1
1
Deze wedstrijd is gespeeld.
Status: Deze wedstrijd is gespeeld.
Competitie: Premier League
Datum: Zaterdag 2 november 2019
Tijd: 16:00 uur
Scheidsrechter: M. Oliver
Stadion: Emirates Stadium (London)
Toeschouwers: 60383
Competitie:Premier League
Datum:Zaterdag 2 november 2019, 16:00 uur
Stadion:Emirates Stadium (London)
30291746060
R. Saïss212879
6
Diogo Jota374031
6
Pedro Neto477582
6
0 stemmen
Opstellingen en wedstrijdverloop
Live meepraten
Leden op Voetbalzone kunnen tijdens de wedstrijd live meepraten.
2 november 2019 om 15:03

Het lijkt op een 4312 met Ozil achter Lacazette en Aubameyang. Achter Ozil Ceballos, Guendouzi en Torreira. Heel veel creativiteit op het veld dus. Bellerin en Holding leken nog altijd niet 100 procent tegen Liverpool deze week, dus terecht nog altijd op de bank. Had eigenlijk liever 4231 gezien, maar met Pepe op het veld dan wel. Tierney ook met zijn tweede Premier League start. Leuke opstelling, mindere formatie. Zeker met Chambers als rechtsback en geen enkele natuurlijke flankspeler op het veld gaat het niet altijd gemakkelijk worden om kansen te creã£â«ren. Zelfs met ons middenveld vandaag. Maar bon, ik gok op 2-1 voor Arsenal.

2 november 2019 om 15:04

Dan eindelijk Ozil (en ook Tierney!), maar dan speelt pepe weer niet

2 november 2019 om 15:08

En ook Bellerin niet. Dan zou de opstelling perfect zijn met wat ze hebben, vind ik

2 november 2019 om 15:17

Klopt, en holding er nog bij dan

2 november 2019 om 15:21

Liever rustig aan doen met Bellerin, maar inderdaad als hij weer volledig fit is.

2 november 2019 om 15:15

En waar is Pepe? En jammer dat holding en bellerin nog steeds niet spelen.

2 november 2019 om 15:18

Dan speelt Özil, dan speelt Pepe niet. Dat is juist de magische combinatie. Emery is veel te behoudend terwijl het defensief ook waardeloos is.

2 november 2019 om 15:18

Ik ga goed zitten voor deze wedstrijd, de return van Ozil in de Premier League is wel het kijken waard. Inderdaad zeer jammer dat Pepe niet speelt, denk dat hij in Ozil een goede kompaan zou hebben gehad.

2 november 2019 om 15:19

Ik zou Arsenal nog wel eens in een 3/5/2 willen zien spelen. Al volgend seizoen met Saliba en misschien nog een cv erbij . Ze hebben er absoluut de winkbacks,middenvelders en snelle aavallers voor.leno Tierney; Saliba;holding;aankoop;bellerin een blok met guengouzi en torreira voor de verdediging en pepe er voor. en dan laca en auba in de spits.

2 november 2019 om 15:25

Stomme opstelling. Özil speelt, maar het is of in een twee-spitsen systeem, waardoor Özil geen gebruik kan maken van de flanken, want Chambers en Tierney gaan niet tig keer op en meer met weinig bescherming. Of ze doen dat wel en we krijgen er minimaal 3 binnen, kan ook.Of je speelt alsnog 4-3-3, maar dan met Özil op de flank. Of Ceballos op de flank. Maar dat moet dan op links zijn, want op rechts zou nog dommer zijn, maar Aubameyang op rechts is ook weer dom.Pepe moet een blessure hebben. Want hij speelde alles toen het slecht ging en nu pas begint het eindelijk wat te worden en opeens is hij wel bankspeler.Je moet gewoon Özil op 10 gooien, Pepe op rechts, Saka of Ceballos op links, Aubameyang centraal en Lacazette op de bank. Heel onze aanval slaat nu nergens op qua balans omdat hij per se moet spelen en nu moet je zoals altijd hopen op klasseflitsen om een resultaat te pakken. Vooralsnog slecht teruggekomen van zijn blessure ook.Het geeft ook aan hoe inconsequent Arsenal is. Dat gedoe met Xhaka zijn ze besluiteloos in, je praat stoer in de media hoe Özil buiten de selectie wordt gelaten vanwege een beslissing unaniem genomen als voetbalclub en vervolgens start hij twee keer in een week en Pepe uit vorm start altijd, Pepe met wat vorm is bank. Valt geen peil op te trekken aan de beslissingen bij deze voetbalclub en helemaal niet bij de opstellingen van Emery. In anderhalf jaar nooit een goede basisopstelling gezien.

2 november 2019 om 15:34

Het is juist stom om laca op de bank te zetten. Hij is zo belangrijk voor het spel voorin. Auba kan niet voetballen alleen doelpunten maken. Daarom moet je laca er naast zetten en geen van beiden op de bank of de flank.

2 november 2019 om 15:38

Aubameyang kan makkelijk alleen voorin spelen, waar heb je het over lol, heb je heel zijn carrière gemist?Maar jouw voorstel betekent dus dat we alleen 4-4-2 kunnen spelen. Leg me maar uit hoe dat Özil gaat helpen.

2 november 2019 om 15:45

Ik zeg niet dat die niet alleen kan spelen. Ik zeg dat hij voetballend niks toevoegt en laca juist heel veel. Je kunt ozil gewoon een vrije rol op het middenveld geven?

2 november 2019 om 16:15

Vrije rol in dit systeem betekent dat Ozil heel erg moet zoeken naar ruimtes en spelers die beschikbaar zijn, wat lastiger wordt gemaakt vanwege de ruimtes, die al klein zijn, maar nu nog kleiner worden omdat alles door het midden gaat. Het betekent niet dat Ozil niet kan produceren in deze omstandigheden, je maakt het echter onnodig moeilijker voor hem. 4-3-3 met flankspelers hoort vanzelfsprekend te zijn.lacazette voegt voetballend minder toe dan je zou denken, Aubameyang meer. Maar dan nog, het maakt niet uit. Dat heb je niet nodig voor de spitspositie, tenzij je Liverpool bent en dat is een uniek systeem met een unieke speler. Je moet gewoon zo doelgericht mogelijk zijn en dat haal je weg van Aubameyang in dit systeem.

2 november 2019 om 16:25

Totaal niet, heb je de wedstrijden gemist tegen valencia? Die 2 vonden elkaar blindelings en speelden ‘samen’ valencia helemaal weg. Auba voegt voetballend echt niet meer dan laca. Indien je 442 speelt heb je Pepe nog aan de andere kant en je zou tierney veel op kunnen laten stomen en bellerin heb je ook aan de andere kant. Genoeg spelers aan de zijkanten.

2 november 2019 om 16:32

Heb je ook al die wedstrijden gezien in de Premier League aan het eind van vorig seizoen waar we niet wonnen? Of de vele uitwedstrijden waarin het niet lukte? Heb ook nooit gezegd dat Aubameyang meer voetballend toevoegt, heb gezegd dat hij meer toevoegt dan je zou denken.en dat voorstel van 4-4-2 met ook nog een Pepe in de basis zou wonderen doen voor onze al zwakke verdediging met een middenveld dat dan volledig zou worden overlopen. Wie wil je dan op het middenveld zetten? Ozil en Guendouzi? Overigens hebben we nu de mogelijkheid om zo te spelen en dat doen we niet.

2 november 2019 om 16:41

Jij denkt ook echt dat we die wedstrijden verloren door hun? Dat komt door de zwakke verdediging. Als je een goed centrale duo hebt en een goed verdedigend blok hebt op het middenveld kun je het je veroorloven om met ozil en Pepe te spelen. Jij denkt dat je met 4 middenvelders speelt waarvan 3 verdergingen en 1 aanvallen? Dat werkt al helemaal niet.

2 november 2019 om 16:55

Heb ik gezegd dat we verloren vanwege hun. Ik zeg dat het vaak genoeg niet heeft gewerkt. Lezen man. En waar heb ik 4 middenvelders genoemd? Nooit genoemd. Ik praat over 4-3-3. Dat zijn dus drie middenvelders. Geen idee waar jij op doelt met "4 middenvelders, waarvan 3 verdedigen en 1 aanvalt".

2 november 2019 om 17:26

Dus omdat de verdediging slecht is, werkt de klik tussen hun niet? Aparte redenatie. Jij zei wie ik op het middenveld zou zetten en jij begint dat Pepe niet in de basis kan beginnen vandaar dat ik vraag waarom op die manier. Maar het is al tijden duidelijk dat jij iets tegen laca hebt gezien je berichten al die tijden. Als je met 2 flankspelers speelt heb je wel goede nodig en daarin heb je alleen Pepe.

2 november 2019 om 17:45

Hey gast, die domme conclusies van jou komen mij de strot uit. De klik werkte niet omdat er genoeg wedstrijden waren waarin ze elkaar dus niet zo blindelings konden vinden zoals tegen Valencia. Tf heeft dat te maken met verdedigende blunders, die hebben we wekelijks, ook wanneer het goed gaat voorin. Verder onderbouw ik alles en benader ik het probleem op een inhoudelijke wijze, dus het zou leuk zijn als jullie dat ook zouden kunnen doen ipv je te verstoppen achter "m-maar je mag Lacazette niet" wanneer je geen klote meer te vertellen hebt over het onderwerp.over Pepe, ik zei dat 4-4-2 sowieso niet werkt. Jij stelde een 4-4-2 opstelling voor met Pepe, Aubameyang, Lacazette. Aangezien we ook Ozil, Guendouzi, Ceballos en Torreira hebben en in zo'n situatie maar 3 plekken over hebben, ga je snel naar een hele zwakke middenveld verdedigend gezien. Dus wie wil je centraal zetten? Als je Pepe speelt, moet dat in 4-3-3. Anders ben je dom bezig en vraag je om meer tegendoelpunten dan dat je nu al tegenkrijgt.in 4-3-3 kan Pepe rechts en op links kan je kiezen uit Saka, Ceballos, Martinelli en Smith Rowe. Nelson ook, wanneer hij weer fit is.

2 november 2019 om 15:56

Auba kan prima vanaf links als 2e spits. Lacazette kan voetballen en uitzakken zoals Firmino. Auba moet gewoon zijn plekje zoeken voorin en scoren. Zo moeilijk is het niet.

2 november 2019 om 16:21

Aubameyang kan vanaf links op dezelfde manier dat Sergio Ramos op rechtsback kan. Het is mogelijk, want zo goed zijn ze, maar het is ook stom. De beste spelers moeten spelen op hun natuurlijke positie. Altijd.lacazette moet ook niet vergeleken worden met Firmino. Firmino is van nature een aanvallende middenvelder die op 9 is gezet door Rodgers en nu in deze specifieke rol wordt gebruikt. Die heeft van nature veel meer creativiteit, diepgang en dynamiek dan Lacazette. Dan krijg je zo'n namaak-versie van een systeem van een andere club wat je niet eens half zo goed kan uitvoeren.

2 november 2019 om 15:31

Waar kan ik Arsenal zien jongens? Ziggo zendt, vrij logisch, niet vaak Arsenal uit. Ik wil wel altijd kijken. Tips voor sites of zenders?

2 november 2019 om 15:58

Heeft iemand je misschien iets gestuurd? Ik ben ook opzoek

2 november 2019 om 15:59

Hesgoal , totalsportek

2 november 2019 om 16:17

Het lijkt echt werkelijk waar weer nergens op. Hoe stuurt emery zijn mannen het veld op? Ze lijken totaal geen idee te hebben

2 november 2019 om 16:22

Danku scheids, de reden waarom we balbezit behielden was een toegewezen hoekschop wat een doeltrap was, lekkere pass van Laca op auba

2 november 2019 om 16:23

Auba is echt een wereldspits, als hij ietsjes jonger begon met pieken als spits speelde hij nu in de absolute top.

2 november 2019 om 16:23

Je wordt eigenlijk weggespeeld door Wolverhampton op voorspelbare wijze. Chambers heeft 2, 3 man op hem en het is te compact voorin. Je moet echt hopen op klasseflitsen of dit wordt puntenverlies.oh, zoals hier dus.

2 november 2019 om 16:27

Goed schot van ozil maar had hem moeten laten lopen voor auba

2 november 2019 om 16:28

Pff dat had de 2-0 moeten zijn, als Torreira had gelost voor Auba hing die kans.

2 november 2019 om 16:29

Dit Chinese commentaar op hesgoal is aangenamer dan die onzin Aad 😂😂

2 november 2019 om 16:29

Neves heeft echt een heerlijke trap, zou hem heel graag bij Real zien.

2 november 2019 om 16:33

Je mist in deze opstelling van Arsenal toch iemand met een individuele actie, Pepe in de tweede helft is gewenst.

2 november 2019 om 16:34

Dit had 2-0 moeten zijn

2 november 2019 om 16:50

We zijn aanvallend te statisch. Pepe moet er echt in in de tweede helft. Leno keept goed, Aubameyang is een wereldspits, Guendouzi geeft de bal iets te makkelijk en iets te veel gratis weg. Wolves speelt ook goed, kon 2-0, 1-1 of zelfs 0-1 geweest zijn aan rust. Emery lijkt het maar niet te kunnen.

2 november 2019 om 16:51

Staat iets stabieler allemaal vandaag, aanvallend scheelt het ook erg veel dat Ozil weer meedoet al mis je Pepe nu wel in het veld. Stel voor om 1 van de 2 postbodes eruit te halen zodat er aanvallend ook meer kan. Valt daarnaast op dat de spitsen goed staan mee te verdedigen, klasse! Hopen dat het nu eens een hele wedstrijd stabiel kan blijven ipv 1 deel van de wedstrijd

2 november 2019 om 16:51

Speelt Torreira als DM of Guendouzi?

2 november 2019 om 16:52

Beetje zoals verwacht, de eerste 20 minuten tot aan de goal waren voor Wolves. Doelpunten veranderen wedstrijden, toen had Arsenal controle. Rond de 38e minuut verloor Arsenal die controle weer. Het verschil is dat er een team is met Aubameyang in het elftal en een ander team is zonder Aubameyang in het elftal.dus je moet hopen dat je snel een tweede maakt, want ik denk niet dat de kans groot is dat Wolverhampton hier niet zal scoren vandaag.

2 november 2019 om 16:54

Hoe speelt Ozil?

2 november 2019 om 16:57

Redelijk. Speelt (meestal) snel en met veel rust. Maar zonder flankspelers op het veld, is het voor elke middenvelder op het veld moeilijk om iets te creã«ren. Heel lang geleden dat hij nog eens een PL wedstrijd mocht spelen dus dat scheelt ook wel. Maar al bij al, niet speciaal.

2 november 2019 om 16:59

Als we niet scoren dan zal het wel weer mis gaan. Zodra er punten binnengehaald kunnen worden dat schakelt er iets in het team waardoor het allemaal te lafjes wordt. Vaak is Emery ook schuldig met zijn wissels.

2 november 2019 om 17:06

Ceballos eruit. Mag ook terug naar Real spoedig. Net niet voetballer.

2 november 2019 om 17:10

En dan Willock erin? Dan ga je er toch ook niet op vooruit. Arsenal hoeft hem van mij ook niet te kopen, zonde dat ze Ramsey hebben laten gaan..

2 november 2019 om 17:12

Nee, Pepe. Je hebt een defensief blok met Torreiro en Guendouzi op CM, dat is genoeg.

2 november 2019 om 17:19

Wat een gelul.. je gaat toch niet aanvallend wisselen bij een voorsprong? Dan krijgt Emery weer alle shit over zich heen als ze het weggeven.

2 november 2019 om 17:27

Ceballos is een gevaar voor je eigen defensie en extra snelheid voorin kan geen kwaad.

2 november 2019 om 17:10

Emery is echt een waardeloze coach. Speel je met Özil heb je geen diepgang op de vleugel met Pepe. Bizar.

2 november 2019 om 17:11

Goede aanval, matige finish Laca

2 november 2019 om 17:13

Engeland heeft de slechtste arbiters ter wereld. Zien echt niks.

2 november 2019 om 17:14

Hoe dit geen kaart is voor Neves.. hoe kunnen de scheidsrechter zo belachelijk slecht zijn?

2 november 2019 om 17:14

Had me kapot gelachen als Wolves had gescoord omdat Sokratis hem staakte. Hele domme actie.

2 november 2019 om 17:17

Ik vind momenteel zelfs Willock beter dan Ceballos.

2 november 2019 om 17:18

Martinelli meer krediet dan Pepe? Laca eruit. Ik zou toch echt Pepe brengen..

2 november 2019 om 17:22

Heb jij wel plezier in het voetbal kijken? Ik dacht dat ik negatief was over Arsenal maar dit is echt nog veel erger! Pepe krijgt misschien rust omdat hij veel wedstrijden heeft gespeeld de laatste tijd. Daarnaast verdient Martinelli ook gewoon een kans door al zijn goals afgelopen tijd.

2 november 2019 om 17:46

*kijkt naar het aantal speelminuten van Aubameyangja, Pepe speelt teveel inderdaad....

2 november 2019 om 17:21

Ceballos = Balverlies. Hopen dat Martinelli even een goaltje maakt.

2 november 2019 om 17:21

Altijd heerlijk om zo'n wissel te zien, ben echt fan van Martinelli. Maar ik vraag me wel af wat er met Pepe is.

2 november 2019 om 17:26

Waarschijnlijk niet teveel positiewisselingen. Dit is een directe Spitswissel.

2 november 2019 om 17:21

Voor Arsenal fijn dat doherty niet helemaal fit meer is, wat is dat toch een geweldige back

2 november 2019 om 17:25

Martinelli is zo explosief, prachtig om te zien.

2 november 2019 om 17:31

En dan laat je Ceballos staan en haal je Torreira eraf voor Saka. Sorry, maar Pepe voor Ceballos is toch een vele betere wissel nu?

2 november 2019 om 17:32

Waarom speelt Saka zoveel? hij heeft 1 wedstrijd goed gespeeld en de rest was hij gewoon nog niet goed genoeg. laat torreira een keer staan, dat geeft zoveel meer rust.

2 november 2019 om 17:32

Weer zo’n rare emery wissel, wat heeft saka nou bewezen? Gooi dan Pépé erin

2 november 2019 om 17:33

Je ziet aan alles dat Chambers heel goed is in de duels, altijd sterk lichaam erin.

2 november 2019 om 17:34

Wat een wissel. Ik heb van Saka nog maar weinig gezien dat me kan bekoren.. Ja, hij heeft goede acties en je ziet potentie, maar hij is nog veel te jong en gaat hier echt niet het verschil maken. Om hem dan ook nog voor een verdedigende middenvelder in te brengen vind ik heel gewaagd.

2 november 2019 om 17:37

En zie hier, direct een tegengoal. Man man man. Chambers zal altijd een zwakke plek blijven.. Als je als centrumverdediger op de rechtsback speelt mag je nooit zo'n duel verliezen. EMERY OUT

2 november 2019 om 17:40

Of je leert analyseren. Het gaat fout omdat de dekking niet klopt omdat die man daar nooit hoort te komen vanuit de ingooi. Daardoor is de organisatie even weg. 100% fout van Ceballos.

2 november 2019 om 17:35

Krijg je met die kansloze wissels. 1-1. Ontsla Emery graag.

2 november 2019 om 17:35

Nou, pretends to shocked.gif

2 november 2019 om 17:35

Waarom Waarom weer

2 november 2019 om 17:36

Wat slecht verdedigd, echt dramatisch weer. Meteen Pepe erin aub

2 november 2019 om 17:36

Goal komt voor 90% door de foutieve wissel van Emery. Hoe vraag je? Ceballos staat nu op CM en laat direct zijn man lopen, gratis voorzet en viola.

2 november 2019 om 17:36

Koning voorsprong weggeven

2 november 2019 om 17:44

Komt door die matige wissel. Hele balans is direct weg.

2 november 2019 om 17:37

De gehele tweede helft is van Wolverhampton. Logisch dat ze scoren. Sokratis heeft geen idee waar Jimenez is, omdat hij nooit doorheeft wat er om hem heen gebeurt. Chambers ook heel zwak.

2 november 2019 om 17:39

Is voornamelijk de fout van Ceballos, daardoor staat de defensie niet goed.

2 november 2019 om 17:37

Je zou Emery voor die wissel alleen al ontslaan. Je staat voor en haalt je meest defensieve middenvelder eraf voor een onervaren vleugelspeler die niks heeft bewezen. Vervolgens zet je een aanvallende CM naast Guendouzi die doorgaans een gevaar is voor eigen defensie. Vervolgens verdedigt Ceballos direct niet goed mee en 1-1.

2 november 2019 om 17:38

Dit is toch een handsbal bij de aanname van Wolves? binnen de 16 of zie ik dit verkeerd?

2 november 2019 om 17:41

Ja, 100% strafschop. Zelfs de VAR is tegen Arsenal. Inmiddels 5 beslissingen tegen gehad in de laatste 4 duels.

2 november 2019 om 17:38

Dat is 100% hands en daarmee een strafschop, maar die VAR kijkt weer niet. Zo klaar met de VAR in Engeland. Inmiddels 4 strafschoppen niet toegekend en een goal afgekeurd van Arsenal wat eigenlijk niks was. Waardeloos systeem. Corrupte bende.

2 november 2019 om 17:38

Kan niet niet meer wachten tot Emery gaat opdonderen

2 november 2019 om 17:40

Hoe was dat nou geen strafschop? Fucking hell man. Wat moet er gebeuren voor er nou een penal wordt toegekend? Zelfs als ze iemand door de midden trappen doet de VAR niks.

2 november 2019 om 17:41

Niemand van Arsenal oogt ook dat ze willen winnen, alles op het dooie gemak en met een gezichtsuitdrukking dat ze het wel prima vinden

2 november 2019 om 17:42

Potver wat is Saka weer triest slecht. Heeft niks te zoeken in de Premier League momenteel, echt niks.

2 november 2019 om 17:43

Arsenal staat na de wissel ineens zo slap. Ceballos als CM kan gewoon niet. Waarom heeft Arsenal het gepresteerd om zo'n simpele gieter aan te stellen als coach? Letterlijk: 95% van de mensen zouden het nog beter doen qua wissels en opstellingen. Bizar hoe bekrompen Emery is in zijn gedachte.

2 november 2019 om 17:46

Het trieste wisselbeleid is gecomplementeerd. Je moet scoren en zet Kolasinac in het veld voor Tierney.

2 november 2019 om 17:47

Wat is het toch fijn om arsenalsupporter te zijn.

2 november 2019 om 17:47

Een linksback voor een linksback, dat gaat niks opleveren Emery.. ben ook wel benieuwd wat zijn verklaring gaat zijn voor de wissel Torreira - Saka.

2 november 2019 om 17:47

Emery staat 1-1 tegen wolves, heeft nog 1 wissel over en... hij brengt kolasinac. Wat een clown zeg

2 november 2019 om 17:49

Volgens mij wil hij gewoon ontslagen worden

2 november 2019 om 17:49

Dit had gewoon 1-2 moeten zijn, het is dat hij niet uitkomt in zijn passen

2 november 2019 om 17:51

Tierney wisselen, heel slim ook.

2 november 2019 om 17:54

Waar is de wilskracht ik zag het niet, alleen bij Martinelli zie je dat het er van af spat. Pffff

De wedstrijd is afgelopen. Het is niet meer mogelijk om te reageren.

Wedstrijdverslag

Late goals leveren Liverpool toch nog volle buit op bij promovendus
Liverpool is zaterdagmiddag op het nippertje in geslaagd om zijn ongeslagen status in stand te houden. De koploper van de Premier League kwam op bezoek bij Aston Villa in de eerste helft op achterstand en slaagde er dankzij goals van Andy Robertson en Sadio Mané pas in de laatste minuten van de wedstrijd om die nadelige marge weg te poetsen. Lees verder
X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren