Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

'Adriaanse tekent bij Galatasaray'

Laatste update:

Co Adriaanse liet onlangs weten dat hij zich tijdelijk wilde terugtrekken uit de voetballerij, maar de Amsterdammer lijkt van gedachten te zijn veranderd. De scheidend trainer van Red Bull Salzburg heeft een akkoord bereikt met Galatasaray over een meerjarig contract. Dat heeft algemeen directeur Adnan Sezgin bevestigd aan Voetbal International.

Adriaanse zou nog deze week gepresenteerd worden bij Cim Bom Bom en gaat jaarlijks vijf miljoen euro per seizoen opstrijken. Bij Galatasaray hoopt men dat de Nederlander de club terug naar de top kan brengen. Galatasaray heeft een teleurstellend seizoen achter de rug en zag Besiktas er met de titel vandoor gaan. Gala eindigde zelf als vijfde.

Het nieuws over een mogelijke samenwerking is opmerkelijk, aangezien Adriaanse onlangs aangaf dat hij het volgende jaar wilde gebruiken om andere interesses de tijd te gunnen. De oefenmeester, die dit seizoen met Red Bull Salzburg kampioen van Oostenrijk werd, wimpelde de eerder interesse van Ajax en AZ nog af. Tegen het miljoenenaanbod uit Turkije kon hij echter geen ‘nee’ zeggen.

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

dit had ik totaal niet verwacht, succes co

1 juni 2009 om 23:00

Het verbaasd me anders niks hoor. Ik begin Co toch wat minder te waarderen door zijn vermeende keuzes voor het geld.

1 juni 2009 om 23:40

Dit commentaar begrijp ik niet. Is een keuze voor Galatasaray alleen te verklaren als een keuze voor geld? Dat lijkt mij wat kort door de bocht, en vooral van een fan van Shakhtar. Misschien denkt Co dat er ook wat valt te winnen met Gs, net als Lucescu in het verleden.

On: Co is toch een trainer die vooral succes boekt met relatief jonge selecties. Gs heeft een goede jeugd. Als het bestuur nou niet alleen een (in Europa toch relatief onbekende) naam aanstelt, maar hem dan ook daadwerkelijk zijn ding laat doen, dan zou dit nog wel eens een goede keus kunnen zijn voor beide partijen. Al vind ik 5 miljoen belachelijk veel voor de trainer van Gs. En jammer dat Bã¼lent het niet gered heeft. Te vroeg in zijn carriere bij zijn club terecht gekomen, ben ik bang.

2 juni 2009 om 08:25

Ja, in dit geval eigenlijk wel.
Hij heeft keuzes genoeg gehad voor andere clubs en wijst ze allemaal van de hand met: Ik trek me terug uit het voetbal.
Maar als er een club komt die hem lekker betaalt is het snel bekeken. Begin toch steeds minder respect voor deze man te krijgen. Zeg dan namelijk gewoon eerlijk dat je meer wilt verdienen.

1 juni 2009 om 23:49

Als hij gewoon zegt: ik ga 5miljoen euro per jaar verdienen, dus waarom in hemelsnaam voor een beetje zakgeld heel je vaderland over je heen krijgen, is er niks aan de hand en zouden mensen het een eerlijke man vinden.
Maar als hij niet lang geleden zegt dat hij andere hobby's gaat zoeken en ontwikkelen, vind ik dat wel een beetje vreemd.

2 juni 2009 om 00:17

Het verbaasd me anders niks hoor. Ik begin Co toch wat minder te waarderen door zijn vermeende keuzes voor het geld.

2 juni 2009 om 10:27

wat een onzin allemaal..
als je zelf 5 miljoen zou kunnen verdienen in een heerlijk subtropisch land dan zou je dat toch ook doen..we doen nu net of geld niet belangrijk is in het leven, alsof we niet allemaal ernaar streven zoveel mogelijk geld te verdienen, kom op man!

als je toch als trainer bij een prachtige club 5 miljoen per jaar kan gaan beuren dan teken je toch direct..
Gala is een gigantische club in turkije met een fantastische achterban, dat daar een Nl coach aan de slag gaat doet me goed, das goed voor de uitstraling van ons trainersgilde!

2 juni 2009 om 14:48

ik ben een galatasaray fan en ik ben altijd voorstander dat een nederlandse trainer word aangetrokken de nederlandse trainers zijn het
beste van de wereld nu nog een goede spit en we zijn kampioen

Leo franco
Serkan Kurtu
Emre a/s
servet
hakan balta
arda turan
mehmet topal
transfe
kewell
baros
Transfer
3 juni 2009 om 01:11

Het is nog niet zeker bekend, er is wel gesproken maar er is nog niets getekend..

Mijn voorkeur naar opstelling is echter zo;

?*.. betekend dat de transfers niet zeker zijn..
of niet duidelijk is of ze er de volgende jaar zullen zijn

maarja wat moet ik?
als ik de turkse media moet geloven heeft Galatasaray al Van Nistelrooj, C. Ronaldo, Messi en Casillas aangetrokken..

Dieptriest gewoon

Ufuk Ceylan
Ugur Uçar
Servet
Emre G/A
Hakan Balta
Arda
M.Topal
Kewell
Lincoln?.
Baros
Pizzaro?.
2 juni 2009 om 13:01

Ben ik toch niet met je eens Deraij. Je hebt de keuzes uit 2 mooie clubs waar je al als coach hebt gewerkt en waar de supporters al voor 100% achter je staan. Deze werk je nu tegen je harnas door voor het geld te kiezen in een land waar het voetbal min of meer gelijk is aan Nederland.

Eerst golfen en toen nog even vijf miljoen verdienen. Groot gelijk en kan hij wederom een mooie club aan ze lijst toevoegen. Het is hem gegund en laten we hopen dat hij wederom goede reclame maakt voor het Nederlandse voetbal.

Co jaagt op het grote geld. Dit is altijd zo geweest en dat bewijst hij eens te meer.

Maar goed, wie zijn wij om hem ongelijk te geven. Ik zou er financïeel ook het maximale uit halen.

1 juni 2009 om 22:17

Daar is ook niets mis mee, maar dan moet ie niet schijnheilig komen met praatjes dat ie eerst over zijn toekomst wil gaan nadenken, en dan 2 weken later gaan tekenen bij Galatasaray. Ajax maakte openbaar dat er interesse in Adriaanse was, dan had hij op zijn beurt openbaar mogen maken dat hij gewoon voor het geld wou gaan en Ajax dus geen optie was i.p.v er om heen te draaien. Doet me aan Adriano denken die zogenaamd alles op een rijtje wou zetten en gelijk bij een Braziliaanse ploeg tekende. Beetje jammer vind ik dit. Maar wij hebben Jol

1 juni 2009 om 22:29

Elkinga,

toch denk ik dat hij dit 2 weken geleden gewoon zo kon menen. Het hoeft ook niet te zijn dat hij dacht; "ik ga nu alleen in op groot geld"
Wat als hij het nou gewoon meende en nu plezierig verbaasd is over dit (financieele) bod? Onmogelijk?

1 juni 2009 om 22:28

waarom geld? Red Bull salzburg is toch niet groter dan Gs ?
Of je wilt graag dat hij naar nederland kwam zoals de meeste hier? maar wijs mij maar 1 nederlandse club aan, die op dit moment een groter club is dan Galatasaray, dus aub ga niet bullshit lullen , want Gs is groter dan bijna alle clubs in Nederland. En dus vind ik dit een goeie keuze, en natuurlijk heeft hij hier veel meer geld dan in nederland om spelers aan te trekken die hij graag wilt .

Ts-fan

1 juni 2009 om 22:50

Ajax, Psv en Feyenoord zijn 3 Nederlandse clubs die onmiskenbaar groter zijn dan Galatasaray. Recentelijk is Psv sportief gezien succesvoller en historisch gezien zijn Feyenoord en Ajax natuurlijk ook veel groter dan Galatasaray.

1 juni 2009 om 22:57

@het3eoog

hahahahaah jij bent grappig ajax en feyenoord beter dan gs hahahhaahah droom verder psv mischien wel maar ajax en feyenoord hou toch op!!!

1 juni 2009 om 22:58



Is het enige wat ik kan zegen ''het3eoog''

1 juni 2009 om 23:11

ultraaslan,

Hou toch op man, wou je nou beweren dat Galatasaray zo groot is Lol in Turkije misschien. Maar europees gezien hebben ze nooit iets in de melk te sprokkelen gehad, geen enkele ploeg is bang voor Galatasaray, ik zou niet weten waarom? Het is duidelijk dat Adriaanse voor het geld kiest, maar al met al ben ik daar wel blij om want Jol is in mijn ogen de juiste man voor Ajax

wel wil ik Adriaanse veel succes wensen bij zijn nieuwe club, er is genoeg te doen daar en met al zijn ervaring zou hij er wel iets moois van kunnen maken. Toch mooi dat Nederlandse coaches zo populair zijn in het buitenland. Zegt toch wel iets over onze Hollandse voetbal kennis

1 juni 2009 om 23:28

Ik heb nooit gezegt dat Galatasaray groot was, maar Gs is zeker niet slechter als Psv of Ajax. Het is zoooo duidelijk dat Co voor het geld kiest. Maar dat wilt niet zeggen dat het niveau drama is in Istanbul.

Enuh, Gs heeft zeker wel Europees succes gehad. Je was waarschijnlijk toen nog niet geboren :clown . In 2000 Uefa en de Super cup gewonnen

''geen enkele club is bang voor galatasaray'' Tsjah als je tegen Galatasaray uit speelt dan is Manchester United zelfs bang. Gs is geen Top dat geeft ik toe, maar het is zeker niet slechter dan Psv ofzo.

1 juni 2009 om 23:50

Misschien moet je eens lezen, er staat groter niet beter.
We zien het wel wat Co hiermee kan.

2 juni 2009 om 00:01

psv is al helemaal niet groter als Gs. en dat zeg ik als psv'r. Gs heeft misschien wel trouwere en fanatiekere en meer supporters als Feyenoord. er is een grotere druk op spelers en trainer dan Ajax. en ze presteren minimaal net zo goed als psv (europees gezien), alleen heeft Gs meer rek omdat ze gewoon meer geld kunnen ophoesten en dus betere materiaal kan aantrekken om zo beter te presteren.

2 juni 2009 om 01:37

het3eoog heeft niet gezegd dat ze beter zijn, altik250. hij zegt echt wel dat het grotere clubs zijn dan Gs en daar ben ik het met hem eens. qua historie zijn ajax en feyenoord idd groter en recentelijk is psv sportief de grotere club.

ik weet trouwens niet waarop jij baseert dat Gs groter is dan onze top 3, cfr61. omdat ze meer geld hebben? zijn clubs als bv sunderland en real betis dan dus groter dan bv ajax? ik dacht het niet...

2 juni 2009 om 09:57

@elkinga
maar wie heeft gezegd dan dat een team bang moet zijn van gs.
en gs is groot in turkije en in europa ze hebben wel de uefa cup+super cup gewonnen

2 juni 2009 om 09:58

Ga toch weg man, Galatasay zo groot :s... 3 jaar geleden Champions League tegen Psv? Wat werd de dubbel ook al weer? Misschien hebben ze daar wat meer geld maar er zijn maar weinig voetballers die daar willen voetballen. En die top van Nederland is echt wel beter als Galatasaray!

2 juni 2009 om 10:04

@noccio
nou maar groter betekent ook beter en het gaat niet gelijk om wie veel geld heeft gelijk omdat feyenoord ajax en psv de beste teams van nederland zijn zijn ze niet gelijk beter dan gs. gs is toch ook een van de beste van turkije

2 juni 2009 om 10:06

@cfr61
je hebt gelijk !!

2 juni 2009 om 10:10

@misterjaap
hahhaah En die top van Nederland is echt wel beter als Galatasaray! hahahahah droom jij maar veder ee weet jij de top van turkije dan welke teams dat zijn

2 juni 2009 om 10:30

Ferguson na het duel galatasaray - manchester " it was a hell ! "

Maldini na de uitwedstrijd tegen gs " Niemand kan mij bewijzen dat in deze stadion 28.000 supports zitten.

ontopic... Mooi zo co volgend seizoen weer mee spelen voor de prijzen !

2 juni 2009 om 10:38

Hoe bedoel je er zijn weinig voetballers die daar willen voetballen? Dit seizoen speelde Milan Baros, Harry Kewell, Roberto Carlos, Guiza, Alex en noem maar op. Welke grote naam kom je in Nederland tegen?

2 juni 2009 om 11:51

@ Vato55
En deze (over de top) voetballes van midden 30 die komen vast allemaal voor de grote sportieve perspectieven die de turkse competitie met zich meebrengt..

Kom nou toch, de Turkse competitie is net zo'n mickey mouse competitie als Nederland en de top van deze twee competities zal momenteel wel ongeveer gelijkwaardig zijn..

De enige reden waarom de door jou genoemde spelers daar spelen is dat ze daar wel 5 miljoen in het jaar kunnen verdienen en dat de clubs in Nederland daar niet kapitaalkrachtig genoeg voor zijn.

2 juni 2009 om 14:50

het3eoog jij hebt geen verstand van voetbal wat ajax/feyenoord misschien hebben ze een grotere naam maar gala is veel beter vooral feyenoord ze gaan bijna faillet

3 juni 2009 om 01:16

3 jaar geleden ..

oh zie het al 5 miljoen per jaar hij wil nog even geld binnenhalen voordat hij terug komt in nederland.

Hahahha, kan m geen ongelijk geven. 5 mil per jaar zou iedereen doen, klaar

die johan derksen weet toch altijd veel nieuwes te melden,

succes co
hopelijk zie we je binnekort in europa leaque
als ze dat hebben
maar hij gaat daar wel slaggen
en geld verdienen

Die Hans Kraai met z'n gezeur. Co heeft helemaal geen hekel aan Nederland, hij is denk ik met Dick Advocaat in de war ofzo. :s

Schot in de roos van Gala!

Als de spelers open staan voor het team-denken van Adriaanse wordt het een geweldig succes. Zelf denk ik dat Adriaanse goed past bij een Turkse ploeg! Zoals op Ek en Wk's te zien is, hebben Turken een over-mijn-lijk mentaliteit en zijn ze bereid het team boven het individu te stellen.

Ja ik hoorde het net op Voetbal International

Co Adriaanse is een goede trainer het gaat hem denk ik daar wel lukken
en hij verdiend ook nog 5 miljoen per jaar dan had ik het ook wel geweten

Maar Galatasaray heeft toch nog een coach?

Na een half jaar wordt ie ontslagen en krijgt hij pak em beet 15 miljoen mee.

Toch leuk verdiend zo vlak voor je pensioen.

Geweldig nieuws dit, ben ook totaal verrast, succes Co!

Zozo, succes Co bij Galatasaray. Alleen dacht ik dat Schuster zou komen naar Gala?

Met andere woorden, Ajax en Az kwamen met wel een heel schamel loontje aanzetten.
Een regelrechte belediging voor deze toptrainer, die toch al kampioen is geworden met Fc Porto (wie wordt dat niet) en Austria Salzburg (oostenrijk).
Ik geef hem overigens groot gelijk, Turkije is een prachtig land, Gala een prachtclub en als je eenmaal aan het grote geld ruikt, wil je alleen maar meer.
Neem dat maar van mij aan, ; 0 )

blijkbaar gaat hij toch voor het geld!! want daar coachen is niet zo gemakkelijk en btw ik snap niet waarom hij zo'n club kiest!! als az en ajax langs zijn gekomen. Maar in ieder geval veel succes daar co

1 juni 2009 om 22:12

Ik snap het wel hoor.........

Bij Az of Ajax zou hij mischien 1,5 mil pakken.......bij Gala pakt ie 5 miljoen per jaar.

Hij is trainer van beroep........

2 juni 2009 om 14:33

@jeanvw:

Ik denk voor 3 redenen:
- méér geld
- méér zon, het is daar is Istanbul veel warmer dan in Amsterdem of Alkmaer
- Meer levendig, de turkse competitie veel levendiger met veel fans en meestal leuke spelers, dan in nederlandse mickey mouse competitie met allerlei tweedehandse spelers als kah, matondo, klavan, ajilore

Dit is mijn mening..

Co Adriaanse gaat denk ik geen 5 miljoen verdienen, dat is echt veels te veel. Ik denk niet dat dit waar is. Interesse voor Co klopt, maar 5 milj is overdreven.

Maar het is wel een geweldige coach voor mijn club, zou ook mijn eerste keus zijn vergeleken met Shuster en Houlier.

heeft er iemand aan gedacht waar gala 5 mil per jaar vandaan haalt. miss gaat ie ook wel, maar dan zal het geen 5 mil per jaar verdienen zijn.

1 juni 2009 om 22:13

Waarom niet dat staat er toch gewoon, dat bedrag kan Galatasaray gerust wel ophoesten hoor er is in de Turkse competitie veel geld aanwezig.

Misschien hebben ze betere pianolessen in Istanbul??
Intressante combinatie Co en Cimbombom...

1 juni 2009 om 22:38

Ik denk dat Co niet aan pianolessen zal toekomen.
Ik weet niet hoe je erop komt, maar een baan als trainer in Nederland kan je niet vergelijken met dezelfde baan in Turkije.

Ik gun Co Adriaanse het beste, hopelijk wordt hij wel kampioen van Turkije.
Ik ben trouwens benieuwd welke spelers Co gaat aantrekken, Gala kan namelijk wel paar versterkingen gebruiken..

Leo Franco
Aankoop
Emre A
Servet
Hakan B
Ayhan/Me
Baris
Kewell
Arda
Aankoop
Baros
1 juni 2009 om 22:49

Over aankopen ben ik met je eens, maar dan moeten ze op de juiste plaatst gebeuren. Zoals i.p.v Umit en Nonda, 1 goede spits (mss Janko) en 1 toptalent die Baros en de nieuwe aankoop moeilijk moet maken. Verder op het middenveld moeten we geen nieuwe aankopen dan, gewoon de spelersgroep behouden. We hebben op de flanken: Arda en Kewell (vaste posities) en als reserve: Sabri, Aydin, Yaser, Baris, ...
Centraal is er ook genoeg kwaliteit.

Verdediging is alleen ons zwakke punt. We hebben maar 3 centrale verdedigers waarvan 1 zeer vaak geblesseerd is en 1 die 35 jaar oud is. Dus we moeten nog 1 centrale verdediger halen. De backs zijn goed met Ugur en Hakan Balta.

Verder nog 1 keeper, waarschijnlijk leo Franco en dan heb je een compleet ploeg.

Eigenlijk jammer dat ze Skibbe hebben ontslagen want hij liet Gs geweldig spelen. Blessures op verkeerde moment heeft deze man zijn baan gekost en ons de kampioenschap en mss zelfs de Uefa cup

Weer een goed voorbeeld van hoe transparant de voetbalwereld is. De ene week beweert hij dat hij lekker gaat niksen en gaat genieten van het leven. En nu toch weer aan de slag. De ene dag regen en de andere zonneschijn.

Denk dat Adriaanse verliefd gaat raken op het goede leven in metropool Istanbul. Hopelijk blijft hij vele jaren bij Gs, maar gezien zijn verleden zal hij wel na 1 of 2 seizoenen vertrekken.

1 juni 2009 om 22:15

Precies.......

Waarom zou je kiezen voor max 1,5 miljoen per jaar in een land waar het 9 van de 10 dagen waait of regent?

Gewoon lekker naar de zon Co.......dat heb je wel verdient.

1 juni 2009 om 22:21

En daarbij komt, wie wil nog bij Ajax coach worden? Te grote risico voor Co zijn naam.

1 juni 2009 om 22:47

Martin Jol

2 juni 2009 om 16:23

@ Z1dane.

Ja het land waar het vaak regent en waait ja..... En één van de rijkste, veiligste, progessievste, transparantste, best georganiseerde landen ter wereld, met een bevolking die hoog is opgeleid, en waar veel sociaal kapitaal is.
Turkije dan, veel zon en weinig wind ongetwijfeld, maar ook radicale groeperingen, corruptie, armoede, slechte organisatie, onveiligheid, terreur zelfs en ga zo maar door.

Ik weet niet of Co een vrouw en kinderen heeft? Ik zou mijn kinderen niet zomaar in Turkije naar de eerste de beste school sturen, hoe moeten ze die taal ooit machtig worden? Naar een internationale school dan maar? En een vriendenkring opbouwen is ook lastig met het taalverschil. Nederland is een bekende omgeving, waar ongetwijfeld zijn familie woont e.d. En zijn eventuele vrouw/vriendin moet het ook maar goed vinden he..

Kortom, het is maar waar je voor kiest. Ik zeg niet dat ik niet voor Galatasaray had gekozen (in tegenstelling), maar een simpele keuzen van veel/weinig zon is het niet.

2 juni 2009 om 17:50

@leidsehood

Je doet net alsof Istanbul in Afganistan ligt ofzo ..
Istanbul heeft een van de beste scholen en universiteiten ..
Als ze geen turks kunnen, wat dacht je aan engels op school en nederlands thuis? En dan nog een paar turkse woordjes oppikken en je hebt een wonderkind ..
Ik begrijp niet waarom mensen hier Turkije onderschat ..
Volg eerst de Turkcell Superlig beter, en praat dan alsjeblieft ..

on:
Co Adriaanse lijkt me uitstekend voor Gs!
Laten we hem maar een paar jaar de tijd geven en niet net als Skibbe ontslaan.

mooi toch dat ie nog verder gaat met het trainerschap,alhoewel wij allemaal dachten dat ie tijdje niets ging doen,maar om eerlijk te zijn is het een van de beste trainers die Nederland heeft ,en nogmaals een Turks competitie is nog altijd beter dan de saaie Eredivisie ,dus Co ik wens je veel succes daar in Turkije gefeliciteerd.

Rare zin "jaarlijks 5 miljoen euro per seizoen" Zijn er meer seizoenen per jaar dan?
Maar goed, leuke club voor Co, al had ik hem graag in Amsterdam gezien... (desalniettemin tevreden met Jol)

Speelt hij eigenlijk El of niet? heeft gala dat niet gehaald?

1 juni 2009 om 22:14

hij speeld vooronde El als ik het goed heb samen met fener

1 juni 2009 om 22:25

en trabzonspor,die als 3e is geeindigt, die speelt playoffs El

Nou nu blijkt toch wel dat het een "geldwolfje" is. Ben dus blij dat die niet naar Ajax gekomen is als het hem alleen puur om het geld gaat. Met Jol hebben we een goede trainer die ook nog is heel trots is om trainer van Ajax te zijn. Ik geef Co geen ongelijk dat die achter het geld aangaat, ben alleen blij dat we niet zo'n trainer bij Ajax hebben. Succes bij gala.

1 juni 2009 om 22:24

Dat Adriaanse niet naar Ajax wilde, heeft totaal niets met geld te maken. Dat heeft meer te maken met het falende en totaal stuurloze beleid. (jol begeeft zich helaas in een wespennest). En dat is een uiterst slimme beslissing van hem. Bij Az zou hij van Gaal moeten opvolgen, en een kampioen gaan coachen als Az kan alleen maar roemloos uitpakken, want hij kan alleen maar verliezen.

Heeft totaal niets met geldwolven te maken. Ik denk juist waarom het zo "slecht" gaat met Ajax, juist te danken ik aan "bestuurlijke geldwolven". Ajax mag blij zijn met Jol, want die is bereid een vele malen grotere club op te geven voor Ajax. Maar Ajax, had op z'n knieën de handen mogen dichtknijpen met Adriaanse als trainer!

1 juni 2009 om 23:08

Adriaanse; 'ik wil graag meer vrije tijd en ik wil gaan golven'.

-2 weken later: Adriaanse 'tekent bij Gala en verdiend 5 miljoen'.

Dat bedrag zou die never nooit bij Ajax verdienen, en aangezien die heeft gezegd te willen stoppen maak ik eruit op dat die nog even wat wil bijverdienen. Daarvoor hoef je overgens echt niet naar het middenoosten te gaan als we het salaris van een trainer van Ajax ernaast leggen.

Dat Jol zich in het onbekende begeeft getuigd juist van respect, hij spreekt ook erg trots over dit Ajax. En dat is misschien wel het enige op dit moment wat Ajax er weer bovenop kan brengen (plus het feit dat het een goede trainer is). Een trainer die er niet voor Ajax zit heeft Ajax helemaal niks aan.

@elleboogje, leef je weer blind een geldwolf? Dat is juist een echte clubman die alles over heeft voor Ajax!! Verder zeg ik niet dat voor het geld kiezen een slechte keuze is. Het wordt pas een slechte keuze voor Ajax, als het mensen zijn die eigenlijk helemaal niks met de club hebben...

1 juni 2009 om 23:23

@ davidss -
jij vind adriaanse een geldwolf omdat hij voor een grotere club kiest met meer toekomst perspectieven, en waar hij idd meer kan verdienen.
Danny Blind was Td bij sparta, maar ging toch naar Ajax om dezelfde redenen. Ajax is groter, hij verdient daar meer, en bij kan hij meer. Is hij dan volgens jouw redenering dan geen "geldwolf"?

1 juni 2009 om 22:27

Geldwolf?
Hij gaat niet naar het midden-oosten, hij gaat naar een topclub in Turkije die veel meer mogelijkheden heeft dan Az en Ajax. Galataseray heeft over de hele wereld veel meer supporters dan Az en Ajax samen.
Elke trainer ( die niet van Nderlandse afkomst is) zou eerder voor Galateseray kiezen dan voor Ajax of Az. Het enige wat Az en Ajax Adriaanse extra kan bieden is dat hij als Nederlander daar misschien een speciaal gevoel bij heeft en hij de clubs bovendien al eerder had getraint.
Maar qua grootte, qua sportieve en financiele mogelijkheden kunnen beide clubs helaas niet aan galataseray tippen.

Als Adriaanse een "geldwolf " hoeveel geldwolven lopen er dan niet bij Ajax rond? ( blind ( sparta => Ajax) , saurez , sulejmani, silva en ga zo maar door...)

1 juni 2009 om 22:24

Het staat tussen aanhalingstekens, dus het nog niet door alle partijen bevestigd

1 juni 2009 om 22:31

Dat begrijp ik maar -adriaanse tekent bij Galatasaray- is heel iets anders dan -galatasaray onderhandeld met Adriaanse-

Beetje misleidend die titel imo.

Co Adriaanse!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ik hoop echt dat dit waar is. Een coach die de klappen van de zweep kent, een hecht collectief kan maken, goed met spelers om kan gaan, goed met dode spelsituaties en is zó gedisciplineerd ingesteld dat het niet te ver gaat. Verder is hij ervaren en heeft hij een aardig in-en verkoop beleid.

Kom maar naar Istanbul Co!

Wens hem veel succes, hoop dat het hem lukt om een keer geen ruzie te maken met mensen binnen de club, dan kan hij mooie dingen doen want trainen kan hij wel. Galatasaray is een hele mooie club (mijn inziens de mooiste van Turkije samen met Kayserispor, maar dat is persoonlijk) waar je meedoet om de prijzen en waar ook aardig wat perspectief ligt wat betreft het halen van spelers.

gefeliciteerd gs fan's goeie trainer

mooie traier voor een mooie club.
ben benieuwd wens hem succes.
en tsja ook trainer verdienen nu eenmaal veel geld.
voor de mensen die het daar moelijk mee hebben,deal with it!
kan me goed voorstellen dat spelers/trainers best is in turkije willen spelen is toch veel heksenketels lekker veel passie en mooi weer vaak.
kan me nog een reportage van van hooidonk herrinneren bij fenerbache zag er niet verkeerd uit

Hmm? Co Adriaanse. Nou ik vindt hem zelf niks voor Gs!
Ik weet ik weet hoe jullie dan reageren (ben zelf Gs fan) maar is niks voor Galatasaray. Dan ga ik liever voor de coach Paul le Guen of A Periin ofz. maarja ik hoop van niet dat deze coach getrokken wordt.

1 juni 2009 om 22:25

Dit meen jij toch niet?

Co Adriaanse heeft met Az, dat een stadion had van 2000, bijna in de finale van de Uefa Cup geloodst!

Wij hebben dit nieteens berieket met een budget van 80 m!!!

Co is een topcoach. Als je hem niet haalt en Le Guen in de plaats doen vraag je om problemen.

prachtig,prachtig,prachtig..
Een coach die goed om kan gaan met (jonge)spelers,die niet zo heel erg stoer doet als B.korkmaz(ex-trainer gs).
Ik denk dat Co veel gaat bereiken met Galatasaray,en alles in orde gaat zetten. Wens hem succes..

Tja, geld doet nog steeds wonderen. Als je nog geen miljoenen hebt zeg ik oke. Maar dat zal bij Co wel goed zitten. Geld is dus de enige reden want het lijkt me geen type die voor zijn lol in de turkse hitte gaat werken. Zijn goed recht, maar dit komt natuurlijk niet plotseling uit de lucht vallen. Dat niets willen doen gedurende eenjaar was dus een leugentje richting Ajax. Zo is de voetballerij. Mensen hebben nooit genoeg. Qua geld helaas.

1 juni 2009 om 22:27

Het gaat ook niet alleen om geld maar om verschillende factoren :

Als je goed presteerd bij Galatasaray dan word je gelijk als een held behandeld. Het voetbal leeft veel meer in Turkije dan in Nederland. En zeg nou eerlijk, Co is al aardig op leeftijd en Ajax is een te grote uitdaging. 12 coaches in 13 jaar. Jol is denk ik de goeie persoon voor Ajax, omdat hij nog energiek is en Ajax helemaal gaat ombouwen. Zo iemand is Co niet.

ik lees dit echt voor het eerst op voetbalzone. Ik heb niet eens gehoord dat er interesses waren, laat staan een akkoord? Ik heb pas nog gelezen dat ze Korkmaz misschien gaan behouden. Een goede keus lijkt me, want je moet zo een trainer de tijd geven en het succes komt dan wel.

Ik zou ook liever naar Galatasaray dan naar Az of Ajax gaan. Ik denk zowel een economische als een sportieve vooruitgang voor Adriaanse.

1 juni 2009 om 23:01

wat helemaal mooi is; co adriaanse kan buiten piano spelen op terrasje en genieten van de zon dat is ook een vooruitgang maar ja hopen dat het bestuur van gs niet weer een domme zet gaat doen en hem gewoon de kans geeft en niet als het eventjes minder gaat gelijk ontslaan want dat gebeurt laatste tijd veel

als dit echt waar is: Y E S!
super als co naar Gs zou komen. ik geloof er ook dat hij weer wat kan bereiken met Gs.

In nederland wordt maar weinig verdient, terwijl je in 't buitenland binnenloopt.
Spelers in het buitenland verdienen ook veel meer dan hier in Nederland en als je goed bent snap ik de keuze van Co zeker.

sorry hoor gs gaat echt geen 5 miljoen per jaar krijgen misschien als premie als hij landstitel enz binnenhaalt maar geen 5 miljoen

belachelijk! Hij wou toch piano spelen en van het leven genieten? Maarja ajax hoeft niet te klagen want martin jol lijkt me heel goed! Het is ook wel logisch dat hij niet naar ajax gaat. Want hij werd daar ook weggestuurd.

1 juni 2009 om 22:41

Als jou me kiezen tussen Rode Ster Belgrado ( ajax / Az ) of Celtic ( Gala) welke club zou jij kiezen?
Ik denk dat iedereen hier voor Celtic zou gaan kiezen.
Hoezo is het dan zo moeilijk voor bepaalde mensen te begrijpen dat Gala een aantrekkelijker club is dan Ajax?

1 juni 2009 om 23:15

Maar waar maak je dan uit op dat Co heeft moeten kiezen tussen Ajax en Gala? Volgens mij wist niemand 2 weken geleden al dat Gale meneer Adriaanse er graag bij wilde hebben. Dat geeft Co ook nergens aan of zo. Dus niemand hoeft iets van een zogenaamde keuze te begrijpen.

Het is onzin dat jullie Co zien als een geldwolf. Het is toch mooi meegenomen dat je én een topclub kan trainen én een aardig zakcentje kan verdienen? Bovendien lijkt het me lekkerder om in de Turkse zon te werken dat in het koude kikkerlandje.

Galatasaray gaat echt geen 5milj geven aan een trainer dus ik twijfel echt aan het bedrag !

Ik ben een Fener fan, maar ik kan jullie nu al zeggen dat Gala nu meer kans maakt op de kampioenschap dan welke team dan ook in Tr.
Top trainer echt goed van Gala.
Had gehoopt dat die naar Fener ging, jammer.
Nu Rijkaard nog naar Fener

5 miljoen per jaar. Waarschijnlijk is dit bruto loon, hij zal tegen de 3 miljoen verdienen. Wel goed dat hij naar Gala komt, dan kan hij direct Janko meenemen en hebben we Baros-janko vanvoor met daarachter Lincoln. Deze combinatie lijkt me op die van 10 jaar geleden: Arif-hakan en daarachter Hagi.

Co kan veel bereiken bij Gs want middelen zijn er en men hapt in Turkije naar succes en eenmaal je dat kan bereiken, dan ben je een held. Alleen hoop ik dat de spelergroep bij elkaar blijft tot de nieuwe coach is aangesteld. Dan kan de coach zelf bepalen wie wel en wie niet moet vertrekken.

1 juni 2009 om 22:47

dat mensen nog steeds lincoln zeggen snap ik niet arda heeft volgend jaar nummer 10 dat betekent zoiezo dat lincoln vertrekt

1 juni 2009 om 22:53

We weten het nog niet eens zeker. De nieuwe trainer heeft iets te zeggen, niet het bestuur. We hebben gezien dat Lincoln geweldig kan spelen als een trainer hem het vertrouwen geeft. Als Lincoln op dreef is, dan is hij beter dan Arda, maar je moet wel zorgen dat Lincoln in vorm geraakt en dat is de taak van een trainer. Hetzelfde gold voor Drogba. Toen Scolari er was, was Drogba geen Drogba meer en toen Guus er trainer was, dan werd Drogba terug de oude.
Dus schrijf Lincoln nu al niet af, want je weet nooit wat de nieuwe trainer gaat realiseren

1 juni 2009 om 22:59

Felix Magath wil Lincoln graag bij Schalke terug zien wie weet gaat ie daarheen.

Beetje opmerkelijk.
Eerst tegen Ajax en Az zeggen dat je er een jaartje tussenuit wil, en vervolgens ja zeggen tegen een club als er een belachelijk salaris geboden wordt.
Had dan gewoon tegen Ajax of Az gezegd dat je meer wilde verdienen.

Ik moet ook nog maar zien of hij het salaris krijgt, je weet maar nooit met die clubs daar.

Maar ik elk geval succes Co.
(het is dat Martin naar Ajax is gegaan, anders had ik het echt een hondenstreek gevonden)

Co Adriaanse kon niet echt aarden in Portugal en de Turkse competitie heeft wel veel weg van de Portugese. Ik weet dat hij zeer gedisciplineerd is, maar dat kan ook averechts werken met die gevoelige Turkse jongens die vaak een schouderklopje nodig hebben. Ik heb zo mijn twijfels, maar als je toch 5mil gaat neertellen voor een coach, dan zou ik toch kiezen voor iemand die een wat kleurrijker palmares heeft. Nogmaals, hij heeft nog niet kunnen bewijzen dat hij een grote club kan leiden ( Porto, Ajax ).

Maar het is natuurlijk altijd afwachten, ik doe nu net alsof ik hem persoonlijk ken en zijn werkwijze dagelijk heb meegemaakt, het is en blijft een gok met zulke beslissingen.

Dit geeft me toch een dubbel gevoel. Co Adriaanse is een goede trainer. Hij heeft een duidelijke visie, durft aanvallend voetbal te spelen wat perfect past bij de huisstijl van Galatasaray. Galatasaray speelt vaak het spel op de helft van de tegenstander en zet vaak druk naar voren toe. Daarnaast beschikt Cim Bom ook over flankspelers die het verschil kunnen maken. In die zin is het een hele goede match.

Het dubbele gevoel heeft te maken met onder andere het salaris die Co gaat verdienen, want voor dat geld kan je een goede voetballer aantrekken. Daarnaast wordt er weer gekozen voor een nieuw begin en een twee jarig contract getuigt niet van een lange termijn visie. Daarom is het aantrekken van Adriaanse een keuze van het bestuur om de dag te redden na een teleurstellend seizoen.

Het is te hopen dat Adriaanse het twee jaar mag uitzingen, maar in een land als Turkije is dat eerder de uitzondering dan de regel. Co is iemand met een mening die de confrontatie niet schuwt. Alleen de turkse cultuur is minder direct en dat kan conflicten met zich meebrengen. Het allerlaatste wat je kan gebruiken is gerommel binnen de club. Tact en Co Adriaanse gaan niet samen, dat heeft zijn verleden bij Ajax, Porto en nu Red Bull Salzburg wel duidelijk gemaakt.

Ik hoop dat we niet Co Conflict binnenhalen, maar een winnaar. Hij heeft ook wel wat weg van Fatih Terim, ook al een driftkikker. Beide hebben wel de passie om te willen presteren, al schat ik Adriaanse tactisch hoger in. Dit trainersprofiel heeft in het verleden Galatasaray grootste sucessen gebracht. Een beetje wishful thinking doet hoop leven!

Dit had ik niet verwacht, heb hem nooit als kandidaat gezien bij Gs.
En zeker voor 5 mil, want Gs zit al in de schulden, mrja we zullen zien wat het gaat opleveren. En het rare ervan is het staat nergens op de Turkse site's:s

@mudi: Lincoln gaat waarschijnlijk weg, hij is nu in Brazilie, paar dagen geleden vertrokken met letterlijk 20 koffers.

1 juni 2009 om 22:58

dan moet galatasaray maar de nr.10 van eigen jeugdopleiding halen want ik zie eigelijk niemand anders daar spelen. hij is een goede linkspoot goede techniek hij heeft inzicht en als hij beetje gaat meetrainen met 1e elftal kan hij uitgroeien tot een vaste waarde zoals arda dat ook heeft gedaan. je moet en zal de jeugd een kans geven want dat is toch de toekomst waar je omheen moet bouwen. als lincoln vertrekt jammer dan maar weet wel dat gs dan minder hoeft te betalen aan salarissen

1 juni 2009 om 23:27

lopen er genoeg rond in de jeugd en verhuurde spelers die de rol van een moderne spel verdeler of spel maker op zich kunnen nemen inplaats van het ouderwetse ik speel pas wanneer ik zin heb en als ik de bal krijg mentaliteit (ja ik overdrijf een beetje)

Hij komt niet zomaar ze zullen eerst over de voorwaarden praten want gs is van plan terug te keren in de top zoals 2001 we moeten hogen ogen gaan gooien in europa komende jaren en zeker prijzen gaan pakken en dat gaan we mooi met adriaanse doen daar ben ik heilig van overtuigd nu nog een paar goeie transfers en dan de eerste europa league winnen!! ik kan niet wachten op het nieuwe seizoen
Ultraslan

"algemeen directeur Adnan Sezgin bevestigde dat de club bezig is met de Amsterdammer en in hem de kandidaat ziet om Galatasaray naar nieuwe successen te leiden."

"de scheidend trainer van Red Bull Salzburg heeft een akkoord bereikt met Galatasaray over een meerjarig contract. Dat heeft algemeen directeur Adnan Sezgin bevestigd aan Voetbal International."

Het eerste stukje is van Voetbal International en het tweede stukje van voetbalzone. Adnan Sezgin zegt dat ze met hem aan het onderhandelen zijn, er staat nergens dat ze al een akkoord hebben bereikt. Dus er is nog helemaal niks zeker.

1 juni 2009 om 23:06

Bunyooo ik heb het net ook effe vergeleken en zag er een duidelijk verschil in de verwoording. Daarom zei ik hieronder ook en nu maar hopen dat het word bevestigd, want er staat niks vast.

zo nog ff goed ze zaken vullen vlak voodat hij met pensioen gaat

dit is een prachtige zet van galatasaray. ik kan het gewoon niet geloven, ik hoorde het voor het eerst bij voetbal international uit johan derksen zn mond (ik ben het vaak met hem eens ) hij moet weer een basis leggen die lang meekan en waar je beetje nog omheen kan bouwen. eindelijk gaat galatasaray weer aanvallend voetbal spelen want co adriaanse is iemand die van vloeiend combinatie voetbal houd en durft vooruit te denken. het systeem word hopelijk dit zodat lincoln eindelijk een lekker vrije rol krijgt. arda turan zet ik wat meer aanvallend die is de vleugel mehmet topal is de bindingsmiddenvelder ayhan verdedigende middenvelder en lincoln aanvallende middenvelder. zo heb je een compleet middenveld. als je kewell en baros samen voorin zet net als toen ze samen bij liverpool speelden dan heb je een gouden elftal. baris ozbek ik zie hem het liefst op het middenveld net als bij duitse nationale elftal hoe hij daar speelt maar hij kan ook uitstekend uit de voeten als rechtsback

leo franco
baris ozbek
emre
servet
hakan
mehmet
ayhan
arda
lincoln
baros
kewell
1 juni 2009 om 23:30

een vrije rol in een 4-3-3 opstelling? waar heb jij je voetbal scholing gehad?

dat bestaat gewoon niet, en lincoln zal als een van de eerste huilend van het veld lopen.

2 juni 2009 om 10:37

lol ik heb teveel pes2009 gespeeld als je snapt wat ik bedoel. maar in principe moet gs volgend jaar dan met een 4-3-3 systeem komen want dat is wat co altijd wilt spelen. geen slappe hap maar lekker aanvallend

ja hij was door az benaderd om ze te trainen
Galatasaray is inderdaad een hoger niveau dan Az

1 juni 2009 om 23:14

az gaat wel champions league spelen dit seizoen, galatasaray moet zich nog plaatsen voor de europa league. gs is laatste tijd teveel afwezig in europa en daar moet iets aan gedaan worden met co kan dat goed en gs moet weer lekker meestrijden om kampioenschappen. zo een dramatisch seizoen heb ik niet eerder beleefd maar met co moet de draad weer opgepakt worden en ik heb er alle vertrouwen in. ik verwachtte eerlijk gezegd ook niet dat hij zou komen, ik dacht dat co lekker piano ging spelen maar ja

2 juni 2009 om 17:11

@seliminho:

Nou, az is alleen in 15 jaar de verrassing van het seizoen,
Terwijl Gs dit seizoen dramatisch was
En gs was dit jaar in de kwartfinales van de Uefa cup,
dus ik denk dat Gs juist wel aanwezig wass...

Mooi hoor goeie zet mischien dat Janko meekomt...zou wel mooi zijn

Prima nieuws, nu zijn we een stuk vlakbijer voor het aantrekken van 'van gol'

Raar bericht,

Het is nog niet eens bevestigd op webaslan, daarom vind ik het een beetje raar. Maar als het waar is dan is het echt wel een goede keuze van Co'tje. Ik denk persoonlijk niet dat hij 5 mil. per jaar gaat verdienen. Ik denk eerder tussen de 2.5 en 3.0 miljoen. Als hij Janko meteen met zich meeneemt is het wel een mooie aankoop naast de beweeglijke Baros. En nu wachten dat het word bevestigd.

1 juni 2009 om 23:11

webaslan is een fansite waarbij alle berichten over gs worden verzameld van alle turkse kranten (dus niet echt betrouwbaar). er staat niks concreets in, bij voetbalzone krijg je al meer een indruk die vermelden meestal feiten mooi voor galatasaray en co ik hoop dat er weer aanvallend voetbal word gespeeld lekker gaan met die banaan dit word de opstelling

leo franco
baris
emre
servet
hakan
mehmet
ayhan
arda
lincoln
baros
kewell
1 juni 2009 om 23:29

"algemeen directeur Adnan Sezgin bevestigde dat de club bezig is met de Amsterdammer en in hem de kandidaat ziet om Galatasaray naar nieuwe successen te leiden."

"de scheidend trainer van Red Bull Salzburg heeft een akkoord bereikt met Galatasaray over een meerjarig contract. Dat heeft algemeen directeur Adnan Sezgin bevestigd aan Voetbal International."

Ja toch heeeeel geloofwaardig,

Ik zelf vind Webaslan geloofwaardiger dan Voetbalzone, met alle respect maar wat Voetbalzone schrijft in vergelijking met Vi is echt bullshit. En dat hij 5 miljoen gaat opstrijken is lariekoek, zou echt niet weten waar ze dat vandaan halen.

1 juni 2009 om 23:49

Webaslan betrouwbaar ? Ze schrijven niets zelf hoor, gewoon wat er in de media over Galatasaray wordt geschreven zetten ze op die site met de bron erbij.

2 juni 2009 om 00:11

Ik weet wel dat ze niets zelf schrijven, maar als het om een trainer gaat denk ik niet dat ze van fanatik een bullshit verhaal gaan neerzetten. Ten minste hier staat dat hij 5 miljoen enzo gaat verdienen, terwijl het niet eens bevestigd op welk Turkse site dan ook. Ik denk niet dat Adnan Polat eerste effe Vi zal opbellen, in plaats van het bekend te maken in de Turkse media of op de officiele site.

Co Adriaanse gaat niet naar Galatasaray Sk. Gsk vice preses Y.sardan had vandaag tijdens een persconferentie al aangegeven dat Gsk door wil met de huidige coach en oud voetballer Bulet Korkmaz.

1 juni 2009 om 23:52

Helemaal niet. Dat is politiek lariekoek. Hij zei trouwens dat ze door Zouden Kunnen gaan, niet dat ze door Zouden gaan.

De enige reden waarom hij voor Galatasaray zou kiezen is natuurlijk geld, anders had hij al lang getekend in Alkmaar. Hij gaat er rustig zijn laatste jaren als trainer uitzitten en is dan financieel onafhankelijk, ik geef hem geen ongelijk. Maar denk nou niet dat Co het een fantastische club vind waar hij altijd van gedroomd heeft, ook al gaat hij dat straks op de persconferentie verkondigen. Die woorden moeten we vooral met een korreltje zout nemen, want we weten wat Co gedreven heeft de laatste jaren en dat was zijn portemonnee en niet de ambitite om een toptrainer te worden bij een grote Europese topclub, iets wat ik wel verwacht had na zijn periode bij Porto.

1 juni 2009 om 23:15

Weer een Shaktar waardig reactie,

ten eerste het is nog niet bevestigd.

ten tweede als je het stuk van Vi vergelijkt met die Voetbalzone zie je duidelijk een verschil in de verwoording. Ze zijn nog aan het onderhandelen, zoals hier word beweert dat hij per jaar 5 miljoen gaat opstrijken is nog een fabeltje van Voetbalzone.

ten derde is Galatasaray aantrekkelijker dan Ajax of Az(met alle respect). Hij heeft meer mogelijkheden qua transfers en zal hoogstwaarschijnlijk een dubbeltje meer verdienen.

het valt me wel op dat je vaak in het nadeel van een Turkse club en de Turkse nationale elftal praat, het is niet de eerste keer. Waarom zou Co alleen maar voor het geld gaan, hij speelt dan wel ten minste om de kampioenschap en hij maakt ook een redelijke kans om ver te komen in de Europa league(geld zal natuurlijk een grote rol spelen in zijn keuze). Als hij voor Gs kiest, dan kiest hij voor een prachtige club met miljoenen fans overal ter wereld(20+ miljoen alleen al in Turkije).
je doet net alsof Gs een klein woestijn clubje is dat draaiende word gehouden door oliegeld. Ja toch alleen maar voor het geld. Zoals ik al eerder zei, nu maar hopen dat het word bevestigd.

1 juni 2009 om 23:29

Jij hebt duidelijk issues. Ik heb niet meer dan mijn mening gegeven, waarin ik geen enkele negatieviteit omtrent het Turkse voetbal heb bewoord. Ik ben alleen heel kritisch op de trainer Co Adriaanse. Dat jij alles zo slecht kan nuanceren en interpreteren is een gebrek aan inzicht en het is jammer dat je altijd alles persoonlijk opneemt. Ik hoop voor jou dat hij het geweldig gaat doen en kampioen wordt, want ik misgun die club geen enkel succes.

1 juni 2009 om 23:43

Haha wat een grapjas,

Je kent mij niet en zegt dat ik duidelijk issues heb. Dit is niet de eerste keer dat ik zo'n reactie van jou lees. Ik neem niets persoonlijk op, maar omdat ik meerdere keren zulk soort reacties van jou heb gelezen reageerde ik een beetje naief. Ik zeg ook niet dat je negatief reageerde tegenover Gs, maar dat je zegt dat de enige reden geld is als hij voor Gs kiest. Je beweert iets en daarna zeg je ja ik gaf alleen maar m'n mening erover. Ja toch zal wel aan m'n slechte interpretatie liggen.

Het is open en duidelijk dat er niets vast staat als je de bericht van Vi hebt gelezen. Dat Co 5 miljoen gaat verdienen heeft 1 van moderators uit z'n duim gezogen, zoals jij beweert dat hij alleen voor het geld zou gaan betwijfel ik.

Ik erger me gewoon aan jou reacties, er hangt altijd een sfeer van pessimisme omtrent je reacties. Maarja zal weer aan mij liggen toch, Shikhtir(echte G's snappen die Shizzle)

1 juni 2009 om 23:53

Co heeft de laatse jaren gewerkt in Qatar, bij Red Bull Salzburg en nu naar alle waarschijnlijheid Galatasaray en dan zie jij niet in dat hij eerder voor het geld kiest dan voor ambitie (europese topclub, topcompetitie, C L). Dan durf ik rustig te stellen dat hij puur en alleen uit is op het geld en dat hij kampioen kan worden van Turkije is mooi, maar hij had veel meer uit zijn trainerscarriere kunnen halen en dat is jammer. Ik hoop dat het je zo duidelijk is, zo niet: blijf je dan vooral ergeren aan mijn reacties.

1 juni 2009 om 23:56

@ Gs_ua

Het beste is om Shakhtar te negeren. Hij probeert met mooie woorden elke keer maar weer het Turkse voetbal zwart te maken om vervolgens te zeggen dat hij ' alleen maar zijn mening gaf ' . Co Adriaanse, een goed gerespecteerde coach , naar Galatasaray, dat is iets waar sommige moeite mee hebben. Laat ze toch lekker , Het gaat mij om Galatasaray en niet de mensen die deze club bekritiseren.

1 juni 2009 om 23:58

Ja toch, ik zal me vooral blijven ergeren aan je reacties Shikhtir. Zo zie je maar Shikhtir dat er meer mensen zijn met issues haha. Zeg dan Gangstarr kan slecht nuanceren en interpreteren. En dat hij een gebrek aan inzicht heeft.

@ Gangstarr

ik heb ook gezegd wat ik zeggen wou en thats it. Ik besteed er ook geen extra aandacht aan.

2 juni 2009 om 00:23

@ Shaktar

Misschien heb je (te) hoge verwachtingen van de naam Co Adriaanse. In Nederland heeft hij op Eredivisie niveau geen prijzen gepakt. Hij heeft met Az de 1/2 finale vd Uefa Cup gehaald en op basis daarvan een transfer naar Porto verdient. Bijna overal waar hij heeft gewerkt is hij met een conflict vertrokken.

Hij heeft simpelweg niet de exposure als de namen van Ancelotti, Capello en Rijkaard om maar een paar voorbeelden te noemen. Dit betekent dat de absolute top niet op zijn deur zal kloppen. De Europese subtop behoort tot de mogelijkheden en dan is de keuze voor een club als Galatasaray die elk jaar strijd om het kampioenschap en in Europa toch enig aanzien heeft geen verkeerde keus. Hoezo geen ambitie?

Dat hij niet happig is om terug te keren naar onder andere Ajax is niet zo verwonderlijk als je kan bedenken dat hij eigenlijk weggejaagd is terwijl hij nog nummer 1 stond.

2 juni 2009 om 02:35

Co heeft gewoon voor Gs gekozen omdat Gs een betere club is dan Az en Ajax. Daarnaast gaat hij ook meer verdienen. En Istanbul is een prachtig stad, dus keuze is makkelijk.

Ik snap het niet... dit had ik zeker niet verwacht...
Ajax die spelers elk jaar spelers verkoopt voor minimaal 25 miljoen euro.. wil niet eens meer dan 1,5 miljoen betalen aan Co Adriaanse...terwijl Gala 5 miljoen betaalt!
Ajax moet minder gierig doen en meer investeren!! Echt ongelooflijk!

1 juni 2009 om 23:09

Ajax investeert meestal het gehele bedrag aan transfers in de nieuwe selectie, dus gierigheid is een misplaatste woordkeuze. Daarbij komt dat het Nederlandse belastingklimaat voor trainers niet aantrekkelijk is.

2 juni 2009 om 17:19

Je hebt zeer gelijk Blackeagle:
Met alle respect van het heelal,
De nederlandse clubs (met name de top 5),
verkopen ieder de prachtspelers, de 'grote' spelers als de 5 van madrid, bommel, engelaar etc. etc.
En vervolgens kopen ze tweedehandse spelers die een minderwaarde geven aan de ploeg,
kortom, hartstikke dom!!:
Ont:
Ik denk dat hij bewust voor Gs gekozen heeft, wegens het geld, de club en supporters en de weerr

Volgens mij zijn er hier niet veel mensen die weten hoe groot deze club is. Wat een wereldstad dit is. Deze club is groter dan de ajax en az bij elkaar. Dat kan meningen doen herzien worden. Starheid is hier wel erg in de reacties terug te lezen. Wees trots! Dat vind ik.

Als het waar is ben ik heel blij met deze nieuws, Co zal met Galatasaray veel bereiken. Nu nog een echte nr 10, een spits en een verdediger.

ik hoop zo dat dit nieuws waar is
het zou geweldig zijn als hij komt ,hij moet zeker Janko meenemen naast baros super duo

ik zou voor volgend seizoen zo gaan beginnen ..
lincoln verkopen en met dat geld een goeie sterke verdediger halen
en spelers als Sabri , Kewell Op de bank houden en 2e helft erin brengen

Leo Franco
Ugur Ucar
......
Servet
Hakan Balta
Baris O
Mehmet T
Ayhan A
Arda Turan
Janko
Baros
1 juni 2009 om 23:18

sabri gaat waarschijnlijk na dit seizoen ook weg dus die zal niet op de bank plaatsnemen. kewell op de bank?? als je kewell naast baros zet heb je een koningskoppel voorin die elkaar perfect aanvullen. verder ben ik wel met je eens maar er moeten geen nieuwe spelers gekocht worden de selectie is wel sterk genoeg enige wat het probleem was de trainer en die is nu hopelijk opgelost met co

1 juni 2009 om 23:28

verdedeging middenveld en aanval mag sterker, met nonda en umit kom je niet ve voorinr, topal gaat voor 99%naar spanje

in de turkse media is het nog stil dus

maar zou wel leuk zjin voor Co en Gs

misschien voor het geld, of misschien wil hij een punt bewijzen dat hij net als Hiddink overal succesvol kan zijn: Willem I I, Ajax, A Z, Porto, Metalurg, Salzburg en nu Gala. Maar dit is wel het grootste wespennest waar hij in stapt, mocht hij het doen. Succesvol of niet, hij botst snel met iedere clubleiding. Ik zou hem het liefst als bondscoach aan het werk willen zien, want dat hij een goede clubtrainer is weet ik inmiddels wel.

1 juni 2009 om 23:36

Het zal neem ik aan toch om het geld gaan. Hij hoeft gezien zijn carriere niks meer te bewijzen en dat weet hij.
Mooie aanvulling op zijn pensioen moet je maar denken.

Co ik wens je alle sterkte bij je nieuwe club. Waarom bij ajax of az aan de slag gaan als bij galatasaray de bergen met geld voor het oprapen liggen!!!!! Hij heeft groot gelijk zo'n aanbod laat je niet schieten en dat pianospelen kan altijd nog over twee jaar. Sterkte jonge

ja indd er staat niks in de turkse media opvallend zeg

2 juni 2009 om 12:13

Op wikipedia staat dat het op 2 Juni wereldkundig wordt gemaakt.
Co gaat een contract voor 2 jaar tekenen, volgens wikipedia.

2 juni 2009 om 16:30

Er kwam een keer in de Turkse kranten(oa Fotomac) dat Mario Gomez had getekent bij Galatasaray. Dit stond ook op Wikipedia. Dus ja, wikipedia is niet echt een betrouwbare bron. Ik hoop echter wel dat hij komt.

Galatasaray lijdt aan geldcrisis , hoe willen zij ingodsnaam 5 miljoen betalen ?
Ok dat Co daar een handtekening gaat krabbelen kan ik begrijpen maar dat hij 5 miljoen gaat verdienen ???
Wie o wie gaat mij helpen aan een antwoord , want ik zie Gs echt geen 5 miljoen uitgeven.

Ach ja, als ik van Genee hoor dat Az hem veel minder loon als V Gaal willen aanbieden dan heb je het ook aan je eigen te danken Meneer Scheringa, ik hoop dat hij daar wat bereikt, voor 5 miljoen zou ik het ook verkiezen boven Ajax en Az, niet zo schijnheilig mensen

het is nog niet bevestigd op de site maar het is waar vandaag op tv hier is de bron


ga naar uitzending gemist bij voetbal internationel bij rtl johan derksen heeft het bevestigd ze hebben contact gehad

co adriaanse had niet voor ajax gekozen om belasting regeling in nederland en de salaris innederland hem niet aanziet hij kreeg 1,5. miljoen. en galatasaray 5 miljoen. hij heeft gelijk

ten eerste ik word ziek van als er nieuws komt te staan wat helemaal niet waar is..zoals paar dage gelede zou rvn ook bij gala spele.

ten 2e: ik word er helemaal gek van om het volgende:

gewoon een voorbeeld.. huntelaar die bij real speelt.. als je morgen opeens leest op vz dat hij tekent bij ajax(noem maar wat op).. dan is het gelijk lekker jonge welkom terug in nl of come onn goeie transfer,

maaaaar.....

wanneer je morgen leest dat hij heeft getekent bij een Turkse club.. is het gelijk sjonge jonge waarom daar man , geldwolf, graaien,zakken vulllen, denken aan toekomst, hij word oud, zonnetje. en al die andere onzin wat je kan bedenken. kap er een keertje mee man.



on: ik geloof er niks van, mocht het kloppen zou het een aanwinst zijn voor gala en een goeie ook.. ik heb ook gelezen dat adnan sezgin heeft gezegt dat bulent korkmaz ook kan blijfen.
bulent korkmaz heeft ook gezegt dat hij zijn ontslag heeft ingediend (in een brief)

we zullen afwachten..

ik begrijp die mensen niet die hier een reactie plaatsen van dat co geld wolf is.
als je bij een ander baas meer kan verdienen dan ga je toch van baan veranderen
hou lekker je reactie voor je en huil niet dat hij niet voor ajax heeft gekozen maar voor galatasaray.
en buiten dat zijn salaris gaat toch niet uit jullie zakken.
veel geluk co

Als dit waar is, dan heeft Galatasaray zeer goede zaken gedaan.

Co kan van Galatasaray weer een grote club maken zoals in 2000 en 2001.

Als dit nieuws waar is dan feliciteer ik iedereen wie dit voor elkaar heeft kunnen krijgen, Gs is een ploeg dat 4 verschillende trainers heeft gehad binnen 2 seizoenen en dat is niet normaal. In Turkije zijn de verwachtingen heel erg hoog en resultaat willen ze daarom ook zo snel mogelijk zien. Hij zou precies passen bij het stijl van Gs, omdat hij niet bang is om aanvallend te gaan spelen en Gs ook een aanvallend ingesteld ploeg is.

Onlangs had Bulent Kormaz al zijn ontslag ingediend bij het bestuur daarom had ik wel verwacht dat er een nieuwe coach gepresenteerd zou gaan worden, maar dat het Co Adriaanse zou worden had ik nooit kunnen bedenken bovendien geloof ik dit pas als het officieel is bevestigd door Gs.

Mocht het zo zijn is het wel een logische keuze, omdat je of 1,5 Miljoen in Nederland kan verdienen of 5 Miljoen in Turkije met prachtig weer en een sfeer op de tribune dat je nooit zal gaan vergeten.

Op de website van Galatasaray staat niets hierover en ik denk niet dat Galatasaray een visieloze trainer als Co Adriaanse zal aanstellen.
Voor Co is dit een droomtransfer zal hij toch 1x in zijn leven in een mooie land en mooie competitie zijn en om prijzen zal meedoen.
Galatasaray is 4 niveaus te hoog gegrepen voor Co Adriaanse moge dat duidelijk zijn.
5 miljoen ga toch weg man, Capello kreeg vorig jaar geen 5 miljoen van Galatasaray en daarom ging die deal niet door, staat op de Gs website, bij de berichten archief, dus dan geven ze een type Co dat geld dus helemaal niet.

2 juni 2009 om 00:11

"voor Co is dit een droomtransfer zal hij toch 1x in zijn leven in een mooie land en mooie competitie zijn en om prijzen zal meedoen"

Co heeft in Nederland en Portugal gewerkt. Bij Porto, Az ,en Ajax deed hij om de prijzen mee ( landskampioen , beker en Uefa Cup) .
Beide competitie zijn ook nog eens hoger aangeschreven dan de turkse ( kijk maar eens op de Uefa ranglijst) .

"galatasaray is 4 niveaus te hoog gegrepen voor Co Adriaanse moge dat duidelijk zijn."

Ajax mag dan wel flink gezakt zijn , maar Porto is nog altijd een niveau hoger dan Galatesray. Hoe kan hij dan dus wel geschikt zijn voor een club die hoger staat aangeschreven dan Gala, maar Galatasaray weer 4 niveaus te hoog gegrepen is voor hem?
Leg dat eens uit.

Ik geloof het nog niet , want het staat niet op webaslan dat hij komt.

@hard ga toch weg 1x in zijn leven. Niks tegen turkije/gs ofzo. Portugal is betere competitie. Fc Porto veel beter en veel grotere club dan gs ooit zal worden. Co heeft weliswaar moeilijke karakter maar hij kan structrueel een team opzetten in korte termijn om prijzen te winnen. Dat wil je toch bij een topclub.

ok het kan mischien niet waar zijn maar zoveel stelt de turkse competitie ook niet voor.

2 juni 2009 om 00:35

De turkse competitie is sowieso een niveautje hoger dan de Nl'se , dan de portugeze niet op europees niveau dan , hierbij kan ik je ook vertellen dat de niveau van het turks voetbal stijgende is .. steeds meer clubs krijgen nieuwe stadions en daarbij ook hogere ambities ..dus ook de competitie word hierdoor beter.
Over 10 jaar zullen er veel grotere spelers spelen in turkije ..als jij kijkt naar de Nlse competitie dan zie je hoe snel jonge jongens vertrekken ..naar grote clubs ..wie wil nou voetballen in Nl gabri , sno , een sulejmani voor 16 milj wat verder nix met het wanbeleid heeft te maken bij ajax ..magoed betere spelers willen gewoon niet komen , Az dat aardig wat talenten heeft zie ik volgend jaar ook niet kampioen worden in deze mickeymouse competitie ..een gedegradeerde kocaeli of een antalya kan makkelijk meedraaien in de top van Nl met hun huidige selecties ..

Fantastische trainer voor gala ben erg blij als gala supporter , maar discipline is nummer 1 bij co adriaanse , alleen de bestuur van gala vind het altijd zo leuk om mee te beslissen over het team denkt niet dat co dat toe laat verder prima coach voor gala.

Wat een gezeik over die 5 mil die hij gaat verdienen. Volgens mij zit hij in het betaald voetbal!! Het is een prof dus niet zeiken over dat geld!!!!

wat een L*l.
wat kan die man swetsen zeg.
eerst ajax en az afzeggen omdat hij zogenaamd van het leven wil genieten en rust wil en dan wel naar turkije gaan ( waarschijnlijk niet vanwege de sportieve uitdaging )
nou ja ik ben er niet rouwig om, ajax heeft met Jol een betere en betrouwbare trainer gestrikt. az met koeman echter niet.
deze man heeft naar mijn mening echt afgedaan, bah
daar kan ik echt niet teggen, eerst het een zeggen en dan het andere doen doen.

co ik hoop dat het je goed gaat in turkije, en hopelijk is het niet te stressvol werk voor je want dat kun je op jouw leeftijd niet meer aan toch ??
blijf maar lekker daar bij ajax hoef ik je de komende 150 jaar niet meer terug te zien.

Het is net ook bekend gemaakt op Ligtv. Dat de onderhandelingen afgelopen zijn, hij zal in deze week zijn handtekening zetten. Maarja eerst zien dan geloven.

2 juni 2009 om 00:30

Rtl-7: "g.saray Adriaanse ile anlaştı"

Niet dat ze daar zelf achter zijn gekomen, kijk maar op hun site, er staat nadrukkelijk aangegeven dat ze de nieuws van rtl 7 hebben.

Het kan misschien wel kloppen dat hij bij Galatasaray gaat tekenen, maar hij zal zeker geen €5 miljoen per jaar ontvangen.

@arda70
je hebt wel een leuke opstelling maar toch zou ik Kewell nooit wissel zetten
is een man samen met arda die de wedstrijd altijd beslissen
en hopelijk zou misschien wel elke Gs fan leuk vinden als Co Janko mee zou nemen...

Leo Franco
??
Emre A.
Servet
Hakan B.
Kewell
M.Topal
??
Arda
Baros
Janko

Sinds wanneer ga je allee naar Galatasaray voor het geld? Een Europese subtop club met een enorm fanatieke achterban en volgens mij zou elke Nederlandse coach (min Hiddink, van Gaal en Jol) daar graag aan de slag willen.

Het is 2.5 miljoen per jaar
contract van 2 jaar dus totaal 5 miljoen

Bron: Tribundergi.com

Kan een goeie combinatie worden Turkse voetbal en Co draaien op passie. Galatasaray is zeker een club in opkomst in de europese competities en misschien dat co ze verder kan brengen. Hoop wel dat Co genoeg tijd krijgt van Galatasaray om zich te bewijzen. Maar persoonlijk lijkt het me een mooie combinatie die best wel wat kunnen klaarspelen

waar ik zo rond uit over verbaasd ben is dat iedereen zo geschrokken / geïrriteerd / jaloers / bespottelijk / met ongeloof reageert op het salaris van de eventueel komende coach Co Adriaanse bij galatasaray.

Uitleg:
Galatasaray heeft een team dat zo'n 110 miljoen euro waard is en is daarmee 5e geworden in de competitie, dan ligt het toch voor een groot deel bij de coach / coaches. De beste transfair die gemaakt kan worden door Galatasaray is de juiste coach voor dit team aan te stellen.

Het is op het gebied van voetbal cultuur de ideale mix in mijn ogen, want als er 1 team op z'n Nederlands kan voetballen is dat Galatasaray uit de turkse competitie.

mocht het dus officieel gemaakt worden door de club dan ben ik een van de meest blije van da galatasaray fans, echter besef ik me ook heel goed hoe moeilijk het gaat worden voor Co Adriaanse omdat het nederlandse zeggen wat je denkt botst met het turkse zeggen wat je voelt.

de vraag is hoe de turkse spelers hier mee omgaan en nog belangrijker hoe het bestuur zich gaat handhaven, is het bestuur zakelijk en voeren ze het beleidsplan wat ongetwijfeld nu gezet gaat worden volledig uit dan zou er wel is waar een fantastische periode kunnen aanbreken voor mijn club.

maar, maar, maar, krijgt de media er de hand in, de supporters de witte zakdoeken verbaal gooien op het bestuur, dan ook Co adriaanse of zelfs een Mourinho zou weg gestuurd worden omdat er komend jaar weer verkiezingen zijn voor het voorzittersschap van de club.

uiteindelijk veranderd er niets en wachten we weer op een seizoen waarin zoals het elke top club beaamt er verwacht wordt dat alles maar dan ook alles gewonnen wordt.

ik, ik kan niet wachten!

wat een negatieve reacties zeg

Als je een elftal mag trainen waar 13 internationals rondlopen waarom is dat geen ambitieus club.. 5 mil kan niet kloppen want t budget van Gala voor transfers is zo'n 15 mil.. Ze weten vaak spelers met t vertellen van hun ambities over te halen..

Maar, de reacties op voetbalzone....
Kewel komt is oud, Lincoln wordt gehaald is niks, Baros wordt gehaald is over z'n top, Sanctis is maar tweede keeper Italie, Meira is geen basisspeler van Portugal meer zo kan ik nog even doorgaan...

Wat als ik zeg;
- naast 13 internationals 8 jeugd internationals waarvan twee voor Duitsland spelen..
- Volgend jaar hebben ze nieuw stadion Tt Arena voor 54000 man.

Budget 2010-11 zal zo rond 50 mil zijn en dat alleen voor voetbal.. Als dit voor Co (naast financiele voordelen zoals minder belasting betalen) niet aantrekkelijk is wat dan wel???????????*vt.

2 juni 2009 om 17:04

@tam35:

Gozer, je weet weinig over de spelers (vind ik),
Lincoln= duur en angsthaast
Baros= 2008-2009 is zijn top, hij kan nog verder, 20 goals in één seizoen is zijn record en dat was dit seizoen
Kewell=kan prima meedraaien, een strijd tussen topal/kewell om basisiplek.
Sanctis= kan er niks aan doen, buffon Is eenmaal de beste van de wereld, maar sanctis keepte zeker toen buffon geblesseerd was
Meira= heb je gelijk

De gs bestuur moet eens een beetje naar Arsenal kijken, gs heeft degelijk talenten.
Volgend seizoen moeten ze als ze geen spits kunnen/gaan kopen,
Necati Ates laten spelen, ik mis hem best eerlijk gezegd
Verder hebben oguzhan ozgurcan, een talentje die gehuurd was aan Sakaryaspor dit seizoen.
Verder moeten ze een verdediger als tomas zien te krijgen,
een braziliaan ofzo,
Ik weet dat gs goed is in talenten ontdekken, bijv. Appiah was 16 toen gs hem ontdekte, maar ze wilden hem niet hebben.
Én als laatste een spelmaker, een soort lincoln maar dan geen rijke angsthaas

pffff moeten we hier nu echt commentaar op geven goed zo co ff 5 minuten rust voor je volgende periode die je ongeveer 5 miljoen euro oplevert.,nederland ,oostenrijk,turkije en ik denk hierna bondscoach van liechtenstein.

Oooo wat ben ik hier toch een beetje jaloers op... Co adriaanse stond bij mij zeer hoog op het lijstje voor fenerbahce! Echt goed gedaan van gs als dit waar is! Betrouwbare bronnen dus... Echt gs fans breng geduld op voor deze man! Jullie hebben goud in jullie handen!!!

Please blaas niet gelijk van de toren! Binnen 3 jaar brengt hij gs aan de europese top! geloof me! Zeer goed gedaan van Gs! Past ook bij Gs die man.. Speelt zeer aanvallend en mooi voetbal! Dat speelde gs vroeger ook! Altijd lkkr aanvallend!

Ik hoop dat frank rijkaard naar fenerbahce komt met van hooijdonk als assistent...

Dan gaan we genieten jongens in europa van onze clubs!!!

Groetjes Fb Fan

Hopelijk is dit waar. Met een juiste transferbeleid en begeleiding van de jeugd zal Galatasaray de komende jaren goed doen. Hopelijk blijven deze spelers volgend seizoen nog bij ons: Arda Turan , Mehmet Topal , Hakan Balta , Servet Cetin , Milan Baros & Harry Kewell. Als Co naar Gs komt zal hij het maximale uit talenten zoals Semih Kaya , Serkan Kurtulus, "aydin Yilmaz" kunnen halen. Ik zeg het nog een keer hopelijk is het waar want ik heb liever 1 Co Adriaanse dan 10 Le Guens.

Hij komt helemaal niet naar Galatasaray het is maar een transfergerucht eerst zien dan geloven

Aangezien Co aanvallend voetbal laat spelen heeft hij egt een goede selectie voor zn beschikking bij Gala.... Een paar versterkingen en de seizoen 2010 - 2011 (nieuwe stadion) wordt van ons....

Leo Franco
TRANSFER
Servet Cetin
TRANSFER
H. Balta
TRANSFER
Arda
Kewell
Topal
TRANSFER
Baros
2 juni 2009 om 02:43

Emre gungor is een super verdediger en semih kaya een top talent... Dus je hebt geen cb transfer nodig! Arda is geen nr 10 of mid mid maar een flank speler... Dus gs heeft een goede middevelder nodig... Lincoln vond ik super majah... Gs heeft zeker nog een spits nodig aangezien ze alleen baros hebben die kan voetballen... Waarom een Rb als je serkan kurtulus hebt? Een zeer groot talent die echt veel potentie heeft! gs heeft nogmaals alleen een spits nodig en middevelder... De rest hebben ze al..

Maak je niet druk. Co weet wat hij doet...

2 juni 2009 om 17:08

@ alex_10:
Emre gungor is telang geblesseerd geweest
Kaya: té jong
Lincoln: rijke angsthaas wiens broertje media heet
Spits: ja, daar heb je zeker gelijk in vind ik,
ik dacht eigenljk hier aan: Transfer/necati/ozgurcan

Ik geef hem groot gelijk... als ik ergens 5 miljoen in een jaar kan opstrijken doe ik dat hoe dan ook.. 5 miljoen is 5 miljoen, rentenieren voor het vaderland... In dit geval zou ik mn golf carriere ook wel een jaartje uitstellen..

Iedereen janken over dat ie eerst het ene zegt en dan toch voor 5miljoen naar gala gaat.. waar mensen zich allemaal druk om kunnen maken..

Ik denk dat ze aan het onderhandelen waren en daarom wou co adriaanse nergens naar toe. Maar 5 miljoen per jaar is wel veel. En goed team hoor galatsaray

wens Co succes bij Cim bom bom... Geen Ajax Geen Az Maar Galatasaray, zo zien de mensen maar weer dat ze eerder kiezen voor een Turkse cluppie dan een Hollandse...

dat is wel mooi voor Galatasaray volgend jaar weer landskampioen.
maar voor 5mil per jaar verdienen is wel ziek.

eerst liegen, en een week later sta je onder contract bij galatasaray.
zeg dan dat je geen interesse hebt maar niet dat je piano gaat spelen of dergelijke.
5 miljoen is niet niets, maar de turkse competitie heeft mij persoonlijk nooit zo aangesproken.

Gefeliciteert Galatasaray Supporters want dit is een geweldige trainer die weliswaar niet overal is geslaagd maar toch Galatasaray weer kan helpen om serieus met de top van Turkije mee te doen.
Ik ben een beetje bang geworden want Fb moet ook snel een nieuwe coach en een paar spelers hebben want die moeten natuurlijk ook weer met de top meedoen!

Fb Fan

2 juni 2009 om 12:02

Deed Galatasaray dan nooit mee met de top van Turkije dan????

Galatasaray is de top vriend!!

ze kunnen hem wel 10 miljoen bieden ! zoals wel vaker in turkije moet je nog maar afwachten of je de centen ook daadwerkelijk in handen krijgt . ze staan er daar toch echt om bekend dat ze met uitbetalen nou niet echt zorgvludig omgaan?

on topic. galatasary is zeker in turkije wel degelijk een grote club ! en ik denk dat co daar best wel wat kan presteren . ik persoonlijk vind het wel een moeilijke tegenstander in europa ! dus die denigrerende opmerkingen over een kleine club in europa vind ik persoonlijk niet terecht ! de hollandse clubs hebben het de laatste jaren echt niet beter gedaan denk ik dan ?

2 juni 2009 om 10:02

Geloof me maar, bij Galatasaray, Besiktas en Fenerbahce krijg je echt wel je centen! Het probleem ligt meer bij de kleinere clubs, maar dit is niet alleen in Turkije, maar ook in Griekenland etc. etc.

Galatasaray is gewoon een geweldige club met een geweldige aanhang! Ze hebben meer fans over de wereld dan Ajax, P S V en Feijenoord bij elkaar..

Zo zeg, dit had ik niet verwacht!

ik moet zeggen dat ik dit een geweldige keus zou vinden van Adriaanse! Mits het natuurlijk werkelijkheid wordt.. Zowel Ajax als A Z spraken hem om bepaalde redenen niet aan, maar Galatasaray is een mooie nieuwe uitdaging..

buiten zijn salaris gezien, is Galatasaray een geweldige club met een geweldige aanhang, een prachtig team, een geweldig stadion en niet te vergeten een geweldig leven buiten het voetbal! Het leven in Istanbul is geweldig en mijn inziens is de kwaliteit van het leven groter is Turkije als Nederland..

nu kan iedereen zeggen dat Adriaanse een geldwolf is, maar kijk eens naar alle andere dingen die meespelen! Oftewel het leven buiten het voetbal (nederland of Turkije, dan weet ik het wel), de mogelijkheden met transfers (ajax / A Z of Galatasaray) en de sfeer in de stadions (daar kan Nederland niet tegenop!).

Gefeliciteerd Co. Galatasaray is de grootste club waar hij in zijn carriere toegaat.

Ik zal uitleggen waarom. Ik denk niet dat geen enkel club waar hij heeft gewerkt meer dan 200 fanshops heeft, Galatasaray heeft dat wel. In de wereld heeft Galatasaray heeft overal in de wereld supporters verenigingen inclusief Kenia, Austrailie en Vs. Zeker over de 30 miljoen Supporters!

Jah alleen sporftief is het vorige jaar niet best geweest.

Ik hoop voor hem dat hij goed presteerd, want niet iedereen kan de druk van Galatasaray aan.

2 juni 2009 om 12:04

Ik ben een groot fan van Gala maar 30 mil is overdreven, net als Fener zegt met hun 25 mil. Als we 30 mil fans hebben, waarom vullen we dan geen stadion tegen middenmoters van 25.000 man?

Ik geloof er niks van dat galatasaray hem 5 mil per seizoen gaat geven kan nooit !!!
Ze vonden 4 mil voor gerrard houllier al te veel ze wouden maar 3,5 per jaar geven,
Het kan zijn dat Co in 2 jaar tijd 5 mil gaat opstrijken niet 1 jaar,
En fijt dat Adnan Sezgin de bronn is kan ook nooit, die man hebben ze alle macht afgenomen hij gaat ook volgend jaar weg de transfers doen Haldun Ustunel en voorzitter Adnan Polat zelf

hoop dat dit niet waar is.

2 juni 2009 om 16:38

Je zegt het goed. 4m Voor gerrard houllier. Iedereen heeft zo zijn eigen waarde. Jij koopt Cristiano toch ook niet voor 10 miljoen omdat je Arnautovic voor 10 miljoen koopt?
Lijkt het me duidelijk dat je dan meer voor Cristiano betaalt.

Ik vind Galatasaray een leuke uitdaging voor Co dus ik gok op een kampioenschap voor Galatasaray volgend seizoen.

2 goeie tranfers en we zijn weer de beste!

--edit moderator: niet-onderbouwde opstelling verwijderd. --

Co is De man voor Gs. Een man met autoriteit, verstand van voetbal, emoties. Een pure 'rendement-trainer'.
Zal ik maar ook een opstelling maken, met een vleugje fantasie.
De grootste clubs in de wereld maken allen geen gebruik van een pure nr. 10. Ik denk dat die tegenwoordig overbodig zijn. Ik heb meer oog voor spelers die controleren en echt aanvallend belangrijk zijn. Mannen als Iniesta, Gerrard, Lampard enz, zijn de beste voorbeelden. Een van de weinige Turkse spelers die deze functie zou kunnen uitoefenen, is Mehmet Topuz. En die willt elke team in Turkije in zijn team.

ps: Enige kleurcombinatie die bij Topuz past is rood-geel.

Franco/U
Ugur
Servet
Semih K
Balta
Kewell
M. Topuz
Arda
Topal
Baros
Janko

doelstelling van Galatasaray voor het komend seizoen is Landskampioen & Uefalig winnen ik hoop dat Co Adriaanse deze verwachtingen van het bestuur kan voldoen..

van nistelrooy zou ook een goeie aankoop zijn voor Galatasaray van Nistelrooy - Milan Baros in de spits zieke combinatie is dat 2killers want nederlandse trainers brengen ook vaak nederlandse spelers toch?? of zag ik het verkeerd bij barca haha

ik ben altijd al gek geweest op nederlandse trainers en voetballers

2 juni 2009 om 14:17

@hellboys:

Van nistelrooy is veels te oud vind ik en hij heeft dit jaar bijna niks geproduceerd,
Ik vind dat ze een voetballer uit Gs paf (jeugdopleiding) moeten halen..
Of een braziliaanse voetballer maar dan echt uit brazilie, een bobo type

Als dit waar is, dan komt Galatasaray volgend jaar heel ver.

Rechts back, Cv, Keeper en spits kopen en we zijn goed.

Lincoln moet en gaat(hopelijk) blijven.

Trouwens als je een echte betrouwbare site wil kijken. Ga naar de officiele site van Galatasaray. Ik weet niet of je sites mag posten, dus dan doe ik het maar zo.
3x een w. naam van de mooiste club en een orgje erachter =d!

eindelijk is aandacht voor het voetbal in Turkije(galatasaray). Nu gaan mijn nederlandse vrienden is eindelijk beseffen hoe sterk Galatasaray is.

AANKOOP.
AANKOOP.
AANKOOP.
Servet
H. Balta
Kewell
Lincoln
Arda
M. Topal
AANKOOP
Mister Baros

galatasaray heeft één spelmaker,(lincoln te duur)
één spits, één trainer en een verdediger nodig...
Verder moeten ze de nutteloze spelers als karan, nonda, yaman, ayhan verkopen die voegen écht een minderwaarde voor gs

Ont:
Gs bestuur moet iemand anders zoeken,
ik vind adriaanse niet geschikt bij gs en overigens, hij is veelste duur...
Gs moet gewoon 'zico' achtig kopen, of Le Guen.

Als dit waar is goed nieuws voor Gs.

Nu nog paar aankopen, en dan kunnen ze een gooi doen naar de Europaleague en het kampioenschap.
Paar goede spelers die Gs kan halen
- Altintop van Bayern
-janko
-van Nistelrooy
- en nog een goede rechtsback

2 juni 2009 om 16:49

@gs34:

Van nistelrooy is veels te oud vind ik en hij heeft dit jaar bijna niks geproduceerd,
Ik vind dat ze een voetballer uit Gs paf (jeugdopleiding) moeten halen..
Of een braziliaanse voetballer maar dan echt uit brazilie, een bobo type

galatasaray heeft net op de site een uitleg gegeven over co adriaanse en het is allemaal een leugen dat heeft ook de zaakwaarnemer van co adriaanse bevestigd

2 juni 2009 om 16:04

ikweet niet naar welke site jij kijkt maar ik zie niets...:s

polat en üstünel zijn op dit moment in spanje...kijken of schuster van mening is veranderd...als dit zo is keren ze samen met leo franco terug en gaan ze aan tafel met co adriaanse...maar aan de andere kant twijfelen ze nog steeds over bülent...dus niets is nog zeker...maar binnen 2 dagen is alles bekend...

En nu hopen op een kampioenschap volgend jaar en eerste winnaar El

Le Frano
???
Semih?
Servet
Hakan B.
Baris
Arda
Kewell
Trnsfr/h
Janko?*vt
Baros

de officiele site van galatasaray is www.galatasaray.org als daar niets staat moet je er ook niet in trappen.

2 juni 2009 om 16:54

Gozer meestal staat daar niks in,
Ik wil geen reclame geven,
maar je moet gs nieuwssites bekijken als je nieuws wilt over gs, bijv. Webaslan...

Het Verbaast Me Niks Dat Co Tekent Bij Galatasaray. ik vind het wel een goeie trainer maar is het al 100% dat hij heeft getekent? daar komen we wel achter denk ik maar we hebben een goeie spits nodig. en in plaats van cassio lincoln moeten we juninho halen want hij is toch een vrij speler. zo hebben we kewell ook gehaalf

dit klopt voor geen meter.

Dat Co al getekend heeft is niet waar,aa Journalist Gs zei dat de Nederlandse media ''rtl-7'' zo iets heeft gezegd.
Ja ze willen overeenkomst en praten met Co maar nog niks is duidelijk. ik hoop dat hij komt maar ik denk van niet.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren