Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
1
0
Deze wedstrijd is gespeeld.
Status: Deze wedstrijd is gespeeld.
Competitie: WK
Datum: Maandag 28 november 2022
Tijd: 18:00 uur
Scheidsrechter: -
Stadion:
Opstellingen en wedstrijdverloop
Live meepraten
Leden op Voetbalzone kunnen tijdens de wedstrijd live meepraten.
28 november 2022 om 16:06

Elftal zoals ik eigenlijk al wel verwacht had. Fred in plaats van Neymar, waardoor Paqueta meer richting de ''10'' komt. Militao ipv Danilo, that's it.

Vooral benieuwd of Raphinha vandaag eens wat kan laten zien. Vind hem zowel bij Barcelona als bij Brazilië momenteel nog niet echt indruk maken...

En dat terwijl spelers als Martinelli, Jesus en Rodrygo gewoon op de bank zitten. Die presteren allen wel bij hun club en vielen afgelopen pot ook prima in.

Richarlison kon er natuurlijk niet af na die vorige pot, maar qua drukzetten en qua voetbal heb je met Jesus wel de betere spits van de 2.
Nu Neymar weg valt met creativiteit en voetbal, ben ik benieuwd of Paqueta zich ook meer gaat laten zien als 10 ipv als 8.

Zwitserland een zeer degelijk en stug elftal. Shaqiri verrassend op de bank, evenals Zakaria in mijn ogen. Speelt nog weinig, maar is in mijn ogen wel een ideale speler voor dit Zwitserland.

Rieder zal een jong talent zijn, maar ik had daar Zakaria eerder verwacht.

28 november 2022 om 16:44

Het is toch pure armoede dat die Fred weer moet spelen. Militao op rechtsback kan toch ook niet man. Daar maar gewoon een dynamische back staan.

28 november 2022 om 16:47

Tja. Hij neemt de opa Alves mee voor in de kleedkamer. Nu staat er een goede CV op de Rb... Voetballend is Militao echt armoe. Zeker als hij op de back staat t.o.v. normale backs...

Dat zijn dan ook de enige zwakke plekken bij Brazilië.

Overigens vind ik Ederson normaal ook meer indruk maken dan Allison, maar dat is om het even haha. Zou mijn persoonlijke voorkeur genieten.

28 november 2022 om 16:51

Nou ja Richardson en Ralpinha vind ik ook geen topspelers hoor. Geen slechte spelers hoor. Maar ook niet meer dan subtop. Zelfde geldt ook voor Paqueta. Sandro heeft zijn beste tijd gehad.

28 november 2022 om 16:52

Mwah. Richarlison is wel oké hoor. Staat vaak goed en werkt wel keihard.
Jesus is in mijn ogen de betere spits, iets mindere afmaker helaas.

Paqueta speelt ook niet voor niets bij West Ham en ervoor bij Lyon. Geen absolute wereldtopper, wel een hele fijne voetballer.

Raphinha is in matige vorm, true. Maar Raphinha is wel degelijk een hele goede speler, die nog voldoende potentie heeft.

28 november 2022 om 16:55

Maar als je dan de opties van Frankrijk bekijkt dan vind ik dat toch veel dreigender.

28 november 2022 om 16:06

Weer die verschrikkelijke Raphina erin, zet toch gewoon Anthony op die positie.

28 november 2022 om 16:25

ja right antony de man die al helemaal geen goal maakt of assist geeft.

28 november 2022 om 16:45

Beter dan zo'n blinde draver als Raphina, Anthony heeft meer techniek in z'n kleine teen dan Raphina in heel z'n lichaam.

28 november 2022 om 16:51

Wat een onzin verkondig jij zeg.
Raphinha heeft verdomde veel techniek in zijn lichaam hoor... Dan heb je die nog niet voldoende zien spelen.

Antony ziet er misschien wat frivoler uit, maar is ook meer een one-trick pony. Telkens naar binnenkomen of zijn fidgetspin eruit gooien...

Dit elftal herbergt betere aanvallers met Rodrygo, Martinelli, Vini JR en Raphinha dan Antony hoor...

28 november 2022 om 17:25

Mag ik t nummer van je dealer?

28 november 2022 om 17:30

One tick pony... meneertje heeft laatst ook iets in de Engelse media gelezen hoor. Vini JR en Martinelli ben ik het mee eens, maar die zijn beide beter op links. Rodrygo en Raphina zijn absoluut niet beter dan Anthony.

28 november 2022 om 16:25

Was Antony niet een vd slachtoffers van het griepje?

28 november 2022 om 16:29

Klopt, heeft een paar trainingen gemist vanwege ziekte

28 november 2022 om 17:21

Waardeloze speler die Antony. Lachwekkend slecht.

28 november 2022 om 17:24

Dat griepje was een schwalbe

28 november 2022 om 17:30

Mag ik het nummer van je dealer?

28 november 2022 om 16:44

Raphinha is beter dan Antony

28 november 2022 om 17:23

Bijna iedereen is beter dan Antony. Zwaar overschat. Hag heeft Ajax 100 miljoen cadeau gedaan

28 november 2022 om 16:48

Antony is best goed hoor, maar bij lange na niet zo goed.
Raphinha heeft nog niet zijn grootse vorm te pakken inderdaad, eens. Maar ik mag toch hopen dat een Martinelli & Rodrygo nog wel hoger in de pikorde staan dan Antony.

Laten het beiden al langer zien op een hoger niveau, in mijn ogen.

28 november 2022 om 16:07

Go Zwitserland! Hopelijk kunnen ze verrassen.

28 november 2022 om 16:07

Kan nog wel eens een lastig potje worden voor Brazilië, Zwitserland verrast wel vaker tegen betere tegenstanders

28 november 2022 om 16:08

Ben benieuwd zonder neymar

28 november 2022 om 16:11

Ik zeg 1-1

28 november 2022 om 16:15

3-1 brazil

28 november 2022 om 16:16

Had toch liever de “normale” opstelling.. met Rodrygo op de plek van Neymar.. Paqueta vind ik beter als controleur. Maar goed

28 november 2022 om 16:46

Echt? Ik vind Paqueta defensief gezien nog wel wat steekjes laat vallen.

Ik had liefst Guimaeres gezien ipv Fred op het middenveld.

En ik had het liefst Martinelli of Rodrygo gezien ipv Raphinha.

Jesus ook liever dan Richarlison, maar dat is meer door mijn gekleurde Arsenal bril. Die vind ik gewoonweg beter, maar Richarlison ''levert'' in dit elftal gewoon met 2 goals, waarvan 1 magistraal ofcourse!

28 november 2022 om 16:49

Ja klopt, maar ik bedoel tegen Zwitserland (want die zullen bet als Servie spelen denk ik). Tegen een Spanje Frankrijk Duitsland niet in een pivot role nee.

Wat betreft Jesus, ik ben ook meer fan van Jesus dan Richarlison. Maar Tite heeft letterlijk altijd met Richarlison gespeeld dus die krijg je er niet meer uit (onder Tite). Dus Richarlison past ook beter in het voetbal van Tite. Ik vond Jesus als rechtsbuiten , Richarlison in de spits, Neymar op 10 en Vini op links niet verkeerd. Helaas wordt deze opstelling niet vaak gebruikt, omdat Raphinha ook een Tite speler is

28 november 2022 om 16:54

Tja, blijkt maar weer dat je telkens bondscoaches hebt met hun lievelingen hé. Belachelijk.

Bij Argentinië speelt die Otamendi bijvoorbeeld ook alles, terwijl je daar gewoon de komende 10 jaar (ofzo) met Romero - Martinez verder kunt.

En zo speelt zo'n Leao ook geen basis bij Portugal bijvoorbeeld, omdat andere de favoriet zijn van de bondscoach.

Belachelijk, maar waar. Ook zo'n Fred die nu start. Doet het in Braziliaans elftal eigenlijk altijd wel goed, maar als je toch naar dit seizoen kijkt: Guimaeres VS Fred. Dan wint Bruno dat toch met één been al?

28 november 2022 om 16:58

Bruno is ook veel beter als je ze mwt elkaar vergelijkt, maar Tite gaat dood met zijn ideeen.

28 november 2022 om 16:16

Ik kijk niet naar Barcelona maar Raphina is toch niet beter dan Antony?

28 november 2022 om 16:40

Waarom denk je dat dan als je toch geen Barcelona kijkt?

28 november 2022 om 16:49

Raphinha is wel een stuk beter dan Antony hoor. Antony is goed en iedereen kijkt naar hem met een schuin oog vanwege zijn Ajax verleden.

In mijn ogen is Antony minder dan zowel Raphinha, Rodrygo als Martinelli. Martinelli is iets meer een linksbuiten, maar kan ook uitstekend op rechtsbuiten uit de voeten.

28 november 2022 om 16:22

Ik word eigenlijk helemaal niet zo warm van deze Braziliaanse opstelling. Fred en Casemiro op het middenveld, en dit moet wereldkampioen worden? Raphina vind ik ook niet bijzonder en de backposities zijn daarbij ook vrij slecht bezet.

28 november 2022 om 16:36

Nouja ze zijn een kanshebber en als ze zo Zwitserland oprollen dan is het weer hosanna

28 november 2022 om 17:04

Casemiro is wereldtop, waarom noem je hem in dat rijtje? Bruno had ipv Fred gemoeten maar dat is lievelingetje van Tite. Raphinha is ook prima normaliter en op de bank heb je met Martinelli en Rodrygo goede alternatieven. Enige posities die niet goed zijn zijn de backs. Verder 1 van de beste selecties.

28 november 2022 om 16:24

Brazilie moet dit winnen. Dan wordt Zwitserland-Servië een heerlijke finale. 2-0

28 november 2022 om 16:25

Ben benieuwd naar Xhaka. Onze generaal die het vandaag mag laten zien aan de wereld wat wij als Arsenal fans al een tijdje zien.

28 november 2022 om 16:30

Hij speelt nu een paar maanden redelijk, vorige twee seizoenen gewoon pure drama. Dat heb ik indd als Arsenal supporter al een tijdje gezien.

28 november 2022 om 16:36

Hij speelt beter dan redelijk man. Vorige seizoen ook prima. Eigenlijk sinds Arteta er zit alleen maar een stijgende lijn gezien.

28 november 2022 om 16:55

Paar maanden redelijk? Hij is het gehele seizoen al erg goed hoor. Vorig seizoen was hij ook prima. Sinds Arteta heeft die een enorme sterke lijn naar boven te pakken. Idem dito voor Partey die steeds beter begint te draaien...

28 november 2022 om 16:35

Ik zou echt leuk vinden als Zwitserland stunt tegen Brazilië net als tegen Frankrijk in 2021.

28 november 2022 om 16:38

Vamosss Brasil! 4-0.

28 november 2022 om 16:43

Tja zo zie je maar weer dat het Braziliaanse elftal zonder Neymar eigenlijk ook heel matig is (op papier althans)

28 november 2022 om 16:48

Ja Fred ipv Frenkie? V.dijk geen basis? Militao liever als rechtsback dan Dumfries? Paqueta beter dan Gakpo? Mensen overdrijven altijd enorm als het om Brazilie gaat.

28 november 2022 om 17:12

Zoals jij altijd overdrijft over Duitsland en de Bundesliga?

Brazilië heeft gewoon top 3 selectie, dus nee dan is het niet overdreven.

28 november 2022 om 17:21

Betwijfel ik als je de selecties van Frankrijk, Engeland en Portugal bekijkt. En volgebd mij ben ik vrij kritisch over Duitsland. Opletten jongen!

28 november 2022 om 17:26

Het is niet Frenkie of Casemiro. Het is Frenkie naast Casemiro.

28 november 2022 om 16:47

Ze hebben een leuke bank. Guimaraes en Jesus kunnen er nog in. Geen slecht team, zeker niet matig.

28 november 2022 om 16:49

Volgens velen de titelfavoriet. Je speelt met wisselspelers van Spurs en Barca in de aanval (beide ploegen zijn niet eens Europese top), Fred vind ik heel matig. Paqueta is ook geen top. De back-posities zijn ook matig. Buiten het centrum, de keeper en Vinicius is het toch gewoon allemaal niet zo bijzonder?

28 november 2022 om 16:56

Het gaat erom hoe ze bij Brazilie presteren. Een speler als Robinho deed het bijv altijd goed bij Brazilie en minder bij clubs. Ronaldinho deed het weer beter bij clubs (behalve 1 goede wedstrijd tegen Engeland op het WK). ik vind deze selectie van Brazilie mooi uitgebalanceerd. Fred bij Brazilie is altijd goed geweest, bij ManU is het drama (alhoewel dat een understatement is). Paqueta laat het ook altijd zien. Natuurlijjk moeten deze spelen het nu laten zien.. dus ben ook benieuwd, maar je onderschat ze heel erg

28 november 2022 om 16:57

Mooie is dat je veel kan brengen. Rodrygo, Jesus, Martinelly, Guimaeres, Fabinho, Bremer, Antony, Ederson. Toch wel een heerlijk bankje hoor.

Eens dat niet iedereen top is. Maar als je met de sterkste 11 zou spelen, zou je een topelftal en zeer goed ebankspelers hebben

28 november 2022 om 17:06

Geen enkel team heeft op alle posities een wereldtopper staan. Feit blijft dat Brazilië goed presteert en 1 van de beste selecties heeft. Dan kun jij het geen titelfavoriet vinden maar ze zijn het wel. Zeker als je kijkt hoe breed die selectie is.

28 november 2022 om 17:23

Portugal, Engeland en Frankrijk (mits iedereen fit) zitten gewoon op 8 a 9 absolute wereldtoppers op elke positie.

28 november 2022 om 17:25

Maar in 2002 had je een elftal met Lucio, R.Carlos, Cafu en de R’s. Na 2006 is het bij Brazilie eigenlijk altijd net niet. Een echte topspits ontbreekt bijv. ook al ruim 10 jaar.

28 november 2022 om 17:46

Heb nog nooit een speler die het beter deed bij een land dan bij een club. Robinho was net zo goed bij club en land.

28 november 2022 om 16:43

Bora Brasil !!!!!

28 november 2022 om 16:56

Tja dan zie je daar Cafu en Roberto Carlos staan, als je die er nou eens bij had gehad in dit team..

28 november 2022 om 17:08

Die 4K camera's in t publiek... zo nep. Geen fan

28 november 2022 om 17:11

O, wat kan ik ontiegelijk genieten van het commentaar van Jan Roelfs. Wat een heerlijke stem en zegt altijd zinnige dingen. Ik vind dat hij de emotie van de wedstrijd ook altijd goed kan overbrengen, heerlijk is dat. Met afstand de beste commentator op de Nederlandse velden. Commentatoren zoals Sier, Jeroen Grueter en Jeroen Elshoff vallen in het niets in vergelijking met Jan Roelfs. Altijd weer genieten.Daarnaast vind ik het zeer professioneel hoe hij de namen van spelers zoals Fred en Pacqueta uitspreekt. Is wel eens wat anders dan die andere commentatoren die het uitspreken alsof ze een hap boerenkool in de mond hebben. Dat is gewoon pure minachting van de kijker.

28 november 2022 om 17:12

Sprak hij sarcastisch. Hoop ik tenminste. Want 'Fredsj' kan natuurlijk niet

28 november 2022 om 17:16

Zo spreek je het uit op z'n Portugees.

28 november 2022 om 17:12

Spreek je fred echt uit als fretsj?

28 november 2022 om 17:15

Dat spreek je inderdaad zo uit. Ik vind het te prijzen dat een commentator zich verdiept in hoe namen daadwerkelijk moeten worden uitgesproken. Het is Fred uit Brazilië, niet Fred uit Utrecht. Nederlandse commentatoren hebben altijd de neiging om namen op een Nederlandse manier uit te spreken, alsof ze een hap boerenkool in de mond hebben.

28 november 2022 om 17:19

Klopt. In feite geldt hetzelfde voor Bruno Fernandes en dergelijke.

28 november 2022 om 17:25

Schijfvanvijf, maar bij de andere namen doet ie die moeite niet als je Google mag geloven. Want een Richarlison doet ie ook gewoon op zn Nederlands

28 november 2022 om 17:30

Nee. Bruno Fernandes spreek je uit als Fernandeschj omdat het een s is op het eind. In het Portugees uit Portugal doe je dat niet bij een d op het eind. In Brazilië wel inderdaad. Maar dat moet een Nederlander niet doen.... is raar.

28 november 2022 om 17:22

Is gewoon interessantdoenerij. Kan best zijn dat je de naam 'Fred' op z'n Portugees zo uitspreekt, maar als je gisteren diezelfde Jan Roelfs bij de wedstrijd Spanje -Duitsland hoort, spreekt hij de Spaanse namen ook gewoon 'op z'n Nederlands' uit.

28 november 2022 om 17:28

Ik vind het als Portugees zijnde bloed irritant dat Fredsj steeds. Echt belachelijk. Met een Braziliaans accent spreek je het inderdaad uit als Fredsji maar het klinkt zo overdreven uit een Nederlandse mond. In het Portugees uit Portugal speek je het overigens uit als FreD. Ik vind het raar. Je spreekt Ronaldo ook niet uit als Cristianoe Ronaldoe zoals dat in het Portugees zou moeten. Totaal inconsequent.

28 november 2022 om 17:33

Precies wat ik dus ook storend vind. Net had ie het weer over Vinicius uit de jeugd van 'Flamengoe'. Denk dat meneer Roelfs gewoon een stuk of 5 uitspraken uit z'n hoofd heeft geleerd, zoals Tietsj, Fredsj, Flamengoe en Rodrygoe. Totale interessantdoenerij dus.

28 november 2022 om 17:14

Hop Schwiiz!!!

28 november 2022 om 17:20

Wat fluit die scheidsrechter irritant hard alsof er harde overtredingen worden gemaakt. Als je half kijkt denk je, er gaat wellicht rood vallen maar blijkt het amper een overtreding te zijn.

28 november 2022 om 17:24

Dat heeft niks met elkaar te maken. Wel met het type fluit dat je hebt

28 november 2022 om 17:22

Xhaka-Akanji-Elvedi met Sommer erachter. Dan heb je gewoon een heel degelijk blok

28 november 2022 om 17:23

Richa gast scherp blijven. Een echte spits zou er op loeren die pass terug op de keeper.

28 november 2022 om 17:24

Geslijm naar Brazilië van commentator begint ernstige vormen aan te nemen

28 november 2022 om 17:25

Ik vind het commentaar echt heel storend, jammer dat bbc het niet uitzend...

28 november 2022 om 17:26

Da's wel vaker zo bij een groot deel van deze NOS ploeg

28 november 2022 om 17:29

Heel matig inderdaad, maar ff andere zender vinden

28 november 2022 om 17:31

Guys, zet hem lekker op Canvas

28 november 2022 om 17:36

Nee dan moet ik weer dat Belgische gepraat aan horen. Dat is net zo erg. Misschien zelfs erger

28 november 2022 om 17:24

met vol verbazing kijk ik nog steeds wel naar de selectie van brazilie. niet zozeer omdat het louter spelers van top teams zijn, maar omdat er geen 1 vanuit de braziliaanse competitie tussen zit.
een danilo had ik graag in actie willen zien hier, ipv fred.
of een hulk ipv raphinha. ook een pedro had niet misstaan, maar er zijn zoveel andere goeie natuurlijk.

28 november 2022 om 17:27

Vini, die had moeten zitten. Mooie pass van Raphinha overigens.

28 november 2022 om 17:28

Vini wat een kans zeg…

28 november 2022 om 17:29

Wat is die vinicius een portie lelijk zeg

28 november 2022 om 17:33

Aldus Theodorus uit Venlo-Noord, veilig achter zijn computertje en zijn modetijdschrift vol spermavlekken naast zich.. bravo!

28 november 2022 om 17:35

Het zit je wel diep thoresen. Toevallig het vriendje van vinicius?

28 november 2022 om 17:44

Is jouw naam toevallig Theodorus?

28 november 2022 om 17:55

Haha denk het wel

28 november 2022 om 17:35

Hij heeft ook lelijk veel voetbal talent.

28 november 2022 om 17:42

Boeit me vrij weinig hoe iemand eruit ziet zolang ze maar kunnen voetballen. Maar ben nu wel benieuwd met welke voetballer op dit WK jij zou willen knuffelen?

28 november 2022 om 17:45

Ik denk dat voetballers als David Beckham meer zijn type is. Mooie gladde mannen met wie hij wel een avondje zou willen doorbrengen.

28 november 2022 om 17:47

Daar wil ik mijn toverstaf wel in prikken!

28 november 2022 om 17:56

@thoresen:

Je weet toch hopelijk dat jouw reacties typisch zijn voor latente homosexuelen ? Tijd om uit de kast te komen, jochie

28 november 2022 om 18:10

Dus iemand aanspreken op het feit dat hij hier voetballers op hun uiterlijk aan het beoordelen is valt onder latente homoseksualiteit? Ahh weer wat geleerd vandaag! Ik ga het even uittesten ben zo terug!

28 november 2022 om 17:30

Wel typisch dat je continu naar van die jammerende gezichten zit te kijken bij die Brazilianen. Wat een aanstellerij allemaal.

28 november 2022 om 17:32

Het zit er ingebakken. Elke overtreding lijkt een aanslag. Overdreven gedoe..

28 november 2022 om 17:32

Fred is denk ik wel de meest technische van Brazilië

28 november 2022 om 17:51

Dan moeten ze zich zorgen maken.

28 november 2022 om 17:57

Welnee Consy. Fred speelt altijd goed, techniek, snelheid, inzicht.

28 november 2022 om 17:33

Schaakwedstrijd. Voorzichtigheid troef. Beiden gokken op de zogeheten omschakeling. Zeg maar ordinaire counter;-))

28 november 2022 om 17:35

Wat is het matig zeg. Mijn favoriet Vini voorop. Niets lukt.

28 november 2022 om 17:37

Het blijft toch sneu dat zo’n legendarische voetballer als Ronaldo zo ontzettend dik is geworden. Kan hij niet net zoals LVG intermittent fasting uitproberen? Wellicht helpt dat!

28 november 2022 om 17:48

Ik geloof dat zijn schildklierproblemen ook niet echt meehelpen.

28 november 2022 om 17:57

Die heeft nog nooit van de schijf van vijf gehoord

28 november 2022 om 17:38

Fred eruit en wat creativiteit erbij. Staat te weinig voetbal op.

28 november 2022 om 18:13

Fred nooit wisselen!

28 november 2022 om 17:38

Brazilië ben ik tot nu toe ook niet echt van onder de indruk, speelden een goede tweede helft tegen Servië maja die spelen ook met 3-3 gelijk tegen het matige Kameroen, dus zoveel zegt dat niet. Verdediging en Middenveld vind ik sowieso niet heel spectaculair met spelers als Alex Sandro en Fred. Die aanval is normaal gesproken natuurlijk wel smullen maar laten vandaag ook weinig zien. Ook onbegrijpelijk dat die Raphina telkens weer mag spelen, één van de meest overschatte buitenspelers van dit moment. Ik vind dit absoluut geen kampioensploeg.

28 november 2022 om 17:45

Tegen servie was het wel echt waanzinnig. Servie is een sterke ploeg en dat had zo 5-0 kunnen worden

28 november 2022 om 17:48

Jij vind iedereen overschat heb ik het idee

28 november 2022 om 17:42

Brazilie gaat nog wel scoren.

28 november 2022 om 17:43

Nou......
Het moet nog gebeuren .... denk ik.

28 november 2022 om 17:44

'Dat jonge ventje'
Iets meer respect mag best

28 november 2022 om 17:54

Haha hou op met dat gehuil over respect. Wat een gejank om niets

28 november 2022 om 17:55

Ieder zijn mening.
Hij praat over de scheids alsof het de krantenjongen is. Dat vind ik niet netjes

28 november 2022 om 17:45

Verlichting werkt ook uitstekend daar..

28 november 2022 om 17:45

Het is echt een aparte wk. Tot nu weet alleen Frankrijk 2 wedstrijden achter elkaar te winnen. Daar kunnen Brazilië en Portugal nog bijkomen. Maar ik zie dit Brazilië dat ook niet doen.

28 november 2022 om 17:54

Het is zeker een vreemd WK. Uitslagen waar je op voorhand zou denken dat het niet zou gebeuren, gebeurt gewoon. Dat maakt het ergens ook weer leuk. Met een team als Brazilië mag je eigenlijk verwachten dat je Zwitserland moet verslaan (ook zonder Neymar). Zwitserland presteert echter goed tegen de toplanden. Of Portugal Uruguay kan verslaan, valt nog te bezien. Vier jaar geleden liep het niet goed af voor de Portugezen.

28 november 2022 om 17:57

Het ding is, Portugal is zo moeilijk te verslaan, maar ik gun het Uru net iets meer

28 november 2022 om 17:48

Nou, Brazilië valt niet mee. Zonder Neymar, dus scheelt een slok op een borrel. Maar weinig creativiteit bij de rest. Zwitserland blijft redelijk makkelijk overeind, maar komt amper voor de goal van Brazilië.

28 november 2022 om 17:51

Dat was tegen Servië ook zo in de eerste helft. Als Brazilië het tempo een beetje opvoert in de tweede helft, zie ik ze zo over dit Zwitserland heen walsen, want Zwitserland is ook totaal niet indrukwekkend.

28 november 2022 om 17:50

Iedereen heeft het over een matig Brazilië. Maar Zwitserland heeft echt een top blok hoor? Hele degelijke Bundesliga en PL-krachten als Xhaka, Elvedi, Akanji en Sommer in de as. Denk je dat je daar even doorheen loopt? Italië ligt er in principe ook uit door Zwitserland in de kwalificaties. Voorhoede is wel magertjes met Embolo, Vargas en Sow

28 november 2022 om 17:52

Gelukkig heeft Brazilie een goeie bank.. sws Rodrygo op de plek van Neymar (en niet Paqueta die moet naast Casemiro). Zwitserland, de reuzen doder, staat zoals verwacht verdedigend goed gepositioneerd (beetje als Servie). Bra moet snel de 1-0 prikken en spelers rust geven.

28 november 2022 om 17:58

Brazilië is aanvallend redelijk onmachtig, zet Martinelli en Antony er maar in

28 november 2022 om 18:04

Als iemand in aanvallend opzicht onmachtig is dan is het Antony wel.

28 november 2022 om 18:11

Fijn dat er nog reële mensen rondstruinen op dit platform

28 november 2022 om 18:03

Ze hebben al tegen Servië gespeeld slaapkop

28 november 2022 om 18:02

Rodrygo of Martinelli erin voor Fred. Paq een linie terug.

28 november 2022 om 18:03

Gaat gewoon weer een 0-0 worden. De leuke wedstrijden zijn op 1 hand te tellen.

28 november 2022 om 18:03

He he, Rodrygo op de plek van Neymar. Tite luistert wel haha

28 november 2022 om 18:05

Toch valt me iets op. Vele Europese landen met hun overdreven propaganda zorgden ervoor dat vele niet naar het WK zijn gegaan. Terwijl landen als Brazilie en Argentinie en ook Japan e.d. vol met fans komen.

28 november 2022 om 18:07

Heeft helemaal niks met zogenaamde propaganda te maken. Europeanen besteden hun geld liever aan andere dingen midden in de feestmaand december. Ipv duizenden euros neer te leggen voor een klein hok midden in de woestijn waarbij je mag hopen dat de airo werkt.

28 november 2022 om 18:22

Tuurlijk! Wie beweert dat vele Europeanen hebben afgehaakt omwille van andere redenen slaapt gewoon. Het WK wordt gespeeld in een islamitisch land in het Midden-Oosten. Velen denken dus meteen aan onveilig. Daarbij komt ook nog eens, inderdaad de propaganda, dan is het optelsommetje heel snel gemaakt.

Consy die beweert dat het gaat om liever geld te spenderen aan kerstcadeautjes, kom op? Dat geloof je toch niet zelf joh.

28 november 2022 om 18:29

Een WK leeft voor ons gewoon minder in de winter tov de zomer, een feit.

28 november 2022 om 18:06

Brazilie als elftal valt tegen. Geven wel weinig weg.

28 november 2022 om 18:15

Die Bruno had je vanaf het begin in de basis moeten zetten ipv Fred.

28 november 2022 om 18:16

Fretch eraf wat jammer zeg

28 november 2022 om 18:15

Vindt iemand dat Brazilië zich etaleert als kanshebber voor het WK? Kan niet zeggen dat ze meer laten zien dan Zwitserland.

28 november 2022 om 18:21

Ze behoren zeker tot de kanshebbers, maar op de een of andere manier laten ze het steeds afweten. Toegegeven, wat ze laten zien overtuigt (vooralsnog) niet. Er zijn immers genoeg individuele kwaliteiten.

28 november 2022 om 18:16

Hoe kan fred ooit in de basis staan, kijkt die bondscoach geen manu

28 november 2022 om 18:18

Nou fred vind ik best goed spelen hoor.

28 november 2022 om 18:17

Akanji heeft een geweldige inspeelpass in de benen

28 november 2022 om 18:18

Toch wel respect voor Zwitserland, al jaren een herkenbare en stugge ploeg waar niemand graag tegen speelt

28 november 2022 om 18:18

Geluid uitgezet. Wat een verschrikkelijke commentator.

28 november 2022 om 18:27

ik heb me laten vertellen dat belgische tv prettiger is

28 november 2022 om 18:20

Zonder Neymar doet Brazilië toch een jas uit

28 november 2022 om 18:22

Lekker 1-0. Blijft ontzettend kalm

28 november 2022 om 18:22

Lekkkert Vinii jee eerste van vele op een wk

28 november 2022 om 18:22

viniiiii

28 november 2022 om 18:22

Vini jr!!!!! Vamos seleção!!!!

28 november 2022 om 18:22

Richarlison staat toch gewoon meters buitenspel of heb ik dat

28 november 2022 om 18:23

Lijkt mij buitenspel

28 november 2022 om 18:23

ohnee toch niet

28 november 2022 om 18:23

Domme actie ook van die nummer 4. Probeer hem dan naar de buitenkant te dwingen in plaats van een alles of niets sliding te maken..

28 november 2022 om 18:24

rot op var

28 november 2022 om 18:24

Buitenslel koning weer Richarlison pfffff

28 november 2022 om 18:24

Ik kan er niet echt buitenspel uithalen. Maar heb ook geen dure apparatuur thuis staan.

28 november 2022 om 18:25

Richarlison kwam uit buitenspel positie en raakte de bal nog aan

28 november 2022 om 18:26

Ja na de herhaling was het idd goed te zien.

28 november 2022 om 18:24

Hangover, als dit gelijk wordt is Kameroen 'al' door met 2 doelpunten verschil winnen tegen Brazilie, niet 3

28 november 2022 om 18:25

jezus christus die commentator blijft ook gewoon minuten lang niet doorhebben dat dit buitenspel is, wtf

28 november 2022 om 18:44

Echt waardeloos die verslaggever!

28 november 2022 om 18:25

Goed afgemaakt, maar in de aanloop ruim buitenspel. Ondanks de herhaling ziet onze commentator weer niet wat er aan de hand is. Die herkent nog geen Braziliaanse supporter in dit stadion.

28 november 2022 om 18:26

Richarlirson..

28 november 2022 om 18:26

Dat die commentator hier nu pas achterkomt. Was gewoon overduidelijk direct bij de goal al.

28 november 2022 om 18:26

Gebeurd toch veel te weinig voor een overtreding.

28 november 2022 om 18:26

Jammer je hoopt dat ploegen zoals Zwitserland zo snel mogelijk eruit liggen

28 november 2022 om 18:28

Verzorgd, realistisch voetbal.. geen eeuwig gezeik of theater. Mogen van mij de finale halen.

28 november 2022 om 18:30

Ja juist ik heb echt respect voor die Zwitsers. Die hebben al jarenlang een kwalitatief middelmatige selectie maar staan organisatorisch en collectief zo sterk dat ze toch telkens maar weer resultaten behalen.

28 november 2022 om 18:29

Want?

28 november 2022 om 18:31

Waarom? Ze spelen best verzorgd voetbal, leggen passie in de wedstrijd en zijn sportief.

28 november 2022 om 18:27

Vinicius weer lekker aan het duikelen zie ik.

28 november 2022 om 18:27

Bah bah bah wat een geduikel.

28 november 2022 om 18:27

Zit 0 tactiek achter dit Brazilië. Puur gokken op de individuele kwaliteiten voorin. Dit team wordt geen wereldkampioen.

28 november 2022 om 18:30

Het voordeel is dat er 1 moet winnen in de ko fase en een tegenstander bij aanvallend voetbal de Sjaak is met de snelheid voorin bij Brazilië. Dat werkt natuurlijk in hun voordeel.

28 november 2022 om 18:31

Net zoals Frankrijk deed in 2018?

28 november 2022 om 18:29

Geef hem terug aan Vini maat

28 november 2022 om 18:31

Het enige wat ze Vini moeten geven is een Olympische duikplank.

28 november 2022 om 18:30

Antony time, let's go. Werd eens tijd ook.

28 november 2022 om 18:31

Kanaal 52 "canvas" op Ziggo, bespaart een hoop irritatie

28 november 2022 om 18:46

Oke thnx.. maar tis toch triest dat ze voor een WK geen betere verslaggevers kunnen of willen vinden bij de NOS!

28 november 2022 om 18:31

Dat Jesus niet rechts speelt ipv Raphinha slaat eigenlijk nergens op.

28 november 2022 om 18:32

eindelijk die 2 dissonanten eruit, man man man wat een droevig niveau hebben die 2.
die richarlison verbloemd het nog een beetje door goals te maken, maar voegt verder helemaal niks toe aan het spel. raphinha is helemaal duidelijk, voegt niks toe en 0,0 rendement

28 november 2022 om 18:32

Had denk eerder een echte spits erin gebracht dan Antony. Even wat anders proberen om de Zwitsers te kraken.

28 november 2022 om 18:39

enige, goede spits, met lengte hebben ze niet mee genomen.. namelijk pedro.
zelfs een gabriel barbosa had niet misstaan. ze hebben veels te veel zelfde soort mannetjes in de selectie

28 november 2022 om 18:44

Ja dit zei ik vooraf ook al, beetje veel van dezelfde spelers.

28 november 2022 om 18:36

Kaart vragen is meteen kaart ontvangen wat mij betreft

28 november 2022 om 18:38

Inderdaad, belachelijk dat de scheids hem geen geel geeft.

28 november 2022 om 18:36

Gadverdamme wat een nare voetballer die Antony

28 november 2022 om 18:36

Geef Antony dan ook gewoon geel. Wie vraagt kan hem krijgen.

28 november 2022 om 18:40

Dat is gewoon een regel, dat geen enkele scheids dat doet is ook een schande. Zo blijven ze het doen.

28 november 2022 om 18:38

Fantastische voetballer maar een dweil van n gozer met dat gezanik om een kaart

28 november 2022 om 18:40

Waar blijft Martinelli

28 november 2022 om 18:40

Toch knap dat die galbak binnen 5 minuten na zijn invalbeurt het al voor elkaar krijgt mij te laten denken: wat hoop ik dat Zwitserland wint

28 november 2022 om 18:45

Niet zo janken man, geweldige voetballer. Ik zie de Spanjaarden dit continue doen.

28 november 2022 om 18:47

Idd blij dat ie niet meer in Nederland speelt!

28 november 2022 om 18:40

Godnondeju wat een mooie goal

28 november 2022 om 18:40

Sow, wat een doelpunt!

28 november 2022 om 18:41

Die commentator jinxt Zwitserland toch even hoor.

28 november 2022 om 18:41

dat is een mooie goal
edit: licht aangeraakt

28 november 2022 om 18:41

Goallll wat eeen goalll

28 november 2022 om 18:41

Mooie goal hoor, puik ingeschoten

28 november 2022 om 18:41

Daar gaat de commentator met zijn: “Brazilië laat weinig zien”

28 november 2022 om 18:44

Heeft hij ongelijk dan?

28 november 2022 om 18:41

Casemiro doet het gewoon.

28 november 2022 om 18:41

Case!!!! Wat een goal!

28 november 2022 om 18:41

Sneu voor Zwitserland. Hebben er de hele wedstrijd hard voor gewerkt

28 november 2022 om 18:42

Hahaha Casemiro als een volleerd spits, wat maakt ie deze lekker af zeg. Bij Zwitserland is al het gevaar verdwenen nu Embolo eraf is dus dit is wel gespeeld denk ik

28 november 2022 om 18:42

Mooie goal! Wordt wel aangeraakt en dus van richting veranderd.

28 november 2022 om 18:42

Nu Zwitserland scoren en af fluiten

28 november 2022 om 18:43

Prachtige goal!!

28 november 2022 om 18:43

Roberto Carlos en Ronaldo waren echte wereld sterren. Daar kan geen ene speler van dit Brazilië aan tippen. Ik vind ze tot nu toe maar wat tegenvallen.

28 november 2022 om 18:45

Rodrygo sterk ingevallen

28 november 2022 om 18:45

Is een coupe soleil verplicht voor Braziliaanse aanvallers? Niet uit elkaar te houden joh. Naja behalve Antony die herken je meteen aan zn gedrag.

28 november 2022 om 18:48

Wel zo verstandig om je hoofd zo lichtafstotend te maken als mogelijk in de woestijn.

28 november 2022 om 18:48

Is echt wel typisch Zuid-Amerikaans

28 november 2022 om 18:45

Wat doet die Antony allemaal zeg gier! Sheesh. Daar betaal je dan 100 mil voor, absurd! 🤦

28 november 2022 om 18:45

Lekker voor die Zwitsers. Anti voetbal afgestraft.

28 november 2022 om 18:46

De vraag is of Shaqiri nog een wereldgoal gaat maken dit wk

28 november 2022 om 18:46

Zwitserland 0 schoten op goal en mensen hier willen dat ze winnen

28 november 2022 om 18:46

Brazilië gaat terecht winnen. Zwitserland heeft geen één keer op doel geschoten. Zowel naast als tussen de palen. Dan verdien je niks.

28 november 2022 om 18:47

Benieuwd wat Nederland in de halve finale gaat doen tegen dit Brazilië.

28 november 2022 om 18:48

🤣🤣🤣

28 november 2022 om 18:50

vinicius loopt niet mee met zijn directe tegenstander, dumfries heeft vrij spel.
3 voorzetten op luuk de jong, 3-1 winst.
neymar maakt nog een pingel nadat van dijk aan het shirtje trekt van marquinhos tijdens een corner

28 november 2022 om 18:50

Die gaan met dat 532 systeem de halve finale echt niet halen.

28 november 2022 om 18:51

Hoeveelste staat Turkije ook alweer in hun poule?

28 november 2022 om 18:52

Halve finale is prima eindstation voor Nederland.

28 november 2022 om 18:50

Toch kromme regels. 6 minuten extra tijd krijgen de Zwitsers de kans om nog terug te komen terwijl 90% van die 6 minuten bestaat uit hun eigen tijdrekken.

28 november 2022 om 18:53

Dat is voetbal maat

28 november 2022 om 18:51

Vini pass die bal dan man…

28 november 2022 om 18:51

Gewoon de bal breed leggen en het is 2-0

28 november 2022 om 18:52

die vinicius vind ik ook maar niveau droeftoeter deluxe.
is gewoon een iets betere versie van een robinho. kan heel hard rennen en heeft wel wat techniek

hij kan dus nog verbeteren, maar zie in hem nooit een doelpunten maker als neymar worden

28 november 2022 om 18:55

ja mijn beschrijving is beetje teveel.
ik zie wel dat hij talent heeft en een goede speler is. maar de hype om hem heen begrijp ik niet.
vind het geen wereld topper in wording. gewoon een goede top25 speler.
zie hem geen goudenballen winnen

28 november 2022 om 18:55

Je doet alsof Robinho een koekenbakker was, verbeterde versie is gewoon een speler van wereldklasse

28 november 2022 om 18:52

Akanji is ook wel een CB zeg

28 november 2022 om 18:53

Akanji speelt wel echt een dijk van een wedstrijd

28 november 2022 om 18:54

Rodrygo wat sloom geschoten, slecht hoor. Valt me vaker op dat z'n handelingssnelheid matig is

De wedstrijd is afgelopen. Het is niet meer mogelijk om te reageren.
X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren