Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Koeman werd overrompeld door besluit Luuk de Jong en Vincent Janssen

Laatste update:

Ronald Koeman is verrast door het besluit van Luuk de Jong en Vincent Janssen om niet langer voor het Nederlands elftal uit te komen, zo heeft hij verteld in gesprek met het Algemeen Dagblad. De twee spitsen hebben vriendelijk bedankt voor Oranje, een beslissing die de bondscoach niet aan zag komen. Vrijdag wordt bekend wie Koeman wel oproept voor de EK-kwalificatieduels met Frankrijk en Gibraltar.

Het besluit van De Jong om te stoppen bij Oranje volgde enkele minuten voordat Koeman de voorselectie bekendmaakte. Janssen volgde een dikke week later. De spits van Royal Antwerp gaf als reden 'persoonlijke omstandigheden in combinatie met de steeds voller wordende voetbalkalender'. Janssen was opvallend genoeg wel opgenomen in de voorselectie van Koeman. De Jong maakte daar geen onderdeel van uit.

"Nee, ik had daar niet op gerekend. En de spoeling op de spitspositie was al vrij dun", vertelt Koeman over de besluiten in gesprek met het Algemeen Dagblad. Door het wegvallen van Janssen blijven er nog zeven aanvallers over. Dat aantal zal vrijdag verder worden teruggebracht, als Koeman de definitieve selectie bekendmaakt voor de EK-kwalificatiewedstrijden tegen Frankrijk (24 maart) en Gibraltar (27 maart). Brian Brobbey, Wout Weghorst en Memphis Depay zijn de enige overgebleven spitsen uit de voorselectie.

Koeman ging de voorbije weken op bezoek bij Feyenoord en Ajax om in gesprek te gaan met trainers en spelers. Het was de bedoeling dat hij dat ook bij PSV zou doen, maar daar ontbrak Ruud van Nistelrooij vanwege ziekte. Die afspraak wordt op een later tijdstip ingehaald. Met name bij Feyenoord was Koeman onder de indruk. "De manier waarop daar wordt samengewerkt tussen de spelers en de staf, dat vond ik mooi om te zien. De lat ligt hoog, samen wordt er alles aan gedaan om maximaal te presteren. De manier waarop iedereen daarin meegaat: top."

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Ach allebei bedanken voor bewezen diensten en weer verder. Ik ga ze persoonlijk allebei niet missen in het Nederlands elftal en dit opent weer poorten voor nieuw bloed.

17 maart 2023 om 08:33

Haha ja dan moet je een Brobbey gaan spelen of Weghorst dat kun je toch niet serieus nemen

17 maart 2023 om 08:41

Als het nou 2 wereldspitsen waren die afscheid nemen begrijp ik je reactie, maar je denkt toch niet dat er een team nerveus werd als we met janssen en de jong in de selectie aankwamen?

17 maart 2023 om 09:43

Houtapp. Nee met het koningskoppel Janssen en De Jong kan je potten breken...

17 maart 2023 om 08:37

Ik weet niet met welk nieuw bloed jij bedoeld, maar ik zie op dit moment weinig rond lopen dat je graag in het Nederlands elftal ziet spelen.

17 maart 2023 om 08:51

Wat Luuk de Jong en Janssen kunnen dat kunnen er wel meer die nog niet geselecteerd waren hoor (m.u.v. het koppen van de Jong). Daarnaast waren het bankzitters.

Brobbey, Malen, Dallinga wellicht.

Daarnaast speelt Gakpo vrij centraal bij Liverpool. Op links zijn er meer opties.

17 maart 2023 om 09:06

De statistieken van Brobbey zijn wel vrij goed, maar wat ik ervan zie is dat het spel van Ajax echt minder wordt als hij in de plek komt van Tadic. Brobbey moet echt nog stappen maken.

De statistieken van Malen zijn gewoon niet goed genoeg om nu aanspraak te maken voor de spits positie.

Dallinga zie ik nooit, dus daar kan ik niet over oordelen. Maar volgens mij is dat wel de enige van jouw rijtje die basis speler is bij zijn team.

17 maart 2023 om 09:07

Ik snap dat iedereen altijd maar Brobbey noemt… die gozer was schijnbaar goed in de jeugd en heeft daarna nooit meer een volledige wedstrijd gespeeld. Staat bij Ajax meestal wissel en scoort zijn goals tegen Cambuur, Excelsior, Volendam en Fortuna Sittard. Echt NL-elftal materiaal🤷â€â™‚ï¸

17 maart 2023 om 09:15

Haha Tazza...

Dit is echt afgunst. Zonder Brobbey was Ajax vrijwel zeker afgelopen seizoen geen kampioen geworden!

2 belangrijke goals uit bij Utrecht.
1 hele belangrijke bij Psv.
1, de winnende vlak voor tijd bij Nec
1, uit bij Az

Hij heeft al zijn goals op 1 na in lastige uitwedstrijden gemaakt.

17 maart 2023 om 09:17

@shenkie,
Mee eens dat Brobbey vorig jaar een belangrijke rol had. Maar dat is toch ook vooral in wedstrijden tegen de kleine clubs. Hoewel hij toen ook een belangrijke goal tegen PSV maakte. Maar dat is toch geen reden om hem op te roepen voor het Nederlands elftal ?

17 maart 2023 om 10:05

Volgens mij doet Kluivert het beter dan Malen.

17 maart 2023 om 10:09

Janssen. Kluivert is geen spits, dus snap niet wat die in dat rijtje doet

17 maart 2023 om 10:13

En Dost heeft 80 jaar geleden al bedankt voor Oranje.....

17 maart 2023 om 10:32

@ducktaildo,
Klopt, maar dat zijn Depay en Gakpo ook niet. Je kunt zelfs afvragen of Malen een echte spits is. Maar aangezien je geen echte spits hebt die zich internationaal bewezen heeft zul je wel iets moeten creëren met spelers die dat van nature niet zijn.

17 maart 2023 om 10:57

@janssen

Noem eens een beter alternatief dan?!

17 maart 2023 om 11:37

Er is geen alternatief. Maar met een speler spelen die niet goed genoeg is is ook geen optie. Je ziet dit seizoen bij Ajax dat het spel minder wordt als Brobbey erin komt. Je zult dus naar je speelstijl moeten kijken en niet spelers oproepen om maar een systeem te spelen.

17 maart 2023 om 11:49

Janssen. Depay en Gakpo spelen toch best wel wat wedstrijden in de spits? Malen heeft er sowieso veel gespeeld. Kluivert heeft volgens mij 0 wedstrijden in de spits gespeeld? Vind hem daarom niet in dat rijtje passen.

17 maart 2023 om 12:43

Maar vind jij Gakpo, Depay of Malen een spits of meer een buitenspeler ? Je kunt je afvragen of Nederland nog wel een echte spits heeft (die goed genoeg is) en of je daarom nog met 3 aanvallers moet spelen.

17 maart 2023 om 12:53

Gakpo vind ik meer een buitenspeler en Depay en Maken meer een spits. Kluivert vind ik een buitenspeler pur sang (ook als enige rechtsbuiten) en vind ik echt niks van een spits hebben.

17 maart 2023 om 14:01

Ik ben het met jou eens over Gakpo. Vind ik ook vooral een buitenspeler (hoewel sommige trainers ook iets anders in hem zien). In zowel Bergwijn, Depay als Malen zie ik vooral een aanvaller voor een 2 spitsen systeem. Geen speler die met een verdediger in de rug een bal aan moet nemen en moet kaatsen. Het zijn vooral spelers die onderweg moeten zijn.

17 maart 2023 om 19:19

precies dit..Brobbey is zwaar overrated

Dallinga maar een kans geven

17 maart 2023 om 08:51



Fr010frdam

Koeman kennende zou liefst Promes en Babel (even overhalen weer prof te worden) oproepen en selecteren.

Gewoon 442 spelen. Kan dan kiezen uit spelers als Gakpo, Malen, Depay, Bergwijn, Danjuma, Brobbey oproepen. Vergeet nog wel iemand.

17 maart 2023 om 08:53

Mr Krillin

Haha, spijker op zijn kop.

Daarnaast voor het keepersprobleem Jeroen Zoet... En voor het minder grote probleem naast Frenkie zou hij het liefst Strootman oproepen.

Ws. heeft hij net door dat dat allemaal net te idioot voor woorden is, maar het liefst zou hij het doen.

17 maart 2023 om 09:51

Die je vergeet zoals Simons.

17 maart 2023 om 10:02

Speelt Babel niet meer dan? Volgens mij speelt hij gewoon nog in Turkije.

17 maart 2023 om 10:18

442? Willen we nog een tornooi missen dan?

17 maart 2023 om 10:40

@shenkie - ik lees het wel vaker dat Zoet vaak werd bijgeroepen door Koeman, maar dat is gewoon niet waar. Hij is tot en met november 2019 opgeroepen en daarna niet meer. En toen was hij bij psv nog een vrij stabiele keeper, pas vanaf het seizoen 2019/2020 kelderde het naar beneden. Babel en Strootman heeft hij wel vaak bijgehaald, maar Zoet totaal niet.

17 maart 2023 om 10:58

FC Grun

Haha, ja Koeman is ook tot november 2019 bondscoach geweest...

Zijn opvolger, notabene de Boer, begreep dat Zoet echt niet langer kon.

17 maart 2023 om 11:35

Uhm nee, want koeman is tot en met augustus 2020 nog bondscoach geweest van oranje. Alleen werden geen interlands meer gespeeld daarna, want we zaten in een lockdown. Maar toen was het wel terecht dat Zoet erbij zat.

17 maart 2023 om 08:57

Ja eens! Topspits in wording. Gewoon een kans geven

Wel apart, de meeste hadden verwacht dat er misschien een gesprek vooraf had plaatsgevonden.

Off-Topic: zag net een video voorbijkomen bij de Telegraaf van de wedstrijd tussen Sivasspor en Fiorentina, supporter loopt het veld op en klapt een speler een bloedneus. Gister ook alweer die keeper van Sevilla, gaat lekker zo

17 maart 2023 om 08:39

Volgens transfermarkt heeft Malen dit jaar in 24 wedstrijden mee gedaan en heeft daarin 2 goals en 3 assists op zijn naam staan. Ik had bij een spits van het Nederlands elftal andere cijfers verwacht.

17 maart 2023 om 09:07

Heel grappig. Maar ik denk dat jij ook vind dat de spelers die opgeroepen moeten worden wel moeten presteren ? En presteert Malen ? Volgens mij niet echt (of is het echt niet).

17 maart 2023 om 09:38

Ik vraag het me af. Maar is dat een reden om Malen op te roepen ?

Gewoon mooi Brobbey de kans geven, Janssen en Luukinho hebben toch nooit het niveau gehad.

17 maart 2023 om 08:44

Die is geeneens basisspeler. Neem dan Dallinga, die het bij Toulouse goed doet en een veel betere instelling heeft.

17 maart 2023 om 09:24

Bij de nummer 11 van Frankrijk he. Moeten we Sam Lammers ook selecteren? Merk dat mensen elkaar snel napraten, maar een Dallinga mag wel wat meer laten zien voor een selectie. Brobbey is echt wel een stukje beter. Overigens hebben beide niet het niveau normaliter voor Oranje, gewoon met Weghorst en Depay nemen. Brobbey kan dan af en toe invallen en wennen.

17 maart 2023 om 09:29

Ik vraag mij af of Brobbey echt beter is, die vooral zijn goaltjes maakt tegen de kleintjes uit de Eredivisie. Nummer 11 in Frankrijk, maar er dan toch 10 in hebben liggen. Ook nog 4 in de beker (maar dat is wel tegen ploegen uit lagere divisies ook). Argument is meer dat als je Brobbey al wilt selecteren ik toch eerder voor Dallinga zou gaan, die ook gewoon veel potentie heeft en daarnaast wat mentaliteit betreft ook beter op mij overkomt. Heel veel keus wat betreft echte spitsen heb je immers niet. Je vergelijking met Lammers is onzinnig: die heeft 1 goal in 23 wedstrijden voor laagvlieger Sampdoria in Italie.

17 maart 2023 om 08:50

nee, nooit het niveau gehad? voorlopig mag Brobbey de schoenen van beide heren nog niet eens strikken, tot nu toe (overal) nog geen basisplek weten af te dwingen en loopt er op de trainingen naar men zegt ook de kantjes van af, dan kan je er bij oranje een keer bij zitten, maar als hij het daar ook zo doet dan is het daar ook snel over.
Meneer heeft geluk dat er niks beters rodloopt, maar anders had hij er nooit bij gezeten

17 maart 2023 om 08:55

Hahaha gast. Doe normaal hoor. Janssen is echt niet beter dan Brobbey. Die heeft een leuk seizoen gehad bij AZ. Daar teert hij nog op. Luuk de Jong is een betere kopper maar Brobbey heeft ook dingen waar hij beter in is.

17 maart 2023 om 08:59

MAar waar is Brobbey dan zo ontzettend goed in? Ja hij scoort best vaak als invaller bij Ajax (kan me weinig makkelijkere scenario's om te scoren voorstellen dan invaller bij Ajax), maar waar is hij echt heel goed in? Hij is breed, maar valt vooral op door heel hard kermend naar de grond te gaan na veel duels, is niet bijzonder technisch, kan niet bijzonder goed koppen, is niet fit genoeg om hele potjes te spelen.

Ik zie het niet.

17 maart 2023 om 09:09

Als jij de kwaliteiten van Brobbey niet ziet is het misschien beter om een andere sport te gaan volgen, Migi.

17 maart 2023 om 09:09

@migi,
In potentie zou je zeggen dat hij een hele goede spits zou moeten kunnen zijn. Hij is snel en heel sterk. Echter is zijn techniek beperkt, mist hij echt grote kansen en maakt hij te slecht gebruik van zijn fysiek.

17 maart 2023 om 09:15

@arie_afca
Misschien moet jij eens gaan kijken naar de tekortkomingen van Brobbey. Want die zijn er te veel.
Maar als hij zo goed is, waarom speelt hij dan zo weinig en waarom wordt het spel van Ajax over het algemeen slechter als hij in valt ?

17 maart 2023 om 09:19

Leg eens uit Arie, behalve kracht, waar is ie zo goed in. Met Tadic in de spits is Ajax echt veel beter (oke Tadic is ook wel heel goed). Brobbey is een prima stormram, zeker in de Eredivisie met al die kleine verdedigers, maar het houdt niet over wat mij betreft.

17 maart 2023 om 09:23

Heeft niks met haten te maken pik. Als je geen enkele kwaliteit bij Brobbey ziet (zoals Migi aangeeft) dan ben je óf niet objectief, óf je hebt er gewoon geen kaas van gegeten en kan beter een andere sport gaan volgen.

En nee, was het maar zo'n feest, ben net klaar met m'n nachtdienst.

17 maart 2023 om 09:26

Ben het zowaar een keer eens met Arie. Dat je Brobbey geen kwaliteiten toeschrijft is bijzonder. Die jongen heeft tot nu toe echt wel wat laten zien, maar dit seizoen draait iedereen matig tot slecht bij Ajax. Om dan een 20-jarige spits af te schrijven en geen kwaliteiten toe te dichten vind ik opmerkelijk.

17 maart 2023 om 09:30

enige reden waarom brobbey niet speelt is omdat tadic in de spits speelt en die zou de meeste jongens uit de spits houden en de kans is groot dat hij mocht hij nederlander zijn geweest daar ook basisspeler zou zijn. daarnaast wisselde hij voorheen af met kudus 50/50 wat momenteel een van de beste al dan niet de beste speler in de eredivisie is.

17 maart 2023 om 09:32

@Arie_AFCA: Niet verrassend dat jij die wel ziet. Ik zeg niet dat hij er niks van kan, maar erg veel heeft hij nog niet laten zien op het hoogste niveau en staat bij Ajax niet eens in de basis. Hij krijgt het niet voor elkaar om een speler van 34 jaar uit de basis te spelen, die ook nog niet eens een echte spits is. Dat is niet erg hoopgevend. Bij RB Leipzig stond hij ook niet in de basis, de ploeg die afgelopen dinsdag met 7-0 werd opgerold door Manchester City. In Leipzig lachen ze zich nog steeds een krul in hun lul toen Ajax hem dit seizoen terugkocht voor 16 miljoen, met nog eventueel 3 miljoen bonus om het vooruitzicht.

17 maart 2023 om 09:39

Waar is Brobbey zo goed in behalve kracht en snelheid? Ik wacht nog steeds. Leipzig wil het ook graag weten overigens.

17 maart 2023 om 09:41

Iemand vraagt wat de kwaliteiten van Brobbey zijn en niemand geeft antwoord. Dat zegt toch eigenlijk genoeg?

17 maart 2023 om 09:44

Het is overigens natuurlijk ook onzin dat ik zeg dat Brobbey "geen" kwaliteiten heeft. Hij is prof en speelt bij Ajax dan kan je voetballen, maar in de context van het Nederlands elftal zie ik geen grote meerwaarde.

17 maart 2023 om 09:51

eigenlijk zou ik daar geen antwoord op moeten geven omdat het best een stomme vraag is. als je dat niet kan zien houdt het op. brobbey is een sterk aanspeelpunt met zn lichaam die ook nog een veel diepgang heeft met zn snelheid. creeert makkelijk kansen door die kwaliteiten. als je zijn statistieken er bij pakt zie je dat hij over het algemeen juist heel makkelijk scoort. heeft het ook al in europa laten zien vorig jaar op hele jonge leeftijd met weinig minuten. als je brobbey brengt gebeurd er wat en is zeker iemand die je dus ook nog al pinchhitter kan gebruiken met zijn kwaliteiten als je hem als basis nog niet goed genoeg vindt. zn zwakke punt is wellicht scoren met het hoofd en met zo een krachtig lichaam heeft hij last met de duur van de wedstrijd, dit zie je overigens vaker bij explosieve massieve spelers. Daar waar spelers met veel duur weer moeite hebben met explosiviteit. Maar vertel wat zijn eigenlijk de kwaliteiten van messi? eigenlijk ook een vraag in overdreven vorm waar je geen antwoord op zou moeten geven.

17 maart 2023 om 10:08

Sterk en snel dus. Met de kanttekening dat ie voor zo'n sterk iemand opvallend veel fysieke duels verliest en op de grond eindigt. De vraag op basis van welke kwaliteiten Brobbey in Oranje moet is toch geen rare? Dat zo'n pannenkoek hierboven er dan weer van maakt "muuuh je zegt dat Brobbey nul kwaliteiten heeft" is geinig, maar niemand zegt dat hij geen kwaliteiten heeft. Messi is een wel erg slecht voorbeeld, die gozer bezit zo'n beetje alle kwaliteiten van het profvoetbal. Brobbey daarentegen is tot dusver gewoon zeer beperkt, net als bijvoorbeeld Vincent Janssen, Luuk de Jong of Wout Weghorst. We zitten gewoon erg magertjes in de spitsen op het moment en ik zie de nieuwe Kluivert of Ruud nog niet lopen eerlijk gezegd.

17 maart 2023 om 10:11

@rayvg,
Is zijn techniek voor een aanspeelpunt eigenlijk niet te beperkt ? Hij heeft toch te vaak moeite en te veel tijd nodig om de bal snel volledig onder controle te hebben. Ik zie juist in hem meer een counter spits (een spits die je achter de linie van de tegenstander aan moet spelen) dan een spits die je in de dekking aan moet spelen.

17 maart 2023 om 10:41

Ik ben volstrekt neutraal en zie de kwaliteiten van Brobbey ook niet. Leuk al die doelpunten tegen C ploegen maar dat heeft geen enkele waarde voor Oranje. Hij kan zichzelf niet eens in de basis spelen van het slechtste Ajax in jaren, veel plezier ermee.

17 maart 2023 om 10:45

Ja zo kan je alles naar beneden lullen Migi. Ja hij scoort redelijk makkelijk maar dat ligt niet aan hem maar Ajax? Zo lust ik ze ook wel. Jammer dit. Brobbey is snel, sterk, goed in de combinatie en kan redelijk koppen. Voor zijn leeftijd erg getalenteerd. Ik gun het mensen hier zo dat hij aankomende Zondag 2 goals maakt. Maar wie houd ik voor de gek, dan is er vast wel weer een reden wat los van de kwaliteiten van Brobbey zou staan.

17 maart 2023 om 10:46

Utrecht een C ploeg? Psv ook? Weer wat geleerd.

17 maart 2023 om 11:05

Als ie er zondag 2 maakt, sta ik mooi voor lul ja

Maar ff, Brobbey kan toch niet redelijk goed koppen? Echt geen enkele techniek op dat gebied. Nogmaals, prima spits voor de Eredivisie, maar dit topic gaat over Oranje.

17 maart 2023 om 11:15

Haha Ali....gun je die goals puur uit rancune?
Zou verwachten dat je als Ajacied sowieso graag zou zien dat Brobbey (of wie dan ook) er 1 of 2 scoort zondag?
Gun ik jullie overigens ook van harte....zoalng Feyenoord er minstens even veel of liever nog iets meer maakt vind ik het allemaal best.

Overigens denk ik dat iedereen wel ziet dat Brobbey groot, sterk en snel is. Ik zie in hem ook wel een toekomstige goeie spits en DE toekomstige spits voor Oranje zelfs. Maar op dit moment vind ik hem zeker niet top. Had meer van hem verwacht....ook in een slecht draaiend Ajax. Dat komt vooral omdat hij zich nooit ergens echt druk om lijkt te maken en ik daarom zou verwachten dat hij zich kan onttrekken aan de malaise om zich heen. Dit seizoen lukt hem dat echter niet echt toch?

17 maart 2023 om 11:17

zeker eens dat brobbey het nog niet helemaal is maar wat je zegt de andere spitsen zijn zeker ook niet echt heel best. Maarja zo was van persie in oranje ook niet wat je verwacht. Het gaat er nu gewoon wie je er het beste bij kan hebben ik schat brobbey zeker nuttiger in dan andere jongens die op te roepen zijn. er wordt een beetje gedaan alsof brobbey heel slecht is maar het zou gewoon een waardige basis speler zijn voor ajax maar de 2 beste spelers staan op zijn positie die de andere namen van oranje ook niet uit zouden spelen.

17 maart 2023 om 11:18

Ik snap er sowieso geen reet van, want ik dacht bijvoorbeeld toen Dolberg doorbrak bij Ajax echt dat het de nieuwe Bergkamp zou worden. Waar speelt die nu eigenlijk?

17 maart 2023 om 11:32

Brobbey is geen kopspecialist zoals de Jong dat is maar hij kan prima koppen. Hij is dit seizoen een beetje ongelukkig met het hoofd maar kijk even naar zijn goal vorig seizoen tegen PSV. Die kopt hij prima binnen, en dat met een knie die naar de klote was. Ik zeg niet dat hij basis materiaal is voor Oranje maar hij kan prima als invaller functioneren. Helemaal als nota bene Vincent Janssen ook kansen kreeg. Als Brobbey zo doorgaat weet ik zeker dat hij de spits van Oranje gaat worden.

Het is nou niet zo dat Romario en Ronaldo bedanken....brobbey, Memphis en Weghorst. Daarna heb je jongens als Dallinga, die zijn toch niet minder dan Janssen? Maar het wordt wel een keer tijd voor een van Nistelrooij of Kluivert of v Persie in de spits van Oranje....

17 maart 2023 om 09:51

De kleine Van Persie komt eraan

17 maart 2023 om 09:57

van persie was bij oranje in de spits het ook niet helemaal natuurlijk. tenminste niet in buurt van de spits zoals die bij united.

17 maart 2023 om 11:35

Klopt dat was hij ook niet. Maar dat mag je niet zeggen want hij is onze topscorer! Ik heb vorige week nog al zijn goals terug zitten kijken. De goals die hij tegen toplanden scoort of grote toernooien zijn op 2 handen te tellen.

M.n. de afmelding van Janssen vind ik bijzonder. 28 jaar, onder van Gaal geloof ik vrij veel gespeeld voor Oranje en momenteel op dreef voor zijn club. Die zou zeker voldoende kansen hebben gekregen.

Luuk de Jong zit aan het einde van zijn carrière en wil de krachten die die nog heeft overhouden voor Psv en familie. Dat vind ik eigenlijk heel logisch.

17 maart 2023 om 08:58

Als ik Sneijder mag geloven vond Luuk het Nederlands elftal maar niks.

Toch heb je met Weghorst, Memphis en Brobbey toch nog voldoende opties. Je kan ook nog altijd Danjuma oproepen als het nodig is. Janssen voegde sowieso al niet veel toe op het afgelopen WK en Luuk de Jong is alleen leuk als wissel maar bij PSV vind ik hem dit seizoen ook niet zo overtuigend.

17 maart 2023 om 09:10

Wissel Brobbey in voor Dallinga. Die speelt tenminste nog…

17 maart 2023 om 09:11

Als je naar het afgelopen WK gaat kijken, dan voegen maar weinig spelers iets toe. Dan kun je o.a. ook Bergwijn en Depay wel thuis laten.

Spoeling is dun? Danjuma, Depay, Gakpo, dallinga, Weghorst, zo even snel uit mijn hoofd. Janssen en de Jong voegen niets toe.

17 maart 2023 om 09:47

Laten we die arme gakpo aub niet ook bij Oranje in de spits zetten.

17 maart 2023 om 10:05

Danjuma mag eerst weer eens gaan spelen voordat hij geselecteerd wordt..

17 maart 2023 om 10:13

Wat een slechte keuze heeft die jongen gemaakt. Zat zo goed op zijn plek in Spanje en ontwikkelde zich echt goed ook.

17 maart 2023 om 10:16

Dit is een lijstje waar zelfs Zuid-Korea niet trots op zou zijn. Spoeling is zo dun als een Mcdonald's friet.

Zou het kunnen dat ze geen zin hebben om met Koeman te werken? Iedereen weet dat hij een sterke band heeft met Memphis en dat ze als spitsen waarschijnlijk geen minuut zullen spelen. Ook als invaller ben je vrij kansloos, want koeman is niet van de aanvallende wissels.

Jongens met zo'n instelling mis je nooit, hoe goed ze ook zijn

17 maart 2023 om 11:07

Volgens mij snappen veel mensen niet bij Jansen waarom?, als jou schoon familie in Mexico woont, wil daar ook soms heen, dan heb je nergens geen tijd daarvoor. Hij heeft daar moeilijk mee, in het leven zijn meer dingen belangrijk hoor als voetbal

Ik mis Dallinga en van der Boomen. Die doen het beiden toch super goed bij hun club?

Het word de komende jaren echt roeien met de riemen die we hebben bij oranje in afvallend opzicht

Denk dat Vincent het niveau gewoon niet aankan van het Nederlandse elftal en dat ie niet tegen het hoge druk kan internationaal. Kan gebeuren dat zijn niveau maximaal zoals een Mexicaanse competitie is of de Jupiler League wat eigenlijk ook mooie competitie’s zijn en heeft al veel geld verdiend.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren