Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risicos van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Incident tussen Kökçü en Tadic maakt flink tongen los bij Dit was het Weekend

Laatste update:

Dit was het Weekend heeft zondag uitvoerig aandacht besteed aan een incident vlak voor de aftrap van de Klassieker. Orkun Kökçü leek te weigeren om Dusan Tadic de hand te schudden, terwijl hij aanvankelijk ook scheidsrechter Danny Makkelie oversloeg. Mario Been zoekt naar verklaringen en speculeert dat het iets met Kökçü's rancune jegens Ajax te maken heeft.

Toen de aanvoerders van Ajax en Feyenoord bij de toss tegenover elkaar kwamen te staan, schudde Tadic eerst – zoals gebruikelijk – de hand van Makkelie. Kökçü deed dat wel bij assistent-scheidsrechter Hessel Steegstra, maar liet de uitgestoken hand van Makkelie aanvankelijk hangen. Toen Makkelie Kökçü daarna terugriep, leek Tadic ook nog een handdruk van de Feyenoord-captain te verwachten. Die bleef echter uit.

"Ik weet niet wat het is geweest", reageert een verbaasde Been bij Dit was het Weekend. De analist haalt, zoekende naar een verklaring, al snel Kökçü's uitspraken na afloop aan. "Hij gaf aan dat hij alle woorden uit Amsterdam wel zat was gedurende de hele week. Hij zei: 'Wij doen het zonder woorden, maar met daden'. Maar ik vind dat aanvoerders elkaar altijd de hand moeten schudden."

Kökçü zei na de overwinning in de Johan Cruijff ArenA 'zeker rancuneus' te zijn. "Zij praten heel veel. Bij ons is het: geen woorden, maar daden. Dat hebben we vandaag weer gezien", betoogde de Feyenoorder bij ESPN. Die woorden schoten bij onder meer Marciano Vink in het verkeerde keelgat. "Na afloop vind ik dit minder sterk. Ik had het sterker gevonden als hij niks over Ajax zei en gewoon de overwinning pakte", sprak de analist.

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Turken en Serven liggen elkaar ook niet zo en Makkelie vergat Kokcu gewoon

20 maart 2023 om 09:38

Ik speculeer nu, maar ik denk dat het te maken heeft met het feit dat Tadic als enige aanvoerder van de eredivisie geen band voor Turkije en Syrië wilde dragen en Kokcu is van Turkse afkomst.

20 maart 2023 om 09:40

Tadic is zelf natuurlijk ook gewoon een vreselijk irritante vent, ik begrijp hem wel als dat de reden is. Ook dat hij zo schijnheilig is met die Onelove band, hij probeert heel de wedstrijd zijn Ajax band er over heen te trekken. Daarnaast geeft Tadic Kokcu ook geen hand, dus wie is er nou fout.

20 maart 2023 om 10:04

Zou heel komisch zijn dat Kokcu boos is omdat iemand anders een band niet wilt dragen

20 maart 2023 om 10:14

Dat zeg ik toch niet? Kokcu krijgt van heel Nederland gezeik over zich heen terwijl er over Tadic geen woord gesproken wordt. Ik kan me in dat geval wel indenken dat Kokcu dat niet eerlijk vindt.

20 maart 2023 om 10:16

Als aanvoerder geef je de scheidsrechter en aanvoerder tegenstander een hand, hoe irritant je het ook vindt. Anders moet je maar geen aanvoerder worden.

20 maart 2023 om 10:24

Ja ben ik het mee eens, daarom begrijp ik ook niet waarom Tadic Kokcu geen hand geeft.

20 maart 2023 om 10:44

Dus je speculeert op een vooroordeel en dan is het wel OK dat je de captain van de tegenstander geen hand geeft? Wat een onzin zeg. Kokcu wil ook dit niet en dat niet, en het ligt altijd aan een ander. Gistermiddag heeft Feijenoord de titel verdiend, maar Kokcu is weer eens afgegaan.

20 maart 2023 om 10:55

Ik geef nergens mijn mening, speculeer enkel over wat de aanleiding kan zijn geweest. Maar als je het graag wilt weten, ik vind dat je gewoon de hand moet schudden.

20 maart 2023 om 11:45

Feyenoord zit gewoon met Kocku in zijn maag. Hiij wordt dan ook zeker verkocht aan het eind van het seizoen. Maar door zijn gedrag helaas voor een veel te laag bedrag.
Maar ook Slot zal de naweeën ondervinden; clubs zullen kijken naar zijn handelen in deze kwestie.
Ongelooflijk vind ik het, of eigenlijk toch weer niet, dat beschaafde Feyenoord fans het nog proberen, meer dan dat is het niet, voor hem op te nemen.
Jammer, heel jammer

20 maart 2023 om 11:59

@Cas1
Feyenoord zit helemaal niet met Kokcu in de maag.
Het is positief hoe Feyenoord en trainer Slot zijn omgegaan met de keuze van Kokcu.
Nederland is toch een vrij land, waar ieder zijn / haar mening mag uiten. Er geen dingen worden opgelegd maar een keuze is!

20 maart 2023 om 12:02

Leuk dat je jouw hoop opschrijft als zijnde waarheid. Ik denk dat Kokcu hierdoor geen euro minder waard is, wellicht dat zijn nieuwe club in hem geen aanvoerder ziet, dat kan. En jouw redenatie over Slot kan ik hard om lachen, hopelijk klopt het en blijft hij daarom maar bij ons. Feyenoord die in zijn maag zit met de trainer die eigenhandig voor een revolutie zorgt en de speler die daarvan zo’n beetje het ultieme voorbeeld is, hahaha.

20 maart 2023 om 12:03

Wat een geraaskal hier man. Echt niet te geloven. Als je niks te zeggen hebt, zeg dan ook gewoon niks. “Feyenoord zit met Kokcu in zijn maag”, Kokcu is 1 vd beste spelers van de Eredivisie, aanvoerder, geliefd onder de aanhang en hij gaat na dit seizoen waarschijnlijk wederom een transfer record opleveren. Ja Feyenoord zit echt met hem in zijn maag…. Cas1 jij bent echt de grootste clown op dit hele platform.

20 maart 2023 om 12:09

@cas1.
Je brengt weer iets als een feit wat totaal niet zo is. Feyenoord is gewoon blij met Kokcu en zit helemaal niet met hem in de maag.

En de laatste jaren gedroegen Tadic en Antony zich als idioten tijdens de klassieker. Veel erger dan dat Kokcu nu geloof mij, vrijwel geen enkele Ajacied was dan echt kritisch. Dan is het ineens winnersmentaliteit.

20 maart 2023 om 16:23

Owwww wat heeft Feyenoord toch een probleem omdat een jongen flikkers niet accepteert.. one love band is niks meer dan Homo's accepteren en dat wilt hij niet klaar.. hij heeft als mens respect voor die mensen maar waarom moet hij het accepteren ?

20 maart 2023 om 16:38

Flikkers en Homo's niet willen accepteren maar toch hand in hand met zijn kameraden willen lopen ??? Lastig allemaal man.

20 maart 2023 om 09:43

Ik snap dan ook niet zo goed waarom het artikel weer zo geschreven word. Nergens ze je ook maar de intentie dat tadic kokcu wel de hand wil schudden. Als die eerst aan komt lopen steekt hij ook geen hand uit en wanneer kokcu terug komt om nog de hand te schudden van makkelie loopt tadic al weg als de andere 2 elkaars hand nog vast hebben, hoe voetbalzone daar in ziet dat tadic een hand lijkt te verwachten is mij een heel groot raadsel

20 maart 2023 om 09:51

Het is ook echt bijzonder zinloos allemaal. Het was niet tijdens de wedstrijd. niemand ligt er wakker van. Alleen een hoopje analisten die er alleen zitten om de tijd vol te praten maken er een punt van.

Laat toch allemaal lekker gaan. Het was een mooi potje voetballen. Alles daar omheen is bedoeld om je vaker te laten klikken en langer te laten kijken. Dat is hun verdienmodel.

Je wordt van de ene ophef in de andere gegooid, maar er was echt niets aan de hand.

20 maart 2023 om 10:47

Nou dan moet je toch maar even terugkijken. Lekker gekleurd ook. Gedrag van kokcu is een aanvoerder onwaardig maar goed we wisten natuurlijk al een hele tijd dat hij daar niet geschikt voor is.

20 maart 2023 om 11:01

Ach ja, elke aanvoerder doet wel eens iets wat aanvoerder-onwaardig is. Vond dit niet zo'n heel groot probleem eigenlijk, vind dat handje schudden sowieso een onzinnig iets. Aankijken is veel belangrijker, maar goed, dat is iets persoonlijks.

De uitspraken van Kokcu na de game vond ik persoonlijk vervelender, al zal hij het in emotie hebben gezegd. Vind dat een aanvoerder daar zijn "cool" moet bewaren.

20 maart 2023 om 14:16

@feye_88 nou zag ik dit toevallig gisteren gebeuren tijdens het programma, maar het wordt hier wel heel erg opgeblazen. Alles bij elkaar denk ik dat ze het er minder dan 20 seconden over hebben gehad.

Het was Been opgevallen, hij lichtte het uit, Perez en de presentator gaven er amper erkenning aan. Dat leidde dus tot een artikel met als headline 'maakt tongen los' en reacties als 'analisten die het uitvergroten' onder een topic met 300+ reacties.

Redactie vind dit denk ik erg geslaagd, iets met een mug en een olifant.

20 maart 2023 om 11:36

Misschien mag hij het niet van zijn geloof?

Kokcu begon enorm opgefokt aan de wedstrijd, wat eerder nadelig was dan voordelig. Dacht eerst dat hij het gewoon vergeten was, maar niet dus.

20 maart 2023 om 09:20

Kokcu is een slecht voorbeeld als aanvoerder van een eredivisie club.
Ook zijn opgefokte gedrag tijdens de wedstrijd is niet echt normaal.
Zou voor Feyenoord beter zijn om een andere aanvoerder te kiezen.
Dit gedrag is best een smet op de overwinning van Feyenoord.

20 maart 2023 om 09:24

Helemaal mee eens. Wie wilt er nou een speler met winnaarsmentaliteit hebben in zijn team? Liever Argentijnen en Mexicanen die hetzelfde doen en dan noemen we het Grinta, dat is genieten! Met het verschil dat Kokcu iets beter kan voetballen en geen smerige overtredingen nodig heeft.

20 maart 2023 om 09:26

Hoezo? Een aanvoerder hoeft toch niet het braafste jongetje van de klas te zijn? Hij gaat voorop in de strijd, soms net over het randje maar hij heeft gewonnen dus gelijk. Zie het probleem niet zo.

20 maart 2023 om 09:27

leg eens uit dan. Ik stoor me wel aan alle reacties hieronder waarin een waardeoordeel geveld wordt over een persoon die men niet kent.
Jij ook weer. Slecht voorbeels als aanvoerder. Waarom? Wat zijn de eisen voor een goede aanvoerder?
Je stelt het ook als feiten ipv mening.

20 maart 2023 om 09:27

Nee hoor geen smet, sorry.😅

20 maart 2023 om 09:39

Kokcu is een prima aanvoerder - als Feyenoord een andere aanvoerder kiest is het omdat Kokcu naar het buitenland verkast, niet omdat Chesky dit adviseert.

20 maart 2023 om 09:41

Een ander op de overwinning nog wel? Niks mis mee met een beetje rivaliteit toch! Geen hand geven vind ik wel kinderachtig, maar voor de rest is Kokcu een nette gozer. Wel veel passie, dat soms resulteert in een beetje felle reactie, maar hij speelt altijd fair. Nooit een vieze overtreding, of rode kaartennl..

20 maart 2023 om 09:42

Chesky je praat poep man, temperament zit in hun bloed vooral met derbys willen ze er vol voor gaan.

20 maart 2023 om 09:48

Hahahahahahahaha Chesky. Noem is wat voorbeelden waar die opgefokt was. Er was 1 moment in de wedstrijd dat was bij de gele kaart van Hartman. We vergeten ook even met ze alle dat Kokcu donderdag na de wedstrijd uitvoerig stond te praten met de aanvoerder van Shaktar ipv feest vieren met de supporters.

20 maart 2023 om 09:48

Ook tadic verborg de one love band. Doe hem dan niet om

20 maart 2023 om 09:50

Ja die Trauner of Geertruida hebben een veel sympathiekere uitstraling en zouden gewoon die band ook dragen.

20 maart 2023 om 10:18

Volgens mij zijn er vele aanvoerders die wel eens niet helemaal het goede voorbeeld zijn (geweest). Tadic, van Bommel, Sergio Ramos,neymar om er maar eens een paar te noemen. Spelers die zich zo gedragen hebben een overmate aan overwinningsdrang en daar is in topsport niks mis mee. Feyenoord hoeft daarom zeker niet op zoek naar een nieuwe aanvoerder. Om het dan zelfs een smet te noemen op de overwinning snap ik sowieso niet

20 maart 2023 om 10:51

Vreemd dat mensen Kokcu's gedrag van gisteren als opgefokt omschrijven maar met geen woord reppen over Tadic die al zijn hele carriere elke wedstrijd die hij speelt zich als een idioot gedraagt en ook buiten het veld een opgefokt standje is.

20 maart 2023 om 11:03

Markerazzi ik vond het ook wel aanvoerderonwaardig, maar van Kokcu heb ik sws geen hoge pet op. Geen enkele aanvoerder van Feyenoord heb ik ooit eerder geen hand zien geven, zelfs Kuyt deed dat altijd.

20 maart 2023 om 11:05

Dit zeg je puur omdat hij terecht die lhbtq band niet draagt. Kokcu is een waardig aanvoerder die zich vanuit de jeugd heeft laten zien en daarnaast ook gewoon een aardige jongen die welbespraakt is.

20 maart 2023 om 11:10

Zelfs Kuyt.....zeg je dit nou echt?

Lol.
Als er nou iemand is die altijd, tot het vervelende toe, politiek correct is, dan is het Kuyt wel.

Begrijp me niet verkeerd, ik vond het ook vreemd dat Kokcu die etterbak en de scheids geen hand gaf, of het nou bewust of onbewust was. Hoop ook dat hij hier van leert en zich de volgende keer wat politiek correcter opstelt voor de wedstrijd. Maar het is niet zo dat hij Tadic een kopstoot heeft gegeven he. Was gewoon een dommigheidje....van leren en door gaan met je leven.

20 maart 2023 om 11:30

Tuurlijk chesky. Als Tadic zoiets doet heeft hij een winnaarsmentaliteit en is het psychologische oorlogsvoering, als Zuid-amereikaanse spelers het doen is het afschuwelijke woord grinta en overlevingsdrang, maar als een Feyenoorder het doet is het opgefokt en een smet op de overwinning.

20 maart 2023 om 11:36

Samhan nee hoor integendeel, wat betreft die band sta ik 100% achter Kokcu. Iedereen moet zelf weten waar hij of zij zich goed bijvoelt, en al dat lqbt gedoe word een ieder maar opgedrongen. En dat sommigen hem een slecht mensen noemden belachelijk, dat kan ik mij niet voorstellen. Ik vind gewoon dat je aanvoerder van de tegen partij een hand geeft en de scheids, ook van de rivaal toch. Wat hij voor de jeugd doet kan ik niet oordelen dat weet jij ongetwijfeld beter.

20 maart 2023 om 11:38

Bizzlad ja, maar puur gebaseerd op het feit dat hij aanvoerder was maar per Feyenoord supporter. Nee dat is waar, hij heeft geen kopstoot uitgedeeld. En die uitbarsting vond ik meevallen, en als hij zich niet goed voelt bij die band hem niet hoeft te dragen. Sta ik allemaal achter, vond het alleen zo een raar moment.

20 maart 2023 om 11:40

Die tadic is ook geen goed voorbeeld als aanvoerder

20 maart 2023 om 12:49

Crooswijker dat is waar, die heeft ook dingen gedaan die niet konden.

20 maart 2023 om 09:54

Nou, de 0-1 viel anders precies doordat Kökçü door zijn felheid de bal veroverde en vasthield en ook nog eens de perfecte opening vond.

20 maart 2023 om 16:19

Dat zijn kwaliteiten die Kokcu al heeft ongeacht of hij nou fel is of niet, maar buiten dat, dit gebeurde in een situatie waarin die opgefoktheid nou niet buiten proporties was en in een fase waar Feyenoord nog de controle had. Daarna uitte het zich vooral in opstootjes en de drang om een sliding in te zetten, wat bij Ajax het vuur aanwakkerde en waarin Feyenoord vergat te voetballen, de controle over de wedstrijd verloor en Ajax het overnam op basis van inzet en vechtersmentaliteit. Als we kijken naar stereotypen totaal het tegenovergestelde van hoe het historisch gezien zit tussen de twee.

De tweede helft was gewoon pure controle van Feyenoord omdat ze weer wisten dat ze eigenlijk gewoon veel beter zijn dan Ajax.

Goede speler. Maar slecht persoon en nog een slechtere aanvoerder.

20 maart 2023 om 09:20

Een slecht persoon ook echt.. beetje overdreven reactie vind je ook niet?

20 maart 2023 om 09:21

Slecht persoon kan je denk ik inderdaad lastig beoordelen inderdaad. Slechte aanvoerder vind ik wel.

20 maart 2023 om 11:05

Helyo eens, slecht persoon is op niks gebaseerd. Maar slechte aanvoerder wel mee eens.

20 maart 2023 om 11:06

Het feit dat hij weigert een regenboogarmband te dragen omdat dat (in een compleet andere kleursamenstelling overigens) het symbool is van de Lgbtqia+ community maakt hem een slecht persoon, ja.

20 maart 2023 om 11:40

Airbags we kunnen toch niemand wat dwingen? Ik had persoonlijk wel die band gedragen, maar als Kokcu het door geloofsovertuiging niet fijn bijvoelt moeten we dat respecteren. Het gaat veeeeel te ver en het is op niks gebaseerd om die man een slecht mens te noemen.

20 maart 2023 om 17:06

Waar heeft Tadic die band dan?

20 maart 2023 om 09:21

Na de wedstrijd vond ik dat hij gewoon gelijk had. Die praatjes zijn al honderd jaar onderdeel van het Ajax dna, en als je dan een keer op je bek gaat mag dat gewoon een keer door de tegenstander aangehaald worden. Dit moment voor de wedstrijd zag ik echter ook en ben ik niet trots op. Je mag ze allebei een engnek vinden, maar geef gewoon een hand. Komop.

Slecht mens is dan weer overdreven. Vind Tadic met zijn blessures veinzen en kaarten aannaaien een vervelender karakter. Kokcu geeft nu een keer iemand geen hand maar is verder nooit op onsportieve acties te betrappen geweest.

20 maart 2023 om 09:28

Mee eens. Het is al lang uitdelen geweest door Ajax. Nu moeten ze een keer incasseren en dan moet je niet te moeilijk doen.

20 maart 2023 om 09:38

De praatjes zijn er over het algemeen wel ja, daar is ook wel reden toe overigens de laatste jaren. Maar ik heb de laatste jaren echt veel ergere dingen gehoord dan wat er afgelopen week is geroepen. Heitinga heeft aangegeven dat ze favoriet zijn, wat terecht is gezien de redelijke serie in de Eredivisie en het feit dat ze al 20 jaar niet verloren in de Arena. En hij hoopte dat Feyenoord donderdag zou winnen maar wel met een verlenging. Nou als je daar over valt en dan zo reageert, dan is dat best beschamend ja. Pak je winst en geniet van het aanstaande kampioenschap zou ik zeggen, Kokcu liet zich gewoon enorm kennen.

20 maart 2023 om 09:43

Kokcu was gewoon bang dat hij Tadic zou blesseren bij het geven van een stevige handdruk!

20 maart 2023 om 09:45

Daar waar er dit jaar weer absoluut geen reden voor praatjes zijn.

Ik denk niet dat het om de verlenging uitspraak gaat, wat velen hier op vz steeds aanhalen. Het gaat met name om Van de Vaart (pijnlijk optreden gisterenavond overigens), Taylor die zeker weten wist dat ie ging winnen en Heitinga die zei dat we de zwaktes van Feyenoord zondag wel zouden zien. Dat laatste is gewoon niet slim om te zeggen, hoe weinig je er ook mee bedoelt. We hebben toch geleerd van het WK?

20 maart 2023 om 09:46

Waar slaat dit op Silverfront? Heitinga mag zeggen wat hij wilt, maar Kokcu niet? Prima zo toch, als iemand een vuurtje wil opstoken is dat prima, Heitinga doet maar lekker, is zijn goed recht. Het is een 6-punten wedstrijd met de koppositie als inzet. Maar als Kokcu zo reageert, dan is het beschamend en laat hij zich kennen? Ik moet ook niets hebben van verbale arrogantie, maar ik wil anderen hun eigen communicatie stijl niet ontzeggen hoor.

20 maart 2023 om 10:13

@theking ja dat las ik dus ook ergens, dat er ook Feyenoorders zijn die het Vd Vaart en vd Meijde kwalijk namen om wat ze riepen. Maar daar kan Kokcu toch nooit over vallen, want die 2 heren spelen toch niet bij Ajax? Heitinga zei dat hij de zwaktes van Feyenoord wilde bloot leggen, dat is toch helemaal geen arrogante uitspraak? Dat probeert elke trainer te doen.

20 maart 2023 om 10:15

@erasmus-rules dat is toch niet wat ik zeg? Heitinga zegt in mijn ogen helemaal niks arrogants. Hij zegt enkel dat ze favoriet zijn, wat letterlijk ook was bij de bookmakers, en dat hij de zwaktes van Feyenoord wilde blootleggen. Nou ja tussen willen en kunnen zit nog een verschil, maar om dat te willen doen is toch niet gek?

Kokcu mag natuurlijk zeggen wat hij wilt, maar mijn punt is dat hij reageerde als door een adder gebeten, terwijl er juist helemaal geen gekke dingen zijn geroepen. Hij begon direct in zijn interview over dat het hem diep zat met die praatjes. Daar liet ie zich echt kennen vond ik dus.

20 maart 2023 om 11:06

Na de wedstrijd gelijk hebben is zoiets als achteraf zeggen dat het 2-3 zou worden, weinig waarde dus. Als hij een grote meneer wil zijn, had hij het vooraf in de media moeten zeggen, dán heeft het zin. Nu is het achteraf een beetje stoer doen omdat je wordt gesteund door de winst.

Verder vind ik het allemaal prima hoor, al die 'so called' praatjes hebben Ajax gebracht tot de succesclub die het is.

20 maart 2023 om 11:07

@Theking:

Ik vind juist precies andersom. Dat geen handje schudden vind ik een storm in een glas water. Sowieso een overtrokken ritueel. Na de wedstrijd handjes schudden, dan ben je een echte kerel. Zeker na een verliespartij.

De uitspraken van Kokcu irriteerde ik mij juist aan. Hij doet nu namelijk exact hetzelfde als de mensen waarop hij vrij fel reageert.
Anyhow, zal de emotie van de wedstrijd wel zijn, maar ik had op iets meer klasse gehoopt. Ook deze situatie wordt opgeblazen trouwens van weerszijde..

20 maart 2023 om 11:07

Als hij zich stoort aan de Amsterdamse arrogantie (of bluf zoals ze het in Amsterdam graag noemen) die dit seizoen bij uitstek zeer onterecht en ergens op gebaseerd is, waarom mag Kokcu daar dan niets van zeggen?

Ik zie echt niet waarom hem dit klein maakt of hij zichzelf laat kennen. Hij is die praatjes uit Amsterdam zat, Feyenoord heeft ze sportief op hun plek gezet en hij zegt nba de wedstrijd gewoon eerlijk hoe hij het ervaart.
Ik heb dit 10 x liever dan dat iemand weer met alleen dooddoeners voor de camera staat en niet zegt wat ie echt denkt of voelt.

20 maart 2023 om 19:39

Het optreden van Pierre van Hooidonk was gisteren eigenlijk veel pijnlijker zoals dat al jaren zo is.
Daar komt werkelijk niets wat verstandig is uit. Hij praat vaak alleen dingen die al in andere programma's gezegd zijn na.

20 maart 2023 om 09:22

Jij hebt vast met hem geknikkerd of niet Dr Strange?

20 maart 2023 om 09:23

Deze jongen gaat het straks als aanvoerder nog presteren om op de Coolsingel er een anti-Ajax dag van te maken dan een Feyenoord-huldiging.

20 maart 2023 om 09:28

Dat heeft bij jullie een coach en ook een aanvoerder wel ooit gedaan.

20 maart 2023 om 09:29

Zo onzinnig. Hij praat zelden over Ajax.

20 maart 2023 om 09:29

Dat zou je wel willen he?

20 maart 2023 om 09:43

Nee, daar zullen door hem geen sneue liedjes over Ajax gezongen gaan worden hoor zoals die Belg bij jullie een keer andersom deed.

20 maart 2023 om 14:26

Roogsfc: Van Gobbel vergeten?

20 maart 2023 om 09:29

Geweldige aanvoerder juist. Iemand die voorop in de strijd gaat, het team bij elkaar houdt en ook nog eens ruggengraat heeft. En bovenal een geweldige speler.

20 maart 2023 om 11:09

Geen enkele andere Feyenoord aanvoerder heeft eerder geen hand gegeven aan de aanvoerder van Ajax, en bijna ook niet aan de scheids. Zelfs Kuyt heeft dat altijd gedaan, dus ruggengraat zeker niet maar zoals eerder aangegeven van Kokcu heb ik nooit een hoge pet gehad. Al vond ik wat gisteren zei echt wel meevallen.

20 maart 2023 om 13:30

Ben nog steeds op zoek naar die Tadic wel aan Kokcu wil geven. Of is dat ook zo'n verschrikkelijke aanvoerder?

20 maart 2023 om 20:53

Hork282 als je al wegloopt, en alleen terugloopt naar de scheidsrechter. Iemand niet eens aankijkt, en met lichaamstaal sprak ook boekdelen. Dusja, en dat Tadic zich misdraagt heb ik nooit ontkend.

20 maart 2023 om 09:39

Goede speler, en voor 99% voor alle Feyenoord supporters een absolute held. Wij genieten er van. Al dat gepraat uit amsterdam en een winnende tegenstander zegt er wat van en alleen maar huilbuien boven amsterdam. Zielig.
Kokcu is beste middenvelder van de ED, we zijn erg trots op deze jongen van de club.

Het mooiste was nog dat berghuis een paar minuten zoooooooooo blij was, wou ff laten zien dat hij toch een goede keuze had gemaakt. Stond helaas na 90 minuten met een drup aan de neus, onbetaalbaar.

KAMPIOENEN!!

20 maart 2023 om 09:55

Haha dat hij de goede keus gemaakt heeft daar verandert een toevallige prijs voor feyenoord niks aan

20 maart 2023 om 10:02

Toevallige prijs. We pakken de trippel dit jaar 💪💪💪

20 maart 2023 om 10:20

Net uit het café gerold?

20 maart 2023 om 12:02

Dat is onmogelijk want jullie spelen geen Champions League.

Met het winnen van de treble wordt bedoeld dat een voetbalclub in eigen land de dubbel (landskampioen en nationale beker) wint en daarnaast ook de UEFA Champions League (of voor 1992 de Europacup I). In het Europese voetbal is dit een zeer zeldzaam verschijnsel. Het is slechts zeven clubs gelukt, waaronder Ajax en PSV. FC Barcelona en Bayern München zijn de enige clubs die de treble twee keer wonnen.

20 maart 2023 om 09:47

Een slecht persoon haha, ik heb gehoord dat hij in z'n vrije tijd snoep steelt van kinderen en Oma's omver duwt. Gewoon uit verveling. En een slechte aanvoerder ook. Alle dreiging komt bij hem vandaan. Heeft een fantastisch afstandschot, goede inspeelpass en onder Slot ook een gigantische arbeidsethos. Zo iemand wil je inderdaad niet in je team hebben.

20 maart 2023 om 09:48

Is tadic dan ook een slechte aanvoerder? Hij steek ook geen moment zijn hand uit voor kokcu, en hoe vz dit artikel ook wilt schrijven hij liep ook al weg terwijl makkelie en kokcu nog de hand aan het schudden waren, leek mij ook niet dat hij er zelf behoefte aan had. Wat een gedoe om niks weer, als ze elkaar de hand niet willen schudden dan niet joh

20 maart 2023 om 11:12

Joost dit is een mooie, Kokcu is diegene die Tadic en de scheidsrechter geen hand wilt geven. Wat ik geen enkele Feyenoord aanvoerder eerder heb zien doen zen en dan is het de schuld van hen. Ik vond het aanvoerderonwaardig, de andere aanvoerder en scheids geef je gewoon een hand.

20 maart 2023 om 12:05

Sulejmanii, maar waar zie jij Tadic de hand uitsteken naar Kokcu? Verder vind ik het ook nergens op slaan en hoor je elkaar gewoon de hand te schudden en die van de scheids. Alleen is Kokcu hier niet de enige. Geeft daarna alsnog een hand aan de scheidsrechter maar waarom hij en Tadic elkaar de hand niet geven dat weten wij allebei niet. Maar duidelijk is te zien dat Tadic ook geen aanstalten maakt om de hand te schudden van Kokcu.

20 maart 2023 om 12:51

Ja inderdaad, omdat hij duidelijk aangaf met zijn lichaamstaal dat niet van plan was en Tadic niet eens aankeek. Toen hij terug ging naar de scheids, had hij Tadic een hand kunnen geven.

20 maart 2023 om 10:17

Want jij kent hem persoonlijk?

20 maart 2023 om 17:04

Wie bedoel je nu? Tadic maakt toch ook geen enkele aanstalten om hem de hand te geven? Daarbij, waar is de one love band bij Tadic?

Feyenoord wint de Klassieker maar 75% van de artikelen gaat over wat Feyenoord niet goed deed, waar ze geluk hadden en natuurlijk over Kokcü. Verrassend.

Zoeken naar onzinnige dingen dit.

Edit: Nogmaals de beelden gekeken en het is pure concentratie? Hij vergeet alles wat normaliter gedaan wordt.

20 maart 2023 om 09:18

Laat ze maar lekker lullen en spijkers op laag water zoeken. Ik denk dat iedere Feyenoorder met een glimlach van oor tot oor op kantoor zit na afgelopen week(end).

20 maart 2023 om 09:30

Media is op zoek naar de volgende rel. Het verdienmodel van veel media is om te polariseren. Daardoor krijg je heftige discussies en dat levert veel clicks op.

20 maart 2023 om 09:18

Dat valt ook reuze mee. Dit is toch enorm kinderachtig? Tijdens de wedstrijd hoef je elkaar helemaal niets te gunnen, maar een hand geven van tevoren is toch niet teveel gevraagd? Enorm respectloos wat Kokcu hier doet. Ook het interview na de wedstrijd was schrijnend.

20 maart 2023 om 09:22

Het interview was schrijnend? Als een dramatisch Ajax vantevoren praat over hoe zij het beste team zijn, gekleurde analisten als van der vaart roepen dat Ajax wel even gaat winnen, Wijndal roept dat zij de beste linkerkant van de eredivisie hebben. Terwijl ze in Europa tegen Union Berlin (!) zijn uitgeschakeld, in de competitie achter Feyenoord staan, mag je dan na afloop van de wedstrijd niet even je gram halen? Ajacieden mogen alles roepen onder het mom van Amsterdamse bluf, alles leuk en aardig, maar als ze op de feiten gedrukt worden, moeten die mensen hun mond houden.

20 maart 2023 om 09:22

Het had enorm respectloos geweest als Kokcü scherp was op de situatie en Tadic in de ogen aankeek. Nu komt ie op aanwijzing van teamgenoten aangestormd en vergeet die letterlijk alles wat gewoon is in die situatie. Sorry maar als mensen niet inzien dat die situatie kan gebeuren dan is het einde zoek. Dit staat overigens helemaal los van hoe ik denk over het interview achteraf, dat had zeker anders gekund!

20 maart 2023 om 09:40

Of ie het vergeet of bewust niet doet....ik weet het niet. Onhandig is het sowieso. Maar dat interview na de wedstrijd vond ik legendarisch. En natuurlijk valt Marciano er over. Want vooraf mag je zo walgelijk arrogant zijn als je wilt zonder te presteren. Maar als je dan zonder te praten een prestatie neer zet en achteraf zegt: "kijk gasten....zo kan het ook." dat is dan ineens zwak.

Waarom moet die Amsterdamse arrogantie altijd maar geslikt worden en moet je er als tegenstander altijd maar boven staan en je mond houden. Vind het wel lekker dat een voetballer een keer op deze manier zn mond open trekt. Hij zegt niets respectloos of opruiend....gewoon puur waar het op staat.

20 maart 2023 om 09:45

@DVV20 Ik heb geen enkele Ajax speler vooraf aan de wedstrijd horen zeggen dat ze deze wedstrijd wel even zouden winnen. Volgens mij juist met heel veel respect voor wat Feyenoord dit seizoen presteert. Wat de aanhang allemaal zegt, dat is toch niet op het conto van de Ajax spelers te schrijven? Om achteraf zout in de wonden te strooien en vooraf niet eens een hand wil schudden, dan ben je gewoon een zielig onsportief mannetje! Maar bij deze: gefeliciteerd Feyenoorders! Zoals meerdere wedstrijden dit seizoen, viel het kwartje jullie kant op.

20 maart 2023 om 09:46

DVV, ik snap niet wat Union Berlin en de (schrijnende) uitspraken van Wijndal met Feyenoord te maken hebben? Heitinga heeft Wijndal nota bene in de media nog op de vingers getikt voor die uitspraak. Maar waarom zou je je daar als Feyenoord over frusteren? Daar kun je toch alleen maar om lachen?
Dan blijft over dat Ajax zegt het beste team te zijn en de uitspraak van van der Vaart. De eerste lijkt me geen gekke uitspraak als je het volgende weekend de wedstrijd voor de eerste plek gaat spelen. Dat zelfvertrouwen moet je hebben om kans te maken op de overwinning. Van der Vaart is toch geen vertegenwoordiger van Ajax? Kokcu roept dan geen woorden maar daden, maar hij heeft vooral veel woorden, zeker tijdens de wedstrijd, en hele kleine daden.

20 maart 2023 om 09:47

Dvv20 Dat Ajax constant roept dat ze de beste zijn is pure onzin. Alleen de supporters en misschien wat mensen in de media roepen dat. Het minderwaardigheidscomplex in Rotterdam neemt echt absurd trieste vormen aan

20 maart 2023 om 09:53

Taylor gaf aan dat ze in ieder geval zouden winnen, Heitinga gaf aan wel even bloot te leggen wat de zwaktes van Feyenoord zijn, Wijndal weet je zelf ook, dan nog de Media waar bijna iedereen het heeft over hoe goed de spelers van Ajax zijn en dat Feyenoord alleen maar wint door een toptrainer als Slot. Genoeg redenen om achteraf je gram te halen. Natuurlijk hoeven ze niet te zeggen dat ze verwachten te verliezen, maar je kan ook aangeven een moeilijk pot te verwachten, omdat Feyenoord momenteel eerste staat en zondag gaat zien wie het sterkste is. Ajax kiest ervoor uit te spreken dat ze gaan winnen, dus na een verlies kan je een reactie verwachten toch. Niks schokkends lijkt me.

20 maart 2023 om 09:55

@Vesta Kokcu spreekt pas nadat de daden zijn verricht, winnen in de Arena en een gat slaan van 6 punten. Natuurlijk mogen Taylor, Wijndal en Heitinga in de media roepen dat zij gaan winnen, de beste zijn, etc. etc. Maar dan kan je ook een reactie verwachten als je met de neus op de feiten gedrukt wordt. Je staat geen eerste in de competitie, je ligt uit Europa, dan kan een beetje bescheidenheid je ook sieren. Aangeven dat Feyenoord bovenaan staat, een pittige wedstrijd verwacht en zondag uit zal wijzen hoe ver je als team bent. Geen woord aan gelogen.

20 maart 2023 om 10:11

Enorm respectloos van kokcu? Heb je zelf ee beelden gezien? Het is niet dat tadic daar met uitgestoken hand staat, hij lijkt ook geen enkele intentie te hebben om de hand van kokcu te schudden

20 maart 2023 om 10:14

@goedverhaal, we weten ook niet wat er onderling geappt wordt. Veel spelers zullen vast elkaars mobiele nummer hebben.

20 maart 2023 om 10:30

Dingen die supporters roepen komt niet op het conto van de club en daar hoeft van mij Kokcu ook niets van te zeggen. Alleen Heitinga heeft voor mij op een grappige maar wel uitdagende manier gezegd dat hij de zwakke plekken van Feyenoord zondag bloot zou leggen. Maar jou laatste zin kan ik op dit moment wel om lachen. Dat het kwartje zoals vaker dit seizoen onze kant op valt. Dat het dus is gebaseerd op geluk allemaal. Ik zei zelf jaren hetzelfde over ajax en werd dan uitgemaakt als calimero

20 maart 2023 om 10:40

Vooral het gezeur en gehuil in Amsterdam nemen dit seizoen absurde vormen aan. Als een verwend kind dat voor een keer z'n zin niet krijgt. Maar niet getreurd, waarschijnlijk krijgen jullie de komende jaren gewoon je snoepjes weer en is alles weer goed.

20 maart 2023 om 12:06

B_konijn als slot blijft moet ik dat nog zien

20 maart 2023 om 09:19

Onzin, ik lees overal in de media dat Feyenoord terecht won en Ajax gewoon domineerde het laatste half uur. Het is maar net waar je zelf de nadruk op legt. Overigens waren de woorden van Kokcu toch ook wel niet alledaags, dus niet gek dat daar dan op gereageerd wordt. Zelfs Kokcu zelf was er gisterenavond later nog even op terug gekomen.

20 maart 2023 om 09:28

Kleine samenvatting:

‘Wieffer komt tekort’
‘Makkelie weigert te reageren op situatie Idrissi’
‘Woorden Kokcü vallen niet goed bij ESPN’
‘Onderlingen banden arbitrage blootgelegd’
‘Incident Kokcü’

Het enige wat daadwerkelijk over de wedstrijd en het spel gaat zijn de directe interviews achteraf en de ochtendbladen.

Afijn 75% is dan misschien voorbarig, maak er 60% van. Maar ik mis ontzettend veel interviews en inside insights van spelers als Gimenez en Hartman. Of überhaupt analyses van het spel.

20 maart 2023 om 09:30

Dat klopt niet. Feyenoord domineerde het eerste half uur van de tweede helft. Daarna was het gelijk opgaand.

20 maart 2023 om 09:33

Ik heb Heitinga en Tadic geen excuses horen zoeken over de kaarten, maar Feyenoord gewoon gefeliciteerd met een terecht overwinning.

Analyses ontbreken idd veel. Denk dat vz daar de mensen niet voor heeft.

20 maart 2023 om 10:16

Ajax domineerde het laatste half uur? Totaal niet. Ajax heeft na de 2-3 niets meer gedaan. De grootste kans was bij 2-2 van kudus maar verder geen gevaar meer geweest, ook geen druk.

20 maart 2023 om 11:19

Denk dat hij bedoelt dat Feyenoord Ajax domineerde het laatste half uur. Klopt trouwens niet helemaal, want het was bijna de hele 2e helft waarin Feyenoord domineerde. Alleen laatste 5 minuutjes niet meer, wat vaak zo is als je een late treffer maakt en je tegenstander dan uit pure wanhoop alles op alles gooit om nog iets te doen en je als "winnende" partij niet meer onnodig risico gaat nemen en de pot dicht houdt.

20 maart 2023 om 09:25

Eigenlijk komt het erop neer dat Kokcu laat zien dat geloof een excuus is om mensen buiten te sluiten. Dat vind ik erg kwalijk. Ga dan terug naar Turkije, daar is dat heel normaal. Maar OneLove staat ervoor dat iedereen erbij hoort, en dat zou ook zo moeten zijn in de multiculturele samenleving die we in Nederland hebben.Dat Feyenoord de klassieker wint is ook niet heel boeiend eigenlijk, Ajax was verdedigend drama en aanvallend ongelukkig. En verder was Ajax beter en Feyenoord aan het schoppen. Je moet niet proberen te vertellen dat Feyenoord zo'n briljante wedstrijd heeft gespeeld want dat is natuurlijk niet zo.

20 maart 2023 om 10:04

Hah, je schrijft veel onzin, maar de grootste onzin is nog wel dat Ajax beter was.

Tip van mij: Die rode baan door je witte bril heeft je zicht enorm beperkt. Draag 'm de volgende keer niet als je TV kijkt...

20 maart 2023 om 10:41

Ajax was in ieder geval minder en verliest terecht. Als je serieus vind dat Feyenoord aan het schoppen was en Ajax beter??? Bij de eerste gele kaart van Hartman is het Timber die in eerste instantie geel verdiend.
Je bent ook een zieltje die in een artikel dat over iets anders gaat weer even over die aanvoerdersband begint. Niks toevoegend en alleen maar geplaatst om reacties uit te lokken. Het enige waar ik het in je reactie wel mee eens ben, is dat feyenoord geen briljante wedstrijd heeft gespeeld. Als dat wel zo was, was je waarschijnlijk nog verdrietiger

20 maart 2023 om 11:43

Niet goed overgekomen, maar het artikel gaat erover dat Kokcu geen handen schudt en raar overkomt. Dit link ik dan ook aan het feit dat hij de Onelove band niet draagt, dat heeft denk ik met elkaar te maken. Ik weet namelijk niets anders te bedenken, buiten de haat voor Ajax. Maar dat zou pas echt zielig en onprofessioneel zijn...
Dat Feyenoord meerdere malen aan rood ontsnapt kun je niet ontkennen. Er ontstonden ook continu opstootjes om, en dat was precies wat Feyenoord leek te willen... Dat Ajax het betere veldspel had valt toch ook niet te ontkennen. Beter in de duels, kwam ook meer aan voetballen toe. Zie bijvoorbeeld Tadic en Alvarez die best goed speelden. Dat ze hierboven een onvoldoende krijgen is omdat er veel Feyenoorders ze minnen. Om maar te vieren en na te roepen dat ze eindelijk weer eens wonnen. Ajax speelde beter, maar hierbij zeg ik ook niet dat Ajax verdiende te winnen. Zeker niet als je zo verdedigt. Feyenoord krijg +/- 5 goeie kansen, waar er 3 van ingaan. Dat mag nooit gebeuren, je weet dat je in dit soort wedstrijden minstens een handvol kansen tegen krijgt. Daarnaast ging Ajax slecht met kansrijke aanvallen/kansen om. Maar Ajax was beter op het middenveld en viel veel meer aan. Gelukkig zijn jullie het er mee eens dat Feyenoord ook niet briljant was. Want Feyenoord wordt (waarschijnlijk) geen kampioen omdat ze zelf zo goed zijn, maar omdat de concurrentie (voornamelijk Ajax en PSV) het dit seizoen flink laten afweten.

20 maart 2023 om 09:27

Dat is maar net waar je zelf op wil letten. Dit soort randzaken worden altijd groot gemaakt bij Espn, maar ik heb ook meer dan genoeg lof gelezen over de prestatie van Feyenoord.

20 maart 2023 om 09:27

Wel opvallend dat hij voor de wedstrijd tegen Shaktar en eigenlijk elke andere pot tot nu toe nog niet zo geconcentreerd was, terwijl met name de pot tegen Shaktar minstens net zo belangrijk was als deze. Imo een hele kleine reactie, van een man die ongelooflijk goed kan voetballen, maar dus niet het minimum beetje respect kan opbrengen om Tadic vooraf gewoon netjes een hand te geven.

20 maart 2023 om 09:30

GeenInspiratie

Dat kan ook niet anders. Een paar artikel over het goede spel en goals en dan is het nieuwe daar vanaf. Terwijl elk incident iets is waar apart over gesproken kan worden. Mij boeien als Ajax die niet-gegeven tweede gele kaart en de niet gegeven rode kaart me weinig . Feyenoord heeft terecht gewonnen. Maar ik ben dan wel weer benieuwd waar Geertruida nauwelijks bejubeld werd door medespelers. Ze doken allemaal op een ander. Daar kan je dan ook weer een topic van maken.

20 maart 2023 om 09:38

Vernon,

Eigenlijk een perfect vervolg op mijn reactie. Dank! Ik had het tof gevonden om inhoudelijke discussies aan te gaan omtrent de wedstrijd, maar die kans is er heel weinig omdat er weinig artikelen daadwerkelijk over de wedstrijd gaan. Maar zodra die daarover gaan staan er een aantal trollen bovenaan met reacties waardoor alles weer over die 1 of 2 simpele reacties gaat.

20 maart 2023 om 11:00

Dat komt omdat Hancko (met een aantal anderen) dachten dat Hancko hem maakte. Hij was degene die de bal 'verlengde' (met het achterhoofd zeg maar) en omdat de bal direct erna erin lag was de veronderstelling dat Hancko hem had gemaakt.

Daarnaast is Geertruida daarna ook genoeg bejubeld hoor. En misschien gingen de spelers wel naar Kokcü omdat hij eindelijk een keer een fatsoenlijke corner gaf en wilden ze m daarmee feliciteren?

20 maart 2023 om 09:34

Vond het vooral interessant dat hij de toss won en koos om van kant te wisselen. Daarna wijst Makkelie hem erop en zegt hij dat hij dat niet heeft gedaan. Ik zei direct al dat Kokcu echt in zijn eigen wereld zat en volledig gefocust op 90 minuten strijden. Geen randzaken, gewoon strijden. Tja, dan gebeuren dit soort dingen.

20 maart 2023 om 11:19

Martijn geen enkele Feyenoord aanvoerder heeft ooit geen hand aan de aanvoerder van Ajax en scheids gegeven, en dat geloof je echt? Voor mij leek het niet per ongeluk.

20 maart 2023 om 11:24

Waar maak je je druk om? Had je lekkerder geslapen als hij een hand had gegeven? Hij heeft Makkelie toch de hand geschud? Geen enkele aanvoerder heeft het ooit aangedurfd, maar dit is kind van de club en je merkte aan zijn interview al dat hij het zat was met al die praatjes. Nou, dan is het misschien allemaal misplaatst omdat we het niet kennen maar ik vind dit een nieuwe, leuke dimensie geven aan de rivaliteit. Heb het altijd al schijnheilig gedrag gevonden om voor de wedstrijd te staan knuffelen met elkaar om vervolgens tien minuten later elkaar de pleuris in te schoppen..

20 maart 2023 om 11:46

Ik maak me nergens druk om, het is een constantering. Persoonlijk vind ik het aanvoerderonwaardig om de aanvoerder en scheidsrechter geen hand te geven, en andersom als Tadic was geweest of welke aanvoerder van Ajax dan ook. Het interview na afloop viel mee in tegenstelling tot velen, zelfs een slecht mens kwam voorbij komen wat ik waanzinnig vond en belachelijk. Groots ben je echt als je boven alles houdt en je feestje viert. Schijnheilig? Iedere club doet dat en tijdens iedere pot, ik vond het aanvoerderonwaardig en jij hebt een andere mening wat prima is. Nog gefeliciteerd met de 3 punten.

20 maart 2023 om 12:24

Nou, zo is het ook. Iedereen heeft recht op zijn mening en die wil ik altijd respecteren. Ik vind alleen dat er altijd zo zwaar overtrokken gereageerd wordt als er iemand afwijkt van de zogenaamde 'standaard'. Zeker dat iedere club het doet, supporters doen het zelf. We kunnen bij wijze van spreken arm in arm staan te juichen voor het NL elftal als Berghuis scoort, maar op dit moment gun ik die gozer echt helemaal niks. Ik gun hem wel rust in zijn privé leven overigens enzo, maar ik gun hem geen sportieve successen in een Ajax shirt. Maar nogmaals, als hij of Brobbey / Taylor / Klaassen / Bergwijn scoort voor het NL elftal sta ik gewoon mee te juichen.

20 maart 2023 om 12:57

Martyn zeker waar, en jij bent ook al jarenlang actief op voetbalzone. En gewoon een correct persoon, plus uiteraard begrijp ik dat je Berghuis sportief niets gunt. Dat is logisch, maar daarna zeg je ook meteen weer dat je hem privé geen narigheid wenst. Dit is precies ook de reden waarom ik je alrijd een correcte kerel heb gevonden. Voor mij andersom ook, niet zo lang geleden nog heb ik uitgesproken dat Geertruida veel te laat is opgeroepen voor Oranje. Ik vind hem de beste speler van Feyenoord, niet normaal hoe hij zich heeft ontwikkeld. Maar wel grappig tijdens Oranje zijn we allemaal vrienden haha, maar ook hier hoor ondanks we rivalen zijn heb ik veel respect voor jullie en ieder ander. Normen en waarden, en uiteindelijk is voetbal "maar een spelletje" die ons heeeel veeeeel vreugde kan geven en pijn.

20 maart 2023 om 09:51

En alle zelfbenoemde wereldverbeteraars komen ook gal spuien over onsportiviteit en scheidsrechters (om vervolgens het woord Calimero in de mond te nemen). Afgunst is dat . Kan je alleen maar van genieten

20 maart 2023 om 11:22

Dat is de instelling die ik bij veel Feyenoorders hier mis, kan jou het verrotten wat Ajacieden hier en in studio's zeggen over een incident als dit. Je hebt gewonnen en gaat kampioen worden, boeit jou het dat je captain een halve gare met middeleeuws gedachtegoed is, doet niets af aan de overwinning. Gefeliciteerd.

20 maart 2023 om 10:07

Geeninspiratie, het is echt te bizar. Niet alleen van VZ, maar dus ook aan tafel bij ESPN en andere zenders.

Ten eerste weten we niet of Kokcu Makkelie vooraf een hand heeft gegeven, want we zien niet het moment dat hij naast Makkelie komt staan. Misschien had hij hem al een hand gegeven voordat de camera's op ze gericht werden. Daarnaast zie ik Tadic ook totaal geen hand uitsteken richting Kokcu, dus waarom gaat het enkel over Kokcu en niet over Tadic?

20 maart 2023 om 11:14

Concentratie? Nog nooit eerder heeft een Feyenoord aanvoerder, geen hand gegeven aan de aanvoerder van Ajax en de scheidsrechter. Hij staat er ook niet bekend om, zoiets vaak te vergeten dus wel heel toevallig.

20 maart 2023 om 12:08

Sulejmanii zooo wat belangrijk. Laten we er nog een paar dagen over door praten.

20 maart 2023 om 12:59

Er hoeven er niet nog een paar dagen over door te praten, maar ik vond het onnodig en aanvoerderonwaardig. Wat ik al eerder had aangegeven, voor de rest niets hoor.

20 maart 2023 om 14:44

Wat je eerder, al heel veel keren, had aangegeven ja. En zoals je ook al heel veel keer heb aangegeven is het wel ok als hij iets wel of niet doet dat beter in jouw straatje past. Het is duidelijk sulejmanii.

20 maart 2023 om 11:50

Tja, en er zou laatst een Feyenoord redacteur zijn aangenomen Het spijt me zeer het is niet terug te lezen in de berichten! Zo ook dit bericht inderdaad, het is zoeken om de beste Feyenoordspeler zwart te maken. Eerst die onelove band en nu dit weer. Jammer, erg jammer.

20 maart 2023 om 12:18

Er dient te worden benadrukt dat de winst niet terecht is.
Heb media niet gehoord over Tadic die gedurende de wedstrijd hun normale band om had.
Of de bommen op Rotterdam, attributen die vanuit publiek richting het veld werd gegooid

Gewoon concentratie en spanning. Kan gebeuren. Randzaken dit, en media die wanhopig op zoek is naar nonsense.
Laten we het vooral niet hebben over het kwaliteit van het spel dat Feyrnoord op de mat legde.

20 maart 2023 om 09:18

Onzin om dit goed te praten. Het was toch geen woorden maar daden? Een enorm slappe hap die Kokcu, laat je niet zo kennen en gedraag je gewoon als een vent.

20 maart 2023 om 09:21

@joecartoon

Met een nuchtere blik de Klassieker in gaan, aangeven dat je je best gaat doen en dan ziet wat het resultaat wordt en vervolgens winnen in de Arena. Meer 'geen woorden maar daden' ga je het niet krijgen toch?

20 maart 2023 om 09:30

Zo nuchter dat je het nog niet op kan brengen de aanvoerder van de tegenstander netjes een hand te geven voor de wedstrijd, zij het om Tadic al een beetje te jennen, zij het omdat je zo geconcentreerd bent dat je het spontaan vergeet. Dan begin je imo sowieso al niet met een nuchtere blik aan de wedstrijd.

20 maart 2023 om 09:35

Tadic doet zelf ook alles wat in zijn macht ligt om te winnen. Dat valt ook te waarderen. Maar niet voor de tegenstander. lekker laten gaan. Storm in een glas water dit.

20 maart 2023 om 12:03

Tadic is dan ook schijtirritant wat dat betreft. Je hoort mij ook nooit zeggen dat Tadic met een nuchtere blik een wedstrijd in gaat, al kan dat er ook mee te maken hebben dat ik helemaal niks met Ajax heb.

20 maart 2023 om 09:34

Wanhopig is het niet. Dit verdienmodel werkt geweldig voor media. Met polariseren verdien je centen.

Vond zijn reactie na de wedstrijd ook maar kinderachtig. Prima als je tegen Ajax bent maar pak gewoon je winst en door. Snap de irritatie wel maar dat kan je ook kenbaar maken door een klein sneertje uit te delen I.p.v het hele interview over Ajax te praten

Kokcu toonde zich getergd maar vooral achteraf een vrij kleine winnaar. Tadic, Berghuis en Heitinga waren grotere verliezers die heel rationeel de oorzaken voor het verlies konden benoemen en Feyenoord ook feliciteerden. Vrij onsportief dat Kokcu geen handen wil schudden haha, maar als je naast het veld zo kleinzerig en een beetje met een minderwaardigheidscomplex je interview afgeeft, dan zegt dat wel wat.

20 maart 2023 om 09:21




Gelukkig lukt het jou dankzij Kokcu om deze ochtend toch nog ergens blij om te zijn. Dat is dan wel weer heel sympathiek van hem, toch?

En van Tadic , die gisteren inderdaad heel sportief reageerde, weten we natuurlijk allemaal dat hij de Klassiekers wel groots wint. Zo groots dat hij vorig seizoen Anthony eigenhandig neerlegde toen hij weer op wilde staan. Echt heel classy.

Ook Heitinga herinneren we ons van een jeugdklassieker waar hij zich heel sportief en netjes opstelde natuurlijk.

Och, Ajax is zo groots.



20 maart 2023 om 09:24

Sterk dat je me persoonlijk komt aanvallen, je hebt geen inhoudelijke argumenten? Want dan kunnen we het vinkje "gebrek aan onderbouwing" bij je aanklikken.

20 maart 2023 om 09:26



Wat snap je niet aan mijn onderbouwing? Ik geef je letterlijk de onderbouwing waarom je juist zelf wat kleinzerig reageert en dat dat wellicht een beetje misstaat, juist met de voorbeelden die jij aanhaalt.

Maar zet gerust dat vinkje aan als je dat blijer maakt hoor.

20 maart 2023 om 09:40




Ja ik heb er wat spelfouten uitgehaald. Wat is je probleem daarmee? De strekking is nog exact hetzelfde als toen je er op reageerde, schat.

edit: deze heb ik ook eventjes aangepast. Onnodig om in deze negatieve spiraal mee te gaan.



20 maart 2023 om 10:03

Welke negatieve spiraal? En waarom steeds het verleden erbij halen als het negatief is en je naar Ajax kan wijzen? Dat mogen we ook niet als het succesvol is toch? Vier gewoon je overwinning, dat zou ik ook tegen Kokcu zeggen. Als je er boven staat, maak je Ajax ook niet zo groot.

20 maart 2023 om 10:11

De negatieve spiraal van deze discussie.

Ik snap dat je gefrustreerd bent, dat gevoel ken ik na een Klassieker maar al te goed.

" vier gewoon je overwinning" . Dat doen we zeker, maar misschien zou jij dan niet zoveel moeite moeten doen om het minder mooi te maken.

Daar wordt het per saldo namelijk stiekem alleen maar lekkerder mee.

Michiel out.

20 maart 2023 om 09:24

Ik vind dit gedrag niet goed te praten. Leuk dat je benoemt dat de Ajax spelers en trainer grote verliezers zijn, maar ook zij hebben dit jaar meerdere keren laten zien slechte verliezers te zijn. (o.a. 2x tegen PSV en onlangs nog tegen Union Berlin).

20 maart 2023 om 09:26

Ja, en daar hebben ze blijkbaar van geleerd. Ajax verliest dit seizoen net iets vaker. En het gaat toch om deze wedstrijd? Waarom moet er dan nu alsnog naar Ajax gewezen worden in andere duels haha? Ik vond Feyenoord voor, tijdens en na de wedstrijd gewoon onsportiever maar daar kan je ook gewoon je wedstrijden mee winnen.

20 maart 2023 om 09:28

En nog maar eens een sneer naar Feyenoord. Je kunt wel zien dat je niet gewend bent Klassiekers te verliezen.

20 maart 2023 om 09:30

Het gaat zeker om deze wedstrijd. En ja, het is te hopen dat ze er iets van geleerd hebben. Echter geloof jij het zelf ? Denk jij niet dat een Bergwijn, Klaassen, Alvarez en Tadic bij een volgend incident weer niet gewoon vooraan staan ?

20 maart 2023 om 09:30

Helemaal geen sneer: ik zie Kokcu voor de wedstrijd geen handen geven. Ik zie Idrissi meermaals over de scheef gaan, ik zie Hartman er twee keer ongeoorloofd hard in gaan en het feit dat die werd gewisseld betekent dat je eigen coach dat ook zag en ik zie naderhand juist Kokcu nog sneren daar waar de Ajacieden nederig en rationeel zijn. Dus ja, Feyenoord was tijdens dit duel wat onsportiever. Misschien heeft Ajax ze in de voorbereiding iets opgefokt, het doet me denken in alles aan Nederland-Argentinie eigenlijk.

20 maart 2023 om 09:32

@janssen: Naja, in een Klassieker die toch op behoorlijk tempo werd gespeeld maar die niet echt zeikerig, geen vallende zwanen en ook niet vol met opstootjes was, hebben Bergwijn, Klaassen, Alvarez en Tadic zich toch gewoon goed gedragen? Dit was de laatste strohalm, die Ajax op detail niet wist te pakken en dan is vaak de enige uitweg opstootjes, smerig spel etc maar dat heeft Ajax en die namen die je noemt, niet gedaan.

20 maart 2023 om 09:33

Heel goed dat ze er van geleerd hebben. Ze gaan namelijk nog wel vaker verliezen de komende periode.

20 maart 2023 om 09:33



Tja. Kokcu had dit best netter kunnen doen.

Maar als je een team met Tadic, Alvarez en Heitinga support, zou ik daar toch echt de nadruk niet op leggen als je een keertje van ze verloren hebt.

Zeker gezien het feit dat zij het dus dit keer alledrie wel goed opnamen. Daar zou je een voorbeeld aan kunnen nemen dan.

20 maart 2023 om 09:35

Ik denk niet dat er mensen nog nuchterder zijn als Wiefer en Slot die ik voor de camera na afloop heb zien reageren, die gedroegen zich dus na afloop onsportief?

20 maart 2023 om 09:40

Myvision
Hartman er 2x ongelofelijk hard ingaan ? Is dat niet heel erg overdreven ? Daarbij dacht ik altijd dat Ajax supporters juist hielden van de Grinta van een Alvarez, Nico en Martinez ? Volgens mij gingen die er nog veel harder en vooral gemener in dan dat Hartman dat deed.

Je noemt Kokcu een slechte winnaar, maar op dit moment zie ik vooral 1 hele slechte verliezer.

20 maart 2023 om 09:51

El Fenomeno:

De reactie van Wieffer heb ik niet gezien, maar die van Slot was pure klasse.

Als ik dat dan vergelijk met het gedrag van Kokcu: van geen band willen dragen, geen hand willen geven en dan dat tenenkrommend interview na afloop, dan denk ik wel: is dit nou een aanvoerder? Is dit nou hét uithangbord van jouw club?

Zulk gedrag verwacht ik van types als Elia en Kramer, maar toch niet van je aanvoerder!?

In mijn optiek gooit Kokcu hiermee alleen maar olie op het vuur, dat zoveel mensen zou juist al zo lang proberen te blussen.

20 maart 2023 om 10:06

@janssen: Waarom verdraai je mijn woorden? "ongeoorloofd hard" is iets anders dan "ongelooflijk hard". En waarom steeds wijzen naar spelers die voor een deel niet eens meer bij Ajax spelen, ik heb het over gisteren. Ajax is zeker in het verleden onsportiever geweest dan Feyenoord, maar gisteren vond ik dat niet en daar ging deze discussie over.
@elfenomeno: de kunst van afleiden en onderwerp veranderen is je niet vreemd. Ik noem Idrissi, Hartman en dus Kokcu en dan ga jij met twee namen komen die wel sportief waren. Nou, top.

20 maart 2023 om 10:43

@myvision
Maar wat is ongeoorloofd hard ? De scheidsrechter vond in ieder geval de 2de overtreding van Hartman niet ongeoorloofd hard (ik trouwens ook niet) en vond een 2de gele kaart totaal niet op zijn plaats.

Ik vond de overtredingen van Idrissi en Kudus wel ongeoorloofd hard. Waarbij bij beide niet duidelijk is op er opzet in het spel was. Want als er opzet was was het niet alleen hard, maar ook heel smerig.

20 maart 2023 om 11:29

@myvision
Wat was er ongeoorloofd hard aan wat Hartman deed dan?
Het was een domme overtreding op Kudus, maar totaal niet hard. Makkelie heeft imo dan ook heel erg goed uitgelegd na de wedstrijd waarom dat absoluut geen geel was. Wel heel slim van Slot om hem direct te wisselen, want Hartman liet duidelijk zien dat hij blijkbaar niet met een gele kaart kan voetballen door dit soort onnodige risicio's te nemen. We weten allemaal dat scheidsrechter aan opsomminkjes doen, dus doe je dit nog 1 of 2 keer dan heb je die 2e kaart wel te pakken.

Ik heb Idrissi 1 keer een fout zien maken waarvoor hij terecht geel kreeg, maar heb hem zeker niet meermaals over de schreef zien gaan zoals jij beweert.

Er werden aan beide kanten hier en daar wat overtredingen gemaakt, wat je ook verwacht bij een topper. Maar ik vond absoluut niet dat er "ongeoorloofd" hard gespeeld werd. Het feit dat je wilt doen alsof Feyenoord onsportief was in deze wedstrijd maakt van jou net zo'n kleine verliezer als jij vindt van Kokcu als kleine winnaar.

20 maart 2023 om 13:42

Dat cherry-picken wat je hier doet is zo sneu. Was je vorig jaar ook zo aan het hameren op het onsportieve spel van Martinez vs Dessers, het toneeldrama van Antony, het continue gezeik van Tadic, of is dat wel een aanvoerder-waardig?

Daarnaast kan je Idrissi - Kudus tegen elkaar wegstrepen en de Hartman-situatie was prima uitgelegd door Makkelie maar blijkbaar heb je er meer verstand van dan een Europese top-scheidsrechter. De frustratie druipt van je betoog af.

Ik snap Kokcü niet. Hij was helemaal in de ban van de krachten die loskwamen van een klassieker voorafgaand en tijdens. Alsof hij dit voor het eerst meemaakt. In iedergeval moet hij zelf kijken hoe hij in het vervolg hier mee overweg gaat want het ziet er niet uit en past ook niet bij een captain. Wees objectief en laat je niet door de media gek maken.

20 maart 2023 om 09:19

Was zn eerste klassieker in de arena he.

20 maart 2023 om 09:26

In de arena wel ja, maar bij een klassieker in de kuip staat er toch ook de druk en spanning vol op lijkt me.

20 maart 2023 om 09:32

Kan iemand deze jongen het verschil uitleggen tussen uit en thuis spelen?

20 maart 2023 om 09:41

De druk staat er dan ook vol op natuurlijk, maar dit was wel een hele belangrijke klassieker. Ajax mocht niet verliezen en Feyenoord deelt bij winst een grote klap uit. Het moment van spelen, met nog 8 speelronden te gaan en de schema's naast elkaar leggend, heeft er ook wel mee te maken. De druk was bij beide ploegen misschien nog wel groter dan anders.

Zijn een aantal spelers die ik het het kampioenschap absoluut gun. Je hebt er altijd wel een of twee die je het totaal niet gunt en Kokcu is die persoon. Wat is die treurig bezig de afgelopen weken. Komt ook totaal niet sympathiek over. Jammer, want qua voetballend vermogen is hij een van de betere aan de kant van Feyenoord.

Vond dit ook raar. Vecht die strijd toch gewoon uit op het veld en niet door dit soort onsportieve gebaren. Valt me echt tegen van hem.

Kokcu is gewoon een klein kind in zijn gedrag, altijd boos en naar andere wijzen.

20 maart 2023 om 11:07

Nl020 klopt, en Tadic ook. Ik moet ze beide niet, en ook al is het iets marginaals; ik vind het niet dragen van die band ook eigenlijk gewoon zielig om niet te doen. Dan zeggen velen, wat maakt het uit om die band niet te dragen? Is ook om te draaien naar: wat maakt het moeilijk om die band wel te dragen? Leuk dat gelul over religie e.d., maar het is 2023 jongens.

Zo raar is het toch niet dat Kokcu rancuneus is? De hele week horen we al vanuit o.a. Heitinga en Taylor dat "zij de favoriet zijn", dat "zij de zwakke punten van Feyenoord wel even gaan blootleggen" en dat "zij sowieso gaan winnen, alleen de uitslag is nog niet bekend".

Die zelfverzekerdheid (arrogantie?) past natuurlijk bij de club Ajax, maar dan moet je niet gaan miepen als je naderhand die woorden dubbel zo hard terug krijgt.

20 maart 2023 om 09:24

Er is wel een verschil tussen er op terugkomen en weigeren de band van de tegenstander te schudden. Dat gaat echt helemaal nergens over. Of hij met zijn vriendin heeft geslapen.

20 maart 2023 om 09:29

@dr.mario

We moeten ook niet doen alsof hij het arbitrale trio allemaal een hand gaf en enkel Tadic bewust niet. Het feit dat hij Makkelie bijvoorbeeld ook geen hand gaf en (blijkbaar) de verkeerde kant heeft gekozen na de toss geeft toch eigenlijk al aan dat hij er met zijn hoofd niet bij was? Of het de spanning is weet ik niet, maar Kokcu leek er niet helemaal bij te zijn vooraf.

20 maart 2023 om 09:36

Mwa, we zullen het er maar op houden dat het vrij dubieus was. Vooral met zijn rancuneuze geneuzel achteraf. Die jongen leek mij, we kunnen het niet hard maken, gewoon met bizar veel rancune de wedstrijd in te gaan en uit rancune dit te doen. Dat is nooit goed natuurlijk.

20 maart 2023 om 09:28

"zij sowieso gaan winnen, alleen de uitslag is nog niet bekend" - die heb ik echt nog nergens gehoord trouwens. En dat het aan Ajax was om de zwakke punten van Feyenoord bloot te leggen, leek me duidelijk, anders hoef je die pot niet te spelen. En het lukte Ajax ook he? Alleen Feyenoord lukte het net iets beter. En ik heb een dot geld verdiend aan deze nederlaag, juist omdat Ajax blijkbaar de favoriet was.

20 maart 2023 om 09:34

@myvision

Ik quote Taylor niet helemaal goed, op de vraag "wat gaat het worden" zei hij "we gaan het zondag zien, maar wij gaan winnen". De strekking blijft in ieder geval hetzelfde: als je vooraf zo overtuigd bent van dat je gaat winnen, dat in vrijwel elk interview benoemd en je verliest vervolgens dan kan dat achteraf als een boemerang terugkomen.

20 maart 2023 om 10:01

Mwa, weet niet of de strekking hetzelfde is. Spelers zeggen dat ze gaan winnen ook vooral om niet al bij voorbaat kansloos de wedstrijd in te gaan. En dat ze niet kansloos waren, zagen we gisteren. Op voorhand moet je wel een beetje spierballen tonen, maar dat hadden ze ook net iets meer moeten doen tijdens de wedstrijd. Maar als de wedstrijd afgelopen is, zou ik lekker trots gaan zegevieren maar lijkt me sneren een beetje onnodig. Maar Kokcu zat waarschijnlijk nog hoog in zn emotie.

20 maart 2023 om 11:20

JJR Dus een speler die vooraf zegt dat ze gaan winnen is nu ineens heel provocerend gedrag ofzo? Ik zou het raar vinden als je vooraf niet vindt dat je zelf gaat winnen.

Het verbaast me wel een beetje hoe gewichtig mensen over dat soort uitspraken doen.

20 maart 2023 om 09:29

Hoor je dat de hele week al ja? Ik heb Heitinga en Tadic dat 1x horen zeggen, in een interview na de wedstrijd zonder verder waardeoordeel over Feyenoord. 'in eigen huis is Ajax altijd favoriet'. Of dat terecht is of niet is een tweede, maar ik begrijp echt niet hoe mensen daardoor zo gekwetst kunnen raken. Het is vooral door analisten daarna heel groot gemaakt omdat het de klassieker is en we het vuurtje willen opstoken.

20 maart 2023 om 09:38

@ewoud

Taylor die lachend zegt "we gaan het zondag zien, maar wij gaan winnen" is toch een compleet andere toon dan aangeven dat Ajax in eigen huis favoriet is? Ik merk ook dat weinig Feyenoorders vallen over die bewuste uitspraak, maar dat die van Taylor voor meer kwaad bloed heeft gezorgd.

20 maart 2023 om 09:44

Dat van Taylor snap ik zeker, dat is ook een arrogant mannetje. Al vind ik dat nog steeds niet echt een reden om Tadic geen hand te geven en ben ik persoonlijk nog steeds van mening dat er wat te veel heisa wordt gemaakt om weinig qua uitspraken voor de klassieker. Maargoed, ik snap zeker dat bij die bewuste uitspraak er gevallen wordt over de toon. Ik begrijp ook heel goed dat het irritant is dat het na een historische overwinning van Feyenoord nu heel veel over arbitrage en het gedrag van Kokcu gaat, dus ik wil verder ook niet te veel zeuren over het wel of niet geven van een handje. Dit soort dingen (zowel uitspraken vooraf als wat gezeur in het veld) horen een beetje bij de klassieker.

20 maart 2023 om 09:45



Daar heeft menig Ajacied zich ook gewoon aan gestoord. Dat ging inderdaad nergens over. Wat een figuur.

20 maart 2023 om 09:29

Wat moeten ze dan zeggen Jjr12? Nee Ajax is de underdog tegen Feyenoord in de Arena waar ze al bijna 20 jaar niet van Feyenoord hebben verloren én daarnaast dit zien als de allerlaatste kans om nog wat van dit seizoen te maken? Houd nou op.

20 maart 2023 om 09:29

Ze hebben gezegd dat ze de favoriet waren, wat niet gek is als je in een redelijk goede serie zit en al 20 jaar niet meer verloren hebt van Feyenoord thuis toch?. Ook bij de bookmakers was Ajax favoriet trouwens, zou Kokcu ook boos op hen zijn?

En kun je nog even aangeven waar dat Heitinga gezegd heeft dat ze wel even zouden gaan winnen? Of waar dat ze wel even de zwakke punten gingen blootleggen?

Want Slot bijv had het ook over de zwakke punten van Ajax. En net als Heitinga zei die daar niks verkeerds over. Elk team heeft toch zwakke punten, en die probeer je altijd bloot te leggen als tegenstander zijnde. Beschamend en dramatisch hoe er nu gepraat wordt in Rotterdam, geniet gewoon van de 3 punten en het aanstaande kampioenschap..

20 maart 2023 om 09:42

@silverfront

Er is inderdaad gezegd dat ze favoriet waren en ondanks dat je daarover kunt discussiëren, is dat geen rare uitspraak als Ajax in een volle arena speelt.

Dat Taylor echter lachend aangeeft "we gaan het zondag zien, maar wij gaan winnen" op de vraag wat het gaat worden tegen Feyenoord, was dan weer een compleet andere toon.

Vervelend mannetje. Beetje homofoob en licht geraakt. Dit is gewoon onsportief.
Teksten uit Amsterdam is ook zo onzinnig, beetje geloven in jezelf lijkt me topsport mentaliteit. Geen woorden maar daden is gewoon olie op t vuur, dan is er weinig gebeurt afgelopen 10 jaar? Wat een onzin.
Van mij mag je ergens naar Turkije gaan want dit soort aanvoerders is helemaal niks in NL.

Kökçü heeft opnieuw zijn ware aard getoond. Ik vind het een heel onprettig mens. Daar zal hij verder geen boodschap aan hebben, net als de vele Feyenoorders die op de social media dit gedrag lopen te verheerlijken. Zijn gedrag voor en na de wedstrijd zijn gewoon een smet op de terechte winst van Feyenoord. Topclub onwaardig.

Kan toch niet zeggen dat ik Feyenoord een sympathieke ploeg vind. Ze hebben vaak een selectie met een paar opgefokte standjes erin, maar dit jaar is het wel heel erg. Hoe Hartman, Idrissi, Kokcu en Wieffer onder anderen aan het schoppen waren, denk je dat ze rijp zijn voor het gesticht. Kokcu natuurlijk ook niet echt lekker bezig met dit incident en eerder ook die aanvoerdersband. Vind dit dus totaal niet een aanvoerder-waardige voetballer. Kwalitatief gezien zeker wel, maar als je het niet eens op kan brengen een hand te geven aan iemand, ben je een heel klein persoontje.

20 maart 2023 om 09:23

@hotsince95

"hoe Hartman, Idrissi, Kokcu en Wieffer onder anderen aan het schoppen waren, denk je dat ze rijp zijn voor het gesticht."

Hartman vangt Berghuis één keer op en laat één keer zijn been staan, ben je dan al rijp voor het gesticht? Van al die namen heeft enkel Idrissi een harde tot smerige overtreding gemaakt, verder viel het allemaal wel mee. Ik mis overigens de naam van Kudus in je rijtje, want wat hij bij Hancko deed was minimaal van hetzelfde (lage) niveau als de overtreding van Idrissi.

20 maart 2023 om 09:29

Dat inderdaad. Het hele rijtje opnoemen maar dan Kudus' actie van gisteren niet noemen. Typisch.

20 maart 2023 om 09:41

Heb het toch over dat ik Feyenoord geen sympathieke ploeg vind? Dat heeft toch niks met Kudus te maken? Dus dan past Kudus niet in het rijtje... Daarnaast hoe die eerder genoemde spelers constant aan het schoppen waren, maar dan vervolgens bij de scheidsrechter huilen dat je hier echt geen gele kaart voor kan geven (kijk bijv. terug na die overtreding van Idrissi hoe Kokcu en Idrissi als twee dorpsgekken naar Makkelie lopen), geeft gewoon aan wat voor type ploeg het is.

20 maart 2023 om 12:18

Hahahaha Hotsince95 je maakt jezelf volslagen belachelijk. Gisteren was alles behalve een schop wedstrijd. De enige vieze overtreding die je kunt opnoemen is die van Idrissi. En dat was een vieze idd.....maar verder heb ik echt niets gezien wat niet door de beugel kan.

Je weet dat voetbal een contact sport is toch?

20 maart 2023 om 09:32

Dat opgefokte valt toch juist ontzettend mee? De enige waar je misschien nu je vraagtekens bij kunt zetten is Kokcu, maar de rest van je rijtje is echt niet opgefokt. Idrissi maakt een lompe overtreding, ben je dan meteen opgefokt? Hartman maakt 2 overtredingen die 100x gebeuren per wedstrijd, ben je dan meteen opgefokt? Wieffer maakt een paar overtredingen, die elke middenvelder meerdere keren maakt, ben je dan meteen opgefokt? Als we zo gaan redeneren, dan is ieder ploeg ter wereld een opgefokte bende.

20 maart 2023 om 09:32

Hotsince had je bericht meer kunnen waarderen als je ook Bergwijn, Tadic en Alvarez opnoemt die precies zo zijn. Je bent alleen maar gal over Feyenoord aan het spugen.

Ajax zit heel erg in het hoofd van Kokcu, met zijn interview en gedrag. Goede voetballer maar echt een beetje een kneusje in zijn doen en laten verder. Hoe klein kan je als koploper zijn haha, is er toch nog iets te genieten voor mij hoe schuimbekkend ze worden als het over Ajax gaat.

20 maart 2023 om 09:26

En toch lees ik hier nagenoeg enkel reacties van ajax fans die er alles aan doen om smetjes op de winst van Feyenoord te vinden. Over in het "hoofd zitten van gesproken".

20 maart 2023 om 09:31

Het was toch echt Kokcu die in zijn eerste woorden met het interview meteen begon over Ajax. Als hij er luchtig over had gedaan dan was hij de veel grotere man geweest. Nu komt het allemaal een beetje kleinzerig over. Geniet gewoon van de 3 punten en het aanstaande kampioenschap.

20 maart 2023 om 09:37

Net zo dat alle praatjes van te voren heel kleinzerig waren! Wat een gezeik allemaal om niks.

20 maart 2023 om 09:46

SilverFront ja maar hij begon 😂

20 maart 2023 om 09:31

@JK-Ajax Ik denk eerder dat bij jou Kokcu en Feyenoord nog niet verwerkt zijn dan dat Kokcu met zijn hoofd bij Ajax zal zitten. 😂

20 maart 2023 om 09:36

Kokcu zat meteen na de wedstrijd nog met z’n hoofd bij Ajax. Ga gewoon feestvieren in plaats van je druk te maken om iemand die zegt dat Ajax met 3-0 gaat winnen. Dat zijn namelijk geen rare uitspraken. Elke speler en supporter van z’n club zal zeggen dat hun eigen club gaat winnen. Als je je daar druk om gaan maken dan heb je echt een zwaar leven. Als Mario been pro Feyenoord ratelt aan die desk dan gaan spelers daar toch ook niet zielig over doen? Wordt gewoon volwassen.

20 maart 2023 om 09:44

Elke reactie heeft een tegenreactie, kijk eens naar vorige wedstrijden en er is altijd wel een speler die zich uit. Ik vind best dat dat je een beetje arrogantie mag tonen nadat je rivaal op zijn plek heb gezet. De volgende keer is het een Ajax speler waarschijnlijk. Niet zo hevig aan tillen als het na de Klassieker is geweest

20 maart 2023 om 10:08

Ik had vooraf al gezegd dat Feyenoord gewoon ging winnen, Feyenoord zit totaal niet in mijn hoofd haha. Je leest en ziet toch de frustratie bij hem? Sommige Feyenoorders hier willen te graag denken dat Ajax minstens net zo bezig is met hun als andersom maar dat is gewoon niet zo.

20 maart 2023 om 10:44

Ik persoonlijk zelf, ben van beide geen fan maar denk dat de fans elkaar ook opzoeken. Maakt niet uit Feyenoorder of Ajacied.

Daarbij je opent reactie met Ajax en hem. Ik ben niet hier elke dag, dus je reactie niet gezien over de winst mogelijk van Feyenoord. Vandaar de reactie

20 maart 2023 om 11:37

"sommige Feyenoorders hier willen te graag denken dat Ajax minstens net zo bezig is met hun als andersom maar dat is gewoon niet zo."

Dit is precies de grootheidswaanzin die veel Ajacieden tentoonspreiden die schuurt bij veel supporters van andere clubs. Alsof de hele wereld met Ajax bezig is, maar jullie alleen naar jezelf kijken.

20 maart 2023 om 09:36

Kokcu praat echt zelden over Ajax. Je maakt Ajax weer groter dan dat ze zijn.

20 maart 2023 om 10:13

Fijn dat Kokcu nog ff lekker in jou hoofd gaat zitten. Geniet jij maar van dat moment genieten wij van de overwinning en sowieso nog 2 of meer wedstrijden in Europa !

20 maart 2023 om 11:04

Ook jij wil te graag, ik ben totaal niet bezig met de concurrentie haha. Ik heb er geen enkel probleem mee om een keer een jaartje niet te winnen, ik snap dat dit voor jou een stuk specialer is

Genoten van hem, minder van zijn woorden. Echter is het ook van beide kanten altijd raak dus kijk er ook niet van eigenlijk dat er een speler na de wedstrijd word benoemd. Hopen dat hij zich blijft ontwikkelen

Wat een held die Kokcu! Heerlijke speler en aanvoerder. Echt bizar hoe erg hij zich ontwikkelt heeft van luie 10 naar uitstekend voetballende spelermaker en iemand die 90 minuten gas kan geven (Ihattaren kijk je mee)! Altijd maar onderschat worden door zoveel analisten, deze jongen gaat een prachtige transfer maken in de zomer, en dat is hem van harte gegund!

Sorry hoor, ik kijk mijn leven lang al voetbal en je hoort elkaar gewoon een hand te geven. Meneer Kokcu moet gewoon de hand schudden van Tadic! Als er 1 iemand gaat beginnen met niet handen schudden voor een wedstrijd, is Kokcu wel de laatste. Leuke speler voor Feyenoord, maar totaal ongeschikt voor de Europese top.

Tsja, er zit daar een minderwaardigheidscomplex he? Historisch gezien is Feyenoord gewoon de veel kleinere club en het steekt dan natuurlijk dat de aartsrivaal de grootste is. Dat neemt dan eem heel eigen leven aan, waarbij er zogenaamd altijd 'arrogantie' komt vanuit Ajax terwijl je dan zelf in de slachtofferrol en de underdogpositie kan kruipen.

Uit dit gedrag, en de woorden van Kökcu achteraf blijkt dat- zelfs na een verdiende en hard verworven overwinning -Feyenoord nog altijd op zo'n kleinzerig niveau kijkt naar de aartsrivaal.

Sommige supporters vinden dat mooi. Dat kan, een soort Stockholmsyndroom met je eigen minderwaardigheidscomplex.

20 maart 2023 om 09:47

@bongiorno

Ik vind het ergens ook aandoenlijk dat er Ajacieden zijn die zichzelf maar blijven wijsmaken dat "enkel Feyenoorders alleen maar met Ajax bezig zijn en wij Ajacieden totaal niet met Feyenoord". De opkomst voor de laatste training voor de Klassieker, het massale "bommen op Rotterdam", het constante stoken in het live-meepraten bij wedstrijden van Feyenoord en bijvoorbeeld ook de 'doekjes' van de F-side dit weekend: alles wijst erop dat jullie net zo bezig zijn met ons als wij met jullie.

Een klein doekje voor het bloeden: je ligt uit Europa, verliest voor het eerst in 18 jaar in eigen huis een Klassieker en staat momenteel 6 punter achter de koploper, maar gelukkig ben je historisch gezien altijd nog de grotere club. Helaas levert je dat dit jaar geen Europese prijs op en vergroot het je kans op een kampioenschap ook niet.

20 maart 2023 om 10:08

Sorry, maar op wie is dit een reactie? Want ik heb geen moment gezegd dat de Klassieker me niet uitmaakt ofzo, of dat het meer doet voor Feyenoorders dan Ajacieden. Dus je hele stuk, tsja, ik kan er niks mee.

20 maart 2023 om 10:10

Fijn dat er toch nog zaken zijn die je sterken in je superioriteitsgevoel. Die hoogdraverij vooraf dat hoort erbij, want wat moet je anders zeggen, maar de bal teruggekaatst krijgen is zielig en klein. Gefeliciteerd met je morele overwinning van gisteren.

20 maart 2023 om 10:19

Ik vind dat Ajax een minderwaardigheidscomplex heeft. De constante zucht naar erkenning van ‘het Ajax voetbal’.

Tis echt te kinderachtig voor woorden. Ik vind het persoonlijk ook aanvoerder onwaardig. En als het vanuit tadic zou komen dan zou ik dat ook zeggen. En dan dat interview naderhand. Je zo druk maken om bepaalde uitspraken die helemaal niet zo erg waren. Dan ben je echt nog een kind. Wieffer was een stuk volwassener wat dat betreft.
Als je je er druk om maakt moet je zelf weten maar ga niet kinderachtig doen en wees sportief. Dat geldt voor elke aanvoerder.

20 maart 2023 om 09:45

En waar precies zag jij enig moment aanstalte van Tadic om een hand te geven aan Kokcu? Of hoeft dat niet bij Ajax? Waar twee partijen elkaar geen had geven, hebben 2 schuld. Kokcu vergeet zelfs Makkelie een hand te schudden, loopt terug, maar ook op dat moment probeert Tadic de hand niet te schudden. Kortom, beide hebben niet een eerste stap gezet om elkaar de hand te schudden. Niet sportief..... van beide spelers

20 maart 2023 om 10:17

Sportief? Lol
Ajax is al jaren een zeer onsportief ploegje. Gaan we nu de moraalridder uithangen?

20 maart 2023 om 10:32

Toch zijn het vaak de teams die dit soort dingen voor zichzelf kunnen creëren die vaak succesvol zijn. Het gevoel dat je constant iets te bewijzen hebt kan dit soort spelers naar een grotere hoogte duwen. Zie bijvoorbeeld recent nog maar eens Argentinië die ook dingen enorm hebben uitvergroot.

Tadic zelf is overigens ook gewoon het type aanvoerder die dat goed beheerst. Uiteindelijk hoort het gewoon bij voetbal, en vind ik het zelf eigenlijk wel mooi dat we bij zowel Ajax als Feyenoord nu eens aanvoerders hebben die niet per se het braafste jongetje van de klas willen zijn.

Haha leuk dat alles over kokcu gaat maar tadic geeft kokcu toch net zo goed geen hand. Wat een stemmingmakerij weer lijkt Hans Kraaij wel. Deze site is echt een Ajaxbolwerk.

20 maart 2023 om 09:37

Als je ziet dat iemand je niet eens aankijkt…. Wat moet je dan?

20 maart 2023 om 09:38

Hem een hand geven? Moeilijk hoor.

20 maart 2023 om 10:40

Tadic had Kökçü de hand moeten schudden, hij is de gastheer. Bovendien zou het wel van respect getuigen richting de koploper.

20 maart 2023 om 11:29

Helemaal mooi, de eerste keer dat ik een aanvoerder van Feyenoord geen hand zie geven aan de aanvoerder van Ajax en scheids. Wat aanvoerderonwaardig is, zelfs Kuyt en andere Oer Feyenoorders hebben dat altijd gedaan. Maar het is de schuld van Tadic en de arbitrage? Ze moeten hun hand "opdringen" ofzo, je kan ook gewoon zeggen dat het belachelijk was. Maar daarentegen vond ik wat daarna zei wel meevallen, niet echt groots je kan ook boven alles staan. Maar zeker niet wat sommigen respectloos en dat hij een slecht mens is. Dat kan ik me niet voorstellen.

20 maart 2023 om 11:51

Maar je geeft toch een hand met zijn tweeën? Waarom geeft Kökçü hier geen hand? Waarom is het niet Tadic die geen hand geeft?

20 maart 2023 om 13:02

Ja eens, maar als iemand je niet eens aankijkt. En lichaamstaal boekdelen spreekt, je kant alles over Tadic zeggen want dat is gewoon kwal. Maar hij heeft geen enkele aanvoerder van een andere club geen hand gegeven of scheidsrechter. Dat hoort toch gewoon zo? Ondanks je rivalen bent, of juist niet dat is een beetje standaard. Nog nooit eerder had ik dat gezien, geen ramp maar ik vond het niet van klasse getuigen.

Verongelijkte kleuter. Een aanvoerder hoort een voorbeeld te zijn toch?

20 maart 2023 om 09:49

Ja Tadic is allesbehalve een voorbeeld inderdaad.

Het zou kunnen liggen aan de seksuele geaardheid van de scheidsrechter. Ik heb geen idee waar zijn voorkeut naar uit gaat en het intetesseert me ook niet.
Feyenoord zit met zijn aanvoerder in de maag.
Hem de band afnemen durven ze niet. Hem de band laten dragen bezorgt de club wel een slechte naam.
Dat kan niet en dat mag niet.
Feyenoord is wereldwijd bekend!

20 maart 2023 om 14:39

Waar haal je dat nou elke keer vandaan, dat Feyenoord met Kokcu in de maag zit? Die jongen is in het veld een fantastische aanvoerder. Gisteren een beetje opgefokt, wat mij betreft niks mis mee bij zo'n wedstrijd. Dat je je op laat naaien door wat standaard Amsterdamse hoogdraverij vooraf vind ik niet heel sterk, daar moet je om lachen.

Zegt meer over de persoon Kokcu en ook hoe hij achteraf reageerde. Zal vast een naar persoon zijn en iemand die drukker met Ajax bezig is dan met zijn team. Zoals gezegd hoevaak is hij kampioen geworden en Ajax? Precies de laatste 5 jaar is Ajax kampioen geworden dus die hadden wel wat recht maar wees lekker blij voor je club dat jij zeer waarschijnlijk kampioen wordt. Als zou ik het nu ook wel erg lachwekkend vinden als Feyenoord nog mist tast met zijn opmerking geen woorden maar daden. Achteraf is dat wel heel makkelijk en veilig zeggen.

Ze winnen weer een keertje in de Arena.. jeetje zeg. Wat kinderachtig. Los van dat feyenoord terechte winnaar

Zielig van Kokcu, maar dit tekent de frustratie van die jongen richting Ajax. Een beetje zielig. Ik verbaas me ook over de zogenaamde arrogantie van Ajax naar de Klassieker toe. Is het raar dat je jezelf de favoriet vindt in een thuiswedstrijd met 53.000 toeschouwers als je uit met 1-1 hebt gelijkgespeeld? Ik heb geen enkele Ajacied horen zeggen dat Feyenoord slecht speelt of veel minder is dan Ajax. Het lijkt me logisch dat je uitspreekt dat je thuis favoriet bent, dat is wat anders dan favoriet voor de titel, maar dat heb ik geen Ajacied horen zeggen.
Het is altijd zo makkelijk om alle Ajacieden arrogant te noemen.

Ongepast van Kökcü. Ongeacht wat je van Ajax en Tadic vindt, je schudt voor de wedstrijd elkaar wel de hand.

20 maart 2023 om 09:58

Het is niet alsof Tadic zijn hand uitstak en Kokcu het weigerde toch? Of ik heb het verkeerd gezien. Volgens mij weigeren ze allebei als eerst hun hand uit te steken (bewust of onbewust?). Geen idee waarom, maar te makkelijk om dit alleen op Kokcu af te schuiven.

20 maart 2023 om 10:14

Wie heeft deze regel bedacht? Je hoeft elkaar helemaal geen hand te schudden voor de bühne. Dat geacteerd voor de camera met handjes schudden.
Ik heb dat handjes schudden liever niet.

Tadic maakte trouwens ook geen aanstalte om een hand te geven. Leek bijna afgesproken. Zou ook kunnen dat Kokcu denkt dat Tadic een vrouw is, omdat ie zoveel zeurt in het veld. Sorry dat is erg seksistisch en niet woke.

20 maart 2023 om 10:09

Tadic gaat wel vaak als een mietje naar de grond, wellicht dat Kokcu denkt dat hij eentje van de Lhbtg is

Hij heeft gelijk. Ik zou Tadic ook geen hand geven. Hij heeft zogenaamd een hand voor een sportieve wedstrijd. Maar hij probeert de hele wedstrijd tegenstanders een kaart aan te smeren.
Al het nieuws wat nu over de wedstrijd gaat, bewijst wat men zegt.
In de media lopen enkel Ajax supporters die altijd achteraf bij een nederlaag de tegenstander zwart proberen te maken.
Ik zie dit soort berichten nooit wanneer Ajax wint. Ik zie dan niet het gedrag van Ajacieden het nieuws domineren.
Ik denk niet zozeer dat mensen een hekel hebben aan Ajax als club. Ze hebben meer een hekel aan de propaganda in de media door Ajax suppprters die werkzaam zijn bij de media.

Wat zit iedereen nou verbaasd te doen. Heb je ooit een Turkse voetballer gezien die zijn hoofd koel kan houden onder welke druk dan ook, ik namelijk niet. Wel jammer want er zitten goede spelers tussen. Zelfs Arda was een Tbs'er op het veld.
Feyenoord heeft voor het eerst sinds 2005 in de Arena gewonnen....gefeliciteerd.
Ajax was schrikbarend slecht ... Het is een wonder dat Bergwijn, Taylor en Brobbey bij het Nederlands elftal zitten. Bassey kan beter solliciteren als uitsmijter, en dan spelers als Doekhi of Botman weggooien.

20 maart 2023 om 10:13

Hij legde die corner anders koel op het hoofd bij de winnende corner.

20 maart 2023 om 10:38

"ajax was schrikbarend slecht". Dat kwam vooral omdat Feyenoord de zwaktes van Ajax bloot wist te leggen en handig wist in te spelen op het spel van Ajax. Ajax leek slecht, omdat Feyenoord daarvoor wist te zorgen.

20 maart 2023 om 12:08

Nee ajax was gewoon slecht.

20 maart 2023 om 12:15

Bijna alle tegenstanders van Feyenoord zijn gewoon slecht.
Zal vast niets te maken hebben met het spel van Feyenoord

Tsja, ik had het ook sterk gevonden als men heel de week ook zo stellig tegen Heitinga en consorten was geweest...dat zei zich ook Groot hadden moeten gedragen......

Maar ik begrijp ook wel dat de meerderheid van de analisten een verleden hebben bij Ajax..dus ik moet ze ook niet al te kritisch benaderen of veel waarde hechten in hun analise.

Onbegrijpelijk! Wat een slecht voorbeeld is die Kocku. Sws wat een waardeloos interview. Dat hele opgefokte gedoe en zo anti-ajax. Echt goed voorbeeld voor de jeugd dit. man man

Sommige zouden het onsportief vinden, maar ik hou hier wel van hoor.

Wat een onzin! Toon gewoon respect ipv een popi Jopie tekst over geen woorden maar daden te roepen waarvan je weet dat je achterban dat schitterend vindt. Dit soort dingen voedt alleen maar de rivaliteit op een verkeerde manier.

Bovendien zijn de “woorden” aan de kant Ajax nooit spontaan geroepen maar door zuigende journalisten waar mijns inziens op een normale manier is gereageerd.

Denkt iedereen nou echt dat andersom Arne Slot volmondig had geroepen dat jij voor Ajax zou zijn op een Europese avond? Nee, hij had net zo goed dat antwoord tactisch ontweken.

Chapeau Feyenoord voor de winst in JC. Arena. Laten we dat als belangrijkste zien en niet al die randzaken. Nu de desbetreffende spelers nog.

Tadic moet Kökçü een hand geven, niet andersom.

De gastheer ontvangt zijn gasten met een hand.

20 maart 2023 om 13:15

Kokcu negeert hem al vanaf het begin en gunt hem geen blik, je ziet Tadic duidelijk zijn kant op kijken en genegeerd worden. Je kan ook té gekleurd zijn Baard, niets voor jou eigenlijk.

20 maart 2023 om 15:12

Dat zie ik niet zo, hij kijkt naar de scheidsrechters, naar het muntje, naar de bank, naar zijn teamgenoten. Kan zijn dat ie Tadic gewoon gemist heeft, hij ging namelijk ook de mist in bij het kant kiezen.

20 maart 2023 om 15:21

Als je het beeld op 10s stilzet zie je dat hij naar Tadic kijkt wanneer deze met Makelie bezig is om vervolgens direct weg te kijken zodra het moment is om de volgende hand te geven. Dat is gewoon bewust negeren. Ik zou hier bij Tadic (zoals wel meer met zijn gedrag in ieder geval niet blij mee zijn.

Volgens mij kwam kokc7 er later achter dat hij fout maakte...hij wilde van kant wisselen maar dat bleek later niet goed. Nu Ajax 2e helft naar FSide

Bepaald gedrag van Kokcu hoeft van mij als supporter ook niet. Maar laten we nu even realistisch blijven. Dagenlang is het stoken, provoceren en zuigen van Amsterdamse kant. Ze zouden wel even winnen, met de bekende bravoure. Mag hoor, dat hebben ze blijkbaar nodig, maar ga nu even niet janken als je dan na een nederlaag terecht het deksel vol op je neus krijgt.



20 maart 2023 om 11:52

Stoken? Omdat je vind dat Ajax favoriet is in eigen huis. Maak er niet meer van jongen. Spelers horen zich niet als Hooligans te gedragen. Kokcu doet dat voor Feyenoord en Turkije. Altijd wat met die gozer. Wat een dweil.

Het minderwaardigheids gevoel zit wel heel erg diep bij Kokcu. Jammer maar dat geeft alleen maar weer aan hoe de verhoudingen liggen. Overigens Feyenoord terecht gewonnen

20 maart 2023 om 13:08

Valt mee. Tadic doet ook niet altijd alles goed (Anthony op het gras gooien). Plus Tadic doet ook 0 moeite om hem een hand te geven. Kökcu vergeet zelfs de scheids een hand te geven.

Plus hoe Tadic de band droeg kan je net zo goed geen band dragen. Constant willen verbergen. Wees dan een man en draag hem zoals Kökcu daar is niet ook niet iedereen het mee eens maar dit was weer eens laf.

Ben je eigenlijk wel een klein mannetje als je de hand van een andere captain niet schudt. Dan ben je zelf niet captain waardig in mijn ogen maar er zullen heel veel mensen zijn die dit geweldig vinden.

Ik vind het sowieso om moe van te worden hoe erg niet ajacieden zich storen door de ‘arrogantie’ van ajax.

We weten al jaren dat ze praatjes hebben van, dit zal ook niet zomaar veranderen. ik hou juist van clubs/spelers/supporters die vol vertrouwen zijn en vinden dat ze horen te winnen. Uit eindelijk verloren en geven (tadic en Berghuis) gewoon de complimenten aan Feyenoord iets met sportieve verliezers.
Als je dan een kokcu tekeer hoort gaan in dat interview. Hoe die opgefokt rondliep de eerste helft. Kunnen sommige wel leuk de vergelijking met mexicanen en argentijnen maken, verschil is dat die het iedere pot doen en Kokcu alleen tegen ajax

Ja en daarom vergat makkelie 2x rood te trekken ook te veel geconcenteerd

Deze jongen heeft overduidelijk graag de lusten van het aanvoerderschap maar niet de lasten.

Wat een koekenbakker is Kokcu. Een heel naar zielig persoon. Feyenoord is gewoon gematst door Makkelie.

Iedereen verzint weer de grootste scenario's, maar heel misschien was Kokcu gewoon onder de indruk van de ambiance en zo gefocust op de wedstrijd dat hij het oprecht vergat?

Tadic doet ook geen moeite om een hand te geven laat lekker gaan.

Weer tig topics over wat Feyenoord slecht doet ipv goed.

Maar het zal wel wij gaan onverstoorbaar door.

Kokcu kan beter helemaal geen aanvoerdersband met een boodschap dragen. Zelfs respect in zijn algemeenheid kan hij niet eens opbrengen, dan snap ik dat de one-love band helemaal een stap te ver voor hem was...
Sowieso droeg hij weinig respect uit na de wedstrijd en dus ervoor ook niet zoals te zien was..

Waarom moet hij iemand een hand geven die geen respect had voor alles wat er in Turkije was gebeurd. Hij droeg willens en wetens geen aanvoerders band die om hulp voor slachtoffers in Turkije en Syrië vroeg.. maar een regenboogkleur aanvoerders band is dan belangrijker?? Tadic heeft geen respect verdiend daarom ben ik trots op Kokcu..

Ik ben trots op Kokcu dat hij geen regenboog aanvoerders band heeft gedragen. We zijn hypocriet als het niet in ons straatje past en dat zie je nu ook weer terug..

Gewoon geel moeten hebben. Respectloos, wat er ook achter zit.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren