Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risicos van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Mannen met kapmessen vallen Kluivert en vriendin aan: 160.000 euro buit

Laatste update:

Justin Kluivert is woensdagavond het slachtoffer geworden van een brute overval, zo schrijft Plaza Deportiva. De aanvaller van Valencia en zijn vriendin waren net teruggekeerd van een wandeling met de hond, toen hun belagers toesloegen. De vriendin van Kluivert moest dat bekopen met enkele rake klappen. Gesproken wordt over een buit van rond de 160.000 euro.

Plaza Deportiva, een lokale krant uit Valencia, schrijft dat drie mannen met een kapmes de villa van Kluivert binnenvielen toen het stel op het punt stond om zijn villa binnen te gaan na een wandeling met de hond. Terwijl de vriendin van de voetballer enkele rake klappen kreeg, hadden de overvallers het gemunt op de buit. De aanval duurde slechts enkele minuten, zo klinkt het. Het alarm van de woning was niet aangesloten, wat de overval in de hand werkte.

De vriendin van Kluivert heeft naar verluidt lichte verwondingen overgehouden aan de roofoverval en moest ter observatie worden overgebracht naar het ziekenhuis. Volgens Spaanse media bedraagt de buit zo'n 160.000 euro. De mannen namen horloges, sieraden en kleding mee. De overval vond plaats in een wijk waar in het verleden vaker spelers van Valencia het slachtoffer zijn geworden van criminelen. Het wordt aangenomen dat de overvallers op de hoogte waren van de dagelijkse routine van Kluivert en zijn vriendin.

Voor zover bekend maakt Kluivert wel gewoon onderdeel uit van de selectie die donderdagavond aantreedt tegen Real Mallorca. Valencia is met nog twee speelronden te gaan - zelf speelt de club nog drie wedstrijden - nog niet verzekerd van lijfsbehoud. De ploeg staat weliswaar dertiende, maar heeft maar een voorsprong van twee punten op plek achttien, die aan het einde van de rit rechtstreekse degradatie betekent. los Murciélagos sluiten het seizoen af tegen Espanyol en Real Betis.

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Hopelijk verzekerd, wat naar zo'n brute overval..

25 mei 2023 om 11:15




Verzekerd of niet, zoiets kan geestelijk doorwerken. Ik heb inbrekers betrapt waarvan er 1 nog in het huis zat toen ik binnenkwam. Daar ben ik stoer heen gegaan met de buurman met beiden een mes uit de keukenla. Voordat we bij hem waren sprong hij door het door hun geopende raam naar buiten en kon alsnog vluchten. Ik had er zelf niet zo last van, was wel heel boos, maar met name mijn vrouw en kinderen (9 en 5 jaar) hebben er een klap van gehad en de eerste jaren erna moest ik elke keer als we thuis kwamen kijken of er niemand binnen was.

Het is echt een ingrijpende gebeurtenis!



25 mei 2023 om 11:19

Fr_ronnie

Heftig man.

Heb het een keer mee gemaakt bij een familie lid. Die was net terug van vakantie en huis overhoop. Was langs gegaan en zelfs de 2 kinderkamers waren helemaal over hoop gegooid. Alle spullen op de grond. Overal bende.
Je hart breekt gewoon als je gezichten zag van zijn partner en kinderen.

Die hadden er ook lang last van en lang voelde zij zich niet meer thuis in hun eigen huis.

25 mei 2023 om 11:34

Ze pakken je gemoedsrust af in je eigen huis dat lijkt me ook het zwaarste. Dat maakt een of ander alarmsysteem niet 123 goed lijkt me. Zeker met vrouw en kind. Je zou niet moeten bibberen of thuis te komen of met de hond te gaan wandelen. Heel triest allemaal

25 mei 2023 om 13:22

@fr_ronnie: respect dat je zo beschermend hebt gehandeld. Gelukkig geen fysieke schade, maar ik kan me heel goed indenken dat je geestelijk hier niet zomaar bovenop komt.

25 mei 2023 om 11:29

Verzekerd terwijl je alarm is afgesloten?

25 mei 2023 om 11:47

Want zonder alarm kan je niet verzekerd zijn tegen inbraak?

25 mei 2023 om 11:49

Vanaf een bepaald verzekerd bedrag is een alarm in Nederland verplicht. Denk dat het in Spanje niet heel anders is.

25 mei 2023 om 12:04

Dat zijn nogal wat aannames om er dan maar vanuit te gaan dat hij niet verzekerd is. Ten eerste weten we niet waarom het alarm was afgesloten, ten tweede weten we niet of en hoe hij verzekerd is, ten derde weten we niks over wat gebruikelijk is in Spanje qua regels.
Daarnaast (maar dat doet er verder niet toe) zijn er in NL volgens mij ook prima verzekeringen af te sluiten zonder alarm, zolang je spullen maar in een kluis liggen. Een alarm is leuk maar helpt ook niet als je 20 Rolexen op de keukentafel bij het raam hebt liggen...

25 mei 2023 om 14:59

Natuurlijk kan je wel verzekerd zijn maar de voorwaarden van je verzekering hangen af van de beveiliging die je hebt. Als een van die maatregelen door Kluiverts eigen toedoen niet werkten op het moment van de overval komtt de verzekeringsmaatschappij er mee weg om niet te betalen hoor. Het gaat niet om verzekerd zijn of niet, het gaat om je compensatie ontvangen of niet en die maatschappijen zijn er keien in er onderuit te komen.

Vieze lage schoften zijn het.

25 mei 2023 om 11:57



Inderdaad, maar we moeten nog even afwachten of het waar is, de selectie van Valencia is gistermiddag al aangekomen op Mallorca, hij was gisteravond dus niet eens thuis..

Edit: Ik lees hier in de Spaanse media, dat hij inderdaad niet thuis was, maar zijn vriendin wel zou zijn overvallen na het uitlaten van de hond.

Poeh wat zie je dit soort artikelen toch vaak volrbij komen.
Er zijn gewoon teveel mensen met niets te verliezen die voor het snelle geld gaan. Geen idee wat de oplossing is maar ik krijg een steen in mijn maag iedere keer als ik dit lees.

25 mei 2023 om 11:11

Het is natuurlijk verschrikkelijk maar ik kan het enigszins begrijpen. 160.000 euro met een vrij simpele overvalling. Het hoort absoluut niet en ik hoop dat ze hard gestrafd worden, maar als je gezin anders niet kan eten, kan ik me gedachte voorstellen.

25 mei 2023 om 11:17

Niet net doen dat alleen maar arme sloeber overvallen doen. En trouwens, zelfs dan ben ik het niet met je eens. Als je wilt werken is er altijd wel een job te doen. Het moet uit jezelf komen, niet dat wij maar altijd de arme sloebers moeten betalen.

25 mei 2023 om 11:21

Maar als je gezin anders niet kan eten... hou toch op. We wonen hier in Europa niet ergens in Afrika of een arm land in Zuid-Amerika. Er is genoeg werk en als je niet wilt/kan werken zijn er genoeg vangnetten zodat je geen honger hoeft te lijden. Het is gewoon tuig dat geen talent of doorzettingsvermogen bezit om iets van hun leven te maken en daarom maar van anderen gaat stelen.

25 mei 2023 om 11:49

Dit zijn toch gewoon georganiseerde (half)-professionele bendes lijkt me. Echt geen arme sloebers die niks te verliezen hebben en in de trein dan maar in een jaszak graaien op zoek naar een portemonnee...

25 mei 2023 om 11:58

Als je gezin niet kan eten probeer op een legale manier aan geld te komen. Als dat écht niet lukt stel ik voor om een brood te stelen en niet mensen te mishandelen zodat je lekker kunt eten én zelf mooie spulletjes kunt kopen.

25 mei 2023 om 12:03

Dit zijn gewoon beroepscriminelen. Die doen dit niet omdat hun gezin geen eten heeft. Hopelijk hebben ze überhaupt geen gezin.

25 mei 2023 om 12:24

Belachelijk dat je dit half goed praat en er nog duimpjes voor krijgt ook. Er is overal in Europa een tekort aan mensen, steek gewoon je handen uit de mouwen op een positieve manier, draag iets bij aan de maatschappij. En al hadden ze niks te eten, dan nog wil dat niet zeggen dat je dan maar aan andermans spullen moet komen. Wat zal hun familie trots op ze zijn als ze andermans eten in hun mond mogen stoppen omdat papa te lui/beroerd was om te werken. Bovendien, zoals gezegd dit zijn gewoon beroepscriminelen die het geld weer uitgeven aan nutteloze luxeproducten om die zak vlees, vet en botten zonder ziel nog enige air van een succesvol leven te geven.

25 mei 2023 om 12:31

Fr_ronnie, dan nog snap ik het enigzins wel hoor.
Je pakt een buit van 100k .... De kans dat je gepakt wordt is heel klein.
Laten we zeggen dat je na 20 overvallen een keertje gepakt wordt.
Dan heb je minimaal tonnen gemaakt binnen een jaar... en uiteindelijk hoef je hoogstwaarschijnlijk maximaal 2 jaar te zitten, waarvan een groot deel voorwaardelijk.
Het is het risico gewoon waard.

Het rechtssysteem is te soft... Doe maar lekker zoals in Saudi Arabie, hand af hakken voor geweldadige overvallen.. eens zien hoeveel overvallen er dan nog gaan plaats vinden.
Verkrachting? Levenslang gevangenis in en ook laten verkrachten, en de vernedering op tv uitzenden. Plus nog castreren (chemisch of fysiek).
Eens zien hoeveel verkrachtingen er dan nog gaan plaats vinden.
Pedofielen publiekelijk aan de schandpaal en vogelvrij maken. Eens zien hoeveel kinderen nog worden aangerand.

Leuk die mensenrechten als je als vrouw en kind niet meer veilig over straat kan, en je je in bepaalde buurten niet eens veilig voelt in je eigen huis (niet in NL btw).

25 mei 2023 om 13:41

Vegitosan, er is nog zoiets als moreel / geweten? Hoe kun je uberhaupt snappen dat je spullen van andere mensen afpakt en daar dan trots op bent? We zitten toch niet meer op de kleuterschool? Als volwassen kerel moet je toch een beetje je eigen broek kunnen ophouden? Ik snap het echt volledig niet. Als je een ton verdient door hard werken is dat geweldig maar een ton van iemand afpakken is echt het laagste wat er is.

25 mei 2023 om 15:31

/maar als je gezin anders niet kan eten, kan ik me gedachte voorstellen./

Ik weet bijna 100% zeker dat dit geen arme sloeber is geweest, maar een kutjong die gewoon een snelle buit wilde "verdienen", omdat hij, in de breedste zin van het woord, te beperkt om te gaan werken.

25 mei 2023 om 17:13

Gaalmeister,
eens hoor, maar niet iedereen denkt op die manier. Niet iedereen heeft dezelfde morele standaarden.
En dit soort dingen gebeuren puur omdat ze niet bang zijn voor de straf.
Je ziet dit soort onzin niet of nauwelijks gebeuren in landen waar ze hard optreden tegen dit soort dingen.

25 mei 2023 om 19:44

Voor 100k tot 1 miljoen ga je toch niet het risico lopen om meer dan een jaar vast te zitten.
Het is maar fucking geld, je vrijheid is echt veel meer waard.
Nog los van het moreel kompas

25 mei 2023 om 11:23

Scummy

"geen idee wat de oplossing is "

Misschien de omgedraaide wereld, maar deels wordt ook gevoed door wat er op Social Media geplaatst worden. Net als toen bij Zahavi in NL. De oevrvallers konden alles van Instagram afhalen. Welke buit, de beveiliging.

Denk - val mij er niet op aan - dat het dus deels ook gevoed wordt omdat sommige er mee te koop lopen. Plaatsen fotos met hele dikke auto's, dikke rolexxen op de pols en diamanten.
De daders weten dan dat er wat te halen valt.

Daarom vind ik gasten als Bill Gates ook zo heerlijk. Schatrijk en lopen gewoon met een 50 dollar horloge van Casio rond. Straatrovers hebben niets te halen bij hem.

25 mei 2023 om 11:56

MrKrillin, als ik het hier lees was dit geen straatoverval maar hebben ze Justin en zijn vrouw gebruikt om binnen te komen en buit te maken.

Als je met de hond gaat wandelen hoop ik dat je wel zo slim bent om geen Rolex om te doen. Al is het natuurlijk nog geen reden om iemand te overvallen als je het wel doet.

25 mei 2023 om 11:39

Kans om opgepakt te worden vergroten.
Daarnaast hogere straffen.

Wanneer mensen 100% zeker weten dat ze worden opgepakt, verdwijnt de criminaliteit.
Noord-Korea en Singapore zijn de enige twee landen die 100% van de daders oppakken, en ze straffen daar zeer zwaar.
Daardoor gaan mensen niet in de fout, vooral in Noord-Korea niet want dat land kent alleen de doodstraf als straf.
Recidive ligt daardoor ook het laagst in Noord-Korea van alle 196 landen.

25 mei 2023 om 11:54

100% van de daders pakken is simpelweg onmogelijk dus ik denk dat die cijfers niet helemaal kloppen.
En ja als je overal de doodstraf op plakt dan is de kans dat ze het nogmaals doen heel klein haha

25 mei 2023 om 12:00

Ze kloppen zeker wel.
Om de vijftig meter een camera.
Daarnaast tweeduizend drones die in de lucht zweven.
Als er een misdaad wordt gepleegd bijvoorbeeld in een winkel, dan drukt de eigenaar op de alarm knop en komen de drones er aanvliegen.
Ook als de eigenaar pas drukt wanneer inbrekers weg zijn.
De drones volgen vervolgens alle mensen die op straat te vinden zijn.
Politie komt er natuurlijk ook aan.
In Noord-Korea hebben ze van alle inwoners de gegevens zoals foto's en Dna.
Toen ik daar kwam werden er eerst foto's van mij gemaakt, en moest ik mijn DNA afstaan.
En mocht er een misdaad zijn gepleegd toen ik daar was, mocht ik het land niet verlaten tot de dader gepakt is.
Daar ga je mee akkoord wanneer je een visum aanvraag doet.
Ik zeg, vraag een visum aan voor Singapore en Noord-Korea en bekijk het met eigen ogen.
Goedkeuring voor visum kan in geval van Noord-Korea wel een paar jaar duren.

25 mei 2023 om 13:44

Ik heb er geen twijfel over dat ze meer daders pakken maar 100% is gewoon niet haalbaar.

25 mei 2023 om 14:27

Dus je wil een regime invoeren net zoals in Noord Korea? Juist, laten we dat eens proberen...

25 mei 2023 om 15:01

Ik zou de cijfers van Noord-Korea niet zo snel vertrouwen hoor. Die pakken gewoon de eerste de beste persoon die er verdacht uitziet op en veroordelen hem zonder rechtszaak. Dan is het makkelijk om 100% van de misdadigers op te pakken natuurlijk.

25 mei 2023 om 21:28

Zonder de kans op verdediging door de "daders" heb je inderdaad algauw de 100% gehaald.

Nog los van het feit dat Noord-Korea een afschuwelijk land is; zo'n systeem moet hier zeker niet komen.

Overigens zijn er bijvoorbeeld best wat christenen in Noord-Korea die evangeliseren onder de rest van de bevolking. Iets wat daar als misdaad gezien wordt, en ondanks dat er veel christenen vermoord worden zijn er ook veel nog in leven. Die 100% is dus ook nog eens absolute onzin.

25 mei 2023 om 12:32

Misschien eens kijken waarom je dit niet in Dubai hebt? Daar wonen genoeg rijke mensen en is er zichtbaar weinig politie op straat. Misschien eens een idee om daar eens te polsen hoe ze het daar doen?

Jeetje.. Dit gun je hem echt niet. Sympathieke jongen. Lijkt me echt een nachtmerrie. Ook gewoon bij je thuis….

160.000 in een paar minuten. Dit zal dus ook nooit meer gaan stoppen. Heel laf en traumatisch voor Kluivert en zijn vriendin. Even een rondje met de hond wandelen zit er al niet meer in. Laf volk

Stel je voor je loopt buiten met een outfit van 160.000 euro. Bizar joh.

25 mei 2023 om 11:09

Dat staat er niet echt he? De overvallers wachtten tot ze weer bij de deur waren. Klinkt mij logischer dat Kluivert hen binnen heeft gelaten.

25 mei 2023 om 15:09

En al liep hij wel met een outfit van 160.000 euro, je blijft met je poten van andermans spullen af.

Onvoorstelbaar laag uitschot dat zoiets flikt. Maar je hoort het steeds vaker helaas. Als ik op dat niveau voetbalde en verdiende zou ik overigens niet met 160k aan juwelen op zak de hond uitlaten.

25 mei 2023 om 11:08

De overvallers zijn de villa van Kluivert binnen gedrongen. Ik verwacht dus dat daar een groot deel van de buit uitgehaald is,

Te bizar voor woorden dat je tegenwoordig bang moet zijn als je spullen van waarde hebt. Je kan met bv een Rolex niet eens normaal over straat zonder het risico dat je overvallen wordt. Wat zou het toch prettig leven zijn als men gewoon met ze poten van andermans spullen afblijft.

25 mei 2023 om 12:34

Vaak zijn dit soort overvallen georganiseerd. Je kan dus best met een Rolex over straat als je maar niet bv lang ergens blijft rond hangen en het niet te veel showt

En mocht jij deze overvallers iets aandoen, mag jij je verantwoorden voor een rechter. Vind sowieso dat er meer gedaan mag worden tegen dit soort overvallen, vaak georganiseerd door bendes. Het gebeurt veel te vaak en de daders worden vrijwel nooit gepakt.

25 mei 2023 om 11:26

Nou ja dat is gewoon niet waar, je mag je gewoon verweren. Maar wat wil je doen tegen een groep met kapmessen?!

25 mei 2023 om 13:17

Laten we het daar maar niet over hebben op een voetbalforum..

25 mei 2023 om 14:04

Nee dat heeft niet zoveel zin nee. Ook al begin je er zelf over he . Je moet je altijd verantwoorden (wat me logisch lijkt), maar je wordt er zelden tot nooit voor gestraft. Moet in proportie zijn. Maar in dit geval ook een pistool of mes pakken, dan escalleert het uit de klauwen yo. Geef maar lekker alles af. Het is allemaal al traumatisch genoeg lijkt me

25 mei 2023 om 18:15

Het is niet alleen het inleveren van je spullen. Je moet ook je gezin (in zijn geval vriendin) kunnen beschermen. Dan boeit het me vrij weinig wat er met een stuk tuig gebeurt dat mij toch al aan het bedreigen is.

25 mei 2023 om 14:17

Ik zou gewoon een wapen bij me houden, moest ik iemand zijn met heel veel geld en dat je weet dat er al meer van dit soort situaties zich heeft voorgedaan in Valencia met profvoetballers. Die laffe stuk stronten zullen wel twee keer nadenken na dat ze wat kogels in hun lichaam hebben gekregen vooraleer ze zoiets nog zouden doen. Want oh ja hoor, geweld teruggebruiken lost heel wat dingen op.

En dan vraag jeje af hoe het komt dat voetballers steeds meer afstand nemen tot 'het publiek'. Gaat toch niet lang duren voordat alle vermogende mensen gefortificeerd met beveiliging gezamenlijk ergens gaan wonen? Het zijn gewoon geen incidenten meer en ook niet alleen in Spanje. Frankrijk, Nederland en Engeland hebben ook allemaal van dit soort verhalen. Ik heb ze alleen nog niet in Duitseland gehoord.

25 mei 2023 om 11:40

Bij muller is een overval/inbraak geweest iig.
Vond zijn horloge collectie redelijk bizar en niet bij hem passen ook.
1.5 miljoen aan horloges weg bij hem.

Schorem meer valt er niet over te zeggen.

Verschrikkelijk!
Hopelijk worden de daders snel opgepakt en krijgen ze zware straffen.
Al zal dat laatste tegen vallen want de straffen in Spanje zijn lager dan hier in Nederland.
Het is echt tijd dat we kans om opgepakt te worden vergroten, en de straffen verhogen.
Zelf ben ik vorige week teruggekomen uit China voor mijn werk, en daar kom je dit soort misdrijven niet tegen.
Overal camera's hangen en drones in de lucht die zorgen dat daders meteen opgepakt kunnen worden.
En dan de zeer hoge straffen, dat schrikt mensen ook af.
Wij bij het OM roepen al jaren bij Minister van Justitie dat we de kans om opgepakt te worden willen vergroten.
Maar helaas is privacy voor burgers belangrijker voor de politici dan de criminaliteit doen verlagen.

25 mei 2023 om 11:44

Sorry hoor, maar 'in china kom je dat soort dingen niet tegen?!?' Het is daar niet veel anders hoor, het komt alleen niet zo (snel) naar buiten. Pakkans in Nederland is ook gewoon aanzienlijk. Ik zou ook niet op elke hoek van de straat een camera willen hebben om je in de gaten te houden. We zitten verdorie niet in een politiestaat.

25 mei 2023 om 11:53

Het is daar zeker wel anders.
Overal camera's en drones die mensen volgen.
In China is om de 75 meter een camera, en in Singapore om de vijftig meter.
Daarnaast is de discipline in China heel anders dan in Nederland, dat begint al met de opvoeding.
Mensen leren daar keihard te werken, en niet afhankelijk te zijn van anderen, alleen het beste is goed genoeg.
Dat zie je al op scholen tot het werk.
Mensen weten dat ze gepakt worden wanneer ze een misdaad begaan, daarnaast zijn de straffen zeer hoog.
Toen ik er was, was er nieuws over een woningoverval.
De daders kregen 24 tot 28 jaar cel zonder dat er sprake was van verwondingen bij de daders.
Dat ga je in Nederland niet krijgen, zelfs niet als je de bewoners zal vermoorden want dan is het doodslag en maximaal 25 jaar cel.
In Nederland is de kans om opgepakt te worden een stuk kleiner, ook omdat Nederland open grenzen heeft en mensen kunnen vluchten.
In China gaan ze bij vertrek even controleren waar je bent geweest, zodat ze zeker weten dat je geen misdaad hebt begaan en niet ongestraft het land verlaat.
Geloof mij, in China voel ik mij een stuk veiliger, daar kon ik mijn auto buiten laten staan zonder hem op slot te doen.
Dat kan in Nederland niet meer.

25 mei 2023 om 12:09

Nou ja dat is echt maar in bepaalde mate, want de georganiseerde chinese misdaad is echt niet mals. Misschien dat de broodkruimelcriminelen wat minder zijn, maar georganiseerd is het echt niet mals. In 2018 zijn er nog complete oorlogen geweest tussen bendeleden en chinese politie. Je hebt ook een hele tak Chinese bendeleden die via NL actief zijn (vooral import/ export) waar onderzoek naar is gedaan (google maar eens op Slangenkoppen EN Tijgerjagers).

Het is dus onzinnig om te stellen dat zoiets in China (waar de controle hoog is) niet voorkomt.

Nou, dat is geweldig! Heb je een hond om je te beschermen loopt ie als een Scooby-Doo weg.

25 mei 2023 om 11:54

Nou doe ik een wilde gok, want ik ken de hond van de familie Kluivert niet - maar een hond die je kan beschermen past niet in je handtas.

25 mei 2023 om 12:49

Nu ken ik veel honden van stafford tot collie, maar ik ben in mijn leven alleen nog maar gebeten door zon bloedagressieve chihuahua (en ja ik moest chihuahua googlen om te kunnen spellen).

@voetbalzone: andere media melden dat Justin er helemaal niet bij was (en al onderweg met Valencia).

25 mei 2023 om 11:55

Inderdaad, de selectie was gistermiddag al aangekomen op Mallorca..

Wie had dat nou verwacht? Ik bedoel, alles op insta zetten, je Louis Vutton outfits, Richard Mille horloges..... nee dat trekt dergelijk tuig niet aan.

25 mei 2023 om 12:22

Ah, helemaal vergeten dat Kluivert bekend is van Instagram en alleen door de foto's weten dat hij geld heeft.

25 mei 2023 om 15:27

/Ik bedoel, alles op insta zetten, je Louis Vutton outfits, Richard Mille horloges...../

Volgens mij staat op zijn instagram staat niet bijster veel en wat er wel staat is voor pak 'm beet 85 a 90% voetbalgerelateerd. Ik zie hem niet "pochen" of bewust een RM of LV outfit showen.
Het zou ook niet bij hem passen om dit te doen, aangezien zijn vader zelf voldoende knaken heeft verdiend en hij ongeveer hetzelfde leventje heeft geleid. Dat showen zie je vaak bij voetballers die uit een ander soort nest afkomstig zijn. Jongens die uit een arm of modaal gezin komen.

Dat dat tuig je sneller weet te vinden ben ik met je eens. Echter een Tadic, die qua invulling een vergelijkbaar account heeft, werd ook overvallen. Zahavi is volgens mij ook geen man die z'n spullen online showt. Tenzij hun vrouwen niet genoeg stilstaan bij hoe zij zich online profileren. Ook hiervoor geldt dat je afhankelijk bent van je omgeving.

Of je nou aan het showen bent of niet, die klootzakken houden je sowieso in de gaten.

Dit is echt heel triest dit…
Is het misschien niet een oplossing om voortaan in een penthouse te wonen ergens hoog zodat mensen niet zomaar bij je kunnen komen als profvoetballer

Verschrikkelijk. Geen woorden voor. Dit gebeurd helaas nog veel te vaak . Ook de voetballers moeten er vaak aan geloven. Je voelt je niet meer veilig in je eigen huis

25 mei 2023 om 12:47

Rijke mensen zijn al sinds de uitvinding van geld het mikpunt voor criminelen. Alleen komen deze spelers tegenwoordig pas op de radar van criminelen als zijnde rijk. Is ook niet gek als je alle (openbare) nieuwssites zo leest over de bedragen die spelers ontvangen. De quote 500 was vroeger ook niet meer dan een shoppinglist.

Pfoe, wat heftig. Heeft veel impact als je zo in je eigen huis wordt overvallen lijkt me.

denk dat kluivert een grotere hond moet kopen
maar wat een nachtmerrie zeg, dat wens je niemand toe, en dan ook nog zijn vriendin klappen geven, laffe lui.

25 mei 2023 om 14:06

Een hond doet ook vrij weinig tegen een kapmes natuurlijk

26 mei 2023 om 06:33

een grote dobberman schrikt natuurlijk al wel af, want als je het zo bekijkt hoef je ook geen alarm te installeren, want binnen komen ze toch wel en ze zijn weg voor de beveiliging er is

Heftig.

Best denigrerend trouwens om de vrouw in kwestie aan te kaarten als “de vriendin” van - maak je zoiets mee, wordt je neergezet als naamloos figuur. Mooi man.

25 mei 2023 om 14:31

Omdat zij geen voetballer is, niet de kostwinnaar en daardoor ook niet bekend. Als 'jaimy Schepers' was overvallen, dan wist toch niemand waar het over ging. Wie legt die link nou? Niks denigrerends aan, gewoon duidelijk. Anders is het ook geen voetbalnieuws.

25 mei 2023 om 14:37

neuh, da's te makkelijk - je kunt iemand gewoon bij naam en toenaam benoemen joh, vind het zo raar om te lezen over een overval waarbij een van de personen bij wijze van gewoon volledig anoniem wordt verklaard, leg er wat gevoel in joh.

Hier nog wat "voetbalnieuws" dat op VZ te vinden is, trouwens (waar het wel mogelijk is om de vrouw een naam te geven - blijkbaar - )

Wesley Sneijder verklaart ‘fantastisch contact’ met Yolanthe en droomt hardop
Wesley Sneijder reageert op opvallende foto's samen met Yolanthe
Wie is Antonela Roccuzzo? Alles wat je moet weten over de vrouw van Lionel Messi
Situatie van Mason Greenwood leidt tot verdeeldheid binnen Manchester United

25 mei 2023 om 14:50

Yolanthe is net zo'n bekende nederlander als Sneijder zelf. Daar weet je ook meteen over wie het precies gaat. In het geval van Antonela gaat het specifiek over haar introductie item. Bij Greenwood gaat het ook alleen over Greenwood zelf, waarbij het hij 'tegen' haar' is. Die vrouw is daarin ook qua naam redelijk anoniem.

Qua items vind ik het ook wel raar dat iets omtrent Yolanthe of het objectificeren van 'de vriendin van' (voorbeelden hier van Antonela) totaal niet relevant. Seksistisch zelf. Maar in het geval van Kluivert kan ik me er niet aan storen .

Moet eerlijk zeggen dat ik altijd onpasselijk wordt van dit soort berichten. Criminelen die te lui zijn om te werken, en dan dit soort dingen gaan doen. Hoop dat ze gepakt worden en jarenlang achter de tralies moeten. Misselijk volk.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren