0
1
Deze wedstrijd is gespeeld.
Status: Deze wedstrijd is gespeeld.
Competitie: Friendlies
Datum: Woensdag 7 oktober 2020
Tijd: 20:45 uur
Scheidsrechter: S. Jovanović
Stadion: Johan Cruijff Arena (Amsterdam)
Toeschouwers: 0
Opstellingen en wedstrijdverloop
Live meepraten
Leden op Voetbalzone kunnen tijdens de wedstrijd live meepraten.
7 oktober 2020 om 19:50

Ben heel benieuwd naar Wijndal, hoop dat hij z'n kans pakt vandaag want de linksback positie bij Oranje is echt armoedig met centrale verdedigers die er moeten spelen. Daarnaast ook interessant om te zien of vd Beek vandaag wel een toegevoegde waarde kan hebben, z'n interlandcarriã¨re is tot nu toe vrij teleurstellend dus ik hoop niet dat Wijnaldum weer eens voor hem van z'n positie is gehaald.

7 oktober 2020 om 20:11

Want Wijnaldum is per se een 10? Daar speelt hij ook bij Liverpool zeker?

7 oktober 2020 om 20:34

Liverpool speelt zonder 10, maar met drie box-to-box middenvelders, dat gaan we ws bij Oranje niet doen, zeker niet met de spelers die we nu hebben.

7 oktober 2020 om 20:40

Dit is toch geen Liverpool maar het Nederlands elftal? Daar heeft Wijnaldum als 10 geweldige wedstrijden gespeeld onder Koeman, dus laat hem daar lekker staan.

7 oktober 2020 om 19:54

Wat een bagger opstelling, maar gelukkig is het maar vriendschappelijk

7 oktober 2020 om 19:58

Ben benieuwd naar het middenveld met Koopmeiners, Donny en Gini. Vind twee laatstgenoemden niet echt complementair aan elkaar maar zie dat vanavond graag gelogenstraft worden. Ben ook benieuwd naar Berghuis. Kijken of hij het ook kan laten zien op een wat hoger niveau. Van Babel verwacht ik niks meer.

7 oktober 2020 om 20:21

Mexico heeft toch een aardig ploegje staan hoor. Denk dat Frank dit ‘oefenwedstrijdje’ beter wat serieuzer kan nemen want als Nederland verliest zie ik de media alweer losgaan

7 oktober 2020 om 20:24

Met Babel erin neemt mijn motivatie meteen af om überhaupt te gaan kijken maar tja.. Oranje he..

7 oktober 2020 om 20:26

Babel , dat hij al bij selectie zat verbaasde me maar in basis?

7 oktober 2020 om 20:29

Staat in de basis omdat ze 6 wissels hebben

7 oktober 2020 om 20:32

Al hadden ze 11 wissels. Babel heeft geen recht op speelminuten. In de toekomst heb je sowieso niks meer aan hem dus waarom moet Frank hem erbij hebben. Neem dan een talentje mee en stel die op waar je later tenminste nog wat aan hebt

7 oktober 2020 om 20:30

Staat die serieus in de basis? Wat een grap zeg. Laat lekker jongens er aan ruiken iig dan. Doe dan net zo goed Stengs in de basis bij wijze van

7 oktober 2020 om 20:32

Er staan anders genoeg debutanten in. Wat Van der Vaart net zegt is misschien ook wel de verklaring: De Boer wilt hem nu aan de slag zijn en maakt daarna wellicht de keuze of die voldoet of niet.

7 oktober 2020 om 20:31

Mensen die over Babel beginnen te zeiken moet even de uitleg van de Boer luisteren in plaats van concluderen, spelers hebben weinig rust gehad en de wedstrijd tegen Bosniã£â« en italiã£â« is voor mij belangrijker en ik kan maar 6x wisselen vandaag. Dus geheel logisch dat hij mensen rust geeft vandaag, Bosniã£â« is belangrijker dan dit oefenpotje. Maar voor sommige kan de Boer nu al niks meer goeds kan doen, bij zijn aanstelling al niet.

7 oktober 2020 om 20:33

Neem dan een ihattaren of ander talent mee en laat die spelen daar heb je over 1 of 2 jaar tenminste nog wat aan. Over 1 of 2 jaar weet niemand meer wie Babel is laat staan dat hij nog van meerwaarde zal zijn

7 oktober 2020 om 20:36

Over paar jaar weet niemand meer wie babel is?? Die misser vorig seizoen tegen Groningen vergeet ik echt niet hoor

7 oktober 2020 om 20:47

Ihattaren heeft zelf afgezegd ik weet niet of je het nieuws een beetje volgt?

7 oktober 2020 om 20:42

Volksliederen zonder publiek, het blijft wennen.

7 oktober 2020 om 20:46

Hoop dat Berghuis eens wat laat zien bij Oranje. Type Luuk de Jong is wel beter voor hem. Lekker ballen voorgeven.

7 oktober 2020 om 20:47

Alvarez op het middenveld. Dit wordt een makkie!

7 oktober 2020 om 20:48

Ik snap dat de Boer wilt winnen bij zijn eerste wedstrijd, maar ik had Virgil, Wijnaldum rust gegeven.

7 oktober 2020 om 20:48

We kunnen wel weer genieten van Frank zn chaggie kop, veel te lang terug😄

7 oktober 2020 om 20:49

Benieuwd of Koopmeiners & Wijndal zich staande kunnen houden.

7 oktober 2020 om 20:50

Pff ik zie het al. Het wordt 90 minuten lang met moeite kansen creëren en met name de Mexicanen tegenhouden.. Frank de Boer blijkt toch geen juiste keuze te zijn.

7 oktober 2020 om 20:55

Hahaha. Hoop dat jij bij je nieuwe werkgever niet op je eerste 3 minuten afgerekend wordt. Koeman moest altijd 3 man wisselen bij de rust om het zwakke spel en de achterstand om te keren, maargoed.

7 oktober 2020 om 20:50

Hoop dat Babel scoort om die zeikerds ‘t mondje te snoeren.

7 oktober 2020 om 20:54

Tja, volgens mij zijn die zeikerds gewoon terecht aan het zeiken. Gakpo thuis laten voor Babel

7 oktober 2020 om 20:56

Al zet je Sven van Beek er neer en die scoort, verandert ook niks. Mensen die niet verdienen te spelen, moeten niet spelen. Daar verandert een eventueel doelpunt niks aan.

7 oktober 2020 om 20:51

Heb wel vertrouwen in Hateboer en Berghuis aan die rechterkant

7 oktober 2020 om 20:53

Nou Edson, laat het hier maar zien!

7 oktober 2020 om 20:54

Die aanvaller van Mexico heeft ook weinig geluk met zijn naam.... Maar ja niks aan te doen haha Wel leuk om Krul eens in doel te zien, heeft ie ook wel verdiend met zijn Norwich seizoen vorig jaar ondanks de degradatie

7 oktober 2020 om 20:55

Wijndal al twee keer verdedigend simpel uitgespeeld. Ik hoop dat hij snel beter doet.

7 oktober 2020 om 20:56

Ja dacht ik ook gelijk, en spelers overnemen ging niet super

7 oktober 2020 om 20:55

Ik heb Depay de afgelopen 4 interland geen bal zien vasthouden voorin. Hierdoor kom je nooit aan een knappe aanval.

7 oktober 2020 om 20:57

Slappe pass ook aan vdbeek, die op zn beurt de bal verliest

7 oktober 2020 om 20:56

Stel je voor dat Depay zo'n bal aan Messi had gegeven. Messi had hem verrot gescholden🤣

7 oktober 2020 om 20:57

Was echt een bizar slechte pass van Depay inderdaad... weg aanval.

7 oktober 2020 om 20:58

Depay maar meteen weer verder waar hij de vorige interlands geeindigd is: belachelijk zwakke passes over 5 meter.

7 oktober 2020 om 20:59

Nu passt hij tenminste. Anders was het telkens trucjes en eigen succes zonder resultaat

7 oktober 2020 om 21:00

Nog geen bal fatsoenlijk aangenomen.

7 oktober 2020 om 20:58

5 duels verloren Memphis. Dit schiet niet op

7 oktober 2020 om 20:59

Hateboer doe dat straks tegen Ajax ook aub

7 oktober 2020 om 20:59

Ging maar net goed met Hateboer

7 oktober 2020 om 20:59

Pfoe die moest er inderdaad in, normaal gesproken stond je nu al 0-1 achter

7 oktober 2020 om 20:59

Waar is die Hateboer mee bezig?

7 oktober 2020 om 20:59

Oh oh oh Hans hateboer.

7 oktober 2020 om 20:59

Depay 5 ballen gehad. 5 keer kwijt. Loopt echt als een zak hooi over het veld..

7 oktober 2020 om 20:59

Wat moet Barca met een Depay eigenlijk?

7 oktober 2020 om 21:00

Twee keer omkijken en hem alsnog niet aan zien komen... Lekker bezig, Hateboer

7 oktober 2020 om 21:00

Babel heeft een draaicirkel van een oude diesel scania

7 oktober 2020 om 21:01

Met aanhanger

7 oktober 2020 om 21:06

Op een vrachtboot met motorpech

7 oktober 2020 om 21:00

Wat doet die Hateboer daar dan, je hebt alle geluk dat Jimenez zo slecht schiet

7 oktober 2020 om 21:01

poeh hateboer

7 oktober 2020 om 21:01

Depay teveel onnodig balverlies

7 oktober 2020 om 21:01

Man man man Hateboer dit is niet normaal man, hoe kan je zo een bal inschatten

7 oktober 2020 om 21:01

Memphis, Hateboer en van Dijk staan nog lekker te slapen zeg....

7 oktober 2020 om 21:02

Wordt helemaal niks dit...

7 oktober 2020 om 21:02

Hoop toch wel minimaal 60% balbezit te halen zou top zijn.

7 oktober 2020 om 21:03

We zijn nog niet echt wakker....

7 oktober 2020 om 21:03

Je ziet al meteen dat je een speler als de Roon mist. Hij moet er zsm in.

7 oktober 2020 om 21:04

Huh, wat voegt De Roon toe dan?

7 oktober 2020 om 21:05

Meer dan elke middenvelder die nu in de basis staat.

7 oktober 2020 om 21:08

Meer dan Wijnaldum en Van de Beek? Leuk grapje.

7 oktober 2020 om 21:14

Meer dan van de Beek, maar dat is lastig te zien met de Ajax bril op

7 oktober 2020 om 21:46

Alleen in Amsterdam kunnen ze natuurlijk voetballen.

7 oktober 2020 om 21:03

Wijndal begint ook niet echt lekker

7 oktober 2020 om 21:03

En nu Krul....

7 oktober 2020 om 21:04

Lekker bezig ook hoor die Krul.

7 oktober 2020 om 21:04

Nou ik mag hopen dat de Atalanta en Liverpool jongens op dezelfde manier voor de dag komen want het ziet er niet uit zeg

7 oktober 2020 om 21:04

Berghuis wordt tot nu toe nauwelijks gezocht, dat is toch iemand die je graag aan de bal wil hebben lijkt mij

7 oktober 2020 om 21:04

Zoals Babel rent doe ik met klompen als ik dronken ben xD

7 oktober 2020 om 21:04

Mensen die schreeuwden om Krul worden nu ook op hun wenken bediend.

7 oktober 2020 om 21:08

Man man. Vanwege een slechte lange bal? Cillessen heeft hem in Oranje meer dan eens veel korter bij de goal zo in de voeten geschoven van een tegenstander.

7 oktober 2020 om 21:12

Ach hou toch op man. Cillessen wordt al afgerekend omdat hij slap uit zijn ogen kijkt, dan mag ik Krul tenminste afrekenen omdat hij in 20 minuten al 2 waardeloze ballen geeft die leiden tot een tegenaanval.

7 oktober 2020 om 21:04

Hateboer rendeert fantastisch in het systeem van Atalanta, maar blijft in de basis toch een vrij matige voetballer

7 oktober 2020 om 21:05

Precies. Die kan niet renderen ik dit systeem.

7 oktober 2020 om 21:12

Misschien kunnen 'we' dat systeem eens proberen bij oranje met de vrij, de ligt en van dijk achterin. En dan niet a la Van Gaal maar op z'n Atalanta's

7 oktober 2020 om 21:04

Tsjaa we hadden ook allemaal niet veel beter verwacht onder De Boer toch? Dus ja... dit is ons lot

7 oktober 2020 om 21:21

Wat een onzin zeg. Dit zijn echt de spelers zelf die falen.

7 oktober 2020 om 21:04

Die Krul kan er echt niks van 😂😂

7 oktober 2020 om 21:04

Wel fijn dat Frank Snoeks voor de 2e keer verteld dat Guardado pas 1 minuut gespeeld heeft dit seizoen.

7 oktober 2020 om 21:05

De hand van Frank de boer is zichtbaar.

7 oktober 2020 om 21:08

Want onder Koeman werd er zulk sprankelend voetbal gespeeld....

7 oktober 2020 om 21:05

Valt me gelijk op dat Alvarez puur voor het verdedigende gedeelte bij Mexico op 6 staat. Heb Guardado al 2 keer bal letterlijk bij zijn voeten zien wegpakken zodat hij de spelverdeling kan doen. Toch wel een andere rol dan Alvarez bij Ajax heeft, waar hij als 1 van de 2 nummer 6 ook de opbouw moet verzorgen. Deze rol lijkt me veel beter bij hem te passen. Al gaat Ten Hag niet met punt naar achter spelen.

7 oktober 2020 om 21:06

Zonde Berghuis

7 oktober 2020 om 21:10

Slechte bal van Babel. Veel te ver naar buiten.

7 oktober 2020 om 21:06

Mooie Ronaldo cosplay van Memphis daar, maar uiteindelijk een vrij kansloos schot helaas

7 oktober 2020 om 21:06

Hele mooie aanval. Vooral de pass van Hateboer was top.

7 oktober 2020 om 21:07

Heerlijke aanval wel! Vast ingestudeerd

7 oktober 2020 om 21:07

lekkere bal de vrij

7 oktober 2020 om 21:08

Die Krul is toch ook om te janken. Gooi dan die gozer van Feyenoord voor de leeuwen

7 oktober 2020 om 21:08

Die is geblesseerd afgehaakt bij jong oranje

7 oktober 2020 om 21:09

Ja dat is nu ja wijsneus.

7 oktober 2020 om 21:08

Krul kan wel een aardig balletje trappen haha

7 oktober 2020 om 21:08

Moreno is pas 32? Het is dat hij nu in het Midden-Oosten speelt als ik mij niet vergis, anders was dat de perfecte aanwinst geweest voor PSV met de namen die ze hebben gestrikt.

7 oktober 2020 om 21:09

met moreno erbij wordt wel veel salaris betaald dan denk ik

7 oktober 2020 om 21:14

Moreno is het wel waard zou ik zeggen. Heb je direct een leider centraal achterin die zowel in de Eredivisie als in Europa met gemak mee kan komen.

7 oktober 2020 om 21:08

Morena wat was dat een beest zeg bij PSV. Zijn goal tegen United staat nog vers jn mn geheugen

7 oktober 2020 om 21:08

Doe nou niet depay...

7 oktober 2020 om 21:09

Babel alsjeblieft, laat je haar alsjeblieft zwart. Ik denk elke keer dat hij Van De Beek is ofzo.

7 oktober 2020 om 21:10

Als je het verschil tussen Donny en Babel (ongeacht haarkleur) niet ziet zou ik even een afspraak maken bij Hans Anders kerel

7 oktober 2020 om 21:12

Ziet er gewoon uit als een blonde gozer. Op huidskleur let ik natuurlijk niet, want ik ben o zo niet racistisch🤪

7 oktober 2020 om 21:12

gekkie..

7 oktober 2020 om 21:09

Echt knap van Babel. Speelt nergens behalve bjj NL. Is onzichtbaar en krijgt basisplek. Dit geeft hoop dat ik ook ooit in Oranje kan schitteren

7 oktober 2020 om 21:13

Straks valt Strootman in om minuten te maken.

7 oktober 2020 om 21:10

Kan iemand me vertellen waarom we weer overgestapt zijn naar het verroestte 433 systeem?

7 oktober 2020 om 21:11

Omdat de boer eigenwijs is en wederom de zelfde fouten gaat maken als de afgelopen jaren

7 oktober 2020 om 21:12

Dus de boer moet gelijk het systeem omgooien op basis van een paar trainingen?

7 oktober 2020 om 21:13

Hebben we een ander systeem gespeeld dan 4-3-3 dan?

7 oktober 2020 om 21:22

Ja 4231 met de Jong en de Roon controlerend en Wijnaldum als hardwerkende 10.

7 oktober 2020 om 21:32

Ja 4231 is gewoon 433 (met de punt naar voren) toch

7 oktober 2020 om 21:10

Kom op jongens. Oefenwedstrijdje en 2 dagen samen onder een nieuwe coach met een selectie die is samengesteld door de oude coach. En nu al de boer afbranden? Hou op..

7 oktober 2020 om 21:15

Kritiek op de Boer valt best mee hier toch? Meer kritiek op individuele spelers. Op basis van deze wedstrijd kan je sowieso niets concluderen aangaande de Boer. Oefenwedstrijd die hij eigenlijk niet wilde spelen, speelt hij dan toch met een half B-elftal.

7 oktober 2020 om 21:10

Mijn hemel wie heeft dat geluid van supporters in handen. Wat overdreven slecht is het vanavond zeg.

7 oktober 2020 om 21:18

Alles beter dan geen geluid. Zo sfeerloos. Alsof je naar een bierelftal op zondagmorgen aan het kijken bent. Nee met geluid is altijd beter.

7 oktober 2020 om 21:11

Lekker Babellll

7 oktober 2020 om 21:11

Hateboer is toch wel echt een hele beperkte speler hoor, past echt perfect in dat 3-5-2 systeem, maar een rechtsback is het absoluut niet

7 oktober 2020 om 21:11

Wisten jullie dat stefan de vrij de beste verdediger van de Serie A is

7 oktober 2020 om 21:12

De Vrij valt me toch wel erg tegen

7 oktober 2020 om 21:13

Fijn dat dat eens duidelijk wordt. Prima speler natuurlijk, maar een foute de ligt krijgt altijd de voorkeur

7 oktober 2020 om 21:15

Speelt beter als van Dijk.

7 oktober 2020 om 21:19

Vind eerder Wijndal en Hateboer stoorzenders.

7 oktober 2020 om 21:12

Wist iemand al dat de vrij is verkozen tot beste verdediger van de Serie A? #snoeks

7 oktober 2020 om 21:17

Nee man misschien is het beter als hij het nog even 30 keer herhaalt. Zodat ik het niet vergeet

7 oktober 2020 om 21:18

En wist iemand dat ze in de Serie A anders leren verdedigen?

7 oktober 2020 om 21:12

Kap eens met Snoeks. Loop me weer op te vreten

7 oktober 2020 om 21:13

Jammer Babel. Volgende keer 20 meter meer naar links richten.

7 oktober 2020 om 21:14

Beetje voetballer legt m af op berghuis

7 oktober 2020 om 21:13

Babel kan hem gewoon breed leggen. En laten we het niet hebben over hoe waaardeloos dat schot was.

7 oktober 2020 om 21:15

Als we allemaal eerlijk zijn dan valt depay toch wel mee hoe goed hij werkelijk is.. hij deed et prima bij Lyon maar stap hoger zie ik niet gebeuren..

7 oktober 2020 om 21:16

Berghuis eis die bal op man! Ook zielig van Depay om een bal op te eisen die perfect voor een linkspoot ligt. Ook nog is een linkspoot die 10x meer in vorm is dan jij

7 oktober 2020 om 21:16

Hateboer!!! Terug naar die rechterkant. Dit is niet Atalanta, waar je het hele veld bestrijkt.

7 oktober 2020 om 21:26

Hij haat de Boer!🤣

7 oktober 2020 om 21:31

Keboem tssjjjj

7 oktober 2020 om 21:16

Kom op zeg. Berghuis heeft een veel betere trap dan die jongens die constant die vrije trap claimen.

7 oktober 2020 om 21:16

Heeft die Koopmeiners al wat nuttigs gedaan. Echt zo'n de Boer speler. Doet geen gekke dingen maar zou nooit een wedstrijd voor je winnen.

7 oktober 2020 om 21:18

Vind Koopmeiners 1 vd betere en ik ben echt geen fan van hem

7 oktober 2020 om 21:23

Eens Luis, sommige doen er alles aan om De Boer in slecht daglicht te tonen. Te triest voor woorden.

7 oktober 2020 om 21:21

Volgens mij speelt Koopmeinders goed onder de druk uit en veel naar voren? Hij is inderdaad nog niet beslissend geweest, maar dat zou een gekke verwachting zijn

7 oktober 2020 om 21:21

Koopmeiners speelt juist sterk man. Sinds wanneer moet een 6 een wedstrijd voor je winnen. Overigens won hij laatst nog geen heel onbelangrijke wedstrijd voor az

7 oktober 2020 om 21:22

Volgens mij speelt Koopmeinders goed onder de druk uit en veel naar voren? Hij is inderdaad nog niet beslissend geweest, maar dat zou een gekke verwachting zijn

7 oktober 2020 om 21:16

Heeft die Koopmeiners al wat nuttigs gedaan. Echt zo'n de Boer speler. Doet geen gekke dingen maar zou nooit een wedstrijd voor je winnen.

7 oktober 2020 om 21:20

Hij heeft de wedstrijd uit bij Ajax vorig seizoen nagenoeg eigenhandig gewonnen

7 oktober 2020 om 21:36

Oh, volgens iemand anders was het Midtsjo die daarvoor zorgde. Althans, dat gaf een medefan van je aan.

7 oktober 2020 om 21:16

Wrm denkt Depay dat hij zo en geweldige traptechiek heeft door alle vrije trappen te nemen.

7 oktober 2020 om 21:17

Hij voelt zn eigen zo geweldig maar het is echt helemaal niets

7 oktober 2020 om 21:17

Berghuisie mag wel wat meer gezocht worden

7 oktober 2020 om 21:17

Eigenlijk is het maar jammer dat we geen EK zonder depay he ben gespeeld. Leuk dat ie er soms een in schiet maar wat een drama is deze overschatte clown. Erger me kapot.

7 oktober 2020 om 21:18

Overschatte clown? Depay is de beste speler van het Nederlands elftal, zonder hem kom je de groepsfase niet door.

7 oktober 2020 om 21:20

Sorry hoor maar Depay had toch bij geen enkel tot 10 land in de basis gestaan.. hij is de beste aanvaller van oranje maar dat zegt meer over Oranje

7 oktober 2020 om 21:22

Haha, Depay is beter dan Frenkie, De Ligt, De Vrij en Van Dijk? Hou op hoor. Zorgt alleen maar voor balverlies man

7 oktober 2020 om 21:32

Depay de beste speler van het Nederlands elftal? Wat een scorebord journalistiek. Die jongen doet meer fout dan goed.

7 oktober 2020 om 21:18

Wat is die vd beek slecht zeg zul je bedoelen

7 oktober 2020 om 21:20

Dus als ik depay slecht vind en Ajacied ben vind ik automatisch dat vd beek goed speelt?

7 oktober 2020 om 21:22

Dat is nou gek genoeg nog een van de minst slechte vandaag. Babel, Memphis, Gini, Hateboer, Wijndal spelen stuk voor stuk minder.

7 oktober 2020 om 21:25

Klopt onze schoonzoon vd beek die kan en mag niet slecht spelen. Hij heeft letterlijk 3 balcontacten (!) gehad als nummer 10 en je durft nog te stellen dat die niet slecht speelt?

7 oktober 2020 om 21:37

Lezen is een kunst, ik zeg 'een van de minst slechte'. Dat jij een random getal als 3 balcontacten uit je duim zuigt doet daar niks aan af. Donny speelt ook totaal niet opvallend hoor, maar vind Wijnaldum, Memphis (allebei echt ziek veel balverlies) en Babel gewoon minder van de 5 aanvallend ingestelde jongens. Mag dat van jou?

7 oktober 2020 om 21:17

Heeft Koopmeiners de bal al aangeraakt?

7 oktober 2020 om 21:18

Jazeker en speelt best prima hoor.

7 oktober 2020 om 21:17

Hateboer kan gewoon echt niet voetballen. Wat een blind paard. Hij doet maar wat!

7 oktober 2020 om 21:17

Denkt Memphis dat hij door mensen heen kan lopen?

7 oktober 2020 om 21:19

Ben bang van wel

7 oktober 2020 om 21:20

Onze Lieve Heer kan het vast ook, dus waarom hij niet.....

7 oktober 2020 om 21:20

Ik denk dat depay ervan overtuigd is dat hij over water kan lopen.

7 oktober 2020 om 21:17

Ben ik de enige die hem erg hard cringed van Frank Snoeks?

7 oktober 2020 om 21:25

Nu pas?

7 oktober 2020 om 21:18

wat is ideale schoonzoon van de beek een middelmatige speler zeg, over 2 jaar speelt die weer bij Ajax

7 oktober 2020 om 21:18

Tikkie breed, tikkie terug, weer tikkie breed. Man man man...

7 oktober 2020 om 21:18

Hateboer staat soms wel echt slecht gepositioneerd

7 oktober 2020 om 21:21

Hij is bij Atalanta gewend om constant het hele veld te bestrijken. Die is daar te vinden op de rechterflank, de linkerflank, op het middenveld en de aanval. Dat is zijn kracht, maar hier bij Oranje kan die dat niet doen.

7 oktober 2020 om 21:23

Klopt maar dat is dan wel een probleem voor in Oranje als hij zich niet aan een vier mans verdediging kan aanpassen

7 oktober 2020 om 21:32

Precies. Of je moet je systeem aanpassen aan Hateboer, of je laat hem thuis.

7 oktober 2020 om 21:38

Je gaat toch niet je systeem aanpassen aan een speler als Hateboer, met alle respect.

7 oktober 2020 om 21:41

Nee tuurlijk niet. Dus laat je hem lekker thuis. Maar als je zo kan spelen zoals Atalanta doet, vind ik dat de ploeg zich moet aanpassen aan Hateboer en De Roon. Dan krijgen we een echte voetbalmachine.

7 oktober 2020 om 21:25

Is gewoon een hele eenvoudige speler. Valt totaal niet op.

7 oktober 2020 om 21:18

Wrm denkt Depay dat hij zo en geweldige traptechniek heeft door alle vrijetrappen op tr eisen, terwijl Berghuis naast hem staat met en veel betere trap. :D

7 oktober 2020 om 21:19

Berghuis kan me wel bekoren in het oranje shirt. Hateboer moet zich nog ontwikkelen maar is ook geen verkeerde optie op de RB positie.

7 oktober 2020 om 21:19

Koopmeiners speelt niet verkeerd tot nu toe

7 oktober 2020 om 21:19

Waarom wordt de Boer nu al zo afgebrand. Onder Koeman werd er net zo dramatisch gespeeld. Dat werd alleen verbloemd doordat er redelijk vaak werd gewonnen en deze wedstrijd kan ook nog gewoon gewonnen worden.

7 oktober 2020 om 21:19

wijndal komt er beter in

7 oktober 2020 om 21:20

Echt ik ben zo Wijnaldum-moe.

7 oktober 2020 om 21:21

Wat is Depay overrated zeg heeft nog niets gied gedaan. Alles voorin is gewoon niet goed genoeg

7 oktober 2020 om 21:21

Ik vind Berghuis nog voor aardig wat dreiging zorgen hoor. Depay is wel echt heel matig, bijna slecht.

7 oktober 2020 om 21:23

Er is gewoon nul rendement voorin.

7 oktober 2020 om 21:21

Wat is dat nou weer voor een AZ bal van Wijndal

7 oktober 2020 om 21:21

Gaat goed met koopmeiners en wijndal

7 oktober 2020 om 21:21

Wijndal, bijna tranendal

7 oktober 2020 om 21:24

Ja de rest speelt geweldig. niet op aan te merken.

7 oktober 2020 om 21:21

Wijnaldum is ook weer aan het ren je rotten!

7 oktober 2020 om 21:22

Wijndal met zijn eerste slippertje, spanning of overrated

7 oktober 2020 om 21:22

Dit lijkt inderdaad meer op de Raul Jimenez van Atleti & Benfica dan die van Wolves, alweer waardeloos ingeschoten zeg.

7 oktober 2020 om 21:22

Wijndal speelt echt niet goed. Hopen dat Malacia of Haps zich een keer kunnen bewijzen.

7 oktober 2020 om 21:22

Depay heeft nog niet zoveel goed gedaan

7 oktober 2020 om 21:24

Vooral veel dingen fout gedaan.

7 oktober 2020 om 21:26

Zoals altijd. En dan heeft ie straks weer 1 moment en dat verbloemd weer alles.

7 oktober 2020 om 21:22

Van de Beek speelt verstoppertje. Beetje huppelen enzo. WTF doet hij

7 oktober 2020 om 21:26

Klopt maar dat mag je hier niet zeggen, wat een slechte speler eigenlijk

7 oktober 2020 om 21:26

Van de Beek moet het hebben van bijsluiter in de 16 komen maar voorin kan niemand de bal bij zich houden. Dan is van de beek alleen maar onderweg.

7 oktober 2020 om 21:30

@ajax33 Letterlijk voor alles omtrent vd beek staat een smoesje klaar. Nu moet er iemand voorin zijn om de bal vast te houden anders lukt het hem niet om goed te spelen? Het is gewoon een middelmatige speler, 1. hij verricht geen arbeid in het veld zowel verdedigend als aanvallend 2. Hij speelt verstoppertje, komt niet in de bal 3. al zijn balcontacten zijn zwaar ondermaats

7 oktober 2020 om 21:32

Mooi he, 44 miljoen voor gekregen. Maar goed, de vrij wordt hier vaak opgehemeld, wat een drama. En de rest laat ook niks zien

7 oktober 2020 om 21:23

Fouten achterin stapelen zich op. Die Wijndal heeft trouwens niks in Oranje te zoeken

7 oktober 2020 om 21:23

Het lijkt wel of we met een man minder spelen. Dat kan maar 1 ding beteken; Van de Beek speelt mee.

7 oktober 2020 om 21:23

raar dat die Corona mag mee spelen

7 oktober 2020 om 21:23

Man, man, wat staat die Koopmeiners te stuntelen. Ook Wijnaldum is matig.

7 oktober 2020 om 21:23

Hoe vaak gaat Frank Snoeks de naam 'corona' nog noemen..

7 oktober 2020 om 21:25

Als ie aan de bal komt kan hij moeilijk 'Harrie' zeggen toch?

7 oktober 2020 om 21:26

Ik denk dat ie gesponserd is.

7 oktober 2020 om 21:23

Enkelbrekertje voor Hans. Totaal geen speler voor een viermansverdediging.

7 oktober 2020 om 21:23

Die Corona speelt wel echt goed zeg

7 oktober 2020 om 21:48

Corona heerst on de Arena

7 oktober 2020 om 21:24

“Goeie schijnbeweging, die heeft Hateboer nog nooit gezien.” Hahaha doei Snoeks.

7 oktober 2020 om 21:24

Zullen we maar weer “gewoon” met dumfries gaan spelen want Hateboer is de laatste 3 wedstrijden al niks

7 oktober 2020 om 21:27

aan de bal best leuk maar verdedigend uitermate zwak dus ik ben het zeker met je eens. dat een back kan meevoetballen is leuk maar kunnen verdedigen is imo toch wel de grootste prioriteit voor een back

7 oktober 2020 om 21:24

Hateboer het bos in.

7 oktober 2020 om 21:24

Denk dat een Malen of een Gakpo echt meer brengen dan Depay. Kijk hij weer deze bal geeft..

7 oktober 2020 om 21:24

Leuk hoor die Hateboer (niet dus), doe mij Dumfries maar.

7 oktober 2020 om 21:24

Zullen we maar weer “gewoon” met dumfries gaan spelen want Hateboer is de laatste 3 wedstrijden al niks

7 oktober 2020 om 21:24

Dumfries heeft bij mij wel een streepje voor op Hateboer. Ben absoluut niet onder de indruk van hem.

7 oktober 2020 om 21:24

Dumfries erin voor Hateboer 2e helft

7 oktober 2020 om 21:24

Hateboer in een viermansverdediging is tranentrekkend slecht.

7 oktober 2020 om 21:24

We hebben het constant over Babel (Terecht), maar heeft Hateboer als iets goed gedaan in zijn interlands?

7 oktober 2020 om 21:26

Nee, maar dat verwacht ik ook niet van hem. Als je de Serie A volgt, weet je hoe die jongen het best tot zijn recht komt. Maar blijkbaar doen zowel De Boer als Koeman dat niet.

7 oktober 2020 om 21:38

Die Hateboer is naar mijn idee ook totaal niet bijzonder. Zou niet eens bij de Nederlandse top in de basis staan, zeker niet 123.

7 oktober 2020 om 21:24

"Corona is weg". En toen had ik door dat de tv aanstond

7 oktober 2020 om 21:24

Wel funny... die Hateboer of De Roon zouden als individuen hele normale voetballers zijn in de ED. Als ik ook nu naar Hateboer kijkt vind ik het maar een blind paard. Zegt iets over sterkte van Atalanta als team.

7 oktober 2020 om 21:25

Oneens over de Roon. Die heeft het ook uitstekend gedaan in de premier league

7 oktober 2020 om 21:29

Klopt Baloog, daarmee heeft hij zijn transfer verdiend.

7 oktober 2020 om 21:31

Kon inderdaad makkelijk mee bij Middlesbrough

7 oktober 2020 om 21:37

Ik geef niet aan dat ik De Roon matig vind, maar hij zou echt niet boven de ED uitstijgen... never. Echt een hele doorsnee voetballer. Wat maakt hem dan zo goed?

7 oktober 2020 om 21:52

Hij doet het in de Serie A en de Premier League uitstekend, dan stijg je makkelijk boven de eredivisie uit. José Mourinho roemde hem nota bene in de Premier League. Uitstekende bal afpakken en aanvallend zeker niet zo slecht als hij wordt gemaakt.

7 oktober 2020 om 21:24

“Goeie schijnbeweging, die heeft Hateboer nog nooit gezien.” Nee die speelde maar tegen Neymar en Mbappe Hahaha doei Snoeks.

7 oktober 2020 om 21:24

Hateboer krijgt een fake van de week en loopt rustig achter de bal aan...

7 oktober 2020 om 21:24

“Goeie schijnbeweging, die heeft Hateboer nog nooit gezien.” Nee die speelde maar tegen Neymar en Mbappe. doei Snoeks.

7 oktober 2020 om 21:26

Weet niet waar ik me meer aan erger. Jouw comments of meneer Depay.

7 oktober 2020 om 21:28

Oké Sergio, doei!

7 oktober 2020 om 21:24

Jezus christus depay, wisselen! Wat een drama zeg

7 oktober 2020 om 21:25

Hoop dat hateboer speelt tegen Ajax in de cl, geheid 6 punten, alles over links

7 oktober 2020 om 21:27

Geloof me, dat gaat je daar niet lukken. Nu lijkt het een middelmatige voetballer, maar straks bij Atalanta kijk je je ogen uit.

7 oktober 2020 om 21:32

Zoals hij bij oranje speelt de wedstrijden die hij mocht spelen zijn die 6 punten een zekerheidje, wat n drama voetballer

7 oktober 2020 om 21:44

Daarom zeg ik: ga maar is Atalanta kijken. Daar zie je een totaal andere voetballer.

7 oktober 2020 om 21:25

Hateboer past gewoon niet als een klassieke rechtsback

7 oktober 2020 om 21:25

Op koopmeiners, berghuis en laat ik niet te kritisch zijn wijndal. Dat zijn de enige die een beetje een niveau halen...

7 oktober 2020 om 21:27

Dat hele middenveld is echt zwak.

7 oktober 2020 om 21:26

Jongens wat is dit hemeltergend slecht.

7 oktober 2020 om 21:26

Berghuis moet het doen vandaag, de rest wordt niks

7 oktober 2020 om 21:26

Hateboer is geen verdediger. Vroeger in een 442 systeem zou hij als rechterhalf opgesteld staan.

7 oktober 2020 om 21:28

Bij Ijsselmeervogels dan neem ik aan?

7 oktober 2020 om 21:26

Krul probeert zo lekker mee te voetballen. Niet om aan te zien

7 oktober 2020 om 21:26

heerlijk tukkie gedaan, nog 0-0.

7 oktober 2020 om 21:26

De backs vallen niet mee zeg. Verder veel te weinig voetbal op het middenveld. Koopmeiners doet het best aardig, maar Wijnaldum en vdBeek lopen vooral. De aanvallers moeten steeds de bal komen halen, maar dan staat er niemand meer voorin.

7 oktober 2020 om 21:27

van de Beek die speelt gewoon verstoppertje, hoef hem echt niet meer te zien. Die zit volgend seizoen weer bij Ajax. 2e helft Malen erin voor vd beek en Dumfries voor Hateboer

7 oktober 2020 om 21:28

Klopt vd Beek doet weinig voor een aanvallende middenvelder. Komt amper in de bal en maakt nooit een actie

7 oktober 2020 om 21:36

Vd Beek speelt indedaad slecht. Maar het hele middenveld. Ik zit 20 minuten te kijken nu en ik weet niet waarom mensen vinden dat Koopmeiners goed speelt. Die heeft de laatste 20 minuten ook geen goeie bal geraakt. Defensief ziet het er ook slecht uit.

7 oktober 2020 om 21:37

Klopt Van de Beek maakt nooit een actie want zo'n steker is het niet. Ik zeg niet dat hij goed speelt maar met dit soort domme reacties man man. Er is geen speler voorin die een bal bij zich houdt. Vdb is een speler met diepte die afhankelijk is van de combinatie nou lekker dan met deze voorhoede.

7 oktober 2020 om 21:27

Gelukkig zijn dit niet allemaal basisspelers. Anders zie ik t somber in. Zaterdag kunnen we beter testen. Met de basis

7 oktober 2020 om 21:27

Wat is wijnaldum aan het doen? Zidane proberen in eigen 16? Meteen even wisselen. Gevalletje naast de schoenen lopen. Wijnaldum moet hebben van hard werken en veel lopen. Heeft geen weergaloze techniek.

7 oktober 2020 om 21:28

Het is dat Stengs zwaar uit vorm is, anders had ik in de rust Babel en Depay er uit gehaald voor Stengs en Malen. Maar Malen mag er in ieder geval zeker in.

7 oktober 2020 om 21:28

Alvarez speelt ook best goed haha

7 oktober 2020 om 21:28

Waar zit ik naar te kijken...

7 oktober 2020 om 21:28

Koopmeiners verrast me wel in positieve zin, die zou ik best naast Frenkie willen zien de komende wedstrijden. Wijndal daarentegen.. laten we het maar op plankenkoorts houden.

7 oktober 2020 om 21:28

Memphis - ik ga trucjes doen tegen twee tegenstanders, het lukt niet en ik blijf het proberen- Depay

7 oktober 2020 om 21:34

Memphis - ik ben god en jullie moeten allemaal je mond houden want ik doe toch waar ik zelf zin in heb dus schiet en dribbel overal waar het niet kan - depay

7 oktober 2020 om 21:36

Blijft prachtig om te zien hoe goed die man zichzelf vind hahahhaha

7 oktober 2020 om 21:28

Wat doet Atlanta met hun spelers, als je Hateboer nu ziet zou hij niet uitblinken bij Sparta.

7 oktober 2020 om 21:42

Daar spelen ze echt binnen een tactiek waarin de spelers renderen. Bij Oranje zul je je aan moeten passen aan de ploeg en dan ben je veel meer afhankelijk van de individuele kwaliteit. In een viermans-verdediging is Hateboer ten eerste niet compleet genoeg en ten tweede gewoon vrij beperkt op een dergelijk niveau. Hij heeft veel drive, maar is eigenlijk aanvallend niet goed en verdedigend zakt hij behoorlijk door het ijs.

7 oktober 2020 om 21:28

Het is maar een oefenwedstrijd natuurlijk, ,maar vind het nederlands elftal wel leuker spelen als onder koeman

7 oktober 2020 om 21:37

Zie af en toe wel hele leuke combinaties, maar dat is echt sporadisch. Maar misschien dat het in de loop van de week beter wordt. Zal wel moeten, anders ga je af tegen de Italianen.

7 oktober 2020 om 21:28

Tuurlijk is het slecht. Had iemand hier iets beters verwacht dan? Niemand heeft zin in deze pot. Daarom ook deze opstelling. Dan is dit een logisch gevolg.... je kunt de tv ook uitzetten.

7 oktober 2020 om 21:29

Als je op het middenveld overklast wordt tegen een ploeg waar Alvarez op het middenveld staat, gaat er iets goed fout.

7 oktober 2020 om 21:36

7 oktober 2020 om 21:29

Waar zit ik in godsnaam naar te kijken????

7 oktober 2020 om 21:29

Koopmeiners gaat voor record aantal overtredingen vandaag.

7 oktober 2020 om 21:37

Guadrado staat nog wel 5 puntjes voor dan hoor

7 oktober 2020 om 21:29

Mensen stop eens met gejank de hele tijd. De boys, moeten wennen aan elkaar en hebben net 2 dagen met elkaar getraint. Vele hebben een slecht weekend gehad, dus vertrouwen moet nog even terug komen.

7 oktober 2020 om 21:31

Ze hoeven helemaal niet te wennen aan elkaar, Koeman heeft ze kant en klaar afgeleverd. Waarom de Boer opeens een ander (gedateerd) systeem wil spelen is een vraagteken.

7 oktober 2020 om 21:32

De Boer wil eens wat anders proberen in een oefenwedstrijd, laat hem. Heeft ook zijn eeigen visie. En onder Koeman was het wel geweldig?

7 oktober 2020 om 21:35

We zijn echt vergeten dat Koeman in 80 procent van zijn wedstrijden in de eerste helft achter kwam te staan en het in de 60e minuut met alles of niets om moest gooien?

7 oktober 2020 om 21:33

Er zijn twee debutanten en de rest heeft al vaker samen gespeeld, waar moeten ze aan wennen?

7 oktober 2020 om 21:47

Ik vind deze wedstrijd eigenlijk wel nuttig. Je ziet een aantal andere jongens aan het werk. Berghuis en Koopmeiners doen het goed.

7 oktober 2020 om 21:29

Als of we het hele jaar door niet genoeg Carona hebben gehoord :D

7 oktober 2020 om 21:29

Dit is toch niet leuk wat een belabberd niveau

7 oktober 2020 om 21:29

Ben wel echt bang dat we straks terug vallen zoals in de periode voor Koeman. Snap niet waarom we weer 433 spelen.. loopt voor geen meter.

7 oktober 2020 om 21:43

Best vreemd dan, want onder Koeman speelde Oranje ook 4-3-3.

7 oktober 2020 om 21:29

Corona is lekker bezig

7 oktober 2020 om 21:29

Het is dat Mexico zo slecht is..

7 oktober 2020 om 21:30

Maar echt anders stond het al lang 3-0 ofz

7 oktober 2020 om 21:30

Lesje afwerken mag er wel bij voor Mexico

7 oktober 2020 om 21:30

Haal die koopmeiners er meteen maar af in de rust. Mijn hemel wat maakt die een hoop domme overtredingen zeg

7 oktober 2020 om 21:32

Koopmeiners doet het nog prima hoor. Rustig onder druk en die overtredingen zijn zo erg niet.

7 oktober 2020 om 21:42

Zou ik zonde vinden, is de beste van de kant van Nederland

7 oktober 2020 om 21:45

Niet overdrijven he.

7 oktober 2020 om 21:30

Mexico toch wel de betere ploeg in deze eerste helft, enigszins geluk dat het nog 0-0 staat

7 oktober 2020 om 21:31

Het NL elftal speelt echt mager. Je zou bijna denken dat dit een vriendschappelijke wedstrijd is.

7 oktober 2020 om 21:31

Hahaha wat was dit nou dan voor amateuristisch grapje

7 oktober 2020 om 21:31

Fucking dom van Memphis, hij weet toch dat je die bal eerst moet aanraken?

7 oktober 2020 om 21:31

Huh, waar floot ie voor?

7 oktober 2020 om 21:32

Memphis bleef van de bal af, dus was het een selfpass van berghuis

7 oktober 2020 om 21:33

Ah, ja nu je het zegt. Typeert de eerste helft wel goed. Alsof ze nog nooit samen hebben gespeeld.

7 oktober 2020 om 21:33

Omdat Berghuis de vrije trap op zichzelf speelt? Zelden zoiets gezien.

7 oktober 2020 om 21:35

is natuurlijk de fout van depay, die moet als prof door hebben dat je die bal moet aanraken

7 oktober 2020 om 21:38

Wat mij betreft de fout van beide spelers.

7 oktober 2020 om 21:32

Dit leer je toch bij de f-jes?

7 oktober 2020 om 21:32

Koopmeiners met een pass-nauwkeurigheidspercentage van 23%.

7 oktober 2020 om 21:34

Je doet je naam eer aan zoals gewoonlijk

7 oktober 2020 om 21:41

Koopmeiners speelt gewoon sterk jongen kom op

7 oktober 2020 om 21:47

Vind het overdreven hoe hij hier beoordeeld wordt. In zijn verdediging: hij kan er ook niet heel veel aan doen, iedereen staat stil en kan geen bal bij zich houden.

7 oktober 2020 om 21:32

Lastig om te zeggen wie de slechtste van de eerste helft was. Mijn keuze gaat uit naar Memphis of van Dijk. Berghuis zeer goed!

7 oktober 2020 om 21:42

Zeer goed echt niemand is zeer goed vandaag. Minst slecht misschien ...

7 oktober 2020 om 21:32

Berghuis echt de enige die mij kan bekoren. Gooi dan maar net zoals bij Feyenoord die ballen op hem. Vliegen ze er vanzelf wel in

7 oktober 2020 om 21:32

Kan die vrije trap nog amateuristischer?

7 oktober 2020 om 21:33

nog niet best maar dat was het tegen Italie ook niet. als Depay niet in vorm is zoals vandaag heb je eigenlijk geen scorend vermogen meer over. hopen op een goaltje van Berghuis dan maar, die heeft er iig nog een beetje zin in

7 oktober 2020 om 21:35

Kan me eigenlijk niet meer herinneren wanneer depay een periode in vorm was en elke wedstrijd het team bij de hand nam zoals van hem verwacht wordt.

7 oktober 2020 om 21:39

onder Koeman tegen Frankrijk, Duitsland en Belgie speelde hij fenomenaal en was hij niet af te stoppen maar na zijn blessure speelt hij dramatisch slecht

7 oktober 2020 om 21:44

Het komt en gaat altijd bij hem. 2 a 3 goed tot geweldig. Daarna 4 a 5 onzichtbaar of echt slecht

7 oktober 2020 om 21:47

mee eens en het probleem is dat het eigenlijk nog onze beste aanvaller is ook dus dat is wel zorgelijk. we zijn voorin afhankelijk van iemand met hoge pieken maar ook van hele diepe dalen

7 oktober 2020 om 21:33

De Vrij, Van Dijk, Koopmeinders en Berghuis voldoende. De rest barslecht.

7 oktober 2020 om 21:37

Berghuis nauwelijks gezien?

7 oktober 2020 om 21:39

Enigste waar nog een beetje actie vandaan komt

7 oktober 2020 om 21:38

De Vrij en Berghuis doen het prima. Koopmeiners, heb ik de laatste 20 minuten niets goeds zien doen. Misschien was het in het begin beter.

7 oktober 2020 om 21:34

berghuis neemt de vrijetrap, depay doet een of ander overstapje waardoor hij de bal niet raakt, zo moet berghuis hem dus weer oppakken maar dan geeft hij dus eigenlijk een vrijetrap naar zichzelf wat niet mag

7 oktober 2020 om 21:34

Doe ff helftje Luuk. Gewoon ballen voorslingeren op hem. En waarom neemt Depay ign de vrije trappen met Berghuis op het veld.

7 oktober 2020 om 21:34

Memphis is het ene moment geniaal, en het andere moment zou je zweren dat ie achterlijk is

7 oktober 2020 om 21:36

Heb nog weinig geniaals gezien hoor

7 oktober 2020 om 21:34

Lol depay weet de regels even niet meer. Kansloos

7 oktober 2020 om 21:35

Conclusie van de eerste helft nooit meer babel opstellen niet meer hateboer opstellen dumfries is beter en niet meer krul opstellen ipv cillesen over Wijndal en koopmeiners kan je nog niet oordelen zijn nog talenten die moeten komen nog

7 oktober 2020 om 21:36

Los zand, totaal geen team. Dit is vooral goed voor de Boer om individuele spelers te testen. Juist Mexico vond ik beter voor de dag komen. Corona is een goede speler. Alvarez blijft ook in z'n nationale team fouten maken. Al met al een wedstrijd van niks. Tot nu toe dan.

7 oktober 2020 om 21:36

Koopmeiners is nog de meest balvaste middenvelder jongens, en dat op zijn debuut.ik maak me meer zorgen om de rechtsback positie. Hateboer is het gewoon niet op die positie en verder hebben we ook niet veel achter de hand.

7 oktober 2020 om 21:39

Dumfries kan daar prima spelen. Ook geen wereldtopper, maar daar heb je op die positie meer aan dan Hateboer.

7 oktober 2020 om 21:39

Hateboer in een 4 mans verdediging opstellen heeft geen zin. Kan je hem met zo goed laten rusten en met 10 man spelen. Bizar dat de boer dat nog niet wist

7 oktober 2020 om 21:43

Hij is enkel geprogrammeerd om in zo'n 343 of 352 systeem te spelen, als echte wingback. In een 433 of 442 is het totaal anders en dan oogt hij onwennig en dat maakt het zo lastig voor hem.

7 oktober 2020 om 21:45

Omdat je in zo'n systeem constant kunt blijven gaan en volledige vrijheid hebt. In een viermans-verdediging komen de zwakke punten veel meer naar voren, namelijk: Hateboer is geen geweldige verdediger en geen geweldige aanvaller.

7 oktober 2020 om 21:49

Jep eens dat idd. En Ata speelt ook heerlijk combinatie voetbal en dan zijn die wingbacks de lopende mannen die in de ruimte springen achter de backs vd tegenstander.

7 oktober 2020 om 21:37

Krul moet niet gaan mee voetballen, Berghuis mag wel meer gezocht worden.

7 oktober 2020 om 21:37

Wijnaldum en van de Beek in 1 team werkt gewoon niet, door ze geforceerd te laten samenspelen heb je aan beide spelers niets. Als je ziet dat Stengs de enige speler is met creativiteit op de bank dan is het echt te hopen dat Mo bij PSV z'n vorm weer hervindt.

7 oktober 2020 om 21:38

Ik zie weinig verschil tussen het spel onder Koeman als onder de Boer. (hij lijkt wel op het jongste broertje van de trainer van Vitesse)niet best allemaal. Zelf de verslaggever is hopeloos. Wat een ophemeling van het Nederlands elftal. Dit doet hij altijd trouwens. Maar niveau niet best; hij weet geen eens dat je bij een vrije trap (berghuis) de bal niet twee keer mag raken: zeker iets onoorbaars gebeurd. Grrmexico is beter.

7 oktober 2020 om 21:42

dat zegt ook wel wat over het materiaal natuurlijk. onder Koeman stegen we boven ons zelf uit tegen veel sterkere landen als Frankrijk, Belgie, Engeland en Duitsland maar dit Oranje is natuurlijk geen Europees topelftal die structureel even dat niveau gaat halen

7 oktober 2020 om 21:39

Memphis mag wel wat functioneler gaan spelen. Verder is hij overigens wel dreigend. Berghuis zie ik liever dan spelers als Promes en Babel. Brengt toch meer dimensies met zich mee waardoor hij in meerdere aspecten nuttig is. Bovendien is z'n trap uitstekend en zeer functioneel. Wijndal voetbalt nog een beetje groen en lichtelijk onzeker, maar groeide wel ietsje beter in de wedstrijd in de laatste 20 minuten. Koopmeiners speelt wel volwassen en probeert de oplossing naar voren te vinden. Het spel houdt overigens nog niet over, maar het is wel een oefenwedstrijd en deze elf zijn nauwelijks op elkaar ingespeeld.

7 oktober 2020 om 21:42

Ik zeg t nu al 3 jaar lang maar die Berghuis is gewoon goed man, goede speler, de enige vandaag

7 oktober 2020 om 21:44

hij is zo een beetje de enige speler met creativiteit in Oranje en hij speelt wel met een bepaalde drive. ik vind hem vandaag ook zeker niet slecht spelen en een van de enige spelers die een voldoende haalt

7 oktober 2020 om 21:42

Berghuis klasse.

7 oktober 2020 om 21:43

Schrik een beetje van Hateboer. Ook al tegen Italië. Wat een houten klaas is dat zeg. Bij Atalanta schijnt hij het zo fantastisch te doen. Maar ik zie het er niet vanaf.

7 oktober 2020 om 21:45

ik vind Dumfries de betere back. hij kan misschien niet voetballen maar verdedigen kan je wel aan hem overlaten. Hateboer vind ik in Oranje zowel voetballend als verdedigend niet echt best spelen

7 oktober 2020 om 21:46

Sommige spelers zijn alleen goed in een specifiek systeem en Hateboer lijkt daar een van te zijn.

7 oktober 2020 om 21:44

Zag de opstelling en dacht al dit zal niet best gaan. Ben ben benieuwd wat Frank's plan is hiermee.

7 oktober 2020 om 21:45

Nou Frank als je er verstand van hebt Malen in Babel out.

7 oktober 2020 om 21:46

Malen of Ihattaren idd. desnoods Stengs, maar alles beter als Babel. waarom die momenteel bij de selectie zit is me een raadsel

7 oktober 2020 om 21:50

Eh..... Ihattaren is er niet bij. Malen zit op de tribune.

7 oktober 2020 om 21:54

dat is klote. dat zijn nou net spelers die we goed kunnen gebruiken als invallers

7 oktober 2020 om 21:50

malen is niet op de bank om in te kunnen vallen.

7 oktober 2020 om 21:45

Slordig NL. Bij vlagen laten ze leuke dingen zien, maar te vaak erg slordig en dat levert Mexico grote kansen op (gelukkig staat het vizier niet op scherp bij hun).

7 oktober 2020 om 21:45

Hateboer, Wijndal, Depay, Babel, van de Beek en Wijnaldum mogen van mij allemaal gewisseld worden.

7 oktober 2020 om 21:47

Depay erg zwak. Heb hem maar 1 keer goed zien wegdraaien. Hij heeft geen goede eerste balcontact voor deze rol. Je ziet Babel vaak loeren, maar die bal komt er gewoon niet. Berghuis is wel positief, mooie slimme acties(waren er niet veel) en doet wat hij moet doen.

7 oktober 2020 om 21:47

Oh gelukkig, Veltman erin.

7 oktober 2020 om 21:47

Veltman komt erin. dat geeft de burger moed

7 oktober 2020 om 21:49

Dat wordt sowieso 1 doelpunt tegen.

7 oktober 2020 om 21:48

Als hij maar niet Veltman inbrengt.... Oh wacht.

7 oktober 2020 om 21:48

Apart dat je na deze eerste helft denkt, laat ik het centrum van de verdediging wisselen.

7 oktober 2020 om 21:49

Ha leuk, Veldman. Japie kom er maar in.

7 oktober 2020 om 21:50

ik kijk meteen met vol vertrouwen uit naar de tweede helft

7 oktober 2020 om 21:54

7 oktober 2020 om 21:51

Hij was je (uiteraard) al voor

7 oktober 2020 om 21:49

Memphis als captain zonder van Dijk is interessant, aangezien Wijnaldum onder Koeman tweede captain was volgens mij.

7 oktober 2020 om 21:49

Ja want van deze wissels ga je beter voetballen... man man man

7 oktober 2020 om 21:49

Dus nu geen een lange centrale verdediger? Tactisch hoor!

7 oktober 2020 om 21:50

Naja die Mexicanen zijn allemaal 1m60

7 oktober 2020 om 21:56

Die centrale verdediger is 1.95 langEn alvarez is ook de kleinste niet

7 oktober 2020 om 21:49

De verslaggever gaat verder met fouten; hij kan maar niet bedenken wie gewisseld is, noemt gewoon alle namen op, oh nee toch grr. . Waar is Koert Westerman

7 oktober 2020 om 21:49

als die Mexicanen nu die Alvarez naar voren sturen wordt het wel billen knijpen met een CV van 1.80 meter en een van 1.82 meter daarnaast

7 oktober 2020 om 21:54

Ook letterlijk de enige (buiten de keeper) die groter is dan 180cm bij Mexico, dat zal dus geen groot probleem worden.

7 oktober 2020 om 21:57

Montes is 1.95?

7 oktober 2020 om 21:50

We spelen inmiddels wel redelijk met een B-elftal. Frank wil de verwachtingen nog iets lager brengen dan ze al waren.

7 oktober 2020 om 21:51

is Dumfries geblesseerd ofzo?

7 oktober 2020 om 21:52

Nee zit gewoon op de bank. Zal tegen Bosnië wel spelen neem ik aan?

7 oktober 2020 om 21:55

ik mag het toch wel hopen. ik ga niet beweren dat Dumfries een of andere wereldspeler is maar ik vind het wel onze beste rechtsback, zeker in verdedigend opzicht

7 oktober 2020 om 21:52

De de eerste twee wissels van Frank de Boer als BC zijn veltman en en Ake voor de Vrij en van Dijk? Terwijl Hateboer en Wijndal mogen blijven staan. Gelukkig is t een oefenpot

7 oktober 2020 om 21:54

Dat is natuurlijk afgesproken om ze rust te geven en heeft niks met tactiek te maken. Logisch nadenken is ook een vak.

7 oktober 2020 om 21:55

Je beantwoord je eigen vraag: het is een oefenpot.

7 oktober 2020 om 21:56

Zondag een belangrijkere pot tegen Bosnië. Programma is al druk genoeg.

7 oktober 2020 om 21:58

Eerste pot als BC winnen is mentaal toch wel een dingetje.

7 oktober 2020 om 21:57

Dat is toch het hele doel van een oefenpotje? Oefenen?

7 oktober 2020 om 21:54

Schakel nu pas in. Hoe speelt Berghuissie?

7 oktober 2020 om 21:57

Beste Speler aan NL zijde

7 oktober 2020 om 21:57

beste speler vandaag en een van de weinigen die een voldoende scoort

7 oktober 2020 om 21:58

Beste man aan de kant van Oranje wat mij betreft. Enige speler voorin waar nog een beetje dreiging vanaf komt.

7 oktober 2020 om 22:00

Leuk voor hem! Zou 'm wel in een sterkere opstelling willen zien

7 oktober 2020 om 21:58

Eén van de minst slechte, maar eigenlijk moet je deze wedstrijd niet willen beoordelen.

7 oktober 2020 om 21:55

Goeiedag wat is dit slecht zeg.

7 oktober 2020 om 21:56

Memphis absolute drama

7 oktober 2020 om 21:56

Dan heb je zoveel goede verdedigers, breng je nota bene een wisselspeler van Brighton (!) erin voor basisspelers van Liverpool en Inter

7 oktober 2020 om 21:58

Oefenwedstrijd. Drie wedstrijden in een week. Iedereen speeltijd geven enz. De topverdedigers komen echt van de week wel weer als het er echt om gaat

7 oktober 2020 om 22:00

Oefenwedstrijd of niet is beschamend genoeg dat we deze jongen meenemen. Doe dan Koopmeiners lekker linie naar achter ouzo

7 oktober 2020 om 21:56

Als King Memphis niet scoort, scoort niemand

7 oktober 2020 om 21:56

We hebben Memphis belangrijker gemaakt dan hij is. De meest overschatte speler in de selectie.

7 oktober 2020 om 22:00

Dankzij Memphis doet Nederland mee aan het EK. Hij is de belangrijkste speler.

7 oktober 2020 om 22:02

Dankzij hem? Hij was zeer belangrijk, maar dat is nogal neerbuigend richting V Dijk, Koeman en Frenkie

7 oktober 2020 om 22:03

Oh Frenkie maakte de goals?

7 oktober 2020 om 22:04

Hou op man. Zonder hem was je ook wel 2de geworden in die poule. Buiten Duitsland stelde dat echt niks voor.

7 oktober 2020 om 21:57

Poeh die Depay is wel echt een volgevreten vedette hoor. Doet tot nog toe heeel weinig goed

7 oktober 2020 om 21:57

je kan zeggen wat je wil van Wijndal maar hij zit er wel lekker fel op

7 oktober 2020 om 21:57

Wat een grap dat Memphis de aanvoerdersband krijgt.

7 oktober 2020 om 21:59

Want? Lijkt me logisch als Van Dijk eraf gaat toch. Wie anders? Gini zou evt. nog kunnen maar die is daar niet bepaald het type voor.

7 oktober 2020 om 22:00

Wijnaldum vind ik een logischere keuze

7 oktober 2020 om 22:00

Dan eerder Wijnaldum.

7 oktober 2020 om 22:02

Ik dacht dat Wijnaldum de tweede aanvoerder was, maar het is inderdaad alleen hij of Memphis. De rest van de jongens die er nu in staan zijn normaal gesproken gewoon wisselspelers.

7 oktober 2020 om 21:57

Donny staat ook netjes overal balletje af te wachten hè

7 oktober 2020 om 21:57

Knap dat Frank binnen één wedstrijd het oude Ajax voetbal terugbrengt: Tikkie terug, tikkie breed, terug de keeper, tikkie breed, tikkie terug... etc etc

7 oktober 2020 om 22:01

Dit is al wedstrijden zo bij Nls elftal. Laat staan met zo'n b team. Makkelijk om hem dat toe te schuiven

7 oktober 2020 om 21:58

Wat een geklaag over de opstelling zeg. Malen, Frenkie, etc. moeten nog veel wedstrijden spelen. Dan liever geen ris8co op blessures in niets zeggende wedstrijden.

7 oktober 2020 om 21:58

Een echte Frank de boer wedstrijd!

7 oktober 2020 om 21:58

Ik gun Berghuis het wel om in sterkste opstelling te spelen. Hij heb soms goeie ballen die hier niet begrepen word. Goeie ballen van berghuis op luuk en depay anders naar de linkerkant.

7 oktober 2020 om 21:59

Bergwijn staat hoger dan hem in de pikorde

7 oktober 2020 om 22:00

Laat Bergwijn het maar met Babel uitvechten aan de andere kant.

7 oktober 2020 om 22:01

Waarom niet allebei? Bergwijn komt vaak vanaf links toch. Berghuis op rechts.

7 oktober 2020 om 22:02

Depay mag banken in elk geval

7 oktober 2020 om 22:03

Ja en dan de jong in spits (malen)

7 oktober 2020 om 21:58

Veel te statisch voorin, Berghuis is de enige waar nog gevaar van komt.

7 oktober 2020 om 21:59

ja daarom gun ik hem ook een wedstrijd in sterkste opstelling

7 oktober 2020 om 22:00

Zolang Depay denkt dat een one man show is gaat het het hem niet worden zo.

7 oktober 2020 om 21:59

Eerlijk gezegd vd Beek is geen oranje speler. Totaal geen creativiteit in hem

7 oktober 2020 om 22:00

Hee, daar is ie hoor. Duurde nog vrij lang. Overigens wel met je eens dat hij voor nu nog tekort komt. Althans, in vergelijking met Gini.

7 oktober 2020 om 22:00

Dus Wijnaldum ook maar Oranje uit? Als dat je criteria is

7 oktober 2020 om 22:06

Neem dan alle middenvelders en aanvallers mee. Vind eigenlijk alleen Berghuis het naar behoren doen. Maar ja, je hebt van die gasten die alleen maar op Donny bitchen.

7 oktober 2020 om 22:00

Sinds wanneer brengt hij creativiteit? Hij is een verbindingsspeler. En zoals Oranje speelt komt dat hem minder uit. Oranje zou dan zoals Ajax speelt moeten spelen, compacter en meer combinatie voetbal tussen de linies.

7 oktober 2020 om 21:59

Ik gun Berghuis echt zijn eerste goal, hij werkt kei en keihard.

7 oktober 2020 om 21:59

Goed verdedigd hoor Veltman....

7 oktober 2020 om 21:59

Wat spreekt de commentator Alvarez irritant uit. Klemtoon ligt op de 1e a, niet de 2e

7 oktober 2020 om 21:59

Lol Veltman heft buitenspel op en is vervolgens de enige die zijn hand op steekt 🤦🏾‍♂️

7 oktober 2020 om 22:00

Ah ja de beste manier van verdedigen, je arm omhoog slingeren en stoppen met lopen. Veltman demonstreert dat even.

7 oktober 2020 om 22:00

Veltman is echt slecht x

7 oktober 2020 om 22:00

Het is dat Mexico zo matig is, tegen een beetje fatsoenlijke ploeg had je d'r nu minstens twee om de oren gehad

7 oktober 2020 om 22:01

Lekker op buitenspel gespeeld door Veltman en dan vervolgens stoppen met lopen.

7 oktober 2020 om 22:02

Serieus maar wat is Donny aan het doen? Die loopt de spits in en gaat daar stil staan. Komt niet eens in de bal, wacht gewoon tot hij hem in zijn voeten ooit krijgt. Lekker makkelijk verdedigen voor de Mexicanen.

7 oktober 2020 om 22:02

Die jongen is meer een schaduwspits dan een middenvelder, heb je helemaal niets aan in een stroef draaiend elftal.

7 oktober 2020 om 22:05

Die kunnen ook loopacties maken, of überhaupt keer in de bal komen en kaatsen

7 oktober 2020 om 22:09

Vind hem ook maar niets eerlijk gezegd. Denk dat z'n avontuur in Engeland ook niet bepaald succesvol zal zijn.

7 oktober 2020 om 22:03

hij moet echt niet meer opgesteld worden

7 oktober 2020 om 22:02

Nieuwe trainer, het is een oefenwedstrijd en er wordt niet met de volledige basis opstelling gespeeld stop eens met zeiken in de comments. Zeikerds.

7 oktober 2020 om 22:02

Kan niet wachten tot Jetro Willems weer fit is

7 oktober 2020 om 22:02

Kunnen ze niet een liedje instarten ofzo? Hup Holland hup, of dat het stil is aan de overkant...... dat zou grappig zijn. Ik val hier bijna in slaap. Oh penalty....

7 oktober 2020 om 22:12

Jouw liedjes brengen ongeluk, zie timing van de 0-1.

7 oktober 2020 om 22:02

Non era penal

7 oktober 2020 om 22:03

No era penal

7 oktober 2020 om 22:03

No era penal!

7 oktober 2020 om 22:03

Haha no era penal. En buitenspel.

7 oktober 2020 om 22:03

Staan 5 man buitenspel, maar goed, geen var.

7 oktober 2020 om 22:03

No era penal!!!!!!

7 oktober 2020 om 22:03

Goed zo Nathan.

7 oktober 2020 om 22:03

hoe is dit een penalty?

7 oktober 2020 om 22:03

No era penal

7 oktober 2020 om 22:03

Geen var?

7 oktober 2020 om 22:03

Nee hebben ze niet bij oefen wedstrijden ook niet bij de nations league.

7 oktober 2020 om 22:03

Hahahahaha scheidsrechter het was buitenspel en geen overtreding, wat is dit nou??? 😂😂 Nou krul laat 't maar zien!

7 oktober 2020 om 22:03

Makkelijk gegeven hoor. Bovendien buitenspel.

7 oktober 2020 om 22:03

No era penal!!!!

7 oktober 2020 om 22:03

Krul=penaltykiller, toch?

7 oktober 2020 om 22:03

No era penal!

7 oktober 2020 om 22:03

Was geen overtreding (los van het buitenspel)

7 oktober 2020 om 22:04

Buitenspel en geen pingel waard. Staan we nu quitte Mexico?

7 oktober 2020 om 22:04

Dat was toch buitenspel?

7 oktober 2020 om 22:04

Ah rot op man, scoringskans was er alsnog voor Mexico plus het is gewoon buitenspel! Zeuren tegen de Var, nou nu had je em dik nodig!!!!

7 oktober 2020 om 22:04

Makkelijk gegeven pingel

7 oktober 2020 om 22:04

Allemaal als zoutzakken maar accepteren. Het was buitenspel. Geef dat aan. Nu denkt de scheids dat ie het goed gedaan heeft.

7 oktober 2020 om 22:06

Het is een oefenpotje, laat lekker gaan.

7 oktober 2020 om 22:08

Helaas denken onze jongens dat elk potje, wat een slappe hap

7 oktober 2020 om 22:08

Maakt niet uit. Je wilt toch altijd winnen als sportman? Durf erop te wedden dat die Mexicanen er alles aan gedaan zouden hebben om de scheids te beïnvloeden.

7 oktober 2020 om 22:04

nu ff met zn alle no era penal op de media van mexico gooien

7 oktober 2020 om 22:12

Ja want echt vergelijkbaar...

7 oktober 2020 om 22:05

Die aké is ook overschat. Komt vaak te laat en speelt vaak dromerig. Zware miskoop van City wordt dit. Helaas.

7 oktober 2020 om 22:10

Zoveel heeft hij toch niet gedaan? En die overtreding was geen overtreding

7 oktober 2020 om 22:05

Wel een penalty hoor, knap gezien wel.

7 oktober 2020 om 22:05

Vind dit een erg makkelijke penalty al kijk ik misschien met een oranje bril.

7 oktober 2020 om 22:05

Alsie nu Stengs erin doet voor Berghuis ipv Babel fiets ik naar Zeist.

7 oktober 2020 om 22:06

Berghuis laten staan en de mooie aangesneden ballen van hem.op de jong

7 oktober 2020 om 22:07

Fiets maar naar Zeist! Ik ga mee

7 oktober 2020 om 22:07

Heb je wel lampjes op je fiets, Migi?

7 oktober 2020 om 22:05

Frank Snoeks: 'Voor buitenspel zijn tegenwoordig ingewikkelde lijnen bedacht'. Ja, rechte lijnen.....

7 oktober 2020 om 22:12

Die vent kan ook echt niet. Had het net over de bank (Prooooomes), om maar niet de namen van de Mexicanen te hebben als Jimenez (gimeeeenez) en Alvarez (Alvaaaarez). Inhoudelijk gezien kan hij het ook niet bijbenen.

7 oktober 2020 om 22:15

Verschrikkelijk die Snoeks, zet hem maar op schaatsen.

7 oktober 2020 om 22:05

Hij gaat toch geen Stengs brengen voor Berghuis he? Wat een grap

7 oktober 2020 om 22:05

Ach ja misschien worden ze eens wakker.

7 oktober 2020 om 22:06

Je mist echt een type Ziyech!

7 oktober 2020 om 22:06

idd, dat hebben we te danken aan onze grote vrienden Blind en Van Basten

7 oktober 2020 om 22:08

Helaas. Hoop echt dat Ihatteren over 2a3 jaar zover is en zo'n functie kan invullen.

7 oktober 2020 om 22:11

ik hoop het ook. een geweldig talent maar het ziet er dit seizoen niet best voor hem uit bij Psv. er zijn twee nieuwe aanvallende middenvelders gehaald wat me geen blijk van vertrouwen in Ihattaren lijkt

7 oktober 2020 om 22:17

Maar Ziyech kwam toch pas net spelen in 2012? Lijkt me raar dat Van Basten hier schuld heeft.

7 oktober 2020 om 22:06

1-0 voor Mexico en niet eens onverdiend

7 oktober 2020 om 22:07

Hahah stengs ongelooflijk voor Berghuis

7 oktober 2020 om 22:08

Een goeie berghuis met scherpe voorzetten match perfect met luuk de jong maar helaas kan weer niet geprobeerd worden

7 oktober 2020 om 22:07

Berghuis eraf en babel laten staan. Pffff

7 oktober 2020 om 22:08

Babel is er ook af volgens mij.

7 oktober 2020 om 22:08

Zijn er beide af, wel even opletten!

7 oktober 2020 om 22:07

Laat Berghuis toch staan enige goede speler. Donder Depay er gewoon ff uit.

7 oktober 2020 om 22:08

Dat wordt op de fiets naar Zeist

7 oktober 2020 om 22:12

Hahaha nee Babel is er ook uit!

7 oktober 2020 om 22:10

Depay is de volgende wedstrijd geschorst. Nogal raar om hem dan nu rust te geven in een oefenwedstrijd.

7 oktober 2020 om 22:07

Frankie snapt er zeer weinig van...

7 oktober 2020 om 22:07

Bergosso mocht van mij wel blijven staan. Depay heeft status hoor die mag je niet eraf halen

7 oktober 2020 om 22:10

Die is geschorst tegen Bosnie dus hoeft rr niet af

7 oktober 2020 om 22:14

Gelukkig

7 oktober 2020 om 22:08

Schoonzoon stengs....

7 oktober 2020 om 22:08

Ik snap de Boer nu al niet...hoe stom kun je zijn om je beste speler (Berghuis) eraf te halen en vooral met deze stand.

7 oktober 2020 om 22:18

Doe niet alsof dit een kwalificatie wedstrijd is. Man het is een oefenwedstrijd. Om te oefenen. Om spelers minuten te laten maken.

7 oktober 2020 om 22:08

Ik stop met kijken nu. Fijne avond mensen

7 oktober 2020 om 22:08

Hmmm schoonzoon Stengs moet en zal minuten maken ondanks zijn vorm waarbij hij bij Telstar niet eens zal opvallen.

7 oktober 2020 om 22:09

Ook even 2 bankzitters van de PL erin gebracht. Wat een kutploeg hebben wij in de breedte zeg...

7 oktober 2020 om 22:14

Ake is beter dan de hele verdediging van PSV pik

7 oktober 2020 om 22:20

Alsof dat een verdienste is. Oranje heeft gewoon een matige ploeg, daar doet de selectie van PSV niks aan af.

7 oktober 2020 om 22:22

Wat heeft PSV ermee te maken?

7 oktober 2020 om 22:09

Hateboer had in een officiële wedstrijd al lang een dubbele gele kaart gehad. Veel te vaak te laat.

7 oktober 2020 om 22:09

Ik heb ook weer genoeg zien. Fijne avond mensen

7 oktober 2020 om 22:09

Jammer, was een goede bal van Koopmeiners.

7 oktober 2020 om 22:10

Alsof de boer deze pot niet serieus neemt

7 oktober 2020 om 22:12

Net alsof het een oefenwedstrijd is...

7 oktober 2020 om 22:18

Vind ik geen excuus

7 oktober 2020 om 22:10

Frank zal wel goede dingen hebben gezien.

7 oktober 2020 om 22:10

Berghuis eruit. Hoef ik verder ook niet meer te kijken. Was de enige die wat leuke dingen liet zien. Wat een droevige pot. Los zand.

7 oktober 2020 om 22:19

We zijn niet veel anders gewend van de boer.

7 oktober 2020 om 22:10

Kijk..... nu staat er wél iemand in de spits.

7 oktober 2020 om 22:12

Nu nog onside en dan is het helemaal een feest

7 oktober 2020 om 22:15

Net ook, Donny ging er telkens staan en dan vond hij het wel welletjes en stopte met meedoen aan het spel.

7 oktober 2020 om 22:11

De Jong de nieuwe Van Persie? Qua buitenspelmomenten dan

7 oktober 2020 om 22:12

Daarom wil ik een echte spits luuk de jong of type Met 2 goeie flankspelers en geen spits die t zelfde als de flankspelers speelt. Zelfde types nee.

7 oktober 2020 om 22:12

Enige wat ik echt goed aan Memphis vind is zijn kracht maar voor de rest best beperkt.

7 oktober 2020 om 22:12

Wat een kracht heeft Memphis

7 oktober 2020 om 22:12

Hahah vd Beek is echt een matige speler

7 oktober 2020 om 22:14

Goede actie net. Stak Wijndal weg. Daarna gele kaart versierd. Prima

7 oktober 2020 om 22:12

hoe is dit een kaart? Van de Beek loopt zelf tegen het been aan

7 oktober 2020 om 22:13

Ja goed opgezocht

7 oktober 2020 om 22:12

Die united koopt van de beek voor 50 mil, bij Ajax zitten ze in hun vuistje te lachen, haha. Wat voegt die toch weinig toe zeg.

7 oktober 2020 om 22:13

idd en ik denk dat Klaassen niet eens zo heel veel minder is als Vd Beek

7 oktober 2020 om 22:23

Nee niet echt. Donny speelt een stuk beter bij Ajax en was super in de voorbereiding. Maar ja, daar kreeg hij ook de bal als hij zich weer eens diep vrij liep. Dat zie ik zijn medespelers hier nou nooit doen.

7 oktober 2020 om 22:13

Van de beek is zo slecht. Ajax mag blij zijn dat die weg is

7 oktober 2020 om 22:14

Wissel Van de Beek nou maar. Hoezo mag die blijven staan. Wordt dat de nieuwe Babel straks?

7 oktober 2020 om 22:14

Vind koopmeiners best goed spelen

7 oktober 2020 om 22:14

Speelt een heel aardige pot, zeker voor z'n debuut

7 oktober 2020 om 22:19

Eens

7 oktober 2020 om 22:23

Vind m de 2e helft beter spelen. De zenuwen lijken er vanaf te zijn

7 oktober 2020 om 22:14

Ja Donny, nu Wijnaldum eruit is zijn dit jouw momenten. Dan moet je niet met zo'n baggerpass aan komen zetten.. Wijnaldum en Donny samen lijkt sowieso nog niet echt te lukken

7 oktober 2020 om 22:14

Wat moet haps doen om geselecteerd te worden?

7 oktober 2020 om 22:15

Fit blijven

7 oktober 2020 om 22:17

Langer fit kunnen blijven. Hou van hapsie maar hij is van glas

7 oktober 2020 om 22:14

Ik wil niet in herhaling vallen daarom deze oprechte vraag aan de Ajacieden. Vinden jullie Donny oprecht sterk genoeg voor de top? En Zoja waarom?

7 oktober 2020 om 22:15

Het is goed dat Ajax van de Beek voor deze wedstrijd heeft verkocht anders hadden ze nog moeten bijleggen. Barca lijkt ook goed weg te komen trouwens...

7 oktober 2020 om 22:15

dit centrum kan toch echt niet? ik zie voor verdediger begrippen gewoon twee dwergen lopen

7 oktober 2020 om 22:15

Wat een dramatisch debuut van Koopmeiners, niets goeds.

7 oktober 2020 om 22:15

Teuntje Koopmeiners aub nooit meer in Oranje. Heb hem al zoveel ballen zien inleveren niet normaal.

7 oktober 2020 om 22:15

Ik ben De Boer nu al ongelofelijk zat. Wat is ie nu aan het doen? Babel, Stengs, Koopmeijners... Dit moet het slechtste Oranje van de laatste 10 jaar zijn.

7 oktober 2020 om 22:16

Ziet er matig uit. Hoe wil men aanvallen? Wat is het idee uberhaupt. VdBeek wordt verkeerd gebruikt tsja. Het is een echte verbindingsspeler.

7 oktober 2020 om 22:17

vooralsnog verbind Vd Beek ook weinig

7 oktober 2020 om 22:19

Hele middenveld en aanval is niet goed. Vd Beek is daarin helaas niet de enige hoor.

7 oktober 2020 om 22:16

Memphis denkt ook dat ie Messi is. Al staan er 8 man voor hem, hij denkt er altijd zo voorbij te dribbelen.

7 oktober 2020 om 22:17

En dan al die vrije trappen op eisen alsof hij Ronaldo is. Mag z’n schoenen nog niet eens poetsen.

7 oktober 2020 om 22:22

Zijn gemiddelde van vrije trappen is vast niet minder dan die van Ronaldo. Die schiet er ook zelden eentje binnen.

7 oktober 2020 om 22:16

De aanval van Oranje is zo matig zeg. We hebben opzich een prima verdediging en ook middenveld maar de aanval en met name de vleugelspelers zijn niet best.

7 oktober 2020 om 22:24

Prima verdediging? Kijk jij een andere wedstrijd.

7 oktober 2020 om 22:16

Berghuis en Stengs hebben nu al meer laten zien als Promes en Bergwijn in de afgelopen 3 jaar in Oranje

7 oktober 2020 om 22:24

Ik heb Stengs alleen maar ballen zien inleveren. Dramatisch

7 oktober 2020 om 22:16

Memphis liever aan de zijkant als ie toch moet spelen. In de spits kan ie niet bekoren

7 oktober 2020 om 22:18

“Als ie toch moet spelen” Memphis is de meest bepalende speler van het Nederlands elftal. Hij is de reden waarom Nederland zich gekwalificeerd heeft.

7 oktober 2020 om 22:20

Hij bepaald al tijden helemaal niets meer

7 oktober 2020 om 22:22

Is niet lang geleden terug van een zware blessure geef hem even wat tijd.

7 oktober 2020 om 22:17

Hahahaha deze wedstrijd van Oranje samemgevat in eem corner.

7 oktober 2020 om 22:18

Nieuwe regel? Speler mag niet staan waar hij wil???

7 oktober 2020 om 22:18

Het is een oefenpotje maar dit soort hoekschoppen moeten toch beter.

7 oktober 2020 om 22:18

Hoe slecht zo’n corner wordt genomen heeft niets met De Boer te maken, maar gewoon met te weinig kwaliteit bij de spelers.

7 oktober 2020 om 22:20

Bij Koeman gingen zulke corners dan ook gewoon goed, dus dat het niets met de boer te maken heeft weten we niet.

7 oktober 2020 om 22:25

Nou, wel dus. Bij Ajax moesten die ook altijd kort. En dat met d3 beste kopper van Europa voorin. Ongekend.

7 oktober 2020 om 22:18

Wat slecht zeg.

7 oktober 2020 om 22:18

Jaja Frank is terug en het is genieten geblazen, vooral stengs inbrengen voor berghuis bewijst maar eens dat hij een tactisch meesterbrein is.

7 oktober 2020 om 22:20

Want het gaat om leven en dood? We zijn aan het oefenen.

7 oktober 2020 om 22:25

Het is al een tijdje minder met Oranje, niet alleen vandaag helaas.

7 oktober 2020 om 22:18

No era penal

7 oktober 2020 om 22:18

Die Stengs kan er geen reet van, en Koopmeiners ook enorm slecht. De AZ talenten vallen weer eens tegen

7 oktober 2020 om 22:20

Koopmeiners begon wel aardig maar is helaas teruggevallen

7 oktober 2020 om 22:18

Hoe droevig kan je een corner nemen

7 oktober 2020 om 22:18

Dit is toch gewoon een veredeld Eredivisie elftal als je naar de kwaliteiten kijkt. Het is dat Nederland op bepaalde plekken nog wel grote internationale namen heeft staan, maar met een paar blessuregevallen en/of schorsingen ga je er echt enorm op achteruit in kwaliteit.

7 oktober 2020 om 22:27

Is geen schande als kikkerlandje, jaren 80,90, 00 en 10 kende ook magere jaren.

7 oktober 2020 om 22:18

Daarom wil ik een echte spits luuk de jong of type Met 2 goeie flankspelers en geen spits die t zelfde als de flankspelers speelt. Zelfde types nee.

7 oktober 2020 om 22:18

Ik ga naar bed, slaapverwekkend.

7 oktober 2020 om 22:19

Tijd dat Frenkie erin komt voor Koopmeiners hebben meer creativiteit nodig ...

7 oktober 2020 om 22:19

Lijkt wel alsof dit voor sommigen een EK wedstrijd is. Het is een oefenwedstrijd mensen. Dan kan je spelers wisselen, en andere spelers minuten gunnen. Het gaat toch nergens over.

7 oktober 2020 om 22:19

Het voordeel van deze wedstrijd is wel dat de boer meteen weet wie hij voor het eggie niet moet gaan opstellen. Of ben ik nu te voorbarig en gaan we een de boer zien die stug vasthoudt aan z'n eigen ideeën.

7 oktober 2020 om 22:19

Het spel van oranje lijkt weer eens helemaal NERGENS op! Wat een karakter en ideeloos voetbal. Er zit ook helemaal geen pit in. Belabberd.

7 oktober 2020 om 22:20

Eens.

7 oktober 2020 om 22:21

Frank de boer slaapverwekkend voetbal

7 oktober 2020 om 22:19

De cursussen free kick en corner verkloten kunnen we gerust overslaan zo te zien.

7 oktober 2020 om 22:19

die Ake is imo ook echt overrated hoor. laatste tegen Leicester leidt hij de 2-1 totaal onnodig in omdat hij zo nodig voetballend wil oplossen en nu staat hij ook weer slecht te dekken tegen die Corona

7 oktober 2020 om 22:28

Bij Corona kun je ook beter uit de buurt blijven deze dagen Japie.

7 oktober 2020 om 22:19

Hen je luuk.de.jong erin en neem je zo een corner. Echt zo oerdom als je 1 vd beste koppers in je 11tal heb

7 oktober 2020 om 22:20

Website maken: heeftnederlandaleenkansgecreeerd.nl. Nee, Nederland heeft nog steeds geen fatsoenlijke kans gecreëerd. Hoe lang wachten we daar nu al op? 2 wedstrijden and counting.

7 oktober 2020 om 22:20

Die gasten in die oranje pakjes.. die krijgen hier voor betaald?Pff veel slechter dan dit heb ik Nederland niet vaak gezien.. zelfs toen we ons niet plaatsten voor wk/ek was het voetbal beter..

7 oktober 2020 om 22:20

Anno 2020 ga je beseffen dat Snoeks toch wel een prettige commentator is.

7 oktober 2020 om 22:20

Wat is koopmeiners slecht vandaag.

7 oktober 2020 om 22:21

Maakt zo z'n slordige fouten maar slecht vind ik niet.

7 oktober 2020 om 22:21

Voor een oefenwedstrijd kan je gelijk zien wie er de volgende keer niet meer bij zijn

7 oktober 2020 om 22:25

De hele selectie op van Dijk en Berghuis na? Want zij zijn de enige die ik nog nipt een 6 zou geven, maar ook niet meer dan dat.

7 oktober 2020 om 22:21

''maak ruimte voor jezelf'' wat doen de spelers? Gaan alle drie elkaar in de weg lopen

7 oktober 2020 om 22:21

Ik kijk nu al uit op beelden van Frank die zo lekker meedoet tijdens voetvolley op de trainingen terwijl het team niet om aan te gluren is. Ga nou toch eens voebelle man.

7 oktober 2020 om 22:23

frank te boer is een anti voetbal coach

7 oktober 2020 om 22:27

Hij weet het zelf alleen niet. Balbezit is gelijk aan domineren. Verschrikkelijk veel waarde hechten aan grijze muizen in selecties terwijl de "moeilijke jongens" afgeserveerd worden. Het gebeurt bij iedere club weer.

7 oktober 2020 om 22:21

lekker kapseltje van Stengs

7 oktober 2020 om 22:22

Wat is die Stengs matig zeg. Nu weer balverlies en kan echt niet een mannetje passeren.

7 oktober 2020 om 22:22

Onbegrijpelijk dat ze die frank de boer hebben aangetrokken is trainer die zijn team het voetbal doodloopt

7 oktober 2020 om 22:22

Toch knap van Frank. Zijn debut is wellicht de slechtste interland sinds die 0-3 tegen Turkije.

7 oktober 2020 om 22:25

nou, die wedstrijd onder Lodeweges tegen Italie was ook niet best hoor

7 oktober 2020 om 22:26

Haha en hadden we met z'n allen anders verwacht dan?! Hij krijgt het straks voor elkaar de eerste 3 te verliezen hoor.

7 oktober 2020 om 22:22

Hoe wil je vooruit als Nl elftal als je iemand aanstelt die 3 keer ontslagen is.... En dan spelers als babel, veltman, wijndal en ake laat spelen. Ik mis Koeman nu al

7 oktober 2020 om 22:25

Ooh nu is Ake opeens slecht? Gaat snel zeg zeikerd

7 oktober 2020 om 22:23

Snoeks heeft aandelen in de Boer lijkt het wel? Het spel lijkt nergens op maar laten we even veren in zn kont stoppen omdat die achter een bal aanrent.

7 oktober 2020 om 22:24

Die Ake... wow. Alleen Koopmeijners vond ik naar behoren spelen

7 oktober 2020 om 22:24

Wat vind je goed aan Koopmeijners dan? Ben echt benieuwd

7 oktober 2020 om 22:26

Iig weinig fouten. En dat voor zn debuut(?) Het is allemaal relatief

7 oktober 2020 om 22:24

Vind het wel bizar dat er bijna alleen gekeken wordt naar de top van de Eredivisie terwijl er in grote competities goede spelers rondlopen bij de middenmoters. Een el Ghazi doet niets onder voor Stengs etc.

7 oktober 2020 om 22:26

Denk het ook niet. Zo is bijvoorbeeld Erik Pieters ook jarenlang genegeerd.

7 oktober 2020 om 22:27

El Ghazi? Waarom? Elke week gezien bij Ajax en de spaarzame wedstrijden dat ie basis speelt bij Villa ook. Echt niet beter dan Stengs

7 oktober 2020 om 22:24

Volgende wedstrijd: Krul - Dumfries, De Vrij, Van Dijk, Wijndal - Frenkie, Gini, Donnie - Berghuis, De Jong, Bergwijn. Waar kan ik solliciteren als bondscoach?

7 oktober 2020 om 22:25

Donnie? Aub niet zeg wat is die gast slecht.

7 oktober 2020 om 22:26

Wie anders? Had liever Ihattaren gezien, maar die is er niet bij.

7 oktober 2020 om 22:25

Wijnaldum en Van de Beek gaat niet werken.

7 oktober 2020 om 22:25

Dan moet je eerst even drie keer falen in het buitenland, dan maakt de KNVB je wel bondscoach.

7 oktober 2020 om 22:26

Belangrijk detail vergeten. Veltman op de tribune

7 oktober 2020 om 22:26

Wijndal? Een kleuter gezien de wedstrijd van vandaag.

7 oktober 2020 om 22:26

Wijnaldum op de plek van van de beek en dan koopmeiners en Frenkie naast elkaar, roep het al een jaar dat dat het beste midden veld is

7 oktober 2020 om 22:24

Stengs is zijn schoonzoontje zeker

7 oktober 2020 om 22:24

die Ake is echt een partijtje slecht zeg

7 oktober 2020 om 22:24

Hoe kan een jongen als vd Beek er nog in staan? Die jongen voegt 0.0 toe

7 oktober 2020 om 22:25

Nee ake doet ook een lekker duit in het zakkie... wat een dramatische wedstrijd is dit zeg. Bah bah

7 oktober 2020 om 22:25

Waarom stengs en geen malen met alle respect

7 oktober 2020 om 22:35

Malen zit niet bij de selectie

7 oktober 2020 om 22:25

Het kan aan mij liggen maar is Aké altijd zo slecht? Snap niet zo goed wat mensen in hem zien

7 oktober 2020 om 22:27

Voorwat overdrijf je zo? Ik neem hierop uit dat jij zijn wedstrijden niet bekijkt en je hem beoordeelt op deze wedstrijd?

7 oktober 2020 om 22:25

Ouderwetse Veltman tackle.

7 oktober 2020 om 22:25

Corona is ongrijpbaar vandaag. Bij Twente speelde hij al leuk maar die heeft zich ontwikkeld zeg, jeetje. En die kan ook meeverdedigen tegenwoordig

7 oktober 2020 om 22:25

Oefenwedstrijden in deze fase van het seizoen zijn vrijwel altijd bagger.

7 oktober 2020 om 22:25

De knvb haat voetbal gewoon door Frank de anti voetbal coach aan te stellen

7 oktober 2020 om 22:25

Wat matig zeg. Snap de Boer ook totaal niet. Waarom al die 2de rangs spelers een kans geven? Daar is het nederlands elftal helemaal niet voor bedoeld. Nog even en Romano Denneboom komt ook nog binnen de lijnen.

7 oktober 2020 om 22:28

Waarom? Omdat er belangrijkere potjes aan zitten te komen. Daarom. Niemand had zin in deze wedstrijd. Dat zie je dan ook wel terug op het veld. Wees blij dat je geen kaartje kon kopen....

7 oktober 2020 om 22:25

Keurige tackle van Veltman!

7 oktober 2020 om 22:25

Wij willen Dumfries!

7 oktober 2020 om 22:25

Wat een bedroevend niveau, zeg. We gaan het nog heel zwaar krijgen met Frank als bondscoach. Ik heb geen idee achter het spel of de opstelling kunnen herkennen. Enige die nog een beetje positieve indruk hebben achtergelaten zijn Berghuis en Koopmeiners. En waarschijnlijk krijgen die de kans niet als het er echt om gaat. Een middenveld met Wijnaldum en vdBeek gaat trouwens niet werken, die lopen elkaar in de weg en je hebt gewoon nul creativiteit dan. Ik had al nul vertrouwen in De Boer, maar dit sloeg echt alles. Geen idee, niks.

7 oktober 2020 om 22:29

we hebben ook 0 creatieve opties voor het middenveld. dat hebben we te danken aan Blind en Van basten want anders hadden we er wel een gehad met Ziyech

7 oktober 2020 om 22:34

Creativiteit zoals van Ziyech hebben we inderdaad niet, maar er zijn toch wel betere opties dan dit?

7 oktober 2020 om 22:25

Vind die corona helemaal niet gek spelen!

7 oktober 2020 om 22:26

Onder Koeman was het voetbal niet perse beter maar mentaal wel, zo won Oranje ook de grote matches. Het mentale aspect is verzwakt.

7 oktober 2020 om 22:26

Die Depay is zo egoistisch bezig met het opeisen van alles. Telkens de bal kwijtraken en door blijven pingelen. Daarnaast Stengs selecteren op basis van wat??

7 oktober 2020 om 22:30

ik vind Stengs eerlijk gezegd de minst slechte speler in de tweede helft

7 oktober 2020 om 22:27

Ik vindt Memphis maar niks deze wedstrijd, heeft het totaal niet en reageert zich lekker af op anderen... Koopmeiners speelt wel lekker, Aké en Veltman kunnen echt niet (samen).

7 oktober 2020 om 22:27

Ik zou het wel sneu vinden voor de Boer als hij straks zijn eerste twee wedstrijden verliest. Het gezeik dat je dan weer krijgt. Ik was geen voorstander van zijn komst, maar als je ziet hoe sommige spelers echt alles verkeerd doen dan heb ik wel met hem te doen want hier kan hij ook niet zoveel aan doen.

7 oktober 2020 om 22:31

Eens! Echter vind ik de wissel van Vrij en Dijk wel vreemd, je wil je eerste wedstijd gewoon winnen. Maar hoorde van iemand hierboven dat ik logisch na moest denken.

7 oktober 2020 om 22:27

Pfff wat een slechte wedstrijd.

7 oktober 2020 om 22:28

Hoop echt dat de Boer het aandurft met Malen in de basis ipv de Jong.

7 oktober 2020 om 22:29

Ipv Babel bedoel je.

7 oktober 2020 om 22:32

Malen en de jong erachter berghuis en bergwijn

7 oktober 2020 om 22:29

Frank heeft zijn stijl er al wel ingekregen, dat is best knap in zo'n korte periode.

7 oktober 2020 om 22:34

Dat voel mij ook al op inderdaad

7 oktober 2020 om 22:29

Heeft er iemand een mes meegenomen in het veld? Want een bloed

7 oktober 2020 om 22:30

Wat n negatievelingen hier zeg pfff en t mooiste is dat juist deze mensen voorop in de polonaise lopen als oranje t toevallig ver schopt op n WK/EK , bah !

7 oktober 2020 om 22:31

Niet mee bemoeien!

7 oktober 2020 om 22:31

Beroepszeikerds zijn het

7 oktober 2020 om 22:32

Jij voorop

7 oktober 2020 om 22:34

Jij ook

7 oktober 2020 om 22:34

Wilde net zeggen haha. Branquinho schreeuwt het hardst van iedereen

7 oktober 2020 om 22:36

Zit de wedstrijd nieteens te kijken die vent. Spelers waar die geen fan van is moeten het zonder reden ontgeleden

7 oktober 2020 om 22:36

Hahahahah

7 oktober 2020 om 22:30

Weet iemand waarom malen niet bij de wissels staat is toxh wel opgenomen in definitieve selectie?

7 oktober 2020 om 22:32

Er was geen plek meer op de bank. De selectie is te groot. Of de Boer heeft een hekel aan PSVers.....😉

7 oktober 2020 om 22:38

Zondag basis.

7 oktober 2020 om 22:31

Is de commentator een Mexicaan toevallig? Hoe is dit te weinig om te fluiten en de penalty van Mexico een penalty 😂

7 oktober 2020 om 22:31

Dit was echt helemaal niks joh, die pingel was nog enigzins iets.

7 oktober 2020 om 22:31

Moet je na gaan. Krijg je met alle geluk van de wereld nog een kans als bondscoach van Oranje na jarenlang louter te falen als trainer. Begin je met zo een opstelling en instelling aan je eerste wedstrijd en leg je de slechtste voetbalwedstrijd van Oranje in 3 jaar tijd op de mat.ik denk niet dat we nog veel van Oranje gaan genieten de komende jaren.

7 oktober 2020 om 22:32

Het is een oefenwedstrijd jongen

7 oktober 2020 om 22:37

Het is zijn eerste wedstrijd als bondscoach jongen. Oefenwedstrijd of niet, die moet je gewoon proberen te winnen.

7 oktober 2020 om 22:39

Sommige spelers hebben rust nodig jongen het zijn ook maar mensen

7 oktober 2020 om 22:41

Niet alles was best, maar slechtste wedstrijd in 3 jaar is overdreven. Mexico is geen slecht elftal! En laatste fase btje ongelukkig.. gaat goedkomen in de echte wedstrijden

7 oktober 2020 om 22:31

Het gaat wel een stukje beter nu Wijnaldum er uit is. Tenminste dreiging en energie. En ook Donny komt nu meer in zijn spel. Nu nog kansen.

7 oktober 2020 om 22:35

Donny komt ook meer in z'n spel? Heb hem in deze hele wedstrijd op een opening na niets goed zien doen, lekker op de bank laten in de echte potjes.

7 oktober 2020 om 22:32

Ik ben alweer helemaal klaar met Oranje. De Boer is een onbegrijpelijke keus, en ik erger me ook aan een flink deel van de spelers. Slappe hap dit, Louis had er nog wat van kunnen maken, maar dit risicoloze zeikspel is niet om aan te zien. Maar de spelers wilden geen lastige coach, dus ik hoop dat ze het naar hun zin hebben

7 oktober 2020 om 22:32

Hahaha ook dit nog. Luuk en Depay 100% kans

7 oktober 2020 om 22:32

Depay onze “beste” speler.

7 oktober 2020 om 22:36

Dat is van Dijk natuurlijk.

7 oktober 2020 om 22:40

Weet ik.

7 oktober 2020 om 22:32

Oh oh Depay hoe krijg je die er niet in?!

7 oktober 2020 om 22:33

Pfff die kans moet er toch in, man man.

7 oktober 2020 om 22:33

jammer, schitterende voorzet. Stengs, de Jong en Depay.....

7 oktober 2020 om 22:33

Die voorzet van Stengs 🥰

7 oktober 2020 om 22:33

Kan er ook wel bij. Beiden sterk ingeschoten

7 oktober 2020 om 22:33

Man, dit doet me denken aan Huntelaar en Tadic dit weekend

7 oktober 2020 om 22:35

Lekker he

7 oktober 2020 om 22:33

Die moet gewoon hangen.

7 oktober 2020 om 22:33

Depay jongen hoe mis je van daar....

7 oktober 2020 om 22:33

zaterdag lekker spelen met dwpay/bergwijn-malen en luuk de jong/ berghuis

7 oktober 2020 om 22:33

Koemans leiderschap mis je in dit team. Het is mentaal vele malen minder geworden na zijn vertrek. Het spel is hetzelfde maar meer onzekerheid en twijfel bij de spelers.

7 oktober 2020 om 22:36

Dit Nederland gaat onder De Boer niet beter kunnen.. ook niet met een Ten Cate of Bosz. Koeman was de juiste man.

7 oktober 2020 om 22:33

Christus te paard, als we die kansen al niet gaan maken dan valt er voor de Boer weinig eer te behalen

7 oktober 2020 om 22:35

Is ook geen geweldig team voorin met name.. Koeman haalde echt het maximale eruit..

7 oktober 2020 om 22:33

Kom op man hoe krijg je hem er niet in

7 oktober 2020 om 22:34

Ake valt niet mee zeg. Is vaak te laat

7 oktober 2020 om 22:34

Saaie pot met een saaie en matige uitslag..

7 oktober 2020 om 22:36

Onder Koeman was het spel ook niet top maar het was mentaal scherper, overtuigender en effectiever. Dat mis je nu toch wel. Er sluipt nu te snel onzekerheid en stress bij de spelers ipv koel te blijven.

7 oktober 2020 om 22:37

Tja, als je de opstellingen vergelijkt...

7 oktober 2020 om 22:39

Dat vind ik wel.wat makkelijk. Je speelt een oefenwedstrijd in een leeg stadion in coronatijd. Ik kan me voorstellen dat je dan niet speelt met de mes tussen de tanden

7 oktober 2020 om 22:36

Keurig Promes, wat ben je toch ook een goede speler. Kan niet wachten tot dit soort prut niet meer in Oranje zit, de aanval blijft qua kwaliteit echt achter t.o.v. de verdediging en delen van het middenveld

7 oktober 2020 om 22:36

Zo het is wel beschamend dat mexicaanse speler zo langs 4-5 man dribbelt

7 oktober 2020 om 22:36

Die vd beek is lachwekkend slecht zeg, over een paar jaar speelt die bij AZ

7 oktober 2020 om 22:38

Veltman op de valreep toch weer een kaartje meegepakt.

7 oktober 2020 om 22:38

Hoe speelt Veldman?

7 oktober 2020 om 22:38

MIJN GOD wat is die Promes slecht zeg. Doet werkelijk alles verkeerd en speelt compleet zonder vertrouwen. Koopmeiners, Veltman en Stengs zijn de enigste die mij positief zijn bevallen...

7 oktober 2020 om 22:38

Wat is het Nederlands elftal weer ongelooflijk beperkt bezig

7 oktober 2020 om 22:38

Net beste moment van de wedstrijd Nl het eindsignaal

7 oktober 2020 om 22:39

De Boer krijgt er hier al flink van langs, maar hij speelt met een B-ploeg. Hebben het aan de knvb te danken dat deze wedstrijd uberhaupt gespeeld wordt. Wat mij betreft begint ie de volgende wedstrijd pas echt.

7 oktober 2020 om 22:40

Typerend dat koopmeines en berghuis de beste spelers aan nederlandse zijde waren. Als je ziet wat een geld word gesmeten in de premier leauge aan pure middelmaat... van de beek, ake en mindere mate veldman dan zie je pas echt hoe het voetbal kapot wordt gemaakt. Bedroevend als je er over na gaat denken

7 oktober 2020 om 22:43

Ake houdt zich al jaren lang staande in de PL. Rare opmerking weer

7 oktober 2020 om 22:40

het waren 2 mooie jaren, we zijn terug bij af

7 oktober 2020 om 22:40

Wat een zaaddodende pot. Enige speler die mij positief op viel was Koopmeiners, veel pit en bravoure. Helaas vielen er veel spelers door de mand. Ook is het spel onder De Boer echt tranentrekkend en in geen verste verte te vergelijken met dat van Koeman. Tuurlijk is het maar een oefenpotje, met in mijn ogen niet de sterkste 11, maar het had wel een stuk beter gemogen als debuut voor een coach.

7 oktober 2020 om 22:48

Je maakt debutanten trouwens ook niet beter door ze in zo'n treurig elftal te laten debuteren. Ook gelijk de positieve flow rond het elftal helemaal foetsie. Gewoon kut, helemaal kut. En ja ik ben zuur ja, maar ik weet ook niet hoe ik die shitshow waar ik net naar heb zitten kijken anders moet interpreteren.

De wedstrijd is afgelopen. Het is niet meer mogelijk om te reageren.

Wedstrijdverslag

Frank de Boer debuteert met nederlaag bij het Nederlands elftal
Frank de Boer heeft zijn eerste interland als bondscoach van het Nederlands elftal niet met een overwinning af weten te sluiten. Mexico was woensdagavond in vriendschappelijk verband de eerste tegenstander van De Boer en deze vuurdoop in de Johan Cruijff ArenA leverde een 0-1 nederlaag op. Lees verder

25 fans
Aanvaller, 27 jaar
X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren