4
0
Deze wedstrijd is gespeeld.
PSV
Status: Deze wedstrijd is gespeeld.
Competitie: UEFA Europa League
Datum: Donderdag 28 november 2019
Tijd: 21:00 uur
Scheidsrechter: O. Grinfeld
Stadion: Estádio José Alvalade (Lisboa)
Toeschouwers: 30146
Datum:Donderdag 28 november 2019, 21:00 uur
Stadion:Estádio José Alvalade (Lisboa)
31614606555
D. Dumfries335401
5.5
T. Baumgartl271137
5.5
N. Viergever78529
5.5
M. Sadílek377539
5.5
M. Ihattaren525933
5.5
Bruma159042
5.5
D. Malen399771
5.5
C. Gakpo436584
5.5
R. Thomas215382
5.5
0 stemmen
Opstellingen en wedstrijdverloop
Live meepraten
Leden op Voetbalzone kunnen tijdens de wedstrijd live meepraten.
28 november 2019 om 20:02

Als alles “normaal” zou lopen gaat PSV hier natuurlijk verliezen. Toch denk ik dat als ze echt strijd laten zien, zie hier best kunnen vertrekken met een onterechte overwinning of een gelijkspel.

28 november 2019 om 20:02

Heb er eerlijk gezegd geen vertrouwen in en vrees dat het Europese seizoen vanavond voorbij is. Zul je natuurlijk zien dat Bruma er ineens 3 in gaat schieten. 😂

28 november 2019 om 20:08

Het loopt vnv tot nu toe niet echt heel lekker. Hoop dat jouw glazen bol wel de juiste is!

28 november 2019 om 20:02

En weer een opstelling uit angst geboren van onze schijterige trainer. Het voetbal opofferen voor extra defensieve zekerheid, nou dat heeft de laatste tijd goed uitgepakt zeg... Alleen maar extra kwetsbaar voor de counter aangezien je de bal eerder inleverd zo.

28 november 2019 om 20:07

@justpsv95 waar kan je opstelling zien? nog niet geplaatst hier

28 november 2019 om 20:14

Inmiddels staat die bij het bericht. Ik denk dat JustPsv zo reageert omdat hij ziet dat Rosario & Hendrikx samen op het middenveld staan. Dat is tot op heden nog niet echt een combinatie voor mooi voetbal geweest..

28 november 2019 om 20:08

Wat dan

28 november 2019 om 20:17

Rosario Hendrix

28 november 2019 om 20:11

Unnerstall; Dumfries, Baumgartl, Viergever, Sadílek; Rosario, Ihattaren, Hendrix; Bruma, Malen, Bergwijn

28 november 2019 om 20:11

We beginnen weer met Ihattaren, Hendrix en Rosario op het middenveld. En uiteraard Sadilek weer. Dat wordt weer een fijn avondje ergernis.

28 november 2019 om 20:13

0-3 Psv

28 november 2019 om 20:16

Alle Nederlandse clubs uit de EL....Ik ben er bang voor.

28 november 2019 om 21:19

Az zit al in de volgende ronde

28 november 2019 om 20:17

Hoe kan het toch zo zijn dat op een avond dat je móet winnen, je dan met zo'n elftal op de proppen komt. Heeft hij dan écht niet door dat je met een verdedigend middenveld automatisch in de problemen komt. Je roept de ellende over jezelf af. PSV kán niet verdedigen. Nou, zorg er dan voor dat je dan zo veel migelijk op de helft van de tegenstander speelt. Toon lef! Gaan we ten onder, dan is dat maar zo. Doe het dan in ieder geval strijdend en niet met dit schijtbakkenvoetbal.

28 november 2019 om 20:50

Vergeleken met v bommel was cocu een hyperaanvallende trainer...

28 november 2019 om 21:14

Het is nog waar ook. Had zoveel hoop na de eerste paar wedstrijden. Maar hij lijkt steeds slechter te worden

28 november 2019 om 20:25

Nou kom op PSV, want AZ is aan het verliezen en Feyenoord is de boel weer flink aan het weggooien.

28 november 2019 om 21:17

AZ is gewoon al door hoor.

28 november 2019 om 20:27

Nou kom op psv. Jullie kunnen de avond nog redden. Zag trouwens dat als psv vanavond uitgeschakeld wordt dat ze volgend seizoen op de coefficientlijst van plaats 38 (dit jaar) richting plek 70 zakken doordat dat CL seizoen met Atletico gaat vervallen. Dus voor de beschermde status in de voorrondes van de CL/EL en gunstige pot indeling bij het bereiken van een toernooi volgend seizoen is overwintering echt broodnodig.

28 november 2019 om 20:31

@Zytto34 waar kan je dit zien? ze kijken toch naar laatste 10 jaar bij de clubs?

28 november 2019 om 20:55

Zag dat vandaag ergens voorbij komen. Weet niet of dat zo is hoor, maar dacht dat het bij clubs ook gewoon over 5 jaar ging.

28 november 2019 om 20:31

Heb er weinig vertrouwen in, met een trainer die zegt niet eigenwijs te zijn. Maar steeds weer de problemen op zichzelf afroept met zn defensieve opstellingen. En de laatste tijd ook nog eens steeds ermee op zn ben gaat, om vervolgens niet te veranderen

28 november 2019 om 20:56

Ja. Gelijkspel is genoeg. Moet wel lukken toch?

28 november 2019 om 21:00

Betwijfel het, het puntenverlies tegen Utrecht en Willem 2 kwam voort uit de counter, doordat er weinig voetballend vermogen op het middenveld wordt gezet. Voordeel is wel dat je tegen sporting zelf kunt counteren

28 november 2019 om 20:50

als PSV wint vanavond dan zijn we toch gewoon geplaatst of kijk ik verkeerd?

28 november 2019 om 20:54

Dan hebben we het in eigen hand

28 november 2019 om 20:56

Dan kijk je verkeerd. Ze zetten dan wel een reuze stap.

28 november 2019 om 20:58

Als PSV en Linz winnen vanavond komen beide op 10 punten en Sporting op 9 na 5 wedstrijden. Wint sporting vervolgens van Linz en verliest PSV thuis van Rosenborg ziet de stand er als volgt uit. 1. Sporting -12 2. Linz - 10 3. PSV - 10

28 november 2019 om 20:55

Heel erg benieuwd hoe hoog de score voor sporting gaat uitvallen, het is voor PSV te hopen dat het geen totale afstraffing wordt.

28 november 2019 om 20:58

Ik vrees het ergste......

28 november 2019 om 21:04

Stel je niet zo aan man. Beide clubs zijn gelijkwaardig.

28 november 2019 om 21:12

Gelijkwaardig!!?? Dat mag je even uitleggen dan. Het middenveld en verdediging zijn echt totaal in het voordeel van Sporting, de aanval, ja daarin is PSV wat beter. Terwijl ik dit typ 1-0 voor sporting..

28 november 2019 om 21:14

Psv stond in eigen huis ook gewoon met 3-1 voor. Wedstrijd is nog lang...

28 november 2019 om 21:17

Daarnaast hoef ik de spelers niet te vergelijken om te weten dat Sporting niet zo geweldig is. Fc Porto & Benfica heb ik wel in de gaten gehouden en dat is allemaal niet zo bijzonder meer en die zijn alle 2 een klasse beter dan Sporting.

28 november 2019 om 21:17

2-0

28 november 2019 om 21:18

PSV is gewoon drama hahahaha

28 november 2019 om 21:21

Je moet je nooit blind staren op een voorsprong, het uiteindelijke resultaat telt nou eenmaal, en over 2 wedstrijden is sporting ver in het voordeel.

28 november 2019 om 21:45

LinkinPark13 heeft een glazen bol.

28 november 2019 om 22:08

Nou nee, maar ik zei vooraf nog ( in een ander bericht ) dat als alles normaal loopt, dat PSV moet uitkijken voor een afstraffing. Ja PSV won van Heerenveen, maar de verdediging en middenveld zijn nogsteeds echt ruk. Juist sporting wat vol moet strijden is precies zo’n club die hier wel raad mee weet.

28 november 2019 om 21:03

PSV heeft het toch in eigen als ze hier gelijkspelen? Als Lask wint hebben zowel Lask en Sporting 10pt en PSV 8pt. Als dan PSV wint van Rosenborg komen ze op 11pt. En als Lask en Sporting dan gelijkspelen ook 11pt. Onderling resultaat brengt dan geen uitslag. Klopt het dan dat het op doelsaldo aankomt? Want dan moet PSV volgens mij met minstens 2 doelpunten verschil winnen van Rosenborg.

28 november 2019 om 21:05

Lask gaat door

28 november 2019 om 21:07

Volgens PSV-watcher Rik Elfrink is PSV dan altijd het haasje. Volgens mij gaat het dan om het onderlinge doelsaldo. Aangezien PSV dik verloor van LASK hebben ze het slechtse doelsaldo.

28 november 2019 om 21:15

Ah ja ik heb het opgezocht n.a.v. je reactie. Het doelsaldo van PSV is het slechtst in de onderlinge wedstrijden in dat geval.

28 november 2019 om 21:05

Ik heb nu al meer vertrouwen in Unnerstall dan in Zoet. Wat een beer!

28 november 2019 om 21:13

mwa, deze bal was zeker houdbaar..

28 november 2019 om 21:40

Zoet had die tweede doelpunt tegen kunnen houden.

28 november 2019 om 21:08

Je ziet dat er totaal geen vertrouwen is. Er wordt op het middenveld niet 1 keer een station overgeslagen. Ze voetballen met angst in de benen.

28 november 2019 om 21:10

Sadilek doet maar wat. Al het gevaar komt over zijn kant. Is zijn concurrentie dan zó slecht?

28 november 2019 om 21:12

Deze keer toch echt vanaf dumfries zn kant(dumfries kon er niks aan doen). Maar viergever slap verdedigt

28 november 2019 om 21:14

Rosario ook al weer aan het schijnverdedigen....

28 november 2019 om 21:13

Het lijkt mij dat die gehuurd Spanjaard waarvan men veel in Spanje verwacht niet slechter zal zijn. Volgens mij is Sadilek een lievelingetje.

28 november 2019 om 21:11

Nee neenee niet nu al pffff

28 november 2019 om 21:11

En daar hangt ie al.......

28 november 2019 om 21:11

Lekker dit... kom op voor nl voetbal

28 november 2019 om 21:12

Allereerst kom op voor PSV!

28 november 2019 om 21:11

Man man begint goed

28 november 2019 om 21:11

gadver echt slecht gekeept zeg!

28 november 2019 om 21:14

Kon ie niks aan doen. Viergever en de man die Fernandes liet lopen wel

28 november 2019 om 21:15

Ik snap je.. maar positioneel stond hij niet goed opgesteld er was een gapend gat links* van em.. hij kwam daardoor een stap tekort om de bal tegen te houden

28 november 2019 om 21:11

De gelatenheid bij de tegengoal, dat ziet er slecht uit voor de rest van de pot...

28 november 2019 om 21:11

Slecht verdedigt zeg, en een domper zo snel.

28 november 2019 om 21:11

Ai, kom op nu PSV! Vechten voor minimaal een gelijkspel!

28 november 2019 om 21:12

Ah mooi, nu mogen wij het spel gaan maken.

28 november 2019 om 21:14

Dat betekent dat er de komende 80 minuten niet meer gevoetbald wordt en het 1-0 blijft

28 november 2019 om 21:12

Pfff echt verschrikkelijk om die Hendrix en Rosario te zien aanmodderen kunnen totaal niet combineren en bij een beetje of de geringste druk raken ze in de stress. Zet daar bijvoorbeeld de controleurs van Ajax neer ( van de beek & martinez) en PSV is 2 a 3 klasse beter!!!!!

28 november 2019 om 21:12

Het stadion is halfvol maar aan de stadionspeaker zal het niet liggen vandaag

28 november 2019 om 21:13

1-0 Phellype.. kom op PSV!

28 november 2019 om 21:13

Slappe hap dit. Kort erop zitten. Viergever laat hem zo koppen.

28 november 2019 om 21:13

Potdomme, slappe hap van Viergever en de keepert. Alsof men niet wakker is.

28 november 2019 om 21:14

Lijkt me dat Viergever niet vrij uit gaat bij dat doelpunt. Wordt een lastige pot...

28 november 2019 om 21:15

Wat dacht je van Rosario. Laat zijn man ook zo lopen...

28 november 2019 om 21:18

Gelijk heb je. Ook Rosario idd.

28 november 2019 om 21:15

man man wat een armoe vandaag zeg. lijkt nergens op tot nu toe

28 november 2019 om 21:16

Kom op rosenborg, ga winnen!. Nog 0-0

28 november 2019 om 21:16

Wat slecht verdedigd zeg, staan er een paar te slapen met viergever als grootste slappe hap, snap nu dat het bij ajax ook zo slecht ging met hem in de laatste linie, mister netniet pffff

28 november 2019 om 21:17

Hard gelach voor Psv als ze er vanvond uit liggen na zo een start.. Zelfs Feyenoord houdt nog kleine kans om door te gaan.

28 november 2019 om 21:17

Afscheid van Bommel

28 november 2019 om 21:22

Prima!

28 november 2019 om 21:24

Als dat de uitkomst is van dit, dan neem ik het verlies voor lief.

28 november 2019 om 21:17

Tsjongejongejonge zeg..

28 november 2019 om 21:17

En dat is twee.......

28 november 2019 om 21:18

Zelfs met dat lange lijf van m, pakt ie niet die bal

28 november 2019 om 21:21

Is dit jeroen zoet ofzo?

28 november 2019 om 21:17

Nee joh dit meen je niet 😱

28 november 2019 om 21:17

Zag het al aankomen voordat hij ging schieten

28 november 2019 om 21:19

Goed van je stan

28 november 2019 om 21:18

Het is toch ook weer triest. Niet om aan te zien

28 november 2019 om 21:18

Pffff PSV toch, game over.

28 november 2019 om 21:18

Dit kan/gaat heel pijnlijk worden

28 november 2019 om 21:18

Oké ik ga zappen.

28 november 2019 om 21:18

Kan je zeggen wat je wil, maar is wel een mooie goal.

28 november 2019 om 21:18

Echt alles gaat er in...

28 november 2019 om 21:18

Hahahahaha wat moeten wij toch blij zijn dat we Ajax hebben... al ben ik neutraal want ik ben voor Vitesse.. het is eigenlijk gewoon lachwekkend

28 november 2019 om 21:20

Achja ik ben ook niet voor beide maar geef psv het budget van ajax e ze doen ook mee

28 november 2019 om 21:23

Budget zegt niets, PSV is niet slim genoeg om goed te investeren in de verdediging en het middenveld, maar koopt wel doodleuk Een pot aanvallers die ze niet nodig hebben. Het verschil zit meer in beleid en scouting

28 november 2019 om 21:26

Welk beleid? Stelletje pannenkoeken doen maar wat.

28 november 2019 om 21:18

Stop er dan gewoon lekker meteen mee, schandelijke vertoning weer.

28 november 2019 om 21:18

Die 2 ballen had zoet niet moeten door laten....

28 november 2019 om 21:20

Die tweede had hij echt niet kunnen hebben, die is echt precies goed geschoten.

28 november 2019 om 21:23

Van 30 meter. Moet gewoon voor de keeper zijn.

28 november 2019 om 21:26

En moet hij op het middenveld zomaar vrije doorgang krijgen. Niemand valt hem lastig. En dan maar gelijk naar de keeper wijzen . Nogal kortzichtig.

28 november 2019 om 21:18

Ik verwachtte helemaal niks en ben als nog teleurgesteld

28 november 2019 om 21:18

nou zeg na 15 min is al gespeeld. van bommel moet nou echt ontslagen worden man wat ben ik hem zat zeg

28 november 2019 om 21:19

Echt het is zo zonde dat Ajax en PSV in Europa nooit tegelijkertijd lijken te kunnen presteren.

28 november 2019 om 21:19

Moet je hopen dat Lask niet wint anders is het al afgelopen.

28 november 2019 om 21:23

Staan wel voor.

28 november 2019 om 21:19

Je weet als prof toch zeker wel dat juist die Fernandes een fantastisch afstandsschot heeft. Staan ze gewoon lucht te dekken ongekend.

28 november 2019 om 21:23

Ze laten hem gewoon lopen. Het lijkt wel opzet.

28 november 2019 om 21:27

Viergever moeten jullie ook dumpen deze zomer, want hij teerde maar op 1 seizoen bij ons waar hij boven zichzelf uitsteeg.

28 november 2019 om 21:19

Maar gelukkig hebben ze Bergwijn en Malen, de 2 grote mannen van PSV

28 november 2019 om 21:19

Kom maar op met dat briefje van Bommel om je eigen fouten weer te herstellen, want viergever staat de verkeerde man te dekken.die keeper is ook niet wat het is.en bij de twee nul van sporting, hoe kan hij zo vrij staan?dat krijg je als je met zijn alle de bus gaat parkeren.

28 november 2019 om 21:19

Hahahaha tuurlijk geef gewoon de by far gevaarlijkste man van sporting vrijspel hier zat een goede gedachten achter man man man....

28 november 2019 om 21:20

Echt ongelooflijk dit.

28 november 2019 om 21:20

EN daar is 2-0/ over en uit. V Bommel bewijst te laf te spelen en kan werkelijk niet eens van eigen kracht uitgaan. Altijd maar dat extreem verdedigend de wedstrijd beginnne. Dat breekt je gewoon op.

28 november 2019 om 21:20

Het is heel jammer om te zien maar ben bang dat sporting dit eenvoudig gaat winnen zo te zien... lijkt wel of het grootste deel van de spelers niet wilt. Wel heel knap binnengeschoten maar hij mag zo aanleggen zonder enige druk. Jammer...

28 november 2019 om 21:20

Ah weer lekker lachwekkend allemaal

28 november 2019 om 21:20

LASK staat inmiddels ook voor. Het is klaar in Europa jongens.

28 november 2019 om 21:21

Helaas 0-1

28 november 2019 om 21:20

Wa kut keeper wat een kut keeper hebben wij!

28 november 2019 om 21:21

Nou zeg, die eerste had hij kunnen hebben, maar die tweede daar kan hij niks aan doen. Precies buiten het bereik, eerder de fout van de verdediging dat de beste speler van Sporting zo ontzettend veel ruimte krijgt.

28 november 2019 om 21:21

?? Wat dacht je van de verdediging

28 november 2019 om 21:21

Schitterende actie van kabouter Sadilek.....Echt niet te geloven dit. Dit wordt een vernedering. Misschien maar beter ook.

28 november 2019 om 21:23

Zo slecht zijn Lato en Boscagli toch niet? Man wat is van Bommel toch eigenwijs, der uit met die vent!

28 november 2019 om 21:25

Pijnlijk, ja. PSV onwaardig dit.

28 november 2019 om 21:29

Een vernedering beter ? Leg eens uit..

28 november 2019 om 21:30

Dan ben je mss toch nog van Bommeltje af..

28 november 2019 om 21:41

Geloof je het zelf ? Dat is wel heel naief.al worden we 6de of 7de die gaat (helaas) gewoon het seizoen afmaken

28 november 2019 om 21:21

Je speelt met twee (!!!) defensieve middenvelders en nog steeds komt elke middenvelder van Sporting vrij om te doen wat ze willen. Kan toch niet dit man.

28 november 2019 om 21:21

LASK staat ook voor dus je kunt wel zeggen dat het over en sluiten is.

28 november 2019 om 21:22

Het seizoen is klaar voor psv.

28 november 2019 om 21:22

Mijn verwachtingen waren niet hoog, maar dit is wel heel slecht hoor.

28 november 2019 om 21:22

Lask op 1-0. Lijkt over en sluiten voor PSV in Europa

28 november 2019 om 21:24

Prima! Kunnen ze Mark er meteen uit mieteren

28 november 2019 om 21:22

PSV denkt dat het zomeravond voetbal is. Pfff

28 november 2019 om 21:23

Hendrix wel aan het vechten hoor. Jammer dat de rest er bij staat te kijken.

28 november 2019 om 21:24

Begin dan met Guti en Hendriks zou ik zeggen

28 november 2019 om 21:24

Ja, maar het enige wat er bij hem elke keer uit komt is dat ie een nietszeggende inworp op eigen helft...

28 november 2019 om 21:25

Wat??!! Wel gezien hoe hij Bruno Fernandez gewoon zijn gang liet gaan?

28 november 2019 om 21:23

Die Viergever is de mindere variant van Veltman. Man man man! Wat kan die man er weinig van. Het irriteert mij de manier waarop hij opbouw verzorgt. Heel interessant doen alsof hij een ongelooflijke pass gaat geven en dan een simpel tikkie op de linksback.

28 november 2019 om 21:23

De balans na kleine twintig minuten spelen; Twee doelpunten achter, zwakke inspeelpasses. Je centrale duo die niet vooruit inspeelt. Zwak in de duels. En oh ja; een keeper die je liever niet in speelt dan wel.

28 november 2019 om 21:25

Hebben we al op goal geschoten? Das een 0 volgens mij....

28 november 2019 om 21:23

Stel je voor (dit is een fantasie hoor) dat John de jong die 15 miljoen in plaats van Bruma in twee controlerende middenvelders had gestopt..

28 november 2019 om 21:25

Pfoooee, hoe verzin je dit dan? Echt ongelofelijk, dat slaat helemaal nergens op. Maar goed dat dit slechts een fantasie is.

28 november 2019 om 21:27

Nou was op het moment van kopen al een rare aankoop omdat PSV al meer dan genoeg aanvallers had en als je nu ziet met welk middenveld PSV het moet doen is het toch volstrekt belachelijk dat er geen middenvelders zijn aangetrokken???

28 november 2019 om 21:30

Ik bedoelde het sarcastisch makker😁 ik ben het helemaal met je eens, aanvallers halen terwijl je er daar al genoeg van hebt en je middenveld compleet negeren

28 november 2019 om 21:25

Plus het geld van Doan

28 november 2019 om 21:26

Ja idd, slecht ingekocht. Echt een beperkt middenveld hebben we. Dat kan je van Bommel ook niet verwijten lijkt me. Zowel Guti Hendrix en Rosario zijn middelmaat.

28 november 2019 om 21:26

Hadden ze nog niet gespeeld. In ieder geval een. Mark gaat toch nooit zijn lieveling Rosario eruit halen

28 november 2019 om 21:28

Nouja, rosario was ooit goed. Maar die is het echt all heel lang kwijt.

28 november 2019 om 21:30

De jong kennende had die dan strootman gehaald. Alsof je daar beter van wordt 😂😂

28 november 2019 om 21:44

@ hallie015 Het zal mij niets verbazen als PSV deze zomer bij hem aanklopt.

28 november 2019 om 21:24

Mooie duik

28 november 2019 om 21:24

Fernandes geschorst, dat linz gaat dus echt niet verliezen thuis van sporting. Oei oei oei

28 november 2019 om 21:24

Bijna elke tegenstander weet dat je via Sadilek je punten kan ophalen. lachwekkend gewoon. Zet desnoods hendrix daar

28 november 2019 om 21:32

Zet er anders een lantaarnpaal neer en doe het een shirtje aan. Denk dat die meer ballen onderschept dan sadilek.

28 november 2019 om 21:24

RUITER MOET EEN KANS KRIJGEN!!!

28 november 2019 om 21:24

we gaan vandaag echt geen 3 goals maken. jammer dat al zo vroeg ons seizoen al voorbij is

28 november 2019 om 21:26

Bezem door t elftal

28 november 2019 om 21:28

Echt wat is PSV slecht. Kan toch niet anders dan dat Bommel eruit moet? Geen believing, slecht voetbal. Wat moet een trainer van PSV meer doen om ontslagen te worden? #Bommelout

28 november 2019 om 21:27

Jullie hebben de beker nog 😉 dit is PSV onwaardig.

28 november 2019 om 21:26

Lekker voorzetje van Bruna Fernandes...

28 november 2019 om 21:27

Ligt het aan mij of kan Unnerstall gewoon niks aan die twee doelpunten doen.

28 november 2019 om 21:29

Mee eens. Meevoetballen kan ie niet, maar daar staat ie ook niet voor

28 november 2019 om 21:31

Heeft ie trouwens ook pech dat ie de helft van de tijd op de verkeerde poot wordt teruggespeeld omdat Zoet rechtsbenig is

28 november 2019 om 21:27

Dat was gewoon de tweede geel voor groene Fernandez

28 november 2019 om 21:27

Hahaha, lachwekkend slecht dit.

28 november 2019 om 21:28

PSV gaat eindelijk een beetje naar voren spelen en het loopt gelijk veel beter.

28 november 2019 om 21:28

Gaat er maar met een nulletje of 5/6 af! Seizoen al geheel naar de haaien voor december begonnen is... Kunnen De Jong en Van Bommel mooi plaatsmaken! Wegwezen met die onkunde!

28 november 2019 om 21:28

Als we niet overwinteren moet Mark echt gewoon de laan uitgestuurd worden. Ook met deze spelersgroep is dat gewoon een schande.

28 november 2019 om 21:28

Er wordt tenminste wel naar voren gespeeld nu

28 november 2019 om 21:28

Hoe krijg je nou weer een vrije trap achter de speler die stilstaat op de 16 meter

28 november 2019 om 21:29

Door de scheids aan te spelen

28 november 2019 om 21:28

Mo heeft het nog niet vanavond. Zeer slordig in de passing en met de corners. Dat moet beter jongen!

28 november 2019 om 21:28

Zijn er al witte zakdoekjes?

28 november 2019 om 21:32

Zakdoekjes? Lakens hebben we nodig!

28 november 2019 om 21:32

Ik denk dat ze op de bank bij PSV ook al met witte zakdoekjes wuiven... Guti en Peirero hebben meer gevoel in hun teen dan Hendrix en Rosario samen

28 november 2019 om 21:37

Tja die keuze kun je echt niet begrijpen.... Mark is gewoon niet capabel

28 november 2019 om 21:30

Lekker positief iedereen hier! Ik heb nog wel vertrouwen, aansluitingstreffer voor rust en er overheen na rust. #geenstress

28 november 2019 om 21:31

Mag ik wat van jouwn positivisme en optimisme lenen???

28 november 2019 om 21:33

Hahah zal wel eerlijk zeggen dat t niet 100 procent gemeend is

28 november 2019 om 21:31

Ja de afgelopen weken geven ook alle vertrouwen voor een dergelijk scenario....

28 november 2019 om 21:32

Ik weet t, maar als ik nu al negatief naar die wedstrijd ga kijken wordt ik er niet vrolijker op

28 november 2019 om 21:34

Ja, das waar. Hopen op het beste dan maar

28 november 2019 om 21:38

Gelijk heb je, kijk AZ die konden het ook. En het gaat nu al wat beter. Alleen jammer dat van Bommel nu niet meteen Pereiro erin brengt voor Rosario. Laat je meteen zien wat de plannen zijn.

28 november 2019 om 21:30

Dat Rosario de aanvoerdersband kwijt is komt gelijk ten goede aan zijn spel.... ahumhendrix en Rosario worden aan alle kanten voorbij gelopen wat slecht zeg. Bruma is overigens net als Baumgartl ook geen goede aankoop. Baumgartl, Bruma en die Romero.... dat was bij elkaar 15 Mio Euro.... weggegooid kunnen het niveau niet aan. Guti wel maar ja die kan niet opschieten met de trainer.....

28 november 2019 om 21:39

Baumgartl, Bruma en Romero kostten wel veel meer dan 15 miljoen, hoor.

28 november 2019 om 21:42

helemaal gelijk had 25 Mio willen typen maar vergat Doan... dan is het al 32 Mio....

28 november 2019 om 21:30

'jaja echte fans door dik en dun' Ik kijk om leuk voetbal te zien. Tot Van Bommel, Rosario, Hendrix en Sadilek thuis blijven kijk ik niet meer. Ik ga wel voortaan AZ kijken, zit tenminste wat lol in dat voetbal. Helemaal klaar met dat wanbeleid, Van Bommel moet gewoon weg deze winter.

28 november 2019 om 21:39

Nou vandaag was AZ kijken (tot de 88e minuut) ook geen feestje hoor . Keep the faith, nog een uur te voetballen.

28 november 2019 om 21:31

Van Bommel moet er gewoon uitvliegen. Vorig jaar was bezig nog gelijkwaardig met Ajax en nu is het Feyenoord niveau. Zekfs az is psv momenteel voorbij.de TD mag ook best oprotten. Wtf is dat beleid? Ik zag vorig jaar al dat de bezetting defensief om te huilen was. Dan vertrekken je twee verdedigers, waarvan er eentje met hangende pootjes weer terugkomt.een goede coach had meer uit dit elftal gehaald en een goede TD had betere aankopen gedaan om in ieder geval meer balans erin te krijgen.

28 november 2019 om 21:33

Denk je dat een technisch directeur de tijd heeft ook elke speler afzonderlijke te beoordelen, je moet ook vertrouwen hebben in je scouting... Dus kan je je misschien ook de gehele scouting op laten doeken ?

28 november 2019 om 21:36

Ik neem aan dat een speler die aangetrokken wordt door een td wel beoordeeld wordt. Hij heeft een jaar lang om zich voor te berijden voor de transferperiode.

28 november 2019 om 21:40

Ok vind dat een speler kopen altijd een gok is, Ajax laat ook voor 32 miljoen verdampen dit jaar en er zijn veel externe dingen die mee tellen of er speler slaagt of niet.

28 november 2019 om 21:44

En er zijn meerdere factoren die bepalen of een speler slaagt of niet.

28 november 2019 om 21:45

Gelijkwaardig met Ajax? Ook in de eerste seizoenshelft werdt er meerdere keren in de laatste minuten onterecht gewonnen. Denk niet dat dat dit is wat je bedoelde.

28 november 2019 om 21:32

Die Bruma kan echt niks....

28 november 2019 om 21:33

Jawel hij kan rennen maar als je daar 15 miljoen voor betaald had je beter churandy Martina uit de kast kunnen trekken, die is ook nog een stuk sympathieker....

28 november 2019 om 21:34

Sadilek, Rosario, Hendrix ook niet.

28 november 2019 om 21:35

Onkunde all over.... Gaan we geen geld voor krijgen voor deze zooi... Viergever.... Halve team is onder de maat

28 november 2019 om 21:36

Die kan inderdaad niks heb zoiezo nooit wat van die transfer begrepen. PSV wou hem graag hebben maar toen voelde die zich te goed voor PSV en ging die naar een andere club waar die compleet gefaald is om vervolgens weet naar PSV te komen en die nemen m ook nog.

28 november 2019 om 21:32

Echt min vind ik dat, dat onze belastingcenten worden gebruikt om Porto te sponsoren. De Nos, wat bezield ze?!

28 november 2019 om 21:50

Lol, daar moest ik ook aan denken.

28 november 2019 om 21:33

Die Bruma kan er echt helemaal niets van. Ik vraag me af of ze die überhaupt hebben gescout of dat ze alleen in de Football Manager database hebben gekeken.

28 november 2019 om 21:37

Bij Sporting lachen ze de ballen uit de broek dat ze ooit centen voor die gast hebben gekregen en dat er daarna nog meer clubs in zijn getrapt...

28 november 2019 om 21:40

En toch is hij nog steeds international van een sterk land als Portugal. Dan moet je toch wel wat kunnen zou je denken.

28 november 2019 om 21:42

Zou je denken ja. Is zo te zien niet... Blinde draver met iets meer techniek als Narsingh

28 november 2019 om 21:37

Daar zijn ze echt serieus 2 jaar mee bezig geweest om hem te halen van in eerste instantie Galatasaray.

28 november 2019 om 21:34

rosario ongelooflijk wat is hij slecht zeg hoe kan van bommel daar nog iets in zien ongelooflijk

28 november 2019 om 21:35

Hoe is het toch mogelijk dat Van Bommel zijn eerste 13 wedstrijden wist te winnen als coach van PSV en dat Rosario toen zo sterk speelde als je ziet wat er zich nu op het veld afspeelt?

28 november 2019 om 21:37

Zeg het maar.

28 november 2019 om 21:39

sorry hoor maar zo sterk was hij echt niet. PSV had telkens resultaat mee maar het was geen goed voetbal. Wat dacht je van Luuk die telkens in de laatste minuten scoorde... tja die heb je nu niet, Malen duidelijk ook nog niet terug van blessure scheelt ook een boel. Druk voorin betekent middenveld wordt ontlast en dan zie je niet hoe slecht ze eigenlijk zijn

28 november 2019 om 21:35

Gooi Perreiro erin voor Bruma alsjeblieft.

28 november 2019 om 21:36

Joh, wat maakt het nog uit.....

28 november 2019 om 21:36

Die Sadilek heeft duiklessen van Lozano gehad. Mijn hemel wat een aansteller

28 november 2019 om 21:36

Als ik Toon en John was zou ik eens knopen gaan doorhakken en Hiddink een appje sturen.

28 november 2019 om 21:45

Alsof dat nu nog zin heeft. Seizoen is in november al voorbij

28 november 2019 om 21:37

Sadilek heeft ook 0,0 fysiek en voorzetten hoef ik helemaal niet over te praten. je speelt gewoon 10 tegen 11

28 november 2019 om 21:39

10? Dat is nog veel.... Bruma en Rosario lopen er ook voor spek en bonen

28 november 2019 om 21:39

Als ik Bergwijn, Malen of Ihatteren was dan ging ik toch proberen van de winter te verhuizen van club. Dit werkt hun ontwikkeling echt tegen, zo zonde

28 november 2019 om 21:41

Met 10 tegen 111 vind ik 2-0 na 38 minuten nog netjes. je hebt wel gelijk overigens.

28 november 2019 om 21:37

Het ergste is nog dat je extra aanvallers haalt voor dit middelmatige elftal. Dan al je aanvallers gebleseerd zijn en je alsnog geen lekkere vervanging hebt. Dan doe je toch echt iets verkeerd.

28 november 2019 om 21:40

Ik vind het haast sneu om over Sadilek te beginnen, maar kom nou toch op. Die gozert zou het bij Heerenveen en Willem II niet redden.. En bij Willem II staat Nelom linksback...

28 november 2019 om 21:44

Ik kan me ook echt niet voorstellen dat Boscagli en Lato nog slechter zijn dan Sadilek.

28 november 2019 om 21:40

Laat psv maar dezelfde veerkracht zien als een AZ

28 november 2019 om 21:41

Elke keer als ik viergever in dit soort potjes zie spelen ben ik toch wel heel erg blij dat we hem gratis naar psv hebben laten gaan. Altijd van die halve ingrepen en kan zich nooit onder de druk vandaan voetballen op dit niveau.

28 november 2019 om 21:48

Ik ben nog steeds van mening dat het één grote complottheorie is bij Ajax en ze hem met de missie om PSV te verpesten naar Eindhoven hebben gestuurd. (Dit is sarcasme)

28 november 2019 om 21:41

Waar zitten we in godsnaam met z’n allen naar te kijken? Na 15 minuten is deze wedstrijd al klaar en meer zit er ook echt niet in....

28 november 2019 om 21:41

Lask staat 1-0 voor ook dat nog, Europese seizoen ook al afgelopen nu, van Bommel eruit aub dit gaat zo niet meer helaas.

28 november 2019 om 21:41

Het Portugese theater is weer begonnen

28 november 2019 om 21:42

Volgens mij is PSV ook aardig goed in drama voorstellingen dit seizoen

28 november 2019 om 21:52

Ja hoor, daarom staat het 3-0......

28 november 2019 om 21:54

Opzich heeft dat weinig te maken met het feit dat er nog een kans is

28 november 2019 om 21:58

Nou iedereen weet dat er meer in dit team zit. Maar ze lopen erbij alsof ze niet willen en er geen tactisch idee achter zit. Waarom Ajax zo goed is? Tuurlijk ze hebben bepaalde technische kwaliteiten, maar waarom Ajax top is, is hun drive en wil om altijd naar voren te gaan en om als beesten op de tegenstander te zitten. Dat is toch het minste wat je ook van PSV verwacht!

28 november 2019 om 22:00

Praat voor jezelf, ik denk namelijk helemaal niet dat er meer in dit team zit. Ga alsjeblieft eens kijken naar fe selectie, naast malen, bergwijn en ihatarren kan niemand fatsoenlijk veotballen

28 november 2019 om 21:41

Jurgen hendrix?

28 november 2019 om 21:41

Wat is dat PSV weer verschrikkelijk slecht zeg echt niet om aan te zien

28 november 2019 om 21:42

Zou van Bommel de eer aan zichzelf houden. Het zal toch wel? Hij zal toch wel zien dat het onder hem niet meer goed komt? Neh, ik denk het niet. Zou John de Jong nog lekker slapen? Gerbrands, kom uit je boeken en grijp in!!

28 november 2019 om 21:42

Hoe het bestuur en mark van Bommel het werk van Marcel brands in 1,5 jaar te niet hebben gedaan is echt zorgwekkend!!!!!

28 november 2019 om 21:43

Ik ga het niet eens meer hebben over Rosario. Of nee toch wel. wissel die man!

28 november 2019 om 21:43

Dumfries is een ongelooflijk matige speler. Hoe is het mogelijk dat hij aanvoerder is en in het Nederlands elftal speelt? Zodra hij onder druk word gezet aan de bal maakt ie een fout. Zijn timing om een lange stuiterende bal te controleren is echt van een pupillen niveau. Dest is 3 klasse beter net als Haps ( linksback ). Hij kan een mannetje afstoppen maar ook dat lukt hem lang niet altijd.

28 november 2019 om 21:44

Hebben we inmiddels al een keer op goal geschoten?

28 november 2019 om 21:44

Hotseklotse voetbal. En dat is drie!!!!

28 november 2019 om 21:44

Schaam je kapot..

28 november 2019 om 21:44

Vooral niet verdedigen bij een corner...

28 november 2019 om 21:44

Het is over en uit de Europese avontuur van psv

28 november 2019 om 21:45

Wat een wereldgoal!!

28 november 2019 om 21:45

Man man man. Hoe lang kan Van Bommel nog blijven zitten? Dit gaat nergens meer over.

28 november 2019 om 21:46

Die john de jong mag er ook meteen uitgeflikkerd worden, wat een miskopen heeft die man gemaakt. Ongekend

28 november 2019 om 21:45

0-3 ,nu zorgen dat je niet vernederd wordt. Alles geven voor de eretreffer

28 november 2019 om 21:45

Mooie goal, over en uit.

28 november 2019 om 21:45

Tijd voor Netflix, dit doet pijn aan mijn ogen

28 november 2019 om 21:45

wat gebeurt hier allemaal joh.

28 november 2019 om 21:45

Wat een verdediging ... Wat een rosario. Dag Hendrix de beste man is op het veld. Mijn god. Bommel, vent, het is goed zo

28 november 2019 om 21:45

Daar gaat een avondje lekker voetbal kijken, dit wordt 45 minuten lang ergeren helaas

28 november 2019 om 21:45

Weer een mooie goal. Dit zit dan ook niet echt mee.

28 november 2019 om 21:45

Hou op hoor, de beste man mag volledig vrij uithalen.

28 november 2019 om 21:52

Bedoelde vooral dat dit soort ballen in 99 van de 100 keer het stadion uitvliegen .

28 november 2019 om 21:45

Wie verlost Mark uit zijn lijden

28 november 2019 om 21:46

Op Gerband kunnen we iig niet op rekenen

28 november 2019 om 21:45

Jongens gaan ze dan MvB eindelijk ontslaan morgen?

28 november 2019 om 21:46

Met j de jong erbij, v bommel is slecht. Maar zn selectie ook

28 november 2019 om 21:47

Nee

28 november 2019 om 21:48

Marco blijft gewoon bij Fox !

28 november 2019 om 21:48

Marco Van Basten is niet ontslagen bij Fox

28 november 2019 om 21:45

Wtf Psv, wat amateuristisch zeg (al is het wel een mooie goal:

28 november 2019 om 21:47

Mooie goal, maar hij stond wel volledig vrij.

28 november 2019 om 21:52

Klopt, maar het is schandalig dat ie alle ruimte kreeg.

28 november 2019 om 22:00

Yep. Hij werd totaal niet gedekt. Pas toen hij uithaalde ging Dumfries naar hem toe.

28 november 2019 om 21:45

Zou van Bommel de rust halen?

28 november 2019 om 21:45

Bedankt van Bommel, en nu eruit jij.

28 november 2019 om 21:45

Heb als Ajax fan nu 40 min zitten kijken en ik kan nog steeds niet begrijpen hoe je hier als PSV fan elke week naar moet kijken. Jammer voor het NL voetbal...

28 november 2019 om 21:47

In goede en slecht tijden zeggen ze dan 😉

28 november 2019 om 21:47

Oké doei dan.

28 november 2019 om 21:49

Omdat jij een fan bent die na elke tegenslag stopt. Supporters blijven steunen.

28 november 2019 om 21:56

@ Fvlpsv Begrijpend lezen is blijkbaar moeilijk, want hij zegt helemaal niet dat je als PSV supporter moet stoppen met het supporten van je club.

28 november 2019 om 21:53

Ik heb hem uit gezet hoor kon het niet meer aan

28 november 2019 om 21:46

Bijzonder zuur, maar alledrie de goals zijn wel van grote schoonheid zeg

28 november 2019 om 21:46

Ik hoop van Bommel niet meer terug te zien in de tweede helft. Per direct ontslag!!!!!

28 november 2019 om 21:46

Nou PSV gaat het niet meer worden, toch al met al een teleurstellende avond.psv is nog niet terug op het niveau wat ze normaal kunnen halen.

28 november 2019 om 21:47

Denk dat dit t niveau van psv is, hebben begin van t seizoem boven hun kunnen gespeeld door de vorm van malen, ihatarren en bergwijn

28 november 2019 om 21:51

Denk dat het nog te vroeg is voor een aantal spelers om nu in de basis te staan.( denk aan de geschorste spelers en Malen en Bergwijn.zal net als bij AZ een wonder moeten gebeuren om dit nog recht te zetten, zie het helaas niet gebeuren.

28 november 2019 om 21:55

Ik weet wel zeker dat het niet gebeurd. Maar goed dat wist ik vanmiddag al toen ik de opstelling zag. Lekker op je verdediging gaan leunen die niet kunnen verdedigen. Daar moet je echt de coach betaald voetbal cursus voor hebben afgerond om dat te begrijpen.

28 november 2019 om 21:52

die co-eff. kan me gestolen worden.

28 november 2019 om 22:03

@ Sander79je weet dat er twee lijsten bestaan heh; eentje voor de nationale competitie en eentje voor de clubs. Daarnaast staat er toch ook geld (al is het natuurlijk niet zoveel als in de Champions League), prestige en de ontwikkeling van je spelers; met daaraan ook direct gekoppeld de waardes die ze vertegenwoordigen. Je kunt wel stoer roepen dat het je niets boeit, maar in eerste instantie is het nadelig voor je eigen club.

28 november 2019 om 21:46

Rosenborg maakt 1-1 maar al houden ze dit vol, dan nog gaat PSV niet door als ze zo doorgaan

28 november 2019 om 21:54

Sporting gaat uit bij Lask echt wel verliezen als ze er al zijn...

28 november 2019 om 21:46

Schaam je kapot, er zijn er een aantal die eens in de spiegel moeten kijken en zich moeten afvragen of ze wel in dit shirt horen te voetballen. Bezem door de selectie en hopen dat je wat centen krijgt om versterkingen te kopen.

28 november 2019 om 21:53

Agj ja wat kan jet een sadilek en rosario bijvoorbeeld kwalijk nemen? Die doen week in week uit hun best om te laten zien dat ze er weinig van kunnen. Jij ziet het, ik zie het, heel nederland ziet het. Behalve de lamzak die de opstelling maakt.

28 november 2019 om 22:31

Vrij weinig wat de selectie van PSV hier tegen kan doen imo. Ze komen gewoon tekort op uitzondering van een aantal talenten na. Als zij ook niet hun dag hebben; zie hier het resultaat.

28 november 2019 om 22:34

Ben ik het ook mee eens, al is er toch iets in me dat zegt: als we nou eens vaker zouden spelen met echt voetballers, zoals pereiro, guti en gakhpo in mindere mate. Dat er dan meer kans is op winst, maarja t is helaas anders

28 november 2019 om 21:46

Maar wat verwacht je nou. PSV speelt met kabouters met een lengte van precies een meter.

28 november 2019 om 21:47

Dumfries wordt nu ook gewoon afgetroefd.

28 november 2019 om 21:47

Hebben ze het bonnetje van Bruma nog ?

28 november 2019 om 21:47

Dit gaat 4/5 nul worden zo heel de 2e helft nog misschien wel meer nog jeetje verschikkelijk dit ga netflix kijken lees wel hoeveel het is geworden erg dit.

28 november 2019 om 21:47

Wat een enorme afgang. Vooraf jezelf een goede kans geven tegen Portugezen en dan traditioneel afgedroogd worden. Diezelfde Portugezen verliezen op hun beurt weer steevast van Duitse teams.

28 november 2019 om 22:02

Met als verschil dat Benfica gisteren niet verloor maar nipt gelijkspeelde tegen Leipzig. En daarbij ook nog een wereldpot speelde.

28 november 2019 om 21:47

PSV mag nog uitkijken dat ze tegen amateurs in de beker er niet uitvliegen over een paar weken. Wat een armoedig zooitje is het zeg.

28 november 2019 om 21:54

Overdrijven is ook vak

28 november 2019 om 22:00

Als je een aantal weken geleden van tevoren zou zeggen dat dit psv er met 4-1 af zou gaan tegen LASK of bij rust al kansloos achter zou staan tegen Lissabon, dan zou je dat ook overdreven vinden denk ik.

28 november 2019 om 21:47

Nou in het begin wou ik nog wel dat PSV ging winnen .. maar nu hopen dat sporting doordrukt voor 5 a 6-0

28 november 2019 om 21:49

van Bommel rot toch op man

28 november 2019 om 22:33

Wie zou hem moeten opvolgen? serieuze vraag

28 november 2019 om 22:36

Ik heb geen flauw idee. Ik zeg ook niet dat Van Bommel weg moet. Maar de situatie is nu wel zo dat het echt niet anders meer kan. Gewoon, gezien de geschiedenis met ploegen waar elk vuur uit is verdwenen...

28 november 2019 om 21:49

PSV moet echt met de bezem door de selectie en staff. V Bommel, John de jong, Rosario, hendriks, viergever mogen allemaal weg!!!

28 november 2019 om 21:50

Viergever is de beste verdediger van PSV al kwam hij bij ons wat te kort maar subtop kan hij wel aan hoor

28 november 2019 om 21:52

In de eredivisie heel degelijk maar als het op duels aan komt laat hij zich zo makkelijk foppen

28 november 2019 om 21:54

Als je als club door wilt groeien moet je afscheid nemen van dat soort middelmaat.

28 november 2019 om 21:59

En alsnog niet goed genoeg voor wat een club als PSV zou moeten nastreven.

28 november 2019 om 22:08

@ Xajacfa Viergever is echt niet goed genoeg voor het niveau wat ze bij PSV nastreven, ik ben hem dankbaar voor zijn verdiensten in het seizoen dat we mede dankzij hem de finale van de Europa League behaalde. Dat seizoen steeg hij echt boven zichzelf uit, want dat was ook de enige periode toen hij voor ons speelde dat hij het over een iets langere periode goed speelde. PSV moet hem meteen voorkopen aankomende zomer als dat mogelijk is.

28 november 2019 om 21:49

Zonder bevliegingen van malen of bergwijn is het echt 10 x niets. Hoe triest is dat, dat je als 'top' ploegzijnde daar op moet leunen.

28 november 2019 om 21:49

Nou Emmen gaat ook moeilijk worden dit weekend, zelfs dat wordt lastig.

28 november 2019 om 21:49

Ontsla van Bommel nog in de rust!!

28 november 2019 om 21:49

Hendrix en Rosario zijn echt die types die je als laatste koos als je zelf teams mocht maken

28 november 2019 om 21:50

Hendrix is letterlijk de beste man bij PSV, wat praat jij?

28 november 2019 om 21:51

En toch doet het pijn aan je ogen

28 november 2019 om 21:52

Zegt meer over PSV dan over Hendrix. Waar was Hendrix toen Fernandes lekker vrij mocht oplopen en schieten?

28 november 2019 om 21:57

Fernandes is toch echt Rosario zn man, niet die van Hendrix.

28 november 2019 om 22:03

Ze zijn beide verdedigend blok toch? Daar hoort afwisselen soms ook bij. Het kan niet zo zijn dat hij zo vrij loopt terwijl er 2 verdedigende middenvelders lopen.

28 november 2019 om 21:52

Hendrix haalt als enige zijn niveau en toont inzet

28 november 2019 om 21:54

Ja zijn niveau is niet goed genoeg. Dit is nou precies het probleem bij PSV , denken dat het met dit soort spelers van dit niveau wel gaat lukken

28 november 2019 om 21:50

Echt Van Bommel wil continue op de verdediging leunen, maar alsnog gigantische gaten op het veld.. zijn tactiek klopt echt niet en ze lopen er als zoutzakken bij! Zijn niet wendbaar, kunnen de bal niet overspelen en niet aannemen. Wat is er met dit team aan de hand? Ik denk echt dat het Van Bommel is.

28 november 2019 om 21:52

Juist dáárom gaten op het middenveld. Maar dat snapt van Bommel niet.

28 november 2019 om 21:50

Rosenborg in ieder geval weer gelijk. Nog een klein lichtpuntje na deze zwakke 1ste helft. Al zou het me niet verbazen dat Sporting B straks gaat spelen in Oostenrijk mocht de stand zo blijven.

28 november 2019 om 21:50

Gisteren riep er nog iemand dat PSV en Feyenoord ook wel tegen Lille zouden winnen. Wat een hoogmoedige reactie.

28 november 2019 om 21:51

Ja want Lille kan toch niet scoren

28 november 2019 om 21:51

Hahahha welke mafkees denkt dat dan. Hij is iig lekker optimistisch in zn gedachtes

28 november 2019 om 22:09

@ Q-psv Ik weet niet meer wie het was, maar dat riep iemand gisteravond wel degelijk tijdens Lille vs Ajax.

28 november 2019 om 21:52

Inderdaad. Dat zouden ze op dit moment dus never nooit doen. Lille kan echt wel een beetje ballen.

28 november 2019 om 21:50

Het is ook lekker makkelijk spelen tegen psv, je hoeft maar drie spelers in de gaten te houden. De rest kan toch niks met een bal. Manmanman.... V bommels excuus van het missen van malen en bergwijn kan ook in de prullenbak

28 november 2019 om 21:53

Haha indd je hoeft maar 3 man id gaten te houden. Hoe simpel wil je het hebben. Dit PSV heeft niks te zoeken in Europa

28 november 2019 om 22:02

Dat gel*l van van Bommel over het missen van die spelers was ook nergens op gebaseerd. Die verbloemden tot die tijd hooguit dat t verder brandhout is.

28 november 2019 om 21:50

Laat LASK maar winnen tegen Rosenborg want dit PSV heeft helemaal niks in Europa te zoeken. Neem lekker in de rust het vliegtuig maar terug naar Eindhoven.

28 november 2019 om 21:52

ja en laat Bommeltje maar achter in Portugal samen met zijn reetejongen (sadilek, Hendrikx en Rosario)

28 november 2019 om 21:54

Tweede helft gaat het nog veel erger worden. Gewoon van het veld stappen inderdaad. Verlies je maar met 3 - 0.

28 november 2019 om 21:50

Niet alleen slecht voor PSV ook voor het Nederlandse voetbal. Schandalig wat een aanfluiting. Dit kan echt niet meer zo met Bommel

28 november 2019 om 21:50

Enige lichtpuntje bij PSV: Hendrix.

28 november 2019 om 21:51

Rust. Maak de ontslagbrieven maar in orde. Van Bommel en de Jong....... wegwezen! Ik ben fan in goede en slechte tijden. Nou, dit zijn slechte tijden. Maar ik kijk het uit. Mijn hart huilt, maar ik kijk het uit......

28 november 2019 om 22:07

Zo slecht heb ik t al lang niet meer gezien. Grote bras, onkunde en een team dat steeds in 2 delen uiteen valt. En nu zie ik Pereiro warmlopen? Die had v Bommel toch allang afgeschreven? Een van de problemen van deze selectie is dat Mark er geen hiërarchie in heeft gekregen. Rosario aanvoerder maken, Afellay zelfs de eerste? Ziet er uit, zelfs derde keeper. Dan guti basis, dan hendrickx...dan Schwaab ipv baumgartl...dan weer doan voor Bruma en andersom..pfff

28 november 2019 om 21:51

Twee ploegen verder, twee er uit. Redelijk voorspelbaar, al heeft Feyenoord nog een theoretische kans. Maar die moeten naar Porto. Dus laten we zeggen: 0,001% kans. Maar het blijft een kans...

28 november 2019 om 21:59

Maar wie had gedacht dat PSV eruit zou vliegen in deze vrij makkelijke poule. Echt een aanfluiting van de ploeg die de ambitie heeft om tot de beste 32 in Europa te gaan horen..

28 november 2019 om 21:52

Als Lask vanavond niet wint, kan het nog steedsmoet PSV winnen van Rosenborg - dat kan,en Lask verliezen van Sporting - dat kan ook

28 november 2019 om 21:53

Ah joh, gooien het gewoon op een akkoord. Allebei een punt is voor beide teams voldoende.

28 november 2019 om 21:54

Nope, als PSV wint en Lask gelijkspeelt heeft PSV 10 punten en Lask 9.

28 november 2019 om 21:53

Zelfs een gelijkspel bij LASK-Sporting zou voldoende zijn als PSV wint van Rosenborg.

28 november 2019 om 22:02

Enige probleem is dat sporting al heeft aangegeven die wedstrijd sterkhouders rust te geven en Fernandes is geschorst.

28 november 2019 om 22:21

Dat helpt niet inderdaad, maar met de stand in Noorwegen zoals die nu is, is dat allemaal academisch.

28 november 2019 om 21:58

Ik hoop het niet. Vanavond met 10 het veld af en verliezen van Rosenborg. Er moet wat veranderen, dus even door deze fase heen bijten. #exitmark #exitsadilek #exithendrix #exitrosario

28 november 2019 om 21:52

Helemaal klaar met dit k*t PSV en V. Bommel. Hoe durf je toch elke keer het duo Hendrix Rosario op te stellen. Week in, week uit Sadilek op linksback. Echt helemaal klaar mee. Nog voor de winter klaar in de Eredivisie en Europa. Wat een ongelofelijke schande. Bah bah bah.

28 november 2019 om 21:53

Na de eerste 3 groepswedstrijden leek Feyenoord het zwarte schaap te gaan worden van de Nederlandse ploegen in Europa. Maar wat PSV nu aan het doen is.... man man man

28 november 2019 om 21:53

Wat een afgang dit. Dit soort wedstrijden houd Nederland klein. Ajax verdient een betere competitie om in te spelen.

28 november 2019 om 21:54

? Gaan ze emigreren

28 november 2019 om 21:57

Hahahaha, top opmerking! Slaat natuurlijk nergens op zijn opmerking over het verdienen van een betere competitie.

28 november 2019 om 21:54

Lachwekkende reactie.. ajax verdient helemaal niks. Gewoon zelf zorgen dat ze winnen

28 november 2019 om 21:57

Winnen gaat psv goed af ja...

28 november 2019 om 21:55

Achach, ajax doet het ook 2 en een half seizoen leuk hoor...

28 november 2019 om 21:56

Mooi lekker opzouten dan naar een ander land.

28 november 2019 om 21:59

Ajax verdient een betere competitie #

28 november 2019 om 22:00

Misselijke reactie dit weer

28 november 2019 om 21:59

Hahaha een beetje een onnodige provocatie. Daarnaast heb je als goed team geen recht op een beter competitie. Ookal is dit PSV wel onwaardig om de eredivisie te vertegen woordigen in Europa .

28 november 2019 om 22:04

Daarom spelen wij voor de winter in de CL en niet in de EL.

28 november 2019 om 21:53

Antivoetbal van Bommeltje met twee verdedigende middenvelders pakt goed uit pffhhh

28 november 2019 om 21:54

Van Bommel is (nog) geen geweldige coach, maar man, hij heeft ook maar 3 goede voetballers.. De rest is pure middelmaat en dat moet je De Jong aanrekenen.

28 november 2019 om 21:59

Idd dan haal je aankopen als Mitroglou (kan ik nog begrijpen om als plan B te dienen, maar maakt het verschil ook niet echt), Doan en Bruma die je misschien helemaal niet nodig hebt. Ze hadden beter een goed voetballende verdediger en middenvelder kunnen halen. En geen middelmaat als Baumgartl of Schwaab.

28 november 2019 om 21:55

Het probleem van PSV is Bommeltje hij heeft zich als verdedigende middenvelder altijd ondergewaardeerd gevoeld en wil nu met twee spelen. Hij blijft ook maar Rosario de credits geven en Hendrikx maar dat kan gewoon niet. Op die positie blink je uit door niet uit te blinken of je moet Frenkie, Busquets or Modric heten maar die heeft PSV niet.

28 november 2019 om 21:57

V bommel is geen goeie coach, maar de selectie die john de jong klaar heeft gezet slaat natuurlijk ook helemaal nergens op en vind ik nog kwaliker. Bruma kan echt niks met een bal, hij haalt geen fatsoenlijke middenvelder em linksback

28 november 2019 om 22:03

Amen. Wanneer ik dit benoem struikelen de mensen over me heen maar je slaat hier de spijker op zijn kop. Bommel faalt maar hij had ook zeker een betere en evenwichtigere selectie mogen krijgen van De Jong. 2/3 van je budget in aanvallers pompen terwijl iedereen ziet dat er een linksback en een middenvelder bij moest komen.

28 november 2019 om 22:04

En het is dubbel balen omdat er dit jaar echt kansen lagen om verder in/uit te lopen op de concurrentie wat betreft coëfficiënten. Hopelijk lukt het ze toch nog op de een of andere manier om te plaatsen voor de KO fase.

28 november 2019 om 21:55

Is het nog niet afgelopen?

28 november 2019 om 21:56

Ik heb even nog een keer naar de opstelling van PSV gekeken en ik kom tot de conclusie dat alleen Bergwijn, malen en ihattaren kunnen voetballen de rest is allemaal voetballend heel beperkt!!!!!!

28 november 2019 om 21:57

Precies dit! De selectie is gewoon pure middelmaat

28 november 2019 om 21:56

Schwaab voor viergever en het wordt 3-4. Niks aant handje

28 november 2019 om 21:58

Fijn dat PSV moeite doet om punten voor het Nederlands te halen!!

28 november 2019 om 21:59

Moeite doen ze wel. Ze kunnen t gewoon niet

28 november 2019 om 22:01

Lekker boeiend

28 november 2019 om 21:58

Dit wordt gewoon 6-0. Had toch gehoopt dat Psv beter voor de dag zou komen

28 november 2019 om 22:00

Ik ook, helaas loze hoop

28 november 2019 om 21:58

Ongelofelijk om te constateren dat PSV een nog slechtere verdediging heeft als Feyenoord!! Welke aankopen hebben PSV versterkt? Iederere aankoop een verzwakking... sadilek, bruma. Triest. Geef dan de jeugd maar een kans. Die Viergever denkt dat ie nog door Ajax betaald wordt, of is ie echt zo slecht? Goed gezien door Ajax. Misschien kan PSV straks Veltman ook overnemen. Al zou dat in deze verdediging zelfs de beste man zijn... niveau om te janken.

28 november 2019 om 22:02

Zo voel je je nou weer lekker?

28 november 2019 om 22:18

Yep. Als neutrale maar NLse club supportende kijker wordt je gewoon niet goed van dit prutspel

28 november 2019 om 22:13

@ t_noorden Nou Veltman naar PSV zie ik wel zitten, mogen jullie die andere tikkend tijdbom Nous ook wel bij hebben.

28 november 2019 om 22:19

Voor FC Grun zou die nog wel meekunnen

28 november 2019 om 22:03

Wel leuk dat Johnson scoort voor Rosenborg, probeert AZ PSV toch nog een beetje te helpen.

28 november 2019 om 22:03

Te triest voor woorden sit. Deze trainer heeft echt een hout voor zijn kop.

28 november 2019 om 22:04

Pereiro mag weer warmlopen nu het kalf verdronken is..... Die man zal het ook wel niet meer snappen

28 november 2019 om 22:05

Wonderen zijn de wereld nog niet uit, Rosario is DAADWERKELIJK gewisseld! Blij dat ik dit nog mee heb mogen maken onder vbommel.

28 november 2019 om 22:05

Huh Rosario er af dus dit is toch een droom??

28 november 2019 om 22:08

Het interesseert me niet meer. Het te laat. Veeeeeeeeeeel te laat.

28 november 2019 om 22:19

Living the dream

28 november 2019 om 22:06

Wel aardig voetballertje die Bruno Fernandes. Hij scheen wel goed te zijn... :-D

28 november 2019 om 22:06

Viergever, Sadilek, Rosario spelen structureel slecht. Ik zou met Schwaab, Boscagli en Guti spelen. Erger me vooral aan Rosario: slap in duels, elke bal terug, te traag. Goed dat hij nu is gewisselt.

28 november 2019 om 22:07

In 1 minuut al meer laten zien dan de gehele eerste helft. Kom op Psv!

28 november 2019 om 22:07

Arghhh snap dat blind hard schieten soms niet, gewoon de bal plaatsen en hij zit erin! Dat had meteen de 3-1 moeten zijn.

28 november 2019 om 22:07

Het duurt even, maar eindelijk staat er voetballend vermogen op het middenveld. Het duurt een helft en 3 doelpunten (en anderhalf jaar met Bommel aan het roer), maar dan staat het er hoor. Sjongejonge zeg.

28 november 2019 om 22:08

Met Perreiro heb je tenminste iemand met wie Mo kan combineren.

28 november 2019 om 22:09

Ach, het is te laat voor van Bommel. Over en uit.

28 november 2019 om 22:09

Kijk nu heb je opeens 5 man met voetballend vermogen dat lijkt me al een stuk beter!!

28 november 2019 om 22:11

Lask op 2-1, niet verrassend

28 november 2019 om 22:11

Zul je zien..1e helft al alles naar de knoppen geholpen en dan word t zo misschien 4-0 en is pereiro weer de gebeten hond. Beetje laat dit mark. Zo had je weet ik veel hoelang terug al.moeten beginnen (-sadilek voor boscagli of lato).

28 november 2019 om 22:12

Even serieus, wat heeft Perreiro misdaan bij PSV om steeds reserve te staan en bijna nooit mag invallen... die zet je er toch bij gebrek aan beter toch altijd in.

28 november 2019 om 22:13

Tja, dat snapt niemand.... Die man is zoveel beter dan de meesten

28 november 2019 om 22:13

Niet bijtekenen.

28 november 2019 om 22:17

Maar ja als je niet in de positie bent om hem reserve te laten, dan neem je verlies... Gewoon.van Bommel is koppig.

28 november 2019 om 22:13

Lask weer op voorsprong, dat wordt weer lekker zakken op de coëfficiëntenlijst

28 november 2019 om 22:15

Ajax gewonnen, Az gelijk. Dat zijn toch goede punten binnengehaald?

28 november 2019 om 22:19

En dan kijk je naar Belgie waar 3/5 clubs waarschijnlijk gaan overwinteren

28 november 2019 om 22:17

4 seizoenen op rij niet overwinteren. PSV-onwaardig

28 november 2019 om 22:19

Nee hoor, lopen weer uit op Turkije en Oekraine. Alleen Oostenrijk komt iets dichterbij als Lask wint maar dat valt wel mee.

28 november 2019 om 22:41

Turkije is dit seizoen, mede door het dramatische presteren van Besiktas en Trabzonspor, echt niets verder gekomen op de Europese coëfficiënten lijst. Daar mag Nederland van geluk spreken want ik verwachtte toch wel een betere prestatie van PSV en Feyenoord aan het begin van het seizoen.

28 november 2019 om 22:13

nou zou dit eindelijk het punt zijn dat rosario voort wissel komt te staan

28 november 2019 om 22:15

Laten we hopen, misschien als we allemaal genoeg ons best doen met hopen dat v bommel ineens verstand krijgt

28 november 2019 om 22:40

Bommel en verstand liggen soms toch ver van elkaar af..

28 november 2019 om 22:14

Wat zijn de consequenties als PSV de laatste (oefen)wedstrijd tegen Rosenborg gewoon skipt en de spelers rust gunt? Dit kan voor PSV nog wel eens de moeite zijn om dit uit te zoeken.

28 november 2019 om 22:17

Rust van wat? Ze doen toch niks?

28 november 2019 om 22:19

Is ook zo

28 november 2019 om 22:20

Ik hardloop drie keer in de week 16 kilometer in 45 minuten, dat moeten spelers van PSV oom kunnen!het zijn gewoon een stel meisje die aan het huilen zijn.

28 november 2019 om 22:23

Postduif, jij bent een beetje dom.

28 november 2019 om 22:24

Loop? Ben je 45 minuten lang sprintjes aan het trekken?

28 november 2019 om 22:28

Soms met interval en soms zonder...

28 november 2019 om 22:28

Tuurlijk joh, jij loopt drie kwartier lang ruim 21 km per uur. Drie keer in de week. Uhu. Waar was je tijdens het laatste EK atletiek?

28 november 2019 om 22:29

Zijn weinig hardlopers in Nederland die drie keer per week 16km in 45 lopen, dus ben benieuwd welk Nederlands loopwonder jij bent.

28 november 2019 om 22:30

Je kletst uit je nek

28 november 2019 om 22:22

Het lijkt me dat je dan gewoon geschorst wordt door de Uefa, zoiets kan natuurlijk niet. Als je de wedstrijd niet serieus neemt kan je net zo goed het voorbeeld van Man Utd eerder vandaag volgen en je Onder-23 team laten spelen ipv de gebruikelijke basis.

28 november 2019 om 22:15

Iedereen zit hier wel ontzettend af te geven op PSV, maar Sporting speelt ook gewoon goed. Goeie goals en gewoon veel beter veldspel. Spelers individueel ook gewoon beter. Technischer en ook tactisch veel rijper en degelijker.

28 november 2019 om 22:19

Tov dit PSV is het inderdaad een groots Sporting... Tegen Ajax heeft dit team echter niks te betekenen en ook AZ zal het hier nog wel goed kunnen doen. Het is gewoon weer typisch hoe PSV hier voor de dag komt... Schandalig seizoen met enkel vernederingen

28 november 2019 om 22:27

@PSVChamps Misschien heb je gelijk voor wat betreft Ajax, maar die Bruno Fernandes is wel geniaal hoor.

28 november 2019 om 22:19

Je verwacht dat gebrek aan voetballende kwaliteit wordt gecompenseerd met strijd en passie, en dat gebeurt niet. Dan mag er afgegeven worden.

28 november 2019 om 22:23

@ Lexxy Je mag toch wel verwachten dat PSV niet zo makkelijk de goals weggaf.

28 november 2019 om 22:24

En hop een penalty

28 november 2019 om 22:28

Inderdaad, daar zag die Duitser er weer niet goed uit.

28 november 2019 om 22:15

nouja nu kunnen we wel volop focussen op de knvb beker

28 november 2019 om 22:19

Niet te snel, gvvv uit altijd lastig

28 november 2019 om 22:15

De veldbezetting slaat helemaal nergens meer op de tweede helft.

28 november 2019 om 22:15

PSV is uitgeschakeld dat is zeker

28 november 2019 om 22:17

Bruma is ook wel een aardige miskoop van 15 miljoen..

28 november 2019 om 22:20

Ik snap gewoon niet dat daar 15 miljoen voor is betaald. Een scout heeft hem bekeken en blijkbaar een positief rapport afgeleverd, vraag me echt af hoe dat kan...zo indrukkend heeft hij namelijk niet gespeeld bij zijn vorige clubs

28 november 2019 om 22:21

15?? Serieus? Komt nog geen mannetje voorbij en kan ook niet scoren... hebben ze dat echt voor die dude neergelegd??

28 november 2019 om 22:23

Ja, dat hebben ze echt gedaan.... Helaas...

28 november 2019 om 22:18

Lol, Dumfries.

28 november 2019 om 22:21

Ik denk dat van Bommel nét als mijn kalkoen ook de kerst niet gaat halen. Ben trouwens benieuwd wat voor excuses hij nu weer heeft, eerst was t zoet als bliksemafleider, toen zei hij dat hij de grote jongens miste en nu misschien je eigen conclusies trekken misschien ??

28 november 2019 om 22:22

Zit van Bommel nog op de bank? Er wordt ineens getracht te voetballen, dus het zal wel niet.

28 november 2019 om 22:23

Wat een rush!

28 november 2019 om 22:23

En dat wordt vier......

28 november 2019 om 22:23

Pfff lekker hoor, dit gaat een afdroging worden.

28 november 2019 om 22:24

4-0 schande ploeg dat Psv.

28 november 2019 om 22:27

Ja diep triest. Weten we nu wel. Thanks

28 november 2019 om 22:35

Hoezo “weten we nu wel”? Dit mag gewoon gezegd worden.. ere wie ere toekomt, maar ook als je je billen brandt moet je op de blaren zitten.

28 november 2019 om 22:24

PSV laat je niet zo dom opzij zetten, wat een slechte voetbalavond voor Psv.penalty en 4 - 0 voor Sporting.

28 november 2019 om 22:24

tja, ik zal niet zeggen dat ik er nog in geloofde, maar met 4-0 lijkt me niet dat PSV hier nog terug gaat komen...

28 november 2019 om 22:25

Sherlock

28 november 2019 om 22:26

Was het met 1-0 binnen 10 minuten al niet meer.... Dit PSV is onwaardig en dat zal nog wel de rest van het seizoen zo blijven....

28 november 2019 om 22:24

Ai, dit is wel heel erg pijnlijk...

28 november 2019 om 22:26

Ach, lijn van de verwachting. Zonder consequenties gaat er voorlopig niks veranderen. Daar leg ik me al lang bij neer.

28 november 2019 om 22:24

Man man man.. hoe kan dit nou dit psv laat weer zien dat de nl competitie niks voorstelt! Word tijd dat er afscheid genomen word van van Bommel

28 november 2019 om 22:29

Sporting, met moeite de nummer 4 van Portugal...

28 november 2019 om 22:32

@ Mtos Vanavond werd bij het oud papier opgehaald, ik weet niet of het op vrijdag oud papier dag is in Eindhoven; die de Jong kunnen dan ook meteen buiten zetten.

28 november 2019 om 22:25

Ik schakel net in maar schrik van de tussenstand. Wat een afgang van PSV. Zou dit dan de laatste wedstrijd van Van Bommel als trainer van PSV zijn?

28 november 2019 om 22:25

Dit is gewoon pijnlijk om te zien dit....

28 november 2019 om 22:25

Baumgartl ook een dikke miskoop 10miljoen voor een duitser die niet kan verdedigen. Geen wonder dat stuttgart degradeerde.

28 november 2019 om 22:26

Haha, 4-0

28 november 2019 om 22:26

Weet nog toen Baumgartel werd gekocht dat de meeste hier op voetbalzone hem een goede aankoop vonden. En ik veel negatieve comments kreeg toen ik hem een miskoop noemde

28 november 2019 om 22:27

Zelfs een defecte klok heeft 2 keer per dag gelijk

28 november 2019 om 22:30

Mijn comment was:" Nou ik weet t nog niet hoor. Vorig jaar had stuttgart meer dan 70 tegen goals gekregen waar deze meneer ook een groot aandeel in had.(zijn ook gedegradeerd) Bij Stuttgart zijn ze verbaasd dat ze 3 van deze verdedigers voor zoveel geld hebben kunnen verkopen." Toch raar dat niemand dit zag aankomen bij PSV

28 november 2019 om 22:37

Nou. Pavard doet het momenteel best aardig hoor.

28 november 2019 om 22:27

Klopt, net als Bruma en mitroglu. Allemaal zogenaamde top aankopen aan het begin van het seizoen

28 november 2019 om 22:31

Tja, dat heeft de technische staf toch maar mooi gezien......

28 november 2019 om 22:26

Hoe Dumfries ook weer wordt uitgespeeld, jongen toch.

28 november 2019 om 22:31

Dat is ook gewoon middelmaat die denkt dat hij meer is; dan dat hij kan.

28 november 2019 om 22:40

Nee dat is middelmaat die als enigste wilskracht heeft. Als ze dat alle 11 hadden gehad hadden we niet met 4-0 achter gestaan.

28 november 2019 om 22:50

@ cuco10 Vechtlust heeft hij inderdaad, maar dat neemt nog niet weg dat hij zichzelf overschat. Overigens zie ik hem ook geen leiding geven aan de ploeg, dus die inzet is leuk maar je koopt er niets voor.

28 november 2019 om 22:26

15 voor Bruma, 10 voor baumgartl, 10 voor romero, tikt lekker aan zo

28 november 2019 om 22:27

PSV maakt zich belachelijk. Het verschil met Ajax zal veel groter worden nu zij weer zwaar gaan cashen in CL en het armzalige PSV overleeft de poule niet eens in de EL.

28 november 2019 om 22:38

Inderdaad, want het geld stroomt nu alweer bij ons binnen en wanneer we de volgende ronde halen krijgen wij ook nog een bonus van 21,5 miljoen. Dat is op basis van Ajax haar prestaties van de afgelopen tien jaar, normaal stonden we op plek 21, maar omdat er een aantal clubs dit seizoen geen Champions League spelen die normaal boven ons stonden, staan we nu 14e en krijgen we dus zo'n vette bonus als we de twee ronde bereiken. Na het onverwachte goede vorige seizoen van ons, was het juist belangrijk dat PSV het dit seizoen goed zou doen.

28 november 2019 om 22:27

Natuurlijk werd Dumfries weer enorm makkelijk uitgespeeld maar loopt wel mee en dekt de buitenkant eigenlijk af waarom gaat Baumgartl dan naar buiten uit stappen die hoeft alleen maar te blijven staan aan de binnenkant.. wat een miskoop

28 november 2019 om 22:27

Lask ook voor en dat is einde seizoen PSV

28 november 2019 om 22:28

PSV in de laatste 2 groepswedstrijden. 8 tegen en 1 voor. Je zou denken dat ze tegen Barca en Man City moesten maar het zijn gewoon Sporting en Linz. Dramatisch

28 november 2019 om 22:39

Sporting is al heel lang onze bestia negra.

28 november 2019 om 22:28

Van Bommel en De Jong moeten na vanavond toch ook beseffen dat ze er een bende van hebben gemaakt en dat ze de boel niet meer op de rit krijgen? Ik heb gewoon medelijden met de PSV'ers die dit team moeten aanschouwen, en dat is volgensmij het vervelendste wat je kan horen van een 'rivaliserende' fan.

28 november 2019 om 22:33

Dank je. Het doet pijn inderdaad. Erg veel pijn. Je ziet het afgelopen zomer aankomen, en het gebeurd.......

28 november 2019 om 22:43

Ik zag het onder Cocu de laatste 2 seizoenen al aankomen? PSV speelt al voor het 4e seizoen op rij vreselijk slecht voetbal

28 november 2019 om 22:28

Uit bij sporting kan, maar om der zo af te gaan met en 0-4 is wel heel dramatisch.

28 november 2019 om 22:28

Man man man wat een afgang. Imo de druppel voor MvB. Van begin vorig seizoen een onoverwinnelijk elftal naar volledige afbreuk.

28 november 2019 om 22:28

Je hoopt nu stiekem op een echte afstraffing van een nulletje of 7, dan kan Van Bommel niet anders als zijn conclusie trekken...

28 november 2019 om 22:29

Heel pijnlijk dit. Heel psv speelt onder haar niveau.

28 november 2019 om 22:31

Dit is het gemiddelde niveau van PSV dit seizoen. Sporting is gewoon een paar maatjes te groot.

28 november 2019 om 22:32

Dit is PSV niveau momenteel. Dat kun je wekelijks zien. We glijden verder af na dit seizoen daar de financiën gaan uitblijven en Ajax verder uit beeld raakt.

28 november 2019 om 22:35

Malen, Bergwijn, ihataren, gakpo en dumfries spelen normaal gesproken echt wel een stuk beter

28 november 2019 om 22:40

Dumfries de laatste tijd niet echt. Malen, Bergwijn en Ihattaren wel.

28 november 2019 om 22:32

Dit is nou niet bepaald onder niveau, dit is het niveau van PSV Laatste 7 wedstrijden tikken ze over de 20 tegengoals aan. Dit zijn cijfers voor een subtopclub.

28 november 2019 om 22:33

Volgens mijn is dit hun niveau.

28 november 2019 om 22:29

Paar jaar terug was het PSV dat in de CL volwassen oogde en Ajax vaak afgedroogd. Nu is het verschil zo enorm groot ten voordele van Ajax.

28 november 2019 om 22:41

Gewoon goed beleid ontwikkelen en geduld hebben. Ajax heeft het uitstekend aangepakt en grote transfersommen geïncasseerd en goed geherinvesteerd.

28 november 2019 om 22:30

Als Sporting nog een beetje aanzet word het nog 7-0. Wat een ongekende wanprestatie.

28 november 2019 om 22:31

Ach ja. We kunnen nu tenminste ons helemaal focussen op de derde plek.

28 november 2019 om 22:32

Denk dat die volle focus idd nodig is daar voor

28 november 2019 om 22:38

Ik denk eerlijk gezegd niet dat AZ de huidige vorm het hele seizoen gaat volhouden gezien de jeugdigheid van de dragende spelers. Ook de blessurefactor hierbij meegerekend overigens.

28 november 2019 om 22:31

Top dit! Echt genieten. Wat een drama is dit man, snap eigenlijk niet waarom ik nog kijk

28 november 2019 om 22:35

Sorry kerel, heb momenteel oprecht met de PSV supporters te doen. Hopelijk voor jullie smijten ze Bommel er zo snel mogelijk uit.

28 november 2019 om 22:31

Tekenend voor een team waarbij het niet meer goed komt, is de gelatenheid. Dat wil meestal zeggen dat de spelers er geen vertrouwen meer in hebben, en dat is dan weer killing voor de coach. Beetje vergelijkbaar met de situatie van Feyenoord een paar weken terug...

28 november 2019 om 22:32

Voor het seizoen moest ik lachen als iemand zei dat Ajax de komende jaren de eredivisie gaat domineren, maar als ik zie waar PSV hun geld aan uitgeeft dan is dit gewoon de harde waarheid. Baumgartl en Bruma zijn verschrikkelijk matig en gaan je dus ook geen euro meer opleveren. Ze hebben een paar talentjes met Ihattaren en Malen, maar daarna komt er ook niks meer aan als je naar jong PSV kijkt.

28 november 2019 om 22:32

sorry het reageer ikoontje verdwijnt en verschijnt, maar wat is dat toch ineens met die Oostenrijkse voetbalploegen? 25 jaar lang zag je ze niet en was wintersport veel belangrijker dan voetbal en nu ineens is Salzburg een voetbalgigant en van Lask en Wolfsberger had ik absoluut nog niet eerder gehoord. (was een reactie op dat Oostenrijk ons op de hielen zit)

28 november 2019 om 22:35

Oostenrijk levert al jaren spelers aan de Duitse Bundesliga en hebben een degelijke nationale ploeg. Laatste jaren doen ze het op clubniveau ook opmerkelijk goed idd. Vraag me af of daar een structurele wijziging is doorgevoerd in het beleid bij clubs oid.

28 november 2019 om 22:36

Valt reuze mee, Lask werd uitgeschakeld door Brugge in de voorrondes, Wolfsberger kan niet eens overwinteren en Salzburg wordt waarschijnlijk 3e in de groep.

28 november 2019 om 22:36

Het geld van Red Bull en de geweldige scouting van Salzburg zorgen ervoor dat de competitie kan groeien (net zoals de eredivisie dat zou horen te doen bij Ajax), was volgens mij ook laatst een artikel over geplaatst op vz

28 november 2019 om 22:37

Naja Red Bull speelt daar wel een grote rol in natuurlijk. Die hebben Salzburg enorm veel beter gemaakt en voeren daar erg zorgvuldig en gezond beleid gericht op scouten en aantrekken van jonge talentvolle spelers en die met veel winst door te verkopen (of voor weinig winst aan moederclub Red Bull Leipzig uit de Bundesliga). Het lijstje succesvolle transfers van Salzburg is indrukwekkend en zou mijn inziens een voorbeeld moeten zijn voor zowel PSV als Feyenoord.

28 november 2019 om 22:32

Ik schaam echt dat PSV zich zo laat zie als Nederlandse sport club... Bah stelletje wijven dat het zijn van PSV.

28 november 2019 om 22:33

Snap niet dat die pereiro er niet vaker in staat

28 november 2019 om 22:33

Jammer dat grote Nederlandse voetbalnamen waarvan je verwacht dat ze top zullen zijn in het trainerschap zo kunnen teleurstellen.

28 november 2019 om 22:36

Eens, weet ook niet of het handig is om voetbalgiganten als beginnend coach psv te laten trainen. Het is namelijk een stuk lastiger om ze te ontslaan, aangezien ze veel betekend hebben voor de club

28 november 2019 om 22:34

PSV laat se EL schieten en richt zich volledig op de tweede plaats in de eredivisie. Dat hebben ze wel.eens eerder gedaan , lieten ze het Europees ook afweten om.zich volledig op de eredivisie te kunnen richten ...

28 november 2019 om 22:44

Nou. Dan ben je zonder bagage komend jaar in de CL-voorronde of na 2 groepswedstrijden ook al weg hoor.

28 november 2019 om 22:34

Ik zit een x in het stadion en nu kan ik met eigen ogen zien hoe slecht hendrix en Rosario zijn. Alle mensen zeg. Hoe bestaat dit?

28 november 2019 om 22:35

Als supporter zijn we inmiddels eind november wel murw geslagen. Ik heb er inmiddels geen emotie meer bij....

28 november 2019 om 22:35

Zet psv niet in op het volgende: uitschakeling en klaar met donderdag wedstrijden. Hopen dat Ajax een sof loopt tegen Valencia en wel naar de donderdag gaat en een bak onrust in de selectie met misschien wel vertrek 2 basis spelers(beek,zyech of Nico) in de wetenschap dat Ajax op psv en az na heel het linker rijtje nog uit krijgt en zonder vedetten en vermoeienis el nog wel wat steken laat vallen.... het is ver gezocht weet het maar wat als.....

28 november 2019 om 22:37

Heb je gedronken?

28 november 2019 om 22:39

Een fles gloor denk ik dan eerder.

28 november 2019 om 22:44

Waarom gedronken? Ik probeer een oorzaak te vinden voor dit slappe optreden... psv kan toch 2 klassen beter?

28 november 2019 om 22:48

Waar komt T rare idee vandaan dat PSV “beter kan”? Dit is iets structureels, wat je niet zomaar afschudt.

28 november 2019 om 22:37

Ajax heeft promes, hun pareltje, die scoort tenminste nog.

28 november 2019 om 22:38

Vorig jaar zou Psv ook in voordeel zijn nadat ze weer niet wisten te overwinteren en ook snel uit beker lagen....niet echt dus.

28 november 2019 om 22:36

Je hebt met Bergwijn, Ihataren, Malen een enorm potentieel in huis. Dan heb je een paar spelers die nog wel mee kunnen Doan, Viergever, Guti, Peirero maar daarna houdt het op. Dumfries kan niet eens een bal aannemen, Rosario ... ik kan wel doorgaan maar iedereen weet het wel... Er is maar een matig elftal, Als je dit elftal ziet dan is er toch geen 1 middenvelder die bij AZ in de basis zou staan en geen enkele speler die bij Ajax in de basis zou staan?

28 november 2019 om 22:38

Dat is idd een realistische conlcusie, misschien dat bergwijn en malen aansprake zouden kunnen maken op een basisplek. Maar meer dan dat ook niet

28 november 2019 om 22:39

Je hoeft het ons niet te vertellen. Je moet bij John de Jong en van Bommel zijn.

28 november 2019 om 22:36

Dit moet voor Malen ook kut zijn. Het hele seizoen is verpest en hij heeft er nauwelijks aan deel genomen.

28 november 2019 om 22:41

Slechtste van het veld vandaag

28 november 2019 om 22:36

Dit Sporting is toch ook maar een heel middelmatig elftal? Alleen die Bruno Fernandes is echt van uitzonderlijk niveau, maar dei andere 10 word je niet bepaald warm van. PSV speelt ze gewoon zo erg in de kaar. Bijzonder. Laat wel zien dat Mark en zijn staf weinig tactisch inzicht hebben.

28 november 2019 om 22:41

Acuña, Mathieu en Coates zijn ook gewoon prima spelers

28 november 2019 om 22:36

Goh, die Dumfries wordt vanavond behoorlijk afgedroogd zeg. Kwestie van zelfvertrouwen?

28 november 2019 om 22:39

Kwestie van onkunde, is een behoorlijk matige speler. Vind t ook een belachelijke keuze als aanvoerder, je maakt toch niet een van de slechtste vietballers je aanvoerder?

28 november 2019 om 22:40

Bij PSV nu al 2x dit seizoen gebeurt...

28 november 2019 om 22:38

En dan te bedenken dat Bruno Fernandes in het Portugese voetbalelftal qua grootsheid pas op de 4e plaats staat achter Cristiano, Bernardo Silva en João Félix.

28 november 2019 om 22:43

Pas op de 4e plaats?

28 november 2019 om 22:53

En dan is er nog een Ruben Neves, een Cancelo, een Semedo en een Pepe...

28 november 2019 om 22:40

Oeh! Rayen Thomas komt er in. Nu gaat het gebeuren...... sjonge jonge.

28 november 2019 om 22:41

Oef ik kijk nu net voor het eerst maar dit is wel heel pijnlijk, dit gun je geen supporter. De Jong en Mark moeten toch hun conclusies trekken? Er is echt veel te weinig kwaliteit en balans... sterkte PSV’ers

28 november 2019 om 22:47

Bedankt! Hebben we zeker nodig volkomen gelijk trouwens

28 november 2019 om 22:41

Ik mis dat soms best. Genieten van Psv.

28 november 2019 om 22:42

Buiten dat ze er laatst lange tijd niet bij waren: is het al eens in iemand opgekomen dat we Malen en Bergwijn enorm overschatten? Natuurlijk staan ze in een mega matig elftal, maar we doen al sinds Malen er 5 maakte alsof hij Messi is en een amateurploeg nog kampioen van de eredivisie kan maken

28 november 2019 om 22:47

Zo gaat t wel vaker in de voetballerij, helemaal wanneer er hoop bij komt kijken. Maar ben nog steeds van mening dat malen een hele goeie kan worden. Heb er zelf ook aan meegedaan btw, t is wel gewoon een feit dat er matige spelers om hem heen staan

28 november 2019 om 22:54

Oh dat denk ik ook wel, maar daardoor hebben alle analisten en kenners en supporters gedacht dat PSV een topteam was dat zeker Ajax uit ging dagen.

28 november 2019 om 22:42

Met ten hag als coach had PSV nu aan kop gestaan in deze groep!!!!!!!

28 november 2019 om 22:45

Whahahhaahaha ik verslikt me in mijn koffie😂😂😂

28 november 2019 om 22:46

Blij dat ik toch nog iemand een lach heb kunnen geven op deze sombere voetbal avond 😂😂

28 november 2019 om 22:52

Ik sluit niet uit dat PSV onder ten hag zeker nog mee had gedaan om de titel

28 november 2019 om 22:46

Denk niet dat je er heel ver vanaf zit. Die is een klasse beter dan Van Bommel. Dat had Matthias Sammer ook al gezien toen hij Ten Hag naar Bayern 2 haalde.

28 november 2019 om 22:48

Armoedige spelers als Hendrix en Rosario hadden dan in ieder geval niet gespeeld maar dan blijft het nog altijd een povere selectie

28 november 2019 om 22:53

Dan had hij wel in de jeugd gespeurd. Net als met Dest, Mazraoui en Eiting.

28 november 2019 om 22:48

Hahaha manman, toch nog ewn glimlach op mn gezicht na deze reactie

28 november 2019 om 22:43

Wat een armoede...

28 november 2019 om 22:43

Mocht van bommel worden ontslagen, of zelf weggaan, hoop ik dat zijn vervanger wel met een idee speelt

28 november 2019 om 22:44

Lekker zooitje dit

28 november 2019 om 22:49

Niet eens inzet en strijd tonen

28 november 2019 om 22:44

Er is deze week dus maar 1 ploeg in Europa die een grotere nederlaag lijdt dan PSV. Zeer pijnlijk.

28 november 2019 om 22:49

Ja, maar die speelden tegen Bayern....

28 november 2019 om 22:44

Te slecht om te branden....

28 november 2019 om 22:45

Die Gerbrands zou die nu te druk zijn met zijn volgende boek ....kan de titels al verzinnen: omgaan met teleurstellingen.....hoe stel je een slechte coach aan...... een technisch directeur heb je die eigenlijk wel nodig?

28 november 2019 om 22:47

"De prijs van wanbeleid" vind ik ook wel een goede.

28 november 2019 om 22:53

@ Sneekpsvnu weet ik niet hoe goed jullie in de slappe was zitten, maar er moet echt kwaliteit bij gekocht worden.

28 november 2019 om 22:50

Al die mafkezen bij psv mogen van mij hun biezen pakken, nieuwe wind kan geen kwaad daar volgens mij. En in dat proces mogen ze een beetje gaan kopieren van de tactieken vam ajax

28 november 2019 om 22:51

"De kunst van falen" vind ik ook wel een goede titel

28 november 2019 om 22:47

Bla

28 november 2019 om 22:48

Vreemd

28 november 2019 om 22:50

Broodje shoarma!!

28 november 2019 om 22:50

Ze strijden niet eens schande is dat

28 november 2019 om 22:50

Juist dat is het hele punt, tactiek of niet er moet worden gestreden.als ik zie dat er niet gestreden wordt, ben ik boos.

28 november 2019 om 22:51

Kunnen ze bij Asml niet even wat geld overmaken? Dit kan echt niet meer.

28 november 2019 om 22:51

Pff PSV bijna schandelijk dit man man wat slecht

28 november 2019 om 22:52

Eerlijk gezegd hoop ik dat deze drama fase ervoor zorgt dat v bommel, john de jong en gebrands binnen niet al te lange tijd plaats maken voor een vervanger. En als daar nog drie verliespartijen voor nodig zijn vind ikd at helemaal top

28 november 2019 om 22:56

Wat een afgang, zelden zo schandelijk en onwaardig PSV gezien. Die meegereisde supporters mogen ook wel financieel gecompenseerd worden door Psv.

De wedstrijd is afgelopen. Het is niet meer mogelijk om te reageren.

Wedstrijdverslag

PSV klaar in Europa na compleet demasqué in Lissabon
PSV is klaar in de Europa League. Een compleet demasqué op bezoek bij Sporting Portugal had donderdagavond een 4-0 nederlaag tot gevolg. De bezoekers uit Eindhoven werden door Sporting gedegradeerd tot figuranten: slechts zelden zorgde PSV voor problemen bij Sporting, terwijl de paniek toesloeg zodra de thuisploeg de aanval zocht. Lees verder

0 fans
Middenvelder, 25 jaar
X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren