Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risicos van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

PEC bevestigt vertrek Van den Belt: ‘Feyenoord een fantastische club voor mij’

Laatste update:

Thomas van den Belt is de eerste zomeraanwinst van Feyenoord, zo meldde het Algemeen Dagblad woensdagochtend en is inmiddels bevestigd door PEC Zwolle en Feyenoord. De 21-jarige defensieve middenvelder komt voor naar verluidt 850.000 euro, de hoogte van een clausule in zijn contract, over van PEC Zwolle. De Rotterdammers deden er afgelopen winter al alles aan om Van den Belt over te nemen, maar bereikten toen geen akkoord met zijn club. De middenvelder gaat een contract tot medio 2027 tekenen in De Kuip.

Marcel Boudesteyn, de technisch directeur van PEC Zwolle, is blij dat de droomtransfer van Van den Belt alsnog rond is gekomen. “In januari hebben we besloten om Thomas niet te laten gaan, omdat we hem in de strijd om promotie simpelweg niet konden en wilden missen. Er zijn toen echter wel afspraken met elkaar gemaakt die wij als club ook willen nakomen. Nu Thomas in de zomer alsnog vertrekt houden we door de eerdere contractverlenging ook nog een mooie transfersom aan hem over, kunnen we met hem de strijd om promotie naar de Eredivisie voortzetten én krijgt Thomas als speler uit onze eigen voetbalacademie zijn meer dan verdiende beloning met zijn droomtransfer naar Feyenoord.”

Van den Belt is op zijn beurt ontzettend blij dat hij alsnog de overstap naar Feyenoord gaat maken. “Ik ben heel blij dat PEC Zwolle en Feyenoord tot overeenstemming zijn gekomen. Feyenoord is voor mij echt een fantastische club. Als jongen van de club heb ik de hele PEC Zwolle Voetbalacademie doorlopen en was mijn debuut waar het allemaal echt begon. Daarna heb ik ook nog veel mooie momenten meegemaakt. Na de degradatie, die veel pijn en verdriet heeft gedaan, ben ik dit seizoen aan een nieuw hoofdstuk begonnen bij PEC Zwolle met maar één doel: promotie en een kampioenschap. Daar zal ik alles voor blijven geven. Ik wil PEC Zwolle, de technische staf, de voetbalacademie en natuurlijk de supporters alvast bedanken voor alles. Laten we dit seizoen samen onvergetelijk maken.”

De smaakmaker van de koploper van de Keuken Kampioen Divisie bleef na de afgeketste deal van afgelopen winter nadrukkelijk in beeld bij Feyenoord. Van den Belt zelf maakte er ook geen geheim van dat hij teleurgesteld was dat zijn transfer naar De Kuip niet doorging. De middenvelder is de zoon van Gerard van den Belt, de financieel directeur van SC Cambuur en een van de beste vrienden van Arne Slot. Laatstgenoemde wilde de speler koste wat het kost hebben. De trainer zou in januari meermaals hebben gebeld met PEC Zwolle om een doorbraak in de onderhandelingen te forceren, de club waar hij als speler en (jeugd-)trainer jarenlang actief was.

Slot kan zijn gewenste aanwinst in de zomer dus alsnog verwelkomen. Van den Belt staat bekend als een groot talent. Het lukte Feyenoord afgelopen zomer niet om het vertrek van Fredrik Aursnes een-op-een op te vangen, waardoor de Rotterdammers er in de winter alles aan deden om een nummer 6 binnen te halen. Er werden meerdere pogingen ondernomen om Van den Belt en Ramiz Zerrouki los te weken, maar zonder succes. Mats Wieffer heeft ondertussen optimaal geprofiteerd van de situatie en zich in no time ontwikkeld tot onbetwiste basisspeler én Oranje-international.

Van den Belt komt uit de jeugd van PEC Zwolle en is dit seizoen bezig aan zijn grote doorbraak op de Nederlandse velden. De defensieve middenvelder was tot dusver dertien keer trefzeker in 31 wedstrijden, terwijl hij ook acht keer als aangever fungeerde. De Zwollenaren wilden hun smaakmaker halverwege het seizoen absoluut niet kwijt met het oog op promotie naar de Eredivisie. In de zomer maakt Van den Belt dus alsnog zijn droomtransfer naar Feyenoord.

Dit artikel betreft een update van een eerder nieuwsbericht. De reacties onder het bericht kunnen daardoor minder actueel zijn.

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Mooi! Los van het voetballende vermogen hopelijk ook een drijfveer voor Slot om nog een jaartje te blijven. Die kent deze jongen al vanaf baby zijnde en is heel goed bevriend met de ouders van Thomas.

29 maart 2023 om 11:47

Als een topclub langskomt voor Slot kan ik me oprecht niet voorstellen dat hij dat afzegt voor Thomas van den Belt.. daarnaast een goede aankoop: wordt het wat dan is 850k een koopje, wordt het niks schrijf je hem af want 850k is niet veel.

29 maart 2023 om 11:49

Er zijn natuurlijk meer factoren. Zeer waarschijnlijk CL voetbal, meer geld te besteden, grote kans dat het team bij elkaar blijft. Maar ik snap de verleiding voor Slot als een PL club langs komt. Ik hoop zelf dat hij nog een jaar blijft!

29 maart 2023 om 11:50

Alleen zal er geen topclub komen voor Slot, welke club is reeel een optie? Spurs zoekt een trainer maar die zal echt niet bij Slot aankloppen. Zeker niet met opties als Pochettino en Nagelsman etc. Wellicht middenmoot/subtop clubs in de Premier league, maar het lijkt mij dat de kans groot is dat hij gewoon blijft.

29 maart 2023 om 11:55

Real misschien volgend jaar? Nee geintje natuurlijk. Het lijkt me sterk dat Tottenham bij hem uitkomt, maar het zou kunnen. Een normale PL club is overigens ook al fantastisch om te mogen coachen. Maar na nog een jaartje presteren in de CL met Feyenoord weet je wel zeker dat de clubs langskomen, dus dat lijkt me ook een betere optie

29 maart 2023 om 11:55

Bayern heeft aangeklopt toen Nagelsmann was ontslagen, maar Slot heeft bedankt omdat ie geen stap terug wilt doen.
Dus Bayern is toen maar uitgekomen bij Tuchel.

29 maart 2023 om 11:57

Alleen clubs als leeds en Spurs zijn nog genoemd. Dat moet je als Slot niet willen. Nog een seizoen met Feyenoord en CL geld en voetbal en je hebt meer mogelijkheden denk ik. Een goede vervolgstap is essentieel en dat is een Spurs bijv niet.

29 maart 2023 om 12:01

Als er eentje langskomt ja. 'Als'. Eerst nog maar eens melden. Los daarvan heeft Pusic net zijn contract verlengd met dezelfde einddatum als van Slot en komt deze jongen naar Feyenoord, waarin Slot echt een uitdaging ziet. Dat zijn allemaal drijfveren om vooruit te kunnen kijken. En nee, daarmee zeg ik niet dat ie honderd procent blijft, maar wel dat ik het idee heb dat er gekeken wordt naar volgend seizoen met Slot (door Slot).

29 maart 2023 om 12:04

Maar Slot was al geinteresseerd in Leeds. Dus het is echt wel mogelijk dat er een club komt die hij wil.

29 maart 2023 om 12:04

Tot dat je in de cl 4e in de poule wordt met 1 puntje. Het zijn kansen en slot weet ook dat hij het maximale eruit aan het halen is nu bij feyenoord

29 maart 2023 om 12:04

Arsenal

Waarom is Spurs geen goede vervolgstap? Te ingewikkelde club?

29 maart 2023 om 12:10

Ja dat is een hele lastige club. De verwachten van de fans zijn heel hoog en de mogelijkheden zijn er gewoonweg niet. Top 4 is een verplichting en eigenlijk ook een prijs. Dat is niet goed mogelijk met dit team. Zie echte prijzenwinnaars als Mourinho en Conte.

Verder natuurlijk een mooie stap voor Slot want het is in Londen en een top 6 club. Maar je kunt niet aan de verwachtingen voldoen en het is een trainerskerkhof, verder heb je ook niet de steun die je nodig hebt. Mij lijkt het dan niet de ideale vervolgstap. Kun je beter een club hebben waar je kan bouwen zoals een Arteta bij Arsenal had en ten Hag bij united.

29 maart 2023 om 12:10

Sorry hoor, Kevin. Maar dat is glazenbollenwerk. Er ligt toch een mooie uitdaging voor Slot om Feyenoord klaar te stomen voor een CL campagne.

29 maart 2023 om 12:22

Als Feyenoord Champions League gaat spelen en er wederom goede aankopen binnenkomen. Zie ik geen reden dat hij weg zou gaan

29 maart 2023 om 12:45

Elrompel

Je hebt het over ''na nog een jaartje presteren in de CL met Feyenoord weet je wel zeker dat de clubs langskomen''

Ik vraag me toch echt af wat je verwachtingen zijn met dit Feyenoord in de Champions league en welke clubs jij denkt langs te komen. Ik denk eerlijk gezegd dat voor ieder Nederlandse club de 3e plaats in de poule het hoogst haalbare is.

29 maart 2023 om 12:57

Thanks. Ik volg Tottenham niet echt, om een of andere reden vind ik ze saai. Ben ook geen fan Kane.

29 maart 2023 om 13:10

Ja snap ik, daarom ben ik ook Arsenal fan

De kans dat Kane vertrekt is ook nogal groot denk ik. Dat zou het dus nog is veel moeilijker maken voor Slot.

29 maart 2023 om 13:21

Inderdaad is Slot op dit moment het maximale eruit aan het halen, op alle fronten nog in competitie, maximaler kan niet. Volgend jaar misschien wel champions league, benieuwd wat dan het maximale is.

29 maart 2023 om 13:38

Dat kan zeker een mooie uitdaging zijn maar een club als tottenham naar een hoger niveau tillen kan dat toch ook zijn?

29 maart 2023 om 13:44

@repuiztav: Ik acht de kans juist heel klein dat het team bij elkaar blijft. En als Feyenoord slim is, dan gaan ze daar ook eindelijk een keer van profiteren. In het verleden hebben ze al te vaak te lang gewacht met spelers verkopen. Spelers als Geertruida, Kokcu, Gimenez (en nog wel paar) kunnen ze nu flink geld voor vangen. CL inkomsten erbij en Feyenoord bouwt eindelijk eens aan een fundament voor de toekomst. Stapje voor stapje moet je dat willen doen. Niet weer gokken op een topjaar en gokken dat spelers nog meer waard worden.

29 maart 2023 om 13:44

Ja dat zeg ik toch ook? Ik bedoel alleen dat als slot denkt dat hij dit bij feyenoord heeft gerealiseerd dat hij het ook ziet zitten om dit bij een club als spurs te gaan proberen. En ik schets een scenario waarbij het zomaar kan zijn dat de bekende trein niet meer langskomt.

29 maart 2023 om 14:03

Feyenoord heeft afgelopen zomer 15 spelers verkocht, hoezo niet profiteren? Meeste spelers zijn er net dus zo raar is het toch niet dat het grotendeels bij elkaar blijft?

29 maart 2023 om 14:52

Verkeerd begrepen dan Kevin. Excuus!

29 maart 2023 om 15:26

Dat zegt Valentijn. Wilt niet zeggen dat het dan ook waar is.

29 maart 2023 om 16:38

Dat zeg Driessen . Ik weet zeker dat slot helemaal geen interesse had

29 maart 2023 om 18:59

Misschien, en ik kijk waarschijnlijk door een gekleurde bril, maar afgelopen jaar finale Conference League, dit jaar QF EL en wie weet meer. Op een gegeven moment is het geen toeval meer en met de nodige versterkingen zie ik niet in waarom Feyenoord niet zou spelen voor overwinteren in de CL (áls ze die halen, ik wil ze niet jinxen haha). Je krijgt 1 tegenstander van EL-niveau in je poule. Tja, we gaan zien!

29 maart 2023 om 19:25

Cashen? Een jaarsalaris van een paar miljoen in een van de, zo niet de, mooiste competitie ter wereld?

29 maart 2023 om 11:47

Zou Slot echt blijven? Als de lokroep van bijvoorbeeld Tottenham komt?

29 maart 2023 om 11:52

Goede vraag inderdaad. Opzich kan die als die kampioen wordt met Feyenoord een jaartje CL spelen, wat me voor hem een mooi project lijkt. Als dat ook maar een klein beetje gaat krijgt die het jaar erna alleen maar mooiere aanbiedingen.

Ik zou het fantastisch vinden als die nog een jaartje blijft, maar een club als Tottenham is wel lastig te weigeren natuurlijk.

29 maart 2023 om 12:04

Dat zou goed kunnen hoor. Eerst moet er maar eens een topclub komen die zich daadwerkelijk meldt. Daarnaast heeft (ik zei het hierboven ook al even) zijn assistent Pusic net zijn contract verlengd met dezelfde einddatum als van Slot. Ik heb oprecht het idee dat er door Slot nu al gekeken wordt naar volgend seizoen met Slot aan het roer. Nu ook met het aantrekken van vd Belt. Dat is echt een Slot aankoop. Die kent die jongen door en door en hij ziet daar echt een uitdaging in. Dat zijn wel prikkels die je als trainer nodig hebt om ergens te willen blijven.

29 maart 2023 om 13:07

@wazza - Mua, daar zal het niet vanaf hangen. De vraag is vooral of er een relatief grote Europese club komt voor hem. Als dat het geval is, is hij zeer waarschijnlijk wel vertrokken.

29 maart 2023 om 16:39

eerst andere trainers proberen en als dat niet lukt dan slot benaderen. Hier zit slot niet op te wachten

29 maart 2023 om 11:49

Ja, ik hoop het ook. Dit is volgens mij wel echt een aanwinst van Slot en daarnaast heeft Pusic een paar weken geleden ook bijgetekend, lijkt er dus op dat we misschien nog wel een jaar van slot kunnen genieten.

29 maart 2023 om 11:49

"No mister Levy, we've signed Thomas van der Belt so I kindly reject your offer of 6 mi per year."

Slot of geen Slot, dit is wel een interessante aankoop.

29 maart 2023 om 11:54

Dit gerucht wordt door VZ veel groter gemaakt dan het daadwerkelijk is. Er is slechts één bron die hem überhaupt in één adem met de Spurs noemt. Zelfs deze bron zegt dat hij enkel op een schaduwlijst staat. Verder staat hij bij de bookies niet eens in de top-10 van kanshebbers. Kortom, laten we ons vooral geen zorgen gaan maken om Tottenham. Die komen echt wel uit bij een andere manager dan onze Arend. Je moet het enkel als teken zien dat hij er ook internationaal goed op staat.

29 maart 2023 om 13:04

@memyselfandi

Eerste reactie die ik heb gelezen vis a vis deze hele Slot-Tottenham soap die hout snijdt, chapeau.

29 maart 2023 om 21:05

Dank u, dank u!

29 maart 2023 om 11:53

Sommige kansen kan je niet afslaan voor familie vd Belt. Maar word wel aantrekkelijker met CL voetbal en meer te besteden

29 maart 2023 om 12:07

Hij gaat echt niet blijven als een Tottenham straks gaat komen met een enorm riant salaris. Daarnaast is werken in de PL gewoon een droom voor heel veel managers.

29 maart 2023 om 13:38

En je denkt echt dat dit ook maar 1% mee speelt als hij een mooie aanbieding krijgt? Dat zou erg naïef zijn

29 maart 2023 om 15:48

Ik hoop dat ze nu het geld voor Zerrouki op zak houden of aan een andere speler uitgeven. Met Mats en deze Thomas, waar ook nog in nood Timber en/of Geertruida kunnen spelen, is dan voldoende bezet.

29 maart 2023 om 15:53

Als er dan toch nog naar een cvm gekeken gaat worden zie ik liever Mannsverk. Afbreukrisico Zerrouki is gezien ziet prijskaartje imo te groot.

29 maart 2023 om 22:32

Ook Mannsverk is overbodig. Ik zie liever Szymański vastgelegd worden. En er zal hoogstwaarschijnlijk een vervanger voor Kokcu gehaald moeten worden die als back-up van Timber kan spelen.

Dan heb je op 6: Wieffer met als back-up Thomas. Op 8 Timber en back-up ? (hopelijk krijgt eigen jeugd een kans). Op 10 Szymański met als back-up Bullaude.

29 maart 2023 om 16:05

Slot blijf ook . Hij wilde deze speler maar ook pusic tekende bij

29 maart 2023 om 16:25

Slot is geen eerste keus daar dus zal het dan nooit doen. Ook zou slot spelers aantrekken die zijn systeem kunnen spelen en dat kost wat tijd en die krijg hij daar niet.

29 maart 2023 om 17:33

Een van de betere KKD-voetballers.

Mooi snel gehandeld, goeie aanwinst voor volgend jaar.

29 maart 2023 om 11:48

Dat blijft natuurlijk nog erg afwachten. Speelt nu in de KKD. Van de top KKD naar CL (waar Feyenoord volgend jaar toch uit zal komen) is toch wel behoorlijk groot.

29 maart 2023 om 11:51

Hoeft er ook niet meteen te staan, kan zich proberen in het team te vechten a la Wieffer. Maar ik denk dat deze jongen op den duur wel in de basis komt.

29 maart 2023 om 12:00

Verwacht hem in juni nu wel bij het Nederlands elftal

29 maart 2023 om 13:17

Hij heeft Wieffer en Timber nog voor zich, dus dat zal wel meevallen. Denk dat dit vooral in anticipatie van een vertrek van Kokcu is, waarbij hij de backup van Wieffer/timber zal zijn volgend seizoen.

29 maart 2023 om 14:04

Wieffer en Timber samen op het middenveld kan echt niet, hebben allebei veel te weinig creativiteit. Daarom denk ik dat vd Belt echt wel een grote kans heeft om in de basis te komen als er geen betere vervanger voor Kokcu wordt gehaald.

29 maart 2023 om 14:33

Moet eerlijk zeggen dat ik wel eens een wedstrijd oversla van PEC en daarom totaal niet kan inschatten hoe creatief VD Belt precies is, maar je doet Timber echt tekort als je hem niet creatief inschat. Hij scoort misschien niet veel, maar is opbouwend gewoon reuze sterk. Begon ook goed, na zijn blessure kreeg hij onnodig veel kritiek imo - laten we hopen dat hij uit deze blessure een stuk fitter uitkomt.

Hij is zeker niet op Kokcu's level, maar ik zou gerust met een middenveld Wieffer - Szymanski - Timber willen aantreden volgend seizoen.

29 maart 2023 om 16:06

Kijk naar wiefer kom ook uit de kid

Toch handig,die banden van Slot, in Zwolle. Zullen het geld ook wel hard nodig hebben dan.

29 maart 2023 om 11:47

Is een clausule, heeft PEC weinig meer over te zeggen

29 maart 2023 om 13:55

Oh, daar heb ik even overheen gelezen. Dank voor het attenderen.

Prima! Goede stats en is goed bezig. Ben benieuwd of slot blijft. Hij kent z’n vader en deze speler goed. Pusic tekent toch niet zomaar bij

29 maart 2023 om 11:49

Vast wel. Zich laten zien in de CL met dit Feyenoord zal hem meer in de kijker zetten. Overigens lijkt me dat met minder druk werken dan naar een topclub in buitenland die moet presteren en ook wellicht in de CL. Nu kan hij met Feyenoord lekker ervaren hoe het is. Plus, na dit jaar wordt er waarschijnlijk hogere doelstellingen gemaakt voor volgend seizoen. Geeft ook een andere druk en verwachtingen.

29 maart 2023 om 12:11

Maar hoe groot is de kans dat hij zich kan laten zien met Feyenoord in de CL? Ik weet zo niet in welke pot Feyenoord terecht zou komen, maar de kans lijkt me groter dat je met 0 wins als laatste eindigt in de poule. Het is vooral dit en vorig jaar dat hij zich in de kijker heeft gespeeld in Europa. En hij kan dit huidige seizoen eigenlijk ook niet overtreffen volgend jaar. Ik denk als er een mooie subtop club uit Spanje bijv langskomt dat hij gewoon weg is.

29 maart 2023 om 12:16

Tuurlijk het is koffiedik kijken alleen ik vind als Nederlandse kampioen of nr 2 straks dat je sowieso voor de 3e plek in de poule moet strijden en ik moet maar eens zien of ze echt 0 winst halen. Zit toch wel iets in deze groep, spirit en rek. Na 2017 was de rek er wel uit en een heel ander elftal met andere beleving. Maar goed ik ben Mr Slot niet en kijk door een Fey-Bril. Dus hoopt dat die blijft maar zonder dat zal dat voor z’n carrière ook goed zijn.

29 maart 2023 om 12:21

@Silberfront:

'De wens is de vader van de gedachten' lijkt mij mbt jouw reactie het meest treffend.

Genieten dit, mensen die zo hopen dat het allemaal instort bij Feyenoord

29 maart 2023 om 12:58

Wat verwacht jij dan? Dat ze ff mee gaan doen om overwintering in de CL?

29 maart 2023 om 13:01

Gluubster, ik hoop dat Feyenoord de pannen van het dak gaat spelen in de CL. Maar Slot zal aan kansberekening doen, en dan zit er ook een realistische kans dat de CL een harde leerschool gaat zijn, en dat maakt hem als trainer oninteressanter. Denk je niet dat hij gewoon het ijzer wil smeden als het heet is? Feyenoord koerst af op een knap en onverwacht kampioenschap. Voor de trainer is dat hèt moment.

29 maart 2023 om 13:11

@gluubstertj - Da's wel heel simpel discussieren. Het is gewoon een kwestie van logisch nadenken. Ajax is echt niet zoveel slechter dan Feyenoord en was dit jaar kanonnenvoer in de CL. De top van de Eredivisie is kwalitatief simpelweg niet goed. Feyenoord vanwege het verleden, PSV vanwege het recente verleden en Ajax vanwege technisch wanbeleid. Je hoeft echt geen expert te zijn om te beseffen dat de ploegen die de CL ingaan, flink wat kwaliteit moeten toevoegen of veel geluk moeten hebben met de loting. Een beetje kleinzerig om je dan een soort van persoonlijk aangevallen te voelen als supporter.

29 maart 2023 om 13:39

@Sirius. Brugge is toch ook geen kanonnenvoer geweest? Je hebt ook gewoon wat mazzel nodig met bijv. een loting. Feyenoord houdt zich de afgelopen jaren goed staande in Europa. Dat was vroeger inderdaad wel anders met de Wolfbergers en Trencins van deze wereld. Vooral thuis acht ik ons wel in staat om een grote tegenstander te verrassen.

29 maart 2023 om 13:52

@sirius: Ajax was vooral kannonenvoer door die waardeloze trainer. Met een trainer als Ten Hag of Slot kun je echt wel wat bereiken in de Champions League als Nederlandse club. Je zal hem niet winnen maar troosteloos onderaan eindigen zie ik echt niet gebeuren en die gedachte is ook nergens op gebaseerd als je ziet van welke clubs Feyenoord de afgelopen 2 jaar heeft gewonnen in Europa. Daar zaten ook echt prima clubs bij die je óók in een Champions League poule zou kunnen treffen met een gunstige loting

29 maart 2023 om 14:13

@Sirius: wat moet je dan als Nederlandse club? Accepteren en de strijdbijl neergooien, handdoek in de ring? Wat Ajax onder ten Hag deed in hun succes campagne, Vitesse, Feyenoord in de ECL en vergeet ik AZ en psv wellicht, zo moet men de Europese potjes aangaan. Geloof en hoop hebben. Als we toch over realisme hebben:, La Liga met dit Barca aan kop, Serie A waar Napoli alleen torenhoog bovenuit steekt, Ligue 1, waar de nummer 2 zelfde niveau van Nederland is gebleken. Bundesliga: waar stuivers wordt gewisseld en Bayern niet optimaal presteert. Portugese competitie is onze concurrent geworden al. Alleen de PL is nog redelijk op en top. Als het een moment is om als Nederland er tussen de wringen is het nu wel.

29 maart 2023 om 14:23

@redisthecolour Ja, ik verwacht wel dat als Slot aan blijft, en met de miljoenen van plaatsing, Feyenoord mee gaat doen om plek 2 en 3 in de groepsfase. Dus of overwintering in de CL, of doostromen naar de EL. Zeker met wat mazzel met de loting. Als je er laf in gaat met het idee dat het niks wordt kan je net zo goed de club opdoeken. Dat is echt een losermentaliteit.

29 maart 2023 om 14:25

Over die pot indeling, het is toch zo dat de kampioenen van de 6 toplanden en de winnaars CL en EL in pot 1 komen? En als een van die laatste dus ook kampioen is dan komt kampioen NL ook in pot. Dus hopen op Napoli, Benfica, Bayern en misschien City. Of gewoon zelf de EL winnen haha

29 maart 2023 om 14:52

@gluubstertj, nee hoor dat is onzin. In Europa hoop ik altijd dat NL ploegen zover mogelijk komen. Maar je realiseert je wel dat Ajax afgelopen jaar in pot 2 zat, en kansloos als 3e eindigde? En dat was misschien vooral omdat Rangers zo slecht was uit pot 4.
Als Feyenoord in pot 4 zit, wat ik serieus niet weet of dat klopt, dan is de kans gewoon heel reëel dat je laatste wordt. In Pot 3 wordt het natuurlijk al een ander verhaal, maar lekker lezen wat je zelf wilt geloven.

29 maart 2023 om 14:57

Komt Feyenoord trouwens niet in pot 1 als kampioen van één van de top 6 competities in Europa volgens de coefficientenranglijst? (Als we kampioen worden natuurlijk)

29 maart 2023 om 15:18

@repuiztav, de stand van de coefficientenranglijst aan het eind van dit seizoen, bepaald de opzet voor de Europese competities voor het seizoen 24/25. Dus ervan uitgaande dat we de 6e plek vasthouden dit seizoen, dan komt de kampioen van volgend jaar inderdaad in pot 1.

29 maart 2023 om 15:27

Sirius: ik voel me het tegenovergestelde van aangevallen. Ik kan oprecht genieten van alle glazenbolkijkers, zeker degene die Feyenoord een bijzonder slechte toekomst toedichten. Dat betekent dat je er als club weer een beetje toe doet.

Vernon: denk niet dat Slot aan kansberekening doet als het aankomt op zijn eigen loopbaan. Dan was hij wel wiskunde A gaan geven op het voortgezet onderwijs...

Ten Hag vertrok ook niet na het kampioenschap en de halve finale CL toch? Was het ijzer toen niet heet?



29 maart 2023 om 15:32

Zit de kampioen van Nederland niet in Pot 1 als de winnaar van EL en CL via de compititie ook CL halen? In dat geval ontloop je al een reus van de twee. Beetje geluk hebben met wie uit pot 3 rolt en je kan maarzo stunten.

29 maart 2023 om 15:46

Ik realiseer mij dat prima. Maar dat is geen enkele garantie voor de toekomst. Er zijn zoveel factoren die een grote rol kunnen spelen die vooralsnog zeer onzeker zijn. Transferperiode, blessures, loting en het feit dat het seizoen nog niet beslist is etc.

Kom je dan met zo'n reactie waarin je voorspellingen doet die eigenlijk nergens op gebaseerd zijn(maar wel als feit presenteert), is het niet zo heel gek dat ik een dergelijke aanname doe toch?

Buiten dat goed om te lezen dat je voor de NL-clubs bent in Europa. Ik deel die mening volledig namelijk.

Lees overigens veel medefans die op de zaken vooruit lopen en er wel even vanuit gaan als kampioen de CL in te gaan. Is niet echt conform: "geen woorden maar daden" Haha.

29 maart 2023 om 16:08

Al word je snel uitgeschakeld de miljoenen komen op hun bankrekening

Goede gok...
Voor 850k kun je prima die gok nemen.

Beetje geluk en je hebt Wiefer 2.0 binnen.

29 maart 2023 om 11:56

Hij kost wel gewoon meer dan Wieffer en Aursnes bij elkaar. Al met al dus toch best een grote gok.

29 maart 2023 om 12:23

Heeft wel meer ervaring al dan Wiefer op zijn cv staan
Ach... 850k is geen gekke gok
Krijg je er zo weer uit....

Die jongen half jaartje testen en meedraaien in de kuip, daarna eventueel half jaartje verhuren voor minuten

Mooi, meer vertrouwen in deze jongen dan Zerrouki, en een factor of 10 goedkoper vanwege zijn clausule.

29 maart 2023 om 11:49

In welke manier zijn deze jongen en Zerrouki vergelijkbaar dan? Geloof in geen enkele, maar je kunt natuurlijk gewoon zo maar iets roepen.

29 maart 2023 om 11:55

Wat is dat voor vraag? Beide middenvelder, spelmaker. Zelfde eigenschappen (inzicht, passing). Je kan beter vragen wat de verschillen zijn.....misschien is van den Belt wat aanvallender en doelgerichter, terwijl Zerrouki fysiek sterker is?

29 maart 2023 om 12:01

Kijk jij ooit wedstrijden van Twente en PEC dan? Van den Belt is een loper die in de 16 komt en doelpunten maakt en creëert, veel aanvallender. Zerrouki is een controleur die vooral defensief ijzersterk is, en een prima pass heeft. Kijk de cijfers er eens op na bij beiden. Ik zie alleen verschillen, misschien enkele gelijkenissen. Meende je dit echt of was dit een geval van goedkoop willen scoren?

29 maart 2023 om 12:16

Beide spelmaker, middenvelder. Worden gehaald voor dezelfde positie. Sterker nog, van den Belt werd een optie nadat Zerrouki onhaalbaar was. Kom op...tuurlijk hebben ze verschillen, maar meer gelijkenissen

29 maart 2023 om 12:41

Ik zal gek zijn, maar ik zie echt meer verschillen. Vergelijken met Feyenoord spelers die er nu zitten: van den Belt is vergelijkbaar met Kocku, Zerrouki is vergelijkbaar met Wieffer. Van den Belt is een lopende 8 die creatief speelt (zoals Kocku), Zerrouki is een balansbewaker die zorgt voor de rest verdediging, een 6 (zoals Wieffer). Maar dit is slechts mijn opvatting van deze 2 tegen over die van jou.

29 maart 2023 om 13:36

Dus jij denkt daarmee dat Zerrouki ook nog op de lijst staat?

29 maart 2023 om 13:54

In het kader van Slot tevreden stellen, zou dat zo kunnen zijn. Geen geheim dat Slot groot bewonderaar is van Zerrouki. Maar met de razendsnelle ontwikkeling van Wieffer kun je twijfelen over Feyenoord Zerrouki echt nodig heeft. Dat heeft mijn inziens niet te maken met de komst van den Belt naar Feyenoord, maar met de ontwikkeling van Wieffer of Feyenoord wel of niet nog geïnteresseerd is in Zerrouki. Persoonlijk, denk ik dat Feyenoord dat niet meer is en dat ze die miljoenen in andere posities zullen steken.

Konden ze in de winter niet ook die 850k neertellen, of ging die pas in de zomer in? Sowieso goed voor de ervaring van vd Belt, om met Zwolle voor de titel/promotie te vechten. Benieuwd of hij kan aanhaken bij het niveau van Feyenoord.

29 maart 2023 om 11:51

van de zomer wilde Pec rond de 1.5 mil als ik het me goed kan herinneren.

Dat lijkt mij voor dat geld een goede investering. Mocht hij uiteindelijk het niveau niet hebben, krijg je hem wel weer verkocht zonder (al te veel) verlies. Mooi dat ook Nederlandse talenten een kans krijgen.

29 maart 2023 om 12:09

Weet het niet hoor, een jongen van Zwolle die bij Feyenoord het niet haalt, wie zou daar bijna een miljoen voor willen betalen? Dan moet je een goed netwerk hebben hoor.

29 maart 2023 om 12:19

Een club in Zwitserland bijvoorbeeld

29 maart 2023 om 13:13

Het ligt er vooral aan of hij nog aan minuten komt als hij het niet haalt en of Feyenoord dan CL-voetbal speelt. Dan worden spelers automatisch al wat meer waard omdat ze op het netvlies van het grotere publiek liggen.

29 maart 2023 om 14:09

Uit de 2e divisie van Zwitserland zelfs!

29 maart 2023 om 22:38

Als je kijkt wat ze in de 2e Bundesliga of het Championship betalen, dan moet dat daar best te verkopen zijn voor dat bedrag.

Arne wilde deze jongen heel graag hebben en zal met het oog op volgend seizoen niet de zoon van zijn beste vriend halen en vertrekken. Althans daar ga ik niet vanuit.

29 maart 2023 om 11:51

Al een Tottenham zich meld en zijn salaris x4 gaat is die gewoon weg.

29 maart 2023 om 12:20

Ja dat is natuurlijk ook zo. Alleen ik denk dat Arne wel kijkt naar het perspectief en niet iedere club zal inwisselen voor Feyenoord.

Hopelijk voor Feyenoord net zo'n voltreffer als Wieffer!

29 maart 2023 om 11:50

Of een Mijmans bij AZ. Ik denk alleen dat het vaker voorkomt dat zo'n stap te groot is dan dat spelers deze stap zonder problemen maken.

29 maart 2023 om 12:34

Mijnans vind ik een rare vergelijking. Die komt niet van een KKD-club, maar van de nummer 6 van de Eredivisie. Daarnaast is AZ een grote stap onder Feyenoord. De stap van Mijnans is dus veel minder groot.

29 maart 2023 om 12:38

Daarbij kostte Mijnans toch ook een flinke duit meer dan Kiloknallers Wieffer en Vd Belt?

29 maart 2023 om 13:51

Mijmans speelde een paar jaar geleden nog bij Jong Sparta, heeft in de winterstop de overstap gemaakt naar AZ en speelde onlangs meer dan verdienstelijk tegen een ploeg als Lazio Roma.
Dit lijkt (wederom) een voltreffer voor AZ te zijn.



Leuke aanwinst alleen niet van het niveau waar Feyenoord naar toe wilt groeien. Zo een speler gaat normaliter naar Heereveen om daar 2 jaar te rijpen op Eredivisieniveau . Dat Wieffer een voltreffer was wilt niet zeggen dat elke KKD speler dit is.

29 maart 2023 om 11:50

De scouting is tegenwoordig heel goed op orde. Aursnes was ook een voltreffer voor 500k. Of hij het niveau gaat halen waar Feyenoord naartoe wilt groeien, valt natuurlijk nog niet te zeggen. Voetballend is Van den Belt in iedergeval dik in orde!

29 maart 2023 om 11:55

Klopt dat de scouting de laatste 2 jaar prima lijkt echter zitten daar ook wel eens missers tussen zoals Basset, Kasanwirjo, Rasmussen, Sandler en Walemark

29 maart 2023 om 11:58

Volgens mij kan je heel veel van deze aankopen (nog) niet als mislukt bestempelen hoor.

29 maart 2023 om 12:02

Rasmussen en Sandler werden gehuurd als backup omdat er weinig geld was. Basset werd ook gehuurd, maar dan als project om te zien of hij het niveau aan kon. Walemark en Kasanwirjo schrijf ik nog niet af.

29 maart 2023 om 12:04

Basset was gehuurd,geen miskoop, men keek gewoon of hij het niveau aan kon. Kasanwirjo is voor de toekomst, Rasmussen is een prima backup, Sandler was een gokje qua fitheid, Walemark lijkt het niet te redden, maar is nog niet afgeschreven. Noem dan Antonucci en Bjorkan, maar van de 15 aankopen van vorig seizoen voldoen er 13....

29 maart 2023 om 12:04

Basset en Rasmussen waren/zijn enkel gehuurd. Verder doet Rasmussen het gewoon naar behoren. Kasanwirjo is er net 3 maanden en heeft Geertruida en Trauner voor zich. Lijkt mij een beetje snel om te oordelen over hem? Verder is Sandler transfervrij gekomen met een contract van een jaar. Al met al kun je dus wel geteld 1 mogelijke miskoop noemen (van 2,5 miljoen) in 2,5 jaar tijd? En wat staat daar tegenover? Ik wil je wel op weg helpen: Trauner, Hancko, Wieffer, Aursnes, Gimenez, Paixao, Bullaude, Til, Nelson, Idrissi en ga zo maar door. Vertel mij, welke Eredivisie club in de (sub-) top kan betere resultaten overleggen in dit tijdsbestek?

29 maart 2023 om 12:16

Wale mark heeft genoeg kansen gehad en lijkt toch echt te kort te komen om als geslaagde aankoop te bestempelen. Kasanwirjo was daarnaast bij Groningen al niet in vorm en zet die lijn door bij Feyenoord dat gaat dus ook een lastig verhaal worden.

29 maart 2023 om 12:27

Ik schrijf Walemark wel af helaas. Mist echt spelintelligentie om mee te kunnen op dit niveau. Ook zijn acceleratie en daarbij horende actie zijn niet van het niveau wat je moet nastreven als Feyenoord zijnde.

Sini had ook lang de tijd nodig om te aarden maar daar kon je wel aan zien dat er enorm veel potentie inzat. Dat mis ik een beetje bij Walemark.

Kasanwirjo afschrijven kunnen we wel onder de noemer "voorbarig" scharen. Die jongen is er net een paar maanden.

29 maart 2023 om 12:29

Bundy_sr, twee jaar voordat Walemark bij Feyenoord kwam speelde hij nog op het derde niveau in Zweden. Toen hij werd gehaald (januari 2022) werd ook gezegd dat hij voor de toekomst gehaald werd, gezien zijn leeftijd (nu 21 jaar) niet gek dus. Hij heeft alleen pech gekend met blessures waardoor je moeilijk kan concurreren.

Raar dat je dus een jonge speler die net een jaar bij een club speelt zo makkelijk afschrijft. De meeste spelers hebben trouwens moeite om aan te sluiten wanneer je in de winter gehaald wordt.

29 maart 2023 om 11:54

Wieffer was 500k, Aursnes 450k en Trauner ook maar 1 mil. de scouting de laatste tijd is echt heel solide.

29 maart 2023 om 15:26

En dat te bedenken dat er concurrenten zijn die voor 5 miljoen een rechtsback halen die niet kan voetballen. Of een linksbuiten huren voor miljoenen en hem niet laten spelen.

29 maart 2023 om 11:56

Aan de andere kant mislukken ook de spelers die van clubs als Heerenveen of Utrecht naar Feyenoord gaan heel vaak. (Larsson, Amrabat bv). Dat ze bij die clubs hebben gerijpt, betekent vaak niet dat ze bij Feyenoord gaan slagen.

29 maart 2023 om 12:36

Ja, maar als zo'n speler vervolgens bij Heerenveen ook goed speelt, kost hij ineens 7-8 miljoen euro. Nu kopen ze hem voor veel minder. Overtuigt hij niet, kan je hem echt nog wel kwijt voor een miljoen aan Groningen/heerenveen/utrecht en maak je geen verlies.

29 maart 2023 om 13:16

Het werd juist tijd dat Feyenoord dit ging doen. Als je een klapper maakt of (zoals zeer waarschijnlijk het lopende seizoen) je je kwalificeert je voor de CL groepsfase, kun je altijd nog meer geld uitgeven voor acute versterkingen. Als je vier van dit soort jongens haalt en daarvan gaat er 1 regelmatig spelen, stijgt de waarde van zo'n jongen al dermate dat je die andere drie er ook snel uit hebt. Je kunt er dus niet heel veel fout mee doen.

Vooral goed nieuws omdat ik nu het idee heb dat Slot dan toch nog blijft.

29 maart 2023 om 11:53

Omdat ze van den Belt voor 8 ton halen? Dat kan zo ongeveer Slot zijn maandsalaris worden bij Tottenham, dit lijkt me echt geen reden om te zien dat Slot nu wel blijft. Begrijpelijk dat je dat hoopt als Feyenoord fan, maar ik zie de link niet zo.

29 maart 2023 om 12:11

Omdat hij Van den Belt en zijn vader persoonlijk heel goed kent, daarom.

29 maart 2023 om 13:53

Dan zou Slot dus een kleine 10 miljoen per gaan verdienen?

29 maart 2023 om 14:12

Soms met je iets met een korreltje zout nemen, ik heb toch geen idee wat een trainer van Tottenham verdient. Zal er niet ver van af liggen, maar denk dat we het beide wel eens zullen zijn dat Tottenham meer salaris zal (kunnen) bieden en betalen dan Feyenoord toch?

29 maart 2023 om 15:57

je hebt opzich gelijk. conte verdiende bij tottenham 17 miljoen per jaar

Voor dat geld kan je het risico wel lopen. Hopelijk een vergelijking met Wieffer en niet met een Diemers. Mocht het een Diemers worden dan heeft het je niet veel geld gekost. Beter zo iemand dan veel geld steken in Zerrouki waarvan het risico zeer groot is gezien hij nog nooit iets heeft kunnen laten zien op hoog niveau en de leeftijd ook een stuk hoger is.

Ik volg de KKD niet; kan iemand met zekerheid zeggen dat dit echt een 6 is? Lijkt me er veel te veel voor scoren?

Maar waar las ik dit nou ook weer ....slot zou naar Ajax of een berg Engelse clubs gaan!

Dit is gewoon een prima transfer. Op zijn 21ste al veruit de belangrijkste speler bij Zwolle. Tuurlijk is het afwachten of hij ook kan aanhaken bij Feyenoord, maar dit zijn gewoon prima transfers, vergelijkbaar (hopelijk) aan de transfer van Wieffer afgelopen zomer. Jonge Nederlandse spelers met potentie. Het recente verleden heeft ook wel uitgewezen dat dat er prima spelersmateriaal rondloopt in de KKD.

29 maart 2023 om 13:20

Dat loopt er altijd wel rond, maar clubs durven het vaak jammer genoeg niet aan. FC Twente haalt bijvoorbeeld Vlap voor 2,5 miljoen euro en een aardig salaris. Daar had je twee goede jonge spelers uit de KKD of Scandinavie kunnen halen. Nu zit je met een veel te dure speler die werkelijk niets klaarspeelt. Het zegt al genoeg dat je over je aanvallende middenvelder moet zeggen dat 'hij wel goed aan de bal is' als je z'n cijfers erbij pakt. Inderdaad goed gedaan van Feyenoord. Weinig risico en potentieel een hoog rendement. Als je vier van dit soort jongens haalt, hoeft er maar 1 aan te haken om het geld er moeiteloos uit te krijgen.

Een externe aankoop terwijl je Dermane, wat een veel groter talent is, in de jeugd rond heb lopen.

Zo jaag je dus je eigen jeugd naar de uitgang. Ook deze jongen zal bij gebrek aan perspectief naar een andere club willen verkassen waar ze het wel in hem zien zitten

29 maart 2023 om 12:50

Veel groter talent? Als volger van de Feyenoord Academy, zeg ik: Dermane komt vooralsnog gewoon tekort. Die laat in niets zien al klaar te zijn voor het 1e. Deze Van den Belt overlegt geweldige statistieken op een veel hoger niveau dan Jong Feyenoord.

29 maart 2023 om 13:00

@Raubaht, als Dermane beter is komt hij er wel. Dermane is nog jong, moet geduld hebben, maar jij wil weer lekker kritisch zijn

29 maart 2023 om 13:09

Op basis waarvan is Dermane een 'veel' groter talent? Hij heeft zeker potentie, maar is nog niet klaar voor het eerste. Bovendien is Dermane een totaal ander type speler. Veel meer een controleur dan van der Belt, die meer een spelmaker is. Dermane zou op termijn standin/vervanger kunnen worden van Wieffer, van der Belt zie ik meer als standin/vervanger van Kokcu.

29 maart 2023 om 13:21

Hoezo? Als die jongen echt zo goed is, kan hij prima de concurrentiestrijd aangaan om te laten zien dat hij een 'veel groter talent' is.

29 maart 2023 om 15:42

Laat Dermane maar wat ervaring op doen in de KKD of wellicht bij Excelsior in de Eredivisie. Dan kijken of hij de stap kan maken. De stap van groot talent naar spelen in het 1e is groot.

29 maart 2023 om 17:52

Je had hem dit seizoen al kunnen laten aansluiten bij het 1e en minuten laten maken als de wedstrijd zo goed als gespeeld is, dan kan je een oordeel geven over die jongen.

Nu word er een aankoop gedaan nog voor die jongen de kans krijgt om zich te bewijzen.

Het grootste talent dat Feyenoord heeft rondlopen word zo richting de uitgang geduwd.

30 maart 2023 om 09:17

Voor hem staat ook nog Bullaude dat te weinig speelminuten krijgt. Zelfs nu Timber geblesseerd is komt er nog weinig van terecht, Dermane zit bij de selectie als opvulling maar te ver voor minuten. Jammer maar ik heb wel vertrouwen in Slot, ik vertrouw hem wel op zijn keuzes.

Mooie aankoop. 850.000 e en mogelijk beter dan die achterlijke aankopen bij mijn club ....ajaz

Prachtig dat Feyenoord hier gewoon voorbij gaat aan de status van de club waarvoor en de competitie waarin deze jongen voetbalt. Men lijkt gewoon naar de voetbalkwaliteiten te hebben gekeken en dit ten aanzien van de lage aankoopprijs een buitenkans of op zijn minst een laag risico te hebben beoordeeld.

Niet onterecht trouwens, want de KKD wordt danig onderschat. Niet dat spelers in deze competitie direct naar de top van de ED hoeven, maar er liggen toch heel wat clubs te slapen wanneer het gaat om de uitblinkers hier. Ik betwijfel bijvoorbeeld of het echt zo ver had hoeven komen dat Mickey van der Ven direct van Volendam naar Wolfsburg had hoeven gaan, waar die nu basisspeler is en de pannen van het dak speelt.

Nog vreemder vind ik het dat 20 Eredivisieclubs het prima vonden dat Thijs Dallinga voor een habbekrats naar Toulouse kon vertrekken. Een jonge spits van 1m90, die in één seizoen bij een KKD-ploeg als Excelsior 36 goals en 9 assists op zijn naam zet in 44 wedstrijden: hoe bestaat het dat niemand in de Eredivisie, waar spitsen die er 20+ inschieten per seizoen sowieso een schaarste aan het worden is, die €2,5m wilde neertellen om hem in de gelederen op te nemen? Gast schiet ze er lachend in bij een Franse middenmotor in de Ligue 1! Bij mijn eigen PSV, waarvan ik hoop dat ze niet dezelfde fout maken met de transfervrije Ruben van Bommel komende zomer, had ik die jongen graag als stand-in achter De Jong gezien. Te meer omdat PSV helemaal geen stand-in achter De Jong had toen de transfermarkt in de zomer sloot!!!

29 maart 2023 om 13:39

gomes1psv

Ik juich het ook toe als de NL (sub)topclubs even vaker goed scouten in de Kkd.

AZ doet het al jaren en hebben echt leuke parels gevist daar.

Andere spelers waar ik snel aan denk zijn oa Huntelaar (dacht Agovv, ja jeugd Psv), Mertens, Strootman (of speelde Sparta toen Eredivisie?), Chadli, de Zeeuw en nog wel meer waar ik nu niet op kom.

En Feyenoord dit seizoen natuurlijk met Wieffer. En mijn club recent met Schuurs. gekocht voor 2 miljoen, genoeg wedstrijden gespeeld en vervolgens verkocht voor 9 miljoen.

Helemaal mee eens. Mijn club, Ajax, heeft zichzelf wijsgemaakt dat aankopen voor die prijs niet goed genoeg zijn. Liever 5 miljoen voor Sanchez.



Ik verwacht dat Zerrouki ook nog wel gaat komen. Dan de optie op Szymanski lichten, Idrissi vastleggen en Azarkan er bij halen. Heel veel meer is niet nodig zolang er niemand vertrekt. Feyenoord gaat een rustige zomer tegemoet.

29 maart 2023 om 14:00

Nou, ik zou toch nog graag een goede rechtsbuiten (en bij voorkeur ook een linksbuiten) zien komen. Jahanbakhsh en Dilrosun hebben goede pieken, maar zijn over een heel seizoen niet constant genoeg. Azarkan lijkt me ook te licht voor Feyenoord.

29 maart 2023 om 19:57

Jahanbaksh wordt wel steeds constanter. Azarkan is interessant omdat het een compleet ander type is dan onze buitenspelers, maar ik vraag me af of Slot het in hem ziet.

Top, ben ik wel benieuwd naar.

Goede aankoop van Feyenoord hoor. Zie veel mensen zeggen dat hij meer een nmr8 is maar deze jongen staat bij ons toch echt elke wedstrijd op 6 net voor de verdediging.. hij heeft gwn een erg goed schot en gevoel voor opkomen wanneer dat nodig is. Daarom zijn vele doelpunten en assistsen. Daarnaast begint onze opbouw meestal bij hem. We gaan hem missen maar het is hem erg gegund!

29 maart 2023 om 13:50

Zou hij de Kokcu rol kunnen invullen? Die komt de bal ook halen, maar komt daarnaast veelvuldig rond de 16 van de tegenstander in balbezit.

29 maart 2023 om 14:11

Ik denk dat die rol wel bij hem past. Is natuurlijk wel van een ander niveau aan de bal. Puur verdedigend vind ik vdBelt mischien wel beter. Maarja ik zie hem elke week in de keuken Kampioen Divisie, is natuurlijk een kompleet ander niveau

29 maart 2023 om 16:09

Oke, ben benieuwd. Interessante aankoop

Denk dat Vd Belt beter een tussenstap had kunnen maken en dan eventueel naar een club uit de top 4 kunnen gaan. Maar laat me graag verrassen.

Feyenoord heeft echt geen geld...

29 maart 2023 om 15:45

En als we kampioen worden en Kokcu verkopen heeft Feyenoord echt wel geld.

29 maart 2023 om 17:10

We hebben inmiddels wel aangetoond dat een aankoopbedrag niks zegt over de speler (wieffer, Aursnes, Trauner...)

Ik ben benieuwd, is toch wel een hele grote stap. Van de KKD naar een van de grootste clubs van Nederland. Zou haast zeggen hij slaat een stap over. Maar goed, we gaan het zien.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren