Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risicos van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Spaanse kranten na el Clásico vol lof over Frenkie: ‘Oase van rust aan de bal’

Laatste update:

De Spaanse kranten zijn daags na de overwinning van Barcelona op Real Madrid (2-1) eensgezind: Barcelona is niet meer in te halen. De ploeg van trainer Carlo Ancelotti staat twaalf punten achter op de Catalanen. Met nog twaalf wedstrijden te spelen wordt het volgens de Spaanse media een schier onmogelijke opgave voor Los Blancos om de aartsrivaal nog in te halen. Frenkie de Jong kan na afloop van het duel rekenen op veel lof.

“Een oase van rust aan de bal”, zo beschreef het Spaanse dagblad Sport Frenkie maandagochtend. "Hij steekt in een sterke vorm, speelt elegant, loopt gaten dicht en is als spelverdeler bepalend bij Barça.” Ook de Spaanse kwaliteitskrant ABC stak de loftrompet over de vijftigvoudig Oranje-international. "Betrouwbaar met de bal. Hij is de spil van het elftal. De Nederlander bepaalde het tempo waarin Xavi’s team speelde.”

Na de overwinning in el Clásico heeft los Azulgrana een voorschot genomen op de titel. AS kopte maandagochtend dat Barcelona de titelrace heeft beslist en dat het leek alsof Real Madrid zich in het duel vrij snel had neergelegd bij een definitieve tweede plaats op de ranglijst. Ook El País ziet geen spannende titelstrijd in het verschiet liggen. “Barça heeft de overwinning behaald en laat daarmee het kampioenschap praktisch gezien beslist.”

Xavi zelf was ook erg tevreden over het optreden van zijn team. “We hebben de hele wedstrijd gedomineerd. We waren beter en hadden de meeste kansen. Dit is een van mijn beste dagen als trainer van Barcelona. We hebben hard gewerkt, zowel verdedigend als aanvallend. Ik ben enorm tevreden”, liet de trainer van de Catalanen na afloop optekenen.

Ancelotti was na de wedstrijd van mening dat zijn team het betere van het spel had gehad. "We speelden een goede pot, we verdienden het om te winnen. We verlaten het stadion met het gevoel dat we het seizoen goed kunnen afsluiten." Marco Asensio zag bij een 1-1 stand nog een treffer worden afgekeurd vanwege marginaal buitenspel. "We hebben dankzij het afkeuren van die goal niet gewonnen. Wij hebben er nog steeds onze twijfels over. Bij het WK was het allemaal heel duidelijk, nu weet ik het niet zo zeker", aldus Ancelotti na het duel.

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Zo mooi hè, als frenkie niet best speelt of het gaat niet lekker met barca wordt frenkie helemaal met de grond gelijk gemaakt. Nu wordt hij helemaal opgehemeld... Aka Spaanse media

20 maart 2023 om 11:33

"aka Spaanse media"

Werkt in bijna alle landen zo......

Ik had het ook niet meer verwacht dat FdJ het zou maken bij Barca. Zag hem begin seizoen liever een transfer maken naar Man U. Onder EtH weer vlammen zoals bij Ajax.

Erg knap en mooi hoe hij monden snoert van valen (waaronder ik en uiteraard Japie die nu verstoppertje gaat spelen ;p )

20 maart 2023 om 12:24

Hoezo verstoppertje spelen? Nu doet Frenkie het goed dus alle credits voor hem en zijn goede spel van dit seizoen. Hiervoor was het een paar seizoenen minder en dan mag je af en toe ook best kritiek uiten

20 maart 2023 om 12:47

Af en toe.....

20 maart 2023 om 13:01

Iets met hoge bomen vangen veel wind. In 2019 en 2020 leek het hier wel Frenkiezone en werd hij gebombardeerd tot de nieuwe Messi, zo niet tot beter dan Messi. Die belofte is natuurlijk nooit waargemaakt en dat gaat gepaard met kritiek.

20 maart 2023 om 17:05

Hahaha Japie hiervoor was het een paar seizoenen minder nog wel. Onzin, hiervoor was het ook goed, alleen nu ligt Barca op titelkoers en kun je er niet omheen.
Frenkie domineert het middenveld al sinds hij tekende en heeft hooguit 2 a 3 mindere maanden gehad in zijn Barca tijd. Het enige verschil is dat mensen zonder inzicht het nu pas zien

20 maart 2023 om 12:24

Onzin. Zo gaat het in elke land. Net 3 maanden geleden zong het hele parc des princes Messi's naam en nu fluiten ze hem uit.

20 maart 2023 om 12:59

alle spelers worden belicht na elke wedstrijd van Barca. VZ pakt commentaar over Frenkie eruit. Dan lijkt het alsof de Spaanse media obsessed zijn van Frenkie en hem dan afkraken en dan ophemelen.je kan ook een hele analyse lezen over Raphinha of Lewadowski

Ziet er naar uit de Frenkie naar 4 jaar eindelijk de titel gaat pakken! Schitterend nieuws en ik gun het hem!

Volledig terecht wat is Frenkie een prachtige voetballer. Wie er nog twijfelt over Frenkie de Jong snapt er weinig van. Op zo een hoog niveau zo weinig balverlies lijden en rust bewaren. Oranje beschikt over een middenvelder die zich later bij de beste van de wereld zal voegen.

FC Barcelona was oppermachtig en was de baas op elke positie van het veld. En dit zonder Dembele en Pedri dit belooft wat. Het zal niet lang meer duren voordat FC Barcelona weer mee zal doen om de CL strijd. Xavi heeft er echt een team van weten te maken.

Visca Barca ❤️💙

20 maart 2023 om 12:04

Europees succes is inderdaad wel wat deze ploeg nodig heeft om te tonen hoe ver ze nou echt zijn, en vooral wat de club financieel nodig heeft. De statistieken zijn indrukwekkend, net als de onderlinge duels met Real. Echter is La Liga dit seizoen wel echt enorm armoedig daar Real en Atletico een klotejaar hebben en er behalve Sociedad vrijwel geen enkele stabiele subtopper is

20 maart 2023 om 12:08

Dit seizoen de stap gezet in La Liga. Xavi heeft het team helemaal naar zijn hand weten te zetten. Volgend jaar gaan we het zeker beter doen in de CL!

20 maart 2023 om 12:36

Ik betwijfel het toch hoor. In 18 maanden maar liefst 4x uitgeschakeld in Europa. Ook bij Al Sadd was het een constante continentale teleurstelling terwijl de competitie in eigen land gedomineerd werd.

20 maart 2023 om 12:55

In de CL dden ze de pech dat hun achterhoede niet fit was. Tegen Manu was er dan weer geen Dembele, Pedri en Gavi.

20 maart 2023 om 13:10

en zo kan je altijd excuses maken.

20 maart 2023 om 13:52

Het antwoord zien we volgend seizoen pas uiteraard. Maar ze hoeven de groepsfase enkel te overleven en dan heeft hij het al beter gedaan toch? Maar als Barcelona zijnde moet je wel mikken op de kwartfinale of meer. Maar de club komt van ver en heeft nog hele zware tijden voor de boeg liggen.

20 maart 2023 om 14:18

Ook pech met zware loting. Bayern en Inter en in de EL ManU in vorm. Als kampioen zijn ze groepshoofd en dan met beetje geluk een betere loting in de CL.

20 maart 2023 om 15:48

@ real8madrid Excuses? Nee hoor verre van we willen Real weleens zien als alle top spelers (de ervaren) Real Madrid verlaten. FC Barcelona is aan het opbouwen en laat weer eens zien wie de bazen waren in de meeste Classico’s. Ik weet niet waar jij je vertrouwen op bouwt dat Real zo de CL meeneemt dit jaar. Maar Liverpool lag er al uit en liep er gesloopt bij. Ik ben benieuwd wat Angelotti tegen Chelsea zal brengen. Die win je niet zomaar vooral hoe ze er gister bij liepen. Real had helemaal geen enkele moment wat te zeggen. Armoedig zag het er uit als je 10 minuten van de 90 wat aanvallends laat zien.

20 maart 2023 om 16:50

Ronaldo, Ramos, Marcelo, Varane, Casemiro, Bale, Isco... Alsof Madrid niet in opbouw is

22 maart 2023 om 10:21

Madrid doelpunt was niet buitenspel. Uit andere beelden is dat al gebleken. Wederom een var overwinning. Schandalig

Frenkie vond ik gisteren anders juist 1 van de mindere bij Barca.

Vond Christensen en Araujo weer top net als Raphina.

20 maart 2023 om 11:48

@CMG-

Bwa vond hem wel goed hoor, deed weinig fout maar was ook niet beslissend ofzo. Hoeft ook niet hoor, hij mag van mij dit niveau elk weekend tonen. Christensen vind ik tot nu toe echt een steal, zowel aan de bal als verdedigend is hij echt een enorme toevoeging aan ons elftal. Als hij dit niveau weet aan te houden komt hij in mijn top 5 beste signings van Barcelona sinds 2000.

20 maart 2023 om 11:59

Even de cijfers erbij pakken:

• 90 mins
• 94% pass accuracy
• 5 chances created (!)
• 3/3 dribbles completed
• 100% long balls completed
• 100% tackles won
• 10 recoveries
• 2 interceptions
• 8/9 duels won (!)
• 0 times dribbled past

En dan zeg je dat je Araujo top vond terwijl die juist deze wedstrijd Vini niet onder bedwang kon houden.

20 maart 2023 om 12:11

@Origami,

Ik ben niet van de statistieken want ze vertellen nooit de waarheid, maar 100% long ball klopt sowieso al niet. Frenkie strooide twee long ballen die niet aankwamen.

20 maart 2023 om 12:21

Statistieken in de juiste context zijn net het enige in sport dat de waarheid verteld. Het probleem ligt hem in de interpretatie ervan.

20 maart 2023 om 12:41

Het zijn feiten maar vertellen niet de waarheid. Een speler mag wel mooie statistieken hebben, maar hij kan geen bal fatsoenlijk aannemen.

Is data-analyse in voetbal niet saai?

Statistieken zullen niet altijd eenduidige antwoorden opleveren. Soms ontbreken data en soms zijn er juist te veel data – dan blijkt voetbal eens te meer een onverklaarbare, mysterieuze sport. En soms zijn de feiten inderdaad een tikje saai.

20 maart 2023 om 13:05



Die lange ballen zijn wel echt een verbeterpunt voor Frenkie (indien hij completer wil worden als middenvelder). Daar moet hij echt even op trainen en films gaan kijken van Scholes en Kroos.

20 maart 2023 om 13:12

Een speler mag wel mooie statistieken hebben, maar hij kan geen bal fatsoenlijk aannemen.

Nou neen want dan zie je dat ook gewoon terug in zijn statistieken. Zoals ik zei: het probleem ligt in de interpretatie (en weergave). Als je de statistieken in zijn totaliteit bekijkt en juist interpreteert dan geven ze gewoon een heel duidelijk plaatje.

20 maart 2023 om 13:31

Dit bedoel ik dus wat betreft statistieken. Je hebt veel mensen die vinden dat Frenkie niets bijzonders heeft gedaan. Ik vond hem goed gister maar hij viel wat mij betreft niet echt op, zoals Pedri dat wel vaker doet.
Als Pedri de bal heeft, dan word ik nerveus. Maar bij Frenkie heb ik dat gevoel niet. Bij Pedri weet ik dat iets kan gaan gebeuren en bij Frenkie heb ik dit veel minder.

Statistieken zijn natuurlijk mooi, maar het blijft een complementair iets. Het verteld niet het hele verhaal. Ik vertrouw mijn ogen meer, en gebruik statistieken om het kracht te geven (waar nodig).

Dit gezegd hebbende, dit is natuurlijk by far het beste seizoen van Frenkie bij Barcelona. Hij nadert zijn Ajax niveau. Geen idee of de statistieken hetzelfde aankaart hehe.

20 maart 2023 om 13:32

Mooie stats. Maar als ik puur naar het spel kijk blijf ik bij mijn mening: Pedri is onze beste middenvelder en daarna Frenkie.

20 maart 2023 om 13:34

Een verkeerde aanname zie je dus niet terug in zijn statistieken als het niet leidt tot balverlies, maar wel het spel vertraagt of een mogelijke kans verpest. Cannigia je hebt gelijk. Statistieken spreken niet de waarheid. Wat zegt nou iets als: 100 tackles geslaagd? Dat hij goed kan tackelen? Of beter kan tackelen dan iemand waarvan zijn tackles 50 slaagt? Terwijl de tackles van degene met 100 tackles van die simpele tackles kunnen zijn terwijl die van die 50 onder zeer moeilijke omstandigheden verricht kunnen zijn.

20 maart 2023 om 13:53

Verkeerde aannames zijn gewoon een statistiek die je kan terugvinden kerel.

Ter informatie: 0,96/90 in La Liga dit seizoen voor Frenkie. Niet slecht, niet bijzonder. 76e percentiel onder middenvelders.

"terwijl de tackles van degene met 100 tackles van die simpele tackles kunnen zijn terwijl die van die 50 onder zeer moeilijke omstandigheden verricht"

Dit is zo'n stompzinnige onzin he. Ja dat kan, maar eens de datapool groot genoeg is is dat verschil verwaarloosbaar. Daarom moet je statistieken doorgaans ook niet over 1 wedstrijd bekijken.

De reden dat jij een hekel hebt aan statistieken is omdat je een hekel hebt aan argumentatie. Ja-nee discussies is waar jij het om doet omdat zodra er argumentatie bij komt kijken jij en je nonsens consistent door de mand vallen.

20 maart 2023 om 14:04

@joga bonito

Waarschijnlijk vind je het spel van Pedri aantrekkelijker. We winnen gewoon bijna al onze wedstrijden zonder Pedri. Ik denk niet dat je hetzelfde kan zeggen over Frenkie. Die is zo belangrijk geworden. Ik wacht wel met smart op de terugkeer van pedri.

20 maart 2023 om 16:03

Er is antaal jaren geleden sprake van een sportdata revolutie overgewaaid uit VS (Moneyball effect). Dat sijpelt nu ook op andere sporten.

Nogmaals ter verduidelijking:
Bij honkbal heb je (veel) meer aan statistieken omdat dat steeds dezelfde situatie is, in ieder geval heel erg vaak dezelfde situaties. In het voetbal heb je vaak een metertje meer naar links of rechts, vertraagt spel zoals RealXlll al zei of een verdediger die iets anders staat, etc. Voetbal is gewoon lastig in statistieken te vangen, omdat het dynamische sport is.

Wel mooi dat keer op keer wordt bewezen dat jullie naïeve romantici zijn.

20 maart 2023 om 16:42

Of dat een aanname baltechnisch goed is, maar dat hij daarin een verkeerde keuze maakt (aanname waarmee hij naar rechts draait terwijl naar links draaien beter was of juist in de aanname moest opendraaien). Dat is allemaal niet te zien in statistieken. Vasthouden aan statistieken is vooral interessant voor mensen die zelf niet hebben gevoetbald en/of zulke kleine dingen (met een grote impact) ook niet bevatten of zien.

20 maart 2023 om 16:51

Hahaha tuurlijk joh. Dat jij oprecht denkt er kaas van gegeten te hebben blijft me verbazen.

20 maart 2023 om 16:53

Uitsluiten naar statistieken kijken is inderdaad ook niet aangeraden. Echter geeft dat alsnog een beter beeld dan 99,99% van de mensen zelf met hun ogen krijgen. Al ligt het probleem er dan ook weer in dat 99% van de mensen statistieken niet kunnen interpreteren. Je zal altijd een combinatie nodig hebben van de 2 om het volledige plaatje perfect in te kunnen schatten maar zoals ik zei zijn statistieken veel betrouwbaarder dan eender welke mening hier op vz.

20 maart 2023 om 17:14

Als je alleen de statistieken erbij pakt van de gewilde Taylor bv, dan zeg je 'u' tegen hem. Modric doet hem niet na. Pass accuracy, dribbel bijna tegen de 100 aan. Kijk je vervolgens met je ogen dan valt het zeer tegen. Hakim Zuech zijn statistieken zijn allemaal in de min, omdat hij zoveel risico in zijn spel legt, maar is zeer belangrijk geweest voor Ajax om nog een voorbeeld te noemen.

20 maart 2023 om 20:42

Damn...madridista in-fighting?

*pakt popcorn erbij*

20 maart 2023 om 11:59

Inderdaad, ik vond hem en Konde gisteren één van de mindere bij barca. Bij het afgekeurde goal van Asensio had natuurlijk voorkomen kunnen worden als Frenkie gewoon terug loop in plaats van kijken vanuit de middenlijn. Dan had Frenkie de dribbel van Rodrygo die naar binnen sneed opgevangen. Heeft wel vaak van dit zo'n momenten.

Het blijft natuurlijk wel genieten om Frenkie te zien voetballen.

20 maart 2023 om 12:04

Araujo was goed maar desalniettemin was het een van zijn mindere prestaties in el Classico. Vini had een paar uitstekende momenten.

20 maart 2023 om 12:26

@real8madrid

Blijkbaar zou Araujo met een inspuiting hebben gespeeld, die had last van de adductoren. Zou dat misschien meegespeeld hebben? Vini speelde wel goed vond ik! Was toch de man waar het meeste gevaar van Real uitkwam.

20 maart 2023 om 12:32

Maar jij hebt dan ook wel meerdere malen aangetoond er niet bijster veel van te begrijpen. Frenkie speelde gewoon een hele sterke pot namelijk. Die man is zo ongelofelijk stabiel en maakt ook zoveel vuile meters. Araujo had juist dan weer een mindere dag. Was in ieder geval niet op zijn topniveau.

Vind dat na deze wedstrijd ook wel een compliment uitgedeeld mag worden aan Sergi Roberto, hij mag dan wel niet onze beste speler zijn maar wanneer hij speelt haalt hij altijd wel een voldoende hij is de perfecte 12de man en klaagt ook nooit wanneer hij op de bank moet plaatsnemen verder natuurlijk heerlijk dat we nu 12 punten los staan🔵🔴

20 maart 2023 om 11:51

@blaugrana1899

Ik heb heel vaak kritiek geleverd op Sergi Roberto, vooral toen hij op de back speelde. Echter moet ik hem de credits geven voor deze wedstrijd, hij was uitstekend. Mag van mij vaker op het middenveld spelen (wat eigenlijk ook zijn natuurlijke positie is). Ik vond zijn positiespel echt geweldig, speelde altijd in de rug van Kroos waardoor hij altijd vrij kwam te staan. Daarnaast defensief ook zijn werk gedaan dus niks op aan te merken.

20 maart 2023 om 18:24

Klopt, Sergi Roberto speelde ijzersterk. Op het middenveld heb je ook meer aan hem dan wanneer hij rechtsback staat. En dan vooral in grote wedstrijden. Als pak ‘m beet Cadiz twee rijen van vier optrekt, komt ‘ie creatief en motorisch net te kort. Maar zeker, een heerlijke speler om erbij te hebben.

20 maart 2023 om 11:53

Sergi Roberto heeft dit en vorig seizoen vaak last gehad van het feit dat eigen supporters hem uitfluiten. Onterecht in mijn ogen door het feit wat jij benoemd, hij klaagt niet en speelt altijd met energie. Gisteren terecht verkozen tot mvp van de match!

20 maart 2023 om 12:10

Ik kom inderdaad terug op mijn woorden vooraf. Zag het somber in, maar hij speelde een hele goede match. De goal was ook prachtig. Klassiek voorbeeld van R2 + rondje op Fifa .

20 maart 2023 om 16:00

Dankjewel voor deze reactie Blaugrana. Ook ik maak me vaak schuldig aan kritiek aan het adres van Sergi Roberto, maar heeft dit seizoen al meermaals bewezen van grote waarde te zijn als 12e man 🔴🔵

Frenkie speelde prima uiteraard, maar ook niet heel bijzonder

20 maart 2023 om 12:02

Meer dan prima. Ik vond hem sowieso heel goed maar Origami deelde gisteren zijn statistieken en daar val je van achterover.

20 maart 2023 om 20:44

Jep. Vond het echt een hele zieke prestatie. Zag het al voordat ik die statistieken aantrof.

Was overal bij betrokken. Verdedigingd, zat tussen de passen, creeerde rust, geweldige passing, goede voorzetten kansen gecreeerd, dribbles gelukt.

Ik vind raar dat meesten het zo bagatalliseren. Deed bijna niks fouts.

Frankie verdient toch wel een upgrade qua waarde. Speelt echt een heel goed seizoen bij Barcelona!

Die kranten overdrijven ook wel erg dat Real zich zou hebben neergelegd bij een tweede plaats tijdens het duel.. Als Asensio nou net geen buitenspel had gestaan dan waren de krantenkoppen weer: Real pakte laatste strohalm.

Ik weet niet wat er in die sigaren van Ancelotti zit maar uitsluitend tabak lijkt me niet.

20 maart 2023 om 12:24

Haha echt hoor, je kan het opzich best een gelijkwaardige wedstrijd noemen, zeker ook gezien de nipte buitenspel goal van Real. Maar dat Real het verdiende om te winnen is echt onzin, pas de laatste 20 minuten werden ze echt wakker leek het.

20 maart 2023 om 13:04

De hamvraag luidt nu: wiet of hasj?

20 maart 2023 om 13:13

Welke doet je hallucineren?

Wauw heeft Ancelotti dit echt gezegd? Barcelona verdiende de overwinning uiteraard. En het is gewoon buitenspel al is het maar 1MM: als je piemel erin is geweest, dan is die erin geweest zo simpel is het. Frenkie speelt een puike seizoen en was gisteren wederom de regisseur op het middenveld. Als Pedri terug komt hebben we echt een bazen middenveld. Busquets moet wel goed opgevolgd worden op termijn.

Als het een Zweed was dan had hij nooit bij Barcelona gespeeld, ik vond hem een 6 gisteren, mijn mening net zoals de gekleurde mening van de Spaanse sportkrant! Hij zal nooit het niveau van Modric aantikken maar redelijk! Ach ja, als ze dit wisten na 4 jaar dan hadden ze nooit 80 miljoen afgetikt.. Europees niks van gebakken en ja eens in de 4 jaar kan het voorkom dat Barcelona kampioen word, niks anders dan normaal

20 maart 2023 om 12:34

Modric is wat mij betreft de beste middenvelder van zijn generatie. Dat een middenvelder nooit zijn niveau gaat aantikken is dus geen heel bijzonder argument imo. Dan kan je bijvoorbeeld nog steeds top 3 vd wereld worden.

20 maart 2023 om 12:48

Ja dat klopt, maar men wilt frenkie perse in die hoekje schrijven! EK WK CL (4 jaar) niks speciaals laten zien. Dan moet je er gewoon staan een keer tegen Valladolid kan gebeuren

20 maart 2023 om 13:00



De meningen kunnen verdeeld zijn erover en de argumentaties kun je erop los laten. Maar als ik moet vergelijken tussen prime Iniesta en prime Modric, dan vind ik prime Iniesta wel beter. Iniesta zijn piek is niveau Zidane imo (ik zeg niet dat hij even goed of beter dan Zidane was), maar Iniesta was echt een magiã«r aan de bal. Net als Zidane waren dat gewoon artiesten op het veld.

Frenkie is en zal nooit op het niveau van een Iniesta, Modric en Xavi komen vermoed ik. Maar dat waren wel hele uitzonderlijke talenten he? Hij kan wellicht richting het niveau van een de Bruyne/kroos kunnen reiken (ook absolute wereldtop hoor). Maar dan moet hij dit niveau van het huidige seizoen de komende jaren minimaal evenaren en zelfs nog wat stappen zetten. Ben benieuwd hoe hij het tegen Frankrijk zal doen deze week.

Beetje vreemd dat Ancelotti vond dat zijn team het betere van het spel had, nog los van de grootste kansen voor Barcelona. Ook een zure reactie omtrent buitenspel. Zo ken ik de beste man niet, toch een slechte verliezer?

20 maart 2023 om 15:12

En terecht dat hij dat buitenspel moment in twijfel trekt. Je hebt verschillende beelden die laten zien dat t geen buitenspel was. Hij vergat ook te zeggen dat Gavi direct rood verdiende voor een gemene overtreding op Ceballos. En wat gaat La Liga doen tegen de duizenden supporters die “Vinicius muerete” scandeerden? Want Atletico werd wel aangepakt, ik mag hopen Barcelona ook.
Voor de rest niet eens met Ancelotti dat Real het betere van het spel had, dat niet. Als we het puur over het spel gaan hebben dan heeft Barcelona meer dan terecht gewonnen.

20 maart 2023 om 16:56

Absurd dat de VAR daar ook gewoon niet eens ingreep bij Gavi hoor. Bal is 30 meter verderop en compleet buiten het spel even naar een speler toelopen die niet deelneemt om hem een elleboog in de ribben te gaan planten. Op dat soort momenten mis je Case wel. Als de scheids niet ingrijpt dan weet hij zo'n rotjoch wel op zijn plek te zetten na zo'n smerige streek.

20 maart 2023 om 21:16

Heel vaag idd. Ik ben niet van het overdreven tijdrekken, maar Ceballos had gewoon moeten blijven liggen.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren