1
1
Deze wedstrijd is gespeeld.
Status: Deze wedstrijd is gespeeld.
Competitie: Friendlies
Datum: Maandag 4 juni 2018
Tijd: 20:45 uur
Scheidsrechter: V. Bezborodov
Stadion: Allianz Stadium (Torino)
Toeschouwers: 20500
Opstellingen en wedstrijdverloop
Live meepraten
Leden op Voetbalzone kunnen tijdens de wedstrijd live meepraten.
4 juni 2018 om 19:50

Jammer dat blind in de basis staat, verder prima opstelling. Ben benieuwd. Al speelt Italië met ook een erg onervaren elftal, net als ons zoekende.

4 juni 2018 om 20:29

Blind had alleen op 6 moeten staan, beste nr 6 in selectie.

4 juni 2018 om 19:50

Benieuwd naar het middenveld. Vooral mijn bedenkingen bij Blind als CV, niet zijn beste positie. Aangezien de opstelling nog niet op VZ staat:

Italiã£â«: Perã£â­n; Zappacosta, Rugani, Romagnoli, Criscito; Cristante, Jorginho, Bonaventura; Verdi, Belotti, Insigne
Nederland: Cillessen; Hateboer, De Ligt, Van Dijk, Blind, Vilhena; Vormer, De Roon, Wijnaldum; Babel, Memphis

1-1, zeg ik.

4 juni 2018 om 19:51

Ik zou Blind juist weleens willen zien i.p.v. Strootman op het middenveld.

4 juni 2018 om 19:53

Ik zie Blind ook het liefst als Cdm, of anders LA. Vandaag staat De Roon als verdedigende middenvelder.

4 juni 2018 om 19:50

Ben benieuwd of dit een 4-3-3 of wederom weer een 5-3-2 opstelling word. Vind Vilhena de back namelijk niet geweldig.

4 juni 2018 om 19:52

Wie zou bij de 4-3-3 de 3e aanvaller zijn? Lijkt mij gewoon 5-3-2 of heel misschien 4-4-2.

4 juni 2018 om 20:37

Ik denk dat Wijnaldum die rol nog altijd wel zou kunnen invullen. Dat deed ie vroeger ook vaak genoeg.

4 juni 2018 om 20:39

Het lijkt me een 4-4-2 met een ruit op het middenveld met blind op cvm.

4 juni 2018 om 19:51

Hahaha we hebben de sterkste verdediging sinds tijden. Stelt die Koeman nog steeds Blind op boven De Vrij, Ake of Kongolo. Vooral Ake moet toch denken wanneer krijg ik een kans om mijzelf te bewijzen...

4 juni 2018 om 19:55

De Vrij is toch al gegarandeerd een starter. Niet nodig om hem verder te testen.

4 juni 2018 om 20:02

Dit was toch de starters opstelling richting de Nations League daarnaast hebben we Blind ook al gezien kon die beter Ake belonen na een fantastisch seizoen dan wel niet Kongolo

4 juni 2018 om 20:02

@asroma8: precies! Beste verdediger van Nederland. Veel beter dan talent De Ligt. Hij had tegen Slowakije ook alweer een paar heerlijke verdedigende acties. Wanneer De Vrij verdedigt, lijkt het verdedigen zo makkelijk. Pakt die ballen simpel af door positioneel sterk te staan.

4 juni 2018 om 20:09

Veel beter dan talent De Ligt, uh ja De Vrij is wel verder dan De Ligt ja, maar laatstgenoemde speelt ook gewoon erg goed en is hoort bij de beste 3 opties op CV vind ik. Blind hoort daar totaal niet te staan.

4 juni 2018 om 19:52

Vind het wel een aardige opstelling. Ben vooral benieuwd naar hoe het middenveld het gaat doen, vond Vormer als een van de weinig een positieve indruk maken en ik vind de roon ook altijd wel veel werk leveren. Vilhena op links lijkt me ook een goede keuze. Had liever Aké gezien dan Blind maar we zullen zien, hopelijk wat boeiender dan vorig duel!

4 juni 2018 om 19:56

De Vrij ipv de Ligt en Ake ipv Blind zou de ideale opstelling zijn.

4 juni 2018 om 20:00

Nee natuurlijk niet, de Vrij op de positie van Blind zou achterin ideaal zijn. Vilhena op linksachter/mid is prima. Vormer, de Roon en Wijnaldum is natuurlijk ook niet het sterkst mogelijke middenveld wanneer je Propper, van de Beek en van Ginkel achter de hand hebt.

4 juni 2018 om 20:02

Want van de Beek is beter dan Vormer? Of beter dan Wijnaldum?

4 juni 2018 om 20:03

En Ake heeft wel meer bewezen dan de Ligt in een competitie waar de Ligt voorlopig alleen nog van kan dromen.

4 juni 2018 om 20:15

Ik zou bijna denken dat je gewoon absoluut geen Ajacieden in de basis wil zien De Vrij voor Blind, De Ligt gewoon laten staan. Functioneert prima met die 3. En nee Vd Beek is niet beter dan zij, maar hij zal vast af en toe zijn minuten al wel gaan maken.

4 juni 2018 om 20:16

Natuurlijk is van de Beek niet beter dan Wijnaldum, maar wel dan de Roon. Vormer kan je over discussiëren, die heeft een top seizoen achter de rug. En ik ben van mening dat Ake niet beter is dan de Ligt. Hij heeft veel meer body en inzicht dan Ake, die vind ik niet goed genoeg voor de basis. Met de Vrij, van Dijk en de Ligt heb je gewoon een ontzettend goede drie-mans verdediging waar menig land jaloers op zal zijn.

En om te zeggen dat de Ligt van zo'n competitie alleen nog maar kan dromen... vind ik kinderachtig. Je ziet zelf ook wel dat hij ontzettend veel kwaliteit heeft en bij de beste verdedigers van Nederland hoort.

4 juni 2018 om 20:05

Haha, vanuit jouw anti-ajax perspectief ja :P

4 juni 2018 om 20:08

Nee, vanuit het perspectief dat eredivisiespelers met één aardig seizoen nog geen plek verdienen bij het Nederlands elftal.

4 juni 2018 om 20:14

Dat perspectief is onzinnig. Je selecteerd spelers op basis van hun kwaliteiten, niet op basis van de competitie waarin ze spelen. Iedereen ziet dat De Ligt veel kwaliteit heeft.

4 juni 2018 om 20:15

Wel bij dit Nederlands elftal. Na een goeie warming-up zit je er al bij

4 juni 2018 om 20:18

Hij presteert toch bij oranje en daar gaat t om.

4 juni 2018 om 20:24

Kom op man, de Ligt is gewoon een groot talent en moet zich eenmaal manifesteren binnen dit elftal want hier hebben we later alleen maar meer profijt van. Wat zorgwekkender is Blind, moet je soms 0 voetbalkennis hebben om bondscoach van Nederland te mogen worden?

4 juni 2018 om 20:48

Je moet bij het Nederlands elftal toch niet op potentie selecteren, maar gewoon op daadwerkelijke kwaliteit. Vaak genoeg weten ze het ook helemaal niet waar te maken.

4 juni 2018 om 21:26

Ja ake was geweldig tegen schotland. Feit dat ake onderin de middennoot speelt zegt genoeg.

4 juni 2018 om 19:57

Insigne is wel een goede test voor de Ligt. Verder interessant om Rugani-Romagnoli te zien, zeer talentvolle verdedigers. Van Dijk gaat Belotti opeten.

4 juni 2018 om 19:59

Blind is in mijn ogen het enige minpuntje in de basis

4 juni 2018 om 20:05

Gadver waarom nou weer blind als cv. Heb niks tegen Blind als cdm maar als cv komt hij gewoon tekort. Niet nodig daarom om nog een keer uit te proberen. Geef dan Ake de kans!

4 juni 2018 om 20:12

En weer met Blind.. Mario Balotelli je weet wat je te doen staat.

4 juni 2018 om 20:40

Balo speelt niet

4 juni 2018 om 20:14

Ik neem aan dat Koeman Blind een kans geeft om revanche te nemen, want De Vrij en Aké hebben het prima gedaan de afgelopen interlands. Vilhena op linksback is ook niet ideaal, mist toch wat snelheid. Hopelijk krijgt Willems nog een nieuwe kans. Wat mij betreft kan Vilhena prima voor De Roon spelen.

4 juni 2018 om 20:17

Ik ben echt een groot liefhebber van Blind maar vind het raar dat hij nu twee keer als CV staat opgesteld. Daar heeft ie een jaarlang niet gespeeld en ik vind dat bij uitstek een van de posities waar ritme belangrijk is. Zie hem liever op het middenveld. Vilhena weer als vleugelverdediger vind ik niet gek trouwens, vorige keer speelde hij daar uitstekend. Vormer in de basis is verrassend maar viel goed in dus kan ik ook begrijpen.

4 juni 2018 om 20:23

Blind moet niet in het centrum, in de legendarische wedstrijd tegen Spanje 5-1 stond hij op de flank in een 5-3-2 en gaf hij 2 schitterende assists.

4 juni 2018 om 20:29

Blind voor vilhena en ake in zijn plek. Mooi dat promes er uit is

4 juni 2018 om 20:32

Waarom Blind voor De Vrij? Blind kan helemaal niet op de cv positie spelen. Hij werd bij de 1-0 tegen Slowakije ook zo makkelijk afgetroefd.

4 juni 2018 om 20:38

Ik vind het wel schrijnend om te zien hoe weinig spelers we op dit moment hebben met creativiteit en voetballend vermogen. Eigenlijk vooral lopers maar niemand die een fijne steekpass kan geven. Verder zou ik blind graag als cdm of als linksback willen zien, voor een positie centraal achterin komt hij verdedigend te kort. Wel blij dat babel weer speelt, maakt altijd een solide indruk. Ook wel benieuwd naar hateboer.

4 juni 2018 om 20:40

Helemaal met je eens. Heb et vaak aangeheven dat ziyech de missende link is maar dan krijg ik 20 reacties over me heen dat Propper dat ook kan. Propper is bijna de zelfde type

4 juni 2018 om 20:44

Met Pröpper hebben we onze (niet altijd accurate) maestro totdat een jong talent het over kan nemen zoals F de Jong.

4 juni 2018 om 20:56

Eens, hopelijk maakt frenkie een goede ontwikkeling door de komende jaren.

4 juni 2018 om 20:38

Nou we hebben er zin in.

4 juni 2018 om 20:39

Het is iig lekker druk in Turijn, not.

4 juni 2018 om 20:40

Volle bak...

4 juni 2018 om 20:41

wat een wereld van verschil, de twee volksliederen.

4 juni 2018 om 20:41

Haha! Weghorst weer met een toneelstukje!

4 juni 2018 om 20:42

In dat geval doen alle Italianen dus ook een toneelstukje? Altijd wel opvallend, als een Italiaan het doet vindt iedereen het prachtig. Doet een Nederlander het dan is het overdreven.

4 juni 2018 om 20:43

Correctie; doet Weghorst het, dan is het overdreven.

4 juni 2018 om 20:47

Inderdaad overdreven. Totaal andere cultuur en volksaard. Met passie is ook wel iets anders dan met aanstelleritis.

4 juni 2018 om 20:48

Omdat het bij de Italianen wel echt gemeend en niet overdreven is. Ik heb geen enkele Italiaan met zijn had op z'n borst zien staan en met de ogen dicht. Verder zingen zelfs de kinderen die volkslieden gewoon goed mee, iets dat wij hier in Nederland nogal missen. Sterker nog; ik denk dat niemand het uit zijn hoofd kent. :D

4 juni 2018 om 20:43

Haha inderdaad! Toch zou ik het stiekem wel bij iedereen zo willen zien.... Bezieling en trots

4 juni 2018 om 20:49

Is dit trost of overdrevenheid?

4 juni 2018 om 20:57

Ik bedoel meer te zeggen dat je stiekem hoopt dat alle spelers vol gas het volkslied zingen met de hand op het hart. Aangezien niemand dat doet, valt het inderdaad op bij Wout.

4 juni 2018 om 20:41

Spuuglelijk middenveld zeg. Saaie opstelling

4 juni 2018 om 20:41

Weghorst haha! Dit heb ik nog nooit eerder gezien.

4 juni 2018 om 20:42

Ik trek die Wout Weghorst zo slecht.

4 juni 2018 om 20:44

Kijk naar die Italianen hij is gewoon trots het lijkt een toneelstuk maar hij is gewoon zo

4 juni 2018 om 20:42

Mooi, iedereen netjes meegezongen. Ik vind dat de wetenschap meer onderzoek moet doen naar Weghorst, hij heeft een zesde zintuig wat camera's betreft.

4 juni 2018 om 20:44

Hahha ja goede acteur

4 juni 2018 om 20:42

Vormer master class incoming.

4 juni 2018 om 20:44

Hahah insingh man wat een dwerg naar van dijk

4 juni 2018 om 20:44

Weghorst tja.. kan hem niet echt helemaal serieus nemen , ook weer bij dit volkslied. Vond hem toen ook bij Ziggo nogal wat onsympathiek overkomen, maar wie ben ik.

Leuk dat Vormer erin staat, maar het is best jammer dat we niet echt meer top hebben. Hetzelfde geld voor Babel, leuk dat hij er is, maar top, nee niet echt.

4 juni 2018 om 20:46

Ajoh is toch mooi als hij zich maar voor de volle 100% inzet daar twijfel ik niet over.

4 juni 2018 om 20:59

Ik vind Babel echt wel prima spelen vaak. Klopt, geen absolute top, maar hij kan denk ik Depay ook beter laten spelen. Hij is niet egoïstisch

4 juni 2018 om 20:44

Nou gaatniets worden met dit middenveld. Totaal geen voetballend vermogen of creativiteit. Maar ik laat me verrassen....

4 juni 2018 om 20:45

Stadion is lekker vol.

4 juni 2018 om 20:50

Jij kijkt geen Serie A?

4 juni 2018 om 20:46

Dit B-landje mag geen probleem vormen voor Oranje .

4 juni 2018 om 20:48

😵

4 juni 2018 om 20:48

Ah we staan alweer achter.

4 juni 2018 om 20:48

Daar gaan we weer....

4 juni 2018 om 20:48

Wat een start..

4 juni 2018 om 20:48

Lekker scherp jongens, het is verdomme de spits joh. Geluk dat hij wordt afgekeurd.

4 juni 2018 om 20:48

Oooh komen we goed weg, buitenspel

4 juni 2018 om 20:49

Wat een gatenkaas zeg!

4 juni 2018 om 20:51

Blind/vilhena zijn geen verdedigers. Zet er een de vrij en Pieters/ake neer.

4 juni 2018 om 20:52

Houd toch eens op met die Pieters joh, die vent is gedegradeerd en had daar een flink aandeel in.

4 juni 2018 om 20:55

Nog steeds beter dan blind/vilhena links achterin. Ake/aanholt zijn ook betere opties

4 juni 2018 om 20:49

Lol, dat duurde even zeg. Een volle minuut in de veronderstelling dat we achter stonden.

4 juni 2018 om 20:49

En weer 1-0 achter...

4 juni 2018 om 20:50

Oh was buitenspel.

4 juni 2018 om 20:49

Haha, daar ga je al

4 juni 2018 om 20:49

Het staat alweer gelijk!

4 juni 2018 om 20:49

Blind en vilhena baren mij zorgen in de verdediging, daarnaast een niet erg creatief middenveld... beter 4-3-3 volle bak vooruit. Met passie en met een idee dan, niet zoals onder Hiddink/blind

4 juni 2018 om 20:52

Als ik jou was zou ik me meer zorgen maken om Hateboer dan Vilhena hoor.

4 juni 2018 om 21:22

Hateboer heeft van dijk/ligt achter zich. Terwijl blind/vilhena niet echt goed/stabiel duo zijn

4 juni 2018 om 20:50

Waarom is de goal zo laat pas afgekeurd?

4 juni 2018 om 20:51

VAR

4 juni 2018 om 21:01

Er is geen VAR in deze wedstrijd

4 juni 2018 om 20:50

Hele verdediging liep te slapen daar zeg. Ongekend

4 juni 2018 om 20:50

Oef, leek toch geen buitenspel

4 juni 2018 om 20:54

Opmerkelijk, zeker sinds we met 5 verdedigers spelen.. Snap dat allemaal niet, door verdedigend te spelen krijg je ook meer druk van de tegenstander.

We missen echt een goede middenvelder/spelverdeler.

4 juni 2018 om 20:51

Commentator heeft er niet echt kaas van gegeten. Dat is niet de reden van buitenspel. De gast die hem er in schoot die stond buitenspel toen hij de bal kreeg

4 juni 2018 om 20:52

Leek nog steeds op een lijn met de bal.

4 juni 2018 om 20:51

Wat is Hateboer in vredesnaam aan het doen.....

4 juni 2018 om 20:51

degene die buitenspel staat, krijgt de bal niet en staat ook niet hinderlijk in de weg
lijkt me dus een geldige goal

4 juni 2018 om 20:53

Degene die scoort (belotti) stond buitenspel nadat de bal verengd wordt

4 juni 2018 om 20:57

op een lijn, lijkt me

4 juni 2018 om 20:53

Belotti stond net buitenspel

4 juni 2018 om 20:52

Net buitenspel maar wat was dat slecht.

4 juni 2018 om 20:54

Tsjongejonge wat een afgrijselijk begin zeg

4 juni 2018 om 20:54

Ik heb al genoeg gezien van Hateboer en de Roon, die kunnen het niveau echt niet aan. Prima, gewogen maar helaas te licht bevonden.

4 juni 2018 om 20:55

Dat viel mij ook gelijk op ja, vooral hateboer. Te zwak

4 juni 2018 om 20:58

Er waren hier vandaag mensen die De Roon te vuur en te zwaard verdedigden. Kan er natuurlijk heel weinig van.

4 juni 2018 om 21:12

Nog minder dan weinig, handelingssnelheid is blijven steken op Heerenveen niveau. Met alle respect voor Heerenveen natuurlijk.

4 juni 2018 om 20:54

De vrij hoort gewoon in deze achterhoede.

4 juni 2018 om 20:55

Hateboer niet sterk

4 juni 2018 om 20:58

Babel legt die bal heerlijk neer voor een uithaal voor Depay maar omdat hij hem niet in de voeten krijgt staat ie er naar te kijken en laat ie de bal lopen. Met zo'n inzet wint Nederland nooit.

4 juni 2018 om 21:00

Hij had hem moeten geven toen er nog veel ruimte was, jammer!

4 juni 2018 om 21:01

Heerlijk? Bal was gewoon net te scherp

4 juni 2018 om 21:03

Depay stapte uit , om ruimte te maken. De bal van babel waa gewoon te scherp. Had hem eerder moeten geven.

4 juni 2018 om 21:07

Babel gaf hem precies goed zodat Memphis in kon stappen en uit kon halen. Vond het ook wel matig geanticipeerd van Depay.

4 juni 2018 om 21:07

"babel legt de bal heerlijk neer" als je goed kijkt zie je depay 2x de bal vragen alle ruimte van de wereld maar babel ziet hem niet omdat hij eerst de bal moet controleren. Dat je bij zo een bal de schuld legt bij depay spreekt of van een vooroordeel of zeeer weinig voetbalverstand

4 juni 2018 om 21:00

Valt tegen wat oranje laat zien.

4 juni 2018 om 21:00

Nederland speelt haastig ze willen blindelings naar voren.

4 juni 2018 om 21:03

Waarom geen Willems of van Aanholt asn die linker kant? Is toch juist lekker die snelle lopers in dit systeem?

4 juni 2018 om 21:04

Het oogt allemaa niet heel solide en de verdediging is al een paar keer verrast met een bal tussen de keeper en de laatste lijn. Dit kan niet goed blijven gaan

4 juni 2018 om 21:09

Wat wil je dan met zo'n middenveld? Die Wijnaldum loopt er weer bij als de eerste beste zondagamateur.

4 juni 2018 om 21:12

Wat heeft Wijnaldum misdaan dat je alleen hem eruit pikt?

4 juni 2018 om 21:04

We zijn onrustig en slordig.

4 juni 2018 om 21:04

best wel terecht dat deze ploegen niet naar WK gaan wat een matig voetbal

4 juni 2018 om 21:04

Wat voor een zielig persoon moet je zijn om in een oefenpotje twee keer op de tenen van de keeper te staan.

4 juni 2018 om 21:05

Hallo scheids word is wakker?

4 juni 2018 om 21:05

Dat is gewoon een kaart..

4 juni 2018 om 21:05

Italie gaat dit makkelijk winnen. 💪

4 juni 2018 om 21:05

Het spel van Nederland is weer bedroevend.

4 juni 2018 om 21:06

Beide teams spelen slordig (vooral Nederland)

4 juni 2018 om 21:06

Italie heeft nog nooit zo'n matig middenveld gehad zeg, extreem slecht voor italiaanse begrippen.

4 juni 2018 om 21:08

Nee wij gaan lekker wou je zeggen.

4 juni 2018 om 21:13

mee eens maar De Roon, Hateboer en Vormer is natuurlijk ook niet het beste wat we hebben

4 juni 2018 om 21:07

Ik ben toch bang dat Koeman spijt zal krijgen van deze job, bondscoach zijn is natuurlijk een eer maar als je het met deze spelers moet doen dan vraag ik me echt af of koeman hiermee wat gaat bereiken.

4 juni 2018 om 21:07

Waarom mag padt niet een keer debuteren?

4 juni 2018 om 21:08

Omdat padt er niet zoveel van kan.

4 juni 2018 om 21:08

Omdat Cillessen de beste keeper is die we hebben en met Zoet heb je een hele goede 2e keeper. Padt is niet goed genoeg.

4 juni 2018 om 21:08

Hateboer,,,, die kan er echt helemaal niets van

4 juni 2018 om 21:08

Dit is echt een hele slechte wedstrijd zeg...

4 juni 2018 om 21:08

Ik hou er niet van om op spelers te zeiken, maar wat is Blind toch ongelooflijk slecht zeg..

4 juni 2018 om 21:09

Hele verdediging zeer matig tot nu toe zeg.

4 juni 2018 om 21:13

Iedereen matig..

4 juni 2018 om 21:08

Valt mij op dat ballen over 10 / 20 meter net iets te hoog gegrepen is voor deze 2 ploegen. Jammer.

4 juni 2018 om 21:08

Zijn de oranje broekjes standaard nu? Vind het tenue veel mooier zo dan met witte broekjes.

4 juni 2018 om 21:09

Ben het met je eens.

4 juni 2018 om 21:10

Nee, dit is alleen omdat Italië ook met witte broekjes speelt.

4 juni 2018 om 21:08

De bal 4 keer naar de zelfde kleur spelen lijkt een opgave tegenwoordig.

4 juni 2018 om 21:09

Weer een slordigheidje van de Ligt.

4 juni 2018 om 21:13

Vind dat hij toch vaak van die momentjes blijft hebben. We kunnen ondertussen wel van een 'deligtje' spreken. Oja, hij is nog jong

4 juni 2018 om 21:09

Blind achterin kan toch helemaal niet meer. Word door iedereen voorbij gelopen.

4 juni 2018 om 21:14

Eens. Blind is echt te traag voor achterin. Beste is hem op te stellen als verdedigende middenvelder of anders niet.

4 juni 2018 om 21:10

Cristante danst gewoon over het middenveld, echt fijn om hem zo te zien spelen.

4 juni 2018 om 21:10

Met een 532 is dit te statisch. De spelers en vooral de backs moeten snel kunnen omschakelen om gevaar te stichten. Zo ga je niets kunnen brengen hoor.

4 juni 2018 om 21:10

Waarom 5 verdedigers tegen 1 spits....

4 juni 2018 om 21:13

Om meerdere redenen een domme comment.

4 juni 2018 om 21:10

Ik hoop dat we vanaf nu gewoon weer met 4 man achterin gaan spelen: Aanholt Dijk Vrij Tete/Karsdorp

4 juni 2018 om 21:12

Van Aanholt maakt tot dusver niet veel indruk op mij.

4 juni 2018 om 21:13

Van Aanholt in een 4 mans verdediging? Aub niet. Die man kan verdedigend werkelijk niks

4 juni 2018 om 21:14

Wie vind je dan een beter optie als LB? Ik zie alleen Willems als pure back verder. Al is Ake ook een reeele optie.

4 juni 2018 om 21:16

Ake kan al ben ik daar ook niet echt fan van. Ideaal is het om met 3 centrale verdedigers te spelen, alleen dan misschien in een 3 4 3.

4 juni 2018 om 21:18

Of Kongolo indien fit

4 juni 2018 om 21:13

Alsjeblieft...de vrij laat mij niet lachen.. omdat de licht net een fout maakt? Zeker vergeten het vrij inkoppen van nemec afgelopen wedstrijd

4 juni 2018 om 21:15

Jij vind De Ligt op dit moment beter dan de Vrij? Laat me niet lachen

4 juni 2018 om 22:13

Zet die PSV anti Ajax bril af man.. ja de licht is beter en heeft veel meer potentiel

4 juni 2018 om 21:14

Gaat er niet om of je met 5 of 4 speelt achterin. Gaat erom hoe je omschakelt van defens naar aanval. Dit is veel te statisch nu, maar wat moet je ook met vilhena op de back positie. Kijk bv chelsea speelt ook altijd met 5 maar heeft aanvallende opkomende mensen op de back posities en daar heb jw gevaar nodig.

4 juni 2018 om 21:11

Onervarenheid van de Ligt en traagheid van Blind.

4 juni 2018 om 21:11

Goeie pass, Virgil.

4 juni 2018 om 21:12

Naja, deze begreep ik echt niet. Keek nog of ik een geblesseerde speler zag.

4 juni 2018 om 21:11

Één woord voor. VERSCHRIKKELIJK

4 juni 2018 om 21:12

Vormer is echt onzichtbaar. Van Wijnaldum zijn we dat natuurlijk gewend en van De Roon moet je geen spelverdeling verwachten.

4 juni 2018 om 21:14

Vormer overgeslagen in het spel, Wijnaldum is lachwekkend.

4 juni 2018 om 21:12

Met Van aanholt en Karsdorp (als die fit is) heb je toch veel gevaarlijker backs in aanvallend opzicht? Vilhena en Hateboer nauwelijks te vinden..

4 juni 2018 om 21:13

Koeman moet echt stoppen met 5-3-2 spelen

4 juni 2018 om 21:14

En dan lekker naiëf er constant afgaan zoals in de kwalificatie inderdaad.

4 juni 2018 om 21:15

Beter met strijd eraf dan saai een gelijkspel tegen Slowakije

4 juni 2018 om 21:16

helemaal mee eens zeker als de tegenstander maar met 1 spits speelt belachelijk dit. Aan de andere kant tegen echt sterke teams als Duitsland en Frankrijk is het wellicht wel het beste systeem. Laten we Koeman dan maar voordeel van de twijfel geven en dat hij voor die wedstrijden dit systeem er in wil slijten

4 juni 2018 om 21:20

Je kan spelen met welk formatie je wil, daar gaat het niet om. Het gaat erom met 532 het juiste doen en vilhena bv op links is dikke onzin. Daar heb je snelle opkomende mensen nodig. Is zo'n essentiele positie in de 532.

4 juni 2018 om 21:13

Geel? Ga weg man.

4 juni 2018 om 21:13

Tikie op de kop van Van Dijk voor de Ligt. Dat is wel wat je van een aanvoerder wilt zien. Je team genoten even op scherp zetten met een klein tikkie.

4 juni 2018 om 21:16

Na die grote fout had het wel een wat harder tikkie mogen zijn

4 juni 2018 om 21:22

Van dijk mag zichzelf ook wel een tikkie geven want de ligt verwachte de bal totaal niet door de sliding van van dijk

4 juni 2018 om 21:14

Alle verdedigers spelen echt heel matig

4 juni 2018 om 21:14

En dan komt Gini met zo'n bal

4 juni 2018 om 21:14

Depay speelt slechter dan wie dan ook in het veld. Zijn inzet is echt heel erg slecht!: Beter spelen ze met Promes en Babel.

4 juni 2018 om 21:15

Depay doet het niet heel slecht, staat vaak gewoon in niemandsland zonder enige vorm van ondersteuning. Babel is vele malen slechter.

4 juni 2018 om 21:16

Jammer dat we een discussie moeten voeren over wie de slechtste is, zegt genoeg over het niveau vanavond.

4 juni 2018 om 21:17

Tja, zo gaat dat altijd toch.

4 juni 2018 om 21:16

Niet mee eens, ik vind Wijnaldum nog veel slechter.

4 juni 2018 om 21:17

Grappig, volgens mij heb ik alle namen hier al langs zien komen over wie het slechtst is. En iedereen heeft wel een beetje gelijk.

4 juni 2018 om 21:22

Het is dan ook een moeilijke verkiezing, gaat voor mij tussen De Roon, Wijnaldum, Hateboer en Blind.

4 juni 2018 om 21:22

Haha inderdaad

4 juni 2018 om 21:38

Hateboer hands down. Hoogtepunt was het vragen om de bal terwijl hij de dekking stond en de bal kansloos verliest

4 juni 2018 om 21:15

Vraag mij echt af met welke intentie de jongens begonnen zijn... niet om aan te zien dit

4 juni 2018 om 21:15

Wat is die Hateboer slecht zeg pfffffff

4 juni 2018 om 21:15

Wat is het middenveld slecht zeg. En die Hateboer man man man.

4 juni 2018 om 21:16

Vilhena op de linksback kan echt niet. Met 532 is dat een essentiele positie en heb je types als Van Aanholt en Haps daar nodig. Snel en in de omschakeling naar aanval gevaar kunnen stichten. Vilhena is te statisch.

4 juni 2018 om 21:16

Echt een noodzaak dat Karsdorp snel fit wordt en aan spelen toekomt, want Hateboer kan er echt vrij weinig van.

4 juni 2018 om 21:16

Blind is echt de irriterende factor. Gaat het zware werk uit de weg en vertraagd het spel gigantisch

4 juni 2018 om 21:16

Hateboer heeft nog geen moment indruk op mij gemaakt in Oranje.

4 juni 2018 om 21:17

Haps uitstekend seizoen gedraait, waarom word die niet opgeroepen om een keer te testen?

4 juni 2018 om 21:17

Ik hoop dat Koeman het programma 'de staat van Oranje' eens gaat kijken. Daar zit ook een treffend stukje in over deze traagheid en gebrei van het Nederlands elftal... Man man

4 juni 2018 om 21:17

Daar was Van Dijk Belotti helemaal kwijt.... wat een redding (zonder rebound dat is met name het knappe)

4 juni 2018 om 21:20

Die redding was niet zo bijzonder hoor

4 juni 2018 om 21:24

Zeker wel want bij zoet was het gewoon een rebound geweest

4 juni 2018 om 21:29

Tuurlijk en bij Jones was die bal erin gegaan. Beetje objectiviteit kan geen kwaad 😉

4 juni 2018 om 21:22

Volgens mij komt Belotti bij drama Blind uit ze rug. Van Dijk mislukte bij het onderscheppen van de bal, maar Belotti komt uit Blind ze rug.

4 juni 2018 om 21:17

Speel je met 3 centrale verdedigers en dan nog komt er zo'n bal recht door het centrum.

4 juni 2018 om 21:17

Zo. Van Dijk was Belotti even kwijt.

4 juni 2018 om 21:17

Van Dijk en Blind worden even te kijk gezet..

4 juni 2018 om 21:17

Mooie pass zeg! Dat verdiende wel een doelpunt.

4 juni 2018 om 21:17

Van dijk laat zijn man compleet lopen... wel een schitterende bal

4 juni 2018 om 21:19

Je bedoelt Blind, die moet die linkerzone dekken en was weer eens pleite. Weg met die gozer.

4 juni 2018 om 21:20

Blind was bezig met dekken van Insigne, Van Dijk was gewoon zijn man kwijt. Niet alles op Blind afschuiven.

4 juni 2018 om 21:21

Je bedoelt Van Dijk, die niet eens naar hem omkijkt als die italiaan van hem wegloopt. En dat voor een aamvoerder

4 juni 2018 om 21:17

Wat is Blind toch een bron van onrust.

4 juni 2018 om 21:23

Snap echt niet wat mensen in hem zien. Het is echt een verschikking. Niet de beste op geen enkele positie. Perfecte 18de man, maar niet voor in de basis.

4 juni 2018 om 21:17

Wat een armoede zeg. Vind die van dijk ook 3x niks bij oranje. Nog maar zwijgen over hateboer en de Roon

4 juni 2018 om 21:18

Ik heb zelden zo'n slechte speler gezien in Oranje dan die Hateboer. Snel wisselen en voor altijd achter laten in Italië.

4 juni 2018 om 21:19

Pohh echt wat speelt hij matig hé. Als een soort zenuwachtige jeugdspeler bij de senioren. Hij wil graag maar is veel te onzorgvuldig en erg ongeconcentreerd.

4 juni 2018 om 21:29

Inderdaad, had dan Fosu Mensah meegenomen, die kan nog groeien.

4 juni 2018 om 21:18

Haha, dan heb je 3 Cb's, en dan staat er niemand op de enige spits.

4 juni 2018 om 21:18

Hoe staat het 0-0

4 juni 2018 om 21:18

De ligt is insigne helemaal kwijt, en dit is niet de eerste keer..

4 juni 2018 om 21:20

Jij snapt voetbal ook niet, hè? De Ligt stond daar niet op Insigne.

4 juni 2018 om 21:24

Snap jij het wel? Insigne staat gewoon tegen over De Ligt. Anders zou Hateboer toch elke keer mee moeten lopen?

4 juni 2018 om 21:23

Je mag het niet zeggen, want hij is nog jong. Maar deze jongen is in min ogen nog lang niet klaar voor het grote werk. Gewoon van Dijk en de Vrij centraal achterin

4 juni 2018 om 21:25

Ja als je zegt dat de ligt het nog niet aan kan, ben je de gast die niks weet. Heel groot talent hoor de ligt maar voor NL elftal moet je gewoon voor zekerheid kiezen en niet talent.

4 juni 2018 om 21:42

Welke zekerheid? Ik zie van dijk3-4x zijj man lopen. En donderdag liet de vrij zich aftroeven en niet te vergeten de pot van lazio- inter

4 juni 2018 om 21:18

Dit wordt echt zielig... Italië begint ons als speelbal aka trainings pionnen te gebruiken!

4 juni 2018 om 21:18

Wat een drama wedstrijd is dit, Italië speelt matig en Nederland speelt dramatisch. Koeman moet zich toch echt wel zorgen maken over dit team

4 juni 2018 om 21:20

Koeman moet gewoon de beste 11 opstellen. Blind, de Roon, Hateboer en Wijnaldum eruit en nooit meer oproepen.

4 juni 2018 om 21:21

Compleet mee eens!

4 juni 2018 om 21:24

koeman moet van persie er bij halen. Nederland mist een leider. Iemand die alles al heeft meegemaakt en de jonkies een beetje kan leiden.

4 juni 2018 om 21:18

Wat spelen ze van oranje slecht 😕😕

4 juni 2018 om 21:18

Zucht het is echt niets, de roon, hateboer, blind... Zijn niets. Verder nog geen fatsoenlijke kans gezien van Nederland

4 juni 2018 om 21:21

Vdergeet ook de Ligt niet, blijft toch aardig wat fouten maken. Met de Vrij zou de verdediging een stuk stabieler staan. NLs elftal is geen speeltuin en de Ligt is op dit moment niet goed genoeg.

Cilessen is een voetballende keeper echter elke lange bal komt bij de tegenstander.

4 juni 2018 om 21:23

Haha jaaah zijn uittrappen zijn echt kansloos

4 juni 2018 om 21:19

Van Dijk is een topverdediger alleen heeft de neiging zijn man uit het oog te verliezen.

4 juni 2018 om 21:19

Zo wat staat het achterin slecht zeg. Geluk dat ze het nog niet afgemaskt hebben.

4 juni 2018 om 21:19

Wat een kansenveprutsers. Nou ja, ze spelen niet voor niets met alle respect bij Torino en Bologna.

4 juni 2018 om 21:19

Pff wat een slecht spel. Italie had al dik voor kunnen staan.

4 juni 2018 om 21:20

Deze verdediging word kapot gespeeld. De CVs zijn constant uit positie om de backs te helpen of lopende middenvelders op te vangen. En aanvallend zijn de backs niet bereikbaar. Gooi Ake er maar in en Blind als linksback misschien helpt dat.

4 juni 2018 om 21:20

Pfff wat tenenkrommend slecht dit...

4 juni 2018 om 21:20

Dit gaan we toch niet serieus nemen met het opstellen van Hateboer. Wordt aan alle kanten voorbij gelopen en levert de ene na de andere verkeerde passes.

4 juni 2018 om 21:20

Yes! Strootman loop warm. Nu komt alles goed ;

4 juni 2018 om 21:22

Mijn hemel....

4 juni 2018 om 21:20

Gelukkig hebben we een goede keeper!

4 juni 2018 om 21:26

Die keeper deelt toch ook gewoon in de malaise met onrustige uittrappen? Hij heeft verder nauwelijks echt wat te doen gehad en die bal van belotti was een vrij eenvoudige redding

4 juni 2018 om 21:20

Haha wat een elftal is dit Oranje zeg. Ongelooflijk. Wat een waanzinnig simpele ballen zie je ingeleverd worden. Het is maar goed dat we er niet bij zijn in Rusland, dit was helemaal niks geworden

4 juni 2018 om 21:21

Eigenlijk heb je wel gelijk. En Robben is toch weer geblesseerd, dus die had toch niet kunnen spelen.

4 juni 2018 om 21:35

klopt, bah, had al 4-0 kunnen staan als de italianen rustiger waren geweest, vormer goed gered

4 juni 2018 om 21:21

Wat een drama wedstrijd van Oranje..

4 juni 2018 om 21:21

Wat een gedachtenloos voetbal van beide kanten zeg

4 juni 2018 om 21:21

Je weet dat het saai is wanneer je live meepraten zit te refreshen voor nieuwe comments

4 juni 2018 om 21:23

Haha, so true!

4 juni 2018 om 21:21

Al je dan toch 532 gaat spelen; Cillessen;Wilems, Ake, Dijk, Vrij, Karsdorp; Propper, Wijnaldum, Ginkel; Depay, Promes.

4 juni 2018 om 21:21

Wat heeft Nederland nog op de bank??

4 juni 2018 om 21:27

Vrij weinig. Een promes, strootman, weghorst, berghuis, Ella etc. Koeman kennende zullen elia/kongolo wel invallen

4 juni 2018 om 21:30

Elia ben ik wel benieuwd naar.

4 juni 2018 om 21:22

De ligt weer Insigne 2 x kwijt.. niet te geloven, ga er is op zitten bij die vent man.

4 juni 2018 om 21:24

Hij speelt niet echt gelukkig inderdaad. Maar goed, als het erom gaat speelt De Vrij daar.

4 juni 2018 om 21:25

Pas maar op. De Ligt is potentieel de beste verdediger ter wereld. Heb het nog nooit in Oranje gezien behalve zijn fouten.

4 juni 2018 om 21:23

Nederland heeft echt stappen gemaakt sinds Blind. Lol.

4 juni 2018 om 21:23

Kunnen we elke wedstrijd niet schriftelijk af doen? Dan wachten we wel een paar jaar op een betere generatie. Dit is beschamend

4 juni 2018 om 21:23

Hateboer kan het al belabberd niveau niet aan. Centrale duo staat bij diepteballen teveel op 1 lijn. Met name de ballen die van links komen. Ik zeg een echte CV erin voor Blind. Hateboer eruit (voor Janmaat) en Ake/van Aanholt op links.

4 juni 2018 om 21:23

De cometator is net zo slecht als nl elftal

4 juni 2018 om 21:23

Geen enkele speler, misschien op Cillessen na, die een voldoende scoort. Ook van spelers waarvan je het niet verwacht spelen erg zwak, o.a. Van Dijk en Depay. Helaas want ik denk met de juiste tactiek dat dit team echt wel wat kan.

4 juni 2018 om 21:23

Hahahahaha Hateboer, lekker hakje man.

4 juni 2018 om 21:23

Alle mensen zeg. Als ik Hansie was geweest dan had ik mijzelf laten wisselen.

4 juni 2018 om 21:23

Het middenvekd durft gewoon niet naar voren te spelen. Hateboer speelt ook zeer matig tot nu toe. De spitsen komen zo nauwelijks aan de bal...

4 juni 2018 om 21:24

Ik vind die hateboer echt slecht spelen.

4 juni 2018 om 21:25

Joh, je meent het......... het is toch te triest voor woorden dat hij bij de selectie zit

4 juni 2018 om 21:30

Met Tete en karsdorp heb je toch wel 2 prima backs normaliter.

4 juni 2018 om 21:26

Wat hebben we op de bank zitten qua rechtsback?

4 juni 2018 om 21:29

janmaat.

4 juni 2018 om 21:27

Iedereen is slecht maar hij is inderdaad de Slechtste van allemaal. Waar is die gast mee bezig? al in Aruba met z'n kop.

4 juni 2018 om 21:24

Wat is dit zwak zeg. Koeman kan ze alle 11 wel wisselen

4 juni 2018 om 21:24

Eigenlijk is het hillarisch als je insigne ziet spelen en dan naar depay kijkt. En Dan zijn er mensen die vinden dat ie weg moet bij Lyon om een volgende stap te maken.

4 juni 2018 om 21:24

Deze NL verdediging laat Insigne eruit zien als Maradona in zijn beste dagen...

4 juni 2018 om 21:27

Insigne is ook gewoon een echte klasbak geen niveau marradonna maar denk dat ie als linksbuiten prima mee kan met de absolute top

4 juni 2018 om 21:30

Ik vind Insigne een geweldige speler hoor.

4 juni 2018 om 21:25

Och. Wel weer mooi dat mensen allemaal zeggen dat De Ligt nog niet klaar voor is. Elke speler speelt tenekromend slecht maar De Ligt is er nog niet klaar voor.. Heeft al enorm goede westrijden gespeeld in Oranje en staat gewoon zijn mannetje.

Dat De Vrij in de basis hoort naast Van Dijk is ben ik het zeker mee eens, maar om De Ligt nu alweer af te schrijven gaat dan weer te ver.

4 juni 2018 om 21:26

Je kan toch ook gewoon toegeven dat De Ligt slecht speelt, of mag dat niet? En ja, de rest ook.

4 juni 2018 om 21:31

Maar er zit toch een verschil in tussen zeggen dat hij slecht speelt (dat doet onze aanvoeder van Dijk ook) en dat hij niet opgeroepen moet worden en nog te jong is etc?

4 juni 2018 om 21:28

Noem eens één goede wedstrijd in Oranje dan. Kan me niet herinneren dat die ooit enorm goed heeft gespeeld.

4 juni 2018 om 21:32

Nederland - Portugal. Zo, weet je het weer? Buiten dat, de wedstrijden onder Koeman zijn altijd prima geweest van hem, op deze nu na dan.

4 juni 2018 om 21:35

afgelopen interlands steevast 1 van de beste

4 juni 2018 om 21:35

Speelde die gewoon een goede wedstrijd, net als het hele team. Verder niet het idee dat hij in die wedstrijd heeft laten zien dat die Barca waardig is.

4 juni 2018 om 21:37

@chefvoetbal, zet nou eens je Ajax bril af. Als hij van PSV / Feyenoord / AZ had geweest hadden jullie het niet meer dan een matig talent gevonden.

4 juni 2018 om 21:40

Haha wat een lulverhaal met je ajax bril. Ga geen discussie aan als je alleen maar met een drogreden aan komt zetten. Verder speelde 90 % van het elftal helemaal geen goede wedstrijd tegen Engeland dus dat is ook een kulargument. De enige die hier niet object overkomt, ben jij vincento.

4 juni 2018 om 21:48

Vincentos jij hebt toch even goed een ajax-bril op? Ben dan zo eerlijk om dat ook te zeggen

4 juni 2018 om 21:50

Tuurlijk kerel. Beslissende fouten in kwalificatie reeks en één goede wedstrijd tegen Portugal. De Ligt is een talent en meer nog niet. Sneijder / van Persie waren ouder en rijper voordat ze bij Orange kwamen en dan hebben we het over 2 spelers die de absolute top hebben gehaald en jaren hebben gepresteerd. Over 2 jaar zal die vast goed zijn. Nu moet die nog lekker ballen bij ze club.

4 juni 2018 om 21:25

Ik denk dat Koeman genoeg gezien heeft van de Roon en hateboer... niet oranje waardig.

4 juni 2018 om 21:25

Ik sta versteld dat Hateboer minuten maakt bij Atalanta. Dieptepuntje in de vaderlandse historie dat die opgeroepen is.

4 juni 2018 om 21:26

Dit hele elftal is gewoon en dieptepunt

4 juni 2018 om 21:35

En dan zou ie naar Dortmund gaan voor 15 miljoen..

4 juni 2018 om 21:25

De Ligt kan nog prima een jaar in Nederland blijven.

4 juni 2018 om 21:26

Nee dat mag je niet zeggen.. Toptalent! Klaar voor barca!

4 juni 2018 om 21:28

Haha echt he. Absoluut toptalent hij is al bijn verder als Ramos.

4 juni 2018 om 21:29

al speelt hij 5 wedstrijden in het hele jaar voor barca ontwikkelt hij zich beter dan 34 wedstrijden spelen in nl

4 juni 2018 om 21:38

De enige die dat insinueert is de media. Verder kan je wel heel sarcastisch doen met ''toptalent!'' maar dat is hij natuurlijk wel gewoon. Ook een beetje sneu om hem aan te pakken op basis van deze wedstrijd waarin iedereen als een drol speelt. Was de afgelopen interlands steevast 1 van de beste (engeland, Portugal).

4 juni 2018 om 21:25

Die Hateboer Hahahahahah, ik heb ze zelden slechter gezien. Ik zit voor het eerst naar een speler te kijken waarvan ik denk van heey ze hadden mij zo goed daar neer kunnen zetten. Je heb armoede en wanneer je denkt dat het niet slechter kan heb je Hateboer.

4 juni 2018 om 21:26

Ja ik denk dat Bas Dost nog een betere helft had gespeeld als rechtsback.

4 juni 2018 om 21:37

mee eens, die had er nog,helemaal niet bij oranje moeten zitten, wat een ramp is hij. Dan zeiken ze op blind, die staat ook verkeerd alweer

4 juni 2018 om 21:26

We kunnen toch concluderen dat Hateboer zo spoedig mogelijk weggaat bij nederlands elftal!

4 juni 2018 om 21:26

Vilhena staat wel elke keer vrij en krijgt de bal, maar de laatste 4 keer is het balverlies van hem.

4 juni 2018 om 21:26

Wat een gezeur zeg. Zien jullie dit team? Zoveel middelmaat. We mogen blij zijn met een 1-0 nederlaag. Alles beter is mooi meegenomen. Meer kan dit team amoer.

4 juni 2018 om 21:38

De sterkste 11 kunnen veel beter dan dit, daar ben ik van overtuigd.

4 juni 2018 om 21:27

Verdi zeer dichtbij!

4 juni 2018 om 21:27

Nou Cillessen de enige met een voldoende tot nu toe sjongejongejonge

4 juni 2018 om 21:34

Ik vind De Roon ook nog wel redelijk. Maar daar houdt het dan ook wel mee op

4 juni 2018 om 21:27

Blind en van Dijk is ook niet het ideale koppeltje......

4 juni 2018 om 21:41

nee, blind staat op de verkeerde plaats op 6 heeft hij het goed gedaan en dan zetten ze hem weer op lb.

4 juni 2018 om 21:41

Blind moet op 6. De room eruit blind doorschuiven. Hateboer nooit meer oproepen. Janmaat maar op de back en van dijk en de licht in het centrum van een 4 mans verdediging. Hoe vaak moet concluderen dat een 5 mans verdediging niet werkt en wil je 532 spelen, dan zet je echte middenvelders op de vleugels en geen verdedigers.

4 juni 2018 om 21:28

Hahaha hoe staat het nog 0-0

4 juni 2018 om 21:28

Ik zou De Roon eruit halen voor Donny vd Beek, Blind eruit voor de Vrij en Vormer eruit voor Berghuis.

4 juni 2018 om 21:30

Donny zit samen met van Aanholt op de tribune aangezien er niet zoveel spelers op de bank passen.

4 juni 2018 om 21:44

De roon eruit iinderdaad, maar niet voor donny. Je hebt iemand nodig die het spel gaat verdelen. Dus blind op de plek van de roon. Niemand anders binnen de selectie kan dit zo goed als blind.

4 juni 2018 om 21:28

Haha wat voor competitie is de Serie A dan? Matige eredivisie voetballers als Hateboer en de Roon en in mindere mate Hoedt kunnen er kennelijk prima meedoen.

4 juni 2018 om 21:30

Ahzo, dus omdat De Bruyne niet goed speelt bij België is de Premier League ook een matige competitie? Hou toch op zeg.

4 juni 2018 om 21:30

Als je het zo bekijkt had Koeman beter spelers uit de jupiler league kunnen oproepen.

4 juni 2018 om 21:37

Sinds wanneer is nac jupiler league?

4 juni 2018 om 21:40

Heb je wel ooit naar de serie a gekeken? De slechtste club can de serie a kan in de eredivisie kampioen worden.

4 juni 2018 om 21:45

Ik neem aan dat je een grapje maakt. Atalanta verliest gewoon met 3 4-0 van een ajax of psv

4 juni 2018 om 21:45

Ophouden hoor.. Clubs als Spal, Benevento en Sassuolo kubbeb er echt helemaal niks van. Of Hellas en Genoa..

4 juni 2018 om 21:46

Oh hou op. Benevento eindigt in de ED ook wel rechterrijtje.

4 juni 2018 om 21:43

Verschil is dat ze daar voornamelijk waterdragers zijn. In het huidge nederlands elftal zijn er geen leiders of mensen die initiatief nemen. Wat dat betreft is ook van Dijk een beetje teleurstellend. Zou naar mijn mening het ook wat beter neer moeten zetten.

4 juni 2018 om 21:28

Het is ongelofelijk, blind en de ligt in geen wegen te bekennen. Virgil staat er vandaag alleen voor.

4 juni 2018 om 21:30

Virgil staat er anders ook niet zo goed voor vandaag. Valt tegen zeg!

4 juni 2018 om 21:33

De enige achterin die redelijk speelt in de keeper. Voor de rest laat iedereen elkaar in de steek. Blind en de Ligt inderdaad, maar Virgil en Hateboer bakken er ook helemaal niks van.

4 juni 2018 om 21:28

Door Vormer van de lijn gehaald! Wat een ontzettend slecht Oranje met name Hateboer kan er echt niets van.

4 juni 2018 om 21:28

Hahaha jah joh geel geven daarvoor. Italie schopt en treitert en gaat voor vrije trappen staan en dan niets. Maar een balletje op doel na het fluit signaal wel!

4 juni 2018 om 21:32

Ik snap dat kansloze gedrag van die Italianen ook niet. Waarom? Deze wedstrijd gaat nergens om en je dan nog zo misdragen.

4 juni 2018 om 21:29

Wat een negatief gelul hier. Nederland speelt inderdaad slecht, maar dit is een fucking oefenwedstrijd. Deze wedstrijd gaat nergens over.

4 juni 2018 om 21:31

De mensen hier inclusief mezelf geven gewoon commentaar op wat we zien hoor. Het is gewoon lachwekkend slecht.

4 juni 2018 om 21:34

Deze wedstrijd zegt juist veel over de staat van het Nederlandse voetbal. Je mag toch strijd en inzet verwachten en de wil om te winnen. Je verwacht spelers die 200% geven om zich te bewijzen.

4 juni 2018 om 21:44

Tja je moet wat in zo'n live meepraten. Zie jij iets om positief over te zijn? Kan wel gaan praten over een mooi feestje van afgelopen weekend maar daar zit VZ niet op te wachten lijkt me, zeker de moderators niet

4 juni 2018 om 21:29

Was dat wel een overtreding van Depay? Viel volgens mij reuze mee toch? Goal ontnomen.

4 juni 2018 om 21:30

Weinig aan de hand. Duel verloren dus ga maar liggen want dan krijg je een vrije trap.

4 juni 2018 om 21:30

Ik vond het ook zwaar gefloten, maar het was ook nog geen goal.

4 juni 2018 om 21:30

Scheidsrechter net zo slecht als oranje. In een friendly match geel geven voor zo'n licht vergrijp.

4 juni 2018 om 21:30

De Vrij is nog steeds gewoon onze beste verdediger. Ook al doet van Dijk het heel goed bij zijn club.

4 juni 2018 om 21:31

Weer een klote voorzet van Vilhena.

4 juni 2018 om 21:32

Gewoon Willems oproepen als rechtsback, veel slechter kan het toch niet.

4 juni 2018 om 21:40

Idd als rechtsback want Hateboer is nog slechter dan Willems, zelfs op rechtsback.

4 juni 2018 om 21:32

Zullen we gewoon terug gaan naar 4-3-3 hoeven die droeftoeters minder na te denken!niemand die een idee heb wat er gedaan moet worden.

4 juni 2018 om 21:40

Ik ben voor! Met 4-3-3 kun je ook verdedigend spelen zoals met het WK 2010. En gewoon echte vleugels hebben voorin zou ook wel prettig zijn. Kan Berghuis spelen op rechts die doet het goed de laatste Tijd ook in oranje!

4 juni 2018 om 21:47

Niet alleen in 2010. Ook onder van Gaal was het altijd 433. Hij voor dit namelijk elke wedstrijd om omdat het in 532 nooit liep

4 juni 2018 om 21:32

Cilessen wordt weer onze eerste keeper van Oranje neem ik aan.

4 juni 2018 om 21:32

Hateboer is hier het pispaaltje, maar het is allemaal bagger (op cilissen na).

4 juni 2018 om 21:33

De enige die echt goed speelt is Cillessen. Wijnaldum en Vilhena doen het aardig. Memphis en Babel te ontzichtbaar, en de rest is matig. De scherpte ontbreekt bij alle centrale verdedigers.

4 juni 2018 om 21:36

Ik vind Cillessen anders ook niet bijster goed. Heeft geen tegengoal gehad maar dat is nou ook noet omdat hij wereldballen pakt. Is daarnaast vrij onrustig in zijn passing en spelhervattingen. Scoort wel als een van de weinigen een (krappe) voldoende wat mij betreft maar meer ook niet.

4 juni 2018 om 21:56

Inderdaad. Coachte blijkbaar ook van Dijk niet goed aan bij een lage voorzet waardoor van Dijk hem ruimde terwijl Cillessen er voor dook. Van 'echt goed spelen' is zeker geen sprake. Al is het al gauw heel goed als de rest van het team zo belabberd speelt.

4 juni 2018 om 21:33

Je kunt er van alles over zeggen, maar er is maar 1 simpele conclusie. Gebrek aan kwaliteit. En dan vooral voorin en op het middenveld. Dit is gewoon ons niveau. Zal er voorlopig ook niet veel beter op worden.

4 juni 2018 om 21:35

Er is kwaliteit aanwezig, maar ze worden in een formatie gestopt waar ze niet mee zijn opgegroeid.
Die 3 verdedigers blokkeren alles. Mannetje minder op het middenveld, geen beweging, verkeerde loopacties en dan hebben we nog Memphis die als een primadonna voorin pleintjesvoetbal aan het spelen is.

4 juni 2018 om 21:36

Dat is de enige juiste conclusie

4 juni 2018 om 21:33

Ben benieuwd of we nog steeds zo fan zijn van 5-3-2. Loopt weer op rolletjes

4 juni 2018 om 21:57

Een belachelijk systeem,

4 juni 2018 om 21:34

Ach guys. Het is een oefenpotje. Stelt toch niets voor dit alles? Dat Portugal 3-0 verloor van NL doet me ook vrij weinig.

4 juni 2018 om 21:34

Hateboer is drama, Memphis lijkt altijd ruzie te hebben met de bal, Wijnaldum slordig als gewend in Oranje, en zonder de Vrij is de verdediging ook gewoon drama.

Het grootste probleem met deze 532 is dat Vilhena en Hateboer gewoon matige zijn aanvallend. Je hebt daar een type Willems nodig, die heeft meer techniek in zijn teen dan Hateboer in zijn hele lichaam.

4 juni 2018 om 21:34

Dat wordt een makkelijke analyse in de rust. Er spelen er 10 klote en alleen de keeper haalt zijn niveau. Wat moet er beter? Alles.

4 juni 2018 om 21:35

Ik denk dat we met een analyse over de eerste helft kort kunnen zijn: het was rukker dan ruk slecht. Wijnaldum, Blind en de Roon kunnen wat mij betreft snel eruit en Hateboer mag van mij in de rust nog terug met de trein naar Bergamo. Dat viertal moet je ook helemaal niet meer in Oranje willen joh, echt slechter dan slecht.

4 juni 2018 om 21:37

Vergeet Strootman geen treinkaartje te geven

4 juni 2018 om 21:40

Vond ik dan nog een redelijke tweede helft spelen tegen Slowakije, zette tenminste goed druk ipv zoals de Roon en Wijnaldum vanavond overal te laat te komen.

4 juni 2018 om 22:02

Dat is inderdaad waar. Maar op basis van de laatste jaren hoeft hij wat mij betreft niet meer te worden opgeroepen.

4 juni 2018 om 21:38

Volgende keer moet Koeman gewoon Willems erbij halen en Misschien ook Vincent Janssen voor meer balvast voorin en kan goed meevoetballen. Verder moet Tete of Karsdorp voortaan op rechtsback en misschien gewoon met 3-5-2 spelen. Cilessen-Tete/Karsdorp-van Dijk-de Vrij-de ligt-Willems/Vilhena-
Wijnaldum-vd Beek
Berghuis-Memphis-Babel

4 juni 2018 om 21:41

Vincent Janssen? Het is toch ongelofelijk dat jij die naam zelfs nog durft te noemen na al die nachtmerries voor Oranje met hem in de spits. Zelden zo'n matige spits in Oranje gezien, zelfs Denneboom viel me mee vergeleken met hem.

4 juni 2018 om 21:48

Toch 7 interlandgoals voor Janssen daar komen er veel niet aan. Janssen gaat nog wel van waarde zijn voor Oranje let maar op moet alleen even de juiste club vinden.

4 juni 2018 om 21:38

Menphis moet echt werken aan zijn aanname. Elke keer springt die bal van zijn voeten. Heeft gewoon te lang nodig om die bal onder controlle te houden, moet echt stuk sneller. Verder is et eigenlijk weer hetzelde, het maakt niet uit we zijn als land nog zoekende.

4 juni 2018 om 21:41

We zeuren nu wel steeds op onze verdediging, maar voorin en o het middenveld raken we in no-time de bal kwijt ( gebrek kwaliteit) waarna zij niets doen verdedigend. Vind je het dan gek dat ze achterin in de problemen komen? Er speelt vandaag te veel middelmaat. Zeg maar gerust ondermaatse voetballets als de Roon, Hateboer, Vormer e.d.

4 juni 2018 om 21:44

Alleen in de verdediging zijn er al 3 rijp voor een wissel. Beniewd wat Koeman gaat veranderen.

4 juni 2018 om 21:44

Wat wil je ook als je een middenveld hebt met Vilhena, Vormer en de Roon.......................samen met Hateboer echt verschrikkelijk om te zien. Dit is niet alleen Nederland-onwaardig, maar ook 4de klasse amateurs onwaardig.

Wat een dramatische eerste helft was dit zeg bah bah... Ik doe het niet vaak, maar ik ga lekker iets anders doen. Dit leek echt helemaal nergens op.

4 juni 2018 om 21:45

Als je Hateboer ziet voetballen en je bent anti Veltman dan zou je toch spontaan willen dat Veltman er in kon komen... wat een drama die Hateboer. Hij schiet de bal tegen zijn eigen benen aan.... niet te geloven wat is die beperkt. Zoals Kieft het al aangeeft De Roon is zowaar nog slechter en Vormer ook niet heel veel beter.... Je moet gewoon zorgen dat er minder over de Roon gaat dus hem eruit en voor de drie mansverdedgiging Blind opstellen. als verdeler van het spel. Dus De roon eruit, De vrij erin

Cilissen

De Vrij, De Ligt en VAn dijk
Ervoor Blind

Middenveld Janmaat (gebrek aan beter), Gini, Propper, Vilhena
Vrije rol Memphis
Ervoor Promes

4 juni 2018 om 21:50

Gewoon 433 of 343, maar met blind op 6.

4 juni 2018 om 21:50

Goed plan. Ik denk inderdaad dat we twaalf.man nodig hebben om te winnen.

4 juni 2018 om 21:47

Hateboer geblesseerd, geloof er niks van. Was gewoon veel te slecht.

4 juni 2018 om 21:49

Mensen, ik denk dat oefenpotjes in de toekomst niet zo belangrijk meer zullen worden. Het verklaart ook dat voetballers vaak geen zin hebben in vele oefenpotjes, daarom nemen ze ook niet echt serieus meer dan in het verleden. Uefa heeft Nations League ingevoerd en zal men in de maanden september en oktober afgewerkt worden met groepswedstrijden waar landen in een divisie met een poule ingedeeld zijn. En Fifa zal in de toekomst ook een soort gelijk toernooi invoeren in plaats van oefenwedstrijden maar dan wereldwijd in hele wereld, Ik denk dat de bonden zelf voetballers in dienst moeten nemen die echt voor een land willen spelen dan met een voetballer die in dienst zijn van en rijke club in Europa.

4 juni 2018 om 21:49

Ellende eruit, ellende erin. Met Janmaat ga je er nou ook weer niet aanzienlijk op vooruit

4 juni 2018 om 21:55

Niet mee eens, vind Janmaat een erg matige speler maar past veel beter in het systeem dus je gaat er dan echt wel op vooruit.

4 juni 2018 om 21:50

Nederland moet gewoon weer met Vleugels spelen en daarom is het beter dat Berguis erin komt voor de Roon of Vormer.

4 juni 2018 om 21:51

Lachen dat we zoveel Ronald Koemans hebben. ‘Hateboer nooit meer oproepen’ blabla. 1 wedstrijd geweldig spelen en je bent de nieuwe missie, 1 wedstrijd slecht spelen en je bent nog slechter dan Sjaak Polak #nederland logica

4 juni 2018 om 21:56

Alleen heeft Hateboer alleen nog maar slecht gespeeld voor Oranje.

4 juni 2018 om 22:00

Vond zijn eerste interland niet slecht. Ondanks vind ik dat je over 2 wedstrijden niet kan zeggen dat iemand nooit meer opgeroepen kan wordend

4 juni 2018 om 21:51

Nou nou van mij mogen De Roon en Blind meteen weer uit de basiself. Voegen alleen maar onzekerheid toe.

4 juni 2018 om 21:52

De meeste spelers van Nederland zitten met hun hoofd al op het strand

4 juni 2018 om 21:53

hateboer zien we voorlopig niet meer terug

4 juni 2018 om 21:54

Vormer zie je niet zoveel maar als hij de bal heeft doet hij het wel goed.

4 juni 2018 om 21:55

Het liefst zie ik: Doel: Cillessen Achter: Tete, de Vrij, van Dijk, Willems Midden: Propper, Wijnaldum, van Ginkel Voor: Depay, Babel, Promes

4 juni 2018 om 21:57

Helemaal mee eens al zou ik berghuis/Locadia gebruiken voor Babel. Met oog op kwalificatie.

4 juni 2018 om 22:04

Ja, zeker ook een goede optie met Locadia of Berghuis i.p.v. Babel

4 juni 2018 om 21:59

Je zou het eventueel ook nog kunnen proberen met Depay in de spits en dan alle 3 op snelheid voorin.

4 juni 2018 om 22:05

Middenveld wordt gewoon overlopen en dan is er weer iemand de sjaak. Leuk al die namen, maar men is bagger

4 juni 2018 om 22:05

Hoe kun je nou nog Wijnaldum in Oranje willen?

4 juni 2018 om 22:00

Er wordt eindelijk gevoetbald. Een beetje.

4 juni 2018 om 22:02

Moeilijke kans maar dit leek in ieder geval ergens op.

4 juni 2018 om 22:03

Jammer Vilhena, goede voorzet Vormer

4 juni 2018 om 22:04

Ondanks dat Memphis niet goed speelt, is hij nog wel de enige waar nog iets van dreiging uit gaat.

4 juni 2018 om 22:05

Zaza, de penaltykoning binnen de lijnen..

4 juni 2018 om 22:06

Janmaat is geen superster maar wel duidelijk een verbetering tegenover Hateboer.

4 juni 2018 om 22:07

Was met alle respect ook niet heel erg moeilijk.

4 juni 2018 om 22:06

En daar was het Cillisje weer.

4 juni 2018 om 22:06

Met Babel in de spits word je ook niet blij.. nooit een rustige aanname

4 juni 2018 om 22:07

Ik kan het niet meer aanzien.. De Roon nooit meer in oranje Hatenoer ook niet... Verschrikkelijke wedstrijd

4 juni 2018 om 22:08

Janmaat is wel een verbetering tov Hateboer zeg en Janmaat is geen basis materiaal met Tete, Veltman en Fosu voor die positie als eerste keuzes

4 juni 2018 om 22:12

Karsdorp lijkt me eerste keus.

4 juni 2018 om 22:09

Kon niet uitblijven. Lekker van van Dijk.

4 juni 2018 om 22:09

Mooie goal zeg

4 juni 2018 om 22:09

Zaza 1-0 terecht

4 juni 2018 om 22:09

Zazaaaaaaaaaaa!!!!!! Goede voorzet van uitgerekend Chiesa!

4 juni 2018 om 22:12

Hoezo "uitgerekend" ?

4 juni 2018 om 22:18

Uitgerekend was positief bedoeld. Hij komt erin, toont zeer veel grinta, en dan juist hij geeft de assist. Ben een ontzettend fan van hem. 😊

4 juni 2018 om 22:24

Oke, eens. Was gewoon uit nieuwsgierigheid

4 juni 2018 om 22:09

Wat een slechte film is dit, ongelofelijk slecht verdedigd van Virgil. Extreem slecht.

4 juni 2018 om 22:10

Vilhena laat zn man lopen, Blind staat tussen twee man en kan niets doen en is niet snel genoeg en Van Dijk laat zn man zo inschieten. Zwak!

4 juni 2018 om 22:10

Geweldige aanval.. klasse gespeeld

4 juni 2018 om 22:10

Och och och, Cillessen toch, veel te veel twijfel en onzekerheid, hij liep eerst heen toen weee terug. Beter Zoet in het doel

4 juni 2018 om 22:10

Haha ja want die had die bal gehaald. Houd toch op zeg

4 juni 2018 om 22:12

Pfff haha ben je gek. Cillessen is veel constanter en heeft ons vaak genoeg geredt

4 juni 2018 om 22:13

Cillessen kon hier echt niks aan doen, je naam kan beter voetbalonkunde zijn.

4 juni 2018 om 22:10

Manmanman. Vilhena denkt dat hij niet meer hoeft te verdedigen als ie een keer mis zit. Vervolgens 0 druk op de bal, Blind die tegen twee man staat, geen middenvelder in de buurt en Van Dijk die zich laat aftroeven. Een keer niet opletten omdat je beter in de wedstrijd zit en goal tegen...

4 juni 2018 om 22:10

Die van dijk is vandaag echt slecht!!

4 juni 2018 om 22:10

Mag eigenlijk niet met zoveel verdedigers in de eigen 16.
Op basis van de eerste 45 minuten natuurlijk helemaal terecht.

4 juni 2018 om 22:10

Nonchalante van Dijk.

4 juni 2018 om 22:10

Van Dijk gaat wel knullig in de fout zeg.. zwaait been naar achtern om te gaan schieten..... tja altijd naar de bal bewegen geen achterzwaai

4 juni 2018 om 22:10

Blind er keihard uitgelopen door Chiesa, Vilhena nergens te bekennen en als kers op de taart Van Dijk met zn passieve optreden

4 juni 2018 om 22:10

Deed Cillessen nu een imitatie van de knipoogkroaat?

4 juni 2018 om 22:10

Die Blind is zo vreselijk traag. Echt gewoon pijnlijk om te zien.

4 juni 2018 om 22:12

Precies. Puur door snelheid gewoon ongeschikt als topvoetballer, schrijnend om te zien. Hoe kan het dat op dit niveau dit niet voor de volle potentie wordt benut?

4 juni 2018 om 22:12

Denk tegen Peru eens een 7-2-1 proberen

4 juni 2018 om 22:11

Das dan toch ook rood? Oh is het ook, nou terecht, gaat toch om punten voor de fifa lijst.

4 juni 2018 om 22:11

Is geen rode kaart aangezien hij voor de bal ging. Belachelijke scheidsrechter.

4 juni 2018 om 22:12

Wat maakt dat in godsnaam uit? Rood voor doorgebroken speler, niet gemeen spel

4 juni 2018 om 22:13

Ja maar hij raakt alleen de man die doorgebroken zou zijn en een scoringskans had...dus rood

4 juni 2018 om 22:13

Hij haalt gewoon een doorgebroken speler neer. Dat is rood, punt.

4 juni 2018 om 22:11

Van Dijk lijkt de bal niet eens te willen raken. Trekt zijn been omhoog. Zo van Zaza, glij hem er maar in. Das toch geen verdedigen?
Wel strakke voorzet van Chiesa.

4 juni 2018 om 22:11

Wilde net zeggen, moet rood zijn

4 juni 2018 om 22:11

Mensen zullen het wel niet leuk vinden, maar op zulke momenten heb je gewoon een Ramos nodig die dat schot blokt... en niet zo slap verdedigd als vDijk. Ondanks dat het een topper is(maar geen sloper).

4 juni 2018 om 22:20

Maar Ramos is toch een Spanjaard? Die mag niet meedoen.

4 juni 2018 om 22:27

“Een” type verdediger als Ramos. Vroeger had je nog echte verdedigers in het NL eltfal. Boula, Stam, Ooijer vond ik ook altijd top in NL.

4 juni 2018 om 22:27

“Een” type verdediger als Ramos. Vroeger had je nog echte verdedigers in het NL eltfal. Boula, Stam, Ooijer vond ik ook altijd top in NL.

4 juni 2018 om 22:28

“Een” type verdediger als Ramos. Vroeger had je nog echte verdedigers in het NL eltfal. Boula, Stam, Ooijer vond ik ook altijd top in NL.

4 juni 2018 om 22:28

“Een” type verdediger als Ramos. Vroeger had je nog echte verdedigers in het NL eltfal. Boula, Stam, Ooijer vond ik ook altijd top in NL.

4 juni 2018 om 22:28

“Een” type verdediger als Ramos. Vroeger had je nog echte verdedigers in het NL eltfal. Boula, Stam, Ooijer vond ik ook altijd top in NL.

4 juni 2018 om 22:28

“Een” type verdediger als Ramos. Vroeger had je nog echte verdedigers in het NL eltfal. Boula, Stam, Ooijer vond ik ook altijd top in NL.

4 juni 2018 om 22:11

Wat is dit voor commentator??? Je ziet toch dat dit gewoon 100% rood is of het nou vriendschappelijk is of niet!!!

4 juni 2018 om 22:11

Van Dijk inderdaad laconiek.

4 juni 2018 om 22:11

Rode kaart is gewoon terecht. Maar van oefenen is nu een stuk minder sprake natuurlijk.

4 juni 2018 om 22:11

Die commentator weet er niets van hè,hoe duidelijk wil je een rode kaart hebben

4 juni 2018 om 22:11

Volledig terecht rood maar ja dan gaan ze helemaal ingraven

4 juni 2018 om 22:11

Ahh rood in een oefenwefstrijdje... leuk tgn 10. Man oefenen.

4 juni 2018 om 22:12

Hoezo is die commentator verbaaad dat dit rood is? Duidelijk gevalletje van het neerhalen van een doorgebroken speler en ontnemen van een scoringskans

4 juni 2018 om 22:14

....in een oefenwedstrijd.

Zo'n overtreding kun je in een oefenwedstrijd toch ook wel afdoen met geel? Geen van de partijen heeft baat bij 11v10.

4 juni 2018 om 22:16

Die scheids is gewoon kinderachtig, gezien de kaart van Vormer in de eerste helft had ik niet anders van hem verwacht.

4 juni 2018 om 22:17

In een oefenwedstrijd gelden toch geen andere spelregels?

4 juni 2018 om 22:17

Nu weer.

4 juni 2018 om 22:18

Klopt, maar je wilt graag oefenen en dus speel je liever met elf man. Beetje meedenken van de scheids mag je wel verwachten lijkt me. Het was geen doodsschop.

4 juni 2018 om 22:18

Je krijgt er wel punten voor voor die domme ranglijst.

4 juni 2018 om 22:22

Je mag best meedenken en hoeft geen rood te geven voor futiliteiten die een tweede gele kaart opleveren maar er zijn grenzen en wat mij betreft is doorhalen van Eem doorgebroken speler altijd rood, oefenwedstrijd of niet. Hij kan ook gewoon die tackle niet inzetten

4 juni 2018 om 22:29

Dan moet je als speler maar slimmer zijn en de tegenstander niet neerhalen. Dan krijg je geen rood. Ja dan sta je wellicht achter maar het is toch maar een oefenpotje

4 juni 2018 om 22:14

Je wilt toch fatsoenlijk kunnen oefenen 😁 in de kwalificatie speel je ook niet tegen 10.

4 juni 2018 om 22:13

Tja van Dijk denk dat je eens beelden moet gaan kijken van de echte wereldverdedigers zoals Chiellini, Terry en Puyol die zich werkelijk overal voor gooiden met gevaar voor eigen leven. Daar valt nog wel wat aan te verbeteren...

4 juni 2018 om 22:14

Je vergeet Ramos... al bijna 10 jaar world XI

4 juni 2018 om 22:24

Van Dijk is toch echt de enige speler van wereldklasse die Nederland heeft. Beetje kort door de bocht om nota bene deze speler op basis van deze wedstrijd te beoordelen. Dit is een speler die een finale heeft gewonnen en het een en ander moet verwerken. Hij speelt weliswaar niet goed, maar dat lijkt mij niet onlogisch. Van dijk behoort gewoon tot de top 5 CB in de wereld. Daar verandert een vriendschappelijke wedstrijd na een verloren finale niks aan.

4 juni 2018 om 22:13

Terecht rood, maar van mij had hij mogen blijven staan voor een vriendschappelijk potje.

4 juni 2018 om 22:14

Vriendschappelijk is rood meestal geel idd.

4 juni 2018 om 22:13

Mooie goal Italië Terechte rode kaart

4 juni 2018 om 22:14

Ik kijk 10 minuten en Vormer moet er al uit.. hoe speelde hij? Heeft weinig ballen geraakt zag ik de laatste minuten.

4 juni 2018 om 22:14

Speelde goede eerste helft

4 juni 2018 om 22:15

Als enige.

4 juni 2018 om 22:15

Hij speelde aardig mee. Maar dat zegt niet zoveel, aangezien het niveau nogal slecht is. Gaf een aantal goede ballen.

4 juni 2018 om 22:16

Ok dank jullie.

4 juni 2018 om 22:14

Blind komt een beetje snelheid tekort. Van Dijk wordt afgetroefd. Het is nog steeds droevig gesteld met het Nederlands elftal

4 juni 2018 om 22:16

Niet een beetje.. heel veel

4 juni 2018 om 22:15

Volgens mij werd nog de bal geraakt..

4 juni 2018 om 22:16

Mijn God, Blind is ook niet op de brommer zeg...

4 juni 2018 om 22:17

En hoe. Lekker balletje van Memphis maar Blind heeft echt geen acceleratie.

4 juni 2018 om 22:21

kan aan mij liggen maar die bal was volens mij prima binnen de lijn te halen. Hoop overigens dat die lui van Inter meekijken vanavond anders kan hij die transfer toch echt op z'n buik schrijven

4 juni 2018 om 22:16

Vormer was weer onze beste middenvelder.

4 juni 2018 om 22:17

Minst slechtste..

4 juni 2018 om 22:29

beste? Je zag hem goed in beeld toen hij al gewisseld was!

4 juni 2018 om 22:16

Wat doet Perin allemaal daar? Net een vis op land

4 juni 2018 om 22:17

Blind is te traag....

4 juni 2018 om 22:17

Geen verkeerde keeper trouwens die knul van Italië

4 juni 2018 om 22:17

Weet deze scheids wel dat dit een oefenpot is. In de eerste helft kreeg vormer ook geel voor dit.

4 juni 2018 om 22:18

Wat een idioot die keeper met die rare bokkesprongen. Geel voor theater zou terecht zijn.

4 juni 2018 om 22:21

"theater"... moet die speler maar niet zo op hem inlopen. Moest dat een speler van Italië geweest zijn op Cillessen sprak iedereen van een aanslag.

4 juni 2018 om 22:18

Gooi elia/weghorst ofzo erin..... of Koeman vindt het wel best zo doormodderen

4 juni 2018 om 22:18

Wout! Haha

4 juni 2018 om 22:18

Wout Weghorst in Oranje, kan er niet aan wennen

4 juni 2018 om 22:18

Je bent niet alleen, huilen met de pet op.

4 juni 2018 om 22:18

Ja ja daar komt de redder van het Nederlands voetbal...

4 juni 2018 om 22:18

Weghorst.. Die gaat zijn momentje nog wel even pakken..

4 juni 2018 om 22:19

Weghorst heeft een heel boekwerk op zijn arm...

4 juni 2018 om 22:19

Haha! Nogmaals die Weghorst tijdens het volkslied.. Oogjes open en meteen kijken of hij op het scherm is..

4 juni 2018 om 22:20

Woutje er in. Nu gaan we het beleven.......

4 juni 2018 om 22:22

Als hij überhaupt een voorzet krijgt.... babel depay en promes geven zelden een bal af

4 juni 2018 om 22:20

In 1988 stonden we met goede voetballers wereldbekend om het balbezitvoetbal. Hierna ook nog een schitterende selectie gehad van persie,robben,sneijder,etc etc. Voetbal is veranderd en wij en daar komt ie. Nu met wat mindere kwaliteit zit ik elke keer echt elke keer naar dat eeuwige rondspelen te kijken. Om van te kotsen. Blind,de ligt,van dijk naar de roon terug naar cillesen,blind,babel,lange bal op janmaat,terug naar de ligt,terug op cillesen. Jonge jonge wat een saaie bedoeling. Wanneer gaan wij eens proberen in 3a4 ballen bij hun voor de goal te zijn? Als het dan niet lukt prima maar dan proberen we iig iets. En dat is niet alleen vanavond. Dit is al met jaar en dag zo Sjongejongejonge

4 juni 2018 om 22:20

Ah daar is de nederlandse hoop

4 juni 2018 om 22:20

Bonucci beeft al

4 juni 2018 om 22:20

De verlosser is daar nu begin ik dr in te geloven

4 juni 2018 om 22:21

Wat een draak van n wedstrijd weer!! Wat is die de Roon slecht zeg.

4 juni 2018 om 22:21

Wat een laffe trainer dat Koeman nu pas durft te spelen met meer dan 2 aanvallers.

4 juni 2018 om 22:21

Veel beter dan dit gaat het niet worden op korte termijn vrees ik:

Babel - Memphis - Berghuis
Pröpper - Wijnaldum - Van Ginkel
Van Aanholt- Van Dijk - De Vrij - Janmaat
Cillessen

Of vergeet ik nou iemand heel erg?

4 juni 2018 om 22:23

Van Aanholt ben ik niet zo kapot van.

4 juni 2018 om 22:28

Ik ook niet, maar helaas zijn er geen 11 spelers beschikbaar waar ik wel van kapot ben, haha. Aké zou natuurlijk kunnen maar heeft afgelopen seizoen niet als back gespeeld. Op rechtsback is de spoeling iets minder dun. Misschien is Willems een optie maar die wordt al een tijd genegeerd door de bondscoaches.

4 juni 2018 om 22:32

Misschien haps?

4 juni 2018 om 22:35

Kwam niet zo direct in mij op, maar zeker geen gekke gedachte natuurlijk. Als hij zich blijft ontwikkelen bij Feyenoord zit hij er snel bij.

4 juni 2018 om 22:23

Van Aanholt ben ik niet zo kapot van.

4 juni 2018 om 22:24

Je vergeet Wijnaldum op de bank te zetten voor Donny vd Beek of Vormer.

4 juni 2018 om 22:26

Met Van de Beek of Vormer voor Wijnaldum valt de balans wel een beetje weg imo. zou persoonlijk dan nog eerder voor De Roon of Blind kiezen.

4 juni 2018 om 22:30

Met alle respect maar de Roon en Wijnaldum spelen zo slecht dat je niks opschiet met balans. Als spelers ballen over 5 meter al verkeerd spelen houdt alles op.

4 juni 2018 om 22:33

Als Wijnaldum in een dienende rol kan spelen zoals bij Liverpool kan hij mee met de subtop van Europa. Jammer genoeg hebben we niet echt creatieve spelers die wat met de ballen van Wijnaldum kan. Middenveld blijft echt lastig. Wijnaldum - Pröpper - Van de Beek werkte wel goed tegen Portugal. Toen blonk ook Wijnaldum uit.

4 juni 2018 om 22:25

Persoonlijk ben ik fan van Hoedt. Vond hem wel redelijk spelen bij Soton en zou hem wel aan het werk willen zien.

4 juni 2018 om 22:29

Ik ook wel. Maar we hebben ook een aantal andere aardige Cvs. Met De Ligt, Aké en Hoedt hebben we prima back-up.

4 juni 2018 om 22:22

Ookal spelen we tegen 10 man. Ik heb niet het gevoel dat we gaan scoren.

4 juni 2018 om 22:22

Weghorst is geen oranje materiaal natuurlijk, maar het zou wel fijn zijn als iets meer spelers dezelfde mentaliteit en gedrevenheid zouden hebben als hem...

4 juni 2018 om 22:24

Ah Babel eruit. Deed ie mee dan????

4 juni 2018 om 22:24

Juventus heeft toch wel echt een koopje binnen gehaald met Perin hoor...

4 juni 2018 om 22:26

Wat heeft ie gekost dan?

4 juni 2018 om 22:28

15 miljoen.

4 juni 2018 om 22:29

Huh?? Ja, dat is dan zeker een koopje. Is een uitstekende doelman.

4 juni 2018 om 22:31

De top (die achter een doelman zochten) hebben hier serieus staan slapen.

4 juni 2018 om 22:26

Memphis.. geef dan meteen voor ipv weer kappen.. nu met bal en al over de achterlijn..

4 juni 2018 om 22:26

Moet wel een beetje lachen om de reacties die een vriendschappelijke wedstrijd gebruiken om spelers te beoordelen. Moet wel zeggen dat het voetbalniveau van een bedroevend niveau is.

4 juni 2018 om 22:29

Dacht dat bonaventura nog in de kleedkamer zat

4 juni 2018 om 22:30

"italianen, laffe kaffers bij de vleet." Nooit geweten dat het liedje van Rooie Rinus en Pé Daalemmer over voetbal ging.

4 juni 2018 om 22:30

Memphiss pfff. Speelt alsof die Sneijder is in zijn hoogtij dagen. Passes zijn om te janken

4 juni 2018 om 22:30

Hoe is het mogelijk.

4 juni 2018 om 22:30

Ake 1-1 goede kopbal

4 juni 2018 om 22:30

Berghuis held! Altijd spelen

4 juni 2018 om 22:31

Ook met een linkspoot op rechts kan je voorzetten krijgen, schitterende voorzet. Zelfs een matige kopper maakt deze.

4 juni 2018 om 22:36

Ake is helemaal geen matige kopper.

4 juni 2018 om 22:35

Ik ben bang als hij vanaf begin speelt dat hij snelheid tekort komt.
Trouwens Vormer was donderdag de verlosser en nu onzichtbare middenvelder.

4 juni 2018 om 22:30

Netjes Ake. Hoort ook gewoon in de basis te staan.

4 juni 2018 om 22:30

Hoppa, denk dat we zomaar kunnen verrassen op het WK.

4 juni 2018 om 22:31

Berghuis valt lekker in

4 juni 2018 om 22:31

Ake eindelijk een goal

4 juni 2018 om 22:31

Op z'n Italiaans!

4 juni 2018 om 22:31

Terechte gelijkmaker

4 juni 2018 om 22:34

dan hebben wij niet dezelfde wedstrijd gezien

4 juni 2018 om 22:31

Ake!

4 juni 2018 om 22:31

Die Zaza is echt een afjaag-machine

4 juni 2018 om 22:32

Van berghuis komt veel dreiging tegen Slowakije ook al

4 juni 2018 om 22:32

Waarom geen voetballers op het middenveld?! Ipv die waterdragers die er nu staan. Spelers neerzetten die naar voren denken dan dat ballet je breed en terug

4 juni 2018 om 22:32

We kunnen natuurlijk ook nog winnen.

4 juni 2018 om 22:32

Ergens zie ik het ons nog uit handen geven en hier 1-2 verliezen.

4 juni 2018 om 22:33

Italië ook slecht verdedigd. Bal van Berghuis is zo lang onderweg. En niemand reageert.

4 juni 2018 om 22:33

Haha heeft weghorst de bal eigenlijk een keer aangeraakt?

4 juni 2018 om 22:35

Ja 😂

4 juni 2018 om 22:36

Met zulke Egos naast hem. Weinig gehad... en wat hij kreeg legde hij rustig af

4 juni 2018 om 22:36

Prima invalbeurt van onze Wout jan!

4 juni 2018 om 22:34

Wijnaldum...... manman.

4 juni 2018 om 22:35

Scheids heeft ook lekker geoefend met zijn kaarten 😂

4 juni 2018 om 22:36

Berghuis doet het goed.

4 juni 2018 om 22:51

Een paar dingen zijn duidelijk geworden. Die ene ex speler van Groningen nooit meer, wat een schande. Propper (ondanks een slechte eerste helft tegen Slowakije, maar een goeie 2de) met afstand de beste middenvelder die we hebben. Met Wijnaldum en Strootman moeten we echt stoppen. Hoeveel kansen wil je ze blijven geven? Topclubs of niet, je moet presteren en dit doen ze nooit. Wie je ook voor de groep zet, Gini zal zich altijd blijven schuilen. Elia is de enige buitenspeler die nog steeds zijn man voorbij komt op techniek en snelheid maar gwn geen kans heeft gekregen van Koeman ( ok ze spelen voorin met 2 spitsen maar ook dan kan hij zijn actie maken). Memphis is een alles of niets speler waar je niet op kan bouwen en door zijn intuïtieve acties weten zijn teamgenoten niet wat ze kunnen verwachten. 80% gaat fout omdat hij geen echte controle heeft over zijn lichaam. Wordt nooit een topspeler. Een matige speler als Berghuis doet het in Oranje bijna altijd goed en heeft wel die controle over zijn lichaam waardoor hij bijna nooit afzwaaiers. Zijn schoten zijn daarom bijna altijd gevaarlijk en geeft goede voorzetten. De Ligt moet zeker nog in Nederland blijven. Van Dijk moet minder wijzen en feller dekken. Het is wachten op meer kwaliteit

De wedstrijd is afgelopen. Het is niet meer mogelijk om te reageren.

Wedstrijdverslag

Oranje sleept via slotoffensief gelijkspel uit het vuur in Turijn
Het Nederlands elftal heeft de oefencampagne afgesloten met twee remises. Na de 1-1 remise tegen Slowakije werd maandagavond dezelfde score neergezet in en tegen Italië. In Turijn leek Oranje af te stevenen op een nederlaag, maar vlak voor tijd kopte invaller Nathan Aké de gelijkmaker binnen. Lees verder

281 fans
Keeper, 29 jaar
SeizoenClubW
2018/2019 Barcelona 0 0 0 0
2017/2018 Barcelona 1 0 0 0
2016/2017 Barcelona 1 0 0 0
2016/2017 Ajax 2 0 0 0
2015/2016 Ajax 33 0 0 0
Laatste voetbalnieuws

‘Ik zou Cillessen aanraden dat als er een kans komt, hij die zeker moet pakken’

Jasper Cillessen stond dinsdagavond weer eens onder de lat bij Barcelona, in het Champions League-duel met Tottenham Hotspur (1-1). De sluitpost liet in het treffen een uitstekende indruk achter. Ronald de...Lees verder

8.1
Jasper Cillessen was tijdens de laatste ontmoeting tussen Italië en Nederland 'Man Of The Match' met een 8.1.

1 fan
Aanvaller, 21 jaar
5.9
Federico Chiesa is door jullie de best beoordeelde speler van Italië.

Nabeschouwing

Poll

Wie dachten onze bezoekers dat er ging winnen?

Italië
 
 
 
 
0%
 
Gelijkspel
 
 
 
 
0%
 
Nederland
 
 
 
 
0%
 
Totaal aantal stemmen: 0
Leden van Voetbalzone kunnen wedstrijden voorbeschouwen.
X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren