een ingooi voor Utrecht.
Wolfswinkel zn elleboog raakt Jensen, bloedneus, scheidsrechtersbal voor Twente.. ?

16 april 2023 om 15:32

Kom op Schwalbe.. die Klaiber (was t denk ik) komt als een kamikazepiloot invliegen. Als misidjan niet zo was weggesprongen had ie de rest van zijn leven in een rolstoel verder gemoeten.

16 april 2023 om 15:34

Je kijkt vrij eenzijdig. Higler is vooral een zegen voor Utrecht.

En elleboog? Hij loopt gewoon vol tegen het lichaam van Van Wolfswinkel. Ongelukkig, maar nooit een overtreding.

16 april 2023 om 15:36

Tegen een lichaam lopen, krijg je geen elleboog van. Vind jouw reactie hierin juist heel partijdig en vind het gek dat geen enkele Twente fan kan toegeven dat ze tot nu toe niet de scheids mee hebben alleen maar omdat er een goal was afgekeurd?

16 april 2023 om 15:40

Kerel. Higler was letterlijk even jullie 12e speler, daar komt de grootste kans van de wedstrijd uit.

16 april 2023 om 15:43

Mocht daar een goal uitkomen en douvikas stond buitenspel had die ook zeker afgekeurd moeten worden.
Higler raakte de bal niet, dus was het gewoon doorspelen. Als je de regels niet kent, hoef je niet zo geïrriteerd te doen?

16 april 2023 om 16:00

De regels doen er helemaal niet toe. Hij loopt in de weg in jullie voordeel, klaar.

16 april 2023 om 15:35

Je kan toch niet zeggen dat Utrecht tot nu toe de ploeg is die benadeeld wordt?

16 april 2023 om 15:36

Een rug is geen elleboog. Jensen had heel verdient met de volle trap met zn noppen op Smal. Pröpper raakte de bal, maar niet als laatst voor hij over de zijlijn ging. En zijn er al beelden van de lijnen bij het eerste afgekeurde doelpunt?
Om dan maar te zwijgen over de assist van hemzelf, en het door laten spelen bij meters buitenspel daarna.

16 april 2023 om 15:31

Doelpunt Steijn buitenspel, prima. Nu hebben ze een VAR-beeld om dat te bewijzen, maar het doelpunt van Brenet kunnen ze het niet hardmaken. Het lijkt mij nog steeds geen buitenspel, maken met die lijnen.

16 april 2023 om 15:33

Nog steeds geen fatsoenlijke herhaling voor de eerste afgekeurde goal en ook slechts 5 meter buitenspel van Douvikas wat ze gewoon even negeren. Bedroevend niveau weer bij Higler en co.

16 april 2023 om 15:39

Ik vraag me echt af wat alle pleiters van wedstrijden zonder uit publiek van deze eerste helft vinden.

De scheidsrechters in Ned hebben op Bas na niet de ballen om neutraal te fluiten, of niet het niveau.
Twente had zeker 1-0 voor moeten staan, wat was er dan gebeurd op de tribunes in Utrecht. Iedereen die het weet, ook Zeist. Ik denk echt dat daarom iedere twijfelachtige beslissing in het voordeel vd thuis club is. Ze willen in dit geval ten koste van twente voorkomen dat het uit de hand gaat lopen op de tribunes lijkt wel. Geleerd van Nac, maar of het er leuker van wordt? Niet voor de neutrale toeschouwers en al helemaal niet voor de uit supporters

16 april 2023 om 15:51

@premium1, ik ben het als redelijk neutrale kijker (ben aanhanger van Sparta) volledig met je eens. Dennis Higler is in ieder geval vandaag een thuisfluiter optima forma. Hij wil blijkbaar na de middag graag ongehavend thuiskomen. Ergerlijk!

16 april 2023 om 15:49

Wat een gezeur zeg. Hoeveel camerabeelden wil je zien? Je ziet toch dat v Wolfswinkel ervoor staat?

16 april 2023 om 15:52

Jaja, op deze beelden wel. Zet hem een microscoop eerder stil dan niet. Kijk eens naar de bal, die is al vd voet. Beelden dus te laat stop gezet en vervolgens een streepje gezet.

16 april 2023 om 15:37

Wederom de grote Higler show, wanneer kapt de KNVB met deze gek een podium te geven? Kost je als club gewoon punten zo slecht als hij fluit, loopt nog in de weg ook. Wat een arrogante kwal zoals hij over dat veld heen loopt te schreeuwen tegen spelers.

16 april 2023 om 15:41

Het lijkt in het kader van; liever een slechte scheids dan niet kunnen spelen omdat er geen scheids is. Drama.

16 april 2023 om 15:41

Voordeel is wel dat hij van 2 kanten slecht is.

16 april 2023 om 15:54

Als je het met jouw Utrecht brilletje bekijkt wel ja... o nee, wacht, we waren net al tot de conclusie gekomen dat het juist tijd wordt voor een optiek bezoekje. Een goede bril is niet goedkoop, ik wil je wel een bijdrage doen. Misschien hier wel meer, scheelt ons een hoop ergernis met die reacties van jou

16 april 2023 om 15:42

Haha, douvikas is Tadic-undercover?

16 april 2023 om 15:44

Krijgt toch echt de volledige hand van proper in zijn gezicht.

16 april 2023 om 15:48

Klopt, maar wat een acteerwerk joh..

16 april 2023 om 15:46

En nu v Wolfswinkel?

16 april 2023 om 15:50

Ook eerste goal terecht afgekeurd. Kan me niet voorstellen dat de Twente fans nu nog kunnen beweren dat Higler anti Twente is...

16 april 2023 om 15:53

Hij is niet anti Twente, vind gewoon dat hij veel duels in thuisvoordeel fluit.

16 april 2023 om 15:53

Volgens mij zijn er genoeg andere argumenten gegeven. Daarbij was het voor mij bij die foto alsnog niet zichtbaar.

16 april 2023 om 15:58

En dan vindt men dat SergioRamos en ik een bril nodig hebben...
Oenieboy. Juist de kleine dingen fluit ie in het voordeel van Twente. dus misschien fluit ie gewoon slecht in het algemeen.
Iemand was alweer met complottheorieën hiet dat zeist geen tegengoal wil voor Utrecht.. Sinds wanneer moet er zomaar een goal worden toegekend als het buitenspel is? Heeel vreemd de reacties hier.

16 april 2023 om 16:01

Ik moet zeggen dat wanneer ik Feyenoord kijk het ook anders bekijk. Neemt niet weg dat ik nu objectief kijk en Higler niet sterk vind fluiten maar ook niet voor of tegen iemand.

16 april 2023 om 16:01

Inderdaad vreemde reacties hier. VAR is in het leven geroepen wanner de scheids een duidelijke fout maakt om dit te corrigeren. Nu is het nog meer willekeur geworden met beelden die de ene keer stop worden gezet als de bal aan de voet is en de andere keer bal 20 cm vd voet. Streepjes vanuit de hand, andere keer schouder 3de keer voet. Het wordt er niet leuker op. Voetbal is amusement, maar emotie tonen na een doelpunt kan niet meer , kans is te groot geworden dat hij afgekeurd wordt

16 april 2023 om 16:07

Premium. Je reactie laat duidelijk zien dat je de regels niet kent. Als de schouder het voorste lichaamsdeel is, moet het streepje daarop getrokken wordt omdat je met je schouder nou eenmaal mag scoren. Dus een volgende keer bij het hoofd als dat het lichaamsdeel is dat buitenspel staat ..

16 april 2023 om 16:00

Cerny moet beter gaan opletten. Tweede helft al een aantal slordigheden en balverlies.

16 april 2023 om 16:00

Higler is al jaren de slechtste scheids op de Nederlandse velden. Het is en blijft een absoluut wonder dat hij er nog staat na al die jaren.

Echt een wonder ook dat het nog maar 0-0 is.

16 april 2023 om 16:02

Gewoon een geldig doelpunt. Niemand heeft last van die bal.

16 april 2023 om 16:04

Fuck off, wat een geouwehoer

16 april 2023 om 16:23

Vorige week Utrecht genaaid door VAR tegen Volendam. Misschien goedmaken?

16 april 2023 om 16:04

Terugkomend uit buitenspel denk ik van Wolfswinkel

16 april 2023 om 16:04

Ah, dit kan toch niet? Belachelijk!!

16 april 2023 om 16:05

Het is echt ongelofelijk altijd…

16 april 2023 om 16:08

Staat er ook iets over een specifiek voorwerp ol het veld gooien? Een bal vanaf de tribune is anders dan een plasticglas bier?

Zeister heeft precies wat het wil. Thuisclub neemt de punten mee, geen uit supporters, iedereen tevreden naar huis en het klapvee accepteert het. Knetter frustrerende middag voor Twente. 3 goals afgekeurd waarvan er 1 niet discutabel is.
Voor Twente wel fijn dat vak p zo verstandig was thuis te blijven, anders had ik wel geweten wat er was gebeurd en waren het weer die uit supporters die alles kapot maken.

16 april 2023 om 16:05

Wedstrijd moet stilgelegd worden toch wanneer er uit het publiek wordt gegooid?

16 april 2023 om 16:05

Haha wat een voetbal zo

16 april 2023 om 16:05

Wat een onzin zeg.

16 april 2023 om 16:05

Dit meen je niet

16 april 2023 om 16:05

Ongelofelijk zeg...

16 april 2023 om 16:05

Onterecht is wel een duidelijke in deze.

16 april 2023 om 16:07

Hangt ervan af of die goal om een geldige reden (buitenspel) is afgekeurd. En dat geloof ik wel.

16 april 2023 om 16:09

Ik doel op de voorsprong van Utrecht. Twente toch wel duidelijk de betere.

16 april 2023 om 16:05

Ongekend

16 april 2023 om 16:06

O mijn God

16 april 2023 om 16:06

Haha Utrecht heeft een keer geluk

16 april 2023 om 16:06

Zolang het maar niet is afgekeurd door die bal van het publiek. Zou een erg slechte zaak zijn om dergelijke acties te belonen.

16 april 2023 om 16:06

Nee was buitenspel.

16 april 2023 om 16:07

Mooi! Dank je voor de verduidelijking.

16 april 2023 om 16:07

Dan krijg je een scheidsrechtersbal en geen indirecte vrije trap.

16 april 2023 om 16:09

Ja, alleen weer nergens bewijs dat het buitenspel was ... linksback is nergens op de espn beelden te zien. Schuin camerastandpunt etc etc

16 april 2023 om 16:18

Aii.. wordt er niet beter op op deze manier.

16 april 2023 om 16:11

Had stilgelegd moeten worden, maar nee hoor.. Higler heeft eigen regels

16 april 2023 om 16:18

Ook weer verkeerd. Al liggen er 10 ballen in het veld, als het spel niet wordt beïnvloed is het gewoon doorgaan, nu dus ook.

16 april 2023 om 16:20

Sinds vorige week is er de nieuwe regel he; wordt er uit het publiek iets op het geld gegooid dan word er gestaakt...
Behalve bij Higler!

16 april 2023 om 16:20

Het gaat niet per se om een bal, maar voorwerpen gooien uit het publiek. Of heb je iets gemist de afgelopen 1,5 week?

16 april 2023 om 16:24

Wedstrijd staken omdat een bal terug gegooid wordt richting het veld? Lol

16 april 2023 om 16:06

Wat een grap deze wedstrijd

16 april 2023 om 16:07

haha
Lijkt op een typische Twente dag.
Geloof dat er een bal in het veld werd gegooid 2 minuten geleden dat het spel beïnvloed.

16 april 2023 om 16:07

Het zou een godswonder zijn als we deze wedstrijd ook daadwerkelijk winnen. Het zit ons tot noch toe niet tegen in ieder geval.

16 april 2023 om 16:07

Het spijt me Twente supporters, m’n bets zijn vaak niet goed🫠

16 april 2023 om 16:09

Ergens is het wel apart. Zowel AZ als Twente laten het in de 2de seizoenshelft een beetje afweten. Bij Twente heeft het met vertrek Streuer en Jans een duidelijke reden.

16 april 2023 om 16:11

Veel te ver gezocht. Alle wedstrijden gezien. Zowel tegen volendam als Heerenveen totaal aan zichzelf te wijten punt verlies, maar ook wel heel extreem vaak de scheids tegen.

16 april 2023 om 16:12

In uitwedstrijd zit het ook bizar vaak tegen

16 april 2023 om 16:29

Twente heeft een half seizoen boven hun kunnen gepresteerd. Over het hele seizoen staan ze ongeveer waar ze horen. Het is dat Sparta enorm goed presteert dit seizoen.

16 april 2023 om 16:11

Ik had Cerny eruit gehaald. Ik heb vijf breedte passes van hem gezien die recht in de voeten van een Utrecht speler kwamen

16 april 2023 om 16:14

Misschien maar goed dat deze pot niet in De veste gespeeld word, anders was hij allang gestaakt.

16 april 2023 om 16:17

Dit slaat vandaag helemaal nergens op. Als de knvb ballen heeft gaan ze door een onafhankelijke partij de beslissingen laten toetsen, ik bied me alvast gratis aan en bij 2 onterecht afgekeurde goals overspelen met asielzoeker, minima of ander neutraal publiek op neutraal terrein

16 april 2023 om 16:16

En hier ook geel voor geven. Wat een scheids..

16 april 2023 om 16:16

Eerlijk, wat is die van Wolfswinkel een naar ventje toch. Alleen maar janken en uitlokken. Terechte gele kaart.

16 april 2023 om 16:20

Twente mocht vandaag niet winnen helaas. Higler heeft er alles aan gedaan om een hoofdrol te krijgen en deze wedstrijd dik gewonnen.

Ik werd net al als complot denker weg gezet, maar ik denk echt dat we dergelijke wedstrijden veel en veel vaker gaan zien als er geen uit publiek meer toegelaten wordt. Zie vandaag, zie de edities Ajax feyenoord en fwyenoord ajax, de thuisclub krijgt zovaak voordeel dat het voor de neutrale toeschouwer een ramp is om te kijken, mits je in het stadion zit.

16 april 2023 om 16:20

Kan Twente een keer bij dode spel momenten een speler bij beide palen hebben? Al wel 4 jaar lang zitten we toe te kijken naar een corner of vrijetrap die bij de eerste of tweede paal eindigt maar alleen de andere paal bezet is.

16 april 2023 om 16:21

Ze moeten die fluit afpakken van Higler..

16 april 2023 om 16:25

4 minuten ook maar..

16 april 2023 om 16:25

En nu zie je het gevolg...smal schiet, keeper laat de bal los en waar staat Ugalde? Inderdaad 3 mtr te ver weg om op tijd te kunnen zijn. Alles uit angst buitenspel te staan

16 april 2023 om 16:27

Bang om de regels te volgen..

16 april 2023 om 16:27

Gevolg van wat? Dat buitenspel niet mag?

16 april 2023 om 16:29

Weer een bal in het veld gegooid, Bunnikside maar lekker een paar weken leeg laten lijkt me

16 april 2023 om 16:29

Bizar dit

16 april 2023 om 16:29

Dit moest gestaakt worden. 2x iets op het veld..
Higler heeft de toto goed

16 april 2023 om 16:30

Kan er nog wel bij.
Meerdere malen een bal in het veld gooien bij een aanval van Twente :P

De wedstrijd is afgelopen. Het is niet meer mogelijk om te reageren.

Wedstrijdverslag

Trio aan afgekeurde goals komt FC Twente duur te staan in Utrecht
FC Utrecht heeft zondagmiddag in eigen huis een nipte overwinning geboekt op FC Twente. De Domstedelingen zagen drie treffers van de bezoekers afgekeurd worden en gingen vervolgens met de zege aan de haal dankzij een doelpunt van Sander van der Streek: 1-0. Lees verder
X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren