Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risicos van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

ED benoemt meest kansrijke constructie voor PSV inzake verlenging Simons

Laatste update:

De clausule in het contract van Xavi Simons, die ervoor zorgt dat hij PSV kan verruilen voor Paris Saint-Germain, is de laatste tijd onderwerp van gesprek in Eindhoven. Ruud van Nistelrooij bevestigde afgelopen week dat er de komende periode gesprekken gaan plaatsvinden over een nieuw en verbeterd contract voor de middenvelder, waarbij die clausule uit de verbintenis verwijderd wordt. PSV-watcher Rik Elfrink van het Eindhovens Dagblad noemt de meest kansrijke constructie voor de nummer vier van de Eredivisie.

PSV stuntte afgelopen zomer door de negentienjarige Simons transfervrij over te nemen van PSG. De middenvelder maakt dit seizoen met twaalf doelpunten en vijf assists in dertig wedstrijden indruk in Eindhoven, maar onlangs kwam naar buiten dat er een clausule is opgenomen in zijn contract. Die clausule geeft Simons het recht om voor een bedrag van twaalf miljoen euro terug te keren bij PSG.

Mocht de enkelvoudig Oranje-international gebruik maken van die regeling, dan mogen de Fransen hem deze zomer niet doorverkopen of -verhuren. “Het is mogelijk dat het management van Simons een langer en verbeterd contract bij PSV wil koppelen aan een duurdere clausule voor PSG”, legt Elfrink uit. “Nog aannemelijker is dat zijn zakelijke entourage probeert om grip te krijgen op de toekomstige opbrengst van de transferrechten, pakweg dertig procent. Zo deed wijlen Mino Raiola het bijvoorbeeld bij Donyell Malen, op het moment dat hij naar Eindhoven kwam.”

Op deze manier kan PSV financieel tegenwicht bieden als PSG deze zomer besluit om Simons een aanbieding te doen met een enorm bedrag aan tekengeld, maakt Elfrink duidelijk. De middenvelder heeft de touwtjes in handen, al lijkt een langer verblijf in Eindhoven nog steeds een reële optie. “Simons lijkt het sportieve te laten prevaleren en meldt intern en extern dat hij bij PSV nog lang niet uitgeleerd is. Dat voedt in Eindhoven de gedachte dat hij ook komend seizoen nog bij PSV actief is. Zakelijk moet er nog wel wat water door de Rijn”, aldus Elfrink op poëtische wijze.

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Dit is dus een speler waar je alles aan moet doen om hem komend seizoen te houden.

Xavi wel of niet hebben kan gigantische invloed hebben om het wel of niet meedoen om het kampioenschap.

Daarnaast is het ook gewoon een speler waarvoor je naar het stadion komt.

10 februari 2023 om 12:58

Klopt, dit is een speler die op zijn jonge leeftijd al echt bepalend is.
Maar als ze de constructie op deze manier aanpassen, vallen ze toch gewoon in de regen van de drup? 30% afstaan van de transfersom... dat is serieus geld.

Aan de andere kant, een speler van dit kaliber is wel een buitenkans.
Ben erg benieuwd hoe de gesprekken lopen!

10 februari 2023 om 13:08

30% voor Simons betekent 70% voor PSV. Bij een transfer van 60 miljoen houdt PSV dus zelf 42 miljoen over en zal 18 miljoen naar Simons gaan. Dit zal dus een perfecte deal zijn en waarschijnlijk de enige manier om hem te behouden.

10 februari 2023 om 13:14

Simons aan PSV verkopen? Ik weet niet of je het weet maar hij is al speler van PSV.

10 februari 2023 om 13:29

Ja en nee. Dan nog kost het flink wat tekengeld, eventuele doorverkooppercentage en solidariteitsbijdrage.

10 februari 2023 om 13:30

Zo een fan van psg ben je ook weer niet aan je uitspraken te zien. Heel Nederland weet dat Simon al van psg is.Edit: psg moest uiteraard psv zijn. Grote duimen

10 februari 2023 om 13:36

Ik zou het nog eens lezen allemaal skes

10 februari 2023 om 13:38

Simons is niet van PSG. PSG heeft geen clausule.

Simons zelf heeft een clausule in zijn contract bij PSV dat als PSG hem terug wil en hij zelf ook wil gaan hij voor 12 miljoen terug kan.

Dit is geen clausule die actief geactiveerd kan worden door PSG.

10 februari 2023 om 13:42

Als Xavi slim is zal hij never nooit een clausule ter hoogte van 60mln in z'n contract laten opnemen. 30/35mln, misschien voor enkele specifieke clubs.

10 februari 2023 om 14:58

Wel waar, maar anderzijds kun je het ook zo bekijken: 12 miljoen euro is natuurlijk niets. Zelfs op transfermarkt.com is z'n waarde nu al 6 miljoen hoger dan dat. Als deze jongen 40 miljoen of meer op moet gaan leveren, ontvangt Simons 12 miljoen euro. Dan ontvangt PSV nog steeds veel meer dan die vaste 12 miljoen naar PSG (en reken maar dat zij op den duur weer aankloppen als dat de komende zomer al niet gebeurt).

10 februari 2023 om 15:24

Als hij voor het geld zou kiezen zou hij uberhaupt nooit getekend hebben bij PSV maar bij PSG gebleven.

Hij wil speeltijd en dat gaat hij daar niet krijgen.

10 februari 2023 om 15:32

Maar dan moet PSG toch ook nog uitgekocht worden om die clausule uit het contract te krijgen.
Zal wel een duur geintje worden , zeker als je zulke bedragen noemt. Dan moet PSG dus een soortgelijke vergoeding krijgen om ermee akkoord te gaan

10 februari 2023 om 15:33

Kent iemand de voetballer Simon @skes? Zie hem niet op de loonlijst van PSG staan. Kan ook geen Simon vinden bij PSV

10 februari 2023 om 15:35

Ironmanutd, typo, ik zei psg, maar moest psv zijn

10 februari 2023 om 15:37

@woenselaar, goeie man!!!! Psg moest uiteraard psv zijn in m’n reactie.

10 februari 2023 om 15:39

Lefootball, je hebt het over dat het dom zou zijn van psg om Simons aan psv te verkopen maar hij is al van psv. Bovendien staat in de tekst dat als psg Simons terug zou kopen hij niet meteen verhuurd of doorverkocht mag worden. Snap dus nog steeds je reactie niet.

10 februari 2023 om 15:51

@luq_

Ik weet niet op wie je reageert maar voor het geval dat:

PSG heeft GEEN clausule.

Het enige wat er bestaat is het volgende:
Toen Xavi transfervrij overkwam vanuit Parijs heeft hij in zijn eigen contract op laten nemen dat als PSG bij PSV aanklopt ze hem mogen hebben voor 12 miljoen MITS Xavi het zelf wil.

Als hij dus wil blijven doet die clausule 0.0.

Het lot ligt dus in de handen van Xavi en niet in de handen van PSG

10 februari 2023 om 19:06

Is transfervrij overgelomen van PSG dus NIET verkocht door PSG.

10 februari 2023 om 13:00

Ik ben het slechts deels met je eens. Het is een speler die je zeker moet proberen om langer aan je te binden, maar niet ten koste van grote financiële risico’s.
Het is een heel groot talent en een fraaie voetballer om naar te kijken, maar het is nog niet een speler die het verschil maakt in grote wedstrijden (kan hij wel worden) en het moet je als club ook genoeg op kunnen leveren. Die 12 miljoen is een schijntje.
Dus ze kunnen hem best 1 van de best betaalde spelers in de selectie maken, maar dan er tegen een meerjarig contract en met hoge vertrek clausule. Wat mij betreft moeten ze niet heel veel geld voor hem betalen en dan aan het einde genoegen moeten nemen met een lage transfersom. Zeker niet gezien de financiële positie van PSV, dat gedwongen was de 2 grootste talenten te verkopen.

10 februari 2023 om 13:02

Wat hebben ze te verliezen? Transfervrij gekomen. Al krijgen ze er straks maar 15 miljoen voor, dan heb je 2 jaar een topspeler (voor PSV) gehad en een prima winst.

10 februari 2023 om 13:07

Geen verschil maakt in grote wedstrijden? Wanneer maak je volgens jou het verschil in grote wedstrijden? Tegen feyenoord nog de beste man aan de kant van PSV en vond hem zelfs de beste van het veld

10 februari 2023 om 13:09

Precies dit. Hij is transfervrij gekomen. Dan kun je prima een iets groter risico nemen.
Ik zeg natuurlijk ook niet dat je hem 10M aan salaris moet betalen maar het is wel een speler waar je qua salaris een uitzondering voor maakt.

10 februari 2023 om 13:21

@remcob,

Je verhaal staat vol onwaarheden. Het eerste; financieel risico? Welk risico loopt PSV dan? Want stel, hij krijgt een deel van de transfersom, geld dat alleen als ze hem verkopen. Oftewel een situatie waarin PSV toch wel geld verdiend.

Tweede; niet beslissend in grote wedstrijden? Heb je Ajax, Arsenal en meest recent Feyenoord, waar hij twee een assist en de voorassist geeft?

Derde: PSV was niet gedwongen om de 2 grootste talenten te verkopen. 1 echter wel en dat gebeurde in de vorm van Gakpo. Vervolgens krijg je een bod voor Madueke waar je eigenlijk geen nee tegen kan zeggen.

Daarnaast heeft het salarishuis t.o.v. het begin van het seizoen enorm veel ruimte gekregen waardoor je deze jongen echt wel wat te bieden hebt.

10 februari 2023 om 13:31

Het is een rekensom die niet zo makkelijk is als jij het doet lijken. PSV schrijft al jaren rode cijfers waardoor het eigen vermogen flink is geslonken. Dat komt door o.a te hoge salarissen voor veel middelmatige spelers. Al het salaris wat ze nu aan Xavi gaan toekennen kunnen ze dus niet meer besteden aan andere, zeer nodige, spelers.

PSV heeft als doel kampioen te worden en zich te plaatsen voor de CL. Ze zullen met dat beetje budget dat ze hebben het algehele niveau omhoog moeten krikken. En ja Xavi is voor de Eredivisie buitencategorie, maar hij gaat je niet kampioen maken als ie omringd wordt door middelmaat.

10 februari 2023 om 14:17

@XaviHernandez_ Wat je zegt is gewoon onzin. PSV heeft de laatste 5 jaar maar 1x rode cijfers gehad en dat was in het coronajaar, dus dat zijn pure feiten. Elke club heeft verlies geleden in het coronajaar. Die verhalen dat PSV moeilijk zit met geld en nu ook weinig heeft te besteden blijft mij maar verbazen. Er is net voor 90 miljoen verkocht.

10 februari 2023 om 14:42

@andres13 Het gaat er om wat er van overblijft, Malen werd voor 30 Miljoer verkocht en daarvan ging 30% naar Raiola en Malen . Dumfries heeft destijds ook verleng bij PSV met Raiola als zaakwaarnemer dus daar zal wel hetzelfde afgesproken zijn.

Nu weet je ook niet hoeveel van de transfersom naar Gakpo en Madueke zijn gegaan.

10 februari 2023 om 14:58

Malen kwam voor een paar ton naar Eindhoven en Madueke + Gakpo kostten niets, dus je hebt altijd winst. Dat spelers wat meer krijgen van de transfersom lijkt mij geen probleem als ze daardoor langer bij de club blijven. Wijnaldum en Depay maakten ook die afspraak en werden kampioen.

10 februari 2023 om 15:05

Zeker, helemaal mee eens , alleen lijkt het leuk als je voor 30 Miljoen een speler verkocht hebt maar daarvan blijft in werkelijkheid 20 Miljoen over , dat is toch een heel stukje minder om te investeren

10 februari 2023 om 17:31

@andres13 hahaha dat is niet op hoe boekhouding in de voetballerij of in het algemeen werkt. Dat het je verbaasd geeft aan dat je er weinig verstand van hebt.

10 februari 2023 om 18:10

Ik kijk gewoon naar de feiten en jij roept alleen maar dat ze jarenlang rode cijfers schrijven zonder onderbouwing van cijfers. Ik vraag mij dan wel af wie het niet snapt. In de jaarverslagen van de laatste jaren staat precies in of PSV wel of geen verlies maakt. Zoals ik al zei is er maar één jaargang verlies gemaakt.

10 februari 2023 om 21:41

@andres13
Dat is niet hoe het werkt. Je moet verder kijken dan dat, zoals opgebouwde reserves etc. Wat is de bestedingsruimte binnen het eigenvermogen. Zelfs met de verkoop van Gakpo en Madueke zullen ze nog steeds in het rood staan. Ze mogen maar delen over verschillende boekjaren bijschrijven.

Het eigenvermogen van Ajax stond in 2021 ook op 222 miljoen. Maar dat is niet wat ze te besteden hebben. PSV heeft zelf al aangegeven dat de uitgaven flink omlaag moeten. En niet alleen bij de A-selectie, maar vooral bij de staf en jeugd spelers.

10 februari 2023 om 13:16

Eens, PSV moet er echt alles aan alles doen om hem te houden. Aan Stewart daarnaast de taak om betere spelers om Xavi heen te regelen. Mooie opdracht.

10 februari 2023 om 13:23

Xavi is voor mij dé reden om, als Twente-fan zijnde, af en toe een wedstrijd van PSV te kijken op TV. Echt een heerlijke speler om naar te kijken, jammer dat Louis hem niet meer speeltijd gunde deze winter...

Tja, ik denk dat je die jongen grootverdiener moet maken, wil je kans hebben dat hij bijtekent. Die gaat hoe dan ook geld opleveren. Voor Simons is er namelijk niet echt noodzaak om bij te tekenen. Het huidige contract loopt nog tot 2027 en voor Simons is die clausule juist wel handig. PSV heeft dus in deze de mindere onderhandelingspositie.

10 februari 2023 om 12:58

Dit zijn spelers waarbij je een uitzondering maakt in het salarisplafond.

19 jaar en al zo bepalend..

Als hij blijft (en ik hoop het heel erg) gaat hij het recordbedrag van Gakpo vermorzelen.

10 februari 2023 om 13:17

Tja, ik had het als PSV zijnde ook gedaan. Als je dan toch een aantal miljoen moet riskeren, doe het dan bij Xavi Simons want met zijn inzet en talent haal je dat er makkelijk weer uit. Hij is nu eigenlijk al meer waard dan die clausule. De vraag is vooral of Xavi Simons trek heeft aan het laten verdwijnen van die clausule. Ze zullen dus in relatieve zin diep in de buidel moeten tasten.

10 februari 2023 om 13:31

We zullen het nooit weten.

Wellicht voelt hij zich zo thuis dat hij die clausule er makkelijker uit laat gaan dan je denkt.
Maar het kan ook zomaar zijn dat hij die er per se in wil hebben.

We zullen er de komende maanden achter komen

10 februari 2023 om 13:41

Tja wat verdient een grootverdiener bij PSV?
En wat verdient een redelijke speler bij PSG?
Dat zal ettelijke miljoenen per jaar meer zijn lijkt me.
Ik denk dat Xavi dan toch voor PSG zal kiezen.
Je kan Xavi ook niet ver boven de huidige grootverdieners zetten bij PSV want dat pikt de rest niet en ontstaat er onrust en afgunst.

10 februari 2023 om 14:10

Zolang Simons beter presteert dan die grootverdieners, is er niets aan de hand. Dat is wel het geval. Verder gaat hij bij PSG geen basisplaats krijgen en ik denk dat hij zich dat ook beseft. Dan is bijtekenen bij PSV voor een beter salaris best een goede optie. Ik vraag me vooral af of hij dat wel wil. Die PSG-clausule is voor hem gunstig en hoeft helemaal geen effect te hebben. Daarbij heeft hij nog een langdurig contract, terwijl hij die ongetwijfeld niet uit gaat dienen.

10 februari 2023 om 14:10

Het gaat niet alleen om geld, maar om het totaalplaatje. Hoeveel speeltijd krijgt hij bij PSV ten opzichte van PSG? Hoe beïnvloedt dat zijn kansen op een basisplek in Oranje?

10 februari 2023 om 13:47

Hij is toch allang een groot verdiener bij jullie? Kan me niet voorstellen dat hij er hard op achteruit gegaan is na PSG

10 februari 2023 om 14:07

Bij jullie? Geloof me; ik bracht hem hoogstpersoonlijk naar Enschede als dat een optie was, maar hij speelt toch echt bij PSV

10 februari 2023 om 16:14

Oh haha sorry niet goed opgelet.

Deze speler heeft de meeste potentie van de hele eredivisie. Hij draagt psv op 19 jarige leeftijd. Echt ongekend…

10 februari 2023 om 14:19

Ook een speciaal talent. En is pas 19 pff moet je voorstellen als hij constant is en in z’n prime dan 27-30? Heel benieuwd waar z’n plafond ligt

10 februari 2023 om 14:51

@maurootje, hij is in mijn ogen al echt constant en dat terwijl hij steeds op verschillende posities moet spelen. Hoeveel slechte wedstrijden heeft hij gespeeld?

10 februari 2023 om 15:27

@primetime dat is inderdaad wat mij het meeste verbaasd. Simons is zo ongelooflijk constant. Hij zakt vrijwel nooit door het ijs als misschien wel de enige Psv'er.

10 februari 2023 om 16:58

Hij doet het goed, maar PSV dragen echt nog niet. Daarvoor heeft hij nog te weinig goals en assists. Gakpo droeg psv, dat zie je wel nu hij weg is. Xavi lukt het nog niet om PSV in moeilijke wedstrijden naar de winst te schieten, maar dat komt hopelijk nog wel.

10 februari 2023 om 18:19

Te weinig goals en assists? Hij heeft de helft van de tijd als middenvelder gespeeld.

Fingers crossed. Als (objectieve) PSV fan vind ik Simons toch wel de verademing in de Eredivisie, met afstand de meeste potentie (ook als ik kijk naar een timber en Kokcu die natuurlijk ook een geweldige potentie hebben). In Simons zie ik alles wat een toekomstig wereldtopper moet hebben. Hij is behendig aan de bal, weet hem altijd weer mee te krijgen, heeft inzicht en scorend vermogen, weinig egoïstische trekjes en een zeer goede dribbel en dat allemaal op deze leeftijd met een geweldige hoeveelheid bagage opgedaan bij Barca en PSG waar hij speelde met de beste spelers ter wereld.

Al moet PSV een salaris van 2,5M neerleggen zou ik dit zonder twijfel doen. Simons neemt PSV in zijn eentje op sleeptouw en sticht altijd gevaar. Er mag 0,0 risico genomen worden dat hij in de zomer voor 12m naar PSG vertrekt.

10 februari 2023 om 13:04

Met afstand de meeste potentie weet ik niet. Ik vind dat Kudus namelijk ook een hele hoop potentie herbergt, die was op het WK ook al sterk. Maar zonder twijfel is Simons een ongekend groei briljantje. Als PSV slim is dan doen ze er inderdaad alles aan om deze jongen binnen te houden.

10 februari 2023 om 13:20

Kudus is tactisch minder sterk dan Xavi denk ik. Maar uiteraard, Kudus is ook een geweldige speler. Behoort zeker tot een van jongens met de meeste potentie in de Eredivisie. Echt een powerhouse.

10 februari 2023 om 14:45

Silverfront Kudus dicht ik inderdaad ook een mooie toekomst toe. Maar is toch 3 jaar ouder, en wat Psv18 hieronder zegt tactisch minder. Maar ik als PSV fan had hem er ook zeer graag bij gehad, hele fijne speler.

10 februari 2023 om 17:46

Ik ga met je mee dat Simons tactisch wat sterker lijkt. Maar persoonlijk vind ik dat Kudus meer potentie heeft, omdat hij zo enorm dynamisch is. Als je ziet hoe vaak hij beslissend is (zelfs in een situatie waar hij niet een vaste waarde was), dan moet Simons echt nog een hoop leren.

Het zou inderdaad kunnen dat hij dat bijgeleerd heeft als hij die 3 jaar verder is, maar dat vind ik geen zekerheidje. Wat mij betreft wordt hij voorlopig teveel gehyped.

Dat gezegd hebbende zou ik als PSV zijnde natuurlijk wel ver gaan om hem langer te behouden.

Wat een stunt is dit toch van psv.
kan zijn gedrag en zijn bakkes af en toe slecht hebben, en hij staat altijd vooraan (achter een medespeler) als er weer gezeik is.
Maar dit is de beste speler die er rondloopt, misschien wel van de gehele competite.
gelukkig heeft deze jongen vroeger niet voor spanje gekozen en hebben wij eindelijk weer iemand in het nederlands elftal waar je voor gaat kijken. Dit wordt een grote

10 februari 2023 om 13:10

"vooraan achter een medespeler" is per definitie niet vooraan. Verder boeit me zijn gezichtsuitdrukking weinig, vond een Heitinga of Lucius nou ook niet bepaald een fijne/slimme uitstraling hebben. Maar een PSV met of zonder deze Simons is in de huidige selectie een verschil van dag en nacht. Hem kwijtraken voor 12 miljoen en je hebt én geen geld, én geen grote waarde meer op het veld.

10 februari 2023 om 13:18

Maar ik vraag ook niet of het jou boeit haha, ik zeg alleen dat ik het soms slecht kan hebben. en ik neem aan dat je begrijp wat ik bedoel zonder het uitgebreid te moeten uitleggen.
het is voor psv te hopen dat die aan kan blijven, deze jongen gaat records breken voor de club.
Had hem graag in een ander rood-wit shirt gezien

Dit is echt een supertalent die ze in Nederland moeten proberen te behouden. Ik vraag me ook sterk af hoe die jongen er zelf in staat. Met je ziel onder je arm in Parijs rondlopen, of wekelijks volle bak knallen in Eindhoven (met CL in het vooruitzicht, dit zal wel een dealbraker/maker kunnen zijn). Hij zal ongetwijfeld een heel dik salaris moeten gaan verdienen voor een 19-jarige, als je kijkt naar wat de norm in Nederland nu is. Regeren is vooruitzien. Je moet gewoon nooit besparen op de goede mensen, dat werkt in het bedrijfsleven maar ook in de voetballerij zo.

PSV moet echt alles uit de kast trekken om hem te behouden. En het beste is om die hele clausule eruit te slopen. Ik twijfel er niet aan dat als hij op deze voet verder gaat hij een zelfde transferwaarde zal gaan vertegenwoordigen als die van Frenkie en De Ligt.

10 februari 2023 om 13:17

Volledig mee eens.
Ik zei net ook al, dit gaat (bijna) het dubbele van Gakpo opleveren.

10 februari 2023 om 14:55

Betreft talent en potentie zit het erin, maar zolang PSV geen CL speelt en ook in de Europa League niet bijster veel indruk maakt, gaan ze nooit dat soort bedragen krijgen. Daar moet je eigenlijk CL voor spelen en er ook nog enigszins relevant zijn.

Een slimme psg legt al contact met de speler . En zorgt ervoor dat ze hem deze zomer terughalen.

10 februari 2023 om 15:03

Ja al is het voor een seizoen om hem voor een mooi bedrag door te verkopen.

Hier mag PSV best wel even voor in de buidel tasten inderdaad. Deze speler moet wel behouden blijven, mooie technische speler waar iedere liefhebber wel bij van kan worden denk ik.

Is het niet zo dat Simons zelf moet instemmen met een transfer?
Kan het tussen de clubs wel geregeld zijn qua transfer. Maar dan moet er toch ook een nieuw akkoord tussen PSG en Xavi komen?
Snap wel dat je als PSV zijnde het risico niet wilt lopen. En nee zeggen in het voetbal betekend vaak het tegenovergestelde.
Maar als Simons wilt blijven en nee zegt tegen PSG dan kan dat toch gewoon, lijkt mij.

Al komt nu wel weer de Morata situatie naar boven bij me. Overgenomen van Real en Juve had geen inspraak op de transfer terug naar Madrid. Alvaro was ook niet helemaal happy maar weet niet of dar kwam door een financieel toch aantrekkelijk bod.
Achteraf wel duidelijk dat ie nooit meer zijn Juve vorm heeft kunnen vasthouden en dat het waarschijnlijk niet zo handig was.

Zou heel erg mooi zijn als deze speler behouden blijft voor de Eredivisie.

Prima, heeft ook een verbeterd contract verdiend en kan het volgende goudmijnen worden als ie zo doorgaat. Beste aanvallende Nederlandse talent
in tijden.

Ik denk dat hij een reële kans heeft om bij lag voor een basisplaats te gaan. Hij is eigenlijk nu al te goed voor psv en de eredivisie.. dit is momenteel de enige speler uit de eredivisie die ik direct zie slagen in het buitenland, genoeg andere talenten maar die moeten nog stappen maken.

Hij is uitzonderlijke speler dat is overduidelijk.
Als hij een nieuwe contract tekent. Nog twee seizoenen nog speelt bij psv word hij de duurste ooit. Hij trekt nu al de kar bij sommige wedstrijden. Dan ben je wel erg goed met 19 jaar. Ik hoop nog lang te genieten bij psv

Ik zie deze jongen graag naar Ajax komen als vervanger voor Klaassen(doorselecteren) en Kudus(broodvoetballer), die na dit seizoen gegarandeerd naar een betere competitie wilt!

Misschien is een leuke deal met PSG te bespreken.. Al zou ik niet weten hoe die in elkaar moet steken om voor beiden clubs een leuk bedrag over te houden. Maar past zeker binnen het Ajaxspelletje!

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren