1
0
Deze wedstrijd is gespeeld.
Status: Deze wedstrijd is gespeeld.
Competitie: La Liga
Datum: Woensdag 8 juli 2020
Tijd: 22:00 uur
Scheidsrechter: José Munuera
Stadion: Camp Nou (Barcelona)
Toeschouwers: 0
Opstellingen en wedstrijdverloop
Live meepraten
Leden op Voetbalzone kunnen tijdens de wedstrijd live meepraten.
8 juli 2020 om 21:00

Rakitic...

8 juli 2020 om 21:00

Lol zie je Pique gewoon op de fiets naar de match komen. Wat een gek. Hij ging aardig hard ook naar beneden de tunnel in, als dat maar goed gaat.

8 juli 2020 om 21:04

Hahah ik zag het ook ja. Kan die later mooi na vertellen ik ging op de fiets naar Camp Nou liet Espanyol degraderen en weer op de fiets terug.😹

8 juli 2020 om 21:01

Nou Espanyol jullie laatste kans. En eigenlijk voor Barça ook hun laatste kans. Verwacht een spannende wedstrijd en uiteindelijk een 2-2 gelijkspel.

8 juli 2020 om 21:48

Op wat baseer je dat gast? Dit word natuurlijk gewoon een walk-over

8 juli 2020 om 21:54

Denk eerder 5-2 ofzo hahah. Standaard een afstraffing in Camp Nou tegen Espanyol, alleen maar 4-0 en 5-0 de laatste jaren.

8 juli 2020 om 21:03

Had nu toch wel een basisplaats voor Puig verwacht maar goed die verwacht ik later in de wedstrijd nog wel, overigens deed Sergi Roberto het tegen Villarreal erg goed hoop ook dat Griezmann net zo'n goede wedstrijd speelt als z'n vorige

8 juli 2020 om 21:09

O ja overigens verwacht ik gewoon drie punten met een prachtig bijkomend voordeel dat we Espanyol kunnen uitzwaaien naar de segunda division

8 juli 2020 om 22:23

Beetje trieste reactie vind ik. Deze stadsderby is toch mooi? Die moet behouden blijven. Of is jou haat na espanyol zo groot? Kan ik me niet voorstellen.

8 juli 2020 om 21:06

Ik wil een overwinning en niets anders, zodat die nietsnutten van Espanyol gaan degraderen en hopelijk nooit meer terugkeren naar La Liga. Vamos!

8 juli 2020 om 21:07

Vind het erg dat Puig niet mag starten.Snap dien Setien niet, waarom speelt Rakitic, de kompetitie is verloren, laat die jonge mannen zoals Puig en Fati spelen.Rakitic is misschien weg na dit seizoen, daar ben je toch niks mee.Trouwens dit middenveld heeft totaal geen creativiteit

8 juli 2020 om 22:09

Ze moeten toch in vorm raken voor de Champions League, en de competitie is ook nog niet gedaan.

8 juli 2020 om 21:08

Wat een saaie opstelling zeg...

8 juli 2020 om 21:09

Na 16 jaar op het hoogste niveau, gaat Espanyol zo goed als zeker hier degraderen. En dat tegen Barcelona in Camp Nou. Pijnlijker kan het niet. Verwacht een ruime overwinning voor Barca. Ik zie Barca ook geen punten meer morsen de komende 4 wedstrijden, want die zijn niet meer lastig voor ze.

8 juli 2020 om 21:20

Heerlijk hoor. Dat hebben ze afgelopen 16 seizoenen verdiend. Weg ermee...

8 juli 2020 om 21:45

Balen voor Espanyol dat uitgerekend Barcelona het nekschot gaat geven. Ik snap dat veel culés Espanyol 'haten', maar is het ergens niet jammer dat die degraderen? Naast Clasico's is er toch niets beter dan een derbi? Ik wil Atletico ook elk weekend zien verliezen, maar zou ze nooit willen zien degraderen. Dat zijn twee leuke affiches minder op een jaar.

8 juli 2020 om 21:59

Als ik heel eerlijk moet zijn, zullen de meeste Barca fans het een worst wezen dat er vanaf volgend seizoen dan geen derby's meer zijn. Dit komt mede door het feit dat de meeste Barca fans bestaan uit casuals. Het zijn pas de echte hardcores die de historie achter de verhitheid van de derby kennen. Dat de fans vooral uit casuals bestaan is vooral goed te zien wanneer ze beelden laten zien van het publiek. Bijna elke keer dat iemand in beeld is, is het een of andere Chinese toerist die meer selfies van zichzelf maakt dan dat hij de wedstrijd zelf bekijkt. Dit is nou eenmaal de waarheid helaas. Bij Real geldt trouwens bijna hetzelfde. Ook heel veel fans van Real bestaan uit casuals.

8 juli 2020 om 21:14

Barca wint dit ruim denk ik.

8 juli 2020 om 21:15

Eigenlijk treft Barcelona Espanyol op een slechte tijd, ja ze zijn in vorm en Barcelona is ergens ‘terug’ maar Espanyol zal nu helemaal vechten denk ik?

8 juli 2020 om 21:20

Het is een soort derby, Espanyol zal altijd gaan vechten tegen Barcelona.

8 juli 2020 om 21:23

Semedo. Net op het moment wanneer er genoeg ruimte ligt om diep te gaan met de bal aan de voet besluit meneer zeer bescheiden de bal weer netjes in te leveren bij Pique. Het zijn dit soort spelers, spelers zonder lef, durf en een actie die ervoor gezorgd hebben dat Barca de laatste jaren onherkenbaar is geworden. Het is maar dat Messi nog steeds in staat is om ieder seizoen bij meer dan 50 doelpunten betrokken te zijn. Anders zou Barca volgend seizoen ongetwijfeld in de Europa League uitkomen.

8 juli 2020 om 21:23

Mooier kan het niet. Barca gaat vandaag Espanyol naar Segunda schoppen. Ben niet heel blij met de opstelling, maar ik vind ook oké dat Puig geen volle wedstrijden speelt. Vinca el Barca. Trap ze lekker naar Segunda.

8 juli 2020 om 21:55

Geducht van weinige sportiviteit dit. Beetje kinderachtige reactie. Maarja.. als je er zelf maar blij van word.. Wellicht denken mensen dat je nu een echte super duper barca supporter bent.

8 juli 2020 om 21:33

Dit wint Barca wel.

8 juli 2020 om 21:34

Espanyol gaat een 5-4-1 spelen. Ik begrijp dat je geen spitsen opstelt die toch niet gaan scoren. Maar kom op, als espanyol hier voor haar laatste kans moet vechten dan heeft het geen zin om met deze opstelling te komen. Barca wint, denk ik.

8 juli 2020 om 21:35

Ben benieuwd! Maar de titel is helaas al gegeven aan VAR Madrid, meest discutabele titel in het afgelopen decennium.

8 juli 2020 om 21:41

Ach hou toch op. Zelfs Simeone riep dat het onzin is. De cijfers zijn nog in balans ook، betreft Var statistieken.

8 juli 2020 om 21:44

Niet reageren op zulke mensen. Check alleen al zijn profiel.

8 juli 2020 om 21:50

Je kunt toch niet ontkennen dat Real in bijna iedere wedstrijd na de hervatting van de competitie goed is weggekomen. Op welke manier dan ook. Real speelt eigenlijk gewoon matig maar weet, soms op bizarre wijze, alsnog de 3 punten binnen te slepen. Veel Real supporters hebben daar blijkbaar geen moeite mee. Pas als zo een matige wedstrijd eindigt in puntenverlies, pas dan begint het gemekker op de ploeg.

8 juli 2020 om 21:57

Barca wordt meerdere jaren kampioen, nu spelen ze zuur en staan 2e en beginnen te mekkeren. Barca kreeg ook een zure penalty mee met Messi, of andere momenten. Ook tegen Real zelf werden ze bevoordeeld. Dan hoor je ze niet. Nu kreeg Real wat mee die alsnog als terecht gegeven kan worden bestempeld en dan is opeens de wereld te klein. Aghh.

8 juli 2020 om 21:43

Hou toch op bij de eerste clasico zijn er bij real 2 penaltys niet gegeven en een goal afgekeurd

8 juli 2020 om 21:43

Je loopt zo te zien meteen mee met de barca mannetjes e.d.

8 juli 2020 om 21:42

Jammer dat espanyol gaat degraderen

8 juli 2020 om 21:56

Hahah voor Real jammer inderdaad, zijn elk jaar gratis 6 punten.

8 juli 2020 om 22:10

Ja hahahaha ze schieten de bal nog net niet de eigen goal in

8 juli 2020 om 21:46

Echt jammer. Al die geld eigenaren die vele clubs naar de gallemiezen brengen. Ja het werkt hier en daar met Chelsea en een City maar vele zijn ook kapot gemaakt. Espanyol gaat et ook niet redden helaas.

8 juli 2020 om 21:48

Waarom zit puig nou weer op de bank, Jezus wat een bagger middenveld zeg

8 juli 2020 om 21:49

Waarom heeft iedereen zo’n hekel aan espanyol?

8 juli 2020 om 21:49

Waarom zit VdVaart daar eigenlijk? Is totaal niet bezig met zijn vak. Weet weinig van de andere ploegen e.d. en is vaak negatief tsja.

8 juli 2020 om 21:55

Hij is geen fan van Pique in ieder geval 😂

8 juli 2020 om 22:09

Was nooit offside

8 juli 2020 om 22:10

Jeeeezus, totaal geen aansluiting van wie dan ook voor Suarez daar, jezusmina zeg griezmann mijn oma was nog sneller voor de goal gekomen

8 juli 2020 om 22:10

Ooohhh wat een kansss van Espanyol

8 juli 2020 om 22:11

Waarom speel je met R.D.T. op je rug?

8 juli 2020 om 22:13

Roberto begint slecht. Grote kans van Espanyol komt voort uit zijn balverlies. Roberto op het middenveld is gewoon net niet, tenzij hij iets meer ruimte krijgt zoals tegen Villareal.

8 juli 2020 om 22:13

Waarom speelt puig niet? Is in mijn ogen de beste middenvelder die jullie hebben.

8 juli 2020 om 22:14

Setien durft waarschijnlijk niet aan om Rakitic weer op de bank te zetten anders zie ik geen reden om hem niet op te stellen.

8 juli 2020 om 22:16

Lijkt me sterk dat een trainer daar echt bang voor is, als hij daadwerkelijk puig beter vind speelt hij gewoon hoor. Winst is het belangrijkste voor een trainer

8 juli 2020 om 22:20

Klopt wel. Rakitic is verdedigend wel sterker dan Puig maar thuis tegen een hekkensluiter kan Barca wel met een aanvallender middenveld spelen.

8 juli 2020 om 22:14

Semedo met een pass van 10m die niet aankomt, man man man kijk toch eerst vooraleer je iets doet. Zo blind als een mol.

8 juli 2020 om 22:17

Ik vind hem de laatste wedstrijden zonder bal erg goed, jammer dat hij dit soort passen dan verpest

8 juli 2020 om 22:21

Kan er vrij weinig van moet ik eerlijk zeggen. Moet zowat de snelste zijn van de hele selectie? Waarom niet meer gebruik van maken zou je denken? 3 seizoenen Barca opzitten ondertussen, ik weet nog steeds niet wat hij waard is als rechtsback.

8 juli 2020 om 22:17

Toch jammer dat Espanyol gaat zakken, is toch niet zo een slecht team?

8 juli 2020 om 22:18

Vanuit de barca fans is er echt geen enkel medelijden. geen druppeltje.

8 juli 2020 om 22:17

Merk dat semedo wel vaker een pass en loop actie verkeerd inschat.

8 juli 2020 om 22:18

1 goede wedstrijd van Roberto vorige speeldag en iedereen vergeet hoe troep hij is. Mag van mij nu al vervangen worden door Puig.

8 juli 2020 om 22:23

Dit middenveld is te statisch. Nu ga ik niet achter Puig roepen alsof hij alle antwoorden heeft, maar het is gewoon echt stuitend dat Barca niet meer een creatief middenveld kan neerzetten. Alles gaat breed, hopen dat de flanken het wel regelen.

8 juli 2020 om 22:19

Speel je met 2 spitsen zit niemand in de box, 2e keer..

8 juli 2020 om 22:21

Sierd maakt wel een hele verkeerde inschatting. Als espanyol als eerste scoort gooien ze alles op slot en krijg je een echte zaadwedstrijd.

8 juli 2020 om 22:21

Tegen verdedigende ploegen, heb je weinig aan Roberto, Rakitic, en Griezman. Je hebt op het middenveld creatieve spelers nodig en in de aanval flankspelers met een actie

8 juli 2020 om 22:27

Met alle respect naar Roberto maar hij bakt er niks van op het middenveld. Tegen Villareal speelde hij goed maar toen kreeg hij ook een stuk meer ruimte. Zodra de ruimtes kleiner worden komt hij tekort.

8 juli 2020 om 22:24

Barcelona is hervallen, het lag dan toch echt aan Villareal

8 juli 2020 om 22:28

Dat was wel duidelijk. Dachten beter te kunnen voetballen en lieten de linies wijd open alsof ze dachten te spelen tegen Leganes ofso.

8 juli 2020 om 22:26

Hahah Roberto die met de bal over de achterlijn loopt door zijn onkunde. Hoe kunnen Barca fans hem blijven verdedigen. Kan er niets van. Zou zelfs bij subtopclubs als Everton, Valencia, Tottenham etc in de basis staan.

8 juli 2020 om 22:27

Foutje in je text denk ik overigens helemaal met je eens. Totaal niet het niveau wat Barcelona moet nastreven

8 juli 2020 om 22:27

Op rechtsback doet hij het best degelijk maar op het middenveld is het meestal 3 keer niks

8 juli 2020 om 22:27

Kan iemand mij iets vertellen over het niveau van Diego Lopez dit seizoen?

8 juli 2020 om 22:29

Het lijkt weer nergens op....

8 juli 2020 om 22:30

Gaap, zelden zo’n slaapverwekkende pot voetbal gezien

8 juli 2020 om 22:31

Espanyol oogt erg wanhopig en stralen geen enkel vertrouwen uit terwijl het helemaal geen slechte team heeft. En dat Wu Lei niet speelt is ook vreemd.

8 juli 2020 om 22:32

defensief staat het wel goed niet zoals Villareal dat deed.

8 juli 2020 om 22:31

Als Setien de ballen had zou hij nu al wisselen. Dit loopt gewoon totaal niet. Haal Roberto of Semedo eruit voor Puig en breng Fati of Braitwithhe voor een van de aanvallers.

8 juli 2020 om 22:32

Lekker Fati er in brengen, griezje rechts en Messi op 10. Roberto of rakitic er uit.

8 juli 2020 om 22:34

Dat zou top zijn we missen diepgang en creativiteit.

8 juli 2020 om 22:31

haha iemand zei al wat een saaie opstelling

8 juli 2020 om 22:31

Nu begint ook Alba simpele ballen in te leveren. Slap, ongeinteresseerd en geen creativiteit eerste halfuur. Het is maar dat je die sfeergeluiden hebt of je valt in slaap.

8 juli 2020 om 22:36

Verschrikkelijke saaie wedstrijd inderdaad, word ook vrij moe van Alba die elke bal richting Messi wilt passen. Alleen als hij ziet dat het echt niet kan speelt hij hem met tegenzin naar een andere speler.

8 juli 2020 om 22:33

Fati kan deze wedstrijd openbreken

8 juli 2020 om 22:35

Ik zou Suarez eruit halen voor Fati, Fati links Griezou in de spits.

8 juli 2020 om 22:36

Haha die Sarabia wie luistert naar hem?? Ff serieus wie neemt hem serieus?

8 juli 2020 om 22:37

Toon ballen en breng Fati en Puig erin 2e helft. We missen creativiteit en diepgang, dat brengen deze twee jonkies wel met zich mee.

8 juli 2020 om 22:37

Grappig mannetje die assistent van Setien. Hij durft wel lol.

8 juli 2020 om 22:37

Neemt iemand uberhaupt die assistent serieus?

8 juli 2020 om 22:40

Question? Als Barca gelijk speelt en Real wint, is Madrid dan kampioen?

8 juli 2020 om 22:43

dan moet real nog twee wedstrijden winnen dan zijn ze wel kampioen

8 juli 2020 om 22:43

Nee alleen als barca verliest en real wint dan is real kampioen

8 juli 2020 om 22:44

Nee. Dan zou Madrid 7 punten voorstaan met nog 3 wedstrijden te spelen.

8 juli 2020 om 22:41

Espanyol is echt niet slecht man

8 juli 2020 om 22:42

Lol Espanyol tot nu toe de ploeg met de meeste kansen, veelzeggend

8 juli 2020 om 22:44

Barcelona speelt echt eentonig en saai. Messi is de enige die de ballen vooruit geeft en t beetje gevaarlijk laat lijken. Maar wat is t allemaal een lage tempo

8 juli 2020 om 22:44

Waar is de tijd gebleven dat het leuk was om naar Barca te kijken, als City geen cl voetbal mag spelen zsm guardiola halen en anders Xavi

8 juli 2020 om 22:44

Hahaha Barcelona hoeveel geluk hebben zij dit seizoen.. net als tegen Celta en Bilbao

8 juli 2020 om 22:47

Real Madrid niet dan?

8 juli 2020 om 22:51

Heb je het nu serieus over geluk??? We gaan maar zwijgen over alle var momentjes en slappe 1-0 overwinningen door middel van penalty's die er geen waren.

8 juli 2020 om 22:44

Die kaats van Suarez..... abnormaal slecht

8 juli 2020 om 22:45

Pff daar gaat mijn toto denk ik, barca moet 3x scoren. Ik dacht die walsen wel eventjes over espanyol heen...

8 juli 2020 om 22:45

Espanyol had hier de 1-0 moeten maken

8 juli 2020 om 22:45

Man man man, die verdediging is bij tijd en wijle echt om te janken.

8 juli 2020 om 22:45

Jezus hoeveel Kansen willen ze nog

8 juli 2020 om 22:46

In de rust Suárez en Sergi wisselen voor Fati en Puig. Die kunnen deze wedstrijd gaan openbreken. Het is weer eens veel te statisch.

8 juli 2020 om 22:47

Het is wachten tot puig er in komt die brengt veel meer voetbal in het spel, en heeft veel meer aanvallende intenties. Hij moet ook gewoon veel spelen want hij kan een speler worden van get kaliber iniesta!!!

8 juli 2020 om 22:48

Suarez wordt langzamerhand ook wel een beetje sneu zeg. Het ziet er allemaal zo traag en statisch uit.

8 juli 2020 om 22:49

Setien laat hem naar mijn mening ook te lang staan, alsof hij hem gewoon niet durft te wisselen.

8 juli 2020 om 22:48

Messi komt daar goed weg had zo maar een kneuzing op zn enkel kunne worden als die iets meer gewicht op zijn voet had gezet tijdens het neergaan. Ook wel een sterke spelonderdeel van hem dat ie op het nippertje vaak bij zulke overtredingen weg komt.

8 juli 2020 om 22:50

Ik benoem dit omdat er verder weinig te vertellen is. Saaie wedstrijd.

8 juli 2020 om 22:49

Dit Barca... Te veel brandhout in dit team: Roberto, Semedo, Rakitic. Dan heb je nog Piqué en Busquets die over hun top zijn en enkel spelen omwille van hun status, Alba die echt een evenwaardige concurrent nodig heeft en Suarez die allesbehalve fit is en die ook al aan het achteruitgaan is. Moet een hele renovatie gebeuren.

8 juli 2020 om 22:55

En dan Arthur moeten verkopen haha lachwekkend. Lautaro binnenhalen zit er ook niet in. Dat gaat lang duren die renovatie voor jullie lol.

8 juli 2020 om 23:01

Heel de club is naar de kl*te hahaha...

8 juli 2020 om 22:51

Zoals we zo vaak zien bij Barca, ook in wedstrijden die ze met 3-0 winnen. Barca met alle balbezit, maar beste kansen voor tegenstander, meestal uit counters.

8 juli 2020 om 22:51

Zeer zwakke eerste helft van Barca. Setien moet wisselen, Roberto zou ik op rechts zetten, aanvallend iets beter dan Semedo. Puig en Vidal ook erin brengen, rakitic en semedo, en fati voor Griezman.

8 juli 2020 om 22:53

Saaie eerste helft inderdaad. Op de aanname van setien na. Die mocht er wel zijn

8 juli 2020 om 22:51

Espanyol countert bv veel beter dan clubs als Bilbao hoor. Leuk ploeg, hoe zij zullen degraderen is een raadsel.. hopen dat die Chinese jongen er ook in komt. Barcelona moet Suarez eraf halen, snel..

8 juli 2020 om 22:51

Setien goede aanname overigens. ZOu hij zichzelf er niet in kunnen brengen, misschien kan die wel wat

8 juli 2020 om 22:52

Puig en Fati erin aub. Dit team heeft jeugdig enthousiasme nodig.

8 juli 2020 om 22:52

Dus Villareal maakte het barca erg makkelijk blijkt nu. Die dachten beter te kunnen voetballen, gaven wagenwijd ruimtes weg tussen de linies. Espanyol staat erg goed en had ook nog eens de betere kansen.

8 juli 2020 om 22:54

verschil is wel dat de een gaat degraderen en de ander niet.

8 juli 2020 om 22:55

Verschil is dat Barcelona nog steeds goed kan voetballen als clubs niet ingraven.

8 juli 2020 om 22:58

Heb het over villareal en espanyol. Niet over barca en espanyol

8 juli 2020 om 22:55

Ja, snapte die euforie na de zege tegen Villareal niet zo goed.

8 juli 2020 om 22:57

Tja real tegen espanyol was ook maar 1-0. En dit is een stadsderby, espanyol kan altid wel iets meer tegen Barca

8 juli 2020 om 22:58

Wat is daar zo raar aan? Als we goed spelen dan zijn we euforisch................. net zoals jullie blij zullen zijn met een goede wedstrijd neem ik aan. Beetje rare comment hahaha

8 juli 2020 om 22:53

Puig en fati erin voor Suarez en Roberto.. maar setien zal suarez nooit eruit halen.

8 juli 2020 om 22:54

Suarez laat je beter staan, Griezman in de spits is helemaal niks, das geen diepe spits. Griezman eraf voor Fati zou ik doen. Rakitic en semedo eraf voor puig en vidal, en roberto op de plek van semedo

8 juli 2020 om 22:57

Waarom moet griezmann altijd de zondebok zijn? Suarez is dramatisch bezig vandaag. Barca speelt zonder spits vandaag. Griezmann speelt goed en dat mag ook wel een keer beloond worden?!

8 juli 2020 om 22:58

Wat doet Griezman dan goed, komt gewoon meer aan de bal omdat hij zich laat zakken, maar kan ook niks forceren.Griezman is voor Barca echt een zwakke speler.

8 juli 2020 om 22:59

Nou hij bood Suarez een niet te missen kans he.

8 juli 2020 om 22:55

Setien heeft ballen zo groot als een pindanootje. Nooit gaat die dat durven!

8 juli 2020 om 23:03

knap dat je weet hoe groot zn ballen zijn. Beetje flauw. Maar setien heeft vaker fatti erin gebracht met puig ik denk dat hij het wel durft

8 juli 2020 om 22:55

Altijd wel fascinerend om te zien hoeveel kleine teams gewoon een goede kans maken tegen Barca in Camp Nou om een resultaat te pakken, maar heel vaak worden ze weer naar huis gestuurd met 0 punten. Espanyol is ook weer zo verhaal. 2 grote kansen waarvan 1 op de paal.

8 juli 2020 om 22:56

Van der vaart heeft wel gelijk. Niemand wil diepgaan als messi de bal niet heeft. En zelfs dan als messi aan de bal is, wordt er zo doorzichtig doorgelopen........... Barca heeft gewoon geen creatieve kwaliteit meer op messi na. Als tegenstander zou ik me gewoon totaal geen zorgen maken alleen wanneer messi aan de bal komt even opletten en klaar is kees.

8 juli 2020 om 23:01

Dan doen ze ook, alleen op Messi letten. De rest kan geen actie maken, en je hebt een snelheid in de aanval. Daarom moeten types zoals fati, of dembele als hij fit is altijd spelen. Die hebben snelheid en een actie. Griezman kan nooit een man pakken, en suarez wordt oud

8 juli 2020 om 22:59

Wanneer is Dembele eigenlijk weer terug en fit...?

8 juli 2020 om 23:01

HIj mag niet spelen in la liga. Is al weer aan het trainen als het goed is

8 juli 2020 om 23:02

Serieus? https://www.google.be/amp/s/amp.marca.com/en/football/barcelona/2020/02/04/5e39803046163f319f8b45d8.html

8 juli 2020 om 23:04

Laatste keer toen ik las was die aan het trainen. Maar hij mag sowiezo niet in la liga spelen dat is wel algemeen bekend. Als die weer geblesseerd is geloof ik het wel. Ook niet verassend overigens. Maar hij mag sowiezo niet spelen in la liga

8 juli 2020 om 23:07

Ah oke gek.

8 juli 2020 om 23:11

Nee want, braithwate was voor hem gehaald. Dus hebben ze braithwate aangemeld en dembele niet.

8 juli 2020 om 23:01

Blijkbaar is het erger geworden, of serieuzer dan gedacht las ik gisteren

8 juli 2020 om 23:01

Espanyol moet nu toch een verdediger eruit halen voor een spits of flank speler. Wat hebben zij te verliezen?

8 juli 2020 om 23:04

Lekker aanvallend Barcelona nu

8 juli 2020 om 23:06

Een 4-2-4, opmerkelijk had ook gewoon Suarez kunnen wisselen.

8 juli 2020 om 23:07

Welke positie speelt fatti nu? beetje onduidelijk

8 juli 2020 om 23:08

Links voor?

8 juli 2020 om 23:10

Kleedkamer

8 juli 2020 om 23:10

Hmm denk dat hij nu zo ongeveer richting de douche wandelt.

8 juli 2020 om 23:10

De kleedkamer

8 juli 2020 om 23:10

Rechts kleedkamer

8 juli 2020 om 23:08

Denk dat fatti gaat scoren.

8 juli 2020 om 23:08

Als die geen rood pakt lol

8 juli 2020 om 23:09

Gadverdamme, wat een smerige overtreding. Been zo hoog.

8 juli 2020 om 23:09

Terecht rood.

8 juli 2020 om 23:09

Ligt dit aan mij of vind ik dit echt geen rood?

8 juli 2020 om 23:14

Dat jij dit geen rood vindt ligt inderdaad aan jou.

8 juli 2020 om 23:09

Hoe is dit rood hij speelt toch eerst de bal geel oke maar rood

8 juli 2020 om 23:09

Raakte Fati niet eerst de bal?

8 juli 2020 om 23:10

Terecht rood imo

8 juli 2020 om 23:10

fatti komt goed weg. Die overtreding doet me denken aan die ene van pepe op dani alves. Hij kan hier gewoon rood voor geven

8 juli 2020 om 23:11

Is rood he

8 juli 2020 om 23:10

Fati rood pff

8 juli 2020 om 23:10

Man man, beiden komen slecht in, en fati raakt eerst de bal. Dit is gewoon overdreven

8 juli 2020 om 23:10

Hahahahahahhaha ga weg man. Gaan beide voor de bal Ansu is er eerder bij.

8 juli 2020 om 23:10

Hahhahahahahahahahahahhahahahahahha rood. Hhahahahahahhahahahahah, dit is rood?????? Jullie gaan me nies wijsmaken, Real moet kampioen worden. Beiden gaan met een hoge voet naar de bal!

8 juli 2020 om 23:11

Dit is zeker rood. Even heel ver terug in de tijd kreeg pepe rood voor een zelfde overtreding op dani alves. Gestrekt been, noppen laten zien en dan ook nog geraakt. Zuiver rood dit

8 juli 2020 om 23:13

Doe meteen een wit truitje aan. Fati had eerst bal en pakte dan zijn voet mee. Totaal anders. En je vergelijkt een pre-Var fase met een var fase.

8 juli 2020 om 23:14

Groot en belangrijk verschil is dat Pepe toen de bal helemaal niet raakte, iets wat Fati hier overduidelijk eerst doet voor er contact is.

8 juli 2020 om 23:16

pre var of post var maakt in deze niet uit een overtreding is een overtreding. Het is zeer gevaarlijk spel van fatti. Rood is gewoon terecht.

8 juli 2020 om 23:12

Alleen gaat Fati richting speler. Ongelukkig maar gevaarlijk.

8 juli 2020 om 23:13

Been is gesterkt met de noppen vooruit op het scheenbeen. Ik snap dat je gefrustreerd bent, maar overdrijf niet zo. Espanyol krijgt m toch nu ook? Niet zo huilen.

8 juli 2020 om 23:13

Hou real is daarbuiten gast. Je zit alleen maar te provoceren en ook alleen jij.

8 juli 2020 om 23:13

Dit is dan ook geen rood toch? Grappenmaker. 2x terecht rood.

8 juli 2020 om 23:14

Wagwan jij kan beter gewoon gaan slapen man. Objectief reageren kan jij toch niet. Natuurlijk was dit rood, net als de overtreding van Espanyol. Of vond jij dat ook geen rood?? Als je consequent bent niet in ieder geval.

8 juli 2020 om 23:36

Het lijkt erop dat ie naar je luistert hahah

8 juli 2020 om 23:10

Hahaah dit slaat echt nergens op

8 juli 2020 om 23:12

Hoezo? Donkerrood.

8 juli 2020 om 23:10

Haters will say it's Perez.

8 juli 2020 om 23:11

Precies hetzelfde als met Nketiah. Allebei paar minuten in het veld en een rode kaart voor een ongelukkige overtreding..

8 juli 2020 om 23:11

Wat een grap die arbitrage in Spanje.

8 juli 2020 om 23:17

Hoezo? Is toch allebei rood?!

8 juli 2020 om 23:11

Ook rood dan

8 juli 2020 om 23:11

Niktieh 2.0

8 juli 2020 om 23:11

Dit is ook rood hoor

8 juli 2020 om 23:11

Dan is dit ook rood

8 juli 2020 om 23:12

Dat is ook rood lol.

8 juli 2020 om 23:12

Dit is ook rood 100%

8 juli 2020 om 23:12

Scheidsie dan is dit ook rood zeg.

8 juli 2020 om 23:12

Terechte rode kaart! Alleen Pique denkt daar uiteraard anders over. Ben benieuwd naar zijn commentaar

8 juli 2020 om 23:12

Huh? Ik snap het gewoon, hij raakt toch de bal en de andere raakt juist hem?

8 juli 2020 om 23:12

Alle real fans be like dit is rood🤦‍♀️

8 juli 2020 om 23:13

IK wist niet dat ik een real fan was. Dat is gewoon zuiver rood van fatti.

8 juli 2020 om 23:14

Klopt van Lozano ook rood natuurlijk

8 juli 2020 om 23:15

Hij raakt eerst de bal. En het is Fati....

8 juli 2020 om 23:13

Dit was rood en van Espanyol natuurlijk ook. Precies dezelfde overtreding

8 juli 2020 om 23:12

Deze kan ook rood zijn

8 juli 2020 om 23:12

Wat een match..

8 juli 2020 om 23:12

Dom dom dom zo ongelofelijk dom van deze man

8 juli 2020 om 23:13

Haha, gekkenhuis.

8 juli 2020 om 23:13

En dit is geen rood?

8 juli 2020 om 23:13

Vreemd dat espanyol ook rood krijgt ik dacht dat de var was omgekocht door real

8 juli 2020 om 23:14

Moet niet teveel opvallen natuurlijk ;p

8 juli 2020 om 23:15

Dit is 2 vliegen in 1 klap:P 1 Catalaanse club degradeert en de ander wordt geen kampi. Wel een beroerde scheids, bijna zo slecht als barca zelf

8 juli 2020 om 23:13

En het is weer niet social distancing bij de scheids. Classic. Wel rood voor Espanyol ook normaal.

8 juli 2020 om 23:13

Hahaha wat is dit?

8 juli 2020 om 23:13

Nou gebeurt tenminste nu wel wat in deze wedstrijd

8 juli 2020 om 23:13

10-10 gaat leuk worden

8 juli 2020 om 23:13

Beide terecht rood

8 juli 2020 om 23:13

Scheidsrechters en Spanje...

8 juli 2020 om 23:14

hahhaa espanyol ook rood. Wat een heerlijke wedstrijd😂😂😂

8 juli 2020 om 23:14

Een echte Catalaanse derby hoor

8 juli 2020 om 23:14

Ongelukkige actie fati

8 juli 2020 om 23:18

Fati is inderdaad ongelukkig rood, Lozano is superdom rood.

8 juli 2020 om 23:14

Fati was ongelukkig, dit is gewoon dom.

8 juli 2020 om 23:14

Wat een drama show is dit zeg lool.

8 juli 2020 om 23:14

2x Terecht rood. Sommige reacties hier ook weer. Volgens mij is 90% nog geen 15 hier.

8 juli 2020 om 23:14

Varcelona

8 juli 2020 om 23:16

Verklaar je nader? Is toch 2x terecht rood?

8 juli 2020 om 23:14

Goed gebruik van de Var. Zonder VAR waren ze allebei weggekomen

8 juli 2020 om 23:14

Bij nader inzien terecht rood voor fati, laat me misschien leiden door mijn clubvoorkeur. Kan gebeuren.😃

8 juli 2020 om 23:15

Het is in dit soort situaties heel eenvoudig om weer eens te roepen om partijdigheid van de arbitrage. Moet ook zeggen dat het ook het eerste gevoel was wat bij mij op kwam. Goh, weer eens Barcelona dat genaaid wordt door de arbitrage en Real Madrid dat toevallig voordeel heeft. Maar dat is natuurlijk verre van objectief. De rode kaart voor Ansu Fati was onterecht, Real Madrid heeft een aantal beslissingen van de VAR mee gekregen en de rode kaart voor Espanyol was nu terecht. Laten we het gewoon bij de feiten houden zonder daar een conclusie mee te trekken. Uiteindelijk zal alles wel weer in balans komen. Moet je eens bedenken hoeveel geluk we volgend seizoen met de arbitrage gaan hebben!

8 juli 2020 om 23:16

Dit zijn toch beide terechte rode kaarten, daar zijn we het over eens toch?

8 juli 2020 om 23:17

Nee.

8 juli 2020 om 23:21

Haha serieus?? Dit is gewoon rood, heel onhandig van Fati, maar hij raakt met zijn noppen vol het been van de verdediger... Sowieso rood dus. Scheidsrechter is partijdig bah wat walg ik van het gedrag van sommige leden hier op VZ. Vergeten dat Varane 2 penalties hd moeten krijgen tegen Barca?

8 juli 2020 om 23:17

Vind je die rode kaart van Fati echt onterecht Guaporta?

8 juli 2020 om 23:18

Ja. Ansu Fati gaat duidelijk voor het blokkeren van de bal en gaat wild in het duel. Intentie was duidelijk om het duel veilig aan te gaan, geel was hier op z'n plaats.

8 juli 2020 om 23:22

Nou niet mee eens, je kunt niet 'veilig een duel in gaan' als je zo wild met een hoog geheven gestrekt been naar voren in komt gevlogen. Ik ben er van overtuigd dat hij gewoon voor de bal ging, die raakte hij ook zelfs, maar het was wel extreem gevaarlijk inkomen. Kan best inkomen dat de scheids rood geeft hoor.

8 juli 2020 om 23:17

Maar waarschijnlijk wel roepen dat Pepe op Alves donkerrood was?

8 juli 2020 om 23:19

Had Pepe de intentie dan om de bal te blokkeren? Nee.

8 juli 2020 om 23:22

Helemaal wel gast. Die man gaat voor de bal komt gevaarlijk in maar gaat wel voor de bal en raakt deze ook. Hij raakt Alves amper.. Toch krijgt hij rood

8 juli 2020 om 23:26

Pepe's been was een halve meter van de bal verwijderd. Dan moet hij wel snel naar Hans Anders als hij die tackle als blokkeren van de bal had bedoeld. Of dan is hij een heel slechte verdediger, maar dat lijkt me niet aan de orde.

8 juli 2020 om 23:29

Maar hij raakt Alves amper en gaat toch voor de bal. En he Guaporta ik vraag mij af. Volgens Iturralde die het voor Bilbao een penalty vond, bestond intentie helemaal niet.. Dus dan moet dat van Fati rood zijn toch? Of nu bestaat intentie wel? Maar dan was dat van Bilbao helemaal geen penalty toch? Ben oprecht benieuwd wat je hiervan vind

8 juli 2020 om 23:17

Fati niet terecht en die van Espanyol wel? Nee, dan ben je niet objectief nee. Maar dat kan ik je niet kwalijk nemen.

8 juli 2020 om 23:20

Tsja, dat is soms de bril waardoor een liefhebber van een club kijkt. Kan zijn dat ik daarin niet objectief ben, maar dit is wel hoe ik het zie.

8 juli 2020 om 23:22

Ik vond dit gewoon zuiver rood van fatti. Zeer gevaarlijk spel en raakt hem ook nog. Zulke overtredingen kunnen gewoon een scheenbeen breken

8 juli 2020 om 23:23

Ja dat mag. Ik lees wel vaker reacties van je, zeker de laatste weken, waarbij ik je avatar niet nodig heb om de club te raden. Maar dat mag, iedereen heeft zo'n club. Je reacties zijn gelukkig niet zo stuitend als die van Wagwan.

8 juli 2020 om 23:18

Dus je vind van 2 dezelfde overtredingen eentje wel rood en de ander niet

8 juli 2020 om 23:21

Exact. De intentie was duidelijk anders.

8 juli 2020 om 23:25

Nketiah kreeg gisteren ook rood. Erg ongelukkig, totaal niet de bedoeling. Kaart was wel terecht. Deze ook. Zo inkomen en iemand zo raken is gewoon rood, klaar.

8 juli 2020 om 23:29

Twee grote verschillen: het been van Fati was niet gestrekt en Fati wilde voor de bal en speelde die ook.

8 juli 2020 om 23:18

Ik vind beiden kaarten meer dan terecht. Je kan iemand akelig blesseren als je zo inkomt.

8 juli 2020 om 23:22

Eens. Maar in het geval van Ansu Fati was het duidelijk dat het zijn intentie was om de bal te blokkeren. Had wat mij betreft ook met geel bestraft kunnen worden.

8 juli 2020 om 23:18

Grappig dat je altijd doet alsof je zo sportief bent, maar tegelijkertijd sneren uitdelen. Voordeel hebben jullie al jaren. En ongelooflijk dat je dat geen rood vond van Fati. Gaat vol met zijn noppen in wetende dat je iemand zo kan raken. En het is niet dat de bal uit zijn rug kwam en de speler niet zag. Slechte verliezer ben je ook, meteen huilen als jullie een jaartje geen kampioen worden.

8 juli 2020 om 23:24

Zal je tweede en laatste zin maar even negeren, die slaan namelijk nergens op. Ansu komt inderdaad ongelukkig in het duel, klopt helemaal. Maar je ziet toch aan alles dat hij probeert de bal te blokkeren in plaats van de tegenstander te raken?

8 juli 2020 om 23:26

Feit komt met een gestrekt been, noppen vooruit tegen het onderbeen. Mag van geluk spreken dat ie zijn been niet breekt

8 juli 2020 om 23:33

Ja, zou ik ook zeker negeren als ik jou was. Ik kan op zijn minst toegeven dat de grote clubs vaker voordeel hebben, ook Real. In jouw ogen lijkt Barcelona totaal geen voordeel te krijgen als ik je reactie zo lees. Sorry maar dan heb je echt een plaat voor je kop. Verder gaat het toch niet alléén maar om intentie? Hij gaat met gestrekt been een duel in waarin hij gewoon zich had. Hiermee raakt hij vol de speler en dat is een risico wat hij nam. Dat is gewoon 100% rood, intentie of niet. Als de bal nou van achter kwam en hij niet naar de speler keek, zou het een ander verhaal zijn. Hiermee kan je gewoon iemands been breken. Ik denk niet dat veel spelers intentie hebben om iemand te blesseren, maar toch gebeurt het vaak.

8 juli 2020 om 23:19

Wat een grap ben je ook. Dit zijn gewoon 2 terechte rode kaarten. Doe je Barca brilletje af en wees redelijk.

8 juli 2020 om 23:25

Volledig met je eens. Heb ook helemaal niets met al die discussies wat betreft var en Real madrid, maar de rode kaart van fati was echt onterecht. Ik kan het niet snappen dat mensen dit rood vinden, donkerrood roepen zelfs sommigen. Het zou ook aan mij kunnen liggen.

8 juli 2020 om 23:25

Is gewoon een terechte rode kaart, hou eens op joh...

8 juli 2020 om 23:15

Lozano ook terecht rood.

8 juli 2020 om 23:15

Wat een domme overtreding

8 juli 2020 om 23:15

Dat van Fati vond ik echt geen rood, ze komen beiden met een hoge been in, en fati raakt de bal eerst, dan kan je toch nooit rood geven

8 juli 2020 om 23:15

Die van fati was toch niet overduidelijk rood? Hij raakt eerst de bal, raakt z’n tegenstander voornamelijk doordat die naast de weggetikte bal trapt en trekt z’n been dan ook nog in. Die van die espanol speler vond ik veel zwaarder, die trapt naast de bal op het been van piqué dat vast staat in de grond.

8 juli 2020 om 23:15

Ja hoor daar is het

8 juli 2020 om 23:16

Fati zijn actie is geen rood, max geel. Beide spelers hadden een hoge voet, en Fati raakte de bal en pakte de voet van de tegenstander mee. Die speler van Espanyol ging onbesuisd voor de bal en plantte zijn voet op de scheen van Pique. Fati moest blijven staan en die van Espanyol moest er terecht af. Jammer voor het scheidsrechtekorps dat die speler van Espanyol hun geen keuze gaf dan rood te geven.

8 juli 2020 om 23:17

Hahaha gast nou begint het wel triest te worden hoor, als je het allebei geen rood vind, vooruit. Maar die van espanyol wel en die van fati niet? Ik vond die van fati zelfs heftiger, zet je Barca bril af man

8 juli 2020 om 23:25

Persoonlijk vond ik die van Lozano wel erger omdat hij doorgaat op een vaststaand been, terwijl Fati een vrij hangend hooggeheven been raakt. Beide met de noppen erop en gestrekt, beide honderd procent terecht rood. Dat wel!

8 juli 2020 om 23:17

Beide kan je rood of geel geven. Als de speler van Espanyol rood krijgt verdient Fati ook rood.

8 juli 2020 om 23:23

Klopt Lebuffon helemaal mee eens

8 juli 2020 om 23:16

Suarez!

8 juli 2020 om 23:16

Jaaaa! Suarez, waarbij de hele voorhoede betrokken was. Geweldig!

8 juli 2020 om 23:16

Die van Fati snap ik niet helemaal. Hij raakt toch de bal? De andere speler raakt hem toch (ook)?

8 juli 2020 om 23:16

Die Suarez hele wedstrijd geen pepernoot geraakt maar toch scoren

8 juli 2020 om 23:16

Mooi 1-0 Suarez mag gelijk gewisseld worden nu

8 juli 2020 om 23:16

Wat een kneus die Lozano.... kun je het met 11 man Barca moeilijk maken, maak je zo'n domme overtreding. Rest van het seizoen schorsen. Niet alleen door de overtreding maar vooral voor dommigheid.

8 juli 2020 om 23:16

Er is VAR aanwezig toch? Die rode kaart van Fati slaat echt he-le-maal nergens op....

8 juli 2020 om 23:18

Is gewoon rood, heel hoog been van Fati en hij raakt hem vol

8 juli 2020 om 23:16

1-0 suarez hele wedstrijd niets goed geraakt maar maakt hem hier wel.

8 juli 2020 om 23:17

Haha balletje komt natuurlijk weer goed voor Suarez. Man man die Espanyol speler die rood kreeg, wat ben jij ontzettend dom dom.

8 juli 2020 om 23:17

Hehe, goed afgemaakt suarez. Buiten zijn goals om doet het pijn aan je ogen om naar hem te kijken. Zo sloom, slechte kaats, creeert geen kansen voor zichzelf.

8 juli 2020 om 23:17

Moet toch pijnlijk zijn voor Semedo, eruit en een middenvelder op jouw plek. Die jongen moet echt eens voor de spiegel gaan staan en zich afvragen wat hij beter moet doen

8 juli 2020 om 23:18

Semedo moet gewoon weg, krijgt nooit het vertrouwen en dat zie je ook aan zijn spel. Roberto zou bij geen enkele topclub en zelfs subtopclub in de basis staan.

8 juli 2020 om 23:18

Of vertrekken? Misschien kan hij niet beter?

8 juli 2020 om 23:19

Sergi Roberto is ondertussen al 3/4 jaar rechtsback

8 juli 2020 om 23:38

Ja, maar waar stond ie vandaag en wat is ie van nature?

8 juli 2020 om 23:17

Direct na de rode kaart 1-0.

8 juli 2020 om 23:17

Espanyol gaat degraderen en hopelijk voor eeuwig wegrotten in de lage divisies van Spanje. Wat een vieze club is dat. Heerlijk!

8 juli 2020 om 23:19

Het zit je diep hè ventje ?

8 juli 2020 om 23:20

Het zit je wel heel hoog hè, alles en iedereen? Het stoom komt bij je laatste tien reacties bijna uit het scherm. Kun je nog wel van voetbal genieten als je zo ontzettend voor één club bent?

8 juli 2020 om 23:22

Ik mag Espanyol niet. Tegen Barcelona spelen ze zoals Brazilië op het WK 2002 en is iedereen plots prime Ronaldinho, Maldini, enz. En als ze tegen Real moeten, dan spelen ze als PEC Zwolle.

8 juli 2020 om 23:23

Precies. dit dacht ik dus ook zoveel haat steeds in zijn reacties afgelopen tijd.

8 juli 2020 om 23:23

Precies. dit dacht ik dus ook zoveel haat steeds in zijn reacties afgelopen tijd.

8 juli 2020 om 23:25

@Wagwan dat heet nou rivaliteit jonge, of vind je het ook gek dat Feyenoord net wat harder werkt als ze tegen Ajax moeten?

8 juli 2020 om 23:25

Datzelfde geldt voor veel clubs in LaLiga, neem Betis. Of Mallorca en Villarreal. Dezee ploegen speelden tegen Real fantastisch en tegen Barca echt heel slecht. En Espanyol speelde nog best goed tegen Real, en kregen ook nog veel kansen.

8 juli 2020 om 23:25

Dan mag ik ze toch ook haten? Of niet?

8 juli 2020 om 23:27

Dus ik moet ook een teringhekel hebben aan Utrecht omdat ze tegen Ajax als de brandweer gaan en tegen PSV als makke schaapjes naar de slachtbank? Dat vind ik erg kortzichtig. Elke club heeft dergelijke tegenstanders. In het geval Espanyol is het een derby, geef ze eens ongelijk.

8 juli 2020 om 23:39

Dat is toevallig wel de reden dat ik een hekel heb aan Utrecht ja...

8 juli 2020 om 23:22

Zo wat een haat zeg. Juist jammer dat Espanyol degradeerd horen in la liga.

8 juli 2020 om 23:25

Ik mag Espanyol inderdaad niet. Ik haat ze nog meer dan Real Vardrid.

8 juli 2020 om 23:30

Haha nou, jij bent voor mij officieel de grootste clown op VZ momenteel. Het wordt met de dag gekker wat je van jou voorbij ziet komen

8 juli 2020 om 23:30

Hahah het niveau deze dagen van leden op VZ...

8 juli 2020 om 23:32

Dat hij nog niet geband door VZ is mij een raadsel. Hij doet al zo sinds hij een account heeft.

8 juli 2020 om 23:32

R.madridista je moet is op voetbalprimeur kijken, dat is een nog veel lager niveau

8 juli 2020 om 23:35

Haha ja wauw daar is het echt abnormaal zuur, ongekend. 95% hopeloze reacties gewoon.

8 juli 2020 om 23:44

@kelderklass daar heb je weinig orde omdat bijna alles daar blijft staan. Hier heb je orde omdat reacties die niet door de beugel kunnen verwijderd worden.

8 juli 2020 om 23:45

Voetbalprimeur daar krijg je gewoon een oogziekte als je enkel door de reacties scrollt. Kan me niet voorstellen hoe mensen het daar volhouden.. Voor types als Wagwan is dat wel een goede plek, lekker subjectief, weinig intelligent.

8 juli 2020 om 23:24

Doe ff normaal man alsof Espanyol je persoonlijk heeft aangevallen ofzo. Net als bij Real trouwens. Je reacties worden lachwekkender op de dag.

8 juli 2020 om 23:17

2x rood heeft wel gelijk meer ruimte in het spel gebracht. Pakt goed uit voor barca

8 juli 2020 om 23:19

Ja precies, dan liever 11v11

8 juli 2020 om 23:21

Ja voor jou wel Hahahahahhahaha

8 juli 2020 om 23:26

Hahahahahahhahahahahah ja wat jou betreft was het natuurlijk 8v8 maarja dit gaat Barca toch niet meer weggeven

8 juli 2020 om 23:18

Prachtig hakje van de fransman zeg.

8 juli 2020 om 23:21

Heeft espanyol door dat ze achter staan?

8 juli 2020 om 23:23

Espanyol is natuurlijk wel hekkensluiter, logisch naar mijn mening dat ze vrij weinig in te brengen hebben.

8 juli 2020 om 23:25

Ze staan letterlijk stil. Ze doen helemaal niks..

8 juli 2020 om 23:27

@Ajax1812 ze kunnen ook niet veel man, Barca krijgt nu veel meer ruimte en als ze risico gaan nemen is het sowieso klaar. Alhoewel ze wel moeten winnen willen ze er nog in blijven, dus ergens heb je wel gelijk

8 juli 2020 om 23:28

Ja klopt, het is een soort grote rondo van barcelona na de 1-0. Verschrikkelijk saaie pot zeg.

8 juli 2020 om 23:24

Genieten toch dat balbezit tussen middenvelders en verdedigers.

8 juli 2020 om 23:26

Geniet jij van deze wedstrijd ja?

8 juli 2020 om 23:25

Setien die weer eens niet wisselt

8 juli 2020 om 23:26

Als ik dit Barca, real en andere teams zie durf ik te concluderen dat de klassieke nummer 10 niet meer bestaat. Een speler die met een steekpass de spits voor de keeper zet. Alles moet tegenwoordig maar zoals Barca het vanavond laat zien

8 juli 2020 om 23:27

Kevin de Bruyne?

8 juli 2020 om 23:30

Ook de Bruyne is meer een allround speler geworden hoor die idd ook een speler voor de goal kan zetten, maar ook zelf het verdedigend werk verricht en de loonacties maakt

8 juli 2020 om 23:33

De Bruyne is in zijn eentje beter als alle middenvelders van Barca bij elkaar opgeteld

8 juli 2020 om 23:37

Ik zeg toch ook niet dat hij niet goed is? Naar mijn mening vormen Neymar, Messi en De Bruyne de top 3 van de wereld met Messi natuurlijk op 1

8 juli 2020 om 23:38

De Bruyne, en in mindere mate mordicus, komt daar nog het dichtstbij.

8 juli 2020 om 23:41

Jep Wenger sprak er ook al over. Elk speler moet nu een marathonloper zijn, geen luie speler meer zoals de klassieke nr 10 dat vaak zijn. KdB bijv. is de ideale moderne nr 10. Blijft maar gaan als een gek. En wat betreft die klassieke nr 10, je ziet dat ze het niet lang meer volhouden in deze voetbal tijdperk. Ozil, James en een VdVaart die erg vroeg klaar was in de top.

8 juli 2020 om 23:26

Puig inbrengen, zou goede optie zijn met alle ruimte nu...

8 juli 2020 om 23:27

Barcelona mist echt een snelle aanvaller, kan me geen topclub voor de geest halen die 3 aanvallers heeft (alhoewel messi nog redelijk rap is, maar hij gaat weinig diep.) die alle 3 zo verschrikkelijk makkelijk bijgehouden kunnen worden door welke verdediger dan ook.

8 juli 2020 om 23:29

Ze hebben dembele

8 juli 2020 om 23:31

Klopt, maar die is veelal geblesseerd.

8 juli 2020 om 23:27

even nog een keer naar die overtreding van fatti gekeken. Roder dan dit kan het bijna niet worden. Het is dat hij de bal eerst raakt waardoor het een beetje minder erg is maar jezus, had zijn been kunnen breken. EN fatti wordt zelf helemaal niet geraakt, dus dat sommig ehier zeiden dat fatti geraakt werd , welke overtreding hebben jullie gezien dan

8 juli 2020 om 23:30

Ja eens, heel gevaarlijk spel van fati.

8 juli 2020 om 23:35

Dit was gewoon 100% rood hetzelfde gebeurde gister bij die spits van arsenal

8 juli 2020 om 23:28

Mooie volley Messi, hopelijk scoort die nog!

8 juli 2020 om 23:29

Zal de herhaling van de overtreding van Ansu Fati nog maar eens terugkijken na de wedstrijd, blijkbaar zie ik het op het eerste oog totaal anders dan de meesten hier. Leek mij geen rode kaart, maar kan het natuurlijk mis hebben.

8 juli 2020 om 23:33

Kijk je hoeft niet per se rood te geven maar je kan hem zeker wel geven die jongen komt heel gevaarlijk in dus dit is sowieso niet veilig. En als hij ook nog vol met zijn noppen in het been van de verdediger zit dan is dat toch gewoon rood.

8 juli 2020 om 23:34

Trouwens kan je op mijn vraag reageren onder je betoog over dat Fati geen rood verdiende?

8 juli 2020 om 23:39

Stuur het me maar even in een bericht, reageer dan wel als ik tijd heb.

8 juli 2020 om 23:37

Lijkt me een slim plan om je ogen even na te laten kijken

8 juli 2020 om 23:29

Hij heeft veel golazos gemaakt. maar mocht ie die ook maken dan was het wel een speciale geweest

8 juli 2020 om 23:30

En hij brengt Vidal in... Het is tijdverspilling om naar dit Barca te kijken. Die coach durft ook gewoon letterlijk niks.

8 juli 2020 om 23:30

wat een saaie wedstrijd zeg🤮😴

8 juli 2020 om 23:30

Vidal is echt de verloren zoon van Setien denk ik

8 juli 2020 om 23:35

Waarom al-tijd griemann eraf halen. Geef die jongen eens de volle 90 minuten, misschien dat een beetje vertrouwen hem goed doet. Suarez doet echt werkelijk niks goed buiten die goal, die werkelijk waar elke andere speler ook had afgemaakt.

8 juli 2020 om 23:36

Nja neem de bal aan man en je bent weg 1 tegen 1. Wat een zure spelers zeg.

8 juli 2020 om 23:37

Suarez, mijn god zeg. Wat een incapabele voetballer buiten zijn goals.

8 juli 2020 om 23:38

Verschrikkelijk om naar te kijken. Lijkt conditioneel ook niet helemaal in orde.

8 juli 2020 om 23:39

Hij is natuurlijk op leeftijd dus het was te verwachten

8 juli 2020 om 23:39

Suarez is bijna de nummer 2 aller tijden van barca. Staat nu op 194 doelpunten en de nummer 2 heeft 195 doelpunten. Legende die suarez

8 juli 2020 om 23:42

Ja oke bf1994, naar mijn mening de beste spits van de afgelopen 10 jaar. Maar dit betekent niet dat hij eeuwig krediet heeft. Hij speelt gewoon verschrikkelijk slecht.

8 juli 2020 om 23:46

Ja dat klopt dat hij slecht speelt. Ik heb mezelf aangeleerd om niet naar suarez zijn spel te kijken. Want zelfs met een matige middenveld weet hij nog zijn doelpunten te maken. Dus zo lang die blijft scoren doe ik mijn ogen bij wijze van spreke dicht.

8 juli 2020 om 23:39

toch is hij wel supervaak de spits die de punten binnen haalt voor Barca. zonder hem was het qua resultaten helemaal minder geweest

8 juli 2020 om 23:43

Jep. Zag ook sommige claimen dat hij de eerste helft eraf moest. Maar nu pakt ie gewoon weer de puntne voor ons

8 juli 2020 om 23:45

Maar hij is een van de redenen dat Barca zo ontzettend slecht speelt.

8 juli 2020 om 23:50

@lebuffon ik vind eerder het middenveld het probleem dat Barca zo slecht speelt. als aanvaller hoef je daar geen bruikbare bal van te verwachten

8 juli 2020 om 23:53

Japie we weten nu je mening over het middenveld van Barça.. kom even met iets nieuws. Je valt echt in herhaling

8 juli 2020 om 23:54

Daarom zeg ik ook een van de redenen. Het middenveld mist creativiteit en de aanval mist explosiviteit, diepgang en snelheid. Suarez is de laatste tijd echt onthutsend zwak ondanks zijn doelpunten.

8 juli 2020 om 23:37

Wilt barca gebruik maken van de counter zoals ze nooit doen dan wordt er een foute pass gegeven

8 juli 2020 om 23:40

Ik neem dit Setièn zeker kwalijk. Puig moet erin....

8 juli 2020 om 23:44

Inderdaad beste middenvelder van de afgelopen wedstrijden en blijft de hele wedstrijd op de bank.

8 juli 2020 om 23:41

Van deze wedstrijd kan je ondertussen een Hit 100 maken van verkeerde passes, van Barca alleen. Niet te geloven dit.

8 juli 2020 om 23:43

Nog steeds geen Puig man man man

8 juli 2020 om 23:53

Begint wel nare vormen te krijgen, jullie die constant achter Puig vragen. Chill man, die jongen komt er wel.

8 juli 2020 om 23:44

Snap dus echt niet hoezo Wu Lei niet basis begon. Kon juist met zijn snelheid barca pijn doen in de counter.

8 juli 2020 om 23:48

Willen degraderen, zie je zelf ook. Willen amper druk of hoog voetballen nu toch achterstaan

8 juli 2020 om 23:52

Dan overleven ze de corona crisis zeker lol.

8 juli 2020 om 23:56

Zijn ze financieel in zwaar weer dan? Iedere club zal wat geraakt worden door Corona.

8 juli 2020 om 23:45

Ben benieuwd wat voor smoes Setien gaat gebruiken om Puig niet te gebruiken

8 juli 2020 om 23:48

Denk eerlijk gezegd dat hij nu hem bespaart. Laatste minuten gaan ze wss paar mensen blesseren. Neemt niet weg dat Puig allang op het veld moest staan.

8 juli 2020 om 23:47

Barca was weer terug hoor. De magie was gevonden met Msg lool, wat een slechte pot van zowat iedereen tegen nr laatst.

8 juli 2020 om 23:50

Lekker provoceren.

8 juli 2020 om 23:50

Snap die hype ook niet, barca won tegen een zeer zwak villareal met een gatenkaas als verdediging en iedereen zei dat setien de sleutel van barcelona heeft gevonden

8 juli 2020 om 23:48

Beide teams hebben geen zin meer. Fluit maar af joh

8 juli 2020 om 23:50

Dat snap ik als Barca dan zijnde hahaha

8 juli 2020 om 23:49

Heb het gevoel dat dit nog fout gaat voor Barca

8 juli 2020 om 23:50

Toen setien kwam had ik goede hoop dat het een trainer was die risico’s durfde te nemen. Dit blijkt totaal niet het geval, het voetbal is zo traag en voorspelbaar. Echt verschrikkelijk om tegenwoordig naar Fc Barcelona te kijken.

8 juli 2020 om 23:54

Barca mist gewoon kwaliteit. We hebben nu 2 trainers die bijna identiek spel lijken te vertonen. Dan moet je eerder naar het elftal kijken. En je ziet dan gelijk 2 grote problemen. Geen goede linkeraanvaller en geen creatieve middenvelder. Die 2 posities zou barca enorm helpen

8 juli 2020 om 23:54

dat was onder Valverde ook al. dan mag je zo langzamerhand toch wel gaan concluderen dat het niet aan de trainers maar aan de selectie ligt

8 juli 2020 om 23:51

Arm langs zn lichaam, zeker geen penalty, helaas.

8 juli 2020 om 23:52

Een centrale verdediger voor een centrale middenvelder. Om een 1-0 voorsprong te verdedigen tegen de nummer 20. Werkelijk verschrikkelijk.

8 juli 2020 om 23:52

Je weet maar nooit met var.... stel je voor was dit een penalty...

8 juli 2020 om 23:52

Ja Perez belde even snel maar er werd net niet opgenomen oeee bijna.

8 juli 2020 om 23:53

Maar wel massaal claimen dat het hands is bij Benzema. Heerlijk die objectiviteit.

8 juli 2020 om 23:53

Hahahah, jij begrijpt alles verkeerd, maar ik neem het je niet kwalijk.

8 juli 2020 om 23:57

Heerlijk hoor, geen Espanyol volgend jaar

De wedstrijd is afgelopen. Het is niet meer mogelijk om te reageren.

Wedstrijdverslag

Barcelona duwt Espanyol in derby met twee rode kaarten de afgrond in
Barcelona heeft woensdag op moeizame wijze drie punten in LaLiga gepakt. Drie dagen na de eclatante 1-4 overwinning bij Villarreal volgde een minimale overwinning op stadsgenoot en hekkensluiter Espanyol: 1-0. Lees verder

1011 fans
Aanvaller, 33 jaar
SeizoenClubW
2020/2021 Atlético Madrid 5 4 1 0
2020/2021 Barcelona 0 0 0 0
2019/2020 Barcelona 28 16 4 0
2018/2019 Barcelona 33 21 5 0
2017/2018 Barcelona 33 25 9 0
Laatste voetbalnieuws

Luis Suárez krijgt na negentig minuten geduld wat hij wil tegen Betis

Atlético Madrid heeft zaterdagavond gewonnen van Real Betis. De ploeg van Diego Simeone had genoeg aan doelpunten van Marcos Llorente en Luis Suárez om een 2-0 overwinning te boeken. Voor Suárez,...Lees verder

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren