0
1
Deze wedstrijd is gespeeld.
Status: Deze wedstrijd is gespeeld.
Competitie: UEFA Champions League
Datum: Woensdag 23 oktober 2019
Tijd: 18:55 uur
Scheidsrechter: O. Hațegan
Stadion: Johan Cruijff Arena (Amsterdam)
Toeschouwers: 52482
Competitie:Champions League
Datum:Woensdag 23 oktober 2019, 18:55 uur
Stadion:Johan Cruijff Arena (Amsterdam)
31606335565
Kepa200705
6.5
K. Zouma162511
6.5
Fikayo Tomori324725
6.5
M. Mount376697
6.5
Jorginho169273
6.5
M. Kovačić156567
6.5
Willian9051
6.5
T. Abraham372977
6.5
C. Pulisic413835
6.5
R. James453252
6.5
0 stemmen
Opstellingen en wedstrijdverloop
Live meepraten
Leden op Voetbalzone kunnen tijdens de wedstrijd live meepraten.
23 oktober 2019 om 17:57

Verwacht een prachtige wedstrijd dat gaat eindigen in een 1-1 gelijkspel, winst zou nog mooier zijn

23 oktober 2019 om 17:59

Super zenuwachtig! Hoop op een mooie uitslag winnen in Amsterdam zou geweldig zijn.

23 oktober 2019 om 18:03

Verdediging blijft een drama, maar beter is er helaas niet beschikbaar. Hopen dat we het goed gaan doen

23 oktober 2019 om 18:05

2-2

23 oktober 2019 om 18:05

Ik verwacht een lastige wedstrijd, met 1-1 als uitslag.

23 oktober 2019 om 18:07

Ajax gaat weer ouderwets wervelen, 3-1 denk ik

23 oktober 2019 om 18:17

4-2 Met hoofdrol jouw bijna naamgenoot

23 oktober 2019 om 18:08

Ben benieuwd. Ajax speelt thuis dus ik verwacht een gelijkspel of een kleine overwinning voor Ajax. Maar ik moet wel zeggen, stel dat je hier weer met 3-0 ofzo wint, dan maak je alle topclubs toch weer bang hoor.

23 oktober 2019 om 18:08

Alleen azpi en jorginho zijn beter dan dest en alvarez voor de rest heeft Ajax allemaal betere spelers. Makkelijke overwinning voor Ajax. Zou wel eens een reuze score kunnen worden met het aanvallende spel van Chelsea. Ik zou inzetten op 6 goals of meer en op een overwinning van Ajax. Denk dat het 4 of 5 Tegen 2 word

23 oktober 2019 om 18:10

En toen ging de wekker....

23 oktober 2019 om 18:12

We zullen zien come on AJAX!!!

23 oktober 2019 om 18:24

ja en klopt en behalve messi zijn ze ook beter dan barca,

23 oktober 2019 om 18:23

Heb je nog wat over voor mij of heb je alles al opgesnoven? Kepa verdringt niet voor niks De Gea bij Spanje, het hele middenveld van Chelsea is speler voor speler beter, alleen de voorhoede van Ajax is beter/meer ervaren dan die van Chelsea.

23 oktober 2019 om 18:29

Laten we eerlijk zijn, De Gea is op het moment niet geweldig. Mount vind ik ook niet beter als Donny en ook Martinez doet echt niet heel veel onder voor Kovacic. Jorginho is natuurlijk wel een stuk beter als Alvarez. Achterhoede van Ajax is op Nico en misschien Dest (in deze vorm) wel minder als dat van Chelsea.

23 oktober 2019 om 18:31

Tagliafico zou bij Chelsea ook niet misstaan denk ik?

23 oktober 2019 om 18:34

Onana beste vd wereld

23 oktober 2019 om 18:55

Kovavic heeft jarenlang bij inter en real gespeeld. Op welke basis is martinez beter na 10 potjes in de eredivisie?

23 oktober 2019 om 18:33

Je weet ook dat kepa, Zouma, Alonso, Kovacic en Willian spelen?

23 oktober 2019 om 18:37

Alleen Kepa is echt goed van dat rijtje. Zouma en Kovacic staan al jaren stil in hun ontwikkeling en Alonso en Willian (zit wel in een redelijke vorm momenteel) lijken constant een stuk minder te worden met het jaar.

23 oktober 2019 om 18:09

Ik denk dat Chelsea gaat winnen. Hudson, Mount en met name Abraham gaan het doen.

23 oktober 2019 om 18:10

Ziyech gaat Alonso helemaal kapot spelen

23 oktober 2019 om 18:18

@acePluto dachten we vorig jaar ook uit bij Feyenoord. Hoe heet die lb ook alweer.. Die speelde zowat wedstrijd van zijn leven

23 oktober 2019 om 18:43

Verdonk

23 oktober 2019 om 18:11

Mooie opstelling van ajax maar wat ik zou veranderen promes op 10 en Neres op de vleugel van de beek kan niet mee verdedegen en loopt alleen maar als 2e spits derbij en heeft mega veel kansen nodig

23 oktober 2019 om 18:18

Hopen op een mooie wedstrijd. Uitblinkers Ziyech en Willian, 2 van mijn favoriete voetballers.

23 oktober 2019 om 18:24

€20,- op 3-1 gezet. Odds 18

23 oktober 2019 om 18:25

Onze voorhoede is in topvorm, vooral hopen dat onze verdediging stand kan houden en geen domme fouten gaat maken. Ben ook blij met Gilmour op de bank.

23 oktober 2019 om 18:27

Zenuwachtig, maar ik heb er zin! Veel succes mede-Blues en Ajacieden!

23 oktober 2019 om 18:27

Ben benieuwd wat Hakim tegen Alonso kan, verreweg de zwakste schakel van Chelsea want die jongen kan gewoon niet verdedigen. Ben ook enorm benieuwd naar hoe Mount, CHO en Abraham het gaan doen tegen de relatief zwakke defensie van Ajax.

23 oktober 2019 om 18:30

Ben ook benieuwd hoe Tadic Ziyech en Promes het gaan hebben tegen de zwakke defensie van Chelsea..

23 oktober 2019 om 18:29

Zie Ajax dit helaas niet winnen. Chelsea gaat denk ik zelfs winnen met 1-2. Maar hoop het niet uiteraard.

23 oktober 2019 om 18:31

Ten Hag kiest weer voor Blind en Veltman in het centrum. Die spits Abraham is 1.96 cm terwijl Blind 1.80 cm is en Veltman 1.84 cm. In de eigen competitie komen we er nog mee weg maar in de CL hadden die twee het al lastig met die Osimhen van Lille die, min of meer, net zo lang is als Veltman. Ik ben bang dat dit toch de wedstrijd gaat worden waar lengte en gebrek aan snelheid en kracht in het centrum ons gaan opbreken. Dest tegen Hudson-Odoi lijkt me wel een leuke confrontatie tussen twee talenten.

23 oktober 2019 om 18:34

Toch staat Abraham niet bekend als een kopsterke speler hoor. Volgens mij ook niet of maar 1 keer met het hoofd gescoord. Bovendien ook niet heel breed oid. Maar ik ben ook wel bang voor de snelheid van Chelsea. Wij hebben eigenlijk alleen Dest die echt snel is. Hopelijk knijpt hij goed.

23 oktober 2019 om 18:38

Ja Abraham is geen fantastische kopper, er worden ook weinig kansen gecreëerd speciaal voor een kopbal. Maar zijn lengte zorgt ervoor dat ze hem dekken bij kopballen en tvb Willian vrij kan koppen soms.

23 oktober 2019 om 18:32

Aanval van Chelsea gaat Ajax defensie pijn doen. Tegen Lilli en Valencia ging het nog allemaal goed, maar ben bang dat dat dit keer anders zal zijn.

23 oktober 2019 om 18:33

Ik zeg 5-3 Eerst 1en dan 2-0 dan 2-1 3-1 4-1 4-2 4-3 5-3 verklaar mij maar voor gek

23 oktober 2019 om 18:34

Chelsea helaas een maatje te groot. Waar Lille en Valencia geen echte toppers heeft rondlopen, herft chelsea dat wel in mijn ogen.

23 oktober 2019 om 18:39

Ik vind het maar een matig elftal van Chelsea hoor.

23 oktober 2019 om 18:38

Kom op ons aller Chelsea! Winnen van die arrogantie uit Amsterdam.

23 oktober 2019 om 18:45

lol

23 oktober 2019 om 18:40

Waarom praten we altijd spelers en trainers die goed presteren altijd maar weg. De achteruitgang vam het Nederlandse voetbal de afgelopen 20 jaar komt toch wel door deze zelf onderschatting hoor.

23 oktober 2019 om 18:43

Alonso linksback? Die gaat zwaar kapot gemaakt worde door ziyech!

23 oktober 2019 om 18:43

Ik zit in Spanje.. Iemand idee op welke s1te ik de wedstrijd kan zien?

23 oktober 2019 om 18:48

Hesgoal

23 oktober 2019 om 18:58

Same problem

23 oktober 2019 om 18:46

Komop Chelsea!

23 oktober 2019 om 18:48

3-1 appeltje eitje weer vanavond...

23 oktober 2019 om 19:03

Arrogantie spat er weer van af!

23 oktober 2019 om 18:48

3-1 gewoon omdat het kan!

23 oktober 2019 om 18:48

Pfff dit wordt een lastige pot. Ik zou denk ik tekenen voor een gelijkspel, maar dat zei ik ook over de uitwedstrijd in Valencia.

23 oktober 2019 om 18:50

Ik ga zitten voor een leuke wedstrijd! Ik denk 3-1 voor Ajax!

23 oktober 2019 om 18:53

4-3 Ajax, verwacht veel goals

23 oktober 2019 om 18:55

Ziyech gaat Alonso alle hoeken van de Johan Cruijff Arena laten zien, vamos Ajax!

23 oktober 2019 om 18:56

Zouma een product van de Chelsea opleiding zei de commentator net? Zouma heeft niks met de jeugd van Chelsea te maken

23 oktober 2019 om 19:23

Ja, dat snapte ik ook al niet. Die had al jaren wedstrijden in de lique 1 gespeeld.

23 oktober 2019 om 18:58

Wat doet die tomori nou

23 oktober 2019 om 18:58

Geen buitenspel..absoluut hands dus waarom niet alsnog de penalty geven?

23 oktober 2019 om 19:00

Ik denk, dat het vlagsignaal niet voor Promes was, maar voor de man in het middendaar gaat de bal dan niet heen, maar hij haalt voordeel uit z'n positie

23 oktober 2019 om 19:15

Hoe dan aangezien Tadic niet aan de bal komt daar.

23 oktober 2019 om 18:58

Huh? Waar is de VAR??? Hoezo wordt dit niet gecheckt?

23 oktober 2019 om 18:59

Onterecht buitenspel, leidend tot een penalty.. lijkt mij duidelijk een Var moment inderdaad

23 oktober 2019 om 18:59

Dat was gewoon een penalty...

23 oktober 2019 om 18:59

Leek me geen buitenspel, en leek me wel een handsbal..

23 oktober 2019 om 18:59

dit is toch geen buitenspel en wel een pingel?

23 oktober 2019 om 18:59

Var?

23 oktober 2019 om 18:59

Penalty nummer 1 niet gegeven aan Ajax :'

23 oktober 2019 om 18:59

Blunder van de scheids! Moest een penalty zijn!

23 oktober 2019 om 18:59

Wat is dit dan?? Geen offside en vervolgens duizend procent hands.

23 oktober 2019 om 18:59

VAR??

23 oktober 2019 om 18:59

Hoezo wordt deze dan niet door de VAR gecheckt?

23 oktober 2019 om 18:59

Als het geen buitenspel was dan moet je toch naar de volgende situatie kijken?

23 oktober 2019 om 18:59

In welke wereld is dit buitenspel?

23 oktober 2019 om 18:59

Waardeloos die VAR

23 oktober 2019 om 18:59

2 aanvallende teams met matige verdediging. Dit moet haast wel leuk worden.

23 oktober 2019 om 19:00

Hoe kan dit geen pingel zijn wat een onzin weer

23 oktober 2019 om 19:00

Was toch hands denk ik, maar ik klaag niet

23 oktober 2019 om 19:00

Is er geen VAR bij CL ofz? Wordt niet eens gecheckt...

23 oktober 2019 om 19:03

Was buitenspel toch?

23 oktober 2019 om 19:05

Nee joh! Promes stond er nog riant achter. Echt super slecht dit...

23 oktober 2019 om 19:00

Pfff wat een kans, volledig verkeerd gekopt

23 oktober 2019 om 19:00

No way dat Promes buitenspel was en dus hands pingel

23 oktober 2019 om 19:00

Zeker geen buitenspel en absoluut penalty. Waar is de VAR?

23 oktober 2019 om 19:00

Is er geen VAR bij vanavond?

23 oktober 2019 om 19:00

Ajax heeft het zwaar eerste 5 minuten. Chelsea tot nu toe de baas

23 oktober 2019 om 19:03

Ajax met de kans en de penalty eigenlijk, maar oke.

23 oktober 2019 om 19:04

welke wedstrijd kij jij

23 oktober 2019 om 19:01

En: er is al gefloten voor buitenspeldan kan de var niet meer naar de volgende situatie kijken

23 oktober 2019 om 19:04

Er werd achteraf gevlagd. Dan kan het wel.

23 oktober 2019 om 19:06

Is dat echt een regel? Hoor meerderen dat zeggen, maar lijkt mij nogal vreemd eigenlijk. Was ook niet gefloten, alleen gevlagd.

23 oktober 2019 om 19:12

Ja dat is echt een regel. Eerste situatie heft de tweede dan op

23 oktober 2019 om 19:16

Wat een ridicule regel, aangezien de 1e al fout was. Bovendien was er niet gefloten, alleen gevlagd.

23 oktober 2019 om 19:02

Hoe kan dit mensen??? Dit moet een penalty zijn voor Ajax. ?????? Hoe kan dit met de VAR ???? Begint het gelul nu al .. nu al Genaaid

23 oktober 2019 om 19:03

Lol veltman. Zo erg werd je niet aangetikt maar wel een volle val naar achter doen haha.

23 oktober 2019 om 19:03

Trieste manier van vallen van Veltman

23 oktober 2019 om 19:04

Je voelt iets van achter je knieholte raken, ik zou ook me benen naar voren doen om een blessure te voorkomen

23 oktober 2019 om 19:06

Ja en als een strevende zwaan na de grond gaan?

23 oktober 2019 om 19:03

Weet iemand waarom Reiziger altijd een oortje in heeft? Met wie communiceert hij elke wedstrijd?

23 oktober 2019 om 19:04

Sjaak zwart

23 oktober 2019 om 19:04

Als je iets besteld bij de Mc Drive van de Amsterdam Bijlmer krijg je op dit moment Reiziger aan de lijn, naar het schijnt.

23 oktober 2019 om 19:05

Ik vind 'm geweldig

23 oktober 2019 om 19:04

Ik denk met iemand op hogere grond?

23 oktober 2019 om 19:07

Dat was ook mijn vermoeden.

23 oktober 2019 om 19:05

Waarschijnlijk iemand die hoog in de arena zit ter hoogte van de middenlijn dan kan je het spel veel beter analyseren dan vlak aan de grond

23 oktober 2019 om 19:06

Dat zal het wel zijn inderdaad, op zich een slimme manier om de wedstrijd anders te analyseren.

23 oktober 2019 om 19:05

Met Richard wischge, die zit altijd als assistent op de tribune. En wss met de medici als die in t veld staan om te verzorgen

23 oktober 2019 om 19:08

Dankje! Ik vraag me af of meer clubs dit doen, ik vind het namelijk wel slim.

23 oktober 2019 om 19:10

Ja, veel clubs gebruiken dit.

23 oktober 2019 om 19:03

Goeie schwalbe van veltman

23 oktober 2019 om 19:04

Gaat een zware dobber worden. Benieuwd hoe t wordt met donny weer op 10. Vond t spel zonder hem stuk beter dan sinds hij terug is, hopen dat ie mn ongelijk bewijst. Snelheid van chelsea zou wel eens doorslag kunnen geven, scheids gaan we niet mee krijgen

23 oktober 2019 om 19:05

nico is zo zo zo goed

23 oktober 2019 om 19:08

Dat is dubbelop #Amsterdamsearrogantie

23 oktober 2019 om 19:07

He bah niet nu al dat tijdrekken, er staan net 10 minuten op de klok kom op man!

23 oktober 2019 om 19:09

Niet alles is tijdrekken...

23 oktober 2019 om 19:08

Wat speelt Tagliafico heerlijk

23 oktober 2019 om 19:08

Chelsea gaat serieus tijdrekken bij 0-0 in de 10e minuut..kom op man.

23 oktober 2019 om 19:09

Is meer even de rust terugbrengen dat tijdrekken.

23 oktober 2019 om 19:08

Chelsea probeert te drukken maar er zij te veel gaten hoe het nu staat, een goed bal er door heen en we staan voor

23 oktober 2019 om 19:08

Ik zie al wie de eerste gele kaart gaat krijgen. Chelsea al een aantal keer bezig, valt ie straks aan de andere kant... Die tomori wel een beest hey, benieuwd of ie mag blijven staan als de rest fit is

23 oktober 2019 om 19:19

Ik gok dat je het fout had

23 oktober 2019 om 19:48

Hahaha deze was lastig te voorspellen inderdaad

23 oktober 2019 om 20:00

Hahha naaistreek vd scheids

23 oktober 2019 om 19:09

Hudson-Odoi ziet er tot nu toe gevaarlijk uit, wordt nog een lastige avond voor Dest

23 oktober 2019 om 19:10

Goeie redding Ondana!

23 oktober 2019 om 19:10

Dat weekje vakantie heeft hem goed gedaan

23 oktober 2019 om 19:10

Wtf is alvarez aan t doen man, heeft ie, zenuwen ofzo...

23 oktober 2019 om 19:10

Dest is een beetje aan het slapen de afgelopen 5-10 minuten...

23 oktober 2019 om 19:10

Onana wat houden we van je

23 oktober 2019 om 19:10

Veltman 10x aan de bal negen keer terug op Onana. Angsthaas

23 oktober 2019 om 19:11

Dat mag je niet zeggen op VZ! Foei!

23 oktober 2019 om 19:10

Ik irriteer mij mateloos aan die Alvarez nu al!

23 oktober 2019 om 19:11

Kan Dest eigenlijk verdedigen?

23 oktober 2019 om 19:11

Dat shirt van Chelsea is wel advanced lelijk zeg.

23 oktober 2019 om 19:13

Het ultieme contrast met de comment hieronder

23 oktober 2019 om 19:14

Goede timing inderdaad.

23 oktober 2019 om 19:11

Wel mooie shirtjes die van Chelsea!

23 oktober 2019 om 19:11

Lekker een-tweetje, goed schot ook van Mount

23 oktober 2019 om 19:11

Dit zijn wedstrijden voor Marin. Veel ruimte om te lopen. Heeft veel volume. Kan het weten als Belg.

23 oktober 2019 om 19:12

Wat bedoel je met volume? Loopvermogen?

23 oktober 2019 om 19:14

Veel loopvermogen en is in staat om lekkere rushes aan de bal te maken.

23 oktober 2019 om 19:17

Tot de 16 want dan weet die het niet meer

23 oktober 2019 om 19:35

Is ook niet zijn taak om het vanaf daar te weten. Daar heb je aanvallers waar hij de bal aan kwijt moet voor.

23 oktober 2019 om 19:11

Weet iemand eigenlijk waarom Reiziger altijd met een oortje in zit?

23 oktober 2019 om 19:14

Er zit iemand hoog op de tribune voor het overzicht

23 oktober 2019 om 19:12

Alvarez is ook niet bepaald de meest technische speler he..

23 oktober 2019 om 19:12

Flipperkastvoetbal

23 oktober 2019 om 19:13

Ziyech verdedigt lekker mee. Speelt alleen nog niet heel goed

23 oktober 2019 om 19:13

Ziyech speelt zwak en legt teveel risico in zijn spel voor op dit niveau waardoor Ajax een aantal keer te weinig mensen achter de bal had terwijl het moest verdedigen

23 oktober 2019 om 19:14

En hij dus de bal verspeelde door te veel risico

23 oktober 2019 om 19:13

Rechterkant in balbezit zwak. Dat kan beter.

23 oktober 2019 om 19:13

Heerlik staaltje drukwerk van Ziyech. Aan de bal beetje ongelukkig, maar belangrijk bij de pressing.

23 oktober 2019 om 19:14

Ziyech toch ook al weer 10x balverlies, zit niet in de wedstrijd.

23 oktober 2019 om 19:14

Fysiek sterke spelers en daar hebben de Ajacieden moeite mee. Worden gewoon omver gedrukt soms.

23 oktober 2019 om 19:14

Ziyech alleen nog maar balverlies en nog geen één goeie aanname, werkt wel hard dus dat compenseert weer

23 oktober 2019 om 19:15

En een prachtige opening zonet, heerlijk

23 oktober 2019 om 19:15

Oke? Dat was na mijn reactie, dus totaal niet relevant. Iedereen weet dat ie dat uit t niets kan

23 oktober 2019 om 19:14

Chelsea heeft toch wel heel veel snelheid in die aanval, Mount zit ook op de brommer..

23 oktober 2019 om 19:16

Die is idd sneller dan hij oogt. Verder ook een goede trap. Chelsea heeft een interessante lichting

23 oktober 2019 om 19:19

Zeker weten, ik hoop dat ze de kans blijven krijgen wanneer de transferban opgeheven is. Zou mooi zijn om te zien waar ze over 3 tot 5 jaar staan.

23 oktober 2019 om 19:29

Hudson odoi, Abrahams en Mount zie ik wel doorbreken. Ik neem aan dat Lampard planmatig aan het bouwen is, tenminste zo komt ie over.

23 oktober 2019 om 19:15

Tomori gaat wel lekker tot nu toe

23 oktober 2019 om 19:15

Wat is het toch zonde dat Ziyech niet voor Oranje speelt.

23 oktober 2019 om 19:15

En dan geeft Ziyech weer zo'n geweldige pass, laat maar niets gezegd

23 oktober 2019 om 19:15

Zo Ziyech weer eens met een crosspass op de milimeter nauwkeurig

23 oktober 2019 om 19:15

Die Alvarez loopt alleen maar te wijzen, maar durft geen bal te vragen. Da's toch geen middenvelder man?

23 oktober 2019 om 19:17

Ben toch wel blij dat hij daar staat vandaag, zelfs tegen RKC lag heel het middenveld open. Met de snelheid die Chelsea voorin heeft is een beun als hij daar wel handig.

23 oktober 2019 om 19:22

Ik vind dat ie raar loopt. In de zin van dat hij altijd op plekken opduikt waar ik hem niet verwacht. Dan rechtsbuiten, dan weer op 10, dan in de spits. Hij speelt toch als nr 6?

23 oktober 2019 om 19:16

Wordt tijd dat Veltman de bal eens wat sneller speelt eerst kijken vervolgens wandelen en de bal telkens terug op Onana.

23 oktober 2019 om 19:17

Een wedstrijd met heel veel fouten van beide kanten tot nu toe.

23 oktober 2019 om 19:25

Goede samenvatting.

23 oktober 2019 om 19:18

Ziyech, komaan zeg. Hoe waardeloos kun je schieten. Het is ook echt alles of niets bij die man.

23 oktober 2019 om 19:18

Man man ziyech ga eens voetballen. Martinez moet ook eens beginnen sneller te spelen ipv te denken dat hij frenkie is met dat halfslachtige gedribbel. Blind speelt tot nu toe wel lekker

23 oktober 2019 om 19:19

Wat kinderachtig scheids.

23 oktober 2019 om 19:20

Echt heel eng dat hij die assistent dwingt om op te staan en dan pas de kaart geeft.

23 oktober 2019 om 19:21

Bah gewoon.

23 oktober 2019 om 19:21

Wats kebeurt?

23 oktober 2019 om 19:24

Assistent van Chelsea kreeg geel. Scheids dwingt de assistent om op te staan om de gele kaart te geven.

23 oktober 2019 om 19:28

Weten we ook waarom? Was mij niet helemaal duidelijk. Zal wel aanmerkingen op de leiding zijn geweest.

23 oktober 2019 om 19:19

Assistent op de bon, oké dan.

23 oktober 2019 om 19:20

Giroud had hier toch veel beter gestaan tegen een dynamisch en technisch sterk Ajax?

23 oktober 2019 om 19:23

Dynamisch ajax? Allesbehalve

23 oktober 2019 om 19:20

Dest zit nog niet lekker in de wedstrijd...

23 oktober 2019 om 19:20

Nou 1 ding lijkt me duidelijk. Dest hoeft echt nog niet bij Oranje.

23 oktober 2019 om 19:20

Sorry, maar Dest moet je toch niet eens willen in het Nederlands elftal? Beheerst net functionele techniek en CHO komt hem elke keer voorbij aan de binnenkant.

23 oktober 2019 om 19:21

Wat is Ziyech aan t doen man. Verdedig tenminste mee als je 2 zaadballen geeft

23 oktober 2019 om 19:21

Ziyech moet het wel wat meer simpel gaan houden. 1 goede bal op promes en voor de rest alleen maar balverlies

23 oktober 2019 om 19:21

Mooie beweging Ziyech. Jammer van de mindere bal van Dest.

23 oktober 2019 om 19:21

Sinda ten hag zn onvrede heeft geuit over die domme nutteloze trucjes zijn ze t alleen maar meer gaan doen 😂

23 oktober 2019 om 19:21

Odoi speelt veel te laks, iemand moet hem ff duidelijk maken dat het geen oefenpotje is

23 oktober 2019 om 19:21

Kan die Dest niet in het circus gaan.

23 oktober 2019 om 19:22

Hahaha lekker man Blind, geeft Abraham een zwieper en gaat dan alsnog zeiken bij de scheids.

23 oktober 2019 om 19:22

Ajax heeft geluk dat CHO niet zo goed kan schieten.

23 oktober 2019 om 19:22

Ajax moet even simpeler gaan voetballen, het wil allemaal net iets te mooi

23 oktober 2019 om 19:23

Wat is die Dest allemaal aan het doen...

23 oktober 2019 om 19:23

hahaha, Dest kan echt niks.

23 oktober 2019 om 19:23

Dest heeft totaal geen grip op Hudson-Odoi, kan praktisch doen wat hij wil deze wedstrijd.

23 oktober 2019 om 19:23

Donny voegt ook zoals altijd weer niks toe.

23 oktober 2019 om 19:25

Als hij geen perfecte assist in de 16 krijgt voegt hij op wat een-tweetjes na sowieso niets toe.

23 oktober 2019 om 19:26

Donny is gewoon een waardeloze speler.

23 oktober 2019 om 19:28

Vind hem ook niet geweldig, maar dat is nog net geen heiligschennis hier op VZ.

23 oktober 2019 om 19:29

Ach, iedereen met een beetje inzicht ziet dat het net niks is met die man. Ajacieden zijn niet altijd even wijs.

23 oktober 2019 om 19:39

Jij bent wel echt lekker bezig vandaag. Kritisch zijn is niet erg maar jij bent gewoon aan het trollen.

23 oktober 2019 om 19:42

Door te zeggen dat chelsea erg slordig is ben ik aan het trollen

23 oktober 2019 om 20:14

Huh? Ik reageer niet eens onder jou bericht.

23 oktober 2019 om 19:23

Kom op Dest. Promes ook alleen balletje terug, Martinez neemt geen verantwoordelijkheid en ziyech niet echt in vorm.

23 oktober 2019 om 19:23

Dest moet wat sneller handelen. Houdt de bal te lang vast

23 oktober 2019 om 19:23

Veltman is op het ogenblik een drama. Hoelang blijft men daar nog mee door gaan alleen maar balletjes terug wanneer naar voren komt de bal niet bij een medespeler

23 oktober 2019 om 19:24

Veltman speelt vandaag prima. Ga zeiken op spelers zoals Ziyech en Dest.

23 oktober 2019 om 19:26

Goed zo jij snapt voetbal....... Veltman is gewoon top bezig dit jaar!!

23 oktober 2019 om 19:24

Wachten op de 0-1 zo. Wat slecht dit

23 oktober 2019 om 19:24

Alvarez red daar de dag. Wat is dit Ajax triest aan het ballen.

23 oktober 2019 om 19:25

Enige goede actie van hem trouwens. Zo diep triest aan de bal die vent

23 oktober 2019 om 19:24

Alvarez kan echt vrij weinig met een bal... Idem voor Dest vandaag.

23 oktober 2019 om 19:27

Ik vind Dest sowieso vaker vrij matig aan de bal. Alvarez hoort gewoon niet op het middenveld te spelen. Heeft hij gewoon de kwaliteiten niet voor.

23 oktober 2019 om 19:24

Chelsea is toch dreigender vind ik

23 oktober 2019 om 19:24

Lekker alvarez, we zijn erg slordig heel dom

23 oktober 2019 om 19:24

Buiten een aantal felle momenten voor de 16 is het nog niet veel bij Ajax

23 oktober 2019 om 19:24

Wat een matige pot, het scheelt dat rkc een grotere vuist kon maken dan Chelsea

23 oktober 2019 om 19:24

Man man man wat wordt er slordig gespeeld zeg. Zo vraag je om een tegendoelpunt.

23 oktober 2019 om 19:24

Chelsea heeft inmiddels wel de overhand, zijn al tot wat prima kansen gekomen.

23 oktober 2019 om 19:25

Ajax mag nog van geluk spreken dat ze dit jaar nog zo relatief weinig tegen krijgen. Wat een kansen/mogelijkheden geven ze weg zeg.

23 oktober 2019 om 19:25

Het is allemaal niet best, maar wel een open wedstrijd. Gevoel dat er ieder moment wel wat kan gaan gebeuren.

23 oktober 2019 om 19:25

Martinez speelt heel zwak. Zonder bal speelt hij sws altijd lelijk. Heeft vaak geen zin om terug te sprinten. Maar aan de bal ook heel lelijk vandaag

23 oktober 2019 om 19:28

Vgm kijk jij een andere wedstrijd

23 oktober 2019 om 19:25

Dest staat weer te diep, komt steeds 2 seconden te kort om Hudson-Odoi te kunnen dekken

23 oktober 2019 om 19:25

Promes op '10' en Neres op de vleugel is beter tegen Chelsea.

23 oktober 2019 om 19:25

Ik mis het trio neres promes ziyech met dynamiek achter tadic. Veel te statisch en fantasieloos middenveld dit

23 oktober 2019 om 19:30

Precies

23 oktober 2019 om 19:25

Het tempo ligt wel lekker hoog, nu wachten tot ziyech in vorm komt deze wedstrijd. Smullen deze pot

23 oktober 2019 om 19:26

Ziyech speelt ook alsof het hem allemaal niet boeit vandaag zeg pff... Laconieke ballen de hele tijd.

23 oktober 2019 om 19:26

Die Odoi doet ook alles fout..

23 oktober 2019 om 19:26

Ajax kan echt veel beter. Dit Chelsea is echt wel te pakken.

23 oktober 2019 om 19:26

Ajax geeft de bal wel gemakkelijk weg.

23 oktober 2019 om 19:26

Pff niet om aan te zien tot nu toe van beide kanten.

23 oktober 2019 om 19:26

Het is gewoon eng hoe slordig iedereen is

23 oktober 2019 om 19:26

Gaat niet zo heel lekker tot nu toe

23 oktober 2019 om 19:26

Wat is iedereen negatief zeg, ja het is wat slordig maar het is echt een open en vlotte wedstrijd. Vind dat ze het nog oké doen, Chelsea de grotere kans, maar zie het best positief in

23 oktober 2019 om 19:28

Het is écht heel slecht. Begon nog prima, maar niks lukt meer. Heerst nu ook 0 sfeer

23 oktober 2019 om 19:26

Ziyech bewijst maar weer waarom geen enkele club hem wil. Ballen stuiteren van de voet, passpercentage die niet veel boven de 60% kan zitten en niet altijd mee verdedigen.

23 oktober 2019 om 19:26

Zooo slordig

23 oktober 2019 om 19:26

Ajax wordt met de minuut slechter.

23 oktober 2019 om 19:26

Tegen een Barcelona had je nu gewoon met 3-0 achter gestaan. Zo verschrikkelijk veel onnodig balverlies.

23 oktober 2019 om 19:27

Tadic en Ziyech uiterst zwak.

23 oktober 2019 om 19:27

Makkelijk de bal kwijtraken steeds.

23 oktober 2019 om 19:27

#freeneres

23 oktober 2019 om 19:28

Neres heeft nog geen goede pot gespeelt dit seizoen...

23 oktober 2019 om 19:27

Weer Ziyech die het verpest.

23 oktober 2019 om 19:28

Wat heb jij voor een trieste obessie met die jongen zeg

23 oktober 2019 om 19:30

Hij kreeg genoeg lof tegen Valencia, o.a. van mij.

23 oktober 2019 om 19:31

Staat er wel altijd

23 oktober 2019 om 19:36

Gelukkig heb je spelers als Torreira en ceballos die alles perfect doen. En niet te vergeten Xhaxa natuurlijk.

23 oktober 2019 om 19:27

Tagliafico speelt echt als een strijder! Zit overal goed tussen. Echt een top back!

23 oktober 2019 om 19:28

Het verbaast me hoe makkelijk Alonso zich staande kan houden tot nu toe, overduidelijk teken dat Ziyech een slechte match speelt.

23 oktober 2019 om 19:29

Alonso speelt al een paar weken prima hoor.

23 oktober 2019 om 19:32

Het is dan blijkbaar beter dan vorig seizoen, want vorig seizoen was het een verschrikking.

23 oktober 2019 om 19:28

Hele slordige wedstrijd vooralsnog

23 oktober 2019 om 19:28

Ziyech probeert elke keer dwars door z'n tegenstander heen te lopen ofzo en leidt dan balverlies

23 oktober 2019 om 19:28

Tadic en Ziyech worden gewoon goed verdedigd.

23 oktober 2019 om 19:28

Volgensmij heeft Ajax deze week getraind op achter de man passen. Elke speler moet inhouden of zelfs omdraaien om bij de bal te kunnen

23 oktober 2019 om 19:29

Donny kan niet eens een hoge bal inschatten en mensen roepen dat hij 60 mil waard is.

23 oktober 2019 om 19:29

Ziyech laat vandaag echt zien waarom er geen topclub is die hem neemt.

23 oktober 2019 om 19:31

Assist op z'n naam

23 oktober 2019 om 19:32

Niet

23 oktober 2019 om 19:31

Lolll, een slechte wedstrijd. Hoe lang heb je er op gewacht. Hij laat het vaker wel dan niet zien. Opportunisme ten top.

23 oktober 2019 om 19:32

Hihi assistje.

23 oktober 2019 om 19:29

Hudson Odoi al de zoveelste aanval die hij verpest

23 oktober 2019 om 19:46

Snap niet wat jullie in hem zien.

23 oktober 2019 om 19:29

Misschien kan Dest eerst nog ff op een pleintje gaan spelen. Is echt geen gezicht dit.

23 oktober 2019 om 19:30

De passing en afwerking van Chelsea gaat ook erg moeizaam zeg... Wat een onkunde!

23 oktober 2019 om 19:30

Mocht Hazard nog bij Chelsea spelen had het hier echt 0-2 geweest.

23 oktober 2019 om 19:30

Mocht Suarez bij Ajax spelen was het 10-2 geweest

23 oktober 2019 om 19:30

Pfff, als Hudson-Odoi toch eens scherp was. Dan was het al 0-3...

23 oktober 2019 om 19:30

Ik mis het trio neres promes ziyech met dynamiek achter tadic. Veel te statisch en fantasieloos middenveld dit. Dat trio in t blauw heeft de verkeerde pillen gehad ook...

23 oktober 2019 om 19:30

59% precisie van Ziyech, wat een balvirtuoos.

23 oktober 2019 om 19:31

Ik snap wel dat je constant op Ajax loopt te zeuren als je eigen team niets presteert

23 oktober 2019 om 19:33

Je ban is net voorbij, wil je alweer een?

23 oktober 2019 om 19:52

Stoer

23 oktober 2019 om 19:30

Prooomeees

23 oktober 2019 om 19:31

Lol

23 oktober 2019 om 19:31

Jaaa 1-0 promes met geluk

23 oktober 2019 om 19:31

Promeeessss

23 oktober 2019 om 19:31

Promes vanuit het niets!

23 oktober 2019 om 19:31

Quincy 1-0! Geen buitenspel?

23 oktober 2019 om 19:31

Das lekker zeg, dan maar zo. Soort Inzaghi die Promes haha.

23 oktober 2019 om 19:31

Benieuwd naar de herhaling dan pas juichen 😲. Zal wel weer worden afgekeurd

23 oktober 2019 om 19:31

Lollllll. Promes uit het niets en de 2e goede bal van Ziyech, lol

23 oktober 2019 om 19:31

Mooie goal

23 oktober 2019 om 19:31

Dit zijn de kwaliteiten die je nodig hebt om succesvol te zijn in de CL, zelfs wanneer je (weer) slecht bent uit het niets kunnen scoren.

23 oktober 2019 om 19:31

Hoppaaaaaa

23 oktober 2019 om 19:31

Jaaaaaa, zo terecht. Ze spelen de sterren van de hemel.

23 oktober 2019 om 19:31

Jaaaaa Promes! Lekker hoor en toch weer Ziyech met een assist.

23 oktober 2019 om 19:31

Maar natuurlijk is het hij!

23 oktober 2019 om 19:31

Hopelijk is dit niet met var 0.0000001cm buitenspel ofzo.

23 oktober 2019 om 19:32

Ok dus wel 0m00000001cm buitenspel.

23 oktober 2019 om 19:34

Ik snap echt niet dat de VAR hiervoor is .. Grove fouten worden niet gecheckt, maar milimeter werk buitenspel wel.. Die in de 1e 5 minuten bijvoorbeeld niet, deze wel. Is toch ridicuul...

23 oktober 2019 om 19:33

Wel dus

23 oktober 2019 om 19:33

Wel dus

23 oktober 2019 om 19:33

Buitenspel is buitenspel of dat nou 1 meter is of 0.0000000001 millimeter.

23 oktober 2019 om 19:34

Ligt eraan op hoeveel miliseconde je het beeld stil zet

23 oktober 2019 om 19:31

lucky

23 oktober 2019 om 19:31

Begint wel symptomatisch te worden in de cl. Matig spelen en toch uit het niets scoren.

23 oktober 2019 om 19:34

Als ze zo de beker binnenhalen hoor je mij niet klagen hoor 😋

23 oktober 2019 om 19:31

Maskkkkkk on

23 oktober 2019 om 19:31

1-0!!!

23 oktober 2019 om 19:31

Leekker hoor en weer Promes. Wat is hij toch belangrijk geworden voor Ajax zeg.

23 oktober 2019 om 19:31

Volledig tegen het spelbeeld in... maar Ajax 1-0

23 oktober 2019 om 19:32

Promes heerlijke goal maar dat was toch echt een mislukt schot van ziyech lol

23 oktober 2019 om 19:32

Lijkt me buitenspel

23 oktober 2019 om 19:32

zwaar onverdiend maar wel mooi voor Ajax

23 oktober 2019 om 19:33

Zwaar onverdiend? Verklaar je nader aub.. Het is niet alsof Chelsea dusdanig drukt. Nu iig afgekeurd.

23 oktober 2019 om 19:34

Japie is niet reëel als het om Ajax gaat.

23 oktober 2019 om 19:35

Ken je Japie krekel nog niet? Grootste ajax basher op de site. Niet serieus nemen en gewoon laten praten

23 oktober 2019 om 19:32

Alonso en Willian, net zo nutteloos als altijd. Vertragen, leveren in, bah. Snel Emerson en Pulisic aub

23 oktober 2019 om 19:47

Willian speelt goed, waar heb je het over?

23 oktober 2019 om 19:32

Ik zag geen buitenspel maar ze zouden wel techniek hebben om dit allemaal goed te kunnen zien.

23 oktober 2019 om 19:32

Oei buitenspel pff

23 oktober 2019 om 19:32

Oops... 10 cm

23 oktober 2019 om 19:33

Minder 3 millimeters

23 oktober 2019 om 19:35

Dan maak ik er Oopsie van

23 oktober 2019 om 19:32

Pomes de Koning van Amsterdam!!!

23 oktober 2019 om 19:32

Leek al buitenspel inderdaad. Helaas

23 oktober 2019 om 19:32

Maffia bazen

23 oktober 2019 om 19:32

Afgekeurd? Wat?

23 oktober 2019 om 19:32

Ik wil die lijn wel zien hoor, geloof er niks van.

23 oktober 2019 om 19:34

Lijn gezien? Jammer maar een voetje te ver

23 oktober 2019 om 19:35

Jup, terecht afgekeurd.

23 oktober 2019 om 19:32

Dacht ik al, buitenspel doe normaal man var verziekt heel het spelletje

23 oktober 2019 om 19:33

Buitenspel is buitenspel. Fijn dat het nu allemaal eerlijk gaat. Wel jammer natuurlijk.

23 oktober 2019 om 19:33

Is toch gewoon terecht.

23 oktober 2019 om 19:32

Was toch niet offside??

23 oktober 2019 om 19:32

Pff afgekeurd op letterlijk zn kleine teen

23 oktober 2019 om 19:32

Wat???? Kom op, men slaat nu echt compleet door met die VAR en buitenspel...

23 oktober 2019 om 19:34

Naja buitenspel is vrij zwart wit. Al is het wel zuur zo klein beetje.

23 oktober 2019 om 19:35

Wanneer zet je het beeld stil?

23 oktober 2019 om 19:34

Is toch terecht? Die streep kan je moeilijk missen

23 oktober 2019 om 19:35

Buitenspel is buitenspel, je moet (letterlijk) ergens een grens trekken

23 oktober 2019 om 19:33

idioot van een scheids ook zeg, tsjonge jonge

23 oktober 2019 om 19:33

Wat doet de scheids fout??

23 oktober 2019 om 19:34

Ik snap het ook niet. De objectiviteit is ver te zoeken hier.

23 oktober 2019 om 19:34

Ik snap het ook niet. De objectiviteit is ver te zoeken hier.

23 oktober 2019 om 19:37

VAR moest dat zijn uiteraard.

23 oktober 2019 om 19:43

Doen toch ook niks fout..

23 oktober 2019 om 19:33

Zuur dit zeg

23 oktober 2019 om 19:33

Millimeterwerk. Kansloos

23 oktober 2019 om 19:33

De software liegt niet

23 oktober 2019 om 19:35

De man achter de software wel

23 oktober 2019 om 19:33

Vermakelijk. Heeft Ajax eindelijk 'n Mexicaan te pakken en dan blijkt hij de grrotste houten klaas op de wereldbol te zijn. En dan heeft die ook nog het begrip "vooruit passing" uit zijn Latins-Amerikaanse voetbalgeest gestampt. Wat een brekebeen... Ziyech weer eens compleet afwezig en maakt weer duidelijk waarom geen enkele Europese topclub in hem geinteresseerd is.

23 oktober 2019 om 19:33

Lekker man, een goal onterecht afkeuren voor buitenspel...

23 oktober 2019 om 19:34

HoeZo onterecht? Buitenspel is buitenspel toch?

23 oktober 2019 om 19:34

Volgens mij zag ik hem toch echt buitenspel staan. WAt is er dan onterecht aan?

23 oktober 2019 om 19:33

ongelofelijk nu grijpt de var wel in maar de penalty in de 5e minuut lieten ze lopen.

23 oktober 2019 om 19:33

Daar mogen ze ook helemaal niet ingrijpen.

23 oktober 2019 om 19:35

Waarom niet? Handsbal in de 16 mag juist wel.

23 oktober 2019 om 20:12

Er voor was al buitenspel gegeven. Mag de var alleen checken bij een doelpunt.

23 oktober 2019 om 20:13

Oke..?

23 oktober 2019 om 19:33

Tsja als die pass van vd beek al buitenspel werd gegeven dan moesten ze hier wel

23 oktober 2019 om 19:33

Oef, was heel close

23 oktober 2019 om 19:33

Jammer maar terecht

23 oktober 2019 om 19:33

Dat leek toch geen buitenspel!?

23 oktober 2019 om 19:33

UEFA MAFFIA

23 oktober 2019 om 19:34

Echt niet alsof ze net het bewijs lieten zien. Buitenspel is buitenspel

23 oktober 2019 om 19:35

En penalty is penalty toch ?

23 oktober 2019 om 19:33

UEFA MAFFIA

23 oktober 2019 om 19:33

Haha rot toch op man. Hadden ze met dat zogenaamde buitenspelgeval in de eerste minuten moeten doen. Prutsers

23 oktober 2019 om 19:33

Technologie liegt niet. Maar dacht dat alleen de lichaamsdelen waarmee je mag score tellen als buitenspel?

23 oktober 2019 om 19:33

Technologie liegt niet. Maar dacht dat alleen de lichaamsdelen waarmee je mag score tellen als buitenspel?

23 oktober 2019 om 19:33

Technologie liegt niet. Maar dacht dat alleen de lichaamsdelen waarmee je mag score tellen als buitenspel?

23 oktober 2019 om 19:34

Zijn voet stond ook buitenspel.

23 oktober 2019 om 19:36

Voet niet opgelet, zag alleen de arm

23 oktober 2019 om 19:53

Elk deel van hey lichaam waar je mee mag scoren kan buitenspel staan dus ook schouder

23 oktober 2019 om 19:34

Volgens mij is die regel aangepast en geld het nu voor je hele lichaam.

23 oktober 2019 om 19:45

Ja, vgm ook.

23 oktober 2019 om 19:34

Promes stond blijkbaar met z'n tenen buitenspel.

23 oktober 2019 om 19:33

Hoop niet dat Nico iemand heeft geraakt, wat een dreun in het publiek hahaha

23 oktober 2019 om 19:34

Was dus wel buitenspel, heel zuur.

23 oktober 2019 om 19:34

Terecht afgekeurd, net een cm buitenspel

23 oktober 2019 om 19:34

Tja het is net aan, zet je het beeld een frame eerder stil misschien niet. Blijf het lastig beoordelen vinden met dit nieuwe systeem.

23 oktober 2019 om 19:34

Waarom werd die penalty in minuut 5 dan niet gecontroleerd? Waardeloze var ook

23 oktober 2019 om 19:35

Omdat ze dachten dat het buitenspel was

23 oktober 2019 om 19:37

De scheids dacht dat, niet de Var. Nu dacht de scheids dat het een doelpunt was en controleert de VAR wel.

23 oktober 2019 om 19:36

Dit dus

23 oktober 2019 om 19:34

Eerst die niet gegeven penalty en nu dit? De VAR is echt om van te janken deze wedstrijd..

23 oktober 2019 om 19:34

Juist dat wat martinez net doet is waarom dit soort spelers belangrijk zijn, geen nonsene maar uit rammen die bal

23 oktober 2019 om 19:36

Was het Martinez? Dacht dat het Nico was.

23 oktober 2019 om 19:34

Haha, de Var meet deze tot de nanometer.

23 oktober 2019 om 19:34

Dit zou okay geweest zijn als Ajax gewoon die pentalty gekregen had. De VAR wordt op random momenten gebruikt wat zo irritant is.

23 oktober 2019 om 19:35

Het eerste moment gaat voor, en dat was buitenspeldat dat verkeerd gezien is, geeft nieter was al gefloten

23 oktober 2019 om 19:34

Buitenspel is buitenspel, of gelden deze regels niet voor Ajax ?

23 oktober 2019 om 19:35

Overload nee dat weet je toch ajax heeft geen regels alleen waar ze voordeel van hebben anders niet

23 oktober 2019 om 19:37

Stelletje kleuters

23 oktober 2019 om 19:39

Waar was je toen de penalty niet gegeven werd stumperd?

23 oktober 2019 om 19:58

Toen zat ik lekker in bad met heel veel schuim

23 oktober 2019 om 19:36

Ja tuurlijk maar de VAR is totaal niet consequent, daar gaat het om

23 oktober 2019 om 19:34

Ik hoor hier mensen zeggen dat het maar om z’n teen ging maar buitenspel is buitenspel lijkt me.

23 oktober 2019 om 19:40

Tja maar probleem is dat VAR overduidelijke fouten moet corrigeren. En dit is simpelweg niet te controleren. Zet je het beeld 0.04seconden eerder stil dan staat Promes geen buitenspel. (of je trekt de lijn net een halve graad anders). Doellijntechnologie kan je op de mm meten, buitenspel niet.

23 oktober 2019 om 19:48

Ze zetten het gewoon stil op het moment dat de bal geraakt wordt. Niet zo janken, andersom was het een wereldbeslissing geweest gewoon door voetballen!!

23 oktober 2019 om 19:56

Dat is het echt onzin, dit is een mening die ik het hele seizoen al hebben vaak genoeg heb geroepen. VAR bij buitenspel moet voor mij overduidelijk zijn, aangezien je nooit precies het contactmoment kan bevriezen.

23 oktober 2019 om 19:34

Haha, de Var meet deze tot de nanometer.

23 oktober 2019 om 19:34

wat is er met Cho. wat speelt die een slechte pot zeg.

23 oktober 2019 om 19:36

Valt me ook al op ja

23 oktober 2019 om 19:39

Is gewoon een overschatte speler

23 oktober 2019 om 19:35

T zal wel kloppen dan he

23 oktober 2019 om 19:35

Oh Tadic speelt ook, had ik niet door.

23 oktober 2019 om 19:36

Neres er in

23 oktober 2019 om 19:35

Nu het tegenzit verziekt de var het spel etc. Is toch gewoon buitenspel nu.

23 oktober 2019 om 19:35

Snap niet dat iedereen ineens zo verontwaardigd doet. BUITENSPEL IS BUITENSPEL dus terecht afgekeurd.

23 oktober 2019 om 19:36

Precies. Maar even de teleurstelling denk ik. Nu weer gewoon door

23 oktober 2019 om 19:38

Inderdaad gewoon teleurstelling. Jammer dat er dan meteen weer een discussie komt om het uit te lokken.

23 oktober 2019 om 19:35

Als de bal wordt aangeraakt is er dan geen nieuwe spelsituatie?

23 oktober 2019 om 19:36

Klopt, maar dit is slechts een verandering van richting.

23 oktober 2019 om 19:36

Nee want op het moment van spelen sta je al buitenspel en heb je daar nog steeds voordeel van.

23 oktober 2019 om 19:40

Wanneer is er elke spraken van dan

23 oktober 2019 om 19:40

Wanneer is er elke spraken van dan

23 oktober 2019 om 19:40

Wanneer is er elke spraken van dan

23 oktober 2019 om 20:30

Als bij een hoge voorzet je nog niet buitenspelstaat op het moment van spelen en de bal wordt in een duel doorgekopt. Komt dan de bal van de tegenstander, sta je niet buiten spel. Als de bal in eerste instantie niet naar jou gaat in buitenspel positie, maar naar een ander. Als je daarna gezamelijk naar de goal gaat en je blijft achter de bal dan is het ok en wordt er niet meer gevlagd omdat je eerst buitenspel stond.

23 oktober 2019 om 19:37

Ja maar natuurlijk telt eerste bal nog wel...

23 oktober 2019 om 19:37

Niet als de bal nog zelfde richting op gaat en er wordt voordeel uit gehaald

23 oktober 2019 om 19:35

Mooi zeg die Azpi, even juichen na een goede tackle. Denk ik altijd gelijk aan Chiellini en Buffon.

23 oktober 2019 om 19:36

Als Donny die bal goed geeft valt er niet eens wat te verdedigen.

23 oktober 2019 om 19:35

Die zielige reacties hier over onterecht en verzieking door de var. Vorig jaar hoorde ik niemand over die "uit" bal. Het is gewoon buitenspel helaas, andersom vind je het anders wel terecht

23 oktober 2019 om 19:37

Dan is het buitenspel, wat gebeurde er in de eerste 5 minuten? oja

23 oktober 2019 om 19:39

Daar is toch ook gewoon gefloten voor buitenspel? Zal de var ook vast wel naar gekeken hebben

23 oktober 2019 om 19:45

Had helemaal geen buitenspel moeten zijn. Doordat de grensrechter het aangaf floot de scheids, de var kreeg de kans niet eens.

23 oktober 2019 om 19:35

Donny, hoe kun je daar zo slecht passen? Je hebt letterlijk één taak en dat verpest je ook.

23 oktober 2019 om 19:35

Hoop negatieve reacties. Ik vind het een heerlijke pot hoor.

23 oktober 2019 om 19:47

Het voetbal is toch gewoon echt heel slecht. Heel veel foute passes

23 oktober 2019 om 19:35

Slechte bal Donny, dat had met een betere pass de 1-0 moeten zijn.

23 oktober 2019 om 19:37

Bewijst het punt maar weer dat Donny zelfs dat niet kan hè.

23 oktober 2019 om 19:39

Vond Ajax zonder hem gewoon een stuk beter draaien.

23 oktober 2019 om 19:40

Promes op 10 en Neres op de vleugel is ook gewoon veel beter.

23 oktober 2019 om 19:35

Schrijnend commentaar op Veronica. De var laat zien dat het buitenspel is en dan maar mokken erop en het soort van in twijfel trekken. Ook toen dest een overtreding maakte en dat volgens het commentaar niks was. Verslaggever moet de wedstrijd verslaan en dat dient professioneel en neutraal gedaan te worden

23 oktober 2019 om 19:37

Ja ik erger me ook aan het feit dat hij Ajacied is

23 oktober 2019 om 19:37

Zal het um doorgeven

23 oktober 2019 om 19:37

Vond het zeker geel met een rood randje van Dest.. jezus wat een domme overtreding.

23 oktober 2019 om 19:37

Ik erger mij er ook aan inderdaad. Trekt al een aantal keer dubieuze conclusies (waar hij vervolgens wel of niet terug op komt).

23 oktober 2019 om 19:37

Dat doen ze in Nederland nooit, als Feyenoord in de CL zou spelen zou dat niet anders zijn.

23 oktober 2019 om 19:48

Dat hij enthousiast reageert als Ajax scoort is ook niet erg. Maar goede beslissingen van de scheidsrechter in twijfel trekken is weer wat anders.

23 oktober 2019 om 19:39

Ach joh, zo veel commentatoren zijn een beetje pro NL in EU potjes. Niet zo gek toch?

23 oktober 2019 om 19:39

In de herhaling zei hij wel dat dest zijn voet onderuit veegde. Maar alsnog vibd ik deze en sierd de vos niet om aan te horen

23 oktober 2019 om 19:39

Als het je niet aan staat zet je het geluid toch lekker uit

23 oktober 2019 om 19:36

Die blind heeft ook een lange bal poaah

23 oktober 2019 om 19:36

Geldt bij buitenspel het uiterste punt van het lichaam of de voet of???

23 oktober 2019 om 19:38

Uiterste punt van het lichaamsdeel waar je mee mag scoren

23 oktober 2019 om 19:39

Lichaamsdeel waarmee je mag scoren. Was nu zijn schouder dus.

23 oktober 2019 om 19:39

Het uiterste punt van het lichaam. Daarbij tellen trouwens alleen de lichaamsdelen waarmee je mag scoren.

23 oktober 2019 om 19:39

Uiterste punt van je lichaam waarmee je mag en kunt scoren.

23 oktober 2019 om 19:36

Owja, Kovacic doet ook mee haha. Onzichtbaar zeg. Moest destijds gewoon bij Inter blijven. Zwaar blijven haperen in zijn ontwikkeling.

23 oktober 2019 om 19:37

Heerlijke pot, tot nu toe!!

23 oktober 2019 om 19:37

Ziyech denkt dat hij alle ballen moet schoppen op t doel..hij mag best wel de bal meer spelen naar zijn medespelers zodat t team wint..meneer denkt dat hij messi is

23 oktober 2019 om 19:39

Als iemand een balletje inlevert is et hij wel. Bij meeste doelpunten betrokken

23 oktober 2019 om 19:37

Wat grappig dat men hier boos wordt over een VAR die zijn werk doet. Gewoon buitenspel dus terecht afgekeurd.

23 oktober 2019 om 19:38

Het gaat er meer om dat ze in de 5e minuut hun werk ook moeten doen

23 oktober 2019 om 19:40

Werd gefloten voor buitenspel, dus alles wat erna gebeurt is niet relevant

23 oktober 2019 om 19:45

Het was alleen geen buitenspel.. als Ajax had gescoord was de Var wel verplicht toch? is toch op zn minst een situatie die stof tot nadenken geeft..

23 oktober 2019 om 19:39

Het gaat erom waar de VAR was in de 5e minuut.

23 oktober 2019 om 19:39

De VAR mocht niets doen in de 5e minuut.

23 oktober 2019 om 19:39

Ach, zit ook een stukje emotie in. Maar inderdaad helaas terecht afgekeurd.

23 oktober 2019 om 19:40

Komt denk ik door dat de VAR er net niet was toen Ajax een penalty hoorde te krijgen, zonder dat moment was er weinig aan de hand

23 oktober 2019 om 19:37

Kan die droeftoeter niet even stil zijn...

23 oktober 2019 om 19:40

Tis echt triest he...zonder hem kunnen ze blijkbaar geen liedjes inzetten.

23 oktober 2019 om 19:38

Donny Verdedig dan mee. Hij wil niet eens rennen. Wat een idioot kereltje zeg.

23 oktober 2019 om 19:41

Donny op 10 is een soort inzaghi op t middenveld. Net zo lang verstoppen tot de bal in de zestien komt en dan kan ie ineens wel sprinten

23 oktober 2019 om 19:42

Deed ik vroeger ook, heb je niks aan.

23 oktober 2019 om 20:02

Eens, alleen is ie om een of andere reden daarmee wel een nationale held voor velen helaas ten koste van neres

23 oktober 2019 om 19:39

Daar zat veel meer in zeg, Azpi verkwanseld het

23 oktober 2019 om 19:39

Odoi eraf voor Pedro, zwaar irritant hoe laks hij speelt

23 oktober 2019 om 19:40

Pedro niet op de bank zie ik, dan maar Pulisic

23 oktober 2019 om 19:40

Helaas is Pedro er niet bij

23 oktober 2019 om 19:39

Pff chelsea is wel erg slordig voorin

23 oktober 2019 om 19:39

Hé opletten! Willian stond veel te vrij.

23 oktober 2019 om 19:39

Hahaha ongelooflijk. Wat een overtal en dan speel je het zo slecht uit. Niet ongunstig voor Ajax natuurlijk

23 oktober 2019 om 19:39

Die Mount is wel echt een heerlijk voetballertje zeg... Wat een heerlijke techniek zeg.

23 oktober 2019 om 19:39

Promes lijkt trouwens echt op Sarah Banks. Voor de kenners

23 oktober 2019 om 19:51

23 oktober 2019 om 19:40

Hahaha wat doet die Azpi dan, hij kon hem aan 3 man geven

23 oktober 2019 om 19:40

Niet veel spelers van Ajax spelen goed. Blind en Veltman prima, verder Promes ook. Rest nog ondermaats.

23 oktober 2019 om 19:41

Tagliafico doet het wel aardig. Alleen was net even helemaal weg

23 oktober 2019 om 19:41

Een van de grootste kansen van Chelsea kwam door zijn fout, dus nee.

23 oktober 2019 om 19:45

Dus als je goed speelt maar Je maakt één foutje speel je opeens niet meer goed?

23 oktober 2019 om 19:49

Nee, maar dat maakt het voor het totaalplaatje ondermaats.

23 oktober 2019 om 19:40

2e helft Promes op 10, Neres op links en Donny naar de bank aub

23 oktober 2019 om 19:42

Haha ben je scheel ofzo, Donny doet het weer goed

23 oktober 2019 om 19:43

Wat doen Donny goed dan? Hoe kunnen mensen zo blind zijn. Hij verdedigt niet mee. Hij heeft verpeste de aanval met een foutieve bal op Promes. Gaat niet eens het luchtduel aan. Geen combinaties. Helemaal niks. Hoe blind ben je?

23 oktober 2019 om 19:44

Haha Donny doet het goed. Bij sommige mensen kan Donny nooit wat fout doen. Hij is echt matig vandaag

23 oktober 2019 om 19:48

Laat maar @arsenallz, niemand wilt zien dat Donny er niets van bakt dit seizoen.

23 oktober 2019 om 19:50

@homelanderach, dat bewijs krijgen we snel als komende zomer niemand Donny wil kopen.

23 oktober 2019 om 19:45

Wou ik in het begin al donny is niet in vorm

23 oktober 2019 om 19:47

Dit bewijst dat Donny met het niveau meegaat.. Hij brengt totaal geen creativiteit

23 oktober 2019 om 19:40

De rechtvaardigheid doet gewoon pijn volgens de verslaggever.....echt waar, wat een ongein!

23 oktober 2019 om 19:40

Tadic is toch ook al een aantal maanden matig, die is na Real uit iets teveel in zichzelf gaan geloven.

23 oktober 2019 om 19:41

Die var, op het ene beeld staat het been van promes anders dan op het tweede beeld. Wat een gelul zeg was geen buitenspel

23 oktober 2019 om 19:41

Mijn god Ziyech zeg....

23 oktober 2019 om 19:41

Waarom schiet je als je zo slecht in de wedstrijd zit. Typisch Ziyech

23 oktober 2019 om 19:41

Ziyech wat speel je matig vandaag

23 oktober 2019 om 19:41

Ziyech is vandaag het shirt van Ajax niet eens waard.

23 oktober 2019 om 19:42

Nee, speelt een waardeloze eerste helft. Tadic heeft het ook bepaald nog niet (eigenlijk het hele seizoen nog niet echt)

23 oktober 2019 om 19:43

Tadic is inderdaad geen vlaag van vorig seizoen.

23 oktober 2019 om 19:41

Commentator die even normaal! "het voelt zo onrechtvaardig" als dit gebeurt was bij chelsea, was die vast heel erg blij en had hij dit nooit zo gezegd! Buitenspel is buitenspel, nu met de Var kan die lijn gelegt worden. Het is nu de maatstaf, ene keer zit het mee de andere keer niet.

23 oktober 2019 om 19:45

Ja, maar hij mag toch als commentator gewoon zeggen wat hij denkt en voelt?

23 oktober 2019 om 19:47

Volgens mij wordt buitenspel opgeheven als de bal gespeeld wordt door de tegenstander en die werd met de rug geraakt dus dan is het geen buitenspel meer. Want de bal kwam nu via de rug en niet meer via Zyech.

23 oktober 2019 om 19:49

net als dat het buitenspel was in de 5de minuut

23 oktober 2019 om 19:41

Tagliafico beste speler tot nu toe

23 oktober 2019 om 19:42

Inderdaad met afstand de beste speler op het veld

23 oktober 2019 om 19:43

Is altijd geweldig

23 oktober 2019 om 19:45

Mee eens, vind het zo langzaam aan echt een van de beste backs in Europa. Zou bij geen enkel absoluut topteam misstaan.

23 oktober 2019 om 19:48

Ga toch weg man. Mount is niet te houden. Veruit de beste van het veld. Wat een speler vind ik dat. Jij met je tagliafico, doe je lenzen in

23 oktober 2019 om 19:41

Ik vind het van beide kanten erg matig. Bij Ajax zijn er teveel die steeds te moeilijk doen. En bij Chelsea heb ik het idee dat die alleen maar redelijk mee doen door de onkunde van Ajax.

23 oktober 2019 om 19:42

De goal was wel terecht afgekeurd helaas. Letterlijk 0,1 milimeter buitenspel. Beide teams erg slordig en ik denk dat dit ook een gelijkspel zal worden

23 oktober 2019 om 19:44

De vraag blijft altijd met die verschillen hoe nauwkeurig het beeld wordt stil gezet.

23 oktober 2019 om 19:44

Ja, een bloedeloze 0-0 zou me uiteindelijk niet verbazen op basis van de eerste helft.

23 oktober 2019 om 19:42

Haal promes er maar af aub

23 oktober 2019 om 19:43

Promes? Waarom? Enige man met dreiging.

23 oktober 2019 om 19:45

Dat vraag ik me ook af Promes speelt gewoon goed

23 oktober 2019 om 19:45

Hij levert iedere bal in, die dreiging vind ik vandaag van zijn kant ook wel meevallen

23 oktober 2019 om 19:48

Donny, Tadic en Ziyech zijn slechter. Het is vandaag je beste aanvaller en jij wil hem naar de kant halen. Blij dat jij niet de trainer bent.

23 oktober 2019 om 19:43

Ligt het aan mij of is die hudson odoi een enorm overschat talent? Net als vrijwel alle engelsen?

23 oktober 2019 om 19:44

Ligt aan jou

23 oktober 2019 om 19:47

Als we op basis van 1 wedstrijd gaan oordelen kan je aan de kant van ajax ook genoeg spelers overschat noemen.

23 oktober 2019 om 19:48

Mwah, je ziet heus wel dat hij enorm veel talent heeft en is al meerdere keren zijn mannetje voorbij gekomen en mogelijkheden gecreëerd. Lijkt wel of hij alleen enorm onrustig is in zijn eindpass of schot.

23 oktober 2019 om 19:58

Zeker niet alle Engelsen zijn overschat. Hudson speelt wel echt verschrikkelijk vandaag is het afronden en het combineren. Ik zou me kapot ergeren aan hem als ik een Chelsea fan zou zijn. Meerdere keren met ruimte in gevaarlijke posities geweest en speelt super nonchalant.

23 oktober 2019 om 19:43

Iemand goede video software? Lijkt wel alsof de Var Promes photoshopped bij het lijntje trekken en als je dan terug kijkt met Ziyech wanneer hij de bal voorlegt, staat Promes totaal anders met zijn benen en bovenlichaam #conspiracy

23 oktober 2019 om 19:44

Dat zag ik dus ook

23 oktober 2019 om 19:46

Ja klopt idd het is 1 groot complot tegen Ajax ik zou Peter r de vries inschakelen om het tot de bodem uit te zoeken.

23 oktober 2019 om 19:53

Toegegeven ik zag het in de herhaling ook niet, die lijn laat het wel duidelijk zien maar zonder die techniek lijkt het 100% geen buitenspel

23 oktober 2019 om 19:46

Ja echt he vorige x was dat Ramos ook tegen Brugge opeens een heel ander beeld

23 oktober 2019 om 19:53

Andere camera hoek... Die eerste staat ook helemaal niet gelijk met de lijn...

23 oktober 2019 om 19:43

Ziyech maar even rust geven, wat is die slecht.

23 oktober 2019 om 19:48

Maar juist als hij slecht is scoort hij nog al eens

23 oktober 2019 om 19:43

Wel mooi dat Ajax op een offday gewoon in evenwicht is met Chelsea. Zegt wel wat. Even offtopic maar hoeveel betalen ze Sjaak Swart voor die koning toto reclame? Echt plaatsvervangende schaamte.

23 oktober 2019 om 19:44

Haha mooi man. Wat mij betreft een van de leukste reclames op tv!

23 oktober 2019 om 19:47

Die reclame is echt heel slecht ja

23 oktober 2019 om 19:48

Ja want Chelsea is lekker op volle kracht met een half team incl by far de beste speler in de lappenmand...

23 oktober 2019 om 19:53

Dan nog mag je verwachten dat Chelsea de bovenliggende partij is.. en half (basis??) team in de lappenmand? Volgens mij ben je niet heel objectief aan het kijken/meepraten ☺️

23 oktober 2019 om 19:51

Haha, dit is wel een heel erg gehavend Chelsea met al die blessures...

23 oktober 2019 om 19:52

Haha ik dacht hetzelfde. Ook over De Wolf.. Van Drenthe begreep ik het nog, want die had toch al een wat losser, gekker imago en vind het misschien ook nog wel grappig. Maar van die twee snap ik het ook niet haha

23 oktober 2019 om 19:53

Dat zegt wel wat inderdaad. Dat Chelsea ook een off day heeft.

23 oktober 2019 om 19:43

Chelsea slordig in en rond de 16, Ajax slordig over heel het veld.

23 oktober 2019 om 19:51

Chelsea alleen slordig rond de 16? Volgens mij raken ze 80% van de balken kwijt op eigen helft...🤔

23 oktober 2019 om 19:44

Korte samenvatting: slordig open potje beide kanten. Dest nog niet klaar voor Oranje en megafoonman verpest nog steeds het kijk en luisterplezier.

23 oktober 2019 om 19:44

Neres voor Donny in de tweede helft? Denk dat dit wel een wedstrijd voor Neres is.

23 oktober 2019 om 19:44

Ajax zeker niet minder, Abraham verliest alles van Veltman, leuk om te zien.

23 oktober 2019 om 19:45

Maar ook zeker niet meer...

23 oktober 2019 om 19:55

Mwa, vind Ajax toch wel iets beter in de eerste helft. Beide slordig, maar Ajax legt er meer energie in om de bal te veroveren (wat ook heel aardig lukt). Al met al best leuke wedstrijd om te zien als neutrale kijker, best goed tempo imo.

23 oktober 2019 om 19:44

Sorry maar Alvarez op het middenveld is niet goed genoeg. Moet ik Derksen helaas gelijk in geven. Zal toch echt een 'echte' 6 voor moeten komen zoals Gravenberch. Ziyech niet fit?

23 oktober 2019 om 19:52

Klopt, Alvarez komt handelingssnelheid tekort en oogt onzeker aan de bal. Gewoon het tegenovergestelde van Martinez.

23 oktober 2019 om 19:44

Sommige spelers spelen zo belachelijk slecht. Ziyech een totale off-day. Donny doet wat hij altijd doet: Helemaal niks en hopen op één moment. Dest is net een jong hertje, het centrale middenveld speelt te traag. Bij Tadic lijkt het net alsof hij niet eens meedoet. Dit moet echt beter hoor.

23 oktober 2019 om 19:45

Alvarez wisselen ajb. Wat is ie weer slecht. Zit echt nul voetbal in.

23 oktober 2019 om 19:49

Alvarez slecht? Die jongen zit er vaak tussen, wint zijn duels en speelt de bal naar de juiste kleur. Zulke spelers zijn zeker in Champions League wedstrijden nodig. Daarbij kan hij met zijn lengte ook nog beslissend zijn.

23 oktober 2019 om 19:55

Echt he alvarez is een van de betere vandaag

23 oktober 2019 om 19:55

Volledig met je eens. Bizar dat mensen die basisaspecten niet snappen. Alvarez aan de bal niet de beste maar defensief belangrijk.

23 oktober 2019 om 19:56

Precies dit dus. Maar men wil alleen geweldige acties zien en sublieme passes..

23 oktober 2019 om 19:45

Die beelden lijken wel gemanipuleerd,als je het eerste beeld ziet staan ze voeten ervoor pas bij die ingezoomde beelden staan ze voeten erachter

23 oktober 2019 om 19:48

Dat heeft te maken met de hoek van de camera.

23 oktober 2019 om 19:49

Komt omdat de camera niet op 1 lijn staat langs het veld, dat vertekend enorm. Vandaar de computer berekende lijnen

23 oktober 2019 om 19:53

Lekkere wedstrijd voor jou, of niet?

23 oktober 2019 om 19:45

Blind naar voren, Martinez naar achteren. Beter opbouwen!

23 oktober 2019 om 19:45

Gatenkaas en tandenloos voetbal de eerste helft. Trio samenstelling van nu achter tadic is echt verschrikkelijk. Voetbal beweging en snelheid met neres ipv vd beek was veel beter, maar die zaakwaarnemer heeft zn klanten weer aan t werk gezet om donny te promoten. Martinez moet meer tempo maken aan de bal, als ie moet verdedigen lijkt ie laatste potjes wel zelfa trager dan schone was... Enige die enigszins voldoende spelen zijn nico, blind, veltman en onana

23 oktober 2019 om 19:46

Door de aanraking van de Chelsea speler vertraagd de bal dus is dit sowieso niet buitenspel aangezien het een zogenaamde puntje van elleboog of voetje was . Maar ik denk dat men Chelsea verder wilt helpen.

23 oktober 2019 om 19:49

Het is wel gewoon buitenspel. Snap dat het niet leuk is, maar ga niet weer complottheorieën bedenken.

23 oktober 2019 om 19:49

Hmmm... nee?

23 oktober 2019 om 19:49

Moment van spelen is bepalend en het was toen jammer genoeg buitenspel

23 oktober 2019 om 19:46

Vermakelijke eerste helft. Het spel gaat op en neer, beide clubs krijgen de ruimte om te voetballen en de intensiteit is hoog. De ploegen zijn aan elkaar gewaagd. Verder vind ik Dest nog te slordig te slordig in balbezit en ook verdedigend is hij de minste man. Alvarez zit er vaak erg goed tussen, zelfde geldt voor Martinez. Nico is, op een paar momentjes na, weer fantastisch. Ziyech slordig, maar dat weten en accepteren we. Hij kan zomaar weer beslissend zijn. Verwacht een vergelijkbare tweede helft met hopelijk snel een goal voor Ajax, want dan denk ik dat Chelsea pas echt ruimte gaat weggeven. Hoe dan ook, iedereen veel kijkplezier.

23 oktober 2019 om 19:47

Mulders analyse is helder op ziggo. Was gewoon hands.

23 oktober 2019 om 19:47

Behalve Mount vind ik die Chelsea talenten niet veel. Sterk en kunnen hard rennen, maar allemaal last van harde voeten.

23 oktober 2019 om 19:53

Ze zijn normaal veel beter bij schot hoor.

23 oktober 2019 om 19:54

Je kan die talenten ook moeilijk beoordelen op basis van een wedstrijd. Zie Ronaldo ook vaak zat tig acties maken en dat er dan maar een lukt.

23 oktober 2019 om 19:48

Doelpunt op zich terecht afgekeurd, ook een paar millimeter buitenspel is buitenspel. Maar het maakt het des te zuurder dat in minuut 5 de grens dacht buitenspel te zien, waar het duidelijk niet het geval was en bij doorspelen Ajax een penalty had moeten krijgen vanwege hands. Laat die dan ook doorspelen, zelfs als de grens dan denkt aan buitenspel, was dit nooit zo duidelijk dat hij op dat moment al moest vlaggen.verder meerdere overtredingen van Chelsea gezien die best een keer geel hadden mogen opleveren. Nee, al met al heeft Ajax de scheids bepaald niet mee.

23 oktober 2019 om 19:48

Iederen die zegt dat alvarez niet goed is, is vergeten dat hij een gewedige verdedigende actie maakte op CHO

23 oktober 2019 om 19:54

Voor de rest speelde hij ook prima. Verdedigend zo belangrijk. Ook zorgt hij dat Dest onbevangen mee naar voren kan, want Alvarez zorgt voor rugdekking/neemt zijn positie over. Hij vult gewoon de gaten in die anderen laten vallen, wint zijn duels en speelt naar de juiste kleur. Echt prima.

23 oktober 2019 om 19:55

Een goede actie maakt nog niet dat iemand opeens een goede wedstrijd speelt...

23 oktober 2019 om 19:57

Klopt, maar voor de rest speelt hij ook nog eens prima..

23 oktober 2019 om 19:49

Volgens mij staat die gele lijn beetje scheef, lijkt mij!!!

23 oktober 2019 om 19:49

Niet de beste wedstrijd tot nu toe, beide ploegen erg slordig, waar ik Ajax nog slordiger vind. Hierdoor heeft Ajax nog maar weinig gecreeerd. Ziyech erg matig vandaag en Dest doet ook vaak te moeilijk wat resulteert in balverlies. Martinez moet de bal eerder gaan spelen en Blind niet te veel risico in de passing leggen. Vd Beek en Tadic komen nog niet echt in het spel voor.

23 oktober 2019 om 19:49

Gelijk is buitenspel bestaat niet meer helaas.

23 oktober 2019 om 19:50

Geen

23 oktober 2019 om 19:49

Beelden stilgezet, tweede foto waar je de bal niet ziet is later genomen en daarom buitenspel. Kan toch niet

23 oktober 2019 om 19:49

Misschien toch maar iets doen aan de buitenspelregel. Een hand, schouder of teen/halve fout niet als buitenspel meer geven. Niet alleen omdat Ajax is dit hoor, maar in hoeverre haal je voordeel uit je positie als het nog geen 10 cm is?

23 oktober 2019 om 19:51

Ben ik voor...maar hoe bepaal je het..

23 oktober 2019 om 19:52

Ja, maar waar leg je de grens? 5 CM? wat als het dan 6CM is, etc.

23 oktober 2019 om 19:57

Misschien iets met ruimte tussen aanvaller en verdediger? Dus pas als er lichtstraaltje tussen lichaamsdelen van aanvaller en verdediger kan?

23 oktober 2019 om 19:53

Je moet ergens een grens trekken. Ook bij een andere grens is het soms op het randje. Of gewoon afschaffen. Dan kan natuurlijk ook

23 oktober 2019 om 19:53

Ben ik ook voor, volgens mij staat die gele lijn beetje scheef...

23 oktober 2019 om 19:50

Het mooie is dat Ziyech eigenlijk een van zijn vele nutteloze schoten richting goal knalde, maar het via de rug van die Chelsea speler een geniale assist werd. Past precies in zijn wedstrijd, waarin hij eigenlijk alles fout doet, dat als het dan met geluk goed gaat de goal wordt afgekeurd.

23 oktober 2019 om 19:52

Daarom moet hij ook gewoon blijven schieten, meestal schieten we er toch weinig mee op als hij de bal breed geeft aan alvarez, gewoon blijven vuren

23 oktober 2019 om 19:55

Nou nee, als je Ziyech vandaag laat schieten ga je niet scoren.

23 oktober 2019 om 19:50

Haha hoe triest die instelling van ''ja het is amper te zien, dit moet de VAR gewoon laten gaan''. Nee. Buitenspel is buitenspel. 1 milimeter of 50 meter, dat maakt geen ene reet uit. Als er een doelpunt van Chelsea op deze manier zou worden afgekeurd dan zouden ze het bij Veronica hebben over een zeer goede beslissing van de Var.

23 oktober 2019 om 19:52

Precies dit, commentaar is echt schrijnend subjectief soms.

23 oktober 2019 om 19:55

Ik kan er prima mee leven dat het doelpunt is afgekeurd, maar ben het wel volledig eens met de reactie vaN LeCutInside direct onder deze, er zit een zekere mate van willekeur in. De reden dat ik er prima mee kan leven is dat dat in arbitrale beslissingen altijd al het geval geweest is, daar gaat de VAR niets aan veranderen

23 oktober 2019 om 19:57

Onzin,de VAR is er om grote fouten uit te halen, geen kleine zoals dit...

23 oktober 2019 om 19:59

Een goal die wordt goedgekeurd terwijl het buitenspel is, is altijd een grote fout. Niet omdat Ajax nu scoort moet je die regel anders gaan interpeteren. Vind je wel heel creatief maar wees aub een beetje realistisch😂

23 oktober 2019 om 19:57

Vooral die Wietse is echt subjectief en zeer chauvinistisch. Echt vreselijk om naar te luisteren.

23 oktober 2019 om 19:51

Deze buitenspel call kan een VAR natuurlijk nooit maken. Wie bepaalt precies wanneer het frame wordt stilgezet? Hoe zou je dat überhaupt moeten bepalen? Daar zijn helemaal geen technieken voor. Een fractie van een seconde eerder of later maakt al het verschil. Dit valt ruim binnen de margin of error.

23 oktober 2019 om 19:53

De VAR en de technologie erachter bepaalt dit. Uitslag buitenspel. En weer door

23 oktober 2019 om 19:57

Hij heeft toch gelijk dat er een zekere mate van willekeur in zit? Er is geen 'fact of the matter'. Maar zoals met alle arbitrale beslissingen (met of zonder VAR), soms zit het mee en soms zit het tegen.

23 oktober 2019 om 19:56

Je kan toch gewoon het frame pakken waar de bal gespeeld wordt? Daar is echt geen rocket science voor nodig. "een fractie van een seconde eerder of later maakt al het verschil. Dit valt ruim binnen de margin of error." Dit is onzin. Er zijn genoeg frames om dit accuraat te bepalen.

23 oktober 2019 om 20:10

ja maar het juiste frame is niet in voordeel van Ajax dus moet er een gekozen worden die wel in het voordeel van Ajax spreekt. ander is het niet eerlijk

23 oktober 2019 om 19:56

Nu voelt het zuur omdat de goal van Promes wordt afgekeurd, maar als die Chelsea was gebeurd had niemand er een traan om gelaten. Veel nauwkeuriger dan met computertechnologie wordt voorlopig het niet.

23 oktober 2019 om 19:58

Wat dacht je van de snelheid van het filmpje aanpassen dat je dus veel meer tijd hebt om het stil te zetten en dan vervolgens wanneer je ziet dat Ziyech contact maakt met de bal, draai je het scherm zodat je beter zicht hebt op Promes en de verdediger. Dan kan je makkelijk concluderen dat het buitenspel is.

23 oktober 2019 om 20:09

heel simpel: het moment dat de bal de voet verlaat van Ziyech

23 oktober 2019 om 19:51

Neres zou azpi in zijn rug helemaal slachten met zijn diepgang, zeker in de tweede helft. Hopelijk komt ie er snel in, en niet pas na 75min

23 oktober 2019 om 19:56

Komt er in minuut 89 in ten hag kennende... Wss nog mazraoui voor de op dat moment sterkst spelende vooraf nog er in 😂

23 oktober 2019 om 19:51

Ten Hag kennende wisselt hij sowieso niet al in de rust, maar het zou geen gek idee zijn om het wel te doen.

23 oktober 2019 om 19:51

er zit echt te weinig voetbal in dit Ajax middenveld. je hebt dan een verdedigend blok van 4 maar ze geven toch aardig wat kansen weg elke keer in de CL

23 oktober 2019 om 19:54

Mwah, het probleem is de aansluiting. Martinez kan goed genoeg voetballen. Alvarez is je defensieve man. Probleem is dat je geen echte aanvallende middenvelder hebt. Je speelt nu eigenlijk 4-2-4. Dat is je probleem.

23 oktober 2019 om 19:56

Wat bedoel je met 'weinig voetbal'? Het weggeven van kansen is niet echt wat men daar typisch mee bedoelt.

23 oktober 2019 om 20:12

@jjvh91 dat snap ik ook nog wel maar wat ik bedoel is dat dat blok van 4 geen voetballend vermogen heeft. als je dan ook ziet dat ze ook niet die defensieve zekerheid brengen daarnaast, waarom breng je er dan niet een voetballende man bij op je middenveld?

23 oktober 2019 om 19:56

Klipt. Ik stoor mij vooral aan Alvarez; mist handelingssnelheid en oogt onzeker aan de bal. Dit is een typische centrale verdediger. Helaas zijn er weinig opties, aangezien van de Beek te offensief is als centrale middenvelder.

23 oktober 2019 om 19:59

In het begin van het seizoen zag je dat de balans compleet weg was op het middenveld, dan liever iets te weinig voetbal en de balans terug dan de complete chaos zoals het was.

23 oktober 2019 om 20:05

Alleen nu heb je weinig voetbal en nog steeds gatenkaas oo middenveld. Ook ni de bedoeling lijkt me

23 oktober 2019 om 19:57

Als de bal via jezelf ol je hand komt is het toch geen hands? Althans dat was de uitleg bij de van De Ligt laatst?

23 oktober 2019 om 20:04

Regel is lomp, want toen tegen Engeland of Duitsland ( idk ) kregen wij ‘m tegen

23 oktober 2019 om 19:58

Hoe kom het geen penalty zijn, vreemd systeem?

23 oktober 2019 om 20:01

Omdat ze buitenspel gaven?

23 oktober 2019 om 20:04

Ik vond het uberhaupt geen penalty. Van dichtbij bal vol tegen hem aangeschoten, die gaat dan via zijn borst tegen zijn arm. Ongelukkig, geen strafschop waard.

23 oktober 2019 om 19:58

Ik heb net naar de herhaling gekeken en was dat schot van Donny niet op de borst van Alonso? Daar lijkt het namelijk wel op in de herhaling uit de rug van Donny.

23 oktober 2019 om 20:01

Via zn borst tegen een hand.

23 oktober 2019 om 20:00

Donny van de Beek en Veltman zijn weer erg goed. Dest valt me ook niet tegen.

23 oktober 2019 om 20:01

Ik hoop dat je sarcastisch bent (veltman doet het wel prima)

23 oktober 2019 om 20:04

Ik hoop dat jij sarcastisch bent. Veltman is erg goed. Niet op een fout te betrappen.

23 oktober 2019 om 20:04

Ik zeg dat Veltman het goed doet toch?

23 oktober 2019 om 20:11

@arsenallz: Nee ben ik niet. Wat vind jij niet goed dan aan Donny en Dest?

23 oktober 2019 om 20:13

Wil je echt weten? Vooruit.donny: Staat niet op positie waardoor Alvarez en Martinez de bal niet kwijt kunnen. Hierdoor moet alles over de zijkant. Donny doet niet aan meeverdedigen. Donny sprint nauwelijks, sjokt mee, doet niet aan back-tracking. Heeft bijna geen bal geraakt. Betrokken bij een aanval waar hij een simpele bal te hard speelde naar Promes. Wil je nog meer?dest struikelt alleen over zijn eigen benen, komt niet over Ziyech heen en wordt te vaak makkelijk voorbij gespeeld door CHO aan de binnenkant.

23 oktober 2019 om 20:01

Donkergeel dit. Niet klagen.

23 oktober 2019 om 20:02

Och, viel mee. Zag er heftiger uit dan het was.

23 oktober 2019 om 20:01

Hendrix en Viergever rood dan is dit ook rood

23 oktober 2019 om 20:04

Onvergelijkbaar. Hij zet geen noppen op een been. Wel bewust en lomp

23 oktober 2019 om 20:02

Wow, had dit geen rood moeten zijn?

23 oktober 2019 om 20:02

Bah, vieze overtreding Tadic. Geel met een rood randje dit.

23 oktober 2019 om 20:02

Man man Tadic, wat is dit voor een idiote overtreding? Dit is geen ongeluk, hij loopt expres door en laat zijn been ook nog eens staan om hem te raken

23 oktober 2019 om 20:05

Was niet eens gestrekt been. Was lomp maar niet meer dan dat.

23 oktober 2019 om 20:07

Waar zeg ik dat het een gestrekt been is? Hij laat zijn been doelbewust staan om Willian te raken, dat is niet alleen lomp.

23 oktober 2019 om 20:02

Mocht toch rood zijn hoor.

23 oktober 2019 om 20:02

Had toch wat weg van een elleboog.

23 oktober 2019 om 20:03

Met Alvarez op het middenveld zit er gewoon te weinig voetbal in de ploeg. Heeft ook goede punten maar past gewoon net niet met het spel wat Ajax wilt spelen.

23 oktober 2019 om 20:03

Het probleem is Donny. Als Alvarez de bal in kan leveren bij een functionerende aanvallende middenvelder is er Niks aan de hand.

23 oktober 2019 om 20:03

Donny loopt waarschijnlijk nog geen 5 KM per wedstrijd.

23 oktober 2019 om 20:13

Wat ben jjij azijnzeikerd zegt Arsenallz. Heb je de 1e helft wel gezien man? Ieder van 22 spelers zowat heeft continue balverlies... Maar enige balverlies dat Donny had met zijn passing was die op Promes met die briljant verdedigende actie van Azplicueta.....

23 oktober 2019 om 20:15

Ja, Donny heeft verder de bal niet eens aangeraakt of een kaats terug. Dit was ook letterlijk de enige bal die hij goed hoefde te geven. Voegt 0,0 toe. Dat jij het niet ziet is zeer spijtig voor je.

23 oktober 2019 om 20:03

Van de Beek is echt compleet nutteloos deze pot..

23 oktober 2019 om 20:04

Niet alleen deze pot. Dit seizoen. Tegen Valencia was hij ook intens slecht, maar door de goal vergeet men dat.

23 oktober 2019 om 20:06

Precies dit. Speelt meer als spits dan CAM.

23 oktober 2019 om 20:06

Die pot had ik toevallig gemist, maar inderdaad. Ook bij Oranje erg zwak. Loopt ook geen meter te veel meer...

23 oktober 2019 om 20:08

Wat heb jij tegen Donny?

23 oktober 2019 om 20:10

Dat hij totaal niet rent. Niet mee verdedigt. Niet op zijn positie staat, niet de duels aangaat. Letterlijk; Hij doet niks.

23 oktober 2019 om 20:04

Mount is gewoon de beste speler daar, toch leuk om te zien hoe zijn ontwikkeling gaat.

23 oktober 2019 om 20:04

Chelsea toch wel veel dreigender.

23 oktober 2019 om 20:05

Pfff, Veltman eventjes kortsluiting qua hoeveelheid tijd hij denkt te hebben...

23 oktober 2019 om 20:06

Rechterkant van Ajax speelt niks klaar. Dest komt er nooit dreigend overheen. Ziyech komt steeds naar binnen zonder rendement.

23 oktober 2019 om 20:06

Hudson-Odoi in de Ziyech rol bij Chelsea, doet ook alles verkeerd.

23 oktober 2019 om 20:06

Mount is wel leuke voetballer om naar te kijken

23 oktober 2019 om 20:06

Die twee magere darmen voorin zijn toch niet Chelsea waardig. Wat een domme dingen doen die zeg. Zie Chelsea nooit, maar is dit wat ze elke week doen? Waarschijnlijk van die typische alles-of-niks spelers.

23 oktober 2019 om 20:18

Is net weer fit sinds en eigenlijk nog maar een keer de volle 90 minuten gemaakt. Daarvoor halfjaar geblesseerd.

23 oktober 2019 om 20:06

Wat is chealse aanvallend heel matig

23 oktober 2019 om 20:08

Chelsea*

23 oktober 2019 om 20:06

Waarom staat Donny non-stop naast Tadic. Vul dat gat nou in op het middenveld domme gans.

23 oktober 2019 om 20:07

Ik begrijp dat uitfluiten wanneer de tegenstander in balbezit is nooit wanneer het geen derby is, focus je gewoon op je eigen ploeg.

23 oktober 2019 om 20:09

Af proberen te leiden. Waarom zou het wel in een derby kunnen?

23 oktober 2019 om 20:12

Omdat de belangen dan groter zijn en er geschiedenis achter de wedstrijd zit.

23 oktober 2019 om 20:11

Inderdaad. Was gisteren ook al bij Galatasaray Real. En zou het nou echt helpen? Ik denk dat vrijwel niemand erdoor beïnvloed word.

23 oktober 2019 om 20:15

Bij sommige spelers heeft het wel effect. Werner kon bij Besiktas uit bijvoorbeeld ooit een wedstrijd niet uitspelen, omdat hij te veel last had van het lawaai.

23 oktober 2019 om 20:07

Die counter wordt volledig verpest door Donny. Gigantisch gat op het middenveld terwijl Donny naast Tadic staat waardoor Alvarez niet naar voren kan spelen.

23 oktober 2019 om 20:17

Je hebt een kinderlijk rare obsessie met Donny. Heeft Donny vroeger je vriendinnetje afgepakt? Ik ben niet Donny's grootste fan, wel heeft hij veel belangrijke goals gemaakt en beschikt hij terecht over veel krediet.

23 oktober 2019 om 20:18

Ik observeer wat ik zie, of geef je me ongelijk bij die aanval?

23 oktober 2019 om 20:24

Mmwah hij doet niet alles goed. Echter betwijfel ik in hoeverre jij de wedstrijd kijkt aangezien je hier om de minuut een relaas tegen Donny aan het typen bent. Word je zelf niet ongemakkelijk van je obsessie?

23 oktober 2019 om 20:26

2 reacties over Donny btw die echt enorm slecht speelt dat zou je kunnen weten als je de wedstrijd kijkt.

23 oktober 2019 om 20:07

Dit Ajax doet me een beetje denken aan het Ajax van begin dit seizoen. Het loopt gewoon niet.

23 oktober 2019 om 20:08

Waarom heb je twee centrum verdedigers gehaald terwijl ziet dat Veltman te langzaam is in de opbouw en telkens alleen grossiert in een balletje terug op Onana.

23 oktober 2019 om 20:08

Je wordt toch gek van Veltman zeg.

23 oktober 2019 om 20:09

Ach, was zijn eerste fout zonder gevolgen.

23 oktober 2019 om 20:08

Kan iemand die megafoon niet in de gracht gooien?

23 oktober 2019 om 20:08

Alonso zou alle hoeken van de Arena te zien krijgen, maar speelt een prima wedstrijd

23 oktober 2019 om 20:09

Ziyech verdedigen is ook heel makkelijk. Hij gaat Altijd binnendoor en Dest is te schijterig om erover heen te gaan.

23 oktober 2019 om 20:10

en mensen vragen zich nog steeds af waarom de top zich nooit voor Ziyech meldt. Jij hebt het antwoord gegeven

23 oktober 2019 om 20:12

Mensen die zich dat afvragen kijken met een gekleurde bril naar voetbal.

23 oktober 2019 om 20:10

Speelt bizar genoeg verdedigend beter dan aanvallend voor een keer.

23 oktober 2019 om 20:16

Ziyech is ook helemaal niet een speler die een back kapot speelt. Heeft geen actie of snelheid.

23 oktober 2019 om 20:08

Waarom sjokt Donny ook steeds? Die loser heeft nog geen sprintje getrokken.

23 oktober 2019 om 20:12

Jij bent wel echt anti donny

23 oktober 2019 om 20:14

Ook niet gek. Overschatte jongen die niks goed doet.

23 oktober 2019 om 20:18

Loser? Dat je iemand niet goed vind oké maar die gast verdient meer dan jij speelt al kapot lang bij de mooiste club op aarde en heeft een pracht vriendin hij is geen loser

23 oktober 2019 om 20:09

De coke vloeit goed daar volgens mij. Wat een geblaat komt er van die vent af

23 oktober 2019 om 20:09

Scheidsrechter strooit gelukkig niet met kaarten.

23 oktober 2019 om 20:10

Het staat gewoon helemaal vast bij Ajax

23 oktober 2019 om 20:10

Abraham raakt gefrustreerd, komt totaal niet in de wedstrijd door Veltman

23 oktober 2019 om 20:10

Direct Ziyech wisselen nu hij toch buiten de lijnen ligt.

23 oktober 2019 om 20:13

Toch nog eerder Van de Beek hoor .. Doe Neres er maar in en Promes op 10

23 oktober 2019 om 20:14

Van de Beek moet je proberen zo spoedig mogelijk te verkopen. Misschien trapt een team er nu nog in.

23 oktober 2019 om 20:11

Als zelfs Tagliafico nu slordige ballen gaat geven is het wel helemaal voorbij.. De enige die nog solide speelde vandaag

23 oktober 2019 om 20:12

Alvarez op de paal

23 oktober 2019 om 20:12

Hehe dit is mooi gecombineerd

23 oktober 2019 om 20:12

Aaaaaaaahh

23 oktober 2019 om 20:12

Wat een heerlijke kopbal, bijna 1-0

23 oktober 2019 om 20:12

Hahaha Blind met een schaar, en het werkte ook. Goede kopbal trouwens van Alvarez.

23 oktober 2019 om 20:12

Blind nu met een schot in de handen van Kepa

23 oktober 2019 om 20:12

Paal Alvarez ik juichte al

23 oktober 2019 om 20:12

Het zit niet mee deze wedstrijd, penal niet gekregen, 5 cm buitenspel en paal geraakt.

23 oktober 2019 om 20:13

Hahaha dat ging niet goed Alvarez, spuugde nog net niet op z'n shirt

23 oktober 2019 om 20:13

Bijna Alvarez, jammer

23 oktober 2019 om 20:14

Flink buitenspel, maar de grens had het dus niet gezien.. Anders kun je niet de hele aanval afwachten en dan pas vlaggen. Vrij vreemde actie van de grens.

23 oktober 2019 om 20:15

Ziyech is voor mij een soort mindere versie van Di Maria.

23 oktober 2019 om 20:15

@mufc: Op basis van vandaag, nee.

23 oktober 2019 om 20:16

Vandaag misschien wel. Maar soms is hij een betere versie

23 oktober 2019 om 20:16

Nope, Ziyech is Di Maria maar dan langzamer

23 oktober 2019 om 20:18

Denk dat ie daarom ook nooit naar de top gaat. Niet snel genoeg. Naja en niet consistent genoeg.

23 oktober 2019 om 20:17

Dat is een hele goede vergelijking. Zijn wel vergelijkbare spelers qua speelstijl en vinnigheid

23 oktober 2019 om 20:20

Ja vind ik ook. Beide hetzelfde postuur, linksbenig, geweldige trap en steekpass.

23 oktober 2019 om 20:22

Postuur is ook een goeie inderdaad nu je het zegt, allebei een beetje dat naar voren hangende loopje.

23 oktober 2019 om 20:17

Ja

23 oktober 2019 om 20:15

Tijd om te wisselen bij Ajax

23 oktober 2019 om 20:17

Serieuze vraag, wie wil je er in dan ?

23 oktober 2019 om 20:18

Neres? Promes naar het middenveld en miss maar vd Beek eruit? Dit werkt gewoon niet zo..

23 oktober 2019 om 20:22

Huntelaar en Neres erin, vers bloed

23 oktober 2019 om 20:15

Hoppa weer goede onderschepping Veltman op Abraham. Lekker jo

23 oktober 2019 om 20:15

Veltman echt prima!

23 oktober 2019 om 20:15

Geen geel?! Wauw

23 oktober 2019 om 20:16

Stel je niet aan

23 oktober 2019 om 20:18

Hoezo, dit hoort altijd geel te zijn

23 oktober 2019 om 20:17

Waarvoor schwalbe?

23 oktober 2019 om 20:16

Haal Hudson-Odoi er toch af, begint pijnlijk te worden nu.

23 oktober 2019 om 20:16

Lijkt me gewoon geel voor CHO toch?

23 oktober 2019 om 20:16

Was dus geel

23 oktober 2019 om 20:16

Scheids mag echt een keer geel geven voor vasthouden hoor

23 oktober 2019 om 20:17

Geen geel voor CHO dus, scheidsrechter is ook per direct ongeloofwaardig. Dit is geel volgens het boekje, geen idee hoe je dat niet geeft.

23 oktober 2019 om 20:17

Waarom geen geel dan?

23 oktober 2019 om 20:17

Omdat er niet zoveel aan de hand was

23 oktober 2019 om 20:18

Vasthouden is gewoon geel.

23 oktober 2019 om 20:18

Het is het stoppen van een counter = geel. Leer de regels even.

23 oktober 2019 om 20:19

En in de eerste zelfde bij Chelsea speler geen geel in de eerste helft

23 oktober 2019 om 20:17

Centrum blind / Veltman staat gewoon goed. Ik heb vaker kritiek op Veltman maar staat gewoon goed te voetballen vandaag

23 oktober 2019 om 20:17

Jemig zou Jorginho nog wel leven?

23 oktober 2019 om 20:19

Je kind zou dat maar zien op TV.

23 oktober 2019 om 20:17

En Martinez wel geel geven (terecht) en CHO niet? Hoe zo'n loser ben je dan.

23 oktober 2019 om 20:19

Zal wel een optelsom zijn geweest.

23 oktober 2019 om 20:20

Dan had CHO al helemaal een moeten krijgen hè.

23 oktober 2019 om 20:18

Lekker consequent scheids.

23 oktober 2019 om 20:18

Pfff ziyech en vd beek of tadic zou je eruit moet halen, maar enige wat je met fatsoen kan brengen is neres. Promes is ook gewoon kansloos op linksbuiten. Wel bijzonder sat martinez hier geel krijgt en abraham lekker door kon eerste helft...

23 oktober 2019 om 20:19

Vind de scheids niet heel objectief.....

23 oktober 2019 om 20:18

Wat een theater van Chelsea.

23 oktober 2019 om 20:18

Voetballers zijn wel de grootste watjes die er bestaan hoor, wat is de aanstellerij groot geworden tegenwoordig

23 oktober 2019 om 20:18

Fout Wytse, ook Kovacic is dit seizoen door Chelsea gekocht.

23 oktober 2019 om 20:18

Serieus cho blijft staan??

23 oktober 2019 om 20:18

Hm, als Pulisic wel het op de heupen heeft dan is Ajax wel de pineut. De flanken krijgen wel kansen, al zit dat veelal aan de kant van Dest.

23 oktober 2019 om 20:19

Heeft de scheids aandelen in Chelsea.

23 oktober 2019 om 20:19

Als je dan geen commentaar op de leiding wil hebben, geef dan gewoon een kaart als het een kaart is. Nu al 3 of 4 keer een 100% kaart niet gegeven en dan boos worden als iemand wat zegt erover.

23 oktober 2019 om 20:22

En gele kaart nr 5 niet gegeven.

23 oktober 2019 om 20:20

Maar weer eens ingelogd speciaal voor het optreden van deze leidsman, on-ge-lofelijk hoe slecht deze staat te fluiten. Potentieel van een mooie tweede helft wordt binnen 5 minuten kapot gefloten

23 oktober 2019 om 20:20

Nu zijn de mensen die Dest in Oranje willen ook weer even stil.

23 oktober 2019 om 20:20

Neres moet komen!

23 oktober 2019 om 20:20

Die Dest ...poeh. voegt echt niets toe.

23 oktober 2019 om 20:20

Pfffffffff, wissel Dest, Ziyech en Van de Beek maar... Dest ook compleet die aanval verpest met een bal van niets

23 oktober 2019 om 20:20

Kom op Erik laat Neres alvast invallen..

23 oktober 2019 om 20:21

Martinez loopt continue dekking in... Waarom? Wisselen!

23 oktober 2019 om 20:21

Tot nog toe wel een heel teleurstellende wedstrijd, die gekenmerkt wordt door fouten van beide ploegen.

23 oktober 2019 om 20:21

Als je die Willian zo ziet spelen vraag je je toch helemaal af waar de vermeende interesse van Barcelona in godsnaam op gebaseerd zou zijn. Aan de andere kant, past wel weer in het rijtje Prince Boateng, Paulinho, Vidal.

23 oktober 2019 om 20:22

Vidal hoort trouwens absoluut niet in dt rijtje. Rest van je verhaal klopt trouwens wel. Achja, met Valverde aan het roer weet je het nooit

23 oktober 2019 om 20:29

Vidal is soms nog wel van waarde, maar dat gold ook voor Paulinho wel. Bedoelde eigenlijk meer in algemene zin spelers die al een behoorlijke tijd over hun top heen zijn.

23 oktober 2019 om 20:32

Wat boeit dit?

23 oktober 2019 om 20:22

Bal wegtrappen mag tegenwoordig ook. Tomori geen geel? Scheidsrechter scoort een lekkere onvoldoende weer. Geen idee waarom ze altijd zo belabberd fluiten.

23 oktober 2019 om 20:22

Lachwekkende scheids deze Roemeen, bal wegtrappen en vasthouden mag allemaal of wacht alleen als je een Chelsea shirt aan hebt..

23 oktober 2019 om 20:23

Niet normaal hè. Bizar. Lijkt overgevoelig voor shirtkleur hier

23 oktober 2019 om 20:25

Tja Roemeen he, zal wel een vriendje zijn van Abramovic..

23 oktober 2019 om 20:22

Chelsea mag wel erg veel van de scheids.

23 oktober 2019 om 20:22

Wat een klote scheids

23 oktober 2019 om 20:22

Heh? Waarom überhaupt fluiten daar? Hoe is dat een overtreding van Tadic..?

23 oktober 2019 om 20:23

Die scheidsrechter heeft gewoon het niveau niet. Lijkt me dat hij morgen ook geen voldoende krijgt voor zijn wedstrijd.

23 oktober 2019 om 20:22

Los van het feit dat het bij Ajax echt niet draait vandaag is deze scheids wel erg inconsequent

23 oktober 2019 om 20:22

Wonder dat ETH nog niet heeft gewisseld.

23 oktober 2019 om 20:22

Meer mensen die maar niet kunnen wennen aan het lelijke shirt van Chelsea?

23 oktober 2019 om 20:23

Haha deze is beter dan t blauwe van dit seizoen

23 oktober 2019 om 20:23

Vreselijk.

23 oktober 2019 om 20:22

Wat een drama deze scheidsrechter overtreding van een Ajax speler met geel bestraffen die van Chelsea mogen doen wat ze willen

23 oktober 2019 om 20:22

Tempo ligt stukken lager dan de eerste helft maar het is er niet minder slordig op geworden.

23 oktober 2019 om 20:23

Tijdrekken mag tegenwoordig ook van Kepa.

23 oktober 2019 om 20:23

Wat een kutwedstrijd eigenlijk. Beide teams slecht, scheids slecht, weinig kansen, iedereen ligt constant op de grond.

23 oktober 2019 om 20:23

Tijdrekken vasthouden ballen wegschoppen staat tegenwoordig geen geel meer voor..

23 oktober 2019 om 20:25

Wel als je in rood en wit speelt

23 oktober 2019 om 20:23

Ballen wegtrappen, vasthouden, treuzelen. Mag allemaal van die clown. Verschrikkelijke vent

23 oktober 2019 om 20:23

Het irritante jongentje genaamd Kepa is al vanaf minuut 10 aan het tijd rekken man man man

23 oktober 2019 om 20:23

Vreemde wissel van Lampard. Veel dreiging die Abraham

23 oktober 2019 om 20:25

Abraham heeft ieder duel verloren, die heeft nachtmerries over Veltman

23 oktober 2019 om 20:27

En nu je bril weer af

23 oktober 2019 om 20:23

Die Hudson-Odoi, wat een dramatische wedstrijd speelt hij en mag het langst blijven staan

23 oktober 2019 om 20:23

Chelsea wisselt wel redelijk aanvallend. Gevaarlijke vent nu er bij

23 oktober 2019 om 20:24

Aanvaller voor een aanvaller, niks bijzonder.

23 oktober 2019 om 20:24

Durft deze man geen geel aan Chelsea te geven? Bal wegtrappen, continu tijdrekken. Bah

23 oktober 2019 om 20:24

Wat is dit nou? Iedereen dacht van 5-4 wedstrijd maar de bril stand is nogsteeds niet na 70min weg.

23 oktober 2019 om 20:24

lekker bye abraham goed gedaan van ons verschrikkelijk slechte centrum

23 oktober 2019 om 20:24

Altijd weer zo grappig om te zien als we in Europa weer eens tegen een Engelse club moeten. Dan denk ik, mannelijk voetbal wat al die Engelse fans hier zeggen. Ben je al snel na 5 minuten van een koude kermis thuis. Wat een aanstellers zeg... heeft niets met mannelijk voetbal te maken...

23 oktober 2019 om 20:24

Op een slippertje na speelt Veltman een prima wedstrijd.

23 oktober 2019 om 20:24

Batshuayi gaat het veschil maken, mark my words

23 oktober 2019 om 20:25

Zei je wat?

23 oktober 2019 om 20:27

Geduld haha

23 oktober 2019 om 20:24

Gek, ik heb dus altijd gedacht dat je Pulisic uitsprak met "ietsch". Zoals Modric, mandzukic, tadic etc.

23 oktober 2019 om 20:25

Is ook zo , heert servische roots, maar die amerikanen spreken het anders uit

23 oktober 2019 om 20:25

Jezus van de Beek! Wat kun je deze pot wel??

23 oktober 2019 om 20:26

Ho Ho, Donny is de god van Amsterdam. Gaat voor 60 miljoen naar Real Madrid in de zomer.

23 oktober 2019 om 20:29

60 miljoen BAT zeker... Is nog geen 60 euro waard in deze vorm

23 oktober 2019 om 20:25

Hahahaha, Donny. Ga lekker douchen.

23 oktober 2019 om 20:25

neres voor donny, goh wat is hij onzichtbaar vandaag

23 oktober 2019 om 20:25

Wissel Van de Beek. Promes op 10 nu

23 oktober 2019 om 20:25

Rustikkkk batsman

23 oktober 2019 om 20:25

Loollllllll, hoe mis je die Batsman????

23 oktober 2019 om 20:25

Dju zeg wat een kans, hoe krijg je hem mis zeg Bats

23 oktober 2019 om 20:25

Batshuayi jemig wat een misser!!

23 oktober 2019 om 20:25

En dat is waarom Michy nooit ergens vast in de basis staat.

23 oktober 2019 om 20:25

Hahahaha hoe mis je die dan.

23 oktober 2019 om 20:25

Batshuayi hahahaha

23 oktober 2019 om 20:25

Wat een zaad wedstrijd en ga eens wisselen

23 oktober 2019 om 20:25

Batshuayi schiet de bal naar België toe haha

23 oktober 2019 om 20:26

Pff gelukkig een mispeer van Batshuayi!

23 oktober 2019 om 20:26

Wooow wat een kans

23 oktober 2019 om 20:26

Pfoe daar komt Ajax goed weg. Batshuayi die met wat geluk 1 op 1 met Onana komt en de bal het stadion uit knalt

23 oktober 2019 om 20:26

Was even buitenspel als die van Promes

23 oktober 2019 om 20:26

Veltman haal die er uit joh

23 oktober 2019 om 20:27

Speelt op een paar kleine foutjes na best een solide wedstrijd hoor

23 oktober 2019 om 20:28

Veltman speelt heel solide hoor. Dat hij de bal niet altijd kwijt kan aan het middenveld kan hij niets aan doen.

23 oktober 2019 om 20:26

Ging die erin was het toch duidelijk buitenspel.. toch VAR?

23 oktober 2019 om 20:26

zo daar komen ze goed weg zeg. Zelfs een kramer had deze gemaakt

23 oktober 2019 om 20:27

Was gewoon buitenspel hoor, een stuk duidelijker dan Promes.

23 oktober 2019 om 20:26

Zullen we van de beek maar wisselen voor neres of huntelaar

23 oktober 2019 om 20:26

Komop, hoe kun je dat missen...

23 oktober 2019 om 20:26

Ajax speelde gewoon beter zonder Donny, maar dat willen velen niet horen. Sinds hij er weer in staat is het veldspel vermindert.

23 oktober 2019 om 20:28

Ook niet raar als je normaal met 11 speelt en dan ineens met 10.

23 oktober 2019 om 20:26

Wat een misser zeg

23 oktober 2019 om 20:27

Promes wissel. Vreemd.

23 oktober 2019 om 20:27

Was wel buitenspel denk ik.

23 oktober 2019 om 20:27

Gelukkig dat abraham deraf is die zal hem wel der in trappen

23 oktober 2019 om 20:27

Waarom niet Van de Beek eruit?

23 oktober 2019 om 20:27

Denk niet dat Neres de oplossing zal vormen want ook gewoon uit vorm, maar veel andere keus is er eigenlijk niet. Jammer dat Promes dan gaat ipv Van de Beek.

23 oktober 2019 om 20:27

Wat? Promes eruit??? Wat doet ETH? Van de Beek, Ziyech, Dest niet? Man man man

23 oktober 2019 om 20:27

Goede wedstrijd van Quincy.

23 oktober 2019 om 20:27

Waarom promes eruit? Haal van de Beek er dan uit voor Neres en dan Ziyech op het middenveld

23 oktober 2019 om 20:28

Als je heilige Donny eruit haalt gaat hij janken bij zijn zaakwaarnemer.

23 oktober 2019 om 20:27

Laffe wissel, haal Vd Beek er lekker uit

23 oktober 2019 om 20:28

Of Ziyech

23 oktober 2019 om 20:27

En dan haalt ETH Promes naar de kant en Donny mag blijven staan? Vast weer bang dat de zaakwaarnemer van Donny gaat klagen.

23 oktober 2019 om 20:27

Waarom promes ipv donny, promes is de enige die degelijk bezig is voorin vandaag

23 oktober 2019 om 20:27

Promes eruit? Die doet alles goed vandaag. Liever Tadic eraf..

23 oktober 2019 om 20:27

Pfff haal die vd beek er eens af man gvd, voegt geen hol toe in de opbouw, doet verdedigend ook geen ruk. Enige wat hij doet is balletjes opwachten. Ook wel klaar met dit middenveld en promes op linksbuiten. Midden heeft geen tempovoetbal in zich, promes bakt er aan de buitenkant echt niks van. Op tien gaat t nog. Vraag me serieus steeds meer af wat t niveau in Rusland was dat ie daar de grote man was

23 oktober 2019 om 20:27

Ajax mag dit CL seizoen over geluk niet klagen zeg. Doet Onana aan Voodoo of zo..

23 oktober 2019 om 20:29

Sowieso, Aftikaanse juju

23 oktober 2019 om 20:31

Denk oprecht dat hij daar wel eens mee bezig is geweest. Praktisch elke 50/50 valt in het voordeel van Ajax.

23 oktober 2019 om 20:27

Laffe wissel. Promes is de beste aanvaller vandaag.

23 oktober 2019 om 20:28

Veltman speelt sterk

23 oktober 2019 om 20:28

Promes was de beste vandaag. Had eerder Van De Beek vervangen. Loopt alleen maar in de weg.

23 oktober 2019 om 20:30

Vorige jaar toen dat gebeurde,dreigde hij meteen met ajax verlaten....

23 oktober 2019 om 20:30

Anders gaat hij weer janken, krijgen we zn zaakwaarnemer weer te horen

23 oktober 2019 om 20:28

Ik had eerder donny of zelfs Ziyech gewisseld, Promes is je gevaarlijkste man

23 oktober 2019 om 20:28

V de beek de slechtste van t veld laten en promes wisselen die meer gevaar zorgt

23 oktober 2019 om 20:29

Toch interessant dat Ajax het lastiger lijkt te hebben met Bats dan met Abraham.

23 oktober 2019 om 20:29

Het middenvekd van Ajax is zo ontzettend veel minder tov vorig jaar. Zonde.

23 oktober 2019 om 20:29

Dest kan ook niet eens een bal aannemen. Ik was in de veronderstelling dat hij ook wel snel was. Wat een trage jongen.

23 oktober 2019 om 20:29

Waarom een bal contra de drukte in spelen?

23 oktober 2019 om 20:29

Dest speelt echt verschrikkelijk matig. Eerlijk is eerlijk, Veltman doet het heel behoorlijk.

23 oktober 2019 om 20:29

Beste mensen bij Ajax: Veldman en vooral Blind

23 oktober 2019 om 20:30

Tagliafico ook goed

23 oktober 2019 om 20:31

Mee eens.

23 oktober 2019 om 20:29

Haha zoveel de tijd geef je zon paas

23 oktober 2019 om 20:29

Dest zakt wel enorm door het ijs vanavond.

23 oktober 2019 om 20:29

Ook schrijnend dat Chelsea gaat tijdrekken.

23 oktober 2019 om 20:30

Wat wil Ziyech ook steeds met die kansloze voorzetten? Je hebt niet eens een spits.

23 oktober 2019 om 20:31

Daar stond ene Promes die vaak slim loopt, maar die zit nu op de bank zich af te vragen waar Donny en Ziyech nog op het veld staan en hij niet...

23 oktober 2019 om 20:32

ETH faalt ook opzichtig vandaag.

23 oktober 2019 om 20:34

Waarom niet meer wissels? Laat Huntelaar maar strijden voorin

23 oktober 2019 om 20:34

Omdat ETH niet zo goed is als iedereen beweerd.

23 oktober 2019 om 20:30

Die martinez kon neres simpel wegsteken

23 oktober 2019 om 20:32

Precies, Martinez loopt veel te veel met de bal. Denkt dat ie Frenkie is vanavond.

23 oktober 2019 om 20:30

Kovacic heeft ook een interessant loopje, lijkt alsof er een soort stotter in zit.

23 oktober 2019 om 20:30

Er vallen ineens enorme ruimtes op het veld

23 oktober 2019 om 20:30

Was gewoon buitenspel maar dat zien ze dan niet.

23 oktober 2019 om 20:31

Jorginho en kovacic staan lekker te ballen samen deze wedstrijd hoor!

23 oktober 2019 om 20:31

Speelt Giroud nog bij Chelsea?

23 oktober 2019 om 20:31

Zit op de bank

23 oktober 2019 om 20:33

Is afgezakt tot derde keuze, en speelt dus amper. Echt jammer

23 oktober 2019 om 20:37

Girod is echt het perfecte type tegen Ajax. Net als Luuk de Jong en die Spanjaard van spurs.

23 oktober 2019 om 20:36

Wel vreemd bij Frankrijk 1ste spits

23 oktober 2019 om 20:31

Chelsea gaat hier winnen heb ik het gevoel. Het geluk van Ajax houd een keer op. Die Engelsen maken in de 85e minuut een goal en dan is het klaar.

23 oktober 2019 om 20:34

Ok, wel jammer

23 oktober 2019 om 20:38

Wauw haha

23 oktober 2019 om 20:32

Wel grappig dat iedereen klaagt over tijdrekken. Terwijl als je de aantal minuten die Onana heeft tijdgerekt opteld je gewoon weer een extra wedstrijdje van 90 min kan spelen

23 oktober 2019 om 20:32

ETH ook een onvoldoende vandaag.

23 oktober 2019 om 20:32

Onana goes zoals altijd. Dest matig. Veltman redelijk. Blind redelijk. Alvarez matig. Martinez redelijk. Ziyech lijkt niet fit. Tadic matig. Promes redelijk. Tagliafico goed. Dit Ajax lijkt een ander middenveld + spits nodig te hebben. Geen Alvarez, Ziyech terug op het middenveld. Promes op Ziyech's vleugel plek, Neres links. Huntelaar erin.

23 oktober 2019 om 20:32

Dit middenveld durft okk gewoon geen druk te zetten, angsthazen voetbal vergeleken met vorig jaar dit, alleen maar achteruit lopen. Ga dan beter met 1 zes spelen. Schrijnend als dit kampioen wordt

23 oktober 2019 om 20:32

Was dat hands?

23 oktober 2019 om 20:33

Jup, 100% strafschop.

23 oktober 2019 om 20:34

Net als 2e minuut 100% strafschop

23 oktober 2019 om 20:35

Regeltechnisch was dat geen strafschop. Ik ben geen anti-Ajax dus je hoeft me niet te overtuigen hoor.

23 oktober 2019 om 20:33

Dat was hands van Tagliafico.

23 oktober 2019 om 20:33

Het is echt hopen op een 0-0 nu

23 oktober 2019 om 20:33

Tweede helft wel voor Chelsea, Ajax heeft geen kans gecreëerd.

23 oktober 2019 om 20:36

Naast die kopbal op de paal van Alvarez bedoel je?

23 oktober 2019 om 20:33

Wat begint vd Beek weer op de zenuwen te werken vandaag. Ga in je positie voetballen ipv balletjes opwachten voorin.

23 oktober 2019 om 20:34

Hij is het verwende zoontje van de coach die alleen voor het doel wil hangen. Zo'n gevoel krijg ik erbij.

23 oktober 2019 om 20:34

Hij is meer een tweede spits dan een middenvelder.

23 oktober 2019 om 20:33

LUCKY AJAX DAN MAAR HEREN?

23 oktober 2019 om 20:33

Ik teken voor 0-0. Het zit er niet in vanavond

23 oktober 2019 om 20:33

Martinez eruit. Die is leeg.

23 oktober 2019 om 20:33

Gooi Lang er dan maar in voor Van de Beek, toch een poging waard

23 oktober 2019 om 20:34

Zit niet op de bank

23 oktober 2019 om 20:38

Ah, dan houd het op, haha. Enig idee waarom niet? Ik lees altijd dat hij het goed doet bij JA

23 oktober 2019 om 20:33

Fluit maar af aub. Gaat m niet worden vandaag. Slechtste wedstrijd onder Ten Hag

23 oktober 2019 om 20:34

Feyenoord uit was ook niet veel vorig seizoen..

23 oktober 2019 om 20:36

Zelfs toen was 1e helft nog tegelijk.

23 oktober 2019 om 20:33

Middenveld zo bagger

23 oktober 2019 om 20:34

Aanval ook. Backs ook

23 oktober 2019 om 20:35

Daarom is de verdediging ook uitgeput. Die hebben het zwaar.

23 oktober 2019 om 20:33

Geen hands Tagliafico? Zat toch aardig hoog.