2
2
Deze wedstrijd is gespeeld.
Status: Deze wedstrijd is gespeeld.
Competitie: Premier League
Datum: Zondag 1 december 2019
Tijd: 15:00 uur
Scheidsrechter: P. Tierney
Stadion: Carrow Road (Norwich, Norfolk)
Toeschouwers: 27067
Opstellingen en wedstrijdverloop
Live meepraten
Leden op Voetbalzone kunnen tijdens de wedstrijd live meepraten.
1 december 2019 om 14:02

Rot opstelling. Het is vaker gezegd maar het is of Lacazette of Aubameyang en dan kiest je voor Aubameyang omdat hij de betere spits is. Daarnaast wou ik ook gewoon 4-3-3 zien.

1 december 2019 om 14:07

Het is echt niet of laca of auba. Die 2 kunnen elkaar blindelings vinden en moeten juist samen spelen. Je 2 beste spelers zijn spitsen dan ga je er niet 1 opstellen. Kijk de wedstrijden maar terug tegen valencia hoe goed ze samen speelden.

1 december 2019 om 14:11

Het is ook echt letterlijk alleen Valencia waarin dat is gebeurd lol

1 december 2019 om 14:13

Als het gaat over lacazette neemt niemand jou serieus. Reageer inhoudelijk of reageer gewoon niet.

1 december 2019 om 14:16

Als het gaat over Lacazette, neem ik Arsenal-fans niet serieus en terecht ook. Overigens reageer ik inhoudelijk. Als je je eigen advies zou opvolgen, dan had je normaal gereageerd ipv "TheRoscoe zegt het dus ga ik zeggen dat niemand hem serieus neemt". Want dat is inhoudelijk natuurlijk.Dus reageer zelf niet als je er niks op tegen in te brengen hebt.

1 december 2019 om 14:22

‘Het is ok echt letterlijk alleen Valencia waarin dat is gebeurd’. Klopt dit is echt een heel inhoudelijke reactie met een goede onderbouwing! Het heeft geen zin om met jouw een discussie te starten over lacazette. Zelfs als hij 2 keer scoort en heel goed speel kun je er niks positiefs over zeggen. Het enige wat je zegt is ‘jammer dat die scoort’. Met dat soort mensen kun je geen discussie starten. Hetzelfde is met holland8 over vd beek, die kan ook niet positief zijn over vd beek als die goed speelt.

1 december 2019 om 14:31

Alleen gebeurt dat vrijwel nooit hè, dat ie goed speelt en twee keer scoort. Als hij slecht speelt en ik zeg er wat van, dan hoor ik jullie dan weer niet. Of als jullie wat zeggen, dan is het niet inhoudelijk, dan is het op de man. Of dan ligt het aan alle andere factoren behalve de kwaliteiten van de man zelf. Kan je een kip of ei-verhaal van maken, maar ik heb vaak genoeg op uitgebreide wijze onderbouwd waarom Lacazette te beperkt is om Arsenal te leiden naar iets serieus. Niet mijn schuld dat jullie dat persoonlijk opvatten.

1 december 2019 om 14:32

Ik ben het grotendeels met Theroscoe eens hoor. Ik ben ook van mening dat wanneer je Lacazette opstelt, je Auba min of meer buitenspel zet, omdat hij dan niet op z'n beste positie komt te spelen. Ik vind Laca echt een prima voetballer, maar door zowel hem als Auba te kopen in een tijdspanne van 6 maanden, heb je 2 spelers die het beste tot recht komen in de spits, terwijl je er maar 1 opstelt op die positie.

1 december 2019 om 14:34

Oh en dat "jammer dat die scoort"-opmerking was overduidelijk bedoeld als grap, omdat Emery daarmee weer uit de brand werd geholpen. Ik maakte eerder een soortgelijke opmerking over Aubameyang en later over Pepe tegen Vitoria. Hoe was dat niet duidelijk dan?

1 december 2019 om 14:13

Alleen de verdediging is verkeerd, ozil laca en auba samen is top

1 december 2019 om 14:16

Hij kon weinig anders doen met de verdediging, Bellerin is niet wedstrijdfit, en Tierney heeft net 2 wedstrijden in 4 dagen gespeeld, dus waarschijnlijk ook niet fit. Ik had juist Lacazette niet gedaan, en met 1 spits (auba) en 2 buitenspelers (pepe en Saka/martinelli) gespeeld.

1 december 2019 om 14:05

Komop jongens! Een resultaat is mogelijk,spelen thuis tegen Arsenal uit vorm. Het is vooral veel hopen, maar wie weet...

1 december 2019 om 14:08

Ben eerlijk gezegd wel blij dat Mustafi de kans krijgt. Speelde tegen Frankfurt een goede wedstrijd. Denk persoonlijk dat hij kwalitatief gezien een betere CV is dan Sokratis en Luiz. We zullen het zien hoe hij het vandaag gaat doen. Jammer dat Xhaka speelt ipv Pepe.

1 december 2019 om 14:17

Xhaka in plaats van Pepe heb ik niet zoveel problemen mee, of had Pepe centraal op het middenveld moeten spelen?

1 december 2019 om 14:21

Van een 4312 naar een 433 bedoelt hij dan natuurlijk.

1 december 2019 om 14:26

Exact 👍

1 december 2019 om 14:30

Ah excuus, dat klinkt een stuk logischer inderdaad.

1 december 2019 om 14:08

Niet al te beste opstelling. Had graag tierney, bellerin, holding, torreira en Pepe in de ploeg gezien. Mustafi-luiz. Veel slechter kan het niet.

1 december 2019 om 14:13

Bellerin is geblesseerd geloof ik, verder ben ik het met je eens

1 december 2019 om 14:11

Had wel een iets leukere opstelling verwacht nu Emery weg is. Heb een hekel aan een 2-spitsen systeem (ontzettend weinig diepgang), wil dat Pepe gewoon een paar wedstrijden basis staat en hoef Xhaka ook niet meer in de basis te zien. Op het eerste oog een enorm verdedigende opstelling.

1 december 2019 om 14:11

Niet de opstelling die ik verwacht had eerlijk gezegd. Maar er is maar zoveel dat je tactisch kan veranderen in 3 dagen. Hoop dat dit eenmalig is en dat we volgende week gewoon spelen met Tierney en Pepe op het veld. Sokratis speelt al een tijdje heel slecht dus het is verdiend dat Mustafi start. Bellerin niet helemaal fit, dus logisch. Kan al zijn keuzes min of meer begrijpen, maar het feit dat Tierney niet start is me een raadsel. Bon, coyg!

1 december 2019 om 14:13

Een van de redenen waarom ik geen Emery meer wou, kwam door dit soort opstellingen eerlijk gezegd. Dus geen Chambers op RB, geen Xhaka in het elftal, geen Pepe op de bank, geen rare diamant of 5-3-2 opstelling en geen Aubameyang op een andere positie dan puur als centrumspits. En Mustafi in de basis is dan helemaal niet de verandering waar ik op hoopte. Maar Sokratis is wel weg tenminste. Nou. We zien wel.

1 december 2019 om 14:23

Weet er iemand waarom Holding zelfs niet op de bank zit? Dacht dat hij een kleine blessure had maar kan ook gewoon verkeerd zijn.

1 december 2019 om 14:35

Volgens mij komt hij net terug van een lichte blessure, denk nog te snel om hem meteen 90 minuten te laten spelen.

1 december 2019 om 14:53

Danku! Hopelijk krijgt wij wat meer kansen onder Freddy.

1 december 2019 om 15:00

Ja hopelijk wel! Vorig seizoen een van de groothouders in de ongeslagen reeks.

1 december 2019 om 14:24

Die laatste 8 namen bij Arsenal.. ongekend hoe ver de club is afgegleden. Al die spelers moeten vervangen worden, misschien los van Leno.

1 december 2019 om 14:32

Als je puur naar kwaliteit kijkt, is dit wel onze beste ploeg sinds jaren. Leno, Tierney, Bellerin, Torreira, Ozil, Lacazette, Aubameyang en Pepe zijn allemaal leuke spelers. Willock, Guendouzi en Martinelli zijn daarnaast mooie talenten. Saliba komt volgend jaar ook al. Een goeie linksvoor, een goeie sterke middenvelder en een nieuwe centrale verdediger en we hebben echt een leuke ploeg in principe. Enkel dan nog nood aan een trainer die de juiste opstelling kan kiezen gekoppeld met een goeie tactiek. Het is veel als, als, als maar wil gewoon benadrukken dat er wel wat potentie zit in dit Arsenal.

1 december 2019 om 14:36

Ik zou net zeggen. Ik kom van de Squillaci-tijden. Dit elftal is waardeloos, maar veel beter dan toen. En Wenger werd er 4e mee.

1 december 2019 om 14:38

Als je in de zomer bijv meunier gratis ophaalt als back up, bijv partey als middenvelder en koulibaly, umtiti of konate kan halen heb je echt een goed team. Belangrijk is een goede coach die de aanval optimaal kan laten renderen maar ook de verdediging als een huis te laten staan.

1 december 2019 om 14:43

Parety, Koulibaly en Umtiti zijn niet realistisch. In de winterstop zal Raul al proberen om een centrale verdediger te halen. Arsenal is geã¯nteresseerd in Upamecano en Demiral, die wel haalbaar zijn. Meunier en Kurzawa gratis oppikken in de zomer en onze problemen in de verdediging zijn opgelost. Maar bon, dit is geen Fifa. Dus zo gemakkelijk zal het wel niet gaan.

1 december 2019 om 14:47

Ze kunnen beter een rechtsback halen in de winter. We kunnen toch niet met Chambers op rb blijven spelen. Die jongen is zo dramatisch op die positie. Bellerin ook verre van goed sinds hij terug is..

1 december 2019 om 15:33

Precies. Dit zei ik afgelopen zomer al. Rechtsback is ook nodig. Sidibe was een perfecte optie. Heeft helaas nu voor Everton getekend. Meunier lijkt me een uitstekende alternatief.

1 december 2019 om 14:33

Eindelijk af van die 5-3-2. Hopelijk geeft Freddie, Xhaka het vuur dat hij heeft bij Zwitserland. Ozil eens een keer echt achter de spitsen ipv een halve spits. Met deze 3 achter hem, hoeft die geen vaste man op te pakken. Jammer dat Tierney niet speelt en hoop dat er een oplossing voor Pepe komt. Voordat iedereen met commentaar komt, eerst deze en de volgende wedstrijd kijken. Een trainer kan de boel niet omgooien na 2 dagen ook niet als voormalig assistent. Andere routines moeten ingebouwd worden.

1 december 2019 om 14:40

Derde coach die Xhaka opstelt ipv Torreira. Hmmmm

1 december 2019 om 14:45

Xhaka snap ik nog wel. Guendouzi had op de bank gemoeten i.p.v. Torreira..

1 december 2019 om 14:47

Twee daarvan zijn ontslagen. Kan een voorbode zijn.

1 december 2019 om 15:03

1e trainer die Mustafi verkiest boven.... wie dan ook.

1 december 2019 om 14:54

Nieuwe trainer maar xhaka blijft spelen!

1 december 2019 om 15:05

Willock had beter kunnen passen naar Aubameyang, stond nogal vrij daar.

1 december 2019 om 15:05

Dat had hij moeten zien.

1 december 2019 om 15:23

Zeker.

1 december 2019 om 15:06

Hoe Lacazette hem er vervolgens niet in krijgt is punt 2.

1 december 2019 om 15:24

Ja, raakt hem verkeerd. Kan gebeuren, maar een betere speler heeft dat soort momenten niet zo vaak.

1 december 2019 om 15:05

Er wordt weer gevoetbald op de helft van de tegenstander. Tranen in m'n ogen.

1 december 2019 om 15:07

Hoop dat Ljungberg t op de rit krijgt. Grote voordeel is dat hij lange tijd onder WENGER heeft gewerkt dus weet hoe t moet! COYG

1 december 2019 om 15:10

Mustafi is wel een hele goede aanvallende kopper

1 december 2019 om 15:11

Eerste 10 minuten zijn veelbelovend. Het lijkt weer op voetbal.

1 december 2019 om 15:13

We zien een hele gretige Arsenal de eerste 15 minuten

1 december 2019 om 15:22

Wat een kut goal maar wat krijgt pukki ook een ruimte..

1 december 2019 om 15:22

Jaaaaaaaa pukki!!!!!!

1 december 2019 om 15:22

Lekker gedaan Willock

1 december 2019 om 15:22

Typisch dat de bal er via Mustafi ingaat.

1 december 2019 om 15:23

Niet zijn schuld

1 december 2019 om 15:25

Dat de bal van richting wordt veranderd niet nee, maar Pukki krijgt zoveel tijd en ruimte om uit te halen.

1 december 2019 om 15:22

Ahhahahaha same old arsenal. Hoe kan je nou zo verdedigen

1 december 2019 om 15:22

Natuurlijk moet het via Mustafi van richting worden veranderd.

1 december 2019 om 15:24

Slappe hap weer van Auba om zo balverlies te lijden en terug te sjokken..

1 december 2019 om 15:24

Jesus, dat is een partijtje dom van die Zimmermann zeg haha. Dank je wel.

1 december 2019 om 15:25

Veroorzaak door Mustafi 😉

1 december 2019 om 15:25

En nu dan? LjungbergOut?! Lees mijn reactie in het artikel over de pesterijen jegens Emery. Thank me later.

1 december 2019 om 15:27

Wauw wat een serieuze reactie weer. Als jij niet begrijpt dat emery ontslagen hoorde te worden kun je beter stoppen met voetbal kijken.

1 december 2019 om 15:59

😂

1 december 2019 om 15:25

Terechte penalty.

1 december 2019 om 15:25

Hoe achterlijk kun je zijn zeg!!!

1 december 2019 om 15:26

Wat doet die verdediger daar ook met die hand? Dan kan je verwachten dat je een penal tegen krijgt

1 december 2019 om 15:26

held krul

1 december 2019 om 15:27

Je staat voor, en dan veroorzaak je zo’n domme penalty, gadverdamme, blij dat Krul hem heeft!

1 december 2019 om 15:27

En bedankt auba.

1 december 2019 om 15:27

Wat vind ik die Krul toch een heerlijke keeper! Wat een galbak haha!

1 december 2019 om 15:27

Kan Aubameyang even nooit meer een penalty nemen? Continu slap inschieten. Heeft stom geluk dat die penalty nu overgenomen kan worden.

1 december 2019 om 15:28

Lacazette doet dat beter🤔

1 december 2019 om 15:31

Weten we niet, maar ik heb wel oprecht meer vertrouwen in Lacazette als penaltynemer dan Aubameyang, dat dan weer wel.

1 december 2019 om 15:37

Haha, heeft niks met die andere discussie te maken hoor maar volgensmij is lacazette er wel beter in. Auba schiet hem altijd zo nonchalant in net zoals bij spurs uit. De 2de penalty van net schiet die er dan gewoon prima in.

1 december 2019 om 15:46

Dat nonchalante heb ik inderdaad een hekel aan. Tottenham, maar ook Man. U in de eerst volgende wedstrijd. Vandaag twee keer eigenlijk, want als Krul de goede hoek kiest, is dat ook een makkelijke save. Niet geschikt voor penalties, die Aubameyang.

1 december 2019 om 15:27

Kijken of Krul hem weer pakt..

1 december 2019 om 15:27

Auba mist ook regelmatig penals, zet laca er dan achter. Wat matig ingeschoten ook

1 december 2019 om 15:28

Zwaar onterecht dat ie over moet, heel goedkoop dit.

1 december 2019 om 15:29

Haha wat? Dit is echt volledig terecht natuurlijk. Blijf gewoon achter de lijn staan als de penal nog niet genomen is. Hoe dom zijn die Norwich spelers? Je weet toch dat VAR dit terug gaat draaien?

1 december 2019 om 15:30

Zo heeft verthongen vorig seizoen een bal van de lijn gehaald tegen Arsenal omdat hij veel te vroeg ingelopen had. Er wordt bijna nooit opgelet maar wel goed dat het nu wel gebeurd

1 december 2019 om 15:31

Hoezo onterecht? Regels zij regels, voet was van de lijn. Dat jij het jammer vindt maak het niet meteen onterecht.

1 december 2019 om 15:32

Hij stond gewoon nog met zn hak op de lijn..

1 december 2019 om 15:33

Er waren spelers die te vroeg in het strafschop gebied liepen.

1 december 2019 om 15:29

VAR zit een keer mee en dit keer wel goed afgemaakt

1 december 2019 om 15:30

Weet je zeker dat je zo stoer wilt doen nadat je eerst een penalty mist en vanwege een kloteregel een herkansing krijgt? Een hoop walgelijke gasten met misplaatste arrogantie bij Arsenal zeg en Aubameyang is dan een gepaste aanvoerder, zullen we dan maar zeggen.

1 december 2019 om 15:39

Het is toch echt verschrikkelijk dat deze mensen voor Arsenal mogen spelen? Man ik weet dat het geen FIFA spelletje is of OSM maar ik had toch graag veruit de hele selectie opgeschoond in de komende zomer. He-le-maal opnieuw beginnen met een nieuwe coach en selectie.

1 december 2019 om 15:47

Moet ook gebeuren. Selectie is verrot.

1 december 2019 om 15:30

Wat een acties allemaal van Krul, ook wel ironisch om te zien.

1 december 2019 om 15:30

hoezo grijpt de var nu wel in? Tegen United mocht Krul dit ongetraft 2x doen

1 december 2019 om 15:31

Goed om te zien dat de VAR eindelijk eens leert van z'n fouten toch? Zuur voor United natuurlijk, maar in het vervolg grijpen ze gewoon in hopelijk.

1 december 2019 om 16:12

dat is waar

1 december 2019 om 15:30

In 2e instantie goed geschoten

1 december 2019 om 15:31

Haha mooi Auba. Lekker die salto en handjes achter de oren. Krul heeft geluk dat hij zijn tweede geel niet krijgt hier.

1 december 2019 om 15:37

Verpest die Xhaka even een gouden kans zeg.

1 december 2019 om 16:03

Voorkomt die Xhaka even een gouden kans voor Norwich zeg.

1 december 2019 om 16:10

Ben je weer terug op de Xhaka-toer nu Emery weg is of?

1 december 2019 om 15:45

Ik vind die guendouzi ook niet veel goeds hoor. Kan aan mij liggen hoor maar waar is die eigenlijk nou echt goed in? Verdedigend niet fantastisch, passing is redelijk maar ook niet meer dan dat.

1 december 2019 om 15:46

Hoezo is dit geen rood??

1 december 2019 om 15:47

Xhaka is weer is veel te laat.

1 december 2019 om 15:48

cantwell !!!!! Wat heerlijk

1 december 2019 om 15:48

Had rood mogen zijn. Overigens staat Arsenal vreselijk opgesteld, maar wat wil je met Mustafi en Luiz achterin en Chambers op RB. Die gaan dan lopen waar ze niet moeten lopen.

1 december 2019 om 15:48

Wat is dit weer slecht verdedigd, middenveld is veel te laat. Wanneer krijgt torreira weer een kans. Je bent verdedigend zoveel sterker met hem erbij ipv guendouzi of xhaka

1 december 2019 om 15:51

Is net als bij de 1-0 voornamelijk Chambers zijn fout, staat continu veel te hoog op het veld waardoor de Norwich spelers de hele rechterflank kunnen bestrijken. Daarnaast is hij ook zo vreselijk langzaam, dus kan hij het niet meer dichtlopen.

1 december 2019 om 15:49

Verdediging van Arsenal blijft maar problematisch. Nu ook weer gaat het zo gemakkelijk.

1 december 2019 om 15:49

Degelijk verdedigd weer bij Arsenal...wat maakt die trainerswissel nou uit?moeten zwaar investeren in verdedigers!

1 december 2019 om 16:00

Volgend jaar heeft Arsenal met Saliba al een heel goede verdediger staan. Ze zouden ook gebruik moeten van de onrust bij Napoli en proberen Koulibaly te strikken. Met Bellerín, Saliba, Koulibaly & Tierney staat het al een stuk sterker.

1 december 2019 om 16:06

Freddie had er natuurlijk voor moeten zorgen dat Arsenal na 2dgn leiding weer als The invincibles zou spelen...

1 december 2019 om 15:50

Wat heeft die vlag hem aangedaan

1 december 2019 om 15:50

Ondanks dat ze achter staan is dit toch een stuk fijner om naar te kijken dan naar het spelbeeld van emery

1 december 2019 om 15:52

Arsenal speelt redelijk, niet meer dan dat. Auba Ozil en Laca zijn veel te weinig aanwezig en verdienen nauwelijks een voldoende. Geen Torreira, wel Xhaka :/. Chambers is niet goed genoeg als centrale verdediger, laat staan als RB. Onze centrale verdedigers zijn een grote grap natuurlijk en kunnen niet overpakken of naar voren verdedigen.

1 december 2019 om 15:53

Lacazette doet ook weer wat hij bijna altijd doet in een uitwedstrijd, namelijk precies niks.

1 december 2019 om 15:55

Niet alleen lacazette hoor. Ook auba en ozil zijn nergens. Misschien Pepe er maar in.

1 december 2019 om 15:57

Auba is een spits die noodgedwongen op rechtsbuiten staat en waar nog enige dreiging van af komt. Wel eens met dat Ozil ook nauwelijks wat toevoegt deze wedstrijd. Pepe voor Lacazette en dan Auba in de spits met Willock(?) op rechtsbuiten is al een stuk beter.

1 december 2019 om 16:06

Dat is dus het probleem. Je kunt wel 433 spelen met auba in de spits en Pepe op de flank alleen wie op de andere flank? Martinelli is ook een spits en Nelson is (nog) niet goed genoeg.

1 december 2019 om 15:56

Haha ja. Ik ben over het algemeen fan van hem, want hij heeft gogme. Maar vandaag doet hij gewoon niet mee.

1 december 2019 om 15:59

Buiten een paar worstelpartijtjes op het middenveld is het weinig inderdaad. Hij kan wel goed voetballen, maar alleen als het lekker loopt, hij neemt het team niet op sleeptouw.

1 december 2019 om 15:53

Verdediging wordt toch nooit goed dus daar ga ik het niet over hebben.. Ik zou Willock eruit doen want die is toch nutteloos en pépé erin brengen. Het liefst ook Martinelli/Saka voor Lacazette

1 december 2019 om 16:03

Saka mogen ze lekker op de bank laten. Die voegt toch totaal niks toe.

1 december 2019 om 16:06

Meer dan Willock in ieder geval. Daarnaast zie je dat hij duidelijk talent heeft.

1 december 2019 om 15:56

Pepe en Martinelli gelijk erin gooien voor Guendouzi/Xhaka en Lacazette aub. Terug naar 4-3-3 en een systeem waar de uberzwakke Chambers niet aan zijn lot wordt overgelaten aub.

1 december 2019 om 15:59

Indd verdedigen kunnen ze niet dus dan maar aanvallender spelen. Norwich kan er namelijk ook niet zoveel van eigenlijk

1 december 2019 om 16:03

Snap niet wat er zo moeilijk is aan een keuze maken tussen Auba en Laca. In de historie is het wel vaker voorgekomen dat een goede speler moest banken voor een nog betere speler. En eerlijk is eerlijk, zoveel heeft Lacazette nog niet gepresteerd in dat rode shirt, vandaag is hij ook met zijn hoofd bij t avondeten.

1 december 2019 om 16:06

Ach het is toch comedy capers waar we naar zitten te kijken soms, ik ben niet zo van het zelfmedelijden maar na al die jaren 😂

1 december 2019 om 16:05

Speelt willock wel vandaag? Kan je beter Pépé erin zetten

1 december 2019 om 16:08

Lijkt net alsof Emery nog op de bank zit

1 december 2019 om 16:11

Haha in 3 dagen kan Freddie ook nog niet zoveel doen. Nu lijkt er in ieder geval wel de intentie te zijn om aan te vallen.

1 december 2019 om 16:12

Heb het meer over de motivatie van de spelers.

1 december 2019 om 16:11

100% penalty.

1 december 2019 om 16:11

Arm was niet langs lichaam en blokkeert een voorzet. Altijd weer die waardeloze Var. Duidelijker krijg je ze niet.

1 december 2019 om 16:12

Dit is er toch ook één?

1 december 2019 om 16:14

Duidelijker krijg ze je niet, Var kijkt niet eens.

1 december 2019 om 16:13

Is ook gewoon geel? Wat een takke scheids.

1 december 2019 om 16:16

Waar was je in de 1ste helft? Je was toen niet te bekennen🤔

1 december 2019 om 16:18

Was niet thuis!

1 december 2019 om 16:19

Misschien net thuis en niet kunnen kijken.

1 december 2019 om 16:14

Hoe is dit geen penalty, ookal is het ongelukkig hij blokkeert gewoon een voorzet?

1 december 2019 om 16:15

Ik vind Guendouzi echt veel potentie hebben, en dat het vandaag niet aan hem ligt is duidelijk. Maar wat voegt hij eigenlijk toe? Xhaka en Guendouzi zijn qua type spelers precies hetzelfde.

1 december 2019 om 16:19

Mee eens, zelfs Willock is bijna eenzelfde soort speler.

1 december 2019 om 16:15

Aubameyang speelt een beetje als een Theo Walcott met een koprol.

1 december 2019 om 16:16

Prima, heeft geholpen

1 december 2019 om 16:18

Niet echt, dit is een goal omdat hij goed gepositioneerd staat in de 16 meter. Wat hij niet vaak kan doen als hij continh op rechtsbuiten staat.

1 december 2019 om 16:15

Auba 2-2, heerlijk

1 december 2019 om 16:16

Hoppa

1 december 2019 om 16:16

Maar wat verwacht je als coach zijnde als je maar 2 scorende spelers opstelt. Heel dit middenveld kan geen wedstrijden bepalen. Kijk eens hoe het bij andere clubs eraan toe gaat.

1 december 2019 om 16:16

Wedden dat de VAR hem afkeurt omdat Norwich een extra bal in het veld gooit.... Edit: Toch niet, toch Norwich hard straffen voor poging tot spelbederf.

1 december 2019 om 16:17

Nee

1 december 2019 om 16:16

2-2 Auba

1 december 2019 om 16:17

Er gooit iemand gewoon een bal in het veld precies wanneer de goal valt.

1 december 2019 om 16:17

Poging om een aanval te verpesten, sommige scheidsrechters fluiten dit af.

1 december 2019 om 16:22

Zou wel heel erg zijn als de scheids dat doet.

1 december 2019 om 16:17

Sorry dat ik het zeg maar voor al die waardering die Lacazette altijd krijgt mag hij ook eens in uitwedstrijden presteren. Het is altijd Aubameyang die het doet, als hij niet scoort moeten we maar hopen dat een verdediger scoort en anders hebben we pech.

1 december 2019 om 16:19

Eens

1 december 2019 om 16:18

Lenooooo, MVP van het seizoen.

1 december 2019 om 16:18

Leno wat een redding!

1 december 2019 om 16:18

Xhaka weer met dom balverlies.. Tijd voor Torreira

1 december 2019 om 16:18

Dit is dus precies waarom Xhaka niet opgesteld moet worden, hij maakt zulke domme beslissingen.

1 december 2019 om 16:18

Arsenal en verdedigen....

1 december 2019 om 16:19

Wereldredding van Leno

1 december 2019 om 16:19

Xhaka en Guendouzi echt middelmatig

1 december 2019 om 16:19

Xhaka is weer eens bezig.

1 december 2019 om 16:20

Özil heeft het fysiek van een kind van 13

1 december 2019 om 16:20

We gaan dit verliezen.

1 december 2019 om 16:21

Ljungberg moet nu ingrijpen. Torreira voor Xhaka, Pepe voor Özil.

1 december 2019 om 16:21

Altijd als Arsenal scoort dan zakken ze terug en hangt er een tegengoal in de lucht

1 december 2019 om 16:21

Jesus, Mustafi is rampzalig.

1 december 2019 om 16:22

Wissel Guendouzi nou eens voor Torreira joh

1 december 2019 om 16:22

Leno is underrated.

1 december 2019 om 16:22

Hoezo wordt guendouzi uitgefloten door de Norwich supporters?

1 december 2019 om 16:24

Niet teveel verwachten van supporters die ballen het veld in gooien.

1 december 2019 om 16:23

Wissel Willock nou

1 december 2019 om 16:23

Geen idee waarom Willock zoveel krediet heeft binnen de club.

1 december 2019 om 16:25

Blessure van Willock is een blessing in disguise, laat echt niks zien.

1 december 2019 om 16:25

Waarom grijpt Ljungberg niet in? Is het tijd voor. Snap dat niet zo goed, altijd dat lange wachten.

1 december 2019 om 16:27

Alles geleerd van Wenger, hij denkt dat je pas mag wisselen na de 70ste minuut.

1 december 2019 om 16:26

Niet dat ik Xhaka goed vind spelen, maar hij werkt wel weer wat harder.

1 december 2019 om 16:26

Ik snap dat Freddie nog niet veel tijd heeft gehad maar kom op, doe Pépé er nou is in.

1 december 2019 om 16:30

Hoeft van mij ook niet meer tijd te krijgen op deze manier. Juist nu moet hij zijn stempel drukken.

1 december 2019 om 16:28

Geen goede eerste generale voor Ljungberg. Had allang moeten wisselen. Nu heeft Norwich de bovenhand.

1 december 2019 om 16:29

Om vervolgens zo waardeloos te wisselen. Nu heb je Torreira als aanvallende middenvelder. Ljungberg lijkt direct niet geschikt als coach. Teveel bij Emery gekeken.

1 december 2019 om 16:33

Heel teleurstellend inderdaad. Was een goed moment om Pepe of Martinelli erin te brengen.

1 december 2019 om 16:28

Indien Ljungberg Willock eruit haalt voor Torreira mag hij ook per direct weg. Torreira kan niet aanvallend spelen.

1 december 2019 om 16:29

Mustafi wordt telkens in de wind gezet door Pukki alsof hij Mbappe is , niet serieus.

1 december 2019 om 16:29

Er mag wel wat eerder gewisseld worden, Pepe erbij graag

1 december 2019 om 16:29

Er mag wel wat eerder gewisseld worden, Pepe erbij graag

1 december 2019 om 16:30

Nu al klaar met Freddy, basiself maf, wisselbeleid maf.

1 december 2019 om 16:31

Heel de Arsenal verdediging mag Leno bedanken, weer red hij het weer

1 december 2019 om 16:31

Hoe is dat geen geel? Counter afstoppen. Weer zo'n amateurscheidsrechter van de plaatselijk F.c. gevraagd.

1 december 2019 om 16:32

Torreira achter de spitsen, walgelijk, walgelijk.

1 december 2019 om 16:33

Ik ben nooit vergeten hoe dom Mustafi is. Zijn prestatie vandaag is geen verrassing voor mij.

1 december 2019 om 16:34

Tijdrekken van Norwich, heerlijk, wordt ook nooit bestraft.

1 december 2019 om 16:34

Zelfs tegen de slechtste ploeg van de Premier League is het weer niks.

1 december 2019 om 16:34

Waarom Saka brengen in plaats van Pepe?

1 december 2019 om 16:34

Ljungberg mag je per direct weer ontslaan. Saka? Wat een kansloze interim hebben we, hahaha. Waardeloze club, echt. Hele bestuur moet je schoonvegen.

1 december 2019 om 16:58

Waar praat jij over man, echt, om nu al zo te oordelen. Sinds lange tijd weer een ploeg gezien die met de juiste instelling op t veld staat. Mooie pot om naar te kijken, sinds een hele lange tijd.

1 december 2019 om 16:35

Bepaalt iemand hogerop de basiself en de wissels ofzo? Dit zijn exact de wissels die Wenger en Emery ook deden.

1 december 2019 om 16:37

Of Ljungberg is net zo waardeloos als Emery en daarmee mede schuldig. Een assistent coach heeft ook invloed op het beleid van een coach.

1 december 2019 om 16:35

Saka erin? Die jongen heeft 1 el wedstrijd leuk gespeeld en daarna niks laten zien. Zet dan martinelli of Pepe die daadwerkelijk dreiging brengen erin en laat saka nog even wachten en invallen bij niet belangrijke wedstrijden

1 december 2019 om 16:36

Hoe is dit nou weer mogelijk. Saka ipv Pépé????? wat mij betreft mag ljungberg ook weer meteen vertrekken.

1 december 2019 om 16:37

Nou nou rustig aan, jeetje

1 december 2019 om 16:38

Hoezo? Dit is zijn moment om aan te tonen dat hij beter is dan Emery, om vervolgens dezelfde wissels toe te passen.

1 december 2019 om 16:41

Het is altijd weer hetzelfde verhaaltje. Torreira als cam, saka die nog nooit gepresteerd heeft, xhaka en mustafi die weer lopen te stuntelen en tsja willock was hij er wel vandaag?

1 december 2019 om 16:42

Hij is er sinds vrijdag... Geef hem tenminste even de kans. Veel spelers waren ook niet fit genoeg zoals tierney, bellerin en holding. Tuurlijk had ik ook Pepe gekozen maar ja.

1 december 2019 om 16:36

Nu al een hekel aan de Zweed.

1 december 2019 om 16:37

Doe eens normaal

1 december 2019 om 16:38

Reageer inhoudelijk of reageer niet.

1 december 2019 om 16:39

Waarom heb je nu al hekel aan hem?

1 december 2019 om 16:40

Scroll even omhoog, staat het al vier keer.

1 december 2019 om 16:40

We hadden 1e helft al meer touches in 16 van Norwich dan heel wedstrijd tegen Southampton....

1 december 2019 om 16:41

En toch staat het 2-2 en heeft Norwich de betere kansen, je speelt tegen een van de slechtste teams van de PL.

1 december 2019 om 16:37

Wat is het telkens weer met het wandelen van het veld terwijl je niet eens voorstaat?

1 december 2019 om 16:39

Zegt genoeg over de mentaliteit van deze groep.

1 december 2019 om 16:40

Kut mentaliteit. Arrogantie om niets.

1 december 2019 om 16:39

Pepe begon niet sterk, maar de club verpest hem nu ook.

1 december 2019 om 16:41

Jouw azijngezeik verpest de club ook

1 december 2019 om 16:42

Betwijfel dat het veel impact heeft wat hij zegt op voetbalzone.nl.

1 december 2019 om 16:42

Mwah, heeft weinig impact op de club zelf.

1 december 2019 om 16:42

Ik vond hem heel erg veel brengen met zijn dribbels en acties. Hij is alleen ongelukkig in de afronding tot nu toe

1 december 2019 om 16:43

Dat ook zeker hoor, ik vind zijn balbehandeling soms echt geniaal.

1 december 2019 om 16:41

Freddie heeft te lang in de keuken van Emery gestaan. Wat een dramatische opstelling en ingrepen tijdens de wedstrijd.

1 december 2019 om 16:42

Exact, mocht hij een sprankje hoop hebben om lang aan te blijven is dat nu wel weg. Bestuur zal dit ook wel zien.

1 december 2019 om 16:44

Word jij ook ontslagen op je 1e werkdag? Ooit gehoord van kans krijgen om leren van je fouten?

1 december 2019 om 16:46

Wat naïef. Hij doet exact hetzelfde wat Emery doet, dat getuigd letterlijk direct van zijn spelopvatting. Als zijn wissels en opstelling nou goed was.

1 december 2019 om 16:49

3 spelers waren niet fit genoeg om te starten dan moet je dus wel je opstelling aanpassen. Het spel was ook vooral in de eerste helft al beter dan onder emery.

1 december 2019 om 16:51

Ja, maar waarom Willock en Mustafi? Niet nodig.

1 december 2019 om 16:52

Nee jij bent niet naïef met dat constante geklaag echt 0 positivisme.

1 december 2019 om 16:53

Sinds wanneer is naïviteit gekoppeld aan een gebrek aan positivisme? Even googlen vriend.

1 december 2019 om 16:54

Mustafi omdat holding misschien niet fit genoeg is? Wie wou je ipv van willock? Saka heb je die heeft nog minder gepresteerd, martinelli is een spits, Pepe had ik zelf liever gezien maar als je geen Pepe kiest dan kun je het beste willock kiezen.

1 december 2019 om 16:41

Dus gaan we Pepe of Martinelli nog zien.

1 december 2019 om 16:44

Minuut 92 komt Martinelli!

1 december 2019 om 16:42

We hebben wel gewoon al 7 schoten op doel en 11 corners!!

1 december 2019 om 16:45

Als de ref nu een penal geeft mogen ze van mij het VAR systeem afschaffen.

1 december 2019 om 16:45

Staat Tierney er niet in omdat Freddie anders in de war raakte met de scheids Tierney?

1 december 2019 om 16:45

Was het niet Semcro die zei dat het niet uitmaakt of Arsenal wint/verliest? Iedereen zeikt nu al, geef die man wat tijd hij zit er net. Wel kut dat hij het jaar af moet sluiten met zo'n moeilijk schema maar goed de wonderen zijn de wereld nog niet uit.

1 december 2019 om 16:47

Wat tijd slaat nergens op. Als Ljungberg nou probeerde vanuit eigen visie te spelen, enfin. Maar de basisopstelling is gewoon 100% Emery en zijn wissels ook.

1 december 2019 om 16:51

Ah ja logisch, net een week. Iedereen is volledig fit. Wedstrijd ritme is bij iedereen goed en de nieuwe tactiek hebben we binnen 2 dagen erin geslepen. Ja klopt klinkt logisch eruit ermee die Ljungberg kan er niks van die man.

1 december 2019 om 16:52

Ik begrijp dat jullie Pepe willen, maar wij zien de trainingen niet. Als Pepe totaal niks brengt op de trainingen, of dat andere spelers beter trainen dan Pepe waarom hem opstellen dan? Het is niet dat hij zoveel deed in de wedstrijden die hij heeft gespeeld, Virgil voorbij dribbelen, wauw moet die voor dat in de basis staan? Hij brengt vrij weinig bij, hij is een gevaarlijke speler, maar het komt er gewoon niet uit.

1 december 2019 om 16:53

Wederom - leer lezen. Het gaat niet om de tactische benadering, maar om o.a. de wissels en opstelling. Torreira boven Xhaka, gewoon Pepe erin zetten, etc. Dat kan makkelijk. Daarnaast de wissels: Saka erin zetten... Torreira voor de aanvallende middenvelder. Vervolgens last second nog even Martinelli erin terwijl je al niks meer kan doen. Deze was voor Psv/arsenal.

1 december 2019 om 16:54

@jeonee, maar hij laat op het veld meer zien dan bijvoorbeeld Saka, Lacazette en Willock momenteel. Heeft een goede trap in de benen maar nog wat pech. Alleen Auba en Martinelli brengen meer.

1 december 2019 om 16:48

Dankjewel Jeo, iemand met verstand nog

1 december 2019 om 16:50

Als iemand tijd geven gelijk staat aan alles negeren omdat het dag 1 is, dan gaat niemand je tijd geven inderdaad. Logische dingen waar jij je altijd druk om maakt, vooral als het gaat om hoe Arsenal-fans reageren op dingen.

1 december 2019 om 16:46

Jemig wat laat Kolasinac zich gaan, zometeen krijg hij geel.

1 december 2019 om 16:47

Had het slotoffensief dan toch de andere kant op verwacht als ik eerlijk ben..

1 december 2019 om 16:48

Niet mogelijk als je zo wisselt. Saka kan niks forceren en Torreira is je aanvallende middenvelder.

1 december 2019 om 16:50

Torreira is helemaal niet je aanvallende middenvelder. Haal er geen onzin bij.

1 december 2019 om 16:51

Nee, inmiddels is die er niet eens meer, daardoor geen aansluiting met de aanval.

1 december 2019 om 16:54

Saka brengen in plaats van Pepe was inderdaad wel een waanzinning slechte wissel. Die jongen is nog lang niet klaar voor het eerste.

1 december 2019 om 16:47

Trots op de jongens, een punt gepakt tegen Norwich. Trots.

1 december 2019 om 16:47

Echt aan het genieten van Norwich alweer

1 december 2019 om 16:49

Arsenal laat ze zo goed lijken. Arsenal kan dat bij elke ploeg doen.

1 december 2019 om 16:48

Martinelli mag nog 1 minuut meedoen in een wedstrijd waarin me niet voorstaan maar moeten winnen...

1 december 2019 om 16:48

Norwich wil de 3 punten meer dan Arsenal. Triest dit.

1 december 2019 om 16:48

Ja, Özil eruit halen is een goede keuze. Martinelli had allang gebracht moeten worden, maar dan voor een van die twee "spitsen" voorin.

1 december 2019 om 16:48

Norwich verdient ook eerder een overwinning dan Arsenal.

1 december 2019 om 16:49

Zonder Leno waren we #16. Wat een held.

1 december 2019 om 16:49

Man of the match: Bernd Leno

1 december 2019 om 16:50

Idd

1 december 2019 om 16:56

Zonder hem hadden ze denk ik verloren.

1 december 2019 om 16:50

Aan Leno ligt het iig niet, wat een held

1 december 2019 om 16:50

City had verloren van Norwich. Dus we mogen hier gewoon trots op zijn mannen.

1 december 2019 om 16:50

Belangrijke onderschepping torreira!

1 december 2019 om 16:50

Dat ontslag van Emery heeft geholpen. Mijn hemel wat een gatenkaas nog steeds achterin.

1 december 2019 om 16:52

Das nog niet eens het ergst. Ergste is steeds niet ingrijpen. Zoals bij beide goals van Norwich

1 december 2019 om 16:59

Je kunt ook een veel beter verdediging neerzetten met bellerin en tierney op de backs en holding erin maar geen idee of die wel 100% fit waren vandaag

1 december 2019 om 16:50

Bah.

1 december 2019 om 16:51

Saka is echt zo'n domme speler. Doet me denken aan Ryan Babel een lange tijd terug in het Nederlandse elftal. Non-stop blind proberen er langs te rennen. Leno weer katachtig.

1 december 2019 om 16:51

Hahaha sommige verdedigers van Arsenal kan je echt opgeven voor comedy capers. Echt om je dood voor te schamen zo slecht

1 december 2019 om 16:54

Weer niet verloren! We komen er wel!

De wedstrijd is afgelopen. Het is niet meer mogelijk om te reageren.

Wedstrijdverslag

Arsenal kan ook niet winnen in eerste duel na ontslag van Emery
Arsenal heeft zondag in de Premier League genoegen moeten nemen met een punt. Het team van interim-coach Fredrik Ljungberg kwam op bezoek bij laagvlieger Norwich City niet verder dan een puntendeling: 2-2. Lees verder

160 fans
Aanvaller, 31 jaar
X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren