Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risicos van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Barcelona klopt Real Madrid in absolute slotfase en neemt voorschot op titel

Laatste update:

Barcelona heeft zondag in blessuretijd gewonnen van Real Madrid. Franck Kessié schoot in minuut 90+2 binnen voor een 2-1 eindstand en lijkt Barça daarmee richting het kampioenschap in LaLiga te hebben geknald. Het was al tien duels geleden dat de Catalanen een editie van el Clásico in het eigen stadion hadden gewonnen. De manschappen van Xavi nemen een voorsprong van liefst twaalf punten op de aartsrivaal uit Madrid. Er zijn nog twaalf speelronden te gaan in Spanje.

Een week geleden won Barcelona met hangen en wurgen van Ahtletic Club (0-1). Xavi zag weinig redenen om aanpassingen te doen, maar bracht wel de van een schorsing terugkerende Ronald Araújo terug op de rechtsbackpositie. Ferran Torres moest zijn plek afstaan; Gavi schoof door naar de aanval. Frenkie de Jong stond als altijd op het middenveld. Bij Real Madrid kwakkelt Karim Benzema met zijn fitheid. De aanvoerder liet de return tegen Liverpool (1-0 winst) lopen, maar kon in het Spotify Camp Nou starten.

De eerste tien minuten stonden bol van spektakel. Marc-André ter Stegen keerde in de eerste minuut een schot van Benzema, daarna moest Thibaut Courtois aan de overzijde redding brengen op een schot uit de draai van Robert Lewandowski en een kopbal van Raphinha. Roberto vuurde een minuut later ook nog uit een volley rakelings over. Terug aan de overkant van het veld, het was toen pas de negende minuut van de wedstrijd, had Real Madrid veel geluk toen Vinícius Júnior de bal vanaf de achterlijn voorgaf. De bal ketste af op Araújo en was onhoudbaar voor Ter Stegen, die totaal verrast werd: 0-1.

Barcelona nam de overhand en dwong Courtois tot twee reddingen op kopballen van Andreas Christensen. De keeper van Real werd na ruim een half uur opnieuw getest door Raphinha, die van rechts naar binnen sneed en zijn schot gepakt zag worden. De druk van Barcelona hield aan en leverde in de laatste minuut van de eerste helft alsnog een doelpunt op. Frenkie de Jong legde in het strafschopgebied terug op Raphinha, wiens schot smoorde in een blok. Roberto kreeg de bal voor de voeten en plaatste die van elf meter binnen: 1-1.

Na een uur spelen werd Lewandowski op zestien meter van het doel bereikt door De Jong. Met een handige beweging creëerde de spits van Barcelona wat ruimte voor een dreigend schot, maar Eduardo Camavinga kon de bal nog net naast glijden. Een kwartier voor tijd mikte Gavi wél tussen de palen, maar Courtois onderscheidde zich met een fraaie redding. In de eindfase kreeg Barça het lastig. Christensen leverde de bal zomaar in bij Benzema, die een zwak schot produceerde. Invaller Marco Asensio tikte in minuut 81 wél binnen na een voorzet van Dani Carvajal, maar na minutenlang beraad bleek Asensio in buitenspelpositie te hebben gestaan: geen doelpunt. In plaats daarvan greep Barcelona in blessuretijd de macht. Alejandro Balde zette van links laag voor en invaller Kessié zette de binnenkant van zijn schoen tegen de bal: 2-1.

Nr.TeamMWGV+/-Pnt
1Real Madrid3124614778
2FC Barcelona3121732870
3Girona3120562465
4Atlético Madrid3119482361
5Athletic Club3116962257
6Real Sociedad31131171250
7Valencia3113810247
8Real Betis3111128145
9Villarreal3110912-539
10Getafe3191210-639
11Osasuna3111614-839
12Las Palmas3110714-637
13Sevilla3181013-534
14Alavés318815-1232
15Real Mallorca3161312-1131
16Rayo Vallecano3161312-1331
17Celta de Vigo3161015-1328
18Cadiz3141314-2025
19Granada 313820-2817
20Almería3111119-3214

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Wat heerlijk dit. Barca kampioenschap kan niet meer misgaan. Spannende El Clasico en wederom winst voor Barca. 12 punten los en een veel beter doelsaldo.

Zuid Europese taferelen op het einde

19 maart 2023 om 23:19

Ja weet eigenlijk niet wat ik nu van deze club moet vinden....
Normaliter orachtig, maar een wrange smaak aan het beleid en geconstateerde aparte praktijken.

20 maart 2023 om 05:55

Fabian1986..lekker boeien wat jij vind! Barca wordt lekker kampioen

20 maart 2023 om 12:02

net zo boeien als jou comment.

19 maart 2023 om 23:19

Gefeliciteerd Marc! Hele mooie overwinning zo, wat een voetbalzondag zeg!

19 maart 2023 om 23:20

Doelsaldo is irrelevant in de La Liga, het gaat om onderling resultaat helaas. Had zelf getekend voor een gelijkspel maar oh zo lekker dit.

19 maart 2023 om 23:39

Kijk eens wat volg je het toch goed! Doelsaldo wordt pas relevant wanneer het onderlinge resultaat gelijk is in La Liga.

20 maart 2023 om 09:24

Frenkie en Busi zijn heer en meester op het middenveld. Dit al een aantal classico’s op rij. Kroos en Modric kunnen het nier meer belopen, code is gekraakt. Barca middenveld is weergaloos dit seizoen met Frenkie voorop in de strijd.

Vamooooooooooooooooooooooooooooo

Ancelotti moet weg. Ceballos bracht meer voetbal, pit en energie dan Kroos en Modric bij elkaar.

Asensio viel super goed in en bracht gevaar vanaf de rechterkant waardoor vanuit links Vinicius en Rodrygo meer ruimte hadden.

Maar nee, hij blijft met 2 aanvallers spelen. Hij blijft met de 2 oude mannen spelen op het middenveld. Hij blijft met de zelfde backs spelen terwijl je verdomme Vinicius Tobias bij Castilla rondlopen hebt.

Ik heb werkelijk nog nooit zoiets drama gezien, toen Rodrygo erin kwam was er onderling(!) discussie waar Modric opeens moest lopen en staan. Alsof dit niet van tevoren besproken word?? Alsjeblieft hoe belachelijk.

Barcelona fans, proficiat met jullie overwinning en de titel.

19 maart 2023 om 23:02

Jullie zijn echt veel te snel in het oordelen heeft vorig jaar nog de cl en liga gewonnen en doet nu nog mee aan de cl. Het lag vandaag aan een millimeter anders was het 2 1 winst real gewordne en dan was het toch anders.

19 maart 2023 om 23:10

Als je er weinig van snapt dan roep je wel zulke dingen ja. Dit team heeft zulke gebreken, geen aanvalspower, drama backs die aanvallend totaal niets kunnen! Bestuur heeft keihard gefaald en Carlo laten hangen. En nog deed ie wonderen vorig seizoen maar als ook je beste speler (Benzema) totaal uit vorm is dan is het klaar helaas.

19 maart 2023 om 23:14

Ah zie daar Sociofan1.

Wedden dat jij een type bent die op FIFA altijd het best team perse wilt nemen, anders kan je niet winnen?

Voetbal draait meer dan alleen individuele spelers. Er zit 0% tacktiek in ons spel.

19 maart 2023 om 23:51

Ah Fifa speelde vroeger veel, je zou pakkies krijgen jongen haha.

Nee maar joh even serieus met een Benzema totaal uit vorm, hebben teams als Arsenal en Napoli een beter aanval! Besef je dat wel!? En een city of Bayern nog daar gelaten! -_-

20 maart 2023 om 00:10

CMG wedden dat jij de type bent die over iedereen een vooroordeel heeft omdat je zelf te kortzichtig bent?

20 maart 2023 om 00:38

@sociofan1: Zelfs als je Real Madrid bent is het niet zo'n schande dat je aanval dit seizoen niet beter is dan die van Napoli en Arsenal. Zonder naar gevestigde namen te kijken zijn dat ook gewoon bijna de twee beste aanvalstrio's van Europa, zeker die van Napoli.

Kvaratskhelia, Osimhen, Saka en Martinelli behoren allevier dit seizoen op basis van vorm tot de allerbeste aanvallers van Europa en Jesus was voor zijn blessure één van de beste spitsen in de PL. Dan heb je bij Napoli nog een Lozano die het dit seizoen eindelijk goed doet bij Napoli en Nketiah mag dan een vrij beperkte speler zijn, hij zou bij Real ook tweede spits zijn op het moment.

20 maart 2023 om 01:06

Als ik vlak voor de lente overal lees dat de coach van Real weg moet, kan ik met gerust hart weer inzetten dat jullie de CL winnen. Zo gaat het nu al een tijdje, ik kijk uit naar de lofbetuigingen voor Ancelotti over een paar maanden.

19 maart 2023 om 23:03

Eerste helft weer helemaal weggegooid. Je zag meteen als Rodrygo erbij stond dat er veel meer dreiging kwam. Je zag ook door hoog druk te zetten bij Barcelona hoe makkelijk ook zij in de problemen komen. Schandalig dat Benzema zo mag blijven staan aanmodderen 95 minuten lang. En zet Valverde toch eens rechtsachter als je absoluut moet winnen. Het is dan weer die Carvajal met zijn zoveelste domme fout in een topper die je de wedstrijd kost. Verder zoals in eerdere wedstrijden heeft Barcelona het geluk van de kampioen. Die terecht afgekeurde goal, en zelf 2 keer in blessuretijd scoren. Tja het is niet anders. Verder ook grappig dat Gavi op handen wordt gedragen met al zijn streken, en diezelfde mensen spugen Vinicius uit. Titel voorbij, hopelijk heeft Carlo lessen getrokken voor de Copa wedstrijd, maar zie zomaar dezelfde 11 starten.

19 maart 2023 om 23:15

Geluk van de kampioen ben ik niet mee eens. We waren vandaag 70 minuten lang de betere partij en Real begon pas te voetballen toen Asensio binnenkwam.

19 maart 2023 om 23:19

Weet niet precies hoe ik het moet verwoorden, maar de verhoudingen lagen vandaag niet zoals ze hadden behoren te liggen. Barcelona moest vandaag twee van hun meest belangrijke speler missen en hadden verrassend vaak het overwicht in de wedstrijd. Real Madrid was de favoriet, maar speelde niet met de persoonlijkheid van een winnaar. Noem het geluk van de kampioen, maar als de tegenstander niet probeert om je met de rug tegen de muur te zetten wanneer ze de kans krijgen... Dan verdien je het landskampioenschap misschien ook niet. Maar zoals je voorafgaand aan de wedstrijd al aangaf, het algehele niveau van La Liga is gedaald.

19 maart 2023 om 23:25

Ik bedoel daarmee niet dat het onverdiend was. Gewoon dat op cruciale momenten het dubbeltje langs je kant valt. En dat is al meermaals gebleken dit jaar. Buitenspeldoelpunt werd vandaag ook terecht afgekeurd.

19 maart 2023 om 23:27

Zeker en vast. Die laatste 20 minuten is waarmee Real aan de wedstrijd moest starten. Het is letterlijk je laatste kans, niets te verliezen. Dat hadden ze blijkbaar pas door in minuut 70. Ook de coach heeft nergens geprobeerd om iets anders te doen, of eens te verrassen op een of andere manier. Dus Real verdiend in geen enkel geval het kampioenschap meer dan Barcelona. Veel te onregelmatig en te nonchalant. Barcelona toont aan het veel meer te willen.

19 maart 2023 om 23:03

Tobias is het wel vrij zwak aan het doen bij Castilla hoor. Dat vind ik nou geen goed punt, dan kun je eerder Obrador een kans geven op links en Nacho op rechts of in het centrum zetten. Met de rest ben ik het eens.

19 maart 2023 om 23:04

Kom op man. Ondankbare real fan. 1 slechte seizoen en moet hij weg. Ancellotoi moet gewoon blijven.

19 maart 2023 om 23:05

Het boeit me niet maar wat ik wil zeggen of wat ik totaal niet begrijp … hoe zet je Rodrigo op de bank die jongen is in bloedvorm en dat zag je toen hij binnenkwam meteen dreiging

19 maart 2023 om 23:05

Carva moet weg, middenveld afscheid nemen van kroos of modric. Verlengen met ceballos en asensio. Asensio of rodrigo altijd basis. Nieuwe nr 9 vinden die Benzema gaat vervangen of wachten ze op enrick? Nieuwe linksback zoeken, er zijn genoeg Spaanse toppers, rayo speelt er eentje. Ancelotti bedanken en we zijn ready for a new season! Hala Madrid!

19 maart 2023 om 23:13

Ik zou Kroos en Modric gewoon beide verlengen hoor. Modric is nog steeds onze beste middenvelder wanneer hij de juiste steun krijgt centraal en ook Kroos heeft echt nog wel wat te bieden. Alleen kunnen ze absoluut niet meer samen starten, dat is voor iedereen wel duidelijk.

Carva houden. Blijft een kind van de club en is gewoon ideaal als backup, je hebt wel een andere back nodig voor de basis. Cancelo binnen halen is wat mij betreft doelstelling nummer 1 deze zomer.

Die topper van Rayo is al lang en breed binnen.

Nieuwe spits om Benz te vervangen vind ik te vroeg en er is niet echt iemand beschikbaar die ik een waardige kandidaat vind. Een goede backup is wel noodzakelijk. Dan kan Benz vaker rusten en topfit blijven en krijg je niet zulke wedstrijden als dit.

19 maart 2023 om 23:18

Alvaro lijkt mij een prima back-up. Het wordt vooral de vraag of er een tussenpaus komt (moet haast wel denk ik) tot Endrick komt. Ook maar zien hoe lang hij ervoor nodig heeft om te aarden en of hij het niveau aan kan.

19 maart 2023 om 23:24

Alvaro is nog te jong en onervaren om backup te zijn voor een spits die zoveel mist en zou moeten rusten. Daar hoort gewoon nog iemand tussen te zitten van een hoger niveau imo.

19 maart 2023 om 23:29

Goed genoeg is oud genoeg wat mij betreft. Zie Jovic en Diaz, haal je dan binnen en laten ook niks zien. Dan liever iemand die tenminste uit de eigen gelederen komt in plaats van weer een middelmaat aankoop die het niet red.

19 maart 2023 om 23:37

Klopt, maar ook gewoon nog niet goed en consistent genoeg imo. Heeft het tot nu toe geweldig gedaan als supersub maar een goede backup zijn is nog een heel ander paar mouwen voor een jonge speler. Heeft het hele seizoen bij een bijzonder sterk Castilla er ook maar 5 in liggen bijvoorbeeld.

Ik wil Alvaro niet afbranden, ik ben oprecht fan maar ik wil hem gewoon rationeel beoordelen, niet meegaan in de hype en het leuke gevoel nar 2-3 zeer sterke cameo's. Dat zegt op zich nog heel weinig en al helemaal niet dat ie een betrouwbare backup kan zijn voor een spits die dit seizoen al 76 dagen door blessures heeft gemist.

19 maart 2023 om 23:48

Carva kind van de club, kan me niks schelen, presteren moet je! En wij missen echt wereldbacks op dit moment en cancelo is geen slechte voorstel, al zie ik graag Spaanse spelers komen. Hoopte altijd op poro porro maja die is net na de spurs. Benzema miss niet vervangen ma een absolute concurrent mag wel komen. K wist niet dat die binnen was, bedankt voor de nieuws!

19 maart 2023 om 23:56

Vandaar dat ik ook zeg dat je een andere basisspeler nodig hebt. Echter ga je heus geen betere backup vinden dan Carva dus hem wegdoen schiet je weinig mee op imo.

Garcia is afgelopen januari al terug gekocht. Had een afkoopsom van 10 miljoen maar Madrid had een doorverkooppercentage van 50%. Aangezien hij Madrid destijds een kleine 2 miljoen heeft opgeleverd komt 4 van de 10 miljoen die Madrid betaalt meteen terug en heeft ie 6 miljoen gekost. Vervolgens is ie voor de rest van het seizoen terug aan Rayo uitgeleend.

19 maart 2023 om 23:06

Asensio viel goed in bracht in die 10 minuten meer dan vini over hele wedstrijd, wat was die slecht.

19 maart 2023 om 23:12

@Aqua1 Kreeg echt opeens veel resoecr voor hem haha. Maar je ziet wat hij brengt ook al is hij niet wau maar hij brengt die stootkracht, klinisch afmaken, al is het maar een beetje. Maakt het af, helaas buitenspel, daarna steeds het doel zoeken. Maar dat zegt genoeg dat Asensio dat moet brengen. Je mist zoveel, ook backs aanvallend zijn dramatisch! 🤦

19 maart 2023 om 23:26

Je onderschat Asensio merk ik. Hij is echt zeer klinisch en voetballend zeer sterk. Het is bij tijd en wijlen ook wel laks en zijn gebrek aan snelheid helpt ook niet, maar het is wel een kwaliteitsspeler hoor.

19 maart 2023 om 23:29



Carlo kan je weinig kwalijk nemen, wel jammer dat we van barca verliezen, sommige hier willen van hem een tactiek freak maken zie pep tactisch freaks als klopp Pep en nagelsman wonnen ook geen CL, dat zegt niets, carlo is juist goed in het geven van vrijheid aan spelers die zelf beslissingen op het veld maken.

men kan beter wijzen naar Perez. kijk alleen wat een baldi als back brengt aanvallend en verdedigend. In de aanval mis je wel iets, vind vini op zijn sterkst Als die ruimte heeft mist af en toe wel wat verfijning vind ik, en benz baal van hem is te hopen dat die zijn vorm terug krijgt.

19 maart 2023 om 23:42

Dat werkt als je met 'gemaakte spelers' zoals Modric, Kroos en Benz werkt. Er zitten echter veel jonge spelers in de selectie, die tactisch veel moeten bijgeschaafd worden zoals een Vini, Cama, Valverde,... Dan heb je imo meer nodig dan een Carlo of Zidane.

20 maart 2023 om 09:05

Wonnen Klopp en Pep geen Champions Leagues?

20 maart 2023 om 15:19

zeg ik niet, dat tactiek bezetenheid van die coaches is geen garantie dat je de CL pakt, cl pakken hoef je geen eens een tactiek voor hebben heeft Real bewezen.

19 maart 2023 om 23:06

Vinicius Tobias is ook niet goed genoeg. Heb hem tegen AZ gezien en die was echt bizar slecht. Gewoon belachelijk dat je geen aankopen doet. Maar hier geef ik ook wel Carlo de schuld van. Dezelfde opstelling gebruiken toen we 2x hadden verloren eerder. Echt ongelofelijk naïef...

19 maart 2023 om 23:12

Het gebrek aan persoonlijkheid en winnaarsmentaliteit was in mijn ogen het meest opvallende aan de Clásico van Real Madrid. Dit was een uitgelezen mogelijkheid om de achterstand te verkleinen naar zes punten, helemaal als Barcelona ook nog eens twee van hun belangrijkste spelers moest missen door blessureleed. Waarom kunnen de spelers die mentale weerbaarheid wel opbrengen in de Champions League en niet in de competitie? Dat ligt inderdaad aan de oefenmeester. Mikel Arteta had waarschijnlijk de hymne van de Champions League in de kleedkamer laten draaien.

Doorgaans hebben we een soortgelijke kijk op voetbal, ondanks dat we supporter zijn van totaal verschillende clubs. Hetzelfde geldt voor @conchaespina overigens. Voorafgaand aan de wedstrijd stelden we dat het algehele niveau van La Liga behoorlijk is gezakt en daar kan ik me nog steeds in vinden. Real Madrid was afgelopen seizoen de minst slechte titelkandidaat, Barcelona is dit seizoen de minst slechte titelkandidaat. Dat gezegd hebbende, vandaag heeft persoonlijkheid het verschil gemaakt. Araujo, Gavi en Raphinha waren daar het voorbeeld van, ook al zag het er niet altijd even gepolijst uit.

19 maart 2023 om 23:33

Dat is inderdaad een heel groot verschil. Je kan discussieren over kwaliteit of dergelijke, maar al dat fris bloed in de selectie zorgt voor honger en wil om deze wedstrijd te winnen. Voor Kroos, Modric, Benzema, Carvajal,.. is dit de zoveelste Clasico en zien ze het kalf al als verdronken. Je ziet een enorm verschil met een Ceballos (al mag die zijn streken achterwege laten) bijvoorbeeld. Barcelona wilt het vooral veel liever, en zal straks zoals je zelf zegt de minst slechte titelkandidaat zijn en verdiende kampioen. Als Atletico begonnen was aan zijn seizoen zoals het momenteel speelt was dat nog wel een uitdager geweest. Real is het hele seizoen al aan het kwakkelen. Ik zag onlangs nog eens een wedstrijd van de Clasico pakweg 10 jaar geleden. Wat een verschil in kwaliteit van wat er toen op het veld stond. Daar was elke foute pass dodelijk. Vandaag zagen we cruciale fouten op kwetsbare plekken en dat werd gewoon niet afgestraft door beide kanten.

20 maart 2023 om 00:43

Ik denk dat het komt door twee dingen: De tactiek van Ancelotti werkt veel beter in een toernooiwedstrijd dan in een competitiewedstrijd: Counteren en de bal laag op het veld controleren en rustig wachten tot de tegenstander een keer een fout maakt kan als je hoofdzakelijk niet moet verliezen.

Daarnaast kan Real in de CL veel vrijer voetballen. In de CL hoeven ze minder dan in La Liga. Vorig seizoen hadden de meeste voetbalfans ook niet verwacht dat Real zou winnen en ondanks de knappe winst zullen mensen ook deze keer niet gigantisch veel druk op Real leggen gezien met hoeveel hangen, wurgen en geluk Real de finale haalde. Dan ben je gewoon het team waar elk team een beetje bang voor is en als Real nu de halve finale haalt hebben ze een prima CL-seizoen gedraaid, zeker als je ziet hoe ze in La Liga voetballen.

edit: en als laatste argument voetbal je in de CL echt per wedstrijd. Elke wedstrijd weer is gewoon kijken of je er daarna nog éã©n van voetbalt of niet en als je deze zou winnen moet je nog heel vaak winnen én moet Barcelona nog punten in La Liga laten liggen om kampioen te worden. Die spelers hebben echter ook al een half seizoen in de benen en weten hoe moeilijk ze voetballen in La Liga dit seizoen. Ook als ze vandaag gewonnen hadden had ik me nog zeer sterk afgevraagd of ze wel kampioen zouden worden en ik denk dat die spelers dat ongemerkt ook wel een beetje denken.

20 maart 2023 om 01:59

Ja meteen maar nieuw elftal kopen en een nieuwe trainer. Het kan niet altijd hosana zijn he. Kleine kanttekening: kroos en modric zijn jarenlang de wereld in geprezen, en terecht, maar ben wel van mening dat Kroos niet zo goed zijn niveau vasthoudt als Modric. Modric slijt bijna niet en haalt altijd minimaal een acceptabel niveau, maar bij Kroos heb ik wel het idee dat hij niet even in een vormdip zit maar gewoon echt minder wordt

20 maart 2023 om 06:54

@CMG- gevalletje manisch depressief?

Geweldiggg, dik verdiend, 12 punten. Geweldigggggg

19 maart 2023 om 23:06

Vond gelijkspel eerder terecht. Ma barca wint al voor de 11e keer ofzo met goal verschil, dus het is ze gegund dit seizoen. Munt valt steeds lekker dit seizoen.

19 maart 2023 om 23:15

Gelet op het aantal goede kansen, had nog mooier kunnen worden/zijn maar dit is ook al heel mooi, dik verdiend, geweldiggg

20 maart 2023 om 00:10

Onzin. Balbezit, kansen, schoten op doel, alles was in het voordeel van Barcelona. Die goal verschil waar je het over hebt, komt vanuit een zeer ongelukkig eigen doelpunt.

Haha Xavi flikt get weer. Moet je als Real Madrid toch moedeloos van worden.

Titel nu wel voorbij. 12 punten achterstand is niet meer goed te maken. Ongelofelijk weer hoe je verliest van een Barcelona zonder Pedri en Dembele. Waarom maakt Ancelotti altijd dezelfde fouten. Modric en Kroos samen met Valverde als rechtsbuiten werkt niet tegen dit Barcelona. Al 2x eerder geprobeerd en nog doet Ancelotti het opnieuw. Elke keer laat die zich aftroeven door Xavi. Toen we 4-2-3-1 speelde kwam er aanvallend veel meer uit. Echt zo boos weer over de tactieken van Ancelotti...



Heerlijke terechte overwinning

En dat zonder Pedri en Dembele. Kessie de Madrid murderer.

VERDIEND GEWONNEN REAL OVERMEESTERD!




VISCA BARCA ❤️💙!

Vandaag geven we Barça een pakslag. Barca is geen partij blablabla.
Zonder hulp van de scheids met kaarten en gratis penalties stellen ze niets voor.
Buenas noches

19 maart 2023 om 23:05

Realxiimadrid en aqua hun uitspraken moet je ook niet serieus nemen. Die zijn van hetzelfde niveau als jij, goat10, suavemente ed.

19 maart 2023 om 23:10

Haha ga toch fietsen, jouw uitspraken zijn altijd super uiteraard. Veel dubieuze uitspraken vanuit jouw koker.

19 maart 2023 om 23:10

Haha vormt een mooi lijstje idd.

Jammer ook om dit soort uitspraken terug te komen, we weten ondertussen allemaal dat sommige leden bij specifieke onderwerpen niet altijd serieus genomen kunnen worden. Doe dat dan ook vooral niet lijkt me, en geniet van de overwinning.

Edit: soms hebben ze overigens wel gewoon interessante en realistische uitspraken

19 maart 2023 om 23:14

Haha id!ot...en wat zegt dit over jou die op mij reageert ? Lol.

19 maart 2023 om 23:15

Super? Hangt er van af hoe je ze bekijkt. In vergelijking met de jouwe wel ja. In vergelijking met iemand met een beetje verstand val ik misschien ook af en toe door de mand.

19 maart 2023 om 23:18

Haha real8 wilt ons de les lezen, hij is zo serieus

19 maart 2023 om 23:20

1988m10 foei wel gedragen anders wordt real8 boos

19 maart 2023 om 23:25

Leuk dat je mijn punt kracht wil bij zetten aqua maar ik denk niet dat het nodig was?

19 maart 2023 om 23:26

Een beetje meer respect voor aqua aub. Is een cultheld op VZ.

19 maart 2023 om 23:31

Orgami nu krijg je toch een groenrandje van mij..

19 maart 2023 om 23:33

Haha tis ook wel grappig idd Origami, en t hoort er ook gwn beetje bij op voetbalforums. Kan me vaak wel vermaken om uitspraken van bijvoorbeeld Aqua dat het 7-0 gaat worden.
Maar dan achteraf die uitspraken rechtzetten heeft heel weinig zin. Lachen en doorgaan dus.

19 maart 2023 om 23:40

Aqua en ik zijn het zelden eens. Maar ik zie dat hij zich in felle discussies nooit went tot het beledigen van anderen. Dat kan ik wel respecteren.

19 maart 2023 om 23:57

Daar heb je inderdaad volledig gelijk in Origami.

Waarom speelt Carvajal nog bij Real? Mateloos aan geirriteerd. Hij heeft letterlijk niet een goede bal gegeven.
We hebben echt nieuwe backs en aanvaller nodig.
En het is zo jammer dat Ceballos niet speelt. Doet het zo goed.

Ja Vini en benz waren dramatisch dan houd het op, als hij er lang kwam was zij eindpass slecht benzema heeft hele seizoen al niet.

Prima pot gezien. Barça het meeste gelukkig maar kon beiden kanten op vallen toen Barça wat slordiger werd.

Titel lijkt wel binnen nu.
Barca verdient gewonnen, waren 80min de betere ploeg, Real was de laatste 10 min dreigender.
Barca wel serieus gegroeid als ploeg met al die jonge gasten.

19 maart 2023 om 23:28

Real heeft een betere bank. Mede ook dankzij afwezigheid pedri en dembele. Maar dan zie je dat Real goed rouleert en weer frisjes oogt het spel versnelt en Barca dat niet kan bijbenen, ook omdat veel spelers zich al suf hebben gerend. Mooi dat we toch een paar aanvallen eruit hebben kunnen slepen en de 2-1 daaruit tot stand kwam.

Carlo aub nu de deur uit sturen en z.s.m. Zidane terug brengen. Wat een achterlijke clown is het ook. Tot de tering 75ste minuut wachten met het inbrengen van Ceballos en Tchouameni. Logisch dat Real vanaf dat moment pas echt begon te voetballen. Gefeliciteerd Barca fans met La Liga, al moet ik wel zeggen dat dinosaurus Carlo het wel iets makkelijker voor jullie gemaakt heeft. Ik had echt 0.0 vertrouwen inbdeze wedstrijd maar Carlo heeft me oprecht gewoon verrast met z'n onkunde vandaag. Bedankt voor alles maar tot ziens.

19 maart 2023 om 23:02

Zidane zou nooit achter elkaar van barca verliezen wist altijd ene antwoord dan komt origami zeggen dat carlo tactisch sterker is dan Zidane, my ass ja.

19 maart 2023 om 23:05

Ik kan mij vergissen maar denk dat Zidane in Camp nou nooit heeft verloren. Geen idee over de thuiswedstrijden.

19 maart 2023 om 23:05

Carlo is tactisch sterk in de zin dat hij de krachten van zijn spelers enorm goed weet te benutten, maar op de lange termijn is het gewoon nutteloos aangezien hij teveel begint te leunen op de individuele speler. Vandaar dat hij nog steeds met dat achterlijke idee van een kroos-modrix middenveld aankomt terwijl hij Ceballos en Tchouameni op de bank heeft.

19 maart 2023 om 23:42

Carlo is tactisch sterker. Ook belachelijk dat hij dit team niet mag versterken van Perez met het geld dat jullie zouden hebben. Veel spelers die over hun top zijn en die moet hij vervangen met jonge spelers. Het team dat Zidane tot zijn beschikking had was mogelijk het beste madrid ooit.

19 maart 2023 om 23:45

Maar waarom speelt Carlo deze clasico dan niet eens met Ceballos en Tchoua? Als die dan zwaar falen, gaat men niet naar jou wijzen en kan je tonen dat er geen kwaliteit is. Nu blijf je blijkbaar het ongelijk te willen bewijzen met het duo Kroos en Modric waar iedereen beweert dat ze niet samen kunnen spelen in de toppers. En dat is al vaker juist gebleken.

19 maart 2023 om 23:45

@concha Ik weet niet of Zidane ooit verloren heeft in Camp Nou, maar z'n resultaten in clasico's zijn behoorlijk maar niet super bijzonder. Hij heeft er 9 gespeeld waarvan 4 gewonnen 3 gelijkspel en 2 verloren.

19 maart 2023 om 23:45

@concha

Tchoua die kwam er toch ook in? Hij was toch ook langere tijd geblesseerd?

20 maart 2023 om 00:00

Zidane heeft inderdaad nooit verloren in Camp Nou. 6 wedstrijden gespeeld daar, 3x gewonnen en 3x gelijkgespeeld. In het eigen Bernabeu (en 1x Di Stefano) 5 wedstrijden, 2x verloren, 3x gewonnen. Was een meester in Clasico’s. En in de topwedstrijden simpelweg tactisch sterker dan Don Carlo.

Barca veel beter. Verdiende overwinning. Gefeliciteerd met de winst en de titel Barca-fans.

Carlo, ik houd zielsveel van je, zowel als persoon en als manager maar kerel het is wel klaar hoor. Je blijft keer op keer dezelfde beslissingen maken en die blijven ons wedstrijden kosten. Tijd om afscheid te nemen.

Twee overwinningen in de laatste 10 classico's, 12 punten achterstand, ik heb coaches voor minder ontslagen weten worden in Madrid. Ik hoop niet op een ontslag overigens, dat haalt niets uit. Lekker het seizoen afmaken, hopelijk met de CL en/of de CDR en dan door de voordeur als een grote meneer vertrekken met weer 1 of 2 prijzen meer op zak.

19 maart 2023 om 23:02

Wat mij betreft kickt Perez hem morgenochtend de deur uit en haal je gewoon Zidane terug. De laatste keer dat we dat deden wonnen we de CL.

19 maart 2023 om 23:06

Die komt niet terug. Bovendien zijn de spelers zelf dol op Carlo vanwege persoonlijke redenen dus met zijn ontslag schiet je niks op. Gaan de spelers alleen maar ontevreden over worden.

19 maart 2023 om 23:12

Waarom zou Zidane niet terugkomen? En als spelers gaan zeiken over een vertrek van Ancelotti dan mag je ze lekker banken en spelers die wel willen spelen opstellen.

19 maart 2023 om 23:16

Is met een reden vertrokken in de eerste plaats. Daarnaast wacht ie gewoon op het Franse elftal. Die heeft volgens mij echt geen zin om meteen weer aan de slag te gaan in de meest stressvolle baan in het voetbal

19 maart 2023 om 23:18

@APPELSAP12

Omdat Zidane ook nog zelfrespect heeft. Wordt je twee keer gedumpt dan ga je toch geen 3e keer aanpappen?

19 maart 2023 om 23:24

Gedumpt? De eerste keer ging hij zelf weg en de tweede keer vertrok hij omdat hij geen vertrouwen vond in het bestuur (terecht, overigens). Als je hem nu gewoon steunt in de zomer kun je iets mooi bouwen voor de lange termijn.

19 maart 2023 om 23:26

Insider hij is 2x zelf vertrokken he?

19 maart 2023 om 23:29

Ja tuurlijk. Zidane wacht op het Franse elftal nadat ze zojuist hebben verlengd met de huidige bondscoach.

Zonde. Typische gelijkspel wedstrijd.
Maar na al die jaren mag het wel weer eens dat ze daar winnen.

gefeliciteer cules! goeie pot

Al met al wel een terechte overwinning voor Barcelona, speelden gewoon een goede wedstrijd Real was wel beter in de 2e helft maar over het geheel gezien vind ik Barcelona de terechte winnaar en nemen ze een groot voorschot op de titel, mogen ze niet meer weggeven.

Dit is ancelotti zijn schuld. Tactisch zo slecht. Keer op keer gewoon met modric en kroos spelen. Hoop echt dat hij gewoon lekker zijn koffers pakt. Kroos en modric bedankt voor alles maar niemand wilt dat jullie nog gaan verlengen het is mooi geweest. Ancelloti altijd met zijn schijtvoetbal.

19 maart 2023 om 23:03

Schuld van Ancelotti? Dat is een miskenning naar Xavi toe... tactisch stond het prima bij Barcelona. Een felicitatie is wel op zijn plaats🤣

19 maart 2023 om 23:08

Ja koekoek, ik krijg het tactisch ook wel voor elkaar hoor als ik op voorhand weet welke 11 mijn tegenstander op gaat stellen, hoe ze gaan spelen, dat ze maar over 1 kant gaan aanvallen en het centraal niet gaan kunnen belopen. Niet bepaald een tactische masterclass.

19 maart 2023 om 23:08

Hahahaha van wie dan? Hoe durf je als coach zijnde elke keer weer met de zelfde opstelling te spelen als je ziet dat je er elke keer mee wordt weg gespeeld? Rodrygo komt er een keer in en is zoveel dreiging, omdat araujo dan moet gaan kiezen. Ook sinds kroos eruit ging en ceballos er in kwam ging het veel beter, maar ancelotti durft dat natuurlijk niet via het begin he.

19 maart 2023 om 23:13

Dit is al de 3e keer dat Ancelotti zou speelt achter elkaar. Wordt een beetje voorspelbaar is het niet? Alles via links weer en je moet wachten tot de 75e minuut voordat je een beetje onvoorspelbaar wordt. Dit is gewoon weer een fout van Ancelotti. Niet voor de 1e of 2e keer maar de 3e keer achter elkaar. Kan echt niet....

19 maart 2023 om 23:46

Niet alleen gaat alles via links, maar kijk vooral eens hoe weinig mensen in de box komen. Benzema zakt uit, Modric en Kroos geraken daar niet meer,... tja. Op wie wil je dan een voorzet geven? Als Benzema daar dan staat loopt die daar tussen 4 man.

Van harte gefeliciteerd Barcelona fans. Veel 'kampioenswinsten' gehad, maar het hier met veel strijd ook over de streep getrorkken.

Het leek nog de goede kant op te vallen in de tweede helft, zeker in de laatste fase verdiende Real wel de goal. Maar de hele eerste helft en groot deel van de tweede was het zo slecht. Klassiek Ancelotti, voorspelbaar, sloom. Bij momenten zag je ook gewoon dat Modric en Kroos bleven hangen op de middellijn omdat ze het niet konden belopen. Carvajal is letterlijk op: kon af en toe gewoon niet eens meer rennen. Moet echt een vervanger voor komen.

Vinicius weer zo onrustig en veel verkeerde keuzes in de momenten waar het er echt om draait. Benzema echt geen schim van zichzelf dit hele seizoen al. Alles wat hij doet zit totaal geen overtuiging in. Laat Alvaro maar eens wat Liga minuten maken, staat te springen.

Asensio een sterke invalbeurt: was echt gebrand om te presteren. Ceballos begrijp ik nog steeds totaal niet waarom hij uit de basis is gehaald toen hij zo goed in vorm was. Moet echt terug de basis in en een nieuw contract krijgen.

Carvajal, Mendy, Kroos, Benzema troep. Vooral die eerste 2 wil ik niet meer zien.

19 maart 2023 om 23:09

Mendy komt net terug uit blessure... Kom op zeg. Ik ben ook geen grote fan maar hem hier zo op afrekenen gaat alle rationaliteit voorbij.

19 maart 2023 om 23:14

Kijk je wel? Naar de aanval toe kunnen ze niet eens fatsoenlijk passen! Carva hele wedstrijd al bezig met hopeloze passing! Mendy voor de 16 ramt em gewoon lomp weg. Hopeloos!

19 maart 2023 om 23:18

Ja, en daarom weet ik al langer dat Mendy offensief helemaal niets brengt. Dat betekent niet dat ie geen andere kwaliteiten heeft.

Bovendien is het nogal een dom argument om een fase van de wedstrijd aan te halen wanneer ik zeg dat het misschien niet zo rationeel is om hem op deze wedstrijd plots zo hard af te rekenen wanneer ie net terug komt uit een lange blessure. Zo kunnen we in de rondte blijven gaan natuurlijk.

Verdiende overwinning. Real leek geen moment door te kunnen drukken.

Gek hoe die verdediging van Real altijd bezwijkt in de opbouw tegen Barca, maar prima bestand is tegen pressie in de Cl.

Titelstrijd nu helemaal beslist. Gefeliciteerd Culers.

19 maart 2023 om 23:16

@Chi7

Barcelona beheerst anders het pressing spelletje wel als een van de beste ploegen in Europa. Op zich geen schande hoor, er zijn momenten geweest waar ze er wel uit kwamen maar in de laatste derde dan de verkeerde beslissing werd genomen.

Ik ga Barcelona niet feliciteren met het kampioenschap want heb het al een keer gedaan hehe. Verder hebben ze toch terecht gewonnen gezien aantal kansen.
En die Benzema kan echt niet meer. Man man man, wat een schandalige wedstrijd van hem. Dramatisch is een understatement.
Maar goed, nu lekker focussen op de CL (en de Cdr).

Vinicius jonge…..
Dramatisch. De heletijd beetje vriendschappelijk lopen doen tegen Araujo. Die gast heeft hem al paar clasicos in zn broekzak.
Ga een keer goede beslissing maken.
En dan Ancellotti nog zeggen dat hij de beste speler is….
Manmanman dramatisch.
Volgende wedstrijd Vinicius banken wegwezen

19 maart 2023 om 23:04

Was gigantisch slecht, samen met Benz zo dramatisch, zo geïrriteerd aan hun beiden deden bijna niets goeds.

19 maart 2023 om 23:09

Inderdaad heb me echt kapot lopen ergeren. Benzema heeft nog wel wat krediet bij mij, maar die Vinicius moet er echt niet bij gaan lopen als een vedette ala Ronaldo. Hele tijd van die gebaartjes en zeiken, terwijl hij een kut pot speelt

19 maart 2023 om 23:08

Vinicius dramatisch? Hij speelde niet zo als tegen Liverpool maar dramatisch is ook overdreven. Wat een onzin. Hij was de enige die het probeerde en deze wedstrijd had Araujo hem juist niet in zijn broekzak. Ook toen Rodry erin kwam kreeg Araujo zijn handen vol.
Benzema was de slechtste aanvaller en speler bij Real.
Enige wat Vinicius anders moet doen is voor eigen succes gaan ,want aan Benzema heb je op dit moment niet veel.

19 maart 2023 om 23:11

Sorry hoor maar dan hebben wij een andere wedstrijd gezien. Irriteer me mateloos aan zijn gedrag. Begint echt een diva te worden. Hij loopt te janken/zeiken om alles terwijl die als een natte krant speelt.

19 maart 2023 om 23:13

We hebben idd een andere wedstrijd gezien vandaag. Geen een moment heeft ie lopen zeiken en janken vandaag. Letterlijk geen een keer!

20 maart 2023 om 00:35

Hij begint niet een diva te worden....hij is allang een diva geworden. Walgelijke speler.

19 maart 2023 om 23:11

Vini speelde echt slecht zeg. Zelfde geld voor benz, maar ja wat moet vini nou in zijn eentje. Je ziet gewoon dat hij keer op keer gewoon iets probeert te forceren.

Nu kan het niet meer mis gaan mijn Barcelona zo trots met het resultaat wat een team, geweldig weekend zo eerst Feyenoord en nu Barca morgen met trots richting werk. Welterusten allemaal

Gavi is echt een kwal van een speler echt gewoon vies. Ik snap echt niet wat er mis is met die jongen, ik geniet er niet van om hem te zien spelen.

19 maart 2023 om 23:09

Als er op z'n shirt Casemiro had gestaan dan had je je vingers erbij afgelikt.

19 maart 2023 om 23:33

Als je niet geniet van de speler Gavi dan ben je wat mij betreft geen voetballiefhebber.

19 maart 2023 om 23:39

Ben ik het deels mee eens Mick, maar tegelijk heeft Gavi echt wel vervelende trekjes en smerige overtredingen.

Zn inzet, harde werk en mentaliteit in combinatie met zn techniek zijn natuurlijk juist weer geweldig, en dat maakt ook dat ik er vaak zeker van kan genieten.

Laten we weer even naar de zogenaamde kenners luisteren hier. Laat me raden full blame op Carlo. Ze weten allemaal zo beter. Agh, dit seizoen gaat zowat zoals voorspeld, zodra Benzema weg zou zakken, was het helemaal finito. En dan zie je zulke drama aanvallende backs, geen aanvallende stootkracht, klinische afmakers. En dan denken mensen gooi meer aanvallers erin lol wie? Zegt genoeg dat Asensio je meest klinische aanvaller is! En dan wat? Je maakt niks af, kan weinig, dan geef je alleen maar zelf veel ruimte weg, breng je barca steeds in het zadel om te counteren en dat gebeurde! Hopeloos!

En als je iemand de schuld moet geven, doe dan maar echt richting het bestuur! Die hebben keihard gefaald en Carlo laten hangen!

19 maart 2023 om 23:08

Zou het kunnen zijn dat zowel het bestuur als Ancelotti hier deels schuldig aan is?

19 maart 2023 om 23:23

Jongen helemaal prima, Carlo kan dingen beter doen whatever. Maar als je niet ziet wat er mis is, wat dit team mist, wat de backs niet kunnen, dat er nauwelijks klinische afmakers zijn dan houdt het wel op! En wie moet daar voor zorgen!? Niet de coach hoor. Denk je dat Carlo de eerste is die met een ongebalanceerde selectie struggelt? Dan vergeet men echt snel! Je hebt al Lope gehad, daarna Solari en ook Zidane 2.0. Zizou en Carlo probeerden er nog het beste van te maken. Of waarom denk je dat Zidane ontevreden niet meer verder ging! Ze zien de gebreken en willen dat dat wordt aangepakt.

Kijk even naar xavi of Arteta e.d. ze kwamen en kregen speler na speler. Terwijl vele Arsenal fans toen Arteta weg wildem hebben. En ze doen het veel beter. Wat is daar moeilijk aan te begrijpen? Deze selectie heeft zoveel gebreken en dat komt nu steeds naar voren! Het bestuur laat Carlo gewoon hangen maar ook spelers als Benzema eigenlijk door geen hulp te halen voor hem voorin.

19 maart 2023 om 23:51

Dat is al zowat de 500ste keer met dezelfde uitleg. Bijna iedereen heeft het wel gehad met Carlo, maar gij blijft hem maar verdedigen. Heb je gezien hoe we het laatste kwartier speelden? En dan ga je hem verdedigen met zijn startopstelling zeker? Jij hebt tegen mij eens gevraagd of Hazard familie van mij was. Is Ancelotti familie van jou?

19 maart 2023 om 23:09

Ben jij je zelf niet zat? Telkens in herhaling vallen? Woow Sociofan1 wilt Mbappe, Hakimi, Messi, Zidane in zijn team, dan pas zal Ancelotti in staat zijn om van Barcelona te winnen die zonder Pedri en Dembele speelt.

Serieus? Het gaat toch niet om de individuele namen maar om tacktiek?

- Vinicius Tobias heeft die loopvermogen, heeft die aanvallende kwaliteiten, is enorm snel. Waarom mag hij niet spelen?

- Waarom aanvallen met 2 man? En dan hopen dat Vinicius met geluk voorbij Araujo komt en dan nog eens hopen dat Benzema op het juiste moment staat. Leuke tacktiek hoor.

- Waarom blijven Modric en Kroos samen spelen terwijl je alweer vandaag zag dat zij niet samen kunnen en Ceballos met zijn invalbeurt weer genoeg liet zien.

Sorry, elke kind weet dat je met aantal wereldsterren zou winnen van Barcelona, maar ga eens winnen met de huidige spelers, ga eens tacktisch je tegenstander overklassen? Nee Ancelotti faalt overal in.

Er is geen voetbal, geen resultaat. Sorry hij moet weg.

Met als hoogtepunt dat Modric in discussie ging omdat hij niet wist waar hij plots werd opgesteld. Lekker bezig.

19 maart 2023 om 23:11

Ik heb Vini Tobias enkele keren zien spelen. Vergeet het maar joh, die jongen is niet klaar voor de eerste. Heeft het niveau (nog) niet.

19 maart 2023 om 23:18

Alsof het slechter is dan Carvajal. Al heeft die jongen de loopvermogen om simpelweg bij zijn tegenstander te staan 90 minute lang, is al meer dan wat Carvajal doet..

19 maart 2023 om 23:26

Jongen je wil Vini To zeg je, je volgt hem niet eens. Maar ja wanhoop doet schreeuwen voor elk Castilla speler lol, alsof zij de oplossingen zijn voor de issues in dit team. Sorry maar dan snap je er weinig van!

En ik ga niet herhalen wat ik hier boven heb gezegd, lees het daar maar of niet, kan ook. Maar neem anders Lope, of Solari. Of Zidane weer, zal het meteen beter gaan ja. Want het ging toen zo geweldig toch! Man man man, niet te geloven gewoon. 🤦

19 maart 2023 om 23:09

Carlo is zeker niet de enige schuldige. Bestuur dat weigert te investeren is dat zeker ook. Maar het is toch Carlo die zich aan dezelfde steen blijft stoten tegen Barcelona. Als dat nu het elftal van Guardiola is wil ik het gerust nog accepteren. Maar je gaat toch niet beweren dat dit Barcelona dermate van een hoog niveau is dat Real er 3 keer op rij niet van wint? De backs zijn dramatisch, dat klopt. Wie je er ook zet het is van een droevig niveau. En aanvallend heel weinig power. Maar zo een Benzema laat je toch niet 95 minuten dit niveau tonen? Altijd dezelfde wissels. Je mag heus Benzema eens wisselen als die helemaal niet in de wedstrijd zit. Je mag gerust bijna zeggen dat het zijn seizoen niet is.

19 maart 2023 om 23:34

Benzema wisselen voor wie!? Hazard, Mariano!? Je hebt niet eens een fatsoenlijke back up spits! Waar hebben we het over!

19 maart 2023 om 23:38

Het bestuur is sws deels schuldige ja, maar wat ik Ancelotti wel kwalijk neem is dat hij wel de ballen heeft om Tch eruit te halen voor Camavinga, compleet terecht natuurlijk, maar hij durft dit niet bij Kroos of Modric te doen, terwijl Ceballos bijvoorbeeld heeft bewezen beter in vorm te zijn dan allebei. Hij was onze beste mid van Janu en Febr maar ineens is ie verdwenen.
Ik snap dat hij meer vertrouwen heeft in Kroos en Modric samen, maar om ze ook om de 3 dagen te laten spelen gaat te ver. En hier kan je Ancelotti wel kwalijk nemen.
We hebben/hadden op papier een veel beter team dan Barcelona, maar toch verloren. En als wij duidelijk beter zijn (zoals de eerste match van de Copa) verliezen we ook.
Toen Rodry erin kwam, op de 10 positie, toen was Araujo ineens niet meer de beste verdediger meer van La Liga. Hij kreeg zijn handen vol.
Ik houd ontzettend veel van Ancelotti, maar als hij zijn baan niet wilt verliezen, dan moet hij de oude garde gewoon op de bank laten (of iig niet alles laten spelen). Dan heb ik het meer over Kroos en Modric.

19 maart 2023 om 23:49

Ik denk eerlijk gezegd dat het al uitgemaakte zaak is dat Carlo niet blijft. Idealiter vertrekt die met een prijs, en ze zullen het zowiezo een 'zacht ontslag' maken. Maar die vertrekt richting Brazilie volgens mij, wat Real niet slecht uitkomt.

19 maart 2023 om 23:19

Natuurlijk heeft het bestuur hier ook schuld aan. Dat betekent niet dat Carlo geen fouten maakt. Je hebt gewoon nog steeds op papier een betere selectie dan Barca maar Xavi haalt er simpelweg veel meer uit.

Benzema bedankt voor je diensten! Je bent een Legend, maar het is echt tijd om te gaan bro! Vinicius jr. stop met zo voorspelbaar zijn, Perez, give us Mbappe please en Vlahovic/Haaland! Snel vergeten en volledig focussen op Champions League voor dit seizoen en natuurlijk 2e eindigen

¡Hala Madrid y nada mas!

19 maart 2023 om 23:15

Ik wil haaland ooit bij real! Kan zo goed afmaken zeg.

19 maart 2023 om 23:21

Inshallah, pff hij wou komen afgelopen zomer, Alleen Real was teveel gefocused op Mbappe,

20 maart 2023 om 00:10

Zo een speler missen we nu gewoon bij real. Iemand die maar 1 kans nodig heeft om te scoren. Missen trouwens ook nog een lb, rb, rw,

20 maart 2023 om 06:09

Een speler die maar 1 kans nodig heeft om te scoren, denk dat alle ploegen wel zo een speler missen.

800 euro Winst weg, 92 min serieus?! Kut Real Madrid, geen Dembele geen Pedri etc en nog elke keer tegen Barcelona zo matig zijn. Feyenoord wat 2-3 voor me wint en dan moet Real het weer verpesten. Alleen niet verliezen was genoeg en dan toch 2-1 verliezen in de 92 min tegen een Barcelona zonder pedri en dembele

19 maart 2023 om 23:13

@JuventusPuglia

Dont blame Madrid, blame yourself voor zo een domme bet. Beide teams scoren was goed genoeg hoor.

19 maart 2023 om 23:18

Domme bet? Barcelona speelt matig de laatste tijd plus ze missen dembele en pedri, Real Madrid net Liverpool uitgeschakeld. Gelijkspel was genoeg geweest

19 maart 2023 om 23:22

Ja Barca speelt matig de laatste tijd, Madrid ook. Barca mistte de vorige Classico nog meer spelers en won toen ook. Kan je best een domme bet noemen.

19 maart 2023 om 23:20

Een atleet of team kwalijk nemen omdat je zelf gokt en verliest. Wat een niveau.

19 maart 2023 om 23:23

Man en ik pak hem juist…maakt het toch ook wel weer mooi: hele dag verziekt door mijn FC Groningen maakt die Kessie het een beetje goed )p. Sorry

De laatste tien minuten waren onnodig spannend. We hadden de wedstrijd al lang en breed af moeten maken. MOTM is trouwens niet Sergi Roberto, natuurlijk, maar Courtois.

19 maart 2023 om 23:11

Credits voor Kessie toch wel? Scoorde in Bernabeu en nu weer.

Als box to box kan hij veel toevoegen als is hij aan de bal wel een beetje wild. Is wel zijn eerste seizoen nog, wellicht kan hij daar nog stappen in zetten. Heeft Alemany toch goed gezien Christensen & Kessie gratis binnen.

19 maart 2023 om 23:18

Scoorde niet in Bernabeu. Maar veroorzaakte wel de eigen goal.

En als box 2 box kan hij geen reet toevoegen. Kessie, hou van de man voor nu maar hij is echt alleen gevaarlijk dicht bij de 16 meter van tegenstander. Hoe meer je hem achterin laat spelen is hij nog steeds gevaarlijk, maar dan voor zn eigen team. Nee, even serieus verdedigend heb je weinig voor hem. Wel goede instincts aanvallend. Tot nu toe transfer goed uitgepakt aangezien hij 0 euro kostte. Goede invalsbeurten ook. Als hij start is hij ook beduidend minder.

19 maart 2023 om 23:32

Ja, ik mag de komende twee weken geen negatieve dingen meer zeggen over hem.

19 maart 2023 om 23:40

Hehe Almogaver, mooie toevoeging aan onze discussie na de Copa wedstrijd. Van mij mag Kessie zeker nog een jaar extra rijpen als box to box, Europees kun je dan veel meer dynamiek in het spel brengen wat daar ook nodig is.

20 maart 2023 om 00:17

Kessie gaat nooit als box 2 box fungeren. Te traag en schiet defensief te kort. Wel verrassend genoeg een creatieve speler en een goede impuls voor de aanval. Beweegt goed in de 16 meter van tegenstanders.

20 maart 2023 om 07:00

Snap dat box to box ook niet helemaal met Kessie. Moet inderdaad meer voorin spelen. Dat was ook zo bij Milan en moet staan waar Gavi altijd staat.

19 maart 2023 om 23:57

De supporters waren weer bezig he, met "vinicius muerete" scanderen. Ontzettend jammer weer.

Aan alle Barca fans gefeliciteerd met het aanstaande kampioenschap. Real was in la liga niet competatief genoeg om echt mee te doen.

ik hoop dat perez ancelloti er uit gooit totaal geen systeem in het spel geeft jeugd amper de kans altijd zelfde opstelling

je zou maar supporter zijn van ajax en real madrid haha wat een kut dag heb je dan.

Ik las paar reacties dat real een pakslaag ga geven ?? Hahahahahah

Toen Rodry erin kwam kreeg Araujo zijn handen vol. Op dat moment werd hij gewoon uit de wedstrijd gespeeld. Hopelijk heeft Ancelotti wat aantekeningen gemaakt. Speel ook gewoon met Rodry op 10 en Asensio (of Valverde) op rechts tegen Barcelona voor de Copa semi finale. Je hebt letterlijk niks te verliezen.

19 maart 2023 om 23:14

Carlo leest zijn aantekeningen niet, anders zou hij niet met Kroos en Modric begonnen zijn vandaag.

19 maart 2023 om 23:18

Blink, na Frenkie vandaag weer hou je nog steeds vol dat hij Pedri aan zich voorbij moet laten passeren?

19 maart 2023 om 23:27

Ik vond Frenkie niet perse een wereld pot spelen. Hij was goed maar thats it. Ik vond hem niet eens de beste mid van Barcelona. Ik vond Sergi Roberto wel echt goed, de motm wat mij betreft.

19 maart 2023 om 23:30

• 90 mins
• 94% pass accuracy
• 5 chances created (!)
• 3/3 dribbles completed
• 100% long balls completed
• 100% tackles won
• 10 recoveries
• 2 interceptions
• 8/9 duels won (!)
• 0 times dribbled past

Hou toch op

19 maart 2023 om 23:34

Ik vond Frenkie inderdaad heel sterk (al blijf ik van mening dat Pedri gewoon beter en belangrijker is) maar dat ie zo goed was vandaag had ik ook niet verwacht. Jeetje wat een cijfers.

19 maart 2023 om 23:36

Dit is trouwens niet de eerste keer dat Frenkie alles orchestreert in een clasico. Voor mij duidelijk beste middenvelder bij Barca.

Draait echt een geweldig seizoen. Denk dat hij het ook erg goed doet in in een 4mans middenveld. Heeft hij meer vrijheid om te bewegen en overal te helpen.

19 maart 2023 om 23:41

Nou ik heb de wedstrijd gezien hoor. Prima die statistieken maar mij ogen zeggen wat anders. zelfs Pedri heeft niet zulke statistieken omdat hij meer risico legt in zijn spel maar voor mij is Pedri echt duidelijk beter.
Als Pedri de bal heeft word ik nerveus, bij Frenkie heb ik dat niet (al zijn zij statistieken goed).

Maar ik herhaal wat ik gister ook al zei: dit is het beste seizoen van Frenkie bij Barcelona en hij naders zijn Ajax niveau. Maar dit gezegd hebbende, Pedri is beter en spectaculairder.

19 maart 2023 om 23:41

Nee inderdaad. Al zou het ook niet de eerste keer zijn dat ie compleet verdwijnt in een Classico. Gelukkig voor Barca vandaag echter niet het geval, eerder het tegenovergestelde.

19 maart 2023 om 23:41

Achja Origami, proberen heeft bij sommigen geen zin meer. Die hebben hun mening over Frenkie toch al klaar liggen ook al domineert hij wederom een wedstrijd voor Barca itt Busquets die steeds vaker door de mand valt.

20 maart 2023 om 00:09

Het is vaak busquets geweest inderdaad die ons de kop heeft gekost in aantal belangrijke wedstrijden. Is eigenlijk ook veels te traag, helemaal voor CL. Of geeft soms een slechte pass in de voeten van tegenstander die dan toch tegengoal lijkt. Vandaag ook weer het geval bijna. Lijkt sinds een paar maanden nog wel mee te kunnen. Xavi heeft een systeem gevonden waar dat nog bij lukt en daar speelt Frenkie ook een rol in. Die heeft voorheen ook vaak moeten babysitten op. Busquets. Frenkie toch vaak ook onterecht als een van de hoofddaders aangewezen wanneer het hele team niet goed loopt. Nu is het team gebalanceerder en floreert hij ook.

20 maart 2023 om 12:19

Ach of Pedri of Frenkie nou beter is boeit niet, zelfde als afvragen of Xavi of Iniesta beter was. Super blij met beiden.

19 maart 2023 om 23:20

Rest van seizoen echt met dubbel privot spelen. Camavinga en Tchouameni CM. Op de 10 Rodrygo, links Vinicius, rechts Asensio. Wedden dat je met dit opstelling meer scoort dan ooit.

20 maart 2023 om 00:02

Ik zou Valverde wel in de basis zetten.. Naast Camavinga of Tch. Valverde kan ook echt scoren.

20 maart 2023 om 00:19

Als reactie op je oorspronkelijke comment: Viel me ook op. Dit was Vini’s beste wedstrijd tegen Araujo. Araujo kon hem niet volledig ik bedwang houden.

Nu allemaal Ancelotti out roepen. Real staat in de halve finale CL (Chelsea wint niet eens van Everton thuis). Zometeen 3 potjes met 99% geluk winnen en alle Madridista’s noemen Ancelotti weer één van de beste coaches ooit. Deze man heeft geen idee. Het lijkt alsof hij zijn team de eerste week van het seizoen een bepaalde tactiek heeft aangeleerd. En die tactiek gaan ze nu het hele seizoen behouden. Tja, als je dan 4 keer tegen Barca moet, werkt de eerste keer wel, maar die volgenden niet. Elke keer maar weer Vini op Araujo terwijl iedereen ziet dat Araujo zijn vader is.

19 maart 2023 om 23:12

Lol Vini heeft anders Araujo vandaag best zoek gespeeld🤣🤣 dit is een standaard zinnetje voor iedereen. Maar als je de wedstrijd is bekijkt had Araujo precies niks in ze zak. En is die meer jou vader.

19 maart 2023 om 23:19

Vandaag viel het nog wel mee inderdaad, maar Vinicius wordt toch wel veel clasico’s geneutraliseerd de laatste tijd. Het is allemaal iets voorspelbaarder dan eerst. Weet niet waar je kinderachtige reactie vandaan komt met je ‘meer jouw vader’.

19 maart 2023 om 23:21

Wat een hoop onzin met als hoogtepunt je laatste alinea.. jeetje.

Lekker boeiend als Ancelotti weer de Champions League kan winnen. Gaat erom dat er geen garantie en vooruitgang is naar volgend seizoen.

20 maart 2023 om 11:38

Vorig seizoen was er ook geen garantie en vooruitgang naar komend seizoen. Barca was ultra slecht in de competitie en Real won weer met hangen, wurgen en comebacks 3/4 potjes in de CL. Precies wat ik hierboven schets.
Benzema was in vorm en dit seizoen duidelijk een stuk minder. Een Benzema uit vorm kost je dit seizoen echt minimaal 6/9 punten. Ancelotti was vorig jaar ook niet ineens tactisch sterker dan vandaag ofso. Vind Ancelotti sowieso niet echt een topcoach, maar dat is mijn mening. Het spel is vaak niet om aan te gluren bij Real.

Terechte overwinning. Meer kansen bij elkaar gevoetbald. Laatste 10 min was het kamikaze voetbal van Real en terecht. Die hadden enkel een overwinning nodig vandaag. Toch wel lekker dit. 3x op rij El Clasico gewonnen en een monopoly straatje los op de nummer 2. En het
Leukste van alles: zonder Pedri en Dembele! Hopelijk zijn ze er in de return van de Copa weer bij.

19 maart 2023 om 23:08



Die 10 minuten waren omdat Madrid een betere bank hebben dan wij. We missen Pedri en Dembele. Madrid kon makkelijker wisselen met betere spelers. Madrid schroefde de snelheid nog een tandje bij en konden we niet bijbenen door vermoeidheid.

19 maart 2023 om 23:36

Die tien minuten waren vooral omdat wij onze kansen niet afmaken.

Frenkie weer worldclass vandaag.

Medelijden met Real fans, fan van een club die totaal niks kan schelen dat ze voor de zoveelste keer binnen de kortste tijd verliezen van de aartsrivaal, lijkt mij geen pretje!

20 maart 2023 om 00:02

Ja, daar kun jij alles van weten. In de periode Zidane verloren jullie keer op keer. Was geen pretje eh?

20 maart 2023 om 00:12

Keer op keer? Zidane won er 4 uit 9.

Ik voel me bedrogen door El Sierd. Iets verkopen als wedstrijd van het jaar wat overall gewoon een matig potje was.

Dat word een lange rit naar huis lol. Verdiend gewonnen Barcelona. Niet vergeten zonder pedri en dembele wow. Respect naar Xavi wat hij doet met dit barca.

Triest. Altijd weer hetzelfde liedje. Ancelotti heeft zijn credits wel verspeeld. Enig lichtpuntje is misschien dat we voor de volle 100% voor de 15de CL titel kunnen gaan, want de competitie is na vanavond wel klaar. Gefeliciteerd Barca supporters.

Leuke wedstrijd! Weer een Clasico in de zak en 12 punten los. Barça wel weer hun eigen spel gespeeld, druk vooruit en aanvallen. Komen ongelukkig op achterstand maar we zijn eigenlijk niet beginnen panikeren.

Speciale vermelding voor Sergi Roberto. Heb vaak op hem zitten vloeken maar vandaag speelde hij heel sterk op het middenveld. Goede zet van Xavi aangezien Kessié toch minder voetbal brengt. Vond vooral het positie kiezen van Roberto heel goed, continu in de rug van Kroos.

Raphinha ook zeer sterk, dit is de Raphinha die we elke week willen zien. Met zelfvertrouwen, durf en initiatief.

Real vond ik de laatste 20 minuten wel sterk voor de dag komen, mede door de wissels. Onbegrijpelijk dat Ceballos op de bank zit voor Kroos.

19 maart 2023 om 23:17

Van de 3 voorin Gavi Lewandowksi en Raphina. Is Raphina de enige die het elke week doet. dreigend is, of de winnende scoort. Lewandowksi en Gavi stonden er zolang in, maar deden meer fout dan goed. Zodra Fati en Kessie erin kwam was er weer dreiging.
Het is gewoon pover voorin en daarom winnen jullie de laatste paar wedstrijden met marginale verschillen.

19 maart 2023 om 23:20

@Galapago

De laatste weken , sinds de blessure van Dembele is zijn prestatie in stijgende lijn inderdaad maar er zijn genoeg wedstrijden geweest dit seizoen waar ik hem liever kwijt dan rijk was.

20 maart 2023 om 11:42

Het blijft wel een apart geval Raphinha. Vandaag weer alle dreiging van hem, maar dan krijgt hij bijvoorbeeld een teruggetrokken voorzet. Die kan hij zo richting doel drukken, maar mist vervolgens gewoon helemaal de bal. Snap niet hoe je zo wisselvallig in je acties kan zijn. De manier waarop hij acties aangaat, zie je wel dat hij vertrouwen heeft, maar het zit soms ook echt niet mee.

Wat een wedstrijd! Enorm trots op de spelers. Hebben het fantastisch gedaan. Tuurlijk zijn er dingen die verbeterd kunnen worden maar die liggen voornamelijk bij het feit dat we Pedri en Dembele missen die voor 90% van de creativiteit zorgen

De enige die ik echt minder vond was Busquets, die kan echt niet meer tegen grootte tegenstanders. Zijn handelingssnelheid is echt flink achteruit gegaan.

Kampioenschap komt heel dichtbij nu. 12 mag je echt niet meer weggeven

De officiele K/O wat betreft La Liga. Had het voor de wedstrijd al voorspeld dat het zou gebeuren. 12 punten achter op dit Barca. De legacy van Carlo Ancelotti. Kerel heeft serieus twee keer op rij verloren van Barca zonder Pedri en een Dembele.

Gewoon een terechte nederlaag. Pas de laatste kwartiertje gaan we op zoek naar de overwinning? Het is goed zo. Gigantisch klaar met dit seizoen en ook met Ancelotti. Boeit me niet of de Copa en/of de CL gewonnen worden. Ik wil een andere Real volgend seizoen. Zo ziek en moe ervan dat je iedere keer de zelfde patronen ziet.

Ik heb trainers ontslagen zien worden voor minder. Deze Ancelotti heeft een pakslaag gekregen in de Super Copa finale. Thuiswedstrijd verloren in de Copa en in de competitie ook verloren. Bedankt man voor een waardeloze schijt seizoen met je schijt angstige voetbal.

19 maart 2023 om 23:31

Zelfde patronen? Dat is er al sinds Lope he! Ziet men dat wel in? En daarna Solari en die probeerde het ook zogenaamd met wat Castilla spelers. Daarna ging het wat beter met Zidane 2.0 en Carlo vorig seizoen. Maar de selectie is al zolang niet in balans, vele gebreken. Daar komen die patronen vandaan! Hoezo struggle je anders al jaren sinds Lope!? Zeg het maar!? Ronaldo vertrok, klinische afmaker. Bale werd Bale niet meer, ook klinisch. Daarna was het hopen op Benzema die nu ook op is en enkel Vini brengt wat gevaar maar niet het klinische. En over de drama backs niet eens gesproken. Maar ja het is weer allemaal ogen gericht op de coach tja!

‘’De aanvaller liet de return tegen Liverpool lopen.’’?
Sorry hoor Voetbalzone maar dit lan echt niet. Benzema speelde gewoon 82 minuten in de return.
Een staaltje zeer matige journalistiek.

Verdiende zege van Barca. Al bij al een aantal betere kansen dan Madrid dat met een gelukje op voorsprong kwam.
Mooie aanval ook die 2-1.

La Liga is klaar nu. Titel is binnen.

Sierd weer ongelofelijk objectief die Catalanist, wat is hij een irritant mannetje. Denk dat die niet van de buis af te krijgen is of hij moet een spraakstoornis ontwikkelen.

Spaanse competitie is na het verlies van Messi en Ronaldo echt afgegleden.. Barcelona kampioen en niet eens potten kunnen breken in Europa.. weggespeeld door Bayern en niet eens inter Milan achter je kunnen laten. Herkansing in de EL, kom je in camp nou nog goed weg met een gelijkspel en kansloos eruit tegen Manchester United.. het is dat real het heeft laten liggen, ach ja accepteren en doorgaan!

19 maart 2023 om 23:21

Tja je kan het ook omdraaien. De nummer 2 staat gewoon in de kwartfinale CL, en heeft best grote kansen om de halve finale CL te bereiken.

Duidelijk een nogal kansloze redenering dus. Barça heeft het erg slecht gedaan in Europa, maar tegen United eruit vliegen is ook weer geen schande natuurlijk (zonder Pedri etc.), en uit de CL was ook met aardig wat pech.

19 maart 2023 om 23:28

Nee joh het is dat real het heeft laten liggen , zoals ik al aangaf in de laatste zin, accepteren en doorgaan.

19 maart 2023 om 23:24

@32candela

Die momenten die je opnoemt hebben we enorm veel pech gehad. Zowel tegen Bayern als Inter een gehavende verdediging(geen Araujo en geen Kounde) en daarnaast nog een loepzuivere strafschop ontnomen in San Siro.

Tegen United ook belangrijke spelers gemist al was de terugwedstrijd in Manchester wel een hele zwakke vertoning.

19 maart 2023 om 23:30

Ja maar 6 ‘toppers’ niet winnen uit en thuis tegen Bayern intern en united kan je niet meer afschuiven op blessures, ik vind t meer de schuld van Real (zich niet kunnen motiveren blijkbaar in de Primera)! Gewoon accepteren en doorgaan

Real in de CL is een compleet ander team dan in La Liga..

Feyenoord en Barca winnen. Wat een dag wat een dag. Ik ga heerlijk slapen. VISCA el Barça!!! Zelden zo een heerlijke voetbaldag meegemaakt zoals vandaag!

Je kunt toch onmogelijk Ancelotti nog verdedigen.Vanaf Ceballos erin komt, begint het volop te draaien. Is al weken zo, maar nee, Modric en Kroos moeten spelen. Kroos was vandaag gewoon een ramp. Carvajal en Benzema ook. Dankbaar voor wat hij vorig seizoen heeft gedaan, maar hoe je hem vandaag 90 minuten laat staan is mij ook een raadsel. Ik denk dat zelfs Hazard beter had gespeeld vandaag. In ieder geval, volgend seizoen wil ik Ancelotti weg hebben. Zelden zulk een keikop geweten als hem.
Aan de Barça fans, proficiat met het kampioenschap!

19 maart 2023 om 23:32

Hij had Hazard erin moeten brengen, dan had je gegarandeerd gewonnen! Echt gefaald ja, meteen ontslaan gewoon!

20 maart 2023 om 00:07

Zou zomaar gekund hebben :D

Loopt Ancelotti ook gewoon te verkondigen dat Madrid verdiende te winnen, zei die na de CDR wedstrijd ook al. Wat rookt die man? Geen normale sigaren hoor. Sowieso complete onzin en daarnaast krijg ik ook compleet de wiebels van dat soort uitspraken. Je wint of je wint niet, geen verdienen aan. Harder werken voor de volgende wedstrijd wanneer je niet wint, simpel. Met dit soort slappe zakken mentaliteit komen we nergens.

19 maart 2023 om 23:44

Ancelotti zijn persmomenten zijn sowieso niet het luisteren waard, komt nog meer onzin uit dan Pep en Klopp bij elkaar. Zal binnenskamers vast wel een donderspeech gegeven hebben, maar in de media komen er de raarste dingen uit.

19 maart 2023 om 23:51

Die donderspeech betwijfel ik ten zeerste.

20 maart 2023 om 12:34

Ja Militao beste verdediger van de wereld en Vini beste speler? Mwa, maar leuk dat hij lof heeft voor zijn spelers.

Scoren 5 tegen Liverpool alsof een grap is, maar over 180 minuten 0 gescoord tegen Barcelona met wellicht de beste duo voorin momenteel. Dat is enorm knap van Barcelona! Ancelotti nog altijd moeite om Xavi te bestrijden. Hopelijk zelfde resultaat in Copa wedstrijd en dan Xavi's seizoen met 2 bekers afsluiten is gewoon prima resultaat!

19 maart 2023 om 23:52

Het is 2-1 geworden?

20 maart 2023 om 00:20

Ik snap zn post ook niet. Misschien doelt hij er op dat Madrid’s goal een eigen doelpunt was?

20 maart 2023 om 01:32

Doelde inderdaad op dat het een eigen goal was. Natuurlijk is mijn comment dan ook beetje flauw, want uiteindelijk forceert Real die eigen goal alsnog hehe .

20 maart 2023 om 11:44

Beste duo voorin? Je doelt op Benzema en Vini? Benzema is dit seizoen echt niet de Benzema van vorig seizoen. Vini had het, zoals verwacht, lastig tegen Araujo. Daarnaast is Osimhen-Kvaratskhelia verreweg het beste aanvallende duo momenteel, als je daarop doelt.

21 maart 2023 om 03:58

Ik dacht dat ze beste duo waren in La Liga.

Barcelona verdiend gewonnen.. maar als het zoveel twijfel is bij buitenspel.. moet je dan niet voordeel aan aanvallende partij geven...

19 maart 2023 om 23:57

Was geen twijfel. Was gewoon buitenspel. Beetje zwanger is ook zwanger

20 maart 2023 om 09:43

Hahah wat is dit voor een raar voorbeeld.
Zwanger worden/zijn is letterlijk science/feit. Een zgn nipte buitenspel niet. Bij deze moet je gewoon de VAR geloven, maar er is een marge van error bij deze niet geautomatiseerde VAR en dat weet iedereen.

Kampioensrace is nu wel beslist in het voordeel van Barca, had het anders nog maar moeten zien.

Nu tijd om een aantal spelers in de etalage te zetten; Ferran, Kessie en Garcia. Ondanks de geweldige inbreng van Christensen zou ik ook overwegen hem te verkopen, indien je 40 miljoen+ kan beuren voor ze. Fati moet ook snel stappen maken wil hij mogen blijven, anders ook voor 40+ verkopen.

Het is duidelijk dat Ter Stegen, Koundé, Araujo, Baldé, FdJ, Gavi, Pedri en Dembélé het fundament voor de toekomst zijn.
Bij voorkeur nog bijgestaan in de kleedkamer door oudgedienden als Alba en Sergi Roberto en proberen (indien gratis haalbaar) spelers zoals B. Silva, Asensio erbij te halen.


20 maart 2023 om 12:37

Christensen niet laten gaan hoor! Misschien niet in het rijtje van het fundament dat je noemt. Maar wat een debuutseizoen. Edit: blijkbaar was Auba na de overwinning in de kleedkamer van Barcelona. Heeft het ook totaal niet bij Chelsea. Als we hem weer gratis kunnen oppikken kun je inderdaad Ferran verkopen en op deze financieel fijne manier vervangen.

Net terug uit het stadion. Een heerlijke pot voetbal gezien. Met je neus er bovenop zie je nog beter hoe snel en nauwkeurig er gespeeld wordt. Een genot om mee te mogen maken.

Dat hebben we niet goed gedaan, terwijl ze gewoon te pakken waren, net als thuis enkele weken geleden. Geen goede beurt van enkele sterkhouders. De titel was sowieso ver weg, nu is het niet meer haalbaar. Het seizoen is nog niet verloren, we kunnen nog twee prijzen halen naast de twee kleine die al binnen zijn, dus daar moeten we maar vol voor gaan. Jammer, maar het is niet anders.

Ik hoor die Real Madrid fans nu niet jullie zouden barca oprollen, de slechte man van real was nacho die man verdient geen plek in Spaanse elftal . 5 april krijgen jullie de volgende pasklaag 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🥸🥸🥸🥸

20 maart 2023 om 11:46

Zeg dat laatste nou niettttt. Gelijkspel is 5 april overigens ook perfect.

Heerlijk om de real fans zo te zien. Ancelotti out lees ik alleen maar

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren