Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risicos van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Neville tipt Ten Hag ultieme zomerversterking: ‘Hij kan je aan de titel helpen’

Laatste update:

Gary Neville denkt dat Erik ten Hag er komende zomer alles aan moet doen om Harry Kane naar Manchester United te halen. Dat zegt het clubicoon van the Red Devils te gast in de podcast The Overlap. Neville ziet Kane als de ontbrekende schakel in het elftal van Ten Hag en denkt dat United er goed aandoet om Wout Weghorst te vervangen door de spits van Tottenham Hotspur. In Londen ligt Kane nog tot medio 2024 vast.

Neville is gecharmeerd van Kane, met wie als hij assistent-bondscoach van the Three Lions jarenlang samenwerkte. “Ik heb met hem gewerkt en hem van dichtbij bekeken. Hij gaat dertig doelpunten maken en tien à vijftien assists geven. Dat is een absoluut feit. Hij is een professional, zal goed liggen in de kleedkamer en zal meteen goed passen binnen het elftal. Het is een garantie op succes voor Manchester United!” Volgens the Athletic staat Kane er ook voor open om langer bij de Spurs te blijven.

De marktwaarde van de 29-jarige Kane wordt door Transfermarkt geschat op zo’n negentig miljoen. Toch denkt Neville dat de spits het prijskaartje ondanks zijn leeftijd waard is. “Kijk naar Casemiro. We vonden het allemaal een enorme investering, als je kijkt naar zijn transfersom en salaris, maar de impact die hij op korte termijn heeft gehad is gigantisch.” De laatste keer dat United landskampioen werd was in het seizoen 2012/13, toen Robin van Persie een sleutelrol in het succes had. Neville is van mening dat Kane de club het laatste zetje de goede richting in kan geven. "Ik denk zeker dat Harry Kane het type speler is dat je aan de titel kan helpen."

Neville concludeert dat Kane op meerdere manieren belangrijk kan gaan worden in Manchester. “Hij zal het middenveld verbinden met de aanval, hij gaat doelpunten maken, de fans zullen van hem houden, de spelers ook. Ik zie niet in hoe het mis kan gaan.” Kane kroonde zich vorige maand tot all-time-topscorer van Tottenham en staat op 268 officiële doelpunten voor de club. Hij heeft de komende jaren nog 59 competitiedoelpunten nodig om Alan Shearer zijn record (260 doelpunten) in de Premier League te evenaren. Neville verwacht nog veel van Kane. "Hij heeft nog minstens vijf jaar van zijn carrière voor zich, dus ik denk niet dat zijn leeftijd een probleem is. Al blijft het zo dat je investeert in een speler die de laatste fase van zijn carrière ingaat."

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Ik zou zelf eerder voor Vlahovic gaan van Juventus. Is een stuk jonger dan Kane. Ook verwacht ik dat hij nu goedkoper zal zijn vanwege de financiele situatie van Juventus op dit moment.

1 maart 2023 om 14:33

Een tip als Kane geven kan iedereen doen...hoef je niet veel inzicht voor te hebben.

1 maart 2023 om 14:39

Nou ik vind Kane juist niet passen bij Man utd. Tuurlijk hij zal zijn goals scoren maar het zal geen perfect match zijn, een beetje als Haaland bij City. Nee ik denk dat de ideale spits voor Man utd Oshimen is. Precies wat Erik ten Hag spits voor het spel dat hij wil spelen.

1 maart 2023 om 14:43

Niet eens. Haaland heeft een counterploeg met snelheid nodig. Zou goed bij Real passen ook. Kane kan het spel verdelen en is een killer. Momenteel speelt united niet veel op de counter meer waardoor ik hem wel als een succes zie.

1 maart 2023 om 14:50

Haaland noteert 27 goals en 4 assists in zijn eerste 24 PL duels en gaat in zijn debuutseizoen zeer waarschijnlijk het PL topscorers record (over 38 wedstrijden) van Mo Salah uit de boeken schieten. Als dat niet eens een perfect match is dan wil ik niet weten wat die gast doet bij een club die wel echt matcht hahaha! Edit: Wel met je eens dat Oshimen misschien wel de beste keus voor Man United zou zijn aankomende zomer denk ik ja.

1 maart 2023 om 14:51

Kane past daar wel. Is ook iemand die veel uitzakt zoals Weghorst nu doet. Alleen kan Kane 10x zo goed voetballen. Of Osimhen de juiste spits is weet ik nog niet. Bij Napoli krijgt hij mega veel aanvoer, Lozano als klassieke rechtsbuiten en Kvara kan met beide benen mooie voorzetten afleveren. Bij United ben je dan afhankelijk van Bruno Fernandes. Rashford is daar toch minder in.

1 maart 2023 om 14:58

Oshimen is te vaak geblesseerd, dit zal er in de PL niet minder om worden…

1 maart 2023 om 15:02

Haha ja idd Sander. Voor Haaland is het een perfecte transfer geweest. Maar niet zo perfect voor City. Ik vond ze afgelopen seizoen, zonder spits, beter voetballen. Ook hadden ze meerdere spelers die veel goals scoorde. Nu komen de goals eigenlijk alleen van Haaland.

Kane zou juist de ideale spits voor City zijn imo.

1 maart 2023 om 15:23

Sanderr, laten we eerlijk wezen. Binnen deze ploeg had Kane overduidelijk dezelfde statistieken afgelegd als Haaland. Haaland is van buitencategorie, maar ik bedoel niet te zeggen dat het geen goede match is, maar dat zijn spel nog beter bij een directe ploeg zou passen.

1 maart 2023 om 15:25

Wat een onzin. Ten Hag gebruikt Weghorst als een soort 10 en dat is precies het soort speler wat Kane is. Iemand die ook in kan zakken en een geweldige pass kan geven. Weghorst werkt wel hard maar is natuurlijk niet perfect in die rol. Ten Hag speelde geweldig met Tadic als spits in de CL.. Oshimen moet het vooral van voorzetten hebben..

1 maart 2023 om 15:26

Dat had toch met zijn jukbeen te maken? Inmiddels al genezen en lijkt me niet dat het nogmaals zal voorkomen.

1 maart 2023 om 15:57

Haaland is toch een hele andere spelen dan Kane. Kane helpt veel met de creativiteit en link-up play. Dat doet Haaland juist niet, pure afmaker.

1 maart 2023 om 16:12

Ten Hag gebruikt Weghorst lang niet altijd als een soort 10, alleen de wedstrijden dat Weghorst ook daadwerkelijk op 10 staat wordt hij gebruikt als een soort 10.

Als Rashford gewoon van de linkerkant komt en Antony van de rechterkant met Bruno Fernandes daar achter, staat Weghorst gewoon in de spits en jaagt hij de verdediging af.

1 maart 2023 om 16:43

@alvinvreeuwijk

Hoe kan je zo overuitgend zijn dat Kane hetzelfde zou hebben gedaan als Haaland terwijl het uberhaupt nog nooit een speler is gelukt in de PL om zulke statistieken neer te zetten na 24 wedstrijden?

1 maart 2023 om 17:17

Wat voor tip moet hij dan geven? Een spits uit de Engelse derde divisie die United kampioen kan maken? Natuurlijk noem je de veelscorende spitsen uit de topcompetities en die kent iedereen al. Had hij een Vlahovic of Osimhen genoemd dan is het ook een open deur

1 maart 2023 om 18:05

Haaland doet het naar behoren bij City hoor. City speelt ook minder goed omdat veel spelers individueel minder presteren. Foden, Cancelo, Bernardo, De Bruyne, Mahrez laten minder zien dan vorig jaar

1 maart 2023 om 21:55

@ Silvacity: Cancelo laat nu zelfs helemaal niets zien bij City

1 maart 2023 om 14:53

Er valt vast wel iets te regelen met het bestuur van Juve, dat er minder wordt betaald dan dat er bekend wordt gemaakt. Dat blijkt namelijk zeer gebruikelijk te zijn bij deze club.

1 maart 2023 om 14:57

Vlahovic is voetballend matig. Kane zou perfect bij dit United passen.

1 maart 2023 om 15:03

Murad,

Vlahovic is inderdaad een hele goede spits, net een maandje 23 geworden. Kan jaren mee. Is een killer van een spits, zowel met zijn voeten als met het hoofd. En Juve heeft wellicht het geld nodig inderdaad.

Als ik de United fans en analisten moet geloven dan zien zij graag Kane of Osimhen komen. En Frenkie voor op het middenveld.

1 maart 2023 om 15:35

Marc 433,

Precies. En hij heeft de intrinsieke motivatie van een echte spits. Altijd gretig om een doelpunt te maken en rond de 16 ontzettend dodelijk. Voetballend ook gewoon prima. Ik was al een groot fan van Vlahovic toen hij bij Fiorentina speelde en bij een goed draaiend elftal en onder een trainer als Ten Hag zie ik hem het heel goed doen. Kane evenals Osimhen zijn beiden een goede optie. Kane is sterker voetballend en meer een killer, Osimhen is jonger, fysiek sterker en een stuk sneller. Het gaat er dus echt vanaf hangen hoe ze gebruikt zullen worden door Ten Hag. Kane kent de competitie al wel en is Engels dus waarschijnlijk de wat veiligere optie van de twee. Wie geef jij de voorkeur?

1 maart 2023 om 17:53

Murad,

Sorry voor mijn late reactie. Ik moet gewoon werken en af en toe VZ checken
Ja ik ben het met je eens mbt Vlahovic. Via Tadic volgde ik hem ook bij Fiorentina en zijn land. Ik ben ook gecharmeerd van hem.

Naar wie mijn voorkeur uitgaat? Pff, lastig.
Voor de korte termijn neig ik naar Kane. Hij is wat completer en kent vooral de PL uit zijn broekzak. Heeft dus geen aanpassingstijd nodig.

Kijk ik echter naar de langere termijn en ik verwacht dat Ten Hag daar lang trainer blijft dan zou ik gaan voor Vlahovic of Osimhen. Vanuit financieel oogpunt, leeftijd, omstandigheden waarin Juve verkeert, zou ik voor Vlahovic gaan.
Osimhen is sinds hij bij Napoli is, 6x geblesseerd geweest zie ik nu. Hoe zal hij zich staande houden in de PL wat fysiek sterker is en vooral intensiever....

Wat een luxeprobleem voor ETH

1 maart 2023 om 15:12

Het zijn echter wel compleet andere types. En zo indrukwekkend is vlahovic ook niet bij Juventus tot op heden. Die gaan hun 70-80 miljoen ook wel terug willen.

1 maart 2023 om 15:40

Heel Juventus draait stroef, dus het is niet gek dat je daar als spits op dit moment niet kunt excelleren. In een goed draaiend elftal scoort Vlahovic er echt wel op los. Heeft dit seizoen in 23 wedstrijden 10 goals gemaakt en 4 assists. Vorig jaar in 45 wedstrijden 24 doelpunten en 5 assists. Het jaar daarvoor 37 wedstrijden 21 doelpunten en 2 assists. Dat zijn hele goede cijfers, zeker voor iemand van zijn leeftijd. Is gisteren pas 23 geworden!

1 maart 2023 om 15:59

Juventus draait helemaal niet stroef. Zonder die 15 punten in mindering stonden ze gewoon 2e. 23 wedstrijden en 10 goals is niet echt indrukwekkend.

1 maart 2023 om 16:09

Verwacht ook dat Vlahovic ooit richting de prem gaat

1 maart 2023 om 18:14

Osimhen van napoli zou ik liever willen zien

1 maart 2023 om 18:37

Zonder meer opbouwende kwaliteit op het middenveld naast Casemiro en op de back posities heb je nog steeds weinig aan welke top spits dan ook. Dan hebben we t alleen over de basis 11 niet eens over de meer dan matige bank.

natuurlijk zou het een fantastische aanwinst zijn voor man utd, maar gaat wel een dure grap worden.
weet niet of ze daar zoveel trek in hebben. een spits tegen de 30 voor de hoofdprijs

1 maart 2023 om 14:32

Die man is volgend jaar, 2024, transfervrij volgensmij.
Utd moet sws een poging wagen.

1 maart 2023 om 14:35

Levy heeft daar schijt aan natuurlijk. Levy wist zelfs voor een totaal mislukte speler het aankoopbedrag terug te krijgen. Die gaat Kane niet voor een appel en ei laten gaan. Zeker niet naar United. De vraag is ook of Kane wilt.

1 maart 2023 om 17:24

Ja dat weet ik al te goed. Met Bale en Modric ging het niet bepaald makkelijk. En Kane is natuurlijk nog groter dan die twee voor de Spurs. Maar toch denk ik dat Utd een poging moet wagen, daar ging het mij om. Wie niet waagt, die niet wint.

1 maart 2023 om 14:35

Moet je niet willen met die levy, die gaat idd het onderste uit de kan halen. Zou volle bak voor bellingham gaat, dat wordt een echte topper en op t middenveld win je de wedstrijd. Verder heb je voor de spitspositie geen echte toppers meer die beschikbaar zijn denk ik. Osimhen, Kane, Vlahovic, Ramos zijn zo een beetje de opties, maar die vind ik allen niet de hoofdprijs waard. Zou eerder kijken of je een toptalent kan oppikken net zoals alvarez van city.

1 maart 2023 om 14:39

Vind het middenveld juist goed staan momenteel door casemiro. Zou juist een topper voorin halen. Nu is united toch te afhankelijk van rashford. Stel hij raakt langdurig geblesseerd dan lever je wel direct veel in.

1 maart 2023 om 15:00

Het middenveld is sterk ja met casemiro, maar hij verdient ook een waardige partner. Die rol is ideaal voor bellingham. Aanval mist idd een topper, maar de vraag is of die er momenteel is of dat je dan maar gaat kopen om het kopen. Op het middenveld is die toekomstige topper er en daar mis je ook nog iemand dus vandaar de voorkeur voor bellingham.

1 maart 2023 om 15:07

Ackaka, je mist een beetje een goede partner voor Casemiro zoals bruh ook al aangeeft. Eriksen doet het wel goed maar als je een volgende stap wilt zetten moet je een upgrade halen.

1 maart 2023 om 16:20

Ja, er moet misschien een goede middenvelder bij, maar ik denk dat iedereen die United volgt ziet dat een goede spits prioriteit nummer 1 is. Op alle andere posities kunnen we nog wel redelijk uit de voeten, maar Weghorst schiet echt tekort en Martial is oprecht de meest blessuregevoelige speler van de afgelopen drie jaar in het topvoetbal denk ik.

Fred, Sabitzer en Eriksen geven echt nog wel wat verschillende smaken op het middenveld en hoewel ze alledrie hun mankementen hebben halen ze op een goede dag ook alledrie wel een niveau dat goed genoeg is voor nu. Ergens ben ik er nu voorstander van om Rashford nu in de spits te zetten met Sancho en Antony op de vleugels, maar dat gaat ook wel weer ten koste van Rashford, want die is wel echt beter als linksbuiten. Er moet dus gewoon sowieso een spits bij, maar dat gaan we wel zien aankomende zomer.

1 maart 2023 om 14:43



Inderdaad, maar als je ziet wat er bijvoorbeeld voor een Jadon Sancho is betaald vind ik een transforsom van !00 Miljoen pond voor Harry Kane wel meevallen, want hij kan je inderdaad aan de titel helpen.

1 maart 2023 om 15:28

Een speler van Arsenal ging ook op 29ste naar United en werd topscorer en de titel was binnen. Enige is van Persie koste 32 mln destijds was dat ook behoorlijk prijzig.

Andere spitsen zijn voor langere periode goed, maar United moet nu presteren en niet over aantal jaren.

1 maart 2023 om 16:42

Daarnaast heeft Kane ook wel een historie met enkelblessures, dat kan zomaar meer gaan opspelen in de komende jaren. Zeker omdat hij al vanaf jonge leeftijd nagenoeg iedere minuut speelt.

Vinicius, Mbappe, Neymar, Messi. Maar niet Kane

1 maart 2023 om 14:32

United is opzoek naar een spits, alle namen die je nu noemt (behalve Mbappe) zijn in mijn inziens geen spits!

1 maart 2023 om 14:58

Vini legt ze er makkelijker in dan Kane

1 maart 2023 om 15:06

Huh, waar heb je het over knivyevad? Harry Kane legt er inmiddels al negen seizoenen op rij meer dan 20 goals in (waarvan 4 keer meer dan 30 en 1 keer meer dan 40). Dat zijn cijfers die Vinicius nog maar waar moet zien te maken.

Verder een vrij irrelevante discussie want als je een centrumspits zoekt kom je niet bij Vini jr. uit, hoe makkelijk hij ze er ook in legt. Manchester United heeft al een uitstekende linksbuiten, die zoeken ze nou net niet.

1 maart 2023 om 15:26

Daarnaast is Vini ook totaal onhaalbaar voor United..

1 maart 2023 om 16:07

Want?

1 maart 2023 om 14:36

Ik ben een grote Messi fan maar kom op je kunt niet serieus zijn. Messi op deze leeftijd, zou bij United niet meer slagen. En is bovendien geen spits zoals hierboven mij al gezegd.

1 maart 2023 om 14:46

Messi en Weghorst in één team zou ik wel toejuichen.

1 maart 2023 om 14:51

Ja en dan gaat Messi Weghorst elke dag uitmaken voor Que mira bobo queso

Voor Kane is het de ideale transfer eigenlijk, binnen Engeland bij een club die terugkrabbelt naar de top. Chelsea is onstabiel, Arsenal doet ie natuurlijk nooit, Tottenham blijft de eeuwige top 5 , City heeft Haaland. Liverpool zou opzich ook kunnen maar die spelen veel te direct voor Kane. Eens Trent de bal heeft is het stamp naar voor en middenveld overslaan terwijl Kane graag de bal komt voelen.

United heeft een topspits nodig en Kane zou carrièregewijs nog best een laatste transfer kunnen maken.

1 maart 2023 om 14:33

Ik denk dat de grote vraag vooral is of hij uberhaupt los te weken is. Ik zie het zomaar gebeuren dat Kane alleen kan verkassen als z'n contract afloopt. Doorgaans kom je niet zo makkelijk weg bij Tottenham.

1 maart 2023 om 14:38

@sirius

Binnen Engeland zullen ze uiteraard een stuk lastiger doen dan pakweg een transfer naar Real Madrid bijvoorbeeld. Aan de andere kant, wie weet wil hij gewoon bij Tottenham blijven en een legende worden (is hij eigenlijk al).

1 maart 2023 om 20:52

Komt de cliché over het makkelijk weg komen weer. Welke club doet z'n sterspelers wel makkelijk weg dan?

Jeetje wat een kenner die neville waar haalt hij deze onbekende topspits vandaan?!

1 maart 2023 om 15:00

Soms hoeft het niet zo moeilijk he. Zekerheid inbouwen kan ook een prima strategische keuze zijn

1 maart 2023 om 17:49

Knap scouting werk inderdaad van Neville. Hij wist tevens te melden dat bij City en Paris ook nog twee aardige aanvallers lopen

1 maart 2023 om 18:08

Echt he. Wat een geouwehoer. Wat een leven als je met dit niveau analyseren je geld kan verdienen.

Kunnen beter oshimen aantrekken super spits veel completer als kane. Sneller voetballend/technisch beter. En nog maar 24 jaar. Ipv bijna 30

1 maart 2023 om 14:44

Maar bij zo'n spelers blijft het toch altijd de vraag of ze dat hoge rendement mee kunnen nemen naar de Premier League. Je weet van tevoren eigenlijk dat Kane sowieso veel goals gaat maken bij United. Osimhen is sneller en technischer, maar Kane is wel zeker dodelijker in de afronding.

1 maart 2023 om 15:20

Osimhen technischer dan Kane?

1 maart 2023 om 15:27

Kane is technisch echt een paar klassen beter dan Oshimen..

1 maart 2023 om 15:53

Behendiger was een beter woord geweest ja. Kane is inderdaad technischer.

1 maart 2023 om 14:52

Osimhen beter is subjectief en kan je over discussieren maar completer? Excuseer? Kane kan scoren, de diepte ingaan, in de bal komen, combineren met rug naar doel, schieten vanop afstand, 1v1 met de doelman, koppen, vindt altijd ruimte voor doel zonder bal etc. Na Benzema de meest complete spits ter wereld, daar is nauwelijks discussie over. Dat maakt ze niet perse nummer 1 en 2 overigens, gewoon de meest complete. Osimhen is fantastisch maar verre van compleet. Meer dan de helft van zijn doelpunten zijn volgens mij diepteballen, is niet geweldig in de lucht en zijn combinatievoetbal is zelfs vrij pover. Bezit de techniek maar maakt vaak de verkeerde beslissingen.

1 maart 2023 om 15:10

Kane is echt veel completer. Het enige voordeel dat Osimhen heeft tov Kane is snelheid. In alle andere punten is Kane beter

1 maart 2023 om 15:32

Hoe kom jij erbij dat Oshimen voetballend en technischer beter is dan Kane? Kane is groot en oogt daarom wat houteriger, maar die man heeft bijna alles wat je in een spits zoekt (op echte diepgang na). Maar dat hebben ze genoeg op de vleugels.

Lol ik dacht hij komt met iets verrassends, komt hij met Kane aanzetten wat een tip

Is er iemand die Neville serieus neemt? Gefaald als coach en faalt consistent als analist. Kane is ook wel een heel makkelijke om aan te duiden.

1 maart 2023 om 15:19

Maar geen onlogische optie.

Ik ben ook geen fan van Kane halen voor waarschijnlijk veel te veel geld Levy kennende, ondanks het bijna aflopende contract, maar het is een erg solide keuze omdat hij in de PL een garantie voor doelpunten is. Andere spelers buiten de PL moeten nog wennen, uitgezonden een Haaland natuurlijk.

Ma United kan spelers niet op waarde schatten. Geld is er altijd wel bij United. Kane kan makkelijk 4 jaar mee denk ik. Zorgt goed voor zijn lichaam en heeft een goede blessure geschiedenis. Maar als je hem haalt zorg er wel voor dat hij de kers op de taart is en dat je op andere gebieden ook sterker bent.

Kane kan onze Van Persie worden. Als ik zou moeten kiezen tussen Kane, Oshimen en Vlahovic, zou ik voor Kane gaan. Hij kent de PL, staat er direct en is een garantie voor goals. Vind het een geweldige speler en ook een fijn persoon, die geen rare fratsen uithaalt.. Die andere twee spitsen zijn jonger en meer voor de toekomst gericht, maar zou je altijd nog over een jaar of 2-3 proberen te halen. United moet nu gewoon voor kwaliteit gaan zoals Casemiro en daarom heen jonge, talentvolle spelers. Maar we hebben nu gewoon een spits nodig die er staat.

1 maart 2023 om 15:25

Sorry dat ik reageer op een united topic.

Maar hoe groot acht je de kans dat Kane gaat komen? Ik dacht meerdere keren gelezen te hebben dat hij zijn contract weer wou verlengen. Is wel veruit de beste optie natuurlijk. Voetballend past hij perfect en scoort ook 20+ in de PL.

1 maart 2023 om 16:30

Weet niet waarom je daar sorry voor moet zeggen hahaha, maar ik denk dat er best wel een kansje is.

Kane heeft nog geen prijs gepakt in zijn carrière, kan bij United meer verdienen dan bij Spurs denk ik, kan bij United nog steeds op jacht naar die all time topscorerstitel van de PL wat hij in het buitenland niet meer zou kunnen, United lijkt de enige club in de PL met concrete interesse, heeft het Tottenham-record al wat hem denk ik niemand meer afpakt en past wel in het spelletje van Ten Hag denk ik.

Levy is een hele stugge onderhandelaar, maar op een gegeven moment houdt het wel op natuurlijk. Als United 120 miljoen biedt is dat ook wel een opsteker voor Tottenham, die niet heel dik in de slappe was zitten door dat enorme stadion van ze. United heeft nu natuurlijk geen geld, maar het lijkt erop dat United uiteindelijk wel verkocht zal worden deze zomer of de Glazers moeten de keutel weer helemaal intrekken wat in beide gevallen betekent dat er sowieso weer budget vrijkomt.

1 maart 2023 om 16:34

Haha omdat ik officieel niet mag reageren op topics van Man United aldus reddevilgaz.

Sportief en financieel gaat hij er absoluut op vooruit. Zal ook perfect passen bij het spel dat ten Hag wilt spelen. Maar Kane lijkt mij aan de andere kant wel het type dat Spurs trouw zal blijven.

Qua transfersom zal het ook lastig worden. 100-140 miljoen denk ik? De vraag is ook of united dat kan en wil betalen. Een Osimhen zal toch ook niet goedkoper zijn dan 150 miljoen? Vlahovic ook tussen 80-100. Maar Kane past het beste qua spel.

Het zal echt aan Kane liggen of hij wilt en hoe graag. Als hij echt wilt zal Levy wel wat water bij de wijn willen doen denk ik. Maar of hij daarvoor echt alles op alles gaat zetten is de vraag.

1 maart 2023 om 16:43

Je mag wel reageren, maar vond het frappant dat je een opmerking naar iemand maakte omdat hij altijd onder United-topics reageert. Dan moet je hem zelf ook incasseren natuurlijk . Maar ik ga mijn vingers hier niet meer aan branden, ik heb er geen zin meer in. Laten we het leuk en ontopic houden.

On: ik heb geen idee hoe groot de kans is. Ik denk 50/50. Kane is een Spurs-legende en hoewel ik het jammer vind dat de ambitie ver te zoeken is, siert het hem ook wel natuurlijk om all-time topscorer te worden van de club en op zoek te gaan naar een prijs. Maar ik noemde het net al een Van Persie-transfer, ook hij was 29 toen hij naar United kwam en ik denk dat Kane toch nu wel op een leeftijd komt dat hij wel een prijs wil hebben. Aangezien zijn contract volgend seizoen verloopt wordt dit misschien wel de belangrijkste zomer van zijn leven. Als er ook maar iets van wederzijdse interesse is, geef die jongen een contract.

Ik zou echt voor Osimhen gaan wat is en geweldige spit, heeft echt alles

1 maart 2023 om 16:45

Wel vaak geblesseerd hoor. We hebben al een blessuregevoelige spits, hoef er niet nog eentje bij. Maar Oshimen is wel echt fenomenaal, ja.

Ja hoor je lekker laten uitwringen door Levy voor een speler die je niet meer gaat verkopen. Zo een heb je al met Casemiro. Tis niet de bedoeling dat dat een trend wordt he.
Kane lekker laten varen.

Kane zou geweldig zijn. Buiten het feit dat ten Hag over het algemeen graag een balvaste spits heeft die goed met de rug naar de goal is, past een spits die ook nog geweldig kan voetballen al helemaal. Diepgang aan de zijkanten met Rashford en Antony past perfect bij Kane. Is hij haalbaar? Dat is een tweede.

Tja wel echt een inkoppertje weer van Neville. Prima spits als ze dat redden hoor, maar de blik van een voormalig coach vind ik persoonlijk ook wel een beetje gekleurd. Persoonlijk zou ik een spits van het profiel Julian Alvarez wat vinden. En hij schijnt zelf dus ontevreden te zijn met zijn reserverol las ik ergens. Niet echt realistisch lijkt mij, gezien hij natuurlijk nu aan de blauwe kant van Manchester zit. Maar een hardwerkende, getalenteerde spits met een neusje voor de goal die het ook niet schroomt om druk te zetten past wel denk ik.

Geen onlogische keuze natuurlijk. Je hebt met Kane wel iemand die zich echt bewezen heeft in de PL als je het vergelijkt met Vlahovic of Osimhen. Enige nadeel is natuurlijk dat Kane dit jaar al 30 wordt en de andere 2 opties zijn een stuk jonger. Maar goed is de overweging die je maakt natuurlijk. Wel wordt het natuurlijk erg moeilijk om Kane los te weken met die Levy bij Spurs. Maar goed dat is Osimhen natuurlijk ook bij Napoli met die voorzitter. Vlahovic lijkt mij dan de enige optie die enigszins haalbaar is.

1 maart 2023 om 16:46

Alleen zijn Osimhen en Vlahovic gewoon totaal andere types dan Kane. Je ziet nu al dat Ten Hag zijn tactiek bij Man Utd beter werkt met een beperkte targetspits als Weghorst. Kane kan die rol perfect invullen en (heel) veel beter dan Weghorst. Osimhen of Vlahovic vullen die spitsenpositie toch anders in en zijn lang niet zo goed in de bal bijhouden zodat de andere aanvallers in de diepte kunnen gaan, zij zoeken zelf constant de diepte op.

Met Osimhen zouden ze een gelijkaardige fout maken als toen ze Lukaku haalden. Mourinho zag toen ook een targetspits in Lukaku terwijl dat nooit zijn beste rol was. Ik denk niet dat Osimhen dat is en Vlahovic ook niet.

Als Kane niet lukt dan Benzema. Als die niet lukt dan een jongere spits zoals Osimhen of Embolo.

Kane versiert bij United zomaar een pingel of 10 per seizoen.

Kane heeft gewoon te lang gewacht en getreuzeld. Die man is 30 in de komende transferwindow. Als United zijnde moet je daar niet aan beginnen. Die gaat niet meekunnen met het voetbal dat Ten Hag wil spelen. Haal een wat jongere speler met een lange piek. Je hebt de grote kans dat de grootste gedeelte van Kane's piek al voorbij is of bijna voorbij is.

Toch wel knap hoe Neville elke keer weer dit soort onbekende pareltjes weet te ontdekken.

Leuk om Robin van Persie te benoemen als voorbeeld. Maar hij was toch echt van een andere orde dan Harry Kane. Robin had een ultra verfijnd schot in zijn linkervoet, had veel meer techniek, en een nog belangrijker verschil: hij kon ook tegenstanders passeren en daarmee dus zelf kansen creëren. Voor Harry zal de aanvoer van zijn teamgenoten cruciaal zijn om een succes te worden.

Gewoon Sebastien haller kopen kost Manu ong 30miljoen en dan heb je een pure afmaker in je elftal.

2 maart 2023 om 09:45

Nou dan kan ik wel een heleboel betere opties bedenken. Osimhen, Vahovic, Lautaro, Jonathan David, Tammy Abraham, Ivan Toney, Gouiri, Schick, Marcus Thuram, Goncalo Ramos, Scamacca, Nkunku, Griezmann, Dybala.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren