0
1
Deze wedstrijd is gespeeld.
Status: Deze wedstrijd is gespeeld.
Competitie: Premier League
Datum: Zondag 25 oktober 2020
Tijd: 20:15 uur
Scheidsrechter: C. Pawson
Stadion: Emirates Stadium (London)
Toeschouwers: 0
Opstellingen en wedstrijdverloop
Live meepraten
Leden op Voetbalzone kunnen tijdens de wedstrijd live meepraten.
25 oktober 2020 om 19:17

Eindelijk een wedstrijd die ik volledig kan zien!

25 oktober 2020 om 19:21

Dan hoop ik voor jou op een mooie pot! Geniet ervan!

25 oktober 2020 om 19:37

Bedankt Jopie!

25 oktober 2020 om 19:38

Helaas zend ziggo de eerste half uur niet uit.

25 oktober 2020 om 19:40

Ik heb een aanvullend Sport abonnement dus ik mag hopen van wel

25 oktober 2020 om 19:43

Net gekeken. Ziggo sport Docu zend wel de hele match uit. We hebben geluk.

25 oktober 2020 om 19:48

Goed om te weten Gozku

25 oktober 2020 om 19:17

Lekkere afsluiting van het weekend zo'n premier league potje met twee sneltreinen voorin bij beide ploegen. Edit: zie nu dat Vardy op de bank zit bij Leicester. Jammer! Maar met Maddison staat er alsnog een fantastische speler voorin natuurlijk.

25 oktober 2020 om 19:28

Die zit niet op de bank ook toch? Is geblesseerd

25 oktober 2020 om 19:29

Ow, wel op de bank idd

25 oktober 2020 om 19:19

4-3-3, eindelijk. Wel jammer dat Lacazette dan spits is, vooral als je hem donderdag zag zien prutsen.

25 oktober 2020 om 19:26

Had je dan liever nketiah gehad ipv laca of liever pepe en dan saka links. Pepe, eddie en laca brengen alle 3 niet wat je hoopt dus in mijn optiek lood om oud ijzer.

25 oktober 2020 om 19:30

Dat laatste, ben het zo met je eens. Misschien helaas toch maar weer gaan kijken naar een goede flankspeler of spits aangezien Arteta Aubameyang op links prefereert.

25 oktober 2020 om 19:36

Ik zou wel martinelli in de spits willen zien. Maar ja, voor hij weer helemaal fit is ben je ook al maanden veder. Ik vind het wel jammer van pepe dat hij niet consistenter kan zijn. Hij heeft een fantastisch schot en een goede actie. Hoe hij wedstrijden kan beslissen met naar binnen trekken en met links afmaken. Erg jammer en dat voor 80 miljoen.

25 oktober 2020 om 19:40

Liever Nketiah? God nee. Laca altijd boven Nketiah.

25 oktober 2020 om 20:00

Waren waarschijnlijk toch beter af geweest met zaha. Al speelt auba altijd links dus dat is misschien ook niet de oplossing. Ik zou ook graag martinelli weer zien, maar dat is toch ook meer een linksbuiten dan een spits. En ik vind eigenlijk auba op links ook gewoon ijzersterk

25 oktober 2020 om 19:19

Weer een interessante opstelling van Arsenal, nu neem ik aan wel echt een 4-3-3 want anders ineens een 3-5-2 systeem wat we nooit echt gespeeld hebben dus ik hoop en denk weer 4-3-3

25 oktober 2020 om 19:20

Dit lijkt gewoon een 433 met de beste basis.

25 oktober 2020 om 19:22

Eindelijk een goede opstelling! Goed om te zien dat partey in de basis staat. Als ik kijk naar de basis van leicester dan moet dit toch echt gewonnen worden.

25 oktober 2020 om 19:24

Geen Vardy in de basis gelukkig! Die man scoort altijd tegen ons.

25 oktober 2020 om 19:28

Die is geblesseerd gelukkig

25 oktober 2020 om 19:28

Haha inderdaad! Scheelt een hele boel.

25 oktober 2020 om 19:22

Benieuwd of dit middenveld werkt. Geen van de spelers kan met een dribbel of steekpas iets creeeren, behalve Ceballos n beetje, en allemaal spelen ze vrij laag op het veld en met weinig diepgang. Wel mooi dat Arteta nu 433 speelt

25 oktober 2020 om 19:23

Opzich prima opstelling, al had ik persoonlijk pepe ipv laca gekozen. Hopelijk creëren we eens flink wat kansen! Heb er wel zin in

25 oktober 2020 om 19:23

Prima opstelling, pepe brengt ook niks dus liever saka op rechts dan pepe. Als we vanavond winnen staan hebben we weer de volledige aansluiting. COYG

25 oktober 2020 om 19:39

Pepe heeft elke wedstrijd wel een paar momenten van genialiteit. Heb je meer aan dan Laca.

25 oktober 2020 om 19:41

Saka links, Auba in de spits en Pepe rechts gewoon. Of met Martinelli wanneer hij weer fit is. Ben Auba op de flanken eerlijk gezegd echt beu. Hoop op termijn eigenlijk echt op Zaha bij Arsenal.

25 oktober 2020 om 19:43

Precies TheMagician. Vind het echt verschrikkelijk dat Arteta pertinent weigert hem in de spits te zetten.. Zelfs fking Willian werd daar eerder neergezet. Slaat echt nergens op...

25 oktober 2020 om 19:44

Ik ook. Het is niet alsof Lacazette in de buurt komt van Auba's niveau. Dan was het te overwegen.

25 oktober 2020 om 19:46

Vind ook dat we wat creativiteit en 'dribbels' verliezen door Auba op de flank te zetten. Tja, als Martinelli maar de voorkeur krijgt op Laca wanneer hij weer mag meedoen.

25 oktober 2020 om 19:49

Martinelli wordt ook vaak op de vleugel geposteerd. Het is de vraag wat Arteta in hem ziet; vleugel of '9'.

25 oktober 2020 om 19:49

Zelfs voordat Martinelli geblesseerd raakte kreeg Nketiah nog de voorkeur boven hem. Onbegrijpelijk.

25 oktober 2020 om 19:50

Inderdaad destijds kreeg Nketiah kansen op de 9 maar Martinelli niet. Vond ik toen ook vreemd. Zie persoonlijk in hem meer een spits dan een flankspeler. Is nu ook echt echt breed geworden.

25 oktober 2020 om 19:58

Ben benieuwd inderdaad. Ik persoonlijk vind Martinelli toch meer een 9, omdat hij daar veel onvoorspelbaarder kan zijn.

25 oktober 2020 om 20:03

Ben het wel met jullie eens, al vind ik dat laca net zoveel luckie goals meepikt dan dat pepe goeie acties heeft. Ik vind t allebei niet goed genoeg. Maar we moeten het er mee doen. Vind auba op links net zo gevaarlijk als in de spits hoor

25 oktober 2020 om 20:08

Auba zelf deels wel Clock End, maar als ploeg niet. Je hebt redelijk wat oké tot zeer goede vleugelspelers. Je hebt 1 wereldspits en 1 oké spits. Door die wereldspits op de flank te zetten speel je continu met 1 oké spits of 1 matige spits (Nketiah) en slechts 1 van je flankspelers. Gewoon tactisch raar dus.

25 oktober 2020 om 20:20

Saka links oké. Maar wie rechts dan? Vind zowel pepe als willian niet voldoen. En ook nelson niet en martinelli is geblesseerd

25 oktober 2020 om 19:55

Prima opstelling? Op luiz en Bellerin na staat er pure middelmaat, ik snap niet waarom Arsenal niet gewoon vol voor Kums van VVV is gegaan. Samen met Luiz staat er dan een ijzersterk blok verder zou ik altijd voor Ozil gaan aangezien Leno niet goed genoeg is

25 oktober 2020 om 19:25

Het is toch wel jammer om te zien dat Ünder zijn laatste kans in een top competitie op deze manier verknalt. Het zal niet lang duren voordat die jongen weer terug is bij Basaksehir in de Turkse competitie. Triest.

25 oktober 2020 om 19:37

Geef hem nog een beetje tijd, hij heeft pas 60 minuten gespeeld voor Leicester, dat is te vroeg om hem al af te schrijven.

25 oktober 2020 om 19:39

Zijn 'laatste kans in een topcompetitie' dan nog. Wat een ongelofelijk impulsieve reactie.

25 oktober 2020 om 20:11

Vergelijk de huidige Cengiz met de Cengiz van AS Roma in zijn eerste jaar. Let vooral op zijn fysiek. Je zult snel begrijpen wat ik bedoel.

25 oktober 2020 om 19:38

Leicester mist echt veel spelers, maar liefst 4 basisspelers zoals Vardy, Ndidi, Pereira, Soyuncu. Arsenal moet hier winnen.

25 oktober 2020 om 19:39

Saliba? Geblesseerd of zelfs niet in de kern?

25 oktober 2020 om 19:45

Arteta heeft een paar weken aangegeven dat Saliba nog niet klaar is voor het grote werk. Dat zegt wel genoeg over Saliba helaas als spelers zoals Holding, Luiz, Mustafi en Mari wel aan spelen toekomen. Is natuurlijk nog een aankoop van Unai Emery...

25 oktober 2020 om 19:45

Ik snap echt niet wat wij nu met Saliba doen eigenlijk.. Verhuur is niet gelukt, Championship verhuur kan niet meer (was ook waardeloos geweest) en Europa League is hij niet ingeschreven... Wie bedenkt dit in hemelsnaam?

25 oktober 2020 om 19:47

Waarom zou dat wat zeggen Arsenallz? Pre season leek Saliba helemaal niet slecht. Toen was het privé omstandigheden (terecht) en nu is hij opeens niet goed genoeg? En hoe denk je dat hij ooit goed genoeg gaat worden als hij niet speelt? Niet in de EL en niet eens als sub in de competitie. Verhuur aan een championship club zou echt in en in triest zijn, wat overigens ook pas kan in de winterperiode..

25 oktober 2020 om 19:48

Arteta wil hem in januari verhuren. Hij heeft aangegeven dat zijn verhuur vorig seizoen niet een gelukte transitie is gebleken door blessures en corona. Oftewel; Saliba is er volgens Arteta bij lange na nog niet klaar voor, Gabriel werd bijvoorbeeld meteen in de basis gezet.

25 oktober 2020 om 19:49

Was het nu Orstein of Fabrizio die recent zei dat Saliba dit seizoen nog echte kansen zou krijgen? Nieuw land, nieuwe taal, betere competitie, grotere ploeg en het verlies van zijn moeder... Ik blijf gewoon vertrouwen hebben in Arteta omtrent 'saliba'.

25 oktober 2020 om 19:50

Omdat die verdedigers niet echt een bijzonder hoog niveau aantikken en je Saliba voor 30 miljoen hebt gekocht. Ik zou zeggen; zie mijn bericht op Themagician met de rechtstreekse quotes van Arteta.

25 oktober 2020 om 19:51

Ja en dan Arsenallz? Tot februari dus niet spelen, is dat zeer nuttig? Lijkt mij sterk. En in februari verhuren aan wie? Hij moet beter worden volgens Arteta, waar gaat hij dat worden dan in februari? Op championship niveau wordt je niet bepaald beter. Allemaal leuk zo'n plan, maar getuigd van weinig flexibiliteit. Als hij tot februari dus geen enkele minuut speelt, gaat hij sowieso niet beter worden...

25 oktober 2020 om 19:53

Vriend - ik quote alleen Arteta. Hoef je mij niet om aan te vallen.

25 oktober 2020 om 19:56

Dat snap ik, maar jij gebruikt dit quote om het niveau van Saliba te beschrijven. Dat vind ik bijzonder. Ik zie die quote als reden om vraagtekens te zetten bij de handelswijze van Arteta omtrent deze speler. Want dit zijn gewoon erg vage redenen en vreemde beslissingen.

25 oktober 2020 om 19:40

Leicester mist toch nogal wat mensen, Soyuncu, Pereira en Ndidi zijn toch normaal gezien allemaal basisspelers.

25 oktober 2020 om 19:40

Ik hoop zo dat Arsenal verliest, 1) omdat een goeie vriend van mij een heleboel geld misloopt en 2) ik ben zelf voor VVV Venlo dus vanzelfsprekend tegen Arsenal

25 oktober 2020 om 19:42

Wat? Vanwaar deze logica ?

25 oktober 2020 om 19:44

Huh?

25 oktober 2020 om 19:45

Oh ja dat is waar ook. Er heerst een eeuwe oude rivaliteit tussen de twee clubs. Als sinds mensenheugenis.

25 oktober 2020 om 20:02

Lange Frans, is that you?

25 oktober 2020 om 19:44

Mooie opstelling van Arsenal. Had misschien gewoon Laca gebankt en Saliba minstens op de bank gezet, maar al bij al tevreden. Partey's eerste echte test.

25 oktober 2020 om 19:46

Saliba wordt waarschijnlijk eerder verhuurd dan dat ie op de bank komt te zitten: Arteta said: “He had year last where Arsenal essentially loaned him to Saint-Etienne and that was a transition year for him.

“for many reasons, that wasn’t the transition year that he needed because he had a lot of injuries, he had some personal issues and obviously with Covid and the French league getting cancelled, he didn’t have that year, so he needs that year of transition.

“He needs that year of transition and we are trying to make the right decisions for him to make the best possible year of transition for him to have the player we want for our future.”

25 oktober 2020 om 19:50

Allemaal slap gepraat Arsenallz.. Verhuur kan pas in de winter en waar wil je hem aan verhuren? Championship ploeg heb je he-le-maal niks aan en midden in het seizoen gaat een huurspeler daar niet spelen.. Nu schrijf je hem niet in voor de EL, laat je hem in de beker niet spelen en zit hij in de competitie niet bij de selectie. Denk je dan dat hij magisch gezien opeens wel beter zou worden zonder speeltijd? Wat ik overigens ook gewoon onzin vind, want het enige waarop wij nu kunnen beoordelen dat hij nog niet voldoet is het woord van Arteta...

25 oktober 2020 om 19:51

Tja. Als jij de woorden van de eindverantwoordelijk afdoet als slap gepraat is dat jouw probleem. Ik zeg nergens dat ik Arteta hierin steun. Ik heb hem één duel in pre-season zien spelen en vond hem prima.

25 oktober 2020 om 19:53

Het feit dat hij niet eens werd ingeschreven bij de EL vind ik echt heel raar. Is hij nu echt niet goed genoeg om te spelen tegen Dundalk, Rapid Wien en Molde? Neen toch. Gewoon onzin.

25 oktober 2020 om 19:55

Maar dat is het dan toch juist Arsenallz? Wij hebben beide Saliba zien spelen en vonden hem beide prima. Toen was er sprake van een verhuur terug naar Frankrijk vanwege privé omstandigheden. Prima. Dat ging om wonderbaarlijke redenen niet door. En nu? Nu laten wij hem verpieteren op de tribune tot aan februari. Dan kan Arteta dit wel zeggen, maar dat vind ik dan heel vreemd. Arteta doet het goed, maar is natuurlijk niet onschendbaar of wat dan ook. Kritiek mag en is in deze gewoon terecht. Het zijn gewoon erg vreemde keuzes. Alsof Saliba beter gaat worden van 5 maanden niet spelen en daarna misschien maximaal 6 maanden spelen bij een club op lager niveau...

25 oktober 2020 om 19:50

Als je dan Xhaka en Partey op het middenveld ziet staan, mis je wel de tijden van Rosicky en Fabregas zeg... Hopelijk komt Arsenal weer terug aan de top met Arteta.

25 oktober 2020 om 19:52

Rosicky en Cesc speelden niet naast elkaar centraal op het middenveld. Geen idee waarom je zo nostalgisch doet over een speler die 80% van de tijd geblesseerd was trouwens. Ik verlang namelijk eerder terug naar Cazorla.

25 oktober 2020 om 19:55

Of prime Ozil. Partey was echt een heel goede transfer, maar we blijven iemand als Aouar nodig hebben. Iemand die echt echt creatief is. Met Xhaka, Ceballos, Partey en Aouar (3 van de 4 afhankelijk van de tegenstander) zou Arsenal gewoon een van de beste middenvelders van de competitie hebben.

25 oktober 2020 om 20:05

Het ging me meer om twee middenvelders. Ik vond Rosicky echt een stylist pur sang, prachtige speler om naar te kijken als hij speelde. Want dat was niet vaak inderdaad. Partey is wel een goede speler overigens.

25 oktober 2020 om 20:06

Aouar zou een fantastische aankoop zijn inderdaad!

25 oktober 2020 om 20:02

Pepe kan ook beter opzoek naar een nieuwe club. Krijgt amper kansen en totaal geen vertrouwen van Arteta.

25 oktober 2020 om 20:43

Idd

25 oktober 2020 om 20:53

Pepe moet gevoed worden met creativiteit/nummer 10. Die heeft Arsenal momenteel niet, waardoor Pepe niet weg gestoken kan worden. Arsenal zou i.i.g. dom zijn om Pepe weg te doen

25 oktober 2020 om 20:02

Vind het irritant dat Pépé weer niet start. Krijgt nooit 2 wedstrijden achter elkaar het vetrouwen. Er is ook geen reden om Laca in de basis te zetten, en je beste spits weer op de flank te posteren. Houdt het ooit op met Auba op links?

25 oktober 2020 om 20:07

Ben het met je eens dat Aubazoeka beter in de spits kan staan, maar zolang hij scoort vanaf de flank gaat Arteta hem niet snel ergens anders neerzetten

25 oktober 2020 om 20:07

Kaarten pakker bij city?

25 oktober 2020 om 20:09

Goede opstelling! Eindelijk weer eens een 433. Ceballos moet iets meer naar voren spelen neem ik aan.

25 oktober 2020 om 20:10

Wat is er met Nelsson gebeurt?

25 oktober 2020 om 20:14

Lichte hamstringblessure

25 oktober 2020 om 20:12

Nou even kijken of de VAR iets leuks heeft vandaag voor Arsenal, ben erg benieuwd...

25 oktober 2020 om 20:13

Word er zo moe van dat mensen klagen dat Auba op de flank staat. Het is toch duidelijk waarom dat is? Vanaf de zijkant kan hij makkelijk naar binnen trekken en zijn schot af krijgen, word niet constant door 2-3 man gedekt. Hij kan niet zoals Lacazette de bal vasthouden en het spel verbinden. En als je in de spits staat kun je moeilijk de sprint naar de goal zetten omdat de afstand veel kleiner is. Auba vanaf links staat al 2 seizoenen zo en al 2 seizoenen een van de beste doelpuntenmakers van de PL.

25 oktober 2020 om 20:16

Lacazette voert zijn taken niet eens goed uit. "spel verbinden". Doet Lacazette dat in jouw ogen?

25 oktober 2020 om 20:17

Bijna achter, Leno toch

25 oktober 2020 om 20:19

Nou... als dit al hinderlijk buitenspel is.

25 oktober 2020 om 20:21

Heb het al gezegt de var en scheids gaan ons vandaag nekken.

25 oktober 2020 om 20:26

Dit was niet onterecht. Heel hard, maar niet onterecht.

25 oktober 2020 om 20:30

Is het begin we gaan zien wat ons te wachten staat.

25 oktober 2020 om 20:20

Lacazette is defensief oerdom

25 oktober 2020 om 20:21

Terecht offside he, maar Schmeichel ging die bal echt nimmer nooit pakken. Jammer. Goed van Laca.

25 oktober 2020 om 20:22

Jammer van die afgekeurde goal

25 oktober 2020 om 20:24

Wat een kansloze vrije trap zo, zo doorzichtig allemaal.

25 oktober 2020 om 20:26

Bacary Saka... oh my

25 oktober 2020 om 21:05

Ja echt slecht, en Xhaka noemt hij Tierney...beweert met droge ogen dat niemand nog de 3 punten verdient terwijl Leicester als figurant meedoet tegenover Arsenal

25 oktober 2020 om 20:27

Bellerin jonge

25 oktober 2020 om 20:27

Heerlijke ingreep van Evans, die gast is de echte topper achterin bij Leicester

25 oktober 2020 om 20:27

Dat moest de 1-0 zijn. Hector handel iets sneller arghhh

25 oktober 2020 om 20:29

Doet ie nooit.

25 oktober 2020 om 20:27

Bellerin heeft daar veel te veel tijd nodig

25 oktober 2020 om 20:29

Eerste kwartier zijn we de betere ploeg, nu snel die goal maken

25 oktober 2020 om 20:30

Bellerin zijn aanname was helaas niet perfect, daardoor had hij meer tijd nodig.

25 oktober 2020 om 20:30

Ceballos moet van die corners afblijven. Die zijn zo vaak te slecht.

25 oktober 2020 om 20:33

Özil moet op de plek van Ceballos. Is niet creatief genoeg als aanvallende middenvelder helaas.

25 oktober 2020 om 20:37

Komen zeker creativiteit te kort. Hoop zo dat we aouar nog halen in januari

25 oktober 2020 om 20:35

De commentator is belabberd met namen, Saka Xaka noemen. Saka's voornaam is niet Bacary, dat is de voornaam van Sagna. Partey spreekt hij ook steeds weer anders uit.

25 oktober 2020 om 20:36

Partey begint matig, zie nog geen verschil tussen hem en Elneny.

25 oktober 2020 om 20:48

Matig????? Wat doet ie fout

25 oktober 2020 om 20:36

Je bent veel beter dan leicester op dit moment maak snel de 1-0

25 oktober 2020 om 20:38

Lacazette speelt goed tot nu toe.

25 oktober 2020 om 20:38

Auba op rechts is een misdaad....

25 oktober 2020 om 20:44

Lacazette heeft weer eens 3 miljoen kansen nodig.

25 oktober 2020 om 20:44

Daar is de misser van lacazette duurde al lang

25 oktober 2020 om 20:44

Die moet gewoon hangen

25 oktober 2020 om 20:45

Luiz strooit met ballen alsof het niks is

25 oktober 2020 om 20:45

Laca laca laca ongelofelijk slecht

25 oktober 2020 om 20:45

David Luiz creëert wel veel voor ons zeg. Lacazette waardeloos gekopt..

25 oktober 2020 om 20:45

Wat een kans van Laca

25 oktober 2020 om 20:47

VAR momentje graag

25 oktober 2020 om 20:47

In Nederland kan je hier rood voor krijgen. Wat een idiote tackle.

25 oktober 2020 om 20:48

Dat was toch wel oranje.

25 oktober 2020 om 20:49

Mag je gewoon rood voor geven. Arsenal krijgt ze zo vaak genoeg tegen.

25 oktober 2020 om 20:48

Tierney speelt goed!

25 oktober 2020 om 20:48

Wissel Dani nou eens. Die vent is zo waardeloos bezig. Staat daar voor het voetballend vermogen maar is de slechtste voetballer op het veld.

25 oktober 2020 om 20:51

Wie wil je daarvoor in de plaats? Willock lijkt mij niet. Ik zou zeggen Pépé erin en dan saka op 10. 1 van de weinige opties.

25 oktober 2020 om 20:49

Ceballos da's al de 5e x dat ie de bal zo inleverde

25 oktober 2020 om 20:49

Hij geeft 10x aan dat tierney buitenspel staat, terwijl hij niet eens in de 16 staat???

25 oktober 2020 om 20:50

Hij zag de 3 van de 34 van Xhaka... Slechte commentator

25 oktober 2020 om 20:56

Ja vreselijke commentaar dit

25 oktober 2020 om 20:50

Ik hoop toch zo op Auba in de punt

25 oktober 2020 om 20:50

Eigenlijk mocht die goal echt wel tellen. Staat echt niet voor Schmeichel of zo. Eerder ernaast.

25 oktober 2020 om 20:52

Klopt. Onterecht afgekeurd imo. Schmeichel zou er sowieso niet bij zijn gekomen en het is niet alsof Xhaka ervoor zorgt dat hij niet kan duiken.

25 oktober 2020 om 20:51

Heerlijk om te zien hoe ze gebruik maken van de lange passes van Xhaka, Luiz en Partey. Tierney die constant gevaarlijke voorzetten geeft. Lacazette mocht er al 1 in hebben liggen hoor.

25 oktober 2020 om 20:51

Die commentator van Ziggo is wederom een drama, hoe kan je zo iemand in dienst nemen...

25 oktober 2020 om 20:51

Als je niet met 1-0 de rust in gaat krijg je de deksel vanzelf op de neus.

25 oktober 2020 om 20:52

Ik zie in de replays niet echt waarom die goal nou afgekeurd is.... Kasper liep weg van Xhaka en was totaal kansloos daar.

25 oktober 2020 om 20:53

Arsenal heeft elke keer de VAR tegen. Alleen moment met Gabriel was lucky. Verder alle beslissingen in ons nadeel. In twee competitieduels nu al overduidelijk benadeeld. Ook al zo tegen Liverpool.

25 oktober 2020 om 20:53

Mijn god haal Laca er gewoon af in de rust.

25 oktober 2020 om 20:53

Die aanname van Saka..prachtig, jammer dan weer van het vervolg

25 oktober 2020 om 20:53

Deze basis elf van leicester doet mij eerder denken aan een degradatie kandidaat. Er zit niks bijzonders tussen met uitzondering van madisson.

25 oktober 2020 om 20:57

Tielemans, Praet, Mendy en Kasper zijn allen goede spelers.

25 oktober 2020 om 20:53

Lacazette wel leuk dat ie heletijd jaagt, maar een spits moet gewoon scoren. En zo zie je maar weer als auba niet scoort winnen we niet.

25 oktober 2020 om 20:54

Die fofana is goed zeg, gaat leicester veel plezier aan beleven.

25 oktober 2020 om 20:54

Zet Auba nu maar in de punt, dan worden er een keer kansen afgemaakt. Laca gaat zo nog even 4 kansen verpesten, het zij door zijn aanname, of hij mist de bal ofzo.

25 oktober 2020 om 20:55

Auba op rechts, wie verzint zoiets pffffff

25 oktober 2020 om 20:55

Het is weer wat tandeloos, qua veldspel heel aardig maar zodra het echt moet.....

25 oktober 2020 om 20:55

Verleng gelijk de contract van Saka en geef hem gelijk een verbeterde contract.

25 oktober 2020 om 21:04

Is al gebeurd in de zomer

25 oktober 2020 om 20:55

pfff Luiz, ga lekker het schot van Auba blokkeren.... Zoveel domme spelers in het tenue van Arsenal.

25 oktober 2020 om 20:56

Auba moet in feite uitwijken naar de flank zodat Laca in het centrum elke kans kan verprutsen.

25 oktober 2020 om 20:59

En dan ook nog naar rechts zodat ie niet eens naar binnen kan kappen en schieten.

25 oktober 2020 om 20:56

Hoe is de 1e helft? Kan 2e pas inschakelen..

25 oktober 2020 om 20:57

We zijn veel beter, maar vooral omdat leicester gewoon niks doet. Alleen we creëren veel te weinig

25 oktober 2020 om 21:04

We creëren best wel maar niets word afgemaakt.

25 oktober 2020 om 21:12

1 kopkans die erin moest van laca ja en verder loopt het steeds mis op de eindpass. Tegen dit dramatische leicester hadden we al 5 100% kansen moeten creëren

25 oktober 2020 om 20:58

Leicester leunt achterover en Arsenal verpest al hun kansen. Vooral Laca had echt wel mogen scoren.

25 oktober 2020 om 20:57

Ik zie nu alweer dat Dani de vorige keer gewoon in bloedvorm was. Is nu weer dezelfde speler als het begin van vorig seizoen. Speler die eindeloos draait met een matige passing.

25 oktober 2020 om 21:00

Hij is gewoon echt geen 10

25 oktober 2020 om 21:01

Hij is ook gewoon geen bijzondere voetballer. Soort C variant van Santi nu. Zet dan Saka op tien en Pepe op de vleugel. Arteta is in dat opzicht ook echt beroerd bezig.

25 oktober 2020 om 20:57

Saka...

25 oktober 2020 om 20:58

Xhaka en Gabriel spelen zeer sterk. Partey moet echt wat meer gaan domineren en verder naar voren spelen.

25 oktober 2020 om 20:58

Pfff mooi gespeeld

25 oktober 2020 om 20:58

Goed niveau ook deze wedstrijd

25 oktober 2020 om 21:00

Bizar dat Arsenal 0x heeft gescoord. Een speler zoals Pepe is nu nodig. Laca eruit en Auba in de punt, Pepe op rechts en je wint met 2/3-0.

25 oktober 2020 om 21:02

Idd, Pepe tegen Fuchs.... Dat zou perfect zijn

25 oktober 2020 om 21:03

Gaat Arteta niet doen. Ben nu al klaar met zijn wisselbeleid.

25 oktober 2020 om 21:06

Er zijn maar weinig trainers die op tijd wisselen, het is net alsof ze een ongeschreven regel hebben om pas in de 70ste minuut te vervangen

25 oktober 2020 om 21:08

Emery durfde dan wel weer heel vaak te wisselen 45ste minuut. Hoh wat mis ik hem

25 oktober 2020 om 21:01

Wat is die verslaggever irritant zeg. Eerst zegt ie telkens de verkeerde namen en daarnaast kraakt hij Arsenal constant af

25 oktober 2020 om 21:02

90% van de Ziggo commentator kijkt niet eens voetbal.

25 oktober 2020 om 21:05

Ja stoor me er ook mateloos aan

25 oktober 2020 om 21:01

Veel te statisch allemaal

25 oktober 2020 om 21:03

Nou Arteta. Wisselen (!). Commentator zegt dat niemand recht heeft op 3 punten? Hoepel op zeg. Als Laca kan voetballen is het 1-0. Als de goal niet onterecht werd afgekeurd was het ook 1-0.

25 oktober 2020 om 21:11

Had gemakkelijk 1-0 geweest kunnen zijn inderdaad.

25 oktober 2020 om 21:03

Frustrerend om niet al 1-0 voor te staan.

25 oktober 2020 om 21:05

Boring Arsenal, even more boring Leicester. Echt heel leuk dat we zo weinig weggeven onder Arteta maar hij moet echt durven iets meer risico's te nemen. Ceballos eruit voor Pepe. Saka op het middenveld, Pepe rechts, Auba links. Later Laca eruit voor Willian/nketiah. Arteta moet ook Partey meer taken geven. Alle drie de middenvelders laat hij gewoon verdedigen en simpele ballen geven. Niets van risico. Hoh wat mis ik Coquelin, Cazorla, Ozil.

25 oktober 2020 om 21:12

Willian is geblesseerd.

25 oktober 2020 om 21:18

Hoh Nketiah dan zou je denken maar daar heb ik ook niet echt vertrouwen in. Kopt die binnentikker van Laca dan wel dan weer binnen. We zien wel. Reiss Nelson moest ie gewoon meegepakt hebben.

25 oktober 2020 om 21:24

Nketiah zou er niet eens staan.

25 oktober 2020 om 21:10

Ceballos, Lacazette, Bellerin en Auba spelen best matig. Tierney, Xhaka, Saka, Gabriel en Luiz spelen goed.

25 oktober 2020 om 21:13

Ik vind Bellerin goed spelen. Auba amper gezien. Laca moet z'n kansen afmaken, veldspel is wel goed. Ceballos leverde toch een paar simpele ballen in.

25 oktober 2020 om 21:16

Hoh was echt aan het twijfelen omtrent Bellerin. Met die lange bal van Luiz (?) moest hij echt beter gedaan hebben. Kon gemakkelijk 1-0 geweest zijn. Moest eigenlijk.

25 oktober 2020 om 21:17

Was een erg moeilijke aanname en kon denk ik iets sneller handelen, verder vind ik hem sterk spelen

25 oktober 2020 om 21:14

Gabriel is echt beastmode

25 oktober 2020 om 21:16

Een van de beste transfers van de transfer periode. Voor zo weinig gehaald ook nog.

25 oktober 2020 om 21:13

Laca mag eruit, Pepe erin en ceballos verdient het op dit moment niet om boven Elneny verkozen te worden

25 oktober 2020 om 21:13

Verdedigend staan we enorm goed, maar aanvallend is er gewoon niets. Ik zou Xhaka of Ceballos eraf halen en Pepe op RW, Auba naar LW, en Saka op het middenveld zetten.

25 oktober 2020 om 21:19

Zo Ja, maar dan wel ceballos eraf en xhaka laten staan. Dani speelt dramatisch momenteel

25 oktober 2020 om 21:23

Mag ook wel als je met 6 verdedigers speelt.

25 oktober 2020 om 21:17

Kan me niet schelen of Lacazette nog scoort, gast is weer eens bezig en Aubameyang loopt ergens te kloten op het middenveld. En dat gaat voorlopig toch niet veranderen. Weet niet wat zijn obsessie met Lacazette is, maar veel ga je er niet uithalen.

25 oktober 2020 om 21:17

Auba op de flank kan, maar dan wel op de linkerflank en niet op de rechterkant.

25 oktober 2020 om 21:19

Arsenal zou wel een goede nummer 10 met een steekbal kunnen gebruiken

25 oktober 2020 om 21:21

Ai ai ai

25 oktober 2020 om 21:21

De enige man met een drang naar voren gaat eraf nu

25 oktober 2020 om 21:21

O gut.. Mustafi.

25 oktober 2020 om 21:25

Mustafi was de beste verdediger tot corona stop onder Arteta.

25 oktober 2020 om 21:22

Verdomme Luiz had nu net een heel goeie wedstrijd.

25 oktober 2020 om 21:24

Mee eens. Geniale lange ballen.

25 oktober 2020 om 21:24

Leicester 0,0 intentie om te voetballen, Arsenal kan gewoon niet

25 oktober 2020 om 21:24

Mustafi erin, ohoh.. Lacazette moet er snel uit, pepe erin. Auba in de spits

25 oktober 2020 om 21:25

lekker schoppen Leicester. Doe normaal zeg.

25 oktober 2020 om 21:25

Ik ben bang dat hij eerder Willock gaat brengen dan Pepe :-(

25 oktober 2020 om 21:27

pepe was in de rust al aan het warmlopen dus denk dat hij wel komt. Minuut 88 ofzo.

25 oktober 2020 om 21:26

laat Dani nou van die setpieces afblijven... Die vent raakt die ballen altijd veeel te slap.

25 oktober 2020 om 21:27

Maddisson denkt fissa

25 oktober 2020 om 21:28

Fofana heeft Saka dus geblesseerd getrapt. Was ook een gore trap. Pawson laat teveel toe.

25 oktober 2020 om 21:29

Lacazette moet ook stoppen met dat agressieve meeverdedigen. Tweede keer deze match dat hij een gevaarlijke vrije trap weggeeft. Gigantisch domme speler. Heeft echt het IQ van een kleuter soms.

25 oktober 2020 om 21:29

Och, de scheids gaat ook weer tegenwerken. Dit word nog een lange 2e helft

25 oktober 2020 om 21:30

Och ja daar geef je dan geel voor Pawson. Dan is dat van Fuchs donkerrood. Commentator is niet serieus te nemen. Zo anti- Arsenal als de pest.

25 oktober 2020 om 21:31

Is altijd zo bij deze commentator. Zit me al tijden kapot te ergeren..

25 oktober 2020 om 21:31

Niet normaal idd, was een overtreding op laca

25 oktober 2020 om 21:32

Wat voor reden zou iemand hebben om anti Arsenal te zijn? Bij Sierd met z’n vervelende Atletico fetish snap ik de motivatie nog om steeds Real af te zeiken, maar ik kan me moeilijk voorstellen dat deze man pro Tottenham is..?

25 oktober 2020 om 21:36

Ik heb geen idee waarom. Maar het is helaas wel zo.

25 oktober 2020 om 21:31

Ik heb dus echt niet het gevoel dat we dit gaan winnen

25 oktober 2020 om 21:33

Gaat Arsenal ook niet. Vardy komt zo en die maakt last second de 0-1.

25 oktober 2020 om 21:31

Hoe kan je hier geel voor geven?? En natuurlijk volgens de commentator terecht bestraft. Wat een grap

25 oktober 2020 om 21:31

Wat zegt die commentator nou haha. Laca keek omhoog naar de bal. 0 opzet

25 oktober 2020 om 21:32

Kom op Leicester, win van deze vieze club. Justice for Ozil!!

25 oktober 2020 om 21:33

Pepe voor Saka, wat jammer Ceballos is degene die er echt vanaf moet maar ja Saka heeft wel wat pijntjes

25 oktober 2020 om 21:34

Dit is idd een vieze schwalbe. Valt al voor Hector hem raakt.

25 oktober 2020 om 21:35

Maar Bellerin is niet slim om zo scheef in te sliden met al geel op zak

25 oktober 2020 om 21:36

oerdom zelfs.

25 oktober 2020 om 21:35

Nee or, Hector had rood moeten hebben. Vraag maar aan de verslaggever🤪

25 oktober 2020 om 21:34

Bellerin speelt wel echt met vuur

25 oktober 2020 om 21:35

Voor die duikel had die vent wel geel mogen krijgen.

25 oktober 2020 om 21:34

Ik zou alsnog Bellerin wisselen trouwens. Veel te veel risico genomen.

25 oktober 2020 om 21:35

Mooie duik en meneer de commentator vindt t weer een overtreding

25 oktober 2020 om 21:40

Die vent is vroeger waarschijnlijk gepest door iemand in een Arsenal shirt.

25 oktober 2020 om 21:35

Die commentator moet naar de brillenzaak met zijn wel de man niet de bal... was een hendig opzichtige valpartij

25 oktober 2020 om 21:36

Nou, daar komt Hector heel goed weg zeg

25 oktober 2020 om 21:36

Het wordt toch echt frustrerend dit, ga nu eens wisselen Arteta

25 oktober 2020 om 21:37

Partey mag ook wel een keer wat laten zien. Net alsof hij niet meedoet. 0,0 drang naar voren. Slechte balaannames.

25 oktober 2020 om 21:39

Partey is toch ook niet de man naar wie je moet willen kijken in zo’n pot? Zo lang Leicester zo ongevaarlijk blijft doet hij het prima, het zijn de creatievelingen die wat moeten bedenken

25 oktober 2020 om 21:37

Dit wordt een bloedeloze 0-0

25 oktober 2020 om 21:38

Was Ancelotti nu maar de coach van Arsenal. Arteta presteert het om keer op keer dezelfde fouten te maken.

25 oktober 2020 om 21:44

Had ie gelijk James mee kunnen nemen. Arsenal voetbalt leuk mee tegen de toppers maar lijkt het tegen geparkeerde dubbeldekkers niet echt te weten

25 oktober 2020 om 21:38

Haalt ie z’n enige goeie speler eraf

25 oktober 2020 om 21:38

Wrm pepe voor Saka...... en niet pepe voor laca en dan auba in de spits

25 oktober 2020 om 21:38

Saka jammer maar moest wel. Wel de enige creativiteit is nu weg.

25 oktober 2020 om 21:39

Pepe voor Saka. Arteta echt wtf

25 oktober 2020 om 21:42

Saka geblesseerd

25 oktober 2020 om 21:42

Had pijn Saka door die overtreding

25 oktober 2020 om 21:44

Saka lijkt geblesseerd te zijn geraakt bij die tik van Fofona, niet uit luxe gewisseld.

25 oktober 2020 om 21:40

Tis toch bedroevend dat je tegen DIT leicester amper een kans creëert. Je kan verdomme de top 4 binnen denderen en dan speel je alsof t een zomeravondpotje is. Zo klote om elke x weer met goede hoop te gaan zitten voor een goede pot en weer zo teleurgesteld te worden

25 oktober 2020 om 21:42

Same old Arsenal. Zodra de weg omhoog in zicht is lekker choken.

25 oktober 2020 om 21:44

Klopt

25 oktober 2020 om 21:44

Dat je nog met goede hoop een wedstrijd ingaat. Die hoop had ik nog in de laatste 2 jaar onder Wenger toen het al echt slecht was. Eigenlijk onder Ljunberg, Emery en nu Arteta elke wedstrijd met 0 verwachtingen de wedstrijd in.
En zelfs dan vallen de wedstrijden stiekem nog tegen

25 oktober 2020 om 21:51

Ze vallen tegen omdat je stiekem toch goede hoop hebt

25 oktober 2020 om 21:41

Ohhhhhh Bellerin

25 oktober 2020 om 21:41

Bellerin neemt hem lekker maar er staat geen clown op goal

25 oktober 2020 om 21:42

Met andere woorden; natuurlijk had die gezeten tegen Kepa

25 oktober 2020 om 21:45

Ik denk zelfs dat Kepa deze had gehad, hij was recht op de keeper's hoofd af.

25 oktober 2020 om 21:49

Onderschat mighty Kepa niet, die vindt ergens wel een manier om hem dan via z’n linker neushelft alsnog binnen te laten knikkeren

25 oktober 2020 om 21:42

Mustafi... wtf man. Geen enkele druk en dan zo passen.

25 oktober 2020 om 21:43

Dissonanten zijn Partey, Laca en Dani.

25 oktober 2020 om 21:43

Spelen net of we 4-0 voorstaan of zo'n verplicht oefenpotje in de zomer... pfff

25 oktober 2020 om 21:43

Wie tf is “Partij”?

25 oktober 2020 om 21:44

De neef van Barkleeeij

25 oktober 2020 om 21:51

Haha geniaal

25 oktober 2020 om 21:45

Commentator wordt oprecht geil van Vardy, wat een trieste vent.

25 oktober 2020 om 21:46

Arsenal is aanvallend nog nooit zo saai geweest.

25 oktober 2020 om 21:48

Je onderschat begin jaren 90.

25 oktober 2020 om 21:49

En dat terwijl ze Özil onder contract hebben staan. Helaas speelt Arteta lekker mee met de directie.

25 oktober 2020 om 21:50

Boring Arsenal is coming back

25 oktober 2020 om 21:48

Waarom kreeg Mendy hier nu geel?

25 oktober 2020 om 21:48

Was Evans. Commentator moet je niet geloven.

25 oktober 2020 om 21:51

Ah. Nog steeds heb ik geen idee wat er aan de hand was.

25 oktober 2020 om 21:48

Dit gaat een 0-0 worden of last second deksel op de neus terwijl je dit Leicester met 3-0 op moet rollen.

25 oktober 2020 om 21:49

Het is echt bizar dat je nog niet gescoord hebt, ik zie het alweer gebeuren dat Arsenal de laatste 5 minuten 1 tegen krijgt

25 oktober 2020 om 21:50

Laca eruit pls

25 oktober 2020 om 21:50

Fofona lijkt de hele wedstrijd wel Bambi op het ijs zeg...

25 oktober 2020 om 21:50

Beide teams doen geen moeite. Nee joh, waarom zou je.

25 oktober 2020 om 21:51

Arteta zou een keer de beste spelers op hun beste/favoriete plek neer moeten zetten. Lekker Auba in de punt en gaan met die banaan.

25 oktober 2020 om 21:51

Nou Auba was je hiervoor bij Arsenal gebleven? -_-

25 oktober 2020 om 21:53

Als Arteta zo doorgaat mag hij van mij ook weg. Ben er wel klaar mee. Oprotten ermee.

25 oktober 2020 om 21:53

Zeker mee eens

25 oktober 2020 om 21:55

Je mag blij zijn met Arteta, met een andere coach was het dramatischer geweest. Arsenal's selectie is gewoon zuur en karakterloos.

25 oktober 2020 om 21:53

Tuurlijk.....

25 oktober 2020 om 21:53

Waardeloze club. Arteta mag van mij oprotten.

25 oktober 2020 om 21:53

Jahooor wat is het weer voorspelbaar dit

25 oktober 2020 om 21:53

Vardy.. hoe dan

25 oktober 2020 om 21:53

Echt wat een verschrikking dit, Xhaka kan ook ECHT NIET MEER, DRAMA DRAMA DRAMA

25 oktober 2020 om 21:53

Zat eraan te komen...

25 oktober 2020 om 21:53

Ik wist het word helemaal gek van dit Arsenal Je staat bekend om je prachtige aanvallen en nu kan je niks klaar maken tegen dit matige leicester

25 oktober 2020 om 21:56

Dat prachtige spel kwam door spelers zoals Fabregas, Cazorla en Özil. Creatieve mensen. Die zijn er niet meer en worden ook niet gekocht.

25 oktober 2020 om 22:04

Hoe zit het trouwens met Özil? Is het definitief over of gaat het er nog van komen. Hij speelt onder Arteta ook niet.

25 oktober 2020 om 22:06

Definitief over. Arteta gebruikt hem voor de coronabreak nog wel, maar de directie wil hem niet meer in het shirt van Arsenal zien. O.a. omdat özil opkwam voor mensenrechten van de Oeigoeren.

25 oktober 2020 om 21:53

Hahahaha Arsenal dit kan je niet menen, dit moet toch de saaiste ploeg uit de pl zijn. Arteta zit volledig verkeerd

25 oktober 2020 om 21:53

En jawel hoor.

25 oktober 2020 om 21:54

Heerlijk Vardy 0-1

25 oktober 2020 om 21:54

Ongelooflijk dit zeg...

25 oktober 2020 om 21:54

Watveen shitzooi dit

25 oktober 2020 om 21:54

Top hoor. Wat een lafbakken joh. Alleen maar rondtikken voor niks.

25 oktober 2020 om 21:55

Ook goed gedaan door Partey te kopen. 50 miljoen en 200k salaris per week. Maar een aanvallende middenvelder dan? Als je Partey had gekocht met een aanvallende middenvelder top, maar hier heb je dus niks aan.

25 oktober 2020 om 21:56

En met die 50 mil had je Aoaur kunnen kopen. Maar nee, een kopie van Xhaka is belangrijker want dan kan je nog vaker een bal terugpassen.

25 oktober 2020 om 22:02

Kopie van Elneny eerder.

25 oktober 2020 om 22:03

Elneny is nog beter gezien zijn pass op Bellerin laatst. Voetballend voegt hij meer toe.

25 oktober 2020 om 21:59

Er ontbreekt nog steeds creativiteit binnen dit elftal. Aouar erbij zou echt top zijn, ze hadden de prijs van Lyon gwn moeten betalen

25 oktober 2020 om 21:55

Onze el Salvador Nketiah is er... heuj. Kijk ik ook weer een keer een hele wedstrijd. Same old trash. Arteta faalt opnieuw. 3 wedstrijden in de competitie verloren op rij. Lucky win tegen Rapid Wien. Arteta is geen haar beter dan Unai.

25 oktober 2020 om 22:01

Arteta heeft geen creativiteit in het elftal. Hij moet de kans krijgen met Aouar.

25 oktober 2020 om 22:02

Arteta had kunnen zeggen dat hij perse Aouar wilde hebben en geen Partey.

25 oktober 2020 om 21:56

Zag je aankomen dit

25 oktober 2020 om 21:56

Wannabe ozil mag ook gaan opdonderen zie liever de echte ozil

25 oktober 2020 om 21:57

Bedoel je Ceballos?

25 oktober 2020 om 21:58

Ja ofc

25 oktober 2020 om 21:59

Ja, die is echt overschat. Wat een nietsnut.

25 oktober 2020 om 21:56

echt jammer dit echt een typische 0-0 wedstrijd was dit dus verwacht dat er niet meer gescoord gaat worden

25 oktober 2020 om 21:57

Wat een seizoensstart. Zowel Lampard, Ole en Arteta krijgen hier en daar alweer de #out over zich heen, Pep gaat ook een roemloos seizoen tegemoet, Klopp krijgt 7-2 billenkoek, Mourinho krijgt het Spursy niet uit Spurs.. hoe kan iedereen nu tegelijk zo k*t beginnen?😂

25 oktober 2020 om 22:00

Zeg dat wel. Chaos voorbereiding? Tussen interland periodes? Drukke schema met veel blessures? Maar het is opvallend idd.

25 oktober 2020 om 22:05

Denk dat die lege stadions nu ook wel een rol spelen. Ik zie nu niks van een slotoffensief en met 40k fans erachter was die er vast wel gekomen. Zelfde voor de clasico gisteren, ik heb nooit echt het gevoel gehad dat Barca terug zou komen na die pingel terwijl Camp Nou met publiek toch altijd wel voor gekke dingen kan zorgen

25 oktober 2020 om 21:57

En nu komt er ineens wel wat urgentie in het spel van Arsenal? Alsof 0-0 thuis tegen Leicester en de kans om met wisnt op 1 punt van de leiding te komen niet genoeg motiverend was?

25 oktober 2020 om 21:57

Je kan toch ook niet met zo'n middenveld spelen en verwachten dat die aanvallend wat gaan doen

25 oktober 2020 om 21:58

Het veldspel van Arsenal is zo slecht. Nul lopende mensen en iedereen met het gezicht naar de bal. De 2 middenvelders die moeten opbouwen staan beide totaal onaanspeelbaar op het veld. Zak eens terug, haal die bal op en voetbal vanuit dieper. Werkelijk iedereen staat constant hetzelfde en dan alleen in de voeten aangespeeld worden en terug kaatsen. Hoe moeilijk kan het zijn om een team te laten voetballen

25 oktober 2020 om 21:58

Gezeik op Arteta slaat nergens op. Met een andere coach was het veel slechter geweest. Arsenal's selectie is gewoon matig en karakterloos.

25 oktober 2020 om 21:58

Of je zet Özil op 10, Auba in de punt en je team is ineens veel beter.

25 oktober 2020 om 22:07

Maar Ozil maakt Chinezen boos en dat kost Arsenal centjes dus dat kan niet

25 oktober 2020 om 22:08

Klopt. En centjes, daar gaat het om voor Kroenke en Co. Lekker geld harken maar niks investeren.

25 oktober 2020 om 21:58

Ceballos. Meest waardeloze speler die ik in tijden heb gezien. Je ziet alles bij die vent aankomen. Nagenoeg elke pass is te slap. Elke corner en vrije trap van hem komt niet aan. Draait vaak dertig keer om zijn as maar kan absoluut niks. En dat is de vervanger van Mesut Özil. Een grootheid. Kansloos bestuur en Arteta is evengoed een loser door er zo in mee te gaan. Mag hopen dat ze nu weer lekker 10e worden.

25 oktober 2020 om 22:02

zie je niet dat hij niet kan doen wat hij doet komt door dat xhaka en partey daar staat en hij moet steeds vanaf de rechterkant komen, hij is op zijn best als hij steefa bal van achter haalt en spel kan maken en vandaag doet hij totaal niet omdat hij op verkeerde kant speelt en xhaka moet bal halen en die weet geen raad mee

25 oktober 2020 om 22:03

Juist. Omdat Partey en Xhaka daar staan moet Ceballos elke bal te slap inspelen.

25 oktober 2020 om 22:05

daarom schreef ik bij me andere bericht dat hij niet mrr xhaka moet spelen maar met een aanvalende speler zo als willock meer naar voren

25 oktober 2020 om 22:06

Bambi Willock. Heeft totaal geen composure.

25 oktober 2020 om 21:58

Kansen die je in de eerste helft krijgt maak je niet af, vervolgens de deksel op de neus. Steeds weer hetzelfde dit

25 oktober 2020 om 21:59

Arteta moet nog veel leren zo zie je aan een onervaren trainer, je haalt partey binnen en je speelt met hem en xhaka op het middeveld kom op dat kan je niet doen en je ziet dat ceb niet zijn spel kan spelen schaam je, durf niks aanvallend en speelt met verkeerde spelers. hopelijk leerr hij om zonder xhaka te spelen maar mrt een aanvallende spelee zo als Willock, Anders Arteta ook maat deruit

25 oktober 2020 om 21:59

Jaa 1-0 Justice for Ozil, Justice for de 54 ontslagen, justitce for bergkamp

25 oktober 2020 om 22:00

Waarom Bergkamp, heb ik iets gemist?

25 oktober 2020 om 21:59

Rechterrijtje lonkt!

25 oktober 2020 om 21:59

Kijk nu al uit naar de dag waarop Arteta vertrekt. Kan beter bij Stoke betonvoetbal gaan spelen.

25 oktober 2020 om 22:00

Spaanse Tony Pulis

25 oktober 2020 om 22:04

Elke wedstrijd minimaal 6 defensieve spelers opgesteld tot nu toe.

25 oktober 2020 om 22:02

Hahaha jij bent echt een grap

25 oktober 2020 om 22:04

Nepfans

25 oktober 2020 om 22:04

Jij bent zo'n fan die alles maar slikt hè.

25 oktober 2020 om 22:00

Volgende duel tegen United wordt ook 100% een verliespartij. Dus dan sta je weer ergens op de 15e plek. Daar waar Arsenal hoort.

25 oktober 2020 om 22:03

Lol United doet het nog slechter dan jullie

25 oktober 2020 om 22:00

Vervolgens wordt er ook totaal niet aangezet om in ieder geval een punt binnen te slepen... Wat is dit ontzettend frustrerend

25 oktober 2020 om 22:00

Wat schandalig om hem zo tegen te krijgen zeg... Xhaka... Wat speel jij slecht zeg. Ook Ceballos geen schim van zich zelf laten zien. Kan Partey nog retour? Xhaka en Ceballos kunnen echt niet in een ander systeem spelen zo te zien.

25 oktober 2020 om 22:02

Xhaka speelt goed. Under is niet eens zijn man.

25 oktober 2020 om 22:04

zit je wel na de wedstrijd te kijken? Xhaka goed? come on xhaka doet niks dan steeds bal naae achtee spelen in plaays vooruit te kijken

25 oktober 2020 om 22:04

Dat is Partey.

25 oktober 2020 om 22:04

Ik zit eerder te kijken naar mustafi. Die laat gabriel gewoon met 2 man staan. Toen de bal voor kwam was mustafi pas bij de 16

25 oktober 2020 om 22:09

hij moet met ceb spelen naast hem partey en voor die 2 Willock hij moet willock kans geven en niet met 3 middevelder spelen die niet durven vooruit te spelen

25 oktober 2020 om 22:00

Tierney eruit is ook iets wat ik totaal niet snap, al het gevaar kwam over de linker kant

25 oktober 2020 om 22:00

Geen Özil hoop dat ze net zo lang punten verspelen tot dat ze er achter komen dat Özil had moeten spelen.

25 oktober 2020 om 22:01

Dit team schreeuwt om Özil.. maar nee. Özil kwam op voor mensenrechten in China waardoor Arsenal minder populair werd daar. Dat is natuurlijk het belangrijkste. centjes harken en het team verwaarlozen. Kroenke en co. maken de club volledig kapot.

25 oktober 2020 om 22:04

Ozil zal het verschil niet maken. Je hebt een nieuwe jongere versie nodig die meer honger heeft naar succes.

25 oktober 2020 om 22:05

Ze hadden Aouar kunnen kopen in plaats van Partey. Dat is gewoon een equivalent van Elneny. Elneny heeft zelfs nog een betere pass in de benen.

25 oktober 2020 om 22:08

Je hebt zeker gelijk 070 maar zolang ze Ozil niet vervangen blijft hij onze beste 10. Doe dat dan eerst voordat je hem zo hard passeert

25 oktober 2020 om 22:02

Dat lacazette en ceballos 90 minuten mogen aanklooien op het veld...... arterta denkt alleen aan verdedigenen wat auba zag in zijn plan is me een raadsel

25 oktober 2020 om 22:05

Tonnen per week? Dat is wat ie zag.

25 oktober 2020 om 22:03

Je kan mij niet vertellen dat ozil minder is dan wat hier rondloopt, man wat is dat allemaal saai

25 oktober 2020 om 22:04

Ik werd verliefd op een club die voor mooi voetbal stond. Veel frustrerende tijden, echt te veel. Maar toch kon ik nog wel genieten. Maar bij deze Arsenal? Gewoon een depressie krijg je ervan.

25 oktober 2020 om 22:04

Haha, jullie zijn allemaal kansloos. Eerst euforie met Arteta en nu kan ie niks. Hij kon nooit iets. Dit is de speler waarvan Mourinho zei dat als hij de bal heeft ze lekker rustig aan kunnen doen omdat er toch 0 dreiging vanaf komt.

25 oktober 2020 om 22:05

Nketiah is nog dommer dan lacazette en hoe in godsnaam kan je met 3 spitsen spelen

25 oktober 2020 om 22:05

Mustafi is echt snel hahaha.

25 oktober 2020 om 22:07

'Ga maar, ga maar' kon je ook echt niet eerser zeggen.

25 oktober 2020 om 22:08

Weer verloren. Het spel was kansloos. De opstelling ook weer met Laca in de spits. Hartelijk dank Arteta. Ben benieuwd welke club je volgende zomer contracteert na je ontslag.

25 oktober 2020 om 22:08

Ik zal nooit begrijpen dat je dan nog één corner hebt om eventueel nog een punt te pakken, en dat je hem dan niet eens voorbij de eerste paal krijgt. En daar betaal je dan miljoenen voor

25 oktober 2020 om 22:27

Man u, aston villa, leeds, wolves zijn de komende tegenstanders. Die gaan gehakt maken van dit Arsenal. Ongelooflijk, het leek vanaf minuut 1 dat ze voor 1 punt spelen! Helemaal geen creativiteit, ze dachten letterlijk dat de goal uit de lucht zal vallen. Arsenal gaat zeker meestrijden, niet voor CL voetbal maar onderaan de streep. Rond kerst staan ze 20+ achter de top4. En terecht ook!

De wedstrijd is afgelopen. Het is niet meer mogelijk om te reageren.

Wedstrijdverslag

Jamie Vardy doet Arsenal ook als invaller voor de elfde keer veel pijn
Arsenal is zondag in de Premier League tegen een 0-1 nederlaag aangelopen tegen Leicester City. Het was Jamie Vardy die het duel in het Emirates Stadium uit balans bracht. Door de nederlaag zakt Arsenal met negen punten uit zes wedstrijden naar de tiende plaats in de Premier League. Lees verder

5 fans
Middenvelder, 23 jaar
X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren