1
1
Deze wedstrijd is gespeeld.
Status: Deze wedstrijd is gespeeld.
Competitie: Eredivisie
Datum: Zondag 18 augustus 2019
Tijd: 16:45 uur
Scheidsrechter: P. van Boekel
Stadion: Stadion Feijenoord (Rotterdam)
Toeschouwers: 37500
Opstellingen en wedstrijdverloop
Live meepraten
Leden op Voetbalzone kunnen tijdens de wedstrijd live meepraten.
18 augustus 2019 om 15:53

Hopelijk speelt vd Brom niet te naïef en aanvallend, want dan wordt je weggecounterd. Als dat niet het geval is en er met passie en strijd gespeeld wordt, zie ik ons hier zomaar winnen. Forza!

18 augustus 2019 om 16:08

Precies. Ben meer onder de indruk van het spel van Utrecht tot nu toe als Feyenoord. Het is nog vroeg in het seizoen maar ik zie ons vandaag gewoon winnen.

18 augustus 2019 om 16:47

Kans zit er zeker in. Als ik onze opstelling zie dan ben ik benieuwd hoe dat uit zal pakken. FC Utrecht thuis lijkt mij niet echt een wedstrijd om even wat te gaan experimenteren. Nu moet je juist de beste 11 opstellen in de meest effectieve tactiek.

18 augustus 2019 om 18:20

Vd brom staat al jaren bekend om anti voetbal en achteruit lopen

18 augustus 2019 om 15:53

Mooi om te zien dat Jaapie het vertrouwen in het centrale duo houdt. Hebben af en toe een mindere wedstrijd maar zijn over het algemeen een rots in de branding.

18 augustus 2019 om 16:03

Botteghin is een degelijke verdediger als je hem naar zijn krachten gebruikt.. dus niet te ver van zijn goal af laat spelen. Laat dat nou precies zijn wat Stam graag wilt.

van der Heijden kon al niet meer na het kampioensjaar, maar goed als je daar een debutant die koud 1 week heeft meegetraind neerzet dan valt die evengoed door de mand. Jammer dat Fer niet fit is want dan zou Tapia waarschijnlijk terugzakken.

18 augustus 2019 om 16:06

Heb je daar voorbeelden van? Rots in de branding..?

18 augustus 2019 om 16:11

Sarcastisch en provocerend natuurlijk.

18 augustus 2019 om 16:12

Wat Botteghin betreft wel. Is gewoon een goede verdegiger. Ook bij hoekschoppen en spelhervattingen zeer sterk...

18 augustus 2019 om 17:00

Hij zit in elke topic te trollen joh, laten gaan die gast

18 augustus 2019 om 16:10

Ik trapte er net ook in, maar deze almighty is sarcastisch bezig. Niet te serieus nemen dus

18 augustus 2019 om 16:22

Niks sarcastisch aan. Vind dit duo en met name Botteghin zeer sterk spelen dus vind de meerderheid van de kritiek op hen onnodig

18 augustus 2019 om 15:58

Ben benieuwd hoe het gaat lopen met deze voorhoede . Idem dito wat Kelly betreft. Hoop op de eerste 3 punten ..

18 augustus 2019 om 16:09

Enige dat ik echt niet snap is dat van de heijden nog wordt opgesteld. Die man heeft er geen zin in en kan er vrij weinig van. Lekker laten gaan. Wel heel benieuwd naar het middenveld met Kelly en berghuis.

18 augustus 2019 om 16:16

Ik snap oprecht niet dat Stam Larsson nog een basisplaats durft te geven. Het minimaal dat elke speler kan en moet geven is 200%. Larsson verzaakt hier gewoon in en slentert overal maar achteraan. Ik zag veel liever Kokcu erin staan. En met deze verdediging is het een unibetje waard dat wij minimaal 1/2 goals tegen gaan krijgen. Wat staan bot & javdh te stuntelen zeg. Hopelijk kunnen we snel gaan genieten van le of john.

18 augustus 2019 om 16:09

Hoewel ik vrij negatief ben over de selectie van Feyenoord, moeten ze thuis gewoon kunnen winnen van Utrecht. Jongens als Vermeer, Karsdorp, Haps, Berghuis, Narsingh en Larsson hebben allen al aangetoond het niveau van subtop eredivisie ontstegen te zijn. Vd Heijden en Botteghin waren ook goede spelers bij Vitesse en Groningen. Ja, ze komen te kort voor het niveau dat Feyenoord na moet streven, maar thuis tegen Utrecht moet te doen zijn.

18 augustus 2019 om 16:19

Wordt wel een wedstrijd voor beide partijen om te zien waar ze staan. Utrecht wil graag de strijd aangaan voor de 3/4e plek. Feyenoord zal graag de eerste 3 punten van het seizoen willen pakken, anders raken ze gelijk al een behoorlijk eind achter voor 3 gespeelde wedstrijden. Vooral het trage centrum van Feyenoord zal het lastig krijgen als Kerk gaat zwerven en zijn snelheid kan gaan gebruiken. Ik hoop op een leuke wedstrijd, ik denk 2-2!

18 augustus 2019 om 16:32

Zo jongens in dit potje heb ik echt zin!! : is Feyenoord zo achterhaald door Utrecht/az/Vitesse als iedereen beweert? Of steken ze met kop en schouders er boven uit? Ik laat mij niet misleiden door een uitslag maar ga puur naar spel en intenties kijken!! Heel benieuwd!!

18 augustus 2019 om 16:37

Ik denk dat beide wat je zegt niet helemaal waar is. Feyenoord is niet achterhaald en ze steken er ook niet met kop en schouders bovenuit. Het ligt op papier wel erg dicht bij elkaar. Het is nu afwachten welke ploeg het beste team heeft en het constants is tot speelronde 34.

18 augustus 2019 om 16:36

Haps, van der Heijden en Botteghin. Dit is toch wel een topclub onwaardige verdediging hoor.

18 augustus 2019 om 16:42

Haps is toch nog wel oké? Of kan die er niks meer van sinds hij bij AZ is vertrokken?

18 augustus 2019 om 16:45

Vind haps mits fit een prima speler. Zelfs wellicht de beste die we hebben in de eredivisie

18 augustus 2019 om 16:54

De beste speler van de Eredivisie???

18 augustus 2019 om 16:57

Je hebt geen idee wat hij nog aantikt mits fit want hij is het zelden

18 augustus 2019 om 17:04

Beste linksback dan natuurlijk. niet de beste speler

18 augustus 2019 om 17:11

Tagliafico is echt 100x beter dan Haps. en de linksback van vitesse heb ik ook al betere dingen zien doen dan haps

18 augustus 2019 om 16:41

Met de reputatie van Brom verwacht ik een simpele overwinning voor Feyenoord. Zo hopeloos naïef altijd en tactisch niet in staat om het tij te doen keren tijdens de wedstrijd.

18 augustus 2019 om 16:48

Dit is sowieso een win voor mij als Utrecht verliest zijn we weer een plekje gestegen op de ranglijst als feyenoord verliest kunnen we ze uitlachen op instagram

18 augustus 2019 om 16:58

Lekker man....

18 augustus 2019 om 17:31

Laten we nou gewoon ff aan het eind van het seizoen kijken dat is belangrijker dan de 3e wedstrijd.

18 augustus 2019 om 16:56

Come on Utrecht

18 augustus 2019 om 16:56

Knap gedaan zeg . Bizar hoever hij mag komen na het balverlies van Larsson. Dit kan toch niet?

18 augustus 2019 om 16:57

Me kippenpoot is uit me mond gevallen

18 augustus 2019 om 16:57

Haha wat een sprint zeg, geweldig !

18 augustus 2019 om 16:57

En het feest is weer begonnen.... Feyenoord wordt het Sunderland van Nederland.

18 augustus 2019 om 17:01

Zou wel mooi zijn als ze van dit seizoen een docu zouden maken, met kamp Stam en kamp Kuyt/janssen. Dan nog de vrienden van Feyenoord erbij en Troost versus Tapia. En opd e achtergrond het nioeuwe stadion. Zou echt een Netflix topper zijn.

18 augustus 2019 om 17:27

Dit lijkt me een goed idee!

18 augustus 2019 om 16:57

UUUUUUUU

18 augustus 2019 om 16:57

Toch is het centrale duo van Feyenoord niet zo behendig en snel als je ziet hoe ze anticiperen op een snelle aanvaller.

18 augustus 2019 om 16:59

Niet zo behendig is een understatement 😂

18 augustus 2019 om 16:59

Ben je serieus? Dit is al 2 jaar zo.. het zijn lompe gasten.

18 augustus 2019 om 17:03

Ik vind dit wel wat kort door de bocht hoor. Natuurlijk praten we niet over een sterrenduo maar het is natuurlijk wel gewoon subtop voor eredivisie begrippen

18 augustus 2019 om 17:09

Ja dat hebben we vorig jaar gezien ja, en nu de voorbereiding en deze wedstrijd. Die gasten zijn al anderhalf jaar niet in vorm.

18 augustus 2019 om 17:15

Hou op man. Dit centrum zou bij PEC, Heerenveen, Groningen ook niet onomstreden zijn. Het is een schande dat mijn ploeg niet beter heeft.

18 augustus 2019 om 16:59

En daar gaan we weer. Sterk spelen 1 fout en een speler steekt ongehinderd vanaf eigenhelft het veld over en rond af. Larson wat doe je. in godsnaam. en Botteghin Krijgt hem recht op zich af en alles wat hij kan is er bij gaan zitten.

18 augustus 2019 om 16:59

Larsson moeten ze echt zo snel mogelijk verkopen.

18 augustus 2019 om 17:04

Haha, aan wie? Denk je echt dat daar nog iemand geld voor gaat betalen.

18 augustus 2019 om 16:59

Heerlijk begin van de rotterdammers..

18 augustus 2019 om 17:12

Had Vermeer die bal niet gewoon moeten pakken? Of ben ik de enige die dat vind?

18 augustus 2019 om 17:15

Die was zeker houdbaar ja maar ik vind Botteghin (wat doet die nou weer) en Larsson (die zo inlevert) meer debet hebben aan de goal eerlijk gezegd.

18 augustus 2019 om 17:16

Nee.

18 augustus 2019 om 17:16

Die schuttert natuurlijk ook met zo'n onbetrouwbare verdediging voor zich.

18 augustus 2019 om 17:02

Keurige assist van Larsson!!!!

18 augustus 2019 om 17:03

Elke ploeg kan gewoon winnen van Feyenoord. Gooi 1 a 2 behendige en snelle spelers voorin en gooi de boel dicht.

18 augustus 2019 om 17:05

Waar zijn cerny en die Marokkaanse aanvaller van Utrecht die vorig seizoen nog tegen ajax scoorde gebleven?

18 augustus 2019 om 17:08

Op de bank cerny deed het niet goed de eerste 3 wedstrijden

18 augustus 2019 om 17:08

Ik heb zelden zo'n zwak centrum gezien. Die twee centrale verdedigers komen voor de Serie B nog te kort. Daarnaast ook geen bijzonder middenveld, en die Larsson is toch ook helemaal niks? Matige ploeg hoor. Zonde! Feyenoord blijft een mooie club!

18 augustus 2019 om 17:11

Stam moet echt een aanpassing doorvoeren op deze manier countert utrecht naar 4-0

18 augustus 2019 om 17:12

Ik moet zeggen dat ik Stam geen sterke indruk vind maken. Als je ziet hoe die verdediging en dat middenveld staan. Elke omschakeling is levensgevaarlijk en dat valt een trainer echt wel te verwijten. Hoe matig een selectie ook mag zijn.

18 augustus 2019 om 17:13

Middenveld met Tapia, Fer/Toornstra en Kocku is gewoon prima. Centraal duo is echt enorm slecht. Hoop dat Edgar Ié wat is want dan kan die mooi voor Jan-Arie spelen. Maar dit werkt niet met kelly en tapia op middenveld.

18 augustus 2019 om 17:19

Tapia maakt inderdaad een heel aardige indruk. Een fitte Fer is ook een goede aanwinst voor dit Feyenoord en over Kokcu hoor ik goede verhalen. Het middenveld zoals het er nu staat vind ik niks. Ik ken Edgar Lé niet, en hoop voor jullie dat het een aanwinst is, maar een wisselspeler van Lille(?), zou dat nou het antwoord voor Feyenoord zijn?

Ik snap de aanstelling van Stam ook totaal niet. Had Feyenoord niet veel beter voor Van Den Brom kunnen gaan? Heeft overal aangetoond spelers beter te maken, aardige resultaten te boeken en leuk voetbal te spelen.

18 augustus 2019 om 17:23

Ja maar slechter dan Jan-Arie zou het niet zijn (hopelijk). Als ik zo het werk van Stam zie hadden we net zo goed Gio kunnen houden. Dit is gewoon zonde want alle tegen goals zijn zo amateuristisch.

18 augustus 2019 om 17:40

Lille is vorig jaar 2e geworden in Ligue 1..

18 augustus 2019 om 17:13

Die Kelly is toch geen aanvulling voor dit team?
Er lopen toch wel jeugdspelers voor te vinden die het minstens zo goed is!

Europees voetbal lijkt te zwaar te worden voor Feyenoord wat ik trouwens ook wel snap met het aantal blessures die er zijn en spelers als Burger en Kokcu kunnen dat nog niet hebben en moeten daar nog aan wennen en met en minimale selectie moet Stam creatief zijn.
Het gebrek aan vertrouwen wat ik toch van Bronckhorst aanschrijf door het niet opstellen van aankopen zoals Larson en Tapia heeft nu zijn effect. Al vind ik Tapia niet slecht spelen maar Larson geen schijn van de mooie speler die hij was bij Heereveen.
Ik wil het nog zien met Toornstra, Jorgensen en de nieuwe spelers in de ploeg.

18 augustus 2019 om 17:17

Kelly is echt slecht ja. Hoop echt op een spits want Narsingh/Berghuis in de spits is ook niet wat.

18 augustus 2019 om 17:18

Kelly is echt zo matig. Hoe kun je die opstellen. Te klein. En nog langzaam ook.

18 augustus 2019 om 17:14

Je zal supporter zijn van Feijenoord zeg.....pffff elke week maar weer die onzekerheid of je punten gaat verspelen en 9 van de 10 keer gebeurt dat ook nog. Vreselijk! Wat een drama.

18 augustus 2019 om 17:33

Daarom maakt de vissersport ook zo'n spontane grote groei in Rotterdam en omstreken de meeste gaan tegenwoordig vissen ipv naar de kuip

18 augustus 2019 om 17:16

Het is duidelijk dat het centrum waardeloos is. Daar hoop ik echt dat een van de twee aanwinsten wat verandering inbrengt. Anders uitgaan van het blok fer-tapia. Voorin hopen dat er snel een spits bijkomt anders wordt er ook niet gescoord en kan er niemand als aanspeelpunt fungeren.

18 augustus 2019 om 17:16

Oh ja, en bedankt weer voor het na 9 minuten verneuken van mijn toto! Kut feijenoord

18 augustus 2019 om 17:18

Als je serieus op Feyenoord hebt gezet ben je ook wel een debiel

18 augustus 2019 om 17:22

Ik hoop elke keer dat ze eindelijk eens laten zien dat ze de nummer 3 van NL zijn. Maar het is ijdele hoop.

18 augustus 2019 om 17:19

Het centrum is matig maar het middenveld staat ook zo slecht waardoor de al matige verdediging nog meer onder druk komt te staan.

18 augustus 2019 om 17:19

Het centrum is matig maar het middenveld staat ook zo slecht waardoor de al matige verdediging nog meer onder druk komt te staan.

18 augustus 2019 om 17:21

Feyenoord

18 augustus 2019 om 17:41

Ik had beide scoren 1e helft... dacht dat komt wel goed maar Jezus hee

18 augustus 2019 om 17:17

Overigens vind ik Vermeer ook zwak te ver van zijn lijn komen

18 augustus 2019 om 17:23

Is niet gek met die 2 prutsers voor je, heel nederland ziet het in maar Stam blijft lekker eigenwijs. Hij verschiet zijn eigen krediet op deze manier.

18 augustus 2019 om 17:24

Hij doet niks verkeerd. Staat waar hij moet staan zeker gezien het feit waar Karsdorp staat en de manier waarop Botje verdedigd.

18 augustus 2019 om 17:31

Kan Karsdorp niet centraal? Heeft snelheid, lengte, fysiek en techniek.

18 augustus 2019 om 17:35

Leuk dat je het mij vraag, Maar ik denk dat ze juist met de nieuwe verdedigers daar hebben geanticipeerd Karsdorp doet het goed op rechts

18 augustus 2019 om 17:20

Als ze zo doorgaan staan ze voor de winterstop al op onoverbrugbaar puntenverschil .

18 augustus 2019 om 17:26

Ja, in degradatienood zal je bedoelen!

18 augustus 2019 om 17:23

Oooooeeeei bijnaaa

18 augustus 2019 om 17:25

Het doet mij als Ajacied pijn dat Feyenoord zo diep weggezakt is. De echte Klassieker is niet meer. Uiteraard doordat er geen Supporters van de uitspelende club bij zijn, maar natuurlijk ook de rol die de club speelt in de competitie. In 2017 dacht ik, eindelijk, komen ze weer terug? Helaas (nog) niet.... Ze moeten het gaan doen met jeugd en opleiden, zorgen dat er een Jong Feyenoord komt in de KKD en vooral af van het scouten van oud spelers die alleen de zakken vullen, maar niets meer toevoegen. Succes Feyenoord en hopelijk tot gauw op het oude niveau...….

18 augustus 2019 om 17:31

Het kan toch ook niet goed gaan, het beleid zit als los zand aan elkaar en iedereen gaat zich er mee bemoeien.

18 augustus 2019 om 17:38

Pas nou op met wat je zegt vorig jaar was Feyenoord ook niet veel in de competitie maar in de laatste klassieker in de competitie was het naar mijn weten 6-2. De grootste nederlaag van Ajax het afgelopen seizoen.

18 augustus 2019 om 17:42

Ja klopt was een uitschieter net als wat ze nu hebben gehad tegen Dinamo, ik heb het gezegd dat was de wedstrijd van het jaar voor Feyenoord .

18 augustus 2019 om 17:46

Tja, en vervolgens werden ze zelf 4e geloof ik? Maar voor de supporters was het seizoen geslaagd omdat ze van Ajax wonnen.....best triest

18 augustus 2019 om 17:52

Voor welke supporters was het seizoen geslaagd? Niet voor mij. Donder op Met die kansloze uitspraken berust op 0,0 feiten

18 augustus 2019 om 18:05

Volgens mij ben ik opbouwend kritisch over jouw cluppie en dat ik het vervelend vind dat het zo loopt en dan geef je zo'n reactie!? Jammer...….

18 augustus 2019 om 17:27

Ze spelen met 4 aanvallers waarvan Berghuis nog een goal kan maken maar de rest .narsingh zijn laatste doelpunt kan niemand zich herinneren, Sinisterra nog geen goal heeft gemaakt, Larsson scoort er 4 per seizoen.

18 augustus 2019 om 17:31

Waar zijn ze in godsnaam mee bezig bij Feye. Jan scharie en Kelly echt enorm zwak.

18 augustus 2019 om 17:39

Sinisterra scoorde nog anderhalve week geleden

18 augustus 2019 om 17:43

Narsingh scoorde vorige week nog

18 augustus 2019 om 17:29

Als ik dit zo ziet word Feyenoord onze grootste concurrent tegen degradatie.

Hoe kan Abass in godsnaam last hebben van zijn hoofd....

18 augustus 2019 om 17:30

Kelly zou bij een tweede divisieclub niet opvallen.

18 augustus 2019 om 17:32

Die is slecht jonge. Dat schot was echt typerend

18 augustus 2019 om 17:30

Echt benieuwd hoe dit feyenoord tegen die behendige en snelle aanvallers van psv gaan spelen, die me toch wel ietsje beter lijken dan van Utrecht

18 augustus 2019 om 17:48

Wat ben ik blij dat plek 3 helemaal open ligt haha

18 augustus 2019 om 17:31

Dan stuur je Clasie weg en dan haal je een slechtere kleinere versie van hem. Waar gaat het heen met Feyenoord.

18 augustus 2019 om 17:31

Ik vind dat Utrecht nou ook niet oog strelend voetbal spelen. Die Abbas heeft de dag van zijn leven met die 2 langzame spelers bij hem.
Maar voor de rest niks bijzonders staan met 10 man op eigen helft het liefst in de 16 bij balbezit van Feyenoord en totaal geen opbouw gewoon een peer naar voren en hopen op een ingeving.

Dit is een typisch gelijk spel wedstrijd.

18 augustus 2019 om 17:31

Wat een huileballen

18 augustus 2019 om 17:32

Die Kelly kan er maar weinig van...

18 augustus 2019 om 17:38

Geweldig toch dit? Bij elke ajax speler die nieuw is mogen we niet oordelen na 1 wedstrijd, maar de ajacieden staan weer allemaal klaar om Kelly na 1 helft(!!) af te schrijven. Hypocrisie ten top

18 augustus 2019 om 17:42

Calimero ben jij je dopje kwijt ?
Doe ff normaal en heb een beetje medelijden met deze mensen! Ik vind wel dat als je 15 miljoen uitgeeft voor een speler je er wat van mag verwachten. Had jij het anders verwacht van een wisselspeler van reading die gekocht is voor 3 ton ?
Wat jij doet is dan hypocrisie of overschatting.

18 augustus 2019 om 17:42

Jij hebt hem maar een helft zien voetballen ?

18 augustus 2019 om 17:53

Ja ik geef je ook geen ongelijk maar de reactie van die gast onder je is wel een beetje sneu! Maar sorry de lat ligt vele malen hoger bij Ajax dan Feyenoord. Had jij meer verwacht van een wisselspeler van Reading ?
Ik wil juist dat er meer van een Ajax speler word verwacht dat is het niveau nou eenmaal van Ajax. Ik ga mijn lokale amateur club toch ook niet vergelijken met Ajax? Helaas is het wel sneu dat Feyenoord zo diep is afgezonken.

18 augustus 2019 om 17:33

Die Kelly houdt ook niet over. Wil graag aan inzet geen gebrek maar voetballend zwak

18 augustus 2019 om 17:37

Ze hadden ook Namli gratis kunnen halen toch? En ja, dan zeggen ze wel dat het bord-op-schoot-scouting is, maar blijkbaar is er zo weinig budget dat Feyenoord wel weer in de vijver moet vissen....

18 augustus 2019 om 17:49

ze hadden Namli kunnen halen, maar dan moesten ze het opnemen tegen Krasnodar. Financieel niet haalbaar dus. Daarnaast is het een prima speler, maar dan meer voor de positie van Kokcu en die zou hij dan in de weg zitten, dat is ook jammer.

18 augustus 2019 om 17:34

Och och Karsdorp even mans doen en zeiken bij de scheidsrechter. Eerst maar even voetballen knul.

18 augustus 2019 om 17:40

Die abass is ook wel heel vervelend

18 augustus 2019 om 17:35

Narsingh is ook compleet waardeloos. Daar heb je echt niks aan.

18 augustus 2019 om 17:49

Narsingh kan echt nog wel nuttig zijn voor Feyenoord, maar dan moet je hem wel echt helemaal in zijn kracht gebruiken. Je moet hem gewoon rechtsbuiten zetten en zijn snelheid benutten, dan heb je er nog wat aan. Anders niet.

18 augustus 2019 om 17:36

Abass is ook wel een vervelend mannetje. Als je zo toneel speelt zou je eigenlijk extra lang buiten de lijnen mogen blijven.

Vd heijden /bottegin slecht
Kelly kan er niks van
Narsingh heb je niks aan in de spits.

18 augustus 2019 om 17:37

Kelly is zwak maar dit zijn de soort spelers uit de vijver waar Feyenoord uit kan vissen (narsingh) , er is weinig geld dus wat wil je .

18 augustus 2019 om 17:48

Dan zou ik echt heel veel liever jeugd zien, als ik Feyenoorder was. Maar trouwens, geen geld? Vilhena, St. Juste verkocht voor miljoenen.. Dure jongen als Van Persie van de loonlijst.

18 augustus 2019 om 17:55

Feyenoord moet ook de aandelen terug kopen van de vrienden.

18 augustus 2019 om 17:37

Ze halen Kelly binnen alsof het een Sneijder is maar kan amper ballen. Die 15-jarige jochies van de jeugd kunnen nog beter spelen. Zet eens Kokcu erin man

18 augustus 2019 om 17:39

Alsof het sneijder is? Wie zegt dat dan precies? Of kom je alleen provoceren?

18 augustus 2019 om 17:37

Ik ga er vanuit dat Stam straks de verdediging overhoop gooit. Sowieso van der Heijden eruit voor Ié. En als ik hem was zou ik gelijk Botteghin eruit halen voor Johnston.

En gooi Fer erin. Het is weliswaar schandalig dat hij totaal niet fit aan kwam bij Feyenoord maar ook een niet fitte Fer is beter dan deze Kelly.

Tapia en Sinisterra weer de beste van het veld.

18 augustus 2019 om 17:44

Dus drie wissels gelijk? Vd heiden zal ik wel wisselen, en kokcu erin voor Larsson

18 augustus 2019 om 17:38

Karsdorp kan zich beter concentreren op zijn verdedigende taken in plaats van zo geforceerd de grote jongen uit te hangen.

18 augustus 2019 om 17:39

Jajoh eigenlijk ben ik sprakeloos maar is toch belachelijk dat je constant de bal hebt maar niks creëert. Niet ofso dat utrecht indrukwekkend speelt maar probeer ze gewoon weg te tikjen want dat was toch zogenaamd de plan van stam? Anders ga je toch niet 2 slomen cv's bijna een helft van de veld in de rug hebben

18 augustus 2019 om 17:39

En nou volhouden, uuuuuu

18 augustus 2019 om 17:40

Utrecht heeft toch maar een lelijk team dit seizoen. Kan er ook maar weinig sympathie voor opbrengen na hun lachwekkende prestatie in Europa. Je hebt niets aan dit soort teams. Hopelijk herpakt Feyenoord zich snel.

18 augustus 2019 om 17:45

Wat is er mis met Utrecht dan? Uitschakeling in Europa is klote, maar niks meer aan te doen. Verder pakken ze wel de punten zo.

18 augustus 2019 om 18:19

Alleen maar achteruit lopen

18 augustus 2019 om 17:40

Het is toch onvoorstelbaar dat je trainer op dit niveau bent een geen omzetting doet binnen een half uur, als je zó kwetsbaar bent. Een hockeytrainer zou het tactisch nog beter doen

18 augustus 2019 om 17:41

Kelly moest op aandringen van Stam komen.
Nou zal die vast onder Stam wel goed gespeeld hebben bij Reading.
Maar op basis van wat dacht Stam dat Kelly ook wel goed genoeg voor Feyenoord zou zijn ?

18 augustus 2019 om 17:47

Daarom die gast doet verdedigend niks en dan speel je ook met 4 aanvallers.

18 augustus 2019 om 17:43

Als ik Feyenoord was, zou ik gewoon lekker met veel jeugd spelen dit seizoen. Met spelers als Kelly, Larsson, Van der Heijden ga je het gewoon niet redden dit seizoen om bovenin mee te doen. Zoals het nu gaat, wordt Europees voetbal al een heel lastig verhaal. Ga dan af met jeugd en laat die lekker doorgroeien. Spelers als Geertruida, Burger, Kokcu zijn niet (altijd) goed genoeg, maar als je hun een jaar Eredivisie laat spelen zullen ze echt wel stappen gaan maken. Ik zou zelfs ook gewoon met jongens als Nieuwkoop, Malacia, Vente, Bijlow gaan spelen. Gewoon vlieguren. Het verschil met de huidige basisspelers is echt te klein om zelfs die jeugdspelers geen kans te geven.

18 augustus 2019 om 17:49

Eens. Feyenoord moet er vrede mee hebben dat je echt een overgangsjaar moet gaan spelen. Vandaag weer nul jeugdspelers in de basis. Accepteer dat het sportief een matig jaar wordt en investeer in speelwijze en jeugd. Volgend seizoen kun je dan weer omhoog kijken.

18 augustus 2019 om 17:56

Makkelijk gezegd maar de eigen jeugd rond loopt is nog slechter dan de spelers die jij opnoemt. Dus dat wordt een afgang.

Als Jorgensen straks terug is zullen Sinisterra en Berghuis op de flanken staan en zal Larsson naar de bank gestuurd worden.
Van der Heijden hetzelfde verhaal, als die Ié fit genoeg is om te starten. Van der Heijden zal nog wel deze maand definitief vertrekken.

18 augustus 2019 om 17:44

Snelheid defensie Feyenoord vs snelheid aanval Utrecht. Daar kan Utrecht echt veel meer uit halen dan alleen die goal. Verder Utrecht niet geweldig. Feyenoord tot aam de 16 lukt het aardig maar kansen creeeren is toch een probleem.

18 augustus 2019 om 17:49

Beetje off topic maar weet iemand of er ergens een site is waar je een klacht kan indienen tegen die tenenkrommende klimaatreclame. Echt verschrikkelijk daar moet echt iets aan gedaan worden.

18 augustus 2019 om 17:56

Idd, over overacting gesproken wat een vreselijk slechte reclame en dat kind van de kartonnen rietjes... (laat ik maar niks zeggen daarover)

18 augustus 2019 om 18:00

Hahah ik had het daar net nog over inderdaad, je krijgt spontaan zin om plastic spullen af te branden...

18 augustus 2019 om 17:51

Goed zo jaapie. Larsson en heijden eruit. Ben heel benieuwd naar Edgar. Vd heijden nooit meer opstellen.
Nu kokcu erin voor Kelly .

18 augustus 2019 om 17:54

Maar kelly staat er nog in..

18 augustus 2019 om 17:57

Daarom kokcu erin voor hem?

18 augustus 2019 om 17:58

100% !! Goede goal van Hapsieee.

18 augustus 2019 om 17:57

lekker Haps

18 augustus 2019 om 17:57

Iedereen weer blij .

18 augustus 2019 om 18:05

Weer blij met 1-1? Feyenoord hoort toch gewoon te winnen en dan ben je blij.

18 augustus 2019 om 17:58

Tja 1-1 maar dat is volledig aan jezelf te danken hoor. Utrecht steeds extreem onzuiver in de passing en dom balverlies. Schande dit want dit Feyenoord moet je kunnen pakken als je een beetje ambitie hebt

18 augustus 2019 om 18:24

Maar ja dan moet je wel van je eigen kracht uitgaan

18 augustus 2019 om 17:59

Hahah die bal van Kelly ook. Ik vind het sneu voor het jochie hoor, maar wat is hij slecht

18 augustus 2019 om 18:00

Hij heeft tenminste wel de wil om te voetballen.

18 augustus 2019 om 18:01

Ja , alleen jammer dat hij het niet echt kan 😂

18 augustus 2019 om 18:01

Ja ja ja ja dat weten we nu wel

18 augustus 2019 om 18:02

Haha snap ik, maar ik blijf me verbazen

18 augustus 2019 om 17:59

Haps is idd goed bezig mooie goal. Ik zie die Kerk helemaal niet vandaag en dat komt door Haps

18 augustus 2019 om 18:00

wissel Kelly Aub. Snap dat het lastig is om in minuut al uitgewisseld te zijn, maar ik zou het doen, maar weer eens tegen Emmen of RKC proberen.

18 augustus 2019 om 18:02

Jij wilt alle 3 de wissels er in de rust doorheen jassen?

18 augustus 2019 om 18:11

nee na rust 60 was weggevallen. Bedoelde dus dat het vervelend is om in minuut 60 al uitgewisseld te zijn, maar is wel noodzakelijk.

18 augustus 2019 om 18:03

Dubbel blij met die 1-1. Het is weer een wedstrijd en er zijn ineens een stuk minder mensen met Ajax avatars die komen vertellen dat Feyenoord subtop is.

18 augustus 2019 om 18:04

Echt he hahah.

18 augustus 2019 om 18:08

met alle respect maar op dit moment is feyenoord echt een subtopper ipv topclub. hoop overigens wel dat feyenoord snel weer meekan doen bovenin want als beide ploegen top zijn dan is de klassieker pas echt leuk.

18 augustus 2019 om 18:12

Remco heeft geen Ajax avatar dus je theorie staat nog steeds als een huis Dvv20!

18 augustus 2019 om 18:13

Feyenoord eindigt structureel boven de andere subtoppers, AZ, Vitesse, Utrecht ondanks de mindere jaren. Feyenoord de afgelopen 5 jaar 5 prijzen gepakt. Natuurlijk zijn Psv en Ajax een stuk verder, maar Feyenoord past eerder in het rijtje met Ajax en Psv dan in het rijtje subtoppers.

18 augustus 2019 om 18:38

Feyenoord dan maar een topsubtopper noemen?

18 augustus 2019 om 18:08

Je wilt toch winnen en je bent toch niet blij met de 1-1 zeg het is een thuis wedstrijd.

18 augustus 2019 om 18:10

Zonder de 1 1 te maken kan je nooit winnen, dus natuurlijk ben je blij dat de 1 1 valt. Lijkt logisch.

18 augustus 2019 om 18:18

Komop het is Urecht maar he.

18 augustus 2019 om 18:41

Wat is je punt? Al speel je tegen de amateurs en je staat 1 0 achter, dan of ben je blij dat de 1 1 valt omdat je zonder gelijkmaker niet kan winnen.

18 augustus 2019 om 18:11

Uh. Kan aan mij liggen, maar ik zie hier nauwelijks reacties van Ajacieden die roepen dat Feyenoord een subtopper is...

18 augustus 2019 om 18:14

Sarcastische opmerkingen, zeggen dat ze gelijkwaardig zijn aan clubs als Utrecht en Vitesse, etc

18 augustus 2019 om 18:11

Neemt niet weg dat Feyenoord ook een subtopper is op dit moment

18 augustus 2019 om 18:14

Op basis van de prijzen de afgelopen jaren? Vergelijk dat eens met de echte subtop en je ziet dat Feyenoord een stuk verder is dan die clubs.

18 augustus 2019 om 18:16

Wil je zeggen dat ze dat momenteel niet gewoon zijn dan?

18 augustus 2019 om 18:18

Nou het is nog steeds heel, heel erg matig hoor

18 augustus 2019 om 18:20

Feyenoord is subtop daar verandert voor mij niks aan. Wat een matige ploeg is dat zeg. En dan ben ik geen eens een Ajacied.

18 augustus 2019 om 18:24

Inderdaad een beetje zielig dat ze opeens bijdehand komen doen

18 augustus 2019 om 18:04

Tapia en Fer wat een verademing is dat Spelen sterk samen en zoeken vaak de bal naar voren !

18 augustus 2019 om 18:08

En dan speelt Kocku nog niet. Dan heb je gewoon een prima middenveld.

18 augustus 2019 om 18:08

Eens, en wat een beest om te zien die Fer op het scherm. Denk dat het middenveld wel duidelijk is. Fer Tapia en Kokcu

18 augustus 2019 om 18:08

Van der Heijden komt sowieso niet meer terug in de ploeg.
Ié wordt er niet meer uitgehaald dus van der Heijden zal nog deze maand vertrekken.

Ik denk dat Larsson ook richting de uitgang wordt geduwd.
Als straks Toornstra en Jorgensen terug zijn, zal er weinig plek zijn voor Larsson op de flanken daar je Sinisterra, Berghuis, Narsing en Toornstra heb die ook op de flanken kan. Larsson heeft nog wat restwaarde dus ik denk dat die naar de uitgang wordt geduwd om wat budget te creëren om die die Argentijnse speler naar Feyenoord te halen.

18 augustus 2019 om 18:10

De kritiek is wel terecht, maar ook bijzonder ongenuanceerd. Ie is gehaald zodat vd Heijden niet meer hoeft te spelen. Karsdorp zodat Nieuwkoop niet hoeft te spelen. Met Fer, Toornstra, Kokcu en Tapia heb je 4 middenvelders die om 3 plaatsen moeten vechten. Normaal gesproken zal Kelly dus niet spelen. Al met al speelt Feyenoord ook niet perse slecht. Het is alleen nog geen ingespeeld team en ze missen een spits.

18 augustus 2019 om 18:12

Utrecht is ook niet veel. Deze ploegen zijn gelijk aan elkaar misschien is Feyenoord een beetje beter. Als Utrecht 5de word is het een nette prestatie!

18 augustus 2019 om 18:15

Als de spelers fit blijven en je speelt met Vermeer haps bot ie karsdorp, tapia fer en kokcu, berghuis jorgensson sini. Dan heb je best een elftal dat leuke resultaten kan halen. Dan heb je altijd nog een narsingh en toornstra

18 augustus 2019 om 18:17

Misschien zelfs Berghuis op 10 en Narsingh op rechts kan een goede voorzet geven. Heb toch al 3 voorzetten gezien als er een spits staat gaat de bal er gewoon in! Maar dit zegt al genoeg als je dan ziet hoeveel je dan kan variã«ren... Wellicht een spits en dan is het wel compleet

18 augustus 2019 om 18:21

Feyenoord lijkt er beetje doorheen te zitten

18 augustus 2019 om 18:25

Europees voetbal eist zijn tol.

18 augustus 2019 om 18:30

Utrecht oogt fitter, maar zou wel des Utrechts zijn om nu een tegengoal te krijgen

18 augustus 2019 om 18:27

Ié geeft wel zijn visitekaartje af. Van der Heijden zal nog deze week vertrekken. Die is zijn plek sowieso kwijt.

Kelly zal ook niet meer in de basis starten.

Zo krijgt Stam langzaam zijn definitieve basis elftal klaar.

18 augustus 2019 om 18:30

Kelly kan qua lengte naar de JO15

18 augustus 2019 om 18:27

Narsingh in de spits... wat een grappenmakers daar in zuid

18 augustus 2019 om 18:29

Ik zit nu eventjes te kijken en vind het onbegrijpelijk dat mensen positief zijn over Fer. Dat ziet er echt niet uit. Loopt als een Nijlpaard en zodra Feyenoord de bal heeft probeert hij vooral niet op het middenveld aanspeelbaar te zijn.

Wordt echt niets met hem dit jaar.

18 augustus 2019 om 18:33

Ben jij een wedstrijd aan het kijken van 10 jaar geleden. Fer en Tapia spelen samen erg sterk. Ik weet niet maar Feyenoord zit er doorheen en ik heb nog nooit 1 speler zien winnen van 11. Een Fitte Fer is een toegevoegde waarde voor dit team je ziet meer balans in de tweede helft.

18 augustus 2019 om 18:43

Ik kan hier alleen uit concluderen dat de eerste helft, die ik niet gezien heb, helemaal dramatisch was.

Ik vond vooral dat de verdedigers van Feyenoord vaak geen afspeeloptie vonden op het middenveld. En dan zag ik Fer bij de zijlijn staan in plaats van in het midden.

18 augustus 2019 om 18:33

Denk dat jij het fout hebt en de rest van de mensen goed. Niet andersom.

18 augustus 2019 om 18:40

waarvan akte

18 augustus 2019 om 18:33

Het is nog wat onwennig bij hem. Het is vooral een loper en die hebben ze al zoveel bij feye

18 augustus 2019 om 18:31

Toch zonde dat je dan je back moet wisselen terwijl je nog 10 minuten aan de bak moet .

18 augustus 2019 om 18:32

Hoe doet Maher het eigenlijk Utrechttenaars?

18 augustus 2019 om 18:39

Een Utrechter moet je dus geen Utrechtenaar noemen he😂 ligt nogal gevoelig

18 augustus 2019 om 18:37

Haps Motm vandaag. Spelers van Feyenoord kunnen het niet meer opbrengen lijkt het.

18 augustus 2019 om 18:41

Weer gelijk , Stam heeft een record te pakken . Nog nooit gebeurt 3 gelijk spelen op rij aan het begin van de competitie .

De wedstrijd is afgelopen. Het is niet meer mogelijk om te reageren.

Wedstrijdverslag

Feyenoord komt niet langs FC Utrecht en dankt Haps voor punt
Feyenoord wacht na de derde speelronde nog altijd nog op de eerste overwinning van het nieuwe Eredivisie-seizoen. Na remises tegen Sparta Rotterdam en sc Heerenveen moest de ploeg van trainer Jaap Stam ook tegen FC Utrecht genoegen nemen met een punt. Lees verder

14 fans
Verdediger, 26 jaar
X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren