4
0
Deze wedstrijd is gespeeld.
Status: Deze wedstrijd is gespeeld.
Competitie: Premier League
Datum: Zondag 21 april 2019
Tijd: 14:30 uur
Scheidsrechter: P. Tierney
Stadion: Goodison Park (Liverpool)
Toeschouwers: 39395
Opstellingen en wedstrijdverloop
Live meepraten
Leden op Voetbalzone kunnen tijdens de wedstrijd live meepraten.
21 april 2019 om 13:32

Prima opstelling dit. Wordt waarschijnlijk een moeilijke pot tegen een goed Everton, maar ik verwacht wel een overwinning voor United. Bij winst komen ze op gelijke hoogte met Tottenham en gaan ze over Chelsea heen. Must win zo net voor de pot tegen City.

21 april 2019 om 13:35

Zeer goede opstelling. Verwacht wel dat United alles gaat geven kunnen niet anders. Altijd al gevonden dat deze 3 in de spits moeten beginnen. Martial en Rashford die voortdurend van positie wisselen. En Lukaku die ook terug kan zakken eventueel. Als deze 3 gewoon goed presteren is het een nachtmerrie voor elke verdediging.

21 april 2019 om 14:19

Even vertrouwen tanken voor woensdag.

21 april 2019 om 13:36

Moet te doen zijn United! Richting de top 4.

21 april 2019 om 13:57

Moge het duidelijk zijn dat er een back up linksback moet komen.

21 april 2019 om 14:01

Ik zal kappen met zeuren en Ole gewoon de kans geven, ik verwacht er niet veel van maar ik hoop op verbetering na de zomer. EL/CL maakt me niet veel uit. Beiden hebben ze voor- en nadelen. Laten we de tijd gebruiken om te zien wie mogen blijven, wie moeten vertrekken en welke jeugdspelers goed genoeg zijn.

21 april 2019 om 14:27

Denk dat CL wel belangrijk is voor de club. Wanneer je cl speelt zal je ook makkelijker topspelers kunnen aantrekken en spelers zoals Pogba zullen dan ook eerder blijven bij de flub. Hoop dat Ole een grote schoonmaak gaat houden zoals hij al had aangegeven.

21 april 2019 om 14:35

In de CL speelt United vaak best kansloze wedstrijden puur gericht op resultaat. In de EL kan je meer minuten geven aan jeugd, B-team en het 1e elftal fit houden. Dan kan je geleidelijk steeds meer intensief voetbal spelen wat United nu niet lukt. Kwamen Pogba, Ibra en Bailly niet toen we EL speelden? United zal zoals altijd gewoon met geld gooien.

21 april 2019 om 14:40

Ja je hebt wel deels gelijk, maar Pogba vind ik de enige die echt van wereldklasse was die ook was gekomen destijds. Bailly kwam als talent uit Spanje en Ibra was al best oud. Denk dat spelers als de Gea en Pogba wel twee keer zullen nadenken over bijtekenen als ze cl mislopen.

21 april 2019 om 14:47

Wie weet, zou er niet te rouwig om zijn. Ze zijn te vervangen.

21 april 2019 om 14:32

Ik ben Gooner, maar UTD fans, even een serieuze vraag; Heeft Utd niet een enorm probleem als ze dit jaar (weer) geen UCL halen? Waarom zouden Pogba en DdG willen blijven bij een non-UCL team? En zou Utd spelers als Sancho kunnen aantrekken als ze UEl spelen? Oprechte vraag, geen haat bedoelt, dat jullie maar Spurs ff uit de top4 halen

21 april 2019 om 14:36

1 jaar geen CL maakt niet zoveel uit, structureel geen cL is een probleem. Ibra en Pogba kwamen toen United EL speelde. Zolang ze maar royaal betaald worden.

21 april 2019 om 14:36

Ik denk dat de problematiek dan wel groot wordt ondanks ik bij de club veel verbeteringen zie momenteel qua beleid. Hoop namelijk dat wij echt de CL behalen en spelers als Koulibaly, De Ligt en een goede rechtsback en creatieve Middenvelder kunnen halen

21 april 2019 om 14:40

De Ligt gaat nooit naar United. Een rechtsbuiten is nog meer nodig.

21 april 2019 om 14:45

De Ligt gaat gewoon naar Barcelona. Wordt eens wakker en blijf niet in dromenland.

21 april 2019 om 14:57

Kwestie van lezen, ik omschrijf toch spelers ALS.. jullie probleem hier is dat jullie lezen wat jullie willen lezen. En heb jij contact met het hogere management van De Ligt? Staat er ergens al een handtekening?..

21 april 2019 om 15:00

United is een matige ploeg. De Ligt gaat er niet heen.

21 april 2019 om 15:01

Kansloze fan jij. Altijd negatief op de club. Heb jij nog wel vertrouwen in een goede afloop? Als ik jou was zou ik anders gewoon je naam lekker veranderen. Tuurlijk is het matig, maar er moet wat gebeuren aankomende zomer

21 april 2019 om 14:53

Denk dat Pogba de kar zou moeten trekken, maar als het hem even niet lukt straalt die geen zak uit. We hebben in elke linie iemand nodig die bereid is kapot te gaan op het veld. Grappig genoeg laat die McTominay vaker zien dat hij graag wil, maar die heeft totaal geen overwicht om anderen op hun plek te zetten.

21 april 2019 om 14:32

Everton heeft thuis van Chelsea en Arsenal gewonnen dus heb vertrouwen dat ze wat puntjes kunnen afsnoepen

21 april 2019 om 14:33

Hopelijk kan everton een puntje pakken

21 april 2019 om 14:40

DDG met een belangrijke redding!

21 april 2019 om 14:41

Wat een redding weer van De Gea

21 april 2019 om 14:42

Zat er aan te komen, United gigantisch zwak begonnen aan de wedstrijd

21 april 2019 om 14:42

Pffffff. Zat er een beetje aan te komen.

21 april 2019 om 14:42

Veeeeeel te simpel dit zeg. Inworpje en hup 1-0. Wat een matige start.

21 april 2019 om 14:43

Wat is United een zwakke ploeg zeg hier gaat Vity geen moeite mee krijgen.

21 april 2019 om 14:43

Je kon erop wachten, slecht zeg.

21 april 2019 om 14:43

1-0! hopelijk blijft everton zo spelen.

21 april 2019 om 14:43

wauw wat een goal

21 april 2019 om 14:44

Richarlison!

21 april 2019 om 14:44

Man dit is zo slecht verdedigd, hoop dat komend seizoen de focus ligt op transfers voor de verdediging en een goeie cvm. 2 cv’s en minimaal twee backs.

21 april 2019 om 14:48

Denk je dat United 6 spelers gaat kopen? 4 verdediger, een CVM en RW?

21 april 2019 om 14:49

6 spelers zie ik nog wel gebeuren. 4verdedigers niet.

21 april 2019 om 14:57

United heeft op zich de middelen ervoor en ze hoeven niet allemaal spelers van wereldklasse te zijn. Backs zijn sowieso echt nodig en een top cv is ook echt een must. Matic is ook over the hill dus die moet ook echt vervangen worden.

21 april 2019 om 15:00

Gaat niet gebeuren guys. Maximaal 4 deze zomer

21 april 2019 om 14:48

haha dat is dus je complete verdediging. ik zou beginnen met het vervangen van het topmanagement en vervolgens een ervaren bewezen trainer voor de groep en daarna de selectie

21 april 2019 om 14:45

Solsjaer was wel de redder van United volgens United fans alleen omdat het hem in begin mee heeft gezeten...

21 april 2019 om 14:46

Beter dan Mourinho

21 april 2019 om 14:49

Het spel is momenteel net zo slecht als onder Mourinho en Solskjaer staat ook nog op precies dezelfde positie als waar Mourinho stond.

21 april 2019 om 14:50

Mourinho stond 14punten achter de top 4, OGS staat 2 punten erachter. Wel heel makkelijk om zomaar die 6de plek erbij te pakken.

21 april 2019 om 14:52

Wel het verschil dat Mourinho 15 punten ofso achterstond terwijl Solksjaer maar 3 punten achter de 4e plek staat. Dat hij dit team al een periode zoveel punten heeft laten pakken is al een prestatie op zich.

21 april 2019 om 14:52

@ master D. Misschien wel dezelfde plek op de ranglijst maar wel op een punt met uitzicht op plek 3. Ipv 10 punten achter op nr 5.. dus daar zit wel verbetering in.

21 april 2019 om 14:45

Lekker goal wel

21 april 2019 om 14:47

tot zover het solksjaer effect. zolang de glazers en woodward daar blijven zitten, gaat utd donkere tijden tegemoet.

21 april 2019 om 14:47

De wittebroodsweken van Solskjaer zijn voorbij, dat is wel duidelijk.

21 april 2019 om 14:48

Pijnlijk om te zien dat Everton tot dusver echt vol bij de strot vast heeft.

21 april 2019 om 14:49

Kan me niet voorstellen, dat dit United in de top 4 gaat eindigen. Zo matig allemaal.

Wordt gewoon Europa League volgend jaar voor United.

21 april 2019 om 14:49

Onzettend zwak qeer ben hier echt klaar mee

21 april 2019 om 14:49

Wow Pogba wat een pass. Had zomaar 1-1 uit het niets kunnen staan.

21 april 2019 om 14:49

United weer niet fanatiek en zonder gif, wat is er nou weet gebeurd. Heb het idee dat er een stel spelers ook qua mentaliteit United onwaardig zijn. Ben benieuwd of Solskjaer ooit die hairdryer van Ferguson toepast.

21 april 2019 om 14:51

Idioot om meteen al conclusies te trekken. Everton begon ijzersterk maar houdt dit nooit vol. United gaat echt wel ruimte krijgen om te voetballen.

21 april 2019 om 15:01

Toch al de 2-0 inmiddels..

21 april 2019 om 14:53

Wel een vieze hoor

21 april 2019 om 14:53

Ik kan daar zo slecht tegen, die kansloze vrije trappen van die afstand.

21 april 2019 om 14:54

Ben wel een beetje klaar met die vrije trappen van Rashford. Laat Pogba of Dalot maar is proberen.

21 april 2019 om 14:55

Mooie trap Pickford.

21 april 2019 om 14:57

Die tweede plaats van vorig jaar wordt met de dag een grotere prestatie. Spurs, Arsenal, Chelsea en Liverpool zijn sportief aanzienlijk interessanter. City is uit zicht. En voor het geld zit je daar ook prima, hoor. United zit diep in de problemen.

21 april 2019 om 14:58

Wat een goal!

21 april 2019 om 14:58

2-0, niet te geloven. Epic comeback is needed.

21 april 2019 om 14:58

De Gea is echt heel matig laatste tijd.

21 april 2019 om 15:01

degea wil weg, t liefst spelen om landstitels en cl, bij een topclub in een grote competitie, met behoud van salaris en liefst meer geld. zoveel opties zijn er helaas dan niet

21 april 2019 om 15:06

De wedstrijd tegen West Ham gemist? Zonder De Gea had je er een nederlaag bij kunnen schrijven

21 april 2019 om 15:09

Noem je 1 wedstrijd op.

21 april 2019 om 14:58

Lol, mag gewoon doorlopen en vrijuit schieten.

Jemig zeg, wat is dit United toch barslecht.

21 april 2019 om 14:58

Jeetje. Mooie knal man. Schandalige vertoning van United.

21 april 2019 om 14:59

Lekker schot zeg!! Maar hoe ver mag je komen....

21 april 2019 om 14:59

2-0 Everton, maar moet de Gea hem niet hebben? Reageert traag ondanks het prima Schot.

21 april 2019 om 15:00

Je kan je eerder afvragen waarom ze hem zo vrij laten schieten.

21 april 2019 om 15:00

Volgens mij zwabbert die bal wat waardoor hij hem niet direct goed in kon schatten.

21 april 2019 om 15:00

Bal was ongelooflijk hard en snel. Matic verzaakt hier

21 april 2019 om 14:59

Verkoop Matic onmiddelijk

21 april 2019 om 15:00

Helemaal klaar met die Matic. Slappe eikel. Dit zou met een McTominay niet gebeuren

21 april 2019 om 15:00

Matic heeft er geen zin in!

21 april 2019 om 15:00

Haha Matic. Als je er een niet moet laten schieten..

21 april 2019 om 15:00

Sigurdsson!!!

21 april 2019 om 15:00

1 goal voor rust United, 2de helft eroverheen. Kom op!

21 april 2019 om 15:02

Zie het niet gebeuren

21 april 2019 om 15:03

Moet ergens in geloven hè.

21 april 2019 om 15:07

Altijd, hoop doet leven

21 april 2019 om 15:01

Dit is dus de reden dat ik vind dat de hele verdediging vervangen moet worden. Man hoeveel tijd en ruimte wil je sigurdsson nog geven? Cl kunnen we wel vergeten als we deze pot niet winnen.

21 april 2019 om 15:02

dat zijn football manager taferelen, gaat never nooit gebeuren

21 april 2019 om 15:05

Pep deed het wel bij city, United heeft dezelfde financiele middelen. Woodward moet even aantonen dat hij spelers kan halen. Alleen Lindelof en Shaw vind ik basiswaardig voor United.

21 april 2019 om 15:01

Ja natuurlijk, laat Sigurdsson vooral schieten. Slappe hap man, ben een beetje klaar met die mietjes.

21 april 2019 om 15:01

Speelt martial wel? Amper gezien tot nu.

21 april 2019 om 15:01

Matic trouwens ook echt over the hill, een cvm is een must.

21 april 2019 om 15:02

Mag ik Matic naar China brengen en Rice ophalen bij West Ham? Doe het op de fiets als het moet.

21 april 2019 om 15:02

United heeft haar twee goeie maanden van het seizoen gehad en dan zie je hoe matig het allemaal eigenlijk is

21 april 2019 om 15:03

Zoals al ik meer dan een maand geleden zei, de resultaten volgen het spel. Er werd toen al slecht gevoetbald en toen wonnen we lucky, United is slecht blijven spelen en nu verliezen ze regelmatig. Ole moet United echt aan de praat krijgen, de resultaten boeien me momenteel niets.

21 april 2019 om 15:09

Resultaten zullen toch behaald moeten worden, zou een ramp.zijn als United geen Europees mag spelen.

21 april 2019 om 15:12

Zou het geen ramp vinden, United zou enorm kansloos in Europa voor de dag komen als ze zo blijven spelen. Ga echt werken aan de speelstijl, aan het verbeteren van spelers. Lekker focussen op de PL zou ik niet erg vinden.

21 april 2019 om 15:03

Ik vind die matic zo'n slappe middenvelder gaat nooit t duel in terwijl die haast 1.90 is?

21 april 2019 om 15:06

Die verdediging ook, tranen met tuiten

21 april 2019 om 15:06

Deze zomer lijkt me de laatste kans voor United om de aansluiting met de top enigszins te behouden. Als ze weer slecht inkopen, is het gedaan en dreigt de val naar de middenmoot. Een nieuwe manager zou ook overwogen moeten worden.

21 april 2019 om 15:08

Hoezo speelt hun beste centrale verdediger rechtsback?

21 april 2019 om 15:08

@alvinvreeuwwijk, je bent toch geen sneeuwvlokje? Waarom zou De Ligt, het grootste verdedigende talent ter wereld, willen instappen in de zoveelse "project United" (project waarbij een heleboel spelers worden gekocht waar maar weinig echt van slagen, en er vaak weinig vooruitgang wordt geboekt). Die gozer kan naar elke club ter wereld en kan naar een club waar die nu gelijk prijzen kan winnen. Hij is verder niet Engels, niet uit op louter geld, en geen United fan, waarom zou die in hemelsnaam naar United gaan? Hoezo maakt dat mij negatief.

21 april 2019 om 15:15

Goed gezegd , zou ook niet weten waarom hij daarvoor zou kiezen. Gewoon bij Barça lekker om de CL spelen met Messi en Frenkie, dan is de keuze snel gemaakt

21 april 2019 om 15:21

Barcelona, City, Juventus, Real allen betere keuzes.

21 april 2019 om 15:08

Een rechtsback, een back up linksback, Alderweireld, Rice, Fernandes en een rechtsbuiten. Kom maar door.

21 april 2019 om 15:09

Gaat niet gebeuren. Geen enkele club haalt 5 basisspelers in één zomer.

21 april 2019 om 15:11

Nja, met die 250miljoen die er te besteden is zou dat wel kunnen?

21 april 2019 om 15:14

Ook niet, Rice en Fernandes kosten waarschijnlijk al richting de 150 miljoen, dan nog Alderweireld voor 25 miljoen. Sancho/pepe is minimaal 70 miljoen en bij Sancho zelfs richting de 100 of meer. Daarvan nog een rechtsback en backup linksback. Gaat niet lukken.

En als Alderweireld niet wil heb je al helemaal een probleem, want een andere CV kost gewoon enorm veel.

21 april 2019 om 15:22

Het is 250miljoen exclusief verkopen natuurlijk, wat meer speling geeft. Maar het wordt idd krapjes. Maar United heeft wel echt 5 basisspelers en 1 wissel erbij nodig.

Met een beetje geluk stuur je Matic en Sanchez naar China voor een leuke bedrag.

21 april 2019 om 15:25

Nodig hebben we ze zeker. Laten we hopen op een mooie zomer.

21 april 2019 om 15:29

Ik hoop met je mee haha. 🙏

21 april 2019 om 15:08

Wat een B materiaal heeft Man U, in de defens en middenveld, Pogba uitgezonderd.

21 april 2019 om 15:15

Fred en Matic hebben bij elkaar anders wel 100 miljoen gekost.

21 april 2019 om 15:28

Sulejmani was ook jarenlang de duurste transfer ooit in de Eredivisie.

21 april 2019 om 15:29

Was een cynische opmerking.

21 april 2019 om 15:10

Wanneer Lukaku vertrekt, mag Icardi of Cavani er ook bij.

21 april 2019 om 15:13

Cavani is al 32. Die moet je niet meer willen. United moet vol voor Jovic of Werner gaan imo

21 april 2019 om 15:16

Werner lijkt al naar Bayern te gaan. Jovic idd ook een goeie, maar United heeft iemand nodig die er gelijk staat en goed mee kan voetballen. Cavani is daarin gewoon top voor een jaar of 2

21 april 2019 om 15:19

Werner gaat nooit genoegen nemen met United, die kan veel beter

21 april 2019 om 15:34

Juist Angelo77, maar dan moet je na x aantal jaar weer een nieuwe spits kopen. Misschien is Rashford dan de wel een topspits die er 25 binnen trapt per seizoen, maar dat valt nog te bezien.

Icardi moet prioriteit zijn wanneer Lukaku vertrekt. Hij is ook nog maar 26 jaar. Toch zou ik als United zijnde koste ten koste voor Jovic gaan. Wordt gewoon een topper.

@lesterr

Dat zijn ze ook over Aubameyang naar Arsenal. Misschien hadden ze destijds ook wel gelijk, maar je moet Arsenal en zeker United zeker niet onderschatten qua naam. United is misschien wel de grootste club van de wereld. Wat verlang ik naar een periode waar Liverpool, Arsenal en United weer de drie beste clubs van het land zijn. Maar dat is weer een andere discussie haha

21 april 2019 om 15:12

United speelt echt zwak. Zag liever United de top 4 samen met Arsenal vervolledigen. Jammer, maar het maakt de kans dat Arsenal top 4 speelt wel groter.

21 april 2019 om 15:13

Koulibaly en Alderweireld en je bent een stuk verder. Een Rb en een middenvelder.

21 april 2019 om 15:13

Smalling lijkt meer een basketballer en Jones meer een rugby’er

21 april 2019 om 15:13

City gaat dit united oprollen volgende week

21 april 2019 om 15:15

Wel 1 kans gecreëerd, ik denk als United haar kansen neemt ze wel een stuk verder zijn.

21 april 2019 om 15:17

Als United hier verliest kunnen ze de CL wel vergeten.

21 april 2019 om 15:21

Gaat ook gebeuren als ook woensdag. United is weer aan het wegzakken en spel belabberd

21 april 2019 om 15:26

Ze hebben 1 a 2 wedstrijden goed gespeeld, er is niet echt sprake van wegzakken. De resultaten zijn nu wel een stuk minder.

21 april 2019 om 15:31

Had het verkeerd verwoord. De eerder behaalde resultaten gingen toch enigzins gepaard met leuk spel (goed is anders). De vreugde was er weer en nu een aantal weken later is het weer terug naar af aan het gaan.

United moet een hele andere koers gaan varen. Trainer met een visie die op united gericht is, 5 jaar, in 3 jaar spelers halen die ervoor nodig zojn enz.

21 april 2019 om 15:35

Leuk spel? Dat de spelers meer lachten maakte het spel niet leuk. Vond het nog steeds behoorlijk slecht. Werd wel meer energie ingestoken maar dat konden de spelers niet langdurig aan.

21 april 2019 om 15:27

Gezien de vorm wel ja. Maar qua punten is het nog goed te doen dan hoor.

21 april 2019 om 15:30

City komt ook nog op bezoek he

21 april 2019 om 15:40

Van city verliezen jullie 100%

21 april 2019 om 15:23

Ik vind Everton eigenlijk niet zo heel geweldig, maar United speelt werkelijk dramatisch. Lijkt vandaag op een rechterrijtje ploeg, wat natuurlijk ook deels de verdienste van Everton is.

21 april 2019 om 15:25

Boskamp die zowaar wat nuttigs zegt. Heel raar wat Dalot deed.

21 april 2019 om 15:27

Solskjaer is echt goed bezig, maar 1 ding mag gezegd worden: Hij heeft wat alle managers hebben en wat ook moeilijk is. Hij wint veel wedstrijden in het begin, maar daarna wordt het voor teams voorspelbaar en heeft hij geen plan B. En dan om t toch even over Arsenal te hebben; Emery heeft al 6-7 verschillende systemen gebruikt dut seizoen en doet het fantastisch met een budget van 60-80 mln. Oprecht, als die man 200 mln zou kunnen besteden, zie ik Arsenal binnen 5 jaar een BPL winnen...

21 april 2019 om 15:28

Ik heb de eerste helft gemist, maar aan de tussenstand en aan de reacties te zien is het weer het ouderwets slechte United.

21 april 2019 om 15:29

Toch apart, je ziet nu op Redcafe enorm veel United-fans de rug toekeren naar Ole. Ik ben niet eens 1% overtuigd maar wil hem wel graag zien met een fitte selectie met spelers die meer inzet tonen, meer druk kunnen zetten en met meer kwaliteit op bepaalde posities.

21 april 2019 om 15:33

Ik probeer de boel ook al tijden te kalmeren op Redcafe maar geduld hebben ze daar niet. Dweilen met de kraan open. Voor mij is het overduidelijk dat het aan de spelers ligt. Bizar hoe weinig inzet ze vandaag weer tonen. Everton heeft 4km meer gelopen in een helft!

21 april 2019 om 15:37

Misschien wedstrijd tegen Barcelona onderdeel van dat.

21 april 2019 om 15:35

Een people manager maakt nog geen trainer met tactisch vermogen die brengt wat nodig is

21 april 2019 om 15:31

Hoe Martial de afgelopen maanden speelt, heb je eigenlijk ook geen éã©n winger nodig, maar twee. Hij speelt werkelijk dramatisch. Traag, geen loopactie, komt geen man voorbij, scoort niet, kan hem niet betrappen op assists of goede voorzetten.

Hij kan een stuk beter dan dit geloof ik nog, maar zijn zaak moet snel geã«valueerd worden.

21 april 2019 om 15:36

Hij komt ook totaal niet aan de bal. Of dat door hem zelf komt of door het belabberde spel weet ik niet. Maar je ziet bij hem wel dat als het team draait dat hij geweldig speelt. In dit soort wedstrijden waarin United totaal gedomineerd wordt vind ik niet dat je hem iets kunt verwijten. Rashford daarentegen krijgt meer ballen en schiet alle ballen de 2e ring in.

21 april 2019 om 15:38

Geweldig? Hij speelt dan goed mee. Geweldig heb ik amper van hem gezien sinds zijn eerste seizoen.

21 april 2019 om 15:31

Als United de top 4 niet haalt, is het hopen dat Arsenal de EL wint en zowel Roma als Sevilla zich zelf kwalificeren voor de CL. Dan krijgt United namelijk wel de voorronde ticket.

21 april 2019 om 15:36

Ik snap het niet echt. Wat als Chelsea wint? Komt het dan ook goed uit voor united

21 april 2019 om 15:37

Als Arsenal top 4 haalt en de EL wint, gaat de vijfde van de PL toch rechtstreeks naar de CL? Of snap ik je reactie verkeerd.

Edit: ik heb het nu net opgezocht. De vijfde krijgt geen CL-ticket in dat geval.

21 april 2019 om 15:43

Nee, ze kijken naar de Club Coefficientenlijst. Daar staan Roma en Sevilla boven United. Dus een van hen krijgt het ticket van Arsenal als ze in hun eigen land niet kwalificeren. En Arsenal de EL wint ofcourse.

21 april 2019 om 15:44

Jij hebt er echt geen verstand van. Als Arsenal de EL wint en Arsenal eindigt in top 4, krijgt de nummer 3 van Frankrijk een groepsfase CL ticket. Niet de nummer 5 of 6 van Engeland.

21 april 2019 om 15:48

Van wat ik heb begrepen, wordt er naar de clubcoefficientenlijst gekeken.

21 april 2019 om 15:51

Er doen (mogen) geen 5 clubs van een land in de CL actief zijn

21 april 2019 om 15:45

Als United de top 4 niet haalt, komen ze nooit in de CL. Dan maakt het geen moer uit wie de CL of EL wint. Dan is United gewoon klaar. Los van het feit dat ze zelfs met jouw theorie ook nog maar 5e moeten zien te worden, hetgeen ik ook niet zie gebeuren.

21 april 2019 om 15:34

Dit geeft liverpool ook niet echt vertrouwen naar United-City 😓

21 april 2019 om 15:34

2 verdedigend ingestelde spelers erin, benieuwd naar de tactische oplossing van Solksjaer.

21 april 2019 om 15:35

Young en McTominay erin? Wat heb je dan aan die twee als je met 2-0 achter staat?

21 april 2019 om 15:35

Young voor Jones. Dat kan, hijs geblesseerd. McTominay moest voor Matic tho en niet Fred.

21 april 2019 om 15:36

Hoewel Mourinho waarschijnlijk hoofdverantwoordelijk voor de onwerkbare situatie was, is de beste man natuurlijk geen prutser. Dit elftal is niet veel, dat is wel duidelijk. Nu blijft de vraag: op voorspraak van wie is deze selectie nu samengesteld? Zou Mou echt opteren voor jongere, onervaren, slappe grillige spelers als Dalot, Fred, Bailly en Lindelof, kijkende naar zijn eerdere successen met ervaren spelers?

21 april 2019 om 15:39

Ja, zijn echt zijn keuzes geweest. Gehaald voor veel geld. Enige speler die hij niet mocht kopen was Maguire voor 70 miljoen...

Mourinho heeft ons werkelijk verkocht dat Dalot een groot talent is, ik vind Mazraoui veel beter en een groter talent. Idem voor Dumfries.

21 april 2019 om 15:44

Ik ben geen ingewijde, dus ik neem het maar van je aan. Het verbaast me nog altijd, omdat Mou altijd voor solide, ervaren krachten geopteerd heeft. Het was de rode lijn door zijn loopbaan.

21 april 2019 om 15:48

Heb niet veel met mou. Maar zijn aankopen zijn altijd wel geslaagd. Tuurlijk zitten er miskopen bij maar hij koopt altijd precies wat hij nodig heeft. En sinds fergie klaagt elke trainer over de koopkracht. En heeft Kritiek op woodward. Ik denk dat zelfs pogba niet de aankoop van mou is. Ik denk echt dat dit niet zijn team is. En ook niet zijn aankopen.

21 april 2019 om 15:48

Dat moeten Matic, Ibra, Maguire, Miki onder andere zijn.

21 april 2019 om 15:52

Makkelijk zeg, als je dan miskopen doet dan met zijn allen zeggen dat dat niet zijn aankopen waren. Dan kan hij ook nooit miskopen doen. Woodward haalt nooit zelf spelers, is geen scout. Is er puur voor de contractzaken.

21 april 2019 om 16:04

Dat heb ik ook, vialuna. Van Porto tot zijn tweede keer bij Chelsea hanteerde hij dezelfde stijl en trok hij passende spelers aan. En ineens zou hij naïef gaan willen voetballen met jonge, inconsistente spelers? Ik vind het maar vreemd.

21 april 2019 om 15:40

Jammer om te zien, een grote ploeg zoals man utd hoort thuis in de cl. Zeg ik als een Arsenal fan

21 april 2019 om 15:43

een vraagje aan de manchester united fans. welke veranderingen zijn er volgens jullie nodig om united weer naar de absolute top te brengen? ik vind het jammer ze nu zo te zien.

21 april 2019 om 15:45

2x CV, rechtsback, CVM en rechter winger

21 april 2019 om 15:48

dus wijzigingen zijn alleen nodig op het veld? speelt er niks intern binnen de organisatie? vervanging van leden die bepaalde functies bekleden bijvoorbeeld?

21 april 2019 om 15:47

Nieuwe technische directeur, een andere manager eigenlijk, nieuwe scouting, nieuwe directeur voor de jeugd. Vanuit de jongste teams werken naar een voetbalidentiteit, Jong Talent mengen met ervaren gekochte spelers. Ga voor een trainer en technische directeur waarmee je jaren vooruit wil, ookal vallen de resultaten tegen. Maar een trainer die je hebt aangesteld vanwege zijn voetbalvisie en identiteit. Denk aan een coach die kan verliezen maar alsnog tevreden zijn over het spel, of juist winnen maar niet tevreden is over het spel. Dat zijn een aantal dingen.

21 april 2019 om 15:49

als ik een seconde had gewacht dan had dat mij een reactie gescheeld op Alvin haha. bedankt voor de informatie. ik hoop echt dat jullie er weer bovenop komen. united blijft toch altijd speciaal.

21 april 2019 om 15:52

En verkoop jongens als Lukaku, Martial, Bailly, Jones, Young, die eigenlijk alleen maar negatieve energie uitstralen en zelf ook niet meer weten of ze nou goede of slechte spelers zijn.

21 april 2019 om 16:01

Dankje, ik denk dat het nog veel langer zal duren dan velen denken. 2 weken geleden waren mijn United-medesupporters er nog van overtuigd dat ze met 3 aankopen weer meedoen om de titel.. man man man.

21 april 2019 om 15:45

Altijd Fan van Martial geweest maar wat is dit? schakeld amper om en aan de bal ook niks

21 april 2019 om 15:45

Wat een goal! Gun het die Digne wel, hele goede speler.

21 april 2019 om 15:45

Och och och... 3-0

21 april 2019 om 15:45

Digne😍😍😍

21 april 2019 om 15:45

Het is klaar.

21 april 2019 om 15:46

Heerlijk doelpunt van Dinge! Wat een schot!

21 april 2019 om 15:46

Zeg maar dag tege CL

21 april 2019 om 15:46

Hoppa dat is nummer 3.

21 april 2019 om 15:46

Ben er klaar mee fijne dag allemaal

21 april 2019 om 15:52

Tot ziens en een fijne dag.

21 april 2019 om 15:46

mooie goal

21 april 2019 om 15:47

Wat ik er voor zou overhebben om Digne met Kolasinac te ruilen..

21 april 2019 om 15:51

Dacht daar net vandaag ook aan. Had de linksback-positie goed ingevuld. Nu maar hopen op Tagliafico, Grimaldo of Kieran Tierney van Celtic.

21 april 2019 om 15:51

Colasinas is ook niet verkeerd. Zodra mustafi van het toneel verdwijnt en de wisselwerkingen meer automatismen worden zal die echt wel uit de verf komen.. digne speelt ook niet alles even lekker ^^

21 april 2019 om 15:54

Kolasinac is gewoon niet goed. Dribbelt als een trage lompe lul en zijn voorzetten zijn zeer matig. Verdedigend dramatisch

21 april 2019 om 16:05

Klinkt als een echte arsenal speler toch . Niet zo snel spelers afschrijven..

21 april 2019 om 15:48

United moet Solskjaer ontslaan en dan Solskjaer aanstellen als interim

21 april 2019 om 16:05

Wat een geniale opmerking, ik bel Ed

21 april 2019 om 15:48

Die zat er mooi in, dit gaat United nooit meer goed maken.

21 april 2019 om 15:50

Haha Woodward heeft geen flauw idee wat er gebeurd. Die denkt, Solksjaer begon toch goed, hoe kan het nu dan minder gaan? Hij scoorde zelfs in 99.

21 april 2019 om 15:52

Nieuwe dit nieuwe dat. Probleem bij United zijn de klote spelers zelf’ dit zijn geen spelers dit zijn domme kinderen die totaal niks serieus nemen en de spelers op leeftijd daar zijn geen praters die gaan allemaal mee of houden hun monden dicht en doen hun eigen ding. Wie is nou de volwassen speler bij united die dat ook uitstraalt op het veld of die Pogba na een slechte wedstrijd even aanpakt? Wie? Precies niemand. Lekker alles schuiven bij Mourinho maar nooit kijken wat ze zelf fout doen. Dit zijn echt geen toppers

21 april 2019 om 15:53

Dit doet pijn.. enorm pijn. Wat een afgang.

21 april 2019 om 15:53

United wordt zwaar vernederd

21 april 2019 om 15:53

4-0!!! Ongelooflijk. Wat een pak slaag

21 april 2019 om 15:53

Hahaha wat triest

21 april 2019 om 15:53

Walcott !!

21 april 2019 om 15:53

Wat een afstraffing. Bezem door deze selectie aub.

21 april 2019 om 15:53

United.. wel lekker weertje op goodison zeg. De fans zullen zich dit nog wel even herrineren. Ook mooie goals zeg

21 april 2019 om 15:53

Dalot gaat weer enorm de fout in..

21 april 2019 om 15:53

OMG

21 april 2019 om 15:54

Wat een vernedering

21 april 2019 om 15:54

4-0, wat een vernedering en zeker als Wallcot tegen je scoort.

21 april 2019 om 15:55

haha erger kan niet

21 april 2019 om 15:59

Walcott heeft gewoon meer dan 100 doelpunten in de PL.

21 april 2019 om 16:05

Ja en dan

21 april 2019 om 16:11

Dan zijn er al heel veel ploegen vernederd geweest. Domme reactie

21 april 2019 om 16:15

Het is niet de beste speler, maar hij haalt toch een gemiddelde van ongeveer 2 op 5 qua goals en assists, wat gewoon hele nette stats zijn, zeker voor een vleugelspeler.

21 april 2019 om 15:54

Wauw, die digne is toch echt opgebloeid bij everton zeg. Wat vertrouwen met een speler kan doen. Vond hem bij barca niet slecht maar heeft mij nooit kunnen overtuigen doen

21 april 2019 om 15:55

Indd, gun het hem van harte! Heeft nooit geklaagd en gaf altijd 100 procent op training.

21 april 2019 om 16:12

Zie jij hem wel eens trainen Dan?

21 april 2019 om 15:54

United krijgt voetballes van everton

21 april 2019 om 15:54

Kunnen we niet gewoon letterlijk de hele selectie ontslaan en er 23 nieuwe voor kopen ..enige optie imo

21 april 2019 om 16:17

Ze zouden het net zo moeten aanpakken als Liverpool dat heeft gedaan. Beginnen bij een centrale verdediger en daarna uitbouwen. Dus koop eerst bijvoorbeeld Koulibaly, dan zul je zien dat Lindelof ook gelijk beter gaat spelen, en ga daarna spelers als Telles, Neves en Sancho halen. Zulke spelers hebben grote invloed op de prestaties van de rest van het team.

21 april 2019 om 15:54

Hahahaah maar Mourinho was het probleem.

21 april 2019 om 15:55

Solsjaer losten dat volgens United fans wel op

21 april 2019 om 15:59

Het was toch al duidelijk dat bij united het probleem het aankoopbeleid is

21 april 2019 om 16:03

Korte termijnvisie bij hen. Zogezegd de schuld van Mourinho. Makkelijk om hem als zondebok aan te wijzen lol. Hoogmoed bij united fans afgestraft.

21 april 2019 om 16:17

Mourinhos selectie nietwaar? En die van SAF ook nog helaas..

21 april 2019 om 15:55

Ik ben geen MU fan maar dit raakt zelfs mij.

21 april 2019 om 15:55

Ik vind het gewoon enorm sneu als je dan over een jaartje zo een clublegende via de achterdeur, eruit moet sturen...

Laten we hopen dat volgend seizoen met de nodige aankopen vooruitgang wordt geboekt om structureel te gaan herbouwen, opnieuw..

21 april 2019 om 16:01

Hvl seizoenen moeten jullie dit nog zien voordat er iemand in het bestuur zegt: he we hebben een verdediger nodig

21 april 2019 om 16:03

Bailly, Lindelof zijn voor veel geld gehaald afgelopen seizoenen.

21 april 2019 om 16:21

Die zijn toch niet van het niveau United? Lindelöf heel misschien in potentie maar jullie koulibaly ofzo hebben umtiti noem ze maar op

21 april 2019 om 15:55

Ik zet de tv aan en de 4-0 wordt gescoord. Wat een afstraffing voor United.

21 april 2019 om 15:56

4-0

21 april 2019 om 15:56

Matic moet briljant zijn op de training. Waarom speelt hij altijd als hij fit is?

21 april 2019 om 15:57

1 halve kans gecreëerd in de hele wedstrijd, maar het is achterin alsnog een gatenkaas. Dat is toch heel teleurstellend. Martial en Rashford werkelijk verschrikkelijk vandaag. Het klopt dat de selectie tekort komt, maar is dit 4-0 slechter dan Everton?

21 april 2019 om 16:01

Natuurlijk niet, Schneiderlin staat er per slot van rekening in. Hier is veel meer aan de hand

21 april 2019 om 15:57

Hopelijk gooit Ole vanaf nu gewoon 3 a 4 jeugdspelers erin. Top 4 wordt toch niks meer. Laat het verbouwen beginnen.

21 april 2019 om 15:57

Het doelsaldo van United staat nu +15 volgens mij, en dat over een heel seizoen. Dat zegt zoveel over dit seizoen..

21 april 2019 om 15:57

Was toch penal?

21 april 2019 om 16:01

Die vieze schwalbe van Martial?

21 april 2019 om 16:02

Zag in herhaling dat ik verkeerd was maar je hebt gelijk echt vies

21 april 2019 om 15:58

Hiervoor moet Martial toch wel geschorst worden. Wat een schwalbe.

21 april 2019 om 16:00

Die Martial gaat ook nooit de topspeler worden die iedereen dacht

21 april 2019 om 16:02

Niet bij United, elke aanvallende speler wordt minder bij United. Hij moet echt naar een Dortmund/spurs/arsenal/bayern/valencia als het kan.

21 april 2019 om 16:04

Zet Martial bij Chelsea als vervanger van Hazard of bij Arsenal en die gaat zijn potentie waarmaken.

21 april 2019 om 16:02

Zou bijna zeggen, breng Ziyech maar naar United. Iemand die openingen kan vinden en mensen kan wegsturen. Daarnaast zelf ook gewoon een goeie actie heeft.

21 april 2019 om 16:06

Zou in één klap de beste voetballer zijn (zolang Pogba er weer geen zin in heeft)

21 april 2019 om 16:10

Zou je hem dan vanaf rechts willen zien? Of op de 10. Denk oprecht dat dat je gelijk hebt man. Hoeft ook niet duur te zijn.

21 april 2019 om 16:14

Zou op beide posities veel beter zijn dan de andere spelers maar liever op 10. United is tactisch niet sterk genoeg om Ziyech op rechts te zetten.

21 april 2019 om 16:02

Pff Martial die moet hangen. En Rashford weer met een wilde poging. Die jongen is zo wild hè.....

21 april 2019 om 16:02

Ole wat ga je nu doen😂😂😂😂😂😂. Mourinho zal dit nooi overkome zijn. Absurd!

21 april 2019 om 16:03

Dit zag ik echt totaal niet aankomen, bied gelukkig voor Chelsea een kans op CL voetbal en een stuk rust voor de trainer.

21 april 2019 om 16:05

In totaal nu 2.5 kans, niet slecht. Ik wil Lukaku kansen blijven geven maar die heeft zo weinig gogme.

21 april 2019 om 16:11

Lukaku is iemand voor wie je kansen moet creëren en de spelers bij United zijn daar niet goed genoeg voor.

21 april 2019 om 16:15

Dat was net een mogelijkheid.. die Lukaku zelf verpest.

21 april 2019 om 16:19

Lukaku zijn basistechniek is gewoon niet goed genoeg voor een topspits. Zijn aannames zijn verre van goed, wat eigenlijk gewoon sneu is. Hij doet alles op fysiek, en bijna nooit iets op techniek.
Qua basistechniek durf ik te stellen dat Giroud bijvoorbeeld al beter is. Qua spitsen loopt United hopeloos achter op de andere clubs uit de top 6, met misschien Chelsea als uitzondering, ik ben nog steeds niet heel erg overtuigd door Higuain bij Chelsea.

21 april 2019 om 16:05

Dat Matic nog is blijven staan is een schande moest er gelijk uitgebracht worden na die 2-0

21 april 2019 om 16:06

United zou moeten eens moeten polsen bij Gueye. Een type Kanté en hoeft ook niet veel te kosten. In ieder geval vele malen beter dan Matic.

21 april 2019 om 16:09

Als ze om de 6e plaats willen blijven strijden moeten ze idd dat soort spelers halen. Prima speler hoor, maar absoluut geen top materiaal.

21 april 2019 om 16:11

Wie acht jij dan haalbaar en absolute top op Cvm? Want Matic lijkt op een T-Rex.

21 april 2019 om 16:15

Een echte topper halen wordt idd moeilijk. Zou gewoon investeren in iemand met veel potentie. Ruben Neves of Rice bijvoorbeeld.

21 april 2019 om 16:11

Gewoon Rice van West Ham halen voor die positie.

21 april 2019 om 16:12

Vind hem niet zo bijzonder eerlijk gezegd. Zet Mctominay bij West Ham en die doet het even goed.

21 april 2019 om 16:06

Hoe speelt zouma trouwens?

21 april 2019 om 16:16

Als een beest, zoals het hele seizoen al.

21 april 2019 om 16:08

Rashford moet gewoon een stap terug doen, en weg van United. Gaat niet in de komende jaren 20+ goals maken in dit United, niet constant genoeg op de vleugel. Ga lekker naar een Frankfurt, Dortmund, Sevilla, Valencia en blaas je carriere nieuw leven in. Je ziet zoveel spelers opbloeien die vertrekken bij United, salaris is vast lekker maar echt slecht voor je carriere.

21 april 2019 om 16:08

4-0? Wauw, onverwacht. Dit United gaat een troosteloos seizoenseinde tegemoet. Het kortetermijn trainerswissel-effect is al uitgewerkt.

21 april 2019 om 16:13

Huh wat gebeurt hier nou?! Ik schakel nu in en het is 4-0 voor Everton. Lijkt of het Solskjaer effect nu helemaal is uitgewerkt.

21 april 2019 om 16:13

Manchester United heeft beter spelers nodig, maar vooral een coach die het maximale uit ze haalt, en echt komt om te voetballen.

21 april 2019 om 16:13

Moet echt lachen om de United fans die Coutinho niet goed genoeg vinden. Die gast zou in een klap de beste van United zijn. Een en al armoede op het veld.

21 april 2019 om 16:15

Lingardinho is beter

21 april 2019 om 16:18

Iig wel beter dan wat United nu op het veld heeft staan.

21 april 2019 om 16:20

Die is thuis Fortnite aan t spelen met Dembouz

21 april 2019 om 16:21

Als ik de berichten lees word Coutinho de eerste zomer aankoop. Komt niet uit de verf bij Barcelona en speelde bij Liverpool ijzersterk.

21 april 2019 om 16:17

niet om het een of ander maar dat is toch duidelijk een overtreding van pickford?

21 april 2019 om 16:18

Ik denk dat United gaat verliezen.

21 april 2019 om 16:19

Ze maken nog echt wel kans om de drie punten te pakken hoor

21 april 2019 om 16:20

Zou het?😉😉

21 april 2019 om 16:20

Stravven, Giroud is een stuk beter dan hem. Mist alleen snelheid.

21 april 2019 om 16:22

Wat geweldige wedstrijd van United en the man of the match is zeker weten martial😉

21 april 2019 om 16:28

Everton verdiend de overwinning wil hen is bij de cl zien spelen

De wedstrijd is afgelopen. Het is niet meer mogelijk om te reageren.

Wedstrijdverslag

Manchester United verliest CL-ticket uit zicht na pak slaag op Goodison Park
Everton heeft Manchester United zondagmiddag getrakteerd op een ongenadig hard pak slaag. The Toffees waren in eigen stadion met 4-0 te sterk voor the Red Devils, die geen enkel moment aanspraak maakten op een goed resultaat. Lees verder

14 fans
Middenvelder, 30 jaar
SeizoenClubW
2019/2020 Everton 9 1 0 0
2018/2019 Everton 38 13 3 0
2017/2018 Everton 27 4 2 0
2017/2018 Swansea City 0 0 0 0
2016/2017 Swansea City 38 9 2 0
Laatste voetbalnieuws

Fraaie doelpunten trekken worstelend Everton uit degradatiezone

Everton heeft zijn derde zege van het Premier League-seizoen geboekt. De ambitieuze ploeg uit Liverpool hoopte dit seizoen de Engelse top zes uit te kunnen dagen, maar voetbalde in zijn eerste...Lees verder

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren