Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risicos van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Michiel Kramer loopt helemaal leeg over Ajax en maakt gehakt van ‘die Johnny’

Laatste update:

Michiel Kramer heeft tijdens een uitzending van FC Rijnmond zijn negatieve mening over Ajax niet onder stoelen of banken geschoven. De spits van RKC Waalwijk gaf aan te hopen dat Feyenoord zondag een resultaat boekt in de Johan Cruijff ArenA omdat dat 'lekker zou zijn voor Johnny'. Daarmee doelt Kramer op John Heitinga, de hoofdtrainer van Ajax, wiens uitspraken in het verkeerde keelgat geschoten zijn bij de lange aanvaller.

Kramer was te gast bij Rijnmond om over de Klassieker te praten en die kans liet hij niet onbenut. De spits van RKC Waalwijk deed geen moeite om zieltjes te winnen bij fans van Ajax. "Ik word wel een beetje moe van die Ajacieden die zelfingenomen overal rondlopen, zeggen dat ze de favoriet zijn en Feyenoord niks gunnen", zo klinkt het op de regionale omroep. "Ik vind dat Feyenoord qua team veel meer uitstraalt dan Ajax. Ik snap het wel, want het moet natuurlijk altijd om Ajax draaien in heel Nederland, maar laat ze dat lekker daar doen."

De uitspraken van John Heitinga op de persconferentie van donderdag bevielen Kramer ook niet. "Ik hoop gewoon dat Feyenoord daar een goed resultaat haalt, dat ze gewoon winnen. Dat zou lekker zijn voor onze vriend Johnny (Heitinga, red.). Ik heb me geërgerd aan die Johnny. Als er wordt gevraagd of hij hoopt dat Feyenoord van Shakhtar wint, zegt hij dat hij voor Ajax is. Dat wordt er toch niet gevraagd, of wel dan? Hou alsjeblieft op met dat vieze Amsterdamse."

Als presentator Bart Nolles de uitspraken van Owen Wijndal over 'de beste linkerkant van Nederland en misschien wel van Europa' in herinnering brengt, kan Kramer het ook niet laten om te reageren. "Dat is knap als je nog niet een fatsoenlijke wedstrijd voor Ajax hebt gespeeld", doelt de aanvoerder van RKC op Wijndal. "Dan moet je dat vooral blijven roepen." Ajax en Feyenoord nemen het zondag vanaf 14.30 uur tegen elkaar op in de Johan Cruijff ArenA. Het RKC van Kramer verloor onlangs nog met 3-1 van Ajax, terwijl het in april nog op bezoek gaat in De Kuip.

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Haha lekker michieltje, neem nog een kroket.

17 maart 2023 om 19:12

Heitinga is van hetzelfde niveau als Schreuder. Hij heeft alleen wat meer geluk. Reiziger was een betere keuze geweest!

17 maart 2023 om 21:06

Hij heeft nog niets fout gedaan toch? Aangezien Ajax 9 van 10 keer thuis helaas wint van Feyenoord, kunnen ze nog gewoon kampioen worden.

17 maart 2023 om 23:19

Jawel, kansloos uitgeschakeld door een nietszeggend Duits clubje (eigen woorden van Ajacieden afgelopen seizoen) in de EL.

Ook als ze verliezen kunnen ze nog steeds kampioen worden. Met uitwedstrijden naar Groningen, Eindhoven en Enschede + thuiswedstrijden tegen AZ en Utrecht in de laatste maand niet waarschijnlijk, aan de andere kant heeft Feyenoord het weer niet makkelijk tegen ploegen die met 10 man voor de pot hangen. Misschien is AZ wel de lachende derde.

17 maart 2023 om 23:40

Ajax vermorzelde vorig jaar ook Sporting Portugal in twee wedstrijden en datzelfde Sporting Portugal heeft gisteravond gewoon de koploper van de PL uitgeschakeld, dus die clubs de hele tijd met vorig seizoen vergelijken is nogal scheef..

18 maart 2023 om 00:02

Dit Union waar Ajax van verloor staat net zo hoog op de ranglijst als een seizoen geleden. Daarbij mogen we Ajax toch wel hoger inschatten dan welke Belgische ploeg ook. En die Belgische ploeg die ook pas op het hoogste niveau komt kijken wint wel gemakkelijk van zijn gedeeltelijk Duitse naamgenoot. Ook voor de winterstop. Dat Union Berlijn overwinterde kwam dat Union SG met een b-elftal aantrad daar ze al als groepswinnaar geplaatst waren.

18 maart 2023 om 01:08

Ja het is een schande dat ajax is uitgeschakeld door berlin maar waarom moet je dat steeds opnieuw benadrukken?

18 maart 2023 om 02:23

Dat is, ouwe koeien uit de sloot halen

18 maart 2023 om 02:26

Maar hij heeft wel gelijk Gilli@VZ

18 maart 2023 om 06:17

4fRedondo, is Twente nou wel serieuze tegenstand of niet? Of Ajax heeft nog niet gewonnen van serieuze tegenstand en John heeft nog niets bewezen. Of Ajax heeft wel gewonnen van serieuze tegenstand nota bene in een uitwedstrijd en John heeft binnen een paar weken bewezen dat zijn aanpak beter werkt dan die van Schreuder. Maakt verder niet veel uit, maar ik zie behoorlijke para ellen met de Boer in zijn eerste seizoen die deed het onmogelijke met die thriller op het einde in de arena.

18 maart 2023 om 10:03

Ik denk dat dit jaar die 1op de 10 keer wordt dat Feyenoord wint in Amsterdam.

18 maart 2023 om 11:19

Ten opzicht van Schreuder is er wel wat veranderd. Ajax staat niet meer met 9 man voor de bal en Bassey staat vrijwel nooit meer links back. Hele vooruitgang, maar dat is het ook wel. Vrijwel elke hoge bal in het penalty gebied is nog steeds een goal tegen. Een counter duurt nog steeds minimaal 3 minuten en 14 seconden voor we de middellijn over zijn. Voetbal nog immer tempo loos. Dus waarom Ajax favoriet zou zijn…..prestaties uit het verleden….enz.
Maar heb er zin in. De kans dat Feyenoord volgens de statistieken weer eens gaat winnen, komt steeds dichterbij. Maar datzelfde geldt ook voor dat we dit jaar weer eens een leuke wedstrijd zien in de Arena

18 maart 2023 om 12:53

Van Twente heeft Heitinga toch gewonnen? Als je wint doe je niks fout Renoldi zegt dat Heitinga nog niks fout heeft gedaan, dan is niet waar. Oude koe of niet, maar je verliest van een club met Doekhi, Beckert en die van Heerenveen in de basis. Een ploeg die heel georganiseerd speelt, maar geen wonderploeg is en het moet hebben van transfervrije spelers.

Ps: Twente is wel duidelijk is verval sinds bekend is dat Streuer en Jans aan het eind van het seizoen opstappen.

18 maart 2023 om 15:08

Hansje1969, dat is niet het enige verschil met Schreuder.
Kudus staat niet meer in de spits, en speelt zelfs altijd, terwijl onder Schreuder speelde hij de helft van de tijd niet.
Nog een verschil is, Hij durft ook Taylor of Tadiç te wisselen, als het nodig is.

17 maart 2023 om 19:15

Hij wint ook geen zieltjes bij de Psv' ers

17 maart 2023 om 19:59

Als hij er gehakt van had kunnen maken, dan had hij hem op een broodje gedaan met een klodder mayo en opgevreten

17 maart 2023 om 20:05

Die gast spoort echt totaal niet, wat een mafkees die Kramer. Volgens mij zei Heitinga niet zoveel bijzonders of geks, maar goed, als je met zo’n minderwaardigheidscomplex rondloopt als het Ajax betreft dan ben je bovendien ook best zielig eigenlijk. 😂😂

17 maart 2023 om 23:25

Kramer geeft gewoon eerlijk toe dat hij anti Ajax is. Waarom mag jij wel Anti Feyenoord zijn en hij niet anti Ajax?

En Heitinga was niet politiek correct. Uiteindelijk zegt hij dan wel dat hij hoopt dat Feyenoord wint na strafschoppen. Of die dat meent? En zo ja, dan alleen maar om het dubbele programma. Heitinga is net zo anti Feyenoord als Kramer anti Ajax.

18 maart 2023 om 00:24

"Anti" een club zijn is sowieso al het meest trieste wat er is. Overigens heeft Heitinga nooit zulke woorden in de mond genomen als Kramer nu doet.

18 maart 2023 om 01:38

Jaakje, ironisch genoeg heb je t zelf totaal niet door

18 maart 2023 om 02:59

Pff kun je al een beetje verbanden leggen?

18 maart 2023 om 04:56

4fRedondo, man man man, wat kan jij alles altijd goed invullen hoe iedereen denkt.
En Heitinga "niet politiek correct" maar wel zeggen dat "ie hoopt dat Feyenoord wint, maar of ie het meent"? Vol tegenstrijdigheden jouw reactie. Volgens mij is er naast Kramer maar 1 heel erg anti en dat ben je zelf. Totaal geen objectiviteit te bespeuren, enkel meningen. Slaap lekker.

18 maart 2023 om 09:45

Het feit dat je anti welke club dan ook bent moet iedereen zelf weten. Ik ben Ajacied in hart en nieren. Binnen de ED zie in feyenoord dan ook graag op z’n bek gaan, daar kom ik ronduit voor uit. In Europa hoop ik echter dat feyenoord, of psv of az of welke club dan ook dat ze het heel goed doet.

Alleen wat deze randfiguur doet, want dit is Kramer nog steeds in mijn optiek ondanks dat hij het probeert te verbergen, is het onnodig afzeiken van een collega.

Wat Heiting zei, was met een kwinkslag reageren op herhaaldelijk vragen van een “journalist”, die maar door bleef zaniken over een andere club op een persco van Ajax. Hij bedoelde precies hetzelfde als ik hierboven verwoordde. Namelijk hopen dat feyenoord het goed ging doen in Europa, maar wel met een fysieke inspanning die Ajax zou kunnen helpen morgen in de klassieker. Je kunt er als supporter met een laag iq natuurlijk van alles anders van proberen te maken of insinueren, maar meer dan dat was het niet.

18 maart 2023 om 15:14

Volgens mi werd er aan Hetinga gevraagd : ben jij ook voor feyenoord vanavond (tegen Shaktar) en toen antwoorde hij: Ik ben voor Ajax.

Dus niks aan de hand meneertje Kramer en meneertje Redondo.

Next.

18 maart 2023 om 08:10

Kramertje, maak jij je nou druk om dat lelijke carnavalsshirt van RKC ipv de uitspraken van Heitinga. De uitspraken waren grappig bedoeld en bovendien hoopte Heitinga dat Feijenoord zou winnen…

We zijn begonnen met het vuurtje opstoken. We gaan het zien, zondag 14:30. Heb er vertrouwen in, ondanks de geschiedenis.💪

17 maart 2023 om 20:08

Ach ja, zo kennen we Michiel Kramer natuurlijk. Is het niet met zijn ellebogen op het veld dan gefrustreerd op tv.

Ik ben ook benieuwd naar zondag. Op basis van het verleden zeg ik Ajax, maar op basis van dit seizoen zeg ik Feyenoord. Die zijn gewoon verder qua groepsproces, op elkaar ingespeeld en hoge intensiteit. Ajax loopt helaas een half seizoen achter en begint nu pas een beetje te draaien. Ik denk dat Feyenoord net te vroeg komt.

Hoe dan ook; veel kijkplezier zondag en moge de beste winnen!

17 maart 2023 om 20:29

Gewoon vervelend, ik zie ook wel de fouten, maar reageer gewoon altijd op de inhoud van de reactie van die gene

Wat een goeie tv was dit. "Johnny, die trainer van Ajax bedoelen we dan he? Want in de Jordaan heten ze allemaal Johnny."

17 maart 2023 om 21:01

Ik ben opgegroeid in de staatsliedenbuurt, dichtbij de Jordaan. Een hoop Jordaanezen van dltoen der tijd, heetten inderdaad Johnny. Een hoop mede mocros van mij heten ook weer Achmed of Acchie. Ik kan om beide wel lachen. Ik vraag me af waarom jij zo geïrriteerd over komt?

18 maart 2023 om 09:47

Geïrriteerd? Nee hoor, ik stel slechts de vraag of het niet wat simpel gedacht is. Tegenwoordig woont er namelijk nauwelijks meer een echte Jordanees in de Jordaan.

Wat John zei vond ik niet verkeerds aan en volgens mij zei hij ook dat Feyenoord zou gaan winnen alleen liefst na een zware verlenging dus niks gunnen waar heb je het over ?

17 maart 2023 om 19:16

Sommigen horen wat ze willen horen. Heitinga zei niets verkeerd. Slot en die Mexicaanse spits hadden ook al last van selectief gehoor vandaag. Deze sneue reactie van Kramer zegt ook genoeg over wat er bij hem in zijn bovenkamer zit. Of eigenlijk niet zit…..

17 maart 2023 om 19:19

Sowieso.. suggereert Kramer nu dat Heitinga 'ik ben voor Ajax' antwoordde op de vraag of Feyenoord ging winnen. De vraag was toch echt "ben je voor Feyenoord?". Dan is zijn antwoord gewoon juist.

17 maart 2023 om 20:05

Ik gun Ajax ook niks. Ik ben voor geen ene Nederlandse club dat Europees speelt ik kijk alleen naar Feyenoord.je kan gaan roepen het is voor de punten wat Nederland Europees bij elkaar moet spronkelen maar dat interesseert mij niet ze verdienen er ook geld mee zodat ze sterker worden.

17 maart 2023 om 20:06

Precies. Daarnaast hoopte hij voor het Nederlands voetbal dat Feyenoord zou winnen en voor Ajax dat ze vermoeid zouden zijn. Logische gedachte toch?

18 maart 2023 om 07:59

Volgens mij heb jij dus niet geluisterd naar Slot of het artikel gelezen. Slot kon er om lachen en vond het juist humor die hij kon waarderen. Sommige lezen wat ze willen lezen.

18 maart 2023 om 08:01

Als je Slot beticht van selectief gehoor dan gaat er bij je zelf ook iets niet goed. Veel luchtigere reactie dan Heitinga die met een strak gezicht zegt dat die alleen de blessuretijd gaat kijken

18 maart 2023 om 10:05

Je hebt gelijk. Ik had alleen het begin van het artikel gelezen. Slot zag er inderdaad wel de humor van in. Dat neem ik terug. De rest niet 😂

Prachtige reactie van Kramer .

17 maart 2023 om 20:50

Afgunst en jaloezie prachtig vinden, zegt veel over hoe jij als persoon bent.

17 maart 2023 om 22:22

Jaloezie? Waarom denkt iedereen dat men jaloers is op Amsterdam?

17 maart 2023 om 22:33

Als je begrijpend kunt lezen dan zegt de reactie van Kramer dat. Als je niet begrijpend kunt lezen dan is deze discussie zinloos. Ik reageer slecht op wat Kramer zegt.

17 maart 2023 om 23:14

Dat zegt Kramer in de verste verte niet...

18 maart 2023 om 00:57

Wow Rochus. "Het is jaloezie, of, deur twee, je bent dom". Je kan stukken beter dan dit.

18 maart 2023 om 08:22

Rochue is het helemaal kwijt de laatste tijd... gaat het wel goed met je Rochus?

18 maart 2023 om 08:26

De angst dat Feyenoord kampioen wordt is Rochus naar de kop gestegen. Die krijgt al weken geen zinnig woord uit zijn vingers getypt.

18 maart 2023 om 08:29

Met mij gaat alles prima 👍. Fijn dat je je zo betrokken voelt.

18 maart 2023 om 08:50

Of jij bent een trutje. Wees blij dat mensen nog ongezouten hun mening geven. Anders worden het allemaal van die eenheidsworsten

Wel mooi om te zien dat hij eerlijk is. Lijkt me ook wel een geinige gozer. Zijn ‘haat’ tegen Ajax moet hij overigens in het veld wel wat meer voor zich houden, maakt elke wedstrijd tegen Ajax 2 ontzettend domme overtredingen die hem zomaar rood kunnen opleveren. Dat hij niks met Ajax en Amsterdam heeft, is prima toch.

17 maart 2023 om 19:05

Haha ik vind het ook wel mooi. Niet perse inhoudelijk nu, maar hij komt in interviews altijd vrij relaxt over. Ook rondom de wedstrijden. Geeft er eigenlijk niks meer om wat ze van hem vinden.
En dat juichen van hem is ook wel grappig.
Verder met je eens dat hij wel minder lomp moet zijn tegen Ajax

17 maart 2023 om 20:36

Eerlijk of gewoon dom?

17 maart 2023 om 20:43

Eerlijk, hij zegt wat hij denkt, hou daar wel van.

17 maart 2023 om 21:11

Net zo eerlijk als de uitspraken van Heitinga

18 maart 2023 om 07:58

Ik vind een filter waarbij je ook even nadenkt over hetgeen je zegt vaak juist wel fijn. Wekt een stuk minder onnodige conflicten in de hand. Maar goed, ook een iq als Kramer mag je je voortplanten, dus we zullen ze er gezellig bij houden deze lui

"vieze Amsterdamse." Kramer wil weer even zieltjes winnen. Hij doet zelf even belachelijk. Gelukkig hebben we hem tot op heden nog nooit serieus kunnen nemen.

17 maart 2023 om 19:39

Zieltjes proberen te winnen is nou juist iets dat hij nooit doet volgens mij. Hij doet en zegt altijd gewoon waar hij zelf zin in heeft. Waarmee ik niet wil zeggen dat dat altijd slim of goed is...

17 maart 2023 om 19:57

Zieltjes winnen is ook wat Heitinga graag doet. Stoere praatjes die de F-side wilt horen, of ze uitnodigen voor een jeugdwedstrijd tegen Feyenoord

Wie def..... Is Kramer.
Uitspraken van Heitinga zijn toch niet zo gek?
Zegt alleen dat ajax moet winnen thuis en de uitslagen van de afgelopen 15 jaar zeggen genoeg wie de favoriet is.

17 maart 2023 om 18:58

Nou ja, het is wel een beetje kinderachtig - net als de vragen van Niemeijer trouwens - om ‘ik ben voor Ajax’ te antwoorden als je gevraagd wordt of je voor Feyenoord bent als dat tegen Shakthar speelt natuurlijk. Want hoe is dat een antwoord op de vraag en waarom vermijdt ie het antwoord?

Overigens ben ik ook benieuwd of Kramer zichzelf wel helemaal normaal acht? Die ziet er lekker representatief uit met zijn verschijning, die kon wel rechtstreeks uit de penoze gestapt zijn man!

17 maart 2023 om 19:18

Ik denk dat hij het antwoord ontwijkt omdat dat niet zo lekker bij zijn beperkte F-side vriendjes valt ...

17 maart 2023 om 19:34

Blijft een beetje treurig om Heitinga maar de hele tijd aan de fside te verbinden. Waarschijnlijk door die uit de hand gelopen mini klassieker destijds gok ik? Hoe dat heeft kunnen gebeuren geen idee. Maar elke keer Heitinga daar verantwoordelijk voor houden gaat ook nergens over. Andersom was er waarschijnlijk een vergelijkbare opmerking gemaakt als Ajax Europees zou hebben gespeeld. Ik snap die haat op Heitinga niet zo eerlijk gezegd.

17 maart 2023 om 19:36

Ik vind het juist wel een goed antwoord. Ben je voor Feyenoord? Nee ik ben voor Ajax maar ik hoop dat Feyenoord wint, voor het Nederlandse voetbal. Mooi gezegd van Johnny!

17 maart 2023 om 19:41

Hij heeft het antwoord toch niet ontweken? Hij was gisteren gewoon voor Feyenoord en hoopte dat Feyenoord door ging, al dan wel met een lange zware verlenging. Als hij echt vriendjes wou maken had hij wel gezegd dat hij hoopte dat Shaktar ging winnen. Laten we vooral Kramer serieus gaan nemen..

17 maart 2023 om 19:45

@Rofi
Het is niet nodig om het eindeloos na te dragen maar de F side was destijds op uitnodiging van Heitinga bij de mini klassieker dus goe dat heeft kunnen gebeuren is duidelijk.

17 maart 2023 om 20:26

Laten we het erop houden dat er figuren binnen zijn gekomen met verkeerde bedoelingen die daar niks te zoeken hadden. Ik heb toch het idee dat er een aantal door zijn gelaten of naar binnen gesneakt zijn. Gewoon slecht van Ajax en de beveiliging geweest dan toch?

17 maart 2023 om 20:40

@Rofi

Die zijn doorgelaten omdat ze door Heitinga persoonlijk zijn uitgenodigd “om sfeer te maken”. Dat je zoiets überhaubt bedenkt is al raar gezien de situatie tussen beide clubs en het feit dat de wedstrijd niet voor niets alleen toegankelijk zou zijn voor familie en enkele genodigden. Maar daar komt nu ook nog eens bij dat mede door deze actie van ‘hooligan Johnny’ Aboutaleb uitfans verbied bij de Klassieker.

17 maart 2023 om 20:49

Rofi,

Als je niet begrijpt waarom Heitinga aan die rellen tijdens de mini-klassieker wordt gelinkt, lees je in.

Ik vind het treurig dat mensen die geen idee hebben waarover ze praten, anderen beschuldigen van treurig gedrag.

17 maart 2023 om 22:26

Je hebt gelijk. Ik heb het artikel nog is gelezen en het zat inderdaad anders dan ik dacht. Dus dat is dan dubbel treurig van mijn kant😊 Bizar dat hier akkoord voor is gegeven destijds in een soort van experiment wedstrijd.

18 maart 2023 om 06:31

@JJR12
Wat een onzin. Dat Aboutaleb het verbied ligt 1000% aan Rotterdamse zijde. Alleen al de opmerking, zelfs zonder uitfans wordt een anonieme spelersbus opgewacht. Maakt duidelijk waar het hem zit. Amsterdam wil er wel over nadenken en wil er wel over in gesprek. Heitinga heeft gewoon een domme poging gedaan om de boel positief te beïnvloeden. Hij had verwacht dat zijn 'autoriteit' voldoende zou zijn om de mensen in het gareel te houden en dan na afloop een mooi voorbeeld hebben dat het wel goed gaat. Beetje dom, maar net zo dom als de burgemeester van Rotterdam die ff dwars tegen de grootste fractie in Rotterdam ingaat, en kiest voor verschuilen en verbieden ipv het gesprek aan gaan en zoeken naar oplossingen.

Michiel kan je tenminste om een mening vragen. Mee eens overigens, die Johnny is gewoon een supporter die toevallig trainer is geworden. Hopelijk wint feyenoord zondag!

17 maart 2023 om 18:52

Lul niet zo slap, een supporter die trainer is geworden.

17 maart 2023 om 20:12

Een supporter die toevallig trainer is geworden idd, toevallig al wel 7 jaar trainer wel te verstaan, ook toevallig bij Ajax, Atletico, Everton en Fulham gevoetbald, en in het Nederlands elftal. Hoe ver heb jij het als supporter geschopt?

Haha, wat een verhalen over het feit dat Heitinga zegt dat ie hoopt dat Feyenoord wat minuten extra moet spelen. Moet lekker gaan bakken bij de FEBO deze kerel

17 maart 2023 om 19:38

Haha iedereen is wel heel snel op zijn teentjes getrapt inderdaad. Vond het allemaal sterk overdreven veel doet Heitinga niet fout.

Wel een mooie uitspraak over Wijndal!

Hahahah en dat zegt de grootste engnek die op de Nederlandse velden rondloopt (en nog nooit ergens iets heeft gepresteerd)! Wat een droeftoeter is het toch

18 maart 2023 om 07:16

Grootste engnekken lopen nog altijd bij Ajax in de vorm van Alvarez, klaassen en Tadic

18 maart 2023 om 12:12

Kokcu Xavi Simons Luuk de Jong Obispo

17 maart 2023 om 20:03

Landskampioen geworden en CL gespeeld, wat heb jij bereikt dan?

17 maart 2023 om 20:44

Zijn bijdrage aan het kampioenschap was ook immens groot met een gemiddelde van 18.88 min. over 17 wedstrijden en 84 min. verdeeld over 2 wedstrijden in de Ch-league is ook zeer indrukwekkend....😴

17 maart 2023 om 20:55

Met doelpunten tegen Utrecht (3-3) en NEC (2-1) toch 3 punten voor ons gewonnen. Anders was Ajax gewoon kampioen geworden.

Over Wijndal heeft ie absoluut een punt, maar wat maakt ie zich druk over Heitinga? Ik zie niet in waarom je over die uitspraken van hem moet ‘leeglopen’…

17 maart 2023 om 20:09

De media blaast dit ook weer zo erg op niet normaal

Achja, neemt iemand Michiel Kramer serieus? De man die tegen Ajax altijd een berg WD40 onder zijn ellebogen spuit. Een andere reden voor die plotseling zwaaiende ellebogen tegen Ajax kan ik me anders niet voorstellen.

Wat ik me afvraag is waar al die ophef over is. Heitinga geeft aan dat hij hoopt dat feyenoord wint maar het liefste na verlenging zodat ze wat vermoeid zijn. Wat is hier arrogant of zelfingenomen aan? Leg het mij maar uit. Nu worden in de media allemaal zulke uitspraken gedaan alsof ajax/heitinga/ajacieden iets gigantisch verkeerd hebben gedaan. Typische beeldvorming dit.

17 maart 2023 om 18:55

Ach joh, een Ajacied zegt wat over Feyenoord. Dat word in de rest van Nederland als Amsterdamse arrogantie gezien.. zelfs als het positief is.. Heitinga zegt niks maar dan ook niks in het negatieve of het arrogante.. Dit is niet hoe Heitinga in elkaar steekt

17 maart 2023 om 19:07

Het is eerder een compliment voor Feyenoord. Heitinga denkt dus dat Ajax meer kans maakt als ze wat vermoeid zijn. Spreekt niet heel veel vertrouwen uit.

17 maart 2023 om 20:03

Daarnaast gaf hij ook een serieus compliment aan slot nog.

Heitinga zei niets verkeerd. Kramer is een beetje een pannenkoek met z'n reactie. Op wijndal daarentegen is het wel terecht. Die moet gewoon z'n mond houden want tot nu toe is hij gewoon een miskoop

Wie is die waardeloze Kramer nooit wat bereikt
Maar wel een grote mond
Laat hij zich nou eerst waarmaken bij RKC
Ipv zich bemoeien met Ajax

17 maart 2023 om 18:57

Ah daar hebben we jortes, topspits geweest bij Real of niet? Jammer man, maar volgens je eigen logica mag jij niet eens wat over Kramer zeggen.

17 maart 2023 om 19:08

Kampioen van de eredivisie geworden, wat heb jij bereikt?

17 maart 2023 om 20:04

Heeft zijn eigen al waar gemaakt bij ons, speelt al 2 jaar zeer verdienstelijk voor ons. En kampioen van Nederland worden doen er ook niet super veel



Ik begrijp helemaal niet waar Kramer zich druk om maakt. Ik heb maar weinig van die persco mee gekregen, maar is iedereen dan zo arrogant? Ik hoor weinig mensen zeggen dat wij wel even gaan winnen hoor, ik voel de spanning zeker. Heitinga zegt toch dat hij wilt dat Feyenoord wint in verlenging, is dat nou zo erg of zie ik het met mijn eigen bias niet? Dat Kramer geen fan van Ajax is is altijd duidelijk geweest, genoeg wedstrijden herinneren waar hij zich niet kon beheersen.
Vind het een prima spits voor RKC, maar hij speelt ook voor RKC, wat komt hij lekker zitten af geven op een wedstrijd waar hij niks mee te maken heeft.
Die uitspraak die Wijndal maakte was dom, heel dom, en enorm slecht getimed, maar omdat dan nu er weer bij te halen, ach ja wat verwachten wij dan van deze malloot.

17 maart 2023 om 19:02

Als fervent Feyenoord supporter kan ik wel een eerlijk oordeel vellen over die persconferentie en die luidt al volgt:

Heitinga zei niks, maar dan ook niks geks. Sterker nog, ik zou precies hetzelfde zeggen! Hopen dat Ajax wint en punten pakt voor het Nederlands voetbal, maar met het oog op de competitie en de Klassieker uiteraard zo moeizaam mogelijk

Mensen die zich hierom opwinden zijn gewoon aan het zoeken imo.

17 maart 2023 om 19:09

Je bedoelt 'hopen dat Feijenoord wint' maar je verwoord het mooi.
(edit: je bedoelt dit natuurlijk dat jij dit vanuit Feijenoord perspectief zou zeggen?)

Maar top reactie hoor!

Denk dat voor sommige het totaal niet uit had gemaakt wat Heitinga zou hebben gezegd, want Amsterdammers zijn toch arrogant. En ik vond de vraagstelling van die journalist van de NOS ook vreselijk. 'hoop je dat er vanavond een paar Feijenoorders een tikkie gaan krijgen?' Ja, wat voor antwoord verwacht je dan zeg...

Hopelijk wordt het zondag een mooi potje met 2 teams die respect voor elkaar tonen en er samen een topwedstrijd van maken. En er voor zorgen dat de competitie na zondag nog spannend is

17 maart 2023 om 19:11

Maar goed, als je ziet hoe journalisten vervolgens die uitspraken uit hun verband trekken en ze voorleggen aan Idrissi, Slot of misschien nu ook weer aan Kramer, dan snap ik best dat je het weer als arrogant gaat typeren. Als je dan ook nog een beetje simpel bent, zoals Kramer, dan ga je hier natuurlijk op reageren.

Als je een liefhebber van gel bent moet je trouwens niet bij Kramer in de buurt gaan wonen. Ik gok dat in een straal van 20 kilometer om zijn huis alle schappen leeg zijn. Wat ziet dat er smerig uit zeg.

17 maart 2023 om 19:13

Zou toch geinig zijn als ie dan zegt, ja een dubbele beenbreuk voor Kã¶kcã¼ en Gimenez zou ik niet erg vinden. En dan, wat, jij vraagt het toch?? Er is duidelijk te weinig reuring voor deze klassieker dat dit als "banter" moet worden gebruikt.

17 maart 2023 om 19:30

@geeninspiratie Dank je, gaat inderdaad nergens om. Begrijp het ook niet. Ook ik ben voor Feyenoord in Europa en zet gerust de tv er voor aan en juich ook gewoon mee, nee niet uitzinning, maar het hoort er gewoon bij. Kon gisteren niet kijken toen ik zag dat het 7-1 werd had ik wel zo iets van mooi dat ze door zijn, maar dit is echt heel veel zelfvertrouwen tanken. Had liever een 2-1 in verlenging gehad, net als Johnny. Niks mis mee, heeft ook te maken met het respect dat ik en menig mens hier heeft voor Feyenoord, jullie zijn erg solide dit jaar.

17 maart 2023 om 20:05

PaulR

Dat bedoel ik inderdaad! Ik ben bovenaan de streep Feyenoord supporter met Ajax als nationale rivaal. Geen Ajax hater (zoals sommigen hier). Laten we vooral hopen dat we als Nederlandse teams zoveel mogelijk punten halen, dan kunnen we het in de Eredivisie uitvechten🤝🏼

17 maart 2023 om 19:10

Eens, vond er ook weinig vervelends aan. Heitinga zei weinig verkeerd

17 maart 2023 om 19:10

Ik zag er ook geen kwaad in. Als
dit het is dat valt het allemaal mee toch…
Vind ook bijzonder dat je hier elke keer weer een topic over kan maken…
Laat het maar gauw maandag zijn kunnen we allemaal weer normaal
Doen haha

17 maart 2023 om 20:07

Maandag normaal doen?
Laten we dan eerst maar even afwachten wat voor wedstrijd het zal worden. 😜

17 maart 2023 om 20:36

Inderdaad, dat kan nog zo weken discussies worden over wie er beter was en wat er allemaal niet deugde.

Gemankeerde voetballer, maar wel een wereldgozer. Prachtig karakter, geeft de eredivisie kleur..

17 maart 2023 om 19:49

Vooral geel en rood ja!

17 maart 2023 om 20:06

Hoeveel rood dan zoek even op

18 maart 2023 om 00:30

Prachtig karakter 😂 Een willekeurige Ajacied of PSV'er zou dit eens moeten zeggen, de wereld zou te klein geweest zijn in Rotterdam en omstreken.

18 maart 2023 om 01:19

Nee hoor. Ik vind Sjaak Swart ook een zwakzinnige, maar hoop dat hij nog heel lang onder ons zal zijn omdat hij wel sjeu geeft aan de hele boel. Ik kan Ajacieden met karakter ook prima hebben, het is alleen erg jammer dat er daar niet zoveel van zijn.

Als Kramer iets positief over Ajax zou zeggen zou ik het pas eng vinden. Ach, zo gaat het nou eenmaal. Hoort er allemaal bij. Als hij iets anders zou zeggen zou ik het niet geloven. Prima dus.

Heeft wel een punt. Ze vinden zichzelf wel heel belangrijk in Abcoude Noord.

17 maart 2023 om 19:02

Maarja, ze spelen dan ook wel het allermoeilijkste voetbal dat er is.

17 maart 2023 om 19:06

Voetballen zonder organisatie achterin is inderdaad een van de moeilijkste soorten.

18 maart 2023 om 00:19

Jouw obsessie met Ajax begint echt wel een beetje zielige vormen aan te nemen zeg. Je kunt geen artikel over Ajax openen of er staat een irritante/simpele oneliner van jou in de comments. Zelden zo'n afgunst gezien.

18 maart 2023 om 07:23

24 jaar naar Kick and Rush kijken en 1 landstitel pakken lijkt mij persoonlijk nog een stuk moeilijker hoor

18 maart 2023 om 08:44

Je zou bijna zeggen dat het ajaxcied is. Zoveel afgunst.

17 maart 2023 om 19:09

Het was trouwens wel de persconferentie van Ajax. Ajax is daar toch wel het belangrijkste onderdeel van.
Op de persconferentie van Jan Smit was Volendam het belangrijkste.

“Als er wordt gevraagd of hij hoopt dat Feyenoord van Shakhtar wint, zegt hij dat hij voor Ajax is. Dat wordt er toch niet gevraagd, of wel dan?”

Dat werd er letterlijk wel gevraagd, ben je voor Feyenoord vanavond? Ik ben voor Ajax zei Heitinga. Maar ik hoop dat Feijenoord wint voor het NL voetbal. Wel na verlenging vulde hij later nog aan met een knipoog.

Overdreven gepraat van Kramer.
Het valt mij ook op dat de Ajacieden weer wat meer vijandig/ arrogant reageren tegen Feyenoord. Maar ik zie dat als iets goed. Betekent namelijk dat Feyenoord weer echt meedoet en op dit moment de "team to beat" is.

Slimme jongen die Michiel. Sowieso vaak grote denkers, mensen die Michiel heten, heb ik het idee. Denk dat hij wel analist kan worden, of Ajax watcher voor de Telegraaf als-ie stopt met voetballen. Stoken kan-ie prima.

Ik snap de ophef om die opmerking van Heitinga overigens totaal niet. Was duidelijk met een knipoog, dat Johnny niet grappig is en het geintje daarom een beetje vreemd overkomt kan hij ook weinig aan doen.

17 maart 2023 om 21:00

Voor een semi-intellectueel weet je je intellect aardig goed te verbergen. De uitspraak van Heitinga was geen met een knipoog noch als geintje. Was gewoon duidelijk. Ik ben voor Ajax en ik hoop voor het NL voetbal fat Feyenoord wint.

17 maart 2023 om 21:24

Ben je nou nog steeds boos Om je intellect te verbergen moet je ook heul slim zijn trouwens.

17 maart 2023 om 21:37

Het jammere van internet is dat je geen emotie ziet. Ik ben niet boos. Ik onthou vrij veel en vind het leuk om op zaken terug te komen. Ondanks jouw clubvoorkeur kan ik je aardig pruimen.

17 maart 2023 om 21:40

Oh gelukkig haha. Ik kan jouw reacties ondanks onze meningsverschillen namelijk ook wel waarderen😅

Ondanks zijn lengte is het zo'n ontzettend klein mannetje he. Arne Slot vatte de woorden van Heitinga precies op zoals ze bedoeld worden. Toen Slot zei dat dat Rotterdammers het misschien minder goed konden hebben, dacht ik dat Slot Rotterdammers bedoelde met weinig inlevingsvermogen, maar hij bedoelde kennelijk op dit zielige figuur.

Ik haat sowieso geen spelers, trainers of supporters omdat ze van een andere club zijn, maar deze Kramer is zelfs te dom om je aan te ergeren. Het is vooral heel erg grappig om te zien hoe deze man altijd maar probeert om een karakter te spelen.

"ik word wel een beetje moe van die Ajacieden die zelfingenomen overal rondlopen, zeggen dat ze de favoriet zijn en Feyenoord niks gunnen"

Waarom zouden we Feyenoord wat moeten gunnen? Het is toch geen liefdadigheid.. Nee, ik heb zeker geen hekel aan Feyenoord. Voor mij zijn die kwetsende spreekwoorden niet nodig. Het geweld vind ik absurd. Maar waarom ik ze wat moet gunnen ontgaat mij volledig?

Dat vind ik vaak juist eng gedrag. Van die types die op Europese avonden opeens voor Ajax of Feyenoord zijn "voor het Nederlands voetbal," zeggen ze dan.. Tot je wordt uitgeschakeld, dan komt de storm aan leedvermaak en trash talking los. Het is zelden gemeend. Zeg dan gewoon dat je hoopt dat Ajax eruit vliegt tegen Union, of Feyenoord tegen Roma. Dat is in ieder geval oprecht.

Beetje rivaliteit hoort erbij. Zo lang je het binnen de fatsoensnormen houd ben je zo'n club verder echt niks verschuldigd hoor.

17 maart 2023 om 19:12

Jij hebt heus wel een heeeeeeeeeeeeeeel klein beetje een hekel aan Feyenoord. Toch? Stiekem? Ietsiepietsie? Ik vind Ajax ook stom, boeie.

17 maart 2023 om 19:25

Maar Feyenoord is het allerstomst. Lekker puh.

Sarcasme jongens, Sarcasme. (Is zelfs nodig voor sommige mods hier)

17 maart 2023 om 19:29

Nee joh, mensen overdrijven dat wel eens. Wanneer ze door Roma uitgeschakeld worden zal ik er best even van genieten.

Maar ik zit hier toch niet op een zolderkamer van "Feyenoord moet dood." Ik heb wel wat beters te doen hoor, kijk hun meeste wedstrijden ook niet. De enige voetbalclub die ik van de aardbol zou wensen is Real Madrid. Maar verder heeft Feyenoord echt een veel kleinere invloed op mijn leven en mentale welzijn dan menig persoon hier denkt.

17 maart 2023 om 19:31

Normale Feyenoord fans gun ik hun succesje wel. EEN bekertje hier en een landstitel daar. Dat volk wat je altijd in beeld krijgt bij de klassieker in de kuip die achter het doel zitten en in die linkerhoek gun ik wat anders. Wat dat is zet ik hier maar niet neer.

17 maart 2023 om 19:32

Hahaha nee dat snap ik, maar jij mag ook graag een geintje maken over Feyenoord (net als ik over Ajax), niet door haat, maar gewoon een gezonde afkeer. Al is afkeer eigenlijk nog steeds te sterk. Lekker puh is eigenlijk wel een goeie van Meneer Daniel.

17 maart 2023 om 19:42

Natuurlijk, maar dat is ook wat het is, een grapje. Hoort er bij, een beetje over en weer. Maar daar houd het ook wel bij op.

17 maart 2023 om 20:22

Haha ik heb alleen tijdelijk hekel aan Feyenoord, als de klassieker gespeeld wordt. Of als op eind van de competitie Feyenoord kampioen is en Ajax dus niet, dan ook eventjes. Ik weet niet zeker of dat binnen jouw hierboven gestelde parameters valt
Heb altijd wel een zwak voor Feyenoord en Rotterdam, maar kom ook uit de buurt. Ben alleen opgegroeid in een Ajax huis.
Met PSV heb ik dan weer helemaal niets.

17 maart 2023 om 21:09

Vlaardingen oost ... Ik woonde aan de v Hogendorplaan, maar daar liepen weinig Ajacieden rond...

17 maart 2023 om 19:30

Je hebt gelijk hoor Martijn. Heb ook geen hekel aan ze, helemaal niet zelfs, sterker nog m’n halve vriendengroep is voor Feyenoord, maar toch zie ik ze het liefste altijd verliezen. Ook Europees. En andersom idem dito hoor. Ontzettend kinderachtig eigenlijk, maarja boeiend. 😂

Je kunt er van vinden wat je wil, maar het is toch mooi dat dit soort spelers er ook nog zijn? Gewoon lekker je ongenuanceerde mening geven in plaats van voorgekookte met mediatraining doordrenkte standaardantwoorden.

17 maart 2023 om 19:22

Ongenuanceerd zou leuk zijn, maar wat hij hier zegt klopt gewoon niet eens als hij het interview gezien had. Gewoon dikke onzin om zelf zieltjes te winnen.

Haha wat een mafkees is deze gast zeg. Heeft tegen ajax altijd minimaal 1 krankzinnige actie waarvoor ie rood verdiend, dat is niet professioneel, maar totaal gestoord

Wat betreft de opmerking of Johnny hoopt dat Feyenoord wint van Shaktar. Ik ben geen coach van Ajax, maar wel net zoals Johnny Ajax fan. Mooi elftal man, dat Feyenoord. Echt respectwaardig. Dit jaar gewoon stabiel Europees sub top niveau. Tuurlijk hoop ik dat Feyenoord wint. Zolang ze de finale verliezen

Ik heb geen voorkeur, maar nu hoop ik dat Ajax wint. Overdreven reacties.

Geeft gewoon zijn mening en is niet op zijn mondje gevallen. Prachtige kerel.

Michiel kramer is zo iemand dat als Ajax belt hij op de fiets nog naar Amsterdam komt om er te voetballen en vervolgens het logo kust bij iedere doelpoging….

17 maart 2023 om 19:55

Dat is berghuis

17 maart 2023 om 20:13

Nee joh. Berghuis zit al bij ajax. Doet het daar ook best prima trouwens!

En ik maar denken dat Kramer een ras Ajacied was;-)))

17 maart 2023 om 19:43

Snap ik, echt een Ajaxhoofd zou Pelle zeggen.

Zelfs ik heb een zwak voor krokettenmans michiel heeft een vriend die jaren bij ajax in de jeugd heeft gespeeld. Hij is selectief.

Wat wordt die uitspraak serieus genomen zeg. Wat heeft hij nou in hemelsnaam verkeerd gezegd. Dat overdreven gedoe dan meteen. Als Slot zoiets had gezegd de andere kant op zou dat toch ook logisch zijn geweest. Dan had ook geen hond er tegenaan gepist.

17 maart 2023 om 20:12

Precies. Als je de reactie op vz leest zie je ook dat het veel Feyenoord supporters niks boeit. Want Heitinga zegt niks verkeerd.

De media blaast de boel gewoon erg op en dat gaat alleen maar meer worden richting zondag:na de wedstrijd.

Zo kramer... man... dat ben je lekker even kwijt..

De tenenarts draait overuren in Amsterdam en omstreken. Veel Ajacieden zijn op hun tenen getrapt..... Kom op man. Het is maar een mening van een voetballer die toevalligerwijs van kroket houdt.

18 maart 2023 om 00:35

Kramer is degene die op z'n tenen getrapt is hoor..

Hmm kan merken op voetbalzone dat de klassieker in aantocht is. Wat betreft kramer zn uitspraken, gaat nergens over.

Rode lap, stier en dan mag je zelf invullen wie wie is, in die vergelijking...

Denk dat kramer de persconferentie even terug moet kijken van Heitinga. Aangezien Kramer hier liegt.

Niet zo druk om maken Michiel. Dat je een eigen mening hebt vind ik mooi en goed. Maar Heitinga zei niks verkeerd.

Slot zou dat andersom ook kunnen zeggen en dan is er geen vuiltje aan de lucht.

Jammer dat de media het zo opblaast. Maar whats new?

Mensen , het is maar Kramer die leegloopt, beter dan iemand met z'n volle verstand, toch ?

Dus Kramer is "moe" van Ajax, maar zeikt hier alleen maar Ajax af. Doet precies hetzelfde,maar dan andersom

Zegt een pannekoek die op de bank een broodje kroket eet en zelf niet het niveau heeft om top te presteren🤣🤣

Prachtige reactie van Kramer. Zit ook wel een kern van waarheid in. Men speelt een paar leuke potjes en er wordt gedacht dat men alweer van het niveau Real Madrid is.

De uitspraken van Johnny vond ik overigens niet zo erg hoor. Grapje moet kunnen. De uitspraken van Owen waren wel enigszins zielig.

Deze uitspraken doen me denken aan 28 jaar geleden in de kleuterklas, toen deed ik ook dit soort uitlatingen over Ajax.

Toch grappig, zijn uitspraken zijn nog een stuk erger. Heitinga is niet de slimste, dus dat hij soms iet wat onhandig reageert is te verwachten. Maar hij is nog slim genoeg om niet zo'n laag niveau als kramer aan te tikken. Wat een beperkt persoon.
En waarom hem wat vragen over ajax, het antwoord is nog veel subjectiever dan dat je van heitinga over feyenoord krijgt

Lekker toch? Voetballers gewoon af en toe tegen de wind in pissen. Hij ageert gewoon even tegen, laten het gewoon benoemen, de vaak pedante toon die Ajacieden als vanzelfsprekend vinden. Liever dat dan het politiek correcte grijze muis gelul van de meeste spelers.

18 maart 2023 om 08:13

Slechte reactie. Voetballers dit, Ajacieden dat, de meeste spelers dit. Drie drogredenen in drie regels. Hij ageert tegen niks, daar krijgt hij kritiek op.

Grappig om te beginnen over "die Ajacieden zie zelfingenomen overal rondlopen" om dan vervolgens kleinerend "die Johnny" te roepen. Buiten het feit dat niemand deze mislukte spits uberhaupt nog serieus nam. Mooi om te zien hoeveel een simpel antwoord (met een knipoog) op een vraag van een irritante journalist zoveel te weeg kan brengen.

Volgens de sneue houten Klaas die zelf het niveau van Feyenoord niet aankon en liever broodjes kroket at langs de kant ipv hard te werken om beter te worden. Dat ie nog nooit van Ajax heeft gewonnen zit 'm blijkbaar heel erg dwars.

Hij stoort zich eraan dat het altijd om Ajax draait? Met deze waanzin veranderd dat ook niet, negatief of positief, ook hier gaat het alleen maar om Ajax. Dit soort lui zijn mede verantwoordelijk dat het altijd over Ajax gaat.

Michiel is een Feyenoordert!!!

18 maart 2023 om 11:17

Hahaha.. wees er blij mee!!!!

Dit hoort elke Amsterdammer heel graag. Precies wat we nodig hebben. Hahahahahha. Neem nog een kroketje pik

Ik vond Kramer echt de irritantste speler van Nederland toen hij nog bij Feyenoord zat en hij vond dat hij in het Nederlands Elftal hoorde. Maar nu hij in de marge speelt bij RKC en nog net zo'n grote bek heeft, vind ik het eigenlijk steeds vermakelijker worden.

Kramer zat vooral niet bij Rijnmond om zieltjes te winnen.

Ik was al bang dat ze in Rotterdam niet meer bestonden, de mensen die boos en agressief worden als het over Ajax gaat. Het leuke is wel, zo speelt Kramer zelf ook als speler. Dat hij geel pakt tegen Ajax is ongeveer een wetmatigheid, evenals het feit dat hij vervelend gaat doen. Toch wel een bijzondere speler, erg lastig te verdedigen en handig voor je elftal. Doet het goed bij RKC.

Tja, Michiel, die hoeven we niet serieus te nemen. Haalt ook enkele uitspraken van Heitinga door elkaar.

Treurig interview! Snap dat er rivaliteit is tussen Ajax en Feijenoord maar doe toch allemaal gewoon even lekker normaal. We kunnen niet zonder elkaar maar laat die achterlijke haat toch lekker achterwege. Feijenoord doet het fantastisch dit seizoen en hebben een toptrainer. Alles klopt daar en in Europa doen ze het, net als AZ, fantastisch. Ik, als Ajacied, vind dit echt fantastisch want is goed voor het Nederlandse voetbal.

Prachtig voorbeeld van hoe de media bijdraagt aan polarisatie maar dom volk zoals Kramer er in trapt. Interview wordt door mensen fout gequote terwijl niemand het heeft gezien. Kramer en Slot die al anti Ajax zijn reageren daar dan weer dommig op. Dat wordt door de media dan weer fout gequote en een artikel van gemaakt voor de clicks. Lekker bezig VZ!

200% eens met Kramer. Heitinga is toch ook geen gezicht? Hij kan amper tot tien tellen. En dan gaat hij quasie gevatte opmerkingen geven. Dit is gewoon de trainer van een groot bedrijf met internationale bekendheid. En die gedraagd zich zo. Dat kan toch niet?

Hypocriete jankbal, die Kramer. Altijd al geweest ook. Als er één club is waar disproportioneel veel misgunners/haters rondlopen, dan is het Feyenoord wel, en hij loopt zelf voorop in het misgunnen/haten.

De gemiddelde Ajacied zit echt niet zo hatend en arrogant in elkaar als hij het hier afschildert, er zullen er veel ook gewoon genoten hebben van wat Feyenoord in Europa laat zien. En wat die arrogantie betreft: volgens mij zijn het vooral de Ajacieden (de supporters) die nu vrezen voor Feyenoord dat als team gewoon goed draait en dat Ajax daar slecht tegen opgewassen gaat zijn. Ondertussen zeggen veel Feyenoorders (de supporters) zelf dat ze zondag op niets rekenen vanwege de slechte resultaten in de afgelopen jaren, dus het zelfvertrouwen aan beide kanten rammelt nog wel een beetje. Weinig arrogants aan.

Kramer is een Ajax-hater die waar mogelijk de meest idiote overtredingen maakte tegen Ajax-spelers.
Ik heb de persconferentie gezien van Heitinga gezien, maar die journalist stelde gewoon debiele vragen.
Dat Kramer de antwoorden van Heitinga vervolgens zo uitlegt zegt vooral heel veel over deze droevige voetballer en vooral persoon.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren