0
3
Deze wedstrijd is gespeeld.
Status: Deze wedstrijd is gespeeld.
Competitie: Premier League
Datum: Zondag 8 november 2020
Tijd: 20:15 uur
Scheidsrechter: M. Atkinson
Stadion: Emirates Stadium (London)
Toeschouwers: 0
Opstellingen en wedstrijdverloop
Live meepraten
Leden op Voetbalzone kunnen tijdens de wedstrijd live meepraten.
8 november 2020 om 19:19

Hoezo weer die dooie Willian en lacazette, die gaan echt niet meer beter worden. Had liever Pépé gezien en dan saka voorin.

8 november 2020 om 19:20

Waarom nou weer Willian? Die brengt echt helemaal niks.

8 november 2020 om 19:39

Haha ja hoor, het heeft een wedstrijd of 6 geduurd, maar men heeft het door. Weet niet of jij het ook was hoor, maar er waren hier een hoop mensen die dachten dat het een goede versterking was. Toen ik zei dat ze zichzelf genaaid hadden door hem een contract van drie jaar gaven waren de rapen gaar.

8 november 2020 om 19:44

Het was ook wel een beetje gênant. Jarenlang hebben mensen kunnen zien hoe inconsistent deze gast was voor Chelsea, geen bijzondere cijfers kunnen afleggen maar opeens zou het een top aankoop zijn.

8 november 2020 om 19:44

Ik heb al vanaf het begin niks positiefs gezien in de transfer. Ik was het er nooit mee eens. Willian is al jaren zo wisselvallig als het maar kan en dat kun je gewoonweg niet gebruiken.

8 november 2020 om 19:44

Tja, dat zei ik ook al inderdaad. Was toch 1 van de weinige Arsenal fans die absoluut niet blij was met de aankoop van Willian... Brengt echt nog helemaal niks tot nu toe.

8 november 2020 om 20:14

Een van de weinige? Ik heb maar weinig medesupporters gezien die wel blij waren....

8 november 2020 om 19:22

Grealish en Watkins zijn mijn laatste hoop op fantasy deze week. Zou mooi zijn als Watkins er even drie in knalt met drie assist van Grealish

8 november 2020 om 19:25

Goed dat Willock dit keer wel in de selectie zit, hopelijk wat minuten voor hem. Behalve het middenveld mag de aanval trouwens ook zwaar versterkt worden, Willian en Lacazette zijn gewoonweg te matig. Maar goed he, lekker nog 3 jaar Willian aanschouwen.

8 november 2020 om 19:26

Volgens mij zit willock juist niet bij de selectie. Hoop inderdaad dat Willian snel op de bank gaat zitten, brengt echt niks.

8 november 2020 om 19:29

Oh, je hebt gelijk. Wat is dit nou weer..

8 november 2020 om 19:26

Weer de armoedige Lacazette in de spits. Wat een afgang voor Arsenal. Het is duidelijk dat ze een wereldklasse nummer 9 missen, ze moeten in januari dan ook vol voor Andy Carroll gaan. De perfecte spits voor dit Arsenal, de missing link.

8 november 2020 om 19:31

De Andy Carroll meme is al jaren gedateerd. Waarom.ga je er nogsteeds mee door? Het is niet grappig meer..

8 november 2020 om 19:58

Het is geen grap? Carroll is mits fit en op de juiste manier gebruikt in mijn optiek echt een topspits. Oppermachtig in de lucht, geweldig linkerbeen en altijd 100% inzet.

8 november 2020 om 20:01

Gezien je gebruikersnaam hoeven we deze suggestie niet serieus te nemen.

8 november 2020 om 19:26

Lastige pot vanavond, en we moeten winnen om de aansluiting te behouden. Had liever geen willian gezien, maarja. Hopen dat we eens een hele wedstrijd relaxed kunnen kijken en een mooie overwinning binnen halen zonder billenknijpen en ergernis van begin tot eind. COYG

8 november 2020 om 19:28

Krijgt Elneny de voorkeur ten opzichte van Xhaka? Dat juich ik wel toe! Hopelijk presteert de voorhoede deze wedstrijd beter, want dat was de laatste keer aan de magere kant. De verdediging lijkt zo wel redelijk stabiel te staan.

8 november 2020 om 19:30

Hopelijk ook het einde van die trage zoutzak.

8 november 2020 om 19:28

Feest! Kunnen ons weer gaan ergeren aan Willian, kijk er alweer naar uit.... Zet hem toch eens op de bank...

8 november 2020 om 19:32

daar gaan we weer met 5 2 3, had liever 4 3 3 gezien met saka rechtsbuiten inplaats van Willian en willock op 10 voor Elneny en Partey dit word maar balletje naar elkaar tikken inplaats vooruit te gaan en voor de kansen ik vrees op een saaie wedstrijd zo als tegeb leicester, of Villa moeten willen en ruimte ontstaat voor Arsenal

8 november 2020 om 19:35

Ik kan het verkeerd hebben, maar de laatste goede wedstrijd van Willian was ongeveer 4 a 5 wedstrijden geleden, dus nu moet hij wel een wereldpot spelen

8 november 2020 om 19:39

Dus een speler die voor Chelsea niet goed genoeg meer is gaan ze bij Arsenal als een soort verlosser beschouwen (Willian)...

8 november 2020 om 19:45

Hoe kom je erbij dat Willian 1 of andere verlosser zou zijn? De enige echte toppers waren gabriel en partey. Die zullen echt niet in het rijtje komen van Willian.

8 november 2020 om 19:56

Nou als ik Arteta zo bezig zie.. vanaf minuut 1 wordt die heel belangrijk gemaakt nam ook alle standaard situaties, ik vind het maar een droevige bedoeling zo’n speler hoort niet in de basis te staan als je ambities hebt

8 november 2020 om 20:02

Waar baseer je erop dat hij ‘heel belangrijk’ wordt gemaakt? Omdat hij standaard situaties neemt, wie moet dat anders doen bij Arsenal? Daarnaast zijn er genoeg andere spelers die ook de situaties doen, dus zeker niet alleen Willian. Verder is er ook niet zoveel keus.

8 november 2020 om 20:04

Komt omdat Pepe bijvoorbeeld vaak de corners neemt, maar ze nooit samen spelen. Daarnaast is Willian wel degelijk een vrijetrappen specialist.

8 november 2020 om 20:07

Hij heeft 1 seizoen idd een aantal vrije trappen binnengeschoten voor de rest in zn carrière nooit in overtuigd.. als we dit al specialisten gaan noemen

8 november 2020 om 19:47

Dit is er zo 1 dat ik denk nah ga ik niet kijken, al teveel saaie PL matches inmiddels gezien. En dan zul je zien dat het een leuke wordt lol.

8 november 2020 om 19:50

Ik had liever Pepe gezien in een 4-3-3 met Saka als '10' op het middenveld.

8 november 2020 om 19:57

Wel zeer gecharmeerd van die Saka, denk trouwens dat hij op termijn echt goeie middenvelder gaat worden (geen vleugelspeler of back)

8 november 2020 om 19:59

Ik blijf elke week in herhaling vallen maar ik word al moe als ik de naam van Lacazette weer (!) in de opstelling zie. Lijkt wel chantage.

8 november 2020 om 20:09

Er is gewoon geen betere oplossing, als je auba spits zet en saka links wordt je compleet overlopen op het middenveld en heb je 0,0 creativiteit. Willian en pepe gezamelijk op de flanken is ook drama over het algemeen

8 november 2020 om 20:15

Binnenkort kun je het wel doen met ESR op 10, Saka links en Pepe rechts. Auba spits

8 november 2020 om 20:12

Speelt el ghazi wel nog bij aston villa?

8 november 2020 om 20:16

Coyg!!

8 november 2020 om 20:18

verdomme

8 november 2020 om 20:18

Nu al achter...

8 november 2020 om 20:18

We kunnen ook nooit rustig een potje voetbal kijken

8 november 2020 om 20:18

Tuurlijk.... Lekker begin weer

8 november 2020 om 20:19

Pffff. ja hoor. Nu al achter.

8 november 2020 om 20:19

De weg omhoog wordt onmogelijk voor dit team. Over een paar jaar steevast in het rechterrijtje.

8 november 2020 om 20:20

Hinderlijk buitenspel. Moet afgekeurd worden. Leno kan niks zien.

8 november 2020 om 20:20

Heerlijk dit ik dacht net even drinken te gaan halen en dan sta je nu al achter...

8 november 2020 om 20:21

Mogelijk afgekeurd omdat degene die buitenspel staat het zicht van Leno blokkeert?dat lijk me de enige reden om ernaar te kijken

8 november 2020 om 20:22

Ja. Barkley sprint voor het gezichtsveld van Leno in buitenspel positie.

8 november 2020 om 20:21

Zal je net zien dat Atkinson het wel oké vindt.

8 november 2020 om 20:21

Daar gaan we al...

8 november 2020 om 20:22

Tja, dit gebeurde ook bij Arsenal paar weken geleden.

8 november 2020 om 20:22

Gewoon 4 minuten VAR verder...

8 november 2020 om 20:22

Hmmm, geluk natuurlijk. Maar VAR maakt wel alles kapot zeg

8 november 2020 om 20:22

Hij staat er duidelijk voor maar dit soort situaties zijn altijd lastig met hinderlijk buitenspel

8 november 2020 om 20:23

Dank Atkinson. Terechte beslissing. Arsenal gered door de Var. Moeten nu wel veel scherper zijn want Mcginn hoort niet eens te mogen schieten vanuit zo'n positie.

8 november 2020 om 20:24

Hahaha wat deed Tierney nou?

8 november 2020 om 20:24

Lacazette is zo'n oerdomme speler. Probeert altijd stiekem vast te houden... Zelfs als Atkinson dit niet affluit keurt de VAR hem af.

8 november 2020 om 20:25

Maakte Grealish daar niet een slaande beweging met zijn elleboog?

8 november 2020 om 20:27

Oeeeh Partey, had om de keeper moeten gaan. Moet de 1-0 zijn.

8 november 2020 om 20:27

Goed druktgezet door Partey had alleen wel 1-0 moeten zijn

8 november 2020 om 20:29

Hoe is dat geen geel? Atkinson en Arsenal. Puntverlies gegarandeerd samen met zijn vriend Dean.

8 november 2020 om 20:31

Nouja het ging vorige wedstrijd goed met Dean, en nu al Atkinson die een goal afkeurt tegen Arsenal het moet niet gekker worden

8 november 2020 om 20:29

Het schoppen is al begonnen. Overtreding op Saka mag je ook geel voor geven.

8 november 2020 om 20:30

Waarom Willian voor Pepe erin staat is me een raadsel

8 november 2020 om 20:32

Same. Arteta heeft het gewoon niet op Pepe. Pepe is bij vlagen geniaal. Willian? Dood hout.

8 november 2020 om 20:50

Pepe kan er ook niks van. Heeft de balaanname van een f-je. Daar schiet je niks mee op als je het spel niet maken.

8 november 2020 om 20:51

Nee, maar scoort relatief veel en creëert ook altijd kansen. Liever twee keer slecht aannemen en de derde keer geniaal dan Willian die alles terugspeelt (en zelfs dat slecht doet).

8 november 2020 om 20:30

Kans voor Willian maar die schiet hem het stadion uit... Waarom speelt die waardeloze vent zoveel? Zucht.

8 november 2020 om 20:50

Omdat Arsenal niet beter heeft.

8 november 2020 om 20:30

Iemand die een update kan geven van de wedstrijd? Als Arsenal wint is mijn unibet binnen

8 november 2020 om 20:31

Als je hier in de chat aanwezig bent heb je de update toch ook gezien?

8 november 2020 om 20:33

enige wat ik zie is een kans voor Partey en een afgekeurde goal. Zegt verder weinig over het spelbeeld

8 november 2020 om 20:32

0-1 afgekeurd door hinderlijk buitenspel, qua veldspel Arsenal de iets betere en dichtbij de 1-0 met Partey. Ik snap alleen niet dat je op Arsenal gokt, het minst verstandige wat er is

8 november 2020 om 20:34

Op basis van de vorm van beide ploegen en het feit dat de laatste 4x in het Emirates ook een overwinning voor Arsenal was

8 november 2020 om 20:31

Willian.... Oke het is geen gemakkelijke bal maar om nou zo slecht te schieten is echt een shande

8 november 2020 om 20:31

Wat is die Partey een beest zeg.

8 november 2020 om 20:33

Willian... toch lachwekkend? Zo'n ervaren speler en dan de bal zo raken. Zo'n poging is eigenlijk reden genoeg om hem gewoon meteen te wisselen.

8 november 2020 om 20:36

Idd en niet alleen dat, zijn looplijnen zijn ook gewoon beneden maat

8 november 2020 om 20:36

Zichtbaar op z'n retour. Arteta denkt dat hij daarentegen een soort Neymar is.

8 november 2020 om 20:34

Arteta mag van mij wel wat minder schreeuwen en een keer de juiste spelers opstellen.

8 november 2020 om 20:38

Had geel nr 3. moeten zijn.

8 november 2020 om 20:39

Wat is dit nou weer voor een vrije trap?

8 november 2020 om 20:40

Pfff. Really. De bal afleggen op Tierney voor het schot. Circusshow

8 november 2020 om 20:41

Wissel verdomme Willian nou Arteta. Ik erger me mateloos aan Arteta en zijn opstellingen. Speel nou 4-3-3 Zonder Willian.

8 november 2020 om 20:41

Goed gedaan Willian.

8 november 2020 om 20:41

Goal kwam voort uit een een pass van Willian die hem zomaar in de voeten van de tegenstander schuift. Haal die man er alsjeblieft uit.

8 november 2020 om 20:41

Willian per direct contract ontbinden aub, misschien heeft Arsenal nog een proefperiode ofso

8 november 2020 om 20:42

Wat weer slecht verdedigd zeg, hoelang mogen ze daar de bal hebben zonder druk te zetten?

8 november 2020 om 20:42

En nu wel 0-1. Allemaal op gang gezet door die trieste bal van Willian.

8 november 2020 om 20:42

Amateur verdedigen to the max, unfuckinggelooflijk

8 november 2020 om 20:42

Als Willian na de rust er nog in staat mag Arteta van mij direct weer opstappen. Dan is hij niet meer serieus te nemen.

8 november 2020 om 20:42

Wat is er met Arsenal mannn....

8 november 2020 om 20:42

Agent Willian speelt agent Barkley in de kaart. Arsenal ontkomt maar niet aan die undercoveragenten van Chelsea

8 november 2020 om 20:43

Waarom spelen we uberhaupt ook 343....

8 november 2020 om 20:44

Omdat we dat al heel het seizoen doen. Omdat we daar een paar (redelijke) resultaten mee hebben bereikt. Ook al is het spel werkelijk waar niet om aan te gluren.

8 november 2020 om 20:45

Alleen om saka het grootste talent

8 november 2020 om 20:43

Ik vraag me echt af waar ik naar zit te kijken

8 november 2020 om 20:46

Het circus van 'mastermind' Arteta. Zwakke coach.

8 november 2020 om 20:49

Tegen toppers doet ie het leuk maar tegen de zwakke broeders weet hij het niet

8 november 2020 om 20:51

Precies. Omdat de grote ploegen nog dom genoeg zijn om het spel te maken tegen dit Arsenal

8 november 2020 om 20:51

Tegen de toppers is hij ook gewoon meermaals gered door de genialiteit van Auba.

8 november 2020 om 20:43

Tuurlijk Holding, laat hem lekker voor je staan en lekker voetballen!

8 november 2020 om 20:43

Dat moet de slechtst verdedigde goal ooit zijn.

8 november 2020 om 20:45

Dit was echt om te janken..

8 november 2020 om 20:52

Basaksehir United gezien? 😂

8 november 2020 om 20:59

Haha die titel hebben we voorlopig wel in de zak in ieder geval... Wat een droefheid was dat zeg.

8 november 2020 om 21:08

Fair point

8 november 2020 om 20:44

Sako maakte een eigen goal hij heten toch saka? Weer lekker bezig vz

8 november 2020 om 20:48

Dit hebben na 2 jaar nog steeds niet aangepast...

8 november 2020 om 20:45

Speel nou 4-3-3 met Özil als '10', Pepe en Saka op de vleugel en Auba in de punt. Dan win je hier waarschijnlijk gewoon.

8 november 2020 om 20:49

Ozil laten spelen kan niet door al zijn politieke opmerkingen, wat te schandalig voor woorden is als je daarom iemand niet meer laat spelen

8 november 2020 om 20:47

Wat mij betreft halen ze willshere terug, dan hebben we teminste nog 10 wedstrijden in het seizoen met creativiteit op het middenveld

8 november 2020 om 20:49

Özil kost het bestuur teveel centjes door China Boycot. Dat is wat Arsenal is. Een melkkoe die bijna dood neervalt. Kroenke verkoopt de club waarschijnlijk over een paar jaar zodra het een vaste club in het rechterrijtje is. Waardeloos bestuur en Arteta gaat er als puppet in mee. Kan hem niet meer serieus nemen.

8 november 2020 om 20:48

Ik ga PSV kijken. Ook niet om aan te gluren maar altijd beter dan dit.

8 november 2020 om 20:50

PSV speelde prima, denk dat het leuker is als Arsenal vanavond.

8 november 2020 om 20:53

Is ook niet lastig.

8 november 2020 om 21:28

tweede helft weer flink ingezakt.

8 november 2020 om 20:49

Messi komt nog eerder te spelen bij Arsenal dan Ozil.

8 november 2020 om 20:50

Deze is alvast voor na de wedstrijd. #artetaout.

8 november 2020 om 20:54

Kinderachtige reactie lol. Hele tijd aan het zeuren om Willian, denk 10 reacties alleen over hem. Miss moet je een andere club gaan supporten als je niet voor Arsenal wilt zijn.

8 november 2020 om 20:55

Willian is gewoon slecht, dus dat zeuren is terecht.

8 november 2020 om 20:55

Och, daar ben je weer. Slik alles maar, dan komt het wel goed met de club

8 november 2020 om 20:57

Ik vind Willian niet goed maar 10 reacties voor 1 speler? We snappen het wel na 1 of 2 reacties.

8 november 2020 om 20:51

Dit is echt het meest inspiratieloze Arsenal ooit... Wat ben ik jaloers op Chelsea met Ziyech en haat ik Aouar nog te zien bij Lyon

8 november 2020 om 20:56

Zelfs onder Emery (!!) was het combinatievoetbal soms beter. De goals tegen Leicester en Chelsea waren echt geniaal.

8 november 2020 om 21:04

Kom op zeg, onder Emery was het vele malen erger. Toen kregen we 20 kansen tegen per wedstrijd, werden we keihard vernederd in de finale van EL en hadden we het makkelijkste programma en toch wisten we 5de te eindigen.

8 november 2020 om 21:04

Realiteit is dat Arsenal nu evenveel punten heeft als vorig seizoen onder Emery.

8 november 2020 om 21:08

Ja en hadden ze toen ook al gespeeld tegen Liverpool, city, leicester en united?

8 november 2020 om 21:10

Uit tegen Liverpool, thuis Spurs en United uit. Zit niet veel verschil in. Emery had na 8 speelronden 15 punten. Arteta blijft waarschijnlijk steken op 12. Verliest even casual 50 van zijn duels. Emery verloor maar 1. Bovendien zijn de duels die wel zijn gewonnen dit seizoen op Fulham na allemaal zwaarbevochten.

8 november 2020 om 21:13

Zeker wel, spurs thuis is een wereld van verschil met city uit. Dan heb je ook nog leicester erbij. Tot slot heeft Arsenal onder arteta voor het eerst in 5 jaar weer een uitduel van een top 6 ploeg.

8 november 2020 om 21:15

Blijf maar zo naïef zou ik zeggen. Bedek alles met de mantel der liefde. Arteta is het seizoen waardeloos begonnen met betere spelers tot zijn beschikking dan Emery.

8 november 2020 om 21:21

Zo makkelijk zeg, jij wil een coach gewoon echt geen kans geven. Arteta heeft tijd nodig met transfers. Partey en gabriel zijn erg goede aankopen. Nog een creatieve speler en dan kun je het pas beoordelen. Maar dat doen vgm alleen de redelijke mensen. Vergelijk de rampzalige 1,5 jaar van Emery alsjeblieft niet met arteta.

8 november 2020 om 21:22

Arteta zit er al een jaar.

8 november 2020 om 20:52

Arteta is minstens net zo koppig als Wenger. Al het hele seizoen loopt het aanvallend totaal niet, maar hij blijft maar doorgaan met Laca en Willian in de basis. Ik had veel vertrouwen in hem maar dit rare gedrag is echt niet meer uit te leggen.

8 november 2020 om 20:54

Gewoon direct ontslaan. Als hij dit nu doet gaat het ook niet veranderen. Arteta is gehyped omdat hij een paar topduels wist te winnen. Met het huidige materiaal is veel meer mogelijk dan wat Arteta eruit haalt.

8 november 2020 om 20:58

Ik zou een kopje thee nemen en even afkoelen haha . Arteta is op dit moment simpelweg bezig om een basis te maken dat stabiel is. Iets wat een lange tijd mistte. We missen gewoon nu nog een creatieve aanvallende middenvelder. Ik denk dat als je die hebt dat het spel dan een stuk beter gaat worden.

8 november 2020 om 21:01

We missen geen creatieve middenvelder. Hij zit op de tribune. Dat is nou juist het probleem met deze club. Centjes uit China gaan boven het voetballende resultaat. Arteta maakte voor de coronacrisis en de Oeigoeren steevast gebruik van Özil. Dat mag niet meer van het bestuur en nu is er geen creativiteit. Dan moet je als coach ballen hebben en zeggen: "geef me Özil of ik ben weg."

8 november 2020 om 21:02

Je doet echt net alsof Arsenal een topteam heeft. Arsenal heeft allesbehalve een goed elftal. Een topkeeper, een topverdediger, een topmiddenvelder en 1 topaanvaller.

8 november 2020 om 21:04

Arsenal kan gewoon een sterk elftal opstellen.

Leno

Bellerin - Holding (Of wie dan ook) - Gabriel - Tierney

Partey - Xhaka/elneny

Özil

Pepe - Aubameyang - Saka

Geen topteam, maar veel goede spelers met veel potentie.

8 november 2020 om 21:06

Ozil gaat niet meer spelen. Accepteer dat nou maar. Het team is niet slecht maar is echt niet zo goed. Arsenal mist creativiteit. Zodra dat aanwezig is zullen ze beter draaien.

8 november 2020 om 21:07

Ja. Maar je weet dat er niemand gekocht wordt in de winter. Oftewel een heel seizoen zonder aanvallende middenvelder. Dat wordt wederom plek 8 max. Wie wil je dan nog kopen? Club heeft totaal geen aantrekkingskracht meer. Niet meer de charme van Wenger om spelers aan te trekken zoals Auba. Nee, nu staat er een Spaanse coach die vriendjes is met de spelers.

8 november 2020 om 21:07

Pepe kan niks, Holding niet, Xhaka/El Neny niet en Saka geeft ook nog niet altijd thuis. Ozil is al 3 jaar over z'n top. Het is geen fifa.

8 november 2020 om 21:08

Ben het met je eens dat Özil hier van toegevoegde waarde kan zijn, maar de situatie is nu eenmaal zo. Hier heeft Arteta weinig invloed op gehad. Ik ben het ook niet met de situatie eens, maar als je verder kijkt dan zou een Auoar of een Szoboszlai (heeft Arsenal interesse in en gaan hoogstwaarschijnlijk een poging doen om hem in januari te halen) veel aan het spel kunnen veranderen.

8 november 2020 om 21:13

Holding is drama, nu kan ik jou niet meer serieus nemen. #arsenalllzout

8 november 2020 om 21:14

Arsenal gaat echt wel de markt op voor een creatieve speler. Daar ben ik van overtuigd. Dat Arsenal geen aantrekkingskracht meer heeft is ook echt bullshit. Gabriel, saliba en partey zijn gewoon naar Arsenal gekomen terwijl ze naar andere clubs of zelf al bij een betere club spelen. Auba had ook weg kunnen gaan maar bleef.

8 november 2020 om 21:15

Pepe kan niks? Heeft meer talent in zijn teen van Willian.

Inmiddels in 51 duels waarvan de helft basis 11 goals en '12 assists geleverd.

8 november 2020 om 21:17

Twee verdediger uit de Ligue 1 en een onbegrijpelijke move van Partey. Arsenal gaat de markt niet op.

8 november 2020 om 20:54

Jezus Bellerin. Je staat op 3 meter van het doel. Geen verdediger voor je... en je past hem naar de tegenstander. Ook al zo'n infantiele speler. Kan echt niet logisch nadenken.

8 november 2020 om 20:58

Bellerin is ook een rechtsback. Door deze achterlijke opstellingen worden je backs de vrije man en daar zijn ze niet goed genoeg voor. Daarom staan ze back. In een 433 is Bellerin een goede back, die 5x allebei de achterlijntjes aantikt en ruimte maakt. In dit systeem moet het spel van hem komen.

8 november 2020 om 20:59

Betekent niet dat hij perse zo achterlijk hoeft te zijn. Punter die bal gewoon binnen man. Je staat op 3 meter afstand van de keeper.

8 november 2020 om 20:57

100% kans

8 november 2020 om 20:58

Natuurlijk lacazette slechtste spits ter wereld

8 november 2020 om 20:58

En daar is Lacazette die weer een 100% kans mist!! Hup Arsenal hup.

8 november 2020 om 21:17

Daar had Auba moeten staan

8 november 2020 om 20:58

Tierney heeft er zin in, Lacazette heeft het vizier weer niet op scherp

8 november 2020 om 20:58

Lacazette,lol

8 november 2020 om 20:58

Dit is Arteta weer eens aan te rekenen. Zet Auba nou in de punt... Dan is het i.i.g al 1-1 hier.

8 november 2020 om 20:59

Nou... onder Arteta wordt het er dus echt niet beter op. En zoals ik laatst al zei; misschien stiekem wel slechter. Ze lijken een beetje op United, in de zin dat het niet uitmaakt wie je voor de groep zet. Elke coach heeft weer iets koppigs

8 november 2020 om 21:00

En terwijl ik dat plaats gelijk een mooi voorbeeld waarom het niet uit lijkt te maken... spelers presteren gewoon niet

8 november 2020 om 21:02

Of... je stelt Lacazette niet op en zet je beste speler op zijn favoriete positie? De gemist kans van Lacazette heeft er juist alles met de coach te maken.

8 november 2020 om 21:03

Lacazette is dan ook geen Inzaghi. Lacazette moet spelen in een aanvallender machine, waar hij vetrouwen kan op doen door met het spel mee te doen. Door deze achterlijke opstelling speel je als Stoke City, en moet elke kans die je krijgt een doelpunt, zijn. Neemt niet weg dat Laca deze gewoon moest maken natuurlijk.

8 november 2020 om 21:05

Uiteraard, maar als je iedereen op hun favoriete positie zet hou je niet per se een beter team over. Laca is matig, Willian slecht, Nketiah vind ik echt niks, Pepe heeft net nog altijd niet laten zien... wie hou je over?

8 november 2020 om 21:08

Niemand. Xhaka Elneny Holding is ook gewoon niks. Willian ook niet trouwens.

8 november 2020 om 21:08

Heel makkelijk toch. Pepe is wisselvallig, maar scoort relatief veel. Heeft daarnaast veel assists op zijn naam. Zet hem gewoon op rechts. Auba in de punt en dan Saka op links. Dan heb je meteen twee creatieve vleugelspelers. Lacazette , Willian en Nketiah horen op de bank.

8 november 2020 om 21:16

Pepe hoort ook gewoon op de bank.

8 november 2020 om 21:17

Pepe is momenteel de creatiefste speler van de selectie. Heeft samen met vorig seizoen de meeste assists geleverd en daarnaast meer dan 10x gescoord.

8 november 2020 om 21:18

Wie in de plaats van waar Saka nu staat dan?

8 november 2020 om 21:19

Niet. Gewoon 4-3-3 spelen met Gabriel als defensieve leider. Anders eventueel Ainsley.

8 november 2020 om 20:59

Als Auba in de punt stond was het sowieso een goal geweest. Laca kan echt niks meer.

8 november 2020 om 21:02

Ben benieuwd hoeveel kansen hij daar nog maar verprutsen, ik zou nog liever Balogun zien

8 november 2020 om 21:02

Ben benieuwd hoeveel kansen hij daar nog maar verprutsen, ik zou nog liever Balogun zien

8 november 2020 om 21:01

Pepe voor Willian en Dani voor Elneny nu....

8 november 2020 om 21:02

Ga weg met Ceballos. Een draaimolen zonder rendement en een zwakke pass.

8 november 2020 om 21:06

Geen beter alternatief, als hij met de punt naar voor kan spelen kan hij beslissend zijn. Pepe speelt 80% klote en kan ook ineens beslissend zijn. Nu staan we gewoon schaakmat

8 november 2020 om 21:04

En elke keer als hij niet speelt wordt er geroepen om Pepe. Die heeft de bal behandeling van een f-je, maar schijnbaar weet iedereen dat pas weer als hij speelt.

8 november 2020 om 21:04

Ik zou persoonlijk liever naar 4-3-3 gaan en Auba in de spits zien. Saka op linksvoor en Pepe voor Willian op de rechterkant. Dani kan dan voor Laca erin en achter Auba komen

8 november 2020 om 21:02

Waarom staat er trouwens op Vz 'Sako' ipv 'Saka'? Staat er al maanden zo, zou denken dat ze t een keer fixen

8 november 2020 om 21:04

Hoezo maar 3 minuten blessure tijd? var heeft 5 minuten erover gedaan om de 0-1 af te keuren

8 november 2020 om 21:07

Idd

8 november 2020 om 21:05

Creativiteit moet nu komen van Tierney en Bellerin. Logisch dat je niet scoort.

8 november 2020 om 21:07

Tierney legt ze anders wel panklaar neer, die valt weinig te verwijten vandaag

8 november 2020 om 21:18

Eerste keer in tijden. Verder heel veel geklungeld op het middenveld.

8 november 2020 om 21:06

Van mij mag Arteta zijn koffertje inpakken. Keer op keer een matige opstelling. Geen vastigheid in het elftal na bijna een jaar aan het roer. Weigert steevast spelers op hun beste positie te zetten. Stelt non-stop spelers op die nooit een bal goed raken. Ik dacht dat dit een leerling was van Pep... De man die creativiteit boven alles stelt. Nou niet dus.

8 november 2020 om 21:09

Arteta stelt het resultaat boven alles. En dat als coach van Arsenal.

8 november 2020 om 21:19

Dat maakt het toch alleen maar erger? Het resultaat blijft namelijk ook overduidelijk uit.

8 november 2020 om 21:07

Het is inmiddels wel duidelijk dat Arteta een voorliefde heeft voor werkpaarden zonder enige voetballende kwaliteiten. Arsenal is nog nooit zo saai geweest, las net dat ze al 4 uur geen veldgoal hebben gescoord.

8 november 2020 om 21:09

Hemels, dat is beschamend gewoon. Dat heeft nu niks te maken met wel of geen creativiteit maar gewoon laffe tactieken van Arteta.

8 november 2020 om 21:11

Door deze opstelling is er geen ruimte voor creativiteit. Partey, El Neny, Auba en Willian hebben geen goede pass in de benen. De creativiteit moet komen van Bellerin en Tierney. Die jongens zijn niet voor niks backs geworden.

8 november 2020 om 21:07

Het spel is weer niet best en als we dit verliezen is het al de vierde nederlaag dit seizoen na 8 wedstrijden. Zal vast weer te laat wachten met zijn wissels en als die er komen, zal het weer die matige Nketiah zijn.

8 november 2020 om 21:09

Of xhaka voor elneny

8 november 2020 om 21:10

Iets met lood en oud ijzer.

8 november 2020 om 21:10

Rosario is creatiever dan dit hele Arsenal bij elkaar.

8 november 2020 om 21:10

Arsenal stelt me toch keer op keer weer teleur.

8 november 2020 om 21:11

Dat is knap. Dit spel is al zo sinds Wenger weg is.

8 november 2020 om 21:20

Sommige combinaties onder Emery waren wel geniaal. De goal tegen Leicester was om te smullen.

8 november 2020 om 21:22

Ja en die 20 kansen tegen per wedstrijd was ook leuk zeker?

8 november 2020 om 21:23

Liever 20 kansen tegen en met 3-2 verliezen dan dit en met 1-0 nat gaan.

8 november 2020 om 21:43

Ja vind je? Nu ben je defensief tenminste nog goed.

8 november 2020 om 21:45

Ja. Dan is een verlies nog leuker om naar te kijken.

8 november 2020 om 21:13

Lekker Arsenal weer achter. Hopelijk verliezen ze. Justice for Ozil.

8 november 2020 om 21:15

Kijk als je zo speelt en je haalt er nog resultaat uit kan ik er nog mee leven, maar als we dit verliezen zijn we gewoon slechter begonnen dan United. Arteta blijft een rare coach die 343 heeft alleen gewerkt tegen de grote clubs maar het heeft toch totaal geen zin om tegen villa zo verdedigend te spelen. Ozil met partey en elneny achter hem zou ook al een wereld van verschil zijn, en tsja dan die lacazette... Blijf het zeggen een van de slechtste spits van de pl

8 november 2020 om 21:15

Veel te statisch in de omschakeling.. Willian nog niets goeds laten zien, Pepe erin. Dit is ook niet de wedstrijd nog van Elneny die t sterk doet laatste tijd

8 november 2020 om 21:16

Auba kan beter naar een andere team gaan, wat speelt arsenal saai zeg

8 november 2020 om 21:18

Arsenal fans wanneer Pepe speelt: Wat een prutser is het, 70 miljoen weggegooid. Ook Arsenal fans wanneer Pepe niet speelt: Waarom speelt Pepe nou niet, hij kan het verschil maken!

8 november 2020 om 21:19

Haha inderdaad. Die eersten hebben gelijk trouwens.

8 november 2020 om 21:20

Dani voor Partey.................

8 november 2020 om 21:20

Partey eruit??

8 november 2020 om 21:20

Hahahahaha haalt ie z’n beste speler eraf, als hij geen blessure heeft dan is dit de slechtste wissel ooit.

8 november 2020 om 21:21

En dan haalt ie Partey eruit. Hahahhaa. Pffff, het is alsof hij het met opzet doet.

8 november 2020 om 21:25

Rustig maar kerel, Partey heeft een blessure en zit met een ice pack op de bank. Minder schreeuwen aub

8 november 2020 om 21:21

Ik blijf bij mijn stelling dat Arteta mag vertrekken nu Willian mag blijven staan.

8 november 2020 om 21:25

Willian....man man man

8 november 2020 om 21:25

Haha Willian

8 november 2020 om 21:25

Willian mikt m op de cornervlag....

8 november 2020 om 21:25

Mensen die hier dingen beweren over Pepe. Check Willian nu eens en dan Pepe afgelopen wedstrijden (en einde vorig seizoen) Als je niet ziet dat Pepe meer brengt (ondanks zijn vaak slappe balbehandeling) dan kijk je verkeerd denk ik

8 november 2020 om 21:28

Ja als je dat al niet kan zien kijk je met je ogen dicht. Zijn er hier wel een paar.

8 november 2020 om 21:29

Iemand met Willian vergelijken is niet echt een goede maatstaf. Willian die z’n dag heeft maakt het Virgil en Ramos enzo lastig, maar de overige 90% van de wedstrijden kan jij daar net zo goed gaan staan.

8 november 2020 om 21:25

Aardig schot van willian man man man

8 november 2020 om 21:26

Partey heeft last van een blessure hoor ik Engelse commentatoren zeggen. Niet gelijk zo haten zonder weten wat de achterliggende reden is..

8 november 2020 om 21:28

Klopt, hopen dat het meevalt...

8 november 2020 om 21:27

Arsenal al bijna 4 duels geen veldgoal gescoord hahaha.

8 november 2020 om 21:30

Hoeveel overtredingen mogen ze nog maken zonder kaart bij AV? Helft van het team had al geel moeten hebben.

8 november 2020 om 21:31

En weer zo'n idiote variant... het is geen bierteam waar je dit voor de grap kan doen. Laat je ook nog eens Ceballos schieten.. Ja dan scoor je niet.

8 november 2020 om 21:33

En Willian die weer de bal verliest op de middellijn. Holy shit.

8 november 2020 om 21:34

Mag toch hopen dat Arsenal ze nu ook flink om te oren krijgt. Misschien dat Arteta dan een keer wakker wordt. Dit kan toch niet zo...

8 november 2020 om 21:34

De enige die ons enigszins kan helpen de komende wedstrijden is ESR, een enorme druk op die jonge gast

8 november 2020 om 21:36

Alsof ESR iets kan doen aan het probleem. Vond hem in de EL duels niet heel bijzonder.

8 november 2020 om 21:39

Heb je hem gevolgd tijdens zijn uitleenperiode? Of eerder tijdens u23? Hij is de enige die de schakel kan zijn op het middenveld (behalve Ozil, maar die is klaar)

8 november 2020 om 21:46

Neen. Alleen in zijn Caraboa en EL wedstrijden van Arsenal.

8 november 2020 om 21:36

Wie is ESR?

8 november 2020 om 21:37

Emile Smith-Rowe.

8 november 2020 om 21:40

Thanks

8 november 2020 om 21:35

Na een jaar Arteta nog steeds geen spelidee behalve traag opbouwen en mislukt counteren.

8 november 2020 om 21:36

Dat we verdedigend goed staan valt trouwens ook mee. Je hebt 8 wedstrijden gespeeld en maar in 2 wedstrijden de nul gehouden. En je ziet nog steeds dat we soms makkelijk kansen weggeven. Het is meer dat de rest van de teams zo slecht zijn dit seizoen in verdedigen.

8 november 2020 om 21:37

En dat met 5 verdedigers.

8 november 2020 om 21:36

En Holding peert een 100% kans naast. 4 duels geen veldgoal is er bijna.

8 november 2020 om 21:38

Nketiah dat die nog in een Arsenal shirt speelt, kon bij leeds niet eens mee

8 november 2020 om 21:38

Gelukkig komt onze verlosser Nketiah zo het veld in

8 november 2020 om 21:39

En weer een kansloze variant. Inmiddels drie kansrijke vrijetrappen verpest omdat de kleuters graag kunstjes willen doen.. Komaan zeg.

8 november 2020 om 21:40

Ik gun Arteta de overwinning niet eens meer. Als we ook nog winnen leert hij er weer eens niks van en zien we de volgende keer weer Auba op links en Willian op rechts.

8 november 2020 om 21:42

Jij zou PSV gaan kijken toch?

8 november 2020 om 21:43

Ik hoopte ook dat ie dat zou doen maar helaas.

8 november 2020 om 21:46

Twee schermen. Modern hè.

8 november 2020 om 21:44

Ik dacht jij moet wel een klein kind zijn die geen snoep krijgt. Zag ik dat je 25 jaar bent, dan heb je al helemaal een frustrerend leven zeg.

8 november 2020 om 21:58

Wellicht wat minder nadenken dan

8 november 2020 om 22:08

Echt verschrikkelijk die vent.

8 november 2020 om 21:41

Pepe's eerste voorzet gevaarlijker dan Willian in 65 minuten.

8 november 2020 om 21:44

En zijn schot nu ook

8 november 2020 om 21:44

Toen ze wisten dat Aouar niet gehaald kon worden, had Arsenal vol voor Grealish moeten gaan. Hij heeft creativiteit en rendement, en zou wss minder dan Aouar kosten

8 november 2020 om 21:45

Hadden ze het geld niet voor, Grealish zou nog duurder zijn geweest

8 november 2020 om 21:45

Voor Grealish zou je rond de 70-80 miljoen betalen..

8 november 2020 om 21:45

Juist meer, is Engels en enorm belangrijk voor Villa

8 november 2020 om 21:55

Ik dacht dat hij voor zijn verlenging een 1jarig contract had. Dan zou hij niet meer dan 50 mln moeten kosten toch?

8 november 2020 om 21:44

Het lijkt erop dat de spelers met name oefenen op tikkies breed en terug. Dat kunnen ze best aardig

8 november 2020 om 21:44

Pepe is zoveel dreigender dan Willian.

8 november 2020 om 21:45

Absoluut

8 november 2020 om 21:45

Pepe met een goed schot, net naast! Dat mensen durven te beweren dat Willian beter is of even goed..

8 november 2020 om 21:46

De enige die Willian nog over Pepe kiest is Arteta volgens mij, Pepe begint steeds beter z'n draai te vinden.

8 november 2020 om 21:50

Die houden zich nu weer eens stil. Pepe is bij vlagen geniaal en altijd dreigend.

8 november 2020 om 22:09

Pepe is een mediocre speler die geen 70 mil waard is. Dat hij beter is dan Willian maakt ‘m niet ineens een erg goede speler.

8 november 2020 om 21:47

Wat een amateurbende dit

8 november 2020 om 21:47

0-2. Goed verdedigt weer. Staan twee aanvallers tegen zes van Arsenal.

8 november 2020 om 21:47

Over en uit.

8 november 2020 om 21:48

Arteta out por favor.

8 november 2020 om 21:48

Wauw 2-0

8 november 2020 om 21:48

Over en uit Arsenal mag zich gaan schamen

8 november 2020 om 21:49

En bijna de 0-3. Bal van de lijn gehaald. Offensief niks creëren omdat er alleen maar defensieve spelers staan en dan toch zo verdedigen. Dat moet je ook maar kunnen!

8 november 2020 om 21:49

Dit soort goals vallen ook echt tegen arsenal hahaha

8 november 2020 om 21:49

En dan is de overwinning op United in één klap veel minder waard...

8 november 2020 om 21:49

Je kunt bijna zeggen dat top 4 er niet meer in gaat zitten of ben ik dan te negatief?

8 november 2020 om 21:51

Dat was ik ook al niet meer vanuit gegaan... Top 6 word al lastig met dit spel

8 november 2020 om 21:50

Aston Villa gewoon de betere ploeg, mooie tweede goal ook.

8 november 2020 om 21:51

Eerste goal was ook prima. Derde goal ook sterk gespeeld. Snijden door de defensie heen.

8 november 2020 om 21:56

Eerste goal was prima maar niet erg mooi door het slecht meelopen van Saka en hik raakte hem zelf ook. Tweede waren gewoon perfecte passes, ik gun Villa dit wel. Alles valt op zijn plek bij hun tot nu.

8 november 2020 om 21:50

Game. Over.

8 november 2020 om 21:50

8 potjes gespeeld 4 gewonnnen 4 verloren maar 9 doelpunten arterta mag opwieberen alleen maar verdedigend spelen dit is niet het dna van Arsenal

8 november 2020 om 21:50

0-3 hahaha. Waaaardeloze club.

8 november 2020 om 21:50

Wow...

8 november 2020 om 21:51

Aston Villa gaat wel lekker, spelen sterk tegen de 'topteams, ja Arsenal valt daar volgens velen niet meer onder' (liverpool afgeslacht, nu Arsenal thuis makkelijk de baas).

8 november 2020 om 21:51

je ziet het dat Arteta ervaring tekort komt hij was maar assistent van Pep en gelijk wordt hij hoofdtrainer van zon Groote team hij kan het niet aan, wat hij heeft geleerd can Pep is steeds van achter opbouwen met kepper en aanvallend niks, hij moet worden ontslagen is genoeg zelfs Emery deed beter die half jaartje dan wat Arteta laat zien

8 november 2020 om 21:51

0-3 lol

8 november 2020 om 21:51

Pijnlijk

8 november 2020 om 21:51

Watkinss on fireeee wow haha

8 november 2020 om 21:51

Martinez met een pre assist ook echt

8 november 2020 om 21:55

Echt een heerlijke keeper zeg

8 november 2020 om 21:58

Wellicht een goede voor Arsenal?

8 november 2020 om 22:11

Ik snap niet dat martinez niet de voorkeur kreeg boven Leno...

8 november 2020 om 21:51

Lekkere spits hoor die Watkins, houdt de bal ook goed vast maar kan dus ook afmaken en een actie met zijn snelheid.

8 november 2020 om 21:51

Ik kan niet meer kijken, te pijnlijk dit

8 november 2020 om 21:53

Dat stadium ben ik allang voorbij.

8 november 2020 om 21:51

Wanneer komt arterta derachter dat 343 een kansloze opstellig is

8 november 2020 om 21:53

In 2026 in de championship

8 november 2020 om 21:52

Lol en ik dacht dat Arsenal op z'n minst een goede verdediging had.. 0-3 thuis..

8 november 2020 om 21:52

Geweldig van Villa. Spelen ook gewoon erg leuk en slopen Arsenal gewoon.

8 november 2020 om 21:54

Dit Arsenal slopen is ook niet lastig meer. Staat ineens een bizar hoge lijn zonder dat aanvallend druk wordt gezet. Tactisch klopt er helemaal niks van.

8 november 2020 om 21:52

De hashtags zullen overal wel gaan verschijnen nu. 4 duels geen veldgoal gemaakt. Inmiddels de helft van de duels verloren.

8 november 2020 om 21:52

Partey is in de winter weer weg

8 november 2020 om 21:54

Ruilen voor Pogba?

8 november 2020 om 22:00

Ik vind het zielig voor Partey, maar elke week naar Pogba moeten kijken weegt daar niet tegenop

8 november 2020 om 21:53

Dus...ben je nog steeds te negatief of een neppe fan als je Arteta eruit wilt hebben? Want het ziet er steeds slechter en slechter uit.

8 november 2020 om 21:54

Ik vraag me af of een andere trainer er meer uit zou kunnen halen. Deze selectie is op zoveel plekken gewoon middelmatig. Daarbij ontbreekt er creativiteit op het middenveld.

8 november 2020 om 21:57

Ik weet het is matig wat er staat, en geen creatieve middenvelder helpt ook niet echt. Maar hij is er al een jaar en het spel ziet er voor geen meter uit. Southampton speelt zelfs leuker voetbal en die hebben een mindere selectie. Kom op, thuis 0-3 tegen Villa is beschamend gewoon en geen enkele schot op doel !

8 november 2020 om 22:03

Als de juiste spelers nou een keer 5 wedstrijden op rij op de juiste plek worden neergezet... Arteta heeft volgens mij nog nooit 3 duels op rij dezelfde 11 opgesteld.

8 november 2020 om 21:55

Ik wil hem tot na de winterstop de kans geven.wanneer er een aanvallende middenvelder gekocht is en hij eindelijk kan overstappen naar de 433. Daarna wil ik hem pas echt beoordelen, dit wil hij zelf ook niet spelen.

8 november 2020 om 21:58

Inderdaad, denk dat we het dan pas daadwerkelijk kunnen beoordelen. Omdat hij dan ‘zijn’ transfers binnen heeft.

8 november 2020 om 22:10

Spelers verkooen lukt ze niet omdat deze dagen niemand nog die middelmaat wilt hebben. En weer 60 miljoen ophoesten zal er volgens de FFP regels ook wel niet inzitten.

8 november 2020 om 22:03

Vgm heeft niemand die verwachting. Mensen willen vgm alleen vermaakt worden of iig bravoure zien. Zelfs met de laagst mogelijke verwachting kan je haast niet blij zijn met dit spel

8 november 2020 om 22:08

Deze reactie is op een inmiddels verwijderde reactie vgm

8 november 2020 om 21:53

Triest triest triest
Ik ga maar eens een xtra dikke hiya roken

8 november 2020 om 21:59

Hahahah leukste opmerking die ik zie vandaag

8 november 2020 om 22:01

Haha zet hem op he, maak er wat van.

8 november 2020 om 21:54

Speelt Grealish nou gewoon zonder scheendekkers? Met dit glibberveld?

8 november 2020 om 21:55

Altijd

8 november 2020 om 21:59

Is een trent als je grote kuiten hebt bijna zonder sok of scheenbeschemers speelt kijk maar naar Depay of Brobbey

8 november 2020 om 22:01

Eigenlijk zou de scheidsrechter er iets van moeten zeggen. Een minne trap en zijn carriere kan voorbij zijn omdat hij er graag nonchalant bij loopt.

8 november 2020 om 21:55

Zei toch de 1-0 op man utd, zegt meer over man utd dan arsenal. Arsenal is gewoon bar slecht, al vanaf begin van seizoen. Geen 1 wedstrijd met overtuiging gespeeld. Veel duels verliezen, trage baltempo, geen creaties. Noem maar op. Seizoen is al klaar voor de gunners, ze mogen weer richten op EL, maximaal haalbaar.

8 november 2020 om 21:57

De tweede Spanjaard binnen één jaar die hopelijk vertrekt bij Arsenal.

8 november 2020 om 21:58

je ziet Arteta denken hij heeft geen benul wat hij kan doen en veranderen om spel naar zich toe te trekken, hij is te onervaren dat is duidelijk dit is te hoog gegrepen voor hem en hij blijft zelfde fouten maken zo als Emery, steeds zelfde formaat spelen en zelfde speler inplaats andere een kans geven die beter doen

8 november 2020 om 21:59

Wat dacht je van, een juiste formatie en de juiste spelers opstellen? Tegen het bestuur zeggen dat hij Özil gewoon wil opstellen?

8 november 2020 om 22:03

hij is geen trainer zeg ik je, hoe kan je als trainer luisteren naar bestuur die bepalen toch niet wie wel en niet speelt, als hij vertrouwen had in Ozil had hij voor hem moeten vechten en voor zijn speler moeten staan. hij had dan beter gezegd ik neem ontslag als jullie wat te zeggen hebben over zijn speler hij moet bepalen wie wel en niet speelt en niet het bestuur

8 november 2020 om 22:04

Mee eens. Gaf ik zojuist ook al aan. Özil speelde namelijk veel onder Arteta voor het Oeigoeren probleem. Maar Arteta is als coach nog nat achter de oren en durft dat gewoon niet.

8 november 2020 om 22:09

eerlijk ik zie Emery patroon in Arteta die wist het ook niet en maakte vaak fouten met steeds zelfde slechte spelers laten spelen. als hij volgende wedstrijd tegen leeds het zelfde spel speelt dan moet Arteta maar weg word echt niet beter

8 november 2020 om 22:02

Die Southgate moet toch wel de slechtste bondscoach ooit zijn (wb zijn mening over Grealish). Of zou die jongen ooit wat met zn vrouw hebben gedaan?

De wedstrijd is afgelopen. Het is niet meer mogelijk om te reageren.

Wedstrijdverslag

Aston Villa trakteert ook Arsenal op beschamend pak slaag
Na Liverpool (7-2, in oktober) heeft ook Arsenal een forse nederlaag geleden tegen Aston Villa. The Villans, waar Anwar El Ghazi als invaller binnen de lijnen kwam, wonnen in het Emirates Stadium met maar liefst 0-3, door een eigen doelpunt van Bukayo Saka en twee treffers van Ollie Watkins. Lees verder

0 fans
Aanvaller, 24 jaar
X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren