Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risicos van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

AZ belooft De Zeeuw mee te werken aan transfer

Laatste update:

Ajax en AZ zijn het vooralsnog niet eens geworden over een transfer van Demy de Zeeuw, maar de wens van de middenvelder is duidelijk: hij wil weg uit Alkmaar. De international is toe aan een nieuwe uitdaging en heeft van AZ de garantie ontvangen dat de club mee zal werken aan een transfer. Ajax moet dan echter wel met een beduidend hoger bod op de proppen komen.

Volgens AD/Sportwereld bedroeg het eerste bod van de hoofdstedelingen vier miljoen euro: duidelijk minder dan het bedrag dat AZ voor haar middenvelder wil ontvangen. De Alkmaarders verwezen het bod dan ook naar de prullenbak, waarna zij geen nieuw bod meer ontvingen. De Telegraaf weet dat Marcel Brands (AZ) en commercieel directeur Henri van der Aat van Ajax maandagavond wel weer verder hebben gesproken.

Hoe De Zeeuw op het spaak lopen van de onderhandelingen reageert, is niet bekend. "Geen commentaar", was het enige dat zijn zaakwaarnemer Edwin Olde Riekerink kwijt wilde aan laatstgenoemd ochtendblad. De middenvelder was vorig jaar nog dichtbij een transfer naar Hamburger SV, maar zag een overgang destijds afketsen.

Nu hoopt Martin Jol alsnog met de international samen te kunnen werken. “Ik denk dat Demy erg interessant is voor Ajax”, zei de oefenmeester eerder tegen AT5. “Bovendien is het een speler die zelf graag naar Ajax wil komen – ook niet onbelangrijk.” Het contract van de 26-jarige middenvelder loopt nog twee jaar door.

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

4 miljoen is wel een beetje weinig vind demy de zeeuw een goede middenvelder is wel 8 miljoen waard

denk dat Ajax en Az er wel uit komen

21 juli 2009 om 08:16

Vind Demy zeer nuttige speler voor het middenveld van Ajax, het is alleen zo jammer dat zo een type speler bij Az vandaan komt, dat betekend dat een club als Ajax altijd te veel moet betalen.p

21 juli 2009 om 08:22

Dat heb je verkeerd begrepen. Aan Jol werd iets gevraagd over Bale. Toen zei Jol: "i would love to have him." Daarna zei hij ook dat Tottenham hem moet houden en hem speeltijd moet gunnen, omdat het een groot talent is.

21 juli 2009 om 11:00

4 miljoen is idd erg weinig, was denk ik een bod om te peilen of er iets mogelijk was, anders zou ik het niet weten. Ik denk dat Az minimaal, terecht, 7 miljoen wil. Ik denk dat de clubs er wel uitkomen straks.

21 juli 2009 om 11:35

@ lang36, dat is formulering waar ik blij van word.



On, ik dacht dat Ajax' middenveld wel goed zat maar als Jol denkt dat we met deze transfer sterker worden vind ik het wel best.

21 juli 2009 om 09:36

Gareth Bale is een matige voetballer die als overschat talent bij Spurs meehobbelt. Degelijke linksback, maar niets bijzonders. Daar lopen er in de Premier League een dozijn van rond.

Daarbij, deze man is voor Ajax onhaalbaar. Ajax kan noch zijn transfersom, noch zijn salaris betalen.

Met Gabri, Enoh, Lindgren en Donald lopen er al aardig wat controlerende middenvelders rond bij Ajax. Terwijl de verdediging (achilleshiel vorig jaar) geen steek is opgeschoten

21 juli 2009 om 08:14

Niet helemaal correct. Ten eerste is De zeeuw van een ander nivo dan een Lindgren/donald en met Atouba is een degeleljke vervanger gehaald voor Vermalen. Wielaart en Ogararu hebben zich kunnen aanpassen aan het cultuur van ajax terwijl talenten zoals de Wiel en Alderweireld weer een jaar verder zijn.

21 juli 2009 om 09:40

Vermaelen is vervangen meer niet. De verdediging had juist extra versterking nodig. Ogararu werd vorig jaar verhuurd en mag weg, dus over welk wennen heb je het? Wielaert speelt in de voorbereiding nog steeds niet geweldig, maar krijgt van mij het voordeel van de twijfel.

Het probleem is niet dat Ajax niet 4 redelijke tot goede verdedigers kan opstellen maar dat ze geen blessures of schorsingen kunnen opvangen. (en die komen vaak genoeg voor).

21 juli 2009 om 09:47

Nee hoor het probleem bij Ajax zit hem in het feit dat jullie geen echte leider in de naam van Schaars hebben. Waarom denk je dat A Z vorig jaar zo weinig doelpunten tegen kreeg? Door iemand als Schaars die ervoor zorgde dat iedereen altijd zijn taken bleef uitvoeren. Dat is het gene wat jullie missen, dus koop maar lekker een De Zeeuw. Wij hebben gezien hoe goed hij is als er niemand is die hem stuurt en voorlopig hebben jullie die niet. Hij zal dus ook in het welbekende zwarte gat bij Ajax vallen!

21 juli 2009 om 10:26

in mijn ogen overschat je schaars een beetje, als hij echt zo goed was, dan zou er toch wel 1 ploeg interesse in hem hebben

@tubes: ik denk dat het middenveld ook een achilleshiel is van ajax, omdat er veel dezelfde types lopen en een type als de zeeuw, die niet puur controlerend is, maar ook veel diepgang heeft nog ontbreekt. Ook Rasmus Elm zou een goede optie zijn, maar ik vind het wel leuk als Ajax meer nederlanders haalt

21 juli 2009 om 11:00

Hoe verklaar je dan dat heel Az in elkaar stort wanneer Schaars een jaar eruit is. En wanneer hij weer helemaal fit is, worden ze kampioen. Ik vind ook dat Schaars een enorme bijdrage heeft geleverd aan de kampioenschap van Az. En Romero zorgde voor dat er bijna niemand kon scoren.

21 juli 2009 om 18:40

Waarom moet iedereen zo negatief doen over Ajax??
Houd je bezig met jullie eigen cluppie!!
Straks als het Ned. Elftal speelt......dan staat iedereen hand in hand, naast elkaar.
En dat zijn dingen die ik niet kan begrijpen!!
Het is een mooie sport, maar om elkaar op te jutten maakt veel kapot.

Steek
vd Wiel
Oleguer
Vertongen
Atouba
Gabri
Enoh
Emanualson
Assaiti
Suares
Suljemani
21 juli 2009 om 19:38

Helemaal mee eens roedwit, zelfs je opstelling is hoe ik hem graag zie.

@ Hanz, buiten Schaars waren er nog een paar verschillen bij Az.
Martens was weer fit, El Hamdoui begon te scoren en met Pocognoli (die het jaar ervoor op het middenveld speeld) en Swerts hadden ze eindelijk weer eens goede backs sinds het vertrek van de Cler (die toen nog goed speelde) en Steinson.
Daarnaast was van Gaal van tactiek veranderd waardoor Az beter ging presteren. Het lag dus duidelijk niet alleen aan Schaars.

Schaars heeft overigens wel zelfkennis, door Az trouw te blijven weet hij wat hij heeft, Champions League voetbal. Als er al andere clubs waren die Cl spelen en interesse in schaars hebben, dan zou Schaars daar misschien niet eens aan spelen toe komen. Nu kan hij laten zien wat hij op hoog niveau in zich heeft.

On: Wat mij betreft hoeft De Zeeuw overigens niet per se te komen, op zijn positie heeft Ajax voldoende goede opties. Eigenlijk heeft Ajax op dit moment een prima selectie, er zit alles in, ook ervaring, (ook) leiderschap, creativiteit, talent, en zelfs scorend en verdedigend vermogen.

Ajax zou er beter aan doen om een speler of 5 te verkopen of verhuren en zodoende de selectie in te krimpen tot 26 spelers. Kun je iedereen beter tevreden houden en kan de post salariskosten wat verkleind worden.

hij wil graag naar ajax komen?

Hij wil zekere Cl missen.
En bij ajax is het maar afwachten wanneer ze weer een keer deelnemen.
Het draait gewoon om geld.
Zowel speler/zaakwaarnemer zijn op geld uit.
En als az zijnde begrijp ik dat ze meer geld willen, en je gaat niet een mede topper een goede speler voor een appel en een ei verkopen.
Ajax betaal gewoon de juiste prijs en stook voor al geen spelers op voor contract breuk.
Zoals bij elia gebeurdt is.

21 juli 2009 om 08:26

Az moet eerst maar eens zien een stabiele topclub te zijn. Ajax draait al jaren mee om de titel, terwijl Az net 2 keer mee deed, buiten die 2 keer hebben ze het erg moeilijk gehad.
Bovendien is hij toe aan een nieuwe uitdaging zoals hij zegt.
En ik vind het erg kinderachtig om een ander transfer erbij te betrekken, want dat heeft er niks mee te maken. Die woorden komen uit de mond van Elia en hij heeft zichzelf al paar keer tegen gesproken dus het is maar de vraag wat daarvan waar is.

21 juli 2009 om 10:15

Waar Feyesun op doelt is dat ze Geen Cl spelen!

21 juli 2009 om 08:33

Ik ben al bijna 20 jaar fan van Az, maar ik kan mij heel goed voorstellen dat Demy graag naar Ajax wil.
Az heeft alle potenties om een club te worden die ieder jaar mee kan doen om de prijzen. Ajax heeft deze status al jaren, het is toch niet voor niets dat Ajax een veel hogere begroting heeft dan Az? Dat ze al een aantal jaar geen kampioen zijn geworden zegt mij eigenlijk niet zo heel erg veel...

Ik geloof ook wel dat het om geld draait, maar dat is toch logisch?!
Het zijn professionele voetballers, het woord prof zegt toch al genoeg?
Als prof heb je de ambities om bij de club/competitie van je dromen te spelen. Misschien is Ajax wel de club van zijn dromen.
Als dat zo is kan ik mij goed voorstellen dat hij graag naar Ajax wil.

Ik zeg; Az en Ajax, ga om de tafel zitten. Kom tot een juiste prijs en zorg ervoor dat jullie relatie in orde blijft.
Misschien hebben jullie elkaar ooit nog nodig...

21 juli 2009 om 09:51

kijk dit vind ik nou een mooie reactie ...iemand die niet alleen door zijn eigen gekleurde bril kijkt maar puur naar de feiten! dat zie je niet vaak hier op voetbalzone!!!!

21 juli 2009 om 12:12

@sethnr,

Allemaal leuk en aardig wat je zegt, maar als Az fan hoor je te weten dat je niet aan een concurrent en rivaal je speler gaat verkopen die mee heeft geholpen aan een kampioenschap.
Dan kan je wel meedenken wat er in het koppie van de Zeeuw speelt, maar verkopen aan Ajax is suicide omdat je het voor jezelf in de top moeilijker maakt.
Az is op dit moment een topclub die haar spelers weet te behouden. En daar ga je het mee doen in de Cl!

21 juli 2009 om 12:27

''ik zeg; Az en Ajax, ga om de tafel zitten. Kom tot een juiste prijs en zorg ervoor dat jullie relatie in orde blijft.
Misschien hebben jullie elkaar ooit nog nodig...''

Zijn laatste zin geeft toch aan waarom hij er zo over denkt. Het is niet zo dat Ajax alleen maar spelers koopt van de concurrentie, en gaan geregeld ook spelers van Ajax naar deze clubs.

21 juli 2009 om 15:40

Ik begrijp die rivaliteit wel hoor. Heb er alleen wel een beetje moeite mee dat iedereen zegt dat je geen spelers aan je concurenten gaat verkopen. Demy gaat in z'n eentje Ajax echt geen kampioen maken hoor...
Als Ajax genoeg betaalt mogen ze wat mij betreft Demy op komen halen.

Liever 8 miljoen en een goede vervanger dan een ontevreden Demy de Zeeuw.

21 juli 2009 om 09:25

@ feyesun

Raar, als een speler uit van een nederlandse club weg wilt omdat hij toe is aan iets anders en er wordt een verband gelegt met ajax dan is het een geldwolf, maar als een andere speler van az ( laten we zeggen mendes da silva ) zegt dat hij een andere uitdaging wilt en genoegen neemt met een clubje dat uefa cup speelt en uitkomt in de premiere leugeau dan is het opeens een sportieve verbetering?? Vreemd..

21 juli 2009 om 12:42

Feyesum, Demy wilde ook graag naar jullie toe maar:

Hij wil europees voetbal
Jullie hebben geen geld
Ajax zet geen spelers aan tot contractbreuk, Elia zegt dit maar die zegt wel meer en spreekt zichzelf vaak tegen. Als je toch een voorbeeld wilt noemen, Cisse die had toch echt een contract met Twente getekend.

Dus waarom geef je zo af? Je voegt niks toe behalve jaloezie. Ajax en Az komen er echt wel uit

21 juli 2009 om 14:31

Feyesun, gezien jou naam hoef ik denk ik niet uit te leggen dat de naam van de club ook een rol speelt??

Hij zal er zeker financieel niet op achteruit gaan, maar spelen voor Ajax of Feyenoord is anders dan spelen voor Az! Wanneer het alleen om geld en europees voetbal ging had Cissé ook nooit voor Feyenoord getekend! Ajax zal ook wel de goede prijs gaan betalen, ga niet meteen suggereren dat Ajax een rechtzaak wil afdwingen, totaal onnodig....

21 juli 2009 om 16:30

Feyesun, wat jij zegt slaat nergens op. Wel eens gehoord van aftasten?? Ajax biedt gewoon 4 miljoen en kijkt of Az uberhaupt wel wil onderhandelen. Dat blijkt dus van wel en nu gaan ze dus normaal praten over de prijs. Natuurlijk speelt het ook om geld. Denk je dat Cisse niet meer verdient bij Feyenoord, dan bij Roda.

Dat punt wat je zegt over europees voetbal slaat nergens op, ajax heeft nog steeds de naam topclub, Az moet dat nog worden qua prijzen. (de Zeeuw wilde denk ik ook wel naar Rotterdam, maar dan speelt hij idd geen europees)

Als hij naar ajax komt is de middenveld wel een van de beste van de wereld met aissati en de zeeuw

21 juli 2009 om 11:03

Keihard? wat bedoel je daarmee? Want Aisatti is niet zo heel erg hard dacht ik zo, is tevens aanvallende middenvelder, dus die mag ook iets minder hard zijn.

Kom maar op met die miljoenen!

21 juli 2009 om 08:52

Kom maar op met die tonnen! Wij (gae) krijgen ook wat mee

Az moet hem niet laten gaan, tenzij er 8 miljoen wordt geboden. Az gaat natuurlijk wel de Cl in , en dan moet je een goede en sterke selectie hebben. Az moet nu doorgroeien, anders is het kampioenschap vorig seizoen voor niets geweest.

21 juli 2009 om 10:24

Ik denk dat als de Zeeuw zelf zegt hij aan een nieuwe uitdaging toe is en dat hij graag weg wil... dat je hem dan maar het beste kan laten gaan. (algemeen, niet per se naar Ajax)

Vreemde ontwikkeling als je het mij vraagt. Waarom vertrekt iemand nu bij Az? Die ploeg is op elkaar ingespeeld en gaat de Cl in. Als de Zeeuw goed blijft presteren gaat hij mee naar het Wk, speelt zich in de kijker en kan volgend jaar naar een leuke/mooie buitenlandse club.
Nu commiteert hij zich voor nog een paar jaar aan Nederland. Dat zie je niet vaak meer

21 juli 2009 om 08:38

@martin1981 misschien kun jij het je niet voorstellen maar ajax heeft nog steeds een bepaalde aantrekkingskracht op spelers Elia wilde ook graag naar ajax en de zeeuw heeft al vaker aangegeven dat het een jongensdroom is om voor Ajax te spelen. Daarnaast is Cl voor niemand een motivatie om bij een club te blijven als je het lachertje van de poule wordt dan wordt je marktwaarde er ook niet groter op. Tevens ziet hij het misschien niet zitten om onder Koeman te werken. Maar van mij hoeft hij niet te komen hoor, middenvelders zat.

21 juli 2009 om 08:47

Natuurlijk begrijp ik dat Ajax een bepaalde aantrekkingskracht heeft. Nationaal is deze echter flink aan het afnemen. Daarnaast is het niet echt een stap omhoog van Az naar Ajax.

Wat Ajax betreft: scouten ze op kleine spelers? Ondanks dat de Zeeuw een prima voetballer is, lijkt me dat Ajax behoefte heeft aan body.

21 juli 2009 om 09:49

En dat is precies waarom ik denk dat hij naar Ajax wil. Binnen Nederland mag het gevoel over Ajax wel weggeëbt zijn, maar internationaal staat het merk Ajax nog steeds als een huis.

Ik denk dat De Zeeuw denkt dat hij makkelijker getransfereerd kan worden naar een "top" club in het buitenland vanuit Ajax, dan vanuit Az. Verwacht namelijk niet dat de Zeeuw opeens zoveel meer bij Ajax gaat verdienen dan dat hij nu bij Az doet.

Lijkt me dus meer een sportieve keuze voor de toekomst (al blijft het raar, want Az komt nu gewoon op het hoogste haalbare platform uit en als je daar laat zien wat je kunt.....)

21 juli 2009 om 10:51

Tsja, dit wordt nu de hele tijd als een pluspunt van Ajax neergezet echter onderbouwen de meeste dit toch echt dramatisch. Oke, vanuit Ajax vertrekken spelers vooral naar topclubs. Echter wat zijn de eigenschappen van deze spelers? Vooral de leeftijd is veel lager en maken ze ook op jonge leeftijd vaak al furore bij Ajax. De Zeeuw is nu al 26 en als Ajax hem aantrekt is hij volgend seizoen al 27 als hij voor het eerst getransfereerd zal worden. Zelf verwacht ik dat Ajax pas op zijn vroegst over 2 jaar zal mee willen werken en dan kan De Zeeuw echt niet meer naar een topclub want die zitten echt niet op zo'n oude speler, die nog nooit in het buitenland iets gepresteerd heeft, te wachten. Ook ligt zijn top echt niet bij een Europese topclub, daar komt hij echt te kort voor. Vanuit A Z kon hij vorig seizoen naar een Europese subtopper en misschien kan hij volgend jaar, met nog 1 seizoen contract een mooie subtopper vinden. Dan denk ik dat dit dus gewoon een kulargument is.

Enige 3 redenen die ik kan verzinnen waarom hij zou willen zijn de volgende:

1. Ajax is zijn droom (althans wordt elke keer gemeld).
2. Salaris zal iets hoger liggen.
3. Nieuwe uitdaging.

Maarja waarom hij niet zou moeten vertrekken vind ik toch belangrijker:

1. De nieuwe uitdaging kan hij het beste in het buitenland zoeken, hij is immers al kampioen in Nederland geworden.
2. In het buitenland kan hij vele malen meer verdienen, ook al moet hij daar nog 1 jaartje op wachten.
3. De topjaren liggen bij voetballers tussen de 26 en 28. Als hij dus nu naar Ajax gaat zal hij nooit meer bij een mooie Europese club aan de slag kunnen. Hij moet nu of volgend jaar gaan en als hij bij A Z blijft is het een stuk makkelijker te vertrekken dan als hij nu bij Ajax een nieuw contract gaat tekenen.
4. Bij A Z kan hij komend seizoen C L ervaring opdoen en zichzelf in de kijker spelen, want A Z zit in poule 2 dus er zijn weldegelijk kansen voor ons. Zeker als we uit poule 3 en 4 een paar mindere clubs krijgen.

21 juli 2009 om 10:56

De Zeeuw wil gewoon weg, naar Ajax of een andere club maakt niet uit, hij wil weg daar, Cl voetbal of niet, de reden hiervoor is iets wat 2 seizoenen terug gebeurt is, vandaar dat hij vorig seizoen ook met alle geweld weg wilde.

21 juli 2009 om 11:00

Jij refereert nu aan wat een kennis van een vriendin van een oom van een nicht van Demy zijn vriendin gehoord heeft? Als dit al een reden zou zijn, dan zou hij juist blijven want de jongens die hiervan beschuldigd zijn in de geruchten zijn beide alweer! weg.... Goed argument, probeer het nog een keer....

21 juli 2009 om 11:16

Ik denk dat wij geen argumenten hoeven te geven. Dat heeft Demy zelf al gedaan, hij wil naar Ajax vanwegen een nieuwe uitdaging. Daarnaast zal hij wel iets meer kunnen verdienen, en Ajax is en blijft toch Ajax!!

En wat wij daar verder van vinden doet er niet toe. Leuk al die redenen die jij opnoemt Hanzz, maar de zeeuw denkt daar blijkbaar anders over

21 juli 2009 om 11:17

Jij weet toch niet wat er in dat koppie van Demy speelt of wel dan, die 2 zijn idd weg ja, maar misschien wil Demy naar een geheel andere omgeving om alles achter zich te laten, met een schone lei beginnen, of dat nu bij Hsv of Ajax is doet er niet toe.
Jij spreekt wel over dat het een gerucht is, waarom moesten die 2 dan weg bij Az

21 juli 2009 om 11:27

@afca013

Die twee moesten weg omdat ze het niveau niet aankonden of vond jij ze hun laatste seizoen zo geweldig spelen bij A Z? En ook afgelopen jaar hebben ze beiden niets gepresteerd tijdens hun verhuur.

Nu praat jij over het feit dat ik niet weet wat er in zijn koppie speelt. Waarom zet jij dit dan neer als de waarheid en de reden voor vertrek? Hij heeft afgelopen jaar toch gewoon zeer goed gespeeld. Als hij zo slecht in zijn vel zou zitten bij A Z dan zou hij niet zo goed gespeeld hebben of wel soms?

@whatevah,

Ik reageerde, net als nu, op de suggestie van meneer hierboven dat Demy weg wil omdat er iets is gebeurd met zijn vriendin. Andere redenen zijn bijzaken voor een vertrek word er gesuggereerd. Daarom kwam ik even met een weerwoord en vroeg ik om nieuwe argumenten.

Daarnaast heb ik volgens mij in dat rijtje alle punten neergezet die ik vanuit beide kanten neer kon zetten en mijn persoonlijke mening even uitgelicht waarom ik het niet zou begrijpen als hij naar Ajax wilt. Dat het erop lijkt dat het niet zijn mening is dat begrijp ik ook wel. Wilt overigens niet zeggen dat zijn mening de beste is...

21 juli 2009 om 11:45

@ Hanzz, je hebt helemaal gelijk dat zijn mening niet de beste hoeft te zijn, maar wel het belangrijkste.

En ik snap idd wat je bedoeld. Maar als ik zo is rond lees weet iedereen nl wat de redenen zijn dat de zeeuw weg wilt of juist niet. En word weer om een hoop lucht gediscussieert en met verwijten gegooid. De zeeuw heeft aangegeven dat hij een nieuwe uitdaging nodig heeft en blijkbaar is dat voor veel mensen niet te verkroppen dat dat bij Ajax zou zijn.

Ik zou ook liever meteen naar het buitenland gaan gezien zn leeftijd ed, maar op dit moment is er volgens mij totaal geen interesse voor hem vanuit t buitenland.

21 juli 2009 om 13:50

Allemaal leuk en aardig Hans, maar Demy ziet dat toch een beetje anders. Waarschijnlijk ziet hij voor zichzelf ook meer toekomst bij Ajax dan bij Az, anders zou hij wel blijven. Ajax zal waarschijnlijk niet zijn huidige salaris opeens met grote sprongen verhogen.

Ik snap dat het voor jou frustrerend kan zijn dat een Az-speler ondanks het succes toch naar een concurrent gaat, maar daar zal Demy een hele goede reden voor hebben. Ik denk dat hij niet meer geloofd in Az, nu van Gaal weg is. Hij ziet waarschijnlijk bij Ajax gewoon meer toekomst en kansen om te groeien.

21 juli 2009 om 19:30

martin1981 je praat een beetje de menigte na he ? nationaal neemt de aantrekkings kracht van ajax af ? welnee iedere speler in nederland wilbest voor ajax spelen velen zien het zelfs als de beste optie in nederland ! als er buitenlandse clubs komen tja dan kan gen enkele nederlandse club mee dingen ? maar binnen de grenzen is ajax nog zeker top !

en weer komen die rare amsterdammers met een absurd laag openingsbod.

4 miljoen voor de zeeuw? kom op zeg wat een bod...

21 juli 2009 om 08:40

Zolang er geen andere club een bod doet kun je laag inzetten. Zijn contract loopt over 2 jaar af en hij wil niet verlengen. we moeten ook niet doen alsof het Cr9 is ofzo gewoon een degelijke middenvelder die echt niet 10 tallen miljoenen waard is.

21 juli 2009 om 09:50

nee, maar 4 miljoen zie je hopelijk zelf ook als een lachertje.. De zeeuw is veel meer waard en dat had Jol toch ook kunnen weten.

21 juli 2009 om 11:18

4 miljoen zou idd een lachertje zijn geweest, maar ik las ook al dat er 6 miljoen was geboden. Bedrag zal daar dus ergens tussen in zitten. Maarja Ajax zet gewoon laag in aangezien er toch nog geen concurrentie voor de zeeuw is. Het is puur een bod om te kijken wat Az wil.

Maar je hebt gelijk het bod is laag....

21 juli 2009 om 14:07

Ik kan me nog herineren toen Munsterman een hoog bedrag voor Elia vroeg en dat ze hem op hun handen droegen. Oh, wat een slimme zakenman is het toch!

Ajax doet hetzelfde alleen dan vanuit de andere rol (namelijk laag beginnen) en dan is het opeens zielig. Dit geeft maar weer eens aan dat sommige supporters enkel met hun hart denken.

21 juli 2009 om 08:41

Niemand weet wat er geboden is, niemand weet wat de prijs is en iedereen kan in het rond gaan speculeren. Misschien is het handiger om even af te wachten voordat er weer van alles geroepen wordt. 99% van de 'feiten' die in de media komt is je reinste kul.

21 juli 2009 om 09:06

Wat moeten ze dan? maar gelijk 9 miljoen bieden? Dat noemt men onderhandelen, dit was slechts een openingsbod.

21 juli 2009 om 09:33

Het valt me op dat het openingsbod van ajax altijd op 4 miljoen begint voor een redelijke speler. Ik denk dat dit bedrag nog wel tussen de 6 en 8 miljoen in gaat komen. Alleen hoop ik wel dat dit snel gebeurt en niet weer een soap van een maand want daar is geen tijd meer voor. Ajax moet haast gaan maken met het team compleet maken.

21 juli 2009 om 10:30

Ik schat hem ook meer richting de 8miljoen maar dat ga je toch niet gelijk bieden?? Als Ajax gelijk 8miljoen had geboden zou Az dat bod ook naar de prullebak verwijzen. Nee we willen er 12miljoen voor.

Het hoort allemaal bij het spelletje.. Ze snappen bij Ajax ook heus wel dat ze de Zeeuw niet voor 4miljoen gaan krijgen.

Hoeveel middenvelders heeft Ajax nu eigenlijk en wie moeten er nu weg, Hoe zit het met Vogel.....is er dan nog wel plaats voor Aissati???? Ik zelf denk dat zij gewoon een jaar met het matriaal moeten gaan voetballen en daarna kijken wat zij daadwerklijk nodig hebben. Ik ben geen Ajax man, maar zij hadden natuurlijk allang een keer kampioen moeten zijn, want zo slecht zijn de spelers van Ajax niet.

21 juli 2009 om 11:21

Vogel die is gelukkig gevlogen, was ook maar een gerucht.

Aisatti is een aanvallende middenvelder en die hebben we niet veel, dus waarom dr geen plaats voor hem zou zijn is mij een raadsel.

Enige wat ik niet snap is dat Jol body wil op t middenveld en dan uitkomt bij de zeeuw, die niet zoveel groter is als de spelers die we al hebben

Az moet De Zeeuw nooit naar de concurrent laten gaan. Demy moet lekker naar het buitenland.

21 juli 2009 om 12:18

Vind maar eens een buitenlandse club voor hem, Valencia en Hsv zijn alweer weggegaan. Ik geef wel toe dat Az met gemak kopers kan vinden als ze met De Zeeuw's cv naar alle buitenlandse subtoppers en middenmoters rondgaan, maar dat is een beetje laag

13 miljoen voor vermaelen vangen en 4 miljoen voor de zeeuw bieden
dream on!!!

Zou toch als ik De Zeeuw was lekker bij Az blijven, lekker Champions League spelen, of naar een buitenlandse club, die ook Cl speelt. Geeft toch weer een meerwaarde aan je carriere, Cl spelen.
Maar goed, hij moet het natuurlijk zelf weten en afwachten of de clubs er uit gaan komen.

De Zeeuw is van het niveau de Jong. Die kostte 19 miljoen. Dus tussen de 12 en 15 miljoen lijkt me wel reëel.

21 juli 2009 om 09:24

De Jong ging voor 5 mln weg bij Ajax. Prima prijs dus.

21 juli 2009 om 20:43

1 miljoen maar, een bedrag dat ajax gelukkig nog heeft kunnen krijgen, voordat hij een half jaar later transfervrij de deur uitliep. Het interview in de arena waarin hij zei dat hij zijn contract niet wilde verlengen omdat hij toe was aan een nieuwe uitdaging staat nog in mijn geheugen gegrift.

Cashen voor vermaelen (een verdediger) en voor een nederlands international die nog genoeg jaren tegaan heeft beetje 4 miljoen neerleggen. Verdrievoudig het bedrag en leg er een strik omheen. Ik vind Demy echt onwijs teleurstellen, ook zondag zag je weer die moedeloze blik van hem op het veld.erg jammer dat hij net als de Koef de transferperikelen laat blijken op het veld. Erg jammer ook dat hij enkel zich financieel wilt verbeteren terwijl hij sportief in een groot dal duikt. Hij is voor mij dan ook geen echte prof meer. Demy, neem een voorbeeld aan Schaars, die altijd ten strijde blijft trekken, ook als het tegenzit!

21 juli 2009 om 09:08

Dat is gewoon onderhandelen, oftewel een openingsbod.

21 juli 2009 om 09:24

Je vergeet alleen dat hij op rechts stond terwijl hij beter speelt op centraal.

Hebbenn ze nou echt niet zelf iets in huis in plaats van de concurentie weer van een zak geld te voorzien?
Ik wil niet zeiken maar er was een tijd waarin Ajax met allemaal zelf opgeleide spelers de Cl won en geen miljoenen ging betalen voor een middenvelder als de Zeeuw.
Zeker, de Zeeuw is 1 van de beste middenvelders van Nederland maar kijk dan eens hoeveel hij heeft gekost toen hij van Go Ahead Eagles naar Az kwam.
1 Ton
en Schaars, Mendes en Martens koste ook al geen drol.
Ga een scout ergens vandaan halen die kan scouten en geef die man vertrouwen zodat er geen blunders komen zoals met Sulejmani en Douglas die te slecht waren volgens Ajax of pluk wat uit de jeugd inplaats van weer miljoenen te spenderen.

21 juli 2009 om 09:26

Ajax wacht eigenlijk weer veen tot een supertalent bij Psv mislukt zodat we die kunnen oppikken. Huntelaar, Aisatti en Wielaert zijn leuk maar we willen er liever iets meer ;-)

Ik bergijp eerlijk gezegd niet wat Ajax met die de Zeeuw moet. Hij is klein van stuk, voegt geen body toe op het middenveld van Ajax, heeft met Enoh, Gabri, Lindgren en nog een paar anderen al genoeg spelers die op die positie uit de voeten kunnen, en heeft bewijzen zonder Schaars naast hem een roepende in de duisternis te zijn. Sorry, maar ik vind het echt niets. Laten ze lekker Schaars halen. Linksbenig, goed in de opbouw en een killer instinct. Die voegt tenminste iets toe! Maar ja, ik ben maar een Feyenoorder...

21 juli 2009 om 11:35

Maar je hebt wel gelijk, had ook liever gehad dat Ajax achter schaars zou aangaan ipv de zeeuw. Maar blijkbaar denkt Jol daar anders over, laten we hopen dat hij het beter snapt dan wij 2

21 juli 2009 om 12:23

Jammer voor jou dat Schaars wel een prof is, die gaat never naar Ajax, voor De Zeeuw was het als jongen zijn droomclub, maar dat is niet voor iedereen zo.

21 juli 2009 om 13:24

Je klinkt erg gefrustreerd en heel denigrerend jegens de Zeeuw. Waarom zou hij geen prof zijn?

Dat schaars niet kan of wil komen is totaal niet aan de orde, Ajax gaat nl voor de zeeuw. Maar wie zegt dat schaars niet zou willen komen?

De bedragen die genoemd worden zijn allemaal uit de lucht gegrepen, zowel Ajax (beursgenoteerd) als A Z (van een kredietbank in crisistijd) zullen de getallen nooit naar buiten brengen als de zaak nog niet rond is.

Typisch Ajax, het zou me niet verbazen wanneer we weer een soap a la Elia tegemoet gaan.

In De Telegraaf laten schrijven dat je De Zeeuw wil kopen, je trainer laten roepen in de pers dat De Zeeuw niets liever dan naar Ajax wil (waarom eigenlijk?) en vervolgens met een belachelijk bod komen dat waarschijnlijk ook nog eens in 8 termijnen zal worden voldaan. Hebben ze De Zeeuw eigenlijk al gevraagd een transfer te forceren?

Wanneer begrijpen ze in Amsterdam nu eens dat clubs als Az, Heerenveen, Twente en Groningen, door een dergelijke handelswijze, geen spelers meer aan Ajax willen verkopen tenzij ze een exorbitant (sulejmani-achtig) bedrag bieden?

Respect trouwens voor de keurig reacties van Az in de media, mijn bloed zou gaan koken...

21 juli 2009 om 09:23

@riche:
Wat is er nu weer typisch Ajax? Beide partijen hebben gisteren met elkaar gesproken, Hugo Borst ( A D) maakt er een lekker te lezen verhaal van en jouw bloed gaat koken !

21 juli 2009 om 20:40

Mja voor dat soort mensen worden die artikelen nou eenmaal geschreven. Die gaan het lezen en opblazen, kortom: veel publiciteit. De soaps rond ajax (maar ook in het algemeen) worden uiteindelijk toch altijd veroorzaakt door bombarie eromheen, en in dit geval toch voornamelijk door bombarie vanuit de achterban van 'provincieclubs'.

Dus naar ajax gaan wijzen is sowieso niet aan de orde, de media de schuld geven vind ik nog tot daar aan toe, maar waar het uiteindelijk op neer komt is dat je zelf deel uit maakt van wat er steeds maar weer terug blijft komen in de media door er zo uitzinnig op te reageren.

21 juli 2009 om 09:32

Wat is dan deze handelswijze? Interesse kenbaar maken bij een club en verder?

21 juli 2009 om 10:20

Meneer heeft echt wel een punt hier, alhoewel we niet zo zeer moeten wijzen naar Ajax maar gewoon naar de media zelf die er een hype van maken.

21 juli 2009 om 12:43

@ Riche. Een typische reactie van een Twente supporter. Het is werkelijk niet te geloven hoe je het voor elkaar krijgt om Ajax hierin probeert zwart te maken. Ajax doet een bod op een speler voor een bedrag wat zij genoeg vinden, en dat is hun recht. En het is aan Az om dat dan te weigeren, maar je kan toch niet zeggen dat Ajax te weining biedt.

21 juli 2009 om 16:14

@sepp, welk nieuws meld men hier? Geen, er is nergens een citaat dat A Z mee zal werken dus dit is puur ergens verzonnen uit eerdere woorden zoals die van Brands waarbij gezegt is dat iedereen zijn prijs heeft. Dat is dus weldegelijk een hype maken van dit gene, continue schrijven op eerdere woorden of ze in een nieuw jasje steken. Overigens ging deze discussie totaal niet over het feit of het logisch is dat de media erover schrijven maar of er hier weer een spelletje gespeeld gaat worden waarbij het doelwit mentaal flink op de proef gesteld word. En Demy is wat dat betreft een makkelijk doelwit want vorig jaar kon hij zich ook al niet goed gedragen omtrent een transfer getuigen het feit dat hij de eerste wedstrijden er niet in stond vanwege zijn instelling.

21 juli 2009 om 16:25

@ Jasvom

Ajax doet niet een bod op een speler... Ajax laat eerst in de media weten dat ze een speler willen aantrekken, vervolgens roept de trainer dat desbetreffende speler niets liever wil dan voor Ajax spelen en daarna pas wordt er een lachwekkend bod gedaan.

Az kan al lang niet meer weigeren mee te werken aan een vertrek, de speler is immers al gehersenspoeld door Ajax en wil niets liever meer dan een vertrek afdwingen.

Het resultaat is dat Az een speler moet laten vertrekken met een doorlopend contract die men graag had willen houden.

Deze gang van zaken stuit de subtoppers tegen de borst. Normaal gesproken dient Ajax eerst contact met Az op te nemen, wanneer Az zegt niet te willen onderhandelen houdt het op. Ajax jaagt eerst een speler het hoofd op hol, haalt de media er bij en neemt daarna pas contact op met de club.

21 juli 2009 om 11:00

nee, Ajax heeft zich lelijk in de vingers gesneden vorig jaar door 16 milj voor sulejmani neer te leggen, vandaar dat ze zich nu zo opstellen, als ze 16 voor Elia hadden geboden, speelde elia nu ook in amsterdam

21 juli 2009 om 11:19

Het gaat niet zozeer om de bedragen maar meer om de manier waarop vooral de transfer van Elia tot stand moest komen. Er werden allemaal onwaarheden in de media verspreid over vooral Munsterman en Twente om zo een transfer te forceren. Twente had de mazzel dat H S V langs kwam, misschien wil H S V Ajax nog een keer naaien en komen ze De Zeeuw ook ophalen. Daarnaast noem ik een bedrag van 4 tot 6 miljoen vrij gierig van Ajax maar blijkbaar vindt jij dit een goed bedrag voor De Zeeuw. Ik in ieder geval niet, zeker als ze al bijna 4 betalen voor een bejaarde verdediger die niets toevoegt. Hoop dat ze het deze keer zuiver spelen, want Dirk laat niet met zich sollen en dan kunnen ze de transfer helemaal op de buik schrijven.

21 juli 2009 om 11:40

@ Hanzz, hoe kom je erop dat Ajax al die nieuwtjes zogezegd heeft verspreid over Munsterman? Die hele gang van zaken rond Elia stinkt idd, maar ik vind niet dat je dat meteen aan Ajax toe moet schrijven. Elia heeft nl ook maar wat geroepen om zn straatje schoon te vegen. Maar heb er schoon genoeg van dat Elia gezeik, dat moet maar is afgelopen zijn!

Wat betreft het bedrag van 4 miljoen is idd gierig, maarja je gaat niet meteen de hoofdprijs bieden. Daarnaast las ik van de week dat er 6 miljoen geboden zou zijn, dus is er iig weer iets niet goed in de media. Blijkbaar weten die ook niet hoe of wat

21 juli 2009 om 14:03

Ik vind het ook wel erg nieuwswaardig als een steevast spelende centrale middenvelder van de huidig landskampioen de overstap wil maken naar een directe concurrent. Dan kan je de media niet de schuld geven dat zij daarover berichten. Dat is gewoon voor voetballiefhebbend Nederland groot nieuws. Helemaal als dan blijk dat Demy zelf Az in de steek wil laten. Een beetje makkelijk om dus de media de schuld te geven Hanzz!

Lijkt me een prima speler voor Ajax. Nu voor 8-10 mil binnenhalen en na 2 uistekende seizoenen voor 16 de deur weer uit doen, dan kunnen de talenten als Donald en Enoh het stokje overnemen. Ajax heeft talent zat op de positie van de Zeeuw, alleen heeft Ajax er nu een ervaren constante speler met leidingevende kwaliteiten nodig.

Lijkt mij dat hij gewoon komt, als de geruchten van Mido ook kloppen is er alleen nog een goede verdediger nodig. Even bij Twente Douglas ophalen misschien, hehe.

Waarom heeft iedereen het altijd over geld? Tuurlijk zullen ze meer verdienen bij Ajax dan bij Az en zal het een financiele verbetering zijn.

Maar ik denk dat elke speler Ajax als een ideale springplank ziet naar de europese top. Kijk nou welke 'top' speler van Az weg is en noem er 1tje die echt naar een topclub is gegaan en zet daar tegenover de spelers die van Ajax naar een topclub zijn gegaan. Dus ajax is zeker een stap omhoog voor de meeste spelers omdat je je bij Ajax makkelijker in de kijker kan spelen.

Dus Demy je bent welkom

Misschien nog een goeie spits als stand-in voor cvitanich en dan moet Ajax in staat zijn om kampioen te worden..

21 juli 2009 om 10:52

ten 1e heb je gelijk, ajax heeft een naam, historie om als springplank te dienen. Daarnaast is het tegenwoordig niet helemaal meer waar, zie Twente met interesse van Inter/chelsea/bayern munchen, heerenveen en bayern. Zo zijn er vast wel meer te noemen.

Ik bedoel alleen te zeggen dat ook daar verandering in komt...

Denkt Ajax nou serieus dat ze de Zeeuw voor slechts 4 miljoen op kunnen halen...
Dat bedrag is toch gewoon een lachertje....
Vind het wel goed hoe Az met de vraag van de Zeeuw om gaat! Daar kunnen veel clubs nog wat van leren, als ze zich eraan houden.

nou de door Jol geopperde 8 miljoen bieden en ik denk dat we een hele goede en waardevolle speler in huis halen!!

Tuurlijk bied Ajax eerst 4mil. Zij weten ook wel dat ze hem hiervoor niet krijgen maar je moet altijd laag inzetten toch ? Dat heet onderhandelen.

21 juli 2009 om 09:59

Ach ja, Ajax opent altijd zo laag dat je er bijna om moet lachen. Bij de transfer Huntelaar naar Ajax herinner ik me nog goed dat het openingsbod zo rond de 2,5 miljoen lag. En dat voor de topscorer van Nl met een lang contract. Lachwekkend. Natuurlijk moet je niet op de marktprijs gaan zitten, maar er zo ver onder gaan zitten is ook niet echt stijlvol.

21 juli 2009 om 20:07

Misschien doen ze dat wel met opzet zo laag bieden.
Want ik noem maar iets, een speler kost 10 Miljoen.
Club A heeft interesse in die speler en bied 3 Miljoen. Club B die de speler kan verkopen denkt 3 Miljoen is te weinig, en wijzen het bod af.
Club A is nog steeds geinteresseerd en bied 7,5 Miljoen, Club B gaat twijfelen, en uiteindelijk wordt het bod 8/8,5 Miljoen. Je kan altijd proberen, lukt het? Dan heb je 2 Miljoen die je behoudt, lukt het niet? Kun je hoger gaan hoedt niet.
Maar dat is onderhandelen.

Dit is een prima speler voor Ajax.
Misschien zal hij wat meer gaan kosten dan normaal maar je hebt wel een sterk midden nodig, wat bij Ajax juist ontbreekt.
Als Az onder de tien zit met de vraagprijs moet Ajax dat echt gaan doen, anders spelen ze nooit de Cl.

21 juli 2009 om 10:29

Zie de Zeeuw graag naar Amsterdam komen lijkt me een welkome versterking aangezien Gabri altijd geblesseerd is.

het zal de romanticus zijn in me...snap niet dat de Zeeuw dan perse naar Ajax gaat ipv buitenland. Directe concurrent in Nederland...clubliefde is echt zeldzaam.
Verder wel goeie voetballer voor Ajax al denk ik niet dat je hem nu koste wat het kost moet halen.
Dat Jol hem wil zal met routine te maken hebben en ik denk dat andere spelers op zijn verlanglijstje niet haalbaar zijn.

voegt niets toe aan ajax..we hebben deze jongen in het type gabri lindgren al in huis..

Had ik zeker niet van hem verwacht, ik dacht dat hij nog wel een jaartje bij Az zou blijven en dan volgend seizoen naar het buitenland zou vertreken. Ik snap ook helemaal niet waarom Az meewerkt aan een transfer. Ze hebben namelijk gezegt dat ze het team in tact willen houden en nu gaan ze meewerken aan een transfer van de belangrijkste middenvelder die bij hun rondloopt (misschien is schaars nog wel belangrijker bij Az). Ik dacht dat Az het wel voor elkaar zou krijgen om het team bij elkaar te houden en misschien 1 a 2 goede aankopen te doen. Misschien hebben ze wel een middenvelder op het oog en willen ze graag het geld hebben om hem te kopen. Overigens vind ik het bod van Ajax een beetje laag. 4 miljoen voor de Zeeuw is echt heel weinig, want bij vvv vragen ze voor Honda veel en veel meer en Honda is in alle opzichten minder ervaren dan de Zeeuw. Ik denk dat ze bij Az wel 7 a 7.5 miljoen kunnen vragen. Verder had ik zelf niet gedacht dat de Zeeuw liever bij Ajax wil spelen dan dat hij bij Az Cl speelt en ook gewoon meedoet om de titel.

Ik zie hem graag naar Ajax komen en Koeman die zegt dat ze de concurrentie niet sterker willen maken moet niet van die onzin spuien. Hij is zelf van Ajax naar Psv vertrokken in zijn actieve carrière. Ik ben blij dat ze ajax als concurrentie zien, alles wordt nu eenmaal tegen ajax afgezet, ajax is dus benchmark.........

Nou ajax kom met een lekker bod a 10 milj strik erom en wegwezen, begrijp me niet verkeerd ben niet tegen de zeeuw maar net als vorig jaar doet hij weer vreemd. Dit kan nooit goed wezen voor de teamspirit. Als hij zo graag weg wil, nou ga dan maar. Als hij via ajax denkt hogerop te gaan moet hij dat maar doen uit recente transfers is dat idd wel gebleken.
Ook netjes dat az wil meewerken met ze droom maar wel graag betalen. Opvolgers hebben we al dusdat moet wel lukken.

Tja, De Zeeuw gooit net als vorig jaar weer zijn kont tegen de krib !
Hij toont geen enkele inzet en beleving om zijn eisen kracht bij te zetten. Vorig jaar heeft dat geduurd tot 2 weken na het sluiten van de transferperiode.............

Goed A Z heeft toegezegd dat het meewerkt net als bij Didulica. Even voor de criticasters, die onzin verhalen dat je bij A Z dus niet weg kunt komen kunnen hierbij definitief de prullenbak in.
Didulica hoeft maar 3-4 ton te kosten en dat is in het hedendaagse voetbal niet meer als tipgeld !

Nu ligt de bal bij Ajax. Ajax wil een Nederlands international die een ruime europese ervaring heeft, die bij de landskampioen speelt, nog een contract voor 2 jaar heeft en die Martin Jol graag wil hebben..................

21 juli 2009 om 10:29

met alle respect, maar didulica zit tegen het einde van zijn carrière en een beetje geld ontvangen is dus de enige optie voor az.........

21 juli 2009 om 10:34

Dat is grote onzin wat je nu verteld. We hebben het hier over een keeper van 31 jaar. Als je een lijst moet gaan maken van goede keepers die 30 jaar en ouder zijn en zijn geweest komt er geen einde aan.
Keepers hebben een heel duidelijke andere leeftijdsgrens

21 juli 2009 om 10:39

zelfs feyenoord wil hem niet meer hebben vanwege zijn leeftijd. Need i say more??

21 juli 2009 om 10:42

Tja, Feyenoord zit in categorie 1 van de K N V B dus kom met een iets beter voorbeeld

21 juli 2009 om 10:54

Hij heeft zo'n beetje overal geroepen dat hij weg wil en aan spelen wil toekomen.........interesse??????. Nul! ps. of ze nu in categorie 18 of 99 zitten, ze willen hem niet omdat hij al 31 is....

weer een bewijs dat Az nog geen topclub is ondanks kampioenschap. spelers zullen Ajax en Feyenoord tot in lengte van dagen altijd interessanter blijven vinden dan dit soort cluppies die tijdelijk leuk presteren.

21 juli 2009 om 11:42

als ajax een knap bod doet voor de zeeuw ( lees 10 miljoen ) dan laat dirk hem wel gaan....de zeeuw heeft zijn diensten bewezen, en toont duidelijk aan dat hij weg wil, omdat hij ook de hete adem van vejinovic en wernbloom in zijn nek voelt hijgen, bij ajax is hij straks zekerder van een basisplaats.......

21 juli 2009 om 11:58

Haha, typisch een reactie vanuit iemand die Az lief heeft. "we hebben de Zeeuw niet nodig, we hebben al vervangers." en "de Zeeuw wil alleen maar weg omdat hij de hete adem van zijn concurrenten in zijn nek voelt.".

Wat een onzin, als de Zeeuw blijft is hij daar nog steeds een onbetwiste basisspeler hoor. Az verliest wel een centraal persoon in hun systeem. Dus we moeten nog maar zien hoe Az dat opvangt.

zou goeie aankoop zijn

off: verhoeven heeft iets gebroken waardoor hij 6 weken aan de kant staat

Ik vind de Zeeuw echt een overschatte voetballer. Onder van Gaal doet hij het goed, maar moet het nog maar bij Ajax zien. Louis van Gaal leert zijn spelers namelijk precieze taken aan, spelers weten als het ware welke cm van het veld wie moet lopen. Bij Ajax zie ik dat minder gebeuren en dan moet er meer van Demy zelf komen. Daarnaast ben ik waarschijnlijk niet de enige die er zo over denkt, aangezien geen enkele buitenlandse club daadwerkelijk interesse toont.

Aan de andere kant, is hij slechter dan Gabri/enoh/lindgren? Nee, dat denk ik niet. Wat dat betreft kan Ajax hem dus goed kopen.

Het bod van Ajax op de Zeeuw: is wel minderwaardig hoor....ik vind hem zeker het dubbelle waard voor Ajax,nu nog hopen dat het tot een transfer leidt.

You are welcom: Demy!!!

Het is een openingsbod, Ajax zal dus nog wel hoger gaan bieden. Als Az zijnde zou ik hem natuurlijk iet verkopen, dat zal echt heel dom zijn van Az. Ik denk ook niet dat Az zo dom is.

erg sportief van Az, en nu maar hopen dat hij goed terecht komt, meestal veel grote verhalen over grote clubs, en dan uiteindelijk word het een gelijkwaardige club of een minder in Duitsland of Engeland.

kijk nu wordt het duidelijk waarom er bijna geen speler naar ajax komt.
Ajax gaat gewoon zo laag zitten met de biedingen dat de clubs het niet eens serieus kunnen nemen.
4 miljoen voor de zeeuw is toch een belachelijk bod de man is makkelijk het dubbele waard.
Als ie niet komt weten we wederom waar het weer eens aan heeft gelegen aan ons (pardon my frensch ) klote bestuur !!!

Tja demy kiest eieren voor zijn geld en voelt al aan dat hij volgend jaar geen basis plaats krijgt bij az en dat de kans groter is bij ajax om in de basis te komen.

4 miljoen euro...
Als ik Az was zal ik als tegen reactie 6 miljoen op Suarez bieden.
1 miljoen op aisatti.....
en 3 miljeon voor van der wiel...

Voor iedereen die dit onderhandelen noemt...

Als er op marktplaat een labtop staat aangeboden er nde vraag prijs/waarde is ongeveer 1200 euro ga je geen 400 euro bieden....

Gelukkig heeft een labtop geen gevoelens....
Mar een speler wel...
een daar speelt Ajax op in...

Als je niet aan de vraagprijs kan voldoen dan bied je toch niet? Ik ben benieuwd hoe ferugson had gereageerd had Real een bod had gedaan van 30 miljoen euro...
Of hoe jullie hier hadden gereageerd...

21 juli 2009 om 12:22

Wat is eht punt van onderhandelen als je bied wat mensen vragen ?
Tuurlijk ligt vraag en aanbod ver uit elkaar maar waarom zou gelijk hoog bod uitbrengen op een speler ? Wat ik begrijp is dat de Zeeuw weg wil bij Az waarom zou je dan de hoofdprijs bieden dan ga je toch proberen hem voor zo min mogelijk geld te halen ? Tuurlijk is 4 miljoen te weinig en dat weten ze bij ajax ook wel laat Az maar een tegenbod doen en vanzelf vinden ze elkaar of het wordt niks. zo makkelijk is het toch Az rekt net zolang tot ze een vervanger hebben en dan zal je zien dan gaat het in een keer snel.

21 juli 2009 om 12:45

@ elleboogje. Hehe voor het eerst moet ik zeggen dat ik het gedeeltelijk met je eens ben. 4 miljoen is wel erg laag geboden. Beetje naief van mijn club dat ze denken daar iets mee te bereiken. Het zou idd humor zijn als az als reactie die boden zou hebben gedaan. Om eerlijk te zijn snap ik uberhaupt niet zo goed waarom de zeeuw naar ajax zou wilen. Tuurlijk ajax is groter dan az, maar hij is 26, heeft zich goed ontwikkelt en is toe aan een stap hoger dan de eredivisie. Bovendien als hij nog een jaar bij Az zou blijven mag hij de cl in. Bij ajax zit je toch wel weer 3 jaar vast en dan is hij 29 als hij het buitenland in gaat. Al is de kans dat er een grote clubkomt shoppen bij ajax groter dan bij az. Ik denk dat ajax een bod moet doen van 6 miljoen. Az zal zakken naar 10 miljoen. En uiteindelijk naar iets van 8 miljoen. Mischien zie je dat geld nooit meer helemaal terug als ajax zijnde, gezien hij straks tegen de 30 is al ajax hem wil verkopen. Maar deze speler is wel zo belangrijk voor de balans in het elftal dat je dat maar voor lief moet nemen.

Ik denk dat Demy de Zeeuw de ideale versterking zou zijn voor Ajax. Waar ik een menig reactie lees dat de Achilleshiel achterin ligt bij ajax denk ik persoonlijk dat die op de postitie van de Vm ligt. Ik zal uitleggen waarom ik dit vind. Op de backposities is ajax gewoon goed bezet nu met rechts v/d Wiel en op links Atouba Centraal heb je Oleguer, Alderweireld. Dit zouden mijn verdedigers in de basis zijn. Op de backs heb je aanvallend ingestelde spelers die allebei ook over de nodige snelheid beschikken. In het centrum heb je Oleguer die zich in de spits moet vastbijten en Alderweireld is opbouwend sterk. In de periode van Barca stond Oleguer achterin en als hij de bal had moest hij hem inleveren vorig seizoen lag daar al een gedeelte van eht probleem Oleguer moest inneens gaan voetballen. Met de komst van de Zeeuw zou je hier al 1 probleem minder hebben. Ook was het vorig seizoen vaak de inschuivende man bij de tegenstander die voor problemen zorgde voor Ajax dus als het op het middenveld nu goed staat komt automatisch de verdediging minder onder druk te staan. het lijkt me dus dat het verstandig probeert de Zeeuw te halen of anders een type de Zeeuw.

Ik zou persoonlijk erg raar opkijken als hij naar Ajax zou verkassen. Ajax en Az ontlopen elkaar in de competitie maar weinig maar in Alkmaar spelen ze wel Champions Leaque. Het ergste voor de Zeeuw zou dus zijn dat hij nog een jaar in Nederland speelt maar wel de Cl meemaakt. En het seizoen daarop verkast hij op zeker naar een leuke buitenlandse club. Is de Zeeuw nou zo dom of ben ik zo slim?

4 miljoen pffff... Ik zou Van Der Aat uitgescholden hebben, 12 miljoen graag(heeft net zoveel interlands gespeeld als Vermaelen/13 miljoen, alleen dan voor een veel sterker land)

Daar heb je Ajax weer met haar belachelijke boden.

4 miljoen voor Demy de Zeeuw is natuurlijk lachwekkend. Ik ben geen grote fan van De Zeeuw, maar deze man is wel international en een dragende speler bij de landskampioen. Als je dan vier miljoen biedt, maak je jezelf belachelijk.

Ik denk dat De Zeeuw gaat vertrekken bij Az, maar ik zie hem niet richting Amsterdam vertrekken. Scheringa heeft een hekel aan Ajax en zal er alles aan doen om Demy onder te brengen bij een buitenlandse club, want vertrekken bij Az doet De Zeeuw toch wel.

21 juli 2009 om 12:49

belachelijke boden? Dit i volgens mij pas het eerste belachelijke bod van het seizoen. Het bod op elia was meer dan redelijk.

21 juli 2009 om 12:57

Ach, Ajax staat er ondertussen wel om bekend dat het altijd erg laag biedt om de desbetreffende speler er vervolgens toe te bewegen om een arbitragezaak te starten.

Ajax heeft gewoon weinig geld, het mislopen van de Cl en de enorme transferuitgaven van vorig jaar hebben hun sporen nagelaten.

21 juli 2009 om 12:59

De eerste van het seizoen...
de zoveelste van de afgelopen jaren.
Soms begrijp ik het niet,
door zulke bedragen te bieden zorgt je alleen maar voor dat de andere clubs je later tegen zal werken.

Je kan 2 dingen doen of je komt met een acceptabel openings bod, en dat is niet meer dan 50%!!!! onder de vraagprijs, of je zegt , de speler is te duur. Klaar.

Psv vond Elia geen 12 miljoen waard, en bood niet op hem.

Psv wilde Beerens terughebben, maar toen ze de hoorden dat de vraagprijs 11 miljoen was, dacht Psv, laat maar...
Zij konden ook 3 miljoen op Beerens bieden...
Maar waarom doen ze dat niet?..

Omdat ze weten dat dit niets met onderhandelen te maken heeft.

Zoals gezegd, ik zou echt benieuwd zijn hoe Ajax zou reageren als Bayern Muchen nu 5-6 miljoen zou bieden op Suarez.....

Maar gelukkig is Bayern wel chique genoeg om dat niet te doen..


21 juli 2009 om 20:18

Wat een subjectief gelul weer, natuurlijk uit het anti-ajax kamp.
Het is heel simpel. De Zeeuw heeft een contract voor nog maar twee seizoenen en wil héél graag weg, naar Ajax. Daarom biedt Ajax 4 miljoen euro(voor zover dit waar is). Dan kan de prijs nog een stuk hoger oplopen, afhankelijk van de onderhandelingen en voorwaarden. Om en nabij de 7 miljoen is toch prima voor iemand in de situatie van De Zeeuw?

Ik hoop dat ie komt,

Alleen 4 miljoen is idd wel weinig...

als hij zelf weg wild en az wil mee werken voor een goede prijs dan komt het zelf wel goed als ajax het wil betalen dan he.

Het is wel een Ajax-actie om zo weinig geld te bieden, maar waarom zou je niet laag beginnen.beter dan teveel betalen. Ze zullen er uiteindelijk wel uitkomen. Als lindgren dan weer op het tweede plan raakt is dat wel zuur voor hem... Van mij mag hij dan wel terug naar Groningen komen. En snap inderdaad niet waarom Ajax niet nog een goede verdediger haalt. Ze lopen wel rond! Zelfs betaalbaar in de eredivisie!

Ik hoop dat als ie komt het niet ten koste gaat van de plek van aissati vind de zeeuw maar een te overschatte voetballer

21 juli 2009 om 21:31

Nee Aissati speelt op nummer 10 in de ruit formatie waar Jol nu mee speelt. De Zeeuw is meer een rechtermiddenvelder of verdedigende middenvelder. Gabri is blessure gevoelig en met Enoh, Emanuelson en Lindgren heb je ook goeie spelers voor op middenveld maar De Zeeuw heeft meer ervaring vind ik zelf en dus vind ik het goeie keus alleen 4 milj is wel weinig ja, vind 6 of 7 miljoen mooie prijs voor hem

Bij Ajax zijn ze wel krenterig bezig. Als je De Zeeuw echt wil hebben, dan biedt je gelijk een redelijk marktconform bedrag. Met de geboden 4 miljoen beledig je en De Zeeuw en Az. Verder krijg je hiermee weer de volgende soap.

Het was alweer even geleden, dat dit op item op Vz kwam. Hetgeen betekent, dat er tegenwoordig in alle rust wordt onderhandeld, dat is in elk geval positief ! Laten we hopen dat alle partijen met ieders tevredenheid tot elkaar komen.

Gertpost

Elia zegt dit maar die zegt wel meer????
Met alle recpect maar zowel in sport week en een week later iv die met hem mee reisten naar hsv.
Verteld hij het met bijna de zelfde bewording.
Dus hij staat weldegelijk achter zijn eigen uitspraken.

Cisse die had toch echt een contract met Twente getekend.
Klopt als een bus ga ik niet tegen spreken.
Maar feyenoord heeft wel de juiste afkoop som overgemaakt naar roda jc.
Waar door twente zelf gezegt heeft hier gaan we niet in mee.
Het was een voor contract met daar in (niks nieuws in een spelers contract) als de clubs over een stemming bereiken.

Dus waarom geef je zo af?
Zie zoals je het wil zien.
Maar ajax is op dit moment enkeld comform geld aantrekkelijker.
Ook daar wordt je niet standaard kampioen.
En zeker in de ned comp waar we gewoon een bredere top krijgen.
Heereveen, Groningen, az, ajax, psv, en heel misschien feyenoord.
Dingen tegen wordig voor de top plekken.
En waarom Feyenoord er toch bij?
Omdat ze zich compleet op de comp gaan richten en beker is een afval race die gunstig uit kan komen als ze verkomen.

Ballack13

Geldwolf???

Zoals hier boven vermeld is dat de enige reden die je nu ajax als meer waarde kan zien.
Tevens praat ik ook over zijn zaak waarnemer.
Die wil ook wel eens een klapper maken.
Van go head naar az was toch niet de centen pakker.
En 4 milj voor de zeeuw.
Sorry maar die is zeker 8 waard als het niet meer is.

Bah wat zit voetbalzone toch met veel Ajax-haters opgescheept. Over ieder punt waar Ajax een deel in heeft wordt negatief over getwist. Ajax heeft een bod gedaan, naar de waarde van het contract van De Zeeuw. Als de Zeeuw nog een contract had van drie jaar bij Az en net als Elia twee miljoen per jaar verdient volgens de nieuwe voorwaarden van zijn toenmalige contract bij Twente, dan had Ajax ook meer geboden. Mensen of jullie het nu ontkennen of halsstarrig blijven volhouden Ajax zal altijd groter zijn. Kijk eens op de website van Fc Barcelona. Zelfs daar noemen ze Ajax European Giants (zie transfer Maxwell) Er is in Nederland maar een club die zoveel spelers opleidt en daarna verder verkoopt aan een Europese topclub. Ja, jullie punt over de resultaten is een sterk argument, maar met het nieuwe bestuur is ook Ajax een nieuwe weg ingeslagen. Sulejmani is gekocht door Van Basten en goedgekeurd door de toenmalige directie Jaakke en Van Geel, die toen aan hun laatste maanden bezig waren. Als we de voorbereiding van dit jaar bekijken, kunnen we opmerken, dat Ajax ongetwijfeld de sterkste selectie heeft. Twente presteert daarentegen zeer tegenvallend. Az trouwens ook. Gezien de geschiedenis is het normaal dat supporters van Ajax hooggespannen verwachtingen heeft. Alleen heeft iedere topclub, een periode van een aantal jaar waar het minder gaat. Dit is niet alleen het geval bij Ajax, maar ook bij Milan, Arsenal, Liverpool, Barcelona en noem ze maar op. Het enige verschil met Ajax is voor Twente en Az dat Ajax altijd rond de top zal zitten, qua klassering, qua financien,qua internationale uitstraling etc. Ajax staat niet voor niets als 19de club van Europa aangemerkt als het gaat om supporters binnen Europa. Ik vind het amusant om te lezen, dat Ajax als enige club van Nederland zo gehaat wordt. Alleen is het alleen voor de bovengemiddelde intellectuelen weggelegd om het in een meer genuanceerder perspectief te bekijken. Want alleen de echte topclubs worden ook echt gehaat. Misschien zullen de verhoudingen over twintig jaar anders zijn, maar voorlopig zal de internationale media evenals de Ajax-supporters alleen Ajax, Psv en Feyenoord als echte European Giants van Nederland betitelen

21 juli 2009 om 20:21

Wat een schitterend mooi stuk! Alleen heb ik er één ding op aan te merken. Ajax heeft de op 10 na grootste supportersschare van Europa, volgens Bnp(gepubliceerd in Vi).

Marktwaarde De Zeeuw: 8 a 10 miljoen, en als hij inderdaad naar Ajax zou gaan is het zeker voor komend seizoen een achteruitgang in zijn ontwikkeling.
Lijkt mij verstandiger om je goed in de kijker te spelen middels oa de Cl en dan een stap voorwaarts te maken richting een europese topploeg.

21 juli 2009 om 14:20

Heb je toevallig de Britse media nog horen praten over Ajax vorige week. Voor veel landen en voor veel mensen behoort Ajax ook nog tot dat groepje clubs. Ja, we hebben de laatste jaren slecht gepresteerd, maar we zijn nog steeds een Europese topclub. De Zeeuw wilt gewoon naar Ajax. Punt. Iedere speler zegt het Ajax is Ajax. Zelfs Pranjic zegt dat als Ajax bij hem had aangeklopt hij voor Ajax zou kiezen ipv Bayern.

21 juli 2009 om 16:23

Dat laatste over Pranjic mag je toch nog een keertje lezen vriend, hij zegt namelijk heel duidelijk in zijn laatste zin dat Ajax G E E N Europese top meer is en Bayern nog wel en hij dus erg blij is.

En wat Steady zegt is helemaal niet zo vreemd, hij had alleen moeten zeggen dat De Zeeuw na dit jaar naar de Europese subtop had gekund. Europese top zal hij nooit halen.

Maar blijkbaar vindt jij het sportief beter om naar een club uit dezelfde competitie te gaan die een Europese competitie lager speelt.

Beste Standard 1,

Tijden veranderen, Ajax heeft de laatste jaren het Nederlands voetbal in verlegenheid gebracht door zeer matig te presteren, de grootste blamage was toch wel steeds weer de kwalificatie voor de Cl. Klopt trouwens dat topclubs niet constant presteren, maar ik verwacht zowiezo geen prestatie op niveau meer van Ajax. De club is in een spiraal naar beneden geduikeld en komt er niet zo maar uit (citaat Jol: ik hoop dat ik de tijd krijg om aan een team te bouwen (2 a 3 jaar)), maar deze tijd krijgt men echter nooit bij Ajax. Dus als ze dit jaar weer als 3e of 4e eindigen dan is dat een goed resultaat voor Ajax, en als ze in de El overwinteren is dat ook een prima resultaat.
Kortom de hierarchie binnen Nederland is zowiezo veranderd en de top bestaat nu uit Psv, Az, Twente, Heerenveen, Ajax, Feyenoord

21 juli 2009 om 14:31

Jouw reactie slaat de spijker op zijn kop. Ok ik heb respect voor Az, dat het hun gelukt is om weer naar 27 jaar kampioen te worden, maar wat heeft Twente bereikt de afgelopen jaren. Een topclub ben je door de prijzen die je wint. In andere landen weegt dat door bij de normering. Milan en Juventus zijn toch ook nog steeds topclubs, Arsenal toch ook of niet. Ik zeg niet dat Ajax dezelfde prestaties van verleden kan herhalen. Het enige waar ik iets over zegt, is dat Ajax internationaal meer gewaardeerd word dan in Nederland zelf. Onze spelers worden niet voor niets al gevolgd als ze een doelpunt scoren bij hun debuut. Jullie kunnen dit oneerlijk vinden en jullie beroepen op de prestaties van de afgelopen. Wat ik zelf ook heb aangegeven, maar Ajax is een topclub en zal altijd de weg terugvinden naar de top. Zeker binnen Nederland zal Ajax wel weer kampioen worden. Dit geld eveneens voor Feyenoord en Psv. Winnen jullie nu maar eens 5 * de landstitel en 4* de Supercup. Daarna ben ik zo eerlijk om te zeggen Az is Ajax voorbij aan het streven of erger voor mijn kant is Ajax voorbijgestreefd. Ik hoop alleen voor jullie dat jullie niet weer 28 jaar moeten wachten op de volgende kampioenschap

21 juli 2009 om 14:48

Dat het buitenland nog en club nog steeds European giant, of nog steeds als een topclub zien, ( wat ze ook zijn maar lang niet zo dominant als ze denken) , heeft natuurlijk ook te maken omdat de Nederlandse competitie hun geen ene ruk boeit.

Zag je het van te voren aankomen dat de Russische clubs het zo goed zoude ndoen in Europa? Nee, want wij volgen de Russischcompettitie helemaal niet.
Stelt niks voor denken wat dan, Beter dan Ajax?
Laat me niet lachen...
tot Cska de uefa cup wint en advocaat met Zenit...

En steeds maken Psv en in mindere mate Ajax de dienst uit in de eredivisie.
Maar veel minder dominant dan jaren geleden.

Wij denken ook nog steeds dat Rangers en Celtic onaantasbaar zijn in Schotland.
Maar doen we omdat we de compeittie volgen?
Nee, we beoordelen puur op naam.

Volgers van de schotse competitie, zouden ons bijv echter kunen vertellen dat Rangers En celtic lang niet meer zo ontasbaar zijn als 10 jaar geleden, en dat er nu andere clubs zit aan detop timmert.

Zo ook met de Nederlandse comp[etitie...

21 juli 2009 om 14:37

Wat nou top, Az werd na 28 jaar kampioen. Vorig jaar was het nog een hele saaie ploeg dat onderin de middenmoot speelde. Niet zo hoog van de toren gaan blazen in Alkmaar. Az heeft geweldig gevoetbalt op de voor Ajax bekende wijze, onder leiding van echte ajacieden als vgaal en Adriaanse. Top is niet iets dat over drie jaar te meten is, je noemt zelf ook feyenoord, wat hebben die de afgelopen 5 jaar laten zien?

Tja wat moet ik hier van zeggen , goeie speler de zeeuw , maar voor ajax weet ik zo nog niet. Beter als ze een grote beren sterke middenvelder halen. Ook met ervaring , zou mooi zijn voor de jonge spelers die nog moeten gaan doorbreken. Verder gun ik het de zeeuw ook wel , als hij graag naar ajax komt isie altijd welkom dacht ik zo.

Feit is dat International Demy de Zeeuw een van de betere speler van landskampioen Az is.

Dan ben je absoluut geen 4 miljoen waard maar het driedubbele.

Dit bod van Ajax is schandalig.

Ajax biedt gewoon eerst een te laag bod voor een speler. Dit bod lijkt voor ons 'belachelijk' en zo ook bij de club van de geïnteresseerde speler. Doordat je eerst een laag bod voor een speler neerlegt, zal de geïnteresseerde club een hogere bod natuurlijk vragen. Hierdoor ontstaan onderhandelingen. Daarvoor zijn al die zaakwaarnemers en dergelijke weer nodig, anders geef je je geld daar weer voor niks aan uit en hebben die mensen ook geen werk.. Hierdoor krijg je een vraag- en aanboddiscussie wat leidt tot een bod, waar beide teams uit zullen komen.

Ajax lijkt hier belachelijk om te gaan met de spelers, maar het is wel een goede manier om goed te kunnen onderhandelen. Is er echter een minimale vraagprijs, dan kan je proberen om er nog net onder te zitten, niet al te ruim eronder.

Zo werkt de economie en het transferbeleid in het voetbal in mijn ogen (ik kan het ook totaal verkeerd hebben hoor, maar dat kan ik de aankomende jaren nog wel lekker aankijken.)

On: De Zeeuw is naar mijn mening wel een versterking voor Ajax, maar het is in mijn ogen geen prioriteitstransfer. Middenvelders als Gabri, Lindgren, Enoh, Aisatti, Donald en Van der Heijden kunnen het ook nog flink ver schoppen bij Ajax. De Zeeuw kan wel verdedigend het middenveld versterken en de jongere generatie wat leren. Maar ik weet niet wat ik van hem moet denken bij Ajax, maar als hij net zo presteert als bij Az, zie ik een goede kans voor hem.

Stekelenburg
Van der Wiel
Wielaert
Oleguer
Atouba
De Zeeuw
Gabri
Suárez
Aisatti
Sulejmani
Cvitanich

Heeft Ajax niet al een aantal mensen voor deze positie ?
- Lindgren
- Gabri
- Enoh
- Sno
- Vertonghen

Het is toch belachelijk dat ajax op deze plek zoveel keus heeft, en dan ga je ook nog de zeeuw halen. Alles leuk en aardig, maar dan moeten er toch wel een paar mensen weg. Bij voorkeur: Sno en Lindgren.

het ad schrijft:

Als het aan Demy de Zeeuw ligt speelt hij komend seizoen in het shirt van Ajax. De middenvelder van Az heeft zijn zinnen gezet op een overgang naar Amsterdam. De Zeeuw was gister niet opgenomen in de wedstrijdselectie tegen Hsv. Volgens Ronald Koeman is de Zeeuw 'niet gefocust op het voetballen'.

“tot aan de wedstrijd tegen Club Brugge ging ik ervan uit dat Demy speler van Az zou blijven'', zegt Koeman na de met 0-1 verloren wedstrijd van Hsv. “na dat duel hebben we een gesprek gehad, waarin hij heeft aangegeven graag de stap naar Ajax te willen maken. We moeten zo snel mogelijk duidelijkheid krijgen. De transferperiode loopt nog tot eind augustus, maar daar is niemand blij mee.''

Az heeft De Zeeuw beloofd om mee te werken aan een eventuele transfer, maar als de transfer naar Ajax door wil gaan moet de Amsterdamse club het bod in iedergeval verhogen. Martin Jol gaf aan dat binnenlandse transfers niet meer dan zes miljoen zouden moeten kosten, maar Az lijkt niet mee te willen werken met dit eventuele bod van Ajax.

Demy de Zeeuw is donderdag niet op de training van Az verschenen. De middenvelder miste woensdagavond ook al de oefenwedstrijd met Hsv. De Zeeuw staat nadrukkelijk in de belangstelling van Ajax en heeft bij de clubleiding aangegeven graag de overstap naar Amsterdam te maken.

Az-trainer Ronald Koeman zei woensdag nog dat De Zeeuw vandaag weer gewoon op het oefenveld zou zijn. Volgens Koeman was de international momenteel niet gefocust op voetballen.

Overigens kampt De Zeeuw ook met een lichte blessure en privé-omstandigheden.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren