Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Huntelaar: 'ÃŒk heb Feyenoord afgezegd'

Laatste update:

Klaas-Jan Huntelaar is verbaasd over uitspraken van Chris Woerts. De voormalig directeur van Feyenoord stelde vorige week in het weekblad Voetbal International dat de aanvaller in zijn Heerenveen-tijd een transfer naar Feyenoord had verkozen boven een overstap naar Ajax.

Omdat Feyenoord geen geld in kas had, zou Huntelaar alsnog voor de stap naar Amsterdam hebben gekozen. "Ik las het en het is grote onzin wat Woerts beweert", citeert AD/Sportwereld de spits van Real Madrid. "Ik heb nota bene zélf toenmalig trainer Erwin Koeman gebeld dat ik niet op hun interesse in zou gaan."

"Ondanks dat ik met Koeman een goede band had vanuit onze gezamenlijke PSV-tijd. Ik heb destijds met alle clubs gesproken die interesse toonden, maar ik wist al snel dat ik naar Ajax wilde", aldus Huntelaar. Woerts beweerde dat Feyenoord Huntelaar pas kon halen indien Dirk Kuyt verkocht zou worden. Daar wilde Huntelaar niet op wachten, benadrukte Woerts.

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Altijd oude koeien uit de sloot halen.. hij is naar Ajax gegaan en wat er misschien allemaal is gebeurd tijdens zijn heerenveen-tijd is niet echt relevant. Ajax past trouwens ook veel beter bij hem dan Feijenoord.. Maargoed, vanaf heden te bewonderen in het koninklijk wit !

6 januari 2009 om 16:24

inderdaad.. lekker belangrijk. Waar het om gaat is dat er wel degelijk contact was met Feyenoord en of hij zelf heeft afgebeld of dat Feyenoord hem heeft afgebeld doet er niet toe. Het feit dat hij dat nog even wil benadrukken geeft alleen al aan dat Huntie bang is dat ie niet als 'mister ajax' wordt gezien als zou blijken dat ie niet zelf had afgebeld. Sneue gast.

ja dus? ga lekker voetballen bij real en hou je mond.altijd dat gejank in de media. dat zelfde geld natuurlijk ook voor onze coca cola man.

6 januari 2009 om 08:12

Alsof Klaas hier om gevraagd heeft?! Dan moet je toch echt bij Woerts zijn, die moest zo nodig kletsen. Vervolgens vraagt een journalist aan Klaas ofe het verhaal klopt. Moet hij dat geen antwoord geven?

6 januari 2009 om 08:56

On topic: natuurlijk heeft hij Feijenoord afgezegd, wat heeft zo'n goede voetballer te zoeken op een zinkend schip. Dit argument overtuigt mij dat hij de waarheid spreekt, Koeman zou het kunnen bevestigen.

Off topic, reactie op hierboven: coca cola man? Ik snap dat Huntelaar reageert op zo'n uitspraak als het volkomen niet waar is (zou jij ook doen toch?). Die Woerts veegt zijn eigen straatje schoon.

6 januari 2009 om 09:11

coca cola man slaat op woerts.. daar heeft hij ook een tijdje gezeten.....

6 januari 2009 om 09:16

Ten eerste was Feyenoord 5 jaar geleden beter dan ajax. Ajax werd in die periode 4e en 3e. Feyenoord had dat jaar net de Uefa-cup gewonnen. Psv was toen en is nog steeds de nummer 1 van Nederland. Heereveen en Willem Ii werden zelfs een keer 2e.
Zo raar was het dus niet wat Woerts (coca-cola man (dus niet Huntelaar)) zei, maar het is niet relavant en ik zie nog steeds het nut niet in van zijn openbaring. De reactie van Huntelaar is niet meer dan logisch en wel relavant na de aantijging van Woerts. Ik neem aan dat Huntelaar graag zijn cariére wil afsluiten bij Ajax.

6 januari 2009 om 09:36

5 jaar geleden was het volgens mijn berekeningen 2004 toen werd Ajax voor het laats kampioen.
2002 het jaar van Feyenoords uefacup toen werd Ajax ook kampioen.
Maar goed toen was Ajax al financeel veel sterker en dat gat is alleen maar groter geworden.
Feit is dat Huntelaar van kinds af aan al fan was van Ajax dus lijk mijn sterk dat het verhaal van Woerts waar is.

6 januari 2009 om 10:11

Willem 410.. Ajax stond de 8e in de winterstop.. Toen huntelaar werd gehaald is op de laatste dag groningen ingehaald..

6 januari 2009 om 10:47

@ Brutal dat zal makkelijk kunnen want volgens mijn is Huntelaar in 2006 gehaald en toen ging het inderdaad niet best alhoewel we op het laats nog wel de play-offs en de beker wonnen.
Maar ik reageerde op 4fredondo die had het er over dat feyenoord net de euefacup had gewonnen en daardoor aantrekkelijker was maar dat is natuurlijk gewoon grote onzin.

6 januari 2009 om 11:37

@willem410,

Ik ga er niet de hele geschiedenis bijhalen. Het ging mij op het moment van tekenen en toen (rond die periode) draaide feyenoord vaak tot aan de winterstop beter dan ajax. Verder zeg ik nergens dat feyenoord aantrekkelijker was. Ik reageer op Tarrel die zeg dat feyenoord een zinkend schip is, echter dat was toen nog niet het geval. Met Kuyt en Kalou kon men de zwakte lang verbloemen omdat tegenstanders niet vrijuit durfden te voetballen. In die periode won Feyenoord ook hun wedstrijden tegen ajax in competieverband, echter in de playoffs werd feyenoord te kak gezet door datzelfde ajax.

6 januari 2009 om 13:10

ho ho, wacht es even, het kan natuurlijk ook een stunt zijn, voor iets te bereiken, je weet het nooit,

Spreekt huntelaar de waarheid, of Woerts? het blijft een nietes welles spelletje, maar als ik me goed herinner, heeft huntelaar in de tijd bij heerenveen gezegt, dat die dolgraag naar ajax wil, en niet naar een andere nederlandse club die interesse had..

6 januari 2009 om 15:54

On Tarrel

Dit gaat nergens over wat je zegt.
Feyenoord was in dat jaar nog niet zichtbaar an het zinken, Feyenoor is vorig seizoen pas echt naar buiten gekomen dat het minder was. Dit was in de tijd van Kuyt en Kalou dus toen ging het nog goed met Feyenoord.
Ik kan mij nog herrineren dat K.j.h toen zeker in gesprek is geweest met feyenoord maar hij heeft toen gekozen voor Ajax en daar paste hij qua persoon beter.

Dus kom achter je Ajax bril vandaan en lees dit objectief.

6 januari 2009 om 09:08

@lucastle:

Wow, ochtendhumeurtje? Als er iemand oude koeien uit de sloot haalt is het Woerts of de journalisten. Trouwens als je dit al gejank noemt dan begrijp je niet dat voetballers veel media-tijd moeten invullen en dat journalisten deze onderwerpen aan hem voorleggen. Dit is geen perscomunicee.

Tja, het bekende welles nietes verhaal. Ik ben op dit moment eerder geneigd Huntelaar te geloven. Hij staat niet bekend als leugenaar of als iemand die de boel verdraaid.
Van meneer Woerts weet ik het nog maar net niet.

6 januari 2009 om 08:19

woerts staat ook niet bekend als een leugenaar hoor.....dit is gewoon een situatie waar je geen partij kan kiezen, omdat je het gewoon niet kunt weten.

6 januari 2009 om 11:36

Nou, dat is niet helemaal waar. Ik kan me namelijk nog herinneren dat Jack Spijkerman op bezoek is geweest bij Huntelaar (ja ja, dat was nl. het 1e seizoen Talpa met dat sportcafé programma op zondagavond). Toen werd bekend dat Huntelaar over zou stappen naar Ajax. Hij liet toen foto's zien van Huntelaars kinderkamer en Huntelaar bekende toen heel graag naar Ajax te willen omdat dat zijn favoriete Nederlandse club was.

Het lijkt mij dus sterk dat Huntelaar Feijenoord zou verkiezen boven Ajax, als:
A) Ajax zijn droomclub was
B) Ajax financieel meer te bieden had
C) Ajax ook nog eens sportief betere opties bood (cl, Uefa, Beker)

Kortom, als ik al geneigd ben om iemand te geloven, dan denk ik dat Huntelaar de waarheid spreekt. Mijnheer Woerts heeft in zijn tijd bij Feijenoord nou niet bepaald goede zaken gedaan. Hij is in ieder geval niet in staat geweest het tij te keren, want daar was hij voor aangetrokken. Waarom hij nu met deze uitlating gekomen is, is mij overigens een raadsel. Het is totaal niet relevant meer. Wellicht dat hij het gevoel heeft iets positiefs over zichzelf te melden m.b.t. Feijenoord. Het wordt hem nog steeds verweten dat ie er een puinhoop van heeft gemaakt binnen de club.

6 januari 2009 om 17:42

A) Hoe weet jij dat?
B) Kwa salaris zou het niet veel schelen denk ik tussen Ajax en Feyenoord
C) Cl,uefa beker? Vooronde Uefa en beker zal je bedoelen!

Duidelijk en klaar. Eind aan alle commotie die Woerts teweeg heeft gebracht. Op naar het volgende nieuws.

Die Chris Woerts leefde in zijn eigen wereld. Waarschijnlijk hadden Ronaldinho en Zidane ook eerst voor Feyenoord gekozen maar omdat er te weinig in kas was.....blablabla....

Dat interview van Woerts was een grote zelf op de borst klopperij, wat heb ik het toch goed gedaan bij Feyenoord.

Chris Woerts daar zijn we in 10 jaar ook niets wijzer van geworden. Was ook totaal onnodig om te vermelden dat Huntelaar bijna bij Feyenoord had getekend...raakte kant nog wal die opmerking

6 januari 2009 om 08:43

Inderdaad, wat heb je eraan? Het klopte dat Feyenoord interesse had en dat Feyenoord niet aan de vraagprijs van Heerenveen kon voldoen maar ik geloof Huntelaar ook wel dat hij voor Ajax koos. Sowieso omdat destijds de problemen bij Feyenoord niet in de voorhoede lagen met Kuyt en Kalou maar in de achterhoede (zoals nog altijd het geval is).

6 januari 2009 om 08:48

Nou inmiddels liggen ze in de voorhoede en de achterhoede...

Tsjaa denk dat Woerts met die opmerking wilde laten zien dat hij Bijna goed bezig was of zo?

Jaja, je moet jezelf blijven profileren om een beetje aanzien te houden he.
Mja zo werkt het in het voetbal blijkbaar.

Huntelaar wou altijd al bij ajax voetballen, al toen hij een kleine jongen was .. dus lijkt me inderdaad sterk....

Wordt je toch helemaal gek van die Woerts , ik had bijna de 25 miljoen gewonnen, net niet gelukt , leven gaat door , geen woorden maar daden ..

dit zijn wel zulke goedkope verhalen!!!
iedereen kan wel wat doms gaan lullen want Huntelaar en Feyenoord zijn nooit echt bij elkaar in verband gebracht.

6 januari 2009 om 15:57

Nou wel zeker.

Huntelaar heeft in de winter van die overstap zeker met Feyenoord gesproken dat geeeft hij ook toe alleen hij wilde voor zichzzelf naar de enge mannen club en daar paste hij beter. Maar Huntelaar is zeker in gesprek geweest met Feyenoord.

Altijd van die lul verhalen! Hij speelt nu bij Real klaar. Het is zo irri dat dan zo'n Voormallig Feijnoord directeur verhalen gaat lopen verzinnen. Komt alleen gedoe van. Laat Klaas nou gewoon voetballen bij Real en laat hem met rust! En trouwens, Klaas is al heeeeel zijn leven Ajacied. Een Ajacied gaat nooit naar de vijand! Netzo als Mario Been, wil later trainer worden van Topclub Nl. En niet van Ajax maar alleen voor Feijenoord. Zogaat dat in de voetbalerij

6 januari 2009 om 10:18

vandaar dat ie wel voor psv wilde spelen...als echte ajacied....

6 januari 2009 om 10:48

Ach, als Ajax je niet benadert als jeugspeler en Psv komt, wat doe je dan? Je gaat als junior toch niet zo'n kans laten liggen vanwege sentimenten?

En over sentimenten gesproken: de stem van Huntelaar brak toen hij afscheid nam van Ajax. Dat is zichtbare emotie die de supporters vele malen meer zegt dan zijn Psv-verleden of de mosterd na de maaltijd van Woerts.

6 januari 2009 om 10:52

Als je jong bent en een topclub benaderd jou zegt geen speler ja, je wil carriere maken en je knaken met voetbal verdienen. Niets geks aan en volkomen logisch! Wat wel 'gek' is dat hij Agovv verkiest boven Psv! Zegt al genoeg over zijn liefde voor Psv. Zijn hele jeugd was Huntelaar fan van Ajax.

6 januari 2009 om 11:40

Hoho, de enige reden daarvoor was dat Psv destijds een groot scouting apparaat in de regio had en Klaas opviel. En Klaas was zich er toen al van bewust dat ie een grote stap kon maken door de jeugdopleiding van Psv te volgen. Neemt niet weg dat ie van jongs af aan al fan van Ajax was. Zijn kinderkamer hing vol met Ajax posters. Dat heeft Jack Spijkerman toen laten zien op tv. Die had van Klaas zijn ouders wat oude foto's gekregen.

Beetje te snel geoordeeld zoef, daar ben je nu het haasje van. :-)

6 januari 2009 om 11:43

maar dat bedoel ik. spelers kijken alleen naar de sportieve en financiele kansen en kiezen niet op basis van sentiment. ze weten tegenwoordig alleen heel goed met de supporters om te gaan...spelers laten precies horen wat t publiek wil horen...

6 januari 2009 om 11:47

@denajax01

waarom t haasje? alexjuhh beweerd dat ie nooit naar de vijand gaat en kom daarom met t voorbeeld dat ie ooit wel voor psv koos.
en hij zal ongetwijfeld fan van ajax zijn, maar zie mijn eerdere post....die sentimenten bepalen niet de keuze en carriere van een speler

6 januari 2009 om 12:20

In dat opzicht ligt het denk ik makkelijker tussen Psv en Ajax, dan tussen Feyenoord en Ajax. Zeker ook getuige het aantal transfers tussen deze clubs. Er spelen/speelden meer Ajacieden in Eindhoven dan in Rotterdam en omgekeerd.

Voor wat betreft de sentimenten: ik denk dat die wel een rol speelden voor Huntelaar bij zijn keuze voor Ajax, maar niet destijds bij Psv. Hij heeft Psv dan ook verlaten om naar Agovv te gaan. Dat was toch een stap terug destijds. Dat zegt wat over zijn gevoel bij Psv. Hij zag het als een deur naar prof voetbal, meer niet.

Klaas heeft destijds heel duidelijk gemaakt dat Ajax een droomclub voor hem was, al ver voordat er sprake van was dat hij naar Ajax zou gaan. Bij zijn afscheid in de Arena heeft hij duidelijk gemaakt dat hij voor geen enkele andere Nederlandse club wil spelen dan voor Ajax, mocht hij terugkeren. Natuurlijk is dat het sentiment van het moment. Dat kan over een paar jaar natuurlijk anders zijn. Maar toch....

6 januari 2009 om 13:56

Nee Alexjuhh.. Zo willen wij, de voetbalsupporters, dat het gaat in de voetballerij. Helaas blijkt maar al te vaak dat het voetballers helemaal niks uitmaakt voor wie ze spelen, als ze maar genoeg betalen.

Huntelaar en Been zouden dan wel eens twee uitzonderingen kunnen zijn. Maar zelfs daar zou ik m'n handen niet voor in het vuur steken

Wat een gejank allemaal! Huntelaar ging naar Ajax en niet naar Feyenoord, wat de reden ook moge zijn!

Nu kan iedereen zeggen dat Klaas- Jan toen de goede keuze heeft gemaakt en daardoor nu een pracht- transfer heeft verdiend! Ik gun Huntelaar (als Feyenoordfan) heel veel succes in Madrid!

Ach. Huntelaar probeert zijn hachje bij de Ajax supporters te redden door snel een statementje te maken.
Het maakt mij allemaal niets uit. Huntelaar is naar Ajax gegaan en of hij nou liever bij Feyenoord had gespeeld of niet maakt me allemaal geen zak uit.

6 januari 2009 om 10:50

Ik weet niet of jij het interview gelezen heb van 'jullie' oud bestuurslid? Vol met leugens, verdedigingen en hoe goed ze het zogenaamd wel niet hebben gedaan. Erwin Koeman kan Huntelaar zijn verhaal bevestigen, die Woerts wou gewoon jullie, het feyenoord legioen, voor de zoveelste keer in de maling nemen! Terwijl hij al weg is! Denk daar maar eens over na.

6 januari 2009 om 11:10

Ik denk eerder dat Woerts z'n eigen op de borst aan het kloppen was in dat interview met Vi. Hij beweert dat hij Huntelaar had 'ingepeperd' om naar Feyenoord te gaan, en dat Huntelaar z'n voorkeur daar ook lag. Maar wat heb je er uberhaupt aan als je een speler warm maakt, maar geen rooie rotcent in de kas hebt liggen.
Dat interview met Woerts stond overigens bol met prachtige verhalen, maar van zelfkritiek had de man nooit gehoord.
Huntelaar zal toch niet zomaar een contract bij Ajax tekenen, dan had hij wel een half jaartje gewacht op Feyenoord. Maar hij is van kinds af aan al supporter van Ajax, dus lijkt me logisch dat je daar dan wil voetballen.

lijkt me inderdaad ook onzin heb zelfs verhalen gehoord dat hij in de jeugd van psv al ajax supporter was. dus dat hij feijnoord zou verkiezen boven ajax lijkt me vrij sterk. verder is feijnoord een club met dusdanig veel problemen (toen ook al) dat het voor de groei van een speler niet echt bevordelijk is.

Wat was het doel van Woerts om dit te zeggen? Om aan te geven dat hij wel degelijk goed werk heeft geleverd door bijna Huntelaar zover te krijgen om voor Feyenoord te laten spelen? Bijna alsof hij zichzelf aan het verdedigen was.

Bij de presentatie van Huntelaar bij Ajax lieten de ouders van Klaas-jan ook duidelijk merken dat hij zijn hele leven al voor Ajax was. Hij had namelijk zijn hele kamer met Ajaxproducten volhangen.

Huntelaar reageert hier terecht op omdat hij vond dat het anders was gegaan en ook deels omdat hij weet hoe gevoelig dit kan liggen bij de supporters.

Maar als Ajaxsupporter ben ik blij dat ik 3 jaar van Huntelaar heb mogen genieten. Een geweldige (echte) Ajacied. Dat zag je ook wel met het afscheid...

Ach, dit is gewoon één groot 'welles-nietus' wedstrijdje van Woerts tegen Huntelaar. Woerts wilde wellicht alleen even bewijzen dat Feyenoord in de top goede mensen heeft zitten, maar dat het door de financiën allemaal niet lukt. Of misschien is het waar. Huntelaar zal nooit, maar dan ook nooit toegeven dat hij misschien ooit voor Feyenoord zou hebben gekozen, want dan zou hij een slechte naam hebben bij de club waar hij nu van houdt. Of zijn verhaal is waar.
Het leuke is dat we het allemaal niet weten. En in principe interesseert het mij ook niet of Huntelaar nou wel of niet wilde, feit is dat we in het heden leven en in het heden heeft Huntelaar Ajax boven Feyenoord verkozen en is hij nu voor het dubbele bedrag naar Real.

ik kan me wel voorstellen dat hij dit ontkent. valt natuurlijk niet echt in goede aarde met de supporters uit amsterdam..

weer positief nieuwe over Feyenoord. leugens over Huntelaar en Buijs. ik vraag me me dan maar weer af : waarom toch en waar is dit voor nodig als beleidsbepalers en trainers zich zo verlagen.

6 januari 2009 om 13:59

Ten eerste weet je niet of het een leugen is.
Ten tweede heeft Woerts niks meer met Feyenoord te maken.

Vaak ligt de waarheid in het midden....

die Woerts had beter zijn mond kunnen houden en open moeten doen toen het nodig was maar toen hoorde we niets wat kan het ons nou schelen wie we bijna maar uit eindelijk niet hadden want Chrisje je hoeft niet aan een boom te hangen om een eikel te zijn

Alleen de betrokkenen kunnen dit weten. Hij noemt expliciet de naam van Erwin Koeman dus die zou dat kunnen bevestigen. Het zou mij overigens niks verbazen het is bekend dat Huntelaar ook bij Az heeft gezeten maar toen de voorkeur aan Ajax gaf.

hoorde dat eto'o feyenoord ook had afgezegt....dit soort verhalen heb je altijd.
Huntelaar wou altijd al naar Ajax stond niet voor niks te huilen bij z'n afscheid.

Succes in madrid Kjh'

Dan heeft hij het goed gedaan, als hij bij ajax was kwam hij echter niet bij madrid denk ik

Ik vind wel dat zijn reactie zin heeft , mensen kunnen makkelijk een ander en verkeerd beeld over hem krijgen met die reactie van Woerts....
Die man moet niet zeuren over het verleden , en ik vind dat Huntelaar gelijk heeft dat hij duidelijkheid brengt over deze situatie.......

6 januari 2009 om 15:24

Volkomen gelijk. Sterker nog, Huntelaar is erover ondervraagd en gaf daarop zijn antwoord.
Ik keek eerlijk gezegd ook raar op toen ik hoorde dat hij Feyenoord vroeger boven Ajax zou hebben gezet op zijn favorietenlijstje, aangezien bij Holland Sport in het museum een zelfgemaakt doel van Huntelaar in de Ajaxkleuren staat. Iets wat erop wijst dat hij Ajacied was in plaats van Feyenoorder.
Niet netjes natuurlijk van Woerts. Hij probeert zijn imago nog een beetje op te krikken door een clubicoon van een andere club in diskrediet te brengen.

6 januari 2009 om 16:02

Ja en dat zei hij ook al altijd toen hij daar pas speelde. Kjh wilde het liefst bij Psv blijven maar daar zagen ze het niet in hem zitten toen naar Hereveen daar groeide hij uit en kon kiezen. Dus altijd al Ajaxcied geweest denk het niet. Alle spelers waar ook zeggen dat ze voor de club zijn waar ze spelen.
Feyenoord was zeker een optie maar dit gaat over Woerts en hij verteld dit ef feyenoord Oftewel 010 volgens jou heef6t het weer gedaan lekker met de hele hupsa mee lullen en kleinzielig is dat. Beetje jammer

6 januari 2009 om 16:32

Onzin. Hij gaf daar aan liever bij Psv te blijven dan naar Heerenveen te gaan. Ajax was er toen verder helemaal niet bij betrokken dus deze opmerking raakt kant noch wal.

6 januari 2009 om 16:44

@arjanbru,
zeker niet elke speler zegt dat de club waar hij speelt zijn lievelingsclub is

6 januari 2009 om 18:15

Kasper

Je hebt gelijk maar dit was een reactie van mij op iemand maar dat is volgens mij verwijderd, snap je dus als je er eerder bij had geweest had je gelezen dat deze reactie zeker wel een nuttige reactie was geweest. Maar maakt verder niet uit kan jij ook niet weten.

Fcmu.

Ook jij heb gelijk maar er zijn in het verleden zeker wel mensen geweest die ineens de jeugdliefde hadden voor de club waar ze op dat moment werkzaam wearen.
Ik noem een Scholte, een Wim Jansen, een Timmer een kleine greep kan je er wel meer noemen maar dan wordt het zo een lang verhaal. Maar je hebt gelijk niet allemaal de voetballers zeggen dat sorry.

Echt onzin dat Woerst hier over begonnen is!!! Nu krijg je echt weer zo een welles nietes berichten!

Woerts heeft maar een ding te doen en dat is gewoon zorgen dat er eens een fatsoenlijk beleid gevoerd word bij feijenoord.
En dat is het probleem bij hem,en nu zit ie gebakken lucht te verkopen over net niet gelukte transfers die toch niet te checken zijn.

6 januari 2009 om 20:00

woerts werkt al maanden niet meer bij Feyenoord.die zit in engeland zijn zakken te vullen bij sunderland.

Ach joh hebben we dit gezeur ook weer.
Kom op Huntelaar is weg en laat het ook maar lekker.
Maar ik kan de reactie van Huntelaar begrijpen nu hij is een Ajaxied geworden en dan zou het lullig zijn als die zou zeggen ja ik wou naar Feyenoord en Ajax is mn 2e keus.

Zo, Woerts heeft ook weer een ''minute of fame'' gekregen. Alsjeblieft knul!

Woerts wilde gewoon even de aandacht trekken dat hij toch bijna wat goeds had gedaan.
Als Huntelaar perse naar f'noord wilde had hij wel gewacht todat kuyt wegging.
Maar aan andere kant wist hij dat hij bij Ajax direct zou spelen, want anders had hij nog half jaar moeten wachten totdat kuyt wegging.
En weet wel zeker dat Ajax financieel meer te bieden had, en achteraf sportief ook.

wat maakt dit nog uit een paar jaar later ??
hij voetbalt nu bij real madrid en als hij ooit nog terugkeert naar nederland wordt dat ajax en niet feyenoord !!. beetje slap van woerts dat hij hier nog over begint en dan ook nog dingen gaat verzinnen !!

Gezeur over dat Huntelaar altijd al voor Ajax is geweest. Als hij bij Psv was doorgebroken en hij speelde daar ieder jaar Cl had niemand geweten dat hij ooit voor Ajax is geweest. Net zoiets als de Cler die opeens altijd Feyenoord fan is geweest toen hij naar Feyenoord ging. Echte clubliefde krijg je als speler wanneer je ergens een paar jaar gevoetbald hebt. Voor de rest zijn het profs en heeft Ajax sportief en financieel meer te bieden dan Feyenoord en was de kans op Cl bij Ajax toen ook groter. Ik ben in ieder geval blij dat die Woerts weggaat wat een verveldende kerel zeg.

Weer echt diep triest dat dit dan in aanspraak moet komen, je hebt nu toch wat je wil Huntelaar, je zit bij Real..

En dat hij voor Ajax zou kiezen was volgens mij toch al redelijk bekend..
Mensen die rond mij heen speculeerde dat er een mogelijkheid was dat Klaas Jan naar Feyenoord zou komen, kon ik al niet voor me zien.

Laat hij zich maar gaan bewijzen in Madrid. Ik heb het altijd een kwal gevonden en ook beter bij Ajax vinden passen dan bij Feyenoord.maar voorlopig heeft hij wel z'n zakken gevuld en moet ik nog steeds werken

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren