Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Eindhovens Dagblad blaast interesse PSV in Zerrouki nieuw leven in

Laatste update:

Ramiz Zerrouki staat nog altijd op verlanglijstje van PSV, zo weet het Eindhovens Dagblad te onthullen. De middenvelder van FC Twente maakt een uitstekend seizoen door en moet in het Philips Stadion als opvolger dienen van Ibrahim Sangaré. Van laatstgenoemde wordt verwacht dat hij deze zomer voor vele miljoenen een transfer maakt naar het buitenland. PSV bestudeert naast Zerrouki nog 'tal van mogelijkheden' in binnen- en buitenland.

Sangaré is bezig aan zijn derde seizoen bij PSV en heeft een clausule in zijn contract dat hij komende zomer voor 37 miljoen euro is op te halen. De defensieve middenvelder kon afgelopen winter al rekenen op interesse van Chelsea, dat veertig miljoen over had voor zijn diensten. Ook Aston Villa, Leicester City en Newcastle United toonden in een eerder stadium al interesse in de Ivoriaans international. In Eindhoven wordt ondertussen doorgeschakeld en de zoektocht naar een geschikte opvolger gestart.

Een van de kandidaten die nog steeds hoog op het wensenlijstje staat is Zerrouki. De middenvelder beschikt bij FC Twente over een contract tot medio 2024 met de optie op een extra jaar. Geïnteresseerde clubs dienen dan ook met een flinke transfersom over de brug te komen. Feyenoord waagde afgelopen winter al een serieuze poging om Zerrouki naar De Kuip te halen, maar moest toezien hoe technisch directeur Jan Streuer de poot stijf hield. Een bod van acht miljoen euro volstond niet.

Naast het vertrek van Sangaré wordt er bij PSV ook rekening gehouden met een uitgaande transfer van Érick Gutiérrez. De Mexicaan heeft nog een contract tot medio 2025, maar moet voor enkele miljoenen worden verkocht deze zomer. Espanyol en Fulham toonden in het verleden al interesse in zijn diensten. Gutiérrez kwam sinds zijn overgang van Pachuca in 2018 tot 132 officiële wedstrijden in het shirt van PSV. Daarin wist hij tien keer te scoren en fungeerde hij elf keer als aangever.

Is Ramiz Zerrouki de juiste man om Ibrahim Sangaré op te volgen?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Lijkt me een goede speler voor PSV, maar zal een godsvermogen moeten kosten. Sangare eerst verkopen lijkt me dan noodzakelijk en plaatsing voor de CL om dit mogelijk te maken.

16 maart 2023 om 09:46

Sangare gaat sowieso verkocht worden he haha, daarom wordt Zerrouki ook genoemd als vervanger. Of bedoel je dat niet? En dat Zerrouki zo vreselijk duur zal zijn lijkt me niet. 8 miljoen max.

16 maart 2023 om 10:04

Wel een totaal ander type. Sangaré verdedigend superieur en Zerrouki voetballend natuurlijk vele malen beter. Alleen heb je dan met PSV voor Europese begrippen niet een verdedigend matig middenveld met Zerrouki - Veerman - Simons?

16 maart 2023 om 10:08

Lijkt mij dat een Guti na dit seizoen ook vertrekt dus dat er twee middenvelders bij moeten komen. Zerrouki als "veilige" optie als uitblinker bij subtopper en een nieuw verdedigend monster zoals Sangare uit de Bundesliga, Ligue 1 of andere verassing. In 95% van de eredivisie wedstrijden kan je met zerrouki, veerman, Simons spelen en in de overige 5% plus Europees kan je dan een sterkere verdedigende middenvelder erbij zetten i.p.v veerman of zerrouki bijvoorbeeld.

16 maart 2023 om 10:08

Ja als Zerrouki je meest verdedigende middenvelder is dan gaat er wel iets mis denk ik. Zeker als je al kijkt hoe de organisatie nu af en toe al staat. Ben zelf ook niet heel kapot van Zerrouki. Leuke voetballer, maar opvolger van Sangare... meh. Zoals ik hieronder ook zeg: zou dan eerder voor een de Roon gaan. Met Veerman ernaast. Denk dat Zerrouki ook op z'n best is op zo'n middenveld ipv zelf de meest verdedigende zijn.

16 maart 2023 om 10:20

Vind jij Sangare superieur ? Ik zie hem net zoveel goede als slechte dingen doen. Ik heb bij hem hetzelfde als bij Kudus, ze laten geweldige dingen zien, maar tactisch doen ze wel vaker zulke vreemde acties.

16 maart 2023 om 10:27

Fossen

"zoals ik hieronder ook zeg: zou dan eerder voor een de Roon gaan."

Eigenlijk zou PSV voor een package deal moeten gaan bij Atalanta.
de Roon en Hateboer (wel afwachten hoe hij terugkomt van zware blessure) oppikken. Beide vind ik wel goede spelers die ook Oranje matriaal zijn.

Heb je ook ervaren kern van Nederlandse spelers met v Aanholt, Hateboer, de Roon en Luuk de Jong.
Aangevuld met prima spelers als Mauro, Babayoko, Branthwaite, Teze (mits hij RCV speelt), Veerman en Simons.

Paar gerichte aankopen (oa opvolger Sangare, rechts- en linksbuiten en (backup) spits)en er staat weer een goed elftal.

Op de bank gasten als EL Ghazi, Til, Boscagli, Saibiri die in breedte sterker maken.

16 maart 2023 om 10:39

Hateboer Oranje materiaal? Inmiddels 13 interlands gespeeld waarin die 13 liet zien het niveau niet aan te kunnen.

16 maart 2023 om 11:14

@mrkrillin,

Dan ga je een Sangare inwisselen voor een speler die tegen die tijd al 30 en 32 zijn. dat is wel echt kapitaalverkrachting.

16 maart 2023 om 11:20

deroie

Na Dumfries en Frimpong lijkt hij mij (vooral onder Koeman) sowieso de 3e keus voor Oranje. Verwacht dat bijv Kasdorp geen kans krijgt.

@j3ro3n

Dat hadden wij ook met Ajax gedaan. Twee oudere spelers gehaald en de rest is geschiedenis.
Na dit seizoen hebben beide spelers een 1 jaar contract. Dus Atalanta zou denk ik - ook gezien leeftijd - niet al te veel vragen.

Kunnen beiden nog wel 2 a 3 jaar spelen. Intussen kan PSV op andere plekken versterken.

16 maart 2023 om 11:30

Lijkt mij dat Geertruida toch wel de voorkeur zal krijgen als Rb....wrs wel pas na Frimpong en Dumfries vrees ik idd.

Daarnaast kun je Hateboer en De Rhoon toch niet vergelijken met Tadic en Blind? (Er van uit gaande dat je die bedoelt met de 2 oudjes.)
Die laatste 2 zijn namelijk altijd wel van een hoger niveau geweest imo.

16 maart 2023 om 11:40

bizzlad

Geertruide was ik even vergeten.

Natuurlijk waren Tadic (13,7 mil) en Blind (18 mil) van hoger niveau. Daarom waren zij ook veel duurder.

De 2 spelers van Atalanta zullen natuurlijk veel goedkoper zijn. Hateboer komt sowieso pas augustus terug van een zware blessure. Dat zal - naast aflopend contract - ook prijs wat drukken.

Geen idee wat de financien zijn, maar PSV moet op meer posities versterken. Er lopen dacht ik 5 (!) huurspelers rond. Op meer plekken directe kwaliteit nodig. Dan zoek je m.i. naar spelers die er snel staan en de taal spreken. De competitie kennen en dus weinig tijd om te wennen.

Hoeveel aankopen heeft PSV voor komend seizoen nodig denk je? Kans ook aanwezig dat zij de (vcl) niet halen, gezien Feyenoord, Ajax en PSV hoger staan.

16 maart 2023 om 11:56

Ik weet niet zo goed wie er gekocht en wie er gehuurd zijn bij PSV. Maar verwacht dat Sangare wel verkocht zal worden deze zomer.

Dan hebben zijn positie, samen met beide vleugels een goeie RB en een goeie CV denk ik de prioriteit. Geen idee welk percentage van de binnen gekomen transfersommen weer kan worden uitgegeven, maar de TD in Ehv heeft voldoende te doen in de zomer.

16 maart 2023 om 12:24

Hateboer is niet opgenomen bij de voorlopige selectie. Kenny Tete overigens wel.

16 maart 2023 om 13:23

Wellicht kunnen we weer een ruildealtje maken net als met Drommel. Jullie Zeroukki, wij Sangaré en 3.5 miljoen toe

16 maart 2023 om 13:31

Hahaha prachtige deal was dat.....voor Twente vooral dan.

16 maart 2023 om 09:46

Gaat z’n laatste contractjaar in na dit seizoen. Dat zal dus mee moeten vallen.

16 maart 2023 om 09:48

Met optie voor nog een jaar, dus Twente zal wel +-8 vragen nogsteeds. Wordt hier zelf wel blij van, prima speler.

16 maart 2023 om 10:24

Deze opties zijn vaak ingebouwd als voordeel voor de speler. Zijn contract loopt gewoon af volgend jaar, en wanneer Twente zijn optie ligt, dan zal hij fors meer gaan verdienen of andere bepaalde clausules actief worden. Weet niet of Twente hiermee direct meer geld kan vangen.

16 maart 2023 om 13:19

Ik blijf 8 miljoen echt te veel vinden voor Zerrouki. Naar mijn idee zou 5 beter passen en daarvoor zou ik hem ook nog wel bij Feyenoord willen zien.

16 maart 2023 om 09:47

Lijkt mij ook. En om zeker te zijn van CL zullen ze toch nog echt kampioen moeten worden, en dat wordt lastig. De voorrondes is altijd maar afwachten wie je loot, en hoe het elftal er zo vroeg in het seizoen voor staat.

16 maart 2023 om 09:58

Als je voorrondes speelt krijg je ook een aantal extra miljoenen. Als PSV overigens nu geen 8 miljoen voor deze speler uit kan geven, dan gaat er iets gigantisch mis. Er is voor genoeg verkocht en lijkt mij dus dat dit gewoon kan, al verliezen ze alle wedstrijden dit seizoen. Het is onzin om te zeggen dat er eerst iemand verkocht moet worden en dat ze de cl miljoenen nodig hebben. Terwijl Sangare alleen al zo’n 37 miljoen op zal leveren.

16 maart 2023 om 11:43

Je gaat dus uit van een verkoop van Sangare, dat deed ik nog niet. Wil niet zeggen dat ik denk dat hij blijft, maar niks is 100% zeker in het voetbal.

16 maart 2023 om 09:50

Godsvermogen valt wel mee. Ik denk dat PSV voor een bedrag rond de 10 miljoen euro spekkoper is.

16 maart 2023 om 09:52

Ik vind 10 miljoen voor Zerrouki wel enorm veel geld hoor. Afgelopen winter was hij nog voor 8 miljoen op te halen. Dat zal nu niet opeens hoger zijn lijkt me.

16 maart 2023 om 09:55

@fossen: Als hij afgelopen winter voor 8 miljoen op te halen was had hij nu wel in de Kuip gespeeld in plaats van de Grolsch Veste.

16 maart 2023 om 09:57

@Airbags, als Feyenoord afgelopen winter niet pas op de laatste dag met die 8 miljoen was aangekomen, had hij nu ook in de Kuip gespeeld. Achteraf voor Feyenoord goed uitgepakt natuurlijk met Wieffer.

16 maart 2023 om 10:00

T is wel lastig he..
denk echt wel dat ze rond de 8 blijven hangen. Voor Feyenoord achteraf meer dan prima omdat Wieffer het nu wel echt laat zien.
Maar ik zie deze man wel mee draaien met een Ajax en een PSV.
Hij is alleen niet heel snel dus je moet er wel snelheid omheen hebben.
Handelingssnelheid heeft die dan weer wel.

16 maart 2023 om 10:08

@bliek Dan halen we dus een tweede Veerman. Lijkt me niet per se nodig.

16 maart 2023 om 10:35

Vind Zerrouki toch wel een heel ander type dan Veerman. Hij loopt mischien niet snel, maar heeft wel een hogere handelingssnelheid imo. In de omschakeling / defensief ook veel sterker dan Veerman. Lijkt mij eerlijk gezegd gewoon een goeie optie voor PSV. Blijf alleen EUR 8mln te veel geld vinden voor zo'n speler. Heb het gevoel dat de top van NL wel echt zijn hoogtepunt is. Moet je daar zo veel geld voor uitgeven is de grote vraag.
Gelukkig hoef ik hem zelf niet te beantwoorden.

16 maart 2023 om 10:44

Voor 8 miljoen had hij zeker weg gekund in de winter. Maar niet op de laatste dag. Was het geboden in december, dan had hij die transfer wel gemaakt.

16 maart 2023 om 15:04

Hij heeft meer verdedigende intercepties dan Sangaré.
En als dikke plus dat hij dan ook nog een goede voortzetting heeft. Sangaré veroverd wel de bal maar verspeelt hem meestal ook direct weer.

16 maart 2023 om 15:37

En toch heeft Sangare volgens Sofascore precies hetzelfde percentage geslaagde passes (85%) en minder balbezit verloren per wedstrijd (13,5 om 12,3).

16 maart 2023 om 09:58

Ik denk dat Ajax hem uiteindelijk ook wil hebben.
Ik zie Feyenoord daarentegen afhalen.
Maar Twente zal idd wel goede centen willen hebben en zullen nu nog wel flink willen hebben.
Denk ook wel dat er clubs uit buitenland gaan komen voor hem.
Mooie positie heeft Twente hier

16 maart 2023 om 10:06

Feyenoord is ook gek als ze doorgaan. Wieffer doet het goed nu en ik zou als Feyenoord eerder geld steken in aanvallers.

16 maart 2023 om 10:08

Eens hoor. Ik hoop ook echt dat ze het loslaten nu.
Ja aanvallers zeker wel paar goede buitenspelers zouden wenselijk zijn. Loop er bij jullie nog wat

16 maart 2023 om 13:21

Ik denk dat deelname aan de Super League noodzakelijk is wil PSV deze 8 miljoen financieren. Ik zou echt niet weten waar deze club dat soort bedragen anders vandaan moet halen. Misschien is er nog wel een rijke oliesjeik die in wil leggen?

16 maart 2023 om 15:07

PSV financiert dat uit de opbrengst van Sangaré. Daarom is Zerrouki ook de opvolger.

16 maart 2023 om 16:10

Dit was geschreven met een flinke cynische ondertoon. Ik vind het bizar dat mensen denken dat een transfer a la Zerrouki zo moeilijk zou zijn voor PSV.

Ik denk de perfecte opvolger, zeker als ook guti weggaat. Anders kan ook de combi guti-veerman

Dit zou ik wel passend vinden. Zerrouki kan wel een stap hogerop. En brengt net zoals Sangare ook een fysiek component op het veld. Voor 8 miljoen op te halen ;p

PSV zal eerst moeten verkopen voordat ze gaan kopen lijkt me. En of Zeruki nou de topspeler is die iedereen in hem ziet betwijfel ik. Hij heeft de laatste maanden nou niet echt de kar getrokken bij Twente.

16 maart 2023 om 09:59

Dat laatste is ook niet gek; hij speelde lang niet alles door blessures en een schorsing. Zijn afwezigheid bleek een belangrijk gemis. Dat pleit juist voor hem.

16 maart 2023 om 10:01

Hoe kom je bij deze onzin. Volgens mij heeft PSV afgelopen winter voor een dikke 90 miljoen aan spelers verkocht. Mag toch aannemen dat ze daar met gemak 10% van kunnen investeren wat een zeer lage inschatting is.

16 maart 2023 om 10:15

Eerst moeten verkopen lijkt mij een mythe, afgelopen winter moest Gakpo verkocht worden om de gaten te dichten, Madueke werd voor een absolute hoofdprijs verkocht van tegen de 40 miljoen, Bruma ook voor 4,25 miljoen verkocht, Max is ook al verkocht voor 2 miljoen. Dus laten we zeggen dat je alle 50 miljoenen van Gakpo nodig zou hebben om de gaten te dichten (lijkt me al onwaarschijnlijk) dan heb je al ongeveer 45 miljoen binnengekregen die dus niet meer nodig zijn om gaten te dichten en waarvan je dus een groot gedeelte kan investeren. Deze winter zijn er alleen maar spelers gehuurd wat natuurlijk geld heeft bespaard. Als PSV dus meteen een speler zou willen kopen voor rond de 6/7/8 miljoen dan zou dat dus gewoon moeten kunnen.

16 maart 2023 om 14:08

Laat ze nou maar denken dat we arm zijn. Da's goed voor de onderhandelingspositie. PSV is onder Brands altijd straatarm geweest, we hadden nog geen nagel om ons gat te krabben. Hoe we toen ooit transfers hebben kunnen doen is een compleet mysterie. Er was geen geld. En hoe goed we ook verkochten, er kwam nooit wat bij.

Hoe De Jong daarna met de portemonnee omsprong, krijg ik nog steeds buikpijn van. Vooral in zijn eerste jaar was de onderhandelingsstrategie toch vooral: overbetalen. En nu zijn we écht écht arm

16 maart 2023 om 11:52

PSV had al een lichte winst bij Gakpo en verkocht ook nog eens Madueke. Geld is het probleem niet meer voor PSV. Ze zullen ongetwijfeld rustig aan doen en geen 12-15 miljoen meer betalen voor een speler de komende jaren, maar PSV hoeft niet per se te verkopen.

Ik vind hem onder druk zo slecht eigenlijk, dan zou ik liever die Kitolano van Sparta zien als we in de Eredivisie kijken.

16 maart 2023 om 10:01

Helemaal mee eens. Speelde in Eindhoven een draak van een wedstrijd. Heel Twente natuurlijk, maar dan verwacht je van een speler als Zerrouki dat hij zich hieraan onttrekt en de kar trekt. Maar hij had steeds een mannetje op zich en kon daar helemaal niet mee omgaan. Heeft praktisch geen fatsoenlijke bal vooruit gegeven en grossierde in balverlies.

16 maart 2023 om 11:55

Ik zit regelmatig bij Sparta omdat ik daar in de buurt woon en het een fijne club vind maar ik dacht dat Kitelano het best bewaarde geheim is van Sparta daar hoor ik niemand over en dat verbaasde mij al.
Heel slim ingekocht trouwens door Sparta en die jongen heeft een nu nog 4 jaar durend contract dus daar zal PSV ook voor in de buidel moeten tasten en dan te bedenken dat hij Sparta 250000 heeft gekost.

Het zijn laatste tijd wel veelal twijfelgevalletjes waar PSV mee in verband wordt gebracht. Oa Van Ewijk, Zerrouki, Booth, Hilgers... niet dat het geen goede spelers zijn hoor, maar zal natuurlijk niet de eerste keer zijn dat zo'n stap toch te groot blijkt. Ik zou eigenlijk voor op het middenveld wel de Roon graag zien komen. Aflopend contract, 31 jaar, dus kan nog even mee en hoeft dus niet veel te kosten. Ook van den Boomen zou een mooie toevoeging zijn, aangezien zowel Guti als Sangare vertrekt denk ik en van den Boomen bovendien zelf graag naar PSV zou willen. En bij Angers loopt ook nog een interessante speler rond, Batista Mendy. Eigenlijk vergelijkbaar profiel als Sangare destijds, ook nog maar een jaarcontract en Angers gaat degraderen dus betaal je niet de hoofdprijs voor. Tot zover FM 😬. Ben heel benieuwd hoe komende transferzomer gaat verlopen voor PSV. Veel positiewisselingen verwacht met een (denk ik) relatief beperkte portemonnee.

16 maart 2023 om 10:02

Aan de andere kant, wat er nu allemaal loopt is deels gewoon minder. Een ramalho is minder dan een Hilgers, een van Ewijk vind ik beter dan een Mwene of Teze op de backpositie.

En voor de spelers die jij noemt geldt hetzelfde, daarvan is ook nog maar de vraag of ze de stap kunnen maken.

16 maart 2023 om 10:06

Eens hoor, je gaat er niet per definitie op achteruit denk ik. Behalve met Sangare dan. Aan de andere kant: het is natuurlijk maar de vraag hoe Hilgers gaat presteren na zo'n stap. Zal niet de eerste zijn die toch tegenvalt, en dan is het maar de vraag of hij beter blijkt dan Ramalho. Ik hoop alleen dat we niet teveel gaan richten op spelers die net wel net niet het niveau hebben waar PSV naartoe moet.

16 maart 2023 om 10:19

Ik zie het in Hilgers juist veel meer zitten, die heeft echt zat potentie nog maar ik gok dat Twente voor hem helemaal de hoofdprijs wilt gaan krijgen na de verkoop van zekerheidje Zerrouki.

Daarnaast zal een Brenet ook wel vertrekken en zie ik Propper gezien zijn leeftijd bij een mooie uitdaging ook wel vertrekken. Dan kan ik mij niet voorstellen dat er geen interesse komt voor Unnerstall, mocht je dan ook nog Hilgers verkopen dan ben je helemaal terug bij af zeker als je ook nog een nieuwe trainer moet aanstellen.

Ik denk dus niet dat Twente iedereen zal laten vertrekken en ze met het geld van Zerrouki tuurlijk gaan investeren en dan het contract van Higers gaan proberen op te waarderen en te verlengen.

16 maart 2023 om 10:52

V-Watcher

Volgens mij was er ook interesse in Gijs Smal. Dacht uit Spanje.
Dus die wil zeker een stap maken met zijn 25 jaar.

16 maart 2023 om 10:55

@V-watcher, denk dat het lastig wordt voor Twente om voor Hilgers de hoofdprijs te krijgen, tenzij ze zijn contract weten te verlengen. Ligt inclusief cluboptie maar een jaar vast en hij zou zichzelf aardig in de voet schieten als hij nu wil verlengen haha. Tenzij hij zelf denkt nog niet klaar te zijn voor een stap. Denk dus dat Hilgers echt niet meer dan 3/4/5 miljoen hoeft te kosten.

16 maart 2023 om 10:43

Dat is sowieso wel iets waar PSV een handje van heeft, die twijfelgevallen halen. Doan, Viergever, Ramselaar, Lukassen, Thomas, Veerman etc etc.

16 maart 2023 om 11:07

@Fossen helemaal eens. Deze namen stralen niet bepaald directe versterkingen uit. Evenals deze namen qua Europees voetbal nog maagd zijn. Jouw suggesties van een De Roon en Mendy heel goed. Ik begrijp sowieso niet waarom de Nederlandse top niet vaker uit Franse middenmoot koopt. Vooral fysieke verdedigende middenvelders en slagers van verdedigers te over. Studio Sport scouten zou toch echt in het verleden moeten behoren als we als ED vooruit willen. Een exceptioneel talent binnenlands halen daargelaten maar over het algemeen is de stap haast altijd te groot. Kijk naar alle AZers die naar Ajax gingen, allemaal matig. Maher naar PSV idem enkel Dumfries schiet me even te binnen als succes te noemen.

16 maart 2023 om 11:31

@Savano, PSV scout natuurlijk al een paar seizoenen vrij intensief in Frankrijk. Sangare, Simons, Boscagli, Benitez zijn afgelopen jaren uit Frankrijk gehaald. Denk wel dat het echt een markt is met enorme concurrentie. Iedereen ziet natuurlijk dat in Frankrijk nu het talent zit, dus het is niet een kwestie van willen alleen, maar je moet ook een beetje geluk hebben dat je de concurrentie van grote clubs voor kunt blijven.

16 maart 2023 om 11:56

Het probleem is natuurlijk ook wel dat je meer betaalt voor een categorie hoger. Natuurlijk heb je altijd uitzonderingen, maar het hele probleem van PSV de afgelopen jaren was juist dat ze twijfelgevallen haalden voor erg veel geld. Het salarishuis schijnt ook nog veel te hoog te zijn. Spelers als Van Ewijk, Zerrouki, Hilgers of Booth kosten zowel qua transfersom als qua salaris niet de hele wereld. Maar goed, het zijn vooralsnog vooral geruchten.

16 maart 2023 om 12:08

Hangt er vanaf denk ik. Als je goed scout moet je vast betere spelers kunnen halen voor minder geld, alleen weet je dan van te voren nog veel minder wat je binnenhaalt...

Ga dan voor een vergelijkbare speler in de Ligue 1/2. Loopt genoeg talent rond.

Van Ewijck en Zerrouki zijn prima spelers die het niveau naar mijn mening wel aankunnen. Als je Brandwacht kunt kopen, zou dat de prioriteit moeten hebben samen met het blijven van Xavi. Weet alleen niet of een middenveld met Zerrouki, Veerman, Xavi dynamisch genoeg is.

Ik hoop echt dat er flink doorgeselecteert gaat worden. Ramalho, Drommel, Boscagli, Guti, Baumgartl, Romero, evt Teze of Obispo mogen van mij vertrekken. Zodat je ook geld overhoudt om daar extra spelers voor aan te trekken

Er ligt in ieder geval een grote uitdaging voor komend seizoen. Ook hoop ik dat onder Stewart er weer beter gescout wordt waarbij er ook spelers komen die goedkoop en een meerwaarde zijn. Het zou eigenlijk een must zijn om dit jaar 2e te worden, zodat je volgend jaar ook al voorrondes CL speelt.

16 maart 2023 om 09:59

Zonder clausule zou PSV er toch niet veel meer voor hebben gekregen? 37 miljoen voor een verdedigende middenvelder is al heel veel geld. Bovendien geldt die clausule alleen aan het begin van de transferzomer, dus clubs moeten er snel bij zijn. Voordelig voor PSV dus omdat je niet pas aan het eind een vervanger kan zoeken.

16 maart 2023 om 10:16

Ander had hij waarschijnlijk niet meer voor PSV gespeeld. Die clausules helpen juist om spelers langer voor je te laten spelen. Plus voor toekomstige spelers laten ze zo zien dat PSV wel wilt meedenken met evt een volgende transfer.

Vraag me af of hij persoonlijk iets met Feyenoord heeft afgesproken...die zouden toch 1e keus moeten zijn? Kokcu weg, Wieffer als vervanger en Zerrouki op 6 halen....
CL spelen voor Feyenoord of EL met PSV

Ik zie het dus echt niet zitten in Zerrouki. Zeker niet als directe vervanger op de positie van Sangaré. PSV heeft op die positie iemand nodig die voor defensieve balans zorgt, gaten dichtloopt en ballen verovert. En als het uitkomt, mag hij mee naar voren om daar wat extra's te creëren. In zo'n rol zie ik Zerrouki niet in zijn kracht. Of Van Nistelrooy moet zijn middelveld anders in willen gaan vullen. Voor mijn gevoel een gevalletje bord op schoot scouting waar je doorgaans teveel betaalt voor te weinig kwaliteit.

16 maart 2023 om 10:04

Jij moet wat meer Twente gaan kijken, dat is juist de kracht van zerrouki. Gaten dichtlopen en duels winnen. Daarna levert hij vaak de bal in bij de juiste kleur of geeft hij een crosspass.

16 maart 2023 om 10:15

Misschien wel. Toch heb ik het gevoel dat zijn kracht iets verder naar voren ligt dan waar Sangaré bij PSV speelt. Lijkt me eerder een vervanger voor Veerman. En wellicht baseer ik mijn mening teveel op de wedstrijd in Eindhoven waar ik hem 90 minuten lang heb zien ploeteren. Maar dat is voor mij wel een serieuze graadmeter waar hij ook serieus door de ondergrens ging.

16 maart 2023 om 13:57

Zerrouki is eigenlijk exact wat jij beschrijft haha. Zijn grootste kracht zijn die defensieve kwaliteiten, hij stond recent ook nog bovenaan in al die lijstjes van de Eredivisie (onderscheppingen etc.). Bij Twente is hij daarnaast vaak degene met de meeste balcontacten, de opbouw gaat meestal via hem.

16 maart 2023 om 19:06

Misschien moet ik zondag toch nog maar eens Twente aanzetten dan om mijn beeld van hem bij te stellen. Een pot tegen AZ is wel weer een mooie graadmeter.

Sangaré vervangen door Zerrouki, alsof je een Porsche vervangt voor een Dacia. Je gaat er 3 klasse op achteruit. Niet bepaald een teken van ambitie.

Leert men niet van het verleden? Het verleden heeft toch wel aangetoond dat je huiverig moet zijn om miljoenen uit te geven aan spelers uit de Eredivisie, die uiteindelijk veelal de stap niet aan kunnen.
Alleen als iemand er met kop en schouders bovenuit steekt, zoals toen met Ziyech, kan je de gok verantwoord wagen.

Ik begrijp serieus niet waar dat gegeil op Zerrouki vandaan komt. Slot heeft er ook al een handje van. Ondanks een negatief scoutingsrapport over Zerrouki blijft Slot obsessief op hem jagen.
Onverantwoord.

16 maart 2023 om 10:08

Het verleden heeft ook aangetoond dat deze spelers wel kunnen slagen bij PSV. Angelino en Dumfries bijvoorbeeld zijn spelers die later een mooie overstap hebben gemaakt naar top 4 clubs in top competities.

De gevallen die niet helemaal geslaagd zijn, zijn Maher en Ramselaar maar toch ook zij zijn basisspeler geweest en zelfs als basisspeler kampioen geworden. Doan was een aardige speler niets meer dan dat gelukkig geen verlies op gemaakt. Luckassen is totaal mislukt! Iemand als Propper was ook erg goed.

In een verder verleden heb je bijvoorbeeld nog Wijnaldum, Strootman en Mertens stuk voor stuk fantastische spelers, Lens was een aardige speler, Narsingh, etc. Zo slecht is het dus allemaal niet!

16 maart 2023 om 10:54

Weet je nog toen Sangare net bij psv zat? Toen werd hij ook aardig belachelijk gemaakt dat hij er niet veel van kon. Dusja, Porsche naar een Dacia slaat dus nergens op.

16 maart 2023 om 11:18

Klopt. Sangare is bij lange na geen Porsche en Zerrouki veel en veel beter dan een Dacia.

Was wel te verwachten dat PSV bij hem uitkomt zeker als Sangare vertrekt. Al denk ik dat met die verkoop je eerder andere plekken eerst moet versterken zoals centraal achterin, rechtsback en de vleugels.

16 maart 2023 om 10:39

Is toch veel meer een voetballer en minder een breker als Sangaré. Ook fysiek bijvoorbeeld. Misschien moet PSV weer eens scouten in de Ligue 1 en 2. Of die Bamba van Guimaraes in Portugal halen, die Italiaan!

Verder zou ik Sambo terughalen. Staat defensief sterk bij Sparta en komt uit eigen jeugd. Ideaal. Bespaar je weer geld voor een van Ewijk die flink wat moet kosten...

16 maart 2023 om 13:52

Zerrouki is zeker een goede voetballer, maar stond recent nog bovenaan in alle lijstjes als het aan komt op onderscheppingen en defensieve taken.

Sangaré ga je niet met hem vervangen. Dan is het eerder een vervanger van Guti ofzo...

Verder hoop ik niet dat Zerrouki naar PSV gaat. Leuke speler, maar ik denk niet dat hij het niveau heeft waar PSV naar toe wilt groeien (denk ik dan, structureel kampioen worden & CL spelen gok ik zo).

Zerrouki is een leuke speler, maar als hij onder druk wordt gezet vind ik hem eigenlijk nog wel te min. kan absoluut nog groeien, maar voor nu zie ik geen 8 miljoen euro speler in hem...

Sowieso veel spelers waar PSV mee in verband wordt gebracht, waarvan ik denk: hmmmm.
Booth, Zerrouki, Hilgers & van Ewijk.

Zo'n van Ewijk is duur, maar je hebt Sambo verhuurd ondertussen... Haal die terug en gebruik hem? Bespaard je een hoop geld. Defensief ook nog veel sterker. En PSV lijkt defensief nou niet super stabiel in mijn ogen.

16 maart 2023 om 10:28

Niet vergeten dat Sangare gewoon slecht begon bij PSV he. Toen was het ook een miskoop volgens velen.

Ik kijk niet veel twente maar het zal niet voor niks zijn dat Zerrouki in de belangstelling van meerdere clubs staat lijkt me.

16 maart 2023 om 10:37

Sangaré begon, zeker aan de bal, heel matig ja. Maar ik was wel overtuigd van hem. Zeker gezien zijn fysieke aanwezigheid, moest hij op een gegeven moment middenveld gaan domineren in een competitie als de Eredivisie. Er zijn amper fysiek sterke middenvelders in deze competitie. Zeker niet van het niveau Sangaré

Nee, klopt. Ik kijk ook niet super veel Twente. Pak zo nu en dan eens een potje mee als ik niks te doen heb. Mara de potten die ik gezien heb, was ik niet onder de indruk van Zerrouki. Hij viel niet negatief op, maar ook niet positief. Misschien wel goed, maar ik vond wel dat hij vaker de bal te lang vast hield en/of sneller kon handelen. Dat gaat bij een topclub of een grotere competitie nog sneller.

Ik laat mij graag verrassen, maar ik ben (nog niet) onder de indruk van Zerrouki. In ieder geval niet 8 miljoen euro +.

16 maart 2023 om 10:46

Er waren destijds ook een hoop fans die hem als complete miskoop zagen, het is nu een van de sleutelspelers van dit elftal.

Van mij mag Zerrouki best komen, maar ik vind persoonlijk 8m teveel
Dan zie ik liever een buitenlandse speler komen zoals destijds ook met Sangare gedaan is.

16 maart 2023 om 11:06

Eens. Zerrouki mag best komen en ontwikkelen, maar ik vind 8 miljoen ook te veel.

16 maart 2023 om 11:14

Als Zerrouki nou begin 20 was had ik die 8 miljoen niet eens erg gevonden, maar hij is al 24 blijkbaar

16 maart 2023 om 11:26

Oh wauw, ik dacht dat hij 20-21 was.

16 maart 2023 om 12:13

Ja dacht ik ook

16 maart 2023 om 10:56

"maar als hij onder druk wordt gezet vind ik hem eigenlijk nog wel te min. "

Bij PSV is dan toch anders voetballen. Bij Twente de beste man, dus zal daar meer onder druk gezet worden door tegenstanders.

Bij PSV lopen meer goede spelers en zal minder onder druk gezet worden. En als dat gebeurt komt er ruimte vrij voor betere spelers als Xavi. En hij kan natuurlijk de bal eerder kwijt bij betere spelers.

Ik heb liever dat we eerst naar verdedigers gaan kijken van Niveau, voordat we naar spelers gaan kijken als Zerrouki, om te beginnen Branthwaite kopen van Everton, maar het is bekend dat we de verdediging verwaarlozen.

16 maart 2023 om 11:28

Branthwaite moet prio zijn deze zomer. Met van aanholt is 1 back positie al gevuld. Mocht mauro terug op zijn niveau komen zou dit perfect zijn.

Ik zou heel graag nog een keer Boscagli samen met Gerrit zien. Kijken hoe dit gaat.

Hopelijk tovert Stewart iets beters uit zijn hoge hoed.

Neee neee neee neeee nee en nog eens NEEEEEEEEEEE

Ajax moet zich in de zomer in Enschede en Alkmaar melden voor Zerrouki en Reijnders en dan bij Boca Juniors voor Varela dat moet het nieuwe Ajax middenveld worden voor de komende jaren vind ik tenminste hoor. Dan kun je straks weer flink cashen voor deze jongens.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren