Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risicos van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Ajax denkt aan verrassende naam als opvolger Stam bij beloftenploeg

Donderdag, 2 juni 2016 om 07:30Bart Kruyt

SC Cambuur maakte woensdag via de officiële kanalen van de club bekend dat assistent-trainers Arne Slot, Jan Bruin en beloftentrainer Dennis van der Ree hun contracten bij de club hadden verlengd, maar mogelijk houdt hoofdtrainer Marcel Keizer het al na een paar maanden voor gezien.

/

Volgens De Telegraaf is de 47-jarige Keizer een belangrijke kandidaat om Jaap Stam op te volgen als hoofdtrainer van Jong Ajax. Keizer komt uit Amsterdam en speelde in de jeugdopleiding van Ajax, voordat hij tot vier wedstrijden in het eerste elftal kwam. Nu lonkt een terugkeer naar de club uit zijn geboortestad.

Keizer werkt pas sinds halverwege het afgelopen seizoen als hoofdtrainer van Cambuur, maar slaagde er niet in om de club in de Eredivisie te houden. Toch is Ajax gecharmeerd van de coach, die nog een contract heeft tot medio 2018.


Poll

Marcel Keizer zou een goede coach zijn voor Jong Ajax


Gerelateerd

Meer sportnieuws

14 reacties (laatste reactie door lwder79)

Strik erom heen en weg ermee..

Vind het jammer dat ze dit niet intern op kunnen vangen.

Ik heb toch liever een talentvolle, jonge trainer erbij, die op termijn kan doorschuiven naar Ajax 1.

2 juni 2016 om 08:02

Dat kan Keizer ook ;-)

2 juni 2016 om 08:04

Ok... ik niet. Doe mij maar een wat meer ervaren man ipv een broekiw die alles nog moet leren

2 juni 2016 om 08:10

Het enige wat iemand moet doen is spelers klaarstomen. Dus jong of oud maakt niet uit.

Meen je!!
Kijk wat erbij Emmen terecht is gekomen...
Cambuur kwam vrij, weg was hij...
Spelers van Emmen werden even netjes meegenomen naar Cambuur.
Nu is hij bij Cambuur en weg is hij weer?

2 juni 2016 om 08:33

Ja echt raar man dat als Ajax zich meld dat je dan weg wil als je bij Cambuur zit....

2 juni 2016 om 09:22

Het is wel jong ajax, zn spek en bonen team zou toch minder moeten trekken dan een echt team. Het is niet het *grote* ajax vergeet dat niet. Het is maat een jeugd teampje. Al helemaal als je bij een club zit die volgend jaar eigenlijk mee moet strijden om promotie. Dat gezegd hij heeft mij nog niet kunnen overtuigen..

2 juni 2016 om 12:12

@ M_ssc

Op zich geef ik jou wel gelijk, maar meestal staat hier wel een beter salaris tegen over en zouden velen het gewoon al mooi vinden om voor een topclub te werken. Dan heb je nog het prestige wat er bijkomt wanneer je voor een topclub werkt, dat bij elkaar zijn toch verleidelijke verleidingen voor veel mensen. Nu ken ik de beste man niet dus ik zou niet weten of hij iets kan bijdrage aan (jong) Ajax.

Alsjeblieft niet, heeft bij Emmen allesbehalve een goede indruk gemaakt op me. Geen duidelijk spelbeeld, wisselvallig en spel en spelers op de verkeerde posities zetten. Hetzelfde als wat Stam dus al deed bij Ajax.

Hmm, hier heb ik wat een dubbel gevoel over. Ik kan me wel voorstellen dat je gaat als je een aanbieding krijgt van Ajax. Weliswaar het 2e (jong Ajax), maar toch. Aan de andere kant zit hij nog maar kort bij Cambuur en zijn ze druk bezig een team op te bouwen voor komend seizoen in de JL. Een beetje loyaliteit mag je dan toch wel verwachten. Maar goed, de financiën zullen wel beter zijn dan in Leeuwarden. Stam dan maar de omgekeerde weg? Of Henk de Jong alweer terug?

2 juni 2016 om 12:59

Henk de Jong terug.

Voor de degradatie kraker van Cambuur tegen de Graafschap werd Keizer boos omdat de supporters zouden twijfelen aan zijn integriteit ten aanzien van Cambuur. Nou moet ook Marcel Keizer weten dat loyaliteit aan een voetbalclub enkel gebaseerd is op geld en resultaten. De degradatie is niet geheel aan Keizer te wijten maar zijn spelopvatting heb ik de 11 wedstrijden die hij aan het roer stond niet kunnen ontdekken dus ik vraag me ook af wat Ajax in deze man ziet. Als hij gaat is het prima, Cambuur ontvangt dan waarschijnlijk een afkoopsom voor hem en zo wordt de club er niet minder van.

Reageer