Erik ten Hag en Man United halen uit tegen Chelsea en gaan Champions League in

Donderdag, 25 mei 2023 om 22:56Guy Habets

Manchester United is volgend seizoen actief in de Champions League. Dankzij een 4-1 overwinning op Chelsea op donderdagavond eindigt de formatie van manager Erik ten Hag hoe dan ook bij de eerste vier in de Engelse Premier League. The Red Devils pakten de zege dankzij een surplus aan effectiviteit, want voetballend gezien was Chelsea zeker in het eerste uur gelijkwaardig. Casemiro, Anthony Martial, Bruno Fernandes en Marcus Rashford maakten uiteindelijk het verschil door de trekker wél over te halen en pas in de laatste minuut redde João Félix de West-Londense eer.

Erik ten Hag begon met dezelfde elf als tegen Bournemouth en dat betekende dat Wout Weghorst en Tyrell Malacia niet in de basis stonden. De Nederlandse manager koos wederom voor Luke Shaw op linksback en posteerde Martial in de spits. Die moest dan weer van aanvoer worden voorzien door Jadon Sancho en voormalig Ajacied Antony. Rashford keerde terug van blessureleed, maar zat naast zijn trainer op de bank. Ze zagen dat Chelsea gevaarlijk aan de wedstrijd begon.

Het artikel gaat verder onder de video
Meer videos

In de openingsfase kreeg Mykhaylo Mudryk al een grote kans om te scoren. De Oekraïener werd in vrijstaande positie gevonden in het strafschopgebied, maar miste de bal op het beslissende moment volledig. Dat kwam the Blues duur te staan, want de eerste kans aan de andere kant van het veld was wel meteen raak. Een fraai aangesneden vrije trap van Christian Eriksen werd met het hoofd tot doelpunt gepromoveerd door Casemiro, die dat net niet in buitenspelpositie deed. Na lang beraad liet de VAR het doelpunt dan ook staan: 1-0.

Chelsea bleef echter van zich af bijten. Lewis Hall, de talentvolle aanvaller die op de linkerflank geposteerd stond, maakte als een van de weinigen een goede indruk en het was dan ook geen verrassing dat juist hij na een half uur de bal op het voorhoofd van Kai Havertz deponeerde. De Duitser kopte van dichtbij echter jammerlijk naast. Op dat moment stond Antony al niet meer op het veld. De Braziliaan raakte na een tackle van Trevoh Chalobah ogenschijnlijk zwaar geblesseerd en moest per brancard van het veld gedragen worden.

Huilende Antony wordt omringd door ploeggenoten en verlaat veld per brancard

Lees artikel

Rashford kwam erin als zijn vervanger en die bereidde in de blessuretijd van de eerste helft de 2-0 voor. Hij vond Martial bij de tweede paal en de Fransman hoefde alleen nog maar het lege doel te vinden. Het verschil in effectiviteit tussen United en Chelsea was gigantisch, want de gasten uit Londen toucheerden de bal ruim twintig keer in het vijandelijke strafschopgebied in de eerste helft. Ook kregen ze nog een grote kans via Conor Gallagher, maar scoren bleek een te moeilijke opgave voor de formatie van manager Frank Lampard.

De tweede helft was nog geen minuut oud toen Fernandes zijn goaltje mee had kunnen pakken. De Portugees pegelde echter op de kruising van paal en lat en daarmee daalde het percentage doelpunten uit kansen voor United. Dat bleef dalen, omdat Martial ook een dot van een kans liet liggen, maar voor Chelsea waren de druiven nog zuurder. Zij kwamen niet van de hatelijke nul af en kregen twintig minuten voor tijd ook nog eens eens strafschop tegen. Wesley Fofana tikte Fernandes aan en zag dat de Portugees er vanaf elf meter 3-0 van maakte.

Uiteindelijk moesten de Londenaren vier goals incasseren: Rashford profiteerde van gepruts achterin bij Chelsea en maakte er in twee instanties 4-0 van. Pas in de allerlaatste minuut kregen de bezoekers waar ze recht op hadden. De ingevallen João Félix stond op de goede plek om van dichtbij binnen te tikken en zo in elk geval een goal op het scorebord te zetten voor Chelsea. Het cynische we've scored a goal uit het uitvak was net verstomd toen scheidsrechter Stuart Attwell affloot en United het ticket voor de Champions League van volgend seizoen definitief binnen had.

Nr.TeamMWGV+/-Pnt
1Manchester City3728546289
2Arsenal3725664081
3Manchester United3722691472
4Newcastle United37191353570
5Liverpool3719992866
6Brighton & Hove Albion37188112062
7Aston Villa3717713458
8Tottenham Hotspur3717614457
9Brentford37141491156
10Fulham3715715352
11Crystal Palace37111115-944
12Chelsea37111016-943
13Wolverhampton W.3711818-2241
14West Ham United3711719-1240
15AFC Bournemouth3711620-3339
16Nottingham Forest3791018-3037
17Everton3771218-2433
18Leicester City378722-1831
19Leeds United3771020-2731
20Southampton376625-3724



Gerelateerd

Meer sportnieuws

134 reacties (laatste reactie door sirius)

Zo'n 11 maanden geleden was ik op vakantie in de Dordogne met mijn gezinnetje. Bij het zwembad kwam mijn vriendin zo nu en dan naar me toe waarom ik me ondanks de ontspannen situatie toch soms geprikkeld reageerde op hele normale vragen van haar. Dat kwam door heel wat voorbarigheden die ik op VZ destijds voorbij zag komen van Chelseasupporters.â ten Hag zou met zijn aankopen, met zijn trainerskwaliteiten, niet het toen nog komende seizoen maar ook niet de seizoenen die daar nog op zouden volgen ooit Chelsea kunnen evenaren/voorbij gaan in de PL. Sterker nog, hij zou het einde niet halen van het seizoen, ook niet van het jaar 2022, ook niet van oktober 2022. En zie hier, Chelsea wordt afgemaakt met 4-1. United dat sowieso CL voetbal heeft en gewoon 3e staat heeft de nummer 12 een veeg uit de pan gegeven. Ik vind het heerlijk hoe een jaar na dat voorbarige gelul hier weer een heel hoop omhooggevallen Chelsea supporters die waarschijnlijk zelf 'vergeten' zijn hoe voorbarig ze weer waren, prachtig in het hemd gezet zijn dit seizoen en vanavond door Ten Hag. En Ziyech: komt alsjeblieft naar huis.

25 mei 2023 om 23:01
0

En dan heeft Chelsea ook nog halverwege voor een paar honderd miljoen ingekocht. Hoe kan Chelsea met dit geld en dit materiaal zo ontzettend laag staan. Er is sinds de overname iets aardig mis daar.

25 mei 2023 om 23:08
0

Ze kopen duur en veel in, maar echt kwaliteit staat er niet op het veld. Zo bizar uit balans die selectie...

25 mei 2023 om 23:19
0

Laat het overigens duidelijk zijn dat ik het niemand die 12e plek gun, Chelsea niet, de supporters niet, de spelers niet - het gaat me om dat voorbarige altijd en ik weet dat mensen me hier verschrikkelijk vervelend en rancuneus kunnen vinden, maar volgens mij is het op de lange termijn goed als we elkaar aanspreken op aannames en voorbarigheden.

25 mei 2023 om 23:23
0

Volgens sommigen hier staat de je prijskaartje gelijk aan je kwaliteit en dus moet Chelsea eigenlijk kampioen worden in Engeland en Europa.

26 mei 2023 om 00:05
0

Er is een duidelijke causaliteit wanneer deze zak geld wordt gecombineerd met goed beleid. Je kan ook 100 miljoen neerleggen voor Michiel Kramer, maar zo werkt het niet. Chelsea heeft alle potentie om uitstekend voetbal te spelen maar schijnbaar niet de juiste mensen die het beleid kunnen bepalen en/of uitrollen.

26 mei 2023 om 07:44
0

Ja uhh hoe durf je met logica en feiten te reageren?! Daar gaat het toch niet om.. Geld = kwaliteit.
Voor de mensen die het niet door hadden, ik vind dit zelf overigens niet. ; )

26 mei 2023 om 08:48
0

Geen kwaliteit op het veld is natuurlijk ook onzin. Volgend jaar met Nkunku erbij en een fatsoenlijke coaxh kunnen ze ook zomaar weer 2de worden.

25 mei 2023 om 23:02
0

Haha arme vriendin. Ik hoop dat je vanavond extra ontspannen met haar op de bank zat en morgen op al haar vragen met een glimlach kunt reageren fijne avond in ieder geval.

26 mei 2023 om 00:52
0

Hahaha, niet veel later was ze zwanger inderdaad.

26 mei 2023 om 01:49
0

Mooi gezegd myvision, gefeliciteerd jullie beiden met de (1e?) kleine. Geniet ervan.

"ik weet dat mensen me hier verschrikkelijk vervelend en rancuneus kunnen vinden..."

Je kunt niet iedereen te vriend houden, 'moet' jij ook niet willen. Ik ben het er niet altijd mee eens maar jouw reacties zijn prima.

26 mei 2023 om 08:45
0

Dankjewel Douwe Dabbert! We hebben nummer twee op deze wereld mogen verwelkomen afgelopen april! En het is waar dat je niet iedereen te vriend kan houden.

25 mei 2023 om 23:02
0

Helemaal met je eens, al die reacties kan ik me ook nog goed voor de geest halen. Echt lachwekkend en heel vermakelijk om terug te lezen.

25 mei 2023 om 23:13
0

O echt, waar kun je die terug lezen dan aangezien jij je er zo over vermaakt?

25 mei 2023 om 23:26
0

Ik zou het archief 29 juni 2022 eens proberen.

25 mei 2023 om 23:03
0

Waar was jij toen ze zich te kakken zetten tegen Sevilla? Tegen City? Tegen Brighton, Newcastle en West Ham? Je naam werd hier gescandeerd maar in geen velden en wegen was je te bekennen. Ze winnen een keer en nu heb je je betoog alweer klaarstaan. Typisch.

Wil je zo graag horen dat Ten Hag het beter doet dan verwacht? Nou vooruit, dat doet hij ook. Maar dan serieus met zo'n betoog omdat ze winnen van een degradatiekandidaat dat Chelsea dit seizoen geweest is. Geniet ervan zo lang het kan zou ik zeggen!

25 mei 2023 om 23:05
0

Hey John Terry, leuk dat je reageert. Jouw woorden: "voor United wel, voor Ten Hag niet. Die wil natuurlijk een Nederlandse/eredivisie enclave bouwen, dat zag je al van mijlenver aankomen, Hoor je mij als Chelseafan niet over klagen natuurlijk. United kun je de komende jaren rustig nog wel afschrijven voor alles wat relevant is". Jij schreef Ten Hag dus af, hier je 4-1 en je 12e plekje kerel! En ja, mij hoor je ook als het goed gaat (overigens ook als het minder gaat), maar ik spreek je aan op je voorbarigheid.

25 mei 2023 om 23:06
0

Jij houdt dus alle artikelen goed bij of hij wel of niet gereageerd heeft. Volgens mij heeft hij het ook over het totale seizoen dan alleen die wedstrijden die jij opnoemt. Dus ze winnen niet een keer

25 mei 2023 om 23:07
0

@John Terry Haha gaat ie ? Meestal als ik heel emotioneel ben kies ik er voor om even niet te veel op mijn toetsenbordje te tikken.

25 mei 2023 om 23:09
0

Hahaha heerlijk!

25 mei 2023 om 23:10
0

Alsof United nou een seizoen voor in de geschiedenisboeken draait. Geblameerd in Europa, Carabao Cupje gepakt en eigenlijk nooit in de running voor de echte prijzen geweest. Dat Chelsea er een puinhoop van maakt dit seizoen staat daar vrij los van, ik lik mijn wonden er wel om. Maar jij verwachtte dat Erik de PL even aan gort zou spelen, tot zo ver blijkt dat toch echt een kale knakker aan de andere kant van de stad te zijn.

25 mei 2023 om 23:12
0

@eredivisieajax

Emoties heb ik ergens halverwege december al uitgeschakeld gedurende dit seizoen. Dat is toch net iets beter voor de bloeddruk, anders had ik weinig niet-grijze haren meer over gehad dit seizoen.

25 mei 2023 om 23:14
0

@john_terry United was ongeveer van het niveau dat Chelsea haalt dit jaar voordat Ten Hag begon, als Poch bijvoorbeeld komend seizoen gewoon de 4e plek binnensleept kun je toch ook concluderen dat hij het goed heeft gedaan? Puur kijkend naar waar je nu staat, niet de torenhoge ambities die daarna komen.

25 mei 2023 om 23:17
0

Doe nog gewoon even rustig vriend, hij heeft het toch goed gedaan man, mogen we best trots op zijn toch?
Tegen City kun je niet opboksen dit seizoen maar wellicht volgend seizoen zie ik hem wel meedoen om het kampioenschap, is gewoon knap wat EtH heeft gepresteerd

25 mei 2023 om 23:23
0

Nooit in de running voor de echte prijzen? Ze staan toch in de finale van de FA cup, of heb ik dat verkeerd… aardige prijs in Engeland.

25 mei 2023 om 23:26
0

Tegenover City, Xavi. Die tegenwoordig zo'n beetje elke tegenstander overhoop spelen. Dus nee, die FA Cup tel ik voor het gemak even niet mee. Al blijft de bal natuurlijk rond.

25 mei 2023 om 23:30
0



United was vorig jaar bij lange na niet zo slecht als Chelsea dit jaar. Goed was het niet, maar ze hebben ten minste nog Europees voetbal gehaald. Als Tuchel niet nog 10 punten had gepakt dit seizoen, had Chelsea tot het einde van de competitie tegen degradatie moeten strijden. Ter perspectief hebben ze in de 31 wedstrijden na zijn ontslag maar 33 punten gehaald, daarmee eindig je normaal gesproken net boven de streep. Ten Hag heeft het dit seizoen prima gedaan, maar volgend seizoen moet het weer wat beter zijn anders zal ook hij in de problemen komen.

26 mei 2023 om 08:47
0

Terry, je logica raakt noch kant noch wal.
Fa cup wil je voor het gemak niet mee tellen want het is City. Maar de competitie, waar dezelfde City domineert, wil je wel mee tellen?
Man U doet toch gewoon mee om de prijzen als ze in de finale staan?

26 mei 2023 om 09:34
0

@john Terry,

Het lijkt me sterk dat er Iemand was die dacht dat ETH met ManU even de PL aan gort zou spelen.
Vooral omdat je ook City en Liverpool in je competitie hebt (liverpool doet het slecht, maar was jarenlang een van de gevreesde clubs).

25 mei 2023 om 23:09
0

Je doet alsof er hier honderden chelsea fans zijn. Want die kritiek op ten Hag kwam vooral van andere fans. Maar goed na zo'n wedstrijd kun je natuurlijk chelsea fans noemen voor meer likes. Voor de meeste fans hier was top 4 het doel net als voor united.

25 mei 2023 om 23:12
0

Nee, ik doel op een heel bewust moment hier op VZ eind juni dat er voorbarig werd gezegd dat Ten Hag met United niet in de buurt zou komen van Chelsea. En ja, dat klopt ook, er zitten 8 plekken tussen. En ja, ik ben zo'n triest figuur die mensen een jaar na dato daar even aan gaat herinneren.

25 mei 2023 om 23:17
0

Komt ie ook nog steeds niet. Twee Europa Leagues, 2 Champions Leagues, 2 Premier Leagues, een wereldbeker mag hij nog verzamelen de komende negen jaar om aan Chelsea te tippen. Zoals ik destijds zei: de meest succesvolle club van het afgelopen decennium, en dat gaat Erik met United niet evenaren. De Carabao Cup heeft ie in elk geval al, dat gaat al rap vooruit! Maar wel van harte met de 'boven Chelsea's slechtste jaar ooit eindigen trofee', daar mag met trots op terug gekeken worden.

25 mei 2023 om 23:22
0

Resultaten uit het verleden zijn geen garantie voor de toekomst John. Ik dacht dat je wel begreep dat ik me vooral ergerde aan het voorbarig afschrijven van Ten Hag, Chelsea heeft een goed decennium gehad - de decennia daarvoor waren voor United

25 mei 2023 om 23:30
0

Als je goed terugleest zie je dat ik Ten Hag nooit als persoon/coach heb afgeschreven, enkel dat ik de club United vanbinnen verrot vind en het zonde had gevonden als ETH daar slachtoffer van was geworden. Van de Eredivisie enclave had ik inderdaad stevige twijfels en van hun heeft tot zo ver alleen Martinez me op andere gedachten gebracht. Ik heb weinig twijfel dat als je Ten Hag nu bij dit City neerzet dat hij dan ook gewoon kampioen zou worden. Maar ik snap wel dat dit gerecyclede verhaal van je meer likes oplevert, het is niet de eerste keer dat ik je hierop moet corrigeren na weer zo’n blaatverhaal.

26 mei 2023 om 08:07
0

Chelsea is absoluut niet de meest succesvolle club van het afgelopen decennium. Real, bayern en barca hebben tussen 2010 & 2020 wel wat meer gewonnen.

26 mei 2023 om 08:10
0

Hij bedoelt uiteraard Engelse clubs.....

25 mei 2023 om 23:10
0

Moeilijk leesbaar verhaal, dude ... Zit je aan de dupe?

Al met al prima prestatie van ETH, maar de volgende stap (die toch van een topclub verwacht wordt), wordt een stuk lastiger... Ben benieuwd ...

25 mei 2023 om 23:15
0

Hahaha, tweemaal eens: ik las het terug en het was niet lekker leesbaar. En natuurlijk is "er komen" lastig, er blijven is nog veel moeilijker. Maar het ging me nu even om het voorbarig afschrijven, dat moeten we nooit doen. Jouw club heeft ons dat maar weer eens aangetoond dit seizoen.

25 mei 2023 om 23:25
0

Ik zie graag NL trainers resultaten boeken in het buitenland, ongeacht afkomst.
De volgende stap wordt een lastige, net zoals Slot vast "niet ff volgend jaar ook weer kampioen wordt"

25 mei 2023 om 23:29
0

Helemaal eens hoor. Ik hoopte zelf dat Slot nog een jaar bleef, waar het ook op lijkt, puur om het ons Ajacieden moeilijker te maken/ajax, Feyenoord, PSV, de Eredivisie naar een hoger niveau toe te drijven. Slot zit mijns inziens nu bij een betere club dan Spurs, zou zonde zijn als dat (te) snel afgelopen zou zijn.

25 mei 2023 om 23:10
0

Meen je nou echt dat je je gemoedstoestand laat beinvloeden door wat anderen hier op vz beweren? Al helemaal tijdens je vakantie? Dan kun je zo vaak op vakantie gaan als je wil maar volgens mij heeft het meer effect als je gewoon je telefoon weglegt 😂

25 mei 2023 om 23:13
0

Ah, vandaar dat ik voor reisorganisaties werk Maar ach, je kent het toch? Als je via de app of in reallife even een discussie hebt met iemand die je misschien amper kent, dan gaat dat soms ten koste van de mensen die je liefhebben qua primaire reacties. Naja, misschien ken je het ook niet, maar dan ben jij lekker in balans!

26 mei 2023 om 06:29
0

Haha ik herken het deels wel hoor. Niet dat ik mijn stemming van VZ laat afhangen, totaal niet zelfs, maar als ik weer eens heel geconcentreerd een reactie zit te typen naar iemand waar ik het niet mee eens ben zegt mijn vrouw regelmatig: "Je zit weer op VZ he?" 😅

26 mei 2023 om 08:47
0

Exact dat Fossen hahaha!

26 mei 2023 om 12:18
0

Herken ik mezelf totaaaaaaal niet in

25 mei 2023 om 23:13
0

Je kan het ook anders zeggen. United zit bij de top 4 omdat andere topclubs eens een minder jaar hebben. United speelt echt het lelijkste voetbal van zelfs de top 6.

25 mei 2023 om 23:30
0

Dat zou de zure lezing zijn ja. Maar dat noemen ze ook een competitie. Feyenoord is ook het minst slecht gebleken dit seizoen.

26 mei 2023 om 02:29
0

Zo kun je het inderdaad ook zeggen jsdenhaag maar dan 'vergeet' jij er gemakshalve bij te vermelden dat er 2 clubs bij zijn gekomen die de 2e voorgaande seizoenen niet in de top 4 stonden, Newcastle en Arsenal. Dat heft elkaar aardig op niet..? 😶

25 mei 2023 om 23:18
0

Het waren volgens mij niet alleen Chelsea supporters. Er waren meerdere die er weinig geloof in hadden.

Ik moet zeggen na een heel moeilijk begin met 2 nederlagen en kwestie Ronaldo heeft EtH echt geweldig gedaan. Ze waren goed bezig tot Martinez er geblesseerd af ging en je merkt dat ze voorin gewoon kwaliteit missen. Ik vind dat EtH echt een goed seizoen gedraaid heeft en hopelijk pakt hij deze transferperiode ook door. Met Kane, Rice en Mount kom je al een hele eind. Enige grote minpunt is het bedrag voor Anthony betaald is.

25 mei 2023 om 23:24
0

Tsja, geen of weinig geloof kan wel en mag je natuurlijk uitspreken. Het ging mij er meer om dat men voorbarig zei dat Ten Hag er niets te zoeken had, mensen van Chelsea deden zelfs vrij denigrerend en lacherig - nou, daar ergerde ik me toen aan.

En het is natuurlijk mooi als je je kan laten verrassen zoals jij hebt ondervonden, maar dat is de positieve benadering.

25 mei 2023 om 23:42
0

Hele trieste reactie is dit. Ten eerste scheer je Chelseasupporters over één kam. Heel veel zullen dit niet hebben gezegd. Ten tweede zeer triest voor je vriendin dat ze met iemand moet leven die zijn gesteldheid laat beïnvloeden door een anonieme online discussie, over voetbal nota bene.

25 mei 2023 om 23:51
0

Zeker waar, triest, rancuneus en zielig. Maar nee, ik zeg nergens dat alle Chelseasupporters hier voorbarig waren. En geen medelijden met mijn vriendin hoor: die vindt het doorgaans fijn dat ik mijn ergernissen vooral op een online platform botvier. Sterker nog: ze is zo blij met me dat ze nog na dit moment in de Dordogne een tweede kindje met me wilde maken.

26 mei 2023 om 00:11
0

Laat een forum nou geen invloed hebben op je relatie he.

26 mei 2023 om 00:19
0

Jammer dat een provocerende reactie zoals deze gewoon toegelaten wordt. Niet alle Chelsea-fans denken zo.
Dit spelletje wordt echt verpest door fans zo.

26 mei 2023 om 01:11
0

Als je geprikkeld reageert vanwege voetbalnieuws terwijl je met je gezin op vakantie bent, is het tijd om deze app te verwijderen.

26 mei 2023 om 01:43
0

Je moet oprecht iets aan je leven doen wanneer je je vakantie laat verzieken door commentaar van successuporters op een andere voetbalclub

26 mei 2023 om 03:57
0

Ongelooflijk sneu dat je je vakantie met je gezinnetje laat beïnvloeden door een paar succes supporters op een forum zeg

26 mei 2023 om 04:25
0

@Myvision Toen je naar Dordogne ging verbleef je niet tussendoor even in Orleans? In het Novotel dat daar zo bekend is?

Ten Hag heeft het uitstekend gedaan. Bij Ajax kon je al zien dat het een coach is met visie. Volgend jaar gaat hij strijden voor alle prijzen die tukker.

26 mei 2023 om 05:13
0

Myvision prima gedeelte over de resultaten van EtH en Man.United maar over deel voorbarigheid mag je in je eigen spiegel kijken😂 hoevaak ik bij jou wel niet voorbarige onzin over je clubje lees die vervolgens niet uitkomen..alleen al over de bedragen die ajax spelers gaan opleveren. Dus iets met wie de schoen past...

26 mei 2023 om 08:51
0

Naast dat ik het altijd raar vind om dingen af te zeiken van je concurrenten via negatieve voorspellingen (Ten Hag gaat het niet redden), doe ik "positieve" voorspellingen over mijn club en geef mij eens een voorbeeld van een voorspelling om dat gebied die niet uitkwam? Want dat is dan mijn weerwoord tegen al die zwartkijkers die zeiden dat Martinez niet meer dan 30 miljoen zou opleveren bijvoorbeeld.

26 mei 2023 om 05:27
0

Zo kan ik me ook nog heel veel reacties herinneren van 12 maanden geleden van mensen die vonden dat Ten Hag niet naar United moest gaan want dit zou een stap opzij zijn. Nu is het gat levensgroot. Uitstekend seizoen van Ten Hag.

26 mei 2023 om 06:39
0

Ik ben vooral jaloers op het "Dordogne-gedeelte". Prachtig stukje wereld. Vriendelijke mensen. Lekker klimaat. Alleen is het voor ons niet waard om dusdanig lang in een auto te zetten met twee kinderen die energie voor een geheel voetbalteam hebben. Maar Sarlat, Bergerac of Belves: We komen terug.

En dan wat minder boeiend nieuws: Waarom nou weer je gelijk halen? Laat het lekker. Los van dat ik het met je eens ben over die "misgunners", zij wisten zelf ook echt wel beter. Het leek me een zekerheidje dat Ten Hag het prima gaat doen. Dit zullen de meesten hebben gedacht. Alleen maakt clubhaat veel soms bij anderen en dan krijg je zulke teksten. Overigens is dit middenveld, Casemiro, Eriksen en Bruno, ook wel erg lekker zeg.

26 mei 2023 om 11:40
0

Hey Manga! Helemaal eens over De Dordogne. Geweldig gebied, prachtige mensen. Het is met kids wel stukje rijden inderdaad! En herkenbaar ook dat 2 personen al een voetbalteam aan energie lijken te hebben haha!

Verder haal ik mijn gelijk omdat zo'n discussie een jaar geleden puur op gesuggereer gestoeld is en dus voor mij nog niet afgesloten. Ik weet dat dit iets wat je niet zo prettig aan mij vindt, maar ik vind het voorbarige conclusies weer niet zo fijn aan anderen. Maar over Ten Hag zijn jij en ik het dus aardig eens. Zoals je weet ben ik blind Ajacied, maar ze hebben zo'n leuk team inderdaad dat je bijna een wedstrijdje wil gaan bezoeken in Manchester. Stel je eens voor dat Ten Hag ook nog eens Ziyech zou halen...

26 mei 2023 om 12:25
0

Als we allemaal ons gelijk moeten gaan halen, wordt het er hier echt niet leuker op. Ik weet niet of er iets is blijven hangen bij je, maar de teksten over Arteta, Arsenal en de spelers voorafgaand aan dit seizoen waren ook niet mals. Ik heb me een tijdje bezig gehouden met de bonnetjes bewaren van die mensen, maar nu ze 2e geworden zijn is dat een wanprestatie terwijl ze vooraf zeiden dat Europees voetbal halen al onmogelijk zou zijn omdat 'alle andere clubs zich gaan versterken'. Mag jij raden wat nu het argument is.....juist, exact hetzelfde.

Het blijft hier een forum waar voornamelijk hard geschreeuwd wordt en achteraf stil in een hoekje zitten als het niet klopt. Maar ook die personen zullen ooit volwassen worden...toch?

En nog gefeliciteerd met de tweede spruit, hopelijk slaapt hij/zij al door

26 mei 2023 om 08:28
0

Dus jij maakt je druk om wat mensen zeggen op VZ 😅

Een mooie prestatie voor het eerste seizoen van ETH.

25 mei 2023 om 23:02
0

Niet veel amders dsn 1e seizoen van ole of mourinho.

25 mei 2023 om 23:06
0

Ole had inderdaad ook een goede 1e seizoen, mourinho wat minder die eindigde 6e in zijn eerste seizoen. Niet zo zuur doen maat.

25 mei 2023 om 23:09
0

Zucht... jullie hebben het ook alleen maar over hoe "goed" de vorige trainers het wel niet deden he. Alles om maar negatief te zijn over United. OGS eindigde gewoon ook 6e toen die het van Mourinho overnam. Was niet veel beter.

26 mei 2023 om 10:25
0

@thegunner030, dan kan het nog steeds een mooie prestatie zijn :-)

25 mei 2023 om 23:44
0

Ik moet het aankomend seizoen nog maar eens zien. Ik verwacht aankomend seizoen meer van Liverpool en Chelsea. United heeft dit seizoen voetballend niet overtuigt, scoort weinig en hebben niet veel kwaliteit rondlopen. Top 4 wordt aankomend seizoen een hels karwei.

25 mei 2023 om 23:55
0

Wat verwacht je van chelsea volgend seizoen kua doelstelling?

26 mei 2023 om 00:17
0

Met de huidige selectie geloof ik ook niet dat ze weer in de top 4 gaan eindigen.
Voordeel is wel dat Ten Hag er hier na dit jaar ook best goed op staat en dat iedereen kan zien waar dit United behoefte aan heeft, voet 2 of 3 spelers toe met scorend vermogen en je bent een heel eind.om weer in de top 4 te eindigen.

26 mei 2023 om 00:31
0

Ik denk dat bij united seizoen volgend jaar afhankelijk is van wat EtH zijn transfer budget wordt. En dat weer te maken heeft met wie de eigenaar zal zijn. Denk dat united fans dat beter weten hier.

26 mei 2023 om 01:03
0

Dat scheelt dat je met de 5e plek ook de Cl in mag gaan volgend jaar! 🙂

26 mei 2023 om 04:31
0

Maar dan moet hij niet voor spelers als Rabiot en Mount gaan. Die gaan hem niet verder helpen.

26 mei 2023 om 12:27
0

Is dat zo ja? 5 plekken voor CL?

26 mei 2023 om 13:22
0

Champions league concept veranderd. Zullen meer clubs om de champions league spele dan hoe we gewend zijn.

wauw, wat is het toch bizar triest gesteld met het zelfvertrouwen van Chelsea.

Ik hoop dat United komend seizoen een verdiepingslag weet te slaan. Misschien als Kane en Rice daadwerkelijk komen dat ze dat lukt. Dat zijn nu namelijk nog wel de 2 minste posities. Een getalenteerde rechtsbuiten zou er misschien ook nog wel bij mogen. Maar dan niet eentje met een te groot prijskaartje lijkt me.

Eerste jaar van Ten Hag bij United lijkt mij geslaagd. Champions League behaald, een prijs gewonnen en nog de FA cup finale te gaan. En dit terwijl hij wisselend sterkhouders moest missen door blessures.
Hopelijk valt de blessure van Antony mee. Zag er pijnlijk uit.

Uitslag is wat geflatteerd. Chelsea had genoeg kansen om te scoren, maar United is effectiever.

25 mei 2023 om 23:02
0

Beste Marc 433,

Gefeliciteerd met het succes van Ten Hag! Jij als Ajax supporter zal vast trotst zijn op van Ten Hag heeft bereikt met Manchester United. In elk geval is de league cup al binnen en kunnen ze nog voor de double gaan. Verder gaan ze ook de Champions League in ! Al met al een zeer geslaagd seizoen. Erg knap van Ten Hag hoe hij is omgegaan met o.a. de slechte start, Ronaldo en de beschamende nederlaag op Anfield. Alleen zeer goede trainers kunnen dit soort tegenslagen zo snel kunnen rechtzetten!

25 mei 2023 om 23:23
0

Zeker niet geflatteerd. United had een xG van meer dan 5 en Chelsea van iets minder dan 2. Een logische uitslag was dus 5-2 geweest. Maar 4-1 geeft de verhoudingen ook prima weer.

Hele slordige wedstrijd maar uiteindelijk wel een verdiende overwinning. 14 punten meer dan vorig seizoen met nog 1 wedstrijd te gaan, en het belangrijkste: CL volgend jaar! Het spel moet nog wel flink verbeteren om volgend seizoen mee te doen voor serieuze prijzen..

25 mei 2023 om 23:30
0

Behoorlijk. Wil het niet goed praten, maar heb zelf ook gevoetbald en zulke wedstrijden zijn lastig te spelen als je aan 1 punt genoeg hebt en je wilt geen kaarten of blessures oplopen voor, in dit geval, FA cup finale. Je zag in de tweede helft wle dst er genoeg kwaliteit is om makkelijk doelpunten te maken. Maar lag misschien ook aan de slechte verdediging van Chelsea.

Met de juiste aankopen en brandhout te verkopen zie ik deze stijgende lijn wel doorgetrokken worden. Er is nog genoeg werk te doen en nog steeds een lange weg te gaan, zou ten Hag zeggen

Manchester United vandaag verdient gewonnen, maar het zomaar 5 a 7 -1 kunnen zijn. Zo ontzettend veel fouten over en weer. Het is dat de verdediging van Chelsea zo slecht is, maar Manchester United mag wel gaan werken aan hun passnauwkeurigheid. Zoveel goede mogelijkheden gehad in counters. Wel zonde dat Antony is uitgevallen, moest direct naar het ziekenhuis hoorde ik. Even afwachten hoe zwaar de blessure zal zijn. Maar met Garnacho zie ik het ook wel goedkomen, mocht de blessure tegenvallen.

En Chelsea, tja dat is echt niks meer. Verdediging zo lek als een mandje, het middenveld staat niet meer als een huis en voorin geef je niet de kans aan Fofanan, maar je laat je dure aankopen staan die er toch niks van bakken. Heel erg benieuwd hoe Chelsea het gaat aanpakken aankomend seizoen.

25 mei 2023 om 23:02
0

Het had ook 7-5 kunnen zijn wel realistisch blijven. Chelsea heeft genoeg kansen gehad. Goeie pot van ManU daar niet van

25 mei 2023 om 23:05
0

Vond het niet bepaald een goede pot van United! Chelsea is gewoon zeer makkelijk te bespelen, dat United nog zoveel kansen weg gaf is wel bruut! Want City zal de kansen die Chelsea kreeg, helemaal afstraffen!

25 mei 2023 om 23:16
0

Op basis van goede mogelijkheden wel ja, maar op basis van 100$ kansen vond ik het meevallen wat Chelsea liet zien.

Top 4 secured, eerste prijs in zes jaar, met kans op een tweede. Wat een heerlijk eerste seizoen voor Ten Hag met Man United. Ik zie hier veel negatviteit op het forum over het spel wat er wordt gespeeld. Natuurlijk zijn ze wat dat betreft nog niet waar ze willen zijn, maar ik denk dat wordt vergeten van waar United één jaar geleden stond. Het spel en de resultaten waren niet alleen dramatisch, maar vooral de giftige sfeer die je bij alles om en rondom United voelde. Dat is misschien nog wel de grootste winst die is geboekt dit jaar. Er heerst een gevoel van opportunisme, zin en vertrouwen in de toekomst. Kortom, dank je wel Ten Hag!

25 mei 2023 om 23:17
0

Grotendeels eens, maar het zal wel beduidend beter moeten op de transfermarkt en afgaande op vorig seizoen speelt Ten Hag daar ook een rol in. Met Martinez halen ze een goede speler op die z'n prijskaartje waarmaakt. Casemiro is een topspeler op zijn positie en ook elke stuiver waard. Echter zijn de rest van de aankopen niet bepaald spelers die Manchester United verder helpen.

Eriksen was transfervrij en kun je er prima bij hebben, Sabitzer was een leuke invaller maar meer ook niet, Malacia heeft een aardig niveau maar niet iemand die echt iets toevoegt aan United, Antony is een vrij doorsnee PL-aanvaller die veel te veel geld gekost heeft en kost, Weghorst was een noodoplossing maar komt enorm tekort voor United.

Laten we wel zijn; nu doe je mee voor twee prijzen (al zouden dat troostprijsjes moeten zijn onder normale omstandigheden) en plaatst United zich voor de CL (dat moet ook met dat budget), maar met het vertoonde spel kan het volgend jaar weer totaal anders zijn. Een minder begin en iets minder vertrouwen en je kunt zomaar zo'n seizoen als Liverpool krijgen als je pech hebt. Daar kunnen de voorgangers van Ten Hag over meepraten.

Het is zeker niet zo dat het lek al boven is. United is nog steeds kwetsbaar en het heeft beduidend meer doelpunten nodig om veel overtuigender te zijn. Dat gaat niet gebeuren met Sancho, Martial, Rashford, Antony en eventueel andere spelers van dat kaliber. Alleen Rashford heeft het vereiste niveau, maar die wil je ook niet als aanvalsleider hebben. Dat moet het extra wapen zijn buiten je topschutter.

25 mei 2023 om 23:29
0

Qua aankopen vind ik dat je wel gelijk hebt. En tuurlijk kan het ook weer omslaan en speelt het mee dat de concurrentie dit seizoen niet thuisbrengt. Maar het is zo fijn ten opzichte van vorig seizoen dat er weer positieve sfeer hangt rond de club. Die hadden we even in 2020, maar daarvoor moet je terug naar de Fergie tijden. Dat is dus de grootste winst die geboekt is vind ik.

26 mei 2023 om 07:15
0

Helemaal eens met je betoog. ETH is een goede coach en dit was een goed jaar voor United. Er moet wel echt kwaliteit bij. Dat ze CL voetbal hebben gehaald maakt het wat makkelijker om goede spelers aan te trekken.

26 mei 2023 om 14:46
0

@unitedtoglory - Dat snap ik, maar zoals je zelf al aangeeft kan die positieve sfeer in een periode van weken omslaan. Een slechte start volgend seizoen en het ziet er allemaal totaal anders uit. Etihad omschrijft het wel goed: Er moet kwaliteit bij als United stabiel in die top 4 wil blijven en omhoog kan kijken in plaats van omlaag. Zo'n club hoort immers mee te doen om het kampioenschap, niet om die laatste CL-plek. Met name voorin heeft United veel meer doelpunten nodig.

Verliezen met 3 doelpunten verschil was te verwachten. Al was het gecreeerde qua kansen niet een zo slecht maar als je 424 gaat spelen zonder DM met dit elftal dan ga je 100% verliezen van een ploeg die in top 4 staat. Al speelde united alsof ze op plek 9 stonden.

Nog 1 wedstrijdje lijden!

Respect voor ten Hag.. Hopelijk kan hij United langzamerhand weer naar de top brengen

Dit is de eerste wedstrijd in tijden dat ik witheet ben na een verlies. Hoe krijg je het voor elkaar om deze wedstrijd te verliezen? Je hebt grote kansen en bent objectief gezien de betere tegen United, maar geeft het weer zo vreselijk knullig weg.. “Gelukkig” gaat het nergens meer over, maar dit is toch te triest voor woorden!

Nog maar 1 wedstrijd en dan is het eindelijk klaar. Gadverdamme, wat een smerig seizoen is dit geworden zeg..

25 mei 2023 om 23:04
0

Lol hebben wij dezelfde wedstrijd gezien? Vond je jullie oprecht objectief de betere ?!

25 mei 2023 om 23:10
0

Tot minuut 60, om en nabij, zeker ja. Tot de handdoek in de ring geworpen werd, het 3-0 werd en Pulisic er op kwam. Het is een klein godswonder dat Chelsea geen goals maakt de eerste helft met de kansen die ze om zeep geholpen hebben. Ik ben realistisch genoeg om toe te geven wanneer het niet best was en je terecht verliest maar vanavond vond ik dat absoluut niet het geval.

25 mei 2023 om 23:16
0

Ik ben het wel met je eens, Chelsea had zeker in dat kwartier vlak voor rust echt de 1-1 moeten maken, in plaats daarvan kregen ze de 2-0 tegen. Mentaal erg dramatisch en voorin kwalitatief gewoon triest. Hoe hebben jullie die Mudryk voor zoveel geld op kunnen halen? Onwerkelijk hoe slecht die man speelt.

25 mei 2023 om 23:06
0

In de zomer weer even een miljoentje of 300 tegenaan gooien. Misschien dat poch dan wat kan klaarstomen.

25 mei 2023 om 23:09
0

De betere in het houden van balbezit misschien maar qua tempo is het zo traag dat het je alleen wat halve kansen oplevert, United won dit absoluut verdiend en kom je met 4 tegengoals eigenlijk nog heel goed weg.

Ik zou overigens eerder boos zijn op Lampard die maar wat verongelukt zit te kijken en zit te fronsen na elke fout van een speler, alsof hij geen enkele schuld heeft.

25 mei 2023 om 23:20
0

Wat kan Lampard hier anders doen? Wellicht kun je zeggen dat hij met Fofana moet beginnen in plaats van met Havertz, maar zijn keuzes leken tenminste nog te werken. Je creëert zelf 4 grote kansen in de eerste helft, als de spelers die niet maken kan de coach daar weinig aan doen.

Ik heb vooral medelijden met Lampard dat hij in deze enorme zooi gestapt is en dat hij nog genoeg clubliefde voelt om de club te willen helpen na zijn overhaaste ontslag. Ik ben hem vooral dankbaar dat hij zijn nek uitsteekt en zijn trainerscarriere definitief de nek om laat draaien door een stelletje verwende snotapen, die een wedstrijd of 6 voor het einde van het seizoen gewoon gestopt zijn met voetballen.

Frank is een Chelsea man en dat heeft hij de afgelopen 2 maanden meer dan ooit laten zien.

Begin van het seizoen had ik en ook vele anderen niet gedacht dat United de top 4 zou halen en zelfs een prijs gehaald zou worden en kans op nog eentje.
Met deze krappe selectie vind ik het wel knap dat dit alsnog behaald is. Imo meer dan geslaagd seizoen. Nu verder borduren met goede aankopen. De eerste stap is al gezet. Een grotere dan eerst gedacht werd.

Ziyech in de laatste 40 minuten die hij gespeeld heeft 2 assists, maar nog steeds mogen Mudryk en Havertz blijven opdraven.

26 mei 2023 om 09:32
0

Ziyech maar mooi terug naar Ajax! Daar krijgt hij meer waardering en valt ook meer te winnen dan bij Chelsea.

Wat is dit een trieste bedoeling is Chelsea.. Zoveel geld spenderen en dan nog geen ene vooruitgang boeken.. Werkelijk ongelooflijk. Het spel wat ze op de mat leggen is ook niet om aan te gluren

25 mei 2023 om 23:07
0

Maar er staat ook geen team. Geen leiders op het veld, geen inzet, geen vertrouwen, geen mentaliteit. Hooguit zo'n Azpilicueta heeft dat nog, maar verder is het los zand. Je ziet wel dat ze kwaliteit hebben, met name op de bank eigenlijk vandaag met Pulisic Ziyech Joao Felix etc. Dat is toch eigenlijk ook absurd. Chelsea verprutst het voetbal zo. Dat soort spelers horen te spelen. Niet te verpieteren op de bank bij een team zonder identiteit.

25 mei 2023 om 23:45
0

Heb je de bank van City gezien in de wedstrijd tegen ons? Rodri, Stones, KDB, Haaland, Dias, Gundogan, Bernardo en Grealish... En op hun plek speelden dan gasten als Mahrez, Foden, Laporte en Akanji. Dan kan je de namen Ziyech en Pulisic toch nauwelijks serieus nemen in deze situatie?

26 mei 2023 om 08:39
0

Het is ook wel makkelijk scoren als het halve basiselftal geblesseerd is.

Kante, Kovacic, Chillwell, James en Badiashille waren allemaal aanwezig. Je speelt dus met een matig middenveld als verdediging en een aanvalslinie die het hele seizoen al niet tot scoren komt.

Geslaagd seizoen voor United. CL gehaald league cup gewonnen. Nu nog de FA cup om het mooi af te sluiten. Het doel van dit seizoen is in ieder geval gehaald.

Oké paar dingen die me opvielen: dat middenveld van United is ijzersterk met Casemiro Eriksen Bruno. Maar voorin met Martial en Sancho lopen er twee rond die wel erg uit vorm zijn. Die passen wat dat betreft prima bij Chelsea waar ook iedereen bang lijkt, Madueke Havertz Mudryk daar kwam helemaal niks vanaf. Als Casemiro no look splijtende wippertjes tussen de verdedigers door gaat sturen en tegelijkertijd nog steeds overal tussen zit ben je kansloos als tegenstander, dat is het verschil tussen deze teams: zelfvertrouwen en een teamgeest. Ten Hag heeft spelers met mentaliteit gekocht. Chelsea alleen spelers met kwaliteit.

25 mei 2023 om 23:11
0

Bij Martial en Sancho is het in mijn ogen geen kwestie van vorm meer, dit is gewoon het beste wat ze kunnen.

25 mei 2023 om 23:13
0

Ja misschien wel. Daarvoor kijk ik te weinig. Ik weet alleen nog dat ze ooit zo veelbelovend waren. En ik kan me gewoon niet voorstellen dat er niet meer in zit, gezien dat label van toptalent dat ze ooit hadden. Maar ja, het komt er al wel lang niet uit.

25 mei 2023 om 23:20
0

Misschien bij Sancho wel in een ander team wat dichter tegen de 16 aan speelt, nu mist hij eigenlijk de pure snelheid om bij te kunnen sluiten. Martial schrijf ik wel af hoor, niet alleen door kwaliteit maar ook de blessures helpen niet mee.

25 mei 2023 om 23:53
0

Vooral door blessures denk ik. Speelde een tijd geleden toen hij soms een tijdje fit bleef toch echt best goed. Maar maakt niet zoveel uit waar het door komt, je kunt er gewoon niet op bouwen. Doodzonde.

25 mei 2023 om 23:16
0

Ik vind juist Eriksen het niet meer kan belopen middenop. Daar moet echt een fysiekere speler voor komen.

Verder vond ik Sancho niet zo heel onverdienstelijk wedstrijd spelen. Eerste kon zeler beter, maar vond hem tweede helft beter spelen.

26 mei 2023 om 00:36
0

Het middenveld is ook prima, al scoort Eriksen eigenlijk te weinig, verdedigend kan het beter, maar het probleem van dit United is vooral de aanval.
Het is dat Rashford een goed seizoen heeft gedraaid. Maar Martial, Sancho, Antony, Garnacho en Weghorst halen bij elkaar maar net de dubbele cijfers in de competitie. Zet daar 2 spelers bij die er ook elk jaar 10 kunnen maken en je bent een heel eind om volgend jaar weer in de top 4 te eindigen, en helemaal wanneer ze er een top spits neer kunnen zetten.

Geslaagd eerste seizoen voor Ten Hag, top 4 was de doelstelling en alles daarnaast is een bonus. Dit elftal heeft echt van ver moeten komen qua mentale weerbaarheid maar het gaat eindelijk de goede kant op.

Komende zomer versterken met een spits, middenvelder, back up CV en misschien een voetballende keeper. AWB absoluut houden, Dalot z'n verlenging is zo goed als rond maar AWB maakt echt constante progressie dit seizoen.

Wat betreft Chelsea zorgen dat ze gigantisch verkopen en kunnen investeren in de verdediging en in een verdedigend middenvelder, zoals Enzo voorbij wordt gelopen is vrij pijnlijk.

25 mei 2023 om 23:11
0

Middenvelder voor wie? Eriksen naar de bank?

25 mei 2023 om 23:17
0

Puur als backup, de periode zonder Eriksen was voetballend gezien echt heel matig en Bruno maakt seizoenen van 50+ wedstrijden waarin hij de 90 minuten altijd vol maakt.

Rabiot zou bijvoorbeeld transfervrij kunnen komen zodat je zowel de 8 als 10 positie kunt ontlasten door met Eriksen te schuiven. Zelfde geldt voor bijvoorbeeld Mount.

26 mei 2023 om 01:36
0

Eriksen is het toch ook niet op 8 hoor. Heeft veel te weinig loopvermogen en dat kan United zeker wel gebruiken. Eriksen kan je beter gewoon als 10 gebruiken. Een Rabiot samen met Casemiro zou een mooi duo zijn zeker als die transfervrij komt.

25 mei 2023 om 23:35
0

Ik denk niet dat er bij Chelsea in de verdediging geinvesteerd hoeft te worden. Met Silva, KK, Fofana, Badiashile en Colwill staat dat goed. Chilwell, Hall & Malo Gusto, James aan de zijkanten is ook prima. Die verdedigende middenvelder is echt vele malen belangrijker. Gelukkig lijken ze daar wel naar te kijken. Ugarte, Caicedo en Lavia worden genoemd.

Meer als een geweldige prestatie voor je eerste seizoen in Manchester als een coach uut Twente!

Blij voor hem

Prima seizoen van United, maar het moet volgend jaar beter. Het begin is er…Bellingham proberen te halen en Osimhen in de spits. Dan krik je de kwaliteit in je selectie alweer flink op.

25 mei 2023 om 23:54
0

Ja daar krik je je kwaliteit wel wat mee op. Maar gaan beide niet komen neem ik aan. Veel te duur voor united dat in de verkoop staat.

Chelsea onder Lampard blijft gewoon zo triest haha. Maar ja ze hebben wel genoeg kansen gehad om veel eerder die gelijkmaker te maken in de 1e helft. Helaas is dat ook al het hele seizoen het probleem. Kansen omzetten in goals. En dan gaat het achterin natuurlijk weer mis en dan krijg je een 2e tegen en stort het zoals gewoonlijk bij Chelsea weer uit elkaar. Pochettino heeft veel werk aan de winkel voor volgend seizoen. Een scorende spits is wel een must hoor. Kijken of Lukaku misschien weer teruggaat. Slechter dan Havertz en Aubameyang is die zeker niet.

Wat een aanfluiting is dit Chelsea een selectie van 40 man honderden miljoenen geïnvesteerd en dan 12e staan……

Vroeger onder Ferguson had Manu gefaald met een 3e plaats, en laten we niet vergeten ten Hag heeft meer verliespartijen in de EPL dan zijn voorganger een seizoen geleden, maar nu alles hosanna , tijden veranderen

26 mei 2023 om 10:30
0

Vroeger was de BPL dan ook minder competitief en is er veel meer geniveleerd door de verdeling van TV gelden.

Prima resultaat zo in het eerste seizoen. Zou helemaal mooi zijn als hij de FA cup nog wint. Is EtH van harte gegund. Benieuwd naar volgend seizoen, hopelijk nog een slag beter

Reageer